[Amazon] 15% korting op speelgoed met code (t/m 30 nov 2020)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 31.305 views

Onderwerpen

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• CoenRan
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-05 16:51
Een iets meer bewerkelijke actie, maar goed om even in de gaten te houden.

Je kan bij Amazon.de een zogen. Kids' Wish list aanmaken ( https://www.amazon.de/kids/) voor een denkbeeldig kind. (let erop dat je je kind oud genoeg maakt, anders krijg je alleen duplo opties ;)

Tot 30 november kan je 15% korting krijgen op een artikel als je deze koopt vanaf een Kids' Wish List met de code KWL15. Dit geldt alleen voor producten die verkocht en geleverd worden door Amazon zelf. Ik heb het net getest met een set en hij accepteert de code echt.

Nu is het even zoeken naar een goede actie, maar dat zal toch wel tussen nu en 30 november? Koop het artikel rechtstreeks vanaf de wish list en gebruik de promo code bij het afrekenen. Voila!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

CoenRan schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:24:
Een iets meer bewerkelijke actie, maar goed om even in de gaten te houden.

Je kan bij Amazon.de een zogen. Kids' Wish list aanmaken ( https://www.amazon.de/kids/) voor een denkbeeldig kind. (let erop dat je je kind oud genoeg maakt, anders krijg je alleen duplo opties ;)

Tot 30 november kan je 15% korting krijgen op een artikel als je deze koopt vanaf een Kids' Wish List met de code KWL15. Dit geldt alleen voor producten die verkocht en geleverd worden door Amazon zelf. Ik heb het net getest met een set en hij accepteert de code echt.

Nu is het even zoeken naar een goede actie, maar dat zal toch wel tussen nu en 30 november? Koop het artikel rechtstreeks vanaf de wish list en gebruik de promo code bij het afrekenen. Voila!
Aanvullend hierop: het geldt eenmalig per list, voor een eerste artikel welke je van die wish list koopt mits het artikel een minimale waarde heeft van €20. (Voorwaarden) Amazon.co.uk hanteert ook zoiets, maar dan met 20 pond. Voor Amazon.nl nog niks gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Gim schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:33:
[...]

Aanvullend hierop: het geldt eenmalig per list, voor een eerste artikel welke je van die wish list koopt mits het artikel een minimale waarde heeft van €20. (Voorwaarden) Amazon.co.uk hanteert ook zoiets, maar dan met 20 pond. Voor Amazon.nl nog niks gezien.
Werkt niet op de technics, bijv Liebherr bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

mierenfokker schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:58:
[...]

Contact opnemen met Amazon. Dan krijg je wellicht een verklaring en dat helpt alle andere mensen die het nu misschien willen gaan proberen ook.

Um den Rabatt einzulösen, geben Sie den Aktionscode „KWL15” beim Bezahlvorgang im Feld „Gutschein- und Aktionscodes" ein. Der Betrag wird dann automatisch von Ihrer Bestellung abgezogen. Der Gutschein Code wird aktiviert, sobald Ihre Berechtigung bestätigt wurde, innerhalb von 24 Stunden nachdem Sie das erste Produkt zum Wunschzettel hinzugefügt haben.

Heb je al iets van een bevestiging gehad binnen 24 uur?

[ Voor 40% gewijzigd door Gim op 16-10-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Gim schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:23:
[...]

Contact opnemen met Amazon. Dan krijg je wellicht een verklaring en dat helpt alle andere mensen die het nu misschien willen gaan proberen ook.

Um den Rabatt einzulösen, geben Sie den Aktionscode „KWL15” beim Bezahlvorgang im Feld „Gutschein- und Aktionscodes" ein. Der Betrag wird dann automatisch von Ihrer Bestellung abgezogen. Der Gutschein Code wird aktiviert, sobald Ihre Berechtigung bestätigt wurde, innerhalb von 24 Stunden nachdem Sie das erste Produkt zum Wunschzettel hinzugefügt haben.

Heb je al iets van een bevestiging gehad binnen 24 uur?
Nee, ik wacht even 24h af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
mierenfokker schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:58:
[...]

Wanneer ik op Amazon.de een kind maak met het bouwjaar 2004 en bij het invullen van de lijst "lego technic" invul, dan krijg ik alle grote Technic sets. Dus ook de duurdere sets zoals de Bugatti/Liebherr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

TestDummie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:49:
[...]

Wanneer ik op Amazon.de een kind maak met het bouwjaar 2004 en bij het invullen van de lijst "lego technic" invul, dan krijg ik alle grote Technic sets. Dus ook de duurdere sets zoals de Bugatti/Liebherr.
Het probleem is dat KWL15 nog niet bij hem werkt denk ik, vermoedelijk vanwege die bevestiging wat die ook precies mag inhouden. Toevoegen aan het lijstje is geen probleem inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Gim schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:59:
[...]

Het probleem is dat KWL15 nog niet bij hem werkt denk ik, vermoedelijk vanwege die bevestiging wat die ook precies mag inhouden. Toevoegen aan het lijstje is geen probleem inderdaad.
Nee idd de code werkt (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:29
TestDummie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:49:
[...]

Is jullie ook bekend hoe je een kindprofiel weer kunt verwijderen? Deze optie zie ik niet voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-04 14:36
Gim schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:33:
[...]

Werkt dit 1 keer op DE en 1 keer op CO.UK of een keer in op alle sites van Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
meesje schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:15:
[...]

Is jullie ook bekend hoe je een kindprofiel weer kunt verwijderen? Deze optie zie ik niet voorbij komen.
Ik heb dit geprobeerd, maar dit is niet gelukt.

Je kan eventueel wel gewoon een nieuw profiel aanmaken, zie https://www.amazon.de/-/en/kids/signup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
TestDummie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:06:
[...]

Ik heb dit geprobeerd, maar dit is niet gelukt.

Je kan eventueel wel gewoon een nieuw profiel aanmaken, zie https://www.amazon.de/-/en/kids/signup
Ik heb inderdaad nog maar een nieuw account aangemaakt met Max jaartal (2004). 18+ sets kun je niet vinden, zoals de Sian. De Bugatti nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoenRan
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-05 16:51
Na het aanmaken van het profiel en het eenmalig vullen van het lijstje via de kids-interface kan je exiten en de wish list gewoon als een "volwassene" beheren en dus andere zaken toevoegen aan het lijstje. Je kan daar ook het lijstje verwijderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien de vele reacties over deze actie, heb ik hier een nieuw topic over gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 16-10-2020 18:50 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-05 15:28

CTVirus

Dexterslab FAN

Ik heb contact met Amazon support gehad en krijg de korting na mijn bestelling handmatig toegepast. (lego friends waterpark, welke niet vindbaar was in de kinder user interface)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• totalatool
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-05 14:09
Zoals CoenRan al zei, kun je dus gewoon uit die interface gaan, elke willekeurige set zoeken, en vervolgens via een menuutje rechts aan de verlanglijst van je kind toevoegen.
Ik heb een lijstje voor m'n zoontje van 6 en daarop staat inmiddels vanalles met een leeftijdscategorie van 9+ of 10+.

Ik ga overigens proberen de code te gebruiken voor een set van minstens €100, aangezien 15% van €20 alsnog maar €3 is. 😊

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 30-04 09:40
Werkt ook niet bij mij. Ik krijg de melding: "De ingevoerde promotiecode kan niet op je aankoop worden toegepast." als ik deze set probeer te bestellen: https://www.amazon.de/-/n...sc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
mathias82 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:41:
Werkt ook niet bij mij. Ik krijg de melding: "De ingevoerde promotiecode kan niet op je aankoop worden toegepast." als ik deze set probeer te bestellen: https://www.amazon.de/-/n...sc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it
Heb je mail gehad van Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
meesje schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:56:
[...]

Heb je mail gehad van Amazon?
Nee die mail heb ik nog niet gehad.
Ik had de comment van @Gim wel gelezen, maar mijn Duits is wat roestig ;) Ik heb hem door Google Translate gehaald en nu begrijp ik het beter. Wachten op de bevestigingsmail dus :)

Hier even voor de "German challenged" onder ons:
Om de korting in te wisselen, voert u de promotiecode "KWL15" in tijdens het betalingsproces in het veld "Waardebon en promotiecodes". Het bedrag wordt dan automatisch van uw bestelling afgetrokken. De tegoedboncode wordt binnen 24 uur geactiveerd zodra uw autorisatie is bevestigd nadat u het eerste product aan de verlanglijst heeft toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:30

MsG

Forumzwerver

Ik heb nog geen mail gehad maar hier wordt wel degelijk een korting geregeld. Je ziet dit dan al als cadeautegoed staan bij het afrekenen (deze som is relatief aan welk product je afrekent).

Nu alleen nog keuzestress over welk model te kiezen :-P

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Oeeee €40 van de Bugatti af... tempting!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• activav6
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02 17:52
Nu alleen nog keuzestress over welk model te kiezen :-P
De korting ging bij mij over meerdere artikelen in de mand, zelfs de Sian was toe te voegen :9.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Werkt nu wel...bij mij...b.v Bugatti € 230,48.
Of Liebherr 42100 @ € 270,41
Of Volvo kieper 42114 @ € 148,37
Of Rode kraan 42082 @ € 138,63
Of Gele kraan 42108 @ € 57,54
Of AT-AT 75288 @ € 97,44
Of Yoda 75255 @ € 61,98

[ Voor 34% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-10-2020 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Werkt nu ook, na 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Apart. Ik heb nog steeds geen mail gehad. Hmm, maar eens kijken morgen of t toch werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Gim schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:08:
Apart. Ik heb nog steeds geen mail gehad. Hmm, maar eens kijken morgen of t toch werkt :)
Ik ook niet, maar het werkt al wel. Concentreer je niet alleen op de melding, maar probeer eens iets bijna te bestellen, zie je dan cadeaubontegoed die meegerekend wordt? Dan is het gelukt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

mathias82 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:17:
[...]

Nee die mail heb ik nog niet gehad.
Ik had de comment van @Gim wel gelezen, maar mijn Duits is wat roestig ;) Ik heb hem door Google Translate gehaald en nu begrijp ik het beter. Wachten op de bevestigingsmail dus :)

Hier even voor de "German challenged" onder ons:

[...]
Haha, zo "German skilled" ben ik nu ook weer niet :p En geheel snappen doe ik het ook nog niet want bij mij werkt het ook nog niet. Morgen weer een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Gim schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:08:
Hoe laat heb je gisteren een kind wish list aangemaakt? Ik heb ook geen mail gehad, maar ruim binnen de 24 uur na aanmaken lijst werkte bij mij de code al. Je moet volgens mij wel vanuit je lijst het artikel in je winkelmand doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
Gim schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:10:
[...]

Haha, zo "German skilled" ben ik nu ook weer niet :p En geheel snappen doe ik het ook nog niet want bij mij werkt het ook nog niet. Morgen weer een dag.
Nu werkt het plots bij mij! Ik heb wel geen mail gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-05 13:37
Hier werkt de code ook, mooie deal helaas alle dure sets al in de afgelopen maanden gekocht. Ze lijken ook te controleren op de aanbevolen leeftijd, want ik kan de Sian wel toevoegen maar krijg geen korting. Je kan overigens zoveel sets toevoegen als je wilt, zolang je ze maar in 1x afrekent.

[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 18-10-2020 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Dus de korting is te gebruiken voor één bestelling met evt meerdere sets? Dat wordt een potentieel kostbaar grapje dan. 😳

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
totalatool schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:22:
Dus de korting is te gebruiken voor één bestelling met evt meerdere sets? Dat wordt een potentieel kostbaar grapje dan. 😳
Volgens mij zijn vooral de grote Technic sets (Volvo, Liebherr, Bugatti) interessant. Nog steeds veel geld overigens (in 1 bestelling). De Land Rover en Ducati zijn voordeliger bij bv Kruidvat (tijdens actie en mits voorradig). Andere Lego sets (creator expert) zijn volgens mij niet (super) voordelig bij Amazon.de.
Nog even goed over nadenken of ik de Volvo en Liebherr al ga kopen. Lijkt me wel mooi om met de Next gen (control+) grote machines serie te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Welke sets zijn met deze actie nog meer interessant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:04

Tomatoman

Fulltime prutser

Zojuist heb ik in de (Duitse) chat gevraagd waarom de code KWL15 niet werkt op een kinderbureaustoel. De Amazon-medewerker pakte de verkeerde code erbij, namelijk 5% korting bij de code KWL5, maar gaf wel de goede reden waarom het niet werkte: het was een stoel die verkocht werd door een externe verkoper, dus niet Amazon zelf. En passant kan ik hier dus een tweede kortingscode melden die blijkbaar eveneens werkt: KWL5 voor 5% korting.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

meesje schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:33:
[...]

Volgens mij zijn vooral de grote Technic sets (Volvo, Liebherr, Bugatti) interessant. Nog steeds veel geld overigens (in 1 bestelling). De Land Rover en Ducati zijn voordeliger bij bv Kruidvat (tijdens actie en mits voorradig). Andere Lego sets (creator expert) zijn volgens mij niet (super) voordelig bij Amazon.de.
Nog even goed over nadenken of ik de Volvo en Liebherr al ga kopen. Lijkt me wel mooi om met de Next gen (control+) grote machines serie te beginnen.
Bij de Kruidvat is de Landrover echter al even uitverkocht. Bij Intertoys echter nog voor €122 te scoren wat ook niet gelijk verkeerd is.

Vaak vooral tof om iets te scoren met 15% korting wat al een actieprijs heeft, zoals bij Intertoys t geval is met de Lambo Sian.

Ik wacht nog even af of er wat goeds voorbij komt met Amazon.de.

Is de Volvo dan al vrij scherp geprijsd te krijgen? Liebherr is er poosje dus dat geloof ik wel. Volvo kan misschien nog wat goedkoper, omdat die nog zo nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTBoy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-04 23:22
Het is mij nog niet gelukt om de Lamorghini Sián toe te voegen aan het wenslijstje van mijn net-geboren kind van 16 jaar. Tenminste, niet vanuit de wenslijst interface van dat kind. Is het iemand wel gelukt? Of kan ik 'm ook vanuit m'n "eigen" interface op de verlanglijst zetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
PTBoy schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:12:
Het is mij nog niet gelukt om de Lamorghini Sián toe te voegen aan het wenslijstje van mijn net-geboren kind van 16 jaar. Tenminste, niet vanuit de wenslijst interface van dat kind. Is het iemand wel gelukt? Of kan ik 'm ook vanuit m'n "eigen" interface op de verlanglijst zetten?
Dat is een 18+ set, derhalve kan die niet op het kinderlijstje. De Chiron is 16+ en kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:46
Wat mij verbaast is dat de Bugatti ook kan worden besteld met 15% korting op Amazon.de
Is het bouwen van de Bugatti eenvoudiger als de Lamboghini ?
Heeft iemand hier ervaring mee

Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
Tomatoman schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:36:
Zojuist heb ik in de (Duitse) chat gevraagd waarom de code KWL15 niet werkt op een kinderbureaustoel. De Amazon-medewerker pakte de verkeerde code erbij, namelijk 5% korting bij de code KWL5, maar gaf wel de goede reden waarom het niet werkte: het was een stoel die verkocht werd door een externe verkoper, dus niet Amazon zelf. En passant kan ik hier dus een tweede kortingscode melden die blijkbaar eveneens werkt: KWL5 voor 5% korting.
Probeer eens met KWL75 :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Gim schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:49:
[...]

Bij de Kruidvat is de Landrover echter al even uitverkocht. Bij Intertoys echter nog voor €122 te scoren wat ook niet gelijk verkeerd is.

Vaak vooral tof om iets te scoren met 15% korting wat al een actieprijs heeft, zoals bij Intertoys t geval is met de Lambo Sian.

Ik wacht nog even af of er wat goeds voorbij komt met Amazon.de.

Is de Volvo dan al vrij scherp geprijsd te krijgen? Liebherr is er poosje dus dat geloof ik wel. Volvo kan misschien nog wat goedkoper, omdat die nog zo nieuw is.
De Volvo en Liebherr zijn toch al aardig in de aanbieding bij Amazon.de? 180 euro voor de
Volvo vind ik al redelijk laag geprijsd. De Volvo is met korting zelfs 148 euro. Ruim 40 procent goedkoper dan adviesprijs. Ik betwijfel of deze in toekomst nog veel goedkoper te krijgen is. Idem voor de Liebherr: 270 euro vs 450 euro.

Wat betreft mijn opmerking over de LR, ik weet dat deze uitverkocht is bij Kruidvat. Maar de set is wel regelmatig in hun assortiment voor superlage prijzen. Aangezien de LR er nog niet uit gaat, kun je makkelijk weer wachten op een aanbieding bij Kruidvat/TP. De Bugatti, Liebherr en Volvo daarentegen hebben ze niet hun assortiment en moet je ergens anders scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbarteli
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-01-2022
Dik 24 uur verder, geen mail en code werkt niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Hmmm.... in dubio. Deze actie loopt t/m 30 november. Black Friday is op 27 november. Misschien wijsheid om tot dan te wachten? Moeilijk....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
meesje schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:12:
Hmmm.... in dubio. Deze actie loopt t/m 30 november. Black Friday is op 27 november. Misschien wijsheid om tot dan te wachten? Moeilijk....
Het is Amazon. Die stoppen wel vaker uit het niets met acties of passen het aanbod aan.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 18-10-2020 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Ik zou zeggen: hebben is hebben.

Zojuist heb ik de Duitse actie om € 6 cadeau te krijgen bij een cadeaubon (Gutschein) van € 80 meegepakt. Die actie is accountgebonden, alleen in Duitsland en niet voor iedereen van toepassing. Daarmee kreeg ik de bureaustoel die buiten de kinderspeeldgoedactie viel alsnog € 6 goedkoper. Mocht je deze actie ook nog kunnen meepakken bij de kinderspeelgoedaankopen, dan profiteer je van twee kortingsacties tegelijk. Nota bene: het saldo van een Gutschein is gebonden aan je amazon.de account en kan niet bij amazon.nl worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tomatoman schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:59:
Ik zou zeggen: hebben is hebben.

Zojuist heb ik de Duitse actie om € 6 cadeau te krijgen bij een cadeaubon (Gutschein) van € 80 meegepakt. Die actie is accountgebonden, alleen in Duitsland en niet voor iedereen van toepassing. Daarmee kreeg ik de bureaustoel die buiten de kinderspeeldgoedactie viel alsnog € 6 goedkoper. Mocht je deze actie ook nog kunnen meepakken bij de kinderspeelgoedaankopen, dan profiteer je van twee kortingsacties tegelijk. Nota bene: het saldo van een Gutschein is gebonden aan je amazon.de account en kan niet bij amazon.nl worden gebruikt.
Ik moest daar m'n bankrekening voor koppelen als een soort doorlopende machtiging, waarbij hij maar bleef staan op 'verifieren'. Hoe heb jij het geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

MsG schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:29:
[...]

Ik moest daar m'n bankrekening voor koppelen als een soort doorlopende machtiging, waarbij hij maar bleef staan op 'verifieren'. Hoe heb jij het geregeld?
Dat ging ook bij mij om onduidelijke redenen mis. De eerste keer deed ik het met een creditcard en liep de betaling vast in een bevroren browserscherm. Dat leverde bij de aankoop van het tegoed de melding ‘Storniert’ op.

Daarna heb ik nog een keer een bestelling geplaatst, ditmaal met een machtiging voor mijn bankrekening. Die machtiging had eerder probleemloos gewerkt, maar nu kreeg ik wederom de melding ‘Storniert’.

Toen heb ik Amazon gebeld en de eerste bestelling laten verwijderen, want ik was bang dit ik hem later alsnog zou krijgen met als resultaat een dubbele bestelling. Dat was geen probleem en werd direct geregeld.

Tot slot heb ik bij de tweede betaling de betaalwijze naar iDeal veranderd. Dat werkte vlekkeloos. Het saldo van € 80 was minuten later al zichtbaar. Het extra tegoed van € 6 was niet direct beschikbaar, maar verscheen een paar uur later tijdens het afrekenen in de vorm van een korting van € 6 op de bestelling van de bureaustoel. Het is dus geen extra tegoed, maar een onzichtbare korting die verschijnt zodra je de uiteindelijke prijs in het betaalscherm ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• betaplayer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:35
meesje schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:12:
Ik wacht in ieder geval tot de Razor Crest van Lego ietwat gunstiger is geprijsd.

Dat is een Amazon-exclusive, dus die zal je wellicht nooit goedkoper kunnen vinden dan één dezer in combinatie met de code :)

https://www.instagram.com/anafollotofbricks/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
betaplayer schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:53:
[...]

Ik wacht in ieder geval tot de Razor Crest van Lego ietwat gunstiger is geprijsd.

Dat is een Amazon-exclusive, dus die zal je wellicht nooit goedkoper kunnen vinden dan één dezer in combinatie met de code :)
• Im Limit des verfügbaren Lagerbestands. Amazon.com behält sich das Recht vor, das Angebot jederzeit zurückzuziehen oder auszusetzen. Das Angebot ist nicht übertragbar und darf nicht weiterverkauft werden. Eine Barauszahlung ist nicht möglich.
Ze kunnen dus op ieder moment de promotie stoppen, wel iets om rekening mee te houden want dat heb ik al meerdere keren meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Jammer dat ze de Aston Martin DB5 niet first party verkopen. Die had ik nog het liefst.

Maar de Volvo gekocht voor ~ €142,37

[ Voor 19% gewijzigd door MsG op 19-10-2020 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:14

vhal

ಠ_ಠ

...

[ Voor 96% gewijzigd door vhal op 20-10-2020 08:08 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Kan iemand mij uitleggen waarom die code toch niet 15% blijkt te zijn maar hoogstens 4 euro op een set van ~120€?

De korting lijkt een soort tegoed te zijn die pas zichtbaar is aan het eind van het herstelproces. Gisteren leek deze wel nog te kloppen maar toen had ik nog niet besteld.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
MsG schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:51:
Jammer dat ze de Aston Martin DB5 niet first party verkopen. Die had ik nog het liefst.

Maar de Volvo gekocht voor ~ €142,37
Aan die prijs kwam jij dan door dat €6,00 trucje toch ?
Wat ook vreemd is de Bugatti staat voor €259,95 op hun website.
Echter als ik daar 15% afhaal kom ik op een lager bedrag dan de uiteindelijke €230,48 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:29:
[...]

Echter als ik daar 15% afhaal kom ik op een lager bedrag dan de uiteindelijke €230,48 :?
Klopt. Zag later dat er ook nog een €5 euro bij €50 cadeaukaart bestaat. Geen idee of die ook gecombineerd had kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:29:
[...]

BTW-correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05-05 17:40
Ik heb de stappen ook gevolgd en 24 uur gewacht. Echter kan ik de code nog niet gebruiken, ik heb ook nog geen e-mail binnen gekregen. Ik probeer het vanavond nog maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De banners voor deze actie zijn op de speelgoedpagina alweer verdwenen zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-04 23:57
Volgens mij is de actie alweer afgelopen, bij mij werkte KWL15, afgelopen weekend, beetje rond gekeken waar de prijzen op kwamen.
Nu wilde ik weer kijken en wat bestellen maar nu werkt de korting code niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
master30 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:05:
Volgens mij is de actie alweer afgelopen, bij mij werkte KWL15, afgelopen weekend, beetje rond gekeken waar de prijzen op kwamen.
Nu wilde ik weer kijken en wat bestellen maar nu werkt de korting code niet meer.
Klopt, de banners voor deze actie zijn ook verdwenen van de speelgoedpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik ben dus ook te laat met bestellen. Dan maar kijken wat BF ons gaat bieden. Gelukkig staan de twee sets die ik op het oog had niet op de lijst met sets die spoedig met pensioen gaan. Ik weet nu in ieder geval voor rond welke prijs ik deze sets in de toekomst wil gaan kopen. Topic kan denk ik op slot. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:48
De actiepagina is nog wel beschikbaar bij Amazon:

https://www.amazon.de/-/en/b?ie=UTF8&node=22081316031

Daar staat dat de actie loopt t/m 30 november... vreemd?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
DaLass schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:50:
De actiepagina is nog wel beschikbaar bij Amazon:

https://www.amazon.de/-/en/b?ie=UTF8&node=22081316031

Daar staat dat de actie loopt t/m 30 november... vreemd?
Er staat ook gewoon in de tekst dat ze de promotie op ieder moment kunnen stoppen. Denk dat ze gewoon een bepaald budget hebben voor een dergelijke actie.

[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 20-10-2020 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:53:
[...]

Er staat ook gewoon in de tekst dat ze de promotie op ieder moment kunnen stoppen. Denk dat ze gewoon een bepaald budget hebben voor een dergelijke actie.
Exact! solange der Vorrat reicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:53:
[...]

Opzich snap ik die, alleen wel vreemd dat de pagina dan nog wel online staat als de actie inderdaad beëindigd is.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb het idee dat cookies e.d. ook iets vreemds doet met de korting. Via mijn mobiel kreeg ik nog amper korting en werkte de code niet. Log ik in via mijn laptop om de bestelling opnieuw te vullen, dan werkt het weer wel

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
vhal schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:45:
Ik heb het idee dat cookies e.d. ook iets vreemds doet met de korting. Via mijn mobiel kreeg ik nog amper korting en werkte de code niet. Log ik in via mijn laptop om de bestelling opnieuw te vullen, dan werkt het weer wel
Op mijn iPad werkt het niet meer. Ik heb ook even gespeeld met de code GESCHENK5 en deze blijft ie nu vasthouden. Op mijn Macbook heb ik wel een beter resultaat. Echter de Volvo komt nu uit op 159 euro (ipv 148 euro), maar de Liebherr en Bugatti wel op de prijzen zoals afgelopen weekend (270 en 230 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
DaLass schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:21:
[...]

Opzich snap ik die, alleen wel vreemd dat de pagina dan nog wel online staat als de actie inderdaad beëindigd is.
Ik snap het ook niet helemaal. Bij mij is de korting namelijk weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Mij net ook ( nog een keer ) gelukt !
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xFpI6nNv68ivI_98BT-p7mkfUCU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2s5JnEUuIkozDqJHfTI2kGhD.png?f=user_large
Deze gaat na 31 Dec harder omhoog dan de Bitcoin :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Ik heb gisteravond ook de Bugatti besteld met de korting

Het prijsverschil komt door de BTW 259 met Duitse BTW
271 omgerekend met Ned BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:58:
Mij net ook ( nog een keer ) gelukt !
[Afbeelding]
Heb je die dan weer eerst 24 uur op je verlanglijst gehad?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:49:
[...]

Ik snap het ook niet helemaal. Bij mij is de korting namelijk weer terug.
Nu proberen de Volvo weer op 148 euro te krijgen ipv 159. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:58:
Heb je hiervoor een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
meesje schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:26:
[...]

Nu proberen de Volvo weer op 148 euro te krijgen ipv 159. :)
Dat komt omdat die kortingscode weer van de productpagina is verdwenen. In dat geval krijg je namelijk een paar euro korting en wordt er geen BTW-correctie toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:08:
[...]

Dat komt omdat die kortingscode weer van de productpagina is verdwenen. In dat geval krijg je namelijk een paar euro korting en wordt er geen BTW-correctie toegepast.
Ja dat was het, zo'n coupon vinkje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
Bij mij doet hij het nu ook eindelijk. Gaat mijn zoontje blij mee zijn, want die wilde graag Bowsers Kasteel voor bij zijn Mario Lego set.

Die heb ik nu uiteindelijk voor €60,03 (in plaats van €77,68), dankzij deze 15% korting en de €6,- promo bij aanschaf van een cadeaukaart van minimaal €50,-.

Ik heb dus eerst de cadeaukaart gekocht, waarbij ik de €6,- op mijn account erbij geschreven kreeg. Bij de bestelling de KWL15 ingevoerd en vervolgens de cadeaukaart, waardoor ik op deze prijs ben uitgekomen. Kind blij, ik blij. :)

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Wat ik wel vindt tegenvallen is de prijs van de Gebouwenset 10255 bij Amazon.de.
Ondanks de 15% korting is hij duurder als de aktieprijs van Intertoys met 20% korting .

is het de moeite waard te wachten tot Black Friday aanbiedingen op Amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Volgens mij begrijp ik je niet helemaal. Je vindt het tegenvallen dat een product bij winkel A met 15% korting op de adviesprijs duurder is dan bij winkel B met 20% korting op diezelfde adviesprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Tomatoman schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:18:
Volgens mij begrijp ik je niet helemaal. Je vindt het tegenvallen dat een product bij winkel A met 15% korting op de adviesprijs duurder is dan bij winkel B met 20% korting op diezelfde adviesprijs?
Haha, dat is inderdaad vreemd geredeneerd/verwoord. Waarschijnlijk bedoelt diegene dat ie graag had gezien dat de 10255 set al flink in de aanbieding is bij Amazon.de en dan nog 15% korting er af. Deze set is bij Amazon.de zelfs duurder dan de adviesprijs.

[ Voor 23% gewijzigd door meesje op 20-10-2020 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:46
[b]WiLLoW_TieN in "[Amazon] 15% korting op speelgoed met code (t/m 30 nov)"WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:58
Hm... op de EOL lijsten tot nu toe staat dat nergens. Dus of die wel dit jaar eruit gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Loader schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:30:
[...]

Hm... op de EOL lijsten tot nu toe staat dat nergens. Dus of die wel dit jaar eruit gaat...
Ik had ook gevraagd om een bron, maar nog niks vernomen. Zelf ook nog nergens voorbij zien. Wel bv de rode hijskraan. Als je die wil hebben, kun je ‘m met deze actie voor een vrij scherpe prijs nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Ik begrijp wel dat 20% korting hoger is als 15 % maar dit buiten beschouwing latend :

De prijzen zijn in het algemeen voor de Lego huizen hoger op Amazon als bij de overige Nederlandse webshops , terwijl in de Legoshop in Duitsland de prijzen lager zijn dan bij de Legoshop in Nederland.
Daarbij komt ook nog het omrekenstarief van de BTW als je op Amazon.de besteld

Alleen de Bugatti en de Liebherr is de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Hansw1 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:38:
Ik begrijp wel dat 20% korting hoger is als 15 % maar dit buiten beschouwing latend :

De prijzen zijn in het algemeen voor de Lego huizen hoger op Amazon als bij de overige Nederlandse webshops , terwijl in de Legoshop in Duitsland de prijzen lager zijn dan bij de Legoshop in Nederland.
Daarbij komt ook nog het omrekenstarief van de BTW als je op Amazon.de besteld

Alleen de Bugatti en de Liebherr is de moeite waard
Amazon heeft bepaalde sets vanwege schaarste gewoon wat hoger geprijsd. Daar kun je inderdaad wat van vinden.
Met je laatste zin bedoel je waarschijnlijk: “ik vind alleen de Bugatti en Liebherr de moeite waard”. Het is heel persoonlijk of iets de moeite waard is. Zo vind ik de Volvo voor 159 ook best de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hansw1
Beste Meesje

Ja gelijk heb je smaak verschilt
Maar ik bedoel eigenlijk het prijsverschil :De Bugatti en Liebherr schelen 40 euro met de prijs van Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Laatst online: 05-05 18:03
Ik krijg het niet (meer) voor elkaar om KWL15 op Lego technic te koppelen...heb ook nog zeker geen bevestigingsmail ofzo gehad ...

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Bij mij heeft het tot nu toe sowieso nooit gewerkt. Ik heb een lijstje aangemaakt, doe na meer dan 24 uur van daaruit producten in m'n mandje, en probeer die code. Steeds zegt ie dat die code niet geldig is, en een bevestigingsmail oid heb ik nooit ontvangen.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:38
Hier gisteren na lang wikken en wegen toch de knoop doorgehakt en de Liebherr besteld. Een hoop geld maar ik denk niet deze snel nog voor een betere prijs te kunnen krijgen; 15% korting + 6 euro tegoed bij opladen kwam ik uit op EUR 261,76 bijna 42% korting op de adviesprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
De Land Rover Defender is nu 107,70 euro. Zet een vinkje bij coupon om op deze prijs te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
Virtual Reality schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:20:
Hier gisteren na lang wikken en wegen toch de knoop doorgehakt en de Liebherr besteld. Een hoop geld maar ik denk niet deze snel nog voor een betere prijs te kunnen krijgen; 15% korting + 6 euro tegoed bij opladen kwam ik uit op EUR 261,76 bijna 42% korting op de adviesprijs.
Wat doe ik verkeerd het lukt me niet 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
meesje schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:40:
De Land Rover Defender is nu 107,70 euro. Zet een vinkje bij coupon om op deze prijs te komen.
Net opnieuw poging gedaan om de Volvo truck te bestellen...het lukt gewoon niet...wat doe ik toch anders / verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Pimmetje651 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:42:
[...]

Net opnieuw poging gedaan om de Volvo truck te bestellen...het lukt gewoon niet...wat doe ik toch anders / verkeerd ?
Alle stappen doorlopen?
https://www.bricktastic.n...-sets-en-ander-speelgoed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Ook nog maar de Liebherr besteld via co.uk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
meermaals... ik snap er geen bal van. ook omdat jullie het wel lukt .. kunnen jullie niet voor mij regelen ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Pimmetje651 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:50:
[...]

meermaals... ik snap er geen bal van. ook omdat jullie het wel lukt .. kunnen jullie niet voor mij regelen ? 8)7
Bij mij werkte het eerst ook niet. Na ruim 24 uur werkte de code zojuist wel bij mij. Heb nu "LEGO 71369 Super Mario Bowsers Festung" voor €66,03 kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-05 09:54
Pimmetje651 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:50:
[...]

Het is mij gelukt via de Duitse site en taal op Duits laten staan. De Bugatti kunnen bestellen. Heeft iemand al de Bugatti binnen? Doos ziet er mooi uit? Helaas al meerdere keren beschadigde doos via Amazon gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Ik zag op Brickwatch dat de prijs van de Liebherr graafmachine 42100 op Amazon.uk 298 euro is.

Dit klopt niet helemaal want er komen ook nog kosten voor verzending en kosten wisselkoers bij.

De prijs scheelt dan nog een paar euro in vergelijking met Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Bij Amazon.co.uk is de Lego 42099 te koop voor 136,70 euro. Bij Amazon.de 141,77 euro. Scheelt weer 5 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Heel irritant. Wat ik ook probeer, het lukt simpelweg niet. Ik krijg de hele tijd de melding dat KWL15 ongeldig is.

Ik heb ondertussen al 3 Kids lijstjes aangemaakt: met jaartallen van 2011 tot 2004, diverse producten aan het lijstje toegevoegd.... LEGO, LEGO Technic, Switch games, Gravitrax spul, 1-4 dagen gewacht met bestellen, de taal instellingen op zowel NL als DE gehad staan, verkoper Amazon, maar ik blijf steeds de melding krijgen dat KWL15 ongeldig is.

Een mail ontvangen ter bevestiging ook niet ontvangen; in geen enkel van die 3 lijstjes.

Ik heb Amazon nog een mail gestuurd, maar ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 22-10-2020 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

De reactie van Amazon. De aanbieding van KWL15 is volgens de klantenservice (van DE) afgelopen:

"Bedankt voor uw e-mail aan Amazon.

Het spijt me dat u geen gebruik kon maken van deze aanbieding, deze is inmiddels afgelopen.

Onze aanbiedingen werken op dezelfde manier als een aanbieding in een winkel; ze zijn alleen geldig voor de duur van de actie en alleen voor een bepaald aantal.

Ik vraag uw begrip dat we de aanbiedingsprijs niet achteraf zullen toekennen en hoop dat u kunt profiteren van een van onze toekomstige promoties
."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Bij Amazon.co.uk werkt de Kids Wish List nog wel. Liebherr voor 266 euro precies. Twijfel, twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
meesje schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:42:
Bij Amazon.co.uk werkt de Kids Wish List nog wel. Liebherr voor 266 euro precies. Twijfel, twijfel.
Lol de mijne is onderweg :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

meesje schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:42:
Niet te lang twijfelen als je hem wilt. Bij nadere uitvraag blijkt dat t geldt voor een bepaalde voorraad. Is die op dan stopt het gewoon of wordt de actie wat opgeschort. Komt er nieuwe voorraad van het product binnen de "actieperiode" kan het gewoon betekenen dat die niet meer meedoet aan die kortingsactie. Wat bij Amazon.de klaarblijkelijk al rap is op diverse producten.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld om aanbiedingen op Amazon en/of je aankopen te showen.