Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Dat is wat we nu met een paar al merkenKing Dingeling schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:32:
Bij mij doet de KWL actie het nu helemaal niet meer, bij geen 1 product die op de lijst staat. Vanochtend nog wel.
Kan hier nog niets vinden in de voorwaardenGim schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:46:
[...]
Dat is wat we nu met een paar al merkenWellicht heeft Amazon de KWL actie eind van de ochtend stopgezet.
https://www.amazon.de/-/en/b?ie=UTF8&node=22081316031
https://www.amazon.co.uk/b?ie=UTF8&node=22081309031
· Im Limit des verfügbaren Lagerbestands. Amazon.com behält sich das Recht vor, das Angebot jederzeit zurückzuziehen oder auszusetzen. Das Angebot ist nicht übertragbar und darf nicht weiterverkauft werden. Eine Barauszahlung ist nicht möglich.King Dingeling schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:14:
[...]
Kan hier nog niets vinden in de voorwaarden
https://www.amazon.de/-/en/b?ie=UTF8&node=22081316031
https://www.amazon.co.uk/b?ie=UTF8&node=22081309031
Oftewel,Amazon behoudt t recht om op een x moment de boel stop te zetten.
[ Voor 5% gewijzigd door King Dingeling op 23-11-2020 14:45 ]
We nemen nu allemaal aan dat de actie is verlopen. Eventjes geleden werd dit ook al gesuggereerd. Maar een dag later werkte de code gewoon weer. We moeten niet te snel conclusies trekken dat de actie ook echt voorbij is. Wellicht hanteren ze een principe dat van bepaalde sets een x aantal met de KWL code verkocht mogen worden. Het kan dus allemaal heel snel gegaan zijn aangezien Amazon hun prijzen aanpast naar bv Mediamarkt/Saturn (vanochtend is bij hun een actie gestart). In Duitsland verkoopt deze keten kennelijk Lego, in NL naar mijn weten niet.King Dingeling schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:42:
Als ze de rechten hebben om dit te doen...Kunnen ze ook de pagina weg halen of misschien doen ze dit met het oog op de aankomende aanbiedingen van Black Friday.
Ik zie nu dat de code nog werkt voor bepaalde artikelen
You and I have memories longer than the road ahead
Nu alleen even wachten tot de voorraad er weer is voor wat ik wilde bestellen
Ik weet niet wat de prijs doet met de KWL code, maar op de 4x4 set (42099) zit nu best een leuke coupon korting op. Met 15% extra er af, kom je dan uit op rond de 122 euro? Dat is wel een aardige prijs voor een set die normaal gesproken veel te duur is.Gim schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:45:
Blij dat @meesje gelijk had en t aangetoond wordt door anderen
Nu alleen even wachten tot de voorraad er weer is voor wat ik wilde bestellen
De KWL 15 werkte weer voor de Liebherr voor een andere inderdaad nog niet .
Wel voor de 60216
Ik begin bijna een persoonlijke servicedesk te worden.Hansw1 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:50:
Als ik een probleem heb met iets neem ik contact op met meesje die lost het voor je op.
[ Voor 10% gewijzigd door meesje op 23-11-2020 16:52 ]
Geen idee. Staat niet in m'n KWL lijst. Ik zie wel dat een aantal coupons weer gewijzigd zijn van andere producten dus het is echt wel een timing ding. Focus op wat je echt wil en juiste moment toeslaan.meesje schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:48:
[...]
Ik weet niet wat de prijs doet met de KWL code, maar op de 4x4 set (42099) zit nu best een leuke coupon korting op. Met 15% extra er af, kom je dan uit op rond de 122 euro? Dat is wel een aardige prijs voor een set die normaal gesproken veel te duur is.
De €11 coupon op de betonmixer is nu nog maar iets van €2. De mobiele kraan heeft wel nog zijn €4 coupon.
Dit is dan wel t KWL topic maar die 15% worden pas echt interessant in combinatie met de juiste coupons. Derhalve wel een vermelding waard.
[ Voor 18% gewijzigd door Gim op 23-11-2020 16:54 ]
Meesje , die had ik gezien maar daar werkt de KWL15 nog niet ik kwam op 146 euro.meesje schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:48:
[...]
Ik weet niet wat de prijs doet met de KWL code, maar op de 4x4 set (42099) zit nu best een leuke coupon korting op. Met 15% extra er af, kom je dan uit op rond de 122 euro? Dat is wel een aardige prijs voor een set die normaal gesproken veel te duur is.
Inderdaad zo snel mogelijk toeslaan. En gelijk weer een nieuwe account met KWL aanmaken.Gim schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:52:
[...]
Geen idee. Staat niet in m'n KWL lijst. Ik zie wel dat een aantal coupons weer gewijzigd zijn van andere producten dus het is echt wel een timing ding. Focus op wat je echt wil en juiste moment toeslaan.
Verschillende keren gevraagd om nieuwe code maar kreeg niets binnen
Toen kwam er een melding met een scherm met letters die je moest invoeren.
Gaf geen resultaat
Maar weer opnieuw een account aanmaken .
Code met letters is inderdaad een nieuwe stap in het account aanmaak proces. Ik moest nu ook perse een telefoonnummer ingeven. Daarna weer verwijderd natuurlijk. Maar toch.Hansw1 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:59:
Ik wilde vanmorgen een nieuw account aanmaken toen ik dit bevestigde kreeg ik de code niet binnen met email.
Verschillende keren gevraagd om nieuwe code maar kreeg niets binnen
Toen kwam er een melding met een scherm met letters die je moest invoeren.
Gaf geen resultaat
Maar weer opnieuw een account aanmaken .
Dit telefoonnummer is al gekoppeld aan een ander account. Ander account even ontdoen van t nummer, nummer gebruiken en ook van t nieuwe account ontdoen.meesje schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:05:
[...]
Code met letters is inderdaad een nieuwe stap in het account aanmaak proces. Ik moest nu ook perse een telefoonnummer ingeven. Daarna weer verwijderd natuurlijk. Maar toch.
Of gebruik je een willekeurig nummer?
Via sms krijg ik van Amazon af en toe een link om m'n aanmelding te valideren. Wordt wellicht daarvoor gebruikt?
Goed ideemeesje schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:54:
[...]
Inderdaad zo snel mogelijk toeslaan. En gelijk weer een nieuwe account met KWL aanmaken.
Ik merkte dat tijdens het aanmaken van mijn account ik verplicht werd een tel.nummer in te geven. Voorheen was dit bij mij optioneel. Dit nummer werd ook gebruikt als validatie (normaal gesproken ging dit via e-mail). Dus een fake nummer was geen optie.Gim schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:30:
[...]
Dit telefoonnummer is al gekoppeld aan een ander account. Ander account even ontdoen van t nummer, nummer gebruiken en ook van t nieuwe account ontdoen.
Of gebruik je een willekeurig nummer?
Via sms krijg ik van Amazon af en toe een link om m'n aanmelding te valideren. Wordt wellicht daarvoor gebruikt?
Dit is mij vanmorgen nog gelukt op .de siteKnolpower! schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:10:
Krijg deze code opeens niet meer werkend, wilde net de Land Rover gaan halen
Op de .nl site pakt hij hem weer niet
www.triathlete.nl
De KWL actie is ook niet op de Nederlandse amazon. Wél de Duitse en ook de Engelse zover ik weet.Scighera schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:31:
[...]
Dit is mij vanmorgen nog gelukt op .de site
Op de .nl site pakt hij hem weer niet
Het beste wat je kunt doen is om het gedurende de dag te blijven proberen. Gisteren werkte het een tijd niet, vervolgens werkte het wel weer. Als ik nu kijk zie ik dat het wederom niet werkt.Knolpower! schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:10:
Krijg deze code opeens niet meer werkend, wilde net de Land Rover gaan halen
Of het nu komt door KWL gereserveerde voorraad, door een hapering of door iets anders, geen idee. Enige wat je denk ik kunt doen is de Land Rover (in jouw geval) in je winkel mand te laten en een paar maal per dag proberen wat het doet bij afrekenen.
Zo test ik het met de 42108, 42112 en 42082. Alle drie hebben er nu geen zin in
EDIT: en de KWL15% werkt weer
[ Voor 8% gewijzigd door Gim op 24-11-2020 11:10 ]
We wachten wel weer op een (nog) mooiere aanbieding
Ja is nu € 242,93QuattroNL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:26:
Wel minder korting op de Sian nu (42 ipv 76).
We wachten wel weer op een (nog) mooiere aanbieding
Dus dat kan goedkoper
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Dat gaat niet altijd op want de prijs van 17101 is nu lager dan van de week met een coupon korting
Scheelt 10 euro
Wat ik mijn ook afvraag : Wat kan de reden zijn dat Creator expert niet meedoet met de aktie van KWL15.
De Lamborghini 18 + staat toch op de KIDS WISH LIJST
Wellicht worden veel CE sets verkocht door derden en niet door Amazon?Hansw1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:07:
De fout die ik maakte is dat ik alleen naar Lego artikelen keek waar ook een coupon bij zat .
Dat gaat niet altijd op want de prijs van 17101 is nu lager dan van de week met een coupon korting
Scheelt 10 euro
Wat ik mijn ook afvraag : Wat kan de reden zijn dat Creator expert niet meedoet met de aktie van KWL15.
Momenteel werkt de Sian bij mij ook niet meerHansw1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:07:
De fout die ik maakte is dat ik alleen naar Lego artikelen keek waar ook een coupon bij zat .
Scheelt 10 euro

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Volvo kunnen bestellen voor 148,52.
Is het iemand de laatste paar dagen nog gelukt om de Sian of Chiron te bestellen met behulp van de kortingscode?
Zoals al eerder vermeld: niet op alle producten zit die korting. Het kan per dag of zelfs per uur verschillen.rjmvalk3 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:35:
Ik heb al twee dagen de Sian en Chiron in mijn winkelwagen bij zowel amazon.de als .co.uk. Helaas wordt de korting niet op deze sets toegepast. De code werkt echter wel op twee andere sets welke ik via de wishlist UI heb toegevoegd aan de lijst. Ter informatie: alle sets worden verkocht door "Amazon EU S.a.r.L.".
Is het iemand de laatste paar dagen nog gelukt om de Sian of Chiron te bestellen met behulp van de kortingscode?
Het ligt er maar net aan of ze een batch voor een leuke prijs hebben kunnen kopen.
Dat wordt dus de hele dag F5-en
Ik kijk meestal zo'n 3x per dag om te zien of de Sian een zeer leuke prijs heeft.
Let wel dat de KWL actie officieel tot 30 nov loopt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vqrjPCpPyvcGmMnm9xEzxQ2q.jpg?f=user_large)
helaas, mijn xbox controller, ook al heb ik die aan mijn kids wishlist toegevoegd, kan ik niet bestellen met deze code.
proces: artikel gezocht. in mijn account staat ie als recent bekeken. toegevoegd aan die boodschappenlijst en geprobeerd te bestellen. Misschien vanuit verkeerde omgeving geprobeerd en geldt dit niet op dit artikel. Net als op de xbox one s console.
Ik vermoed dat het niet kan omdat ik al een kadokaart gebruik om mee te betalen (tegoed dat ik had staan in mijn account omdat een kado voor mijn verjaardag geretourneerd heb.
[ Voor 15% gewijzigd door DeRooney op 27-11-2020 13:59 ]
"Met betrekking tot uw laatste mail kan ik ook zeggen dat het niet mogelijk is als het systeem dit aangeeft."arjoderoon schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:54:
[Afbeelding]
helaas, mijn xbox controller, ook al heb ik die aan mijn kids wishlist toegevoegd, kan ik niet bestellen met deze code.
proces: artikel gezocht. in mijn account staat ie als recent bekeken. toegevoegd aan die boodschappenlijst en geprobeerd te bestellen. Misschien vanuit verkeerde omgeving geprobeerd en geldt dit niet op dit artikel. Net als op de xbox one s console.
Ik vermoed dat het niet kan omdat ik al een kadokaart gebruik om mee te betalen (tegoed dat ik had staan in mijn account omdat een kado voor mijn verjaardag geretourneerd heb.
Helaas...
Ik heb er 1 toegevoegd die door amazon geleverd werd/verkocht:JeroenE schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:15:
@arjoderoon Ik heb geen verstand van xbox controllers, maar de eerste 3 die uit de zoekfunctie komen worden niet aangeboden door Amazon maar door andere verkopers. Dan geldt die code inderdaad niet.
Xbox Wireless Controller Robot White
Merk: Microsoft
Platform : Xbox Series X
4,1 van 5 sterren 136 beoordelingen
Prijs: € 58,19 + GRATIS verzending. Informatie
Prijzen voor items die verkocht worden door Amazon zijn inclusief Duitse btw. Zie details voor andere items.
Op voorraad.
Arriveert: dinsdag, 1 dec Gegevens
Verkocht en verzonden door Amazon.
al kun je bij die kids wishlist niet zien wat de prijs is. ook de xbox one s console staat er niet bij. Medewerker vertelde mij dat die kids wishlist enkel geldt bij speciaal geselecteerde artikelen. waarom de meeste xbox consoles daar wel bij stonden en degene die ik nodig had/wilde hebben niet, is mij een raadsel.
Had begin van de week de Bugatti set waar korting nog op deed, maar die is inmiddels verdwenen uit de catalogus, en daar werkt korting nu dus ook niet meer op
All good things must come to an end..
Het blijft heel bijzonder. Veel sets heb ik nooit op mijn KWL gezet, maar werkten wel met de code.CoenRan schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:02:
Even een waarschuwing: de actie loopt tot 30 november dus volgens de officiële regels moet alles uiterlijk 29 november op de Kid's Wish List staan (24uur van tevoren).
Wat volgens mij wel een goede graadmeter is (of sets wel/niet meedoen) of je ze überhaupt aan een kwl kunt toevoegen.
Maw dat je op 29 november uiterlijk de bestelling moet doen en niet op 30 november.
De naam van dit topic vermeldt t/m en in de tekst van de topic start wordt alleen tot genoemd. Ik zal in ieder geval niet de gok nemen.Hansw1 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:39:
Nog even : Als ik op 29 november een wenslijst aanmaak voor de KWL 15 en 24 uur moet wachten tot deze actief wordt , werkt hij dan op 30 november nog wel ,omdat de actie TOT 30 november loopt.
Maw dat je op 29 november uiterlijk de bestelling moet doen en niet op 30 november.
:fill(white):strip_exif()/f/image/X0pbWjE8CdwPNBFOvWG4pb7G.png?f=user_large)
Welk nummer is dat ik kan het niet zo gauw vinden.master30 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 14:38:
De goederentrein heeft nu ook een leuke prijs bij Amazon.de met de kwl15 korting.
[Afbeelding]
60198Hansw1 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:18:
[...]
Welk nummer is dat ik kan het niet zo gauw vinden.
Geen coupon, alleen de kwl15 korting
Toen Ik keek naar de set zag ik heel even een coupon staan van 4,98 en deze was meteen weer weg.master30 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:44:
[...]
60198
Ik zag toevallig nog een bereking van vorige week met coupon de prijs was toen 100,40 euromaster30 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:44:
[...]
60198
Shit , toch iets te veel betaaldHansw1 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:21:
[...]
Ik zag toevallig nog een bereking van vorige week met coupon de prijs was toen 100,40 euro
Zodra kwl15 geactiveerd is voor je account dan hoeven nieuwe items op je lijst er niet 24u erop te staan.CoenRan schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:02:
Even een waarschuwing: de actie loopt tot 30 november dus volgens de officiële regels moet alles uiterlijk 29 november op de Kid's Wish List staan (24uur van tevoren).
Zo kwam ik geregeld sets tegen die leuk geprijsd waren maar nog niet in mijn KWL lijst zaten. Om te zien wat t zou doen voor de eindprijs was t een kwestie van alsnog op de lijst zetten en voila... Korting.
Zo ook de Lego Porsche rsr afgelopen week die ik in t aanbiedingen forum gepost had. Ik zag een coupon en was benieuwd hoe goedkoop hij dan wel niet met KWL kon worden. Add to list en naar de kassa
[ Voor 13% gewijzigd door Gim op 28-11-2020 19:44 ]
Ik begrijp het niet helemaal ;ALS EEN ARTIKEL NIET IN DE KIDS WENSLIJST STAAT KRIJG JE ER VOLGENS MIJ GEEN 15KWL KORTING OVER .HOE ZET JE ARTIKELEN DIE NIET IN DE KIDS LIJST ALSNOG OP DEZE LIJSTGim schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:42:
[...]
Zodra kwl15 geactiveerd is voor je account dan hoeven nieuwe items op je lijst er niet 24u erop te staan.
Zo kwam ik geregeld sets tegen die leuk geprijsd waren maar nog niet in mijn KWL lijst zaten. Om te zien wat t zou doen voor de eindprijs was t een kwestie van alsnog op de lijst zetten en voila... Korting.
Zo ook de Lego Porsche rsr afgelopen week die ik in t aanbiedingen forum gepost had. Ik zag een coupon en was benieuwd hoe goedkoop hij dan wel niet met KWL kon worden. Add to list en naar de kassa
Het blijft nog steeds een random iets. Zojuist als test de Liebherr toegevoegd aan de kwl en vanuit daar in mijn winkelwagen geplaatst. Maar korting ho maar. Mijn ervaring is dat als de kwl eenmaal binnen je account actief is, je echt niet meer vanuit de kids wish list hoeft te shoppen. Verder is het trial&error op welke sets de kwl actie werkt. Op de Liebherr en Sian werkt de actie niet meer, maar op de Land Rover en Top Gear auto wel.Gim schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:42:
[...]
Zodra kwl15 geactiveerd is voor je account dan hoeven nieuwe items op je lijst er niet 24u erop te staan.
@Hansw1 Hoofdletters leest niet zo prettig.
[...]
Het blijft nog steeds een random iets. Zojuist als test de Liebherr toegevoegd aan de kwl en vanuit daar in mijn winkelwagen geplaatst. Maar korting ho maar. Mijn ervaring is dat als de kwl eenmaal binnen je account actief is, je echt niet meer vanuit de kids wish list hoeft te shoppen. Verder is het trial&error op welke sets de kwl actie werkt. Op de Liebherr en Sian werkt de actie niet meer, maar op de Land Rover en Top Gear auto wel.
@Hansw1 Hoofdletters leest niet zo prettig.
Meesje
Je hebt gelijk caps lock per abuis ingedrukt [ Ik zie de Liebherr 42100 helemaal niet staan op de Kids Wenslijst
Als je een KWL lijst hebt gemaakt en je weet dat de KWL korting actief is voor je account, maar je bedenkt dat je een bepaald artikel vergeten bent op je KWL lijst, dan ga je toch gewoon naar dat artikel toe en kiest voor "zet op lijst" en kies dan de naam van het KWL lijstje.Hansw1 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:04:
[...]
Ik begrijp het niet helemaal ;ALS EEN ARTIKEL NIET IN DE KIDS WENSLIJST STAAT KRIJG JE ER VOLGENS MIJ GEEN 15KWL KORTING OVER .HOE ZET JE ARTIKELEN DIE NIET IN DE KIDS LIJST ALSNOG OP DEZE LIJST
Maar wat @meesje verder zegt klopt ook. Soms werkt het gewoon niet of niet meer met bepaalde artikelen. Lijkt soms tijdelijk te zijn, maar kan zijn dat een artikel gewoon niet meer in aanmerking komt voor KWL. Hoe of wat of waarom dat zo werkt, daar weet alleen Amazon t antwoord op
Ik had een artikel die t in t begin van de KWL actie gewoon deed met korting maar op een x moment werkte t niet meer en heeft t ook niet meer gewerkt, terwijl t wel voor andere artikelen werkte. En dat terwijl t nog steeds Amazon als verkoper had.
Als je artikelen op de KWL wil zetten terwijl je echt in dat lijstje bezig bent (die kinderlijke pagina met hartjes bij de artikelen), daarvan heb ik gemerkt dat de zoekfunctie van dat deel gewoon ruk is. Zo vond ie bij mij sommige artikelen niet op naam of nummer terwijl Amazon ze wel met die naam of nummer toont.
[ Voor 43% gewijzigd door Gim op 28-11-2020 20:38 ]
klopt en: nee dat lukt niet. sommige artikelen doen gewoon niet mee met de KWL15 actie. Heb de klantenservice van Amazon gebeld hierover, dit was wat ze tegen mij zeiden. Ik wilde een xbox controller, kon hem niet vinden voor de kids wishlist, dus helaas...Hansw1 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:04:
[...]
Ik begrijp het niet helemaal ;ALS EEN ARTIKEL NIET IN DE KIDS WENSLIJST STAAT KRIJG JE ER VOLGENS MIJ GEEN 15KWL KORTING OVER .HOE ZET JE ARTIKELEN DIE NIET IN DE KIDS LIJST ALSNOG OP DEZE LIJST
Klantenservice maar gemaild. Ding staat al 5 dagen op kids wishlist en al 3x geprobeerd.
als je het zeker wilt weten moet je dat even rechtstreeks aan iemand van Amazon vragen. Via de site onder de optie klantenservice kan je jezelf terug laten bellen. Dan weet je het direct.Hansw1 schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:51:
Nog even voor de zekerheid ; Als ik vandaag een artikel in de winkelmand met kwL15 heb gelegd moet ik de bestelling dan voor 24 uur vanavond doen om nog in aanmerking te komen voor de korting
Wel leuk als je toevallig nog iets ziet
[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 01-12-2020 19:21 ]
Ik noem t niet als aanbieding aanbieding, dus ook geen link, maar gewoon voorbeelden van wat KWL kan brengen, omdat er toch vaker veel dure (technic) sets benoemd worden.
[ Voor 28% gewijzigd door Gim op 01-12-2020 20:41 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Yorinn op 02-12-2020 21:02 ]
Ondanks dat ik een nieuw account had aangemaakt voor 30 november werkt de KWL15 niet meer volgens mij.master30 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:48:
Net ff gecheckt, bij mij werkt de kortings code nog vandaag
Het artikel staat nog wel op de wish list.
Ik hou het nog even in de gaten. Een aantal artikelen in m'n wishlist waren namelijk tijdelijk uit voorraad en dat begint nu weer op voorraad te komen. Derhalve hou ik het in de gaten om te zien of er nog een goede last minute deal bij zit
Had nog speciaal een derde account aangemaakt, mocht er nog een leuke aanbieding zijn
Dat valt na de KWL15 wel tegen
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet bedoeld om aanbiedingen op Amazon en/of je aankopen te showen.