Gewoon een Switch kopen als je nu wilt spelen. Desnoods verkoop je de Switch als er een revisie komt. Bij GameMania heb je vaak inruilacties waarbij je iets van 70 or 80 eur bijlegt voor het nieuwe model
Heb ik althans vorig jaar gedaan met de Switch revisie.
Ik koop hem vooral voor mijn kinderen. Die spelen nu af en toe wat op een telefoon, maar dat is niks.sderooij schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:37:
Gewoon een Switch kopen als je nu wilt spelen. Desnoods verkoop je de Switch als er een revisie komt. Bij GameMania heb je vaak inruilacties waarbij je iets van 70 or 80 eur bijlegt voor het nieuwe modelHeb ik althans vorig jaar gedaan met de Switch revisie.
Als ik wat mede-gamers kan kweken binnen het gezin is dat altijd fijn
big hairy feet, vertically challenged , hairy body, short temper and wookie roar.
Hou er ook rekening mee dat er nu al een hele berg switch spellen zijn, als er een Pro komt dan komen die niet opeens opnieuw uit, daarmee heb je dan dus weinig extra aan die Pro, behalve voor games die erna uitkomen en gebruik kunnen maken van de (naar geruchten) krachtigere hardware en 4k upscaling. Ik ga er zelf niet op wachten en ga met BF (of eerder als ik ergens onder de 300 zie de komende week) er eenteje scoren voor mezelf euhh de vrouw euhh de kids ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door Sander op 16-11-2020 19:51 ]
Klopt, die acties hebben ze inderdaad vaker, ik zelf koop als die komt de Pro gewoon zodat ik iemand anders thuis, mijn dochter in dit geval, blij kan maken met mijn huidigesderooij schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:37:
Gewoon een Switch kopen als je nu wilt spelen. Desnoods verkoop je de Switch als er een revisie komt. Bij GameMania heb je vaak inruilacties waarbij je iets van 70 or 80 eur bijlegt voor het nieuwe modelHeb ik althans vorig jaar gedaan met de Switch revisie.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Precies dit,na lang twijfelen wil ik eigenlijk wel aan de Switch. Er zijn dan wel maar een handje vol Nintendo games die ik wil spelen, maar de Mario Sunshine 'remaster' trok me over de streep. Mijn verstand zegt me om te wachten op de eventuele Switch Pro maar mijn hart zegt kopen zodra de Switch nieuw onder de €300 is te vinden (Terwijl ik de prijzen de laatste dagen alleen maar omhoog zie gaan gek genoeg). Maar hopelijk straks met Black Friday en dergelijke dat er ergens een mooie aanbieding is.Sander schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:50:
Ik ga er zelf niet op wachten en ga met BF (of eerder als ik ergens onder de 300 zie de komende week) er eenteje scoren voor mezelf
We zijn hier begonnen met 1 switch en hebben net de 4de gekocht voor de dochter (5 jaar).Arunia schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:34:
@Linksquest Hier ook. Mijn dochtertje is bijna 7 en vind het leuk om met mij te "gamen". Ga alleen geen eigen Switch voor haar kopen. Hooguit als ik upgrade voor een leuk speciale versie of inderdaad een pro. Het is ook weer niet zo dat ze er met grote regelmaat aan zit.
Ikzelf en de zoon van mijn vriendin hebben een gewone switch (OG), mijn zoon een gele switch lite en de dochter van mijn vriendin krijgt van de sint een coral kleurige lite.
Hebben wel alle switchen 2de hands gekocht. De OG’s aan 220 (2 spellen + mario hoesje) en 250€ (3 games + nintendo hoesje), de gele aan 140€ en de coral aan 110€ incl zelda hoesje.
Op die manier valt het nog mee
3x nog wel, dam, maar het blijft wel een luk spel, hoewel het ook wat min puntjes heeft
Super Mario 3D All-Stars krijgt vandaag de beloofde update voor het inverten van de camera controls. En dat is niet alles... patchnotes:
Zijn er mensen die deze week Sakuna gaan spelen? Hier staat Hyrule Warriors op het programma maar ben er eigenlijk erg benieuwd naar.
Players can now invert the camera controls within all three individual titles.
Other general fixes have been applied to improve overall gameplay across all three titles.
Super Mario Sunshine now supports the Nintendo GameCube controller (sold separately). Players can now play this title using the same controls as found in the original GameCube release.
- The Nintendo GameCube controller for Super Mario Sunshine is supported only in TV mode.
- You’ll need the GameCube Controller Adapter (sold separately) to use this controller with your Nintendo Switch system. Information on connecting this adapter and controller can be found here.
- The Nintendo Switch Lite system does not support this controller option.
- All button displays within Super Mario Sunshine will not reflect the Nintendo GameCube controller.
Zijn er mensen die deze week Sakuna gaan spelen? Hier staat Hyrule Warriors op het programma maar ben er eigenlijk erg benieuwd naar.
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 17-11-2020 09:48 ]
We hebben een Switch gekocht voor de kinderen, maar wat zijn nu leuke games voor mij? Buiten de aanraders in de topic start.
Zelf vind ik spellen zoals Tomb Raider leuk, maar zag dat de laatste versies niet voor de Switch zijn uitgekomen.
Ook zat ik te denken aan Bioshock, heb deze nog nooit gespeeld en schijnen toch goede games te zijn, maar las dat de Switch port buggy was. Iemand ervaring mee?
Zelf vind ik spellen zoals Tomb Raider leuk, maar zag dat de laatste versies niet voor de Switch zijn uitgekomen.
Ook zat ik te denken aan Bioshock, heb deze nog nooit gespeeld en schijnen toch goede games te zijn, maar las dat de Switch port buggy was. Iemand ervaring mee?
Hello fellow humans
Dank je, maar iemand heeft ze allemaal gebruikt, zonder dit hier te melden.Twammo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:34:
Beste Switch-ers.
Ik heb een aantal gamecodes voor jullie. First come, first serve:
***members only***
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Bedankt voor je bericht. Heb de post aangepast.Koldur schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:59:
[...]
Dank je, maar iemand heeft ze allemaal gebruikt, zonder dit hier te melden.
Vind het een sublieme port. Met name Bishock 1 en 2 zijn geweldig geport. 3 is wat minder stabiel qua framerate maar heb ze allemaal met zeer veel plezier gespeeld op Switch. Voor zover ik me kan herinneren kun je 1 en 2 beide op een veel bredere Field of View dan het origineel zetten. De spellen tonen hun leeftijd maar zijn echt uitstekend nog qua sfeer, verhaal, en vaak ook gameplay.joint_me schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:34:
We hebben een Switch gekocht voor de kinderen, maar wat zijn nu leuke games voor mij? Buiten de aanraders in de topic start.
Ik had hem een DM gestuurdKoldur schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:59:
[...]
Dank je, maar iemand heeft ze allemaal gebruikt, zonder dit hier te melden.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Voor zover ik gehoord hebt zijn die Bioshock ports gewoon ok. Vooral 1 en 2 zijn aanraders.joint_me schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:34:
Het is wat lastig om je smaak af te leiden op basis van deze twee hints, maar eens proberen... Third person action games: er zijn bvb. een hoop oudere Resident Evil games op Switch. Als je van meer technische hack&slash houdt, heb je ook de Bayonetta reeks, de Devil May Cry reeks, Astral Chain...
Qua shooters zijn er allerlei oude en nieuwere varianten van Doom, Metro, Red Faction, Serious Sam, Turok, Jedi Knight....
Ook kan je eens kijken naar Breath of the Wild, Witcher 3, het volgende maand releasende Immortals Fenyx Rising...
Reden waarom het handig is het hier wel eventjes te doen, is zodat anderen ook weten dat de codes al gebruikt zijn.Touchdomex schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:43:
[...]
Ik had hem een DM gestuurdNiet hier vermeld nee
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Heb er ook maar 1 geclaimd ook omdat mijn 1e keuze uit het lijstje al geclaimd wasKoldur schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:44:
[...]
Reden waarom het handig is het hier wel eventjes te doen, is zodat anderen ook weten dat de codes al gebruikt zijn.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Bioshock games zijn inderdaad erg goed. Zelf heb ik AC Black flag / rogue (2 games voor ongeveer 30 uur, BF is de beste uit de serie), BOTW (maar die zal wel genoemd zijn). Mario Odyssey is leuk met jonge kids, want ze kunnen de hoed spelen, Snipperclips voor iets oudere kids (of als relatietest), Kirby is ook leuk in COOP, One point Hospital (remake van Team Hospital), Doom 64, Skyrim. Genoeg goede games om even vooruit te kunnenjoint_me schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:34:
Zijn er uberhaupt mensen die uitkijken naar Immortals Fenyx Rising? Ikzelf wel, zoek echt een botw like spelJackAvery schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:31:
[...]
Voor zover ik gehoord hebt zijn die Bioshock ports gewoon ok. Vooral 1 en 2 zijn aanraders.
Het is wat lastig om je smaak af te leiden op basis van deze twee hints, maar eens proberen... Third person action games: er zijn bvb. een hoop oudere Resident Evil games op Switch. Als je van meer technische hack&slash houdt, heb je ook de Bayonetta reeks, de Devil May Cry reeks, Astral Chain...
Qua shooters zijn er allerlei oude en nieuwere varianten van Doom, Metro, Red Faction, Serious Sam, Turok, Jedi Knight....
Ook kan je eens kijken naar Breath of the Wild, Witcher 3, het volgende maand releasende Immortals Fenyx Rising...
@sderooij ik zit op inmortals fenyx rising te wachten. Lijkt me echt wel een leuk spel.
Super Mario Maker 2 is nu 35.99 bij Amazon.nl
Gisteren een T&T melding van 'NNL' gekregen; kijkende naar het adres is dat Nintendo NL. Fijn dat er ook nu weer 0 communicatie is over wat er dan daadwerkelijk gedaan is met de controllers
Achja; we gaan het zien.
Gisteren een T&T melding van 'NNL' gekregen; kijkende naar het adres is dat Nintendo NL. Fijn dat er ook nu weer 0 communicatie is over wat er dan daadwerkelijk gedaan is met de controllers
Ik heb ooit mijn Wii en Joy-cons opgestuurd voor reparatie en heb toen netjes een mail gekregen met uitleg. Joy-Cons zou gefixt zijn en bij de Wii wat er kapot was en of ik het wilde laten maken.Notna schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:05:
Gisteren een T&T melding van 'NNL' gekregen; kijkende naar het adres is dat Nintendo NL. Fijn dat er ook nu weer 0 communicatie is over wat er dan daadwerkelijk gedaan is met de controllersAchja; we gaan het zien.
Voor mij is het sowieso een spel dat ik misschien eens aan 20 euro koop (gezien hoe Ubisoft vaak hun games afprijst), maar ben wel benieuwd naar de reviews. Ik verwacht niet dat het zoals BOTW gaat zijn, kijk eerder naar Assassin's Creed.sderooij schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:56:
[...]
Zijn er uberhaupt mensen die uitkijken naar Immortals Fenyx Rising? Ikzelf wel, zoek echt een botw like spel
Overigens toonde Ubisoft vandaag de plannen voor de season pass van dat spel in deze trailer. De video bevat wel spoilers, dus ik vat even heel droog samen: season pass bestaat uit drie delen, in ééntje bezoek je Olympus, #2 laat je een ander karakter spelen in een Chinees mythologische setting, en #3 krijg je nog een ander karakter te spelen met een eigen level systeem en verandert het spel in een isometrische actiegame waarin je een breuk tussen de goden van Olympus probeert te fixen.
Vandaag de joy-cons weer ontvangen. Begeleidende factuur geeft aan dat beide joysticks op de linker controllers vervangen ziin 'uit voorzorg' en een 'kleine reparatie' aan de blauwe controller (links) dus ook. Verder' uitgebreid getest''Notna schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:05:
Super Mario Maker 2 is nu 35.99 bij Amazon.nl
Gisteren een T&T melding van 'NNL' gekregen; kijkende naar het adres is dat Nintendo NL. Fijn dat er ook nu weer 0 communicatie is over wat er dan daadwerkelijk gedaan is met de controllersAchja; we gaan het zien.
Zal mij benieuwen; er staat dus niets over het continu disconnecten van de controllers. Als zij dat niet hebben kunnen vinden, is het dus de console waarschijnlijk. Maar of ik zin heb om die op te sturen is een ander verhaal...
Wij gaan hier binnenkort een switch eindelijk aanschaffen.
Maar heb hier nog wat vragen over.
Switch zal gebruikt worden door 3 mensen.
Kan ik 3 verschillenden accounts hieraan koppelen?
Om voortgang van elkaar niet in de weg te zitten?
En kan ik dan als ik 1 nintendo switch online abonnement heb (geen familie abo) maar met 1 account online? Of kan ik dat abonnement aan de switch koppelen?
En kan ik dan als ik 1 nintendo switch online abonnement heb (geen familie abo) maar met 1 account online? Of kan ik dat abonnement aan de switch koppelen?
[ Voor 3% gewijzigd door Joostje123 op 19-11-2020 14:54 ]
Ja, je kan meerdere profielen aanmaken. Elk profiel heeft eigen saves.Joostje123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:54:
Wij gaan hier binnenkort een switch eindelijk aanschaffen.
NSO is gekoppeld aan een account, niet aan een systeem. Met een individueel NSO-abonnement kan maar 1 account gebruikmaken van de NSO-dienst. Je hebt een familieabonnement nodig als meerdere accounts van de dienst gebruik willen maken.En kan ik dan als ik 1 nintendo switch online abonnement heb (geen familie abo) maar met 1 account online? Of kan ik dat abonnement aan de switch koppelen?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Heeft Switch Online nog een bepaalde dag dat nieuwe aanbiedingen online gezet worden?
Zie er een paar dat 11, 13, 15, 10, 4 dagen remaining heeft allemaal.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Momenteel aan het kijken voor de aankoop van een Switch.
Is er een reden waarom je momenteel de 'normale' editie zou kopen in plaats van de 'fortnite-editie'?
(behalve het uiterlijk)
Zelf geen Fortnite-fan, maar die Fortnite-editie is flink € 20 goedkoper op Amazon
https://www.amazon.nl/Nin...le-Special/dp/B08HSMMWJ5/
Of zit er een addertje onder het gras?
Is er een reden waarom je momenteel de 'normale' editie zou kopen in plaats van de 'fortnite-editie'?
(behalve het uiterlijk)
Zelf geen Fortnite-fan, maar die Fortnite-editie is flink € 20 goedkoper op Amazon
https://www.amazon.nl/Nin...le-Special/dp/B08HSMMWJ5/
Of zit er een addertje onder het gras?
Elke donderdag na 1500h komen er nieuwe aanbiedingen in de e-shopThe Chosen One schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:27:
Heeft Switch Online nog een bepaalde dag dat nieuwe aanbiedingen online gezet worden?
Kan iemand mij uitleggen waarom Switch prijzen zo hoog liggen in Europa? Gamestop in de US heeft hem gedurende de Black Friday week gewoon liggen voor $299 (€253) inclusief Mario Kart 8 Deluxe (digital) en 3 maanden Nintendo Online. Waarom kan dat hier niet? Hier verhogen ze kennelijk liever de prijzen...
Zoals hierboven gezegd wordt gebeuren er op donderdag om 15:00 gewoonlijk eShop updates. Dit gaat echter over content updates, dus het is niet alsof dit het enkele moment is waarop er nieuwe kortingen kunnen verschijnen.The Chosen One schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:27:
Je kan games op je wishlist zetten - dan krijg je een e-mail wanneer ze een korting krijgen - of je kan websites zoals dekudeals.com gebruiken om meer algemeen de kortingen in de gaten te houden.
Geen verschil behalve het uiterlijk van de hardware en de Fortnite-specifieke extra's.kontroll schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:07:
Momenteel aan het kijken voor de aankoop van een Switch.
(behalve het uiterlijk)
Een aantal redenen:Digma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:38:
Kan iemand mij uitleggen waarom Switch prijzen zo hoog liggen in Europa? Gamestop in de US heeft hem gedurende de Black Friday week gewoon liggen voor $299 (€253) inclusief Mario Kart 8 Deluxe (digital) en 3 maanden Nintendo Online. Waarom kan dat hier niet? Hier verhogen ze kennelijk liever de prijzen...
- Prijzen in de USA worden zonder BTW geadverteerd.
- Europese winkels worden geen prijs opgelegd door Nintendo, dat mag hier niet. Winkels kunnen altijd individuele kortingen geven natuurlijk, of zelf kiezen een hogere prijs te vragen dan de 'aanbevolen prijs'.
- Nintendo heeft nog geen Black Friday/Kerstaanbiedingen aangekondigd i.t.t. in de Verenigde Staten. De vorige jaren was die Mario Kart bundel ook te koop in Europa aan 329, dus best mogelijk dat deze ook hier weer terugkeert.
Thanks voor het antwoord. Weer wat geleerdJackAvery schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:42:Een aantal redenen:
- Europese winkels worden geen prijs opgelegd door Nintendo, dat mag hier niet. Winkels kunnen altijd individuele kortingen geven natuurlijk, of zelf kiezen een hogere prijs te vragen dan de 'aanbevolen prijs'.
- Nintendo heeft nog geen Black Friday/Kerstaanbiedingen aangekondigd i.t.t. in de Verenigde Staten. De vorige jaren was die Mario Kart bundel ook te koop in Europa aan 329, dus best mogelijk dat deze ook hier weer terugkeert.
Hoop voor je dat het gefixt is, hou ons op de hoogte als je wilt.Notna schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:16:
[...]
Vandaag de joy-cons weer ontvangen. Begeleidende factuur geeft aan dat beide joysticks op de linker controllers vervangen ziin 'uit voorzorg' en een 'kleine reparatie' aan de blauwe controller (links) dus ook. Verder' uitgebreid getest''
Zal mij benieuwen; er staat dus niets over het continu disconnecten van de controllers. Als zij dat niet hebben kunnen vinden, is het dus de console waarschijnlijk. Maar of ik zin heb om die op te sturen is een ander verhaal...
Wat nieuws 
Aangekondigd~
Aangekondigd~
- Picross S5
- Monkey Barrels fysieke editie
The wild and wacky #NintendoSwitch twin-stick shooter from @Gbit_goodfeel, #MonkeyBarrels arrives in a physical edition on December 11! Preorder your copy today at https://t.co/CSGEAK9Tdu pic.twitter.com/GnAUGMUgKE
— Nicalis, Inc. (@nicalis) 9 november 2020
- Doom Eternal gaat blijkbaar enkel een digitale release krijgen op Switch. Er is nog steeds geen datum bekend voor deze port.
- Uit de Capcom hack die deze week zijn de volgende games voor Switch bekend geworden: een nieuwe Ghosts 'n' Goblins titel, een nieuwe Resident Evil voor Switch, ports en lokalisatie voor Dai Gyakuten Saiban 1+2 (Ace Attorney's twee historische games), Ace Attorney 7, en een game die waarschijnlijk 'Arcade Stadium' zal heten.
- Hyrule Warriors: Age of Calamity (launch trailer, bevat spoilers)
- Sakuna: of Rice and Ruin (review van de ex-GamesXplain crew)
- Mars Horizon (review SwitchUp) - eentje voor de Kerbal Space Program fans
- Serious Sam Collection (Review van SwitchUp)
- Sniper Elite 4 (launch trailer is NSFW)
- Fitness Boxing 2 demo
- Bubble Bobble 4 Friends launch trailer
@DigmaJackAvery schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:42:
Een aantal redenen:
En ook belangrijk, voor het gemak is 1$ vaak gelijk aan 1€
Qua prijzen is het vaak handig om hier even te kijken: https://www.dekudeals.com/
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NCTPuL1XnaTsPadcuCHLJ7Xz.jpg?f=user_large)
Yes, eindelijk binnen, alleen vandaag helaas geen tijd om te spelen, dus hopelijk morgen even voor mijn middag dienst.
Toevallig mijn Doom : Eternal pre-order voor de fysieke release gecancelled 2 weken geleden. Misschien toch te ambitieus project om die naar de switch te porten? Gezien het tegenvallende Outer Worlds.JackAvery schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:26:
Wat nieuws
Aangekondigd~[YouTube: PICROSS S5 Trailer (Nintendo Switch)]
- Picross S5
[Twitter]
- Monkey Barrels fysieke editie
Opvallende releases deze week~
- Doom Eternal gaat blijkbaar enkel een digitale release krijgen op Switch. Er is nog steeds geen datum bekend voor deze port.
- Uit de Capcom hack die deze week zijn de volgende games voor Switch bekend geworden: een nieuwe Ghosts 'n' Goblins titel, een nieuwe Resident Evil voor Switch, ports en lokalisatie voor Dai Gyakuten Saiban 1+2 (Ace Attorney's twee historische games), Ace Attorney 7, en een game die waarschijnlijk 'Arcade Stadium' zal heten.
- Hyrule Warriors: Age of Calamity (launch trailer, bevat spoilers)
- Sakuna: of Rice and Ruin (review van de ex-GamesXplain crew)
- Mars Horizon (review SwitchUp) - eentje voor de Kerbal Space Program fans
- Serious Sam Collection (Review van SwitchUp)
- Sniper Elite 4 (launch trailer is NSFW)
- Fitness Boxing 2 demo
- Bubble Bobble 4 Friends launch trailer
Heb me trouwens uitstekend vermaakt met Doom(2016) op de switch.
@TomBraamhaar meerdere bronnen duiden aan dat het een digital-only release gaat worden, dus een volledige schrapping van de Switch port lijkt onwaarschijnlijk. Misschien heeft dit gewoon te maken met de grootte van het spel of met de verkoopsverwachtingen. Eternal heeft duidelijk minder verkocht dan Doom 2016, en de marge op fysieke versies ligt nu eenmaal lager.
Toch vind ik het wel jammer dat er geen fysieke versie uit komt, maar goed beter digitaal dan helemaal niet.
SameLinksquest schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:27:
[Afbeelding]
Yes, eindelijk binnen, alleen vandaag helaas geen tijd om te spelen, dus hopelijk morgen even voor mijn middag dienst.
Wie een Genki Covert Dock overweegt, mss interessant om te weten dat er tijdens de Black Friday week 20% korting op gegeven wordt. Voor internationale bestellingen compenseert dit de verzendkosten ;p
Zo jammer, ik heb niets met digital only releases.Linksquest schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:17:
Toch vind ik het wel jammer dat er geen fysieke versie uit komt, maar goed beter digitaal dan helemaal niet.
Misschien.maar oppikken voor de PS4 dan, daar kost ie ook nog maar 2 tientjes.
De game is het wel waard, multiplayer was teleurstellend, maar de Single player is meesterlijk.
Weet iemand wanneer de Black Friday deals online komen op de Eshop?
Ik hoop namelijk dat de uitbreidingspas van Pokemon Sword en Shield in de aanbieding komt
!
Ik hoop namelijk dat de uitbreidingspas van Pokemon Sword en Shield in de aanbieding komt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Meeste winkels beginnen morgen, maar je hebt kans dat Nintendo zich aan de datum zelf houd en dat pas de 27ste doet.
Vorig jaar begonnen de Cyber Deals een week voor Black Friday. Als er deze keer een korting komt, is ze nog niet aangekondigd.G_Dragon schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:37:
Weet iemand wanneer de Black Friday deals online komen op de Eshop?
Ik hoop namelijk dat de uitbreidingspas van Pokemon Sword en Shield in de aanbieding komt!
Als er deze week geen sale komt, verwacht ik wel een 'Holiday sale' o.i.d.
-----
Resident Evil: Revelations 3 zou de volgende Switch RE game worden volgens Dusk Golem
It's Revelations 3, not Outbreak 3. I won't say more than that for now though. https://t.co/Yl6peklnbX
— AestheticGamer aka Dusk Golem (@AestheticGamer1) 23 november 2020
Ik heb mijn zoon van 11 als QA Engineer gebruikt door Super Mario Odyssey te spelenLinksquest schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:46:
[...]
Hoop voor je dat het gefixt is, hou ons op de hoogte als je wilt.
Drift is weg en het *lijk* er op dat de controller beter regeren. Hij heeft aangegeven dat hij maar 1 keer gehad heeft dat de controller 'niet reageerde', maar dat kan ook een fluke zijn. Het is iig een heel stuk minder dan het voorheen was.
Het is dat ik te druk was met andere dingen dit weekend, anders had ik zelf Paper Mario getest waar ik zelf enorm veel problemen ondervond. Kijken of ik daar deze week nog tijd voor heb
Wat is eigenlijk de maximale afstand van de controllers t.o.v. de switch? Ik heb de switch in de kast staan (open front), maar merk soms dat met name de rode controller weg valt als ik op ongeveer 3.5/4m zit. Met de blauwe nooit last van.
Bij Bol.com 3 Switch games voor 125 euro. Goede deal. Helaas is zo'n beetje alles al uitverkocht.
Ik had Link's awakening, Splatoon 2 en Super mario maker 2 in mijn mandje, alle 3 niet op voorraad....zucht
Ik had Link's awakening, Splatoon 2 en Super mario maker 2 in mijn mandje, alle 3 niet op voorraad....zucht
Lijken gewoon beschikbaar te zijn, althans de fysieke games.RJL86 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:31:
Bij Bol.com 3 Switch games voor 125 euro. Goede deal. Helaas is zo'n beetje alles al uitverkocht.
Net succesvol enkele kunnen bestellen en de rest lijkt ook gewoon voorradig als ik het zo bekijk
Als je ze in je winkelmandje stopt krijgt je de melding, niet meer op voorraad.Dutch_Celt schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:38:
[...]
Lijken gewoon beschikbaar te zijn, althans de fysieke games.
Net succesvol enkele kunnen bestellen en de rest lijkt ook gewoon voorradig als ik het zo bekijk
Daarom heb ik mijn controllers dus (o.a) opgestuurd. Maar zelfs als ik er op 1.5m vanaf zat had ik last van wegvallende connecties op de rechter controller (rood)B2 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:31:
Wat is eigenlijk de maximale afstand van de controllers t.o.v. de switch? Ik heb de switch in de kast staan (open front), maar merk soms dat met name de rode controller weg valt als ik op ongeveer 3.5/4m zit. Met de blauwe nooit last van.
Zo goedkoop is dit toch ook weer niet? 10e korting tov de losse games. 3e korting krijg je wel vaker op individuele spellen?RJL86 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:31:
De losse games zijn op zich ook al redelijk afgeprijsd (van €55 -> €45) op zich is de prijs van €42 voor een AAA titel best wel ok.Sander schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:59:
Zo goedkoop is dit toch ook weer niet? 10e korting tov de losse games. 3e korting krijg je wel vaker op individuele spellen?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Nintendo spellen hebben bijna nooit korting. Dus alle korting is dan mooi meegenomen.Sander schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:59:
[...]
Zo goedkoop is dit toch ook weer niet? 10e korting tov de losse games. 3e korting krijg je wel vaker op individuele spellen?
Cache eens legen ofzo?RJL86 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:56:
[...]
Als je ze in je winkelmandje stopt krijgt je de melding, niet meer op voorraad.
Prima in winkelmandje te doen tot aan betaal proces aan toe en levering voor vandaag / morgen...

Al gedaan, meerdere browser op meerdere apparaten. Er zijn nu maar 12 games zichtbaar.Dutch_Celt schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:12:
[...]
Cache eens legen ofzo?
Prima in winkelmandje te doen tot aan betaal proces aan toe en levering voor vandaag / morgen...
Ah.. wacht... bol.com Belgie?RJL86 schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:22:
[...]
Al gedaan, meerdere browser op meerdere apparaten. Er zijn nu maar 12 games zichtbaar.
Dan klopt het
45 euro voor first-party games is sowieso al een heel redelijke prijs hoor.Sander schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:59:
[...]
Dit is nogal moeilijk te beantwoorden door allerlei omstandigheden. Kan verschillen per individuele unit door kwaliteitsverschillen (denk bvb. aan de antenne in je joycons en in je Switch zelf), maar ook door bvb. omgevingssignalen (andere BT/Wifi in de buurt) of fysieke objecten die het bluetooth signaal blokkeren. Denk aan kastjes, muren, je eigen hand ...B2 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:31:
3-4 meter is in ieder geval aan de korte kant. Kijk misschien eerst eens of je je dock ergens anders kan zetten en of dat je range verbetert. Als dat niet helpt, kan je als je een beetje handig bent zelf de antenne in je rechterjoycon upgraden, of eventueel bij Nintendo polsen of dit onder de garantie valt.
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 23-11-2020 12:30 ]
Ik dacht: waar heb jij het nou weer over? Hoezo België, ik woon gewoon in NL. Log ik in, staat ie ineens op België. Nu weer veranderd en ik kan alles bestellen, dank u! Heel raar ditDutch_Celt schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:25:
[...]
Ah.. wacht... bol.com Belgie?![]()
Dan klopt het
Ik zelf zit er in de woonkamer ongeveer 3 meter vanaf en geen problemen, Nintendo zelf geeft dit aan.JackAvery schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:26:
[...]
45 euro voor first-party games is sowieso al een heel redelijke prijs hoor.
[...]
Dit is nogal moeilijk te beantwoorden door allerlei omstandigheden. Kan verschillen per individuele unit door kwaliteitsverschillen (denk bvb. aan de antenne in je joycons en in je Switch zelf), maar ook door bvb. omgevingssignalen (andere BT/Wifi in de buurt) of fysieke objecten die het bluetooth signaal blokkeren. Denk aan kastjes, muren, je eigen hand ...
3-4 meter is in ieder geval aan de korte kant. Kijk misschien eerst eens of je je dock ergens anders kan zetten en of dat je range verbetert. Als dat niet helpt, kan je als je een beetje handig bent zelf de antenne in je rechterjoycon upgraden, of eventueel bij Nintendo polsen of dit onder de garantie valt.
/f/image/1qtkP3jcgFsCET8FcjePL3So.png?f=fotoalbum_large)
Mooi om te horen dat het verholpen is, veel game plezierNotna schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:00:
[...]
Ik heb mijn zoon van 11 als QA Engineer gebruikt door Super Mario Odyssey te spelen
Drift is weg en het *lijk* er op dat de controller beter regeren. Hij heeft aangegeven dat hij maar 1 keer gehad heeft dat de controller 'niet reageerde', maar dat kan ook een fluke zijn. Het is iig een heel stuk minder dan het voorheen was.
Het is dat ik te druk was met andere dingen dit weekend, anders had ik zelf Paper Mario getest waar ik zelf enorm veel problemen ondervond. Kijken of ik daar deze week nog tijd voor heb
Zal ik hier weer 'ns posten?
Het origineel was tof, al heb ik 'm nooit uitgespeeld. Ga die (en de bijbehorende DS) denk ik weer 'ns uit de kast halen.
Het origineel was tof, al heb ik 'm nooit uitgespeeld. Ga die (en de bijbehorende DS) denk ik weer 'ns uit de kast halen.
Make lovecraft not warcraft.
Ik had ook wel een baalmomentje, was vannacht nog even online en zag de deal bij bol.com voorbij komen. Mooi moment om Zelda te kopen dacht ik, was die de volgende ochtend om 9:00 al uitverkocht
Zoals Nintendo zelf al ooit zei m.b.t. Zelda...

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Sorry ik heb wat gemist denk ikBlik1984 schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:44:
Ik had ook wel een baalmomentje, was vannacht nog even online en zag de deal bij bol.com voorbij komen. Mooi moment om Zelda te kopen dacht ik, was die de volgende ochtend om 9:00 al uitverkocht
Welke deal?
Dat is zuur, om welke Zelda ging het?Blik1984 schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:44:
Ik denk 1 voor €45,00 of 3 voor €125,00sderooij schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:52:
[...]
Sorry ik heb wat gemist denk ik![]()
Welke deal?
Thanks.Linksquest schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:52:
[...]
Ik denk 1 voor €45,00 of 3 voor €125,00
ah ok, jammer idd...had nog wel eea kunnen aanschaffen
Oke. zal kijken dat ik hem tijdens de Back Friday dagen voor je in de gaten houd.
Er zijn wereldwijd meer dan drie miljoen exemplaren van Hyrule Warriors: Age of Calamity verscheept voor de launch volgens het Japanse magazine Famitsu. Dit is een nieuw record voor de Warriors reeks. Benieuwd of het spel blijft verkopen, meestal moeten deze games het hebben van de launch sales.
Op Amazon.de is een nieuwe Switch Lite bundle opgedoken die morgen zou releasen. Het pakket bevat een Lite, Animal Crossing en drie maanden Nintendo Switch Online.

De bundle zou goedkoper zijn op Amazon.fr (€249), maar zelf heb ik m daar nog niet gevonden.
Edit: €269 bij de MediaMarkt.
Op Amazon.de is een nieuwe Switch Lite bundle opgedoken die morgen zou releasen. Het pakket bevat een Lite, Animal Crossing en drie maanden Nintendo Switch Online.

De bundle zou goedkoper zijn op Amazon.fr (€249), maar zelf heb ik m daar nog niet gevonden.
Edit: €269 bij de MediaMarkt.
Die zou mijn dochtertje wel leuk vinden.
Deze heb ik gisteren volgens mij voorbij zien komen in een reclameblok op tv! #kopenzonderkijkersJackAvery schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:01:
Er zijn wereldwijd meer dan drie miljoen exemplaren van Hyrule Warriors: Age of Calamity verscheept voor de launch volgens het Japanse magazine Famitsu. Dit is een nieuw record voor de Warriors reeks. Benieuwd of het spel blijft verkopen, meestal moeten deze games het hebben van de launch sales.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
+ Amazon.fr
https://www.amazon.fr/Con...FTS&qid=1606219173&sr=8-1
[ Voor 8% gewijzigd door patrieckske op 24-11-2020 13:00 . Reden: Amazon link toegevoegd ]
Game Mania heeft hem trouwens ook, en volgens mij nog goedkoper.
Mijn dochter heeft een probleem met haar Switch, maar ik heb online nog niet kunnen vinden hoe dit op te lossen.
De rechter joycon laadt niet meer op als deze aan de Switch vast zit. Hij ziet hem wel met het er op klikken, maar er komt geen oplaad icoontje bij. Bij de blauwe en de Switch zelf wel. Als ik de rode joycon aan de andere kant er op klik, dan laadt hij wel op, al zie je dat niet op het scherm. Mijn gedachte is dan dat de oorzaak ligt aan de rechterzijde van de Switch zelf. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
De rechter joycon laadt niet meer op als deze aan de Switch vast zit. Hij ziet hem wel met het er op klikken, maar er komt geen oplaad icoontje bij. Bij de blauwe en de Switch zelf wel. Als ik de rode joycon aan de andere kant er op klik, dan laadt hij wel op, al zie je dat niet op het scherm. Mijn gedachte is dan dat de oorzaak ligt aan de rechterzijde van de Switch zelf. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
@siemed Misschien vuil, een vuile connector zou het probleem kunnen zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Linksquest op 24-11-2020 22:11 ]
Bedoel je de connector onderaan de zijkant? Ik heb al geprobeerd om dit met een tandenstoker te doen. Maar hoe registreert de Switch dat hij er wel aan gekoppeld zit? Loopt dat niet via die connector?Linksquest schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:11:
@siemed Misschien vuil, een vuile connector zou het probleem kunnen zijn.
Ik zou een wattestaafje pakken met een beetje alcohol en dan even langs die connectors gaan
Voor de kerst toch maar de switch fornite bundel besteld, mooie prijs.
Vraagje wat zijn nou de dingen die handig zijn om erbij te hebben/nemen?
Extra controller, zoja welke?
Opbergtas om de switch onderweg mee te nemen?
Burp
Ik vind zelf de Hori carry bag wel van goede kwaliteit, je kan ze in diverse thema's uitkiezen.Wii4all schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:45:
Voor de kerst toch maar de switch fornite bundel besteld, mooie prijs.
Qua extra's, het is maar hoe gek je het wilt maken. Maar de pro-controller is wel fijn als je veel in docked mode speelt, net als een langere usb kabel (beide geen must)
Verder obvious: leuke spelletjes natuurlijk, eventueel online membership, eventueel screenprotector
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Wat @rockhopper al zegt, zelf zou ik nog een screenprotector aanraden, ook al heb je hem alleen maar in de dock, toch kunnen daar ook krassen door komen omdat hij niet 100% vast erin zit.
Mocht je de klassieke spellen nes en snes willen spelen (krijg je bij Nintendo Online abonnement) dan vind ik de nes en snes controllers voor de switch ook erg fijn.
Mocht je de klassieke spellen nes en snes willen spelen (krijg je bij Nintendo Online abonnement) dan vind ik de nes en snes controllers voor de switch ook erg fijn.
Heeft iemand ervaring waar een https://www.satisfye.com/...products/zengrip-pro-slim besteld kan worden? Zonder die absurde verzendkosten?
Even bevestigen dat de bundel bij Amazon Frankrijk €249 kost, met voor België meestal gratis verzending. Toch een beetje korting daar.Linksquest schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:17:
Die zou mijn dochtertje wel leuk vinden.
Edit: bij Amazon Duitsland volgt men nu de prijs van een MediaMarkt actie, waardoor de bundel tijdelijk ~ 200 euro is daar. Meer info in mijn post hier JackAvery in "Console Budget Gaming topic"
Voor zover ik weet zijn er geen EU-vriendelijke opties...sderooij schreef op woensdag 25 november 2020 @ 07:57:
Heeft iemand ervaring waar een https://www.satisfye.com/...products/zengrip-pro-slim besteld kan worden? Zonder die absurde verzendkosten?![]()
[ Voor 51% gewijzigd door JackAvery op 25-11-2020 09:49 ]
Niet dat type, wel een alternatief.sderooij schreef op woensdag 25 november 2020 @ 07:57:
Heeft iemand ervaring waar een https://www.satisfye.com/...products/zengrip-pro-slim besteld kan worden? Zonder die absurde verzendkosten?![]()
https://www.amazon.nl/OIV...id=pla-910731539649&psc=1
Thanks, ik zal is even kijkenLinksquest schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:48:
[...]
Niet dat type, wel een alternatief.
https://www.amazon.nl/OIV...id=pla-910731539649&psc=1
Ik zie dan de MM de NINTENDO Switch Fortnite Special Edition in de aanbieding heeft, is dit de 2019 versie met verbeterde accu?
Als het goed is wel, conform bol.com:KoeRmX schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:02:
Ik zie dan de MM de NINTENDO Switch Fortnite Special Edition in de aanbieding heeft, is dit de 2019 versie met verbeterde accu?
"Dit model betreft het vernieuwde Nintendo Switch model, met verbeterde accuduur."
Link:
https://www.bol.com/nl/p/...9/#product_specifications
Even een vraag. Ik heb gezocht maar kon het zo niet vinden.
Mijn kinderen vragen voor de Joy Con controllers voor de grips waar je ze in kunt klikken. Bijvoorbeeld van Qware.
Nu hoorde ik dat de knoppen SR en SL dan wel eens niet goed werken. Zijn hier mensen die dit soort grips hebben die wel bevallen?
De kinderen willen het graag wanneer er samen gespeeld wordt en ieder het dus met een kleine Joy Con controller moet doen.
Mijn kinderen vragen voor de Joy Con controllers voor de grips waar je ze in kunt klikken. Bijvoorbeeld van Qware.
Nu hoorde ik dat de knoppen SR en SL dan wel eens niet goed werken. Zijn hier mensen die dit soort grips hebben die wel bevallen?
De kinderen willen het graag wanneer er samen gespeeld wordt en ieder het dus met een kleine Joy Con controller moet doen.
Je bedoelt deze?Wreckerrm schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:07:
:strip_exif()/f/image/GWoQgOg9Ebfoq5LIhjZ1A16n.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo ja, mag die van mij tegen verzendkosten overnemen
Zijn alleen beetje stoffig
Idee kan ook zijn als ze het vaak doen e.d. en ook met vele andere games te gebruiken is om een pro controller of zoiets er bij te nemen en dan kan de ander met beide joycons in een andere houder spelen.
Lange termijn natuurlijk de fijnste/handigste optie.
Lange termijn natuurlijk de fijnste/handigste optie.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik heb die ooit voor een paar euro op Wish gekocht, werken niet top, maar beter dan niets. Ik zelf heb daarvoor voor mijn dochter een Hori controller gekocht voor de Switch. Zal hier tevens binnenkort als ik de tijd krijg er een review over schrijvenWreckerrm schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:07:
Profiteer van tot wel 75% korting op digitale games in de Nintendo #eShop. De cyberdeals beginnen deze donderdag om 15:00 uur! pic.twitter.com/YmU5XwZO1M
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 25 november 2020
Morgen meer info dus over eShop kortingen.
Op de US site staat er al het nodige: https://www.nintendo.com/games/sales-and-deals/JackAvery schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:20:
[Twitter]
Morgen meer info dus over eShop kortingen.
Logisch vermoeden dat het dus dezelfde games zullen zijn maar dan de NL discounts?
Het moment dat Daemon X <30 euro kost, haal ik die
Voeg ze toe aan je wishlist op dekudeals.com, dan krijg je vanzelf een notification
Omelette du fromage!
NintendoLife hefte al een tipje van de sluier op, dus ga gerust vergelijken.Sander schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:14:
[...]
Op de US site staat er al het nodige: https://www.nintendo.com/games/sales-and-deals/
Logisch vermoeden dat het dus dezelfde games zullen zijn maar dan de NL discounts?
@sderooij , DxM valt fysiek regelmatig wel rond de 35 euro te vinden. Denk niet dat ie digitaal veel lager zal gaan.
Edit - bij amazon.nl zelfs 25 euro
[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 25-11-2020 16:46 ]
ooh thanks, denk dat ik die nu maar meteen MOET bestellenJackAvery schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:45:
[...]
NintendoLife hefte al een tipje van de sluier op, dus ga gerust vergelijken.
@sderooij , DxM valt fysiek regelmatig wel rond de 35 euro te vinden. Denk niet dat ie digitaal veel lager zal gaan.
Edit - bij amazon.nl zelfs 25 euro
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic