Voor wie geïnteresseerd is in de LEGO 42112 Technic Betonmixer. Deze staat momenteel voor €77, wat normaliter bij de kassa neerkomt op €80, maar door het toepassen van een tijdelijke coupon krijg je hem alsnog voor €77 waar die 15% nog vanaf gaat!
Voor andere mensen die gebruik willen maken van de 15% Amazon actie, hou er rekening mee dat de productdozen zo nu en dan gebruikt worden als verzenddoos. Amazon klantenservice is hiervan op de hoogte, maar heeft er weinig invloed op omdat dat ligt bij het logistieke centrum; het wil afhangen van het distributiecentrum en de medewerker die jouw bestelling klaarstoomt voor verzending.
Bij diverse producten zal het iemand totaal niet uitmaken maar bij LEGO vaak wel.
Een mogelijke oplossing hiervoor is het selecteren van een Gift Wrap. Dit is echter tegen betaling, dus je levert iets van je voordeel in. Op een groot bedrag doet dat minder pijn
Het is een mogelijke oplossing; ik ben hem aan het uitproberen. Of het 100% fail proof is durf ik niet te zeggen, maar ik ga er vanuit dat ze voorzichtiger omspringen met een cadeau in cadeaupapier! 
De 42082 heb ik in elk geval laten inpakken als cadeau; bij beschadiging bij ontvangst gaat deze retour.
Sowieso even met ze bellen; je krijgt gewoon iemand in het Nederlands aan de lijn.WiLLoW_TieN schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:02:
Nou....mijn 42099 van amazon.de is binnen erg gehavend....toch geen koopje dan voor € 130,85....?
[Afbeelding]
Zo verstuur je toch geen LEGO doos met een RRP van €229,99
[Afbeelding]
Wat NU een klacht indienen....terugsturen ??
Voor andere mensen die gebruik willen maken van de 15% Amazon actie, hou er rekening mee dat de productdozen zo nu en dan gebruikt worden als verzenddoos. Amazon klantenservice is hiervan op de hoogte, maar heeft er weinig invloed op omdat dat ligt bij het logistieke centrum; het wil afhangen van het distributiecentrum en de medewerker die jouw bestelling klaarstoomt voor verzending.
Bij diverse producten zal het iemand totaal niet uitmaken maar bij LEGO vaak wel.
Een mogelijke oplossing hiervoor is het selecteren van een Gift Wrap. Dit is echter tegen betaling, dus je levert iets van je voordeel in. Op een groot bedrag doet dat minder pijn
De 42082 heb ik in elk geval laten inpakken als cadeau; bij beschadiging bij ontvangst gaat deze retour.
[ Voor 9% gewijzigd door Gim op 29-10-2020 16:31 ]