Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Bedankt! Ik reed in de pauze even een rondje en reed langs de MM , even gekeken en er lagen er nog heel wat stuks.L23 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:53:
@layzzzz ik raad aan om Budgetgaming in de gaten te houden, ik zie vrijwel dagelijks dat het ergens voor een normale prijs te bestellen is. Komen nog genoeg kansen.
Btw, morgen krijgt de Intertoys in Zuid-Holland weer een lading binnen, ik zou dus de Intertoys even in de middag bellen, reserveren kan, wel zelfde dag ophalen.
[ Voor 17% gewijzigd door layzzzz op 23-04-2020 14:59 ]
Je hebt gelijk maar volgende keer graag een TR aanmaken voor dit soort zaken.
[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 24-04-2020 11:58 ]
Nou nee, het gaat eigenlijk vooral over Ring Fit Adventue. Afgedreven van "shit is moeilijk te vinden", via "scalpers zijn maar vervelend" naar "yay ik heb er een voor minder dan 80 euro.DaLass schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:06:
Is GoT stuk? Volgens de titel van dit topic zou het moeten gaan om "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4", maar volgens mij is het inhoudelijk het "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic" geworden?
Maar inderdaad, past niet heel erg meer bij de titel.
Meer on topic: ik ben erachter dat ik fysieke games maar vervelend vind. Ding zit in dock, ik wil van animal crossing naar ring fit en weer terug, maar moet steeds wisselen. Nu weet ik weer waarom ik op PC/PS4 alles digitaal heb...
Ook ik bemerk dat ik fysieke games minder speel i.v.m. het wisselen; ik heb Mario Odyssey, Super Mario Bros Deluxe en Ringfit fysiek, maar Ringfit heeft daar de hoofdlocatie.
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Pakketje zou zojuist bij mij afgeleverd zijn. Maar er is niet aan de deur gebeld, noch een briefje in mijn brievenbus. Met andere woorden: zoek.Zeror schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:44:
Bestelling bij Intertoys is gelukkig niet gecanceld. Net de verzendbevestiging ontvangen. Kan ik dit weekend gaan sporten thuis.
Eerste keer dat ik dit zo krijg bij DHL... Voorheen altijd zeer goed gegaan.
EDIT: Pakketje is dan uiteindelijk alsnog binnen!
Even gespeeld en phoe, ik moet zeggen dat het echt wel een kleine workout is. Wel heel tof!
[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Lion op 24-04-2020 11:08 ]
Ik heb op de Switch heel bewust tot nu toe alles digitaal gekocht. Qua prijzen scheelt het minimaal, zolang je geduld hebt om te wachten op de aanbiedingen, en het niet hoeven te wisselen is ideaal! Zowel in de dock als als handheld zijnde, is het wisselen of het zeulen van kaartjes maar ellendig...Bundin schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:44:
[...]
Meer on topic: ik ben erachter dat ik fysieke games maar vervelend vind. Ding zit in dock, ik wil van animal crossing naar ring fit en weer terug, maar moet steeds wisselen. Nu weet ik weer waarom ik op PC/PS4 alles digitaal heb...
Op de PS4 heb ik wel alles fysiek, wisselen is veel makkelijker en tweedehands fysiek is veel goedkoper!
In tv mode heb je 3 USB-A poorten beschikbaar via de dockpgs010 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 22:30:
Op welke manier is het eigenlijk mogelijk om meerdere bedrade controllers tegelijkertijd op de switch aan te sluiten? Ik overweeg er namelijk meerdere te kopen, maar kan niet vinden hoe dat in de praktijk eruit ziet
200 fish found!
Wauw over verder kijken dan je neus lang is gesproken... Die twee usb poorten aan de buitenkant zijn mij nooit opgevallen. Ik dacht al die tijd dat ik er maar èèn had.Zeehond schreef op donderdag 23 april 2020 @ 22:49:
[...]
In tv mode heb je 3 USB-A poorten beschikbaar via de dock.
[Twitter: https://twitter.com/NintendoAUNZ/status/1253579427033702402]
Oh, en de coral Switch Lite releast vandaag
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
80-90 was gewoon teveel voor mij. Paar weken geleden nog gekocht voor €60,- Niet verwacht zo laag (lees: normaal) te pakken kunnen krijgen.Peter_Aragorn schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:07:
Damn, wat een belachelijke prijzen overal (inclusief tweedehands) voor Ring Fit zeg. Niet normaal.
Hier in de gaten houden; https://www.budgetgaming.nl/switch/ring+fit+adventure.html
Zie ook mijn post in de comments daar.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik zie ook te hoge prijzen voor Ring Fit (in de buurt hier denkt iemand 120 euro voor te krijgen terwijl 80 euro de normale prijs was)The Chosen One schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:20:
[...]
80-90 was gewoon teveel voor mij. Paar weken geleden nog gekocht voor €60,- Niet verwacht zo laag (lees: normaal) te pakken kunnen krijgen.
Hier in de gaten houden; https://www.budgetgaming.nl/switch/ring+fit+adventure.html
Zie ook mijn post in de comments daar.
Gelukkig hadden wij Ring Fit al (gekocht tijdens de launch), dus ik hoef er niet achterna.
Kunnen we de discussies over prijzen en voorraad in dit topic houden: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topicPeter_Aragorn schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:07:
Damn, wat een belachelijke prijzen overal (inclusief tweedehands) voor Ring Fit zeg. Niet normaal.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Met de Google authenticator moet je de code invullen maar ja die heb ik nergens...
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
https://www.nintendo.nl/S...antenservice-1106389.htmlcypress3d schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:50:
Wie helpt me uit de brand...?! Ik heb een Nintendo account met wachtwoord en voor de veiligheid 2 staps verificatie aangezet. Alleen heb ik blijkbaar een code nodig. Deze heb ik nergens dus wil ik Nintendo contacten. Alleen waar in vredesnaam is een telefoon nummer te vinden zodat ik ze kan bellen?
Met de Google authenticator moet je de code invullen maar ja die heb ik nergens...
[ Voor 26% gewijzigd door De Nelis op 24-04-2020 14:54 ]
time is infinite, but each week is ten hours short..
Als je de Google authenticator Nintendo Account code kwijt bent dan heb je wellicht nog backup codes en anders inderdaad contact opnemen met Nintendo zoals hierboven aangegeven staat.
[ Voor 36% gewijzigd door L23 op 24-04-2020 15:00 ]
Wil mijn bestaande account dus ontkoppelen en dus weer opnieuw koppelen aan de nieuwe switch die ik volgende week ophaal...
Ja alles gaat in de cloud automatisch, gisteren nog bekeken.L23 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 17:04:
@cypress3d Blijft een ingewikkeld verhaal. Los daarvan. Heb je al je save data in de cloud? En wellicht maakt het je niks uit, maar je bijgehouden speeluren beginnen op de nieuwe Switch weer overnieuw.
Ben wel benieuwd hoe dat zit. Bij mijn nieuwe tweede switch blijft die wel de gespeelde uren juist aangeven. De nieuwe is niet opnieuw gaan tellen. Wel dat je het spel drie dagen geleden voor het eerst bent gaan spelen.L23 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 17:04:
@cypress3d Blijft een ingewikkeld verhaal. Los daarvan. Heb je al je save data in de cloud? En wellicht maakt het je niks uit, maar je bijgehouden speeluren beginnen op de nieuwe Switch weer overnieuw.
Play activity hours blijven alleen behouden als je een Switch System Transfer uitvoert, hiervoor heb je twee Switch systemen op hetzelfde netwerk nodig en stuur je alle data van de ene Switch naar de nieuwe Switch.
Met uitloggen op je oude Switch en inloggen op je nieuwe Switch behoud je alleen je aankopen en als je Nintendo Online hebt cloud saves van games die het ondersteunen. De gespeelde uren blijven stil staan, de nieuwe Switch begint de uren opnieuw te tellen, pas als het oude aantal uren overschreden is zie je de uren pas weer veranderen.
[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 24-04-2020 19:41 ]
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Ik vraag dit omdat er abbo zijn van 20 euro en van 35 euro
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Als je 2FA aanzet dan koppel je Google authenticator of Authy of dergelijke apps aan je Nintendo account. Als deze dan geactiveerd is dan krijg je backup codes voor het geval je je telefoon of die apps verliest. Die moet je opschrijven of ergens veilig bewaren. Vanaf dat moment heb je altijd als je wil inloggen je username + wachtwoord + gegenereerde code van authenticator of authy nodig.cypress3d schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:50:
Wie helpt me uit de brand...?! Ik heb een Nintendo account met wachtwoord en voor de veiligheid 2 staps verificatie aangezet. Alleen heb ik blijkbaar een code nodig. Deze heb ik nergens dus wil ik Nintendo contacten. Alleen waar in vredesnaam is een telefoon nummer te vinden zodat ik ze kan bellen?
Hoe heb je het überhaupt aangezet? Als je dat zelf hebt gedaan dan moet je dit weten. Heeft verder niets van doen met je Switch, puur met je Nintendo account.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Gisteren ook maar de Witcher 3 gekocht voor de RPG met iets meer diepgang. Twijfel al twee jaar of ik deze game wil spelen. Heb maar beperkte tijd door werk en mijn deeltijd master studie. Een investering doen in een game welke waarschijnlijk 100+ uur in beslag neemt voelt dan toch als een flinke drempel. Uiteindelijk heeft mijn FOMO gevoel en het feit dat mijn vakanties deze zomer waarschijnlijk niet door kunnen gaan mij toch doen besluiten aan dit avontuur te beginnen op de Switch. Hoe ervaren jullie dat, vinden jullie al die grote games tegenwoordig juist een zegen of ook een beetje een vloek?
Was ook even aan het recappen wat nu mijn favoriete games zijn op de Switch. Als grootste verassing is dit Mario + Rabbids Kingdom battle voor mij. Daarnaast ook veel plezier gehad aan Zelda BOTW en MK8D. Deze tweede heeft mijn ex alleen meegenomen
De grootste tegenvaller tot nu toe is voor mij persoonlijk New Super Mario Bros U Deluxe. Dacht dat die korte korte levels juist ideaal waren maar vond het zo extreem saai.
[ Voor 0% gewijzigd door Yptisme op 25-04-2020 11:22 . Reden: Herstellen taal fout ]
Dat snap ik. Maar is het online gebeuren echt voor 1 account? Of moet ik het zien als je 2 of 3 switches hebt je dan online kan met alle 3 de switches.L23 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 10:17:
@Oxigeon Je kan meerdere accounts op 1 Switch gebruiken. Het gezinslidmaatschap is 35 euro en daarmee kan je in totaal met 8 accounts online.
In de topicstart worden ook veel vragen beantwoord.
Het gaat dus maar om 1 switch met 2 account.
Of is het zoals ik nu zeg. 2 account betekend family abbo? Anders blijft het natuurlijk maar bij 1 account haha
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
@Gorogoa @iam8bit I think I messed up your puzzle. pic.twitter.com/uKv5bIErqL
— Thomas Thiele (@TCThiele) 25 april 2020
Make lovecraft not warcraft.
Ik snap het niet? Bedoel je dat geel overgaat op blauw?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nee juist niet.g0tanks schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 17:54:
[...]
Ik snap het niet? Bedoel je dat geel overgaat op blauw?
Ben je bekend met het spel? De box cover is eigenlijk een soortgelijke "puzzel" zoals je die in de game tegenkomt. Ik heb 'm express verkeerd gedaan voor de foto.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Met een fysieke copy op cartridge, kan je inderdaad niet zonder de cartridge spelenHoi1966 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 19:29:
Vraag, ik heb voor het eerst een Nintendo Switch gekocht, helemaal blij mee😀 Maar nu heb ik een vraag. Ik heb ook de cassette gekocht van Animal Crossing en er vandaag meegespeeld, helemaal top. Maar nu is mijn vraag, speel ik nu vanaf de cassette of heeft de Nintendo het van de cassette opgeslagen op de switch? Ik vraag dit omdat ik de cassette eruit wil halen, en dan is de vraag of ik zonder cassette kan verder spelen. Anders kan ik nooit een andere cassette tussendoor gebruiken. Tja
JackAvery schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 19:31:
[...]
Met een fysieke copy op cartridge, kan je inderdaad niet zonder de cartridge spelen
Je save game staat op de console zelf, geen zorgen! Je kan dus later gewoon verder spelen.Hoi1966 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 19:33:
Oh, dus als ik de cartridge eruit haal ben ik alles kwijt! Dan kan je toch beter downloaden
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 25-04-2020 19:35 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
JackAvery schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 19:34:
[...]
Je save game staat op de console zelf, geen zorgen! Je kan dus later gewoon verder spelen.
Als dat je stoort, bestaat er ook de mogelijkheid om games digitaal te kopen. Dan download je het spel vanaf de eShop en wordt dat op je console geïnstalleerd. Bijgevolg moet je geen cartridges wisselen.Hoi1966 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 19:37:
Maar dan wel iedere keer de ene cartridge eruit en de andere erin. Klinkt niet echt handig😉Maar als het zo werkt prima
[...]
Nadeel is natuurlijk dan weer dat je je games niet meer kan doorverkopen. Ook niet echt ideaal voor verzamelaars. En soms is het fysiek kopen gewoon goedkoper.
Ja ik heb dat aangezet ik kan alleen nergens codes terugvinden in mijn mail. Ik heb hier nu dus contact over met Nintendo Duitsland aangezien dat moet. Ik heb ze het serie nummer van de oude switch gegeven samen met wat andere gegevens zodat mijn account ontkoppeld word van die switch. En ze moeten dus de 2 staps verificatie uitzetten of nieuwe inlog geven zodat ik weer in mijn account kan komen.Nitai schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 10:17:
[...]
Als je 2FA aanzet dan koppel je Google authenticator of Authy of dergelijke apps aan je Nintendo account. Als deze dan geactiveerd is dan krijg je backup codes voor het geval je je telefoon of die apps verliest. Die moet je opschrijven of ergens veilig bewaren. Vanaf dat moment heb je altijd als je wil inloggen je username + wachtwoord + gegenereerde code van authenticator of authy nodig.
Hoe heb je het überhaupt aangezet? Als je dat zelf hebt gedaan dan moet je dit weten. Heeft verder niets van doen met je Switch, puur met je Nintendo account.
Terugkomend op mijn eigen vraag:Cannoli schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:24:
Ik heb onlangs mijn 2017 Switch verkocht en een 2019 model gekocht omdat ik met name handheld speel. Nu valt het mij op dat ik op het nieuwe model soms 'scanlines' zie. Hele fijne horizontale lijntjes over het hele scherm welke met name opvallen bij donkere achtergronden. Ik vind het persoonlijk best storend. Het gekke is dat ze soms ook een tijdje verdwijnen.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Na wat zoekwerk blijken er meer mensen te zijn met dit euvel. Het is niet specifiek een 2019-model probleem. Velen melden dat de strepen verdwijnen na zo'n 15 minuten spelen en dat was bij mij ook het geval. Ik vond het echter vervelend spelen dus een andere Switch besteld bij bol.com. Deze is vandaag gearriveerd en heeft het probleem niet. De Switch met het schermprobleem gaat retour.
Nog een opvallend detail. De Switch met de 'scanlines' had bij bepaalde (intro)filmpjes dat het beeld even haperde. Was maar heel af en toe. Maar de nieuwe Switch heeft deze haperingen niet.
Toen ik het een paar dagen terug activeerde stonden die codes op het scherm na/tijdens het activeren. Gekopieerd en in Bitwarden gezet.cypress3d schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 21:01:
[...]
Ja ik heb dat aangezet ik kan alleen nergens codes terugvinden in mijn mail. Ik heb hier nu dus contact over met Nintendo Duitsland aangezien dat moet. Ik heb ze het serie nummer van de oude switch gegeven samen met wat andere gegevens zodat mijn account ontkoppeld word van die switch. En ze moeten dus de 2 staps verificatie uitzetten of nieuwe inlog geven zodat ik weer in mijn account kan komen.
http://www.xbmcfreak.nl/
https://www.homecinemamag...ch-games-met-je-vrienden/Erhnam schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:50:
Ik heb al mijn games digitaal gekocht. Nu vechten de kinderen steeds vaker om de Switch. Als ik er een lite model bij zou kopen, moeten dan alle games weer opnieuw worden aangeschaft?
Nee, tenzij je je games op beide switches tegelijk wilt spelen. Je moet wel 1 switch als hoofdswitch aanwijzen, de 2e moet steeds met internet verbonden zijn om te checken of de game niet op beide switches tegelijk wordt gespeeld. Gezien de lite wellicht vaker mee op reis zal gaan is het misschien handig die als hoofdswitch aan te wijzen.Erhnam schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:50:
Ik heb al mijn games digitaal gekocht. Nu vechten de kinderen steeds vaker om de Switch. Als ik er een lite model bij zou kopen, moeten dan alle games weer opnieuw worden aangeschaft?
Ook zit je met savegames. Bv pokemon go savegame kan niet worden verplaatst.
Ik weet niet goed hoe het zit en of dat komt doordat je wel/geen familie account hebt maar bij mij is het zo dat alle kinderen twee/drie/enz. een eigen profiel hebben en hun switch niet de spellen wilde opstarten omdat hun Switch was ingesteld als tweede switch. Ik moest de Switch waar de kinderen op spelen als hoofdswitch instellen want anders konden ze de spellen niet spelen omdat er werd aangegeven dat zij het spel niet gekocht hadden.dragon2 schreef op zondag 26 april 2020 @ 09:27:
[...]
Nee, tenzij je je games op beide switches tegelijk wilt spelen. Je moet wel 1 switch als hoofdswitch aanwijzen, de 2e moet steeds met internet verbonden zijn om te checken of de game niet op beide switches tegelijk wordt gespeeld. Gezien de lite wellicht vaker mee op reis zal gaan is het misschien handig die als hoofdswitch aan te wijzen.
Ook zit je met savegames. Bv pokemon go savegame kan niet worden verplaatst.
Hier zitten beide switches op hetzelfde account, dan werkt het iig zoals ik aangaf.Dagg schreef op zondag 26 april 2020 @ 10:48:
[...]
Ik weet niet goed hoe het zit en of dat komt doordat je wel/geen familie account hebt maar bij mij is het zo dat alle kinderen twee/drie/enz. een eigen profiel hebben en hun switch niet de spellen wilde opstarten omdat hun Switch was ingesteld als tweede switch. Ik moest de Switch waar de kinderen op spelen als hoofdswitch instellen want anders konden ze de spellen niet spelen omdat er werd aangegeven dat zij het spel niet gekocht hadden.
Vreemde vraag maar is er ook een manier om te zorgen dat men hier op Tweakers een Switch voor een leuk bedrag kunnen krijgen ? niet iedereen kijkt hier op het forum terwijl veel opzoek zijn.
Ik zat zelf er over na te denken om elke keer als er weer voorraad is voor 330€ om een adv. met info te plaatsen maar gegarandeerd dat die adv. wordt verwijdert en dat er klachten en slechte reviews komen van anderen die misbruik van de situatie willen maken..
Met wat geduld is er volgende week Woensdag of Donderdag weer voorraad bij Bol.co m want vorige maand en deze maand was er telkens tussen 1 week en 2 weken voorraad voor 330€ ook deze week dus met wat geluk eind komende week of begin volgende week.
Mvg,
TF.
Ik snap niet helemaal wat je wil :Tri Force schreef op zondag 26 april 2020 @ 15:38:
Hi folks
Vreemde vraag maar is er ook een manier om te zorgen dat men hier op Tweakers een Switch voor een leuk bedrag kunnen krijgen ? niet iedereen kijkt hier op het forum terwijl veel opzoek zijn.
Ik zat zelf er over na te denken om elke keer als er weer voorraad is voor 330€ om een adv. met info te plaatsen maar gegarandeerd dat die adv. wordt verwijdert en dat er klachten en slechte reviews komen van anderen die misbruik van de situatie willen maken..
Met wat geduld is er volgende week Woensdag of Donderdag weer voorraad bij Bol.co m want vorige maand en deze maand was er telkens tussen 1 week en 2 weken voorraad voor 330€ ook deze week dus met wat geluk eind komende week of begin volgende week.
Mvg,
TF.
- te eigen Switch(es) doorverkopen
- mensen laten weten waar je goedkoop de Switch kan kopen
Voor het eerste geval bestaat hier V&A, en voor het tweede de pricewatch. Voor beide kan je een prijsalert instellen, zodat je een mail krijgt als de prijs onder een bepaald bedrag zakt.
Wat voegt handmatig melden in dit of een ander topic dan toe? Er bestaat zelfs al een topic [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic voor leuke aanbiedingen
[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 26-04-2020 17:01 ]
Pure nostalgie.
Ben super blij dat ze de old skool versies er ook in verwerkt hebben.
Kwam er stom toevallig achter doordat ik in de eShop zat rond te struinen en ging kijken wat de Channels following inhield.
Tot mijn verbazing zag ik Streets of Rage 4 er tussen staan en ik dacht op de Switch??
Dat klonk als goud in mijn oren.
Na de gameplay footage te hebben gezien op YT is dit een insta-buy voor mij.
€25 euro is een goede prijs vind ik.
Mijn April kan niet meer stuk gaan.
Nieuwe desk setup + Streets of Rage 4 -> Switch gaat over uren maken.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Bedankt voor de reactie en linkgwystyl schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:00:
[...]
Ik snap niet helemaal wat je wil :
- te eigen Switch(es) doorverkopen
- mensen laten weten waar je goedkoop de Switch kan kopen
Voor het eerste geval bestaat hier V&A, en voor het tweede de pricewatch. Voor beide kan je een prijsalert instellen, zodat je een mail krijgt als de prijs onder een bepaald bedrag zakt.
Wat voegt handmatig melden in dit of een ander topic dan toe? Er bestaat zelfs al een topic [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic voor leuke aanbiedingen
Ik wil graag anderen laten weten dat er wel wekelijks een kleine voorraad Switchen is te vinden voor 330€ dan kan men een keuze maken met of 1 of 2 weken geduld en een kansje op een Switch voor 330€ inclusief verzending of geen geduld en een 350€ a 400€ exclusief verzending betalen.
Mvg,
TF.
Bedankt voor de info maar naast BG gebruik ik nog een tiental sites voor info dus komt goed en ik zoek geen Switch het is voor anderenL23 schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:53:
@Tri Force Budgetgaming vind ik inderdaad vrij effectief om aan een Switch te komen. Een advertentie plaatsen lijkt me geen goed idee, dan zouden anderen mensen het werk moeten verrichten en na het zien van deze advertentie ben je zeer waarschijnlijk alweer te laat. Ben je op zoek naar een Switch dan zal je zelf actief het forum in de gaten moeten houden.
Mvg,
TF.
Nah, ik denk dat je de enige bent in dit topic...crzyhiphopazn schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:52:
Wie is er nog meer hyped voor Streets Of Rage 4?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
En het feit dat ik een switch en switch lite heb met kinder accounts. Fysiek heeft dan zijn beperkingen.FabianNL schreef op donderdag 23 april 2020 @ 18:28:
[...]
Ik heb op de Switch heel bewust tot nu toe alles digitaal gekocht. Qua prijzen scheelt het minimaal, zolang je geduld hebt om te wachten op de aanbiedingen, en het niet hoeven te wisselen is ideaal! Zowel in de dock als als handheld zijnde, is het wisselen of het zeulen van kaartjes maar ellendig...
Op de PS4 heb ik wel alles fysiek, wisselen is veel makkelijker en tweedehands fysiek is veel goedkoper!
Ik heb nu op beide switchen dezelfde games. Enige voordeel van een fysiek exemplaar is dat je hem kan verkopen. Maar daar koop ik een spel niet voor.
Ik heb net Anniversary uitgespeeld en bijna alle levels op insane uitgespeeld, wel echt mega stress momenten af en toe
[ Voor 148% gewijzigd door Gropah op 27-04-2020 15:00 ]
Ik had uiteindelijk iets van 10 pogingen nodig voor het laatste level, maar de balans was idd ver te zoeken. Ik vond ook de controls een stuk minder responsive dan ik van andere platformers gewend ben. Overall wel een leuke game, maar geen topper imhoL23 schreef op zondag 26 april 2020 @ 19:53:
Ik heb weer een stukje backlog weg gewerkt. Zojuist Yooka-Laylee and the Impossible Lair uitgespeeld. Ietsje minder impossible na de laatste update, je hebt nu bij het laatste level checkpoints, maar nog best moeilijk. Meer mensen deze game in bezit en uitgespeeld? Mijn gevoel zegt dat de meeste mensen afhaken bij het laatste level. Ik vond het uiteindelijk best een leuke uitdaging.
Omelette du fromage!
Juist! Ik kan niet wachten tot de game donderdag uitkomt.crzyhiphopazn schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:52:
Wie is er nog meer hyped voor Streets Of Rage 4?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pure nostalgie.
Ben super blij dat ze de old skool versies er ook in verwerkt hebben.
Kwam er stom toevallig achter doordat ik in de eShop zat rond te struinen en ging kijken wat de Channels following inhield.
Tot mijn verbazing zag ik Streets of Rage 4 er tussen staan en ik dacht op de Switch??
Dat klonk als goud in mijn oren.
Na de gameplay footage te hebben gezien op YT is dit een insta-buy voor mij.
€25 euro is een goede prijs vind ik.![]()
![]()
![]()
Mijn April kan niet meer stuk gaan.
Nieuwe desk setup + Streets of Rage 4 -> Switch gaat over uren maken.
Helemaal met die nostalagie modus van vroeger.
Ik heb je een DM gestuurd met mijn switch code, kunnen we een keer online co-op spelen als je zin hebt.
Blijft een enorm groot verschil met die character models op de Wii
Edit: meer screenshots, nu van omgevingen.
[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 28-04-2020 10:37 ]
Gisteren zag ik de screenshots voorbij komen, maar volgens mij zaten er in de geposte screenshots geen echte spoilers. Als je spoilers wilt, moet je de laatste twee Smash Bros games spelen.JackAvery schreef op maandag 27 april 2020 @ 19:58:
Op de Japanse Xenoblade Twitter account heeft men een hoop nieuwe screenshots getoond die de verschillende characters uit de main cast van Xenoblade Chronicles: Definitive edition tonen. Ik ga hier geen images posten om spoilers te vermijden voor mensen die het spel nog niet gespeeld hebben, maar als je nieuwsgierig bent... Dit is de Twitter account.
Blijft een enorm groot verschil met die character models op de Wii
Vind ik ook, maar ik ben liever wat voorzichtiger omdat mensen heel verschillende ideeën hebben van wat voor hen een spoiler isRayNbow schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 06:08:
[...]
Gisteren zag ik de screenshots voorbij komen, maar volgens mij zaten er in de geposte screenshots geen echte spoilers. Als je spoilers wilt, moet je de laatste twee Smash Bros games spelen.
Edit: Blijkbaar lanceert de Switch versie van Indivisible plots vandaag. Op de US eShop is het spel plots beschikbaar, en in EU/AUS staat de 28ste als release date. Apart dat men geen aankondiging hiervan heeft gedaan.
Blijkbaar is er een drama gaande tussen de originele developer (die van niks weet) en de publisher van het spel. Switch port mist ook een aantal features zoals co-op, omdat het om een oudere build gaat.
[ Voor 27% gewijzigd door JackAvery op 28-04-2020 14:35 ]
Maar krijg de de linker helft van de joycon niet als tweede speler aangemeld, moet ik nu echt nog twee joycons kopen om dit te kunnen spelen?
Op het doosjes staat dat tot 8 spelers kunnen spelen, en dat "one joy-con is required per player". Ik ging er vanuit dat ik met mijn standaard switch dus dus met twee spelers kon...
https://f1nerd.nl
Misschien een beetje #captainobvious, maar heb je in de configuratie van je joycons je controllers als apart ingesteld? (Settings -> Controllers -> change grip/order)ymoona schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:39:
Ik heb zojuist instant sports aan mij vrouw kado gedaan zodat we samen konden spelen: https://www.nintendo.com/games/detail/instant-sports-switch/
Maar krijg de de linker helft van de joycon niet als tweede speler aangemeld, moet ik nu echt nog twee joycons kopen om dit te kunnen spelen?
Op het doosjes staat dat tot 8 spelers kunnen spelen, en dat "one joy-con is required per player". Ik ging er vanuit dat ik met mijn standaard switch dus dus met twee spelers kon...
Even aanvullend op wat @JackAvery zegt:ymoona schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:39:
Ik heb zojuist instant sports aan mij vrouw kado gedaan zodat we samen konden spelen: https://www.nintendo.com/games/detail/instant-sports-switch/
Bij het aanmelden van controllers wordt altijd gevraagd om L en R in te drukken. Normaliter druk je dan op de knoppen bovenop de Joycons (voor de triggers). Maar als je ze apart aan wilt melden dan draai je de Joycons een kwartslag en zijn L en R die kleine knopjes aan de zijkant (nu bovenkant) van de Joycon. Neem aan dat je dit al weet en geprobeerd hebt, maar ook 'just checking'.
Sorry, maar als een spel multiplayer met losse joycons ondersteunt, dan werkt dit. Dit is namelijk niet iets dat een spel regelt, maar wat in de Switch zit ingebouwd. Alleen als een spel geen multiplayer met losse joycons ondersteunt werkt dat inderdaad niet, nee, maar dat staat op de verpakking van de game afgebeeld, en in de eShop staat ook duidelijk aangegeven welke controllers ondersteund worden.ymoona schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:15:
@Cannoli en @JackAvery dank voor jullie antwoorden! Dit werkt idd bij vier van de twee spellen, echter niet bij alle spellen. Jammer dat dit zo onduidelijk is aangegeven in het spel.
https://f1nerd.nl
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik weet niet of je bij een code van bol.com evenveel gouden punten krijgt als wanneer je direct in de switch store koopt. maar aan de andere kant geef je al aan dat bol goedkoper is.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:14:
Vandaag mijn switch binnen gekregen. Nu zie ik dat winkels als bol ook download codes verkopen bijvoorbeeld voor AC scheelt een paar euro ten opzichte van de Switch store zitten er nadelen aan kopen via bol voordelen aan kopen via de Switch store?
Als je meerdere spellen uit https://ec.nintendo.com/NL/nl/pretickets/70020000000081 wilt kopen is misschien het wel interessant om naar vouchers te kijken.
200 fish found!
Ohja zie het al het prijsverschil is 3 euro en in de Nintendo store krijg je 300 punten. Ik ga er dus vanuit dat je bij bol helemaal geen gouden punten krijgt. Amazon.nl heeft AC voor 49 euro maar die levertijd vertrouw ik niet zo.Zeehond schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:22:
[...]
Ik weet niet of je bij een code van bol.com evenveel gouden punten krijgt als wanneer je direct in de switch store koopt. maar aan de andere kant geef je al aan dat bol goedkoper is.
Als je meerdere spellen uit https://ec.nintendo.com/NL/nl/pretickets/70020000000081 wilt kopen is misschien het wel interessant om naar vouchers te kijken.
Joycon kun je trouwens alleen laden door ze op de handheld te plaatsen of door een laadstation te kopen?
Klopt. Of door een Joy-Con Charging Grip te kopen. Eigenlijk eenzelfde soort grip als welke bij de Switch geleverd wordt, maar dan met oplaadfunctie. Redelijk aan de prijs (~€30) voor wat het is imo.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:31:
[...]
Joycon kun je trouwens alleen laden door ze op de handheld te plaatsen of door een laadstation te kopen?
Hoe het met bol.com zit weet ik niet 100% zeker, maar ik heb zelf een code voor AC gekocht via een externe website (g2play) en wel 300 punten gekregen. Ik vermoed dus dat je sowieso punten krijgt als je een code invoert op je switch.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:31:
[...]
Ohja zie het al het prijsverschil is 3 euro en in de Nintendo store krijg je 300 punten. Ik ga er dus vanuit dat je bij bol helemaal geen gouden punten krijgt. Amazon.nl heeft AC voor 49 euro maar die levertijd vertrouw ik niet zo.
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Ook bij Bol en andere winkels krijg je voor zowel digitale games als fysieke games gold points.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:31:
Ohja zie het al het prijsverschil is 3 euro en in de Nintendo store krijg je 300 punten. Ik ga er dus vanuit dat je bij bol helemaal geen gouden punten krijgt.
Als bij Nintendo is aardig aan de prijs. Als je ook ziet wat die joycons kostenCannoli schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:47:
[...]
Klopt. Of door een Joy-Con Charging Grip te kopen. Eigenlijk eenzelfde soort grip als welke bij de Switch geleverd wordt, maar dan met oplaadfunctie. Redelijk aan de prijs (~€30) voor wat het is imo.
Eerst maar eens kijken voor een screenprotector en handige case. Denk dat ik maar eens rond ga kijken voor thirtparty joycons, dat 2de setje gebruik je toch minder vaak.
Is geen nadeel, zijn nog veel voordeligere sites waar je code kunt kopen.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:14:
Vandaag mijn switch binnen gekregen. Nu zie ik dat winkels als bol ook download codes verkopen bijvoorbeeld voor AC scheelt een paar euro ten opzichte van de Switch store zitten er nadelen aan kopen via bol voordelen aan kopen via de Switch store?
Zijn er third party Joycons die de moeite waard zijn?
Spuit 11...
[ Voor 4% gewijzigd door Xerox op 28-04-2020 21:19 ]
PSN: Redrafted
Downloaden op de switch gaat idd traag. Anders kan je ook een verbindingstest doen.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 21:18:
Inmiddels gekocht bij instant gaming.com. En kreeg inderdaad wel 300 punten, dikke prima. Download loopt inmiddels, gaat dat altijd zo stervens traag?
Behalve een paar degelijke exemplaren van Hori die enkel in handheld mode werken, gaat dat nogal tegenvallen vrees ik. Ik zou gewoon een andere controller aanraden (Bvb de Pro controller of de 8bitdo SN30 Pro +), tenzij je persé joycons wilt.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:52:
[...]
Als bij Nintendo is aardig aan de prijs. Als je ook ziet wat die joycons kosten![]()
Eerst maar eens kijken voor een screenprotector en handige case. Denk dat ik maar eens rond ga kijken voor thirtparty joycons, dat 2de setje gebruik je toch minder vaak.
@Edzeau - ik heb zelf een Orzly case en screenprotector en die zijn heel degelijk. Dat accessoire-pakket hebben een paar kennissen van me, en die waren ook best tevreden, maar het is maar wat je nodig hebt.
Beter koop je een pro controller. Via amazon is ie vaak voor "redelijke" prijs te koop.
Ik raad Amfilm screenprotector (https://www.amazon.de/-/n...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1) aan en geen Orzly, maar dat komt door eigen negatieve ervaring. Dat gezegd is de bevesting van de Amfilm zoveel makkelijker/fijner door de 'handvaatjes'.
Van wat ik gelezen had werkt dat alsnog met draadje naar die oplaad controller toe.Cannoli schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:47:
[...]
Klopt. Of door een Joy-Con Charging Grip te kopen. Eigenlijk eenzelfde soort grip als welke bij de Switch geleverd wordt, maar dan met oplaadfunctie. Redelijk aan de prijs (~€30) voor wat het is imo.
Helaas is 1 joycon al defect. L knop werkt niet meer.
Beetje gedoe via game mania aangezien ze nu geen retour aannemen ivm corona.
De originele aankoopbon had ik schijnbaar ook niet ontvangen.
Maar goed uiteindelijk heeft Game Mania mij een kopie gemaild zodat ik de joycon naar Nintendo kon sturen.
Mooie bonus was dat DHL hem thuis kwam ophalen.
Hopelijk is die snel weer terug.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Je krijgt ook met een downloadcode gouden munten.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:31:
[...]
Ohja zie het al het prijsverschil is 3 euro en in de Nintendo store krijg je 300 punten. Ik ga er dus vanuit dat je bij bol helemaal geen gouden punten krijgt.
Inmiddels een tas waar alles in kan gekocht bij alicpress zal wel even onderweg zijn maar we gaan voorlopig toch niet op vakantie oid
Ook even gekeken naar third party Joycons maar dat is bijna de moeite niet. Ze staan op alicpress maar dan ben je ongeveer 45 euro kwijt voor een set en er zit altijd een risico aan, reviews waren overigens wel goed.
Kzal nog eens kijken naar third party pro controllers. Ik denk dat 1 pro controller en 1 joycon erbij het handigst is.
Niet echt, nee. Functioneel zijn ze hetzelfde, behalve dan dat je van die kaart van Bol nog even de code moet overtikken. Je krijgt dezelfde punten op je account, en nadat je de code ingevoerd hebt is er geen enkel verschil meer tussen de aankoop via Bol en de aankoop via de eShop.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:14:
Downloads gaan in mijn beleving wel sneller als je de boel bekabeld aansluit. Ik heb een tijdje terug een LAN-adapter gekocht (PowerGreen geloof ik, zit gelijk een USB-hubje in) en die dan op de USB-poort achterin de dock gestoken, ik heb het idee dat dat wel vlotter gaat.Chaoss schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 21:18:
Inmiddels gekocht bij instant gaming.com. En kreeg inderdaad wel 300 punten, dikke prima. Download loopt inmiddels, gaat dat altijd zo stervens traag?
Wat joycons betreft, ik koop eigenlijk alle controllers nooit bij third parties. Er zitten vrijwel altijd wel minpuntjes aan. HD rumble ondersteunt buiten Nintendo eigenlijk niemand, en NFC zit er meestal ook niet op.
[ Voor 39% gewijzigd door Seal64 op 29-04-2020 10:06 ]
Het spel introduceert de nieuwe moves ook gradueel en de levels zijn zo ontworpen dat je de net geleerde bewegingen vaak moet toepassen zodat je ze onder de knie krijgt.
Oh ja en de soundtrack is echt supervet!
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic