• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:57
Super Mario Bros 35.... yep, dat is dus de battle royal van vorig jaar met 35 spelers.
Super Mario 3D All Stars. Super Mario 64, Super Mario Sunshine, Super Mario Galaxy.

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Super Mario Bros 35 lijkt mij wel gaaf, maar echt onmogelijk vol te houden 8)7

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 13:21
Mario Kart Live _/-\o_

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Super mario 3D World is €59,99
En Super Mario 3D All Stars ook €59,99.

https://www.nintendo.nl/Z...3D%20All%20Stars&f=147393

Duur geintje. Maar die gaan hier zeker wel gespeeld worden :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:14

Zalmanman

So long,

Ik dacht dat ik het verkeerd hoorde in de video, maar wat is dit voor jammerlijk iets?
https://www.nintendo.nl/G...3D-All-Stars-1832369.html

"Hoewel Super Mario 3D All-Stars slechts tot en met 31 maart 2021 te koop is, kunnen kopers alle content ook na het verstrijken van deze datum blijven spelen en opnieuw downloaden in de Nintendo eShop voor het geval de software is gearchiveerd."

Willen ze een soort van 'incentive' creëren om het te kopen? Dat hoeft toch niet, het is Mario - verkoopt toch wel.

and thanks for all the fish.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Spike_wolf schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:32:
Super mario 3D World is €59,99
En Super Mario 3D All Stars ook €59,99.

https://www.nintendo.nl/Z...3D%20All%20Stars&f=147393

Duur geintje. Maar die gaan hier zeker wel gespeeld worden :P
Prima prijs voor 3 fantastische games, toch? Zelf 64 en Sunshine nooit gespeeld. En Galaxy amper. Dus hier gaat hij er zeker komen!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• kleingeld_
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03-07 17:39
Weet iemand waar je 3D all-stars in de winkel kunt pre-orderen?

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:32
OMG, die karts.....die gaan er komen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

kleingeld_ schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:39:
Weet iemand waar je 3D all-stars in de winkel kunt pre-orderen?
Digitaal:
https://www.nintendo.nl/G...D-All-Stars-1832369.html#

Fysiek:
Geen idee

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ja dit vind ik er wel eentje die je echt fysiek wil hebben :P

Wacht even tot dit weekend en dan reseveren.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
OMG, ik ben echt in volle hype modus. Ik had er echt een hard hoofd in toen vorige week weer zo'n partner direct werd gegeven.

Dit is echt een geweldige Direct!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:25
Peter_Aragorn schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:36:
[...]

Prima prijs voor 3 fantastische games, toch? Zelf 64 en Sunshine nooit gespeeld. En Galaxy amper. Dus hier gaat hij er zeker komen!
Sunshine is geweldig, mijn persoonlijke favoriet. Het enige minpuntje is de camera, als Nintendo daar met de kennis van nu een paar kleine verbeteringen in heeft aangebracht is het het perfecte plaatje. Prima prijs, zeker als je een van de 3 games nog niet gespeeld hebt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
ph4ge schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:48:
[...]

Sunshine is geweldig, mijn persoonlijke favoriet. Het enige minpuntje is de camera, als Nintendo daar met de kennis van nu een paar kleine verbeteringen in heeft aangebracht is het het perfecte plaatje. Prima prijs, zeker als je een van de 3 games nog niet gespeeld hebt.
Kun je nagaan als je er eigenlijk nog geen een van hebt gespeeld _/-\o_

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:35
Geinig, maar ben bang dat ik snel ben uitgekeken op racen in mijn eigen woonkamer. En vreemd dat ze 3D All Stars beperkt aanbieden. Fysiek kan ik me nog voorstellen, maar vreemd dat ze ook voor digitaal doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Raem op 03-09-2020 15:54 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
Raem schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:53:
[...]

Geinig, maar ben bang dat ik snel ben uitgekeken op racen in mijn eigen woonkamer. En vreemd dat ze 3D All Stars beperkt aanbieden. Fysiek kan ik me nog voorstellen, maar vreemd dat ze ook voor digitaal doen.
Ik verwacht dat je ook levels van andere kunt spelen en dat zou dan wel echt ontzettend tof zijn! Als je alleen je eigen levels kunt spelen, dan ben je wel een keer uitgekeken inderdaad..

Super Mario 3D All-Stars die gaat er komen (de fysieke versie), heb ze alle 3 wel al gespeeld, maar dat is geen probleem. :)

Had stiekem nog gehoopt op een teaser van een nieuwe Mario game, maar helaas!

[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 03-09-2020 15:56 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Raem
Gynnad schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:55:
[...]
Ik verwacht dat je ook levels van andere kunt spelen en dat zou dan wel echt ontzettend tof zijn! Als je alleen je eigen levels kunt spelen, dan ben je wel een keer uitgekeken inderdaad..
Hoe dan? Want het werkt toch met de on-board camera zodat je in realtime in je huiskamer rijdt? Denk niet dat alles ook nog eens wordt opgeslagen om te kunnen delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:59
Gynnad schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:55:
[...]

Vraag me af hoe dat gaat werken, zou je dan een kopie van de huissleutel krijgen van de gene die het level geupload heeft? :+

• Gynnad
Nah misschien kun je de levels wel spelen als een gewone Mario Kart game (dus zonder de wagentjes?)

• sderooij
Peter_Aragorn schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:49:
[...]

heb deze 3d all stars meteen maar even gereserveerd :D
En ook hier; ik heb deze alle 3 nog nooit gespeeld!

DE HYPE IS REAL!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ik heb allstars digitaal gereserveerd oOo

Enig idee hoe veel ruimte het zal innemen?
Ik heb nog geen SD-kaart in mijn switch, dus zal wel tijd gaan worden denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 20-09 01:04
Bas170 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:08:
Ik heb allstars digitaal gereserveerd oOo

Enig idee hoe veel ruimte het zal innemen?
Ik heb nog geen SD-kaart in mijn switch, dus zal wel tijd gaan worden denk ik
4.7gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:49:
[...]

Zeker! Allemaal nooit gehad en nu toch erg enthousiast. Moet Odyssey ook nog regelen..
Nu nog ocarina en majora...

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Vraagje, waar zie je dat?
Ik zat namelijk op de store pagina te kijken, maar kwam het daar niet tegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
Bas170 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:12:
[...]

Vraagje, waar zie je dat?
Ik zat namelijk op de store pagina te kijken, maar kwam het daar niet tegen.
Eshop pagina op de Switch zelf staat het, het valt mij wel vaker op de de reguliere website niet altijd alle info heeft die de eshop de Switch zelf wel toont.

en voor wie benieuwd is, Super Mario 3D World + Bowser's Fury is 5gb volgens de eshop

[ Voor 28% gewijzigd door Mizgala28 op 03-09-2020 16:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Laatst online: 19:00
Leuke direct. Ik zat al een hele tijd op de Mario 3D world port te wachten. Nog een paar maandjes geduld.

De rest zag er wel heel leuk uit maar ik denk dat ik het allemaal oversla. Ik kan al die oude Mario's op mijn Wii met virtual console spelen. Speelt ook mijn oude Mario sunshine en galaxy af. Natuurlijk is het geen hd maar als dat het enige verschil is dan is 60 euro best veel geld. Super voor de mensen die ze nog niet hebben gespeeld natuurlijk. Ik hoopte ergens dat de graphics en besturing wat meer zou zijn opgepoetst, zeker een echt HD remake van Mario 64 had ik wel willen kopen.

Die mario kart dingen zien er leuk uit. Daar ga ik de reviews van afwachten, dat kan nog wel eens iets zijn. :)

Maaarrrr na zo veel tijd is het geweldig om weer een echte Nintendo direct te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:17
Wat een erbarmelijke release. Geen enkele aanpassingen aan de hardware van de switch.
- galaxy kan je alleen spelen met de joycons, lekker voor de switch lite gebruikers.....
- SM64 in 4:3
- geen galaxy 2
- 120€ als je naast de 3 games ook 3D world wil.
Pfff wat een blamage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Peter_Aragorn schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:36:
[...]

Voor drie volledige games is dat zeker een degelijke prijs. Maar in dit soort gevallen "voelt" het altijd wat cru omdat ik alle drie de games al heb op andere platforms :P

Sure, ze zijn aangepast voor Switch, zullen dus beter lopen en de besturing zal geoptimaliseerd zijn, dus het is ook niet dat het een 1:1 port is die ze met 3 klikken gegenereerd hebben ofzo. Dus opzicht niets mis met die prijs inderdaad :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Spike_wolf schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:18:
[...]

Voor drie volledige games is dat zeker een degelijke prijs. Maar in dit soort gevallen "voelt" het altijd wat cru omdat ik alle drie de games al heb op andere platforms :P

Sure, ze zijn aangepast voor Switch, zullen dus beter lopen en de besturing zal geoptimaliseerd zijn, dus het is ook niet dat het een 1:1 port is die ze met 3 klikken gegenereerd hebben ofzo. Dus opzicht niets mis met die prijs inderdaad :)
Het ziet er juist uit alsof het een hele slechte gemakzuchtige poort is. Galaxy alleen te spelen met joycons geeft aan dat ze de besturing juist niet hebben aangepast. Geen 60 fps, geen 16:9.

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
giantgiantus schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:18:
Wat een erbarmelijke release. Geen enkele aanpassingen aan de hardware van de switch.
- galaxy kan je alleen spelen met de joycons, lekker voor de switch lite gebruikers.....
- geen galaxy 2
Pfff wat een blamage.
Wat?!? Ik heb een Lite. Dus dat schiet niet op. Verdorie.

Trouwens. Waar blijft een wave race en Fzero? Ideale games voor even tussendoor op m'n Lite.

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:55
Waarom denk je dat?
In de e-shop staat dat de pro controller ondersteund wordt.

• giantgiantus
Blomminator schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:23:
[...]

Wat?!? Ik heb een Lite. Dus dat schiet niet op. Verdorie.

Trouwens. Waar blijft een wave race en Fzero? Ideale games voor even tussendoor op m'n Lite.
Lees net dat joycons optioneel zijn. Heb dus misschien te vroeg geroeptoeterd.

Blijft overigens nog steeds een jammerlijke release in mijn ogen.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Super Mario 3D All-Stars
Opmerking: Super Mario 3D All-Stars is tot 31 maart 2021 te koop.
Waarom maar tot 31 maart 2021? Dit is toch gewoon een best-seller die ze moeten blijven verkopen?

GTA VI - All aboard the hype train!!

• giantgiantus
Mijn gok: daarna zullen ze los voor meer geld verkocht gaan worden.

Echt jammer dat Nintendo zo opereert. Niet even de moeite doen galaxy 2 te porten ook.

• RollieBollie
Sir_Hendro schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:27:
[...]

Waarom maar tot 31 maart 2021? Dit is toch gewoon een best-seller die ze moeten blijven verkopen?
Ach. Over 5 jaar kan je Ultra Mario 40 Years kopen. Zullen ze opnieuw inzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:06
giantgiantus schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:25:
[...]

Lees net dat joycons optioneel zijn. Heb dus misschien te vroeg geroeptoeterd.

Blijft overigens nog steeds een jammerlijke release in mijn ogen.
Er staat inderdaad:
**Om op een Nintendo Switch Lite-systeem gebruik te maken van Joy-Con-functies heb je een set Joy-Con nodig en wordt de verstelbare Nintendo Switch-oplaadstandaard aanbevolen. Er is ook een accessoire nodig om Joy-Con-controllers op te laden, zoals de oplaadbare Joy-Con-houder. Ga voor meer informatie naar de Nintendo Switch Lite-website.
Dus je kan de joy-con functies logischerwijs niet gebruiken zonder een set joy-cons, die natuurlijk niet aanwezig zijn bij de lite. Het spel is prima speelbaar zonder. d:)b

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:25
Blomminator schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:11:
Zeker! Allemaal nooit gehad en nu toch erg enthousiast. Moet Odyssey ook nog regelen..
Nu nog ocarina en majora...
Wow, ik ben jaloers. Heb ze allemaal al een keer gespeeld en ben ook hyped.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• RollieBollie
Bij die G&W levert Nintendo een USB C kabel. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er extra games op staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
https://www.nedgame.nl/ni...-3d-all-stars/9873136688/

3D All Stars bij Nedgame te bestellen.

@kleingeld_

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 03-09-2020 16:47 ]

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Het zou ook mooi zijn moesten ze de camera van Mario 64 hebben aangepakt. Jammer dat ze 'm inderdaad nog steeds op 4:3 laten draaien. Wellicht dat daar een technische reden voor is, maar toch.

• KRAI.7
  • Laatst online: 19:20

KRAI.7

Bwoah...

Net gereserveerd bij Nedgame! Weet nog zo goed dat we vroeger een GameCube kregen met Super Mario Sunshine erbij.

Al best wat jaartjes geleden als je erbij stilstaat, maar ik kan niet wachten om de game weer te spelen!

• Cyrax0508
Fantastisch. Erg blij met deze direct! Ik heb Galaxy nooit gespeeld (had geen Wii) dus die game alleen is al € 60,00 waard. Super Mario 64 alleen op de DS en Sunshine vond ik fantastisch. Heerlijk om die games allemaal in de palm van mijn hand te hebben.

Super Mario 3D World is ook tof, maar over die twijfel ik nog wel. Maar waarschijnlijk haal ik die ook! Mooie collectie games op de Switch heb je dan!

Die Game&Watch komt er ook in bij mij. Gaaf

• Mizgala28
Cyrax0508 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 17:03:

Die Game&Watch komt er ook in bij mij. Gaaf
Same, er zijn nog nergens pre-orders maar als ik naar de japanse prijs kijk (net onder 5000 yen) dan zal Nintendo het voor rond de 40 euro hier verkopen.

ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hackers er wat mee doen, die Game & Watch gebruikt standard USB-C voor het laden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 14:44
- geen galaxy 2
Pfff wat een blamage.
Als je je Nintendo Switch Online hebt kan je ze beide voor 99 euro krijgen, onderstaande staat op product pagina van 3D mario
Als je lid bent van Nintendo Switch Online, hebben we een speciaal aanbod voor je: het Nintendo Switch-gamevouchersprogramma!

Daarmee kun je twee Nintendo Switch-gamevouchers kopen voor slechts € 99,00. Je kunt elke voucher inwisselen voor een downloadversie van een van de games uit de catalogus van het programma, dus je kunt twee games voor een gereduceerde prijs in huis halen, zoals Super Mario 3D All-Stars en Super Mario 3D World + Bowser's Fury!
meer info

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

KRAI.7 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:51:
Net gereserveerd bij Nedgame! Weet nog zo goed dat we vroeger een GameCube kregen met Super Mario Sunshine erbij.

Al best wat jaartjes geleden als je erbij stilstaat, maar ik kan niet wachten om de game weer te spelen!
Ja hij is ook alweer uitverkocht als preorder :'(

Ga er zaterdag wel langs. Tony Hawk halen en deze reserveren.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Raem
Mizgala28 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 17:06:
[...]

Same, er zijn nog nergens pre-orders maar als ik naar de japanse prijs kijk (net onder 5000 yen) dan zal Nintendo het voor rond de 40 euro hier verkopen.

ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hackers er wat mee doen, die Game & Watch gebruikt standard USB-C voor het laden
https://www.nedgame.nl/tv...er-mario-bros/7473961841/

€54,99 bij Nedgame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:12
KRAI.7 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:51:

Al weer uitverkocht. Zucht ik hoop dat er genoeg andere winkels komen met voorraad.

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:03
Ik vind het idee van Mario Kart Live ook wel interessant! Ik zou het niet kopen voor mezelf, maar het idee van toys to life maar dan omgekeerd is echt fantastisch :D Ik ben benieuwd of dit idee mogelijk nog op andere manieren kan worden toegepast.

• Cyrax0508
Mizgala28 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 17:06:
[...]

Nedgame heeft hem in de pre-order. De G&W voor 54,95

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 17:58
Wat een ontzettende gave direct was dat zeg. Die G&W lijkt me enorm leuk om te hebben, maar die worden waarschijnlijk massaal opgekocht door scalpers. Verder koop ik meteen Super mario 3d Allstars. Must have.

Weet iemand trouwens hoe je die evenementen kan doen op de nintendo website? Ik wil die mario 'pins' graag hebben.

• giantgiantus
@RJL86 meestal ben ik ook super positief over dit soort aankondigingen. Maar het nu aangekondigde is toch echt heel erg karig?

• RJL86
giantgiantus schreef op donderdag 3 september 2020 @ 17:52:
@RJL86 meestal ben ik ook super positief over dit soort aankondigingen. Maar het nu aangekondigde is toch echt heel erg karig?
Ik heb mario 64 en galaxy nooit gespeeld en sunshine is mijn meest favoriete mario game ooit, dus echt karig vind ik het niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:28

NoTimeRemains

I know

Tis ook echt nooit goed he? Wat een berg met negatieve reacties, niemand dwingt je om dit te kopen he?

This is the Way.

• RJL86
Ik kan de allstars niet eens meer kopen. Al uitverkocht. Ongelofelijk.

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

RJL86 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 18:08:
Doet me denken aan die NES en SNES in mini uitvoering, die gingen destijds ook bizar snel.

• martin_v_z
giantgiantus schreef op donderdag 3 september 2020 @ 17:52:
Mjah heel karig vond ik het nou ook weer niet. Wel een paar leuke dingen voor de verjaardag van Mario. Zoals ik eerder zei loop ik zelf ook niet heel erg warm voor de meeste dingen in de direct, maar vergeleken met die allstars release op de wii toen, is dit wel een heel stuk beter.
Ik vind zelf de collectie wel iets te duur en laat hem liggen gezien ik de spellen allemaal al in de originele vorm kan spelen.

Ik hoop wel een beetje dat er dit jaar ook nog wel een direct komt met echte nieuwe titels, zoals wat info over botw 2. Maar dit was was voor een Mario special direct wel leuk vond ik,.

• sderooij
check binnenkort MP maar 8)7

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Toch fijn dat er altijd weer Nin fans in de rij staan voor zo’n luie release. Gewoon oude games ongeveer hetzelfde droppen op een geheugenkaartje en cashen maar 😅

Waarom zouden ze dan ooit de moeite doen om iets Op het niveau van de Crash Bandicoot of Spyro remasters te leveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:00
Beakzz schreef op donderdag 3 september 2020 @ 18:26:
Toch fijn dat er altijd weer Nin fans in de rij staan voor zo’n luie release. Gewoon oude games ongeveer hetzelfde droppen op een geheugenkaartje en cashen maar 😅

Waarom zouden ze dan ooit de moeite doen om iets Op het niveau van de Crash Bandicoot of Spyro remasters te leveren?
Je bedoelt zoals ze bijvoorbeeld met Links Awakening of Wind Waker HD hebben gedaan 🧐
Beakzz schreef op donderdag 3 september 2020 @ 18:26:

Ik vond Spyro remastered juist een luie release, stond alleen de eerste game op cartridge. :P

• giantgiantus
virofi schreef op donderdag 3 september 2020 @ 19:35:
[...]

Je bedoelt zoals ze bijvoorbeeld met Links Awakening of Wind Waker HD hebben gedaan 🧐
Precies. Op zoiets zou ik gehoopt hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zelf vond ik de Mario Direct zeker goed. 60 euro voor drie oudere games is ongeveer wat ik van Nintendo verwacht had en vind ik ook geen oneerlijke prijs. Sunshine heeft vast wel wat werk nodig gehad om werkende te krijgen. Ik heb dit persoonlijk ook liever dan een volledige remake aan €60 per game. Het enige wat ik onbegrijpelijk vind, is dat men die 3D All-Stars een limited release maakt. Nintendo deed hetzelfde 10 jaar geleden, but still...

Mijn highlight: Mario Kart Live _/-\o_

Er zijn nog steeds gaten in de line-up van de rest van het jaar (komt er nog een Direct? Wat met december/januari?), maar het begint er langzaam beter uit te zien. Een kleine greep uit de aangekondigde games:

Switch Line-up 2020/2021
ZomerCaptain Tsubasa (28.08.2020)
JUMP FORCE - Deluxe Edition (28.08.2020)
Final Fantasy: Crystal Chronices Remastered (27.08.2020)
NSO update: Super Mario All-Stars (03.09.2020)
Lair of the Clockwork God (04.09.2020)
Super Mario 3D All Stars (17.09.2020)
HerfstSuper Mario Bros 35 (01.10.2020)
Ys Origin (01.10.2020)
Mario Kart Live: Home Circuit (16.10.2020)
Cadence of Hyrule DLC + fysieke release (23.10.2020)*
Pikmin 3 (30.10.2020)
Axiom Verge 2*
Hades
Cris Tales
Torchlight 3
Grindstone
DLC - Pokémon Sword/Shield: The Frozen Tundra
"2020"Bravely Default II*
Hollow Knight: Silksong
DOOM Eternal
Eastward
Rune Factory 5
King's Bounty II
No More Heroes 3
The Survivalists
Dicey Dungeons
2021Little Nightmares II (02.2021)
Super Mario 3D World + Bowser's Fury (12.02.2021)
Shin Megami Tensei III: Nocturne Remake (lente 2021)*
Shin Megami Tensei V*
Subnautica & Below Zero
Trails of Cold Steel IV
Mineko's Night Market
LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
Ys IX: Monstrum Nox (zomer 2021)
WildcardsBayonetta 3
The Legend of Zelda: Breath of the Wild sequel
New Pokémon Snap
Metroid Prime 4

Gods & Monsters Immortals: Fenyx Rising (? 3 december ?)

* = console exclusive
onderlijnd = first-party

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Tipje nog voor de liefhebber. In Breda is er koopavond (21:00) en Gamemania neemt preorders via de telefoon aan voor de Mario collectie. Net zelf ook even gebeld en verwachting is dat iedereen die nu gereserveerd heeft nog een exemplaar krijgt. Geen idee of je ook in Breda kan preordered en dan in een ander filiaal kan afhalen dat heb ik niet nagevraagd.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
L23 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 19:37:
[...]

Ik vond Spyro remastered juist een luie release, stond alleen de eerste game op cartridge. :P
Ja Nintendo kan 10 games kwijt op 1 cartridge als je alles hetzelfde laat ;) Dat Is geen kunst. Nee Spyro is echt goed gedaan. Alle 3 de games naar deze tijd gehaald voor een topprijs.
virofi schreef op donderdag 3 september 2020 @ 19:35:
[...]

Nou dat geef ik graag toe. Links Awakening was netjes gedaan ook al was de performance mwah. Wind waker HD was ik vergeten. Helaas maakt je gelijk deze release niet minder lui. Geef ze dan apart uit met een likje verf of doe Galaxy 1 en 2 HD voor €60.

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 03-09-2020 20:36 ]

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-09 15:45
Ik hoop nog ergens een fysieke Mario 3D allstars te kunnen kopen. Lijkt online nog nergens beschikbaar of uitverkocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryatzu
Bolko schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:43:
Ik hoop nog ergens een fysieke Mario 3D allstars te kunnen kopen. Lijkt online nog nergens beschikbaar of uitverkocht.
Bol.com heeft hem.
https://www.bol.com/nl/p/...ars-hol/9300000009410371/

[ Voor 13% gewijzigd door Ryatzu op 03-09-2020 20:59 ]

• Gynnad
Heeft wel de verkeerde release datum (12 februari 2021), maar dat zal wel een foutje zijn. Heb mijn reservering geplaatst, thanks! _/-\o_

Terwijl Nintendo/Nu het volgende meldt:
Daarnaast brengt Nintendo een verzameling van Mario-games uit in een verzameleditie voor de Nintendo Switch. De verzameling heet Super Mario 3D All-Stars en bevat Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy. De collectie komt uit op 18 september 2020.

[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 03-09-2020 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
Gynnad schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:04:
[...]

Heeft wel de verkeerde release datum (12 februari 2021), maar dat zal wel een foutje zijn. Heb mijn reservering geplaatst, thanks! _/-\o_

Terwijl Nintendo/Nu het volgende meldt:

[...]
Klopt maar de omschrijving zelf op bol.com wordt ook 18 september genoemd. Zal wel goed komen.
Beakzz schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:34:
Ja Nintendo kan 10 games kwijt op 1 cartridge als je alles hetzelfde laat ;) Dat Is geen kunst. Nee Spyro is echt goed gedaan. Alle 3 de games naar deze tijd gehaald voor een topprijs.
Prima toch? Als het maar compleet op de cartridge staat. Ieder zijn ding.
Buiten de direct aangekondigd:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg_rjGtXsAMAtv0?format=jpg&name=smallAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg_rjPaWAAAk7go?format=jpg&name=small

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 03-09-2020 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 13:58
Houd budget gaming.nl in de gaten en dan specifiek de pagina van deze game, de reacties eronder. Je kan ook een alert instellen als die beschikbaar komt, krijg je een mailtje.

Ik heb 'n zojuist bij bol.com besteld

[ Voor 11% gewijzigd door Terpstars op 03-09-2020 21:22 ]

Beakzz schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:34:

Nou dat geef ik graag toe. Links Awakening was netjes gedaan ook al was de performance mwah. Wind waker HD was ik vergeten. Helaas maakt je gelijk deze release niet minder lui. Geef ze dan apart uit met een likje verf of doe Galaxy 1 en 2 HD voor €60.
Het woord 'lui' neem ik bij game development niet graag in de mond. Dit is inderdaad minder werk dan een remaster (wat gewoon een hele nieuwe game ontwikkelen is), maar het is ook niet alsof er niks werk aan is

Wat krijg je hier extra?
  • Upscaling en optimalisaties zodat de games vlot op Switch werken
  • Controls die zeker bij Sunshine en in mindere mate ook bij Galaxy aangepast moeten worden voor Switch controllers
  • Drie enorm sterke soundtracks die normaal al 20-40 euro per stuk kosten
  • Eerste keer dat Sunshine op een ander platform speelbaar is?
  • Eerste keer dat Sunshine en Galaxy handheld speelbaar zijn
Of 60 euro* teveel daarvoor is, is natuurlijk subjectief. Het is inderdaad niet de value dat een uitzonderlijk pakket zoals Crash Trilogy of Rare Replay biedt - maar die zijn niet bepaald de standaard in de markt. Is het onredelijk? Dat vind ik ook weer overdreven :)
*50 euro met digitale vouchers, en fysieke prijzen variëren natuurlijk

Galaxy ziet er trouwens nog meer dan goed genoeg uit om deze al te remasteren ;)

• Cyrax0508
JackAvery schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:27:
[...]

Het woord 'lui' neem ik bij game development niet graag in de mond. Dit is inderdaad minder werk dan een remaster (wat gewoon een hele nieuwe game ontwikkelen is), maar het is ook niet alsof er niks werk aan is

Wat krijg je hier extra?
  • Upscaling en optimalisaties zodat de games vlot op Switch werken
  • Controls die zeker bij Sunshine en in mindere mate ook bij Galaxy aangepast moeten worden voor Switch controllers
  • Drie enorm sterke soundtracks die normaal al 20-40 euro per stuk kosten
  • Eerste keer dat Sunshine op een ander platform speelbaar is?
  • Eerste keer dat Sunshine en Galaxy handheld speelbaar zijn
Of 60 euro* teveel daarvoor is, is natuurlijk subjectief. Het is inderdaad niet de value dat een uitzonderlijk pakket zoals Crash Trilogy of Rare Replay biedt - maar die zijn niet bepaald de standaard in de markt. Is het onredelijk? Dat vind ik ook weer overdreven :)
*50 euro met digitale vouchers, en fysieke prijzen variëren natuurlijk

Galaxy ziet er trouwens nog meer dan goed genoeg uit om deze al te remasteren ;)
Voor mij is het zeker die € 60,00 waard. Ik heb 64 en Galaxy nooit gespeeld.

• Emmavdv
Ik heb deze ook besteld. Vraag me wel af wat hac en hol is :)

Wat betreft de prijs, als ik op howlongtobeat.com kijk, dan ben je makkelijk 60 tot 70 uur zoet met deze collectie. Dan vind ik 60 euro best een prima deal.

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 16:10
Emmavdv schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:38:
[...]

Ik heb deze ook besteld. Vraag me wel af wat hac en hol is :)

Wat betreft de prijs, als ik op howlongtobeat.com kijk, dan ben je makkelijk 60 tot 70 uur zoet met deze collectie. Dan vind ik 60 euro best een prima deal.
Ze schijnen er mee bezig te zijn.

• GHDpro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 13:30
Emmavdv schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:38:
[...]
Vraag me wel af wat hac en hol is :)
HAC slaat blijkbaar op Nintendo Switch; HOL betekend waarschijnlijk dat het een Nederlandstalige verpakking heeft... denk ik?

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit lijkt mij een rare prijs ook?

https://www.bol.com/nl/p/...tm_content=txl#modal_open

Wordt het automatisch aangepast als het lager wordt? :?

[ Voor 10% gewijzigd door HekkeySE op 03-09-2020 21:44 ]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Emmavdv
HekkeySE schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:43:

Het lijkt er op dat ze de prijs van de game en watch, en van de Mario kart set ook hebben omgedraaid :p

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:55

nielsvv

100% Afol

Heb hem net ook besteld bij Bol. Nu nog ergens de Game & watch zien te vinden. Echt onbegrijpelijk waarom steeds die gelimiteerde versies...

Bricklink Store - Steam

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
https://www.rtlnieuws.nl/...rbaar-autootje-met-camera

Mario Kart gaat €99,- kosten volgens Bright

• HekkeySE
  • Niet online
Emmavdv schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:44:
[...]

Het lijkt er op dat ze de prijs van de game en watch, en van de Mario kart set ook hebben omgedraaid :p
Nagevraagd via de chat. Prijs wordt nog aangepast! Zijn nog druk bezig.
Alvast maar gereserveerd.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• SpoekGTi
  • Laatst online: 18:43
HekkeySE schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:51:
[...]

Hmmz vreemd, degene die ik had kon nog niets zien in het systeem zoals op de pagina link niet als niet op EAN

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• SpoekGTi
  • Laatst online: 18:43
nielsvv schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:46:
Heb hem net ook besteld bij Bol. Nu nog ergens de Game & watch zien te vinden. Echt onbegrijpelijk waarom steeds die gelimiteerde versies...
https://www.bol.com/nl/p/...tem-eud/9300000009410370/

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• HekkeySE
  • Niet online
Via de chat ook de links gekregen voor Live Home Circuit:

Mario:
https://www.bol.com/nl/p/...ur/9300000009410372/?s2a=

Luigi:
https://www.bol.com/nl/p/...igi-eur/9300000009410373/

Gelijk ook Mario gepreorderd.

• HekkeySE
  • Niet online

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:33
Net te vroeg op bestellen gedrukt waardoor mijn bol.com streeft credz weg zijn ofwel, de rest kan ik niet op achteraf betalen kopen. :p
Ga eerst de direct wel even kijken zo meteen samen met mijn vrouw.

Ziet er allemaal leuk uit en veel heb ik origineel al liggen. Die game and watch is een grote twijfel. Valt onder de mini's in mijn ogen. Ga ik ook echt nog Mario 1 e.d. Spelen? 8 bit is toch net te houterig geworden.
Maar voor de heb is het wel weer leuk.

Denk dat de 2 Mario games voor de Switch er wel komen. Ja meer op 1 cartridge, maar je snapt wel wat ik bedoel.

Die Mario kart twijfel ik ook wel over van wat ik nu even gezien heb aan plaatjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:19:
Net te vroeg op bestellen gedrukt waardoor mijn bol.com streeft credz weg zijn ofwel, de rest kan ik niet op achteraf betalen kopen. :p
Ga eerst de direct wel even kijken zo meteen samen met mijn vrouw.

Ziet er allemaal leuk uit en veel heb ik origineel al liggen. Die game and watch is een grote twijfel. Valt onder de mini's in mijn ogen. Ga ik ook echt nog Mario 1 e.d. Spelen? 8 bit is toch net te houterig geworden.
Maar voor de heb is het wel weer leuk.

Denk dat de 2 Mario games voor de Switch er wel komen. Ja meer op 1 cartridge, maar je snapt wel wat ik bedoel.

Die Mario kart twijfel ik ook wel over van wat ik nu even gezien heb aan plaatjes.
Herken ik! Wel alles gepreorderd just to be sure.
Ik denk dat die kart en games sowieso komen. Twijfel over de Game&Watch. Maar ja wel nostalgie (heb vroeger mateloos mee gespeeld) en limited. Hmm

• rajeckm
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:57
Heb m net ook gepreorderd. Thanks! Maar dit is wel de fysieke (met cartridge) versie toch?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:33
@HekkeySE haha je hebt helemaal gelijk. Had alles op een te aan te schaffen lijst gezet bij bol, maar de Mario kart is er vanaf want zou niet weten hoe we dat hier in huis moeren spelen.
De game and watch vind ik eigenlijk te duur voor wat je krijgt en al die spellen heb ik ergens anders ook op. Daarbij vind ik het 8 bit periode welke ik echt levendig heb meegemaakt (ben geboren rond die tijd, dus al die era's meegemaakt) kan ik echt niet meer spelen. Net te houterig. 16 bit is dan vele malen beter.
Dan kom ik eigenlijk uit op alleen de 2 Mario games. Waarbij ik de Mario 3d all stars eigenlijk ook alle spellen ergens al bezit op de originele consoles.

Nou vooruit, die laatste 2 dan als preorder.
Mario 3d world is denk ik ook wel leuk met mijn dochtertje samen. Spelen nu op de WiiU yoshi's wooly world en wik daarna nog crafted world kopen. Maar eerst uitspelen.
Beetje ons dingetje. En de 3d all stars is dan om toch maar als extra te halen.

De 2 amiibo komen er zeker wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 03-09-2020 23:07 ]

• sderooij
Ik vraag me af hoe die Kart's camera het gaat doen in een beetje 'donkere' woonkamer? :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
rajeckm schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:51:
[...]

Heb m net ook gepreorderd. Thanks! Maar dit is wel de fysieke (met cartridge) versie toch?
Correct

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin_v_z
Ik hoop wel echt dat er ook een splitscreen optie voor die mario kart komt. 2 x 60 euro zou ik nog wel willen neertellen maar dan moet je wel samen op de tv kunnen spelen. Anders komt het er hier denk ik niet in. Als ik het zou kopen wil ik wel samen kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 18:09
@martin_v_z precies, hier thuis ook maar 1 switch. Hoop dat je gewoon ook los de karts kan kopen, beetje zonde om 2x de game aan te schaffen als je dit al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

HekkeySE schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:51:
[...]

Ik ook 2 stuks ben benieuwd als je de te hoge prijs terug krijgt.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
B.O.C.K schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 00:46:
@martin_v_z precies, hier thuis ook maar 1 switch. Hoop dat je gewoon ook los de karts kan kopen, beetje zonde om 2x de game aan te schaffen als je dit al hebt.
Op de Nintendo website staat dat de game gratis te downloaden is, dus denk het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Benieuwd trouwens of er volgend jaar ook iets van een All-Stars/anniversary game komt voor Zelda, aangezien Zelda in 2021(21 februari 1986) 35 jaar bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lijkt mij dat ze bij BOL.com Mario Kart en de G&W omgedraaid hebben, althans als het gaat om de prijs en leverdatum.

Gisteren toch de G&W besteld, ik heb nog de originele ouden dus deze moet er eigenlijk ook bij.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Hopelijk ben ik niet de zoveelste die komt melden dat ik hem (Mario 3D All stars) gereserveerd heb :P Gereserveerd bij Bol.com.

https://www.bol.com/nl/p/...ol/9300000009410371/?s2a=

Wat me vooral opviel was dat de release datum op 12 februari 2021 staat. Ik neem aan dat dat nog aangepast wordt want anders lijkt het eerder over een totaal ander spel te gaan :) :+

Ik heb Sunshine nog nooit gespeeld en Super Mario 64 alleen kort als virtual spel op de Wii met een miserabele controller. Super Mario Galaxy wel gespeeld op de Wii en met plezier gedaan. Derhalve loont het zich echt wel voor mij om deze bundel in huis te hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door Gim op 04-09-2020 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
HekkeySE schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:43:

Prijs is aangepast naar de juiste nu!

Pagina: 1 ... 69 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic