Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:58
@Artwido Met de stick of met het d-pad. Als het met de stick is, kijk dan op het calibratiescherm of de cursor de stick goed volgt, blijft hij hangen of lijkt hij soms een eigen leven te leiden dan heb je waarchijnlijk te maken met het "drift" probleem. Hiervoor kun je gewoon garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:05
@kadoendra
Ik lees hier even half mee, dus misschien is het antwoord al gegeven of bedoel je iets anders.
Maar je kunt games delen op een tweede Switch. Je maakt op de tweede Switch een nieuw profiel aan en koppelt deze aan het Nintendo account waarmee je de digitale aankopen hebt gedaan. Vervolgens kun je op de tweede Switch de games dan ook downloaden. Je kunt dan inderdaad wel op 1 Switch tegelijk spelen.

De tweede Switch moet wel altijd online zijn, omdat die een check doet of je mag spelen.

Volgens mij worden op deze manier geen save games over gezet, dus begint je dochter met BOTW gewoon vanaf het begin op haar profiel.

https://www.reddit.com/r/...d/how_game_sharing_works/

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 05-07-2020 19:30 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op zondag 5 juli 2020 @ 19:28:
@kadoendra
Volgens mij worden op deze manier geen save games over gezet, dus begint je dochter met BOTW gewoon vanaf het begin op haar profiel.
En wat denk je wat er gebeurt als je vergeet om automatische save backups uit te zetten? Welke cloud save kan er dan mogelijk worden overschreven? ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
RayNbow schreef op zondag 5 juli 2020 @ 19:33:
[...]

En wat denk je wat er gebeurt als je vergeet om automatische save backups uit te zetten? Welke cloud save kan er dan mogelijk worden overschreven? ;)
@kadoendra
Automatische save backups dus uitzetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Als er een conflict is qua saves dan wordt er geen automatische backup gemaakt totdat je kiest welke je wil houden :)

Maar zou het voor de zekerheid wel uitzetten ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens de Spaanse voice actors van Revali en Zelda zou men mogelijk al klaar zijn met het dubben van de Breath of the Wild sequel. Hiernaar hintten ze tijdens een podcast, zo meld ook de Spaanse branch van GameReactor (voor zij die Spaans spreken, de bronnen: volledige podcast - Gamereactor artikel).

Zou het spel dichter bij launch zijn dan de huidige stilte van Nintendo doet vermoeden?

Edit: het lijkt erop dat de media teveel uit de conversatie in die podcast heeft afgeleid, en het gesprek niet al te serieus genomen moet worden, aldus de maker van de podcast.

---
@RayNbow , is dat spel nu gewoon een Cooking Mama meets Fate/stay night? De Japanse website zegt eigenlijk bijzonder weinig.

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 07-07-2020 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik ben ook wel benieuwd wat Nintendo in petto heeft voor Q4. Als ze echt niks zouden hebben dan hadden ze denk ik Paper Mario wel bewaard.

Maar als ik Nintendo was dan zou ik BOTW2 eerder (eind Q3) of later in 2021 loslaten. Zo'n spel verdient wat meer focus van de (games)media en die krijg je in Q4 toch niet dankzij de releases van de PS5 en nieuwe Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JackAvery: geen idee, meest recente video met een klein beetje meer footage is van maart:
(Tweet op Twitter bekijken voor de video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@BlackMage - mijn persoonlijke gok voor Zelda is maart/april 2021. Maar onafhankelijk van de release date is dit voor veel mensen gewoon een insta-buy vermoed ik. BOTW heeft een heel nieuw publiek binnengehaald voor de Zelda franchise.
RayNbow schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:54:
@JackAvery: geen idee, meest recente video met een klein beetje meer footage is van maart:
[Twitter](Tweet op Twitter bekijken voor de video)
Lijkt mij nog steeds een gevalletje 'Cooking Mama meets Fate/stay night' dus :P Het is in ieder geval een companion game voor de anime "Everyday Today’s Menu for the Emiya Family" waarin duidelijk een hoop gekookt wordt. Spel zelf zal wel vertraagd zijn door de pandemie...

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 06-07-2020 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 15:35
https://www.express.co.uk...in-almost-a-year-air-soon

Zou er een nieuwe dikke Direct komen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
BlackMage schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:45:
Ik ben ook wel benieuwd wat Nintendo in petto heeft voor Q4. Als ze echt niks zouden hebben dan hadden ze denk ik Paper Mario wel bewaard.

Maar als ik Nintendo was dan zou ik BOTW2 eerder (eind Q3) of later in 2021 loslaten. Zo'n spel verdient wat meer focus van de (games)media en die krijg je in Q4 toch niet dankzij de releases van de PS5 en nieuwe Xbox.
Een nieuwe lockdown situatie zou de verkopen naar epische proporties kunnen laten stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik koop het spel sowieso, dus laat een nieuwe lockdown maar zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:45
Veel speculatie in het artikel, maar als het zo zijn zijn en het onderstaande gebeurd, dan zou het wel echt een topper zijn:
Leaks have claimed one of the big announcements that will be coming is how Ninty plans to honour Mario's 35th birthday.

It's believed Nintendo will release a Super Mario All Stars-style collection for the Nintendo Switch that features remasters of classic 3D games.

The titles rumoured to be getting the remaster treatment are Super Mario 64, Super Mario Sunshine and Super Mario Galaxy.

While fans will also be hoping for updates on titles we haven't heard about for awhile such as Zelda Breath of the Wild 2, Metroid Prime 4 and Bayonetta 3.

Reliable leaker Sabi previously claimed that Breath of the Wild 2 was intended to be the big holiday release for the Switch in 2020.

But the leaker later said that development on the title was taking longer than anticipated, and teased it could be getting replaced with a new Mario Kart game.

If that's the case then we may get the official announcement for Mario Kart 9 during the next Direct.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Anderen die zich uitstekend aan het vermaken zijn met de Bioshock collectie? 1 had ik (schande) nog nooit (uit)gespeeld, 2 en Infinite wel. Vond bij 1 de graphics (ondanks de mooie stijl) en controls wel erg gedateerd, 2 gaat wat dat betreft een stuk beter mee. Voelt lekker responsief aan en ziet er zelfs nu nog echt heel goed uit, zeker met de haarscherpe textures.

Kan 'm zeker aanraden voor een replay of eerste keer. Speelt zowel in docked als handheld lekker, solide 30fps.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nieuwe (S)NES games:

Voor mensen die meer informatie willen over The Immortal... 😅

En als je ook de (Super) Famicom app op je Switch hebt staan:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:47
RayNbow schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 06:26:
Nieuwe (S)NES games:
[YouTube: NES & Super NES - July Game Updates - Nintendo Switch Online]

Voor mensen die meer informatie willen over The Immortal... 😅
[YouTube: The Immortal (NES) - Angry Video Game Nerd (AVGN)]

[Twitter]
Eindelijk Donkey Kong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 06:26:
Nieuwe (S)NES games:
[...]

[Twitter]
Waarom krijgen wij geen SMT :( (jaja, er is enkel een officiële Engelse release op iOS)

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 08-07-2020 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:00
ooeh donkey kong die heb ik vroeger grijs gespeeld (maar eens weer proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben toch al SMT? :p
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EDp7AzTXYAA6Rlt?format=jpg&name=900x900
(jaja, er is enkel een officiële Engelse release op iOS)
Die stuk is? 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bloodstained: Curse of the Moon 2 gameplay uit een Japanse stream:

Also, de prequel op Y's 1 krijgt een Switch-port:

:+ ik heb nog wel ergens een iPad met iOS 10 liggen, maar dan moet ik m eerst in de app store vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dat Bloodstained: Curse of the Moon 2 en Ys Origin en nog een boel games waaronder Bug Fables fysiek uitgebracht worden door Limited Run Games.

https://limitedrungames.com/blogs/news/lrg3-2020

[ Voor 10% gewijzigd door L23 op 08-07-2020 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 12:42
Castlevania Anniversary Collection zou ik wel graag fysiek willen hebben voor de Switch, beetje nostalgie met de NES en Snes tijdperk :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 22:29
L23 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 23:15:
Ik zie dat Bloodstained: Curse of the Moon 2 en Ys Origin en nog een boel games waaronder Bug Fables fysiek uitgebracht worden door Limited Run Games.

https://limitedrungames.com/blogs/news/lrg3-2020
Grandia! :9~

Hoewel ik bijna niet op de Switch speel is dat zeker een die ik in m'n kast wil hebben staan.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top indiegame CrossCode releast vandaag (€20, eShop link). CrossCode zou je een 2D actie RPG kunnen noemen ala 2D Zelda of de Mana serie, maar het tempo (en de moeilijkheidsgraad) in gevechten ligt een stuk hoger. Een retail release volgt ook, met een collector's editie via Strictly Limited Games.

De console reviewversies hebben blijkbaar wat performance issues - op Switch kan de framerate (normaal 60 FPS) bvb. droppen in drukke steden en in de menus. Hier is reeds een eerste patch voor ontwikkeld - deze zou momenteel door het indieningsproces gaan en dus over enkele dagen beschikbaar zijn.

Wat de line-up van Limited Run Games betreft: mooi dat Katana Zero ook op dat lijstje staat :) wel meerdere games die een fysieke release verdienen. Spijtig dat LRG nog steeds geen Europees distributiecentrum heeft...

[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 09-07-2020 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand met een Nintendo Switch family account die graag een extra lid wilt adopteren? :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:33
Ik vind het systeem van Nintendo heel genereus.

Als de primaire switch offline wordt gehouden kan je gewoon op twee switches al je aankopen spelen. Ja, dat betekend dat op de secundaire switch je alleen maar de "hoofd"account kan gebruiken, maar je kan verdorie al je game delen over twee consoles... luxe!

Mijn kinderen hebben de primaire siwtch (de lite), ik heb de secundaire Switch die aan de TV kan hangen.

Als ik een keertje zou reizen kan ik de Switch van mijn kinderen pikken of tetheren op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik zelf zou graag een tv Only model willen zien, zowel eigenlijk alleen maar op de tv.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
😱

(19:00 lokale tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benieuwd wat die WayForward game gaat worden. Ik verwacht alvast geen Shantae, en ook geen first-party titel:

ook ben ik nieuwsgierig naar wat dit betekent voor de hardnekkige geruchten van een direct op de 20ste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:17:
[...]

Benieuwd wat die WayForward game gaat worden. Ik verwacht alvast geen Shantae, en ook geen first-party titel:
[Twitter]
ook ben ik nieuwsgierig naar wat dit betekend voor de hardnekkige geruchten van een direct op de 20ste...
Ik moest even kijken wat voor games WayForward precies heeft gemaakt, behalve van Shantae (enorm vermaakt met half genie hero en de expansions) ben ik ze eigenlijk nooit echt tegengekomen. Heel bijzonder dat ze al sinds 1992 actief zijn, en hun porfolio (zeker pre-2010) voornamelijk uit B-games (imho) bestaat. Ook is er geen enkele lijn te trekken in wat voor genre ze bedienen.

Ben dan ook zeer benieuwd waar ze nu mee gaan komen

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:45
Ik moet zeggen dat ik m.b.t. WayForward ook niet ontzettende enthousiast ben, maar dan kan het alleen maar meevallen! De Threehouse kunnen we daar nog meer gaan verwachten, bijv. een Nintendo Direct / Footage van andere Triple A games?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trappertjes
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-04-2024
Goedemiddag,
Weet er iemand of er controllers zijn die zowel op de switch Lite als op de iPad en iPhone werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb al mensen gezien die de Switch Pro controller daarop aangesloten hebben. Maar ook veel thirt party controllers die dat kunnen, zoals je in deze video kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Linksquest Het was mij niet bekend dat naast de Playstation 4 en Xbox Controller ook de Switch Pro controller zou werken. Het filmpje dat je gepost hebt laat in ieder geval zien dat het juist niet werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trappertjes
@Linksquest dank je voor je reactie.
Ik heb zelf de Nintendo pro controller en deze krijg ik niet werkend op iPhone of iPad, ik kan ook geen filmpje vinden waar het wel lukt. In het filmpje wat jij hebt gepost lukt het ook NIET 😂, niet het juiste filmpje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:20:
@Linksquest Het was mij niet bekend dat naast de Playstation 4 en Xbox Controller ook de Switch Pro controller zou werken. Het filmpje dat je gepost hebt laat in ieder geval zien dat het juist niet werkt :P
De verkeerde video zie ik nu, even kijken of ik die andere kan vinden :D Maar ik heb ze gezien dat het kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Linksquest Apple zegt er zelf in ieder geval niks over, noemt alleen Playstation 4 en Xbox One controllers.

@trappertjes Denk dat andersom beter werkt. Een Playstation 4 of Xbox One S controller kopen die op de iPad werkt en een adapter kopen zodat deze ook op de Switch te gebruiken is.

[ Voor 45% gewijzigd door L23 op 10-07-2020 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Mijn excuses, video die ik gezien was Android en niet iOS, sorry, my bad. |:(

Wat je eventueel wel kunt doen, is als je een Xbox One controller hebt de Brook X One Adapter te gebruiken, deze heb ik ooit voor mijn oude website mogen testen en werkte goed.

Zonder de module werkt hij natuurlijk ook op de ipad, moet wel geloof ik de V2 zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Linksquest op 10-07-2020 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
trappertjes schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:00:
Goedemiddag,
Weet er iemand of er controllers zijn die zowel op de switch Lite als op de iPad en iPhone werken?
Ik heb de 8bitdo sn30 pro en die werkt prima op beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Magic Via USB-C of werkt het gewoon draadloos op elke iPad en iPhone? Zie 8 bit do geen iOS support bieden en lees nergens dat het werkt...

[ Voor 32% gewijzigd door L23 op 10-07-2020 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:51:
@Magic Via USB-C of werkt het gewoon draadloos op elke iPad en iPhone? Zie 8 bit do geen iOS support bieden en lees nergens dat het werkt...
Bluetooth inderdaad. Hij identificeert zich als Xbox controller op iOS, en die is gewoon ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan is een 8bitdo controller de beste en goedkoopste optie.

Een 8bitdo adapter met een Xbox One S of Playstation 4 controller zou ook nog kunnen mocht je een van deze controllers hebben liggen. Die Brook X One adapter is interessant omdat het motion controls toevoegt aan de Xbox One controller. Maar zover ik gezien heb is die adapter niet te koop in Europa. Ik heb er al eerder naar gekeken, voor een Xbox en Switch gebruiker zoals ik leek het me wel interessant, maar veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Zou onderstaande tweet iets te maken hebben met de presentatie vanavond?

Klik op de link om het plaatje te zien.

[ Voor 17% gewijzigd door avec_style op 10-07-2020 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trappertjes
@L23 @Magic bedankt voor de opmerkingen. Denk dat ik voor de 8bitdo controller ga. Ben een Beetje aan de late kant om iets te bestellen ( zondag op vakantie) dus ik hoop dat ik er nog ergens 1 kan vinden die morgen geleverd word. Bol.com en Amazon lukt daarom al niet meer.😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trappertjes
@Linksquest jij ook bedankt voor het meedenken👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

avec_style schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 14:31:

[Twitter]

Een random gifje uit Pokémon Sword & Shield?
Lijkt mij stug, die achtervolgende Sharpedo's zijn gewoon irritant, ik denk dat ze daar op inhaken.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@trappertjes als je in/vlakbij België woont: Dreamland verkoopt de 8bitdo SN30 Pro+.

@avec_style , helaas is Endless Ocean een first-party IP, anders zou ik er wel een hint in willen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we hopen van niet? Iedereen zijn ding. Maar we hebben de laatste tijd genoeg Pokemon nieuws gehad. Denk niet dat het iets met de presentatie van vanavond te maken heeft in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik zou graag eens een update van Bayonetta 3 willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trappertjes
Magic schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:47:
[...]

Ik heb de 8bitdo sn30 pro en die werkt prima op beide.
Iemand toevallig nog een andere controller die goed te verkrijgen is?😊. Moet hem uiterlijk morgen binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 15:01
avec_style schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 14:31:

[Twitter]

Ik zou bijna denken aan een wii sports achtige game! _/-\o_
Maar als dat een optie was geweest hadden ze dat al veel eerder uitgebracht lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe screenshots en animated gifs van Crysis: Remastered op https://www.crysis.com/ - ziet er een solide poort uit zo. Enkele vb:

De WayForward game was trouwens een exclusieve Bakugan game :+ Random!

[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 10-07-2020 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Voor de Nintendo Switch vind ik dit niet slecht uit zien als ik eerlijk ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 19:15

Mauz1978

Console War Veteran

Geen aankondiging van Mario Super Strikers? Jammer :(...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trailers van de Devolver Direct stream gisteren (die overigens verder weer het verwachtte niveau gestoordheid haalde):

Vanavond toont Ubisoft nieuwe games, wie weet zit daar ook nog iets interessants bij. Verwacht echter geen footage van Gods & Monsters, dat spel gaat Ubisoft pas later deze zomer over spreken en krijgt mogelijk een nieuwe titel/setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 18:46
Het is echt te zot voor woorden dat we Ubisoft moeten volgen in de hoop iets van nintendo nieuws te krijgen. Ik hoop echt dat die Direct-geruchten op 20 juli kloppen want deze periode zijn voor een nintendo liefhebber zoals ik (die niet van pokemon en AC houdt) behoorlijk schraal. Nintendo moet echt iets laten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Exo81 Voor mij is het een ideaal jaar om mijn backlog weg te werken :P Maar ik verwacht nog wel een hoop toffe dingen eind dit jaar, maar zoals vrijwel elk jaar mag het van mij wel wat meer verdeeld worden over het hele jaar. Maar bij Ubisoft vanavond verwacht ik niet zoveel Nintendo nieuws, al zou een Mario + Rabbids Kingdom Battle 2 of een Rayman game welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zo 'zot' is dat toch niet? Third party uitgevers doen altijd hun eigen ding. We hebben nu met de Switch voor het eerst in generaties de luxe dat de Switch serieus genoeg genomen wordt om hier in meegenomen te worden.

Nintendo heeft vast wel iets. Maar we zitten in rare tijden. Een groot deel van het westen zit nog midden in de pandemie en het hele gebeuren rondom BLM is ook nog niet zo lang geleden. Dat zijn geen tijden waarin uitgevers graag aankondigingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
BlackMage schreef op zondag 12 juli 2020 @ 19:53:
Zo 'zot' is dat toch niet? Third party uitgevers doen altijd hun eigen ding. We hebben nu met de Switch voor het eerst in generaties de luxe dat de Switch serieus genoeg genomen wordt om hier in meegenomen te worden.

Nintendo heeft vast wel iets. Maar we zitten in rare tijden. Een groot deel van het westen zit nog midden in de pandemie en het hele gebeuren rondom BLM is ook nog niet zo lang geleden. Dat zijn geen tijden waarin uitgevers graag aankondigingen doen.
Behalve dan dat Sony en Xbox wel grote aankondigingen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Exo81 Naar wat voor aankondigingen ben je op zoek? Games die zijn uitgebracht? Games die op de planning staan?
JackAvery schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:19:
Trailers van de Devolver Direct stream gisteren (die overigens verder weer het verwachtte niveau gestoordheid haalde):

[YouTube: Olija - Coming Soon to Nintendo Switch and PC]

[YouTube: Carrion Unleashes July 23]
Vergeet niet dat er ook nieuwe NMH3 footage getoond werd:
[Video: No More Heroes 3]
:p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Exo81 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:47:
[...]

Behalve dan dat Sony en Xbox wel grote aankondigingen doen
Wat hebben die concreet aangekondigd dan? Het design van hun nieuwe console. Een paar cinematic trailers van games die we misschien in de komende twee jaar kunnen verwachten.

Geen prijs, geen launch lineup, niet eens echte gameplay trailers.

Iedereen staat droog. Maar het komt allemaal wel goed, eind november/begin december kan je vast wat leuks kopen voor de Switch. En wat dat gaat zijn horen we vast ver genoeg van te voren om gigantisch te hypen en onnodige preorders te plaatsen, want zo werkt deze markt nou eenmaal }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Exo81 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 19:28:
Het is echt te zot voor woorden dat we Ubisoft moeten volgen in de hoop iets van nintendo nieuws te krijgen. Ik hoop echt dat die Direct-geruchten op 20 juli kloppen want deze periode zijn voor een nintendo liefhebber zoals ik (die niet van pokemon en AC houdt) behoorlijk schraal. Nintendo moet echt iets laten zien!
Te zot voor woorden inderdaad dat Nintendo's planning overhoop gegooid is door een pandemie! Daar hadden ze makkelijk omheen kunnen werken!

8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Word inderdaad tijd dat Nintendo eens wat nieuws laat zien, ik zou graag meer informatie willen over de nieuwe Zelda, Metriod Prime 4 en Bayonetta 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
NMe schreef op zondag 12 juli 2020 @ 21:27:
[...]

Te zot voor woorden inderdaad dat Nintendo's planning overhoop gegooid is door een pandemie! Daar hadden ze makkelijk omheen kunnen werken!

8)7
Ooh ja stom van me. Gelukkig hadden Sony en Microsoft daar geen last van en konden ze gewoon hun nieuwe console presenteren en beelden laten zien van nieuwe games ;w

@BlackMage Dat er nu, 5 maanden voor de launch, weinig bekend is over de line up, prijs etc is vrij normaal. Bij de Switch was dat ook niet veel anders; eind oktober 2016 kregen we een dikke "launch"direct maar die had weinig concrete info. Er werden verschillende titels geshowed zonder echte gameplay. En uiteindelijk was alleen zelda bij de launch beschikbaar (en paar weken later gelukkig ook mario kart :*) (Voor mij persoonlijk een van de beste launches ooit maar dat terzijde).

Waar het mij om gaat is dat deze stilte te lang duurt. Ik vind de Switch echt geweldig maar vrees dat nintendo het momentum verliest tenzij ze snel met tof nieuws komen over zelda, mogelijk 3d mario collection etc.. want hoe langer het duurt des te meer het kan tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Mijn linker joycon werkt dus compleet niet meer, andere joycons van mijn zus werken wel en verbinden prima met de switch.
Joycon werkt niet meer sinds de console een paar weekjes van de adapter af lag. Batterijen waren compleet leeg. Na het opladen van de switch wil alleen de linker joycon niet opladen.
De console ziet simpelweg de linker joycon niet. Ik heb de instructies van de site van Nintendo zelf opgevolgd, geen teken van leven.

Contact met de verkoper "amazon" gezocht. Deze wil alleen maar geld retour geven en geen reparatie aanbieden of omruilen ( geen creditcard gekoppeld, want niet in bezit). Aangezien ik de console heb gekocht tijdens de aanbieding, gaat me dit €100,- kosten om een nieuwe te kopen.

Contact gezocht met nintendo zelf, maar het is weekend..... Doordeweeks bellen is lastig ivm alleen bereikbaar tijdens kantooruren. Mailtje is al de deur uit.

Iemand misschien een quick fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Exo81 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 22:42:
[...]

Ooh ja stom van me. Gelukkig hadden Sony en Microsoft daar geen last van en konden ze gewoon hun nieuwe console presenteren en beelden laten zien van nieuwe games ;w
Die consoles waarvan de video's waarschijnlijk al tijden klaar waren en die ze op E3 hadden willen delen onder normale omstandigheden? Wat hebben Sony en MS verder laten zien dat niet ofwel allang bekend was ofwel pas voor volgend jaar op de planning staat?
Waar het mij om gaat is dat deze stilte te lang duurt. Ik vind de Switch echt geweldig maar vrees dat nintendo het momentum verliest tenzij ze snel met tof nieuws komen over zelda, mogelijk 3d mario collection etc.. want hoe langer het duurt des te meer het kan tegenvallen.
Momentum verliest? Ze kunnen vooralsnog de Switches wereldwijd amper aanslepen en alle nieuwe gebruikers hebben intussen echt een enorme library om uit te kiezen. Ik persoonlijk als day 1-koper heb zo'n grote backlog dat Nintendo de rest van het jaar niks meer hoeft uit te brengen, en dan ben ik er nog steeds niet doorheen. Gaat wel meevallen met dat momentum.
plaspvd schreef op zondag 12 juli 2020 @ 22:57:
Iemand misschien een quick fix?
Klinkt alsof 'ie dood is. Gewoon een reparatie aanvragen en de instructies volgen.

[ Voor 49% gewijzigd door NMe op 12-07-2020 23:15 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@BlackMage Dat er nu, 5 maanden voor de launch, weinig bekend is over de line up, prijs etc is vrij normaal. Bij de Switch was dat ook niet veel anders; eind oktober 2016 kregen we een dikke "launch"direct maar die had weinig concrete info.
Nee, in oktober 2016 was er een teaser trailer van drieënhalve minuut. De presentatie was in januari.
Er werden verschillende titels geshowed zonder echte gameplay.
  • 1-2-Switch liet weinig directe footage van de game zien (het was op de achtergrond te zien; de trailer liet de spelers zien).
  • ARMS had gameplay.
  • Splatoon 2 had gameplay.
  • Super Mario Odyssey had gameplay.
  • Xenoblade 2 had gameplay footage.
  • Koei Tecmo toonde alleen een teaser van Fire Emblem Warriors (eerste gameplay pas in juni tijdens E3).
  • Geen beelden van SqEnix's DQX, XI en Heroes 1+2 (maar dit waren bestaande/reeds aangekondigde spellen).
  • Alleen een teaser trailer van Atlus' SMT V.
  • SqEnix toonde gameplay van Octopath Traveler.
  • Geen informatie van Sega.
  • Bethesda toonde Skyrim.
  • Suda51 teasede een Travis Touchdown game zonder gameplay.
  • EA zei iets over FIFA.
  • Er was een trailer sizzle reel met daarin o.a. gameplay footage van I am Setsuna, Just Dance, Romance of the Three Kingdoms XIII, FIFA, Ultra Street Fighter II: The Final Challengers, Super Bomberman R, Puyo Puyo Tetris, Snipperclips, Minecraft, FAST RMX en Mario Kart 8 Deluxe.
  • De presentatie eindigde met een cinematic release date trailer van Breath of the Wild (gameplay van BotW was al reeds uitgebreid getoond tijdens E3 Treehouse Live).
Ja, als je alleen nieuws rondom Zelda en Mario verwacht, dan kan het lang duren. Daarom vroeg ik eerder in deze draad wat voor aankondigingen je verwachtte. Als het namelijk puur om aankondigingen van welke vorm dan ook gaat, dan zijn de YouTube kanalen en de Twitter accounts van Nintendo redelijk actief.
NMe schreef op zondag 12 juli 2020 @ 23:08:
[...]

Momentum verliest? Ze kunnen vooralsnog de Switches wereldwijd amper aanslepen en alle nieuwe gebruikers hebben intussen echt een enorme library om uit te kiezen. Ik persoonlijk als day 1-koper heb zo'n grote backlog dat Nintendo de rest van het jaar niks meer hoeft uit te brengen, en dan ben ik er nog steeds niet doorheen. Gaat wel meevallen met dat momentum.
Mijn backlog bestaat al uit meer dan 100 Switch-titels. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

@BlackMage Dat er nu, 5 maanden voor de launch, weinig bekend is over de line up, prijs etc is vrij normaal. Bij de Switch was dat ook niet veel anders; eind oktober 2016 kregen we een dikke "launch"direct maar die had weinig concrete info. Er werden verschillende titels geshowed zonder echte gameplay. En uiteindelijk was alleen zelda bij de launch beschikbaar (en paar weken later gelukkig ook mario kart :*) (Voor mij persoonlijk een van de beste launches ooit maar dat terzijde).
Switch software is pas echt getoond twee maanden voor launch, en bijna alles in die line-up werd getoond met gameplay en is gereleased in 2017. Dat vind ik gewoon een heel degelijke manier om je line-up te tonen. Dat gezegd zijnde, ik vind de vergelijking tussen de 2020 PR van Sony/MS en Nintendo niet echt nuttig hier. Het is namelijk veel moeilijker om een volledige console-release uit te stellen: de planning die daaraan vast zit is enorm en er gaat een hoop geld mee gemoeid. Voor Nintendo die momenteel mid-gen zit en waarbij de Switch beter dan ooit verkoopt, is het eenvoudiger om wat conservatiever te zijn qua PR. Dat gaat wat ten koste van het geduld van de hardcore fans I guess :p
Waar het mij om gaat is dat deze stilte te lang duurt. [...] want hoe langer het duurt des te meer het kan tegenvallen.
Iedereen in dit topic wilt graag horen wat Nintendo nog klaar heeft staan voor 2020. Dat gezegd zijnde, het lijkt me beter om gewoon even geduldig te zijn en niet te hard te focussen op 'wanneer dat nieuws komt.' Nintendo heeft de laatste jaren sowieso al niet de neiging om dingen vroeg op voorhand aan te kondigen, op een paar uitzonderingen na. Met de huidige pandemie lijken ze liever de kat wat uit de boom te kijken dan onnodige beloftes te maken.

Ondertussen zijn er genoeg andere games te spelen, en het is niet alsof Nintendo plots geen titels voor de tweede helft van 2020 gaat hebben :) En zelfs als daar weinig tussen zit wat mij persoonlijk aanspreekt, is dat het einde van de wereld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:47
heel vet. Alleen waar ga je dit neerzetten? Beetje duur om te laten verstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ziet er wel vet uit, maar waar ga je het neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Klinkt alsof 'ie dood is. Gewoon een reparatie aanvragen en de instructies volgen.
Probleem is opgelost door de niet werkende joycon in een andere switch te klikken. Deze pakte hem wel, direct in onze switch geschoven en laadt weer op.

[ Voor 12% gewijzigd door plaspvd op 14-07-2020 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nu officieel:

(video in de tweet)

Beetje extra footage in GameXplains video:

[ Voor 16% gewijzigd door RayNbow op 14-07-2020 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:00
stiekem wil ik dit wel heel graag puur omdat de NES mijn 1e console ooit was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Zo denk ik er ook wel over, misschien dat ik hem wel reserveer.

Al bekend of deze al ergens te reserveren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:55:
Zo denk ik er ook wel over, misschien dat ik hem wel reserveer.

Al bekend of deze al ergens te reserveren is?
Hij zal initieel alleen bij Lego zelf en selecte retailers beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Oke, dan even in de gaten houden, is wel iets aparts voor mijn game room :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 09:51
Voor het eerst en misschien wel voor het laatst tenzij ze DKC2 er ooit nog opzetten zit ik met smart te wachten tot ze de store van de snes game updaten. Is dat net als de eshop zelf later op de dag? Ik wil heel graag dkc 1 weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Vraagje: kun je met een online abbo ook offline de SNES games spelen? Dus in het buitenland de switch meenemen en offline de spellen spelen zonder internet?

Verder zoeken we nog 1 of 2 leuke games om mee te nemen op vakantie voor als het slecht weer is. Co-op met mijn vriendin dus :). Nog tips? Mario Party hebben we.. maar raak je relatief snel op uitgekeken. Puzzlen zijn we allebei niet zo van... Mario Kart? Super mario deluxe? Overcooked 2 (of te veel puzzlen?) Of wat SNES games die offline beschikbaar zijn?

[ Voor 55% gewijzigd door Workaholic op 15-07-2020 12:10 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Workaholic schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:06:
Vraagje: kun je met een online abbo ook offline de SNES games spelen? Dus in het buitenland de switch meenemen en offline de spellen spelen zonder internet?
ja

[ Voor 31% gewijzigd door Kaasje123 op 15-07-2020 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Workaholic schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:06:
Ja, maar na 7 dagen offline te zijn geweest moet je even online om weer te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Workaholic dat kan, als ik het me goed herinner moet je na een week op internet inloggen met de Switch. Daarna weer no problem.

Super Mario World staat op de SNES app en is perfect met twee te spelen ;-) Maar co-op games legio op de console. Zelf vond ik bvb Snipperclips kort maar heel leuk. Technisch gezien is dat puzzelen, maar niet al te serieus. Als jullie Smash Bros fans zijn, de Classic mode kan je met twee samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Dank voor jullie feedback! Ik zit te denken aan Mario Kart voor 49,99 en Overcooked + overcooked 2 voor 30,00 via amzon. Denk dat we daar wel ff zoet mee zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Workaholic op 15-07-2020 12:28 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 11:06
JackAvery schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:27:
@Workaholic dat kan, als ik het me goed herinner moet je na een week op internet inloggen met de Switch. Daarna weer no problem.

Super Mario World staat op de SNES app en is perfect met twee te spelen ;-) Maar co-op games legio op de console. Zelf vond ik bvb Snipperclips kort maar heel leuk. Technisch gezien is dat puzzelen, maar niet al te serieus. Als jullie Smash Bros fans zijn, de Classic mode kan je met twee samen spelen.
Een voetnoot (tenzij er een aanpasssing is gedaan) maar supermarioworld is wel om de beurt spelen.

Dus eigenlijk speel je om de beurt de sp in plaats van samen. Zoals met de new super mario bros games met meerdere gelijk op het scherm is het dus NIET.

Is met DK country in feite het zelfde (als super mario world), maar daar kan je tenminste bewust (of verplicht) wisselen tussen de spelers :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 15-07-2020 13:02 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:00:
[...]

Een voetnoot (tenzij er een aanpasssing is gedaan) maar supermarioworld is wel om de beurt spelen.

Dus eigenlijk speel je om de beurt de sp in plaats van samen. Zoals met de new super mario bros games met meerdere gelijk op het scherm is het dus NIET.

Is met DK country in feite het zelfde (als super mario world), maar daar kan je tenminste bewust (of verplicht) wisselen tussen de spelers :)
Klopt, maar samen spelen hoeft niet perse tegelijk :p Blijft een erg leuke game om samen te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 15-07-2020 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 21:45
Die nieuwe Paper Mario ziet er wel heel tof uit eigenijk, een goede reden om m'n Switch weer eens te gebruiken. Hopelijk pakt dat battle systeem met die circles een beetje goed uit. Had turn based combat als in the thousand year door óók helemaal prima gevonden.. Hopelijk blijft het wel een lange en rpg-achtige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
JackAvery schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:21:
[...]

Klopt, maar samen spelen hoeft niet perse tegelijk :p Blijft een erg leuke game om samen te doen.
Ik vind het een geweldige game, denk nog steeds in mijn top10 misschien wel top 5 favo games ever, maar qua 2 player is er niet bepaald veel interactie.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paper Mario reviews staan online (OpenCritic). Zoals al verwacht na de previews: een zeer sfeervolle en grappige adventure game van 25-30 uur waarbij mensen wel kunnen afknappen op de combat of er net grote fan van kunnen. Vermoedelijk dus niet het spel voor de mensen die verknocht zijn aan het idee dat ze een RPG zoals TTYD willen spelen.

@Sagat , tientallen uren plezier gehad met om de beurt SMW spelen hier, interactie heb je door commentaar op elkaar te geven! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 15-07-2020 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
JackAvery schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 15:25:
Paper Mario reviews staan online (OpenCritic). Zoals al verwacht na de previews: een zeer sfeervolle en grappige adventure game van 25-30 uur waarbij mensen wel kunnen afknappen op de combat of er net grote fan van kunnen. Vermoedelijk dus niet het spel voor de mensen die verknocht zijn aan het idee dat ze een RPG zoals TTYD willen spelen.
hmm interesting, maar haal de game toch pas als amazon weer is gaat stunten (neem ik LA Links awekening en LM3 Luig's mansion 3 ook gelijk mee (oh ja we hadden een regel over afkortingen he? O-) )
@Sagat , tientallen uren plezier gehad met om de beurt SMW spelen hier, interactie heb je door commentaar op elkaar te geven! ;)
Ja dat werkt wel als je met een mattie bent, maar deze dude ging met zijn vriendin op vakantie, denk niet dat het de sfeer ten goed komt als ie iedere keer lacht als ze afgaat, en in haar gezicht vrijft dat hij 50 levens heeft en zij 2 :P
(of andersom natuurlijk he! kan ook :D )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Joker en Hero amiibo's hebben een release datum: 25 september (video@twitter).

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/others_2/amiibo_5/CI_Amiibo_Gallery_SuperSmashBrosCollection_Joker_image510h.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/05_packshots/amiibo_1/CI_Amiibo_Gallery_SuperSmashBrosCollection_Hero_image510h.jpg
Sagat schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 16:02:

Ja dat werkt wel als je met een mattie bent, maar deze dude ging met zijn vriendin op vakantie, denk niet dat het de sfeer ten goed komt als ie iedere keer lacht als ze afgaat, en in haar gezicht vrijft dat hij 50 levens heeft en zij 2 :P
(of andersom natuurlijk he! kan ook :D )
Het ene koppel kan daar al wat beter tegen als het andere ja :+

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 15-07-2020 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:11

Ik ga Paper Mario juist kopen omdat hij minder RPG elementen bevat. Kijk er naar uit en ben geen zware rpg liefhebber. Lichte RPG kan ik wel hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Spud82 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:56:
Die nieuwe Paper Mario ziet er wel heel tof uit eigenijk, een goede reden om m'n Switch weer eens te gebruiken. Hopelijk pakt dat battle systeem met die circles een beetje goed uit. Had turn based combat als in the thousand year door óók helemaal prima gevonden.. Hopelijk blijft het wel een lange en rpg-achtige game.
Inderdaad, ik zelf ga hem morgen met mijn dochter halen om samen te spelen, leuke vader en dochter game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Linksquest schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 05:37:
[...]

Inderdaad, ik zelf ga hem morgen met mijn dochter halen om samen te spelen, leuke vader en dochter game :)
Hoe oud is jouw dochter? Ik vraag me namelijk af of er niet veel grappige teksten aan een jonger iemand voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem

Jammer. Heeft combat wel een meerwaarde dan? In Sticker Star ontweek ik gevechten op een gegeven gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 21:45
Ik lees dus in veel reviews dat combat inderdaad niet al te veel meerwaarde heeft en doelloos aanvoelt door het gemis aan RPG-elementen. Hopelijk volstaan ze als puzzelelement wel (lees: zijn ze leuk om te doen), maar ik maak mij hier wel lichtelijk zorgen om.

[ Voor 6% gewijzigd door Spud82 op 16-07-2020 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 08:55:
[...]

Jammer. Heeft combat wel een meerwaarde dan? In Sticker Star ontweek ik gevechten op een gegeven gewoon.
Ik heb zelf een 4tal reviews gelezen, en het varieert nogal afhankelijk van de persoon. De ene slaat liever zoveel mogelijk gevechten over, de ander vindt dat de coins wel degelijk nodig zijn (wat combat dus een bestaansreden geeft). Over de boss battles zijn de meeste reviewers wel veel positiever, met een uitzondering die deze te moeilijk vindt.

De meeste problemen van Sticker Star - bvb. opeens geen aanvallen meer hebben - zijn echter niet meer mogelijk.

Ik zou je zeggen om vooral zelf wat reviews te bekijken :) Mij lijkt de combat uitnodigend genoeg en de sfeer, muziek en het script lijkt van hoog niveau te zijn, maar ik wacht even af tot ik het spel misschien rond de 40 euro kan vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Kaasje123 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 08:47:
[...]

Hoe oud is jouw dochter? Ik vraag me namelijk af of er niet veel grappige teksten aan een jonger iemand voorbij gaan.
@Kaasje123 Mijn dochter is momenteel nog 8, word over 2 maanden 9.
Spud82 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:30:
Ik lees dus in veel reviews dat combat inderdaad niet al te veel meerwaarde heeft en doelloos aanvoelt door het gemis aan RPG-elementen. Hopelijk volstaan ze als puzzelelement wel (lees: zijn ze leuk om te doen), maar ik maak mij hier wel lichtelijk zorgen om.
Ik lees ook verscheldende reviews, de ene is matig en de andere heel positief. Ik ga hem gewoon halen en oordeel zelf, kan hem altijd nog door verkopen. Ik heb al mee gemaakt dat een game slechte reviews kreeg en ik hem geweldig vond, maar ook omgedraaid. Kijk anders even of er een Demo te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Linksquest schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:39:
[...]

@Kaasje123 Mijn dochter is momenteel nog 8, word over 2 maanden 9.

[...]

Ik lees ook verscheldende reviews, de ene is matig en de andere heel positief. Ik ga hem gewoon halen en oordeel zelf, kan hem altijd nog door verkopen. Ik heb al mee gemaakt dat een game slechte reviews kreeg en ik hem geweldig vond, maar ook omgedraaid. Kijk anders even of er een Demo te downloaden is.
Dan moet ik nog 8 jaar wachten tot ik ook eindelijk samen kan spelen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Dat duurt dan inderdaad nog even, maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken.

Pagina: 1 ... 63 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic