Graag gedaan.flipjevandejam schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:03:
[...]
Dank je wel voor je uitgebreide reactie. De situatie overlapt grotendeels, maar Fortnite is (nog) niet aan de orde.
Ik zie op zich waarde in het Nintendo platform, omdat het toch wat kindvriendelijker is. En het is hem (atm) toch vooral om de Mario games te doen en nog belangrijker: samen kunnen gamen met vriendjes die er ook een hebben.
Dat laatste is waar de Wii te kort schiet, hoe vaak ik hem ook vertel dat ze gewoon bij ons mogen komen gamen (4 controllers).
Andere vraag, heb je een abonnement nodig (voor online gamen)? Ik dacht zoiets tegen te zijn gekomen. Dat zou nogal een domper zijn voor hem.
Online gamen is het antwoord: meestal. Fortnite is bijv. een uitzondering, die is gewoon vrijelijk online te spelen vermoedelijk omdat Epic Games daar Nintendo voor betaalt, maar dat terzijde.
Gelukkig is het niet duur, als het puur om zijn account gaat ben je €20 per jaar kwijt en die kan je overal kopen, ik meen ze zelfs bij de AH te hebben zien hangen. Voor €35 heb je een Family membership met ik dacht 5 accounts die daar gebruik van mogen maken. Dus vanaf 2 accounts al goedkoper.
Je kan voor het hele gezin een eigen profiel/account maken mocht je dat willen, stel jij wilt je ook een weg door Mario Odyssey banen, best leuk kan ik zeggen!
Thanks! Ik had het inmiddels gevonden op de manier die je zegt, via reddit kwam ik die suggestie tegen. Heb nu een DHL label voor New ComServe reparatiecentrum en er stond in de e-mail ook dat ik de bon bij moest voegen, hij komt van Amazon.de dus die print ik gewoon even uit voor de zekerheid.DigitalExorcist schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:56:
@MooDyBLueS
Mijn Switch is van dag 1 (2017, releasedag) .. ik heb een week of wat geleden m'n Joycons opgestuurd naar Nintendo vanwege de drift. Dat was nu écht zwaar irritant aan het worden. Ze zijn gratis gerepareerd, ook gewoon zonder gedoe of wat dan ook.
Scheelt wel dat we hier thuis 2 Switches hebben en m'n vrouw al een nieuw setje Joycons had gekocht zodat we gewoon door konden gamen ondertussenmaar je bent ze pakweg anderhalve week kwijt.
Gewoon even zoeken naar Nintendo reparatie op hun website, evt. bellen en je krijgt een retourlabel .. wel handig om de bon bij de hand te hebben maar weet niet zeker of dat überhaupt verplicht is.
Overigens kwam ik de volgende video gisterenavond tegen, maar ik zal dat pas proberen als ik geen garantie meer heb:
[ Voor 28% gewijzigd door MooDyBLueS op 05-06-2020 15:03 ]