Code werkte hier nog, al is de berekening me niet helemaal duidelijk. Star Wars AT AT was 108,44e en met de code nu 96,14 betaald. Korting van 11,3% als ik even goed reken. Heeft dit te maken met die Duitse BTW?
Ja, de (hoog tarief) btw is in Duitsland momenteel tijdelijk verlaagd naar 16%. Die €108,44 is met 21% btw dus €113,11. Doe dat maal 0,85 en voilà. 😊
totalatool schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:00:
Ja, de (hoog tarief) btw is in Duitsland momenteel tijdelijk verlaagd naar 16%. Die €108,44 is met 21% btw dus €113,11. Doe dat maal 0,85 en voilà. 😊
Werkt de code KWL15 vandaag nog voor iemand? Ik probeer deze toe te passen op de actie van de Nintendo Switch -> https://nl.pepper.com/aan...do-switch-165552#comments
Volgens OP is deze nog te combineren, maar code KWL15 lijkt hij niet te aanvaarden.
Volgens OP is deze nog te combineren, maar code KWL15 lijkt hij niet te aanvaarden.
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
Vandaag is middels deze korting de Bugatti Chiron voor 194,27 euro te koop bij Amazon.de. Meer dan 50% korting is wel vrij uniek voor deze set. Deze keer de knoop doorgehakt en besteld.
[ Voor 17% gewijzigd door meesje op 23-10-2020 09:11 ]
Hoe kom jij aan deze prijs? Ik zie 259 staan op Amazon.de. De korting hierop toepassend kom je niet op 194.meesje schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:04:
Vandaag is middels deze korting de Bugatti Chiron voor 194,27 euro te koop bij Amazon.de. Meer dan 50% korting is wel vrij uniek voor deze set. Deze keer de knoop doorgehakt en besteld.
Zie je geen vinkje voor een coupon van 25,04 euro?Frank_79 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:29:
[...]
Hoe kom jij aan deze prijs? Ik zie 259 staan op Amazon.de. De korting hierop toepassend kom je niet op 194.
[ Voor 10% gewijzigd door meesje op 23-10-2020 09:34 ]
Staat er geen vinkje met "Bespaar 25.04 bij het afrekenen"Hansw1 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:35:
Beste Meesje , hoe kom je aan de prijs van 194,27voor de Bugatti
Ik kom op 220
/f/image/CHQmRYjaICVmnQz6VDcS9Xmq.png?f=fotoalbum_large)
Dat vinkje heb ik wel. Echter, de KWL15 code werkt niet meer bij mij. Bij mij zou het dus van 271-25 op 246 uitkomen.chrisO schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:42:
[...]
Staat er geen vinkje met "Bespaar 25.04 bij het afrekenen"
[Afbeelding]
Coupon vinkje van 25,04 euro, daardoor overigens geen btw correctie, en de KWL15 code. Meer niet.Hansw1 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:35:
Beste Meesje , hoe kom je aan de prijs van 194,27voor de Bugatti
Ik kom op 220
Houd er rekening mee dat voor sets zoals de Bugatti je deze maar eenmalig kunt aanschaffen bij Amazon. Mocht er een betere prijs bv met Black Friday komen en je hebt deze nu al gekocht dan kun je er niet nog een aanschaffen. Waarom dit is geen idee, maar max 1 per klant. Voor welke sets dit allemaal geldt weet ik niet.
KWL code werkt bij mij ook niet en ik kom op 234 euro uit..... Vreemd
[ Voor 40% gewijzigd door Afas op 23-10-2020 10:55 ]
Klopt. Na wat PM vanochtend nog een keer het bestelproces doorlopen. Deze set kan ik nu niet meer bestellen. In principe vind ik dat wel netjes. Alhoewel ik nog nergens heb gelezen dat het het geval zijn, verwacht ik wel dat deze set spoedig met pensioen gaat. Voor handelaren is zijn dergelijke acties erg interessant. Daarom vind ik een beperking van 1 set per klant wel netjes.Justie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:47:
Houd er rekening mee dat voor sets zoals de Bugatti je deze maar eenmalig kunt aanschaffen bij Amazon. Mocht er een betere prijs bv met Black Friday komen en je hebt deze nu al gekocht dan kun je er niet nog een aanschaffen. Waarom dit is geen idee, maar max 1 per klant. Voor welke sets dit allemaal geldt weet ik niet.
Ik verwacht overigens niet dat met BF deze set goedkoper zal worden dan 194 euro. Maar wie weet.
Die prijs springt omhoog zodra Amazon de Duitse BTW vervangt door de Nederlandse. Dat gebeurt op vrij onduidelijke wijze en moment, maar alle prijzen die je normaal ziet moet je dus nog met zo'n 4,3% verhogen (verschil tussen 116% en 121% inclusief de BTW).Afas schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:53:
KWL code werkt bij mij ook niet en ik kom op 234 euro uit..... Vreemd
De code werkt voor diverse mensen slecht of niet. Ik zou er een mailtje over sturen aan de klantenservice. Bij mij werkte de code daarna wel en zo heb ik gistermiddag oa een AT-AT, Skull Sorcerer's Dungeons, Boba Fett helm, Architecture Paris London, wat Gravitrax uitbreidingen, knutselspulletjes en een Frozen II fietsmandje besteld.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk
Heeft iemand nu wel of niet de Bugatti set voor 194 euro kunnen bestellen
Ik had er nl een besteld voor 230 euro en stuur deze dan terug en bestel hem weer opnieuw.
Ik had er nl een besteld voor 230 euro en stuur deze dan terug en bestel hem weer opnieuw.
Dank je, heb een email gestuurd. De code werkt toch maar op 1 set of op 1 bestelling met meerdere items?totalatool schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:03:
[...]
Die prijs springt omhoog zodra Amazon de Duitse BTW vervangt door de Nederlandse. Dat gebeurt op vrij onduidelijke wijze en moment, maar alle prijzen die je normaal ziet moet je dus nog met zo'n 4,3% verhogen (verschil tussen 116% en 121% inclusief de BTW).
De code werkt voor diverse mensen slecht of niet. Ik zou er een mailtje over sturen aan de klantenservice. Bij mij werkte de code daarna wel en zo heb ik gistermiddag oa een AT-AT, Skull Sorcerer's Dungeons, Boba Fett helm, Architecture Paris, wat Gravitrax uitbreidingen, knutselspulletjes en een Frozen II fietsmandje besteld.
ik baal er ook van dat ik schijnbaar 36 euro meer heb moeten betalen. Echter de code KWL15 kun je volgens mij maar 1x gebruiken. Je neemt dan wel een risico, wat als de code niet meer werkt.Hansw1 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:07:
Ik heb op al die items 15% korting gekregen. Het staat in de actie ook omschreven als 15% korting op de eerste bestelling (niet product) van in aanmerking komende items op het kinderverlanglijstje.Afas schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:08:
[...]
Dank je, heb een email gestuurd. De code werkt toch maar op 1 set of op 1 bestelling met meerdere items?
Dat is op zich mooi, behalve dat het de vraag is of ik me in kan houden of straks een aantal set rijker ben als die code gaat werkentotalatool schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:10:
[...]
Ik heb op al die items 15% korting gekregen. Het staat in de actie ook omschreven als 15% korting op de eerste bestelling (niet product) van in aanmerking komende items op het kinderverlanglijstje.

Zie mijn reactie om 09:04.Hansw1 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:07:
Deze keer de knoop doorgehakt en besteld.
Lijkt me wel duidelijk, toch?
Het kan zijn dat je deze set niet nog een keer kunt bestellen. Zie daarvoor ook mijn reactie, deze keer om 10:57 uur.
Ik begrijp dat er voor 194 euro 'paniek' is om deze set te bestellen, maar reacties lezen mag ook wel.
Ik hou voor mezelf zoveel mogelijk een minimum van 40% korting aan op reguliere sets, muv exclusives en kansen op leuke gwp's bij LEGO zelf. Als een set daarboven blijft, dan wacht ik "geduldig" af (behalve als hij EOL dreigt te raken).Afas schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:11:
[...]
Dat is op zich mooi, behalve dat het de vraag is of ik me in kan houden of straks een aantal set rijker ben als die code gaat werken
De AT-AT zat nu echt op het randje.
40 procent is inderdaad een mooie grens. Ik ben niet zo'n die-hard die perse snel de nieuwste set wil hebben. Een leuke korting geeft ook wel (veel) voldoening. Zo ook recentelijk bij Intertoys een Lego schip gekocht (80 euro ipv 140 euro, dus 42/43 procent korting), al vast voor mijn zoontje met Kerst. In diverse speelgoedboeken heeft ie deze set al aangekruist. Hij moet eens weten dat ie al op zolder ligt.totalatool schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:14:
[...]
Ik hou voor mezelf zoveel mogelijk een minimum van 40% korting aan op reguliere sets, muv exclusives en kansen op leuke gwp's bij LEGO zelf. Als een set daarboven blijft, dan wacht ik "geduldig" af (behalve als hij EOL dreigt te raken).
De AT-AT zat nu echt op het randje.
Hoe zit het met de BTW korting, het lijkt er op dat je alleen op een beperkt aantal set krijgt of gaat daar ook iets mis bij mij?
Beste ,
Ik had je reactie om 9.04 gelezen maar kon daar niet uit opmaken of je hem daad werkelijk besteld had .
Ik had je reactie om 9.04 gelezen maar kon daar niet uit opmaken of je hem daad werkelijk besteld had .
Mee eens, maar het maakt het wel lastig. Zo te lezen heb jij ook een zoon. Die van mij wil ook net als ik de Bugatti bouwen. Dat kan dus niet. Vandaar dat ik nu weet dat je bij Amazon maar 1x dezelfde set kunt bestellen.meesje schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:57:
[...]
Klopt. Na wat PM vanochtend nog een keer het bestelproces doorlopen. Deze set kan ik nu niet meer bestellen. In principe vind ik dat wel netjes. Alhoewel ik nog nergens heb gelezen dat het het geval zijn, verwacht ik wel dat deze set spoedig met pensioen gaat. Voor handelaren is zijn dergelijke acties erg interessant. Daarom vind ik een beperking van 1 set per klant wel netjes.
Ik verwacht overigens niet dat met BF deze set goedkoper zal worden dan 194 euro. Maar wie weet.
Uhhh waarom kan je de Bugatti maar 1x bouwen?Justie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:38:
[...]
Mee eens, maar het maakt het wel lastig. Zo te lezen heb jij ook een zoon. Die van mij wil ook net als ik de Bugatti bouwen. Dat kan dus niet. Vandaar dat ik nu weet dat je bij Amazon maar 1x dezelfde set kunt bestellen.
De set kun je inderdaad meerdere keren bouwen. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het ontvangen van de set, alles open maken en rustig bekijken, etc. ook bij een totaalbeleving hoort. Je verklaart me waarschijnlijk voor gek, maar zo kijk ik er wel tegen aan.chrisO schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:40:
[...]
Uhhh waarom kan je de Bugatti maar 1x bouwen?Jij kan hem toch eerst bouwen, daarna breek je de Bugatti weer af en dan laat je je zoon hem bouwen...
Dan vraag je een vriend of familielid een amazon account te maken en de bugatti voor je te bestellenmeesje schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:43:
[...]
De set kun je inderdaad meerdere keren bouwen. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het ontvangen van de set, alles open maken en rustig bekijken, etc. ook bij een totaalbeleving hoort. Je verklaart me waarschijnlijk voor gek, maar zo kijk ik er wel tegen aan.Zeker bij premium verpakkingen als die van de Bugatti.
Was meer een reactie voor @Justie denk ik. Sowieso een extra Amazon account is voor zulke acties niet gek.Afas schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:45:
[...]
Dan vraag je een vriend of familielid een amazon account te maken en de bugatti voor je te bestellen
Misschien teveel offtopic:
Het gaat om de totaalbeleving en we willen er alle twee een hebben. Als hij straks het huis uit gaat neemt hij de Bugatti mee, en zou ik met lege handen staan. Zo'n mooie set wil ik bewaren en komt in een vitrinekast te staan.
Prima idee, een tweede account aanmaken. Ik wist niet dat dat kon want is op hetzelfde huisadres. Bij Lego zelf staan ze dat niet toe.
Het gaat om de totaalbeleving en we willen er alle twee een hebben. Als hij straks het huis uit gaat neemt hij de Bugatti mee, en zou ik met lege handen staan. Zo'n mooie set wil ik bewaren en komt in een vitrinekast te staan.
Prima idee, een tweede account aanmaken. Ik wist niet dat dat kon want is op hetzelfde huisadres. Bij Lego zelf staan ze dat niet toe.
Amazon.de rekent toch ook nog verzendkosten voor NL ?
Op boeken sowieso niet, en op andere items alleen €3,49 onder een aankoopbedrag van €29,00. Als je in Duitsland Prime lid bent, betaal je nooit verzendkosten.Eurionair schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:54:
Amazon.de rekent toch ook nog verzendkosten voor NL ?
[ Voor 13% gewijzigd door totalatool op 23-10-2020 11:59 ]
Zojuist ook nog de KWL15 code kunnen gebruiken om wat spul te bestellen.
Lukte t/m gisteren niet. Heb ook nooit een mail gehad.
Werkt dus nog wel gewoon blijkbaar.
En nog even apart gecheckt: de Bugatti is er idd 194,-
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Zie mijn eerdere reactie. Mooi om te zien dat ik niet de enige ben wat betreft totaalbeleving.Justie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:53:
Misschien teveel offtopic:
Hier ookQuattroNL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:11:
Zojuist ook nog de KWL15 code kunnen gebruiken om wat spul te bestellen.
Krijg helaas de code niet werkend. Mario Kart met 15% korting was leuk geweest, en alvast wat kerst cadeautjes.
Het kan ook dit zijn, (mijn ervaring)Tweekzor schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:29:
Krijg helaas de code niet werkend. Mario Kart met 15% korting was leuk geweest, en alvast wat kerst cadeautjes.
Soms moet je even goed lezen, dan staat helemaal boven aan al de korting die eraf gaat in het 1 na laatste veld voor de betaling, maar lees je daar overheen. De code lijkt dan niet te werken omdat je deze al ingevuld had tijdens een vorige keer.
Als je dan naar het laatste veld klikt (voordat je gaat betalen) zie je in het rechts op het scherm er wel af gaan.
Nog geen reactie van amazon op mijn mail op dit moment gaat de 25 euro BTW voordeel er ook niet meer af dus zou ik 271 moeten betalen voor de Chiron. Er gaat iets niet helemaal goed op de site van amazon
De actie is al afgelopen. Het enige wat je nu nog kan krijgen is 15% korting met de code.Afas schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:21:
Nog geen reactie van amazon op mijn mail op dit moment gaat de 25 euro BTW voordeel er ook niet meer af dus zou ik 271 moeten betalen voor de Chiron. Er gaat iets niet helemaal goed op de site van amazon
was er al bang voor, dan komt er geen Chiron voor AfasNotSoSteady schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:22:
[...]
De actie is al afgelopen. Het enige wat je nu nog kan krijgen is 15% korting met de code.
Destijds voor Amazon Alexa had ik ooit een extra account aangemaakt met adres in land US. Deze nu gewijzigd naar mijn eigen adres. Zojuist een nieuwe kids wish list aangemaakt. Even kijken of ik zo met dit account nog iets kan bestellen. Kennelijk loopt de actie nog steeds maar niet altijd bij elk product. Het valt me overigens op dat in de allerlaatste stap van het bestelproces er geen plek is om een code in te geven. Wellicht komt dat nog na een paar uur geduld te hebben (de kwl is nog maar net aangemaakt).
Die code kan je altijd ingeven als je bij de betaalmethode komt.
"Cadeaubonnen en promotiecodes"
De 15% korting geldt wel alleen op producten die door Amazon zelf verkocht worden.
Veel spul wordt ook door derden verkocht. Check dat dus ook eerst ff.
Tot slot moeten de items die je koopt vanuit een kinderlijst in de winkelmand gezet worden.
Mogelijk moeten de gewenste items een x aantal dagen in die lijst staan of moet die lijst zelf een x aantal dagen oud zijn?
Mijn kinderlijst heb ik de 19e aangemaakt en kon tot gisteren die code niet gebruiken.
De 15% korting geldt wel alleen op producten die door Amazon zelf verkocht worden.
Tot slot moeten de items die je koopt vanuit een kinderlijst in de winkelmand gezet worden.
Mogelijk moeten de gewenste items een x aantal dagen in die lijst staan of moet die lijst zelf een x aantal dagen oud zijn?
Mijn kinderlijst heb ik de 19e aangemaakt en kon tot gisteren die code niet gebruiken.
[ Voor 27% gewijzigd door QuattroNL op 23-10-2020 13:32 ]
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
@QuattroNL Dank! Maar ik ken de verdere procedure en voorwaarden.
Het viel me op dat ik met mijn oude account op meerdere plekken de code kan ingeven: de allerlaatste pagina en de pagina die jij noemt. Ik wacht eerst lekker tot morgen wat betreft kwl, want via ‘jouw’ pagina werkt ie nog niet.
[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 23-10-2020 13:43 ]
Dat zou het zo maar kunnen zijn, dat het een paar dagen duurt want ik heb inmiddels een antwoord van Amazon en de instructies die daarin staan exact gevolgd en het werkt nog steeds niet. Heb de lijst pas vanochtend aangemaakt dus ik wacht af.QuattroNL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:30:
Die code kan je altijd ingeven als je bij de betaalmethode komt.
Na alle frustratie is het me vandaag wél gelukt om een bestelling te plaatsen (Bugatti) met gebruikmaking van de KWL15 code. Het lijkt dus echt af te hangen van welk product je probeert te bestellen; voor sommige producten hebben ze bij Amazon denk ik het aantal bereikt welke ze mee willen laten doen aan deze actie... wat niet wil zeggen dat de voorraad op is. Diverse LEGO sets lukten niet, diverse Switch games lukten niet, enzovoort, maar die Bugatti wel.
Iik zag vanmorgen na het plaatsen van de Bugatti in de winkelmand bij Kassa de extra korting staan.
Maar omdat de code KWL15 niet werkte had ik hem niet definitief besteld en website open laten staan.
Maar als ik nu bij kassa kijk is de extra korting verdwenen
Houdt hij de bestel gegevens niet vast van de winkelmand.
Maar omdat de code KWL15 niet werkte had ik hem niet definitief besteld en website open laten staan.
Jouw ervaring is zoals het werkt. Lijkt me ook een logische werking van een winkelmand. Helaas kunnen prijzen bij Amazon heel snel weer wijzigen.Hansw1 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:49:
Iik zag vanmorgen na het plaatsen van de Bugatti in de winkelmand bij Kassa de extra korting staan.
Voor degene die de code nog niet gebruikt heeft, op dit moment zijn de volgende sets met leuke korting te koop:
LEGO 42109 Technic Top-Gear Rallyeauto voor 69,60 euro
LEGO 42107 Technic Ducati Panigale voor 31,76 euro
LEGO 42112 Technic Betonmixer voor 51,85 euro
LEGO 42106 Technic Stuntshow voor 28,11 euro
LEGO 42099 Technic 4x4 X-treme Off-Roader voor 130,85 euro
Vergeet bij bovenstaande niet de coupon aan te vinken.
Zoals we gewend zijn bij Amazon, kan over een paar minuten de prijs al weer anders zijn.
En zo zijn de hierboven genoemde (veel te dure) Control+ sets nog een beetje acceptabel geprijsd.
LEGO 42109 Technic Top-Gear Rallyeauto voor 69,60 euro
LEGO 42107 Technic Ducati Panigale voor 31,76 euro
LEGO 42112 Technic Betonmixer voor 51,85 euro
LEGO 42106 Technic Stuntshow voor 28,11 euro
LEGO 42099 Technic 4x4 X-treme Off-Roader voor 130,85 euro
Vergeet bij bovenstaande niet de coupon aan te vinken.
Zoals we gewend zijn bij Amazon, kan over een paar minuten de prijs al weer anders zijn.
En zo zijn de hierboven genoemde (veel te dure) Control+ sets nog een beetje acceptabel geprijsd.
Beste Meesje ,
Ik heb de Lego 42112 vanmiddag besteld voor 51.85 maar de korting werd automatisch toegekend
Ik hoefde niets aan te vinken .
Ik lees dat sommige leden wachten tot black friday met bestellen
Ik heb vorig jaar een tv gekocht een week voor black friday en de laagste prijs op black friday was beduidend hoger.
Ik heb de Lego 42112 vanmiddag besteld voor 51.85 maar de korting werd automatisch toegekend
Ik heb vorig jaar een tv gekocht een week voor black friday en de laagste prijs op black friday was beduidend hoger.
Wellicht wordt er obv cookies of wat dan ook het vinkje al automatisch gezet. Of andere wijziging in de website. Het viel me inderdaad ook op bij de betonmixer. Er staat nu een groen vinkje ‘bespaar... bij het afrekenen’. In ieder geval wees alert mocht het een vinkje zijn die je zelf moet zetten. Ik denk dat als een set nu al 40/45% voordeliger is dan adviesprijs je nu gewoon moet toeslaan. Voordeliger zal het denk ik nooit worden. De Bugatti van gisteren zelfs met meer dan 50% korting was zeer uitzonderlijk.Hansw1 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:57:
Beste Meesje ,
Dat denk ik ook omdat ze er waarschijnlijk vanuit gaan dat er met Black Friday veel omzet is omdat veel mensen denken dat de prijzen dan veel lager zijn .
Als de prijs toch lager is kun je altijd de doos retourneren
Ik had de Bugatti al eerder op Amazon .nl besteld voor 271 euro
Toen las ik op dit forum de kortingsactie van Kids Wensenlijst en heb de 1e aankoop geretourneerd
Alleen kon ik gisteren bij de nieuwe bestelling de kortingscode nog niet gebruiken
s, Middags werkte hij maar toen was de extra korting in mijn winkelmand verwijderd.
Als de prijs toch lager is kun je altijd de doos retourneren
Ik had de Bugatti al eerder op Amazon .nl besteld voor 271 euro
Toen las ik op dit forum de kortingsactie van Kids Wensenlijst en heb de 1e aankoop geretourneerd
Alleen kon ik gisteren bij de nieuwe bestelling de kortingscode nog niet gebruiken
s, Middags werkte hij maar toen was de extra korting in mijn winkelmand verwijderd.
[ Voor 56% gewijzigd door Hansw1 op 24-10-2020 17:55 ]
Dat is natuurlijk super jammer. Helaas kunnen prijzen bij Amazon opeens snel weer aangepast worden. Terwijl het product nog wel gewoon op voorraad is. Wat al eens eerder is aangegeven, heeft Amazon denk ik gewoon een x aantal beschikbaar voor de scherpe prijs. En wanneer die op is, hoppa prijs aanpassen.
Het is jammer dat je zo lang moet wachten voor je de KWL15 kan gebruiken.
Ik maak nu voor de zekerheid al een nieuw account aan zo dat je bij een extra korting meteen hier op kan in spelen.
Ik maak nu voor de zekerheid al een nieuw account aan zo dat je bij een extra korting meteen hier op kan in spelen.
wow ...LEGO 42112 Technic Betonmixer voor 51,85 euro. Dat is een mooie prijs. Was dat met de kwl15 code?
Ik kan niet meer terugzien hoe je aan deze prijs komt. Amazon zal de prijs al wel verhoogd hebben.
Ik kan niet meer terugzien hoe je aan deze prijs komt. Amazon zal de prijs al wel verhoogd hebben.
Is nog steeds deze prijs. Wat betreft deze actie, zie het stappenplan op https://www.bricktastic.n...-sets-en-ander-speelgoed/Justie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:13:
wow ...LEGO 42112 Technic Betonmixer voor 51,85 euro. Dat is een mooie prijs. Was dat met de kwl15 code?
Bedankt net die 42099 idd voor € 130,85 kunnen bestellen ( afgeleverd op DPD ophaalpunt ).Hansw1 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:57:
Beste Meesje ,
Het is mij niet helemaal duidelijk of je vooraf de producten die je wil al moet zoeken voor het wenslijstje of dat het er vooral om gaat dat je het wenslijstje hebt. Ik kan namelijk maar een beperkt aantal Lego sets vinden en vrijwel geen die hier worden genoemd. Ook zie ik niet de resultaten zoals die op bricktastic worden getoond.
Mocht het van belang zijn, ik heb het wenslijstje gemaakt voor mijn dochter van 2 jaar oud.
Mocht het van belang zijn, ik heb het wenslijstje gemaakt voor mijn dochter van 2 jaar oud.
Dan vind je vanuit die beschermde omgeving waarschijnlijk inderdaad bijna niets. Gelukkig kun je daar gewoon uit, en in de normale winkel de producten zoeken en via een selectboxje rechts in het scherm (meen ik) toevoegen aan het verlanglijstje.la_fusion schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:16:
Ik heb het vermoeden dat bepaalde artikelen niet meer meedoen.
De Technic LEGO Ducati motor was tot vandaag met kortingen te koop voor €30-31 en dat bedrag haal je nu niet meer. Vermoedelijk een beetje het verhaal zoals bij de Bugatti, die je dan wel nog voor €230 kon kopen, maar niet meer voor de súperscherpe prijs.
Amazon wil natuurlijk niet dat het te transparant is welke artikelen op welke dagen extra gunstig zijn
Klanten moeten er toevallig bij uitkomen en dan impulsaankopen doen. Nu weer even het wensenlijstje afgaan om te zien wat vandaag binnen of buiten de boot valt 
De Pro Controller voor de Switch is wél gunstig geprijsd! Die kan ik voor €44 kopen
De Technic LEGO Ducati motor was tot vandaag met kortingen te koop voor €30-31 en dat bedrag haal je nu niet meer. Vermoedelijk een beetje het verhaal zoals bij de Bugatti, die je dan wel nog voor €230 kon kopen, maar niet meer voor de súperscherpe prijs.
Amazon wil natuurlijk niet dat het te transparant is welke artikelen op welke dagen extra gunstig zijn
De Pro Controller voor de Switch is wél gunstig geprijsd! Die kan ik voor €44 kopen

Ik weet niet waarom maar ik krijg het niet werkend,
Ik kom van het LEGO Forum waar iemand aangaf dat het nog zou moeten werken,
En die gene kreeg het voor elkaar om de LEGO Land Rover 42110 voor 110,- op Amazon.de te kopen.
Ik heb vorige week vrijdag mijn Kids Wishlist aangemaakt en verschillende LEGO Technic sets erin gezet,
Ik probeer het vandaag en de Promocode KWL15 toevoegen werkt niet, ook als ik op verder klik blijft de prijs hetzelfde.
Heeft iemand hier tips hoe je dit het beste kan doen?
En die gene kreeg het voor elkaar om de LEGO Land Rover 42110 voor 110,- op Amazon.de te kopen.
Ik heb vorige week vrijdag mijn Kids Wishlist aangemaakt en verschillende LEGO Technic sets erin gezet,
Ik probeer het vandaag en de Promocode KWL15 toevoegen werkt niet, ook als ik op verder klik blijft de prijs hetzelfde.
Wat ik ooit gedaan heb?Knolpower! schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:02:
Ik weet niet waarom maar ik krijg het niet werkend,
1. Kids Wish List aanmaken (natuurlijk is je kind geboren in 2004
2. Zet een artikel in deze lijst (met 'hartje')
3. Wacht 24 uur
4. Voeg vanuit deze lijst (kan gewoon vanaf de normale Amazon pagina, hoeft niet vanaf de kids pagina) dit product toe aan je winkelmand
5. Bekijk je winkelmand, voeg de code KWL15 toe en check de prijs op de allerlaatste pagina van het bestelproces.
Hierna heb ik, zonder het artikel eerst toe te voegen aan de KWL, allerlei set kunnen toevoegen aan de winkelmand en de korting verrekend zien worden. Dit heb ik gedaan met mijn beide Amazon accounts en voor 1 van deze 2 ook zelfs nog onder Amazon.co.uk.
Waar het bij menigeen verkeerd gaat, weet ik niet. Bij mij gaat het elke keer goed.
Bedankt, ik ga het precies op deze manier proberen,meesje schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:12:
[...]
Wat ik ooit gedaan heb?
1. Kids Wish List aanmaken (natuurlijk is je kind geboren in 2004)
2. Zet een artikel in deze lijst (met 'hartje')
3. Wacht 24 uur
4. Voeg vanuit deze lijst (kan gewoon vanaf de normale Amazon pagina, hoeft niet vanaf de kids pagina) dit product toe aan je winkelmand
5. Bekijk je winkelmand, voeg de code KWL15 toe en check de prijs op de allerlaatste pagina van het bestelproces.
Hierna heb ik, zonder het artikel eerst toe te voegen aan de KWL, allerlei set kunnen toevoegen aan de winkelmand en de korting verrekend zien worden. Dit heb ik gedaan met mijn beide Amazon accounts en voor 1 van deze 2 ook zelfs nog onder Amazon.co.uk.
Waar het bij menigeen verkeerd gaat, weet ik niet. Bij mij gaat het elke keer goed.
Hopen dat het werkt!
Beste meesje,
Ik was in de veronderstelling dat je per account maar voor 1 artikel 15 % korting krijgt. En heb voor een andere set weer een nieuw account aangemaakt
Maar als ik het goed begrijp kun je meerdere artikelen per account in de winkelwagen plaatsen waar je 15% korting overkrijgt
Het viel mij ook op als je voor een nieuw account een andere voornaam kiest met diezelfde achternaam krijg je de code KWL15 niet
Bij een andere achternaam wel
Ik was in de veronderstelling dat je per account maar voor 1 artikel 15 % korting krijgt. En heb voor een andere set weer een nieuw account aangemaakt
Maar als ik het goed begrijp kun je meerdere artikelen per account in de winkelwagen plaatsen waar je 15% korting overkrijgt
Het viel mij ook op als je voor een nieuw account een andere voornaam kiest met diezelfde achternaam krijg je de code KWL15 niet
De code is inderdaad maar 1 keer per account bruikbaar. Dus lekker je winkelmand volplempen en dan pas bestellen.Hansw1 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:49:
Beste meesje,
Zo was ik in de veronderstelling dat je 1 artikel per KWL lijstje met 15% korting kon kopen, dus ik heb een lijstje aangemaakt voor al m'n 5 kinderenHansw1 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:49:
Beste meesje,
Een tweede account is helemaal niet verkeerd. Als er namelijk meerdere dingen zijn die je dolgraag wil hebben met een stevige korting, maar de stevige korting wordt niet op het zelfde moment gegeven, dan is het wel zo prettig als je al een paar artikelen kunt afrekenen met die korting. Dan kun je met een tweede acount een tweede reeks aankopen doen van artikelen die op dat moment sterk afgeprijsd zijn.
Ik ben menig aanbieding ondertussen misgelopen, dus twijfel niet, wacht ook niet steeds af om te zien of het misschien nóg goedkoper dan heerlijk goedkoop wordt en bestel
En sowieso heeft Amazon.de een verlengde retourperiode tot 31 januari. Dus mocht je aankoop met BF nog goedkoper worden, kun je het altijd retourneren.
Beste meesje,
Moet je op de website van amazon.de alle Lego artikelen elke keer allemaal doorlopen om te kijken of er nog een extra korting van toepassing is of heb je daar een snellere zoekfunctie voor.
Moet je op de website van amazon.de alle Lego artikelen elke keer allemaal doorlopen om te kijken of er nog een extra korting van toepassing is of heb je daar een snellere zoekfunctie voor.
Laat 'beste' maar gewoon achterwege hoor. Anders moet je ook afsluiten met 'hoogachtend'.Hansw1 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:38:
Beste meesje,
Om te kijken of er extra korting van toepassing is, geef ik een zoekopdracht in. B.v. 'Lego Technic' en bij het scrollen door de zoekresultaten zie je vanzelf wel iets voorbij komen van 'Bespaar x%' (of een bedrag).
Op dit moment staat er bij mij bij de 42098 autotransporter : € 1,26 coupon toegepast bij het afrekenen.
*knip*
[ Voor 98% gewijzigd door Perkouw op 26-10-2020 16:31 ]
Geprobeerd de Bugatti of de Landrover te kopen, maar helaas deze werkte niet. LEGO 42096 Technic Porsche 911 RSR werkte wel voor zo'n 95 euro, maar vermoed dat die voor 30-11 nog wel meer gaat zakken ivm BF.
meesje,
Ik las dat je ook op Amazon. UK een bestelling had gedaan, maar dan ben je in de regel volgens mij duurder uit als bij Amazon. De vanwege de valutakosten en verzendkosten
Of zie ik dit verkeerd
Ik las dat je ook op Amazon. UK een bestelling had gedaan, maar dan ben je in de regel volgens mij duurder uit als bij Amazon. De vanwege de valutakosten en verzendkosten
Of zie ik dit verkeerd
Hangt van de sets af, sommige sets zijn inclusief valutaverschil en shipping goedkoper in UK, FR of Spanje.Hansw1 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:30:
meesje,
Of zie ik dit verkeerd
Het loont dus zeker om rond te kijken.
En dat geldt niet alleen voor lego
www.triathlete.nl
Side-note: En vooralsnog geen invoerrechten met bestellingen vanuit de UK. Tegen die tijd is deze actie afgelopen. Dus zeker interessant om, wat je al zegt, ook rond te kijken bij UK. Wel interessant wat er na 31 December 2020 gaat gebeuren, maar dat is voor latere "zorg".Scighera schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 06:58:
[...]
Hangt van de sets af, sommige sets zijn inclusief valutaverschil en shipping goedkoper in UK, FR of Spanje.
Het loont dus zeker om rond te kijken.
En dat geldt niet alleen voor lego
Voor het retourproces heb je misschien wel te maken met extra kosten. Met Duitsland is het boven een x bedrag gratis om te leveren naar Nederland, maar voor UK e.d. toch niet altijd? Dus mocht je kopen, maar willen retourneren als een BF deal goedkoper blijkt, dan goed om te weten of je voordeel niet gelijk verdampt is door het retourproces.
Ik was er nog niet aan toe gekomen om te bestellen, had wel een lijst klaar staan. Ze hebben vermoed ik een aanpassing gedaan dan je nog maar op 1 set de 15% korting krijgt per bestelling. Ik had namelijk voor 500 euro lego in de lijst staan en paar dagen geleden kreeg ik op alle sets korting, nu alleen nog op de duurste set.
edit: de bugatti kan ik wel met korting toevoegen maar een aantal andere sets niet, vreemd...
edit: de bugatti kan ik wel met korting toevoegen maar een aantal andere sets niet, vreemd...
[ Voor 27% gewijzigd door Afas op 27-10-2020 14:33 ]
Als test even de Liebherr en Volvo tegelijkertijd toegevoegd aan de winkelmand, maar op beide sets krijg ik gewoon 15% korting.Afas schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:29:
Ik was er nog niet aan toe gekomen om te bestellen, had wel een lijst klaar staan. Ze hebben vermoed ik een aanpassing gedaan dan je nog maar op 1 set de 15% korting krijgt per bestelling. Ik had namelijk voor 500 euro lego in de lijst staan en paar dagen geleden kreeg ik op alle sets korting, nu alleen nog op de duurste set.
Een aantal architecture en winter sets lijken niet meer te werkenmeesje schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:40:
[...]
Als test even de Liebherr en Volvo tegelijkertijd toegevoegd aan de winkelmand, maar op beide sets krijg ik gewoon 15% korting.
Qua winter sets wordt volgens mij alleen de LEGO 10263 Creator Expert Winter Village Fire Station door Amazon verkocht. En hierop krijg je gewoon 15% korting. Ook op twee Architecture sets (Dubai en Tokio) gewoon 15% korting.Afas schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:41:
[...]
Een aantal architecture en winter sets lijken niet meer te werken
Weet je zeker dat jouw sets wel door Amazon worden verkocht? Heb je voorbeelden van sets waar bij jou geen korting op werd toegepast?
[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 27-10-2020 14:46 ]
21042 en 10263meesje schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:45:
[...]
Qua winter sets wordt volgens mij alleen de LEGO 10263 Creator Expert Winter Village Fire Station door Amazon verkocht. En hierop krijg je gewoon 15% korting. Ook op twee Architecture sets (Dubai en Tokio) gewoon 15% korting.
Weet je zeker dat jouw sets wel door Amazon worden verkocht? Heb je voorbeelden van sets waar bij jou geen korting op werd toegepast?
Als ik nu doorklik naar het laatste scherm komt de korting er op eens wel terwijl dat een uur geleden niet het geval was

De Defender (€110) ook maar besteld omdat ik het einde nader van de Bugatti
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Hoe krijg je hem voor 110,-?Dark_Angelus schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:26:
De Defender (€110) ook maar besteld omdat ik het einde nader van de Bugatti
Bij mij komt die iets hoger uit
En als je het nu afrekent? Probeer eens?meesje schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:40:
[...]
Als test even de Liebherr en Volvo tegelijkertijd toegevoegd aan de winkelmand, maar op beide sets krijg ik gewoon 15% korting.
Code werk inderdaad na 24u, ook op UK. Helaas vergeten dat ik mijn creditcard heb opgezegd omdat deze niet meer gratis was. Nu kan ik du niet betalen in UK🤐
www.triathlete.nl
De LEGO 42098 Technic - autotransporter kost nu 89,95 euro. Deze set gaat eind dit jaar met pensioen.
Bij .DE of .UK? Ik zie €106 maar dat wordt dus €90 bij afrekenen? Meen dat ie al twee dagen daarop stond. Veel Parts voor t geld.meesje schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:13:
De LEGO 42098 Technic - autotransporter kost nu 89,95 euro. Deze set gaat eind dit jaar met pensioen.
Bij Amazon.de. Op dit moment gecheckt en nog steeds deze prijs.Gim schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:01:
[...]
Bij .DE of .UK? Ik zie €106 maar dat wordt dus €90 bij afrekenen? Meen dat ie al twee dagen daarop stond. Veel Parts voor t geld.
De LEGO set 42082 besteld met de 15% korting. Een nette prijs en daarmee toch op tijd voor die set uit roulatie gaat.
Wat me net wel opviel was dat wanneer ik de 42105 Catamaran LEGO set nu in mijn winkelmand doe en wil afrekenen dat ik ook nu korting krijg. Ik zou €24.20 betalen i.p.v. €29.20.
Het is me nu dus even een raadsel hoevaak je een bestelling kunt plaatsen met korting... :
Wat me net wel opviel was dat wanneer ik de 42105 Catamaran LEGO set nu in mijn winkelmand doe en wil afrekenen dat ik ook nu korting krijg. Ik zou €24.20 betalen i.p.v. €29.20.
Het is me nu dus even een raadsel hoevaak je een bestelling kunt plaatsen met korting... :
- één keer per account maar over je hele winkelmand
- één artikel per wishlist per account
- één artikel per bestelling
[ Voor 5% gewijzigd door Gim op 28-10-2020 11:30 ]
Komt de lagere prijs van de Catamaran niet door de GESCHENK5 code?Gim schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:29:
De LEGO set 42082 besteld met de 15% korting. Een nette prijs en daarmee toch op tijd voor die set uit roulatie gaat.
Het is me nu dus even een raadsel hoevaak je een bestelling kunt plaatsen met korting... :Ik heb het vermoeden dat het nu sowieso maar één artikel per bestelling is want toen ik onlangs 2 artikelen in de winkelmand had werd er maar van één artikel korting verrekend. Daarna de 2 artikelen afzonderlijk in een bestelling gezet zonder af te rekenen en daarmee zag ik dat ik meer korting had moeten krijgen als de korting wél over alle artikelen in één bestelling zou gelden. Het lijkt er echter wel op dat de regels wat gewijzigd zijn of zo, want een paar dagen ervoor had ik wél korting over een tweetal artikelen in één en dezelfde bestelling, maar dat waren andere artikelen. Je zou haast denken dat de manier hoe korting wordt toegekend afhangt van de dag en van het soort artikelen
- één keer per account maar over je hele winkelmand
- één artikel per wishlist per account
- één artikel per bestelling
Zowel gisteren als nu krijg ik op de Volvo en de Liebherr 15% korting. Mijn ervaring is dus dat de korting wel over meerder producten wordt berekend (in zelfde bestelling).
Het is soms wel trial&error, want op een Nintendo Switch krijg ik nu geen korting meer, terwijl dit afgelopen weekend nog wel het geval was (en zelfs nog met een extra 'coupon' korting).
Dat dacht ik dus ook, maar die €5 krijg ik dus ook met een oud 2e account waar ik die GESCHENK5 niet werkende kreeg. Ik zat namelijk ook al in die hoek te denken.meesje schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:41:
[...]
Komt de lagere prijs van de Catamaran niet door de GESCHENK5 code?
Zowel gisteren als nu krijg ik op de Volvo en de Liebherr 15% korting. Mijn ervaring is dus dat de korting wel over meerder producten wordt berekend (in zelfde bestelling).
Het is soms wel trial&error, want op een Nintendo Switch krijg ik nu geen korting meer, terwijl dit afgelopen weekend nog wel het geval was (en zelfs nog met een extra 'coupon' korting).
Bij terug sturen Legoset naar Amazon wel rekening houden dat het erg lang duurt voordat je het betaalde bedrag terug krijgt .
Dat is een wel een nadeel
Wat is erg lang? Volgens mij stond er op hun website dat het iets van 5-7 werkdagen kan duren. Met Kruidvat kreeg ik de horen dat ze 2 weken rekenen. Geen geld uitgeven aan LEGO wat je niet kunt missen, dus bij retour moet het even wachten niet uitmaken... tenzij je daardoor geen geld hebt voor een andere set. Daar doelde je zeker opHansw1 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:03:
Bij terug sturen Legoset naar Amazon wel rekening houden dat het erg lang duurt voordat je het betaalde bedrag terug krijgt .
Dat klopt : Ik wacht al 2 weken
Ze hebben het waarschijnlijk erg druk met retouren in deze coronatijd
Beetje Off topic maar... Bij Kruidvat? Zekerheidshalve even bellen. Bij mij stond het met verkeerde status en hebben ze t na 1.5 week doorgezet. Geen idee of m'n 2 weken nu pas ingaan.Hansw1 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:32:
Dat klopt : Ik wacht al 2 weken
Oei da's even pech hebben, foto's maken en naar de klantenservice sturen lijkt me.WiLLoW_TieN schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:02:
Nou....mijn 42099 van amazon.de is binnen erg gehavend....toch geen koopje dan voor € 130,85....?
[Afbeelding]
Zo verstuur je toch geen LEGO doos met een RRP van €229,99
[Afbeelding]
Wat NU een klacht indienen....terugsturen ??
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Neeee!! Een zelfde soort foto als bij de review van de rode hijskraan op Amazon.nl. Dit kan toch niet?WiLLoW_TieN schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:02:
Nou....mijn 42099 van amazon.de is binnen erg gehavend....toch geen koopje dan voor € 130,85....?
[Afbeelding]
Zo verstuur je toch geen LEGO doos met een RRP van €229,99
[Afbeelding]
Wat NU een klacht indienen....terugsturen ??
Zelf zou ik 'm gelijk terugsturen, zonder omdoos maar wel dichtgeplakt. Want wat als de opening groter wordt en er straks zakjes ontbreken. Die discussie wil je niet hebben, dan maar extra lelijk tape er op. Wellicht wel even telefonisch contact?
Voor de autotransporter liefhebber (42098): deze is nog steeds te koop voor 89,95 euro. Maar nu ook de bijpassende auto (42093 Oranje Chevy) voor 24,40 euro.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoeld om aanbiedingen op Amazon en/of je aankopen te showen.
Dit topic is niet bedoeld om aanbiedingen op Amazon en/of je aankopen te showen.