Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
flipjevandejam schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:03:
[...]

Dank je wel voor je uitgebreide reactie. De situatie overlapt grotendeels, maar Fortnite is (nog) niet aan de orde.

Ik zie op zich waarde in het Nintendo platform, omdat het toch wat kindvriendelijker is. En het is hem (atm) toch vooral om de Mario games te doen en nog belangrijker: samen kunnen gamen met vriendjes die er ook een hebben.

Dat laatste is waar de Wii te kort schiet, hoe vaak ik hem ook vertel dat ze gewoon bij ons mogen komen gamen (4 controllers).

Andere vraag, heb je een abonnement nodig (voor online gamen)? Ik dacht zoiets tegen te zijn gekomen. Dat zou nogal een domper zijn voor hem.
Graag gedaan. :)
Online gamen is het antwoord: meestal. Fortnite is bijv. een uitzondering, die is gewoon vrijelijk online te spelen vermoedelijk omdat Epic Games daar Nintendo voor betaalt, maar dat terzijde.

Gelukkig is het niet duur, als het puur om zijn account gaat ben je €20 per jaar kwijt en die kan je overal kopen, ik meen ze zelfs bij de AH te hebben zien hangen. Voor €35 heb je een Family membership met ik dacht 5 accounts die daar gebruik van mogen maken. Dus vanaf 2 accounts al goedkoper.

Je kan voor het hele gezin een eigen profiel/account maken mocht je dat willen, stel jij wilt je ook een weg door Mario Odyssey banen, best leuk kan ik zeggen! ;) Voor de meeste Mario games heb je geen Online abo nodig, maar Pokémon bijvoorbeeld wel afhankelijk van wat je gebruikt. Om het dus even anders te zeggen: tenzij je een 100% multiplayer game koopt, zal het Online abo nooit een vereiste zijn, maar soms wel de mogelijkheden beperken.
DigitalExorcist schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:56:
@MooDyBLueS

Mijn Switch is van dag 1 (2017, releasedag) .. ik heb een week of wat geleden m'n Joycons opgestuurd naar Nintendo vanwege de drift. Dat was nu écht zwaar irritant aan het worden. Ze zijn gratis gerepareerd, ook gewoon zonder gedoe of wat dan ook.

Scheelt wel dat we hier thuis 2 Switches hebben en m'n vrouw al een nieuw setje Joycons had gekocht zodat we gewoon door konden gamen ondertussen :) maar je bent ze pakweg anderhalve week kwijt.

Gewoon even zoeken naar Nintendo reparatie op hun website, evt. bellen en je krijgt een retourlabel .. wel handig om de bon bij de hand te hebben maar weet niet zeker of dat überhaupt verplicht is.
Thanks! Ik had het inmiddels gevonden op de manier die je zegt, via reddit kwam ik die suggestie tegen. Heb nu een DHL label voor New ComServe reparatiecentrum en er stond in de e-mail ook dat ik de bon bij moest voegen, hij komt van Amazon.de dus die print ik gewoon even uit voor de zekerheid.

Overigens kwam ik de volgende video gisterenavond tegen, maar ik zal dat pas proberen als ik geen garantie meer heb:

[ Voor 28% gewijzigd door MooDyBLueS op 05-06-2020 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
@MooDyBLueS Garantie maakt niet zoveel uit, Nintendo heeft gewoon aangegeven die dingen te repareren ongeacht wanneer je ze gekocht hebt. :) ik had na 3 jaar ook gewoon nog de garantie van Nintendo zelf..

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:39
Heeft er iemand ervaring met leuke spellen voor jongere kinderen? Mijn middelste zoon is 4 en ben benieuwd naar welke spellen er geschikt zijn om te spelen voor die leeftijd. Vond op mijn zoektocht al dat Mario Kart en Kirby veel werden aangeraden. Jullie nog ideeën?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
DigitalExorcist schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:11:
@MooDyBLueS Garantie maakt niet zoveel uit, Nintendo heeft gewoon aangegeven die dingen te repareren ongeacht wanneer je ze gekocht hebt. :) ik had na 3 jaar ook gewoon nog de garantie van Nintendo zelf..
True, ik had even over het begin van je eerste zin heen gelezen. My bad. ;)
Blik1984 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:37:
Heeft er iemand ervaring met leuke spellen voor jongere kinderen? Mijn middelste zoon is 4 en ben benieuwd naar welke spellen er geschikt zijn om te spelen voor die leeftijd. Vond op mijn zoektocht al dat Mario Kart en Kirby veel werden aangeraden. Jullie nog ideeën?
Mario Party is ook eenvoudig en leuk omdat je met de Joy-Con heen en weer kan zwiepen, al zitten er ook wat lastigere puzzels in, maar bijv. de wildwaterbaan is prima voor elke leeftijd en je kan zelf ook heel snel al losse mini-games selecteren. Leuk met vriendjes dus ook, zeker als je 4 Joy-Cons hebt.

Mario Odyssey kan je met z'n 2en spelen, waarbij 1 speler de pet is en de ander Mario zelf. Dus als je wat zoekt om samen te spelen is die ook ideaal. Op 4 jarige leeftijd laat je ze lekker de pet spelen en als ze het wat beter onder de knie hebben, kunnen ze zelf ook Mario doen. Het lastigste is vaak het gebruik van de stick om goed rond te bewegen is mijn ervaring met onze kinderen.

En van een kennis begrepen we dat hun dochtertje van 4 ook al met Animal Crossing een beetje rond aan het rennen en vissen is. Potentieel nadeel is dat ze je eiland verpesten als je daar zelf waarde aan hecht, want iedere speler zit op hetzelfde eiland. Als het alleen voor de kids is, dan kan vanaf 4 jaar ook, maar ik denk dat een oudere broer/zus die ACNH primair speelt wel beter is in dat geval.

Yoshi's Crafted World is ook niet heel moeilijk, maar ik denk eerder voor 5/6 jaar. Wel erg leuk! Er is een demo van, wij hebben hem ook (nog) niet gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yoshi's Crafted World is vanaf 3 jaar. Lijkt me een makkelijkere game om als 4 jarige onder de knie te krijgen dan Mario Odyssey (vanaf 7 jaar). Maar ik denk dat een moeilijke game ook helemaal niet erg is, je moet toch ergens beginnen om goed te worden in platformers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
@L23 Ik snap dat dat hetgeen is wat op de doosjes staat, maar mijn ervaring is vaak anders. De leeftijd op de doosjes moet je niet zien als moeilijkheidsgraad, maar als leeftijdskeuring qua geweld/taalgebruik/etc. Net als de kijkwijzer bij films en series zeg maar.

Yoshi's Crafted World is in dat opzicht inderdaad voor praktisch elke leeftijd geschikt, maar het bedienen en wat je moet doen (logica) is écht niet voor een gemiddelde 3/4-jarige geschikt. Mario ook niet, maar die gaf ik aan omdat je die met z'n 2en kan spelen en je dus heel makkelijk je kind kan begeleiden, omdat je zelf Mario bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MooDyBLueS Dat begrijp ik wel. Maar dan nog lijkt mij qua behendigheid een 2d platformer zoals Yoshi's Crafted World prima geschikt voor een 3/4 jarige. Zie niet waarom dat te hoog gegrepen is? Je moet ergens beginnen en het gaat om het plezier. Maar lijkt me een prima game voor deze doelgroep.

Maar wellicht een hele andere generatie tegenwoordig. Er wordt veel meer gegamed op allemaal verschillende manieren. Van tablet tot Switch. Naar mijn idee, mijn eigen ervaring, had je vroeger veel minder games te spelen en daardoor ook meer geduld voor games. Ook wel games destijds niet kunnen uitspelen, maar wel heel veel plezier aan gehad en veel van geleerd.

[ Voor 38% gewijzigd door L23 op 05-06-2020 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Blik1984 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:37:
Als je het ook ook leuk vind om er zelf wat energie in te steken, dan zou je met Mario Maker 2 levels kunnen maken die je zoon dan kan gaan spelen. Je hebt dan zelf de moeilijkheidsgraad in de hand en je kan bij je volgende serie levels de dingen die hij goed onder de knie heeft wat uitbreiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:55
Mijn zoontje is net vijf geworden en heeft de afgelopen zes maanden enkel Yoshi’s Crafted World gespeeld. Bijna alle levels zelf gehaald, soms heb ik even geholpen. Vind het een hartstikke leuk spel voor die leeftijd en hij kon het prima.

Paw Patrol speelde hij daarvoor. Da’s echt nog simpeler en vond hij ook wel leuk, maar werd al gauw te eentonig en simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

DigitalExorcist schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:56:
@MooDyBLueS

Mijn Switch is van dag 1 (2017, releasedag) .. ik heb een week of wat geleden m'n Joycons opgestuurd naar Nintendo vanwege de drift. Dat was nu écht zwaar irritant aan het worden. Ze zijn gratis gerepareerd, ook gewoon zonder gedoe of wat dan ook.

Scheelt wel dat we hier thuis 2 Switches hebben en m'n vrouw al een nieuw setje Joycons had gekocht zodat we gewoon door konden gamen ondertussen :) maar je bent ze pakweg anderhalve week kwijt.

Gewoon even zoeken naar Nintendo reparatie op hun website, evt. bellen en je krijgt een retourlabel .. wel handig om de bon bij de hand te hebben maar weet niet zeker of dat überhaupt verplicht is.
Dan heb je geluk, of ik had pech. De mijne is van december 2017. Begin februari van dit jaar aangemeld voor reparatie maar niks gratis gerepareerd. Heb uiteindelijk maar nieuwe joycons gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:37
Ik heb het niet eens nagevraagd bij Nintendo. Originele sticks kosten nog geen twee euro (je bent meer kwijt aan de verzendkosten). Vervangen is tien minuutjes werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
hcQd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 19:55:
Ik heb het niet eens nagevraagd bij Nintendo. Originele sticks kosten nog geen twee euro (je bent meer kwijt aan de verzendkosten). Vervangen is tien minuutjes werk.
Het is een apparaat van ruim €300 euro waar ik letterlijk dagelijks uren mee bezig ben, dan ga ik er niet zelf aan zitten prutsen met geïmporteerde troep uit China waar ik voor moet betalen met geld en tijd terwijl een ander dat mét garantie gratis kan doen....

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

51 games gisteren al een uur of 6 gespeeld met mijn vrouw, tot 01.00 uur vannacht. Ben net wakker en heb alweer zin om hem op te starten. Erg veel leuke minigames en bekende bordspelletjes die het leuk houden samen.

Ben er al erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Verwijderd schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 07:09:
51 games gisteren al een uur of 6 gespeeld met mijn vrouw, tot 01.00 uur vannacht. Ben net wakker en heb alweer zin om hem op te starten. Erg veel leuke minigames en bekende bordspelletjes die het leuk houden samen.

Ben er al erg blij mee!
Multiplayer trouwens ook geprobeerd? Dat vind ik echt hit or miss met de lagg die erin zit. :-(

Off-topic: Christopher Nolan fan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@polopolo150 Online multiplayer heeft dus dezelfde soort lag als bij Super Mario Maker 2? Dat spel was af en toe niet te spelen door dat een van de andere spelers een slechte internet verbinding had. Maar ja, dat blijft zo bij Nintendo games zolang ze peer 2 peer voor online gaming blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
En dan vraag je je af waarom we dan Switch Online betalen. :P

@L23 Geen ervaring met Super Mario Maker 2 maar zal vast vergelijkbaar zijn. Ik heb meer ervaring met Super Smash Bros waar ik de ervaring mee kan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 13:35:
[...]

Multiplayer trouwens ook geprobeerd? Dat vind ik echt hit or miss met de lagg die erin zit. :-(

Off-topic: Christopher Nolan fan? ;)
Nee en ja ;)

Multiplayer moet ik nog proberen. Tot nu toe alleen samen op de bank gespeeld en daar uiteraard geen lag. Zou wel jammer zijn als online niet goed functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 07:09:

Ben er al erg blij mee!
obv jouw feedback maar gekocht ;-)

En de demo beviel ook al, nu downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 15:28:
@polopolo150 Online multiplayer heeft dus dezelfde soort lag als bij Super Mario Maker 2? Dat spel was af en toe niet te spelen door dat een van de andere spelers een slechte internet verbinding had. Maar ja, dat blijft zo bij Nintendo games zolang ze peer 2 peer voor online gaming blijven gebruiken.
Dat ligt niet perse aan het gebruik van P2P, maar eerder aan slechte netcode :) Enorm veel games werken namelijk met P2P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JackAvery Ok, Mario Kart 8 Deluxe ook neem ik aan? Bij dat spel inderdaad niet tot nauwelijks problemen met P2P. Online multiplayer bij Super Mario Maker 2 vond ik in ieder geval dusdanig slecht dat ze het beter hadden kunnen weglaten. Dacht dat met een update wel het een en ander hadden verbeterd, maar volgens mij niet opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sderooij schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 16:50:
[...]

obv jouw feedback maar gekocht ;-)

En de demo beviel ook al, nu downloaden :D
Hopelijk bevalt hij, anders moet je maar een tikkie sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@L23 er is voor zover ik weet geen enkele first-party game die iets anders dan P2P networking gebruikt. Dat hoeft niet noodzakelijk problematisch te zijn, maar dat maakt je wel afhankelijk van de kwaliteit van de individuele verbindingen tussen spelers. Als dan je netcode ook nog eens niet echt top is... En dan nog het feit dat veel Switch spelers op WiFi zitten met een toestel dat niet echt de reputatie heeft van goede antennes te hebben...

Nja, laten we zeggen dat het geen toeval is dat Smash spelers erop staan dat men een ethernetkabel gebruikt.

De meeste consolegames gebruiken P2P networking. Uitzonderingen zijn MMO's (obviously) en games zoals Battlefield, Overwatch, Fortnite ... Dat is ook niet zo gek, dedicated servers kosten best wat geld en voor veel games is het gewoonweg overkill.

---
Best wat goede prijzen in de huidige eShop sale. Het zijn vooral weer de usual suspects die in korting staan, maar wie er een aantal nog niet heeft, komt wel mooie prijzen tegen.

Ik zie voor de racefans dat GRID Autosport voor het eerst korting krijgt. Monster Hunter Generations heeft ook zijn laagste prijs ooit aan 19,99.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 06-06-2020 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 23:57
@Alexknl heb hem binnen en geen problemen ondervonden met koppelen en geluid.
Heb de adapter getest op zowel de Switch en laptop voor gamen. Geluid gaat op beide gewoon door. Dus denk inderdaad dat er soms een model is met een probleempje.
De usb c naar usb adapter werkt op de pc helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Verwijderd schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 17:07:
[...]

Hopelijk bevalt hij, anders moet je maar een tikkie sturen :P
Leuke spelletjes hoor, maar meeste kaartspellen moet ik de regels nog beetje onder de knie krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sderooij schreef op zondag 7 juni 2020 @ 18:00:
[...]

Leuke spelletjes hoor, maar meeste kaartspellen moet ik de regels nog beetje onder de knie krijgen :)
Ja, zitten ook veel Aziatische bordspellen bij die ik niet ken. Gelukkig is er altijd een korte uitleg en een pagina met tips als je die nodig hebt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
JackAvery schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 17:29:
@L23 er is voor zover ik weet geen enkele first-party game die iets anders dan P2P networking gebruikt. Dat hoeft niet noodzakelijk problematisch te zijn, maar dat maakt je wel afhankelijk van de kwaliteit van de individuele verbindingen tussen spelers. Als dan je netcode ook nog eens niet echt top is... En dan nog het feit dat veel Switch spelers op WiFi zitten met een toestel dat niet echt de reputatie heeft van goede antennes te hebben...

Nja, laten we zeggen dat het geen toeval is dat Smash spelers erop staan dat men een ethernetkabel gebruikt.

De meeste consolegames gebruiken P2P networking. Uitzonderingen zijn MMO's (obviously) en games zoals Battlefield, Overwatch, Fortnite ... Dat is ook niet zo gek, dedicated servers kosten best wat geld en voor veel games is het gewoonweg overkill.

---
Best wat goede prijzen in de huidige eShop sale. Het zijn vooral weer de usual suspects die in korting staan, maar wie er een aantal nog niet heeft, komt wel mooie prijzen tegen.

Ik zie voor de racefans dat GRID Autosport voor het eerst korting krijgt. Monster Hunter Generations heeft ook zijn laagste prijs ooit aan 19,99.
Heb volgens mij Grid al maanden geleden met een (lage) korting gekocht. Erg goede racer trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:12
ff een vraagje

als ik de switch op de tv wil.
Dan moet de switch in de dok.

Laten jullie het stroom van de switch/dock er altijd op .. of trekken jullie de stekker eruit?
maakt dat veel uit of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Thomas
Misschien was dat op een website die keys verkoopt? Volgens Dekudeals is dit de eerste keer namelijk :)

@Aggressor ik laat de stroom erin zitten omdat ik graag heb dat de Switch een volledige lading heeft wanneer ik m in handheld gebruik, maar vraag me niet wat de beste oplossing is voor je batterij qua levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Waarom zou je dat doen? Het is een efficiency level VI adapter, als de accu's opgeladen zijn heb je het over iets van 0,1W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik laat zelf de stekker er ook gewoon in. En laat de Switch ook in het dock. Enige reden is handheld of als mijn vrouw d'r switch in het dock moet. Dan gaat de Switch helemaal uit in de hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Qua batterijduur: Ik heb mijn Switch sinds een paar weken na de release, en ik 'check' wel eens hoe lang hij het eigenlijk uithoudt. Met brightness op automatic (en op max, dat maakt ook nog wat uit) kan ik nog steeds 2.5-3 uur The Witcher 3 spelen bijvoorbeeld. Dat is dan gelijk ook 1 van de zwaarste spellen dus dat geeft wel een aardige indicatie. Batterij zelf vervangen of laten vervangen is overigens ook niet extreem duur, zul je een paar tientjes voor neerleggen. Heb zelf vorig jaar mijn ventilatortje laten vervangen omdat 'ie ratelde, kostte bijna niks.

Verder zit 'ie gewoon altijd in het dock. Dat de batterij misschien een klein beetje minder veroudert als ik hem er bij 80% uithaal neem ik op de koop toe.

[ Voor 12% gewijzigd door Thomas op 08-06-2020 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:12
hcQd schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:01:
Waarom zou je dat doen? Het is een efficiency level VI adapter, als de accu's opgeladen zijn heb je het over iets van 0,1W.
vroeg het mij alleen af of het niet slecht voor de accu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Aggressor Nauwelijks. Maar ik zou gewoon doen waar je jezelf fijn bij voelt. Ik zelf haal hem ook uit het dock als ik er een tijdje niet mee speel. Anderen laten hem gewoon permanent in het dock zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Releasedate is gezet op 9 juli (Japanse trailer):

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 16-09 09:47
Ik heb gister een Switch Lite gehaald speciaal voor Clubhouse Games. Het is een droom van een tabletop simulator. Zoveel spellen in de game die gewoon geweldig zijn om te spelen. Vooral in online multiplayer. Toen ik de trailer zag verbaasde ik me over het feit dat het ene na het andere spel voorbij kwam die ik tof vind en er ook nog eens goed uitgewerkt uit ziet

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Grappig dat Ringfit. Zijn er al mensen verder op de hoogste stand? Ik ben iemand die 7 dagen in de week redelijk fanatieke sport (o.a. CrossFit) en ik ben even benieuwd of Ringfit op een gegeven moment ook echt hardcore wordt (lees: 400-600 calorieën verbranden per sessie). Dan kan ik mijn cardio sessies daar eventueel mee aanvullen. Heb wel het eerste deel gedaan, neem aan dat het wel wat pittiger wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werd tijd! Blijkbaar komt er in Azië een fysieke release (zie bvb PlayAsia). Benieuwd of die hier ook naartoe komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:48:
Grappig dat Ringfit. Zijn er al mensen verder op de hoogste stand? Ik ben iemand die 7 dagen in de week redelijk fanatieke sport (o.a. CrossFit) en ik ben even benieuwd of Ringfit op een gegeven moment ook echt hardcore wordt (lees: 400-600 calorieën verbranden per sessie). Dan kan ik mijn cardio sessies daar eventueel mee aanvullen. Heb wel het eerste deel gedaan, neem aan dat het wel wat pittiger wordt?
Wat bedoel je met de hoogste stand? Ring Fit is een middel om te sporten. Je bepaald zelf hoe vaak je het speelt en hoe intensief je het speelt. Ik kijk zelf meestal naar hoeveel tijd ik intensief ben wezen spelen en stop dan weer. Maar volgens mij kan je ook zien hoeveel calorieën je hebt verbrand en dus doorgaan tot je die 400-600 calorieën hebt bereikt. Ik begrijp dus niet helemaal wat je bedoeld met of het ook echt hardcore word. Je kan zelf bepalen hoever je wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
L23 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:21:
[...]

Wat bedoel je met de hoogste stand? Ring Fit is een middel om te sporten. Je bepaald zelf hoe vaak je het speelt en hoe intensief je het speelt. Ik kijk zelf meestal naar hoeveel tijd ik intensief ben wezen spelen en stop dan weer. Maar volgens mij kan je ook zien hoeveel calorieën je hebt verbrand en dus doorgaan tot je die 400-600 calorieën hebt bereikt. Ik begrijp dus niet helemaal wat je bedoeld met of het ook echt hardcore word. Je kan zelf bepalen hoever je wilt gaan.
Ah okay, dan heb ik me er nog niet goed in verdiept waarschijnlijk. Ik moest mijn "ervaring" aangeven, dus toen heb ik de hoogste gekozen en toen moest ik gaan rennen en wat oefeningen doen en daarna kwam er een score in beeld. Maar er is dus ook een optie die je vrij laat sporten zolang je wilt, begrijp ik uit je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
bram1984 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:48:
Ben dan wel erg benieuwd naar je ervaring. Ik sport vaak zo'n vier keer per week (ook voornamelijk CrossFit ;) ) maar ben op één of andere manier toch een beetje bang dat deze game vooral gericht is op de "luilakken" van de bank halen, niet om de echte sporters nog meer te laten bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:56:
[...]

Ah okay, dan heb ik me er nog niet goed in verdiept waarschijnlijk. Ik moest mijn "ervaring" aangeven, dus toen heb ik de hoogste gekozen en toen moest ik gaan rennen en wat oefeningen doen en daarna kwam er een score in beeld. Maar er is dus ook een optie die je vrij laat sporten zolang je wilt, begrijp ik uit je post.
Je kan zolang door gaan als je wilt. Dus je kan meerdere levels uitspelen. Het spel zal wel om de zoveel tijd vragen of het tijd is om te stoppen, maar je kan dan aangeven dat je nog door wilt gaan.
Ik bedoelde meer dat er ook aangegeven wordt hoeveel calorieën je hebt verbrand, je zou dan door kunnen gaan tot dat je die 400 a 600 calorieën hebt bereikt.

@Edzeau je kan dit er gewoon bij doen. Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt. Of het nog iets toevoegt naast 4 keer per week CrossFit geen idee...

Of Ring Fit Adventure de luilakken van de bank haalt betwijfel ik. Ik denk dat het daardoor wel veel is verkocht. Ring Fit is een middel om te sporten. Ring Fit is mogelijk toegankelijker om te kunnen gaan sporten. Zeker sinds de sportscholen zijn gesloten. Maar als je niet wil veranderen/sporten dan zal Ring Fit Adventure je daar op geen enkele manier bij helpen.

[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 09-06-2020 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Edzeau schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:09:
[...]

Ben dan wel erg benieuwd naar je ervaring. Ik sport vaak zo'n vier keer per week (ook voornamelijk CrossFit ;) ) maar ben op één of andere manier toch een beetje bang dat deze game vooral gericht is op de "luilakken" van de bank halen, niet om de echte sporters nog meer te laten bewegen.
Ja ik heb bij dit soort dingen toch altijd een beetje het idee dat het gericht is op de gemiddelde gamer en die is doorgaans niet super fit, denk ik zo. Ik moet zeggen dat ik na die eerste keer wel gewoon bezweet was hoor, maar niet heel veel calorieën verstookt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Calorieën verstook je in de gym ook niet echt, mensen overschatten enorm wat je met een gym bezoek zou verbranden.

Uurtje kracht training is met heel veel geluk 500 calorieën.
Ik ken mensen die denken dat 30 minuten loopband 1.000 calorieën verbrand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Katmi schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:42:
Calorieën verstook je in de gym ook niet echt, mensen overschatten enorm wat je met een gym bezoek zou verbranden.

Dat kan je zo niet stellen want dat heeft met veel meer te maken (geslacht, gewicht, lengte, metabolisme, wat voor krachttraining je doet, hoe zwaar, hoeveel reps etc etc)

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:32
Katmi schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:42:

Bij krachttraining ligt de focus ook niet op het verbranden van calorieën dus dat is meer een open deur intrappen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Sluuz schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:56:
[...]

Dat kan je zo niet stellen want dat heeft met veel meer te maken (geslacht, gewicht, lengte, metabolisme, wat voor krachttraining je doet, hoe zwaar, hoeveel reps etc etc)
Punt blijft dat veel mensen denken dat een beetje working out gelijk staat aan veel calorieën verbranden, tuurlijk verschilt dat van persoon tot persoon maar een gym bezoek gaat je geen 1.000 calorieën opleveren ( tenzij je er 3 uur rond hangt )
Mijn punt was gewoon dat mensen het enorm overschatten qua verbruik, niets meer en niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:53:
[...]

Werd tijd! Blijkbaar komt er in Azië een fysieke release (zie bvb PlayAsia). Benieuwd of die hier ook naartoe komt.
Het westen krijgt een fysieke release, maar pas eind augustus.

Er komt ook een collector's edition:
Afbeeldingslocatie: https://www.radicalfishgames.com/wp-content/uploads/collectors-edition-600x338.jpg

Elke versie krijgt trouwens een exclusieve quest:
Each console will have its own exclusive quest with its own little dungeon and bossfight. And since we thought that our loyal PC playerbase might feel left out: You’ll get a free update with your own exclusive quest as well!
And who knows? Maybe these quests are part of something bigger…
Engelse versie van de releasedate trailer:

[ Voor 31% gewijzigd door RayNbow op 09-06-2020 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Zijn de Sky Force games wel eens in de aanbieding dat iemand weet?
Verder twijfel ik tussen het aanschaffen van:
Mario + rabbids kingdom battle
Dead Cells
Streets of Rage 4.

Totaal verschillende games natuurlijk , maar ben op zoek naar wat nieuws (ook qua game- ervaring / genre)

[ Voor 15% gewijzigd door WenJam op 09-06-2020 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 13:33
ik kan je de bovenste 2 van harte aanbevelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WenJam schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:34:
https://www.dekudeals.com/items/sky-force-anniversary
https://www.dekudeals.com/items/sky-force-reloaded
Dead Cells
Streets of Rage 4.

Totaal verschillende games natuurlijk , maar ben op zoek naar wat nieuws (ook qua game- ervaring / genre)
Alledrie erg goede games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Bedankt voor de links! Die website kende ik nog niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SoR4 is slecht voor je duimen. 😅

Edit: Hier is wat gameplay op hard difficulty:

Tip: Axel is op dit moment mogelijk niet het meest makkelijke om mee te beginnen (maar er is een balance patch op komst).

[ Voor 79% gewijzigd door RayNbow op 09-06-2020 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

WenJam schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:34:
Dead Cells
Streets of Rage 4.

Mario + Rabbids heb ik me erg goed mee vermaakt en is een aanrader en vaak in de aanbieding, de andere twee nooit gespeeld.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:57
Mario Rabbids kan ik onderschrijven, dat was voor mij een zeer positieve verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Katmi schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:04:
[...]

Punt blijft dat veel mensen denken dat een beetje working out gelijk staat aan veel calorieën verbranden, tuurlijk verschilt dat van persoon tot persoon maar een gym bezoek gaat je geen 1.000 calorieën opleveren ( tenzij je er 3 uur rond hangt )
Mijn punt was gewoon dat mensen het enorm overschatten qua verbruik, niets meer en niets minder.
@Katmi Klopt inderdaad als je het puur hebt over passief kracht trainen en een beetje naar jezelf kijken in de spiegel, maar daar doe ik niet echt aan. Als je 1000 wilt weg stoken, moet je 15 km gaan rennen of zo.

Mijn dagelijkse target is 1100 actieve calorieën. Om dat te halen, moet ik naast gewoon de dag door komen, ergens 600 calorieën mee verbranden qua sport. Meestal doe ik dat met hardlopen en fietsen, aangevuld met een snelle kracht training of lange WOD. Vandaar mijn vraag over Ringfit. Leuk voor de variatie als deze het rennen en fietsen kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10 jaar Xenoblade

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EaB3D2eU0AAgEKC?format=jpg&name=4096x4096

Andere varianten op de site van Monolith Soft.

[ Voor 22% gewijzigd door RayNbow op 10-06-2020 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De release van mogelijk soon-to-be klassieker Fight Crab is bevestigd voor deze zomer :+ Play-Asia claimt dat het spel releast op 20 augustus, maar over deze datum is nog niks gezegd door de developer. Tweet met de bevestiging met eronder mijn vertaling:

It's almost June, and Fight Crab will be offered on sale this summer. Please wait a little bit longer until the release date announcement.
Om het geheugen op te frissen is hier nog eens de trailer van een jaar geleden:

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 10-06-2020 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

JackAvery schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:15:
De release van mogelijk soon-to-be klassieker Fight Crab is bevestigd voor deze zomer :+ Play-Asia claimt dat het spel releast op 20 augustus, maar over deze datum is nog niks gezegd door de developer. Tweet met de bevestiging met eronder mijn vertaling:

[Twitter]

[...]

Om het geheugen op te frissen is hier nog eens de trailer van een jaar geleden:

[YouTube: FIGHT CRAB 2nd Trailer]
Ik ga die in de gaten houden want als de besturing niet heel kut is. Dan kan het nog wel eens erg tof zijn.

Het moet niet te gimmicky zijn.

Gaat wel op de wishlist :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Edzeau schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:09:
[...]

Vanmiddag nog een sessie gedaan en ik denk niet dat het iets voor mij is. Het is best wel een soort van pittig op het hoogste niveau, maar het voelt niet echt als een echte workout, als je snapt wat ik bedoel. Moeilijk uit te leggen, maar ik probeer het nog wel een keer. Kan zijn dat ik gewoon weinig zin had of zo. Vanavond maar even murph gedaan om 'm af te romen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 Ik snap niet wat je bedoeld met dat het niet voelt als een echte workout. Je hebt het nog maar twee keer opgestart. Heeft het te maken met dat je bepaalde oefeningen mist? Er komen steeds nieuwe oefeningen bij als je verder komt in de game. De game bouwt je workout mogelijkheden langzaam aan steeds verder uit.

En waarom heb je dit spel gekocht als je al crossFit doet en hier de middelen voor in huis hebt? Ik heb het even opgezocht, een murph is hardlopen, push ups, pull ups en squats? Push ups zie ik niet terug in Ring Fit Adventure, wel planken. Pull ups is niet mogelijk. Squats heeft Ring Fit ook. Maar vraag me af of Ring Fit nog wel iets toevoegt als je al een fijne workout hebt met je Crossfit. Ik heb zelf Ring Fit Adventure gekocht omdat de sportscholen dicht waren. Ik heb thuis geen andere middelen, ook geen rekstok voor pull ups. Ik vind het ideaal voor die buikoefeningen. Maar naast Ring Fit doe ik ook nog aan hardlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
L23 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:28:
@bram1984 Ik snap niet wat je bedoeld met dat het niet voelt als een echte workout. Je hebt het nog maar twee keer opgestart. Heeft het te maken met dat je bepaalde oefeningen mist? Er komen steeds nieuwe oefeningen bij als je verder komt in de game. De game bouwt je workout mogelijkheden langzaam aan steeds verder uit.

En waarom heb je dit spel gekocht als je al crossFit doet en hier de middelen voor in huis hebt? Ik heb het even opgezocht, een murph is hardlopen, push ups, pull ups en squats? Push ups zie ik niet terug in Ring Fit Adventure, wel planken. Pull ups is niet mogelijk. Squats heeft Ring Fit ook. Maar vraag me af of Ring Fit nog wel iets toevoegt als je al een fijne workout hebt met je Crossfit. Ik heb zelf Ring Fit Adventure gekocht omdat de sportscholen dicht waren. Ik heb thuis geen andere middelen, ook geen rekstok voor pull ups. Ik vind het ideaal voor die buikoefeningen. Maar naast Ring Fit doe ik ook nog aan hardlopen.
Ik heb de game niet gekocht, maar mijn vrouw. ;)

Ze is herstellende en bijna klaar met de behandelingen en wil daarna weer fit worden en dit leek haar o.a. wel leuk. Dus ik dacht ik probeer het even.

Wat ik al zei: lastig uit te leggen. Ik denk dat ik het gewoon ook niet echt leuk vindt, zo binnen op één plek voor de TV waarbij mij verteld wordt wat ik moet doen en ik word afgeremd als ik ergens te snel mee ga. Het is zeg maar teveel game en te weinig workout, maar inderdaad, ik heb het maar twee keer gespeeld nog. Ik ga nog wel verder hoor, misschien pakt het me later wel. Murph is inderdaad 1 mijl rennen, 100 pull-ups, 200 push-ups, 300 squats en weer een mijl rennen. Ik ben wel echt van dit soort hardcore workouts, vandaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
bram1984 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:55:
[...]

Vanmiddag nog een sessie gedaan en ik denk niet dat het iets voor mij is. Het is best wel een soort van pittig op het hoogste niveau, maar het voelt niet echt als een echte workout, als je snapt wat ik bedoel. Moeilijk uit te leggen, maar ik probeer het nog wel een keer. Kan zijn dat ik gewoon weinig zin had of zo. Vanavond maar even murph gedaan om 'm af te romen. :P
Haha, ik verwacht sowieso dat er maar weinig oefeningen zijn die te vergelijken zijn met de murph. Ben ook bang dat als onze box weer open is, dat één van de eerste hero wods zijn die we gaan doen. :+ Thanks voor je ervaring, ben erg benieuwd of je er nog zo over denkt na één of twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Edzeau schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:58:
[...]

Haha, ik verwacht sowieso dat er maar weinig oefeningen zijn die te vergelijken zijn met de murph. Ben ook bang dat als onze box weer open is, dat één van de eerste hero wods zijn die we gaan doen. :+ Thanks voor je ervaring, ben erg benieuwd of je er nog zo over denkt na één of twee weken.
Ah joh lekker man. Tijd zat om nog ff te oefenen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:54:
[...]

Ik heb de game niet gekocht, maar mijn vrouw. ;)

Ze is herstellende en bijna klaar met de behandelingen en wil daarna weer fit worden en dit leek haar o.a. wel leuk. Dus ik dacht ik probeer het even.

Wat ik al zei: lastig uit te leggen. Ik denk dat ik het gewoon ook niet echt leuk vindt, zo binnen op één plek voor de TV waarbij mij verteld wordt wat ik moet doen en ik word afgeremd als ik ergens te snel mee ga. Het is zeg maar teveel game en te weinig workout, maar inderdaad, ik heb het maar twee keer gespeeld nog. Ik ga nog wel verder hoor, misschien pakt het me later wel. Murph is inderdaad 1 mijl rennen, 100 pull-ups, 200 push-ups, 300 squats en weer een mijl rennen. Ik ben wel echt van dit soort hardcore workouts, vandaar.
Ik verwacht dat het voor je vrouw ideaal is om weer fit te worden. Maar voor jou denk ik dat het niet zo geschikt is naast Crossfit. Zeker in het begin remt het je dan af. Je zou nog kunnen kijken naar Snel trainen of Eigen training. Bij Snel trainen heb je losse fitnessoefeningen zonder het verhaal er om heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
L23 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:07:
[...]

Ik verwacht dat het voor je vrouw ideaal is om weer fit te worden. Maar voor jou denk ik dat het niet zo geschikt is naast Crossfit. Zeker in het begin remt het je dan af. Je zou nog kunnen kijken naar Snel trainen of Eigen training. Bij Snel trainen heb je losse fitnessoefeningen zonder het verhaal er om heen.
Dank voor de tip. Zal daar ook eens kijken. En die ritme games, is dat wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bram1984 Laatst voor het eerst Beatsaber gespeeld in VR, dat is zo vet. Ook een goede workout. Die ritme games lijken daar totaal niet op :P Geinig om een keer gespeeld te hebben, maar voegt niks toe vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Laatst online: 21-09 13:19
Iemand die ook Minecraft Dungeons speelt? ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Kobject schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 07:42:
Iemand die ook Minecraft Dungeons speelt? ervaringen?
Wel gespeeld tot het eind. Het is een zeer oppervlakkige diablo kloon. Geen classes, geen builds, flinterdun verhaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arunia
Paar dagen geleden met mijn dochtertje van 6 weer Mario Kart gedaan. Gewoon grandprix omdat dat net wat leuker is itt met zijn tweeën.
Bij haar zo ingesteld dat ze niet van de baan af kan vallen, maar wel zelf gas moet geven en sturen. Gewoon de pro controller in haar handen die ze ook kan draaien als een stuur en dat ging eigenlijk best goed op 50cc.
Eerste ronde plek 7 of 8. Tweede ronde 2e plek. Daarna weer 7 of 8 en de laatste ook weer zoiets.
Echt super trots dat ze 2e was. Ze weet hoe ze items kan gebruiken, idem voor gas geven. En ze had haar eerste power boost tijdens de start. Uiteraard totaal geen idee hoe ze dat deed. Maar kwam erachter omdat ze met starten mij voorbij kwam (uiteraard kan ik die boost al feilloos sinds de SNES, maar doe het expres met de trage races niet).

Ben weer een trotse papa.
Ze is ook helemaal dol op Animal Crossing. Ze vind het opgraven van de fossielen leuk, maar ook het leeg jatten van mijn geplante geldbomen. :D Plant ze nu maar gewoon lekker voor haar.
Af en toe het geld voor een upgrade van haar huis. Zo nu en dan even de nookmiles binnen harken die ze al gehaald heeft. Enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Laatst online: 21-09 13:19
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 07:59:
[...]

Wel gespeeld tot het eind. Het is een zeer oppervlakkige diablo kloon. Geen classes, geen builds, flinterdun verhaal.
Aha oké, hoe is de performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Kobject schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:24:
[...]
Aha oké, hoe is de performance?
Op de Switch? Dat weet ik niet, heb hem gespeeld op mijn PC. Vond het geen aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een aantal aankondigingen gisteren van het 'Summer of IGN' event:
  • The Bard's Tale ARPG - trailer. Releast volgende week, de 18de.Meer info op de site van InXile.
  • Er komt een remaster van Alex Kidd in Miracle World. Je kan zowel de remastered versie als in een 'retro mode' spelen. Ook voegt men een boss battle mode toe. Trailertje hier, en het spel releast in 2021.
  • Fabraz, de developers van Slime-san, toonden voor het eerst hun nieuwe game Demon Turf. Deze 3D platforming game wordt verwacht in de winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een hoop meer trailers, met dank aan dag 2 van IGN's Summer of Gaming!
  • Remaster van XIII! (10 november)
  • Windbound! (28 augustus)
  • Foreclosed! (Q2 2021)
En gameplay video's!
  • Star Renegades!
Nog veel meer was te zien in de The Escapist Indie Showcase. Helaas geen tijd voor gehad om te bekijken, en de focus lag op PC, maar er waren zeker een aantal multiplatform indies tussen met nieuwe footage :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Nice, thanks for posting!

Windbound ziet er een beetje uit als een BOTW meets Wind Waker clone (wat niet perse slecht is). Als hij een beetje goede reviews krijgt komt die wel op het lijstje :)

Omelette du fromage!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Gameplay van Paper Mario The Origami King

Kan iemand mij uitleggen hoe je een Twitter bericht deelt? :P Edit: Gelukt. Met video erbij in kan niet begrijp ik.

[ Voor 79% gewijzigd door L23 op 12-06-2020 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 15:16:
Kan iemand mij uitleggen hoe je een Twitter bericht deelt? :P
[embed]url[/embed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 15:16:
[Twitter]
Gameplay van Paper Mario The Origami King

Kan iemand mij uitleggen hoe je een Twitter bericht deelt? :P Edit: Gelukt. Met video erbij in kan niet begrijp ik.
Twitter videos worden nooit getoond met de Tweakers embed functie. Gelukkig staat de video nu op YouTube, Twitter compressie is...

Anyway, ziet er nog beter uit! Partners die meevechten confirmed. En vooral de laatste anderhalve minuut van die trailer toont veel spoilers, dus opgepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Vorige maand heb ik een jaar abbo afgesloten, niet gerekend dat mijn vrouw ook online op de Switch wilde gaan spelen.

Vandaag een Familie abbo afgesloten, wordt dit nog verrekend met het single abbo?
En welke stappen moet ik nu volgen om mij aan te sluiten bij het familie abbo?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mars18 Volgens mij wordt dat niet (automatisch) verrekend met het single abbo. Er is een manier dat je van je single abbo een familie abbo maakt. Maar volgens mij heb je ze nu allebei apart gekocht.

https://www.nintendo.nl/N...telde-vragen-1374625.html

Ah, volgens mij gaat dat gewoon automatisch als ik de veelgestelde vragen lees.

[ Voor 32% gewijzigd door L23 op 12-06-2020 15:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dieken Taffert
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08-09 16:03
Ik speel nu Bioshock remastered op mijn nieuwe Switch Lite. Blijft fenomenaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:04
Snelle vraag, zijn games regio vrij op de Switch?

Ik kwam dit bijv tegen, wat een goeie deal lijkt voor deze game:
https://www.amazon.com/Ne...Bros-Deluxe/dp/B07LFFHD7S

Niet als hij dus alleen voor US Switch klanten werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
flipjevandejam schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:24:

Ik kwam dit bijv tegen, wat een goeie deal lijkt voor deze game:
https://www.amazon.com/Ne...Bros-Deluxe/dp/B07LFFHD7S

Niet als hij dus alleen voor US Switch klanten werkt..
Ja, die zal wel werken.

Maar als je iets laat versturen dan moet je altijd rekening houden met (het risico op) invoerkosten. Dan is dit niet meer zo'n goede deal.

Maar als je toch al in de VS bent voor vakantie/werk (lijkt me erg onwaarschijnlijk gezien de status quo) dan hoef je je daar niet druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 13:33
Yess sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
BlackMage schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:44:
Maar als je iets laat versturen dan moet je altijd rekening houden met (het risico op) invoerkosten.
Maak dat maar een zekerheid van, al zal Amazon dat voor je regelen, de extra kosten zie je wel bij het afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja,de Switch is regiovrij (*)

(*) maar er kunnen soms verschillende versies per regio worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:04
Thanks all!
BlackMage schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:44:
[...]

Ja, die zal wel werken.

Maar als je iets laat versturen dan moet je altijd rekening houden met (het risico op) invoerkosten. Dan is dit niet meer zo'n goede deal.

Maar als je toch al in de VS bent voor vakantie/werk (lijkt me erg onwaarschijnlijk gezien de status quo) dan hoef je je daar niet druk om te maken.
Dit is een 'digital version', dus dan is dit alles niet relevant denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
flipjevandejam schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:23:
Thanks all!

[...]

Inderdaad, maar je moet mogelijk wel een aparte USA regionale account op je Switch maken om het spel aan toe te voegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajeckm
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:31
flipjevandejam schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:23:
Thanks all!

[...]

Je zou ook eens op allkeyshop.com / gamivo.com kunnen kijken. Daar vind je vaak Europese keys voor de zelfde prijs als van de link die je net stuurde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Weer een hoop nieuwe indie trailers van de events van de afgelopen dagen, het meeste komt van de Guerilla Collective show (hier volgen nog twee dagen van...):Edit: meer, uit de Future Game ShowEdit: en uit de PC Gamer show:

[ Voor 32% gewijzigd door JackAvery op 14-06-2020 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:17
Ik wacht om heel vele features en games:
  • achievements
  • gamepass systeem
  • meer retro console , denk hierbij aan de N64, GameCube, Wii en Wii U
  • Metroid trilogie
  • Enzo
Denk dat ik enkel zou van kunnen dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 10:46
Meh de Switch laadt niet meer op. Vanmorgen geprobeerd op te laden, gebeurt eerst niks. Na een paar keer proberen lukt het dan wel, tot na een minuut de lader begint te flippen en ik steeds de melding krijg opladen/niet - opladen (hoe schadelijk is dit voor de batterij trouwens?). De oplader er weer uitgehaald, Switch opnieuw opgestart maar geen succes helaas. Lijkt mij dat het aan de lader ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
derKaiser29 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:08:
Meh de Switch laadt niet meer op. Vanmorgen geprobeerd op te laden, gebeurt eerst niks. Na een paar keer proberen lukt het dan wel, tot na een minuut de lader begint te flippen en ik steeds de melding krijg opladen/niet - opladen (hoe schadelijk is dit voor de batterij trouwens?). De oplader er weer uitgehaald, Switch opnieuw opgestart maar geen succes helaas. Lijkt mij dat het aan de lader ligt?
Je gebruikt de meegeleverde oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
sderooij schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:10:
[...]

Je gebruikt de meegeleverde oplader?
Jup....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Er zit geen vuil in de usb poort vd switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derKaiser29
sderooij schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:17:
[...]

Er zit geen vuil in de usb poort vd switch?
Heb m helemaal schoongemaakt en het lijkt nu weer te werken. Even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Paar weken terug in een vlaag Darksiders Genisis meegenomen bij de game mania om vervolgens niet te spelen omdat ik het druk had. Nou, die tijd is gelukkig redelijk voorbij.

Erg leuke game weer. Begin is wat stroefjes en de besturing i.c.m. de isometrische camera soms storend, maar doet zeker niet onder voor Darksiders 1 en 2. Graphics en performance dik in orde ook, welkom na de toch wat teleurstellende port van deel 2 naar de Switch. 3 heb ik overigens maar overgeslagen omdat die niet veel soeps schijnt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
derKaiser29 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:25:
[...]

Heb m helemaal schoongemaakt en het lijkt nu weer te werken. Even afwachten.
Worst case kun je die laten vervangen en dat kost vrijwel niets, zolang er geen kortsluiting is. Heb zelf hele goede ervaringen met pspdokter, mannetje in Bleiswijk dat allerlei consoles repareert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
Hoe zijn jullie ervaringen met garantie? Heb nu de Switch 1,5 maand en het lijkt of er iets mis is met het geluid in handheld mode. Het klinkt schel en het lijkt alsof de bass mist (en of de rumble iets minder is). Het is moelijk uit te leggen, maar de audio kwaliteit lijkt echt ineens achteruit gegaan te zijn. Ik heb hem bij Bol gehaald. Wat adviseren jullie? Gewoon opsturen voor reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:39
Stomme vraag, is het mogelijk om al direct bij een nieuwe Switch drift in je joycon te hebben? Vandaag de Switch als cadeau gegeven aan mijn zoontjes, maar ik merk al direct dat er een flinke afwijking naar links inzit bij Mario Kart. Is niet de bedoeling lijkt mij, dat ik niet rechtuit kan rijden?
Pagina: 1 ... 60 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic