Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:42

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
DRIE GAMES IN ÉÉN SCHITTERENDE COLLECTIE!

Ontdek drie van Mario's grootste 3D-avonturen met Super Mario 3D All-Stars op de Nintendo Switch! Deze speciale bundel bevat Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy, alle drie geoptimaliseerd voor de Nintendo Switch met verbeterde HD-graphics, Joy-Con-besturing en een muziekspeler met de epische soundtracks van alle drie de games!

Super Mario 64

Super Mario 64 markeerde Mario's glorieuze debuut in de wereld van 3D, met een tijdloze besturing die sindsdien in al zijn 3D-avonturen te vinden is. Spring tegen muren op, voer achterwaartse salto's uit en vlieg zelfs door de lucht terwijl je schilderijen in het kasteel van princes Peach verkent om krachtsterren te verzamelen en Bowser te stoppen!

[YouTube: Super Mario 3D All-Stars ft. Super Mario 64 - Nintendo Switch]

Super Mario Sunshine

Op naar het strand! Mario reist naar het prachtige Isle Delfino voor een tropische vakantie met zijn vrienden. Eenmaal aangekomen ontmoet hij de vriendelijke F.L.U.D.D. en ontdekt hij een duister plot en het kwaadaardige meesterbrein hierachter. Met zijn nieuwe vriend kan Mario op unieke manieren door de werelden reizen dankzij de magische waterpomp!

[YouTube: Super Mario 3D All-Stars ft. Super Mario Sunshine - Nintendo Switch]

Super Mario Galaxy

Mario gaat op een intergalactische missie om Rosalina te helpen en prinses Peach te redden van Bowsers astronomisch machtige offensief. Negeer de zwaartekracht en spring over de planeten met de optionele bewegingsbesturing, of geef een Joy-Con-controller aan een vriend voor dubbel plezier in de Co-Star Mode!

[YouTube: Super Mario 3D All-Stars ft. Super Mario Galaxy - Nintendo Switch]

Nieuw en verbeterd!
  • Alle drie de games zijn geoptimaliseerd voor de Nintendo Switch met verbeterde Joy-Con-besturing, inclusief HD-trilfunctie! Je kunt de Joy-Con-controllers ook gebruiken om het gevoel van de bewegingsbesturing van de Wii-afstandsbediening** na te bootsen in Super Mario Galaxy.
  • Dankzij de verbeterde beeldresolutie en HD-graphics kun je volledig opgaan in Mario's diverse avonturen!
  • Er zijn drie soundtracks met meer dan 170 nostalgische nummers inbegrepen. Ga waar en wanneer je maar wilt op in een oase van muziek uit elke game!
Aankoop Opmerking

Ter ere van het 35-jarig jubileum van Super Mario Bros. zal Super Mario 3D All-Stars tijdelijk te koop zijn. De gamecardversie is verkrijgbaar tot en met 31 maart 2021, zolang de voorraad strekt, en de downloadversie tot en met 31 maart 2021. Bezitters kunnen de volledige inhoud nog steeds spelen nadat deze datum is verstreken, en kunnen deze ook opnieuw downloaden vanuit de Nintendo eShop als deze software is gearchiveerd of verwijderd.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Super Mario 3D All-Stars - Announcement Trailer - Nintendo Switch

Dit topic is bedoeld om met elkaar de ervaring te delen, maar ook leuke ontdekkingen, herrieneringen enzovoorts.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:26

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb vroeger veel genoten van Super Mario 64, maar ik denk dat het voor mij nu te gedateerd is zonder een echte remaster. Sunshine en Galaxy heb ik nooit gespeeld, dus die hebben sowieso niet de nostalgie-factor. Voorlopig dus geen ambitie om de collectie aan te schaffen. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb Sunshine en galaxy ook alleen op release gespeeld, heel raar maar waar. Mario 64 heb ik begin dat jaar nog op de originele N64 uitgespeeld, wel niet alle 120 sterren, en ik moet zeggen, die game blijft goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik ben gewoon begonnen vooraan uit het rijtje, dus met Super Mario 64, pure nostalgie :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:22
Fantastische games. Begonnen met Sunshine, moeilijke game, maar erg tof. SM64 alleen ds versie gespeeld, Sunshine wel veel op de GC gespeeld dus dat is wel nostalgie voor mij. Galaxy nog nooit gespeeld!

Ik heb de game fysiek (in seal) en digitaal. Collectors item voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-07-2024
Leuke collectie. Tot nu toe heb ik alleen nog Sunshine gespeeld. Inmiddels 40 shines alweer. Blijft erg leuk om te spelen. Was wel weer vergeten hoe frustrerend sommige levels zijn, vooral die levels waarbij Shadow Mario jouw FLUDD weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:43
Gynnad schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:24:
Ik ben gewoon begonnen vooraan uit het rijtje, dus met Super Mario 64, pure nostalgie :)
Idem hier. Ben ook een beetje bang dat als ik Galaxy en Sunshine gewend bent dat SM64 helemaal niet meer leuk om te spelen is. Maar moet zeggen dat SM64 nog steeds als een huis staat en inmiddels 30 sterren verzameld. Als kind heb ik nooit alle 120 sterren gehaald en dat wil ik nu wel gaan doen. Destijds kon ik de teksten ook niet goed lezen en kwam ik achter dingen door maar gewoon te proberen. En nu lees ik keurig op een bord hoe je een spookje verslaat en hoe je Bowser een slinger moet geven :P

Echt heel leuk dit van Nintendo. Sunshine heb ik nooit gespeeld maar ziet er tof uit met dat tropisch sfeertje en het idee van een super soaker als rugzak draagt ook bij aan de funfactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:08
Sm64 mee begonnen, nog lekker nostalgisch, alhoewel het camerawerk in die game tegenwoordig echt niet meer kan.
Inmiddels een 89 sterren, nog 2 werelden en de final boss open, nog wat 100 muntjes sterren halen en wellicht wat secret stars, want we gaan gewoon voor de 120 sterren.

Sunshine nooit gespeeld dus dat wordt een nieuwe ervaring voor me :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:37
Speciaal voor deze game een Switch gehaald (plus dat er weinig bijzonders uitkomt op mijn Xbox momenteel). Erge leuke collectie games. Ik ben begonnen met Sunshine en bevalt me goed. Wel kan ik me bij vlagen kapot ergeren aan de camera, die kan je soort 330 graden draaien, net geen rondje:) Destijds heb ik dat niet zo ervaren, maar je merkt toch dat dit de laatste jaren goed is door ontwikkeld. Grafisch is het prima. Ik heb wel de nodige moeite met de controls. Nu blijft het voor mij wennen sowieso wennen dat Nintendo de A en B knop anders gebruikt dan bij de Xbox, maar dat ligt aan mij. Ik snap alleen niet waarom zie die map knop op de linker button hebben geplaatst. Die heb ik echt al zo vaak ingedrukt.
Nu speel ik met de standaard controller en merk dat springen niet altijd even direct gaat. Al geregeld dat mijn actie niet zorgt voor een jump.
Nadat ik klaar ben met Sunshine, ga ik eens kijken voor Galaxy. Die heb ik nog nooit gespeeld

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
RJL86 schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:23:
Leuke collectie. Tot nu toe heb ik alleen nog Sunshine gespeeld. Inmiddels 40 shines alweer. Blijft erg leuk om te spelen. Was wel weer vergeten hoe frustrerend sommige levels zijn, vooral die levels waarbij Shadow Mario jouw FLUDD weghaalt.
Ja, die levels zijn lastig. De game is overall lastig, vroeger wel heel veel gespeeld en toen helemaal niet zo ervaren.

Ik ben een beetje lui geworden omdat games tegenwoordig toch makkelijker zijn (uitzonderingen daargelaten), camera's beter meewerken en de controls toch vaak strakker zijn.

Ik merk dat wanneer ik meer rust neem, ik ook veel minder fouten maak in Sunshine. Dingen gaan dan juist wel weer goed. Het heeft wel een hoog trial&error gehalte verder, want soms moet je bij een foutje weer 10 minuten klimmen om verder te komen. Maar ik vind het een fijne game weer. Echt genieten.

SM64 ook even gespeeld, maar daar moet ik nog inkomen. Daarom besloten om te beginnen met Sunshine en dan SM564 en als laatste Galaxy, die heb ik nimmer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

De Nelis

en anders maar niet...

Super Mario 64, wat een tijd was dat. Geweldig van genoten, m'n Nintendo 64 aan mijn zusje gegeven destijds, maar toen ik hem toch weer terug wilde vragen had ze hem al verkocht. Jammer.

Ben ook benieuwd naar Sunshine en Galaxy die ik nog niet heb gespeeld.

Nog steeds aan het overwegen om de Switch te halen voor o.a. deze bundel, maar met de aankomende console releases weet ik niet of dat hem dit jaar gaat worden.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuupie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-06 12:04
Even off topic;

Ik wacht eigenlijk echt op een remake van Mario 3d world van de Wii.

Dat spel heb ik toen samen met mijn zoontje grijs gespeeld. De levels en soundtrack was echt super en het samen spelen had ook een gigantische fun factor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:40

B2

wa' seggie?

Tuupie schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:00:
Even off topic;

Dat spel heb ik toen samen met mijn zoontje grijs gespeeld. De levels en soundtrack was echt super en het samen spelen had ook een gigantische fun factor.
Die komt toch in februari?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
Tuupie schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:00:
Even off topic;

Ik neem aan dat je een remake van 3D World op de WiiU bedoelt toch? Die komt in 02-2021 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:21
Hoe speelt Sunshine met de Pro-controller tov de Gamecube ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
jori040 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:38:
Hoe speelt Sunshine met de Pro-controller tov de Gamecube ?
Mwoah, ik heb het idee dat het met de Cube controller beter voelde. Speelt zeker niet slecht met de pro controller, maar het was wennen. Ze hebben inverted ook aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zo had van mij ook wel de remake mogen uitzien van Mario 64 🤩

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Unreal Engine 4 [4.20.1] Super Mario 64 / Road to Bowser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuupie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-06 12:04
@Cyrax0508

Oow is dat waar? Ik had de geruchten wel al gehoord. Dan weet ik een jongetje die heel erg blij zal zijn in februari :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
12 februari 2021 om precies te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:08
Heb de bundel ook gekocht, alle 3 de games al even kort gespeeld. Waarin Sunshine het meest onwennig voelt van allemaal, wellicht is dat ook de reden dat ik die voor nu vind tegenvallen. Galaxy vind ik erg leuk om te spelen en Mario 64 heb ik vroeger grijsgespeeld, dus dat is een feest van herkenning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:10
Vandaag het spel ook maar eens in mijn switch lite gedaan om te kijken. Alleen mario64 opgestart maar ik vind de optimalisatie eigenlijk tegenvallen. Dat het geen breedbeeld is vind ik tot daaraan toe maar dat zelfs boven en onder nog een zwart balkje zichtbaar is getuigd bij mij niet echt van optimalisatie. Beetje teleurgesteld eigenlijk :(
Toch wel al de 1e vier sterren te pakken .

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Dat Mario 64 niet in 16:9 draaide was van te voren al bekend, maar was wel mooi geweest als het als optie erin had gezeten.

• Akaendra
102 sterren nu, nog 3 secret stars (1 toad, dat konijn en het laatste bowser level) en de 15 100 coin sterren nog.
Tick Tock Clock en Rainbow Ride zijn nog net zo erg als toen ik ze als kind speelde, mede door de verotte camera standen maar het is wat het is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:48
Mario64 heb ik nu 100%, blijf dat één van de leukste spellen vinden.

Eergisteren met Sunshine begonnen, maar die op 100% krijgen is zo'n enorme klus...
De levels zijn bij elke course weer net iets anders, en de blauwe muntjes zijn ook afhankelijk van de course aanwezig of niet.
No way dat ik elke course opnieuw overal ga kijken voor muntjes.

Voor nu probeer ik alleen info te vinden hoeveel blauwe muntjes er in elke course zitten, en via welke courses je bij secret stars terecht kan komen. Vanaf daar probeer ik de rest wel zelf uit te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ben begonnen met Mario Sunshine en je merkt wel dat de controls een stuk verfjinder zijn geworden. Mis echt de mogelijkheid om Mario heel langzaam te laten lopen. Bij slechts een kleine beweging van de analoge stick loopt hij al bijna op volle snelheid. Weet niet hoe vaak ik hierdoor van platforms ben gevallen. Het springen voelt soms ook inconsistent. Er zijn keren dat hij plotseling een hogere achterwaartse sprong doet terwijl ik niet het gevoel heb dat ik de stick een andere kant ophield.

Een andere frustratie is dat je in sommige levels wanneer je dood gaat helemaal terug naar de Plaza gaat en vervolgens weer de level moet selecteren.

Het zijn dat soort zaken waaraan je merkt dat dit een game van een ander tijdperk is. Ondanks m'n frustraties blijf ik het wel spelen, want heb er genoeg plezier van, maar het zijn dit soort dingetjes waar ik af en toe wel tegenaan loop.

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:48
Walkman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:25:
Ben begonnen met Mario Sunshine en je merkt wel dat de controls een stuk verfjinder zijn geworden. Mis echt de mogelijkheid om Mario heel langzaam te laten lopen. Bij slechts een kleine beweging van de analoge stick loopt hij al bijna op volle snelheid. Weet niet hoe vaak ik hierdoor van platforms ben gevallen. Het springen voelt soms ook inconsistent. Er zijn keren dat hij plotseling een hogere achterwaartse sprong doet terwijl ik niet het gevoel heb dat ik de stick een andere kant ophield.
Met welke controller speel je? Ik heb met de Pro controller hier geen last van.
Zelf vind ik de controls van Sunshine juist erg strak (en dat is goed :P )

Ze zijn wel een stuk vergevender dan in Mario64, Walljumps en backflips zijn nu super makkelijk te doen. Waar je bij Mario64, na ineens van richting te veranderen, binnen een halve seconde op springen moest drukken om de backflip uit te voeren, lijkt het in Sunshine wel alsof je hier een ruime seconde of twee voor hebt.

Ik snap je punt wel dat je soms een behoorlijk stuk opnieuw moet doen, maar moet zeggen dat ik zelf niet echt een fan ben van de '5 second checkpoints' welke tegenwoordig bijna overal inzitten.
Helemaal in de laatste Mario games vond ik Nintendo wel erg doorslaan met hun "spellen voor iedereen toegankelijk" mentaliteit.
Kwam je bij een wat moeilijker stukje waar je wat vaker dood gaat, komt meteen de vraag "Wil je dat we het level makkelijker voor je maken?"

Sodemieter op, als ik geen uitdaging wil ga ik wel tv kijken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
D. Ninjai schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:52:
[...]

Idem hier. Ben ook een beetje bang dat als ik Galaxy en Sunshine gewend bent dat SM64 helemaal niet meer leuk om te spelen is. Maar moet zeggen dat SM64 nog steeds als een huis staat en inmiddels 30 sterren verzameld. Als kind heb ik nooit alle 120 sterren gehaald en dat wil ik nu wel gaan doen. Destijds kon ik de teksten ook niet goed lezen en kwam ik achter dingen door maar gewoon te proberen. En nu lees ik keurig op een bord hoe je een spookje verslaat en hoe je Bowser een slinger moet geven :P

Echt heel leuk dit van Nintendo. Sunshine heb ik nooit gespeeld maar ziet er tof uit met dat tropisch sfeertje en het idee van een super soaker als rugzak draagt ook bij aan de funfactor.
Gezien de userbase van Nintendo is het wel heel raar dat ze nooit een taal-optie erbij zetten. Mijn zoon van 8 vind mario ook superleuk, maar doordat alles Engels is snapt die er soms helemaal niks van en wordt hey nodeloos frustrerend

• Cyrax0508
Flapperbol schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:06:
[...]

Zelf vind ik de controls van Sunshine juist erg strak (en dat is goed :P )

Ze zijn wel een stuk vergevender dan in Mario64, Walljumps en backflips zijn nu super makkelijk te doen. Waar je bij Mario64, na ineens van richting te veranderen, binnen een halve seconde op springen moest drukken om de backflip uit te voeren, lijkt het in Sunshine wel alsof je hier een ruime seconde of twee voor hebt.

Ik snap je punt wel dat je soms een behoorlijk stuk opnieuw moet doen, maar moet zeggen dat ik zelf niet echt een fan ben van de '5 second checkpoints' welke tegenwoordig bijna overal inzitten.
Helemaal in de laatste Mario games vond ik Nintendo wel erg doorslaan met hun "spellen voor iedereen toegankelijk" mentaliteit.
Kwam je bij een wat moeilijker stukje waar je wat vaker dood gaat, komt meteen de vraag "Wil je dat we het level makkelijker voor je maken?"

Sodemieter op, als ik geen uitdaging wil ga ik wel tv kijken :P
toon volledige bericht
Ik speel ook met een Pro controller en ik moest echt wel even wennen aan de besturing in Sunshine. Ik vind ook dat Mario heel moeilijk langzaam loopt, maar daar was ik wel redelijk snel aan gewend. Ik heb het origineel ook gespeeld, maar toen wist ik waarschijnlijk niet beter. Verder vind ik het echt een fijne game en bestuurt Mario als een zonnetje verder. De camera is dan niet echt fantastisch, waardoor je echt bewust rustig aan moet doen omdat je anders ineens niets ziet.

Zelf ben ik ook geen fan van de vele checkpoints in hedendaagse games en is het inderdaad zo dat een game van Nintendo, niet te moeilijk meer mag zijn. Daarom vind ik Sunshine ook zo leuk, het is ook echt wel een pittige game voor een Mario game. Ik vind het nergens ontzettend moeilijk, maar het is wel even geleden dat ik vaker overnieuw iets moest proberen in een Nintendo game.

Verder ontzettend tevreden met deze collectie, hoewel ik alleen nog maar met Sunshine bezig ben, Galaxy zal ook vast fantastisch zijn (nooit gespeeld, had geen Wii). SM64 spreekt me het minst aan, maar dat komt omdat ik het echt ontzettend lelijk vind geworden. Die game is niet mooi oud geworden, zoals veel 3D games in de begintijd. De PSX en haar (3D) games zijn ook zo’n drama. Ik had de PS Classic mini aangeschaft uit nostalgie, maar de 3D games op het apparaat waren echt afgrijselijk. SM64 op de DS gespeeld en ik ga de versie op deze collectie ook echt wel (uit)spelen, maar ik moet me er wel even toe zetten denk ik.

• Cyrax0508
Blik1984 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:30:
[...]

Gezien de userbase van Nintendo is het wel heel raar dat ze nooit een taal-optie erbij zetten. Mijn zoon van 8 vind mario ook superleuk, maar doordat alles Engels is snapt die er soms helemaal niks van en wordt hey nodeloos frustrerend
9 van de 10 Nintendo games zijn toch gewoon in het Nederlands? Deze 3D collectie trouwens niet, maar dat had ik als 8-jarige ook niet in mijn tijd.

Mijn dochters zijn 10 en 12 en spelen ook veel op de Switch. Die kunnen gewoon Yoshi/Animal Crossing/Odyssey/Donkey Kong/Kirby/Mario Kart enz.enz. in het Nederlands spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Cyrax0508 op 23-09-2020 11:46 ]

• Blik1984
Cyrax0508 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:43:
[...]

9 van de 10 Nintendo games zijn toch gewoon in het Nederlands? Deze 3D collectie trouwens niet, maar dat had ik als 8-jarige ook niet in mijn tijd.

Mijn dochters zijn 10 en 12 en spelen ook veel op de Switch. Die kunnen gewoon Yoshi/Animal Crossing/Odyssey/Donkey Kong/Kirby/Mario Kart enz.enz. in het Nederlands spelen.
Misschien is nooit een tikkeltje overdreven, maar de mario games zoals deze in het pakket zitten hebben nooit een taal-optie gehad toch?

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:11
Oh speel 64 handheld, maar wat is de gevoeligheid van de controls een drama zeg. Als ik via mijn sf30 speel is het een stuk beter(blijft een oude game, en de eerste 3d mario wat we niet moeten vergeten). Dan is er zeker mee te leven.

Vind ik wel echt heel jammer, mijn switch heeft denk ik 2x zijn dock gezien in de 3 jaar dat ik hem heb. Beetje fatsoenlijk een kanon richten is gewoon niet te doen. Om langzaam over een smal balkje lopen maar niet te beginnen..

[ Voor 3% gewijzigd door lennertvdkort op 23-09-2020 12:58 ]

• Walkman
  • Niet online
Flapperbol schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:06:
[...]

Ik speel met dezelfde controller die ik voor elke game gebruik (Eastvita Pro wireless controller), maar het is echt de gevoeligheid van dit spel

• Cyrax0508
Blik1984 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:55:
[...]

Misschien is nooit een tikkeltje overdreven, maar de mario games zoals deze in het pakket zitten hebben nooit een taal-optie gehad toch?
Nee, deze games niet. Er zitten wel taalopties in deze collectie, alleen geen Nederlands.

• Blik1984
Cyrax0508 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:53:
[...]

Nee, deze games niet. Er zitten wel taalopties in deze collectie, alleen geen Nederlands.
En dat vind ik dus raar voor een kindergame, zoveel moeite/tijd/geld kost het niet om vertalingen toe te voegen

• Cyrax0508
Blik1984 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:11:
[...]

En dat vind ik dus raar voor een kindergame, zoveel moeite/tijd/geld kost het niet om vertalingen toe te voegen
Ik vind het nou niet echt een kindergame, deze collectie. Ik denk dat het gros van de potentiële kopers van deze collectie een bepaalde leeftijd heeft en deze games op de een of andere manier ooit heeft gespeeld of graag nog wil spelen. Zeker een Super Mario Sunshine is voor (kleine) kinderen echt niet zo even te doen.

Ik heb zelf ook kinderen en 99% van de Nintendogames zijn geheel in het Nederlands. Ik moest het als kind nog zelf uitzoeken, games waren nooit in het Nederlands.

Ik snap wat je zegt, ze hadden het best kunnen toevoegen, maar zelf heb ik er niet zoveel problemen mee. Mijn kinderen spreken ook nog geen Engels, of onvoldoende om alles te begrijpen qua tekst m.b.t. deze games, maar als ze vragen hebben komen ze die stellen en vertel ik het ze. Zo leren ze ook nog eens wat. Ik sprak heel snel goed engels vroeger omdat ik veel games speelde. Dan moest ik opzoeken wat dingen betekende, zeker bij een RPG oid. Maar tegenwoordig moeten kinderen bij de hand worden genomen, mogen spellen niet te moeilijk zijn en mag het ook niet zo zijn dat ze er moeite voor moeten doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrax0508 op 23-09-2020 16:26 ]

• Blik1984
Cyrax0508 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:22:
[...]
Zo leren ze ook nog eens wat. Ik sprak heel snel goed engels vroeger omdat ik veel games speelde. Dan moest ik opzoeken wat dingen betekende, zeker bij een RPG oid. Maar tegenwoordig moeten kinderen bij de hand worden genomen, mogen spellen niet te moeilijk zijn en mag het ook niet zo zijn dat ze er moeite voor moeten doen.
Dank voor dit lesje opvoedkunde... sm64 is voor een kind van 8 al moeilijk genoeg. Dus deze preek is nergens voor nodig

• Cyrax0508
Blik1984 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:42:
[...]

Dank voor dit lesje opvoedkunde... sm64 is voor een kind van 8 al moeilijk genoeg. Dus deze preek is nergens voor nodig
😆. Jij noemt het toch een kindergame. Geen zorgen, ik vind dat je helemaal zelf moet weten hoe jij je kids opvoedt.

Ik vind het geen kindergame, dus dat er geen NL ondersteund wordt zie ik niet als een probleem. De originele games hadden dat ook niet, dat was mijn punt net.

Eerst roep je dat ze nooit NL toevoegen, terwijl het tegenwoordig eigenlijk altijd wel zo is en dan zeg je dat het een kindergame is.

Games waren vroeger minder gemakkelijk, deze collectie heeft SM64 en Sunshine. Die laatste is voor ervaren gamers al lastig. Galaxy is al wat meer te doen.

De userbase van de Switch is heel divers, de gedachte dat alleen kinderen erop spelen is pertinent onjuist. Daar is ook een onderzoek naar gedaan door Nintendo.

[ Voor 48% gewijzigd door Cyrax0508 op 23-09-2020 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
zo, SM64 in ieder geval 100% uitgespeeld. 120 sterren.
Mijn god wat zijn sommige levels zenuwslopend al was het alleen maar vanwege het feit dat de camera in SM64 gewoon niet lekker meewerkt af en toe.

Volgende game zal Sunshine zijn, die heb ik nooit gespeeld dus dat wordt een volledig nieuwe ervaring voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben een beetje teleurgesteld tot nu toe. Ik heb Mario 64 nu een stuk of 20 sterren gehaald en de besturing is compleet ruk voor mij. Ik heb het ooit 15 jaar geleden eens op een emulator gedraaid, maar ik vind het nu eerder een frustrerende ervaring dan fun.

Zelfde geldt voor Sunshine, Ik heb zoveel 'cheap deaths' gehad door geklooi met de controls dat het plezier er een beetje af gaat voor mij. Nu ben ik nooit heel ver gekomen in Sunshine dus miss hien moet ik even doorzetten, maar ik ook hier: meer frustratie dan plezier.

Galaxy vind ik wel fantastisch blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12:37
afterhourpower1 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:43:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben een beetje teleurgesteld tot nu toe. Ik heb Mario 64 nu een stuk of 20 sterren gehaald en de besturing is compleet ruk voor mij. Ik heb het ooit 15 jaar geleden eens op een emulator gedraaid, maar ik vind het nu eerder een frustrerende ervaring dan fun.

Zelfde geldt voor Sunshine, Ik heb zoveel 'cheap deaths' gehad door geklooi met de controls dat het plezier er een beetje af gaat voor mij. Nu ben ik nooit heel ver gekomen in Sunshine dus miss hien moet ik even doorzetten, maar ik ook hier: meer frustratie dan plezier.

Galaxy vind ik wel fantastisch blijven.
Die camera is idd erg ruk en had graag gezien dat ze het hadden aangepakt. Maar toch geniet ik er wel van. SM64 had ik als launch game op de DS en kon er toen niet in komen maar nu op de switch beleef ik er veel plezier aan. Ben benieuwd naar sunshine en galaxy, heb ze allebei nog nooit eerder gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ben zelf er nog niet aan begonnen, maar lees inderdaad heel veel hierover, in de day one patch zitten die bugs fixen nog niet, maar mag toch hopen dat Nintendo dit gaat fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
Gister voor het eerst Mario Galaxy gespeeld.

Ik werd na een half uur zeeziek. Mijn vrouw die meekeek ook. Nog nooit eerder gehad met een game. Zonde, keek er naar uit om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ben nu zelf ook redelijk ver in Sunshine, maar heb nog steeds hetzelfde gevoel. Ben met doorzetten wel door diverse levels gekomen, maar er zijn er nu een paar (ballonnen kapot maken in het pretpark, de zandvogel) waarbij ik niet weet of ik de frustratie kan negeren. En de voornaamste oorzaak zijn de controls. Uit frustratie begonnen met Galaxy en dan merk je hoeveel preciezer en fijner dat speelt. Het is dus ook nog maar de vraag of ik Sunshine nog uit ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Besturing moest ik even kort aan wennen, maar die vind ik verder prima, heb alleen af en toe dat het spel wilt haperen, maar dat is gelukkig niet altijd het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 04-04 11:38
Ik heb er nog eentje in sealing liggen voor iemand die hem wil overnemen voor de kostprijs. Ik had er eentje besteld voor de kids maar die hebben 0 interesse. Ik kan hem ook terug sturen maar misschien is iemand er nog naar op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 16:43
RJL86 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:44:
Gister voor het eerst Mario Galaxy gespeeld.

Ik werd na een half uur zeeziek. Mijn vrouw die meekeek ook. Nog nooit eerder gehad met een game. Zonde, keek er naar uit om het te spelen.
Op Switch zelf, of via de tv?
Misschien dat dat nog verschil maakt

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
Chillz schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:31:
[...]

Op Switch zelf, of via de tv?
Misschien dat dat nog verschil maakt
Op de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Ik heb ook nooit eerder Galaxy gespeeld. Ik ben nu nog bezig met het laatste stukje Sunshine (heerlijk die old skool moeilijkheidsgraad. Ik moet echt soms even stoppen hahah) en dan ga ik naar Galaxy. Ik heb het toen de game net uit was wel een uurtje gespeeld en ik moest echt wennen even aan hoe Mario loopt enzo, maar daarna ging het wel gelukkig. Zou het zonde vinden als ik hem niet kan spelen daardoor.

Verder ga ik SM64 denk ik niet spelen, die 64 bit games in 3D trek ik gewoon heel slecht vanwege de camera. Ik heb de DS versie wel gespeeld (niet uitgespeeld, verre van zelfs) en ik had gehoopt dat ik hier zin in zou hebben. Maar ook die heb ik even een uurtje gedaan, maar ik vond het vreselijk. Graphics vind ik niet zo´n probleem, maar die camera is wel een beetje een issue voor mij. Misschien kan ik me er nog een keertje toe zetten, maar voorlopig eerst maar Sunshine 100% uit spelen (die vind ik dan wel weer geweldig, uiteraard wel met wat minpunten hier en daar) en dan ga ik voor Galaxy. Daarna zal er vast wel weer ergens iets uit zijn gekomen wat ik liever ga spelen dan SM64.

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrax0508 op 16-10-2020 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:18
Ik vind SM64 eigenlijk best geslaagd. Vroeger maar heel kort gespeeld. Nu op 5 sterren na al helemaal uitgespeeld.
Is eigenlijk moeilijk door de camera, maar sommige puzzels zijn echt leuk uitdagend.

De andere 2 nooit gespeeld, die volgen hierna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:51
Megupe schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:29:
Ik vind SM64 eigenlijk best geslaagd. Vroeger maar heel kort gespeeld. Nu op 5 sterren na al helemaal uitgespeeld.
Is eigenlijk moeilijk door de camera, maar sommige puzzels zijn echt leuk uitdagend.

De andere 2 nooit gespeeld, die volgen hierna.
Ik heb SM64 nooit gespeeld, geen N64 gehad, dus ik ben ook met deze game begonnen. Vorige week de laatste van de 120 sterren gehaald en ik moet zeggen: ondanks dat het er gedateerd uitziet en het camerawerk de levels af en toe echt lastig maakt, heb ik mij heel goed vermaakt met SM64. In het begin is het even jammer van de 4:3 verhouding, maar toen ik eenmaal bezig was, heb ik me daar niet meer aan gestoord.

Nu bezig met Sunshine, ook nooit gespeeld (en dat terwijl ik wel een GC had, hoe ik deze heb kunnen missen...?). Hij zou best hier en daar wat opgepoetst kunnen worden, maar het ziet er naar mijn idee best goed uit en speelt lekker weg. :)

[ Voor 6% gewijzigd door DaLass op 19-10-2020 10:42 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192266

Grappig dat de teneur in dit topic vergelijkbaar is met mijn eigen gevoelens bij deze collectie: 100% nostalgie, maar naar hedendaagse maatstaven is het soms behelpen.

Ben begonnen en ongeveer halverwege met Mario 64 en Sunshine. Beide games uit mijn jeugd en daarom een feest van herkenning. Galaxy heb ik nooit gespeeld, maar ik ken de reputatie van deze game en ben erg benieuwd! Ga aan Galaxy beginnen na het uitspelen van Sunshine. Mario 64 komt denk ik in de backlog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Anoniem: 192266 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:52:
Grappig dat de teneur in dit topic vergelijkbaar is met mijn eigen gevoelens bij deze collectie: 100% nostalgie, maar naar hedendaagse maatstaven is het soms behelpen.

Ben begonnen en ongeveer halverwege met Mario 64 en Sunshine. Beide games uit mijn jeugd en daarom een feest van herkenning. Galaxy heb ik nooit gespeeld, maar ik ken de reputatie van deze game en ben erg benieuwd! Ga aan Galaxy beginnen na het uitspelen van Sunshine. Mario 64 komt denk ik in de backlog...
Gisteren Sunshine uitgespeeld (storyline) en ik denk dat ik hem 100% ga uitspelen. Ik vind het een fantastische collectie, en Sunshine heb ik met veel plezier gespeeld (alweer). Ik vond het een sterke game (origineel ook gespeeld op de GC, maar nooit uitgespeeld) en deed, afgezien van de soms irritante camera en de graphics, weinig onder voor de hedendaagse 3D platformers.

Ik vind SM Odyssey een betere game hoor, begrijp me goed. Maar als Sunshine een ding voor heeft ten opzichte van Odyssey is het de moeilijkheidsgraad. Want Sunshine is en blijft een pittige game maar ik heb het zelden tot nooit echt als oneerlijk ervaren. Grafisch vond ik de game ook best wel sterk, zeker voor een game uit 2002.

Ik ben ontzettend verrast dat ik het anno 2020 nog steeds zo leuk vind, die game. Ik heb Galaxy nooit gespeeld, dus daar ga ik zeker van genieten. SM64 had van mij niet erbij gehoeven, ik had dan liever Galaxy 2 gehad, maar die zal nog wel komen als DLC denk ik.

Als ik namelijk in het menu kijk dan heb je "< SM64 Sunshine Galaxy Soundtrack Soundtrack Soundtrack>" Ik had continu de neiging om verder naar rechts of links te gaan door die <> tekens, het suggereerde dat ik zou kunnen scrollen, maar dat kon (nog?) niet. Misschien wil ik het te graag en zie ik dingen die er niet zijn en ook niet komen maar toch. Ik had die neiging wel steeds toen ik de game net had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
Zo net Sunshine met 120 shines afgerond, voorafgaand SM64 met 120 stars afgerond.
Baal nog steeds van het feit dat het imo niet te spelen is in portable mode door de gevoeligheid.
Nu speel ik toch docked met een Pro controller(speciaal voor aangeschaft :o ) en dat ging stukken beter(ook fijnere controller voor 3d games tov de SF30 die ik ook heb).

Nu maar eens beginnen met Galaxy, heb dat eens op de Wii geprobeerd maar heb echt een hekel aan motioncontrols ben niet veel verder gekomen dan het begin dus ben benieuwd.
Vooralsnog begrijp ik de 'haat' van de diehard community, maar voor mij persoonlijk is het spel het bedrag dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
lennertvdkort schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:44:
Zo net Sunshine met 120 shines afgerond, voorafgaand SM64 met 120 stars afgerond.
Baal nog steeds van het feit dat het imo niet te spelen is in portable mode door de gevoeligheid.
Nu speel ik toch docked met een Pro controller(speciaal voor aangeschaft :o ) en dat ging stukken beter(ook fijnere controller voor 3d games tov de SF30 die ik ook heb).

Nu maar eens beginnen met Galaxy, heb dat eens op de Wii geprobeerd maar heb echt een hekel aan motioncontrols ben niet veel verder gekomen dan het begin dus ben benieuwd.
Vooralsnog begrijp ik de 'haat' van de diehard community, maar voor mij persoonlijk is het spel het bedrag dubbel en dwars waard.
Ik heb Sunshine voor 80% handheld gespeeld. ik had weinig moeite met de gevoeligheid. Wel ga ik Galaxy alleen docked spelen, want dat tikken op het scherm vind ik maar niks.

Voor mij is het deze collectie de prijs ook dubbel en dwars waard, ik vind het een fantastische toevoeging van mijn collectie. Fysieke versie zit zelfs nog mooi in de seal voor mijn verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Cyrax0508 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:01:
[...]

Ik heb Sunshine voor 80% handheld gespeeld. ik had weinig moeite met de gevoeligheid. Wel ga ik Galaxy alleen docked spelen, want dat tikken op het scherm vind ik maar niks.

Voor mij is het deze collectie de prijs ook dubbel en dwars waard, ik vind het een fantastische toevoeging van mijn collectie. Fysieke versie zit zelfs nog mooi in de seal voor mijn verzameling.
Ik heb SM64 zowel handheld als docked met pro-controller 120 sterren uitgespeeld.
Nu speel ik sunshine, eigenlijk op dezelfde manier. Maar wat is dan de "gevoeligheid"???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik zelf ben nu ook met Sunshine bezig, maar blijf moeite houden met de camera en soms de besturing, heel stom maar kom er niet helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Megupe schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:20:
[...]

Ik heb SM64 zowel handheld als docked met pro-controller 120 sterren uitgespeeld.
Nu speel ik sunshine, eigenlijk op dezelfde manier. Maar wat is dan de "gevoeligheid"???
Geen idee, ik heb er zelf namelijk geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb wel soms het idee dat er een kleine vertraging in zit, soms dan spring ik en dan reageert Mario niet, alleen bij Sunshine dit probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
Ben maar begonnen met Galaxy en dat is toch met afstand de beste en meest creatieve game hoor. Qua besturing uitstekend. Ik ben bij SM64 en Sunshine allebei halverwege afgehaakt en moet weer 'moed' verzamelen om eraan te beginnen. SM64 heb ik ooit heel lang geleden al eens uitgespeeld met een emulator. Toen vond ik het een leuke game, maar nu niet zo meer.. Toch apart, want van Super Mario World en oude DKC games kan ik nog steeds enorm genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
afterhourpower1 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:49:
Ben maar begonnen met Galaxy en dat is toch met afstand de beste en meest creatieve game hoor. Qua besturing uitstekend. Ik ben bij SM64 en Sunshine allebei halverwege afgehaakt en moet weer 'moed' verzamelen om eraan te beginnen. SM64 heb ik ooit heel lang geleden al eens uitgespeeld met een emulator. Toen vond ik het een leuke game, maar nu niet zo meer.. Toch apart, want van Super Mario World en oude DKC games kan ik nog steeds enorm genieten.
Ik ben ook net begonnen aan Galaxy, topgame. Nooit eerder gespeeld, dus dat gaat leuk worden. Sunshine wekt bij mij nostalgische gevoelens op, dus ik heb liefde voor de game. Ook nu vond ik het een geweldige game en ouderwets moeilijk.

64 Bit 3D games hebben mijn voorkeur totaal niet. Hoewel nieuwer dan de 8 -en 16 bit DKC en Mario games vele malen leuker om nu nog te spelen dan SM64. Ik kan niet om die camera heen, vreselijk. Dus dan houdt het gewoon op. Galaxy ga ik helemaal uitspelen en dan is het weer mooi geweest met deze collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
Megupe schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:20:
[...]

Nou kan het aan mijn joycons liggen(2017), maar ik werd helemaal ibbelig van de gevoeligheid. Kanon richten moest je heel precies te werk gaan(lichte tikjes om niet te ver door te schieten), evenals bijv. dat smalle balkje in Whomp's Fortress.
Met een pro controller heb ik daar totaal geen moeite mee, zag het in diverse YT filmpjes ook voorbij komen als klacht dus dacht dat ik niet de enige was, blijkbaar wel :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:19
Had dit al in het Switch topic gepost, besefte toen pas dat dit ook nog bestaat:

Super Mario 3D All-Stars krijgt vandaag de beloofde update voor het inverten van de camera controls. Ook krijgen we GameCube controller support voor Sunshine :o en verschillende bugfixes waaronder de debug blocks etc.

Patchnotes:
Players can now invert the camera controls within all three individual titles.

Other general fixes have been applied to improve overall gameplay across all three titles.

Super Mario Sunshine now supports the Nintendo GameCube controller (sold separately). Players can now play this title using the same controls as found in the original GameCube release.
  • The Nintendo GameCube controller for Super Mario Sunshine is supported only in TV mode.
  • You’ll need the GameCube Controller Adapter (sold separately) to use this controller with your Nintendo Switch system. Information on connecting this adapter and controller can be found here.
  • The Nintendo Switch Lite system does not support this controller option.
  • All button displays within Super Mario Sunshine will not reflect the Nintendo GameCube controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192266

Sinds een paar dagen bezig met Super Mario Galaxy (als onderdeel van de Super Mario 3D Allstars collectie). Ik ben erg benieuwd naar deze game omdat hij erg hoge scores heeft gekregen (Megacritic 97), maar ben ook wel wat skeptisch vanwege de motion controls waar ik meestal geen fan van ben.

Heb er nu ongeveer 5 uurtjes opzitten en begin de hoge cijfers wel te begrijpen. De gameplay is erg vermakelijk en de hele game heeft een “Nintendo meets Efteling sfeertje”. De game is niet heel moeilijk en dat vind ik na het completen van Super Mario Sunshine, die vrij pittig is, helemaal prima. Mario 64 heb ik na dertig minuten gameplay niet meer opgestart. Die game vind ik slecht verouderd.

Andere Tweakers nog bezig met deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ja ik, zelf momenteel nog bezig met sunshine, speel samen met mijn dochter en daarom niet elke dag tijd om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik ben nog steeds bezig met Mario64, pure nostalgie, maar sommige levels zijn toch nog wel lastig (of ik wil er te snel doorheen wat dan faalt..)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Denk dat we wat te snel willen soms, komt me anders bekend voor 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Ik heb nu ook sunshine uitgespeeld.
Maar om alles 100% te halen heb je volgens mij echt wel guides nodig, sommige blauwe muntjes (en een enkele ster) zijn anders echt neit te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Klopt, is niet altijd even duidelijk of makkelijk te vinden. Mocht je er behoeften aan hebben, heb hier een guido voor je.

https://strategywiki.org/...Mario_Sunshine/Blue_Coins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:51
Ik heb afgelopen week Galaxy als laatste van de 3 volledig uitgespeeld (alle 120 sterren). In totaal heb ik er een kleine 90 uur inzitten om de 3 games volledig uit te spelen...

... nouja, volledig ...
spoiler:
Als je de 120 sterren hebt gehaald in Galaxy krijg je ook Luigi beschikbaar en mag je het spel nog eens volledig spelen als Luigi. Daar pas ik voor, want de levels blijven hetzelfde en die ga ik niet nog een keer allemaal door.

Van de 3 vond ik Sunshine wel het leukst. Mario 64 is echt gedateerd (maar was wel leuk om te spelen) en Galaxy vind ik, ondanks dat het de meest recente is, toch minder leuk dan Sunshine.
Wat ik dan zo leuk vind aan Sunshine? Ik denk de combinatie van de gameplay, het verhaal en de levels. Soms goed te doen, soms extreem lastig.

Ik heb overigens bij alle 3 de games ook weleens een guide moeten raadplegen voor het vinden van sterren of coins (vooral coins in Sunshine). Dat deed ik wel nadat ik zelf al (naar mijn idee) alles had afgezocht en bleken degene die ik nog niet had ook echt lastig te vinden te zijn.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Sunshine vind ik persoonlijk de minste van de 3, maar dat is een persoonlijke smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelRoel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-05 22:00
Super Mario All-Stars op de Super Nintendo waren complete remasters van de NES-spellen van Mario met compleet verbeterde graphics waarbij alle sprites vervangen waren voor mooiere met meer kleuren. Dit is de rede waarom ik deze All-Stars een totale deceptie vind. Dit zijn gewoon de originele spellen, totaal niet aangepast aan deze tijd behalve wat kleinigheden (breedbeeld bij Sunshine).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Klopt, in deze versie is in theorie niks aangepast op grafisch gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 16:10

The Zep Man

🏴‍☠️

RoelRoel schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:20:
Super Mario All-Stars op de Super Nintendo waren complete remasters van de NES-spellen van Mario met compleet verbeterde graphics waarbij alle sprites vervangen waren voor mooiere met meer kleuren.
Super Mario All-Stars op de SNES was ook overbodig als je al Super Mario World voor de SNES had en enkel Super Mario Bros. wilde spelen. Je moest alleen weten hoe je het moest starten. :+

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Pagina: 1