Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:07
L23 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:42:
Volgens mij is dan alleen nog het probleem hoe je Animal Crossing samen speelt, met dezelfde digitale kopie kan je volgens mij niet lokaal spelen, maar wel via internet?
Wij doen het inderdaad via het internet (met Nintendo Online familie account). Dit werkt sowieso met AC en Pokémon.

[ Voor 5% gewijzigd door BeZaX op 07-05-2020 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:28

NoTimeRemains

I know

kan ik een save game van de ene account naar de andere kopiëren?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 19:54
@Arunia Dat bedoel ik inderaad.

@BeZaX Helder, thanx.
Samen AC spelen is dus alleen mogelijk zoals je het ook lokaal speelt?

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@NoTimeRemains Nee, dat is niet mogelijk.

@Kapitein Merijn Je kan wel met twee Switch consoles met elkaar spelen, maar alleen via Nintendo Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xenoblade Chronicles overzichtstrailer!

L23 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 16:09:

@Kapitein Merijn Je kan wel met twee Switch consoles met elkaar spelen, maar alleen via Nintendo Online.
Ik heb zelf AC niet, maar Nintendo zegt toch dat local multiplayer met meerdere Switches mogelijk is? Zie ook deze support page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JackAvery Ik heb het over het specifieke geval als je met 1 digitale kopie op twee Nintendo Switch systemen met elkaar wil spelen. Ik heb gelezen dat local multiplayer dan niet werkt, maar Nintendo Online wel. Corrigeer me als ik het fout heb.
Heeft iedereen een eigen kopie van Animal Crossing dan werkt local multiplayer uiteraard wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@L23 dan heb je gelijk, denk ik :) Met 1 digitale copy op twee consoles tegelijk spelen heeft sowieso al iets weg van een exploit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Heb nu 1,5 week een switch en vermaak me prima met AC. Maar wat zijn must buy indies? Bastion lijkt me iig wel een toffe RPG, moet nog even reviews bekijken

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Chaoss schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:41:
Heb nu 1,5 week een switch en vermaak me prima met AC. Maar wat zijn must buy indies? Bastion lijkt me iig wel een toffe RPG, moet nog even reviews bekijken
Ligt aan je favoriete genre natuurlijk :)
Ik vind deze lijst wel handig: https://www.digitaltrends...games-on-nintendo-switch/

Omelette du fromage!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Heb me erg vermaakt met Celeste, goede platformer.

https://www.nintendo.nl/G...ware/Celeste-1207064.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:33
persoonlijk zeg ik bastion is een must buy, 2 keer uitgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bastion is een klassieker en als je m nog niet gespeeld hebt, kan ik aanraden om deze te proberen wanneer het spel nog eens in de sale staat. Relatief korte maar krachtige game.

Zelf heb ik genoten van Into The Breach.

Zonder je smaak te kennen: ook het overwegen waard zijn de usual suspects die bijna altijd aangeraden worden Hollow Knight, Stardew Valley, Celeste, Dead Cells, Shovel Knight, Undertale, de Steamworld Dig serie, Slay the Spire ...

Verder misschien interessant: Golf Story, The Touryst, Cuphead, Untitled Goose Game, Darkest Dungeon, Monster Boy and the Cursed Kingdom, Enter the Gungeon, Assault Android Cactus +, Dungeon of the Endless, Katana Zero, The Messenger, Crypt of the Necrodancer, Baba is You ... pfft er zijn zoveel kwalitatieve indiegames, de keuze is een luxe probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hier ook genoten van Stardew Valley en Hollow Knight. Ik vond Fe ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:39
Sagat schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:30:
[...]

Vooropgesteld, ik heb sor4 nog niet gespeeld, maar er is natuurlijk niet heel veel wat je kan doen met het genre, ik verwacht niet nog veel meer van dit soort sequels. Maar hij lijkt aardig positief ontvangen, afwachten of het ook commercieel een succes word, dan wie weet,
Ik het SoR4 wel in de gaten gehouden en ik zie dat hij goed ontvangen wordt. Maar het lijkt me zo'n korte game en dan vind ik de prijs gewoon te hoog. Vroeger veel Double Dragon enzo gespeeld, maar het genre was nooit mijn favoriete genre. Ik twijfel enorm, maar als er een leuke aanbieding komt, dan schaf ik hem wel een keertje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Cyrax0508 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:17:
[...]

Ik het SoR4 wel in de gaten gehouden en ik zie dat hij goed ontvangen wordt. Maar het lijkt me zo'n korte game en dan vind ik de prijs gewoon te hoog. Vroeger veel Double Dragon enzo gespeeld, maar het genre was nooit mijn favoriete genre. Ik twijfel enorm, maar als er een leuke aanbieding komt, dan schaf ik hem wel een keertje aan.
Tsja als het niet je genre is, dan gaat het je niet overtuigen, het blijft natuurlijk rondlopen en mensen in elkaar beuken :+
Ik weet niet of je wel van fighters (sf/tekken etc) houdt? Want er schijnt best een goed combo systeem in te zitten.

Dus ja wachten op aanbieding is beste optie.
offtopic:
Of weet niet of je een xbox hebt of kan lenen ofzo, want hij zit in gamepass, dus dan kan je hem 'gratis' testen

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Sagat schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:21:
[...]

Tsja als het niet je genre is, dan gaat het je niet overtuigen, het blijft natuurlijk rondlopen en mensen in elkaar beuken :+
Ik weet niet of je wel van fighters (sf/tekken etc) houdt? Want er schijnt best een goed combo systeem in te zitten.

Dus ja wachten op aanbieding is beste optie.
offtopic:
Of weet niet of je een xbox hebt of kan lenen ofzo, want hij zit in gamepass, dus dan kan je hem 'gratis' testen
Niet mijn genre is een groot woord, het is niet mijn favoriete genre :+ Op zich kan ik dat wel leuk vinden, DD vond ik vroeger wel heel leuk. Ik hou zeker van fighters, dus dat zou dan wel goed moeten komen. Ik begreep vooral dat de game heel kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Cyrax0508 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:24:
[...]

Niet mijn genre is een groot woord, het is niet mijn favoriete genre :+ Op zich kan ik dat wel leuk vinden, DD vond ik vroeger wel heel leuk. Ik hou zeker van fighters, dus dat zou dan wel goed moeten komen. Ik begreep vooral dat de game heel kort is.
Ah ok, zelf geen info over de lengte (ken je de howlongtobeat website? Anders die even raadplegen) .

Is voor mij persoonlijk geen issue, (ik heb dus idd een xbox met gamepass) sowieso heb ik tegenwoordig amper tijd, dus liever een korte leuke game dan een lange waar ik interesse verlies. En tsja, ik was vroeger echt dol op het genre, maar zelfs toen moest ik toegeven, dat (vooral die oude games natuurlijk) wel wat suf werden na een tijdje, sowieso is het leuker met 2 of meer medespelers, maar alleen......?

offtopic:
geloof ik hier ook gepost, laatst dus final fight 2 is geprobeerd, en dat duurde niet heel lang, denk ook niet dat ik er snel mee verder zal gaan...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
inderdaad vind het zo raar dat soms mensen een geweldige game links laten liggen omdat het te kort is.

ik heb liever 10 uur een geweldige ervaring dan een 60 uur game waarvan grotendeels kut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er überhaupt beat em up's die wel lang zijn? Ik begrijp bij Streets of Rage 4 dat je aardig wat uren kan vullen door te spelen op verschillende niveau's, het unlocken van extra characters en highscores verbeteren. Maar is dat niet je ding dan ben je na 1 keer uitspelen er wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Ruudox schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:34:
inderdaad vind het zo raar dat soms mensen een geweldige game links laten liggen omdat het te kort is.

ik heb liever 10 uur een geweldige ervaring dan een 60 uur game waarvan grotendeels kut is.
Ik heb door tijdgebrek etc juist geen zin meer in games van 60 uur en doe liever een game van 10 uur. Dan heb ik kans dat ik ze nog eens uitspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
L23 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:47:
Zijn er überhaupt beat em up's die wel lang zijn? Ik begrijp bij Streets of Rage 4 dat je aardig wat uren kan vullen door te spelen op verschillende niveau's, het unlocken van extra characters en highscores verbeteren. Maar is dat niet je ding dan ben je na 1 keer uitspelen er wel klaar mee.
ja probeerde ik al te zeggen.....ik hoor maar zelden dat mensen the witcher te lang vinden, omdat die game /dat genre zich meer leent voor veel uren gameplay heeft (denk ik) ook meer variatie en verhaal weegt zwaarder en natuurlijk veel vrijheid.

Bij een beat em up, zelfs een modere als SOR4 is dat imho veel minder het geval.

Maar dat is natuurlijk het mooie, gewoon inderdaad lekker wachten op een discount. en dan heb je zowel financieel als qua lol je geld eruit.
Ik snap ook heel goed dat als je je geld maar een keer kan/wil uitgeven korte(re) lengte van een spel dan een reden is om een game niet of later te kopen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dxta schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:17:
[...]

Ligt aan je favoriete genre natuurlijk :)
Ik vind deze lijst wel handig: https://www.digitaltrends...games-on-nintendo-switch/
JackAvery schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:41:
[...]

Bastion is een klassieker en als je m nog niet gespeeld hebt, kan ik aanraden om deze te proberen wanneer het spel nog eens in de sale staat. Relatief korte maar krachtige game.

Zelf heb ik genoten van Into The Breach.

Zonder je smaak te kennen: ook het overwegen waard zijn de usual suspects die bijna altijd aangeraden worden Hollow Knight, Stardew Valley, Celeste, Dead Cells, Shovel Knight, Undertale, de Steamworld Dig serie, Slay the Spire ...

Verder misschien interessant: Golf Story, The Touryst, Cuphead, Untitled Goose Game, Darkest Dungeon, Monster Boy and the Cursed Kingdom, Enter the Gungeon, Assault Android Cactus +, Dungeon of the Endless, Katana Zero, The Messenger, Crypt of the Necrodancer, Baba is You ... pfft er zijn zoveel kwalitatieve indiegames, de keuze is een luxe probleem.
Thnx voor de tips! ik zal eens wat dingen gaan bekijken. Denk dat ik eerst weer eens een RPG-achtoge game wil spelen.

Is er ook een tower defense achtige game of rts die de moeite is? OTTTD schijnt iig wel de moeite te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2020 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:54
Morgen komen mijn twee neefjes (4 en 6) logeren en ik zoek een spel met een demo of een gratis spel zodat ze zich ook even kunnen vermaken op de Switch. Ik las al over Kirby en dat dansspel doet het vast ook goed. Hebben jullie misschien meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Ruudox schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:34:

Ik heb ook liever 10 fantastische uren dan 60 saaie uren. Ik koop gerust een game van 8 uur voor de volle mep als de game me echt aanspreekt.

SoR4 lijkt me best leuk, maar ik ben niet iemand die, na het uitspelen, highscores gaat proberen te verbreken of de game nogmaals gaat spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Ik heb SoR ook vroeger zelden gespeeld, dus nostalgie (en daar ben ik zeker gevoelig voor) speelt ook niet echt een rol.

Dus vind ik persoonlijk € 25,00 voor 3 a 4 uur net even teveel voor deze game. In de sale ga ik hem zeker wel een keer halen.

@Piet_Piraat7

Demo’s:

Yoshi’s Crafted World
Mario & Sonic at the Olympics

[ Voor 4% gewijzigd door Cyrax0508 op 08-05-2020 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:19
Hier ook gekeken naar SOF4 maar wacht ook op een sale. Vind 25 teveel voor een game zoals dat. Is voor iemand anders misschien niet zo. Heb ik ook met Mario Party voor 60euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:22:

Thnx voor de tips! ik zal eens wat dingen gaan bekijken. Denk dat ik eerst weer eens een RPG-achtoge game wil spelen.
Er zijn een massa RPG's op Switch. Non-indie heb je Xenoblade 2 en uitbreiding, Xenoblade 1 eind deze maand, Dragon Quest XI, Octopath Traveler, Y's VIII, Tales of Vesperia, Skyrim, Witcher 3, Final Fantasy VII tot XII, de Rune Factory serie... ook een hoop SRPG's zoals Disgaea, Fire Emblem, Valkyria Chronicles, ....
Is er ook een tower defense achtige game of rts die de moeite is? OTTTD schijnt iig wel de moeite te zijn.
Ik ben zelf fan van de Kingdom Rush games. De tweede game - Kingdom Rush: Frontiers - is al op Switch gereleased maar is wel significant duurder dan op mobile. OTTTD heb ik niet gespeeld.

Consoles lenen zich minder goed tot RTS Games, maar Northgard is bvb beschikbaar. Turn-based Strategy ga je veel meer van vinden :)

Nieuws voor de DOOM fans:

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 08-05-2020 15:54 . Reden: Geen doom nieuws after all :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Fake account ... :/

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
BeZaX schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:35:
Je kunt enkel een digitale kopie op beide apparaten tegelijk spelen met de volgende 'spelregels':

- Op beide switchen moet het account staan waar het digitale kopie op gekocht is.
- Op de primaire switch speel je het spel met een ander account.
- Op de secondaire switch speel je het spel met het account waar je het spel mee gekocht hebt. Wel moet deze ten alle tijden aan het internet verbonden zijn.
Ik heb zojuist mijn account op de switch van mijn dochter gezet. Met dit account heb ik op de primaire switch AC gekocht.
Nu heb ik hem gedownload op de Switch van mijn dochter maar zij kan hem niet spelen op haar eigen profiel. Gaat dit helemaal niet? Dit zou wel echt heel zuur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kapitein Merijn De primaire Switch moet de Switch zijn waar je met andere accounts wil spelen dan je eigen account. Je kan wijzigen welke Switch de primaire Switch moet zijn. Dus je Switch van je dochter moet de primaire Switch zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door L23 op 08-05-2020 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
Je moet eigenlijk het omdraaien. Dus haar Switch wordt jouw main en jouw Switch wordt de secundaire. Dan kan het wel.

Hetzelfde principe hanteren ze op de Playstation ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Misschien had ik er dan bij moeten vermelden dat ik de primaire switch deel met mijn zoontje...
Ik ben ervan uitgegaan dat op beide devices mijn downloads gespeeld konden worden door anderen profielen maar dat is dus niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kapitein Merijn Nee, dat is niet mogelijk. Het wordt ook niet ondersteund door Nintendo om met twee accounts een zelfde gekochte digitale game samen te spelen. Met creativiteit lukt het wel, maar zoals je ziet zitten er limitaties aan. In jouw geval kun je beter twee keer de game aanschaffen wil je met twee Switch systemen samen spelen.

Of je had in dit geval Animal Crossing op het account moeten kopen van je dochter, haar account primair op de Switch waar je zoontje ook gebruik van maakt en dat account van je dochter secundair op haar eigen Switch. Dan was het denk ik wel mogelijk geweest.

[ Voor 27% gewijzigd door L23 op 08-05-2020 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:00
L23 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:57:
@harley Nee, je kan Nintendo Online niet overzetten naar een ander account. Wat je wel kan doen is wisselen naar een familielidmaatschap, je ontvangt dan een korting op basis van het resterende aantal dagen van je individuele lidmaatschap. Mogelijk goedkoper dan een nieuw individuele lidmaatschap kopen voor het account van je zoontje.

Nintendo Switch Online - Veelgestelde vragen
Bedankt dit Klopt inderdaad heb hem nu verlengd en omgezet naar familielid maatschap. Meteen alle 670punten ingewisseld (je krijgt er echt weinig bij spellen op cartridge :( )

Nintendo heeft een paar data bekend gemaakt en games bevestigd zonder definitieve naam en datum
De games die de Japanse gamegigant voor een release in Europa gepland staan zijn Xenoblade Chronicles: Definitive Edition (29 mei 2020), Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics (5 juni 2020), Bravely Default 2 (2020), Bayonetta 3 (nog geen datum), Metroid Prime 4 (tijdelijke titel en nog geen datum) en The Legend of Zelda: Breath of the Wild Sequel (tijdelijke titel en nog geen datum).
Bron:
https://gamer.nl/artikele...-releases-voor-de-switch/

@Kapitein Merijn daarom koop ik dus alles als cartridge, ook nog eens door te verkopen als je er echt op uitgekeken bent.

[ Voor 31% gewijzigd door harley op 08-05-2020 20:46 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
@L23 Bedankt voor de info.
Dat word dus voortaan weer games fysiek kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kapitein Merijn Digitaal en fysiek heeft elk zijn eigen voordelen. Maar met fysiek loop je toch tegen dezelfde problemen aan? De fysieke game kan maar in 1 Switch te gelijk gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
L23 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 20:45:
@Kapitein Merijn Digitaal en fysiek heeft elk zijn eigen voordelen. Maar met fysiek loop je toch tegen dezelfde problemen aan? De fysieke game kan maar in 1 Switch te gelijk gespeeld worden?
Dat klopt helemaal maar dan hoef ik hem in ieder geval niet 2x aan te schaffen. Ik heb zojuist AC nog maar eens aangeschaft. Het voordeel is wel dat ze een eigen eiland kan beginnen :)

@harley Dat gaat vanaf nu ook gebeuren. Dan maar even wat meer geduld hebben ipv direct willen spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kapitein Merijn op 08-05-2020 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kapitein Merijn Je vraagstelling was hoe je met twee Switch systemen samen Animal Crossing kon spelen, ook fysiek heb je daarvoor twee games nodig. Je maakt het aardig ingewikkeld :P Maar fijn dat het inmiddels werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:34

The Chosen One

Zie signature!

Oplossing; geen kinderen. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

That ship has sailed..... Je kan ze niet terug brengen als ze niet bevallen ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dan had ik nu ook geen Switch gehad :+

Gebruike jullie trouwens een Screen protector? Ik hik er wat tegen aan omdat ik de beeldkwaliteit niet wil verminderen met een screenprotector maar aan de andere kant wil ik ook geen krassen op het scherm.

We gebruiken de Switch vooral binnenshuis en in de toekomst wellicht tijdens langere autoritje (case is besteld). Maar ik lees van die horror verhalen over krassen door de dock, neem aan dat het nieuwe model daar evengoed last van heeft?

[ Voor 54% gewijzigd door Chaoss op 09-05-2020 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Chaoss schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:10:
[...]

Gebruike jullie trouwens een Screen protector? Ik hik er wat tegen aan omdat ik de beeldkwaliteit niet wil verminderen met een screenprotector maar aan de andere kant wil ik ook geen krassen op het scherm.

We gebruiken de Switch vooral binnenshuis en in de toekomst wellicht tijdens langere autoritje (case is besteld). Maar ik lees van die horror verhalen over krassen door de dock, neem aan dat het nieuwe model daar evengoed last van heeft?
Ik vind een screenprotector wel aan te raden. Heb op mijn vorige Switch deze een paar jaar naar volle tevredenheid gebruikt. Op mijn nieuwe Switch gebruik ik deze (NL)en de gevoeligheid van het touchscreen lijkt ietsjes beter te zijn. (Maar kan ook toeval zijn of aan de nieuwe Switch liggen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Vanaf het begin meteen gedaan. Geen idee of de beeldkwaliteit minder is dan. Ik weet niet beter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had vanaf het begin ook een screenprotector, zat bij de Switch case. Ik merkte inderdaad dat het dock krassen maakte op de screenprotector bij de schermranden, niet op het scherm zelf.
Sinds ik vorig jaar het nieuwe Switch model heb geen screenprotector meer aangeschaft. Zie nog geen krassen. Ik vind het niet een noodzakelijk iets. Maar ik gebruikte ook nooit een screenprotector op mijn smartphone. Maar als je je er fijner bij voelt gewoon aanschaffen. En wellicht met kinderen wel aan te raden. Al ging ik in mijn jeugd voorzichtig om met de Game Boy Color en Game Boy Advance, geen krassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

[...]

Gebruik deze; https://www.amazon.de/-/n...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1
Heb de Ozrly ook geprobeerd maar geen goede ervaring, wel gigaveel goede reviews op amazon.
Zal inhoudelijk niet teveel verschillen maar de amfil is veel makkelijk aan te brengen door de 'handvaatjes'.

YouTube: amFilm Nintendo Switch Glass Screen Protector Installation Guide
YouTube: BEST Nintendo Switch SCREEN PROTECTOR & HOW TO INSTALL! Review amFil...

Krassen op het dock krijg ik sowieso niet, Skull&Co dock.

Zelf nooit eerder een screenprotector op mijn telefoons (ook nieuwe SE niet), Kindles etc maar het Switch scherm is blijkbaar van wat 'mindere' kwaliteit omdat ze meer rekening gehouden hebben met de kids die het hanteren. (minder snel breekbaar maar krast iets sneller?)

[ Voor 16% gewijzigd door The Chosen One op 09-05-2020 09:45 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@The Chosen One het Switch scherm is van plastic, je smartphone is van glas. Plastic krast sneller, glas breekt sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:22
Heb hier ook een switch die ik samen met me zoontje heb gekocht.

Ben altijd fan geweest van Nintendo en vind hier de spellen ook leuk.

Zoontje speelt voornamelijk fortnite op de switch en mine craft.

Ik Mario kart en heb pokemon sword gestreamed, maar na 4 X spelen was ik daar klaar mee. Op geluk spelen en de battles waren 2 easy.
Moet hem nog TK zetten.

Vervelende is dat de joy con uitzichzelf bewegen. Hij stuurt naar beneden. Erg irritant. Ik moet ze eruit halen en met de pro controller spellen.

Jammer, maar verder een leuke console

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik gebruik zelf de screen protector van Orzly. Goede kwaliteit, sluit goed aan, en ik vond m zelf niet moeilijk om op te plakken. De Amfilm hierboven vermeld is misschien nog iets eenvoudiger om te appliceren, maar tijdens de launchperiode was die moeilijk in Europa te verkrijgen. Een goede screenprotector gaat sowieso de beeldkwaliteit van je scherm niet verpesten.

Wat de krassen betreft: Ik heb nu na drie jaar gebruik eens gekeken. Er zitten zeer lichte krassen op de rechterkant van de achterkant van mijn switch. Je moet er eigenlijk echt naar zoeken, en het stoort me totaal niet. Mocht je iemand zijn die zich daar wel aan stoort: het is heel eenvoudig en goedkoop om de backplate van de Switch te vervangen door een nieuwe.
Unknown Alien schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:00:
Vervelende is dat de joy con uitzichzelf bewegen. Hij stuurt naar beneden. Erg irritant. Ik moet ze eruit halen en met de pro controller spellen.

Jammer, maar verder een leuke console
Dit is een bekend probleem, gelukkig kan je het repareren. Als ie nog in garantie is, kan je m naar Nintendo opsturen. Mocht dat niet zo zijn, zijn er ook een aantal opties om dit zelf op te lossen. Zie deze post JackAvery in "[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Net X-Morph: Defense gekocht, als ik de reviews mag geloven een tower defense/rts/two-stick shooter combinatie, krijgt goede beoordelingen en is in de aanbieding van 20 voor 5 euro. Kan nooit een miskoop zijn :+

En heeft iemand ervaring met de 8BitDo’s SN30 Pro+ controller:
Afbeeldingslocatie: https://www.nedgame.nl/afbeeldingen/pc-gaming/cover/8bitdo-sn30-pro--bluetooth-gamepad--sn-edition--pc-gaming_6297834216.jpg?1578673321%5D

Krijgt overwegend positieve reviews en is 20 euro goedkoper dan de officiële controller. Ik ben na 2 weken nog steeds niet gewend aan de A-symmetrische indeling, als verstokte playstation gamer zoek ik dus eigenlijk de dualshock indeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmielZ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 16:12
@Chaoss Heb om dezelfde redenen (20 euro goedkoper en DS4 layout) de 8bitdo sn30 pro+ gekocht.
Mijn ervaringen ermee: Heel fijne controller, de D-pad is ronduit geweldig, de schouderknoppen zijn ook gewoon goed. Enige nadeel wat ik er zelf aan ondervonden heb is dat hij vrij groot kan zijn (als je kleine handen hebt, voor de gemiddelde Nederlander zal het geen probleem zijn). Zit ook nog heel wat functionaliteit mbt macro's op, zelf nog niet gebruikt.

Al met al een hele fijne controller :) geen seconde spijt van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Voor mij geen nadeel ik heb geen kleine handen, misschien voor mijn kinderen wel een nadeel aan de andere kant die wennen sneller aan zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 8bitdo of mayfly adapter is ook het overwegen waard. Dan kun je met je DS4 / XBOX controller op de switch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Brammos85 schreef op zondag 5 april 2020 @ 09:02:
Heb ring fit hier nog ongeopend in doos liggen. Misschien toch maar eens wat mee gaan doen. Het is dat Animal Crossing zo verslavend is
Had hem met de release gekocht, 1 dag gespeeld en daarna niet meer. Was het spel nog kwijt geraakt in huis ook. Gisteren weer opgepakt, ben level 7 en jullie?

Echt een heerlijk apparaat.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mars18 3 weken geleden gekocht en elke dag gespeeld. Ben bij Hoofdstuk 7 en niveau 49.

Morgen komt Star Wars Episode 1 Racer uit, vreemd dat daar nog geen gameplay beelden van te zien zijn op een paar screenshots na. Ben erg benieuwd op welke versie (N64, Dreamcast, PC) het gebaseerd is en hoe het qua controls etc draait op de Switch.

[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 11-05-2020 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 11:26

Goner

What can I do you for ?

Vraagje voor Lite bezitters ;
hebben jullie ook voor bepaalde software dat de Switch elke keer als je (bijv) Animal Crossing start, dat er verschijnt 'checking whether this software can be played' ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Goner , ff captain obvious spelen maar is je Lite een secundaire switch met een account gedeeld over een tweede apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:13
Goner schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:56:
Vraagje voor Lite bezitters ;
hebben jullie ook voor bepaalde software dat de Switch elke keer als je (bijv) Animal Crossing start, dat er verschijnt 'checking whether this software can be played' ??
Heb je het spel digitaal gekocht, en is de account die je gebruikt niet de main account van die switch, of de account die het spel gekocht heeft?

Volgens mij is dit de check die word gedaan zodat niet twee mensen tegelijk kunnen spelen op 1 digitale aankoop.

[ Voor 11% gewijzigd door Flamesz op 11-05-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 11:26

Goner

What can I do you for ?

Mmm, kan goed zijn dat m'n account ook nog op de originele Switch staat, die m'n dochter nu gebruikt.
Daar staat AC niet digitaal op, maar blijkbaar wordt er toch gecheckt ?? De AC versie op mijn Lite is inderdaad digitale download, m'n dochter gebruikt een cartridge.

Bedankt in ieder geval !!

EDIT: zo te zien kan je wijzigen wat het "hoofdsysteem" (main console) is. Moet ik even omzetten dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 11-05-2020 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:46
Die check klopt alleen is het bij mij zo dat als ik de Switch waar de kinderen op spelen niet als het hoofdsysteem instel dan kunnen zij er niet meer met hun eigen account op spelen omdat ik de spellen gekocht heb.

Mijn account staat ook nog op de switch van de kinderen en als zij AC spelen kan ik die ook nog gewoon spelen op mijn eigen Switch ondanks dat die check wordt gedaan.

Als wij tegen/met elkaar willen spelen dan moet dat wel online en kan dat niet lokaal. Let daar wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 20:31
L23 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:25:
@Mars18 ...

Morgen komt Star Wars Episode 1 Racer uit, vreemd dat daar nog geen gameplay beelden van te zien zijn op een paar screenshots na. Ben erg benieuwd op welke versie (N64, Dreamcast, PC) het gebaseerd is en hoe het qua controls etc draait op de Switch.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ook bang met dit soort remakes dat het tegen gaat vallen, toentertijd zoveel plezier mee gehad!

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb digitaal per ongeluk het verkeerde bowling-spel gekocht (gelukkig maar 2 euro). Als een soort test dacht ik: laat mij eens proberen om dit te herroepen.

Helaas:
Voordat je een spel/abonnement ook daadwerkelijk aanschaft, moet je een akkoord geven op de volgende tekst:

“Ik geef Nintendo uitdrukkelijk toestemming om de digitale content te leveren voordat de herroepingsperiode eindigt. Ik verklaar dat ik hiermee afstand doe van mijn recht op ontbinding van de overeenkomst”. Oftewel, je ziet af van het recht op herroepingsrecht. Het is dan ook niet mogelijk om je aankoop ongedaan te maken.
Ik heb geen idee of dit juridisch gezien helemaal legaal is, maar houd dit in je achterhoofd als je een online spel bij Nintendo koopt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@pven , in principe kan je de Nintendo klantendienst contacteren en een refund aanvragen. Het hangt mogelijk af van wie je case behandelt, maar vaak geeft men wel één refund per account.

Over de legaliteit van specifiek digitale preorders niet kunnen refunden loopt er een rechtzaak tussen de Noorse Consumentenbond en Nintendo, waarin voorlopig Nintendo aan het winnen is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat nieuws:

• Minecraft Dungeons gaat blijkbaar €19.99 kosten, volgens de eShop pagina. Wel nog niet preorderbaar.
• De nieuwe expansion pass voor Civilization VI komt ook naar Switch (nieuws: Firaxis kondigt zes nieuwe dlc-pakketten aan voor Civilization VI)
• Ubisoft plant op 12 juli een direct: "Ubisoft Forward". Hopelijk wat Gods & Monsters footage? Een nieuwe verrassing voor Switch ala Mario+Rabbids?
• Star Wars Episode I Racer is last minute uitgesteld:
• Ook Ninjala is een kleine maand uitgesteld door de pandemie. Meer details:

Edit: blijkbaar is de forumcode voor double posts weer veranderd/gebugged? Excuses als het stoort :)

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 11-05-2020 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een opvolger op Mario + Rabbids of iets vergelijkbaars zou je toch wel verwachten. Volgens mij is Mario + Rabbids de best verkochte third party game op de Switch? En anders graag een nieuwe Rayman.

Ah, zat al te googlen vandaag en zag dat Star Wars Episode I Racer eerder al was uitgesteld voor de PS4, dat zou 26 mei worden. Nu is dus zowel de Switch en de PS4 verder uitgesteld. Denk niet dat we de game deze maand nog kunnen verwachten. Wellicht kunnen ze dan in de tussentijd wat gameplay beelden laten zien :P

[ Voor 44% gewijzigd door L23 op 11-05-2020 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw Tetris 99 thema op komst:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EXxfG4XVcAAYEiW?format=jpg&name=large

[ Voor 29% gewijzigd door RayNbow op 12-05-2020 06:28 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brrand0n
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 01-09 15:25
Gisteren via marktplaats heb ik een Nintendo Switch 2019 editie gekocht met vier digitale games er bij. Bij de verkoper hebben we zijn account omgezet naar het mailadres van mijn vriendin en het wachtwoord aangepast.

Verder hebben we zijn automatische online incasso stop gezet en zijn vrienden verwijderd. Zijn er (naast de save-data) nog overige instellingen of settings die we aan moeten passen om het account volledig vrij te maken van sporen van een vorige eigenaar?

PS: Overwatch is echt moeilijk te spelen op een Switch vergeleken met KB+M. Vanavond beginnen aan Zelda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Controleer ook even of NNID, Facebook en dergelijke nog gekoppeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07
https://www.nintendo.nl/G...on-One-World-1779282.html

Nieuwe game: Harvest Moon One World. Komt dit najaar uit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Zeror Is dat iets waar je naar uit kijkt? Harvest Moon: Light of Hope werd volgens mij niet enthousiast ontvangen. Wordt gemaakt door een andere ontwikkelaar dan de originele Harvest Moon games. Marvelous, de developer van de originele games, brengt hun games uit onder de naam Story of Seasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07
Ik weet niet of ik hier warm van wordt. Er is nog niks van bekend verder.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer Xenoblade Chronicles: Definitive Edition nieuws via hun Japanse Twitter account 8) Vandaag kondigt men de Time Attack mode (tweet 1) aan - best te vergelijken met de Challenge Battles uit de XC2 Expansion pass.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EXySdw7VcAAL3ej?format=jpg&name=large

In Time Attack is het de bedoeling dat je zo snel mogelijk bepaalde battles afmaakt. Via een portal kan je in een ruimte komen met een NPC die je uit een twintigtal (?) battles laat kiezen in 'free mode' of in 'limited mode'. Free mode krijg je amper restricties in opgelegd, limited mode dwingt je om met bepaalde parties en binnen een level limiet deze challenges te doen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EXySchJU0AEzcrF?format=jpg&name=large

De individuele battles worden geranked op basis van je snelheid, het gebruik van buffs, debuffs, chain attacks enzoverder (zie ook tweet 2).

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EXySdhZVAAA27MB?format=jpg&name=large

Door het uitspelen van challenges verdien je rewards en Nopon Crystals, die kunnen ingeruild worden voor een hoop unieke items zoals nieuwe gear en gems (tweet 3). Hier zit ook een hoop cosmetische gear tussen (een aantal voorbeelden hier).

Leuk om te zien! In XC zat al een hoop uitdaging met de Super Bosses, dit voegt weer een extra dimensie toe voor de mensen die het uiterste uit het combat systeem willen halen.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 12-05-2020 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:00
Northgard zojuist uitgespeeld. Heb me er wel mee vermaakt maar had toch iets meer diepgang en vordering verwacht. Je hebt wel 6 verschillende Bannerman met ieder hun eigen pluspunt maar echt diversiteit zit er niet in. Het is toch ieder level vrijwel hetzelfde liedje geen nieuwe units of wat dan ook in opvolgende levels.
Zijn er nog betere RTS games ( ala Red alert ofzo ?)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
@harley misschien civilization 6, wel meer turn bast strategie maar ook heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@harley dit is recent al een paar keer gevraagd in dit topic, maar er zijn nu eenmaal niet veel RTS'en op consoles, en vaak al helemaal niet de types die jij in je hoofd hebt (C&C, Age of Empires, ...).

Kijk eens of Bad North wat voor je is. Redelijk gestroomlijnd en puzzelgericht, maar misschien geeft het je wat van die RTS vibe. 'Element' zag er ook nog ok uit.

Andere genres die misschien interessant zijn voor RTS fans: Tower Defense, Strategy RPG's en Turn-Based Strategy. Ik denk dan aan Kingdom Rush, Wargroove, XCOM, Into The Breach, Disgaea, Fire Emblem... en inderdaad, Civ 6 en het 4X genre in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Switch tekorten gaan misschien langer duren dan we op eerste zicht verwachten. Takashi Mochizuki schreef recent een artikel voor Bloomberg, waarin hij claimt dat de productiebottlenecks voor Switch nu gewoon verschoven zijn van China naar Maleisië en de Filipijnen.
Malaysia is Nintendo’s source for printed circuit boards while the Philippines provides passive components that attach to those PCBs. Both nations have had to limit business operations and travel as part of their efforts to curb the spread of the novel coronavirus. Malaysia officially relaxed its lockdown on May 4, opening up for most forms of economic activity, however states delayed easing rules due to lack of preparation while companies struggled to get all their workers tested before resuming work.
Analisten verwachten, zoals Nintendo zelf eerder al zei, dat de productie terug op 100% loopt in de zomer, maar dat er mogelijk terug tekorten ontstaan later in het jaar door grote vraag en eventuele DRAM tekorten in de supply chain.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xenoblade previews zullen vandaag binnenkort verschijnen. Preview embargo zou in minder dan 10 minuten worden opgeheven.

In bovenstaande video wordt bevestigd dat Jenna Coleman de rol van Melia weer vervult in Future Connected.

[ Voor 43% gewijzigd door RayNbow op 13-05-2020 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@RayNbow ik hoopte eigenlijk dat de previews een hard mode zouden bevestigen, maar gezien er zelfs niet over Time Attack mode is gerept, lijkt het erop dat men nog redelijk wat info onder embargo heeft.

Wat nieuwe releases/release data:
  • Morgen releasen Dungeons of the Endless (aanrader, het is een reverse tower defense/roguelike) en de nieuwe Hatsune Miku game.
  • Huntdown is deze week uitgekomen, en blijkbaar een zeer sterke aanrader voor de Contra fans.
  • What the Golf! releast volgende week, en krijgt een 2-player mode:
  • Jet Lancer - release was eergisteren - is blijkbaar ook dik in orde, eentje voor de Luftrausers fans:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ion Fury komt ook vandaag uit. Ondersteund motion controls. Maar heeft helaas geen inverted y axis als optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

What the Golf op de PC gespeeld en die is best leuk. Kan ik aanraden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:56:
@RayNbow ik hoopte eigenlijk dat de previews een hard mode zouden bevestigen, maar gezien er zelfs niet over Time Attack mode is gerept, lijkt het erop dat men nog redelijk wat info onder embargo heeft.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EX6ZyO4WkAAuupC?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:29

On_E

Housemusic

Yes!
En in juli al! :o

[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 14-05-2020 15:05 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:32
Wat... Wat.... Wat the f*ck? Enorm hyped en zin in, en dat zo kort van tevoren introduceren! :o

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi :) En enorm out of the blue.

Edit: De eShop pagina heeft ook screenshots. Nederlandse vertaling ook bevestigd.

[ Voor 22% gewijzigd door JackAvery op 14-05-2020 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:55
ik zag hem inderdaad niet aankomen!
En die laatste paar seconden van dat filmpje.....is dat misschien een verwijzing naar nieuws dat binnenkort naar buiten komt over de nieuwe Metroid? (is waarschijnlijk te mooi om waar te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er tof uit! Begrijp alleen de gameplay nog niet helemaal, zie 2D en 3D gameplay, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een Japans filmpje dat heel kort het 360 graden aspect van het nieuwe battlesysteem demonstreert:

Edit: Screenshot van de Nintendo website:
Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/games_6/nintendo_switch_7/nswitch_papermariotheorigamiking/NSwitch_PaperMarioTheOrigamiKing_Overview_Unwrap_scr_03.png

@avec_style - misschien een hint naar een nieuwe 2D metroid? Daar zijn namelijk hardnekkige geruchten rond... Kan ook gewoon een tease zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 14-05-2020 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:44
Nice! Nu maar hopen dat ze weer terug gaan naar het normale level-systeem met exp. En niet zoals in de voorgaande delen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:24
Holy shit! ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!!!!

Dit is een instant-buy, bizar dat Nintendo er nog helemaal niets van heeft laten zien tijdens een Nintendo Direct fzo!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 09:42

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:46
Omdat ik de tip heb gekregen en ik er goed over te spreken ben, Hard West in de aanbieding is met 90% korting voor €1,99. Voor wie wil.

https://www.nintendo.com/games/detail/hard-west-switch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dagg schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:15:
Omdat ik de tip heb gekregen en ik er goed over te spreken ben, Hard West in de aanbieding is met 90% korting voor €1,99. Voor wie wil.

Ziet er grappig uit en blijkbaar had ik nog punten, dus ik heb m ook gekocht. Binnenkort maar eens proberen of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Wow ik ben best een retrogamer, en zou zeggen dat ik redelijk bekend ben met de snes library (het is mijn favo 16 bit console, en jaren langs mijn fave ever geweest) maar ik had nog nooit gehoord van operation logic bomb!

Ziet er nog wel geinig uit ook. Is de gratis week nintendo online nog geldig? :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Sagat : Hoe je je aanmeldt voor een gratis proefperiode van Nintendo Switch Online. Dit zou momenteel ook moeten werken als je al een trial gehad hebt (dixit NoE op Twitter).

Nooit gedacht dat ik Panel de Pon met online functies zou zien.

---
Ik herinner me dat een tijdje geleden hier iemand vroeg naar Point & Click adventure tips... RealMYST heeft namelijk eindelijk een release datum: volgende week (21/05).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik wil Lufia 2 voor SNES. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik graag EarthBound, maar heb de SNES mini ook nog ergens liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Dagg schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:15:

Bedankt voor de tip. Ik heb net de tutorial gespeeld en ik was verrast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Een tijdje geleden heb ik mijn Nintendo Switch opgeruimd, alle data van games die ik niet speel eraf gegooid. Nu dacht ik gisteren nog eens Ultra Street Fighter II in de Switch te stoppen. Blijkt dat er een update required is om uberhaubt te kunnen spelen terwijl dit voorheen nooit was.
Het lijkt er op dat bij nieuwe software versies van de Switch ook een bepaalde software versie van een game hoort en je anders de fysieke games niet kan spelen.
Op deze manier begin ik mij wel een beetje zorgen te maken over de toekomstbestendigheid van fysieke Switch games. Mocht de Switch ooit stuk gaan in een tijd dat deze niet meer nieuw te krijgen is en deze vervangen moet worden met een tweedehands exemplaar dan kan ik bepaalde fysieke games dus niet meer spelen. Stof om over na te denken....

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Waar zou het probleem zitten dan? Zo lang de update server draait, kan je updaten. Ik kan me niet voorstellen dat ze een update server platgooien, kort na een laatste update. Dus het tweedehands exemplaar zou dan een lange tijd in een kast hebben moeten liggen.

En zelfs dan kan je offline updaten via sd card. Niet officieel ondersteund, maar dat maakt ook niet meer uit als het ding al zo lang EOL is dat de update server down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Bundin schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:21:
Waar zou het probleem zitten dan? Zo lang de update server draait, kan je updaten. Ik kan me niet voorstellen dat ze een update server platgooien, kort na een laatste update. Dus het tweedehands exemplaar zou dan een lange tijd in een kast hebben moeten liggen.

En zelfs dan kan je offline updaten via sd card. Niet officieel ondersteund, maar dat maakt ook niet meer uit als het ding al zo lang EOL is dat de update server down is.
Een echt probleem wil ik het nog niet noemen maar ik ben aardig fanatiek aan het verzamelen om zo in de toekomst ook nog te kunnen spelen maar dit soort updates maken het er niet makkelijker op. Dat is de komende paar jaar nog niet relevant, maar die tijden gaan er zeker komen. Het is niet echt een lekker gevoel om 'veel' werk te moeten verichten om een game te kunnen spelen. Het ideaal beeld is natuurlijk zoals dat nu met de NES/SNES/Megadrive enz. gaat. Je koopt ergens een console op Marktplaats of op een beurs met wat games die je leuk vindt. Je sluit het apparaat thuis aan en je speelt. Zo makkelijk zal het met de Switch dus niet gaan in de toekomst.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Pagina: 1 ... 57 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic