[Amazon] 15% korting op speelgoed met code (t/m 30 nov 2020)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 31.348 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Voor wie geïnteresseerd is in de LEGO 42112 Technic Betonmixer. Deze staat momenteel voor €77, wat normaliter bij de kassa neerkomt op €80, maar door het toepassen van een tijdelijke coupon krijg je hem alsnog voor €77 waar die 15% nog vanaf gaat!
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:02:
Nou....mijn 42099 van amazon.de is binnen erg gehavend....toch geen koopje dan voor € 130,85....?
[Afbeelding]
Zo verstuur je toch geen LEGO doos met een RRP van €229,99
[Afbeelding]
Wat NU een klacht indienen....terugsturen ??
Sowieso even met ze bellen; je krijgt gewoon iemand in het Nederlands aan de lijn.

Voor andere mensen die gebruik willen maken van de 15% Amazon actie, hou er rekening mee dat de productdozen zo nu en dan gebruikt worden als verzenddoos. Amazon klantenservice is hiervan op de hoogte, maar heeft er weinig invloed op omdat dat ligt bij het logistieke centrum; het wil afhangen van het distributiecentrum en de medewerker die jouw bestelling klaarstoomt voor verzending.

Bij diverse producten zal het iemand totaal niet uitmaken maar bij LEGO vaak wel.

Een mogelijke oplossing hiervoor is het selecteren van een Gift Wrap. Dit is echter tegen betaling, dus je levert iets van je voordeel in. Op een groot bedrag doet dat minder pijn ;) Het is een mogelijke oplossing; ik ben hem aan het uitproberen. Of het 100% fail proof is durf ik niet te zeggen, maar ik ga er vanuit dat ze voorzichtiger omspringen met een cadeau in cadeaupapier! ;)

De 42082 heb ik in elk geval laten inpakken als cadeau; bij beschadiging bij ontvangst gaat deze retour.

[ Voor 9% gewijzigd door Gim op 29-10-2020 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:58
Toch nog een koopje...gemaild en vrij vlot antwoord terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cO79iCZ6tLw8MbofaX61y5CMtUQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ePy03MlgOuj0CEo4Ylot9bX.jpg?f=fotoalbum_large

Dus op de schade doos na nu voor € 110,86 de 42099 😇

[ Voor 188% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 29-10-2020 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:37
meesje, ik kan ze niet vinden voor deze prijs

graag Welke site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
meesje ,

.Voor de autotransporter liefhebber (42098): deze is nog steeds te koop voor 89,95 euro. Maar nu ook de bijpassende auto (42093 Oranje Chevy) voor 24,40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Aanbiedingen horen in Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic thuis, zoals ook in de topicwaarschuwing staat. Dan kunnen we het hier over de kortingsactie (en eventuele problemen hiermee) hebben.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:04
@Hansw1 Het betreft Amazon.de. Zoek maar 'lego 42098' en 'lego 42093'. Zojuist gekeken en voor beide is de coupon korting nog te selecteren. Samen met KWL15 kom je uit op de door mij genoemde prijzen.

Tip: gebruik de quote functie en/of @nicknaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10:58
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:02:
Nou....mijn 42099 van amazon.de is binnen erg gehavend....toch geen koopje dan voor € 130,85....?
[Afbeelding]
Zo verstuur je toch geen LEGO doos met een RRP van €229,99
[Afbeelding]
Wat NU een klacht indienen....terugsturen ??
Ik kreeg bij mijn bestelling de melding:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/36RJ2Z2.png
Dan wordt de bestelling netjes in een Amazon doos gestopt. _/-\o_
Ook handig om de bestellingen af te schermen voor nieuwsgierige kinderoogjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

.

[ Voor 99% gewijzigd door Gim op 30-10-2020 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

R20141016 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:09:
[...]

Ik kreeg bij mijn bestelling de melding:
[Afbeelding]
Dan wordt de bestelling netjes in een Amazon doos gestopt. _/-\o_
Ook handig om de bestellingen af te schermen voor nieuwsgierige kinderoogjes. :+
Zonet gekeken hoe het hiermee zit.

Als je kijkt bij Amazon.com dan wordt dit uitgelegd onder het kopje Amazon packaging, gevolgd door sub-item "Frustration-Free packaging". Hierbij wordt o.a. gesproken over spaarzaam omgaan met verpakking en over de optie om te kiezen voor "Ship in Amazon box".

De Duitse Amazon heeft zo ook een sub-item bij packaging staan genaamd "Über Artikel, die ohne Umverpackung versandt werden":
https://www.amazon.de/-/e...ge=nl_NL&nodeId=201911130
Wenn die Bestellung eine Überraschung für den Empfänger sein soll, wählen Sie einfach im Einkaufswagen "Dies ist ein Geschenk", bevor Sie zur Kasse gehen (falls für den von Ihnen bestellten Artikel möglich). Weitere Informationen finden Sie auf unserer Hilfeseite Geschenke verpacken.
Bij mijn bestelling heb ik 2 dingen gedaan:
1) Deze bestelling bevat een cadeau
2) Cadeaupapier

Optie 1) kende ik al. Het geeft je de mogelijkheid om een persoonlijke tekst te schrijven. Daarnaast proberen ze de prijs weg te houden, want je wil de ontvanger doorgaans geen prijs laten zien. Mij staat bij dat er dan alleen een persoonlijke note aan het label wordt toegevoegd. Mij staat bij dat het de ene keer dat ik zo een bestelling geplaatst heb, dat het gewoon op het verzendlabel stond, maar ik begin nu te twijfelen of het ook in een omdoos verzonden werd.

Dus misschien dat optie 1) toch volstaat. Mjah, in dat geval heb ik mezelf getrakteerd op een echt cadeautje :+ Soms moet je jezelf verwennen ;)

Echter, mij staat niet bij dat bij 42082 stond dat deze zonder omdoos normaliter verzonden wordt. Straks eens kijken of ik dat zie staan op Amazon.DE. Dat je kunt kiezen voor cadeau opties is redelijk standaard of het nu normaliter al met omdoos wordt verzonden of niet.

[EDIT] Zonet voor de 42082 gekeken en er staat bij het product en tijdens het bestelproces nergens geschreven dat deze zonder omdoos wordt verstuurd, terwijl bekend is dat dit wel vaker gebeurd. Dus dan moet je al zekerheidshalve kiezen voor cadeau opties.

[EDIT2] Amazon.de Hulp: Ein Geschenk versenden
https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=201936750
Anmerkung: Sie können Geschenkoptionen auch nachträglich für eine bereits aufgegebene Bestellung wählen, solange diese sich noch nicht im Versandprozess befindet. Gehen Sie dazu auf Meine Bestellungen und wählen Sie die offene Bestellung aus, die Sie ändern möchten. In den Bestelldetails klicken Sie neben Geschenkoptionen auf die Schaltfläche Ändern, um die Geschenkoptionen anzupassen.
En hier ben ik het dus niet mee eens! Ik heb werkelijk waar direct na het plaatsen van de bestelling willen kiezen voor geschenkopties, maar de bestelling was niet te wijzigen. Dit speelde bij de Bugatti. Hierover zelfs nog met de klantenservice gebeld en ook zij zagen geen optie om het te wijzigen. Als het dus kan dan lijkt het me meer een toevalstreffer dan iets anders.

[ Voor 30% gewijzigd door Gim op 30-10-2020 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:56
Hmm vandaag geprobeerd om een 42082 te bestellen. Maar helaas accepteert Amazon de kortingscode code niet. Heb nog niet eerder wat geprobeerd te bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Tito129 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:56:
Hmm vandaag geprobeerd om een 42082 te bestellen. Maar helaas accepteert Amazon de kortingscode code niet. Heb nog niet eerder wat geprobeerd te bestellen
Net gecheckt (Amazon.de). Hier geen probleem, prijs komt uit op 148,50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:08
42082 ook besteld na al jullie positieve verhalen, met code voor ca 149e. Laat hem maar ingepakt zitten tot de kerst, mooi kadootje. Volgend jaar vast ook nog genoeg coronagedoe, dus lekker bouwen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
meesje schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:00:
[...]

Net gecheckt (Amazon.de). Hier geen probleem, prijs komt uit op 148,50 euro.
Wat doe ik dan fout. Heb hem in mijn kids lijstje staan. Voeg hem vandaar toe in de winkelmandje en voeg bij afrekenen de code KWL15 toe

Ah daar zal het in zitten. 24 uur is nog niet voorbij..

[ Voor 8% gewijzigd door Tito129 op 30-10-2020 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Tito129 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:11:
[...]

Wat doe ik dan fout. Heb hem in mijn kids lijstje staan. Voeg hem vandaar toe in de winkelmandje en voeg bij afrekenen de code KWL15 toe
Hoe lang heb je gewacht na het aanmaken van de KWL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij werkt de code ook niet. Ik heb de kids wish list al een paar dagen geleden aangemaakt. Moeten de kado's zelf ook 24u op de lijst staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

JeroenE schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 07:21:
Bij mij werkt de code ook niet. Ik heb de kids wish list al een paar dagen geleden aangemaakt. Moeten de kado's zelf ook 24u op de lijst staan?
Ja. Dat is het idee erachter :+

[ Voor 5% gewijzigd door Gim op 31-10-2020 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@Gim Aha, dan moet ik nog langer wachten. Ik had het er gisteravond al opgezet, maar vanochtend nog een paar keer lopen rommelen. Hopelijk heeft dat de timer niet gereset en kan ik hem vanavond alsnog bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

JeroenE schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:03:
@Gim Aha, dan moet ik nog langer wachten. Ik had het er gisteravond al opgezet, maar vanochtend nog een paar keer lopen rommelen. Hopelijk heeft dat de timer niet gereset en kan ik hem vanavond alsnog bestellen.
Ik weet niet of je weer moet wachten. Ik weet dat je iets van 24u moet wachten nadat t lijstje gecreëerd is dat t zou moeten werken maar of je ook nog 24u moet wachten als je iets nieuws in t lijstje zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@Gim maar dat is juist precies wat ik vroeg. De lijst is al een paar dagen oud, maar het kado staat er pas sinds "kort" op (gisteravond dus). Mijn vraag was of ik ook 24u moet wachten de korting op dat specifieke kado werkt. Want nu werkt die code dus niet. Helaas alleen met zo'n generieke melding waar je verder niets aan hebt behalve dat je weet dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

JeroenE schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:09:
@Gim maar dat is juist precies wat ik vroeg. De lijst is al een paar dagen oud, maar het kado staat er pas sinds "kort" op (gisteravond dus). Mijn vraag was of ik ook 24u moet wachten de korting op dat specifieke kado werkt. Want nu werkt die code dus niet. Helaas alleen met zo'n generieke melding waar je verder niets aan hebt behalve dat je weet dat het niet werkt.
Sorry te snel gelezen maar dat je t weet, ik heb die code ook nooit werkend gekregen. Althans ik kreeg steeds een melding met t invoeren maar nadien bleek dat ik de korting wél kreeg! Zodra ik bij de kassa was zag ik de korting verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@Gim Waar vul jij die code dan in? Ik kan hem pas op de laatste pagina bij het bestellen vinden; daar gaat hij er dus niet van af. De enige knop waar ik dan op kan klikken is "bestelling plaatsen" en dan is hij dus gekocht.
Edit: aha, ontdekt. Op de pagina om de betaalmethode te kiezen kan je ook kadocodes invoeren. Daar komt dezelfde melding, maar als ik dan door ga naar de laatste bladzijde is de korting er helaas nog steeds niet van af.

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenE op 31-10-2020 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

JeroenE schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:40:
@Gim Waar vul jij die code dan in? Ik kan hem pas op de laatste pagina bij het bestellen vinden; daar gaat hij er dus niet van af. De enige knop waar ik dan op kan klikken is "bestelling plaatsen" en dan is hij dus gekocht.
Edit: aha, ontdekt. Op de pagina om de betaalmethode te kiezen kan je ook kadocodes invoeren. Daar komt dezelfde melding, maar als ik dan door ga naar de laatste bladzijde is de korting er helaas nog steeds niet van af.
Hoe oud is je kind in je wensenlijst? Voor welke leeftijd is het artikel in je wensenlijst? Wordt t door Amazon zelf verkocht? Als t morgen nog niet werkt dan anders gewoon contact opnemen met de klantenservice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-06 17:30
Ik heb het gisteren geprobeerd en de coupé werkte steeds niet, kort na het aanmaken van de wenslijst.

Vandaag probeerde in het op mobile en toen deed KWL15 het wel. Het heeft waarschijnlijk gewoon -ondanks het ontbreken van een bevestigingsmail- gewoon met de tijd te maken. Maar het kan misschien de moeite waard zijn het ook eens via mobile te proberen?

Heeft een mooie besparing opgeleverd op een Scooby-Doo speelhuis dus @CoenRan bedankt voor de tip! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Net als nog de 42082 met 15%korting kunnen bestellen. Helaas niet voor de prijs zoals Amazon.de heeft staan €167,- maar voor 174, daar ging nog de korting af. Dus voor 150,- dus ik ben wel blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Tito129 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:38:
Net als nog de 42082 met 15%korting kunnen bestellen. Helaas niet voor de prijs zoals Amazon.de heeft staan €167,- maar voor 174, daar ging nog de korting af. Dus voor 150,- dus ik ben wel blij!
Dat is normaal, komt door de btw verrekening. Bij veel sets lijkt Amazon.de goedkoper dan Amazon.nl, maar bij het afrekenen zijn de prijzen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@Gim Ik weet eerlijk gezegd niet meer welk jaartal ik heb ingegeven, ik kon zo snel ook niet meer vinden waar je dat kan nakijken. Het gaat om de 42082 (grote rode kraan), die is natuurlijk niet voor kleuters. Volgens mij had ik daarom wel een hoge leeftijd opgegeven. Als ik op de wish list zelf op het icoontje van Lego klikt kom de Landrovere Defender en de Porsche etc ook gewoon allemaal voorbij. De kraan heb ik wel via zoeken op het lijstje gezet omdat ik hem zo 1-2-3 niet gelijk zag staan. In de lijst staat natuurlijk ook gewoon City, Friends of Frozen.

@GabberPiet Ik heb het net even via mijn mobiel geprobeerd, maar daar werkt het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
JeroenE schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:36:
@Gim Ik weet eerlijk gezegd niet meer welk jaartal ik heb ingegeven, ik kon zo snel ook niet meer vinden waar je dat kan nakijken. Het gaat om de 42082 (grote rode kraan), die is natuurlijk niet voor kleuters. Volgens mij had ik daarom wel een hoge leeftijd opgegeven. Als ik op de wish list zelf op het icoontje van Lego klikt kom de Landrovere Defender en de Porsche etc ook gewoon allemaal voorbij. De kraan heb ik wel via zoeken op het lijstje gezet omdat ik hem zo 1-2-3 niet gelijk zag staan. In de lijst staat natuurlijk ook gewoon City, Friends of Frozen.

@GabberPiet Ik heb het net even via mijn mobiel geprobeerd, maar daar werkt het ook niet.
Kun je niet beter een nieuw account aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@Hansw1 Wellicht wel, ik heb nu maar een nieuw Amazon account aangemaakt. Daar werkt de code in ieder geval niet gelijk (zoals verwacht) dus nu maar eens wachten of die morgenavond wel werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@Gim @Hansw1 Met een nieuw account werkte het wel zonder problemen en zelfs zonder welke foutmelding dan ook. Het is een beetje vaag allemaal dus.

[ Voor 0% gewijzigd door JeroenE op 02-11-2020 16:52 . Reden: Gim, niet Grim ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
JeroenE schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:55:
@Grim @Hansw1 Met een nieuw account werkte het wel zonder problemen en zelfs zonder welke foutmelding dan ook. Het is een beetje vaag allemaal dus.
Je hebt de verkeerde getagged :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 21:10

Tomatoman

Fulltime prutser

JeroenE schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:55:
@Gim @Hansw1 Met een nieuw account werkte het wel zonder problemen en zelfs zonder welke foutmelding dan ook. Het is een beetje vaag allemaal dus.
Niks mee te maken, je gaat speelgoed bestellen!

:+

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
*knip* Dit topic is niet bedoeld om Lego-aanbiedingen te delen, zoals o8k in de topicwaarschuwing staat.

[ Voor 89% gewijzigd door Yorinn op 04-11-2020 12:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sebas_FR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-05 19:56
Verlanglijstje aangemaakt voor denkbeeldig kind met de Lego 42115 Technic Lamborghini Sián erin.
Iets meer dan 24 uur gewacht en vanuit verlanglijstje de Sián toegevoegd aan winkelmand en jawel hoor de code werkt 8). Top deal voor €224,84 inclusief verzending :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JHq0ixhc_Bw3U3jotIzNeE1Iv5o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kjljWytSMqfCtBgSRTLFiuze.png?f=user_large

Weekend begint prima zo :D
Thnx @CoenRan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Ik heb vandaag een nieuw account aangemaakt , maar toen ik een kids wensenlijst had aangemaakt met naam en geboorte datum en deze bevestigde kwam ik niet in het scherm waar alle artikelen worden weergegeven .
Ik kwam in een scherm waar rechtsboven staat INLOGGEN KIDS Wensenljst
Als ik dan inlog kom ik telkens weer op hetzelfde scherm.
Maar ik las in een bericht van iemandj dat je ook artikelen in de winkelmand kan plaatsen vanuit het algemene scherm ( dus niet eerst met het hartje vanuit Kids wensenlijst)
Is dit juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Vaag, paar weken terug die Kids lijst aangemaakt, van alles toegevoegd maar wilde net de 42100 Liebherr bestellen maar KWL15 werkt niet. Lees nu dat de actie op Amazon.de al is afgelopen? Heb geen mail oid. gehad maar de lijst staat toch echt in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

ggj87 schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:52:
Vaag, paar weken terug die Kids lijst aangemaakt, van alles toegevoegd maar wilde net de 42100 Liebherr bestellen maar KWL15 werkt niet. Lees nu dat de actie op Amazon.de al is afgelopen? Heb geen mail oid. gehad maar de lijst staat toch echt in mijn account.
Durf het niet zeker te zeggen maar ik had een nieuw account aangemaakt, kids wish list aangemaakt, artikelen toegevoegd en lang gewacht en die code geprobeerd maar met t nieuwe account lukt t me ook niet meer om de korting te krijgen die ik voorheen met twee andere accounts wél kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@Hansw1 Je kan in het algemene scherm ook op lijstjes als de Kids Wish List items zetten.

Maar als ik dan naar de kids wish list ga staat die daar niet met een hartje bij. Ik weet niet of de kortingscode dan wel werkt.

Voor het inloggen op de Kids Wish List hoef ik trouwens niets in te geven. Als je die wil afsluiten moet je wel je wachtwoord opgeven. Om in te loggen op de Kids Wish List log ik eers in op Aamazon. Dan rechtsboven met de muiscursor op "Hallo Jeroen" schuiven (niet klikken!) en in het menuutje wat dan opent kan je aan de linkerkant je lijst kiezen. Die opent dan en rechts boven de buttons "voeg toe aan winkelmandje" kan je inloggen op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

ggj87 schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:52:
De KWL actie is nog wel gaande, maar bij mij leek er iets aparts gaande.

Ik had een nieuw account aangemaakt en daar een Kids Wish List lijstje aangemaakt. Dagen verstreken, maar de KWL15 code werkte niet en ik zag ook niks terug van korting.

Met dat verlanglijstje had ik ook maar één lijstje en die werd daardoor bestempeld als "standaard lijstje".

Vandaag een tweede Kids Wish List verlanglijst aangemaakt en daar identieke producten opgezet als op dat andere lijstje. Toen ik vervolgens met één van die producten in de winkelmand naar het afrekenen ging werd de KWL15 code opeens wél geaccepteerd en zag ik de korting ook verschijnen.

Dus wellicht dat daar nog iets raars zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Gim schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:02:
[...]

De KWL actie is nog wel gaande, maar bij mij leek er iets aparts gaande.

Ik had een nieuw account aangemaakt en daar een Kids Wish List lijstje aangemaakt. Dagen verstreken, maar de KWL15 code werkte niet en ik zag ook niks terug van korting.

Met dat verlanglijstje had ik ook maar één lijstje en die werd daardoor bestempeld als "standaard lijstje".

Vandaag een tweede Kids Wish List verlanglijst aangemaakt en daar identieke producten opgezet als op dat andere lijstje. Toen ik vervolgens met één van die producten in de winkelmand naar het afrekenen ging werd de KWL15 code opeens wél geaccepteerd en zag ik de korting ook verschijnen.

Dus wellicht dat daar nog iets raars zit.
Was dat op het zelfde account of met een nieuw account toen het wel lukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Hansw1 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:37:
[...]

Was dat op het zelfde account of met een nieuw account toen het wel lukte
Met hetzelfde nieuwe account. Voelt alleen meer aan als geluk dan wijsheid, maar je zou kunnen proberen een tweede KWL lijstje aan te maken met dezelfde artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Laatst online: 10-06 12:47
Gim schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:00:
[...]

Met hetzelfde nieuwe account. Voelt alleen meer aan als geluk dan wijsheid, maar je zou kunnen proberen een tweede KWL lijstje aan te maken met dezelfde artikelen.
Moest je voor het tweede lijstje ook 24 uur wachten? Of werkte de code meteen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Kungfukip schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:41:
[...]

Moest je voor het tweede lijstje ook 24 uur wachten? Of werkte de code meteen?
Die werkte bij mij toen meteen. Ik schrijf dit alles overigens nog steeds met enig ongeloof, maar voordat ik het tweede lijstje had aangemaakt kreeg ik de KWL15 code niet werkend en ook geen korting te zien (op LEGO Ducati) en nadat ik het tweede lijstje had aangemaakt en datzelfde artikel in het lijstje had gezet (en opgeslagen/afgesloten), werd de KWL15 code plots wél geaccepteerd en zag ik de korting wél verschijnen.

De KWL15 code werd bij mijn eerste lijstje niet geaccepteerd, maar na het aanmaken van het tweede lijstje wel. En eenmaal geaccepteerd dan heb je de actie actief. Zou je vervolgens nog een keer de KWL15 code willen gebruiken dan krijg je wederom een melding, maar dat is dan te verklaren omdat de code reeds actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Deze KWL actie blijft bijzonder. Vanochtend van de kid's lijst een artikel in de winkelmand gedaan. Toen werd er geen korting verrekend. Zojuist weer gedaan en nu werd de korting wel toegepast. Gisteren werkte het ook. Bijzonder. Ik heb een gevoel dat er in het systeem van Amazon aangegeven wordt dat er x aantal beschikbaar zijn van artikel voor deze actie. En wanneer dit aantal bereikt dan geen korting, maar wellicht wordt dit aantal later weer bijgesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kungfukip
Gim schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:45:
[...]

Die werkte bij mij toen meteen. Ik schrijf dit alles overigens nog steeds met enig ongeloof, maar voordat ik het tweede lijstje had aangemaakt kreeg ik de KWL15 code niet werkend en ook geen korting te zien (op LEGO Ducati) en nadat ik het tweede lijstje had aangemaakt en datzelfde artikel in het lijstje had gezet (en opgeslagen/afgesloten), werd de KWL15 code plots wél geaccepteerd en zag ik de korting wél verschijnen.

De KWL15 code werd bij mijn eerste lijstje niet geaccepteerd, maar na het aanmaken van het tweede lijstje wel. En eenmaal geaccepteerd dan heb je de actie actief. Zou je vervolgens nog een keer de KWL15 code willen gebruiken dan krijg je wederom een melding, maar dat is dan te verklaren omdat de code reeds actief is.
Op mijn mobiel werkte het nog steeds niet via deze methode. Had het toen op mijn laptop geprobeerd en toen werkte het wel. 8)7
sebas_FR schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:35:
Verlanglijstje aangemaakt voor denkbeeldig kind met de Lego 42115 Technic Lamborghini Sián erin.
Iets meer dan 24 uur gewacht en vanuit verlanglijstje de Sián toegevoegd aan winkelmand en jawel hoor de code werkt 8). Top deal voor €224,84 inclusief verzending :).

Weekend begint prima zo :D
Thnx @CoenRan!
Was er nog een speciale coupon toen jij had besteld? Ik kom nu uit op 242 euro voor de Lamborghini met de kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas_FR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-05 19:56
Kungfukip schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:45:
[...]

Op mijn mobiel werkte het nog steeds niet via deze methode. Had het toen op mijn laptop geprobeerd en toen werkte het wel. 8)7

[...]

Was er nog een speciale coupon toen jij had besteld? Ik kom nu uit op 242 euro voor de Lamborghini met de kortingscode.
Er ging inderdaad nog een extra korting vanaf. Ik had daar verder niets voor gedaan dus was misschien een tijdelijke extra actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Mijn Sian 42115 is vandaag aangekomen. Keurig in zijn originele bruine Lego omdoos met daaromheen een kartonnen doos van Amazon.
Koopje voor € 224,84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-06 19:20
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:20:
Mijn Sian 42115 is vandaag aangekomen. Keurig in zijn originele bruine Lego omdoos met daaromheen een kartonnen doos van Amazon.
Koopje voor € 224,84
Was die kartonnen doos van Amazon ook 2x de grootte van de Lego omdoos? Ik was nogal verbaasd dat de postbezorger daar mee aan kwam zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
la_fusion schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:25:
[...]

Was die kartonnen doos van Amazon ook 2x de grootte van de Lego omdoos? Ik was nogal verbaasd dat de postbezorger daar mee aan kwam zetten..
Haha, het leek wel alsof ze een Ikea kast kwamen brengen. Nagemeten: 123 x 61 x 23 cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

meesje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:34:
[...]

Haha, het leek wel alsof ze een Ikea kast kwamen brengen. Nagemeten: 123 x 61 x 23 cm.
Met die afmetingen zit je al gelijk bij een duurder tarief toch. Althans bij PostNL als je zelf zou sturen is t iets van 100x50x30 ongeveer. Maar ze zullen wel goede afspraken hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
la_fusion schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:25:
[...]

Nee was circa 75x58x23cm met om de Lego omdoos keurig van dat opvul karton spul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kungfukip
sebas_FR schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:46:
[...]

Er ging inderdaad nog een extra korting vanaf. Ik had daar verder niets voor gedaan dus was misschien een tijdelijke extra actie.
Her is eindelijk gelukt voor 224 euro. Extra coupon code stond er vanavond opeens wel bij (6 euro coupon maar toch meer dan 20 euro korting?). Dus voor diegene die het nog willen bestellen, even wachten op de coupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfu
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:11
Vandaag ook de Lamborghini kunnen bestellen voor 224. Couponcode kunnen aanvinken + werkende KWL15 code na anderhalve dag wachten :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Kungfukip schreef op woensdag 11 november 2020 @ 00:08:
[...]

Her is eindelijk gelukt voor 224 euro. Extra coupon code stond er vanavond opeens wel bij (6 euro coupon maar toch meer dan 20 euro korting?). Dus voor diegene die het nog willen bestellen, even wachten op de coupon.
Ik kom op 18 euro korting uit bij bestelgegevens
Het is een raadsel hoe ze de extra korting elke keer bererken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-06 21:37
Hoe oud moet je je "kind" maken om in aanmerking te komen voor die sian ? :+

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Skybullet schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:26:
Hoe oud moet je je "kind" maken om in aanmerking te komen voor die sian ? :+
Als je de vraag zo formuleert, kun je zelf het antwoord denk ik ook wel bedenken. ;)
Spoiler: laagste jaartal wat je kunt selecteren. :+

[ Voor 3% gewijzigd door meesje op 11-11-2020 13:30 ]

• Skybullet
meesje schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:30:
[...]

Als je de vraag zo formuleert, kun je zelf het antwoord denk ik ook wel bedenken. ;)
Spoiler: laagste jaartal wat je kunt selecteren. :+
Haha nou dit is inmiddels gelukt en de code werkt, alleen blijf ik steken op 242. Ik zie nergens die coupon vink voor de extra korting om op 224 uit te komen. Is dat geluk hebben of zijn daar nog voorwaarden voor?

• meesje
Skybullet schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:14:
[...]

Haha nou dit is inmiddels gelukt en de code werkt, alleen blijf ik steken op 242. Ik zie nergens die coupon vink voor de extra korting om op 224 uit te komen. Is dat geluk hebben of zijn daar nog voorwaarden voor?
Na het aanmaken van de KWL moet je altijd 24 uur wachten. Mijn ervaring is dat er 's nachts iets geactiveerd wordt bij Amazon, want de volgende ochtend werkt bij mij de code altijd.
Het klopt (helaas) dat de coupon optie niet meer aanwezig is. Zojuist even gezocht op LEGO Technic, maar op dit moment er is geen enkele set meer met extra coupon korting.

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-06 10:33
*knip* Troll

[ Voor 93% gewijzigd door Yorinn op 12-11-2020 18:12 ]

• Skybullet
meesje schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:17:
[...]

Na het aanmaken van de KWL moet je altijd 24 uur wachten. Mijn ervaring is dat er 's nachts iets geactiveerd wordt bij Amazon, want de volgende ochtend werkt bij mij de code altijd.
Het klopt (helaas) dat de coupon optie niet meer aanwezig is. Zojuist even gezocht op LEGO Technic, maar op dit moment er is geen enkele set meer met extra coupon korting.
Werkelijk waar geen idee waarom, ik denk dat ik vandaag wel op 9 devices ( pc, ipad, telefoon etc) heb geprobeerd in te loggen. De KWL15 code werkte vanochtend al, maar bleef steken op 242 bedrag. Nu net opeens na de 100ste refresh van de amazon website kon ik wel de cadeaubon van 6 euro aanvinken ( die onverklaarbaar daarna veranderd in een extra 20 euro korting bovenop de KWL15 :? . Hoe dan ook, Ik ben happy, bedankt voor de hulp hier *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ahKO7vZpyFVANJO1R8vZIsDETcY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2PrYYEILXScCQ8mkkJTFaskc.png?f=user_large

• meesje
Skybullet schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:05:
[...]

Werkelijk waar geen idee waarom, ik denk dat ik vandaag wel op 9 devices ( pc, ipad, telefoon etc) heb geprobeerd in te loggen. De KWL15 code werkte vanochtend al, maar bleef steken op 242 bedrag. Nu net opeens na de 100ste refresh van de amazon website kon ik wel de cadeaubon van 6 euro aanvinken ( die onverklaarbaar daarna veranderd in een extra 20 euro korting bovenop de KWL15 :? . Hoe dan ook, Ik ben happy, bedankt voor de hulp hier *O* *O*

[Afbeelding]
Het heeft niks te maken tig keer refreshen hoor. Vrijwel de gehele dag was er geen coupon. Begin van de avond opeens wel. Het is gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb het nu werkend gekregen met de 42100 Liebherr. Wordt nu €278,40 maar las hier lagere bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:26
ggj87 schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:54:
Ik heb het nu werkend gekregen met de 42100 Liebherr. Wordt nu €278,40 maar las hier lagere bedragen.
De prijs wisselt ook bij Amazon zelf.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

ggj87 schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:54:
Kan komen doordat de reguliere Amazon prijs wat omhoog is gegaan. Daarnaast kan het komen door tijdelijke coupons. Ik denk vooral door de coupons.

En nee, een coupon van €2 betekent niet dat je €2 extra korting krijgt. Bij bijv. de 42082 rode kraan resulteerde dat in iets van €10 extra korting. Het kan dus behoorlijk schelen.

Dus hou de coupon in de gaten, claim hem en koop voordeliger. Staat bij t betreffende product aangegeven of er sprake is van een beschikbare coupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Zoiets dacht ik al. Ik houd het nog even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:04

QuattroNL

It is I.

Vandaag de 75969 HP Astronomietoren kunnen kopen voor 60,45. Laagste prijs ooit.
Gelukkig zat ie al in m'n kids verlanglijst dus hoefde ik geen 24u te wachten met het risico dat de actie op deze set alweer voorbij was.
Andere artikelen die ik ook al in m'n lijst had staan kregen die korting niet dus de korting geldt elke keer maar op enkele artikelen (en moet je maar de mazzel hebben dat je net even checkt).

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@QuattroNL Die code werkt toch maar 1 keer? In ieder geval wel volgens de voorwaarden. Of bedoel je dat je meerdere accounts met wenslijsten hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

JeroenE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:28:
@QuattroNL Die code werkt toch maar 1 keer? In ieder geval wel volgens de voorwaarden. Of bedoel je dat je meerdere accounts met wenslijsten hebt?
Dat laatste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 16:32

quelake

PSN Quelake

Hier ruim 30 uur verder, maar code werkt nog steeds niet. Snap er de kerstballen van.
(set van ruim 100 euro, door Amazon zelf geleverd, kortingscode KWL15 wel in te vullen, vanuit KWL in boodschappenmandje gedaan)

[ Voor 43% gewijzigd door quelake op 17-11-2020 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-06 02:10
Idem hier, ik krijg hem ook met geen mogelijkheid aan de praat. Al meerdere keren geprobeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

quelake schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:30:
Hier ruim 30 uur verder, maar code werkt nog steeds niet. Snap er de kerstballen van.
(set van ruim 100 euro, door Amazon zelf geleverd, kortingscode KWL15 wel in te vullen, vanuit KWL in boodschappenmandje gedaan)
Toen ik, voordat ik dat HP setje kocht, de Sian (die ik al dagen in m'n kids wishlist heb staan) in m'n winkelmandje deed kreeg ik daar ook geen korting op. Sterker nog: op geen enkele set in m'n KWL kreeg ik korting, behalve op dat HP setje.
De korting wordt dus blijkbaar random gegeven op een bepaalde set en ook nog eens gedurende een bepaalde tijd (soms dagen, soms uren). Mogelijk afhankelijk van hoeveel sets ze voor een bepaalde prijs in hebben kunnen kopen.

Dat wordt dus zéér regelmatig checken of je op je gewenste set wel de korting krijgt.
Vermoedelijk precies wat ze willen: regelmatig daar terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Robberto schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:36:
Paar leuke aanbiedingen bij Amazon.de zeker icm KWL15 code:

Lego 21028 New York: 24,82 euro
Lego 21042 Vrijheidsbeeld: 51,33 euro

Lego 75276 Stormtrooper helm: 38,89 euro https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07XFXWK48
Lego 75277 Boba Fett helm: 42,45 euro https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07XFXZ4B7/r
Lego 76165 Iron Man Helm: 39,00 euro https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0813R1HZD/

Misschien is er nog meer, maar dit vond ik wel prima aanbiedingen.
die code werkte toch niet op18+ sets, dus bij al die helmen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

42erik schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:13:
[...]

die code werkte toch niet op18+ sets, dus bij al die helmen niet?
De Lambo Sian is ook een 18+ set en daar werkt die code ook (soms, als Amazon zin heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:47
Bij mij doen alle 18+ technics sets het met code KWL15, heb de producten wel 24 uur op de wish list laten staan voordat ik ze in de winkelmand deponeerde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
die KWL krijg ik niet werkende, telkens zegt hij dat hij niet geldig is, ookal komt item uit de wishlist..

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:14

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

mschol schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:58:
die KWL krijg ik niet werkende, telkens zegt hij dat hij niet geldig is, ookal komt item uit de wishlist..
Ik ook niet, maar je moet goed kijken of de code al verwerkt is in de prijs.... Bij mij gebeurde dat autmatisch.
Frustrerend, ik heb eergisteren iets uit mijn wish list besteld, en nu heeft de rest de 15% korting niet meer.

En uitgerekend nu een coupon voor de Sian.... 8)7

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Hansw1
Sparhawk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:34:
[...]

Ik ook niet, maar je moet goed kijken of de code al verwerkt is in de prijs.... Bij mij gebeurde dat autmatisch.
Frustrerend, ik heb eergisteren iets uit mijn wish list besteld, en nu heeft de rest de 15% korting niet meer.

En uitgerekend nu een coupon voor de Sian.... 8)7
Ik dacht ook dat de code niet werkte na 24 uur wachten omdat de 15 % korting er niet af ging .bij een artikel
De oorzaak was dat het artikel niet meer in de Wish List stond ( de dag er voor nog wel maar toen was de KWL 15 nog niet actief .
Je kan dan eigenlijk geen artikelen toevoegen van de algemene site zoals ik had gedaan maar je moet eerst nog controleren of het artikel nog op de wish list staat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Hansw1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:16:
[...]

Ik dacht ook dat de code niet werkte na 24 uur wachten omdat de 15 % korting er niet af ging .bij een artikel
De oorzaak was dat het artikel niet meer in de Wish List stond ( de dag er voor nog wel maar toen was de KWL 15 nog niet actief .
Je kan dan eigenlijk geen artikelen toevoegen van de algemene site zoals ik had gedaan maar je moet eerst nog controleren of het artikel nog op de wish list staat .
Dus je moet 24 uur een artikel op de wish list laten staan en dan wordt de KWL15 code toegepast? Ik kan nu überhaupt nergens vinden waar ik een actiecode kan toevoegen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Joster schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:22:
[...]

Dus je moet 24 uur een artikel op de wish list laten staan en dan wordt de KWL15 code toegepast? Ik kan nu überhaupt nergens vinden waar ik een actiecode kan toevoegen..
Die actiecode vul je in op de plek waar je cadeaubon codes e.d. ook invult. Zie je meen ik staan als je wat spul in je winkelmand hebt en door het proces loopt richting betaling. Als je dan die 'bestelling' niet afrond dan is je code wel al actief en geldt het voor de eerstvolgende echte bestelling met spul van de wish list.

Gebruiksvriendelijk is het hele gedoe met die code echter niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Gim schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:38:
[...]

Die actiecode vul je in op de plek waar je cadeaubon codes e.d. ook invult. Zie je meen ik staan als je wat spul in je winkelmand hebt en door het proces loopt richting betaling. Als je dan die 'bestelling' niet afrond dan is je code wel al actief en geldt het voor de eerstvolgende echte bestelling met spul van de wish list.

Gebruiksvriendelijk is het hele gedoe met die code echter niet.
Ahja, daar doet KWL15 het nu (nog) niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Joster schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:46:
[...]

Ahja, daar doet KWL15 het nu (nog) niet :)
Bij mij heeft die code het nooit gedaan, maar werd automatisch verwerkt door het systeem. Check dus even bij de final step of er 15% korting verwerkt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-06 08:29
Wel apart, ik heb schijnbaar een coupon al actief staan (korting 1,87) en nu heb ik geen mogelijkheid om andere code in te voeren? iemand anders ook dit gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
leosand schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:19:
Wel apart, ik heb schijnbaar een coupon al actief staan (korting 1,87) en nu heb ik geen mogelijkheid om andere code in te voeren? iemand anders ook dit gehad?
Bij de een na laatste stap kun je gewoon de KWL15 code ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-06 10:24
De Sian is nu op Amazon.de te krijgen voor 213,12 euro bij gebruik van de 18 euro coupon (aanvinken) en de KWL15 code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

Moet hij wel 24u in je lijstje staan. Probeer hem momenteel aan te schaffen, maar de code word nog niet geaccepteerd helaas!

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Volgens mij is Bugatti Chiron nu 211,31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Sparhawk schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:20:
[...]

Bij mij heeft die code het nooit gedaan, maar werd automatisch verwerkt door het systeem. Check dus even bij de final step of er 15% korting verwerkt is...
Ik kon de code nu wel invoeren inderdaad. Helaas is de LEGO Technic 42082 nu in prijs verhoogd waardoor ik inclusief KWL15 actiecode uit kom op € 154,27.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Joster schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:06:
[...]

Ik kon de code nu wel invoeren inderdaad. Helaas is de LEGO Technic 42082 nu in prijs verhoogd waardoor ik inclusief KWL15 actiecode uit kom op € 154,27.
€145,42. Je moet de coupon gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Gim schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:06:
[...]

€145,42. Je moet de coupon gebruiken ;)
Dat had ik volgens mij gedaan want ik zag wel dat er 15% af ging maar ik kwam alsnog op die € 154 uit, nu staat ie echter op € 145,42 inderdaad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
De Land Rover is afgeprijsd naar €109,99. Met de extra korting komt die op €97,52. Heb hem net samen met de Liebherr besteld voor €375 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ggj87 schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:27:
De Land Rover is afgeprijsd naar €109,99. Met de extra korting komt die op €97,52. Heb hem net samen met de Liebherr besteld voor €375 :)
De Liebherr heeft nu ook een kortingscode waardoor hij maar €230,- is. Dan kan je ze samen hebben voor 330. Goede deal wel die Liebherr.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Justie schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:37:
De Sian is nu op Amazon.de te krijgen voor 213,12 euro bij gebruik van de 18 euro coupon (aanvinken) en de KWL15 code.
Hoe voer jij die code dan in? Als ik rechtstreeks vanuit mijn kids lijstje dat ding in de winkelmand klik, krijg ik die code er niet op. Hij staat al een maand in mijn wish list, maar de 15% heb ik nog niet gezien....

Iemand een idee wat ik fout doe voor de SIAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:20
Code werkte bij mij ook niet bij de een na laaste stap. Ik kreeg de korting pas bij de laatste stap te zien. Waarschijnlijk heb je de code al een keer ingevuld en wordt deze blijkbaar onthouden.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
dommerick schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:07:
[...]

De Liebherr heeft nu ook een kortingscode waardoor hij maar €230,- is. Dan kan je ze samen hebben voor 330. Goede deal wel die Liebherr.
Hoe doe ik dat dan? Annuleren en opnieuw bestellen? Moet ik dan een nieuwe kids list aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:20
Gewoon je huidige kids lijst gebruiken.
Heb net ook de SIAN toegevoegd aan mijn Kids lijst en werd pas verwerkt bij mijn laatste stap.
Dus de liebherr toevoegen aan je Kids lijst zou gewoon moeten werken.
Ik heb de code al een keer eerder ingevuld en dat onthoudt het systeem blijkbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door King Dingeling op 23-11-2020 10:44 ]

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jb84
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:34
Ik krijg het hier ook niet voor elkaar. Mijn lijst ruim 24 uur geleden aangemaakt. Zodra ik de code ingeef dan krijg ik te zien dat 'er iets mis is gegaan'. Vervolgens ook in de volgende laatste stap geen extra korting te zien. Ik heb enkel producten die andere mensen hier ook al hebben besteld. Bijzonder onvriendelijk gemaakt in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

King Dingeling schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:43:
Gewoon je huidige kids lijst gebruiken.
Heb net ook de SIAN toegevoegd aan mijn Kids lijst en werd pas verwerkt bij mijn laatste stap.
Dus de liebherr toevoegen aan je Kids lijst zou gewoon moeten werken.
Ik heb de code al een keer eerder ingevuld en dat onthoudt het systeem blijkbaar.
Even een snip gemaakt, mijn adres en CC eruit gevist. Dit is de laatste stap in het bestelproces.

De korting die ik krijg is van de voucher, en is ook niet gelijk aan 15%...
Invoeren van KWL15 levert een error op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wS3DFpeEUC5qr_aGq-rj_gAc0qE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/gcL4BPOCxqeLsq1oNev2iOJf.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Als je eenmaal die KWL15 code hebt ingevoerd dan onthoudt het systeem die code, ook al bestel je uiteindelijk niks.
De volgende keer dat je KWL15 invoert krijg je idd een error maar de code is op de achtergrond nog steeds actief.
Je kan per account eenmaal die code gebruiken.

Check of je de korting van de coupon hebt aangevinkt. Is bij mij tot nu toe altijd automatisch aangevinkt.
In het begin staat er dat je bijv. 18,- korting krijgt maar uiteindelijk kan dit zomaar 76,- zijn (bij de Sian).

Producten kunnen soms heel kort 'in de aanbieding' zijn. Te zien of je een coupon kan gebruiken.
Net nog gecheckt: de Sian is nu nog steeds 213,- en dat is al enkele dagen zo dus blijkbaar hebben ze veel voor een lage prijs in kunnen kopen (of hij is niet gewild :+ ).

Dat het systeem niet erg lekker werkt is wel duidelijk ja gezien de reacties hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Sparhawk schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:51:
[...]

Even een snip gemaakt, mijn adres en CC eruit gevist. Dit is de laatste stap in het bestelproces.

De korting die ik krijg is van de voucher, en is ook niet gelijk aan 15%...
Invoeren van KWL15 levert een error op.

[Afbeelding]
Dit is inderdaad puur die coupon die er nu af gehaald is. Ik moest zelf echt 24u wachten tot alles op mijn toepasbaar was met korting.

Mezelf nu getrakteerd met de Land Rover en de Liebherr voor €330,-. Kan ik mooi de landrover ook nog bestuurbaar maken met app >:)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

QuattroNL schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:27:
Je kan per account eenmaal die code gebruiken.
Aha, dat verklaart alles....
Ik heb al iets anders met 15% gehaald.... Had ik dat nou maar geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Lijkt erop dat KWL15 gestopt is. Althans van het ene moment op het andere kregen 4 artikelen niet meer de korting die ze een minuut daarvoor nog wel kregen. Coupons zijn wel nog actief.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld om aanbiedingen op Amazon en/of je aankopen te showen.