Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Okee tnx. Dan ga ik die bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees_frl schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:18:
[...]

Helemaal eens. Maar wat ik zie, zelf en om me heen, is dat voor heel veel mensen dit jaar de Nintendo switch nieuw is. Zelf net gekocht en zo hoor ik dat bij iedere collega en vrienden.

Dat moet Nintendo toch zien en weten. Dan zou ik juist games uitbrengen.
Maar voor die nieuwe Switch-eigenaren is er toch een back catalog van bijna 3.5 jaar aan games beschikbaar?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kees_frl schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:18:
[...]

Helemaal eens. Maar wat ik zie, zelf en om me heen, is dat voor heel veel mensen dit jaar de Nintendo switch nieuw is. Zelf net gekocht en zo hoor ik dat bij iedere collega en vrienden.

Dat moet Nintendo toch zien en weten. Dan zou ik juist games uitbrengen.
Tuurlijk niet, al die nieuwe spelers zitten midden in BotW, hebben Mario Kart geprobeerd en hebben 15% vrijgespeeld, zijn nog niet toegekomen aan Luigi's Mansion en checken of meer vrienden smash bros willen hebben. Huisgenoten spelen Animal Crossing tussendoor. Rocket League hebben ze er snel weer afgegooid want dat zag er niet uit vergeleken bij de andere versies.

Tijd zat, rond kerst is prima op tijd om de interesse weer aan te wakkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:10
Artwido schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:27:
Ik heb hier al eens de vraag gesteld over de controller die blijft hangen.
De tip was gegeven om te kalibreren. Echter de controller, met name de joystick van de blauwe blijft hangen.
Nu wil ik voor mijn zoon een nieuwe set kopen.
Ik zag deze op bol.com.
https://www.bol.com/nl/p/...on-geel/9200000117541999/
Is deze set ter vervanging van de originele controller?
Probeer eerst even bij Nintendo of je de controller gratis gerepareerd kunt krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Ik denk niet dat Nintendo de handheld- en consolelijnen weer gaat splitsen. Ze hebben er juist alles op gezet om die samen te voegen, zodat je ook alle developers op één lijn hebt, en niet de helft op de handheld en de helft op de console. Dat zou erg dom zijn.

De draagbare formfactor is natuurlijk ook wel één van de USP’s van de Switch. Als je die dropt, gaat een console onvermijdelijk vergeleken worden met alle andere consoles op de markt, en Nintendo moet daar niet aan willen beginnen. Wat is de meerwaarde van nóg een “high-end” console op de markt? Dan zou je inderdaad nog beter kunnen zeggen dat iedereen beter kan stoppen met eigen hardware, en gewoon net zijn allen één apparaat moeten ontwikkelen waar iedereen dan zijn games op uitgeeft.

Oh, wacht. Dat bestaat al. Da’s natuurlijk een PC.

Als Nintendo de oude lijn van handhelds doorzet, zal er echt wel een New Switch of iets dergelijks in de pijplijn zitten, die krachtiger is als de huidige, maar die wel volledig BC is. Als ze écht slim zijn zorgen ze ervoor dat games niet exclusief voor de nieuwe worden, maar ook nog op de oude werken, met uiteraard grafische downgrades.

Maar als ze nu het draagbare aspect laten vallen worden ze compleet ondergesneeuwd door de andere twee, die dan gewoon keihard als concurrenten worden beschouwd, terwijl ze nu toch op een eigen spoortje rijden.
Nou, die partner direct was niet bepaald slecht ofzo maar helemaal niet wat de meeste mensen verwachten op dit punt :+ Benieuwd hoeveel geduld we nog moeten hebben voor first-party nieuws.
Zeror schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:26:
Naar aanleiding van de nogal belabberde Direct even een, en misschien wel vergezocht, theorietje:

Stel dat Nintendo nu eens besloten heeft om geen grote games meer uit te laten komen op de Switch. Dat zij inmiddels ook wel het idee hebben technisch gezien achter te lopen op de concurrentie. Ze zullen het natuurlijk openbaar nooit toegeven, maar intern zijn ze er misschien wel over uit. Er moet een nieuwe console komen. Corona heeft ook Nintendo best geraakt en dat heeft hen, denk ik wel, goed gedaan en misschien is daardoor het idee voor een nieuwe console in een stroomversnelling geraakt. Zie ook het gerucht weer dat onlangs de wereld in geholpen is over een mogelijke Switch Pro volgend jaar. Daarnaast ook het feit dat Nintendo moeite heeft om aan de vraag naar Switch consoles te voldoen, denk ik dat Nintendo de voorbereiding al in volle gang heeft gezet. De huidige Switch nu 3,5 jaar op de markt. Al zou er dus inderdaad een nieuwe console komen, zal dat inderdaad pas op z'n vroegst halverwege of eind volgend jaar zijn. De Switch is dan 4,5 jaar oud. Dat zou betekenen dat dit een vroege console wissel gaat worden voor Nintendo, maar eentje die ik wel voor mogelijk houd.

Wat denken jullie? Gaan de hoge heren in Japan een keer verstandig zijn en een nextgen 4K Nintendo console op de markt brengen? En zullen ze weer hybrid home/handheld console maken of gaan ze splitsen en focussen op Switch Lite als handheld en de nieuwe console als home console?
Leuke gedachteoefening :)
  • Ik denk niet dat we een vroege console wissel krijgen, maar hoop zelf dat we nog een tijdje in het Switch 'ecosysteem' blijven waarbij we om de x jaar upgraded hardware krijgen. Een beetje zoals bij smartphones en PC's. Zoals ook @Seal64 zegt, het hybride concept is een zeer sterk USP.
  • Focust de Nintendo software pipeline op een sterker 2021 in combinatie met een nieuw model? Best mogelijk maar dat zal ten vroegste pas over 5-6 maanden duidelijker worden.
  • De developer pipeline opnieuw splitsen tussen een handheld en een home console lijkt me nutteloos. Nintendo is te afhankelijk van first-party games om hun mankracht tussen twee apparaten met een groot prestatieverschil te splitsen.
  • Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat Nintendo ooit terug in de specs race stapt... maar zeg nooit nooit.
Alvast benieuwd hoe we over een aantal jaar over Nintendo's 2020 zullen denken. Qua communicatiestrategie lijkt de tweede helft van dit jaar tot nu toe alvast... speciaal ;p

Op de website van de Amerikaanse FCC zijn documenten vrijgekomen met testresultaten voor een upgrade van vermoedelijk de Switch developers kit. Specifiek worden een SoC en een RAM upgrade vermeldt. De foto's zijn helaas niet goed genoeg om iets zinnigs over de SoC te zeggen, maar het RAM lijkt een iets snellere versie van het LPDDR4 geheugen in de huidige revisie.

Sommige mensen zien dit misschien als een signaal voor dat nieuw model uit de geruchten, maar zelf denk ik dat dit gewoon de 2019 upgrade is voor developers.

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 27-08-2020 09:35 ]

• RonRef
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:03
Volgens de niewsberichten zou Donkey Kong Country in het Nintendo Online abonnement zitten.

Maar ik heb al 2x gezocht maar kan dit niet vinden.

Kan iemand aangeven of dit spel wel in de lijst staat ? Want ik zie alleen spelafbeeldingen.
RonRef schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:15:
Volgens de niewsberichten zou Donkey Kong Country in het Nintendo Online abonnement zitten.

Maar ik heb al 2x gezocht maar kan dit niet vinden.

Kan iemand aangeven of dit spel wel in de lijst staat ? Want ik zie alleen spelafbeeldingen.
DKC zit hierin:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EfOX2kyVAAIecYi?format=jpg&name=large

• RonRef
Zover kom ik ook. Maar dan ?
Ik meen vroeger een selectie filter te kunnen maken tussen NES en SNES games.
Maar ik denk dat ikzelf nu alleen de NES games getoond zie worden.
Dus mogelijk een verkeerde filter.

Hoe ziet de icoon van DKC eruit ?

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:48
RonRef schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:40:
Zover kom ik ook. Maar dan ?
Ik meen vroeger een selectie filter te kunnen maken tussen NES en SNES games.
Maar ik denk dat ikzelf nu alleen de NES games getoond zie worden.
Dus mogelijk een verkeerde filter.

Hoe ziet de icoon van DKC eruit ?
Weet je zeker dat je in het SNES menu zit en niet in die van NES? Ik zag ook geen SNES games, bleek dat ik de SNES zelf nog moest downloaden onder NSOnline deel van de eShop. Dat eenmaal gedaan, zijn de SNES games wel zichtbaar.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Zeror schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:26:
Naar aanleiding van de nogal belabberde Direct even een, en misschien wel vergezocht, theorietje:

Stel dat Nintendo nu eens besloten heeft om geen grote games meer uit te laten komen op de Switch. Dat zij inmiddels ook wel het idee hebben technisch gezien achter te lopen op de concurrentie. Ze zullen het natuurlijk openbaar nooit toegeven, maar intern zijn ze er misschien wel over uit. Er moet een nieuwe console komen. Corona heeft ook Nintendo best geraakt en dat heeft hen, denk ik wel, goed gedaan en misschien is daardoor het idee voor een nieuwe console in een stroomversnelling geraakt. Zie ook het gerucht weer dat onlangs de wereld in geholpen is over een mogelijke Switch Pro volgend jaar. Daarnaast ook het feit dat Nintendo moeite heeft om aan de vraag naar Switch consoles te voldoen, denk ik dat Nintendo de voorbereiding al in volle gang heeft gezet. De huidige Switch nu 3,5 jaar op de markt. Al zou er dus inderdaad een nieuwe console komen, zal dat inderdaad pas op z'n vroegst halverwege of eind volgend jaar zijn. De Switch is dan 4,5 jaar oud. Dat zou betekenen dat dit een vroege console wissel gaat worden voor Nintendo, maar eentje die ik wel voor mogelijk houd.

Wat denken jullie? Gaan de hoge heren in Japan een keer verstandig zijn en een nextgen 4K Nintendo console op de markt brengen? En zullen ze weer hybrid home/handheld console maken of gaan ze splitsen en focussen op Switch Lite als handheld en de nieuwe console als home console?
Corona heeft Nintendo geraakt? Je hebt het over de ontwikkeling van games?

https://hypebeast.com/202...vid-19-profit-growth-news

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@RonRef @Slickk
Als je alleen NES games ziet, dan ziet het ernaar uit dat je de verkeerde software gestart hebt:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EfOX2kwUYAA-5b4?format=jpg&name=large

(Zie ook de controller op het icoon.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Je moet vanuit de eshop wanneer je een online abo hebt zowel de NES als de SNES app downloaden.
Daar zitten alle spellen in, ze staan los van elkaar en niet in één app.

Net trouwens het nieuwe spel van Hello Games gekocht. Zag er wel interessant uit. :) Ben benieuwd wanneer ik tijd heb om te spelen, maar qua bedrag valt het echt reuze mee.

[ Voor 33% gewijzigd door Arunia op 27-08-2020 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonRef
Pfffff ... ik snap hem nu .. sta nog in de vakantie modus !! Sorry en dank je wel !

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:10
JackAvery schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:31:
Nou, die partner direct was niet bepaald slecht ofzo maar helemaal niet wat de meeste mensen verwachten op dit punt :+ Benieuwd hoeveel geduld we nog moeten hebben voor first-party nieuws.

[...]

Leuke gedachteoefening :)
  • Ik denk niet dat we een vroege console wissel krijgen, maar hoop zelf dat we nog een tijdje in het Switch 'ecosysteem' blijven waarbij we om de x jaar upgraded hardware krijgen. Een beetje zoals bij smartphones en PC's. Zoals ook @Seal64 zegt, het hybride concept is een zeer sterk USP.
  • Focust de Nintendo software pipeline op een sterker 2021 in combinatie met een nieuw model? Best mogelijk maar dat zal ten vroegste pas over 5-6 maanden duidelijker worden.
  • De developer pipeline opnieuw splitsen tussen een handheld en een home console lijkt me nutteloos. Nintendo is te afhankelijk van first-party games om hun mankracht tussen twee apparaten met een groot prestatieverschil te splitsen.
  • Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat Nintendo ooit terug in de specs race stapt... maar zeg nooit nooit.
Alvast benieuwd hoe we over een aantal jaar over Nintendo's 2020 zullen denken. Qua communicatiestrategie lijkt de tweede helft van dit jaar tot nu toe alvast... speciaal ;p

Op de website van de Amerikaanse FCC zijn documenten vrijgekomen met testresultaten voor een upgrade van vermoedelijk de Switch developers kit. Specifiek worden een SoC en een RAM upgrade vermeldt. De foto's zijn helaas niet goed genoeg om iets zinnigs over de SoC te zeggen, maar het RAM lijkt een iets snellere versie van het LPDDR4 geheugen in de huidige revisie.

Sommige mensen zien dit misschien als een signaal voor dat nieuw model uit de geruchten, maar zelf denk ik dat dit gewoon de 2019 upgrade is voor developers.
Ik zie ook niet in waarom Nintendo nu ineens zo vroeg de Switch op de schop zou gooien. Hij verkoopt juist heel goed, waarom zou je dan terug gaan naar een situatie waarin de console minder goed verkocht. Plus zoals je zegt zullen ze er heel veel voor hebben moeten investeren om de handheld en console afdelingen samen te voegen, dit ga je niet veranderen als dit niet nodig is.

Een pro versie lijkt mij enigszins ook sterk. Althans, een pro zoals sommige aangeven met een hele grote boost in performance. Waar haal je die kracht vandaan zonder veel in te leveren aan batterij duur? Een hele nieuwe chip generatie lijkt mij sterk. Heel misschien een kleine verbeteringen zoals de dsi en de new 3ds. Maar dat waren echt geen spectaculair upgrades. Wellicht iets meer interne opslagruimte en verbeterde joycons.
Ik denk niet dat het heel veel gaat uitmaken voor de games die uit gaan komen. Je zag bij de dsi ook dat er bijna geen exclusieve games uitkwamen alleen voor dat model. Logisch ook want je wil een zo groot mogelijke doelgroep benaderen.

Waarom het dan toch zo stil is bij Nintendo begrijp ik ook totaal niks van. Zelfs al zouden ze niets aankondigen voor de korte termijn maar gewoon wat previews van waarmee ze bezig zijn zou al weer de interesse kunnen aanwakkeren.

Die hele paper mario aankondiging was ook echt raar. Waarom kondigen ze een spel zoals dat zo vlak van te voren aan? Er was helemaal geen tijd om wat hype te creëren. Zelfs Pikmin 3 hebben ze nu eerder aangekondigd. Als ze straks een grote titel voor de feestdagen hebben dan hebben ze wel heel weinig tijd om promotie daarvoor te maken. Ze moeten het dan wel echt binnen een paar weken er wat van laten zien.

Qua third party titels zit er steeds niet heel veel voor mij bij de laatste tijd. Ik zit een beetje te wachten op meer informatie van Baldo en ik hoop nog steeds op een mario vs rabbits 2.
Arunia schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:01:
Je moet vanuit de eshop wanneer je een online abo hebt zowel de NES als de SNES app downloaden.
Daar zitten alle spellen in, ze staan los van elkaar en niet in één app.
En mocht je ook een Japans account hebben, dan loont het misschien ook om dit te downloaden:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EfOX2k3VAAIvtio?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EfOX2k3UYAUA1Zk?format=jpg&name=large

• Arunia
  • Nu online
@RayNbow Had ik wel, maar uiteindelijk de Switch gereset vanwege alle Japanse tekens overal en nergens.
Is dat ondertussen niet meer zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:12:
@RayNbow Had ik wel, maar uiteindelijk de Switch gereset vanwege alle Japanse tekens overal en nergens.
Is dat ondertussen niet meer zo?
Je bedoelt het Japanse nieuws dat dan verschijnt in de news section?

Om maar wat meer te focussen op wat er wel komt: gisteren heeft men een livestream gedaan om meer aandacht te vestigen op de Franse gaming industrie. Daar zaten natuurlijk een aantal Switch games tussen:
  • Hacktag - Trailer - herfst 2020 / coop stealth game!
  • Dordogne - Trailer - 2021 / lijkt nog in preproductie
  • Asterix & Obelix XXL Romastered - 22 oktober / Remake van het spel uit 2003
  • XIII (Remake) - Trailer - 10 november
  • Who wants to be a Millionaire?
  • Haven - Gameplay, eShop - 2020 / is ondertussen al vaak voorbij gekomen
  • A Long Way Down - Trailer (steam) - 2020? / dungeon crawling, rogue-lite deck-building RPG.
  • Othercide - Trailer - 2020 / tactische RPG met een cosmic horror sausje
  • Tennis World Tour 2 - 24 september
  • ScourgeBringer - Trailer - NNB / Celeste meets Dead Cells in deze nieuwe game van de Neurovoider devs
  • Heave Ho - Trailer - al released
  • Pumpkin Jack - Trailer - Q4 2020 / 3D platformer
Vandaag releast The Last Campfire, wat ook goed nieuws is: nieuws: The Last Campfire van makers No Man's Sky komt donderdag uit voor con...
Morgen begint verder het GamesCom digitale event, misschien zit daar nog iets interessants tussen :)

@martin_v_z - ik gok dat COVID Nintendos business plan toch wat heeft overhoop gegooid, en vermoedelijk heeft de pandemie ook wel invloed op de productiviteit. Nintendo houdt graag dingen geheim en het zou me niks verbazen als ze tot heel recent maar een gelimiteerde work-from-home infrastructuur hadden in de Japanse studios.

De manier van communiceren frustreert duidelijk sommige mensen, dus hopelijk komen ze binnenkort met first-party nieuws dat hen wat gerust stelt.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 27-08-2020 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@RayNbow Dat inderdaad.

@JackAvery Heb het spel van Hello Games gekocht. Die is ondertussen beschikbaar in de shop.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:06
Dan gaan we maar vol spanning wachten, mocht dit waar zijn dan gaat het me geld kosten aangezien ik tegen mijn dochter van de week nog zij, je kunt papa's Switch hebben als straks een nieuwe komt :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb een case om mijn Switch zitten en mijn joycons kunnen er natuurlijk wel uit maar handig is het niet. En met Ring Fit is dat toch wel handig...

Dus ik zat te denken om een 2e paar te kopen. Alleen die zijn duur dus een chinees model of een 2e handse misschien een optie voor alleen Ring Fit gebruik (en wie weet, backup ooit?). Als er joycon drift in zit dat maakt toch niks uit voor Ring Fit gebruik?

[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 27-08-2020 15:12 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

The Chosen One schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:09:
Dus ik zat te denken om een 2e paar te kopen. Alleen die zijn duur dus een chinees model of een 2e handse misschien een optie voor alleen Ring Fit gebruik (en wie weet, backup ooit?). Als er joycon drift in zit dat maakt toch niks uit voor Ring Fit gebruik?
Ik heb geen idee hoe nauwkeurig de gyro- en acceleration-sensoren zijn in 3rd party varianten, maar die zijn wel nodig/belangrijk voor Ring Fit Adventure.

• Luuk84
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:50
The Chosen One schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:09:
Ik heb een case om mijn Switch zitten en mijn joycons kunnen er natuurlijk wel uit maar handig is het niet. En met Ring Fit is dat toch wel handig...

Je kan ook kijken naar de Mumba Blade case, de joycon's kan je er gewoon uithalen terwijl de case om de switch blijft zitten. En hij past nog in je dock ook, met case dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Vandaag de last campfire gespeeld. Van wat ik gespeeld heb lijkt het een erg leuk spelletje te worden. Zeker ook met de prijs.

Paar maanden geleden heb ik de xenoblade pro controller gekocht voor wat teveel geld. :p
Viel me vandaag alleen op dat de bovenkant van de handvaten wat omhoog zijn gekomen.
Hebben anderen dit ook bij hun controllers?
Zie het niet bij de Splatoon editie en mijn launch editie.
Denk erover om contact met Nintendo op te nemen om te kijken of dit opgelost kan worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wat Gamescom aankondigingen:
  • Turrican Anthology Vol. 1 en Vol. 2 zijn twee collecties van de originele games :P
  • Spellbreak release op 3 september (preview van de Switch versie hier). Trailer
  • Warhammer: Age of Sigmar: Stormground werd aangekondigd als 2021 game. Er was enkel een cinematic trailer
  • Iemand dacht dat het een goed idee was om Bridge Constructor te mixen met zombies... release later dit jaar:Trailer
  • Little Nightmares II releast op 11 februari!
  • Jurassic World Evolution komt naar Nintendo Switch in een Complete Collection vanaf 3 november:
  • Behalve Jurassic World publiceert Frontier Developments ook deze co-op platformer. trailer
  • Gameplay van Lego Star Wars:The Skywalker Saga. Helaas is het spel ook uitgesteld tot 2021
[YouTube: LEGO® Star Wars™: The Skywalker Saga – Gameplay Trailer]

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 27-08-2020 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:12:
Paar maanden geleden heb ik de xenoblade pro controller gekocht voor wat teveel geld. :p
Viel me vandaag alleen op dat de bovenkant van de handvaten wat omhoog zijn gekomen.
Hebben anderen dit ook bij hun controllers?
Ik denk het niet. Heb je een foto van wat er precies aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@RayNbow je ziet het niet echt duidelijk, maar je zit met je duim best op een richel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cyfJ-eutpgehpHojtm3E88HnusM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DgHbedUfvLmU3ZpG3jjLXrGo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:54:
@RayNbow je ziet het niet echt duidelijk, maar je zit met je duim best op een richel.
[Afbeelding]
Nee, daar heb ik geen last van. Zit de handvaten ook wat losjes of niet? De handvaten zijn gemakkelijk los te halen (iirc maar 1 schroefje per handvat), dus je zou evt. een nadere inspectie kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@RayNbow Dat van de losse grips heb ik inderdaad op Reddit voorbij zien komen. Maar dat lijkt het niet te zijn. Het lijkt er aan beide kanten meer op dat het midden omhoog komt. De grip zelf zit wel vast.
Gisteren even iets los gemaakt en opnieuw vast gedraaid. Was ietsjes minder, maar ondertussen vanochtend weer hetzelfde.

Dit specifieke probleem ben ik niet tegen gekomen in mijn zoektocht.
Dan ga ik contact opnemen met Nintendo, verwacht via Nedgame dat het alleen maar lang gaat duren en zij ze ook niet op voorraad hebben om om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
JackAvery schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:41:
Wat Gamescom aankondigingen:

• Gameplay van Lego Star Wars:The Skywalker Saga. Helaas is het spel ook uitgesteld tot 2021
[/list]
[YouTube: LEGO® Star Wars™: The Skywalker Saga – Gameplay Trailer]
Die Lego Star Wars wil ik wel spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ben nu met mijn zoontje zo goed als door Lego City - Undercover heen.

Is er nog een (Lego) spel wat je ongeveer op dezelfde manier co-op/splitscreen kan spelen? Ik zie dat er nog wel verschillende Lego spellen zijn, maar vind het lastig in te schatten hoe die spelen. Harry Potter kent hij iig niet, Lego Star Wars vindt hij op TV wel OK maar niet superboeiend volgens mij. Misschien is Lego Jurassic Park wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@gwystyl Probleem is een beetje dat Lego City Undercover meer een soort kinder Grand Theft Auto is.
Elke andere Lego game is dat totaal niet.
Wij hebben bijvoorbeeld Lego Dimensions. Dat is wel met 2 te spelen. Nadeel? Het is eigenlijk hetzelfde als al die andere Lego spellen. Er zitten wel werelden in (toys to life spel trouwens), maar die moet je dan aanschaffen. Wij hebben er 3 en al die werelden zitten weer anders in elkaar qua spelen.
Vind het zelf niet zo denderend.

Je zou kunnen kijken naar wat hij interessant vind. Daar is vaak wel een Lego versie van. Maar ga er maar vanuit dat het geen Lego City Undercover is.

Er is nog een prequel van dat spel voor de 3DS. Maar ik twijfel of de heruitgave van de WiiU game op de Switch niet dat deel al bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:54:
[Afbeelding]
Dat is inderdaad heel vreemd. Misschien zit het bovenste plastic niet goed vast? Of is er iets dat druk uitoefent? Ik heb er nog nooit van gehoord bij de pro controller, maar een gezwollen batterij kon bvb de 3DS nogal vervormen...

Mocht het helpen: Pro Controller Teardown toont waar de schroeven zitten ergens rond minuut 2 of 3 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@JackAvery Thanks. Zal er eens naar kijken, maar de controller zelf is van maart dit jaar dus ruim binnen de garantie. Denk dat Nintendo er dan maar even naar mag kijken. Hebben ze wat te doen. ;)
Nedgame heeft hem niet meer liggen, dus dan ontwijk ik die route wel. Nintendo is gelukkig erg goed met de ondersteuning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Arunia , naar Nintendo sturen is waarschijnlijk meer hassle free dan :P Hopelijk zijn ze voorzichtig bij de technische dienst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@JackAvery Ik maak ook zeker wel foto's voordat ik het opstuur. Beschadigd mogen ze het opnieuw proberen. Hij is nog tip top in orde. :D

edit:
Via de site de aanvraag gedaan en nu al de labels en alles binnen. Lekker snel. Weet nog dat je vroeger perse eerst moest bellen.

Pff, vandaag een account voor mijn dochtertje aangemaakt zodat ze met Just Dance online kan. Maar wat een gedrocht is dat spel geworden zeg.
Verbind met je Ubisoft account en krijg een liedje gratis en een gratis periode van het abonnement!!!!!1111
In Just Dance, start je het onderdeel wat je wilt gaan doen, weer diezelfde melding.
Hoop echt niet dat die iedere keer bij opstarten op komt, ik haat dat zo erg en al helemaal bij spellen die wat meer op kinderen gericht zijn.
Het is al irritant om mijn dochter op de telefoon of haar iPad uit te leggen dat ze op het kruisje moet duwen met de reclames van de gratis spelletjes die ze leuk vind (voordat de discussie start, nee, zo vaak zit ze niet achter een scherm). Dan hoor je weer roepen dat ze dat wel wil spelen. Nee, reclame, dus nee. :+

[ Voor 92% gewijzigd door Arunia op 28-08-2020 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01

kevin33

Welkom in Utopia.

Een vraag, wij zijn aan het kijken naar een Switch. Voornamelijk voor de volgende spellen.

Mario Odyssey
Mario Kart
Mario Pary
Animal Crossing

Kan ik deze games ook spelen met de Hori controller? Of kan ik beter 2 extra pro controllers halen?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
@kevin33 - Mario Party ga je joycons voor nodig hebben. De rest zal werken met de meeste controllers :)

Meer nieuws!
  • Nieuwe CrisTales trailer, spel ziet er nog steeds erg mooi uit (release 17 november):
  • Blijkbaar releaste Nexomon: Extinction gisteren, een singleplayer pokémon clone... en de reviews lijken best positief.
  • Gameplay van Morbid: The Seven Acolytes (NSFW?)

O.a. ook getoond op de Future Games Show:
  • Lord of the Rings: Gollum platformen zijn bevestigd en is dus ook voor Switch bevestigd
  • Smalland komt naar alle platformen, een survival game waarin je een zo klein bent als een insect...
  • In de comedy point-and-click adventure game Gibbous: a Cthulhu Adventure vind je de Necronomicon, waarna je kat tegen je begint te praten. Release 28 oktober.
  • Mini Motor Racing X kreeg een nieuwe trailer en komt uit 17 september.
  • Meer The Survivalists footage
  • Game Dev Tycoon komt naar Switch
  • Mars: Horizon is een soort management game waarin je op Mars probeert te raken vanaf de aarde?
  • Haak - een metroidvania - kreeg een nieuwe trailer. Gepland voor de herfst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:03
Ik ben nog steeds bezig in Xenoblade Chronicles. Nu was ik al een aantal dagen aan het proberen de boss
spoiler: XC
Gadolt
te verslaan, maar na veel levelen lukte het nog niet. Ik heb toen het spel op de easy mode gezet. Na deze boss heb ik hem terug gezet naar normaal, maar ik heb het idee dat de bosses die erna komen zoveel makkelijker zijn. Hebben anderen dat ook zo ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emmavdv schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:14:
Ik ben nog steeds bezig in Xenoblade Chronicles. Nu was ik al een aantal dagen aan het proberen de boss
Gadolt
te verslaan, maar na veel levelen lukte het nog niet. Ik heb toen het spel op de easy mode gezet. Na deze boss heb ik hem terug gezet naar normaal, maar ik heb het idee dat de bosses die erna komen zoveel makkelijker zijn. Hebben anderen dat ook zo ervaren?
Zelf ben ik er nog lang niet (bijna 55 uur speeltijd; de game wil dat ik naar Valak Mountain ga, maar ben nog druk bezig met hier en daar een sidequest), maar Chuggaaconroy beschrijft in zijn Let's Play een setup voor bovenstaande bossfight: Let's Play Xenoblade Chronicles - 79 (vanaf: 14:32)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:50
Emmavdv schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:14:
Gadolt
Ja. Die boss was ff slikken, maar na het nodige grinden voor dit gevecht was de rest goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Holy shit! Turrican! Yes!

Megavet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:32
Huntdown voor de Switch, episch spel. Zeer verslavend! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flozem schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:02:
[...]

Ja. Die boss was ff slikken, maar na het nodige grinden voor dit gevecht was de rest goed te doen.
Zelf heb ik nog niet expliciet hoeven te grinden tot nu toe, al heb ik wel een keer m'n level tijdelijk verhoogd voor een unique monster (ik speel met Expert Mode aan waarbij sidequest experience points niet direct worden uitgekeerd; zo is op dit moment m'n party lvl 43, maar kan dit verhogen naar lvl 52-53).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:30

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

He allemaal,

Wij hebben sinds kort ook een switch. Nu zijn de enige 2 spellen die we hebben Pokemon Shield en Zelda links awakening. Nu ben ik eigenlijk opzoek naar vergelijkbare games zoals die laatste. Er is echter zoveel te vinden in de eshop dat ik echt niet weet welke games goed c.q. vergelijkbaar zijn.

Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:56
Chrosser schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 08:02:
He allemaal,

Wij hebben sinds kort ook een switch. Nu zijn de enige 2 spellen die we hebben Pokemon Shield en Zelda links awakening. Nu ben ik eigenlijk opzoek naar vergelijkbare games zoals die laatste. Er is echter zoveel te vinden in de eshop dat ik echt niet weet welke games goed c.q. vergelijkbaar zijn.

Iemand tips?
Wat vindt je precies leuk aan Links Awakening? Dat kan nogal een verschil in de adviezen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Super Mario Odysse is zeker een aanrader, maar ook Super Mario Party en Mario Kart 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Transportman schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 08:48:
[...]

Wat vindt je precies leuk aan Links Awakening? Dat kan nogal een verschil in de adviezen maken.
Met name het exploration deel, en het perspectief van waaruit je speelt. Iets vergelijkbaars wat ik interessant vind is de game tunic (die helaas nog niet op de switch is aangekondigd). Maar zoiets dus.

iets meer RPG achtige stijl mag overigens ook.
Linksquest schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 08:57:
Super Mario Odysse is zeker een aanrader, maar ook Super Mario Party en Mario Kart 8
thnx voor je advies, maar ik zoek toch wat anders eigenlijk

[ Voor 18% gewijzigd door Chrosser op 30-08-2020 10:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Chrosser schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 08:02:
He allemaal,

Iemand tips?
Direct 2D Zelda inspired: Blossom Tales, Kamiko, Swords of Ditto, Ittle Dew 2..
Deelt elementen: Hyper Light Drifter (2D, erg combat focused, iets sneller dan een zelda game), CrossCode (2D ARPG met puzzels/dungeons, opnieuw iets sneller/moeilijker maar erg goede game), Minit (erg kort/quirky maar heeft wat overeenkonsten), Collection of Mana (meer ARPG en minder puzzel), Moonlighter (mix van 2D zelda en manage je eigen RPG shop)...

Je kan ook altijd eens 3D zelda games proberen. Breath of the Wild is wel een buitenbeentje, maar als je van exploratie houdt is het een topper. Okami is misschien ook een optie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
Kamiko - Score 74 - https://www.metacritic.com/game/switch/kamiko
Ittle Dew 2 - Score 77 - https://www.metacritic.com/game/switch/ittle-dew-2+

Blossom Tales - Score 80 - https://www.metacritic.co...m-tales-the-sleeping-king
> Deze is nu in de aanbieding voor 7.49 in de eShop

Swords of Ditto - Score 76 - https://www.metacritic.co...rds-of-ditto-mormos-curse
> Deze is nu in de aanbieding voor 7.49 in de eShop

Hyper Light Drifer - Score 88 - https://www.metacritic.com/game/switch/hyper-light-drifter
> Deze is nu in de aanbieding voor 10.99 in de eShop

CrossCode - Score 82 - https://www.metacritic.com/game/switch/crosscode
Minit - Score 80 - https://www.metacritic.com/game/switch/minit
Collection of Mana - Score 83 - https://www.metacritic.com/game/switch/collection-of-mana
Moonlighter - Score 83 - https://www.metacritic.com/game/switch/moonlighter
> Deze is nu in de aanbieding voor 8.49 in de eShop

Thanks voor je lijst, moet hier als Zelda fan er toch nog wel een paar van gaan spelen! Vooral de eerste 4 uit je lijst spreken mij eigenlijk allemaal wel aan (op basis van Gameplay Youtube videos). Had zelf Moonlighter wel al gespeeld, fantastisch spel, vond het echt een Zelda sfeertje hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Gynnad op 30-08-2020 11:17 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Gynnad , die eerste vier krijgen vaak korting op de eShop, dus mits een beetje geduld redelijk goedkoop te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
JackAvery schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:15:
@Gynnad , die eerste vier krijgen vaak korting op de eShop, dus mits een beetje geduld redelijk goedkoop te proberen.
Heb mijn post aangepast, 2 ervan zijn nu in de aanbieding inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kamiko is wel een korte game die het vooral moet hebben van het opnieuw spelen met andere personages en evt. het neerzetten een snellere tijd.

Fairune is van dezelfde maker en heeft minder focus op combat en meer op puzzles (en is ook wat langer dan Kamiko):

Als je alle games in de Fairune Collection uitspeelt, unlock je 2-minuut durende shmup met speelbare personages uit Fairune en Kamiko:

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ljikt me een leuke aankondiging voor de CRPG fans, vrij ambitieus:

Deze developer doet meestal work-for-hire werk en assisteert o.a. Larian Studios. Er staat een demo op Steam, trouwens :)

Andere aankondigingen:En... nog een Fight Crab trailer!!

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 30-08-2020 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
JackAvery schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:19:
Ljikt me een leuke aankondiging voor de CRPG fans, vrij ambitieus:

[YouTube: Gamedec - Official Trailer | gamescom 2020]
Deze developer doet meestal work-for-hire werk en assisteert o.a. Larian Studios. Er staat een demo op Steam, trouwens :)

Andere aankondigingen:
  • Vigor releast 23 september (bron)
  • Er komt extra content voor Streets of Rage 4! (bron)
  • Gameplay van Demon Turf via Gamescom (video)
En... nog een Fight Crab trailer!!

[YouTube: Fight Crab Game System Overview with Creator Masafumi Onuki of Calappa Games [Gamescom 2020]]
Gamedec ziet er nog is heel interessant uit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

JackAvery schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:15:
[...]

Deelt elementen: Hyper Light Drifter (2D, erg combat focused, iets sneller dan een zelda game), CrossCode (2D ARPG met puzzels/dungeons, opnieuw iets sneller/moeilijker maar erg goede game), Minit (erg kort/quirky maar heeft wat overeenkonsten), Collection of Mana (meer ARPG en minder puzzel), Moonlighter (mix van 2D zelda en manage je eigen RPG shop)...

Je kan ook altijd eens 3D zelda games proberen. Breath of the Wild is wel een buitenbeentje, maar als je van exploratie houdt is het een topper. Okami is misschien ook een optie.
Wow, thnx ik ga eens op onderzoek uit. Is dit er ook in de stijl van de remake?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52
JackAvery schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:15:
[...]

Oceanhorn kun je ook nog toevoegen aan het lijstje. Deel 2 daarvan komt binnenkort ook uit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Tijd voor een nieuw gerucht: binnenkort een aankondiging van een nieuwe Monster Hunter titel voor Switch!

https://twitter.com/aesth.../1299495604725325824?s=21

https://www.dualshockers....-switch-rumor-dusk-golem/

[ Voor 17% gewijzigd door Thrace Grumble op 31-08-2020 21:03 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Zal wel tijdens de Nintendo Direct zijn die binnenkort komt... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Ja wie weet, hoop zelf ook ooit nog een nieuwe F-Zero te zien :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In Japan verandert Nintendo hun eShop preorder beleid: vanaf morgen kan je preorders daar tot zeven dagen voor release cancellen. Ook automatische betalingen van een preorder zullen pas op die dag gebeuren.

Hopelijk wordt dit wereldwijd geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:59
Zou mooier zijn als ze gewoon voldoen aan de wet koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flamesz schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:53:
Je bedoelt dat een uitzondering mag worden gemaakt voor digitale producten als het gaat om het herroepingsrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:59
RayNbow schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:07:
[...]

Je bedoelt dat een uitzondering mag worden gemaakt voor digitale producten als het gaat om het herroepingsrecht?
www.eurogamer.net/amp/201...e-of-steams-refund-policy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flamesz schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:53:
De uitzondering waar @RayNbow het over heeft:
Bij de verkoop van een game dat na aankoop als download ter beschikking wordt gesteld werkt het herroepingsrecht net even anders. Het herroepingsrecht kan dan door de verkoper worden uitgezonderd. Het spel dat wordt aangeboden als download valt onder de uitzondering van de ‘levering van digitale inhoud’. Om het herroepingsrecht geldig uit te zonderen moet de webwinkel, game of app store in het bestelproces:

1. de consument om uitdrukkelijke toestemming vragen om het spel voor het verstrijken van de bedenktermijn direct te leveren; en
2. daarnaast moet de consument hebben verklaard afstand te doen van zijn of haar recht op herroeping.
(Bron quote)

Nintendo was eerder dit jaar ook betrokken in een rechtzaak hierover, specifiek mbt preorders:
Nintendo can continue preventing cancellation of pre-orders in Germany
Nintendo, however, counters that because you can pre-load a game after pre-ordering it, the sales contract is fulfilled, an argument the German court appears to have upheld.
Leuk is het niet, maar dat was het resultaat van de vorige poging om de wet kopen op afstand op digitale preorders toe te passen in een rechtzaak. De logica om preorders hieronder te laten vallen is twijfelachtig en er volgt mogelijk nog een beroep, maar momenteel is dat de interpretatie van de wet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:23:
Hopelijk wordt dit wereldwijd geïmplementeerd.
Ziet er wel naar uit. Het zit in de US eShop:

En hetzelfde scherm zit nu ook in de EU eShop (al heb ik 't niet zelf getest of ik een preorder kan annuleren).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
Heel persoonlijk, en wederom, persoonlijk ga ik nooit voor de pre-orders. Ben nog steeds 'old school' om eerst reviews af te wachten en dan een besluit te maken, zoals voor paper mario recentelijk maar weer eens bleek :)

Maar, dat is mijn mening hier op het grote boze internet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Blijkbaar is de preorder policy niet het enige dat veranderd is op de eShop. Nu zie je ook beter hoe lang kortingen op games nog geldig zijn op de front page en in de wishlist.

---

Eind deze maand gaat de Tokyo Gaming Show door, met weer een hoop livestreams. Het schema vind je hier: (JST tijdzone)
[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1300717720514822144]
Koei-Tecmo heeft al bevestigd een nieuwe game en twee nieuwe 'Warriors' games te gaan tonen. Ook te gast zijn o.a. Square-Enix, Konami, Capcom, Sega/Atlus, Cygames, Level-5, Bandai-Namco...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik ga hier waarschijnlijk nog een noob vraag stellen. Maar via de Nintendo site wordt het me niet helemaal duidelijk.

We hebben 1 switch. Met daarop een profiel voor mij, mijn vriendin, en ons dochtertje aangemaakt. Nu wil ik switch online gaan afsluiten. Moet ik dan het familielidmaatschap pakken of kan ik gewoon het individueel lidmaatschap pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Chrosser schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 14:53:
Ik ga hier waarschijnlijk nog een noob vraag stellen. Maar via de Nintendo site wordt het me niet helemaal duidelijk.

We hebben 1 switch. Met daarop een profiel voor mij, mijn vriendin, en ons dochtertje aangemaakt. Nu wil ik switch online gaan afsluiten. Moet ik dan het familielidmaatschap pakken of kan ik gewoon het individueel lidmaatschap pakken?
Per profiel dat online wil gaan spelen heb je een abbo nodig. als jij dus alleen gebruik wil maken van de dienst dan heb je aan een individuele voldoende. als je vriendin of dochter ook gebruik wil maken, dan is de familieabbo de goedkoopste optie.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik ga morgen bellen om de controller op te laten halen voor reparatie. Bedenk me net dat ik nog foto's moet maken van de controller want ik vertrouw reparatie bedrijven voor geen meter. Dit om beschadigingen te bewijzen.

Maar je moet ook nooit reviews gaan lezen van die bedrijven.

Hebben jullie ervaring met New ComServe Group? Ik ga hem wel opsturen hoor, want het moet toch opgelost worden, maar blijf het spannend vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:04:
Hebben jullie ervaring met New ComServe Group? Ik ga hem wel opsturen hoor, want het moet toch opgelost worden, maar blijf het spannend vinden.
Alleen ervaring met het laten fixen van geïmporteerde blauwe Joy-Cons in 2017 (sub-optimale BT-verbinding). Verliep soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Laatst online: 18:47
Ik twijfel al een tijdje om een switch aan te schaffen. Vooralsnog niet gedaan mede door eigenlijk te weinig vrije tijd om te spelen. Ik zit nu echter thuis met een hernia (alhoewel zitten eigenlijk niet gaat). Hierdoor toch weer aan het denken om een switch te kopen.
Het minst pijnlijke voor me is om te lopen. Overdag loop ik dus rondjes in de woonkamer. Ik heb nog nooit op een switch gespeeld dus ik ben op zoek naar wat ervaringen: is het een beetje te doen om een spel te spelen op de switch terwijl je loopt?

Snelle actie spelen lijken me dan niet echt geschikt dus ik dacht aan wat casuals als animal crossing of Mario+Rabbids. Iemand misschien nog een andere goede suggestie voor een toffe turn-based game of iets waarbij je niet gebonden bent aan tijd om iets te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
hippiepaci schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 16:15:
Ik twijfel al een tijdje om een switch aan te schaffen. Vooralsnog niet gedaan mede door eigenlijk te weinig vrije tijd om te spelen. Ik zit nu echter thuis met een hernia (alhoewel zitten eigenlijk niet gaat). Hierdoor toch weer aan het denken om een switch te kopen.
Het minst pijnlijke voor me is om te lopen. Overdag loop ik dus rondjes in de woonkamer. Ik heb nog nooit op een switch gespeeld dus ik ben op zoek naar wat ervaringen: is het een beetje te doen om een spel te spelen op de switch terwijl je loopt?

Snelle actie spelen lijken me dan niet echt geschikt dus ik dacht aan wat casuals als animal crossing of Mario+Rabbids. Iemand misschien nog een andere goede suggestie voor een toffe turn-based game of iets waarbij je niet gebonden bent aan tijd om iets te doen?
Als er een Switch was geweest een jaar of tien geleden, toen ikzelf 2 maal een hernia had, had ik zeer zeker een Switch aangeschaft met Zelda BotW en MarioKart ;-)

En succes met het herstel, kleine stapjes en vooral blijven bewegen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Arunia schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:04:
Ik ga morgen bellen om de controller op te laten halen voor reparatie. Bedenk me net dat ik nog foto's moet maken van de controller want ik vertrouw reparatie bedrijven voor geen meter. Dit om beschadigingen te bewijzen.

Maar je moet ook nooit reviews gaan lezen van die bedrijven.

Mijne ook goed gerepareerd, ging best vlot ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hippiepaci , al wandelend Switch spelen kan zeker zolang je niet te ver wegloopt :)

----
10 september is er een nieuwe Ubisoft Forward stream, met meer nieuws o.a. over Gods & Monsters, dat nu herdoopt is naar Immortals Fenyx Rising (...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:42
sderooij schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 16:42:
[...]

Als er een Switch was geweest een jaar of tien geleden, toen ikzelf 2 maal een hernia had, had ik zeer zeker een Switch aangeschaft met Zelda BotW en MarioKart ;-)

En succes met het herstel, kleine stapjes en vooral blijven bewegen. ;)
10 jaar geleden was er de wii / DS met mario kart en Zelda. Waarom heb je die dan niet gekocht en een switch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:57

NoTimeRemains

I know

jongetje schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 19:41:
[...]

10 jaar geleden was er de wii / DS met mario kart en Zelda. Waarom heb je die dan niet gekocht en een switch wel?
Rare opmerking natuurlijk, mss heeft ie dat wel gedaan. Hij geeft antwoord op de vraag "moet ik met een hernia wel een Switch kopen", zijn antwoord als ervaringsdeskundige is "ja".

This is the Way.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MxngIpytMDZHvIm0UZG7Zu_NKPQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4MmafugqwaiX2Z4jt7N1F7fR.jpg?f=fotoalbum_large

Island Saver is nu gratis te claimen voor de Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09 09:09
Deze maand wordt Mario 35. Ben benieuwd of dit voor nintendo aanleiding is om eindelijk uit hun winterslaap te komen en met echt game nieuws te komen. Volgens laatste geruchten moest de mario collection eigenlijk rond z'n verjaardag uitkomen maar is dat verzet naar einde van het jaar. Typerender voor dit gamejaar kan haast niet. Laatste serieuze direct is van een jaar geleden, echt bizar.

Vraag me dan ook echt af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn. Ik hoop voor nintendo dat de geruchten over een hele nieuwe switch kloppen en dat ze alle games in ontwikkeling naar de release schuiven. Als dat niet het geval is dan leveren ze als bedrijf echt een wanprestatie door zo lang niks naar buiten te brengen en moeten er fouten zijn gemaakt. De komende aandeelhoudersvergadering wordt dan niet gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Exo81 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 22:54:
Deze maand wordt Mario 35. Ben benieuwd of dit voor nintendo aanleiding is om eindelijk uit hun winterslaap te komen en met echt game nieuws te komen. Volgens laatste geruchten moest de mario collection eigenlijk rond z'n verjaardag uitkomen maar is dat verzet naar einde van het jaar. Typerender voor dit gamejaar kan haast niet. Laatste serieuze direct is van een jaar geleden, echt bizar.

Vraag me dan ook echt af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn. Ik hoop voor nintendo dat de geruchten over een hele nieuwe switch kloppen en dat ze alle games in ontwikkeling naar de release schuiven. Als dat niet het geval is dan leveren ze als bedrijf echt een wanprestatie door zo lang niks naar buiten te brengen en moeten er fouten zijn gemaakt. De komende aandeelhoudersvergadering wordt dan niet gezellig.
Denk niet dat er nu al een nieuwe console komt, gezien de Switch heel goed verkoopt en hij nog niet oud is. En het zou aardig jammer zijn voor huidige Switch eigenaren als er games uitkomen die exclusief voor de nieuwe console zijn. // Ik hoop zo erg op Super Mario Galaxy. SMG was mijn favoriete Wii game en heb ik echt oneindig gespeeld.

Heb sinds een aantal maanden een switch maar qua games is het nog niet veel soeps voor mij behalve BOTW. Mario Odyssey vond ik ook wel vet maar erg kort. Spellen die ik vroeger erg leuk vond als Mario Bros, Pokemon blijken niet meer echt m'n ding te zijn. De spellen zijn allemaal ook zo ongekend duur :X Ik ga me nu maar even oriënteren op de non Nintendo games.

[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 01-09-2020 23:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Brogala schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 23:14:
[...]
Mario Odyssey vond ik ook wel vet maar erg kort.
Dan denk ik dat je een groot deel van de game gemist hebt. Nadat je Bowser hebt verslagen begint de game pas echt :)

Voor 3rd party titels zijn er genoeg top-10 lijstjes te vinden, maar ik heb me goed vermaakt met Hollow Knight, Celeste, Doom en Bayonetta

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
dxta schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 23:45:
[...]

Dan denk ik dat je een groot deel van de game gemist hebt. Nadat je Bowser hebt verslagen begint de game pas echt :)

Voor 3rd party titels zijn er genoeg top-10 lijstjes te vinden, maar ik heb me goed vermaakt met Hollow Knight, Celeste, Doom en Bayonetta
je bedoelt, de 2 miljoen maantjes vinden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

sderooij schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 23:47:
[...]

je bedoelt, de 2 miljoen maantjes vinden? :P
En de hidden planets natuurlijk ;)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
dxta schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 23:49:
[...]

En de hidden planets natuurlijk ;)
Hidden planets? 😳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:30
hippiepaci schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 16:15:

Ik heb mij zeer vermaakt met Mutant Year Zero: Road To Eden en XCOM 2. Beide erg toffe turn based games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33
Volgens mij bedoelt hij de dark side en de darker side of the moon. (en misschien ook mushroom kingdom)
The darker side of the moon is trouwens mijn lievelingsgedeelte uit deze game. Een ouderwets moeilijke mario-level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
Zijn er hier mensen die Stardew Valley op de Switch hebben? Ik vermaak me er goed mee en heb er heel wat uurtjes al in zitten, maar mijn god wat is dat vissen kut. Op de PC schijn je mods/cheats er voor te hebben maar op de Switch uiteraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Piet_Piraat7 Mijn vrouw en ik hebben het spel beiden, maar qua controls zou er van alles beter kunnen, maar je merkt dat ze eigenlijk alleen een aanpassing op de pc controle hebben gedaan wat ontzettend jammer is. Je doet vaak dingen die je niet wilde doen omdat het net even niet logisch reageert in de menu's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:44
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:22:
Zijn er hier mensen die Stardew Valley op de Switch hebben? Ik vermaak me er goed mee en heb er heel wat uurtjes al in zitten, maar mijn god wat is dat vissen kut. Op de PC schijn je mods/cheats er voor te hebben maar op de Switch uiteraard niet.
Ik speel dit en het wordt iets beter met een hoger vis lvl. Je bereik ( balk ) wordt dan wat groter maar het blijft 'kut' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
@Arunia @tuxken weten jullie of de vissen die je moet inleveren bij het community center lastig te vangen vissen zijn? Als ze makkelijk te vangen zijn maak ik het spel nog wel af, maar als het lastig en frustrerend is vind ik het zo wel mooi geweest (ik ben echt heel slecht in vissen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:44
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:57:
@Arunia @tuxken weten jullie of de vissen die je moet inleveren bij het community center lastig te vangen vissen zijn? Als ze makkelijk te vangen zijn maak ik het spel nog wel af, maar als het lastig en frustrerend is vind ik het zo wel mooi geweest (ik ben echt heel slecht in vissen)
Voor zover ik me het herinner was dit niet lastig. Zou zeggen doe nog wat verder. Ik ben ook slecht in vissen maar dit is maar een deel.
Het spel is ook nooit af ( zoals ac maar vissen is daar wel gemakkelijker ).

Ik speel het af en toe eens voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:10
tuxken schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:46:
[...]

Ik speel dit en het wordt iets beter met een hoger vis lvl. Je bereik ( balk ) wordt dan wat groter maar het blijft 'kut' :)
Volgens mij helpt het ook als je bait gebruikt. Uiteindelijk bewegen de vissen iets beter maar soms zit er weer een tussen die ik ook onmogelijk kan vangen. De vis beweegt te snel en het is te moeilijk om dat balkje over de vis te houden. Die schatkistjes die soms komen laat ik sowieso links liggen want dan kan ik de vis wel helemaal vergeten.

Het is dat je sommige nodig hebt maar anders zou ik het vissen helemaal niet meer doen.

De rest van het spel is wel heel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silk-
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-01-2024
Ik lees heel veel positieve reviews van de Genki Covert Dock. Deze dock is kleiner dan de originele Nintendo Switch power supply. Ben aan het overwegen om deze aan te schaffen voor in de tas ipv de normale power supply. Voordeel is dan dat je meteen een extra dock hebt en hij is kleiner.
Iemand hier al ervaring met deze dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Daar heb ik heb ervaring mee, wel met de Skull & Co. Jumpgate. Doet het altijd goed en nooit problemen mee gehad.
Met daarvoor zo'n willekeurig algemeen aliexpress dock wel wat rare dingen.
Wat nieuws:
  • Limited Run Games heeft binnenkort fysieke preorders voor de originele Shantae game en voor Shantae: Risky's Revenge, zowel standaard als collectors editions.Verder zijn de orders voor Ys Origin en Grandia HD collection bijna afgesloten. Ook Samurai Jack: Battle Through Time, Mighty Gunvolt Burst, en Regions of Ruin staan momenteel bij LRG.
  • Er is een nieuwe Mercenaries Saga games aangekondigd: Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons. Japanse release volgt deze herfst al.
  • Space Crew, de nieuwe game van de Bomber Crew developers, heeft een release datum gekregen: 15 oktober. Misschien interessant bij gebrek aan FTL op Switch...
  • Fans van side-scrollers: deze heeft ook een release datum gekregen - 17 september. Van de makers van Gunman Clive

Hopelijk later vandaag nog meer nieuws...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
Nog niet gekeken maar zie een 35 jaar Mario direct :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Pagina: 1 ... 68 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic