Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 10:49
Normaal gesproken koop ik een port of compilatie in een oogwenk maar bij Super Mario 3D All-Stars heb ik toch mijn twijfels:
  • Geen 16:9 aspect ratio bij Super Mario 64
  • De graphics van Super Mario 64 lijken 1:1 overgenomen van het origineel
  • De beperkte verkrijgbaarheid van All Stars
  • Super Mario Galaxy 2 is niet inbegrepen
Omdat ik alle games in All Stars nog niet eerder heb gespeeld en omdat het spel maar beperkt beschikbaar heb ik de game toch gereserveerd maar ik wacht wel op reviews en de technische analyse van GameXplain.
Vooral de eerste twee punten vind ik jammer gezien andere ports (Crash, Spyro, Kingdom Hearts, Phoenix Wright) deze beperkingen niet hebben.

Daarnaast vind ik het wel jammer dat Super Mario 3D World + Bowser's Fury pas in 2021 uitkomt. Hetzelfde geldt voor Lego Star Wars: The Skywalker Saga. Gelukkig komt Pikmin 3 volgende maand :)

[ Voor 8% gewijzigd door VirinR op 04-09-2020 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:47

Mauz1978

Console War Veteran

Gim schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:07:
Hopelijk ben ik niet de zoveelste die komt melden dat ik hem (Mario 3D All stars) gereserveerd heb :P Gereserveerd bij Bol.com.

https://www.bol.com/nl/p/...ol/9300000009410371/?s2a=

Wat me vooral opviel was dat de release datum op 12 februari 2021 staat. Ik neem aan dat dat nog aangepast wordt want anders lijkt het eerder over een totaal ander spel te gaan :) :+

Ik heb Sunshine nog nooit gespeeld en Super Mario 64 alleen kort als virtual spel op de Wii met een miserabele controller. Super Mario Galaxy wel gespeeld op de Wii en met plezier gedaan. Derhalve loont het zich echt wel voor mij om deze bundel in huis te hebben.
Sunshine is voor mij de beste Mario van de oudere generaties. Heerlijk spel. Heb wel bijna alles van het jubileum besteld. Allstars en G&W bij nedgame, en de kart voor hoop ik 60 euro nog bij bol.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Welke 2 amiibo zijn het?

Ik was in eerste instantie alleen op de hoogte van de Super Mario 3D All Stars, ondertussen heb ik de Game & Watch erbij gereserveerd (grilaankoop? :P), maar er zijn ook nog 2 amiibo ter ere van ... uitgebracht? Ook bij Bol?
Mauz1978 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:07:
[...]

Sunshine is voor mij de beste Mario van de oudere generaties. Heerlijk spel. Heb wel bijna alles van het jubileum besteld. Allstars en G&W bij nedgame, en de kart voor hoop ik 60 euro nog bij bol.
Dat van Sunshine heb ik van meerdere mensen gehoord, dus mijn verwachtingen zijn ondertussen heel erg hoog geworden ;) Zowel Allstars als G&W heb ik bij Bol uitstaan nu.

Ik heb ondertussen ook al contact opgenomen met Bol om te vragen hoe het zit met die datum van februari 2021, want dat zou toch medio september 2020 moeten zijn? :P

Wordt stiekem wel een duur weekje.... ware het niet dat ik met achteraf betalen bestellingen heb gedaan :P

[ Voor 49% gewijzigd door Gim op 04-09-2020 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleingeld_
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03-07 17:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Bol had hem voor €60 erop staan toch? Ben bang dat je dan nog wat gaat bijbetalen aangezien Nintendo UK er zelf £99.99 voor vraagt.
https://store.nintendo.co...io-set-pack/12690803.html

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 16:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Hoe betrouwbaar zijn Bol en Gamemania qua pre-orders? Mij staat bij dat het destijds met de mini NES bij diverse winkels neerkwam op annuleringen. Anders reserveer ik nog een exemplaar bij Gamemania, naast Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
HekkeySE schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:43:
Dit lijkt mij een rare prijs ook?

https://www.bol.com/nl/p/...tm_content=txl#modal_open

Wordt het automatisch aangepast als het lager wordt? :?
Iemand anders ook problemen met achteraf betalen bij bol bij dit product?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Ik pik denk lekker de digitale versie mee. Heb een aantal spellen op cartridge, maar het vele switchen van spel nodigt mij niet echt uit om de fysieke versie te nemen.

Eigenlijk ben ik gewoon een enorme luie flikker.

Twijfel alleen om zo'n voucher te nemen aangezien ik ook Mario Tennis Aces wil nemen. Nog even over nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 17:58
Zojuist Allstars besteld bij Gamemania. Yes! Gelukkig op tijd bij.

[ Voor 7% gewijzigd door RJL86 op 04-09-2020 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Lordsauron schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:22:
[...]

Iemand anders ook problemen met achteraf betalen bij bol bij dit product?
Wat voor problemen? Ik heb m ook besteld met achteraf betalen en hij staat nog steeds in mijn bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Mauz1978 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:30:
[...]

Wat voor problemen? Ik heb m ook besteld met achteraf betalen en hij staat nog steeds in mijn bestellingen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wHoHqbcr49OPMFzYI8KVDjz7-wc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hyj7ihYODcCmZw04blYTTXv0.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Laatst online: 20-09 10:46
De fysieke variant van Mario Allstars 3D gister bij Nedgame weten te preorderen.

Via Bol.com de G&M besteld, zie wel bij release 16 oktober 2020 staan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:32
Mauz1978 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:30:
[...]

Ik zag net dat die optie niet mogelijk is voor die G&W?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Laatst online: 20-09 10:46
sderooij schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:32:
[...]

Ik zag net dat die optie niet mogelijk is voor die G&W?
Net preorder geplaatst en kan gewoon achteraf betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
@Gim Het gaat om de Cat Mario en Cat Peach Amiibo.
Zag ze voorbij komen in het filmpje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JVOX2Ac3_qrv5m6_e-vohUV4Pis=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zRNxVY8TCOK1QgjC26qPzq0e.jpg?f=user_large

@Lordsauron Wat ik gisteren had met achteraf betalen was dat ik al iets besteld had staan met achteraf betalen. Dat was ook waar ik toen op doelde met mijn Bol Cred. Kan op zich best grote bedragen achteraf betalen na al die jaren trouwe klant. Maar toen kon ik die ook niet extra doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Arunia op 04-09-2020 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 13:49
RJL86 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:28:
Zojuist Allstars besteld bij Gamemania. Yes! Gelukkig op tijd bij.
Zijn toch ook nog gewoon te pre-orderen bij bol.com? Krijg bijna stress van jullie omdat het lijkt alsof er niet meer aan te komen is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:02

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Thanks, mijn pre-order staat in behandeling :+ Ben benieuwd :P Zeggen ze straks alsnog van neuh die pre-order kan niet worden voldaan :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 18:09
Emmavdv schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 05:55:
[...]

Op de Nintendo website staat dat de game gratis te downloaden is, dus denk het niet...
Thanks, had ik overheen gelezen. Stiekem wel gehoopt op een fysieke versie, vind het leuk om alles fysiek te hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Iedereen is bezig over 3D All-Stars, maar eigenlijk verdient pareltje 3D World evenveel aandacht. Dit is niet gewoon een 1:1 port met extra content: het spel beweegt sneller, de camera is verbeterd, er wordt online multiplayer toegevoegd, de dive move uit Odyssey is toegevoegd... Zie bvb deze uitleg van GameXplain.

En omdat GameXplain GameXplain is... hier is een 25 minuten lange bespreking van de uitbreiding, Bowser's Fury :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:06
Ik heb nu zelf bij bol.com Mario All-Stars en 3D world gereserveerd. De Game en Watch stond daar voor €129,00 wat ik duur vond. Bij Game Mania zie ik deze voor €60,00, ben ik me nog even het overwegen. Ook overweeg ik me nog of ik deze games omzet naar Game Mania, bij bol.com al een paar keer gehad dat ze de reservering niet konden leveren.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Arunia schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:34:
@Gim Het gaat om de Cat Mario en Cat Peach Amiibo.
Zag ze voorbij komen in het filmpje.
[Afbeelding]

@Lordsauron Wat ik gisteren had met achteraf betalen was dat ik al iets besteld had staan met achteraf betalen. Dat was ook waar ik toen op doelde met mijn Bol Cred. Kan op zich best grote bedragen achteraf betalen na al die jaren trouwe klant. Maar toen kon ik die ook niet extra doen.
Oh ja, ik lees nu dat die uitkomen rond de tijd dat die nieuwe 3D mario game uit komt. Zal wel minder "limited" zijn en gewoon verkrijgbaar mocht ik ze een later tijdstip nog willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
derKaiser29 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:33:
[...]

Net preorder geplaatst en kan gewoon achteraf betalen.
Werkt nog steeds niet :S

vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
sparow schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:37:
[...]

Zijn toch ook nog gewoon te pre-orderen bij bol.com? Krijg bijna stress van jullie omdat het lijkt alsof er niet meer aan te komen is? ;)
Haha ja, maar als ik zie hoe snel het gister ging bij nedgame, dan ben ik benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ze uitverkocht zijn bij bol en gm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:55

nielsvv

100% Afol

Iemand die de 2 nieuwe amiibo al gevonden heeft om te pre-orderen? Wou hem ook bestellen op bol, maar vind hem er niet op terug.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
JackAvery schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:51:
Iedereen is bezig over 3D All-Stars, maar eigenlijk verdient pareltje 3D World evenveel aandacht. Dit is niet gewoon een 1:1 port met extra content: het spel beweegt sneller, de camera is verbeterd, er wordt online multiplayer toegevoegd, de dive move uit Odyssey is toegevoegd... Zie bvb deze uitleg van GameXplain.

[YouTube: Super Mario 3D World Literally Runs WAY Faster on Switch! Wii U vs Switch Comparison (+Graphics)]

En omdat GameXplain GameXplain is... hier is een 25 minuten lange bespreking van de uitbreiding, Bowser's Fury :+
Ik heb 3dworld al voor de WiiU, erg leuke game, weet alleen niet of ik hem nog een keer ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RJL86 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:02:
[...]

Haha ja, maar als ik zie hoe snel het gister ging bij nedgame, dan ben ik benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ze uitverkocht zijn bij bol en gm
Overigens staat die bij Nedgame nu niet meer op vindbaar. Kan niet eens zien dat die is uitverkocht zelfs.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

sderooij schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:57:
[...]

Werkt nog steeds niet :S

vreemd
Volgens mij heeft bol.com iets als een eigen rating voor klanten. Als je jaren klant bent en netjes betaalt, krijg je langzaam maar zeker toegang tot deze optie. Niet meteen voor alles, daarvoor moet je rating omhoog gaan en je moet alles achteraf ook netjes op tijd betalen. Zodra je de hoogste rating hebt kan je alles achteraf betalen.

Dat is in mijn optiek hoe het werkt en kan ook complete bullshit zijn haha - maar logisch nadenken en mn bol ervaring (met meerdere accounts) heeft me dit doen concluderen. Als je altijd al achteraf kon betalen, dan is het wel raar, of je zit net op zo’n scheidslijn van een ratingslevel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RJL86 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:03:
[...]

Ik heb 3dworld al voor de WiiU, erg leuke game, weet alleen niet of ik hem nog een keer ga kopen.
Ik nog niet, ik dus blij :P 3D World is op WiiU 5.84 miljoen keer verkocht (43% attach rate!), daar kan zeker nog eens 5-10 miljoen bij op Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Mauz1978 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:07:
[...]

Volgens mij heeft bol.com iets als een eigen rating voor klanten. Als je jaren klant bent en netjes betaalt, krijg je langzaam maar zeker toegang tot deze optie. Niet meteen voor alles, daarvoor moet je rating omhoog gaan en je moet alles achteraf ook netjes op tijd betalen. Zodra je de hoogste rating hebt kan je alles achteraf betalen.

Dat is in mijn optiek hoe het werkt en kan ook complete bullshit zijn haha - maar logisch nadenken en mn bol ervaring (met meerdere accounts) heeft me dit doen concluderen. Als je altijd al achteraf kon betalen, dan is het wel raar, of je zit net op zo’n scheidslijn van een ratingslevel.
thanks voor die info, zit wat in ;) Ik wacht het wel af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
sderooij schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:17:
[...]

thanks voor die info, zit wat in ;) Ik wacht het wel af :P
Ja volgens mij heb je gelijk, maar heb echt al voor duizende euro's besteld en achteraf betaald. Dit nog nooit zo gehad maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gamemania al weer uitverkocht. Naja maar hopen op Bol dan

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
Aangezien volgende week zondag de grote dag is van 35 jaar Mario, verwachten jullie nog kortingen op mario games in de e-shop? Heb een aantal titels op het oog, echter volgens Deku Deals zijn deze voor het laatst in januari in de aanbieding geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
Touchdomex schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:04:
[...]

Overigens staat die bij Nedgame nu niet meer op vindbaar. Kan niet eens zien dat die is uitverkocht zelfs.
Ik kan hem idd nu ook niet meer vinden daar. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:19
HekkeySE schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:24:
Gamemania al weer uitverkocht. Naja maar hopen op Bol dan
Ja ik zit ook een beetje in een 2-strijd, moet ik op meerdere paarden wedden?
De vorige x dat ik dat deed was met de Snes mini en die was ook gewoon ruim leverbaar(zeker tov de nes mini)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
JackAvery schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:14:
[...]

Ik nog niet, ik dus blij :P 3D World is op WiiU 5.84 miljoen keer verkocht (43% attach rate!), daar kan zeker nog eens 5-10 miljoen bij op Switch.
ik ook niet, wel de/een (?) 3ds versie, weet niet eens of dat dezelfde game is als de wii u en nu switch versie :$ maar ik ga even googlen, ik meen dat dit stiekum niet op een op dezelfde was, en sowieso die bowser expansion/dlc ofzo......dus hier wel intersse in.

v.w.b de collectie.......ik krijg zelf een bittere smaak in mijn mond van dat kunstmatige gelimiteerde, en zoals vaker gelezen hier...., hoe kan je galaxy er in doen, maar niet galaxy 2? :(

Dus ja.......misschien toch maar ze (galaxy 1-2) op mijn wii kopen, die ik recentelijk naar het retrohok verhuisd heb :) Op crt zijn de wii gfx meer dan prima (imho iig).
mario64 en sunshine heb ik (uiteraard 8) ) al wel in de collectie, hoewel het misschien nog grappig is om dan ook de ds versie van 64 op de kop te tikken om dan toch iets van een remaster ervaring te hebben :P

Maar iedereen die er wel voor gegaan is veel plezier gewenst uiteraard!

edit:
Voor mensen die net als ik twijfelden, de ds een wii u/switch versie van 3d mario land/world zijn inderdaad 2 verschillende games!

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 04-09-2020 10:33 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb mijn reservering van beide games nu omgezet naar Game Mania, weet ik wel zeker dat ik ze krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 14:08
Lordsauron schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:21:
[...]

Ja volgens mij heb je gelijk, maar heb echt al voor duizende euro's besteld en achteraf betaald. Dit nog nooit zo gehad maar goed
In het verleden werd er (ook?) gekeken naar je postcode; er wordt dan gewoon een risicoanalyse toegepast op het gebied waar je woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RJL86 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:30:
[...]

Ik kan hem idd nu ook niet meer vinden daar. Vreemd.
Ik verwacht stiekem dat die dus weer terug komt maar dan met een volledige listing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Toch maar gewoon alles bij mijn oude vertrouwde game zaak gepre-ordered :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
YouTube: Super Mario 3D All-Stars Graphics Comparison: Mario 64 (Switch vs. N64)

Directe vergelijking tussen n64 en switch versie van Mario 64.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
Net voor die 60 euro toch de Game n Watch besteld. GM was geblokkeerd en Bol staat hij nog wel te reserveren. We gaan het wel zien en anders als hij niet beschikbaar is dan is de keuze voor mij gemaakt. :P Zo simpel ben ik dan ook wel weer.
Moest alleen ivm de andere reservering wel al betalen, maar dat komt wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik heb zowel Mario 3D all stars als de Mario Bros Game and Watch bij bol besteld en ik kon perfect achteraf betalen kiezen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BgKKtJg65KFzh19FuLzqStxbY0w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oiygnYpRE4GilxGP4u3zEjUW.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZIblODg3eLvwNb9fAVoUk_3xwI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mT6wQVdXPQlEHb3pi0qN2dD7.jpg?f=user_large

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Welnee joh, er komen straks zat aanbieders om je spel te bemachtigen. Mensen laten zich snel gek maken om maar niet de boot te missen en daar wordt slinks op ingespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:36

NoTimeRemains

I know

Krijg je bij Bol.com ook van een preorder een bevestigingse-mail?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:31:
[...]

ik ook niet, wel de/een (?) 3ds versie, weet niet eens of dat dezelfde game is als de wii u en nu switch versie :$ maar ik ga even googlen, ik meen dat dit stiekum niet op een op dezelfde was, en sowieso die bowser expansion/dlc ofzo......dus hier wel intersse in.

v.w.b de collectie.......ik krijg zelf een bittere smaak in mijn mond van dat kunstmatige gelimiteerde, en zoals vaker gelezen hier...., hoe kan je galaxy er in doen, maar niet galaxy 2? :(

Dus ja.......misschien toch maar ze (galaxy 1-2) op mijn wii kopen, die ik recentelijk naar het retrohok verhuisd heb :) Op crt zijn de wii gfx meer dan prima (imho iig).
mario64 en sunshine heb ik (uiteraard 8) ) al wel in de collectie, hoewel het misschien nog grappig is om dan ook de ds versie van 64 op de kop te tikken om dan toch iets van een remaster ervaring te hebben :P

Maar iedereen die er wel voor gegaan is veel plezier gewenst uiteraard!

edit:
Voor mensen die net als ik twijfelden, de ds een wii u/switch versie van 3d mario land/world zijn inderdaad 2 verschillende games!
@3D All-Stars:
- Galaxy 2 zit er misschien niet in om financiële redenen, maar misschien is het gewoon lastig om de motion controls van Yoshi te porten naar Switch?
- Als je op de originele consoles speelt is er weinig reden om All-Stars te kopen behalve een hebbeding.
- Het pakket zelf is ongeveer wat ik ervan verwacht had. Op zich heb ik er ook geen problemen mee - een collectie van reeds bestaande games wel of niet kopen is gelukkig nogal een luxe probleem.
- Remasters zouden 60 euro per game gekost hebben en significant langer geduurd hebben om te releasen. Nintendo wou duidelijk iets voor de 35ste verjaardag van Mario, en heeft zich laten inspireren door de All-Stars rerelease op Wii. Er is zeker een argument te maken voor de games zo 'origineel mogelijk' te houden, denk ik dan, en gezien het een beperkte release is, denk ik dat ze het niet zien als een product dat enorm uitgebreid moest worden.
- Mario 64 heeft trouwens wel kleine grafische updates gekregen om meer presenteerbaar te zijn op 960*760. Zie bvb deze vergelijking. Je ziet onder andere nieuwe textures, nieuwe assets voor de UI, ...

Ik ben er zelf niet uit of ik m ga kopen of niet. De soundtracks zijn een sterk argument, en het is misschien wel de eerste en laatste keer dat Sunshine rereleased wordt...

En ik zie dat je het ondertussen al uitgevonden hebt, maar 3D Land en 3D World zijn inderdaad compleet verschillende games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
NoTimeRemains schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:25:
Krijg je bij Bol.com ook van een preorder een bevestigingse-mail?
Normaal altijd binnen 2 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Ik heb hem besteld. Grootste reden voor mij is zodat ik weer 3 toffe Mario games, die ik al jaren niet gespeeld heb, gewoon in de woonkamer kan spelen zonder dat ik met oude consoles hoef te sjouwen.

Is €60 dan een hoop geld voor games die je eigenlijk al hebt? Misschien wel, maar door het gemak van de Switch haal ik er veel meer uren speelplezier uit dan wanneer ik het op de originele consoles zou spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op de Microsoft Store zijn screenshots van Gods & Monsters Immortals: Fenyx Rising geleaked, dit meldt Gematsu. Ook een release datum wordt vermeld: 3 december De game wordt opnieuw onthuld op de 10de september in een Ubisoft Forward stream, maar hier dus alvast een teaser:

Afbeeldingslocatie: https://www.gematsu.com/wp-content/uploads/2020/09/Immortals-Fenyx-Rising_2020_09-03-20_001.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gematsu.com/wp-content/uploads/2020/09/Immortals-Fenyx-Rising_2020_09-03-20_003.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gematsu.com/wp-content/uploads/2020/09/Immortals-Fenyx-Rising_2020_09-03-20_002.jpg

Benieuwd hoeveel er van die graphics overblijven op de Switch versie. Also, Kid Icarus much? :P

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 04-09-2020 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
@JackAvery Bij de eerste screenshot dacht ik ook direct Kid Icarus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Beide is gebaseerd op Griekse mythologie, dus dan krijg je al snel de overeenkomsten natuurlijk. Ik moet meer denken aan een AC Odyssey meets BOTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
Ziet er best leuk uit. Kleurtjes doen me alleen iets te veel denken aan Fortnite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Laatst online: 11:26
Raem schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:32:
Ik heb hem besteld. Grootste reden voor mij is zodat ik weer 3 toffe Mario games, die ik al jaren niet gespeeld heb, gewoon in de woonkamer kan spelen zonder dat ik met oude consoles hoef te sjouwen.

Is €60 dan een hoop geld voor games die je eigenlijk al hebt? Misschien wel, maar door het gemak van de Switch haal ik er veel meer uren speelplezier uit dan wanneer ik het op de originele consoles zou spelen.
Dat is gewoon een beetje het punt voor velen denk ik. Voor de mensen die de spellen al tig keer hebben gespeeld of al in bezit hebben is het net niet genoeg verschil en dan is 60 euro best veel geld. Is het de 60 euro waard? Mjah, misschien als het meer een limited edition zoals links awakening was met een toffe doos en artbook. Maar zelf vind ik 40/45 euro een meer passende prijs voor wat het is.

Ik weet wel wat er gebeurt als ik hem koop. Ik zet hem 1 of twee keer aan. Speel even. Krijg het idee, ja dat was wel leuk en ga daarna weer andere spellen spelen. Ik kan gewoon niet echt heel veel tijd investeren om ze weer helemaal opnieuw uit te spelen. En als dat zo is, dan zet ik liever even mijn wii aan. Misschien een beetje blurry maar daar vermaak ik mij dan ook wel een uurtje mee.

Sunshine is trouwens wel een goed spel, al is de camera wel echt problematisch in sommige gebieden. Ik ben bang dat dit alleen niet is aangepast. Het zou wel echt super tof zijn als Nintendo een sunshine 2 zou maken, met bijvoorbeeld de odyssey engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

martin_v_z schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:51:
[...]

Dat is gewoon een beetje het punt voor velen denk ik. Voor de mensen die de spellen al tig keer hebben gespeeld of al in bezit hebben is het net niet genoeg verschil en dan is 60 euro best veel geld. Is het de 60 euro waard? Mjah, misschien als het meer een limited edition zoals links awakening was met een toffe doos en artbook. Maar zelf vind ik 40/45 euro een meer passende prijs voor wat het is.
Het probleem is dat Link's Awakening een game is die eigenlijk heel klein is. Dus je had ook niet zoveel content als je alles bij elkaar optelt. Totale spel is in 10 tot 15 uur ook wel echt uit te spelen.
Sunshine is trouwens wel een goed spel, al is de camera wel echt problematisch in sommige gebieden. Ik ben bang dat dit alleen niet is aangepast. Het zou wel echt super tof zijn als Nintendo een sunshine 2 zou maken, met bijvoorbeeld de odyssey engine.
Nou ja de originele N64 mario had er voor mij niet tussen gehoeven. Dat had eerder Galaxy 2 mogen zijn :+ N64 mario ga ik nooit spelen en die andere 2 wel.

Verder wat voor mij het ook vooral is. Die originele consoles om ze fatsoenlijk aan te sluiten op moderne hardware en eventueel ook profijt ervan te kunnen hebben met HDMI kost ook geld. Beetje geknutselde Cube ben je best wat aan kwijt en ook de resolutie van de Wii is niet optimaal. De WiiU verbind wel fatsoenlijk via HDMI maar daar werken cube games niet op weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Touchdomex schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:01:
[...]

Het probleem is dat Link's Awakening een game is die eigenlijk heel klein is. Dus je had ook niet zoveel content als je alles bij elkaar optelt. Totale spel is in 10 tot 15 uur ook wel echt uit te spelen.

[...]

Nou ja de originele N64 mario had er voor mij niet tussen gehoeven. Dat had eerder Galaxy 2 mogen zijn :+ N64 mario ga ik nooit spelen en die andere 2 wel.

Verder wat voor mij het ook vooral is. Die originele consoles om ze fatsoenlijk aan te sluiten op moderne hardware en eventueel ook profijt ervan te kunnen hebben met HDMI kost ook geld. Beetje geknutselde Cube ben je best wat aan kwijt en ook de resolutie van de Wii is niet optimaal. De WiiU verbind wel fatsoenlijk via HDMI maar daar werken cube games niet op weer.
Ow ik snap jouw motivatie wel hoor. Net als dat er veel mensen zijn die de spellen nog niet hebben gespeeld. Voor hun is deze bundel leuk. Wat ik zeg ik vind het dan nog een beetje duur en bij een fysieke limited edition vind ik zelf wat extra's leuk, wat de prijs wat meer zou rechtvaardigen.

Het voelt gewoon alsof Nintendo iets bijzonders wil doen voor de fans zeg maar. En dan is dit voor veel fans misschien gewoon een beetje net niet. Daarom is er denk ik ook zo'n discussie over op het internet.

Nintendo is met de switch een rare weg ingeslagen. Bij de wii kwam de virtual console. Een tof idee waarbij je voor een lage prijs oude spellen kon kopen. Nes, snes en n64 zaten er allemaal op en ook andere systemen. Opeens haalde ze dit bij de switch weer weg. En gingen ze dezelfde spellen weer opnieuw langszaam releasen maar nu moest je een online abbo hebben. En nu brengen ze (mario 64) weer opnieuw uit maar omgerekend voor een zeer hoge prijs.
Ondertussen hadden veel wel verwacht dat GameCube spellen via de eshop te koop zouden zijn. Het is een kwestie van steeds weer opnieuw hetzelfde uitbrengen. Die game & watch is ook zo'n voorbeeld. Leuk weer opnieuw mario 1 kopen. Naast de tig releases die er al zijn geweest.

Soms begrijp ik Nintendo gewoon echt niet. Zoek eens op YouTube naar de hd mod van de pc versie van mario 64. En kijk wat fans doen. Vergelijk dit eens met wat nintendo zelf doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf de games nog nooit gespeeld. Destijds de keuze gemaakt tussen een Gamecube met Sunshine of een Xbox, toen de Xbox gekocht. Mario 64 lijkt me persoonlijk te verouderd en vooral leuk is om te spelen vanwege nostalgie, zo kijk ik er in ieder geval tegen aan, maar ga de game zeker proberen. Ik heb 3D All-Stars voornamelijk besteld voor Sunshine en Galaxy. Zoveel goede 3D platformers worden er tegenwoordig niet meer gemaakt, dus als je ze nog nooit gespeeld hebt wel het geld waard. Maar als je ze al een keer gespeeld hebt kan ik goed begrijpen als je ze links laat liggen. Hoe het spel er grafisch uit ziet maakt mij niet zoveel uit, belangrijker vind ik de besturing en ik hoorde iets met camera problemen bij Sunshine. Als nieuwe (3D platformer) games qua besturing beter geoptimaliseerd zijn dan is moeilijk om weer terug te gaan naar die oude games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nintendo gonna Nintendo.

Stom genoeg is dit echt al sinds grofweg het internet dat Nintendo dingen doet die voor de fans/kopers niet logisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 10:47
Touchdomex schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:17:
Nintendo gonna Nintendo.

Stom genoeg is dit echt al sinds grofweg het internet dat Nintendo dingen doet die voor de fans/kopers niet logisch zijn.
Nintendo doet het gewoon slim. Dit verkoopt als een malle op deze manier. En straks kunnen ze de game (na 31-03-2021) per stuk gaan aanbieden op de Eshop voor een meerprijs. Iedereen koopt die 3D All Stars, ook voor deze prijs. Ik heb er geen probleem mee, maar ik heb Galaxy en SM64 nog nooit gespeeld dus dan is die prijs het sowieso waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin_v_z
L23 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:17:
Ik heb zelf de games nog nooit gespeeld. Destijds de keuze gemaakt tussen een Gamecube met Sunshine of een Xbox, toen de Xbox gekocht. Mario 64 lijkt me persoonlijk te verouderd en vooral leuk is om te spelen vanwege nostalgie, zo kijk ik er in ieder geval tegen aan, maar ga de game zeker proberen. Ik heb 3D All-Stars voornamelijk besteld voor Sunshine en Galaxy. Zoveel goede 3D platformers worden er tegenwoordig niet meer gemaakt, dus als je ze nog nooit gespeeld hebt wel het geld waard. Maar als je ze al een keer gespeeld hebt kan ik goed begrijpen als je ze links laat liggen. Hoe het spel er grafisch uit ziet maakt mij niet zoveel uit, belangrijker vind ik de besturing en ik hoorde iets met camera problemen bij Sunshine. Als nieuwe (3D platformer) games qua besturing beter geoptimaliseerd zijn dan is moeilijk om weer terug te gaan naar die oude games.
Sunshine is een goed spel maar er zitten idd echt een paar dingen waarvan je merkt dat het wat verouderd is. Ik heb hem een tijdje geleden weer gespeeld en ik ben er mee gestopt om precies de reden die jij noemt. Het is moeilijk terug te gaan als je galaxy en Odyssey hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Wat is het dat Galaxy 2 zoveel beter is dan Galaxy en Sunshine? Ik heb ze eerlijk waar nooit gespeeld, dus kijk er echt naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
sderooij schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:30:
Wat is het dat Galaxy 2 zoveel beter is dan Galaxy en Sunshine? Ik heb ze eerlijk waar nooit gespeeld, dus kijk er echt naar uit.
Ik vond zelf deel twee ietsjes beter dan deel 1. De meningen zijn daar wel over verdeeld hoor. Het zijn allebei gewoon goede games die ook nu nog heel leuk zijn om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
sderooij schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:30:
Vermoed dat '1 of 2 beter' idd geval persoonlijke voorkeur is, ik heb zelf beide niet gespeeld, maar oa video van scot the woz erover gezien, en zijn eind opvatting was beide zeer goed, maar 1 maakte bij hem veel impact los (geloof dat het een van zijn favo games ooit is) en 2 was daarna meer van hetzelfde........
Dus ja ymmv......MAAR

edit:
Voor de volledigheid even linkjes naar de video's, sowieso vind ik het een hele vermakelijke youtubert.
Galaxy 1
Galaxy 2

Het stoort mij echt dat dat 'we'dit zelf op de switch niet kunnen gaan vergelijken. Als je weet dat er 2 delen zijn op een platform dat je er dan maar 1 in een 'collectie' doet....... klassieke star wars collectie, alleen a new hope & empire.....dat klopt niet!
Maar goed, het is nintendo, ik vind het vaak de apple van de gamewereld, ze doen soms rare dingen, eigenwijze dingen maar soms ook geniale dingen.......dus ja ¯\_(ツ)_/¯ is behoorlijk van toepassing.

En commercieel kan je er niets tegen in brengen, want over 5 jaar krijg je natuurlijk wel galaxy 2 maar niet 1 dus dan moet je deze al hebben, sneaky buggers :P

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 04-09-2020 14:02 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Sagat schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:50:
[...]

Vermoed dat '1 of 2 beter' idd geval persoonlijke voorkeur is, ik heb zelf beide niet gespeeld, maar oa video van scot the woz erover gezien, en zijn eind opvatting was beide zeer goed, maar 1 maakte bij hem veel impact los (geloof dat het een van zijn favo games ooit is) en 2 was daarna meer van hetzelfde........
Dus ja ymmv......MAAR

Het stoort mij echt dat dat 'we'dit zelf op de switch niet kunnen gaan vergelijken. Als je weet dat er 2 delen zijn op een platform dat je er dan maar 1 in een 'collectie' doet....... klassieke star wars collectie, alleen a new hope & empire.....dat klopt niet!
Maar goed, het is nintendo, ik vind het vaak de apple van de gamewereld, ze doen soms rare dingen, eigenwijze dingen maar soms ook geniale dingen.......dus ja ¯\_(ツ)_/¯ is behoorlijk van toepassing.

En commercieel kan je er niets tegen in brengen, want over 5 jaar krijg je natuurlijk wel galaxy 2 maar niet 1 dus dan moet je deze al hebben, sneaky buggers :P
Heb je een heel goed punt, ik denk dat er een galaxy 2 aan komt met extra features zoals multiplayer en joycon support of iets? Of het is een hint dat het een GameCube online sub exclusive wordt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:08
Ik ben juist wel blij dat Mario 64 erbij zit, dat is één van de weinige games die ik elke paar jaar wel weer een keertje volledig uitspeel. Dat ie dan ook meteen portable is, is mooi meegenomen.
Sowieso is de muziek fantastisch, maar ook het leveldesign vind ik zelf erg goed van die game (Net als Galaxy. Sunshine vond ik op dat gebied wat zwakker)

De prijs vind ik wel erg hoog voor simpele ports (al lijken de framedrops afwezig te zijn), zeker aangezien Mario64 op de WiiU een tientje was, maar ik ken mijzelf en zal deze collectie gewoon aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
sderooij schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:54:
[...]

Heb je een heel goed punt, ik denk dat er een galaxy 2 aan komt met extra features zoals multiplayer en joycon support of iets? Of het is een hint dat het een GameCube online sub exclusive wordt? :)
Zou kunnen dat ze galaxy 2 nog als een remake gaan aanbieden, maar gamecube online? die snap ik even niet...... :?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Sagat schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:57:
[...]

Zou kunnen dat ze galaxy 2 nog als een remake gaan aanbieden, maar gamecube online? die snap ik even niet...... :?
Sorry, bedoelde net als de nes en SNES games via switch online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@sderooij Dat gaat echt niet gebeuren. Eerder een N64 zoals de NES en SNES nu op de Switch.
Ik verwacht dat Galaxy 2 nog wel uit gaat komen, maar dan los. We gaan het wel zien wat ze vogelen. :P

Mijn vrouw zag in de Direct de joycon kleuren veranderen. Maar denk niet dat er een nieuwe special switch in gaat zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waren toch gewoon bestaande joy-con kleuren in de Direct, denk niet dat je daar iets achter moet zoeken.
Wat online betreft denk ik dat ze na NES en SNES Online eerst verder gaan met de Game Boy lijn. Rustig aan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Arunia schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:45:
@sderooij Dat gaat echt niet gebeuren. Eerder een N64 zoals de NES en SNES nu op de Switch.
Ik verwacht dat Galaxy 2 nog wel uit gaat komen, maar dan los. We gaan het wel zien wat ze vogelen. :P

Mijn vrouw zag in de Direct de joycon kleuren veranderen. Maar denk niet dat er een nieuwe special switch in gaat zitten.
wellicht anniversary joycons? dat zou gaaf zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@L23 Was ook inderdaad wat ik tegen mijn vrouw zei (vannacht :P). Verwacht er ook niets van. Zit wel op een leuke Special Edition te wachten, dan krijgt mijn dochtertje de mijne om mee te spelen.

Dat is ook wel inderdaad een idee, maar verwacht er eigenlijk niets van om eerlijk te zijn. Dus NES en SNES. Je ziet nu al dat er weinig mee gedaan wordt. Ja, Mario All stars staat er nu in. Dat dan weer wel.

@sderooij Zou gaaf zijn, alhoewel we nu al 3 sets hebben liggen en 3 pro controllers.

Poeh, mijn pro controller is eergisteren opgehaald voor reparatie. Ben benieuwd wat daar uit komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Arunia schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:57:
@L23 Was ook inderdaad wat ik tegen mijn vrouw zei (vannacht :P). Verwacht er ook niets van. Zit wel op een leuke Special Edition te wachten, dan krijgt mijn dochtertje de mijne om mee te spelen.

Dat is ook wel inderdaad een idee, maar verwacht er eigenlijk niets van om eerlijk te zijn. Dus NES en SNES. Je ziet nu al dat er weinig mee gedaan wordt. Ja, Mario All stars staat er nu in. Dat dan weer wel.

@sderooij Zou gaaf zijn, alhoewel we nu al 3 sets hebben liggen en 3 pro controllers.

Poeh, mijn pro controller is eergisteren opgehaald voor reparatie. Ben benieuwd wat daar uit komt.
paar printplaatjes denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@TomBraamhaar Haha, dat sowieso. Alhoewel ik denk dat ze zo ver niet zullen gaan voor de handvaten. :P

Maar zal me benieuwen of hij onbeschadigd terug komt. Maar heb genoeg foto's gemaakt om dat te bewijzen. ;)
Maar dat is gewoon angst voor reparaties bij bedrijven met slechte reviews. Aan de andere kant lees je op internet ook alleen maar het gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over speciale joy-cons gesproken. Boxypixel, vooral bekend in de Gameboy community met zijn aluminium behuizingen en knoppen, gaat aluminium joy-cons maken. Best tof. Maar ook best duur. Lijkt me wel tof om te hebben, maar ga er niet aan beginnen.

Afbeeldingslocatie: https://instagram.com/p/CEozPx3HcjF/media/?size=m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zojuist een mailtje van Bol.com ontvangen:
Onlangs heb je de 'Mario Kart Live: Home Circuit' besteld. Per ongeluk heeft dit artikel voor een veel te lage prijs op onze website gestaan. Je hebt het artikel namelijk besteld voor een prijs van 59,95 euro. De werkelijke prijs van het artikel ligt echter rond de 129 euro.
In dit geval is er sprake van een Kennelijke Vergissing, zoals wij dit noemen in Artikel 4 van onze Algemene Voorwaarden.
Om deze reden wordt het artikel niet uitgeleverd en zullen wij je bestelling helaas moeten annuleren. Onze excuses voor het ongemak, ook wij betreuren deze fout.
Maar over het feit dat de prijs van de Game & Watch inmiddels verlaagd is van 129 Euro naar 59,99 Euro hoor je ze dan weer niet. In mijn besteloverzicht staat nog steeds dat ik daar 129 Euro voor (achteraf) mag betalen, terwijl de prijs op hun productpagina inmiddels is gewijzigd naar 59,99. |:(

[ Voor 19% gewijzigd door BamSlam_ op 04-09-2020 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
BamSlam_ schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:32:

[...]
lekker dan zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtsfox
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 04:46
Yep en je kunt nog geen nieuwe bestelling plaatsen. Maar ze zijn wel 10 euro duurder dan Gamemania.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
wtsfox schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:35:
Yep en je kunt nog geen nieuwe bestelling plaatsen. Maar ze zijn wel 10 euro duurder dan Gamemania.
https://www.bol.com/nl/p/...n-switch/9300000009410372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtsfox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:57
Die mail heb ik ook ontvangen, het zou netter zijn om eerst te vragen of je hem wilt voor de hogere prijs ipv het te annuleren. Was ook te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jongetje schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:37:
[...]

Die mail heb ik ook ontvangen, het zou netter zijn om eerst te vragen of je hem wilt voor de hogere prijs ipv het te annuleren. Was ook te mooi om waar te zijn.
Ik vind 119 Euro een veel te hoge prijs voor dat pakket en ga de kat even uit de boom kijken. Eens kijken of er rond Black Friday / Cyber Monday een mooie aanbieding komt. En meestal heeft Amazon in de aanloop naar kerst nog wel een paar stunts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
BamSlam_ schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:40:
[...]

Ik vind 119 Euro een veel te hoge prijs voor dat pakket en ga de kat even uit de boom kijken. Eens kijken of er rond Black Friday / Cyber Monday een mooie aanbieding komt. En meestal heeft Amazon in de aanloop naar kerst nog wel een paar stunts.
En anders AliExpress wel na een tijdje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Laatst online: 19-09 13:49
BamSlam_ schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:40:
[...]

Black Friday / Cyber Monday en een mooie Nintendo aanbieding gaan niet samen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtsfox
https://www.bol.com/nl/p/...PgQRsVT7us0QaAoJZEALw_wcB

Deze ziet er bijna hetzelfde uit
Alleen kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Net gelezen

Mario Sunshine ondersteund gamecube controller niet.

Tsja denk dat het merendeel van de switchers niet in het bezit is van, maar nog steeds...... hoe moeilijk was het om dit gewoon ook mogelijk te maken......zie smash........hopelijk later alsnog er ingepatched?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Sagat schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:05:
Net gelezen

Tsja denk dat het merendeel van de switchers niet in het bezit is van, maar nog steeds...... hoe moeilijk was het om dit gewoon ook mogelijk te maken......zie smash........hopelijk later alsnog er ingepatched?
Ik wou zeggen ze kunnen dat er nog best inzetten maar nee. Komt over 2 weken uit dus dat schip is weggegaan.

Het is niet moeilijk maar ben vooral benieuwd hoe ze de rest van de controls hebben gedaan. Maybe hebben ze nu motioncontrols?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Laatst online: 20-09 23:15
jongetje schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:37:
[...]

Die mail heb ik ook ontvangen, het zou netter zijn om eerst te vragen of je hem wilt voor de hogere prijs ipv het te annuleren.
Dit dus, Nu zullen de scalpers ons wel weer voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Sagat schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:05:
Net gelezen

Wel jammer, maar de Pro controller is ook een perfecte controller, dus gaat wel goed komen om deze te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:07:
[...]

Ik wou zeggen ze kunnen dat er nog best inzetten maar nee. Komt over 2 weken uit dus dat schip is weggegaan.

Het is niet moeilijk maar ben vooral benieuwd hoe ze de rest van de controls hebben gedaan. Maybe hebben ze nu motioncontrols?
Galaxy heeft optionele motion controls. Sunshine zal gewoon met de controller werken zeker. FYI, de GameCube controller wordt op de Switch gewoon als een ' Pro Controller' herkend, dus de analoge input zou toch niet zomaar werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wtsfox
JackAvery schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:16:
[...]

Galaxy heeft optionele motion controls. Sunshine zal gewoon met de controller werken zeker. FYI, de GameCube controller wordt op de Switch gewoon als een ' Pro Controller' herkend, dus de analoge input zou toch niet zomaar werken.
Bij grid op de switch werken de analoge input wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
BamSlam_ schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:32:

[...]

Maar over het feit dat de prijs van de Game & Watch inmiddels verlaagd is van 129 Euro naar 59,99 Euro hoor je ze dan weer niet. In mijn besteloverzicht staat nog steeds dat ik daar 129 Euro voor (achteraf) mag betalen, terwijl de prijs op hun productpagina inmiddels is gewijzigd naar 59,99. |:(
Had hetzelfde helaas!

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07
Arunia schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:45:
Ik heb geen nieuwe kleuren joycons gezien. Opgegeven moment wisselden ze inderdaad van kleuren. Van rood/blauw naar donkerblauw/geel. Misschien heeft je vrouw dat gezien en gedacht dat dit nieuwe kleuren zijn.

Nu we toch over joycons praten. Ze mogen van mij opzich wel die donkerrode joycons van de Mario Oddysey release beter/opnieuw beschikbaar maken. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
remcheese schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:13:
[...]

Dit dus, Nu zullen de scalpers ons wel weer voor zijn.
Nog te bestellen bij Bol, Nedgame en Gamemania, dus dat zal wel meevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
Bij Bol is 3d Allstars inmiddels uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:23:
[...]

Ik heb geen nieuwe kleuren joycons gezien. Opgegeven moment wisselden ze inderdaad van kleuren. Van rood/blauw naar donkerblauw/geel. Misschien heeft je vrouw dat gezien en gedacht dat dit nieuwe kleuren zijn.

Nu we toch over joycons praten. Ze mogen van mij opzich wel die donkerrode joycons van de Mario Oddysey release beter/opnieuw beschikbaar maken. :)
Ik had de Mario rode joy-cons besteld via Amazon Japan, dat ging vrij makkelijk en prima prijs. Beter/opnieuw beschikbaar maken in Nederland verwacht ik niet. Dacht gelezen te hebben dat de grijze, maar ook Mario rode joy-cons uit productie gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Ik krijg net de bevestiging van mijn lokale gamezaak: "De verwachte retailprijs is 59.99".
Dit is voor de G&W. Laten we even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:12
Wat een gedonder om een fysieke versie van Super Mario All Stars te bemachtigen. Had er geen weet van dat Nintendo sluw bezig was om het mondjesmaat uit te brengen. Las het toevallig op de website van Gamer maar gelukkig kan het nog via buitenlandse webshops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
Bij GameMania is ie inmiddels ook uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
Voor de liefhebbers, bij de MediaMarkt is All-Stars nu ook beschikbaar > pricewatch: Super Mario 3D All-Stars, Switch

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
Valt me toch wel erg tegen dat er niet eens een boekje bij zit. Karig.
Pagina: 1 ... 70 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic