@Chaoss Goed dat je die site gevonden hebt. Zag je eerdere post en wilde je er nog op wijzen. Was bang dat ik te laat was. ;P
4 speler mariokartThe Chosen One schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:53:
Waar wil je die extra joycon voor gebruiken dan? Zolang je ze niet op tafel laat liggen zul je ze niet zo snel leegspelen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Sinds een week heb ik Nintendo online genomen voor mijn Nintendo Switch. De Switch had ik al sinds launch in 2017, maar nu ik Nintendo online heb speel ik er veel meer op. Ik heb al 5 Mario spellen uitgespeeld van de NES en SNES collectie.
Waar kun je zien welke NES en SNES spellen er nog toegevoegd worden per maand?
En wanneer komt de N64 ook naar Nintendo online?
En wanneer komt de N64 ook naar Nintendo online?
Ik zou zelf eerder een goedkope third party controller kopen dan een enkele joycon. Joycons per paar kopen, een enkele is nogal slechte value for money.
Nintendo is sinds de lancering van de SNES games afgestapt van een vast release schema.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:10:
Bijna niemand weet wanneer/of dit gaat gebeurenEn wanneer komt de N64 ook naar Nintendo online?
Mocht je nog geen Nintendo Online hebben, dan kun je deze voor 7 dagen gratis activeren, deze 'aanbieding' geldt ook wanneer je dit al ooit hebt gedaan:
De gratis proefperiode van #NintendoSwitchOnline: 7 dagen online spelen, meer dan 70 klassieke #NES- en #SuperNES-games en meer! Deze aanbieding geldt ook als je de gratis proefperiode al eens hebt geactiveerd. Ga naar de #Nintendo #eShop om te beginnen. pic.twitter.com/dECShpxAdh
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 29 april 2020
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Beste mede-tweakers,
Vanmiddag komt onze Switch binnen. Wij zijn nog helemaal blanco qua Switch, hebben jullie voor ons alvast enkele tips voor een goede start en om niets verkeerd te doen bij het opzetten? Het gaat om 2 volwassen en 1 kind (7 jaar).
Ik heb de site van Instant Gaming al gevonden voor eventuele games straks.
Bij voorbaat dank!
Vanmiddag komt onze Switch binnen. Wij zijn nog helemaal blanco qua Switch, hebben jullie voor ons alvast enkele tips voor een goede start en om niets verkeerd te doen bij het opzetten? Het gaat om 2 volwassen en 1 kind (7 jaar).
Bij voorbaat dank!
@prutser84 Kijk eens in de Topicstart op de eerste pagina, daar is veel informatie te vinden.
En de handleiding.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Haha, ja die nemen we sowieso door, maar vaak zijn er nog wel eens tips die je niet in de handleiding vindtThe Chosen One schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:34:
En de handleiding.
Eventueel een kind-account aanmaken met parental control wellicht?prutser84 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:55:
[...]
Haha, ja die nemen we sowieso door, maar vaak zijn er nog wel eens tips die je niet in de handleiding vindt.
Ik zal toch ook even kijken op https://www.allkeyshop.com/blog/. Deze website verkoopt zelf geen games maar vergelijkt wel prijzen van allerlei websites die cd keys verkopen. Ik doe dit zelf al jaren zonder dat ik gedoe heb gehad, ook bij verschillende websites heb ik al gekocht.prutser84 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:58:
Beste mede-tweakers,
Bij voorbaat dank!
Zojuist mijn Nintendo Online verlengt voor €15
In het instellingenmenu van de Switch je controllers updaten. Daar krijg je niet automatisch een bericht van, wat ik best vreemd vind.prutser84 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:55:
[...]
Haha, ja die nemen we sowieso door, maar vaak zijn er nog wel eens tips die je niet in de handleiding vindt.
Na 26 jaar wachten eindelijk deel 4crzyhiphopazn schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:52:
Wie is er nog meer hyped voor Streets Of Rage 4?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pure nostalgie.
Ben super blij dat ze de old skool versies er ook in verwerkt hebben.
Kwam er stom toevallig achter doordat ik in de eShop zat rond te struinen en ging kijken wat de Channels following inhield.
Tot mijn verbazing zag ik Streets of Rage 4 er tussen staan en ik dacht op de Switch??
Dat klonk als goud in mijn oren.
Na de gameplay footage te hebben gezien op YT is dit een insta-buy voor mij.
€25 euro is een goede prijs vind ik.![]()
![]()
![]()
Mijn April kan niet meer stuk gaan.
Nieuwe desk setup + Streets of Rage 4 -> Switch gaat over uren maken.
De eerste signalen zijn positief, ben erg benieuwd of dit het beat 'em up genre weer op de kaart gaat zetten.
Er is een nieuwe firmware update met is zowaar een belangrijke bugfix:
We have fixed an issue where a Nintendo Switch console with system menu version 10.0.0 or 10.0.1 does not set up a new Nintendo Switch Pro Controller, sometimes causing incorrect joystick control.
Dit verklaart waarom er na de release van 10.0.0 opeens meer klachten waren over slecht werkende nieuwe pro controllers...
We have fixed an issue where a Nintendo Switch console with system menu version 10.0.0 or 10.0.1 does not set up a new Nintendo Switch Pro Controller, sometimes causing incorrect joystick control.
Dit verklaart waarom er na de release van 10.0.0 opeens meer klachten waren over slecht werkende nieuwe pro controllers...
Gezien er hier een aantal Streets of Rage fans zijn, toch even dit ter aandacht brengen: Limited Run Games heeft een beperkte fysieke release al een tijdje op pre-order staan. Ze produceren ook een nog beperktere Collector's Edition, die morgen in twee batches te koop zal zijn:

Overigens lijkt Streets of Rage 4 heel goed te reviewen
We're happy to say that the Limited Collector's Edition of Streets of Rage 4 will be available in two batches this Friday, May 1 at 10am & 6pm ET on https://t.co/5Lksol4sqo.
— Limited Run Games (@LimitedRunGames) 28 april 2020
Check out the contents of the CE below (that statue, though!). @Dotemu @Lizardcube @Guard_Crush pic.twitter.com/1X2VUfUnQ7
Zijn er mensen die een tip hebben voor mij aangaande de aanstaande Desperado's III game?
Ik speel zulke games eigenlijk nooit op Mario + Rabbidz na en Desperado's III kijkt mij erg leuk en mooi om te spelen. Ik wist niet dat er ook een Ninja versie was, cool.
Nu komt Desperado's III niet naar de Switch maar welke game raden jullie mij aan die er (heel erg) op lijkt?
De setting en spelkarakter spreken mij aan, fantasy/militairen spreken mij niet echt aan.
Ik speel zulke games eigenlijk nooit op Mario + Rabbidz na en Desperado's III kijkt mij erg leuk en mooi om te spelen. Ik wist niet dat er ook een Ninja versie was, cool.
Nu komt Desperado's III niet naar de Switch maar welke game raden jullie mij aan die er (heel erg) op lijkt?
De setting en spelkarakter spreken mij aan, fantasy/militairen spreken mij niet echt aan.
Als ik terug kon naar mijn eerste dag met m'n switch dan had ik er direct out of the box een screenprotector op geplakt. Voor de rest gewoon lekker gamen maar helaas is de Switch wel een klein beetje fragiel (al is de mijne nu 3 jaar oud, ruim, en werkt gewoon naar behoren!).prutser84 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:58:
Beste mede-tweakers,
Bij voorbaat dank!
Fragiel is niet echt het juiste woord. Er zijn een paar onderdelen "made to break" om te voorkomen dat andere delen beschadigen. Het scherm is van plastic met de gedachte dat krassen minder storend en (kind)veiliger zijn dan barsten. Het nokje waar de joycon mee vast blijft zitten is van zacht plastic, om te voorkomen dat de console zelf beschadigd mocht hij een keer ongelukkig vallen. Zo ook de bevestiging van de pop-up stand.Thomas schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:04:
[...]
Als ik terug kon naar mijn eerste dag met m'n switch dan had ik er direct out of the box een screenprotector op geplakt. Voor de rest gewoon lekker gamen maar helaas is de Switch wel een klein beetje fragiel (al is de mijne nu 3 jaar oud, ruim, en werkt gewoon naar behoren!).
Dat gezegd hebbend is die van mij vaak zat van de (rug)leuning van de bank gevallen, en de enige "beschadiging" die ik heb is een glimmende plek van het wrijven van de duim aan het plastic rond de thumbsticks. Toegeven, ik heb wel vanaf dag 1 een glazen screenprotector
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ja dat is ook zeker zo! Maar krassen e.d. heeft 'ie wel snel. De enige echte sporen hier zijn wear & tear op de rug van het apparaat door de Switch in de dock te stoppen en er weer uit te halen. Voor de rest is 'ie prima in orde.Magic schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:11:
[...]
Fragiel is niet echt het juiste woord. Er zijn een paar onderdelen "made to break" om te voorkomen dat andere delen beschadigen. Het scherm is van plastic met de gedachte dat krassen minder storend en (kind)veiliger zijn dan barsten. Het nokje waar de joycon mee vast blijft zitten is van zacht plastic, om te voorkomen dat de console zelf beschadigd mocht hij een keer ongelukkig vallen. Zo ook de bevestiging van de pop-up stand.
Dat gezegd hebbend is die van mij vaak zat van de (rug)leuning van de bank gevallen, en de enige "beschadiging" die ik heb is een glimmende plek van het wrijven van de duim aan het plastic rond de thumbsticks. Toegeven, ik heb wel vanaf dag 1 een glazen screenprotector
Ik heb een day one Switch en ik heb helemaal geen last van krassen in al die jaren. Toch nog regelmatig mee op reis gehad. Geen screenprotector.
Ik zag deze al vanuit de officiele website.JackAvery schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:35:
Gezien er hier een aantal Streets of Rage fans zijn, toch even dit ter aandacht brengen: Limited Run Games heeft een beperkte fysieke release al een tijdje op pre-order staan. Ze produceren ook een nog beperktere Collector's Edition, die morgen in twee batches te koop zal zijn:
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik ga proberen die Switch Limited Collectors edition scoren.
Haal op zich niet zoveel Limited Collectors editions meer, maar deze krijgt een plekje naast mijn Diablo 3 + RoS CE's
Heb de game al digitaal gescoord -> https://www.nintendo.nl/Games/Nintendo-Switch-download-software/Streets-of-Rage-4-1695263.html#
[ Voor 11% gewijzigd door crzyhiphopazn op 30-04-2020 11:30 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ja die glimmende vlekken kan ook een stukje vettigheid zijn van je handen. Dus dat zou relatief makkelijk op te lossen zijn met wat schoonmaken maar dat is zsm weer glimmend want je handen geven altijd wat vettigheid af.Magic schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:11:
[...]
Fragiel is niet echt het juiste woord. Er zijn een paar onderdelen "made to break" om te voorkomen dat andere delen beschadigen. Het scherm is van plastic met de gedachte dat krassen minder storend en (kind)veiliger zijn dan barsten. Het nokje waar de joycon mee vast blijft zitten is van zacht plastic, om te voorkomen dat de console zelf beschadigd mocht hij een keer ongelukkig vallen. Zo ook de bevestiging van de pop-up stand.
Verder ook vanaf het begin ook een screenprotector en wel enkele krasjes op de protector maar daarvoor is die bedoeld. Niet van glas overigens maar een duurdere van Hori erop geplakt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
in dit geval echt wel slijtage, heb het al vaak proberen af te vegen, volgens mij heb ik geen speciale ruwe handen oid, maar misschien houd ik net even anders vast.Touchdomex schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:31:
[...]
Ja die glimmende vlekken kan ook een stukje vettigheid zijn van je handen. Dus dat zou relatief makkelijk op te lossen zijn met wat schoonmaken maar dat is zsm weer glimmend want je handen geven altijd wat vettigheid af.
Het vreemde is dat ik dat ook alleen zie bij mijn grijze joycon set. Bij mijn gekleurde, welke ik volgens mij evenveel gebruik zie ik het niet.
Het enige nadeel dat ik van mn glazen screenprotector heb is dat hij samen met m'n afgelopen week binnengekomen Skull & co Switch Grip nét te dik is om comfortabel in het dock te passen. Ik moet hem dan echt doordrukken en dat doe ik liever niet. Dus als ik hem in het dock zet moet het jasje ff uit.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik heb het alleen op de behuizing, Joycons zijn relatief nog onbeschadigd. Gebruik de Joycons ook alleen maar in handheld. Pro-controller is niets mee aan de hand.Magic schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:40:
[...]
in dit geval echt wel slijtage, heb het al vaak proberen af te vegen, volgens mij heb ik geen speciale ruwe handen oid, maar misschien houd ik net even anders vast.
Het vreemde is dat ik dat ook alleen zie bij mijn grijze joycon set. Bij mijn gekleurde, welke ik volgens mij evenveel gebruik zie ik het niet.
Het enige nadeel dat ik van mn glazen screenprotector heb is dat hij samen met m'n afgelopen week binnengekomen Skull & co Switch Grip nét te dik is om comfortabel in het dock te passen. Ik moet hem dan echt doordrukken en dat doe ik liever niet. Dus als ik hem in het dock zet moet het jasje ff uit.
Verder een prima slijtvast apparaat zeker in rekening houdende dat ik hem regelmatig meeneem
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik zit te overwegen on een Switch mini te bestellen maar daarbij vraag ik me af:
Ik heb op dit moment een normale Switch en FIFA 19. Weet iemand die dit spel speelt of het mogelijk is om save games van de carrière te synced tussen de twee devices? Het concept cloud save ken ik al maar wil deze specifieke use case eigenlijk wel weten van iemand.
Ik heb op dit moment een normale Switch en FIFA 19. Weet iemand die dit spel speelt of het mogelijk is om save games van de carrière te synced tussen de twee devices? Het concept cloud save ken ik al maar wil deze specifieke use case eigenlijk wel weten van iemand.
@polopolo150 Ja dat kan, maar heb je een Nintendo Online abo nodig om de save te syncen tussen beide apparaten.
Edit: excuus, Fifa kennelijk niet...
Games die geen Opslagcloud ondersteunen
[ Voor 55% gewijzigd door L23 op 30-04-2020 17:00 ]
[YouTube: RUMOR: No Nintendo Direct in June]
Laat aub het niet waar zijn
Laat Nintendo die Treehouse lekker in eigen studio doen nu er geen E3 is.
Laat aub het niet waar zijn
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
@Zeror Als de volgende Direct dan pas eind van de zomer zal komen, er deze zomer geen Mario/Nintendo titels uitkomen, dan gaat het helemaal goed komen met mijn backlog.
Als er geen juni direct is, zal er vast wel een ander moment(/manier) zijn wanneer men nieuws naar buiten brengt. De laatste maanden zien we dat er meer en meer via Twitter aangekondigd wordt bvb.Zeror schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:27:
[YouTube: RUMOR: No Nintendo Direct in June]
Laat aub het niet waar zijnLaat Nintendo die Treehouse lekker in eigen studio doen nu er geen E3 is.
@JackAvery Als de reden is dat het moeilijk is voor Nintendo in deze tijd een Direct te organiseren met third party developers dan is het inderdaad aannemelijk dat Nintendo zijn titels los aankondigt via onder andere Twitter.
Er zijn de afgelopen maanden geen grote titels aangekondigd. Groot nieuws doen ze niet via Twitter.JackAvery schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:35:
[...]
Als er geen juni direct is, zal er vast wel een ander moment(/manier) zijn wanneer men nieuws naar buiten brengt. De laatste maanden zien we dat er meer en meer via Twitter aangekondigd wordt bvb.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Gezien er in de VS op dit moment voor TV shows en podcasts nauwelijks van studio's gebruikgemaakt wordt, is deze suggestie misschien niet helemaal haalbaar?Zeror schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:27:
Laat Nintendo die Treehouse lekker in eigen studio doen nu er geen E3 is.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
NMe schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:40:
[...]
Er zijn de afgelopen maanden geen grote titels aangekondigd. Groot nieuws doen ze niet via Twitter.
Gezien de huidige crisis lijkt mij het juist wel aannemelijk dat groot nieuws via Twitter word gedaan inplaats van via een Direct.
Mijn punt was eerder dat veel van dat 'kleinere' (heel relatief wat groot/klein nieuws is) vroeger zou opgespaard worden voor een Direct, en dat nu al een tijdje minder het geval lijkt.NMe schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:40:
[...]
Er zijn de afgelopen maanden geen grote titels aangekondigd. Groot nieuws doen ze niet via Twitter.
Is de E3 Nintendo/treehouse ook een Nintendo direct dan? Nee toch? Dat kunnen ze dan nog steeds doen. Lijkt me dat ze een soort e3 ding houden rond die tijd. Misschien ietsje later dan normaal.
[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 30-04-2020 18:10 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
En via Transfer Your Save Data in het menu bij Data Management doet die het helaas ook niet.L23 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:38:
@polopolo150 Ja dat kan, maar heb je een Nintendo Online abo nodig om de save te syncen tussen beide apparaten.
Nu niet nee, maar misschien is dat over maand/anderhalve maand wel weer mogelijk.RayNbow schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:42:
[...]
Gezien er in de VS op dit moment voor TV shows en podcasts nauwelijks van studio's gebruikgemaakt wordt, is deze suggestie misschien niet helemaal haalbaar?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wat nieuws over Wonderful 101 Remaster: door de moeilijkheden veroorzaakt door een pandemie, is de retail release uitgesteld tot eind juni. Dit stond op hun kickstarter pagina:
op 7 mei volgt namelijk de release van Nintendo's jaarresultaten.
Backers van een fysieke versie krijgen als compensatie binnenkort een Steam-key. Hoewel het niet duidelijk is wanneer de digitale versies van W101:R exact lanceert in het Westen, is ondertussen de game te preloaden op de Japanse eShop met een release datum van 11 juli. Backers van de digitale versie krijgen hun codes vanaf 7 mei.Due to the effects of COVID-19 on production on distribution, the retail release date of The Wonderful 101: Remastered has been pushed back, to June 30th for the US version package release, and July 3rd for the EU version package release.
Het klinkt eigenlijk alsof de problemen van Nintendo Japan (niet gewend om te thuiswerken etc) hier de opties van Nintendo of America/Europe beperken. Gezien dit een gerucht is, zullen we wel zien zeker? Mogelijk volgende week meer nieuws over wanneer er nieuws komtZeror schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:51:
[...]
Nu niet nee, maar misschien is dat over maand/anderhalve maand wel weer mogelijk.
Ik zou er in ieder geval niet op rekenen...Zeror schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:51:
[...]
Nu niet nee, maar misschien is dat over maand/anderhalve maand wel weer mogelijk.
Bug Fables: The Everlasting Sapling krijgt deze maand een console release. Het is een turn-based adventure RPG geïnspireerd door games zoals Paper Mario, en lijkt toch erg goede reviews op Steam te krijgen. Interessant
Mei wordt een uitgebreide maand qua releases: Xenoblade Chronicles: DE, Minecraft Dungeons, Ninjala, Star Wars Episode I Racer, XCOM 2, Bioshock, Borderlands, Shantae and the Seven Sirens, Wonderful 101 (digitaal pbb), Void Bastards, 80s Overdrive, die nieuwe Hatsune Miku game, ...
Ik had me nog helemaal niet verdiept in deze game, maar ben nu ook onder de indruk na het zien van de review van Digital Foundry. Ik stond bijna op het punt de fysieke versie te bestellen bij Limited Run Games. Maar lees dat in Japan een fysieke versie wordt uitgebracht door 3goo. En mogelijk een Europese release door Merge Games. Wil je de Collector's Edition, dan zeker bestellen bij LRG. Maar voor de standaard versie wellicht beter even wachten.JackAvery schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:35:
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik speel het ook erg vaak. Groot fan van!Marsman83 schreef op zondag 26 april 2020 @ 23:54:
Wat vinden jullie eigenlijk van Skyforce en Skyforce Anniversary? Ik vind dat echt een geweldige game om even lekker te knallen, heerlijke arcade actie!
Ik heb net Anniversary uitgespeeld en bijna alle levels op insane uitgespeeld, wel echt mega stress momenten af en toe
Ik heb er ook al die jaren geen screenprotector op zitten en er over de hele wereld mee gereisd. Helaas op gaan zitten en nu zit er een krasje rechtsboven in het scherm. Het stoort gelukkig niet (alleen erg duidelijk als hij uitstaat) en ik denk eerlijk gezegd dat de meeste screenprotectors het ook niet gered hadden.TomBraamhaar schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:22:
Ik heb een day one Switch en ik heb helemaal geen last van krassen in al die jaren. Toch nog regelmatig mee op reis gehad. Geen screenprotector.
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Zo... nu een muis en toetsenbord aangeschaft voor m'n Switch. 
@RayNbow Je mist de muismat en de externe monitor nog.
Maar welke game/software heb je draaien? Ik zie Hello World. Je gaat iets programmeren?
Maar welke game/software heb je draaien? Ik zie Hello World. Je gaat iets programmeren?
Daarvoor heb ik onlangs een USB-switch gehaald zodat als ik m'n Switch in m'n dock heb zitten, ik muis en keyboard met een druk op een knop kan schakelen naar m'n Switch dock i.p.v. m'n desktop pc.
SmileBASIC:Maar welke game/software heb je draaien? Ik zie Hello World. Je gaat iets programmeren?
Alleen is die titel tijdelijk uit de eShop (bepaalde regio's) gehaald:
[Important Notice]
— SMILEBASIC.com (@smilebasic_com) 30 april 2020
We are currently discussing ratings with IARC on the content of the sample code (GAME_PRG, GAME_SHOOTER) in the title, SmileBASIC 4,
so we are temporarily suspending sales in some sales areas (US, CA and Mexico are all still on sale). #smilebasic #petitcom
Iemand is trouwens bezig om een GameBoy emulator in SmileBASIC te schrijen:
Even with buggy audio emulation, this song sounds amazing!#smilebasic #petitcom pic.twitter.com/5C0lpyCNhz
— Thomas Gijsbers (@raichubender) 27 april 2020
Mijn release switch had eigenlijk vanaf het begin wel eens problemen met spontaan vastlopen van sommige spellen (voornamelijk minecraft en lego city). Het was mij ook wel eens opgevallen dat de fan vaak voluit draait. Onderhand waren we aan het vastlopen wel een beetje gewend, regelmatig saven is een soort 2e natuur geworden 
Onlangs was de camecard reader stuk gegaan (pinnetje afgebroken) en heb ik deze vervangen.
Omdat ik hem toch open had meteen de koeling losgehaald, schoongemaakt en een korreltje arctic silver tussen gedaan. Nu 3 weken verder geen enkele vastloper meer gehad en ook de ventilator gaat veel minder vaak hard aan.
Oftewel, heb je regelmatig vastlopers of 'de software is afgesloten vanwege een fout' meldingen.. de kans is aanwezig dat de koeling een issue is.
Nog wel iets anders, blijkbaar bestaat er van de camecard reader meerdere versies, ik heb een US versie waardoor mijn touch niet meer werkt. Weet iemand waar ik een EU versie kan krijgen ? (en niet voor de prijs van een halve nieuwe switch)
Onlangs was de camecard reader stuk gegaan (pinnetje afgebroken) en heb ik deze vervangen.
Omdat ik hem toch open had meteen de koeling losgehaald, schoongemaakt en een korreltje arctic silver tussen gedaan. Nu 3 weken verder geen enkele vastloper meer gehad en ook de ventilator gaat veel minder vaak hard aan.
Oftewel, heb je regelmatig vastlopers of 'de software is afgesloten vanwege een fout' meldingen.. de kans is aanwezig dat de koeling een issue is.
Nog wel iets anders, blijkbaar bestaat er van de camecard reader meerdere versies, ik heb een US versie waardoor mijn touch niet meer werkt. Weet iemand waar ik een EU versie kan krijgen ? (en niet voor de prijs van een halve nieuwe switch)
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
"Speciale demo"DCNY schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:33:
Splatoon 2 is nu gratis t/m 6-5, erg vermakelijk!
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Bedankt hiervoor! Was al een tijdje aan het kijken hiernaar, dacht dat het mss een leuke game was voor met de familie. Echter, ik kom er nu achter:DCNY schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:33:
Splatoon 2 is nu gratis t/m 6-5, erg vermakelijk!
- zonder Online abo kun je niets in de lobby doen (geen online multiplayer - logisch)
- local multiplayer werkt niet in de demo
- campaign werkt niet in de demo
- het spel bevat überhaupt geen splitscreen multiplayer
@BoardCrusher Ik begrijp dat je bij het downloaden van de Splatoon 2 demo een 7 dagen online trial code krijgt toegestuurd via de mail, deze niet ontvangen? Heb je Online nog nooit gebruikt kan je het ook gratis proberen.
Nee, ik heb geen mail ontvangen. Maar ik zal inderdaad eens een online trial proberen. Thx!L23 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 13:27:
@BoardCrusher Ik begrijp dat je bij het downloaden van de Splatoon 2 demo een 7 dagen online trial code krijgt toegestuurd via de mail, deze niet ontvangen? Heb je Online nog nooit gebruikt kan je het ook gratis proberen.
Even een vraag voor mensen die zowel xenoblade 1 alswel xenoblade chronicles 2 hebben gespeeld.
Deel 1 heb ik nooit gespeeld want ik had geen wii. Deel 2 ben ik een keer of 3 mee begonnen maar elke keer rond chapter 5 afgehaakt omdat de map en radar me gigantisch begon tegen te staan. Het is echt de meest waardeloze quest marker ever die ik in een grote openwereld game ben tegengekomen. Daarnaast zijn de game mechanics nogal ingewikkeld en onnodig verstopt over hoe je bepaalde dingen moet doen. Je moet nata bene de uitleg kopen van merchants in de game. Ik bedoel huh? Dat hoort gewoon in een overzichtelijk menu te staan zodat je die uitleg nog eens rustig na kan kijken als je even vergeten was hoe dat ook alweer zat.
Hoe verhoudt zich dst tot deel 1? Want diep van binnen is deel 2 een hartstikke leuke game maar die ingewikkeldheid en tutorials je die na 20 uur spelen nog steeds krijgt voorgeschoteld omdat er telkens nog meer mechanics bijkomen en die stront vervelende navigatie middels de quest markers hebben mij er helaas van weerhouden het spel ooit uit te spelen.
Deel 1 heb ik nooit gespeeld want ik had geen wii. Deel 2 ben ik een keer of 3 mee begonnen maar elke keer rond chapter 5 afgehaakt omdat de map en radar me gigantisch begon tegen te staan. Het is echt de meest waardeloze quest marker ever die ik in een grote openwereld game ben tegengekomen. Daarnaast zijn de game mechanics nogal ingewikkeld en onnodig verstopt over hoe je bepaalde dingen moet doen. Je moet nata bene de uitleg kopen van merchants in de game. Ik bedoel huh? Dat hoort gewoon in een overzichtelijk menu te staan zodat je die uitleg nog eens rustig na kan kijken als je even vergeten was hoe dat ook alweer zat.
Hoe verhoudt zich dst tot deel 1? Want diep van binnen is deel 2 een hartstikke leuke game maar die ingewikkeldheid en tutorials je die na 20 uur spelen nog steeds krijgt voorgeschoteld omdat er telkens nog meer mechanics bijkomen en die stront vervelende navigatie middels de quest markers hebben mij er helaas van weerhouden het spel ooit uit te spelen.
Ik heb 1 slechts beperkt gespeeld op de Wii (vooral meegekeken met familielid) - dus misschien kan iemand anders me verbeteren. Het is niet zo vanzelfsprekend om hierop te antwoorden, omdat de Definitive Edition redelijk wat QOL updates krijgt wat het vinden van NPC's en quests betreft. Ik herinner me de map niet zo problematisch als in XC2, maar om eerlijk te zijn, ik had ook vrij weinig probelemen met de map daar. Mechanisch is de combat iets simpeler dan in 2: basically is er ook hier een auto-attack systeem. Elk character heeft battle arts (skills) die je kan gebruiken, en waarbij positionering en timing belangrijk is. Er is nog steeds een break/topple/daze en chain combo systeem, maar het is enigzins simpeler te begrijpen. Geen verschillende wapens, geen blade combos, geen cancels, bijna geen elementen.Kaasje123 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 14:17:
Even een vraag voor mensen die zowel xenoblade 1 alswel xenoblade chronicles 2 hebben gespeeld.
[...]
Er is een hoop informatie op de Japanse Xenoblade Twitter account beschikbaar over de QOL updates, en op het Japanse YouTube kanaal is recent een uitgebreide overzichtstrailer voor het spel geupload. Ik weet niet hoeveel je er mee bent zonder de taal te verstaan, maar je kan altijd eens kijken. Deze link begint vanaf het stuk waarin men combat/arts toont, en vanaf minuut 4 begint men te praten over de QOL updates.
Edit: een Engelstalige video met combat uitleg (Wii versie van XC)
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 04-05-2020 10:53 ]
ik heb zelf de sandisk 400GBDex04 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 19:42:
Welke sd kaart kan ik het beste aanschaffen voor de switch?
https://www.amazon.de/-/n...tle_o05_s00?ie=UTF8&psc=1
werkt perfect en kunnen genoeg games op.
als je er 1 neemt is vooral de leessnelheid belangrijk
Mocht je voor een kleinere maat willen gaan (bijv. 200 GB) dan kun je hem ook bestellen op de Nederlandse versie, daar zijn de kleinere maten gratis verzending en hebben dezelfde prijs.Ruudox schreef op zondag 3 mei 2020 @ 20:04:
[...]
ik heb zelf de sandisk 400GB
als je er 1 neemt is vooral de leessnelheid belangrijk
https://www.amazon.nl/San...d=1588529954&sr=8-1-fkmr1
Zie ook https://tweakers.net/gehe...iWkacOi0NKl_VX6vzqbrSrlAw
[ Voor 12% gewijzigd door Gynnad op 03-05-2020 20:27 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit lijkt me toch wel heel makkelijk op te zoeken, of heb je een meer specifieke vraag?Dex04 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 19:42:
Welke sd kaart kan ik het beste aanschaffen voor de switch?
* RayNbow denkt daar anders over...Ruudox schreef op zondag 3 mei 2020 @ 20:04:
[...]
ik heb zelf de sandisk 400GB
spoiler:
Ik heb dus een 1TB kaart in m'n Switch zitten. 
Niet iedereen koopt ook letterlijk elke game die uit komt
Of speelt 20 games tegelijkertijd.Katmi schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:48:
Niet iedereen koopt ook letterlijk elke game die uit komt
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Je hoeft ze niet tegelijk te spelen om het handig te vinden dat je zonder met die superkleine kaartjes te kloten een game kan spelen die je al maanden niet aangeraakt hebt omdat je daar toevallig even zin in hebt. 
Het is ook een klein beetje met in het achterhoofd dat de eShop ooit een keer ophoudt met bestaan (over een paar generaties) en ik dan graag heb dat alle games waarvoor ik betaald heb op mijn Switch staan zodat ik ze nog eens kan spelen als ik daar zin in heb.
Het is ook een klein beetje met in het achterhoofd dat de eShop ooit een keer ophoudt met bestaan (over een paar generaties) en ik dan graag heb dat alle games waarvoor ik betaald heb op mijn Switch staan zodat ik ze nog eens kan spelen als ik daar zin in heb.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Street of rage 4 is a must buy voor mij. Zin in. Maar stel je voor dat games als zie onder dezelfde vette uitgaves krijgen.
- final fight
- double dragon
- turtles
- golden axe
- alien vs predator
Zou echt super zijn. Moet het wel net zo goed als streets of rage Dit is hoe een classic remake hoort te zijn.
- final fight
- double dragon
- turtles
- golden axe
- alien vs predator
Zou echt super zijn. Moet het wel net zo goed als streets of rage Dit is hoe een classic remake hoort te zijn.
Iemand een tip voor mij?Dagg schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:52:
Zijn er mensen die een tip hebben voor mij aangaande de aanstaande Desperado's III game?
Nogal moeilijk, zelfs wanneer je military en fantasy niet uitsluit. Er wordt gewoon niet zoveel in dit genre geproduceerd. Er is een Commandos port op Switch, maar die port is over het algemeen niet zo goed onthaald.
Als het turn-based mag: kijk eens naar Hard West, Wasteland 2, XCOM 2, The Banner Saga... en dat zijn bijna allemaal al games in het (S)RPG genre, die vrij hard afwijken van wat Desperados eigenlijk is. Er zijn best wat SRPG's op Switch te vinden, als dat je ding blijkt te zijn.
Zelf kan ik Into the Breach aanraden, een turn based tactics game die nogal wat puzzelachtig aanvoelt bij momenten, een gevoel wat ik zelf ook had bij Commandos. Verder weinig te vergelijken natuurlijk
Mario Tennis Aces in het nieuws:
Diverse tennistoppers en andere beroemdheden hebben in een virtueel toernooi - de Stay at Home Slam - bakken met geld opgehaald voor het goede doel op spelcomputer Nintendo Switch.
https://nos.nl/collectie/...p-terwijl-coureurs-ruzien
Diverse tennistoppers en andere beroemdheden hebben in een virtueel toernooi - de Stay at Home Slam - bakken met geld opgehaald voor het goede doel op spelcomputer Nintendo Switch.
https://nos.nl/collectie/...p-terwijl-coureurs-ruzien
[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 04-05-2020 15:59 ]
Ik heb ringfit nu 10 dagen in huis. Vorige week onregelmatig opgepakt. Zit nu in world 4/lvl 18. Doe per sessie een level uitspelen en dan vind ik het wel best. Waar ik sporten saai vind worden na verloop van tijd, vind ik gamen dat niet. Dus ik ben benieuwd wanneer ik de adventure mode heb afgerond of ik dan opnieuw tig worlds ga herspelen.
Om te kijken of het nog effect heeft op mijn conditie ga ik t/m 1 juni dagelijks ringfit adventure doen. Om de week meet ik mezelf op naast gewicht. Het heeft voor mijn gevoel een groot Nederland in beweging gehalte qua bewegingen maar door het in een adventure mode te stoppen met monsters die je moet verslaan om levels te clearen blijf ik het leuk vinden om te doen. Verder hijs ik mezelf in sportkleren, douchen na afloop zodat ik dat ook zou doen als ik zou fitnessen in een sportschool.
Vind sommige minigames (squats, ring indrukken en uittrekken soort whack a mole) nog best intensief verder. Merk ook wel dat het wat met mijn lichaam echt doet verder. Voor nu vind ik het een winwin: al gamend bewegen. Ik heb nog genoeg games om bij te relaxen dus het geeft een mooi alternatief.
Om te kijken of het nog effect heeft op mijn conditie ga ik t/m 1 juni dagelijks ringfit adventure doen. Om de week meet ik mezelf op naast gewicht. Het heeft voor mijn gevoel een groot Nederland in beweging gehalte qua bewegingen maar door het in een adventure mode te stoppen met monsters die je moet verslaan om levels te clearen blijf ik het leuk vinden om te doen. Verder hijs ik mezelf in sportkleren, douchen na afloop zodat ik dat ook zou doen als ik zou fitnessen in een sportschool.
Vind sommige minigames (squats, ring indrukken en uittrekken soort whack a mole) nog best intensief verder. Merk ook wel dat het wat met mijn lichaam echt doet verder. Voor nu vind ik het een winwin: al gamend bewegen. Ik heb nog genoeg games om bij te relaxen dus het geeft een mooi alternatief.
@Joosie200 Ik heb het nu 19 dagen in huis en elke dag opgepakt, world 6/lvl 43. Gamen maakt het inderdaad een stuk leuker, ik doe nu al een tijdje allemaal oefeningen thuis die ik normaal na een week alweer zat zou zijn.
Ik heb geen idee hoe lang ik hiermee door blijf gaan, waren de sportscholen niet dicht gegaan dan had ik het nooit aangeschaft, maar ga in ieder geval de adventure mode afronden. Ik begrijp dat als je de adventure mode hebt afgerond en opnieuw gaat spelen dat er weer extra elementen aan worden toegevoegd, de game blijft vernieuwen. Ik zie mijzelf voorlopig nog wel dagelijks kniedansen, planken en ringduwen.
Ik heb geen idee hoe lang ik hiermee door blijf gaan, waren de sportscholen niet dicht gegaan dan had ik het nooit aangeschaft, maar ga in ieder geval de adventure mode afronden. Ik begrijp dat als je de adventure mode hebt afgerond en opnieuw gaat spelen dat er weer extra elementen aan worden toegevoegd, de game blijft vernieuwen. Ik zie mijzelf voorlopig nog wel dagelijks kniedansen, planken en ringduwen.
Jammer en dank voor deze tips, ik ga ze eens nakijken. Altijd goed om iemand je favo te vermelden, maakt mij weer extra nieuwsgierig.JackAvery schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:52:
[...]
Nogal moeilijk, zelfs wanneer je military en fantasy niet uitsluit. Er wordt gewoon niet zoveel in dit genre geproduceerd. Er is een Commandos port op Switch, maar die port is over het algemeen niet zo goed onthaald.
Als het turn-based mag: kijk eens naar Hard West, Wasteland 2, XCOM 2, The Banner Saga... en dat zijn bijna allemaal al games in het (S)RPG genre, die vrij hard afwijken van wat Desperados eigenlijk is. Er zijn best wat SRPG's op Switch te vinden, als dat je ding blijkt te zijn.
Zelf kan ik Into the Breach aanraden, een turn based tactics game die nogal wat puzzelachtig aanvoelt bij momenten, een gevoel wat ik zelf ook had bij Commandos. Verder weinig te vergelijken natuurlijk
Dank nogmaals!
Toch benieuwd, hoe lang duurt zo'n level?L23 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:19:
@Joosie200 Ik heb het nu 19 dagen in huis en elke dag opgepakt, world 6/lvl 43. Gamen maakt het inderdaad een stuk leuker, ik doe nu al een tijdje allemaal oefeningen thuis die ik normaal na een week alweer zat zou zijn.
*Heb hem al een tijd thuis liggen, maar nog geen motivatie gehad om te beginnen.
Ik had het twee keer opgepakt om te proberen met een dag rust er tussen. Het heeft story wise weinig om handen maar dat hoeft ook niet. Het is meer bedoeld om de diverse oefeningen aan elkaar te rijgen. Ik zie al wel dezelfde level designs terug komen. Verder heb ik begrepen dat bepaalde work outs geupgrade kunnen worden van lvl 1 tot een lvl 2. Maakt het ook interessanter want ik merk nu al na een vierde keer ringfitten dat ik bepaalde oefeningen skip want te weinig dps.L23 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:19:
@Joosie200 Ik heb het nu 19 dagen in huis en elke dag opgepakt, world 6/lvl 43. Ik begrijp dat als je de adventure mode hebt afgerond en opnieuw gaat spelen dat er weer extra elementen aan worden toegevoegd, de game blijft vernieuwen. Ik zie mijzelf voorlopig nog wel dagelijks kniedansen, planken en ringduwen.
Juist Dragaux heeft een flinke smak aan hp. En je avatar in het begin niet. Dus doe ik liever een yoga oefening voor de betere dps dan bijv een squat of iets dergelijks. Pak ook liever AoE oefeningen mee die meteen drie of meer monsters triggeren. Is toch een stukje effectiever dan telkens oefeningen doen die slechts 1 monster per keer kunnen targetten.
Maar goed om te weten dat er nieuwe elementen bij komen. Het is een mixup van Wii fitness met basic rpg elementen en zo'n temple run. Obstakels ontwijken onderweg en vooral muntjes hamsteren werkt verslavend voor mij
Hangt van het type wereld af. De een is uitgebreider qua te doorlopen lvls dan de andere. Merk wel dat ik vandaag 1 uur inclusief scenes en toelichting verder was voor 25min feitelijke workout tijd. En dat was dan dus wereld drie. Wereld een en twee had ik denk ik 45min totale tijd inclusief scenes en toelichting voor 20min workout tijd.Brammos85 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:35:
[...]
Toch benieuwd, hoe lang duurt zo'n level?
*Heb hem al een tijd thuis liggen, maar nog geen motivatie gehad om te beginnen.
[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 04-05-2020 17:39 ]
@Brammos85 Level 43 wat ik aangaf, dat is het level van je personage, door Fitness Punten (FP) wat hetzelfde is als XP ga je in levels omhoog. Zo krijg je nieuwe fitness oefeningen en kan je upgrades uitvoeren.
Een level in het hoofdstuk varieert. kan een paar minuten zijn, maar ook meer dan 10 minuten. Zo zijn er mini games, levels waar je voornamelijk tegen monsters moet vechten (fitness oefeningen), levels waar je voornamelijk aan het joggen bent en boss fights.
Ik zou het gewoon eens proberen, de game is erg vrijblijvend, je kan het op je eigen tempo en niveau doen en zelf bepalen welke fitness oefeningen je wilt doen.
Een level in het hoofdstuk varieert. kan een paar minuten zijn, maar ook meer dan 10 minuten. Zo zijn er mini games, levels waar je voornamelijk tegen monsters moet vechten (fitness oefeningen), levels waar je voornamelijk aan het joggen bent en boss fights.
Ik zou het gewoon eens proberen, de game is erg vrijblijvend, je kan het op je eigen tempo en niveau doen en zelf bepalen welke fitness oefeningen je wilt doen.
Nieuws voor de mensen met interesse in een gewone fysieke editie van Streets of Rage 4: deze zou gewoon in Europa beschikbaar worden dankzij Merge Games. Zou pas worden aangekondigd nadat de Limited Run Games pre-orders over zijn, embargo op deze info staat dus tot de 7de. Bron is dit Twitter thread. Deze editie zou ook in de retail verschijnen. Gezien een Duitse fysieke editie is gekeurd door USK en die keuring aangevraagd werd door Merge Games, lijkt deze informatie te kloppen.
[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 05-05-2020 15:40 ]
http://www.gameblog.fr/ne...itions-physiques-s-annonc
Streets of Rage is vanaf 7 mei te pre-orderen. Er komt een standaard versie voor €39,99 en een Signature Edition voor €59,99. Komt uit op 24 juli.
Streets of Rage is vanaf 7 mei te pre-orderen. Er komt een standaard versie voor €39,99 en een Signature Edition voor €59,99. Komt uit op 24 juli.
Wat nieuws:
- In de conference call voor hun aandeelhouders heeft EA aangekondigd dat er dit fiscale jaar meer van hun huidige games Switch ports zullen krijgen (bron: Gematsu)
- Nintendo of America heeft nu een datum voor de digitale release van The Wonderful 101: 19 mei. De Europese websites hebben ondertussen ook een preorderpagina voor het spel online, zonder datum. Edit: de EU datum blijft 22 mei, zoals origineel gepland (Bron: Platinum).
- Meer een heads-up dan nieuws: mocht je het nog niet gezien hebben, zowel Toki Tori 2+ als RIVE van het Nederlandse Two Tribes staan in de korting voor €1.49 en zijn absoluut de moeite om eens te checken.
- 2D actie-platformer Foregone krijgt een console release op 5 oktober
- Team 17 publiceert deze zomer Rogue Heroes: Ruins of Tasos. Deze roguelike RPG - origineel een kickstarter project - is speelbaar met maximaal vier personen. Meer info op de Team 17 website of in de trailer.
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 06-05-2020 16:45 ]
Zojuist Ori and the blind forest uitgespeeld op de normale moeilijkheidsgraad, een keer of 500 doodgegaan maar wat een geweldige game ervaring was het
Nu heb ik wat gameplay beelden gezien van Hollow Knight, maar de stijl vind ik dan weer een stuk minder (ondanks dat het een top-game is als ik de reviews mag geloven), nog even verder zoeken dus...
Ondertussen ook weer verder gegaan met Mario Kart 8 en het gaat al stukken beter dan in het begin, nu bezig met de 150cc klasse.
Wat is dat toch dat je bijna de gehele race in de voorste linie zit en dan (vaker wel dan niet) vlak voor de finish een bliksem en/of blauw schild en/of rood schild voor je kiezen krijgt?
Nu weet ik hoe je de schilden kunt ontwijken; met een super-toeter of een mushroom maar die items heb ik zelden aan het einde van een race.
Nu heb ik wat gameplay beelden gezien van Hollow Knight, maar de stijl vind ik dan weer een stuk minder (ondanks dat het een top-game is als ik de reviews mag geloven), nog even verder zoeken dus...
Ondertussen ook weer verder gegaan met Mario Kart 8 en het gaat al stukken beter dan in het begin, nu bezig met de 150cc klasse.
Wat is dat toch dat je bijna de gehele race in de voorste linie zit en dan (vaker wel dan niet) vlak voor de finish een bliksem en/of blauw schild en/of rood schild voor je kiezen krijgt?
Nu weet ik hoe je de schilden kunt ontwijken; met een super-toeter of een mushroom maar die items heb ik zelden aan het einde van een race.
Verwijderd
Hollow Knight draait ook meer om combat dan Ori en is iets lastiger. Wel echt een top spel overigens!WenJam schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:28:
Zojuist Ori and the blind forest uitgespeeld op de normale moeilijkheidsgraad, een keer of 500 doodgegaan maar wat een geweldige game ervaring was het![]()
Als je meer van de ontspannen metroidvania games bent is Yoku's Island Express een aanrader. Is qua sfeer een stuk lichter met meer focus op platforming dan combat.
Tegen de gewone schildjes kan je ook een banaan oid achter je auto hangen dan kan een rood schildje je in iedergeval niks meer doen, ben je wel je banaan kwijt.WenJam schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:28:
Zojuist Ori and the blind forest uitgespeeld op de normale moeilijkheidsgraad, een keer of 500 doodgegaan maar wat een geweldige game ervaring was het![]()
Heee, dat van een mushroom wist ik niet! Dus net als dat blauwe schild je gaat raken, boost je en mist dat schild dan? Dit werkt niet voor rode, toch?WenJam schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:28:
Rode kun je volgens mij ontwijken door (in een bocht) net voor impact de boost te gebruiken, met een beetje geluk mist hij dan of raakt hij iets anders.SanderL schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:06:
[...]
Heee, dat van een mushroom wist ik niet! Dus net als dat blauwe schild je gaat raken, boost je en mist dat schild dan? Dit werkt niet voor rode, toch?
Bij blauwe is mij dit nog nooit gelukt

Let wel, mijn ervaringen zijn gebaseerd op de WiiU versie.
Schijnt dat je de mushroom moet gebruiken als de blue shell nét naar beneden komt om te exploderen. Is mij nog nooit gelukt, buiten het feit dat ik nagenoeg nooit een mushroom krijg als ik eerste sta...Zspirit schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:49:
[...]
Rode kun je volgens mij ontwijken door (in een bocht) net voor impact de boost te gebruiken, met een beetje geluk mist hij dan of raakt hij iets anders.
Bij blauwe is mij dit nog nooit gelukt![]()
Let wel, mijn ervaringen zijn gebaseerd op de WiiU versie.
PSN: Redrafted
Laatst mijn (uitstekende) 2017 model Switch verkocht en een 2019 model aangeschaft. De eerste had regelmatig een soort scanlines in het beeld en is retour gegaan naar Amazon. Vervolgens één besteld bij Bol.com. Deze had een irritante ventilator. Juist bij lage toeren had deze een heel vervelend geluid. Niet hard, maar gewoon een vervelende toonhoogte. Ook deze retour gestuurd. Vandaag weer een Switch ontvangen (via Amazon). Geen scanlines en weer een gewone ventilator. Bij deze zitten de joycons wel een stukje losser dan bij de voorgaande modellen, maar dat neem ik maar voor lief. Heb 'm toch meestal in een Skull & Co. gripcase zitten. Die zorgt voor extra stevigheid.
Ik weet niet of ik gewoon pech heb gehad of dat er (redelijk) wat variatie in kwaliteit zit tussen de Switches.
Ik weet niet of ik gewoon pech heb gehad of dat er (redelijk) wat variatie in kwaliteit zit tussen de Switches.
Ik denk als je deze retour stuurt, je een ander krijgt waarbij het scherm net niet recht zit, en als je die retour stuurt, de trilmotor veel lawaai maakt, enz... Wil niet zeggen dat je een zeikerd bent, maar elke keer wel iets opvalt. Ik kan op deze manier ook wel meerdere punten opnoemen over "mijn" model.Cannoli schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 17:12:
Laatst mijn (uitstekende) 2017 model Switch verkocht en een 2019 model aangeschaft. De eerste had regelmatig een soort scanlines in het beeld en is retour gegaan naar Amazon. Vervolgens één besteld bij Bol.com. Deze had een irritante ventilator. Juist bij lage toeren had deze een heel vervelend geluid. Niet hard, maar gewoon een vervelende toonhoogte. Ook deze retour gestuurd. Vandaag weer een Switch ontvangen (via Amazon). Geen scanlines en weer een gewone ventilator. Bij deze zitten de joycons wel een stukje losser dan bij de voorgaande modellen, maar dat neem ik maar voor lief. Heb 'm toch meestal in een Skull & Co. gripcase zitten. Die zorgt voor extra stevigheid.
WB kondigt een uitbreiding/update voor MK11 aan:
En er iseen nieuwe trailer voor Dragon Ball FighterZ waarin Ultra Instinct Goku geshowed wordt:
@Cannoli , buiten de wat lossere JC rails heb ik eigenlijk nog nooit van die problemen gehoord. Die kan je trouwens gewoon wat strakker schroeven (al zou ik ze ook niet te strak maken). Betekent niet dat ze niet voorkomen, gewoon dat het euvels zijn die misschien niet zo vaak voorkomen en waar de ene al gevoeliger voor is dan de ander. Switch is een relatief goedkope tablet, ik verwacht sowieso geen Apple niveau kwaliteitscontrole daar...
En er iseen nieuwe trailer voor Dragon Ball FighterZ waarin Ultra Instinct Goku geshowed wordt:
@Cannoli , buiten de wat lossere JC rails heb ik eigenlijk nog nooit van die problemen gehoord. Die kan je trouwens gewoon wat strakker schroeven (al zou ik ze ook niet te strak maken). Betekent niet dat ze niet voorkomen, gewoon dat het euvels zijn die misschien niet zo vaak voorkomen en waar de ene al gevoeliger voor is dan de ander. Switch is een relatief goedkope tablet, ik verwacht sowieso geen Apple niveau kwaliteitscontrole daar...
Ik begrijp het heel goed als mensen denken/vinden dat ik een zeikerd ben. Maar ik denk dat ik gewoon gewend ben geraakt aan een erg goede Switch. Mijn eerste Switch was bijna perfect, dan gaan dit soort dingen opvallen.FabianNL schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:02:
[...]
Ik denk als je deze retour stuurt, je een ander krijgt waarbij het scherm net niet recht zit, en als je die retour stuurt, de trilmotor veel lawaai maakt, enz... Wil niet zeggen dat je een zeikerd bent, maar elke keer wel iets opvalt. Ik kan op deze manier ook wel meerdere punten opnoemen over "mijn" model.
De 'scanlines' waren gewoon buggy (imo een defect) en daar zijn meer klachten over te vinden op internet. De ventilator is persoonlijker, ik denk dat 95% van de mensen het niet opgevallen was (of dat ze zich er niet aan geërgerd zouden hadden).
De lossere joycons vind ik niet echt een probleem. Heb er geen last van.
Vind het alleen opvallen dat er zoveel variatie in kleine afwijkingen zit.
@JackAvery Je hebt helemaal gelijk. Voor deze prijs kun je inderdaad geen Apple QC verwachten.
Even vraagje.
Ik heb Nintendo online op mijn naam. (Ik heb een switch lite mijn zoontje een gewone)
Ik gebruik het eigenlijk niet maar mijn zoontje wel maar nu op mijn account.
Kan ik het niet overzetten op zijn account ? Want hij krijgt vandeweek animalcrossing en dan is online volgens mij wel noodzakelijk.
Ik heb Nintendo online op mijn naam. (Ik heb een switch lite mijn zoontje een gewone)
Ik gebruik het eigenlijk niet maar mijn zoontje wel maar nu op mijn account.
Kan ik het niet overzetten op zijn account ? Want hij krijgt vandeweek animalcrossing en dan is online volgens mij wel noodzakelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door harley op 06-05-2020 21:02 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
@harley Nee, je kan Nintendo Online niet overzetten naar een ander account. Wat je wel kan doen is wisselen naar een familielidmaatschap, je ontvangt dan een korting op basis van het resterende aantal dagen van je individuele lidmaatschap. Mogelijk goedkoper dan een nieuw individuele lidmaatschap kopen voor het account van je zoontje.
Nintendo Switch Online - Veelgestelde vragen
Nintendo Switch Online - Veelgestelde vragen
[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 06-05-2020 22:07 ]
Dat is alleen nodig voor als je bij vrienden (andere animal crossing gebruikers) hun eiland wilt.harley schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:02:
Even vraagje.
animalcrossing en dan is online volgens mij wel noodzakelijk.
Een work-around is het spel met jouw account starten...
Bij mijn eerste Switch lite deed na 3 weken de volumeknop het niet meer... Ik weet het, je kunt het volume ook via het menu instellen maar dat ding moet gewoon in orde zijn.Cannoli schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 17:12:
Net kwam Nintendo's verslag online van het voorbije fiscale jaar (eindigt 31 maart 2020). Verslag vind je hier, conference call powerpoint hier. Ik ga deze post rustig updaten, maar alvast een paar highlights:
Dit fiscale jaar verscheepte Nintendo 21.03 miljoen Switches (14.83 gewone / 6.19m Lites). Dit brengt het totaal op 55,77 miljoen Nintendo Switches op ~drie jaar tijd, waarvan 14.4 miljoen in Europa. Console-leveringen zijn 24% hoger dan het vorige FY. In het komende FY (dus tot eind maart 2021) verwacht Nintendo momenteel 19 miljoen consoles te verschepen. Wat de effectieve verkochte consoles betreft, zien we in alle regio's stijgingen van 19 tot 33% tov FY2018-19:

Software:
Op Nintendo platformen werden 168.72 miljoen units software verkocht in dit FY (+42.3%), goed voor een omzet van bijna 11 miljard euro (1,254 miljard Yen). Europa was goed voor een aandeel van ~50 miljoen units. First-party games vertegenwoordigen 82.8% van alle software sales. Voor de periode 2020-21 voorspelt Nintendo voorlopig 140 miljoen software units te verkopen.
27 titels verkochten het afgelopen FY meer dan een miljoen exemplaren, waaronder 18 titels van Nintendo - lijst van die first-party games volgt hieronder:
Animal Crossing is de snelst verkopende launch van een Switch game tot nu toe. New Horizons heeft reeds de individuele lifetime sales van alle vorige games voorbijgestoken. Ongeveer de helft van de sales van AC:NH was digitaal volgens de conference call (bron) - m.a.w. dus meer dan 6 miljoen exemplaren.
Digitaal en mobile:
34% van de softwareomzet op Nintendo platformen zijn te danken aan digitale sales (in 2018-19 was dit 24.8%). De split tussen game sales en DLC/MTX/Abonnementen is ongeveer 70/30. Met 204 miljard yen aan digitale omzet is het proportie aan digitale sales gestegen met 71.8% t.o.v. het FY 2018-19.
Misschien interessant om te vermelden is dat het afgelopen kwartaal de digitale sales enorm gestegen zijn - de periode januari tot maart 2020 was 48.5% van de software omzet digitaal. Dit is mede te danken aan Animal Crossing, maar mogelijk zien we hier ook de invloed van de huidige globale omstandigheden.
Het aantal Nintendo Switch Online abonnees zou nu hoger dan 15 miljoen liggen, o.a. dankzij Animal Crossing en Pokémon (bron: conference call aandeelhouders)... then again, dat is hetzelfde cijfer als vorig kwartaal vermeld werd
Op smartphones zien we een lichte stijging van 11.5 % naar 51 miljard Yen omzet. Opvallend (maar niet verrassend) is dat Animal Crossing: Pocket Camp meelift op het succes van New Horizons - recent is het aantal actieve spelers significant gestegen. Mario Kart Tour is ondertussen meer dan 400 miljoen keer gedownload.
Financieel:
Totale omzet is 1.308 miljard yen (€11.4 miljard), een stijging van 9%. Het gros van de omzet komt van Switch hard- en software (94%), 4% komt van mobiele games. ~1% van de omzet is er dankzij de 3DS. Operationele winst is 41% gestegen t.o.v. FY2018-19, en was 352 miljard yen (~€3.07 miljard).
Merk op dat dit het vierde beste fiscale jaar ooit is in de geschiedenis van Nintendo wat operationele winst betreft.

Bron: Daniel Ahmad (twitter)
COVID-19 impact
Het virus heeft bijna geen invloed gehad op de resultaten van het afgelopen fiscale jaar. Hoewel de globale pandemie duidelijk een impact had in de periode februari-maart op producte en logistiek, lijken de vertragingen op dit vlak verbeterd te zijn. Toekomstig risico bestaat als er een tekort komt aan individuele componenten, bvb. als de globale impact van het virus versterkt. De impact op games in development en R&D valt moeilijk te voorspellen, maar voor Japan voorspelt Nintendo toch dat Home Office en dergelijke impact gaat hebben op de interne release schema's. Men verwacht echter niet dat titels die momenteel in ontwikkeling zijn, vertraging gaan ondervinden. Op termijn is het ook mogelijk dat sales beïnvloed worden door de pandemie door wereldwijde beperkingen op fysieke retail.
Merk op: deze sectie leest nogal alsof Nintendo zichzelf indekt, veel 'mays' en 'ifs'. M.a.w., niemand weet het echt
Projecties voor het FY2020-21 houden de omstandigheden van de pandemie in gedachten maar kunnen natuurlijk altijd bijgesteld worden omdat er zoveel onzekere factoren zijn.
- 21.03 miljoen Switches verscheept, waarvan 6.19m Lites. (+24% tov vorig FY)
- 168.72 miljoen verkochte software (+42.3% tov vorig FY)
- 27 titels in dit FY die > 1 miljoen software verkochten (18 first party)
- 34% van software omzet is digitaal
- 11.77 miljoen exemplaren van Animal Crossing tussen 20 en 31 maart. Na zes weken staat de teller nu op 13.41 miljoen verkochte (niet verscheepte!) exemplaren.
Dit fiscale jaar verscheepte Nintendo 21.03 miljoen Switches (14.83 gewone / 6.19m Lites). Dit brengt het totaal op 55,77 miljoen Nintendo Switches op ~drie jaar tijd, waarvan 14.4 miljoen in Europa. Console-leveringen zijn 24% hoger dan het vorige FY. In het komende FY (dus tot eind maart 2021) verwacht Nintendo momenteel 19 miljoen consoles te verschepen. Wat de effectieve verkochte consoles betreft, zien we in alle regio's stijgingen van 19 tot 33% tov FY2018-19:
Software:
Op Nintendo platformen werden 168.72 miljoen units software verkocht in dit FY (+42.3%), goed voor een omzet van bijna 11 miljard euro (1,254 miljard Yen). Europa was goed voor een aandeel van ~50 miljoen units. First-party games vertegenwoordigen 82.8% van alle software sales. Voor de periode 2020-21 voorspelt Nintendo voorlopig 140 miljoen software units te verkopen.
27 titels verkochten het afgelopen FY meer dan een miljoen exemplaren, waaronder 18 titels van Nintendo - lijst van die first-party games volgt hieronder:
Opvallend: Dit fiscale jaar zijn er twee titels met meer dan 10 miljoen sales, en twee met meer dan 5 miljoen. Breath of the Wild heeft Super Mario Odyssey ingehaald. Mario Kart 8 benadert de 25 miljoen sales. Ring Fit is de beste nieuwe IP met 2.73 miljoen exemplaren (en had vast nog een pak meer kunnen verkopen mits voorraad). Pokémon Sword/Shield is reeds X&Y en Sun & Moon voorbijgestoken in lifetime sales - het is de 4de best verkochte Pokémon game ooit, en zal mogelijk nog wel een paar plekken in die lijst stijgen. Super Mario Party is de eerste game in de franchise die de kaap van 10 miljoen bereikt.
- Pokémon Sword/Shield - 17.37 miljoen
- Animal Crossing - 11.77m
- Mario Kart 8 Deluxe - 8.08m (totaal: 24.77m)
- Luigi's Mansion 3 - 6.33m
- Super Mario Maker 2 - 5.48m
- Super Smash Bros Ultimate - 5.03m (tot: 18.84m)
- The Legend of Zelda: BOTW - 4.64m (tot: 17.41m)
- The Legend of Zelda: Link's Awakening - 4.38m
- Super Mario Party - 3.7m (tot: 10.1m)
- New Super Mario Bros. U Deluxe - 3.29m (tot: 6.6m)
- Super Mario Odyssey - 2.97m (tot: 17.41m)
- Fire Emblem: 3H - 2.87m
- Ring Fit Adventure - 2.73m
- Splatoon 2 - 1.43m (tot: 10.13m)
- Pokémon Let's Go Pikachu/Eevee - 1.34m (tot: 11.97m)
- Pokémon Mystery Dungeon - 1.26m
- Marvel Ultimate Alliance 3 - 1.08m
- Astral Chain -- 1.08m
Animal Crossing is de snelst verkopende launch van een Switch game tot nu toe. New Horizons heeft reeds de individuele lifetime sales van alle vorige games voorbijgestoken. Ongeveer de helft van de sales van AC:NH was digitaal volgens de conference call (bron) - m.a.w. dus meer dan 6 miljoen exemplaren.
Digitaal en mobile:
34% van de softwareomzet op Nintendo platformen zijn te danken aan digitale sales (in 2018-19 was dit 24.8%). De split tussen game sales en DLC/MTX/Abonnementen is ongeveer 70/30. Met 204 miljard yen aan digitale omzet is het proportie aan digitale sales gestegen met 71.8% t.o.v. het FY 2018-19.
Misschien interessant om te vermelden is dat het afgelopen kwartaal de digitale sales enorm gestegen zijn - de periode januari tot maart 2020 was 48.5% van de software omzet digitaal. Dit is mede te danken aan Animal Crossing, maar mogelijk zien we hier ook de invloed van de huidige globale omstandigheden.
Het aantal Nintendo Switch Online abonnees zou nu hoger dan 15 miljoen liggen, o.a. dankzij Animal Crossing en Pokémon (bron: conference call aandeelhouders)... then again, dat is hetzelfde cijfer als vorig kwartaal vermeld werd
Op smartphones zien we een lichte stijging van 11.5 % naar 51 miljard Yen omzet. Opvallend (maar niet verrassend) is dat Animal Crossing: Pocket Camp meelift op het succes van New Horizons - recent is het aantal actieve spelers significant gestegen. Mario Kart Tour is ondertussen meer dan 400 miljoen keer gedownload.
Financieel:
Totale omzet is 1.308 miljard yen (€11.4 miljard), een stijging van 9%. Het gros van de omzet komt van Switch hard- en software (94%), 4% komt van mobiele games. ~1% van de omzet is er dankzij de 3DS. Operationele winst is 41% gestegen t.o.v. FY2018-19, en was 352 miljard yen (~€3.07 miljard).
Merk op dat dit het vierde beste fiscale jaar ooit is in de geschiedenis van Nintendo wat operationele winst betreft.
Bron: Daniel Ahmad (twitter)
COVID-19 impact
Het virus heeft bijna geen invloed gehad op de resultaten van het afgelopen fiscale jaar. Hoewel de globale pandemie duidelijk een impact had in de periode februari-maart op producte en logistiek, lijken de vertragingen op dit vlak verbeterd te zijn. Toekomstig risico bestaat als er een tekort komt aan individuele componenten, bvb. als de globale impact van het virus versterkt. De impact op games in development en R&D valt moeilijk te voorspellen, maar voor Japan voorspelt Nintendo toch dat Home Office en dergelijke impact gaat hebben op de interne release schema's. Men verwacht echter niet dat titels die momenteel in ontwikkeling zijn, vertraging gaan ondervinden. Op termijn is het ook mogelijk dat sales beïnvloed worden door de pandemie door wereldwijde beperkingen op fysieke retail.
Merk op: deze sectie leest nogal alsof Nintendo zichzelf indekt, veel 'mays' en 'ifs'. M.a.w., niemand weet het echt
Projecties voor het FY2020-21 houden de omstandigheden van de pandemie in gedachten maar kunnen natuurlijk altijd bijgesteld worden omdat er zoveel onzekere factoren zijn.
[ Voor 103% gewijzigd door JackAvery op 09-05-2020 11:23 ]
Vooropgesteld, ik heb sor4 nog niet gespeeld, maar er is natuurlijk niet heel veel wat je kan doen met het genre, ik verwacht niet nog veel meer van dit soort sequels. Maar hij lijkt aardig positief ontvangen, afwachten of het ook commercieel een succes word, dan wie weet,Turfschipper schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:22:
Street of rage 4 is a must buy voor mij. Zin in. Maar stel je voor dat games als zie onder dezelfde vette uitgaves krijgen.
- final fight
- double dragon
- turtles
- golden axe
- alien vs predator
Wat tips dan:
- castle crashers (weet niet of die er ook is voor de switch?)
En rr is al een capcom beat em up bundle, met gelijksoortige games, wellicht iets voor jou? En licentie hell maar AvP was vroeger echt een van mijn favo beat em ups (ben ook dol op beide franchises) voor zover ik weet is de enige manier (ok naast jamma/supergun arcade frankenstein set ups) om dit legaal te spelen de capcom stick in de vorm van het capcom logo (zag hem laatst nog liggen bij de media markt! )
Caddilacs vs dinosaurs is ook geweldig, en laatst toevallig final fight 2 is geprobeerd, maar what can i say, leuk maar niet een classic. Beetje typisch geval van capcom en koeien lastig vallen
10 second ninja DONE
Is het niet mogelijk om games in de e-shop van Nintendo te kopen zonder het koppelen van een Switch?
Before me there were many, after me there will be none
Ik heb vandaag voor mijn dochter een Switch gekocht. Dit word de 2e switch in huis, mijn account is primair op de 1e switch en de kids vallen onder mijn toezicht.
Nu weet ik dat ik mijn account op de 2e switch kan installeren en daar ook de digitale aankopen op kan spelen. Het is me alleen niet helemaal duidelijk of het ook mogelijk is om tegelijkertijd dezelfde game te spelen. Zouden de kids bijvoorbeeld samen Animal Crossing kunnen spelen?
Nu weet ik dat ik mijn account op de 2e switch kan installeren en daar ook de digitale aankopen op kan spelen. Het is me alleen niet helemaal duidelijk of het ook mogelijk is om tegelijkertijd dezelfde game te spelen. Zouden de kids bijvoorbeeld samen Animal Crossing kunnen spelen?
Untappd: Kapitein_Merijn
@Kapitein Merijn Nope, dat is niet mogelijk. Je kunt wel op beide spelen, maar niet tegelijk met 1 aankoop zeg maar.
Thanx, daar was ik al bang voor.Arunia schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:35:
@Kapitein Merijn Nope, dat is niet mogelijk. Je kunt wel op beide spelen, maar niet tegelijk met 1 aankoop zeg maar.
Ook erg vervelend dat het spelen van digitale aankopen alleen mogelijk is als er een internetverbinding is.
Untappd: Kapitein_Merijn
@Kapitein Merijn Dat is alleen op een secundaire Switch dat je een verbinding met internet nodig hebt. Dit om te controleren dat je met de andere niet bezig bent.
Je kunt enkel een digitale kopie op beide apparaten tegelijk spelen met de volgende 'spelregels':
- Op beide switchen moet het account staan waar het digitale kopie op gekocht is.
- Op de primaire switch speel je het spel met een ander account.
- Op de secondaire switch speel je het spel met het account waar je het spel mee gekocht hebt. Wel moet deze ten alle tijden aan het internet verbonden zijn.
- Op beide switchen moet het account staan waar het digitale kopie op gekocht is.
- Op de primaire switch speel je het spel met een ander account.
- Op de secondaire switch speel je het spel met het account waar je het spel mee gekocht hebt. Wel moet deze ten alle tijden aan het internet verbonden zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door BeZaX op 07-05-2020 15:41 ]
Volgens mij is dan alleen nog het probleem hoe je Animal Crossing samen speelt, met dezelfde digitale kopie kan je volgens mij niet lokaal samen spelen, maar wel via internet?
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic