Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe er niet aan mee. En wel hier om.

Ik heb Mario 64 en Sunshine tijdens de releases al gespeeld en de volle mep voor betaald, dus dat helpt wel om dit lekker te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
Ik snap niet waarom mensen het vervelend vinden dat deze maar beperkt beschikbaar is, je kunt hem nu nog zowel digitaal als fysiek kopen, dus wat is het probleem?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem is natuurlijk dat we het nu verplicht moeten kopen... FOMO :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 17:58
Is in principe niet elke game beperkt beschikbaar?

Ik kan nu ook niet naar de winkel gaan om een PS3 game nieuw te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:20
RJL86 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 11:29:

Niet echt te vergelijken he. Games voor een systeem van 14 jaar oud, of een game die nu uitkomt en een half jaar beschikbaar is.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:42
RJL86 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 11:29:

Ja, alleen wat ze hiermee doen is natuurlijk een enorme FOMO creëren. Naast het feit dat niemand weet of er genoeg gedrukt worden of dat er nu een batch komt en dat is het. Een hoop mensen kunnen daar niet zo goed tegen, waar ik opzich wel bij kan maar wat ik zelf niet heb.

Ik heb gewoon gepreorderd omdat ik het spel graag fysiek wil :) Lijkt me een kwestie van zelf bepalen of je het de 60 euro waard vind. Echt in de aanbieding zal door de beperkte oplage niet snel gebeuren en tweedehands is even de vraag wat de prijzen gaan doen (ook na 03/2021).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gynnad schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 10:59:
Ik snap niet waarom mensen het vervelend vinden dat deze maar beperkt beschikbaar is, je kunt hem nu nog zowel digitaal als fysiek kopen, dus wat is het probleem?
Omdat er voor de consument eigenlijk geen redenen zijn waarom dit spel beperkt in de tijd zou moeten zijn.

Maar vanuit Nintendo's perspectief...
- misschien denken ze dat FOMO inderdaad meer sales gaat veroorzaken dan een lange sales tail
- misschien willen ze niet dat hun oudere games de wind uit de zeilen haalt voor current-gen Mario platformers
- misschien volgen ze slaafs Japanse gewoontes waarbij bedrijven voor de X-ste verjaardag van een product/merk/mascotte producten releasen die slechts tijdelijk beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Gynnad schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 10:59:
Misschien omdat je er nu geen geld voor hebt, of je hebt geen tijd, of je wilt eerst nog andere games uitspelen voordat je wat nieuws koopt. Je wordt nu verplicht om het spel binnen een half jaar na release te kopen als je het in de toekomst wilt gaan spelen. Of wat als je over een jaar je eerste Switch koopt?

Beetje vreemd als je hier geen problemen in ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 11:37
Hoe langer ik er over nadenk hoe minder ik begrijp van dat hele mario kart ding.
De prijs. 120 euro per stuk.
Volgens mij is dit nu net iets wat het leukste is om samen te spelen. Samen een baan maken en dan samen racen. Daarvoor moet je minimaal twee karts hebben. Maar volgens de omschrijving ook twee switchen.
Wie gaat er nu en twee keer 120 euro neertellen en een extra switch kopen om samen thuis te spelen.

Wat mij veel logischer leek, commercieel gezien.
Max 50 euro per kart. 75 euro voor een kart met de baan sets. 120 euro voor een beginners set met twee karts. Ze hadden dan bijvoorbeeld sets kunnen maken met. Mario + luigi, peach + toad, of Bowser en bowser jr.
Alle karts ook los verkrijgbaar en dan extra baan elementen los verkopen, zoals bv een pijp waar in de game een piranha plant uit komt, of ramps en bochten.

Dit inclusief een split screen mode voor bv max 2 spelers per switch.

Zo hadden ze een heel eco systeem kunnen maken van speelgoed. En ik verwacht dat ze dan veel meer verkopen.

De prijs en de multiplayer limitatie die er nu is klinkt bijna wel alsof ze een idee hadden, dit niet goed konden realiseren en maar gewoon hun verlies nemen door het uit te brengen zoals het nu is. Zoveel r&d kosten terug winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Raem schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 11:44:
[...]

Misschien omdat je er nu geen geld voor hebt, of je hebt geen tijd, of je wilt eerst nog andere games uitspelen voordat je wat nieuws koopt. Je wordt nu verplicht om het spel binnen een half jaar na release te kopen als je het in de toekomst wilt gaan spelen. Of wat als je over een jaar je eerste Switch koopt?

Beetje vreemd als je hier geen problemen in ziet.
Jammer dat het gelimiteerd is, maar het is verder niet meer dan een luxe probleem. Voor de een is het nostalgie (maar hebben ze de spellen dus al een keer gedaan), voor de ander is het een tweede kans omdat ze de originele release gemist hebben en voor weer een ander zijn het verouderde games met genoeg andere keuze aan games van nu.

Nintendo beperkt hiermee ook voor zichzelf de winst. Wie weet zien ze in dat er een ongekende vraag is en produceren ze volgend jaar gewoon bij? Hebben ze dat niet ook bij de mini NES gedaan?

En er zijn wel meer dingen die tijdelijk geproduceerd worden, zoals LEGO. Je moet er maar op tijd bij zijn en anders dieper in de buidel tasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:15
Zoals Spawnwave al zei: als je het 'goed' wilt doen, dan koop je de fysieke versie van 3d all stars en die laat je in het plastic, en je koopt/speelt de digitale editie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Gim schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:07:
[...]
Nintendo beperkt hiermee ook voor zichzelf de winst. Wie weet zien ze in dat er een ongekende vraag is en produceren ze volgend jaar gewoon bij? Hebben ze dat niet ook bij de mini NES gedaan?

En er zijn wel meer dingen die tijdelijk geproduceerd worden, zoals LEGO. Je moet er maar op tijd bij zijn en anders dieper in de buidel tasten.
Het gaat om digitale content, dus er hoeft niks extra geproduceerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eitot
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Super Mario 3D All-Stars is ook beschikbaar bij de Britse base.com (link), die ook naar Nederland verzenden. De prijs inclusief verzendkosten (momenteel tussen € 53 en € 54) is zelfs een beetje lager dan de reguliere prijs van € 60. Ik heb daar al vaker besteld en tot nu toe geen problemen gehad (behalve dat de verzending een paar dagen langer duurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 09:17:
Ik doe er niet aan mee. En wel hier om.

Ik heb Mario 64 en Sunshine tijdens de releases al gespeeld en de volle mep voor betaald, dus dat helpt wel om dit lekker te laten gaan.
Het is uiterst slim van Nintendo en de column slaat de spijker op de kop! Ik koop Mario 3D All Stars fysiek en digitaal. Want het voelt als premium om deze games te bezitten en te spelen op de Switch. Ik weet als consument dat dit altijd zijn waarde zal houden.

Is het een dikke vinger naar de consument? Zeker. Vind ik het erg? Nee, want ik koop het met liefde. Zou ik bij andere games zo snel mijn portemonnee trekken als ik ze al eens op andere consoles heb gespeeld en de volle mep betalen? Nee, ik zou nooit een Spyro of Crash kopen voor € 60,00 en dat zijn ook nog eens echte remakes. Maar deze collectie koop ik zonder nadenken voor de volle mep, en met mij zowat de hele wereld.

Als je een Zelda BotW van 3 jaar oud wil, betaal je gewoon hetzelfde als 3 jaar terug. Ook op de tweedehands markt.

We kunnen er van alles van vinden, maar het is bovenal zeer knap! Daar heb ik veel respect voor. Ze laten me oude meuk kopen en ik ben blij dat ik het mag kopen van ze 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tekken4111
RJL86 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:33:
Bij GameMania is ie inmiddels ook uitverkocht.
Laatste stuks nu weer beschikbaar bij gamemania. Blijkbaar hebben ze nog wat extra aantallen gekregen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
All stars 3F ook gereserveerd bij bol. Ben benieuwd of en wanneer t verzonden zal worden...

Alle drie nooit gespeeld, dus wel nieuwsgierig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martin_v_z schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 11:53:
Hoe langer ik er over nadenk hoe minder ik begrijp van dat hele mario kart ding.
De prijs. 120 euro per stuk.
Volgens mij is dit nu net iets wat het leukste is om samen te spelen. Samen een baan maken en dan samen racen. Daarvoor moet je minimaal twee karts hebben. Maar volgens de omschrijving ook twee switchen.
Wie gaat er nu en twee keer 120 euro neertellen en een extra switch kopen om samen thuis te spelen.

Wat mij veel logischer leek, commercieel gezien.
Max 50 euro per kart. 75 euro voor een kart met de baan sets. 120 euro voor een beginners set met twee karts. Ze hadden dan bijvoorbeeld sets kunnen maken met. Mario + luigi, peach + toad, of Bowser en bowser jr.
Alle karts ook los verkrijgbaar en dan extra baan elementen los verkopen, zoals bv een pijp waar in de game een piranha plant uit komt, of ramps en bochten.

Dit inclusief een split screen mode voor bv max 2 spelers per switch.

Zo hadden ze een heel eco systeem kunnen maken van speelgoed. En ik verwacht dat ze dan veel meer verkopen.

De prijs en de multiplayer limitatie die er nu is klinkt bijna wel alsof ze een idee hadden, dit niet goed konden realiseren en maar gewoon hun verlies nemen door het uit te brengen zoals het nu is. Zoveel r&d kosten terug winnen.
Ik dacht dit eerst ook, tot mensen me er op wezen hoeveel RC cars eigenlijk wel kosten :P Duur speelgoed maar wel erg leuk gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
JackAvery schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:58:
[...]

Ik dacht dit eerst ook, tot mensen me er op wezen hoeveel RC cars eigenlijk wel kosten :P Duur speelgoed maar wel erg leuk gevonden
Ik weet het niet hoor. Als ik op bol.com kijk zijn de meeste speelgoed afstand bestuurbare autos onder de 40 euro. Ik kan er maar 1 vinden met een camera er op en die is 70 euro. Nog best een verschil tussen 70 en 120 euro.

Misschien was ik iets optimistisch in mijn vorige post. Maar 70 euro per auto had alsnog een logischere stap geweest. En als het echt niet kon om splitscreen op de switch te doen hadden ze er ook een mobiele app van kunnen maken.

Mijn punt was een beetje dat ik het het een typisch multiplayer concept vind, waarbij vooral de verkoop van meerdere speelgoed elementen voor de winst moet zorgen. Beetje zoals het skylander idee, of de lego mario lijn.
Dat lijkt mij commercieel gezien een veel logischere aanpak dan wat ze nu hebben gemaakt.

Het feit dat Nintendo die route niet neemt geeft mij dus een beetje het gevoel dat er een probleem was (dat zou technisch of kosten kunnen zijn geweest) en dus de stekker er uit hebben getrokken en het product op de markt hebben gebracht om nog zo veel mogelijk geld terug te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
martin_v_z schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:37:
[...]

Ik weet het niet hoor. Als ik op bol.com kijk zijn de meeste speelgoed afstand bestuurbare autos onder de 40 euro. Ik kan er maar 1 vinden met een camera er op en die is 70 euro. Nog best een verschil tussen 70 en 120 euro.
50 euro software? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:46
Kan zijn dat ik het gemist had maar de kart kost toch rond de €60 en het spel zou gratis zijn bij aankoop hiervan?

Of was dat het prijsfoutje van bol.com?

Dan nog, een kart en het spel zelf voor €120 is niet heel slecht toch?

Tenzij je er twee wil dan koop je dus eigenlijk twee keer de kart en twee keer het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het spel zit niet fysiek inbegrepen, is een gratis eshop download. En de poortjes waar je door heen moet rijden zijn van karton? Dus eigenlijk is die 120 euro puur de kart zelf.

Ik vind het best tof speelgoed. Vroeger droomde ik van een camera op mijn afstand bestuurbare auto en nu werkt dat zelfs met AR en is er een Mario Kart spel omheen gebouwd. Maar het lijkt mij single player een stuk sneller saai worden dan Mario Kart 8 Deluxe. En voor multiplayer heb je twee sets nodig wat best wel duur is. En mijn woning is totaal niet geschikt om een simpele track op te zetten. Ik denk dat bij de meeste mensen de mogelijkheden om een toffe track te bouwen in hun woning vrij beperkt is. Vraag me dus af of het veel gekocht gaat worden en hoe vaak er mee gespeeld gaat worden.

Maar niet zo gelimiteerd als Mario 3D All-Stars, dus wellicht komt er ooit een leuke aanbieding, maar 2 sets kopen blijft hoe dan ook prijzig voor de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Heeft iemand een idee hoe snel die kart door je kamer gaat? M'n woonkamer is klein, maar als die kar kruissnelheid heeft is t saai.. en als die 30 per uur rijdt en met powerups zelfs nog harder.. is t niet te doen. Of zou dit instelbaar zijn obv je parcours?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RJL86
Die kart lijkt me best wel tof om te hebben, maar ik denk als je er een paar keer mee gespeeld hebt, dat je het nooit meer aanraakt.

Daarnaast is de game alleen in de eshop verkrijgbaar. Ik weiger digitale games te kopen, dus dan houd het al op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen idee. Maar denk dat je meer ruimte nodig hebt en grotere bochten maakt dan een Lego trein baan aanleggen. En als je een vloerkleed in je kamer hebt liggen wordt het ook al lastig rijden :P

Zou trouwens wel tof zijn als je kan kiezen uit 50 tm 200CC.

@RJL86 Ik ben daar ook heel streng in :p liefst ook alles fysiek. Maar bij een dergelijk fysiek product graag ook de game fysiek. Dat is voor mij inderdaad een min puntje.

[ Voor 39% gewijzigd door L23 op 05-09-2020 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tekken4111
L23 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:55:
Geen idee. Maar denk dat je meer ruimte nodig hebt en grotere bochten maakt dan een Lego trein baan aanleggen. En als je een vloerkleed in je kamer hebt liggen wordt het ook al lastig rijden :P

Zou trouwens wel tof zijn als je kan kiezen uit 50 tm 200CC.

@RJL86 Ik ben daar ook heel streng in :p liefst ook alles fysiek. Maar bij een dergelijk fysiek product graag ook de game fysiek. Dat is voor mij inderdaad een min puntje.
Volgensmij kon je kiezen uit 50,100 en 150cc. Ik ga de bron even zoeken! Wat de snelheid van 150cc bij de fysieke kart zou zijn is dan wel weer interessant.

Edit: Ik kan de bron even niet terugvinden, ik zou zweren dat ik het ergens gelezen of gehoord had. Ik heb wel kunnen terugvinden dat Nintendo de battery life aangaf voor 150cc, wat impliceert dat er meerdere cc klassen zijn: link.

[ Voor 23% gewijzigd door tekken4111 op 05-09-2020 18:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:51:
[...]
Ik vind het best tof speelgoed. Vroeger droomde ik van een camera op mijn afstand bestuurbare auto en nu werkt dat zelfs met AR en is er een Mario Kart spel omheen gebouwd. Maar het lijkt mij single player een stuk sneller saai worden dan Mario Kart 8 Deluxe. En voor multiplayer heb je twee sets nodig wat best wel duur is. En mijn woning is totaal niet geschikt om een simpele track op te zetten. Ik denk dat bij de meeste mensen de mogelijkheden om een toffe track te bouwen in hun woning vrij beperkt is. Vraag me dus af of het veel gekocht gaat worden en hoe vaak er mee gespeeld gaat worden.
[...]
Op Amazon Japan zijn de Mario en Luigi karts allebei reeds uitverkocht...

Trouwens, het spel ondersteunt inderdaad tot 150 CC (zoals @tekken4111 dacht), en tot 4 spelers. De snelheid bepaalt ook hoe lang de karts kunnen rijden, op 150 CC zou dat ongeveer 1.5 uur zijn. Qua ruimte raadt Nintendo minstens 3mx3.5m aan. (Bron: Japanse website Nintendo, Japanse website Mario Kart Live). Vraag me echter niet hoe snel 150 CC + een mushroom booster is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@JackAvery Dat is interessant dat het in Japan allebei uitverkocht is. Ze hebben daar kleinere woningen dan hier. Met die 3 bij 3,5 meter kom je dan denk ik niet verder dan een ronde track, een soort Baby Park :P Het aankondiging filmpje liet in ieder geval een zeer grote woonkamer zien.

Ik neem verder aan dat je ook gewoon zonder track kan rondrijden. En ik ben benieuwd hoe goed het werkt, zowel de AR als de verbinding. Ik verwacht dat de Switch een directe verbinding maakt met de kart. Wellicht is dat ook de reden waarom 2 karts op 1 Switch/splitscreen niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:55
Met alle discussies rond de nieuw aangekondigde mario games hebben mensen het erover dat ze de game perse fysiek willen hebben.
Wat is daar het voordeel aan tov digitaal?

Ikzelf vind het wel makkelijk om een game te downloaden en zo makkelijk naar een andere game te switchen zonder gedoe met cartridges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
Megupe schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 19:42:
Met alle discussies rond de nieuw aangekondigde mario games hebben mensen het erover dat ze de game perse fysiek willen hebben.

Ikzelf vind het wel makkelijk om een game te downloaden en zo makkelijk naar een andere game te switchen zonder gedoe met cartridges.
Doorverkopen, wat dus je bedrag voor het gespeelde spel omlaag haalt. Of natuurlijk voor je collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
@Megupe ik heb liever iets fysiek en zeker als het dat geld is. Maar veelal bij first party games e.d.
Kleinere spellen koop ik wel digitaal.

Maar mocht het toch tegenvallen, dan kun je het altijd weer verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

In het slechtste geval platform gaat voor altijd offline game foetsie heb je met fysiek geen last van.

Daarbij fysiek uitgespeeld is doorverkopen mogelijk (als je dat wil natuurlijk)

[ Voor 7% gewijzigd door RobbyTown op 05-09-2020 20:07 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:37
Ik hoor jullie over snelheid en ruimte. Maar waar ik zelf het meeste mee zit is grip.
Thuis een plavuizen vloer beneden(je hoort de robotstofzuiger ook duidelijk over de voegen rijden) wat natuurlijk heel anders is dan het laminaat dat boven ligt.
Daarbij verliezen de meesten rc autos in huis heel snel hun grip, dus zo'n ontzettende snelheid zal er dan niet in zitten lijkt mij.. Beetje scherpe bocht en je ligt eruit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:33
lennertvdkort schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:11:
Saarbij verliezen de meesten rc autos in huis heel snel hun grip, dus zo'n ontzettende snelheid zal er dan niet in zitten lijkt mij.. Beetje scherpe bocht en je ligt eruit
Cool. Powerslides. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86

Handig voor de 2e hands markt, en ik kan de games over 20 jaar nog steeds spelen, dat is met digitaal altijd maar de vraag. Daarnaast vind ik het gewoon mooi staan op de plank.

[ Voor 3% gewijzigd door RJL86 op 05-09-2020 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 22:24
Arunia schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 19:46:
@Megupe ik heb liever iets fysiek en zeker als het dat geld is. Maar veelal bij first party games e.d.
Kleinere spellen koop ik wel digitaal.

Maar mocht het toch tegenvallen, dan kun je het altijd weer verkopen.
Zo denk ik er ook over, heb toch wel eens dat ik een spel niks vind en daardoor toch kan doorverkopen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:55
Duidelijk. Dank voor jullie toelichting d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:28

Kan het ten eerste makkelijker uitlenen aan b.v. vrienden (geven ze mij maar een kleine donatie voor de volgende game 😉).
Daarnaast is het makkelijker retourneren als het toch niet bevalt, heb daar digitaal helaas slechte ervaringen mee.
En het staat mooier in de kast voor bij de verzameling 😎

Alleen de leukere online aanbiedingen wil ik nog wel eens doen, maar helaas leert de ervaring dat je daarmee nog wel eens een slechte (impuls 😷) aankoop wilt doen 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Digitaal is alleen maar een risico omdat Nintendo te bedonderd is om refunds te geven als je de game heb geïnstalleerd. Toch neem ik dat risico graag, want ik wil nooit meer terug naar het gezeur met doosjes, cartridges en 2e hands kopen/verkopen mis ik ook niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Arunia
@Linksquest we weten natuurlijk allemaal dat we de spellen niet weg doen, maar het gevoel dat dat een optie is. :p

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Denk niet dat het een het beter is dan de ander. Al vond ik het best tof dat ik Mario Maker 2 met pre-order bonus voor meer kon verkopen dan ik het gekocht had. Sowieso fijn om nog iets van je geld terug te zien als de game uiteindelijk niet je ding is.

Voor mij is het nadeel een voordeel. Ik heb met de DS en PSP veel roms geinstalleerd. Dat was nog in de tijd dat je games enkel fysiek kon kopen. Ik vond het idee wel geniaal dat alle games op het apparaat stonden. Maar het aanbod was zo groot dat ik uiteindelijk niks uitspeelde. Bij de Xbox koop ik alles digitaal, maar daar teveel dingen in de aanbieding gekocht en ook een flinke backlog aan games. Een game fysiek in bezit hebben, een select aantal cartridges in de case hebben, zorgt ervoor dat ik een game ook daadwerkelijk uit speel. Ook omdat ik games vrijwel enkel fysiek koop sla ik al die aantrekkelijke eshop aanbiedingen over en creëer ik geen backlog. Ik draaf er wel een beetje in door en mis daardoor toffe games zoals Ori and tbe Blind Forest die ik toch een keer digitaal moet gaan kopen want nog steeds niet fysiek uitgebracht. Maar fysiek worden er al meer leuke games uitgebracht dan ik tijd heb om te spelen.

Kort samen gevat: Fysieke games zorgen ervoor dat ik beter nadenk welke game ik aanschaf en ik speel ze vaker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:22
De Game & Watch is nu weer beschikbaar bij Media Markt en Coolshop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• martin_v_z
L23 schreef op zondag 6 september 2020 @ 01:02:
[...]

Denk niet dat het een het beter is dan de ander. Al vond ik het best tof dat ik Mario Maker 2 met pre-order bonus voor meer kon verkopen dan ik het gekocht had. Sowieso fijn om nog iets van je geld terug te zien als de game uiteindelijk niet je ding is.

Voor mij is het nadeel een voordeel. Ik heb met de DS en PSP veel roms geinstalleerd. Dat was nog in de tijd dat je games enkel fysiek kon kopen. Ik vond het idee wel geniaal dat alle games op het apparaat stonden. Maar het aanbod was zo groot dat ik uiteindelijk niks uitspeelde. Bij de Xbox koop ik alles digitaal, maar daar teveel dingen in de aanbieding gekocht en ook een flinke backlog aan games. Een game fysiek in bezit hebben, een select aantal cartridges in de case hebben, zorgt ervoor dat ik een game ook daadwerkelijk uit speel. Ook omdat ik games vrijwel enkel fysiek koop sla ik al die aantrekkelijke eshop aanbiedingen over en creëer ik geen backlog. Ik draaf er wel een beetje in door en mis daardoor toffe games zoals Ori and tbe Blind Forest die ik toch een keer digitaal moet gaan kopen want nog steeds niet fysiek uitgebracht. Maar fysiek worden er al meer leuke games uitgebracht dan ik tijd heb om te spelen.

Kort samen gevat: Fysieke games zorgen ervoor dat ik beter nadenk welke game ik aanschaf en ik speel ze vaker uit.
Dat herken ik wel. Ik heb best wat spellen in de steam sales gekocht die ik nog nooit heb opgestart. Fysiek geeft je wat meer het gevoel dat je er moeite voor hebt gedaan en het ook wil spelen. Het grootste dilemma komt inderdaad als je zoveel keus hebt. Dan ga je nergens meer echt voor zitten. Ik denk dat dat sowieso überhaupt geld voor zowel fysiek als digitaal. Zodra je alles gaat kopen wat vast en los zit (of alles gaat downloaden) dan is niks speciaal meer. Beter kan je dan je steeds op 1 of 2 spellen richten, die uitspelen en dan de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn aanwijzingen gevonden dat de aankondigingen omtrent het 35-jarige bestaan van Super Mario waarschijnlijk minstens 5 maanden oud zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Hallo!

Ik lijk te zien dat een unpatched switch meer waard is op de tweedehands markt. Is dat ook echt zo? Er wordt iig meer gevraagd dan nieuwprijs door sommigen. Die van mij is unpatched en gaat ooit in de verkoop. Lijkt me onzinnig om er echt veel meer voor te vragen, maar dan kan ik iig de lowballing offers negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Heilige Kaas ik weet wel dat de launch versies meer waard zijn omdat ze gehacked kunnen worden en Nintendo daar niets aan kan doen.

Geen idee wat unpatched verder in houd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Arunia schreef op zondag 6 september 2020 @ 23:32:
@Heilige Kaas ik weet wel dat de launch versies meer waard zijn omdat ze gehacked kunnen worden en Nintendo daar niets aan kan doen.

Geen idee wat unpatched verder in houd.
Precies dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Heilige Kaas schreef op zondag 6 september 2020 @ 22:52:
Hallo!

Ik lijk te zien dat een unpatched switch meer waard is op de tweedehands markt. Is dat ook echt zo? Er wordt iig meer gevraagd dan nieuwprijs door sommigen. Die van mij is unpatched en gaat ooit in de verkoop. Lijkt me onzinnig om er echt veel meer voor te vragen, maar dan kan ik iig de lowballing offers negeren.
Een prijs die men vraagt wil niet zeggen dat je die ook betaald. Sommige vragen maar wat 350 voor het nieuwe model... Op dat moment 320 in de winkel....

Unpatched het lijkt wel een hype momenteel. En een niet kenner geen idee wat het voordeel is of wat je nu kan met unpatched.

Ik zocht laatst een pro controller.
40 euro max in nette staat met doosje en al gevonden vorige week. Als je nu kijkt minimaal 50 euro excl verzendkosten en sommige vragen zelfs 60 euro dan nog verzending erbij. Voor 3 euro verschil koop ik wel een nieuwe.

sinds een weekje of 3 Switch nieuwe versie in bezit prijzen waren weer normaal, nieuw gekocht laatste console was de N64 :)

[ Voor 7% gewijzigd door RobbyTown op 06-09-2020 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-09 22:40

Tijdens reizen en gebrek aan internet scheelt het ook. Cartridge erin en spelen tov digitaal moet bij het starten geverifieerd worden als je wel het spel mag spelen... niet erg handig als je op het vliegtuig zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
571Pro schreef op maandag 7 september 2020 @ 02:48:
[...]tov digitaal moet bij het starten geverifieerd worden als je wel het spel mag spelen... niet erg handig als je op het vliegtuig zit.
Eh, dat geldt alleen voor de NES en SNES games die je bij NSO krijgt (en een verificatie geldt hier voor een week) en voor games die gedownload zijn door een account op een secundaire Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Heilige Kaas schreef op zondag 6 september 2020 @ 22:52:
Hallo!

Zag er laatst een te koop staan voor 500... 8)7
Ik denk dat het een kwestie is van wat wil jij er minimaal voor hebben, en waar jij je goed bij voelt.
Persoonlijk zou ik maximaal 300/350 uitgeven voor een unpatched incl een procontroller..iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-09 22:40
RayNbow schreef op maandag 7 september 2020 @ 06:49:
[...]

Eh, dat geldt alleen voor de NES en SNES games die je bij NSO krijgt (en een verificatie geldt hier voor een week) en voor games die gedownload zijn door een account op een secundaire Switch.
Ja klopt, mijn vriendin heeft de gewone switch die we eerst hadden en nadien kocht ik mij een switch lite oa voor op het vliegtuig. Dus vind ik het nogal idioot ik voor mijn lite de spellen zou moeten herkopen vs de cartridge versie die ik gewoon meeneem. Er zijn spellen die zij niet speelt en vice versa maar wel op 1 account staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
RayNbow schreef op maandag 7 september 2020 @ 06:49:
[...]

Echt? Dat wist ik niet eens :-)

Ik ben bij digitaal altijd bang dat er een dag komt dat ik ze niet meer kan spelen als Nintendo de servers uit de lucht zou halen oid. Kan ik over 20 jaar nog Breath of the Wild opstarten op mijn Switch als deze digitaal op mijn Switch staat? Ik weet dat het onzin is, de titel staat gewoon op mijn Switch en kan ik ook zonder internet spelen.

Overigens zijn die SNES controllers via NSO al eeuwen niet meer te krijgen. De eerste keer dat ze te krijgen waren zat ik erbij, maar was hij kapot (knop bleef hangen), die stuurde ik terug. De tweede keer zat ik er ook bij, betaald en ik wacht nu nog. Pas verleden week mijn geld terug gehad. Ik bestel dus echt nooit meer iets via de online shop van Nintendo. Dik een half jaar vol gezeur en heen en weer gemail krijg ik mijn geld terug. Ik wil die controller echt graag, maar ja... Hij is zelfs (buiten Ebay) niet te krijgen op MP of iets dergelijks.

[ Voor 28% gewijzigd door Cyrax0508 op 07-09-2020 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Cyrax0508 schreef op maandag 7 september 2020 @ 08:41:
[...]
Kan ik over 20 jaar nog Breath of the Wild opstarten op mijn Switch als deze digitaal op mijn Switch staat? Ik weet dat het onzin is, de titel staat gewoon op mijn Switch en kan ik ook zonder internet spelen.
Klopt. Zolang je Switch het doet zal je de gedownloade games kunnen spelen. Gaat die Switch kapot en koop je een nieuwe (of een tweedehands) moet je die games dus weer downloaden. En wat doe je als je te weinig ruimte hebt om de nieuwe games te installeren? Grotere sd card of games archiveren/verwijderen.

Ik houd het vanwege deze reden op fysieke games. En soms als de prijs echt prima is dan een game uit de eshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
RollieBollie schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:48:
[...]

Klopt. Zolang je Switch het doet zal je de gedownloade games kunnen spelen. Gaat die Switch kapot en koop je een nieuwe (of een tweedehands) moet je die games dus weer downloaden. En wat doe je als je te weinig ruimte hebt om de nieuwe games te installeren? Grotere sd card of games archiveren/verwijderen.

Ik houd het vanwege deze reden op fysieke games. En soms als de prijs echt prima is dan een game uit de eshop.
Ja, ik heb alle grotere titels gewoon fysiek en koop regelmatig indies of een goede aanbieding in de Eshop. Animal Crossing heb ik niet fysiek omdat ik de AC Switch heb en dus een downloadcode erbij kreeg. Die zou ik nog wel een keer fysiek willen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
Ik ga vanavond New Super Mario Bros U Deluxe maar aanschaffen via Marktplaats. Zo maak ik mn Mario-collectie een beetje compleet. Ik ben erg benieuwd of deze het niveau haalt van Super Mario World, mijn #1 nostalgie Mario-game.

Het voordeel van fysiek kopen is dat je een spel kunt uitspelen en daarna weer kan doorverkopen. Ik merk nu echt dat ik na Paper Mario en Donkey Kong Country ook wel weer klaar ben met die spellen en dat dan het doorverkopen echt top is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
afterhourpower1 schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:18:
Ik ga vanavond New Super Mario Bros U Deluxe maar aanschaffen via Marktplaats. Zo maak ik mn Mario-collectie een beetje compleet. Ik ben erg benieuwd of deze het niveau haalt van Super Mario World, mijn #1 nostalgie Mario-game.

Het voordeel van fysiek kopen is dat je een spel kunt uitspelen en daarna weer kan doorverkopen. Ik merk nu echt dat ik na Paper Mario en Donkey Kong Country ook wel weer klaar ben met die spellen en dat dan het doorverkopen echt top is.
Super Mario Bros U Deluxe vond ik best geinig, maar Super Mario World is toch wel, ruim, de superieure game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin_v_z
Cyrax0508 schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:25:
[...]

Super Mario Bros U Deluxe vond ik best geinig, maar Super Mario World is toch wel, ruim, de superieure game.
Volgens mij is Super Mario World toch wel zo'n beetje de beste 2D Mario van allemaal toch? Ik vraag mij af waarom dat niveau niet meer gehaald lijkt te worden. Dat was echt een leuke Mario. Creatieve nieuwe levels en omgevingen, leuke map en nieuwe vijanden en powerups. Er zat zoveel vernieuwing in dat spel. Toen New Super Mario Bros op de DS uit kwam voelde het wel echt als een back to basic, wat toen ook heel leuk was, maar het miste een beetje de diepgang die Mario World had. De opvolgers daarvan waren dan weer, vooral meer van het zelfde.

Wat mij echt super tof lijkt, is als Nintendo een 2D Mario zou uitbrengen met handgetekende sprites. Er is iemand op Youtube die voor de lol samen met zijn zoontje een Mario maakt in de stijl van de oude jaren 90 cartoons. Zoiets zou echt weer wat nieuws zijn!
YouTube: The Super Mario Bros. Super Show! Video game update #5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martin_v_z schreef op maandag 7 september 2020 @ 17:54:
[...]

Volgens mij is Super Mario World toch wel zo'n beetje de beste 2D Mario van allemaal toch?
Beste is nogal relatief. SMB3 is ook enorm goed, en qua modernere games mag je zeker 3D Land niet vergeten. Super Mario World blijft mijn persoonlijke favoriet omdat er zoveel geheimen in dat spel zitten, denk niet dat er een andere 2D Mario game is met zo een goede overworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
ik vind zelf van de 2D Mario's Mario Bros 3 nog altijd de beste, kwa 3D vind ik Mario 64 persoonlijk nog altijd de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKay
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
[...]

Wat mij echt super tof lijkt, is als Nintendo een 2D Mario zou uitbrengen met handgetekende sprites. Er is iemand op Youtube die voor de lol samen met zijn zoontje een Mario maakt in de stijl van de oude jaren 90 cartoons. Zoiets zou echt weer wat nieuws zijn!
Heel tof gedaan, lijkt wel in de stijl van cuphead. Als Nintendo nou eens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
JackAvery schreef op maandag 7 september 2020 @ 19:55:
[...]

Beste is nogal relatief. SMB3 is ook enorm goed, en qua modernere games mag je zeker 3D Land niet vergeten. Super Mario World blijft mijn persoonlijke favoriet omdat er zoveel geheimen in dat spel zitten, denk niet dat er een andere 2D Mario game is met zo een goede overworld.
Ja mario 3 is ook echt tof. Beetje nek aan nek met world. 3d land had ik niet echt meegerekend omdat het niet een echte 3d mario is. Wel een super tof spel ja. Heb ik mij erg mee vermaakt, ik vond hem leuker dan de new super mario bros spellen.
Joost_1 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:23:
[...]

Heel tof gedaan, lijkt wel in de stijl van cuphead. Als Nintendo nou eens....
Ja toch! Volgens mij is hij ook betrokken geweest bij de remake van ducktales. Hij heeft wel al aangegeven dat hij het spel niet gaat releasen ivm de rechten. Maar ja zo'n stijl lijkt mij super als Nintendo dat zou doen. In dat opzicht vond ik dat Nintendo vroeger wat meer durfde met de Mario serie. Zie bijvoorbeeld Yoshi's island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oviMivo
  • Laatst online: 08-09 21:39
RollieBollie schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:48:
[...]

Ik heb destijds gewoon direct een 256gb SD gekocht, tot heden nog geen probleem gehad met ruimte gebrek. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om persoonlijke voorkeur.

Zelf heb ik destijds gewoon alle documenten gekopieerd naar m'n pc, vervolgens op de nieuwe SD gezet om te testen of dat werkt. Conclusie was dat alle games gewoon zonder problemen verder te spelen waren.

Dus een eigen backup maken van je digitale content is ook nog een optie. Daarna sneuvelen die SD kaartjes eigenlijk niet.

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Mijn 256GB is vrijwel vol. Moet misschien toch maar een 512GB halen :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat nieuws:
  • Shiren the Wanderer: The Tower of Fortune and the Dice of Fate (aka Shiren 5) heeft een Japanse release datum: 3 december. Westerese release volgt soon(tm) volgens Gematsu. Edit2 december in het westen!
  • Op Reddit heeft men ontdekt dat de Ninja Gaiden Sigma trilogie in de lijst staat van een groothandelaar in Hong Kong. De release datum lijkt een placeholder: 31 maart (einde van het fiscale jaar).(bron: ResetEra)
  • Iemand heeft een update van de Nintendo server - een upload van Rollercoaster Tycoon 3 (Twitter). Aankondiging zeer binnenkort dus?
  • In Japan is een nieuwe actie RPG van developer/uitgever D3 Publisher onthuld: Maglam Lord (Japanse website). Er zijn weinig details bekend voorlopig, maar ik vat even samen: in dit spel speel je een duivel, een ras dat aan het uitsterven is, en probeer je de duivels te doen herrijzen o.a. door het craften van magische zwaarden... De wereld en het script wordt geschreven door Kei Miyakozuki, die ook al verantwoordelijk was voor de Summon Night serie. Ook de character illustrator 'lack' is bekend - o.a. van Fate/Grand Order.
    D3 Publisher kan je misschien al van Earth Defense Force en Naruto: Clash of the Ninja.
oviMivo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:44:
[...]

Dus een eigen backup maken van je digitale content is ook nog een optie. Daarna sneuvelen die SD kaartjes eigenlijk niet.
Zolang je je Switch niet moet vervangen, werkt dit inderdaad. Bij vervanging van de hardware zal de nieuwe Switch je SD kaart niet lezen en vragen om een format.

[ Voor 0% gewijzigd door JackAvery op 09-09-2020 21:01 . Reden: Shiren release datum update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oviMivo
  • Laatst online: 08-09 21:39
Zolang je je Switch niet moet vervangen, werkt dit inderdaad. Bij vervanging van de hardware zal de nieuwe Switch je SD kaart niet lezen en vragen om een format.
Ah dat was mij niet bekend. Thanks.

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:37

DukeBox

loves wheat smoothies

Waar maak je uit op dat deze op voorraad is ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

DukeBox schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:02:
[...]

Neem aan dat bedoeld wordt dat je een exemplaar kunt reserveren, wat bij diverse andere webshops ondertussen niet meer kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 20:31
JackAvery schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:41:
Wat nieuws:
  • ...
  • Iemand heeft een update van de Nintendo server - een upload van Rollercoaster Tycoon 3 (Twitter). Aankondiging zeer binnenkort dus?
  • ...
Ik ben wel benieuwd. Lijkt mij heel leuk om on-the-go te spelen. Vraag mij alleen af hoe de performance gaat zijn. Merk met meerdere games (Civilization, Cities Skylines) dat op het moment dat je een beetje verder in het spel bent de performance inzakt.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38
DukeBox schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:02:
[...]

Zie reactie hierboven. Nergens anders is die meer te bestellen. Hier nog wel. Doe ermee wat je wilt. Just a tip ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Hebben mensen hier al de G&W weten te reserveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 09:56

Niek_1981

Think Different.

sderooij schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 13:06:
Ja, via Bol.com / Game Mania / Nedgame hebben mensen kunnen reserveren.

Bij MediaMarkt en BCC staat de pre-order nog wel open. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Niek_1981 op 08-09-2020 13:14 ]

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:55

nielsvv

100% Afol

Ik heb de G&W ook gereserveerd bij bol aan €119. Hoop dat ze de prijs tegen de leverdatum nog gaan aanpassen naar €59.
Had deze vraag eens gesteld op de chat bij Bol, maar de medewerker kon mij niet helpen omdat ze de prijs niet zag wegens de status 'niet leverbaar' op dit moment.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
sderooij schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 13:06:
Yep, bij Nedgame voor € 54,99 geloof ik. Mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 09:56

Niek_1981

Think Different.

nielsvv schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:05:
Ik heb de G&W ook gereserveerd bij bol aan €119. Hoop dat ze de prijs tegen de leverdatum nog gaan aanpassen naar €59.
Had deze vraag eens gesteld op de chat bij Bol, maar de medewerker kon mij niet helpen omdat ze de prijs niet zag wegens de status 'niet leverbaar' op dit moment.
Dat mag ik toch hopen van wel, anders hoop ik er voor dat bedrag 2 geleverd te krijgen.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterhourpower1
Cyrax0508 schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:25:
[...]

Ik heb net de eerste wereld voltooid. Ik moet even wennen aan de besturing van dat eekhoornpak. Verder ziet het er grafisch prima en clean uit en zit er best wel wat afwisseling in de levels. Het mooie van Super Mario World vond ik ook de geheime exits vinden en ontdekken dat er een geheime star road was. Die verassing is er tegenwoordig wel een beetje vanaf, omdat dat standaard in Mario-spellen zit, maar vroeger was dit echt een 'wow-gevoel'.

Ik zal recensie delen als ik hem helemaal uitgespeeld hebt, maar voelt tot nu toe niet als een teleurstelling.

Houdt me wel even bezig tot volgende week Super Mario Allstars 3D op de mat ploft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterhourpower1
Ninja Gaiden trilogie op Switch? Zou extreem gaaf zijn. Was een van mn favoriete games op de originele Xbox.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
afterhourpower1 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:34:
[...]

Ik heb net de eerste wereld voltooid. Ik moet even wennen aan de besturing van dat eekhoornpak. Verder ziet het er grafisch prima en clean uit en zit er best wel wat afwisseling in de levels. Het mooie van Super Mario World vond ik ook de geheime exits vinden en ontdekken dat er een geheime star road was. Die verassing is er tegenwoordig wel een beetje vanaf, omdat dat standaard in Mario-spellen zit, maar vroeger was dit echt een 'wow-gevoel'.

Ik zal recensie delen als ik hem helemaal uitgespeeld hebt, maar voelt tot nu toe niet als een teleurstelling.

Houdt me wel even bezig tot volgende week Super Mario Allstars 3D op de mat ploft.
Prima spel inderdaad. Ik heb hem zelf ook, maar het is nergens verrassend en mist voor mij een beetje de sfeer van verwondering. Dat de graphics zo clean zijn is juist een van de minpunten voor mij persoonlijk. Ik heb er wel van genoten verder, maar het heeft niet het niveau van de oudere games of de 3D mario´s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
duke99 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:35:
[...]

Ik ben wel benieuwd. Lijkt mij heel leuk om on-the-go te spelen. Vraag mij alleen af hoe de performance gaat zijn. Merk met meerdere games (Civilization, Cities Skylines) dat op het moment dat je een beetje verder in het spel bent de performance inzakt.
We hebben het hier over een spel uit 2004, dus mag hopen dat performance geen probleem gaat zijn :P
Ik ben ook benieuwd. Ik heb het spel nooit gespeeld. Maar Roller Coaster Tycoon 1 vind ik nog steeds erg vermakelijk. Maar het scherm van de Switch lijkt me te klein. Ik vind Roller Coaster meer iets voor op een 10 inch tablet of als vanouds op je laptop met toetsenbord en muis bediening. Een groot overzicht lijkt me bij deze game belangrijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@duke99 , het is nu ook officieel geworden:

Verder over de Switch editie:

[ Voor 30% gewijzigd door JackAvery op 08-09-2020 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
JackAvery schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 15:49:

[Twitter]

Verder over de Switch editie:[Twitter]
Kijk dat is nou leuk nieuws. Speel deze nog geregeld op de pc met de uitbreidingen. Met Planet Coaster heb je meer bouw opties, maar dit is veel leuker managen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 20:31

[Twitter]

Cool. Ik wacht de reviews wel even af. Ik vlieg de laatste tijd toch niet dus zulke lange sessies op de Switch doe ik sowieso al niet meer ;)

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Raem

https://www.nintendo.nl/G...-of-Calamity-1838129.html

[ Voor 86% gewijzigd door Raem op 08-09-2020 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
[...]

Volgens mij is Super Mario World toch wel zo'n beetje de beste 2D Mario van allemaal toch? Ik vraag mij af waarom dat niveau niet meer gehaald lijkt te worden. Dat was echt een leuke Mario. Creatieve nieuwe levels en omgevingen, leuke map en nieuwe vijanden en powerups. Er zat zoveel vernieuwing in dat spel. Toen New Super Mario Bros op de DS uit kwam voelde het wel echt als een back to basic, wat toen ook heel leuk was, maar het miste een beetje de diepgang die Mario World had. De opvolgers daarvan waren dan weer, vooral meer van het zelfde.

Handgetekende mario is echt geweldig idd! Zou tof zijn als ze hierdoor geinspireerd raken maar ik ga mijn adem niet inhouden.

Persoonlijk hou ik zelf ook meer van world dan van 3, maar zijn beiden erg goed, ds en en ook new smb wii en u konden we niet erg boeien? wii nog het meest gespeeld.......3d land op de ds pakte me ook niet echt maar kan ook komen doordat het een portable game is........want supermarioland 2 bijvoorbeeld vond en vind ik ook leuk maar ook nooit echt zo veel gespeeld als de nes en snes mario's......

Ik hoop dus idderdaad nog op de 3d world en uitbreiding voor de switch......denk dat ik die wel haal........

Galaxy misschien nog halen voor de wii. En eventueel op emulator maar dan in hogere resolutie en met aangepaste controls? ik vond de motion controls echt zeer vervelend in galaxy (geld in mindere maten ook voor dkc en new smb wii, maar niet op de manier zoals in galaxy...)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hyrule Warriors in een Breath of the Wild jasje. Komt erg vertrouwd over als je BOTW hebt gespeeld. Maar een totaal andere game en gameplay begrijp ik? De vorige Hyrule Warriors sprak mij niet zo aan, maar dit ziet er tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Hmm, een deel van de Mario 35th van afgelopen week zou 5 maanden geleden plaatsvinden. En deze Hyrule Warriors is dus nu ook 5 maanden voor de verjaardag van de 1e Zelda game bekend gemaakt. Ben benieuwd hoeveel ze nog meer gaan doen met Zelda 35.

Oh en 26 september meer info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Hyrule warriors vond ik echt helemaal niks, echt mijn ding niet :)
Maar dit...wow....cant wait :D En dat komt met name door dat botw jasje er over heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dus dat de kans is dat je deze game ook niks aan vind. Het blijft Hyrule Warriors. Ik denk persoonlijk dat het niet iets voor mij is. Maar het ziet er erg tof uit en ben benieuwd wat er qua verhaal voor BOTW heeft afgespeeld. Wellicht leuk om co-op te spelen. Maar denk dat ik er qua gameplay snel klaar mee ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja ik denk niet dat dit iets voor mensen is die de Warriors gameplay niet leuk vinden... maar sowieso dat veel nieuwe mensen dit gaan uitproberen door de Breath of the Wild connectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je kunt altijd nog gameplay checken van Hyrule Warriors om een idee te krijgen hoe 't speelt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tenzij er nog een verrassing is die Nintendo achterhoudt (december?), weten we nu ook hoe de rest van first-party 2020 eruit ziet.
  • Super Mario 3D All-Stars (17.09.2020)
  • Super Mario Bros 35 (01.10.2020)
  • Mario Kart Live: Home Circuit (16.10.2020)
  • Cadence of Hyrule DLC + fysieke release (23.10.2020)
  • Pikmin 3 (30.10.2020)
  • Hyrule Warriors: Age of Calamity (26.11.2020)
Nog onbekend:
  • Super Smash Bros Ultimate Fighter Pass 2 - Challenger Pack 7
  • Pokémon Sword/Shield: The Frozen Tundra
  • Bravely Default II (publisher, release onbekend)
Als Bravely niet uitgesteld wordt voorbij dit jaar dan kan dat de december game worden, en horen we er in oktober mogelijk meer over.

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 08-09-2020 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Dat word weer reserveren :D Heb deel 1 op de Wii U, 3DS en Switch :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
Ik vond Hyrule warriors erg leuk. Dat wordt weer kopen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Hyrule doet mij helemaal niks, Maar ja ik speel alleen maar indies op de Switch.

Hier wordt ik wel blij van :

[ Voor 59% gewijzigd door Beakzz op 08-09-2020 19:59 . Reden: Jeez waar is de video toevoegen optie gebleven? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07

[Twitter]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

nielsvv schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:05:
Had ik ook gedaan, echter dag later was het de goede prijs meteen besteld de andere geannuleerd voor de zekerheid om gedoe te voorkomen.

Ook leuk wist in begin niet dat het limit was stond eerst niet zo bij bol.
https://www.want.nl/boefj...o-3d-all-stars-schaarste/
Dus ik ga maar eens checken, mensen bieden/vragen de hoofdprijs
https://www.marktplaats.n...super+mario+3d+all-stars/

Bij MM gewoon te reserveren 8)7 (ja er staat online uitverkocht)
https://www.mediamarkt.nl...tendo-switch-1672849.html

Mensen worden erop gewezen 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pdtgSFoXRfQSE5aD-x22iJXMGpY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oXhZmAK6mqE3fwsnFuh2Zqnd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door RobbyTown op 08-09-2020 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:37
RobbyTown schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:15:
[...]

Had ik ook gedaan, echter dag later was het de goede prijs meteen besteld de andere geannuleerd voor de zekerheid om gedoe te voorkomen.
Je hebt het juiste gedaan want dit kreeg ik als antwoord van een Bol medewerker :

Goedemiddag, bedankt voor je bericht. Dat is wel een degelijk verschil. Wij kunnen geen prijzen aanpassen als een bestelling is geplaatst. Je kan een nieuwe pre order maken of ik kan je het prijsverschil compenseren door middel van een cadeaubon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
Hopelijk brengen ze dan ook deel 1 en 2 uit. Die vond ik vele malen leuker dan 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
Beakzz schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 19:49:
Hyrule doet mij helemaal niks, Maar ja ik speel alleen maar indies op de Switch.

Hier wordt ik wel blij van :

[YouTube: Hotshot Racing Nintendo Switch Review!]
Ziet er tof uit. Beetje a la Topgear/Outrun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
RJL86 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:28:
[...]

Hopelijk brengen ze dan ook deel 1 en 2 uit. Die vond ik vele malen leuker dan 3.
De rechten van 1 en 2 (en classic) liggen bij Atari. De rechten van 3 bij Frontier. Ik zou Rollercoaster Classic graag zien op de Nintendo Switch, maar Atari kennende kan dat nog jaren gaan duren...
Pagina: 1 ... 71 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic