Nice! Dat ziet er nou uit als fun! Ga ik zeker halen!RJL86 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:29:
[...]
Ziet er tof uit. Beetje a la Topgear/Outrun
Ah ja is ook zo. Jammer...msnguy schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:32:
[...]
De rechten van 1 en 2 (en classic) liggen bij Atari. De rechten van 3 bij Frontier. Ik zou Rollercoaster Classic graag zien op de Nintendo Switch, maar Atari kennende kan dat nog jaren gaan duren...
Hmm vind ik raar had hetzelfde namelijk alleen koos ik voor de optie afterpay, ook de vraag gesteld bij bol en werd een dag later netjes terug gebeld dat ik het gewoon toegestuurd krijg met de nota van de juiste prijs (59 euro )dcell schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:26:
[...]
Je hebt het juiste gedaan want dit kreeg ik als antwoord van een Bol medewerker :
Goedemiddag, bedankt voor je bericht. Dat is wel een degelijk verschil. Wij kunnen geen prijzen aanpassen als een bestelling is geplaatst. Je kan een nieuwe pre order maken of ik kan je het prijsverschil compenseren door middel van een cadeaubon.
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Helemaal mee eens, zou ik ook graag willen zien.RJL86 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:28:
[...]
Hopelijk brengen ze dan ook deel 1 en 2 uit. Die vond ik vele malen leuker dan 3.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Misschien door de betaalmethode ? Ik heb met creditcard betaald.Cyberw00d schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 22:50:
[...]
Hmm vind ik raar had hetzelfde namelijk alleen koos ik voor de optie afterpay, ook de vraag gesteld bij bol en werd een dag later netjes terug gebeld dat ik het gewoon toegestuurd krijg met de nota van de juiste prijs (59 euro )
Een vriend van mij had betaald met iDeal en heeft het verschil terug gestort gekregen..dcell schreef op woensdag 9 september 2020 @ 07:37:
[...]
Misschien door de betaalmethode ? Ik heb met creditcard betaald.
Maar goed het is zo ook opgelost
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Vraag,
Ik wil AC The Rebel collection verkopen. Nu wil de koper weten of Roque al gedownload is. Die had ik gedownload toen ik hem zelf kocht. Hij geeft aan dat je deze slechts eenmaal kunt downloaden. Ik kan er op internet niets van vinden. Weet iemand dit?
Ik wil AC The Rebel collection verkopen. Nu wil de koper weten of Roque al gedownload is. Die had ik gedownload toen ik hem zelf kocht. Hij geeft aan dat je deze slechts eenmaal kunt downloaden. Ik kan er op internet niets van vinden. Weet iemand dit?
Ik heb Super Mario Allstars maar besteld bij Intertoys en gekozen voor Afterpay als betaalmiddel mocht het verkeerd gaan..
Heb je een code moeten invoeren in de eShop om Rogue te downloaden? Indien nee, is er geen probleem.Cyrax0508 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:45:
Vraag,
Kijk misschien even na of dit op jouw Europese editie ook zo is, maar volgens de Ubisoft US FAQ is er inderdaad geen code, en kan een nieuwe eigenaar deze dus opnieuw downloaden.
4K ready kan meerdere dingen betekenen, en hoeft ook geen indicatie te zijn dat een 4K model (wat dit ook mag betekenen) voor binnenkort isNotSoSteady schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:15:
4K Switch lijkt toch te gaan gebeuren.
https://www.videogameschr...ake-their-games-4k-ready/
Interessanter is dat het originele artikel van Bloomberg ook stelt dat Nintendo de productie voor dit fiscale jaar opnieuw omhoog lijkt te schalen tot maximaal 30 miljoen consoles.
Edit:
/f/image/xPkbMuIDbRQKDme9gZDfB6bs.png?f=fotoalbum_large)
Shipment cijfers ff vergelijken met de geplande productie impliceert dat ze een groei tot 40~45% per kwartaal verwachten.
Spijtig dat ik geen charts kan embedden...
[ Voor 22% gewijzigd door JackAvery op 09-09-2020 13:38 . Reden: grafiek toegevoegd ]
Als Rogue erbij zat als download code, en jij hebt deze gebruikt, dan kan de koper die niet nog een keer gebruiken. Een download code werkt slechts eenmaal in de eshop.Cyrax0508 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:45:
Vraag,
Thanks boys. Het was geen code volgens mij, maar downloadbaar met de cartridge van AC BF erin. Ik kan Rogue niet spelen zonder de cartridge, ook al staat die game niet op de cartrdige
Het lijkt erop of THPS 1+2 ook voor de Switch gaat uitkomen:
https://twitter.com/DarthBellic/status/1296216823868858369
Leuk, waren goeie games altijd. Ik ben eigenlijk best wel blij met al deze ports van goede oude spellen. Doordat de Switch portable is kom ik veel meer aan gamen toe.Walkman schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:33:
Wooh!Walkman schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:33:
Ik was al teleurgesteld dat er geen Switch versie ging komen. Maar dit geeft hoop
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Was met Spyro Reignited Triology hetzelfde, niemand was verbaasd toen deze uiteindelijk ook voor de Switch werd aangekondigd. Ik wacht daarom ook rustig af op de Switch versie van THPS.
Tijdje terug hier de vraag neergelegd of de switch wat zou zijn als je zoals ik een hernia hebt. Naar aanleiding van wat antwoorden idd een switch aangeschaft en het bevalt goed
speel nu mario+Rabbids en met m'n dochtertjes Mario Party. Mario+Rabbids is erg leuk. Vrolijke setting maar toch wat diepgang qua strategie.
Nu op zoek naar meer games
hoop op de remaster van Tony Hawk.
Verder twijfel ik over Animal Crossing. Idee van beetje relaxed op een eiland rommelen spreekt me wel aan. Heb alleen verder de serie nooit gespeeld dus weet niet of het wat voor mij is.
Ik zag ook New star manager. Iemand ervaring mee?
Nu op zoek naar meer games
Verder twijfel ik over Animal Crossing. Idee van beetje relaxed op een eiland rommelen spreekt me wel aan. Heb alleen verder de serie nooit gespeeld dus weet niet of het wat voor mij is.
[ Voor 4% gewijzigd door hippiepaci op 09-09-2020 18:48 ]
In mijn geval was deze AC ook de eerste voor mij, heb er 50 uur ingestoken en toen was ik er wel klaar mee.hippiepaci schreef op woensdag 9 september 2020 @ 18:47:
Tijdje terug hier de vraag neergelegd of de switch wat zou zijn als je zoals ik een hernia hebt. Naar aanleiding van wat antwoorden idd een switch aangeschaft en het bevalt goedspeel nu mario+Rabbids en met m'n dochtertjes Mario Party. Mario+Rabbids is erg leuk. Vrolijke setting maar toch wat diepgang qua strategie.
Nu op zoek naar meer gameshoop op de remaster van Tony Hawk.
Heb vrienden in mijn lijst die er al 300 uur in hebben gestoken

Ben zelf weer is bezig met Monster Boy, wat een leuk spel is dat zeg. Een aanrader.
Zelf de afgelopen week bezig geweest met Ori and the Blind Forest (na vorige week Link's Awakening te hebben uitgespeeld). Prachtige game die steeds leuke nieuwe abilities aan het karakter toevoegt. Een game met voldoende uitdaging, maar waar ik nu (bijna aan het einde) in een omgeving ben gekomen waarvan ik mezelf afvraag of ik er het geduld voor ga hebben om er doorheen te komen. Zelfs op easy is die zeer moeilijk omdat je zoveel dingen goed moet timen. Desondanks wel een aanrader.
Daarna wachten op de 3D all stars collectie en dan worden dat de volgende games waar ik mezelf zoet mee zal houden. Niet van plan om te preorderen, de games zullen een half jaar te koop zijn, zou toch wel moeten lukken om in die maanden het spel fysiek ergens op de kop te tikken.
Daarna wachten op de 3D all stars collectie en dan worden dat de volgende games waar ik mezelf zoet mee zal houden. Niet van plan om te preorderen, de games zullen een half jaar te koop zijn, zou toch wel moeten lukken om in die maanden het spel fysiek ergens op de kop te tikken.
Ben wel benieuwd hoe roller coaster Tycoon gaat spelen op de switch (lite)
nieuws: Rollercoaster Tycoon 3 Complete Edition komt op 24 september naar pc ...
En wat de prijs gaat zijn.
nieuws: Rollercoaster Tycoon 3 Complete Edition komt op 24 september naar pc ...
En wat de prijs gaat zijn.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
No More Heroes 3 is officieel delayed naar 2021. Suda zegt dat de pandemie een grote impact gehad heeft op de ontwikkeling:
Verder toont Suda ook een nieuwe concept art getekend door Darick Robertson.I have a very important announcement to share today. pic.twitter.com/i4qTdNpYeD
— SUDA51/須田剛一 (@suda_51) 10 september 2020
[ Voor 82% gewijzigd door JackAvery op 10-09-2020 09:55 . Reden: concept art toegevoegd ]
Ik heb net bij Wehkamp 3D Allstars besteld online. FYI
Net aangekondigd:

Release in EU op 30 oktober volgens NintendoLife, die ook meer foto's hebben van deze editie.

Release in EU op 30 oktober volgens NintendoLife, die ook meer foto's hebben van deze editie.
[ Voor 60% gewijzigd door JackAvery op 10-09-2020 10:31 ]
Gisteravond heb ik de storymode van Super Mario Maker 2 uitgespeeld. De levels waren korter dan New Super Mario Bros. U maar wel origineler. De storymode was wel aan de korte kant. Toen ik gister begon zat ik 47% en zo'n 4,5 uur later werd dat 100%.
Daarnaast heb ik een aantal games weer opgepakt en vervolgens uitgespeeld namelijk LA Noire, Wolfenstein 2, de Blob, Mario Tennis Aces en New Super Mario Bros. U.
In mijn ogen is Mario Tennis Aces de 60 euro niet waard omdat er te weinig content in zit en de gameplay erg herhalend is. LA Noire en Wolfenstein 2 vond ik wel weer leuk en juist in handheld kwamen beide spellen goed tot hun recht.
Daarnaast heb ik een aantal games weer opgepakt en vervolgens uitgespeeld namelijk LA Noire, Wolfenstein 2, de Blob, Mario Tennis Aces en New Super Mario Bros. U.
In mijn ogen is Mario Tennis Aces de 60 euro niet waard omdat er te weinig content in zit en de gameplay erg herhalend is. LA Noire en Wolfenstein 2 vond ik wel weer leuk en juist in handheld kwamen beide spellen goed tot hun recht.
Haha toevallig ik ook, was begonnen aan sword vorige week maar al dat extra gedoe trekt met niet zo. Dus denk ga Ori eens proberen. Vond Hollow Knight ook geweldig(65+ uur in zitten) Balen dat de opvolger voorlopig niet naar de switch komt, denk dat ik die maar op de pc ga spelen.Walkman schreef op woensdag 9 september 2020 @ 20:26:
Zelf de afgelopen week bezig geweest met Ori and the Blind Forest (na vorige week Link's Awakening te hebben uitgespeeld). Prachtige game die steeds leuke nieuwe abilities aan het karakter toevoegt. Een game met voldoende uitdaging, maar waar ik nu (bijna aan het einde) in een omgeving ben gekomen waarvan ik mezelf afvraag of ik er het geduld voor ga hebben om er doorheen te komen. Zelfs op easy is die zeer moeilijk omdat je zoveel dingen goed moet timen. Desondanks wel een aanrader.
Neem aan aan dat je bij forlorn ruins bent? Gewoon blijven proberen, en zo af en toe wegleggen:)
Heb nu alle gebieden 100% op Hollow Grove na.
De SNES controllers zijn weer beschikbaar voor de liefhebber zag ik 😉
https://mynintendostore.n...talog/product/view/id/668
Thanks, direct even 1 exemplaar gescoordSpeedyNick schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:04:
De SNES controllers zijn weer beschikbaar voor de liefhebber zag ik 😉
Getoond op de Ubisoft Forward stream:
- Immortals: Fenyx Rising releast dus inderdaad op 3 december. Ubisoft heeft heel wat leentjebuur gespeeld bij Breath of the Wild en Griekse mythologie... maar hopelijk wordt het een goede game en draait ie vlot op Switch.
En echte gameplay:
- Scott Pilgrim vs. The World: The Game – Complete Edition ; is terug voor de 10de verjaardag van deze brawler. Release rond 'holiday 2020'.
- Immortals: Fenyx Rising releast dus inderdaad op 3 december. Ubisoft heeft heel wat leentjebuur gespeeld bij Breath of the Wild en Griekse mythologie... maar hopelijk wordt het een goede game en draait ie vlot op Switch.
En echte gameplay:
- Scott Pilgrim vs. The World: The Game – Complete Edition ; is terug voor de 10de verjaardag van deze brawler. Release rond 'holiday 2020'.
[ Voor 29% gewijzigd door JackAvery op 10-09-2020 21:58 ]
Voelt als een Zelda achtige game idd, benieuwd naar de gameplay.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ziet er goed uit Immortals: Fenyx Rising. Ben benieuwd hoe het op de Switch draait. En hoe het zit qua gameplay, leuke gameplay of wordt het al snel herhalend zoals we bij andere Ubisoft games zien (Starlink: Battle for Atlas etc.)
Ik ben wel geïnteresseerd, heb BotW uiteraard ook gespeeld. Maar dit wordt een insta buy denk ik.L23 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 22:22:
Ziet er goed uit Immortals: Fenyx Rising. Ben benieuwd hoe het op de Switch draait. En hoe het zit qua gameplay, leuke gameplay of wordt het al snel herhalend zoals we bij andere Ubisoft games zien (Starlink: Battle for Atlas etc.)
Wil deze wel specifiek op de switch, denk dat het een heerlijke controller game is
Lange presentatie deze maand:
KT will have a program that lasts 50 minutes on September 26th 10 PM, Japan time for Hyrule Warriors Age of Calamity. It will show off gameplay footage. https://t.co/gElnMkXlvt
— Will (PushDustIn) (@PushDustIn) 11 september 2020
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Weet iemand toevallig of die download code bij de Mega Man collectie Games voor de Switch gebruikt kan worden op een Nederlands account? Of moet je daar speciaal een Amerikaans account voor aanmaken?

De Switch heeft vorige week in Japan de kaap van 15 miljoen verkochte consoles bereikt.
Vergelijkende grafiek, launch aligned (bron: Hiska-kun op het ResetERA forum):

Merk op dat de DS hier niet op staat omdat de DS een verkoopsmonster was. Volgens GameDataLibrary hadden Japanners in dezelfde tijdsspanne al 22 miljoen consoles gekocht... Er zijn slechts zeven consoles die in Japan de kaap van 15 miljoen hebben bereikt, Switch doet het enkel langzamer dan de DS en de 3DS.... voorlopig.
Wat Immortal: Fenyx Rising previews (iedereen lijkt dit spel getest te hebben tbh...):
Vergelijkende grafiek, launch aligned (bron: Hiska-kun op het ResetERA forum):

Merk op dat de DS hier niet op staat omdat de DS een verkoopsmonster was. Volgens GameDataLibrary hadden Japanners in dezelfde tijdsspanne al 22 miljoen consoles gekocht... Er zijn slechts zeven consoles die in Japan de kaap van 15 miljoen hebben bereikt, Switch doet het enkel langzamer dan de DS en de 3DS.... voorlopig.
Wat Immortal: Fenyx Rising previews (iedereen lijkt dit spel getest te hebben tbh...):
- VentureBeat: Immortals: Fenyx Rising (formerly Gods & Monsters) is Ubisoft’s Zelda: Breath of the Wild (video+artikel)
- Eurogamer: Immortals Fenyx Rising is a messy mash-up of the best Nintendo and Ubisoft games this generation (artikel)
- Immortals: Fenyx Rising | HOW IT FEELS TO PLAY - Full Combat System Deep Dive (video)
- Tweakers
reviews: Immortals: Fenyx Rising - Beter goed gejat dan slecht verzonnen
eShop-downloadcodes zijn regiogebonden. De bonus downloadcode die ik bij DanMachi Infinite Combate kreeg was voor SEA en moest dus bijv. een account voor Hong Kong maken. Ik kon de code niet gebruiken in EU, US of JP.Linksquest schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:29:
Weet iemand toevallig of die download code bij de Mega Man collectie Games voor de Switch gebruikt kan worden op een Nederlands account? Of moet je daar speciaal een Amerikaans account voor aanmaken?
[Afbeelding]
Oke, bedankt voor de toelichting, dan laat ik die Mega Man even aan mij voorbij gaan.RayNbow schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:15:
[...]
eShop-downloadcodes zijn regiogebonden. De bonus downloadcode die ik bij DanMachi Infinite Combate kreeg was voor SEA en moest dus bijv. een account voor Hong Kong maken. Ik kon de code niet gebruiken in EU, US of JP.
Animal Crossing is echt wel een geschikt spel, zeker wanneer je zelf al aangeeft dat het rommelen op een eiland je wel aanspreekt. Zelf in huis gehaald voor m'n dochter, maar uiteindelijk zat heel het gezin op het eiland. We hadden zelf ook niet eerder ervaring met Animal Crossing.hippiepaci schreef op woensdag 9 september 2020 @ 18:47:
Tijdje terug hier de vraag neergelegd of de switch wat zou zijn als je zoals ik een hernia hebt. Naar aanleiding van wat antwoorden idd een switch aangeschaft en het bevalt goedspeel nu mario+Rabbids en met m'n dochtertjes Mario Party. Mario+Rabbids is erg leuk. Vrolijke setting maar toch wat diepgang qua strategie.
Nu op zoek naar meer gameshoop op de remaster van Tony Hawk.
Super Mario 3D All-Stars is al aan het preloaden btw. Beetje vroeg, maar prima wat mij betreft
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Dat is snel, maar heeft denk ik te maken met die nieuwe regel m.b.t. vooruitbestellen. Tot een week voor release kun je nog annuleren, zolang hij niet op je Switch gepreload is.Bas170 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:27:
Super Mario 3D All-Stars is al aan het preloaden btw. Beetje vroeg, maar prima wat mij betreft
Ik heb trouwens Hot Shot racing gekocht. Mijn 8BitDo SN30+ Pro is erdoor van slag, zo zeg. De R2 trigger deed het ineens niet meer, console even herstart, toen deed hij het weer. Na een kwartiertje weer hetzelfde. In de controllertest kan ik niet 1x op R2 drukken, het zijn dan volgens de test 2 of meer drukken. Als ik de game uitzet en iets anders ga spelen, dan doet de R2 het gewoon prima. Vreemd. In de controllertest kan ik dan ook weer gewoon een enkele druk geven en is het ook als 1 druk zichtbaar.
Overigens vind ik de game maar zozo.... Die 60FPS is echt alleen maar bij arcade racen. Bij de overige gamemodes is de framerate gewoon echt heel slecht. Cop vs Robbers is bijvoorbeeld gewoon niet speelbaar zo.... Daarbij is de rubber banding echt heel extreem in de SP. Verder ziet het er leuk uit en rijdt het (zolang het 60FPS is) lekker.
[ Voor 53% gewijzigd door Cyrax0508 op 11-09-2020 12:46 ]
Oei, dat is niet fijn, las er anders goeie dingen over.
Ja, ik ben ook een beetje verbaast persoonlijk. Cops & Robbers is in singleplayer bij lange na niet zo soepel als bijvoorbeeld een Grandprix. Heel gek. Timen voelde heel anders en het leek wel vertraagd. Zonde, maar gek dat ik er eigenlijk niemand over hoor.Linksquest schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:49:
Oei, dat is niet fijn, las er anders goeie dingen over.
Dat is inderdaad wel apart.
Ik hoop toch nog ergens een fysiek exemplaar te kunnen scoren, maar helaas overal uitverkocht. Hopen dat er nog een tweede lichting komt, en anders ga ik toch voor een digitaal exemplaar.Bas170 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:27:
Is wel €5,00 duurder, maar shop4.nl heeft het nog. https://www.shop4nl.com/n...tars-nintendo-switch-gameTransportman schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:13:
[...]
Ik hoop toch nog ergens een fysiek exemplaar te kunnen scoren, maar helaas overal uitverkocht. Hopen dat er nog een tweede lichting komt, en anders ga ik toch voor een digitaal exemplaar.
@Transportman Ik verwacht nog wel een tweede levering, maar we hebben het hier wel over Nintendo
. Op release dag zelf de game in bezit hebben gaat moeilijk worden voor een leuke prijs als je nog geen pre-order geplaatst had. Maar daarna loopt het wel los denk ik. Het is vooral de FOMO waardoor het nu overal uitverkocht lijkt te zijn. Ik zie mensen de game voor de zekerheid bij twee winkels bestellen. En ik zie zelfs mensen die het nu toch maar weer annuleren omdat ze het alleen besteld hadden om het niet mis te lopen, ze kwamen tot de realisatie dat ze games helemaal niet willen spelen :-S
Bedankt, ik heb hem daar besteld. Met 65 euro voor 3 games waarvan ik er 2 nog nooit heb gespeeld, toch een goede deal eigenlijk.Linksquest schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:14:
[...]
Is wel €5,00 duurder, maar shop4.nl heeft het nog. https://www.shop4nl.com/n...tars-nintendo-switch-game
Het zal inderdaad wel los lopen, ik hoef hem inderdaad niet op release dag zelf te hebben (heb nog genoeg andere spellen om te spelen), maar dit is er wel eentje die ik echt wil hebben.L23 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:28:
@Transportman Ik verwacht nog wel een tweede levering, maar we hebben het hier wel over Nintendo. Op release dag zelf de game in bezit hebben gaat moeilijk worden voor een leuke prijs als je nog geen pre-order geplaatst had. Maar daarna loopt het wel los denk ik. Het is vooral de FOMO waardoor het nu overal uitverkocht lijkt te zijn. Ik zie mensen de game voor de zekerheid bij twee winkels bestellen. En ik zie zelfs mensen die het nu toch maar weer annuleren omdat ze het alleen besteld hadden om het niet mis te lopen, ze kwamen tot de realisatie dat ze games helemaal niet willen spelen :-S
Dan denk ik dat ik die tzt een keertje tweedehands probeer te scoren. In de tussentijd begonnen met Stardew Valley. Ook rustig aan een beetje (ver)bouwen en ontdekken. Bevalt voorlopig ook welGim schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:43:
[...]
Animal Crossing is echt wel een geschikt spel, zeker wanneer je zelf al aangeeft dat het rommelen op een eiland je wel aanspreekt. Zelf in huis gehaald voor m'n dochter, maar uiteindelijk zat heel het gezin op het eiland. We hadden zelf ook niet eerder ervaring met Animal Crossing.
Bol.com heeft in de omschrijving staan dat ze geen nieuwe levering meer krijgen en dat het op=op is. Dat geloof ik wel. Er zijn inderdaad nog een aantal webshops waar je hem kan bestellen zoals shop4nl.L23 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:28:
@Transportman Ik verwacht nog wel een tweede levering, maar we hebben het hier wel over Nintendo. Op release dag zelf de game in bezit hebben gaat moeilijk worden voor een leuke prijs als je nog geen pre-order geplaatst had. Maar daarna loopt het wel los denk ik. Het is vooral de FOMO waardoor het nu overal uitverkocht lijkt te zijn. Ik zie mensen de game voor de zekerheid bij twee winkels bestellen. En ik zie zelfs mensen die het nu toch maar weer annuleren omdat ze het alleen besteld hadden om het niet mis te lopen, ze kwamen tot de realisatie dat ze games helemaal niet willen spelen :-S
@Ryatzu FOMO. Prima dat je dat geloofd. Zo doet iedereen mee aan het paniek zaaien. Het kan zijn dat Bol niet op de hoogte is van een nieuwe levering. Winkels zoals Coolshop hebben nu een tweede pre-order voor november. Het zou mooi zijn als Nintendo meer duidelijkheid gaf, maar gaat niet gebeuren.
Overigens had ik een pre-order geplaatst bij Base, die heeft een heleboel gecanceled omdat ze minder binnen krijgen dan verwacht.
@RJL86 Ja leuk gedaan dat menu. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de camera bediening van de games. Ik ben benieuwd of er opties zijn toegevoegd om dat naar voorkeur te kunnen instellen. Y-axis inverted en zo.
Overigens had ik een pre-order geplaatst bij Base, die heeft een heleboel gecanceled omdat ze minder binnen krijgen dan verwacht.
@RJL86 Ja leuk gedaan dat menu. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de camera bediening van de games. Ik ben benieuwd of er opties zijn toegevoegd om dat naar voorkeur te kunnen instellen. Y-axis inverted en zo.
Alsof coolshop zo betrouwbaar is. Nintendo zorgt zelf voor FOMO doordat ze duidelijk aangeven dat het limited is. De vraag is alleen tot hoever (of er een nalevering komt).L23 schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:08:
@Ryatzu FOMO. Prima dat je dat geloofd. Zo doet iedereen mee aan het paniek zaaien. Het kan zijn dat Bol niet op de hoogte is van een nieuwe levering. Winkels zoals Coolshop hebben nu een tweede pre-order voor november. Het zou mooi zijn als Nintendo meer duidelijkheid gaf, maar gaat niet gebeuren.
@Ryatzu Geen idee of Coolshop zo betrouwbaar is, zelfde kan je zeggen van Bol. Geef gewoon aan dat er net zo goed geen aanleiding is om te geloven dat het op = op is. Ik vind overigens Nintendo helemaal niet duidelijk wat in dit geval limited betekend.
[ Voor 20% gewijzigd door L23 op 13-09-2020 13:16 ]
Goederen die onbeperkt geproduceerd kunnen worden hebben geen waarde en digitaal producten zijn verschrikkelijk makkelijk te reproduceren. De keuze voor een beperkte oplage bij digitale producten (ook bij fysieke uitgave) is wanneer de kosten voor onverkochte producten de winst gaat drukken. Als alles uitverkocht is en de voorraad niet wordt aangevuld omdat de leverancier dat weigert dan heb je inderdaad FOMO door Nintendo, maar zoals L23 zegt weten we dat niet.Ryatzu schreef op zondag 13 september 2020 @ 12:31:
[...]
Alsof coolshop zo betrouwbaar is. Nintendo zorgt zelf voor FOMO doordat ze duidelijk aangeven dat het limited is. De vraag is alleen tot hoever (of er een nalevering komt).
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Enige hoop in de zaak van het drifting probleem in JoyCons:
https://www.4gamers.be/ni...rechtszaak-tegen-nintendo
https://www.4gamers.be/ni...rechtszaak-tegen-nintendo
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
@Zeror Waar hoop je dan op? Het enige wat ik in het artikel lees is dat een individu gebruik heeft gemaakt van zijn recht en een rechtszaak tegen Nintendo heeft gewonnen. Hij heeft meerdere malen zijn joy-cons laten repareren, toen dat het probleem niet verhielp wou hij zijn geld terug en kwam het tot een rechtszaak toen Nintendo dit weigerde. 18 maanden bezig geweest zijn probleem op te lossen/zijn gelijk te krijgen. Ik vind dat niet erg hoopvol, maar het is mooi dat hij de rechtszaak gewonnen heeft en dat het in de publiciteit komt.
Nee, maar het kan wel een aanleiding zijn voor andere rechtzaken om sneller te oordelen in het voordeel van de gamer.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat zal wel meevallen, want in dit specifieke geval heeft Nintendo verzaakt om zich te verweren in de zaak. Of dat bewust is weet ik niet maar er is dus inhoudelijk geen rechterlijke uitspraak welke ook voor anderen van toepassing kan zijn.
Alleen dat Nintendo zich niet heeft verweerd en daardoor de eiser in het gelijk is gesteld.
Alleen dat Nintendo zich niet heeft verweerd en daardoor de eiser in het gelijk is gesteld.
[ Voor 6% gewijzigd door harley op 14-09-2020 19:37 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Het gerucht gaat dat Mario galaxy 2 verborgen (ie. moet unlocked worden) zit in 3d all stars?
😂 Dat zou ik echt klote vinden. Wat Galaxy 2 moet op het hoesje staan...sderooij schreef op maandag 14 september 2020 @ 19:39:
Het gerucht gaat dat Mario galaxy 2 verborgen (ie. moet unlocked worden) zit in 3d all stars?
Dat zou wel geniaal zijn zeg!sderooij schreef op maandag 14 september 2020 @ 19:39:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En je kan de triforce vinden in een geheime kamer in Ocarina of Time!sderooij schreef op maandag 14 september 2020 @ 19:39:
...ok het zou erg cool zijn als Galaxy 2 er wel in zit.
You heard it here first!JackAvery schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:16:
[...]
En je kan de triforce vinden in een geheime kamer in Ocarina of Time!
Maar we zien wel he
En Mew onder een vrachtwagen!JackAvery schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:16:
[...]
En je kan de triforce vinden in een geheime kamer in Ocarina of Time!
Wat slecht dat de fysieke Super Mario 3D All Stars al is uitverkocht en dat er maar zo'n beperkte oplage van is blijkbaar. Het lijkt mij toch dat Nintendo dikke winst zou willen maken op iets als dit. Ik zou het wel weten...
Maar ik neem aan dat de digitale versie dus wel beschikbaar is? Dan is het duidelijk een gevalletje van: wij verkopen het liever digitaal zonder een winkel ertussen.
Maar ik neem aan dat de digitale versie dus wel beschikbaar is? Dan is het duidelijk een gevalletje van: wij verkopen het liever digitaal zonder een winkel ertussen.
Ik dacht van laat ik hem maar pre-orderen doe ik nooit, maar ik heb hem gelukkig nog weten te bemachtigen. De 18de moet die als het goed is komen.Silvestris schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:02:
Wat slecht dat de fysieke Super Mario 3D All Stars al is uitverkocht en dat er maar zo'n beperkte oplage van is blijkbaar. Het lijkt mij toch dat Nintendo dikke winst zou willen maken op iets als dit. Ik zou het wel weten...
Bron?sderooij schreef op maandag 14 september 2020 @ 19:39:
Voor degene die net als ik nog een fysieke versie willen pre-orderen; bij amazon uk is deze nog beschikbaar voor 54,43 pond inc verzendkosten, zo'n €59. En uiteraard Engelstalige cover.Silvestris schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:02:
Dat zou het voor mij van een mwah collectie naar een goede release brengen
Paar weken geleden kwam Deponia binnen via de duitse amazon. Ik ben wel gecharmeerd van point en click. Jaren geleden een review gelezen en was mij bijgebleven. 22 euro voor een full game in een doosje.
Dit weekend begonnen. Heerlijk traag, rustig puzzelen, leuke graphics en een (tot nu toe) heel leuk verhaal.
Dik vermaak volgens mij.
Dit weekend begonnen. Heerlijk traag, rustig puzzelen, leuke graphics en een (tot nu toe) heel leuk verhaal.
Dik vermaak volgens mij.
Fight Crab releast vandaag! Voor wie nog niet bekend is met de glorie van Fight Crab, hier is de Steam trailer van een maand geleden:
Limited Run Games is er weer.. met deze keer een fysieke release van Doom 64. Pre-orders starten 25 september. Collector's edition:
Limited Run Games is er weer.. met deze keer een fysieke release van Doom 64. Pre-orders starten 25 september. Collector's edition:
[ Voor 35% gewijzigd door JackAvery op 15-09-2020 09:24 ]
de nieuwe fortnite bundel met blauwe gele joycon ...
zal deze versie ook zeldzaam worden zoals de AC editie? wat denken jullie?
Is er bekend of Roller Coaster Tycoon 3 ook als cartridge uitkomt ? Kan hem nergens terugvinden namelijk en dat terwijl hij volgende week uit zou komen. ( wel de reollercoaster tycoon adventures maar die bedoel ik niet)
Zelfs in de NL E-Shop staat er geen prijs bij, in de belgische staat hij voor 29,99. Maar ik heb liever cartridge's. heb 3 digitale games, en telkens als ik wil spelen moet ie checken of dat wel mag. Daar heb ik helemaal geen zin in, heb vaak genoeg juist geen internet tot mijn beschikking als ik op mijn switch wil spelen. Daatrnaast ben ik gewoon geen fan van download only games voor de toekomstbestendigheid ( wil geen discussie hierover uitlokken, dit is gewoon mijn mening)
:strip_exif()/f/image/EeqttAMXjUTTHBav6QszGpoF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet of het uit de trailer te zien is, ik zie alleen een switch logo en een eshop logo. Bestaat er een cartridge logo ?
Zelfs in de NL E-Shop staat er geen prijs bij, in de belgische staat hij voor 29,99. Maar ik heb liever cartridge's. heb 3 digitale games, en telkens als ik wil spelen moet ie checken of dat wel mag. Daar heb ik helemaal geen zin in, heb vaak genoeg juist geen internet tot mijn beschikking als ik op mijn switch wil spelen. Daatrnaast ben ik gewoon geen fan van download only games voor de toekomstbestendigheid ( wil geen discussie hierover uitlokken, dit is gewoon mijn mening)
:strip_exif()/f/image/EeqttAMXjUTTHBav6QszGpoF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet of het uit de trailer te zien is, ik zie alleen een switch logo en een eshop logo. Bestaat er een cartridge logo ?
[ Voor 44% gewijzigd door harley op 15-09-2020 11:15 ]
Of het waar is zal dan snel genoeg bekend worden, gezien SM3DAS nu gedatamined wordt:sderooij schreef op maandag 14 september 2020 @ 19:39:
Super Mario 3D All Stars has leaked onto the Internet.
— OatmealDome (@OatmealDome) 15 september 2020
It appears all the games are emulated.
Galaxy and Sunshine run under a Wii and GameCube emulator named "hagi"(?) possibly made by NERD (Nintendo of Europe division).
Mario 64 is running under an N64 emulator. Dunno which.
Galaxy in particular is really interesting. It appears they recompiled the original code to run natively on the Switch CPU, but everything else (GPU/Audio) is running in the emulator.
Interesting trick!
Considering the amount of work that NERD (Nintendo of Europe) put into their literally brand new Wii and GameCube emulator, I don't think I can really call it lazy.
Lacking in features and disappointing (depending on what you wanted/expected), sure, but not *lazy*...
Wow, this is weird. Nintendo's official Wii and GameCube emulator does not use NVN (the standard way to program 3D graphics on the Switch).
Instead, it uses the industry standard Vulkan API.
[ Voor 7% gewijzigd door RayNbow op 15-09-2020 10:54 ]
Die Fortnite bundle lijkt me een editie specifiek voor deze herfst/winter. AC bundle wordt nog steeds geproduceerd. In Japan krijgen ze er regelmatig, en in Australië/Nieuw-Zeeland is recent nog een shipment geweest.Aggressor schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:55:
de nieuwe fortnite bundel met blauwe gele joycon ...
@harley , misschien moet je je Switch het primaire apparaat maken, en de Switch die het meeste toegang heeft tot internet het secundaire.
[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 15-09-2020 10:58 ]
Ben vooral benieuwd hoe goed de games draaien.RayNbow schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:51:
[...]
Of het waar is zal dan snel genoeg bekend worden, gezien SM3DAS nu gedatamined wordt:
[Twitter][Twitter][Twitter]
[Twitter]
Vind het wel apart dat Galaxy wel opnieuw compiled is en Sunshine niet. Aangezien beide op praktisch dezelfde serie CPU's draaiden origineel.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb gister een random game gekocht voor 3 euro op de eShop en ben aangenaam verrast. Voor iedereen die Wild Guns vroeger leuk vond. 
Leuke aankoop! Zeker voor die €3,-. Ik ga er ook eens naar kijken. Thx voor het delen.Disfigured schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:25:
Ik heb gister een random game gekocht voor 3 euro op de eShop en ben aangenaam verrast. Voor iedereen die Wild Guns vroeger leuk vond.
[YouTube: BOT VICE - Official Trailer (Nintendo Switch) - DYA GAMES]
Nieuwe trailer van Super Mario 3D All-Stars
Ik had een niet meer werkende L button op mijn linker Joycon. Reparatie aangevraagd via Nintendo, zaterdag kosteloos opgestuurd en vandaag al een nieuwe Joycon binnen en onder garantie uiteraard. Top service.
En maar eens Ring Fit besteld, lijkt ons allemaal wel iets!
En maar eens Ring Fit besteld, lijkt ons allemaal wel iets!
Ik was toch echt een van de snelste met een preorder bij Nedgame, maar kreeg toch net mooi een mailtje binnen dat de levering is uitgesteld omdat ze niet genoeg exemplaren binnen hebben gehad. Lekker dan. Ze verwachten, voor wat het waard is, wel het volgende week te kunnen leveren...Linksquest schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:00:
[YouTube: Super Mario 3D All-Stars - Overview Trailer - Nintendo Switch]
Nieuwe trailer van Super Mario 3D All-Stars
Something under the bed is drooling
Heb al berichten voorbij zien komen dat Nedgame niet genoeg exemplaren heeft van Super Mario 3D All Stars om iedereen met een pre-order te voorzien.
Ikzelf heb gelukkig nog niks gehoord, dus hopelijk komt die de 18e gewoon binnen.
edit:oh, Mauz was me al voor.
Ikzelf heb gelukkig nog niks gehoord, dus hopelijk komt die de 18e gewoon binnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 15-09-2020 16:50 ]
Zelf nog niks gehoord van mijn lokale gameboer, hopelijk heb ik vrijdag mijn examplaar binnenRaem schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:49:
Heb al berichten voorbij zien komen dat Nedgame niet genoeg exemplaren heeft van Super Mario 3D All Stars om iedereen met een pre-order te voorzien.
En soms wel eens donderdag al
Had bestel bij Shopto, bevestiging dat ze mijn bestelling binnen hebben, maar verwacht niet dat ik de game deze week al kan spelen.
Ik heb hem nog bij bol.com besteld, status staat nogsteeds netjes op "Gereserveerd" en nog geen bericht gehad, hopelijk vrijdag binnen!
Wat is een van de snelste? Ik had hem om 16.20 erdoorheen en betaald.Mauz1978 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:42:
[...]
Ik was toch echt een van de snelste met een preorder bij Nedgame, maar kreeg toch net mooi een mailtje binnen dat de levering is uitgesteld omdat ze niet genoeg exemplaren binnen hebben gehad. Lekker dan. Ze verwachten, voor wat het waard is, wel het volgende week te kunnen leveren...
Had je een ophaal in de winkel of bezorgen?
[ Voor 4% gewijzigd door Cyrax0508 op 15-09-2020 17:41 ]
Vandaag eens gekeken wat de status van de reparatie van mijn xenoblade controller is.
Nog niet ontvangen. Dat is vreemd voor iets wat begin deze maand al die kant opgegaan is.
Nog niet ontvangen. Dat is vreemd voor iets wat begin deze maand al die kant opgegaan is.
Had m 16.15 in mn mandje, maar nog gewacht op de g&w en de gezamelijke order was om 17.00. In een andere forum wordt gezegd dat als je nu al geen mailtje hebt gehad je order gewoon krijgt deze week.Cyrax0508 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:37:
[...]
Wat is een van de snelste? Ik had hem om 16.20 erdoorheen en betaald.
Had je een ophaal in de winkel of bezorgen?
Ik moet een weekje wachten aldus nedgame.
Something under the bed is drooling
Aah, dank voor de headsup.Mauz1978 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:03:
[...]
Had m 16.15 in mn mandje, maar nog gewacht op de g&w en de gezamelijke order was om 17.00. In een andere forum wordt gezegd dat als je nu al geen mailtje hebt gehad je order gewoon krijgt deze week.
Ik moet een weekje wachten aldus nedgame.
Ik zit er dan denk ik wel bij. Ik heb er voor mijzelf en mijn zus een besteld. De ene om 16.20 voor bezorgen en de andere voor ophalen om 16.31. Voor beide heb ik geen mail gehad.
Ik heb hem ook daar gehaald. Hoop dat er niets aan gaat veranderen. Als het kan wil ik alles op cartridge hebben. Voelt gewoon fijn om iets vast te hebben.ArniD schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:59:
Ik heb hem nog bij bol.com besteld, status staat nogsteeds netjes op "Gereserveerd" en nog geen bericht gehad, hopelijk vrijdag binnen!
Ik heb van Game Mania ook nog niks gehoord, ga hem wel gewoon in de winkel ophalen.
Nieuwe SNES en NES game update volgende week:
DKC2 en Picross!
Edit: In Europa heet S.C.A.T. trouwens Action in New York. En in Japan krijgt men weer een paar andere (en zeer degelijke) titels:
Fire Emblem!
DKC2 en Picross!
Edit: In Europa heet S.C.A.T. trouwens Action in New York. En in Japan krijgt men weer een paar andere (en zeer degelijke) titels:
Fire Emblem!
[ Voor 46% gewijzigd door JackAvery op 16-09-2020 09:41 ]
Geen mailtje van nedgame gehad so far dus verwacht m gewoon deze week. En YESSSS DKC2
Same here... Geen mail gehad, dus ik vermoed dat het wel goed zit. Maar ik was er ook pijlsnel bij dit keer, ik was toevallig vrij, want anders had ik het waarschijnlijk niet meteen geweten dat de game kwamderKaiser29 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:00:
Geen mailtje van nedgame gehad so far dus verwacht m gewoon deze week. En YESSSS DKC2
Nieuwe Partner Showcase:
Tune in 17/09 at 16:00 CEST for a livestreamed #NintendoDirectMini Partner Showcase, featuring information on upcoming Nintendo Switch titles exclusively from our publishing partners.
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 16 september 2020
🎥 Watch it here tomorrow: https://t.co/gEHCrKuiBI pic.twitter.com/Unyqvpj6ha
DKC2 was echt mijn favo snes game van vroegah. Kan niet wachtenJackAvery schreef op woensdag 16 september 2020 @ 08:02:
Nieuwe SNES en NES game update volgende week:
[YouTube: NES & Super NES - September Game Updates - Nintendo Switch Online]
DKC2 en Picross!
[YouTube: ファミリーコンピュータ & スーパーファミコン Nintendo Switch Online 追加タイトル [2020年9月]]
Fire Emblem!
Stiekem had ik liever Fire Emblem gehad ipv SCAT
hier in Europa.
Ja heb van hen ook nog niets gehoord maar mag hopen dat mijn pre-order wel binnen komt in de winkelLinksquest schreef op woensdag 16 september 2020 @ 00:09:
Ik heb van Game Mania ook nog niks gehoord, ga hem wel gewoon in de winkel ophalen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Weet waar je aan begint. Voordat je het weet heb je 7 Picross/nonogram-games in je top 18 meest gespeelde games zitten:RJL86 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:46:
Gaaf hoor, heb [...]Picross[...] nooit gespeeld. Leuk om er mee te beginnen.
Net mijn snes switch controller mogen ontvangen, binnen een week! 
Dat wordt vanavond weer even all stars spelen
Dat wordt vanavond weer even all stars spelen

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic