Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
sderooij schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:08:
Net mijn snes switch controller mogen ontvangen, binnen een week! :D

Dat wordt vanavond weer even all stars spelen <3
Hij komt bij mij ook vandaag binnen volgens DPD. Lekker weekje zo voor de Switch bezitter. Super Mario 3D All Stars en de SNES switch controller

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Yes Donkey Kong Country 2. Mijn favoriete Snes game eindelijk on the go. O+

Acties:
  • +5 Henk 'm!
@Touchdomex ik ook, maar blijkbaar is SCAT wel goed ;p

---
Een uurtje geleden hield Nintendo hun 'Corporate Management Policy Briefing' voor dit fiscale jaar. Ze zijn zo vriendelijk geweest om het presentatiemateriaal online te zetten (pdf), en zoals gewoonlijk was David Gibbons (Twitter) ter plaatse om info te tweeten.

Het grootste deel van de briefing bespreekt de algemene strategie van Nintendo nu en naar de toekomst toe. Focus ligt op het uitbreiden van het aantal mensen dat toegang heeft tot de IP's van Nintendo en het creëren van 'value-added services'. Hiervoor dienen synergieën tussen de video games tak en systemen zoals de Nintendo Account, maar ook merchandise, de themapark expansies en visuele content zoals de Mario film. Wat highlights:
  • Salesmomentum van het eerste kwartaal blijft behouden in juli en augustus
  • Nintendo Switch Online heeft nu 26 miljoen betaalde accounts. Ongeveer 20% hiervan zit in een Family plan (bron).
"Going forward, we want to further contribute to consumer satisfaction whiel ensuring the long-term vitality of our platform by releasing attractive titles and enriching the Nintendo Switch Online service."
  • In totaal 650 miljoen unieke downloads van de 7 mobiele games. Er zijn meer dan 200 miljoen Nintendo Accounts aangemaakt, o.a. Mario Kart Tour was een drijvende kracht.
  • Mobiele games' synergie werkt om klanten naar Switch te brengen.
  • Switch bevindt zich in het midden van zijn levenscyclus (bron)
  • R&D investeringen - nadruk ligt op plezier en postieve interacties van de gebruikers. Nieuwe ervaringen bieden die bestaadne en nieuwe technologie complementeren.
  • Nintendo gaat blijven inzetten op de groei van digitaal. Ze merken echter op dat het 'percentage van digitale sales gestabiliseerd is naar het niveau voor de pandemie'. Digitaal zorgt voor hogere marges, maar Nintendo ziet hun doel eerder om het totaal aantal verkopen te maximaliseren dan om hogere marges te halen. Fysiek blijft hier zeker een rol in behouden.
  • Super Mario film is momenteel gepland voor 2022. Geen issues bij de productie door Illumination. Financiering is een gezamelijk project van Nintendo en Universal. Er wordt verder sterk gesuggereerd dat meer film- en tv content in de planning staat na 2022.
  • Universal Studios werkt aan de voorbereidingen om Super Nintendo World in Japan te openen.
Oh, en er is nieuwe hardware confirmed voor het jaar 20XX :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ja6AOHmcw_17fqO2TuEg132CD8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cy0yR4O6mRTwrOKfaGaWIoQF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 16-09-2020 10:34 ]

• Kaasje123
  • Laatst online: 20-09 11:52
harley schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:18:
Maar ik heb liever cartridge's. heb 3 digitale games, en telkens als ik wil spelen moet ie checken of dat wel mag.
Euh nee? Dat is gewoon niet waar. Tenzij je de nes en snes games emulators bedoeld.

• Cyrax0508
  • Nu online
Kaasje123 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:40:
[...]

Euh nee? Dat is gewoon niet waar. Tenzij je de nes en snes games emulators bedoeld.
Maar als mijn dochter op haar lite (die dus niet de hoofdconsole is) onder mijn account een digitale game wil spelen? Vraagt hij het dan? Dat is met een fysieke versie niet zo. Ik weet niet of hij dat doet bij een digitale game hoor, want de games die mijn dochter wil spelen heb ik allemaal fysiek.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Cyrax0508 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:46:
[...]

Maar als mijn dochter op haar lite (die dus niet de hoofdconsole is) onder mijn account een digitale game wil spelen? Vraagt hij het dan? Dat is met een fysieke versie niet zo. Ik weet niet of hij dat doet bij een digitale game hoor, want de games die mijn dochter wil spelen heb ik allemaal fysiek.
Hij checkt of je hem mag spelen omdat je die game maar één keer tegelijk mag spelen. Dus de niet-hoofd-switch moet checken of de game al op de hoofd-switch draait, zo ja, dan mag hij niet gespeeld worden.
Met fysieke games heb je dat niet omdat de cartridge maar in één switch tegelijk kan.

Maar is die 2 seconden dat die "aan het checken" melding in beeld staat zo'n groot probleem? :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Spike_wolf schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:56:
[...]

Hij checkt of je hem mag spelen omdat je die game maar één keer tegelijk mag spelen. Dus de niet-hoofd-switch moet checken of de game al op de hoofd-switch draait, zo ja, dan mag hij niet gespeeld worden.
Met fysieke games heb je dat niet omdat de cartridge maar in één switch tegelijk kan.

Maar is die 2 seconden dat die "aan het checken" melding in beeld staat zo'n groot probleem? :P
Nee hoor, voor mij niet :) . Ik reageerde alleen op de post van iemand die reageerde op iemand die dat wel een probleem vond :+ Wablief? Ja, precies

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Ja, want ik gebruik mijn switch juist vaak als ik niet thuis ben en dus geen internet heb. Zoals ook al gezegd voor toekomstbestendigheid heb ik liever cartridges. Die werken ja of nee, niet afhankelijk van een derde partij zoals internet. Maar wil die discussie niet voeren, die is al vaker hier gevoerd.iedereen heeft zijn eigen voorkeur en dit is de mijne

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

@harley Maar is je Switch bewust als secundaire Switch ingesteld? Met een primaire Switch heb je ook bij digitale games geen internet nodig om te kunnen spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:26:
Oh, en er is nieuwe hardware confirmed voor het jaar 20XX :+

[Afbeelding]
Mega Man als launchtitel? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

harley schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:37:
Ja, want ik gebruik mijn switch juist vaak als ik niet thuis ben en dus geen internet heb. Zoals ook al gezegd voor toekomstbestendigheid heb ik liever cartridges. Die werken ja of nee, niet afhankelijk van een derde partij zoals internet. Maar wil die discussie niet voeren, die is al vaker hier gevoerd.iedereen heeft zijn eigen voorkeur en dit is de mijne
Niemand hier heeft het over je voorkeur voor digitaal of fysiek. Zelf prefereer ik trouwens ook fysiek. We vroegen enkel naar of je Switch (we gaan er vanuit dat je er twee hebt) als primaire of secundaire console ingesteld staat, omdat dat je probleem kan verminderen/oplossen :)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Wist niet dat je er 1 primair en ander als secundair kunt instellen. Zal dit eens nakijken en proberen of dat het verhelpt. Iedereen alvast bedankt voor de tip hieromtrent.

Toch blijft mijn voorkeur voor cartridges :+

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Geen hoge verwachtingen, maar hoop stiekem toch wel op wat Bayo 3 nieuws, wellicht Silksong en heeeeeeeeeeel misschien nog iets van een nieuwe Phoenix Wright game.

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

ArniD schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:59:
Ik heb hem nog bij bol.com besteld, status staat nogsteeds netjes op "Gereserveerd" en nog geen bericht gehad, hopelijk vrijdag binnen!
Staat er bij jou "gereserveerd" of ook een datum "wordt 18 september bezorgd". Ik vernam dat sommige mensen met hun pre-order "gereserveerd" hebben staan, terwijl anderen de "wordt bezorgd" regel als status hebben staan. Geen idee of het uitmaakt.

M'n bestelling bij Gamemania is in elk geval al met een postNL t&t code bevestigd, dus dat gaat een goed weekend worden.

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-09 13:34
Gim schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:13:
[...]

Staat er bij jou "gereserveerd" of ook een datum "wordt 18 september bezorgd". Ik vernam dat sommige mensen met hun pre-order "gereserveerd" hebben staan, terwijl anderen de "wordt bezorgd" regel als status hebben staan. Geen idee of het uitmaakt.

M'n bestelling bij Gamemania is in elk geval al met een postNL t&t code bevestigd, dus dat gaat een goed weekend worden.
De mijne staat nog op "Gereserveerd"
Hopelijk voor vrijdag nog de status naar "Wordt bezorgd" dan.

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
ArniD schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:17:
[...]

De mijne staat nog op "Gereserveerd"
Hopelijk voor vrijdag nog de status naar "Wordt bezorgd" dan.
Bij mijn bol.com ook nog op 'gereserveerd'

• quelake
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

Net een mail ontvangen van Wehkamp dat ze 'door een fout in hun order systeem' mijn pre-order maar even gecanceld hebben. Bedankt Wehkamp! 🤨

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:15
heeeeel misschien kan ik mijn exemplaar morgenavond al ophalen, heel misschien dan he.
Ik zal even informeren of ze nog meer examplaren hebben, zal het hier dan laten weten :)
Wellicht heeft iemand er nog iets aan, ze doen uiteraard aan verzenden.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
Bij mij staat de game and watch al op de datum wanneer die geleverd gaat worden en het spel nog op gereserveerd.

Krijg nog wel de hele tijd van mijn vrouw de opmerking dat ik Botw uit moet spelen. Maar ja, side tracken is ook leuk. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Arunia schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:21:
Bij mij staat de game and watch al op de datum wanneer die geleverd gaat worden en het spel nog op gereserveerd.

Krijg nog wel de hele tijd van mijn vrouw de opmerking dat ik Botw uit moet spelen. Maar ja, side tracken is ook leuk. :+
Ik heb 210 uur in Botw gestoken, wel uitgespeeld maar nog niet alles 100% behaald :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
sderooij schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:22:
[...]

Ik heb 210 uur in Botw gestoken, wel uitgespeeld maar nog niet alles 100% behaald :P
Maar die 100% slaat ook nergens op, ik ga niet al die Korok Seeds verzamelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:31:
[...]

Maar die 100% slaat ook nergens op, ik ga niet al die Korok Seeds verzamelen :P
Er komt een dag dat ik ze allemaal ga halen :D
Speelde na een jaar, afgelopen zondag nog een paar uurtjes, en verrek...3 korok seeds er bij 8)

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
Nou, New Super Mario Bros U Deluxe was toch een lichte teleurstelling. Ik raakte enigszins verveeld op het einde, terwijl er in feite niet zoveel mis is met de game. Wellicht was het beter geweest deze te spelen voordat je Odyssey speelt. Misschien ben ik iets te weemoedig, maar het avontuur en afwisseling van Super Mario World zat er toch minder in. Wel redelijk snel uitgespeeld en daarna New Super Luigi U nog even geprobeerd, maar daar werd ik niet echt warm van. Dus verkocht en straks beginnen met Captain Toad Treasure Tracker die ik voor een leuk prijsje op Marktplaats heb gekocht.

• Arunia
@afterhourpower1 ik heb dat ook met de New reeks. Is een ander soort stijl qua spel.
Trok ook minder. De 3d world dan weer meer.

• Cyrax0508
  • Nu online
sderooij schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:08:
Net mijn snes switch controller mogen ontvangen, binnen een week! :D

Dat wordt vanavond weer even all stars spelen <3
Hier ook ontvangen. Kek ding hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:42
Super Mario 3D AllStars staat hier in de postnl app :) dus preorder is netjes doorgekomen bij gamemania.

• Gim
  • Niet online

Gim

tekken4111 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:03:
Super Mario 3D AllStars staat hier in de postnl app :) dus preorder is netjes doorgekomen bij gamemania.
Dan krijg je hem vandaag dus al? :) Ik kreeg zelf te horen dat er wel een t&t barcode was, maar dat PostNL hem verder nog niet in het proces had opgenomen omdat ze pas de 18e mogen leveren. Ach, we zien het wel.

Zal een verademing zijn om Mario 64 op de Switch te spelen met een fatsoenlijke controller i.p.v. op de Wii destijds met brakke BigBen controllers; die dingen waren soms al stuk voordat ze uit de verpakking waren.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Arunia schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:15:
@afterhourpower1 ik heb dat ook met de New reeks. Is een ander soort stijl qua spel.
Trok ook minder. De 3d world dan weer meer.
Scot the woz heeft een video gemaakt over de series, sneak preview van mij 'zijn goed games maar niet erg vernieuwend'
Wellicht dat er ooit een nieuwe 2d mario komt die het zelfde doet als wat sonic mania voor die franchise deed......maar tot die tijd gewoon weten waaraan je begint als je een 'moderne' 2d mario speelt.

Voor sp zal het voor veel mensen (met name oudere games die ze al kennen) wsl beter te zijn om world of mario 3 te herspelen, mits je over de ouder gfx en sommige gameplay zaken/QoL fixes heen kan stappen.

10 second ninja DONE

Zo, nu zijn er wel heel veel geruchten die op een Monster Hunter aankondiging vandaag wijzen...
----
Sagat schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:12:
[...]

Scot the woz heeft een video gemaakt over de series, sneak preview van mij 'zijn goed games maar niet erg vernieuwend'
Wellicht dat er ooit een nieuwe 2d mario komt die het zelfde doet als wat sonic mania voor die franchise deed......maar tot die tijd gewoon weten waaraan je begint als je een 'moderne' 2d mario speelt.

Voor sp zal het voor veel mensen (met name oudere games die ze al kennen) wsl beter te zijn om world of mario 3 te herspelen, mits je over de ouder gfx en sommige gameplay zaken/QoL fixes heen kan stappen.
Dit geldt misschien als je singleplayer speelt... Maar de New SMB serie zijn stiekem ook best goede 4player games op de TV.

Edit: trouwens wel akkoord dat Nintendo te lang aan de 'New' formule heeft vastgehouden voor 2D Mario. Vergeet niet dat de laatste New Super Mario Bros game eigenlijk uit 2012/13 komt. Super Mario 3D Land was wel een eerste, erg sterke stap in een andere richting dan die games.

De reden dat we nog steeds over NSMBU spreken, is puur omdat het Nintendo goed uitkwam een poort uit te brengen om het gat te vullen tot de nieuwe 2D Mario game af is.

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 17-09-2020 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Sagat schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:12:
[...]

Ik ben een groot fan van de Mario games. Maar de “New” serie is de enige vorm die ik niet geweldig vind. Het is te klinisch, mist sfeer en innovatie. De 3D games van Mario zijn op het moment van release altijd vernieuwend, state of the art games in het genre. De “New” serie is ouderwets en kan gewoon niet mee met 2D platformers als Donkey Kong Country Tropical Freeze, Yooka Laylee and the Impossible Lair, Super Mario Maker 2 en dergelijke. Tenminste, wat mij betreft. Het zijn leuke games hoor, maar ik merk dat het me moeite kost om ze te spelen. Ik zit in elk geval niet met een big smile die games te spelen. Daar waar ik het meeste spul van Mario met een glimlach speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:10

Mauz1978

Console War Veteran

RayNbow schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:55:
[...]

Weet waar je aan begint. Voordat je het weet heb je 7 Picross/nonogram-games in je top 18 meest gespeelde games zitten:
[Afbeelding]
Bedankt. Voordat jij dit postte kende ik heel het concept niet... nu al de hele ochtend aan de demo’s en moet ik ze kopen :o

Something under the bed is drooling

• Sagat
JackAvery schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:23:
Zo, nu zijn er wel heel veel geruchten die op een Monster Hunter aankondiging vandaag wijzen...

[...]

Dit geldt misschien als je singleplayer speelt... Maar de New SMB serie zijn stiekem ook best goede 4player games op de TV.
Eens! ik schreef ook 'sp' daar bedoelde ik single player mee :)
Cyrax0508 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:24:
[...]

Ik ben een groot fan van de Mario games. Maar de “New” serie is de enige vorm die ik niet geweldig vind. Het is te klinisch, mist sfeer en innovatie. De 3D games van Mario zijn op het moment van release altijd vernieuwend, state of the art games in het genre. De “New” serie is ouderwets en kan gewoon niet mee met 2D platformers als Donkey Kong Country Tropical Freeze, Yooka Laylee and the Impossible Lair, Super Mario Maker 2 en dergelijke. Tenminste, wat mij betreft. Het zijn leuke games hoor, maar ik merk dat het me moeite kost om ze te spelen. Ik zit in elk geval niet met een big smile die games te spelen. Daar waar ik het meeste spul van Mario met een glimlach speel.
Ook hier eens. DK en Yooka zijn leuke en goede games en zullen voor veel mensen de betere keuze zijn...

Maar kan me ook voorstellen dat veel mensen uit nostalgie meer Mario willen, zoals hierboven benoemd mulitplayer willen of geen 'ouwe troep' meer willen spelen, dan kom je snel bij new Mario uit, blijft natuurlijk een grote naam
(groter dan de voorbeelden die je noemt, muv van DK...denk ik het wel en zelfs DK is imho minder groot dan Mario)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:31:
[...]

Bedankt. Voordat jij dit postte kende ik heel het concept niet... nu al de hele ochtend aan de demo’s en moet ik ze kopen :o
Konami heeft ook een (gratis) nonogram-spel voor iOS en Android: Pixel Puzzle Collection. Kun je ook flink wat uren mee vullen.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:25

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kutzooi, ben mijn 2fa kwijt en lijkt erop dat ik het niet zelf kan herstellen. Mijn Switch is nog wel ingelogd maar wil mijn paypal nu weer koppelen :+

Alleen dat kan dus allemaal niet :') Eens kijken hoeveel geneuzel dat gaat opleveren.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Cyrax0508
  • Nu online
Sagat schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:35:
[...]

Eens! ik schreef ook 'sp' daar bedoelde ik single player mee :)

[...]

Ook hier eens. DK en Yooka zijn leuke en goede games en zullen voor veel mensen de betere keuze zijn...

Maar kan me ook voorstellen dat veel mensen uit nostalgie meer Mario willen, zoals hierboven benoemd mulitplayer willen of geen 'ouwe troep' meer willen spelen, dan kom je snel bij new Mario uit, blijft natuurlijk een grote naam
(groter dan de voorbeelden die je noemt, muv van DK...denk ik het wel en zelfs DK is imho minder groot dan Mario)
Ja, snap ik hoor en dat is ook gewoon zo. Mario is, al helemaal bij niet gamers, de veel grotere naam. Ook groter dan DK, dat zeker. Ik vind de “New” serie persoonlijk gewoon wat minder en niet van het niveau van de andere Mario games of de betere 2D platformers beschikbaar op de Switch. Verder prima games, maar het maakt geen blijvende indruk op mij (Itt bijvoorbeeld Tropical Freeze).
Cyrax0508 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:56:
[...]

Ja, snap ik hoor en dat is ook gewoon zo. Mario is, al helemaal bij niet gamers, de veel grotere naam. Ook groter dan DK, dat zeker. Ik vind de “New” serie persoonlijk gewoon wat minder en niet van het niveau van de andere Mario games of de betere 2D platformers beschikbaar op de Switch. Verder prima games, maar het maakt geen blijvende indruk op mij (Itt bijvoorbeeld Tropical Freeze).
Nja, Nintendo lijkt het ondertussen ook te snappen, zie Super Mario 3D Land :)

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
Ik heb 3D Allstars bij Nedgame besteld en heb nu een PostNL melding, dus die zal morgen wel binnenkomen.

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010

• Cyrax0508
  • Nu online
JackAvery schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:09:
[...]

Nja, Nintendo lijkt het ondertussen ook te snappen, zie Super Mario 3D Land :)
Die vond ik vele malen leuker dan de `New` serie. Super 3D Land vond ik erg verfrissend. Super Mario 3D World was een van mijn favoriete WiiU titels en ik ga de remaster dan ook zeker halen voor de Switch. Geweldig.

Ik denk ook dat Nintendo wel weet dat het tijdperk van 2D Mario games voorbij is. Maar aan de andere kant..... Misschien vinden ze het wiel in 2D platforming wel opnieuw uit en komen ze met allerlei nieuwe innovaties. Als iemand het kan, dan is het wel Nintendo.

• Sagat
Cyrax0508 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:34:
[...]

Die vond ik vele malen leuker dan de `New` serie. Super 3D Land vond ik erg verfrissend. Super Mario 3D World was een van mijn favoriete WiiU titels en ik ga de remaster dan ook zeker halen voor de Switch. Geweldig.

Ik denk ook dat Nintendo wel weet dat het tijdperk van 2D Mario games voorbij is. Maar aan de andere kant..... Misschien vinden ze het wiel in 2D platforming wel opnieuw uit en komen ze met allerlei nieuwe innovaties. Als iemand het kan, dan is het wel Nintendo.
Mjah.....denk dat er qua innovatie weinig meer te winnen is met de 2d mario's maar het is (misschien was?) toch een ouderwetse license to print money, geen idee hoe goed of slecht nsmb u op switch verkocht heeft, maar denk dat het niet vervelend was. aka easy money, jij of iig zeker ik zouden het ook doen! :D

Maar gezien de algemene tendens zal het vermoeddelijk nu hierbij blijven icm met mario maker 2 voor de 2d mario itch, wellicht dat we bij een volgende switch/refresh ook nog meer 2d mario krijgen, maar ik denk dat voor zowel ninty als ons er weinig behoefte is :)

Staan er al gb games in de shop voor de switch? (van nes en snes games weet ik het zeker, gb niet) maar daarmee kan je met marioland 1+2 en de wario games ook al weer wat mensen (en de ninty wallet) blij maken eventueel.

[ Voor 0% gewijzigd door Sagat op 17-09-2020 11:54 . Reden: key woordje toegevoegd ;) ]

10 second ninja DONE

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:42
Gim schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:35:
[...]

Dan krijg je hem vandaag dus al? :) Ik kreeg zelf te horen dat er wel een t&t barcode was, maar dat PostNL hem verder nog niet in het proces had opgenomen omdat ze pas de 18e mogen leveren. Ach, we zien het wel.

Zal een verademing zijn om Mario 64 op de Switch te spelen met een fatsoenlijke controller i.p.v. op de Wii destijds met brakke BigBen controllers; die dingen waren soms al stuk voordat ze uit de verpakking waren.
Nee, alleen aangemeld, nog niet ontvangen ;)

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-09 15:45
Hopen dat morgen mijn bol.com bestelling binnen komt voor Super Mario 3D All-Stars. Staat nog steeds alleen op gereserveerd.

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 15:54
Bolko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:59:
Hopen dat morgen mijn bol.com bestelling binnen komt voor Super Mario 3D All-Stars. Staat nog steeds alleen op gereserveerd.
Had hierover gebeld aangezien er ook stond "Niet meer leverbaar", ze weten inderdaad nog niet wanneer het spel gaat komen. Zelf heb ik dus m'n bestelling geannuleerd en veranderd naar Coolblue.

• Bolko
Marc1510 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:01:
[...]

Had hierover gebeld aangezien er ook stond "Niet meer leverbaar", ze weten inderdaad nog niet wanneer het spel gaat komen. Zelf heb ik dus m'n bestelling geannuleerd en veranderd naar Coolblue.
Bol.com chat medewerkster geeft wel aan dat hij morgen geleverd zou moeten worden.
Hopen op het beste want heb morgen heel toevallig een dagje vrij!

• rajeckm
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-09 18:24
Bolko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:05:
[...]

Bol.com chat medewerkster geeft wel aan dat hij morgen geleverd zou moeten worden.
Hopen op het beste want heb morgen heel toevallig een dagje vrij!
Ik weet wel dat Bol.com vaak pas laat in de avond hun artikelen versturen.
Hopen op het beste dan maar.. heb m daar ook besteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:21
Kreeg een kwartiertje geleden een melding van de PostNL-app, en zojuist een mailtje van bol dat 3D All Stars onderweg is. Gisteren stond hij nog op gereserveerd, dus ik denk dat dat voor anderen ook wel goed zal komen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
hcQd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:55:
Kreeg een kwartiertje geleden een melding van de PostNL-app, en zojuist een mailtje van bol dat 3D All Stars onderweg is. Gisteren stond hij nog op gereserveerd, dus ik denk dat dat voor anderen ook wel goed zal komen.
Same here!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Bolko
Hier gelukkig ook! morgen even Mario Galaxy na heel wat jaar weer spelen!

• mabo11
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 11:37
Hier nog niet, mijn bestelling is van 3-9 21:21

edit: inmiddels ook zichtbaar in de bol.com app dat ie verzonden wordt :D, nog geen mail gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door mabo11 op 17-09-2020 13:13 ]

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

mabo11 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:01:
[...]

Hier nog niet, mijn bestelling is van 3-9 21:21
Besteld op
4 september 2020 om 00:46

Zojuist ook bericht onderweg is.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 21:09
Oeps, wat aan de late kant en nu is ie overal wel echt weg volgens mij :O

Maargoed, neem aan dat Nintendo ook wel extra exemplaren levert op korte termijn.
Mario x Splatoon merchandize is beschikbaar:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EiG9XySXsAEVb63?format=jpg&name=large

• Blomminator
  • Niet online
Tussen alle geweld van die mollige loodgieter.. is er nog een goede snowboardgame op de Switch op komst? Ik mis Steep, of een SSX of iets..

• Blomminator
  • Niet online
Zojuist mail gehad van bol.com dat mario onderweg is.

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-09 13:34
Hier ook een mail van Bol.com incl T&T voor Mario 3D All Stars.
Heb ik het weekend wat te doen! :D

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:16

hmr

Waarom staan niet alle Switch spellen in de pricewatch van Tweakers? Ik kan Layton voor de Switch niet vinden :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

@hmr Geen idee, maar er mist wel meer. Ik gebruik voor games de website budgetgaming.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Pricewatch is sowieso minder voor games vind ik. Op Budgetgaming heb je veel meer overzicht van webshops en oudere hardware en accessoires. Voor PC games is Pricewatch helemaal niet leuk. Kan je beter een een CD key vergelijker gebruiken.

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Mailtje van Intertoys gehad Mario Allstars is gearriveerd bij PostNL! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga weer hopen op Hollow Knight Silksong.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 22:24
hmr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:20:
Waarom staan niet alle Switch spellen in de pricewatch van Tweakers? Ik kan Layton voor de Switch niet vinden :).
Als je iets mis, kun je hem altijd laten toevoegen, meestal staat het binnen 1 dag erbij. Zo doe ik dat ook met bepaalde games waarvan ik een review wil plaatsen maar hij er niet op staat.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 21:09
Toch jammer dat die games opgekocht worden en duurder verkocht, nu ook al op Tweak V&A; V&A aangeboden: Super Mario 3D All-Stars, Switch

• Arunia
@Barryvdh Die problemen heb je eigenlijk altijd wel. Voordeel is wel dat digitaal ook een optie is. Ik verwacht daarnaast dat Nintendo opnieuw uit zal brengen de komende maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Barryvdh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:21:
Toch jammer dat die games opgekocht worden en duurder verkocht, nu ook al op Tweak V&A; V&A aangeboden: Super Mario 3D All-Stars, Switch
Ja, dat is echt nasty. Ik hoop dat die gast hem aan de straatstenen niet kwijtraakt. Ik snap dat ook gewoon niet. Vieze actie.

• Linksquest
Was inderdaad met die Nes en snes mini ook zo, dit is echt een fout van Nintendo door dit zo apart uit te brengen.

• Cyrax0508
  • Nu online
Linksquest schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:25:
Was inderdaad met die Nes en snes mini ook zo, dit is echt een fout van Nintendo door dit zo apart uit te brengen.
Ik heb 3D All Stars ook fysiek en digitaal. De digitale versie ga ik spelen en de fysieke versie laat ik in de seal voor mijn verzameling. Zo heb ik wel meer games in seal. Ik ben niet van plan ooit mijn NIntendo Switch AC editie te verkopen, inclusief toebehoren. Maar als ik dat ooit doe, dan heb ik zeker wel games met een bepaalde waarde in seal. Daar zal ik dan best winst op maken totaal, maar toch voelt dat dan anders. Overigens heb ik niet de verwachting dat dit zal gelden voor 3D All Stars trouwens. Dat lijkt me geen game die, even buiten de hysterie at the moment, heel veel meerwaarde zal hebben over 10 jaar. Teveel exemplaren uiteindelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Cyrax0508 op 17-09-2020 15:29 ]

• Gim
  • Niet online

Gim

Barryvdh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:21:
Klopt, maar was te verwachten.

Ik heb zelf in alle eerlijkheid twee pre-orders geplaatst, omdat één bestelling nogal twijfelachtig was waardoor ik er nog maar eentje bij een andere webshop heb geplaatst. Kijken wat er nu gaat binnenvallen. Mocht ik er twee binnenkrijgen, dan gaat de tweede gewoon voor de aanschafprijs naar een vriend die te laat was. En was hij het niet geweest dan had ik het een ander wel voor die prijs aangeboden... zolang het naar gevoel maar geen handelaar is.

Op marktplaats zag ik een advertentie van iemand die 2 pre-orders geplaatst heeft, maar toch alles digitaal speelt en dus mogen ze allebei weg. Zucht :/ Vervolgens wel netjes aanbieden voor €60, maar dat is bieden vanaf. Mensen gaan elkaar allicht overbieden, dus ofschoon hij niet begint met een woekerprijs zal zo'n persoon er toch op gaan verdienen... Nintendo werkt het ook wel erg in de hand.
Ik verwacht geen problemen met het bemachtigen van een fysieke versie van Mario 3D All Stars, maar ja als mensen er graag meer voor betalen op marktplaats dan moeten ze dat zelf weten.

@Cyrax0508 Zijn dat dan collector editions die je in de seal laat? Houd ig rekening mee dat Nintendo's eigen games cartridge revisies krijgen met de nieuwste update op de cartridge. Ik verwacht dat de game met meest recente update op cartridge meer waard zullen worden. Als je dan toch digitaal speelt kan je denk ik beter een fysieke game aan het einde van de Switch cyclus in de aanbieding kopen.

[ Voor 52% gewijzigd door L23 op 17-09-2020 15:57 ]

• SinkerNL
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-09 20:35
Gim schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:30:
[...]

Klopt, maar was te verwachten.

Ik heb zelf in alle eerlijkheid twee pre-orders geplaatst, omdat één bestelling nogal twijfelachtig was waardoor ik er nog maar eentje bij een andere webshop heb geplaatst. Kijken wat er nu gaat binnenvallen. Mocht ik er twee binnenkrijgen, dan gaat de tweede gewoon voor de aanschafprijs naar een vriend die te laat was. En was hij het niet geweest dan had ik het een ander wel voor die prijs aangeboden... zolang het naar gevoel maar geen handelaar is.

Op marktplaats zag ik een advertentie van iemand die 2 pre-orders geplaatst heeft, maar toch alles digitaal speelt en dus mogen ze allebei weg. Zucht :/ Vervolgens wel netjes aanbieden voor €60, maar dat is bieden vanaf. Mensen gaan elkaar allicht overbieden, dus ofschoon hij niet begint met een woekerprijs zal zo'n persoon er toch op gaan verdienen... Nintendo werkt het ook wel erg in de hand.
Ik snap persoonlijk ook niet waarom Nintendo het op deze manier doet. Aan de andere kant, ik kan me niet voorstellen dat ze slechts 1 fysieke batch hebben geproduceerd en het daar bij laten. Ze hebben toch duidelijk gemeld dat het verkoopbaar blijft tot Maart 2021?

Het lijkt me een beetje overkill om nu al grote bedragen neer te leggen op MP... Echter, zullen sommige mensen gewoon het geduld niet hebben...

Hetzelfde gebeurde paar maand geleden met Ring Fit adventure, je zag deze ook op MP voor 100/120 euro te koop staan. Terwijl nu, een paar maand later, je het spel kan kopen voor 70 euro in de winkel..

Aan de andere kant, net van Bol een verzend bericht gehad voor Mario, dus morgen kan ik er tegen aan :).

• Gim
  • Niet online

Gim

SinkerNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:55:
[...]

Ik snap persoonlijk ook niet waarom Nintendo het op deze manier doet. Aan de andere kant, ik kan me niet voorstellen dat ze slechts 1 fysieke batch hebben geproduceerd en het daar bij laten. Ze hebben toch duidelijk gemeld dat het verkoopbaar blijft tot Maart 2021?

Het lijkt me een beetje overkill om nu al grote bedragen neer te leggen op MP... Echter, zullen sommige mensen gewoon het geduld niet hebben...

Hetzelfde gebeurde paar maand geleden met Ring Fit adventure, je zag deze ook op MP voor 100/120 euro te koop staan. Terwijl nu, een paar maand later, je het spel kan kopen voor 70 euro in de winkel..

Aan de andere kant, net van Bol een verzend bericht gehad voor Mario, dus morgen kan ik er tegen aan :).
Ring Fit was niet aan te slepen zoveel vraag leek er te zijn in die eerste Corona maanden. Zelf nog het geluk gehad dat ik hem voor €60 nieuw kon kopen tijdens een actie. Ik zie de laatste tijd steeds vaker mensen die hem weer te koop aanbieden omdat ze er niks of te weinig mee doen.

De verkoop tot maart 2021 betreft de digitale variant. Die loopt tot die datum. De fysieke versie loopt zolang voorraad strekt. Misschien wilden ze zo voorkomen met fysieke voorraad te blijven zitten na maart? Geen idee wat er na maart volgt waardoor dit nodig is.

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Was in de veronderstelling dat de game pas ergens in oktober zou uitkomen, had ook niks meer van GM gehoord dat mijn pre-order was doorgekomen.

Gelijk maar even GM gebeld en medewerker gaf aan dat de game vanaf morgen netjes op mij ligt te wachten. Dat is nog eens een lekkere verrassing op de donderdag middag. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:41:
Ik verwacht geen problemen met het bemachtigen van een fysieke versie van Mario 3D All Stars, maar ja als mensen er graag meer voor betalen op marktplaats dan moeten ze dat zelf weten.

@Cyrax0508 Zijn dat dan collector editions die je in de seal laat? Houd ig rekening mee dat Nintendo's eigen games cartridge revisies krijgen met de nieuwste update op de cartridge. Ik verwacht dat de game met meest recente update op cartridge meer waard zullen worden. Als je dan toch digitaal speelt kan je denk ik beter een fysieke game aan het einde van de Switch cyclus in de aanbieding kopen.
Limited Run en Super Rare Games veelal. Ik heb wel wat Nintendo eigen Switch games in seal (Animal Crossing/Super Mario Odyssey/Zelda Links Awakening LE en nu dan Super Mario 3D All Stars). Ik heb nu geloof ik wel een recente versie van The Legend of Zelda Breath of the Wild waarbij het me opviel dat hij helemaal geen updates deed. Dat zou er dan zo eentje kunnen zijn, aangezien ik die vorige week heb gekocht. Odyssey is ook vrij recent gekocht, maar die zit nog in de seal, dus kan ik niet controleren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Partner Showcase Direct overzichtje:
  • Monster Hunter Rise (26 maart 2021)
  • Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin (Zomer 2021)
  • Fitness Boxing 2: Rhythm and Exercise (4 december)
  • Disgaea 6: Defiance of Destiny (Zomer 2021)
  • Empire of Sin (1 december)
  • Sniper Elite 4 (winter 2020)
  • The Long Dark (release vandaag)
  • PGA Tour 2021 (25 september)
  • Hades (release vandaag)
  • Balan Wonderworld (26 maart 2021)
  • Rune Factory 5 (2021)
  • Ori and the Will of the Wisps (release vandaag)
Gratis tijdelijk Disgaea 5 voor NSO-leden tijdens de week van 23/09... en nu nog 15 minuten Monster Hunter gameplay :)

Zieke direct.

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 17-09-2020 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben heel bij dat de Ori games fysiek uit komen :D

• Cyrax0508
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:18:
Ik ben heel bij dat de Ori games fysiek uit komen :D
Wat zeg je nu?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LdTNM1YtRx1vZIufniNLEffGplc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tXmMRL34RNAIT8H2sp27yMfy.png?f=fotoalbum_large

Dit zag je tijdens de Direct, verder weet ik het ook nog niet.

[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 17-09-2020 16:26 ]

• Cyrax0508
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:25:
[Afbeelding]

Dit zag je tijdens de Direct, verder weet ik het ook nog niet.
Nice, heel nice. Mooie prijs ook. Maar net even een stapje te ver voor mij. Ik dacht dat ze gewoon zouden releasen.
Cyrax0508 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:27:
[...]

Nice, heel nice. Mooie prijs ook. Maar net even een stapje te ver voor mij. Ik dacht dat ze gewoon zouden releasen.
Ik neem aan dat ze ook gewoon los uitgebracht worden, maar afwachten. Zo een collector's Edition hoef ik zelf niet.

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:37
Yes ori and the will of the wisps, kan er veel gebeuren in een paar maand tijd(eind juni zei de lead engineer nog dat er voorlopig geen switch versie zou komen)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sagat
Modbreak:We snappen dat vele van ons de launch van Super mario 3d all stars heel erg interessant vinden maar graag vanaf nu posts over verkrijgbaarheid etc. in het [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De Monster Hunter details na de Partner Showcase:

Meer informatie tijdens Capcom's streams tijdens de Tokyo Game Show op 25 en 26 september.

2021 wordt zo wel erg veelbelovend :D

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 17-09-2020 17:29 ]

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Cyrax0508 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:24:
[...]

Ja, dat is echt nasty. Ik hoop dat die gast hem aan de straatstenen niet kwijtraakt. Ik snap dat ook gewoon niet. Vieze actie.
€85.- dat legt toch niemand er voor neer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/apYUSUOpHwEit8QUaKwQIngLqNQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DMsKtCefEfX4m6eEujv2vQSK.jpg?f=fotoalbum_large

Er lijkt ook een normale editie te komen, deze heeft een andere cover dan die van de Collector's Edition.

Ori and the Will of the Wisps draait in 60 fps.

[ Voor 19% gewijzigd door L23 op 17-09-2020 17:25 ]

• Linksquest
Cyrax0508 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:28:
[...]

Ik heb 3D All Stars ook fysiek en digitaal. De digitale versie ga ik spelen en de fysieke versie laat ik in de seal voor mijn verzameling. Zo heb ik wel meer games in seal. Ik ben niet van plan ooit mijn NIntendo Switch AC editie te verkopen, inclusief toebehoren. Maar als ik dat ooit doe, dan heb ik zeker wel games met een bepaalde waarde in seal. Daar zal ik dan best winst op maken totaal, maar toch voelt dat dan anders. Overigens heb ik niet de verwachting dat dit zal gelden voor 3D All Stars trouwens. Dat lijkt me geen game die, even buiten de hysterie at the moment, heel veel meerwaarde zal hebben over 10 jaar. Teveel exemplaren uiteindelijk.
Ik alleen fysiek en gebruik die ook gewoon 😉 maar ik snap je wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sderooij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bouzv14bVvn6AS5yr8fl7nsiikQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O4FP4scxSUwvhw1CZpWk6a5g.jpg?f=user_large

:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 17:58
Huh hoe dan? Release is pas morgen toch?

• RJL86
Net even de direct gekeken, zag niet veel interessants. Empire of Sin lijkt me wel leuk. Ori is ook erg leuk, maar heb ik al op de Xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
RJL86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:45:
[...]

Huh hoe dan? Release is pas morgen toch?
Lokale gamezaak ;)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

RJL86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:46:
Net even de direct gekeken, zag niet veel interessants. Empire of Sin lijkt me wel leuk. Ori is ook erg leuk, maar heb ik al op de Xbox.
Wat?! MH Rise is geweldig!!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• sderooij
Voor mensen die nog niks hebben kunnen hebben regelen voor 3d all stars, stuur anders even een DM, dan geef ik je de gegevens van mijn lokale game zaak :)

Volgens mij hebben ze nog wel wat exemplaren.

• RJL86
Monster Hunter is niet echt mijn ding :P

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:35
sderooij schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:14:
Voor mensen die nog niks hebben kunnen hebben regelen voor 3d all stars, stuur anders even een DM, dan geef ik je de gegevens van mijn lokale game zaak :)

Volgens mij hebben ze nog wel wat exemplaren.
Bol heeft hem voor mij verzonden. Ben benieuwd. Zin in :)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07
Dit was dan wel weer een prima Direct. Ergens had ik nog wel een aankondiging van Tony Hawk verwacht, maar helaas.

Games die mijn interesse wel hebben: MH Stories 2, Balan Wonderworld en natuurlijk Ori 2.

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 17-09-2020 18:22 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Tony Hawk is nog te vroeg, eerst nog even verdienen aan de PS4 en Xbox versie zodat men straks het spel nogmaals koopt voor de Switch.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07
L23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:26:
Tony Hawk is nog te vroeg, eerst nog even verdienen aan de PS4 en Xbox versie zodat men straks het spel nogmaals koopt voor de Switch.
Waarom zou Nintendo er achteraan moeten hangen? Waarom niet gelijk met de rest? Vind die gedachte altijd een beetje jammer... :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Veel speel plezier, ik ga hem morgen als ik wakker ben, heb nachtdienst, meteen na mijn koffie halen.

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Zeker nog niet speelbaar? De digitale versie doet nl een online datumcheck bij het starten

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monologue
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-01-2023
Kreeg gisteren een mail dat mijn Mario 3D All Stars pre-order verzonden was. Ik ging er vanuit dat ik hem morgen zou ontvangen, maar hij werd vanmorgen al geleverd. :)

Aangezien ik de games in chronologische volgorde ga spelen heb ik voorlopig enkel nog maar Super Mario 64 gespeeld. Die controls en camera zijn toch echt wennen als je hedendaagse platformers gewoon bent. Onspeelbaar is het niet, maar met momenten wel zeer frustrerend. Het is soms echt een uitdaging om in het spel voor een bordje te gaan staan en het te lezen. :F
Het laat wel duidelijk zien hoeveel vooruitgang er sindsdien gemaakt is op gebied van controls.

Edit: er stond ook direct al een update voor het spel klaar toen ik de cartridge instak.

[ Voor 6% gewijzigd door monologue op 17-09-2020 19:24 ]

• sderooij
Bas170 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:16:
[...]

Zeker nog niet speelbaar? De digitale versie doet nl een online datumcheck bij het starten
Al wel speelbaar :D Zit nu van Galaxy te genieten, gaaf spel zeg!
Pagina: 1 ... 73 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic