Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:32
Linksquest schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:10:
[...]

Veel speel plezier, ik ga hem morgen als ik wakker ben, heb nachtdienst, meteen na mijn koffie halen.
En jij ook! Werkse trouwens ;)

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

sderooij schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:21:
[...]

Al wel speelbaar :D Zit nu van Galaxy te genieten, gaaf spel zeg!
Ik ben jaloers, mijn digitale editie loopt vast op de datum controle :( nouja, dan de PS4 nog maar even aanslingeren

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Zeror schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:55:
[...]

Waarom zou Nintendo er achteraan moeten hangen? Waarom niet gelijk met de rest? Vind die gedachte altijd een beetje jammer... :/
Zo gaat het tot nu altijd wel. Ook games die gelijk aangekondigd worden, waar is Doom Eternal? Maar Tony Hawk is net uit. Als ze het gelijk hadden uitgebracht dan was het vorige week al gereleased. Nu is het een jaartje wachten. Net als Spyro Regnited Triology. De precieze reden weet ik niet. Het kan ook zijn dat het voor een studio makkelijker is om eerst de game te ontwikkelen voor hardware die enigszins gelijk is (PS4 en Xbox) en daarna pas de game gaan optimaliseren voor de Switch.

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Met betrekking tot de direct van vandaag.

Hades moet erg goed zijn en ziet er vet uit. De eerste reviews bevestigen dat. Een Rogue lite game met Griekse mythologie en een goed verhaal.

Nu met 20% korting en via de Russische eShop schaaf je daar nog een paar euro af.
Zeror schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:55:
[...]

Waarom zou Nintendo er achteraan moeten hangen? Waarom niet gelijk met de rest? Vind die gedachte altijd een beetje jammer... :/
Ik vind het ook jammer dat dit regelmatig gebeurt, maar ik denk dat dit eerder met de hoeveelheid mankracht dat ze tegelijk aan development willen inzetten, te maken heeft. Ik denk niet dat de groep mensen die 'double dipt' groot genoeg is om expres zoveel tijd tussen de releases te laten.

@Terpstars ik kijk al heel lang naar Hades uit. Supergiant Games maken praktisch altijd toppers. Gewoon even zien hoe de performance op Switch is.

Verder zijn bijna alle games uit die direct gewoon van een heel degelijk niveau. Zelf denk ik toch eens Monster Hunter te proberen. Ori, Disgaea en Fitness Boxing 2 komen er misschien ook nog wel eens :)

[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 17-09-2020 20:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:38
Goh, papa doet Ring Fit wel even voor jongens. Yeaaah, dit is een serieuze Workout, haha. Wel leuk om op deze manier in beweging te zijn!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09 09:09
Dit is inderdaad een zieke direct wanneer je je bedenkt dat er al een jaar geen normale direct is geweest. Een gamershand is in dit geval snel gevuld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exo81 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:15:
[...]

Dit is inderdaad een zieke direct wanneer je je bedenkt dat er al een jaar geen normale direct is geweest. Een gamershand is in dit geval snel gevuld...
Glas is halfvol of halfleeg >:)

Eerste indrukken op het net: Hades draait op 60 FPS _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 17-09-2020 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exo81
Tuurlijk, maar het valt me wel op dat sommige tweakers elke scheet van Nintendo diep inademen en dan zeggen dat het de lekkerste rozengeur ooit is. Nintendo doet veel goed en ik geniet van de switch, beste gameconsole sinds jaren, maar wat ze het afgelopen half jaar gepresteerd hebben en wat ze voor komende periode in de pijplijn hebben is gewoon underwhelming. Je mag daar best kritisch op zijn zonder weggezet te worden als pessimist. Het doet me heel erg denken aan de dagen van (ik meen) ene David die toen dit forum censureerde met zijn Nintendo liefde. Je doet me een beetje denken aan hem.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Exo81 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:27:
[...]

Tuurlijk, maar het valt me wel op dat sommige tweakers elke scheet van Nintendo diep inademen en dan zeggen dat het de lekkerste rozengeur ooit is. Nintendo doet veel goed en ik geniet van de switch, beste gameconsole sinds jaren, maar wat ze het afgelopen half jaar gepresteerd hebben en wat ze voor komende periode in de pijplijn hebben is gewoon underwhelming. Je mag daar best kritisch op zijn zonder weggezet te worden als pessimist. Het doet me heel erg denken aan de dagen van (ik meen) ene David die toen dit forum censureerde met zijn Nintendo liefde. Je doet me een beetje denken aan hem.
Beetje overtrokken reactie hoor. Volgens mij heeft hij gelijk dat dit gewoon een erg goede Direct was. Dat mag toch gewoon geuit worden? Iets met positieve benadering enzo.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Cyrax0508
  • Laatst online: 10:47
Was een prima Direct. Verder vind ik de line-up voor 2020 ook wat underwhelming. Voor mij persoonlijk weinig AAA titels op de Switch.

Maar deze direct was nice!

• Terpstars
  • Nu online
[...]

Volgens mij bedoel je ene Sander? ja die was behoorlijk irritant. Dat heb ik bij JackAvery totaal niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
[...]

Niks mis met kritiek, en natuurlijk mag je het zeggen als je het niet goed vindt. Er zijn meer dan genoeg dingen die Nintendo doet waar ik zelf ook niet achter sta. Het enige wat ik wel vind: kritiek moet onderbouwd worden met feiten en constructief zijn. Als je iets minder vindt, leg dan ook uit waarom, dan kan een ander proberen begrip op te brengen voor je perspectief.

offtopic:
Verder: ik probeer positief om te gaan met mijn entertainment/hobbies. Internet is al negatief genoeg, waarbij mensen regelmatig hyperbool toepassen en heel ongenuanceerd/kortaf zijn. Zo'n kritiekpunten zijn soms terecht en soms niet, maar komen op zijn minst meestal vanuit een oprecht gevoel van frustratie. Door te proberen begrijpen waarom een probleempunt tot stand komt en dus verder te denken dan 'dit vind ik niet leuk', leer je ook die problemen of frustraties relativeren. Ik bekijk bvb. vaak iets vanuit het perspectief van het 'bedrijf Nintendo' omdat advocaat van de duivel spelen soms schijnbaar onbegrijpelijke beslissingen kan verklaren - wat trouwens niet hetzelfde is als goedpraten. Wanneer je enkel focust op wat er 'slecht' is zonder de context te begrijpen, vind ik dat je vaak de leuke delen van de hobby uit het oog verliest. Als het goed is mag het trouwens ook gezegd worden.
Bon, als je een issue met mij persoonlijk hebt, mijn inbox staat open.

Anyway. jij en ik moeten niet akkoord gaan met wat we van dit jaar vinden :) Veel van de games die getoond zijn in 2020, zijn trouwens ook niet perse dingen die ik speel of koop, maar zelfs al interesseren ze me niet persoonlijk is het wel belangrijk om hun bestaan te erkennen, net als dat ze voor iemand anders wel waarde hebben (ik kijk bvb. naar Animal Crossing...).

Om terug te komen op deze direct: ja ik ben blij met deze direct over third-party games. Hades is een van de sterkste games van 2020 en hoort gewoon in de top van het roguelike genre. Ori 2 is kritisch zeer goed onthaald, is misschien de beste metroidvania in 2020 en is dus een waardevolle aanwinst voor eender welk platform. The Long Dark is al enkele jaren een van de indie voorbeelden in het survival genre en het is goed dat Switch spelers ook van dit spel kunnen genieten. De twee Monster Hunter games tonen eindelijk een echte inzet van Capcom voor het Switch platform voorbij het releasen van oudere ports, en lijken echt potentieel te hebben. Met Balan Wonderland zien we tenslotte de terugkeer van twee ervaren developers die o.a. aan de wieg van Sonic hebben gestaan. Is dit allemaal dan niet significant?

• Exo81
JackAvery schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:43:
[...]

Niks mis met kritiek, en natuurlijk mag je het zeggen als je het niet goed vindt. Er zijn meer dan genoeg dingen die Nintendo doet waar ik zelf ook niet achter sta. Het enige wat ik wel vind: kritiek moet onderbouwd worden met feiten en constructief zijn. Als je iets minder vindt, leg dan ook uit waarom, dan kan een ander proberen begrip op te brengen voor je perspectief.

offtopic:
Verder: ik probeer positief om te gaan met mijn entertainment/hobbies. Internet is al negatief genoeg, waarbij mensen regelmatig hyperbool toepassen en heel ongenuanceerd/kortaf zijn. Zo'n kritiekpunten zijn soms terecht en soms niet, maar komen op zijn minst meestal vanuit een oprecht gevoel van frustratie. Door te proberen begrijpen waarom een probleempunt tot stand komt en dus verder te denken dan 'dit vind ik niet leuk', leer je ook die problemen of frustraties relativeren. Ik bekijk bvb. vaak iets vanuit het perspectief van het 'bedrijf Nintendo' omdat advocaat van de duivel spelen soms schijnbaar onbegrijpelijke beslissingen kan verklaren - wat trouwens niet hetzelfde is als goedpraten. Wanneer je enkel focust op wat er 'slecht' is zonder de context te begrijpen, vind ik dat je vaak de leuke delen van de hobby uit het oog verliest. Als het goed is mag het trouwens ook gezegd worden.
Bon, als je een issue met mij persoonlijk hebt, mijn inbox staat open.

Anyway. jij en ik moeten niet akkoord gaan met wat we van dit jaar vinden :) Veel van de games die getoond zijn in 2020, zijn trouwens ook niet perse dingen die ik speel of koop, maar zelfs al interesseren ze me niet persoonlijk is het wel belangrijk om hun bestaan te erkennen, net als dat ze voor iemand anders wel waarde hebben (ik kijk bvb. naar Animal Crossing...).

Om terug te komen op deze direct: ja ik ben blij met deze direct over third-party games. Hades is een van de sterkste games van 2020 en hoort gewoon in de top van het roguelike genre. Ori 2 is kritisch zeer goed onthaald, is misschien de beste metroidvania in 2020 en is dus een waardevolle aanwinst voor eender welk platform. The Long Dark is al enkele jaren een van de indie voorbeelden in het survival genre en het is goed dat Switch spelers ook van dit spel kunnen genieten. De twee Monster Hunter games tonen eindelijk een echte inzet van Capcom voor het Switch platform voorbij het releasen van oudere ports, en lijken echt potentieel te hebben. Met Balan Wonderland zien we tenslotte de terugkeer van twee ervaren developers die o.a. aan de wieg van Sonic hebben gestaan. Is dit allemaal dan niet significant?
Het is niet zozeer op jou gericht maar het valt me in algemene zin op dat kritiek op het beleid van nintendo hier niet lekker valt. Ik heb hier paar keer eerder onderbouwd dat ik meer van nintendo verwacht dan dat ze nu laten en steevast krijg ik dan reacties zoals jij en grace thrumble nu geven en krijg ik label pessimist of 'zuur' opgeplakt. Dat vind ik stuitend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga waarschijnlijk enkel de Ori games halen, maar vond de Direct vandaag zeer goed. Volgens mij was er dit jaar aan goede third party games geen gebrek. Nintendo's games wellicht iets minder dit jaar, maar dat hangt denk ook aardig af of je Animal Crossing leuk vind of niet. Het mag alleen wel wat meer verspreid over het jaar. Maar 2021 begint voor mij al gelijk goed met Super Mario 3D World. Het is ook maar net wat je verwacht van een Nintendo console. Maar brengt Sony of Microsoft meer first party games uit in een jaar dan Nintendo?
Ik weet niet of het kritiek is, ik vind het in ieder geval leuk om onderbouwde discussies aan te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 00:57:
Nintendo's games wellicht iets minder dit jaar, maar dat hangt denk ook aardig af of je Animal Crossing leuk vind of niet.
* RayNbow gaat stilletjes in een hoekje zitten en aait TMS#FE die telkens vergeten wordt...

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Origami King was ook dit jaar, daar heb ik me erg mee vermaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:31
Exo81 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:06:
[...]

Het is niet zozeer op jou gericht maar het valt me in algemene zin op dat kritiek op het beleid van nintendo hier niet lekker valt. Ik heb hier paar keer eerder onderbouwd dat ik meer van nintendo verwacht dan dat ze nu laten en steevast krijg ik dan reacties zoals jij en grace thrumble nu geven en krijg ik label pessimist of 'zuur' opgeplakt. Dat vind ik stuitend.
Ik heb helemaal geen probleem met kritiek op nintendo maar als mensen je ervaren als een rupsje nooit genoeg die altijd wel wat te zeuren heeft dan moet dat ook gewoon geuit mogen worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 17:58
Ugh nog geen bevestiging van verzending gekregen van Gamemania voor 3d allstars.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exo81 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:06:
[...]

Met je droge opmerking over die direct van gisteren dacht ik dat het wel ok zou zijn om met een relativerend en goedbedoeld grapje over perspectief te antwoorden. Sorry als je je negatief aangesproken voelt, dat is niet mijn bedoeling.

Spijtig verder dat dit het enige is wat je te zeggen hebt op mijn post :) Ik denk dat de meeste mensen op een discussieforum in principe graag discussiëren, en dat gaat meestal beter als mensen een inhoudelijke bijdrage leveren en met elkaar in dialoog gaan.

Anyway, terug ontopic...

Dit wordt de Monster Hunter Rise collector's edition in Europa.

In Japan krijgen ze ondertussen deze Collector's (via Capcom Store)...
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/691765563323711508/756215751479918642/EiIE_AjUwAAc7pC.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:20
Mario 3d All Stars is weer bij Bol.com verkrijgbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:25
RollieBollie schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:55:
Mario 3d All Stars is weer bij Bol.com verkrijgbaar.
bestelbevestiging binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Had letterlijk niet verwacht dat Disgaea 6 een Switch exclusive zou zijn, zeker omdat 1 t/m 5 altijd Playstation exclusive waren.
Ontzettend niche game, maar wel leuk om mijn collectie Disgaea games weer up to date te houden :)
Verder is Ori ook een heel goede stap, goed van MS om die game ook gewoon naar de Switch te brengen.

Leuke mini direct in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
En 3d all stars weer uitverkocht bij bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RJL86 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:43:
Ugh nog geen bevestiging van verzending gekregen van Gamemania voor 3d allstars.
Zojuist een bericht dat ik hem kan gaan ophalen.

Morgen dus doen :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Touchdomex schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:58:
[...]

Zojuist een bericht dat ik hem kan gaan ophalen.

Morgen dus doen :D
Ben om half 5 klaar mer werken, dus ff eten daarna en dan oppikken bij de Gamemania in ieder geval. Heb ik weer wat te gamen voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:36

NoTimeRemains

I know

De scalpers hebben hun versie van 3D allstars hier al op V&A staan. Voor 85 eu :/

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
NoTimeRemains schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:45:
De scalpers hebben hun versie van 3D allstars hier al op V&A staan. Voor 85 eu :/
Ja, triest. En ik heb vanmorgen gewoon bij Bol nog eentje besteld voor mijn zus en die wordt vanavond nog thuisbezorgt. Ik heb mijn ophaal pre order bij Nedgame, na ontvangst van verzendbevestiging en Track code van Bol.com, daarom afgezegd. Daar zal een ander blij mee worden

Deze game gaat helemaal niet zo zeldzaam worden, ik hoop dan ook echt dat niemand woekerprijzen gaat betalen en dat de scalpertjes er verlies op draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Cyrax0508 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:50:
[...]

Ja, triest. En ik heb vanmorgen gewoon bij Bol nog eentje besteld voor mijn zus en die wordt vanavond nog thuisbezorgt. Ik heb mijn ophaal pre order bij Nedgame, na ontvangst van verzendbevestiging en Track code van Bol.com, daarom afgezegd. Daar zal een ander blij mee worden

Deze game gaat helemaal niet zo zeldzaam worden, ik hoop dan ook echt dat niemand woekerprijzen gaat betalen en dat de scalpertjes er verlies op draaien.
Nee het zal niet zeldzaam worden maar het zal niet zijn waarde verliezen denk ik wel. Of zeer minimaal. Dus dat is wel het voordeel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En hoe speelt Mario 3D All Stars?
Van wat ik las vind ik het jammer dat Nintendo ook in deze game geen simpele optie toevoegd om de camera naar voorkeur in te stellen (normal/inverted). Ik zie het maar als een leermoment om me aan te moeten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Paniek om niks ook altijd. Ben net gewoon de Media Markt Ekkersrijt bij Eindhoven binnen gelopen, en heb gewoon m'n spel uit de stapel gepakt. Genoeg zo in de winkel te krijgen nog.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:50
ik mag me ook weer bezitter noemen van een Switch. Heb hem in het begin ook gehaald, maar naast Zelda viel er weinig op te gamen voor mij.
Ik wild eigenlijk een PS5 of Xbox X pre-orderen, maar ben van beiden nog niet echt overtuigd. Daarnaast mis ik gewoon goede platformers. Toen ik gisteren zag dat er een bundel uitkomt met mario64, Sunshine en Galaxy was het voor mij een simpele keuze. Ik ga deze straks ophalen en kan ik van het weekend mooi mee aan de slag.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
steefje schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:57:
ik mag me ook weer bezitter noemen van een Switch. Heb hem in het begin ook gehaald, maar naast Zelda viel er weinig op te gamen voor mij.
Ik wild eigenlijk een PS5 of Xbox X pre-orderen, maar ben van beiden nog niet echt overtuigd. Daarnaast mis ik gewoon goede platformers. Toen ik gisteren zag dat er een bundel uitkomt met mario64, Sunshine en Galaxy was het voor mij een simpele keuze. Ik ga deze straks ophalen en kan ik van het weekend mooi mee aan de slag.
Leuk! Goeie keuze, je hebt dan aardig wat toffe games gemist. Wanneer heb je hem voor het laatst gehad en heb je alleen Zelda gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mischien leuk om over te gaan op hoe de game zelf bevalt?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Super Mario 3D All-Stars: Voor wie interesse heeft en in het oosten des lands woont. Bij Mediamarkt Hengelo (Plein 130) is deze fysiek op voorraad. Toen ik daar wegging hadden ze zeker nog 6 kopieën liggen.

1e ervaring: Direct een update om te downloaden (120 MB). Binnen 3minuten klaar.

Algemeen: Heerlijk nostalgisch om te zien en te spelen en fijn om dit zonder emulator te hoeven doen. Sunshine ziet er hier toch echt wel goed uit, laatst nog geëmuleerd en dan zijn er toch hier en daar missende textures.

Controls: Prima te besturen. Alleen bij Galaxy is het wel heel apart om de controller (de Joycons in de originele houder) te bewegen om de sterren te pakken terwijl je rond loopt.

Nintendo brengt hier toch weer een leuke verzamelgame uit waar weer lekker van mogen genieten.

Hoofdmenu: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W9K5-SKVhKVblrMbwGi4DRPAsAM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hY9OSHoOrunMnxU6dQ6f29o6.jpg?f=fotoalbum_large

Mario 64: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nK8LIuntuNi0ZgTkS9VzcqN_ZCw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mZcVS8OJs4bZuencQMAeLAmy.jpg?f=fotoalbum_large

Sunshine: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X277TwZ7S97MuT1g8JWvEemC64I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/46w93LuuzFPUTZUmv6N47vCB.jpg?f=fotoalbum_large

Galaxy: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mAsWkkgz5a-Q26UBv2GTjGIIvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bYQYZYdhrfjQGDZXduVv3azm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 100% gewijzigd door NegativeFreak op 18-09-2020 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ok, dan ga ik zelf wel naar het prijzen, voorraad en bestel topic om het te hebben over games :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik zag dat Commandos: Men of Courage uitkomt op de Switch. Dat was op de middelbare school wel een topper, maar nooit echt goed doorheen gekomen. paar jaar terug gekocht via Steam, maar werkte niet goed op mijn laptopje uit jaar kruik.
Nu dus wel goede herkansing, als de controls beetje flex zijn. Lekker relaxt spel voor lui op de bank.. Lijkt mij ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

NoTimeRemains schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:05:
[...]

middelvinger naar iedereen die er geen preorderen kon?
Huh?! Nee, natuurlijk niet! Gericht tegen degene die het tegen een woekerprijs aanbiedt.

Door er eentje in de V&A te zetten tegen normale prijs i.p.v. woekerprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Cyrax0508 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:06:
[...]

Leuk! Goeie keuze, je hebt dan aardig wat toffe games gemist. Wanneer heb je hem voor het laatst gehad en heb je alleen Zelda gespeeld?
Ik meen dat het redelijk in het begin was. Ik had destijds Zelda en Mario Kart. Later nog Steamworld Dig 2(blijft een toffe game). Nu is er inderdaad aardig wat aanbod qua games wat me aanspreekt:
- Alle Mario platform games
- Donkey Kong
- Luigi's Mansion 3
- Nog een Zelda remake
- Pikmin 3

Ik kan me nog wel even vermaken voorlopig.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
steefje schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:49:
[...]

Ik meen dat het redelijk in het begin was. Ik had destijds Zelda en Mario Kart. Later nog Steamworld Dig 2(blijft een toffe game). Nu is er inderdaad aardig wat aanbod qua games wat me aanspreekt:
- Alle Mario platform games
- Donkey Kong
- Luigi's Mansion 3
- Nog een Zelda remake
- Pikmin 3

Ik kan me nog wel even vermaken voorlopig.
Dat zijn inderdaad de topgames. Pikmin 3 twijfel ik zelf nog over. Geen Odyssey en straks 3D World?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Cyrax0508 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:23:
[...]

Dat zijn inderdaad de topgames. Pikmin 3 twijfel ik zelf nog over. Geen Odyssey en straks 3D World?
Ja zeker wel,. maar ben nog wel even zoet vermoed ik:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Was ook niet van plan om mee te doen aan alle pre-order hype en net naar de Mediamarkt gelopen. Niet te vinden in de schappen, maar toen ik er om vroeg werd een exemplaar van achteren gehaald.

Net begonnen met spelen en aangezien ik Galaxy al eens heb uitgespeeld op de Wii, besloten om met Sunshine te beginnen. Is wel even wennen en je merkt hoe veel verfijnder controls zijn geworden. Normaal spring ik met gemak ergens op, nu koste het me toch een aantal pogingen (het hielp ook niet dat Mario soms ineens een grote achterwaartse sprong doet). Daarnaast is de FLUDD ook qua controls niet wat ik zou verwachten....misschien door andere games, maar probeerde steeds via de rechterstick hoger of lager te richten, maar dat kan niet. Het wordt even omschakelen, maar verwacht wel veel plezier aan deze games te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik twijfelde ook over 3D All Stars, omdat ik ze alle 3 toch al origineel heb. Had hem ook direct na de 35th Ann direct gepreorderd, maar uiteindelijk toch geannuleerd.

Vanochtend dus toch maar wel besteld, omdat ik momenteel het te druk heb om de boel te zoeken in mijn berging en toch geen SD tv meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
RollieBollie schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:37:
Ik twijfelde ook over 3D All Stars, omdat ik ze alle 3 toch al origineel heb. Had hem ook direct na de 35th Ann direct gepreorderd, maar uiteindelijk toch geannuleerd.

Vanochtend dus toch maar wel besteld, omdat ik momenteel het te druk heb om de boel te zoeken in mijn berging en toch geen SD tv meer heb.
Ja, begrijpelijk hoor. Alhoewel m'n Wii nog wel aangesloten is en ik er zowel Galaxy als Sunshine op kan spelen is het toch wel fijner om het allemaal gewoon op de Switch in een hogere resolutie te kunnen spelen met dezelfde controller.

Hoop dat er met de volgende Zelda verjaardag ook zoiets komt. Heb veel oudere Zelda games nog nooit gespeeld, dus dat zou me ook erg leuk lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RollieBollie schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:37:

Ja same hier, haal het ook voornamelijk vanwege 2 games. Mario 64 kan mij gestolen worden :+ Die heb ik al zo vaak gespeeld maar vind ik ook niet zo leuk.

De wereld van Sunshine vind ik prachtig en Galaxy heb ik nooit gespeeld.

Ga daarna wel nog door met Galaxy 2 want die heb ik wel liggen maar nooit gespeeld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:44

JoeZuCK

_Fonz > all.

Die 3D All Stars is misschien leuk voor het sentiment, maar meer ook niet. Net zoals die Classic Mini. Ja leuk voor de heb (wat moet je er eigenlijk mee), Spellen spelen? Wie speelt er nou op die enkele ouwe lul na nog deze spellen. Mehh. Ik vind het een cashgrab en hype geweest. Geef liever mijn zuurverdiende centen aan een nieuw spel uit.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

JackAvery schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:49:
[...]

Met je droge opmerking over die direct van gisteren dacht ik dat het wel ok zou zijn om met een relativerend en goedbedoeld grapje over perspectief te antwoorden. Sorry als je je negatief aangesproken voelt, dat is niet mijn bedoeling.

Spijtig verder dat dit het enige is wat je te zeggen hebt op mijn post :) Ik denk dat de meeste mensen op een discussieforum in principe graag discussiëren, en dat gaat meestal beter als mensen een inhoudelijke bijdrage leveren en met elkaar in dialoog gaan.

Anyway, terug ontopic...

[Twitter] Dit wordt de Monster Hunter Rise collector's edition in Europa.

In Japan krijgen ze ondertussen deze Collector's (via Capcom Store)...
[Afbeelding]
En die plushy is megagroot! 55cm! Gimmegimme!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
JoeZuCK schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:11:
Die 3D All Stars is misschien leuk voor het sentiment, maar meer ook niet. Net zoals die Classic Mini. Ja leuk voor de heb (wat moet je er eigenlijk mee), Spellen spelen? Wie speelt er nou op die enkele ouwe lul na nog deze spellen. Mehh. Ik vind het een cashgrab en hype geweest. Geef liever mijn zuurverdiende centen aan een nieuw spel uit.
Het is uiteraard geen verplichting om het te kopen en aan jou om iets over te slaan. Zelf hou ik enorm van platform games en heerlijk om die op Switch te kunnen spelen. Vooral omdat ik Mario 64 en Sunshine nooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
JoeZuCK schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:11:
Als je hem fysiek koopt, kun je hem daarna makkelijk weer voor 40 euro verpatsen, dan heb ik 3 leuke games uit mijn jeugd gespeeld voor 15 euro, prima deal.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:44

JoeZuCK

_Fonz > all.

Gynnad schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:14:
[...]

Als je hem fysiek koopt, kun je hem daarna makkelijk weer voor 40 euro verpatsen, dan heb ik 3 leuke games uit mijn jeugd gespeeld voor 15 euro, prima deal.
Denk wel meer, maar tja die backlog he .. en er komt nog zoveel leuks uit! :P

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:06
Heb Mario net opgehaald, erg blij mee. Hoorde net ook even dat ze hem bij de Game Mania waarschijnlijk helemaal niet meer binnen krijgen, wat ik wel jammer vind voor de mensen die hem niet hebben.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:30:
Heb Mario net opgehaald, erg blij mee. Hoorde net ook even dat ze hem bij de Game Mania waarschijnlijk helemaal niet meer binnen krijgen, wat ik wel jammer vind voor de mensen die hem niet hebben.
Misschien handig om dat soort waarschijnlijke uitspraken niet te doen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:47

Mauz1978

Console War Veteran

De verkopers bij de media markt leidschehage hadden grote ogen dat ik er nog 1 uit de schappen haalde :) - ‘ die had uitverkocht moeten zijn’... ja jammer joh, nu wel ;)... woop woop.

Irritante was dat ik m vandaag ook gereserveerd had daar maar een mailtje kreeg: sorry op! En daarna besloot om toch langs te gaan...

[ Voor 27% gewijzigd door Mauz1978 op 18-09-2020 17:26 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
Linksquest schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:30:
Ik vind het sowieso wel slecht geregeld bij Gamemania. Heb nog steeds niks van ze gehoord wanneer ze gaan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Zie dat er nog maar 3 Mediaamarkt vestigingen 3d all stars op voorraad hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:28
RJL86 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:50:
[...]

Ik vind het sowieso wel slecht geregeld bij Gamemania. Heb nog steeds niks van ze gehoord wanneer ze gaan versturen.
Gek! Ik had het pakketje eergisteren in de postnl app en gisteren aangemeld bij postnl. Vandaag netjes door de bus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
tekken4111 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:16:
[...]

Gek! Ik had het pakketje eergisteren in de postnl app en gisteren aangemeld bij postnl. Vandaag netjes door de bus :)
Morgen maar even met ze bellen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:31
Ik mag wachten tot na het weekend helaas voor ik super Mario All Stars kan spelen.... De desbetreffende webshop heeft besloten om met GLS te verzenden die voor de zoveelste keer weer een “no show” hebben gedaan....... Verwachten nu maandag te leveren (het pakket heeft de hele dag in een bus van hun doorgebracht, is namelijk wel ingescand in de bus).....

• Soulfix
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik krijg vandaag ook All Stars in de bus, ben heel benieuwd! Speelt het een beetje soepel?

Overigens gisteren ook voor twee tientjes Disgaea 5 in de sale gekocht, dus ik ben wel weer een paar honderd uur zoet. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sderooij
Soulfix schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 09:11:
Ik krijg vandaag ook All Stars in de bus, ben heel benieuwd! Speelt het een beetje soepel?

Overigens gisteren ook voor twee tientjes Disgaea 5 in de sale gekocht, dus ik ben wel weer een paar honderd uur zoet. :D
Galaxy speelt echt zo bizar lekker :D

Sm64 was even wennen voor mij mbt controls, maar is goed te doen.

Sunshine moest ik echt even wennen (nog steeds een beetje :P) aan de camera wanneer je dat waterkanon gebruikt :P

Maar over het algemeen, zeer blij gezien ik sunshine en galaxy nooit heb mogen spelen (bewuste keuze gezien ik altijd van de pc's was ;)).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

sderooij schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 09:13:
[...]

Galaxy is echt fantastisch :Y al zijn sommige werelden best irritant, maar dat wordt grinden.

Minpunt is wel dat je je opgespaarde levens kwijt bent als je het spel afsluit. Ik had er 23 en nu weer 3 :-(

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RJL86
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1kyqQRjGsxZsPs_WSpw23vCnMA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QyK8gqfyd40zD87xxda67JbY.jpg?f=fotoalbum_large

Een dag te laat, maar ik kan het nu eindelijk spelen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:28
[...]

Sunshine moest ik echt even wennen (nog steeds een beetje :P) aan de camera wanneer je dat waterkanon gebruikt :P

Maar over het algemeen, zeer blij gezien ik sunshine en galaxy nooit heb mogen spelen (bewuste keuze gezien ik altijd van de pc's was ;)).
Hier sluit ik me 100% bij aan. Sunshine is echt even wennen omdat het een flink ouder spel is, ook het waterkanon en de besturing ervan. Maar het spel zelf is zeker leuk (ook ik heb ze nog nooit gespeeld)

• Gim
  • Niet online

Gim

[...]

Heb je ze niet gebeld? Bij mij stond woensdag al status verzonden bij de bestelling. Een misleidende status omdat het puur betekent dat het pakketje klaar lag. Vrijdag ontvangen.

Als je GM belt dan kunnen ze je de barcode per telefoon doorgeven. Zo had ik namelijk ook de T&T, anders had ik ook geen idee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ori and the Will of the Wisps lijkt een uitstekende port te zijn als ik de vergelijking hieronder zie. Nog even afwachten tot Digital Foundry o.i.d. een betere video maakt, maar op het eerste zicht heeft men dus een beetje resolutie, belichtingseffecten en af en toe wat vegetatie verminderd, maar wel 60 FPS behouden.

Hades heb ik nog geen analyse video van gevonden, maar deze is 720p in handheld en docked mode, en meestal 60 FPS met drops naar 40~50ish FPS op erg drukke stukken zoals challenge rooms. Ook hier dus een erg competente port. Interessant dat Supergiant Games hier focust op de handheld ervaring.

• RJL86
Gim schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:20:
[...]

Heb je ze niet gebeld? Bij mij stond woensdag al status verzonden bij de bestelling. Een misleidende status omdat het puur betekent dat het pakketje klaar lag. Vrijdag ontvangen.

Als je GM belt dan kunnen ze je de barcode per telefoon doorgeven. Zo had ik namelijk ook de T&T, anders had ik ook geen idee.
Nee niks gehoord. Geen mail, geen belletje. Wel vreemd, want ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met ze.

[ Voor 6% gewijzigd door RJL86 op 19-09-2020 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

[...]

Duurt nog even voordat ik hem binnen heb (volgende week ergens) maar ik kan niet wachten om Sunshine weer te spelen, vond dat vroeger een fantastische game :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• RollieBollie
Oh shit. We hebben natuurlijk in Sunshine Corona Mountain. Logisch dat ze dus deze game dit jaar opnieuw uitbrengen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

RollieBollie schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:37:
Oh shit. We hebben natuurlijk in Sunshine Corona Mountain. Logisch dat ze dus deze game dit jaar opnieuw uitbrengen.
Ach, ik zat dit jaar Kingdom Hearts 3 (op PS4) te spelen en kwam dit tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBZBMUXYoiVL3BocExeu5ChhOjg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DtxJUMi30vQd1QBrC8pOFC9q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
Inmiddels alweer 16 shines te pakken in Mario Sunshine. Blijft een leuke game. Camera is wel klote.
Vandaag was er een kleine update over Doom Eternal tijdens een online panelgesprek met iD op het EGX event (video):
"I wish I could give you like specifics cause I know...I read all the comments, when we say anything about Doom Eternal, like there's always one out of every five comments, yeah 'how about you tell us about the Switch'. I know people are anxious."

"We're trying to make it the best version of the game it possibly can be. So we've been working with Panic Button, they're also - like everybody - work from home, so it's taking a little bit longer to get there...we want it to be everything it possibly can be. It's very close, and we're trying to be very uncompromising with what it needs to be, because there's a high demand for it."

"We will be talking about it again, in the not-to-distant future. It is close, but I can't say exactly how close."

• Linksquest
RJL86 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:25:
Inmiddels alweer 16 shines te pakken in Mario Sunshine. Blijft een leuke game. Camera is wel klote.
Wat is er zo slecht aan? Heb nog niet mogen spelen van mijn dochter, ze wil dat graag samen met mij spelen en daarom er nog niet aan begonnen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 20-09 16:18
Ik zit inmiddels op 25 sterren bij Mario 64, blijft een toffe game!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:21
[...]

Had 4 september de pre order en kon hem op launch ophalen. Via de site werd de status netjes bijgewerkt van In behandeling naar dat hij klaar lag.
Maar goed, daar heb je weinig aan.

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 17:42
Misschien (of zeker) al eens gevraagd: ik zoek een goede case voor mijn game cards. Online zijn er veel te vinden maar de reviews gaan van zeer positief naar zeer negatief ("maakt mijn games kapot"). Welke hebben jullie ervaring mee/kunnen jullie aanbevelen (16-32 games)?

Heb op dit moment 9 games, dus die passen niet meer in mijn standaard case.

Xbox Live: MarkH

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
MarkH NL schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:47:
Misschien (of zeker) al eens gevraagd: ik zoek een goede case voor mijn game cards. Online zijn er veel te vinden maar de reviews gaan van zeer positief naar zeer negatief ("maakt mijn games kapot"). Welke hebben jullie ervaring mee/kunnen jullie aanbevelen (16-32 games)?

Ik stop ze altijd weer terug in de doosjes van de game zelf.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:34
Heb een siliconen cover om mijn lite heen en daar passen er 4 in. Dan nog de originele hoes waar er volgens mij 10 in passen. En dan zit er nog 1 in de switch zelf.
(En we hebben 2 switchen 1 reguliere zonder hoes en dan de lite dus ruimte genoeg vooralsnog)

[ Voor 7% gewijzigd door harley op 19-09-2020 23:10 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
@MarkH NL ik heb zelf een Ali case voor een groot aantal spellen. Nog geen schade aan de games, maar kan me er ook bij die case wel wat bij voorstellen.

Heb zelf deze:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.16fc4c4dKPA0Vz

Maar weet niet of ze de carts beschadigen.

[ Voor 32% gewijzigd door Arunia op 20-09-2020 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:56
MarkH NL schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:47:

Ik heb deze:
https://a.aliexpress.com/_B0ussr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is zo een case dan voor thuis? Ik zou persoonlijk nooit zoveel fysieke games mee nemen voor onderweg. Ik heb nooit meer dan 2 a 3 games in mijn Switch case. De rest gaat terug in het game doosje. Moet er niet aan denken dat in een keer mijn hele collectie gestolen word.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-09 13:34
Ik heb bij Mario 3D All Stars alle games ff geprobeerd.

- Bij Mario 64 merk je echt dat de camera zwaar verouderd is wat mij echt gaat tegenwerken.
Verder ziet het er gewoon lekker retro uit maar dan met net die extra resolutie.
Ik moet denk ik gewoon even doorbijten en wennen aan de ouderwetse manier van besturen.
Verder lijkt de framerate vrij soepel en consistent te zijn.

- Mario Sunshine, hier merk je al meteen een goede evolutie qua camera.
Prima mee te werken, ze hebben het gemis aan analoge triggers goed opgelost door 2 shouder buttons te
gebruiken. Verder lijkt alles lekker soepel te lopen. Dikke prima in die korte ervaring.

- Mario Galaxy, duidelijk mijn favoriet gezien ik hier vrij makkelijk in bleef hangen.
Besturing is prima in orde, alleen even wennen met het richten van de pointer icm de pro controller.
Niet veel op aan te merken.

Over het algemeen erg tevreden over de collectie.
Wel had ik het fijn gevonden als ze bij Mario 64 de camera wat beter hadden gemaakt, en dat spel ook even in 16:9 kunnen laten renderen.

En dat hele gedoe dat alle spellen een volledige remaster hadden moeten hebben, in mijn ogen niet nodig.
Een paar kleine verbeteringen hadden wel echt gekund (Mario 64 wat ik hierboven had genoemd) maar in het algemeen erg tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:56
L23 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:40:
Is zo een case dan voor thuis? Ik zou persoonlijk nooit zoveel fysieke games mee nemen voor onderweg. Ik heb nooit meer dan 2 a 3 games in mijn Switch case. De rest gaat terug in het game doosje. Moet er niet aan denken dat in een keer mijn hele collectie gestolen word.
Ik gebruik mijn case alleen thuis. Ik vind het super handig om alle cartridges bij elkaar te hebben. Je ziet in een case snel welke games je hebt en kan vervolgens snel de cartridges wisselen. Daarnaast hebben de cases waar ik naar verwees een mooi uiterlijk en nemen ze weinig plaats in itt de game hoesjes. De hoesjes bewaar ik op een andere plek uit het zicht (en ik doe er dus helemaal niks mee). De case bewaar ik vlak naast mijn Switch.

Is het iets wat je perse nodig hebt? Nee, maar ik vind het wel leuk en handig om te hebben en ik kan mij goed voorstellen dat dit voor sommige anderen weinig toegevoegde zal hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
Linksquest schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 21:36:
[...]

Wat is er zo slecht aan? Heb nog niet mogen spelen van mijn dochter, ze wil dat graag samen met mij spelen en daarom er nog niet aan begonnen. :P
Blijft soms hangen achter gebouwen, waardoor je geen idee hebt wat je aan het doen bent. Kan irritant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Laatst online: 18-09 10:49
avec_style schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:28:
[...]

Ik gebruik mijn case alleen thuis. Ik vind het super handig om alle cartridges bij elkaar te hebben. Je ziet in een case snel welke games je hebt en kan vervolgens snel de cartridges wisselen. Daarnaast hebben de cases waar ik naar verwees een mooi uiterlijk en nemen ze weinig plaats in itt de game hoesjes. De hoesjes bewaar ik op een andere plek uit het zicht (en ik doe er dus helemaal niks mee). De case bewaar ik vlak naast mijn Switch.

Is het iets wat je perse nodig hebt? Nee, maar ik vind het wel leuk en handig om te hebben en ik kan mij goed voorstellen dat dit voor sommige anderen weinig toegevoegde zal hebben.
Ik doe exact hetzelfde. Ik heb deze case gekocht bij Amazon UK. Er kunnen 20 cartridges in dus ik kan thuis makkelijk wisselen van games. Als ik mijn Switch meeneem, dan doe ik de meeste games terug in het doosje. Alle doosjes heb ik dan weer op één plek. Sowieso doe ik de cartridges van de games die ik al heb uitgespeeld terug in het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:41
Ben nu bezig met ori and the will of the wisps een super spel , deel 1 was al 1 van me favoriete games dus ook erg blij dat deel 2 uitkwam . Ziet er ook weer super uit zowel Dock als handheld. Helaas wel met regelmaat een software crash waarmee die het spel compleet afsluit ... gelukkig wel een goede auto save systeem dus je bent nooit echt iets kwijt ofzo maar vervelend is het wel . Zou wel opgelost worden met een patch maar heb hem denk ik voor die tijd wel uit 😆

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
RJL86 schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:07:
[...]

Blijft soms hangen achter gebouwen, waardoor je geen idee hebt wat je aan het doen bent. Kan irritant zijn.
Oke, ik zal laten weten zodra ik er aan begin of ik er ook last van heb. Ik was zo vrij om een topic over Super Mario 3D All-stars te openen hier op Tweakers.net. Super Mario 3D All-Stars (Switch)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Bas170 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:11:
[...]

Ach, ik zat dit jaar Kingdom Hearts 3 (op PS4) te spelen en kwam dit tegen:

[Afbeelding]
Soortgelijk - in Mario Sunshine gewoon doodleuk te horen krijgen dat Peach meegenomen is naar een actieve vulkaan die Corona Mountain heet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat meer info over Monster Hunter Rise kwam recent uit een interview in deze video van Arrekz Gaming - het spel target o.a. 30 FPS, en men zet in op meer monstervariëteit i.v.m. Monster Hunter World. Verder laat Capcom ook weten dat er live gameplay zal zijn tijdens hun stream op de TGS (26/09 rond 6 uur 's ochtends). Meer details op de website van Capcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Is er iemand hier die ervaring heeft met het vervangen van de fan in een Switch? Die van de kinderen hier wordt echt heel warm, dus ik heb zo maar het vermoeden dat de fan de geest heeft gegeven. Nu gaan ze ook niet heel lichtzinnig met dat apparaat om, dus ik sta er ook niet direct van te kijken eerlijk gezegd.

Als ik zo snel zocht in het topic heb ik niet direct iemand gevonden die dit al heeft moeten doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BruceWayne schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:09:
Is er iemand hier die ervaring heeft met het vervangen van de fan in een Switch? Die van de kinderen hier wordt echt heel warm, dus ik heb zo maar het vermoeden dat de fan de geest heeft gegeven. Nu gaan ze ook niet heel lichtzinnig met dat apparaat om, dus ik sta er ook niet direct van te kijken eerlijk gezegd.

Als ik zo snel zocht in het topic heb ik niet direct iemand gevonden die dit al heeft moeten doen?
Je kunt eerst even kijken of er niet toevallig gewoon stof voor de intake zit, dat is eenvoudig te zien door even de case los te maken en eventueel met wat perslucht op te lossen. als hij helemaal niet meer draait, en dat merk je snel zat als je even boven de uitgang voelt en luistert, dan kun je hem vervangen. Ik denk dat je daar niet heel veel over vind in dit topic omdat het redelijk rechtuit-rechtaan is, en meer dan voldoende gedocumenteerd, bijv:

https://nl.ifixit.com/Gui...+van+de+ventilator/113058

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
zijn er ook mensen hier die last hebben van niet vastklikkende joycon's? Mijn linker joycon wil niet op de switch of op de joygrip vastklikken. Ik hoor wel een klik als ik deze erin druk, maar dat ding gaat tijdens gamen constant weer omhoog.

Edit: sorry, verkeerde topic. Ik heb deze vraag opnieuw gesteld in de juiste topic.

[ Voor 16% gewijzigd door maghribier op 22-09-2020 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Vraagje aan de Ori spelers (de eerste): ik ben nog niet zo heel ver, maar ben in een gebied waar het donker is, waar ik eigenlijk gewoon vast zit. Geen idee hoe ik eruit kom en of ik hier überhaupt wel moet zijn. Ga ik wel de juiste kant op? Heb al wat walkthroughs op YT bekeken, maar daar kom ik niet echt uit. Ik zie wel stukjes die ik niet herken, waardoor ik vermoed dat ik de verkeerde kant op ben gegaan. Anders moet ik opnieuw starten, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
maghribier schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:14:
zijn er ook mensen hier die last hebben van niet vastklikkende joycon's? Mijn linker joycon wil niet op de switch of op de joygrip vastklikken. Ik hoor wel een klik als ik deze erin druk, maar dat ding gaat tijdens gamen constant weer omhoog.

Edit: sorry, verkeerde topic. Ik heb deze vraag opnieuw gesteld in de juiste topic.
Volgens mij is dit een soort slijtage van de pin in de joycons. Ik heb dit in ieder geval vaker gelezen of gezien.

Is ook vrij weinig aan te doen zover ik weet. Wederhelft heeft er ook last van hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Que Choisir, het Franse equivalent van de Consumentenbond/Test Aankoop spant een rechtzaak tegen Nintendo aan voor 'geplande veroudering' (planned obsolescence). Zij die geen Frans lezen kunnen een Engelstalige samenvatting op Reddit vinden. Ik ga het nog wat korter houden:

In Frankrijk repareert Nintendo gratis Joycons sinds begin dit jaar. Que Choisir vindt dit na onderzoek echter niet genoeg. Van de klachten die zij na een oproep hebben binnengekregen, kwam de meerderheid voor tijdens het eerste jaar na aankoop.
Op basis van hun onderzoek concluderen zij dat de printplaat van de joycon prematuur verslijt (iets wat anekdotisch bewijs tot nu toe wel tegen lijkt te spreken?) en dat de sticks in de joycons een slechte seal hebben waardoor stof en vuil te gemakkelijk de controllers binnendringt.

Que Choisir is van mening dat Nintendo hier nalaat de bekende problemen van hun product te verbeteren en vindt dat dit een gevalletje 'planned obsolescence' is, en gaat daarom dus tot een rechtzaak over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maghribier schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:14:

Bekend probleem. Ik las er al over voordat ik een Switch kocht in 2017. Ik denk dat het te voorkomen is door het "release mechanisme" in te drukken als je de Joy-cons vastklikt. Maar als je ze vaak loshaalt/vastklikt of zoals ik per ongeluk de Switch laat vallen dan breekt er een stukje plastic af en blijft de Joy-con niet meer goed vast zitten. Je kan prima het onderdeeltje vervangen, maar heb ik zelf nog geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:19
Nederlandhc schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:22:
[...]

Volgens mij is dit een soort slijtage van de pin in de joycons. Ik heb dit in ieder geval vaker gelezen of gezien.

Is ook vrij weinig aan te doen zover ik weet. Wederhelft heeft er ook last van hier...
Ik heb echt totaal geen idee of dit het probleem daadwerkelijk oplost:
https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_
Maar toen ik case-hunting ging voor mijn joycons kwam ik ze tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
Nederlandhc schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:22:
[...]

Dat ding is nog geen 2 maanden oud, is dan wel heel snel slijtage. Ik denk dat het beste is om terug te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lennertvdkort schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:02:
[...]

Ik heb echt totaal geen idee of dit het probleem daadwerkelijk oplost:
https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_
Maar toen ik case-hunting ging voor mijn joycons kwam ik ze tegen.
Ja, dat lost het probleem op. Maar ik raad metaal af. Origineel zijn ze van plastic. De plastic pins zijn weliswaar wat kwetsbaar, maar zo vangen de joy-cons de klappen op als je je Switch laat vallen. Met metalen pins kan je het rails van de Switch behuizing beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
L23 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:33:
[...]

Bekend probleem. Ik las er al over voordat ik een Switch kocht in 2017. Ik denk dat het te voorkomen is door het "release mechanisme" in te drukken als je de Joy-cons vastklikt. Maar als je ze vaak loshaalt/vastklikt of zoals ik per ongeluk de Switch laat vallen dan breekt er een stukje plastic af en blijft de Joy-con niet meer goed vast zitten. Je kan prima het onderdeeltje vervangen, maar heb ik zelf nog geen ervaring mee.
Dat het tot op de dag vandaag nog niet opgelost is, is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maghribier schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:32:
[...]

Dat het tot op de dag vandaag nog niet opgelost is, is wel jammer.
Je kan het opsturen voor reparatie als het nog maar 2 maanden oud is. Maar bedenk wel even waarom het zo snel slijt. Anders heb je er over twee maanden weer last van.
Pagina: 1 ... 74 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic