Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:36:
Mijn linker joycon is beginnen met de bekende drift :( precies na garantie uiteraard
Heb ik toevallig net deze post geupdated
JackAvery in "[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen"

Maar als je het lief vraagt, fixt Nintendo dit misschien wel gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekieMonstar
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23-08-2022
God mondieu!
Wil ik na 6 jaar een Switch halen moet ik de hoofdprijs betalen.
Iemand enige tips waar ik beter de console kan bemachtigen ?

En welk spel moet ik mee beginnen ? Belangrijk om te weten dat mijn zoon einde van de maand 6 wordt en de Switch voor hem bedoeld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@KoekieMonstar Houd het [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic in de gaten. Timing is inderdaad wat onhandig, je had het beter 6 jaar geleden kunnen kopen :P

En lees de eerste pagina van dit topic eens door. Games zoals Mario Kart 8 Deluxe, Super Mario Maker 2 en Toad Treasure Tracker zijn in ieder geval geschikt.

[ Voor 30% gewijzigd door L23 op 15-04-2020 12:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Iemand op Reddit vond geen Switch... dus bouwde hij zijn eigen Switch met apart bestelde onderdelen. Imgur thread hier

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cBdoWDs.jpeg

@KoekieMonstar - het topic staat vol met suggesties voor games voor kinderen, de zoek functie kan je zeker helpen :)

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 15-04-2020 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EVoa5YfUYAANXx0?format=png&name=large

Dit kan m'n backlog niet aan... 😱

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
JackAvery schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:30:
[...]

Joycons zijn inderdaad een apart verhaal, maar we hadden het over de Pro Controller :) Beweegbare onderdelen + vuil kunnen vroeg of laat zoiets in elke controller veroorzaken, en natuurlijk is er af en toe wel eens een defecte stick die in de verkoop raakt.

Die stick van de JC is een standaard OEM onderdeel dat al een ~10 jaar bestaat met graduele kleine aanpassingen. De PS Vita had bijvoorbeeld een gelijkaardige stick, en gelijkaardige drift problemen. Misschien zijn het aantal 'drift' gevallen meestal binnen een acceptabele foutenmarge om de stick toch te gebruiken, of was een eigen stick ontwerpen te duur. In ieder geval, het design van deze sticks is de 'schuldige' dat er vrij regelmatig drift op de JC voorkomt. Behalve de gewoonlijke vuiltjes die zich sowieso in een stick kunnen opbouwen, lijkt het erop dat het grafiet in dit stick-design soms te snel verslijt waardoor er foutief contact gemaakt wordt tussen het metaal en het grafiet (betere uitleg hier).

Als je nieuwsgierig bent, kan je in deze link een breakdown van de stick zien.
Bij de OG Vita viel de drift probleem nog mee, het begon pas een issue te zijn vanaf de Slim model omdat deze een andere model analog ging gebruiken (intern fysiek kleiner dan die van de orginele Vita)

De drift issue op Slim model zou best wel eens even groot kunnen zijn als met de joycons, maar dat is lastig na te checken omdat de Vita fors minder verkocht (daarnaast hebben de OG en Slim Vita totaal andere analogs, waar de Switch en Lite vergelijkbare model gebruiken en waar de analog van de Vita Slim ook op lijkt)

Uit eigen ervaring, probleem met de analog van de Vita Slim en de joycons is dat vuil makkelijker erin komt, als ze dat oplossen zou het probleem minder een issue zijn (probleem blijft bestaan, het zal alleen minder snel voorkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
RayNbow schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:33:
@Thomas @Bintzak
Hier is trouwens wat een mede-Tweaker aantrof na het openen van z'n Pro controller:
[Afbeelding]
Bedankt zal hem ook eens een keer openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
RayNbow schreef op woensdag 15 april 2020 @ 06:38:
[...]

Ik weet dat er een Tweaker hier rondloopt die z'n Pro controller opengeschroefd heeft en toen wat redelijk zichtbaar vuil weg heeft gehaald.

[...]

Zo bizar is dat nou ook weer niet. Een stick die je kunt indrukken? Als er al stof in de buurt van de stick zat krijgt die nu een grotere opening voorgeschoteld om binnen te kunnen dringen.
Tja mijn DS4 controllers hebben het probleem nog niet en zijn wat ouder, misschien omdat mijn kinderen ook op de switch spelen :| en op de PS4 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:50:
[Twitter]
[Afbeelding]

Dit kan m'n backlog niet aan... 😱
En een trailer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@RayNbow Is het nog wel een backlog als je er niks aan doet om het weg te werken? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 17:39:
@RayNbow Is het nog wel een backlog als je er niks aan doet om het weg te werken? :P
Ik heb maandag deze game uitgespeeld:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EVftBr5UcAMo-B9?format=jpg&name=large

De main content van de Bravely Default II demo heb ik begin deze maand uitgespeeld, net als 198X en Murdered by Numbers. :) Dus ik probeer zo nu en dan wel m'n backlog te verkleinen. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

RayNbow schreef op woensdag 15 april 2020 @ 17:47:
[...]

Ik heb maandag deze game uitgespeeld:
[Afbeelding]

De main content van de Bravely Default II demo heb ik begin deze maand uitgespeeld, net als 198X en Murdered by Numbers. :) Dus ik probeer zo nu en dan wel m'n backlog te verkleinen. 😅
Nice! Daar ben ik nu mee bezig :) Leuke game tot nu toe.

Mijn backlog krimpt ook gestaag de afgelopen weken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ehp57WmaIcEXNxnzGn0bLJBANKg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/edqqQqPJMI5iwPyvofE2s0AB.png?f=fotoalbum_large

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Vrees dat ik ook 'prijs' heb met die drift... Net "The Touryst" aan het spelen, en merk dat de linker analoge stick blijkbaar blijft plakken, waardoor ventje links of rechts blijft lopen zelfs al doe ik niks. Is dat de gekende 'drift' ? Zoja, iets aan te doen ? Is natuurlijk niet meer in garantie (v1 van de switch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
lapino schreef op woensdag 15 april 2020 @ 21:22:
Vrees dat ik ook 'prijs' heb met die drift... Net "The Touryst" aan het spelen, en merk dat de linker analoge stick blijkbaar blijft plakken, waardoor ventje links of rechts blijft lopen zelfs al doe ik niks. Is dat de gekende 'drift' ? Zoja, iets aan te doen ? Is natuurlijk niet meer in garantie (v1 van de switch).
Toevallig merkte ik het ook afgelopen week voor het eerst met de joycon die bij mijn out of warranty switch kwam. Ik las een tip van wat contactspray in spuiten, maar dat had ik niet in huis. Dus ik heb onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet wat alcohol (96%) er in gedruppeld en de joycon goed heen en weer bewogen. Daarna een dagje laten drogen en vooralsnog (5 dagen later) niet weer gemerkt.

Ondertussen vast een vervangend stickje besteld, want het zal net als de contactspray oplossing wel een tijdelijke zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 16-04-2020 08:09 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Waar kan ik die vervanging vinden? Heb zo'n blauw/rode combo, vind die precies nergens online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
lapino schreef op woensdag 15 april 2020 @ 21:22:
Bij mij was de Touryst de spreekwoordelijke druppel. Bij de meeste spellen viel er met een beetje drift te leven, maar de Touryst (en TLOZ Link's Awakening) bleef maar heen en weer lopen. Op Switch thumbstick zoeken levert heel wat opties op. Ik heb zelf deze gebruikt en ben er erg tevreden over: https://www.amazon.de/dp/...161_189395811_TE_SCE_dp_1 . Voldoende instructies online hoe dit moet (ik heb minder kabeltjes losgemaakt dan de instructies aangeven, omdat je sommigen gewoon een beetje opzij kunt duwen zonder druk op de connectors te krijgen als je het voorzichtig doet).
Waar kan ik die vervanging vinden? Heb zo'n blauw/rode combo, vind die precies nergens online.
Blauw/rode combo? De thumbsticks zelf zijn sowieso zwart toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Plymp op 16-04-2020 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plymp schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:57:
[...]

Bij mij was de Touryst de spreekwoordelijke druppel. Bij de meeste spellen viel er met een beetje drift te leven, maar de Touryst (en TLOZ Link's Awakening) bleef maar heen en weer lopen. Op Switch thumbstick zoeken levert heel wat opties op. Ik heb zelf deze gebruikt en ben er erg tevreden over: https://www.amazon.de/dp/...161_189395811_TE_SCE_dp_1 . Voldoende instructies online hoe dit moet (ik heb minder kabeltjes losgemaakt dan de instructies aangeven, omdat je sommigen gewoon een beetje opzij kunt duwen zonder druk op de connectors te krijgen als je het voorzichtig doet).
Mooi setje, let wel dat de thumbsticks met groene ribbon cables vaak van wat mindere kwaliteit lijken te zijn (tenzij dit veranderd is in het laatste half jaar ofzo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
JackAvery schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:00:
[...]

Mooi setje, let wel dat de thumbsticks met groene ribbon cables vaak van wat mindere kwaliteit lijken te zijn (tenzij dit veranderd is in het laatste half jaar ofzo).
Dat wist ik niet. Ach, set van 2 was toentertijd 13 euro en alle gereedschap zat er bij. Was allang blij dat de drift afgelopen was. Heb nog een 2e set liggen, dus als deze het begeven zet ik die er in. Sowieso goedkoper dan een nieuwe set joy-cons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
JackAvery schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:00:
[...]

Aah, die ik besteld heb op ali zijn ook groen, maar wel van de +-700 bestellingen minimaal een 4,7 sterren. Ik zie ze op ali ook met blauwe ribbon, zijn die doorgaans dan beter? Anders bestel ik die voor die paar euro ook nog ff, gewoon omat het kan.

edit: heb op ali zo te zien hetzelfde setje gekocht als @Plymp

[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 16-04-2020 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic schreef op donderdag 16 april 2020 @ 11:05:
[...]

Aah, die ik besteld heb op ali zijn ook groen, maar wel van de +-700 bestellingen minimaal een 4,7 sterren. Ik zie ze op ali ook met blauwe ribbon, zijn die doorgaans dan beter? Anders bestel ik die voor die paar euro ook nog ff, gewoon omat het kan.

edit: heb op ali zo te zien hetzelfde setje gekocht als @Plymp
Mijn info kan outdated zijn hoor, maar wat ik in 2019 vond was:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/zpjdiitc4du31.jpg
De groene zijn vaak ook goedkoper :) Ik weet niet of het in de praktijk veel gaat uitmaken, al mijn joycons werken nog dus nog niks moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
JackAvery schreef op donderdag 16 april 2020 @ 11:20:
[...]

Mijn info kan outdated zijn hoor, maar wat ik in 2019 vond was:

[...]

De groene zijn vaak ook goedkoper :) Ik weet niet of het in de praktijk veel gaat uitmaken, al mijn joycons werken nog dus nog niks moeten vervangen.
Ah, ben benieuwd, heb ook de blauwe er bij besteld van ali, dus zodra ik ze binnen heb zal ik een vergelijking maken :) Wat prijs betreft is het net het verschil tussen de accessoires die bij de groene er bij komen.

Zit nu te twijfelen of ik er meteen een andere shell om heen doe als ik ze toch ga openen tzt O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Magic op 16-04-2020 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 09:42
Ik heb als fix de thumbsticks losgehaald en schoongemaakt met contact cleaner. Nadien geen last meer van drift. Waarschijnlijk wel meer een temporary fix dan een geheel nieuwe, maar werkt alweer een hele tijd probleemloos :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo toch weer wat aankondigingen:@R4m0n_46 - mijn kennissen met drift hebben ook best goede ervaring met contact cleaner als oplossing :) Goedkope quick fix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op donderdag 16 april 2020 @ 16:56:
• Star Wars Episode I: Racer heeft een release datum: 12 mei.
Tof, had al een mei release verwacht (May the 4th be with you), 12 mei is ook prima. Ik ben benieuwd hoe de game draait op de Switch en of deze is gebaseerd op de N64, Dreamcast of PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmileBASIC komt volgende week uit:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:30
Star Wars episode 1 racer gaat weer heel uurtjes spelen worden op de bank, net als vroeger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Inmiddels heb ik de Nintendo Pro controller in huis, zo op het eerste gezicht een prima ding voor wat ik er mee doe. Het enige wat misschien 'vervelend' is, is dat de rechter analog stick wat dicht op de aangrenzende knoppen zit.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:56
Hier ook helaas een drifting probleem gehad. Gelukkig binnen garantie dus netjes aangemeld via de nintendo website en opgestuurd. Binnen een weekje terug met als reparatie de gehele stick vervangen.

Ik ben blij, de boel werkt weer goed en snel gerepareerd. Nu hopen dat de ander niet stuk gaat, maar ik heb nog 1 jaar garantie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4m0n_46 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 13:41:
Ik heb als fix de thumbsticks losgehaald en schoongemaakt met contact cleaner. Nadien geen last meer van drift. Waarschijnlijk wel meer een temporary fix dan een geheel nieuwe, maar werkt alweer een hele tijd probleemloos :)
Hier hetzelfde gedaan, alleen dan met pure alcohol. Is inderdaad een tijdelijke (weken/maanden) oplossing, maar beter dan het opsturen van de controller mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 16:44
Vraagje, we hebben nu een paar weken een switch en een spel of 5 denk ik. Is het de moeite waard om ook een online abonnement te nemen voor Luigis Mansion en Mario Kart?

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Laatst online: 22:26
frumper schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 00:57:
Vraagje, we hebben nu een paar weken een switch en een spel of 5 denk ik. Is het de moeite waard om ook een online abonnement te nemen voor Luigis Mansion en Mario Kart?
Als je Mario kart online wel spelen met anderen (enigste mode dat ik speel)
Wel maar als je alleen coop speeld zou k het niet doen.

Maar je krijgt ook nes en snes games erbij bij Nintendo online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@frumper Ik heb zowel Mario Kart en Luigi's Mansion. Alleen voor Mario Kart vind ik het al de moeite waard. Luigi's Mansion vond ik een erg leuke single player game, maar het online gedeelte ging mij vrij snel vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
frumper schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 00:57:
wat @Ruudox ook al aangeeft, voor de snes en nes classics is het ook een absolute aanrader.

Tevens is het die paar tientjes meer dan waard vind ikzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:06
Nu met alle e shop aanbiedingen begint de opslag toch vol te raken, tijd voor een memory card. Zat te kijken naar een Samsung EVO 256gb, volgens mij die ook al vaak hier langs zien komen. Nog specifieke dingen om op te letten (behalve zorgen dat ik een authentieke koop)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
@Yakumos
ik zou het meest letten op de leessnelheden. als je een sd kaart kaapt, maar ik heb de samsung evo ook (400GB) bevald perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ruudox schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 07:08:
[...]

Als je Mario kart online wel spelen met anderen (enigste mode dat ik speel)
Wel maar als je alleen coop speeld zou k het niet doen.

Maar je krijgt ook nes en snes games erbij bij Nintendo online
Mijn vrouw wil graag de ouderwetse Mario spelen. Ik weet niet of ze dan een NES of SNES heeft gehad.
Is het dan leuker om de echte oude te spelen via het Nintendo online abonnement of om new super mario te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:01
@gwystyl Je hebt een proefperiode van een week, waarom probeer je het gewoon niet even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
De sale loopt bijna af, wat zijn echt 'must haves' met grote kortingen? Zie beetje door bomen bos niet meer. Interesse in allerlei genres. Heb wel reeds Mario Rabbits en The Touryst gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

hcQd schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:27:
@gwystyl Je hebt een proefperiode van een week, waarom probeer je het gewoon niet even.
Goed plan, ga ik maar 's doen als vrouwlief ook tijd en zin heeft om te spelen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Eerst een kleine PSA: de laatste tijd zie ik steeds meer random mensen die melden dat hun Nintendo account gehacked is. Dit is momenteel blijkbaar een populair doelwit voor fraude: men linkt een Fortnite account aan je Switch en koopt daarmee vbucks. Er zijn minstens twee dingen die je kan doen (voorkomen is beter dan genezen etc):

- bewaar geen betaalmethodes in de eShop
- activeer 2FA. Nintendos website zegt dat dit werkt met Google Authenticator, maar andere apps zoals Authy werken ook zonder problemen.

Also, de release date van Burnout Paradise wordt 19 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Na lang wikken en wegen had ik mijzelf dan eindelijk voorgenomen een Switch aan te schaffen. Blijkt nu dus dat het apparaat nergens fatsoenlijk te krijgen is. Daarbij de geruchten dat er eventueel een nieuw toestel komt (Switch Pro/2?). Maakt mij nog een stuk meer aan het twijfelen of ik wel of niet voor de huidige Switch moet gaan. Meer mensen die nu toch nog even afwachten of juist nog voor de huidige Switch gaan, zodra deze weer te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:37
JackAvery schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:04:
- bewaar geen betaalmethodes in de eShop
Uit voorzorg toch mijn PayPal maar even ontkoppeld. Thanks voor de tip..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:19:
Na lang wikken en wegen had ik mijzelf dan eindelijk voorgenomen een Switch aan te schaffen. Blijkt nu dus dat het apparaat nergens fatsoenlijk te krijgen is. Daarbij de geruchten dat er eventueel een nieuw toestel komt (Switch Pro/2?). Maakt mij nog een stuk meer aan het twijfelen of ik wel of niet voor de huidige Switch moet gaan. Meer mensen die nu toch nog even afwachten of juist nog voor de huidige Switch gaan, zodra deze weer te verkrijgen is?
Er komt geen nieuw model van Switch in 2020 (zie pagina 10) tenzij Nintendo liegt op een aandeelhoudersbriefing :) Een refresh is daarmee niet uitgesloten, maar verwacht geen grote verschillen.

Wat die voorraad betreft, verwacht dat dat binnen 2 tot 4 weken normaliseert als er geen logistieke problemen zijn. Ook de scheepvaart werkt niet op 100% momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
JackAvery schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:15:
[...]

Er komt geen nieuw model van Switch in 2020 (zie pagina 10) tenzij Nintendo liegt op een aandeelhoudersbriefing :) Een refresh is daarmee niet uitgesloten, maar verwacht geen grote verschillen.

Wat die voorraad betreft, verwacht dat dat binnen 2 tot 4 weken normaliseert als er geen logistieke problemen zijn. Ook de scheepvaart werkt niet op 100% momenteel.
Kijk aan, hier heb ik wat aan! Thanks voor je bijdrage. _/-\o_ Dan is het inderdaad vooral maar weer wachten op nieuwe voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Edzeau schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:28:
[...]

Kijk aan, hier heb ik wat aan! Thanks voor je bijdrage. _/-\o_ Dan is het inderdaad vooral maar weer wachten op nieuwe voorraad.
Er is een heel 'voorraad' topic dat je al dan niet kan helpen :P Maar het is momenteel gewoon de winkels vaak genoeg in de gaten houden en geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

heeft iemand ervaring met reparatie winkels? zo ja welke kan je aanraden?

De ventilator in mn swtich maakt behoorlijk wat geluid en ik ben bang dat ie kapot(er) aan t gaan is.

mijn switch is uit begin 2017 (denk ik) dus ik heb geen garantie meer voor de nintendo repair service.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

NoTimeRemains schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:38:

De ventilator in mn swtich maakt behoorlijk wat geluid en ik ben bang dat ie kapot(er) aan t gaan is.

mijn switch is uit begin 2017 (denk ik) dus ik heb geen garantie meer voor de nintendo repair service.
Met perslucht de koelvinnen schoon blazen geprobeerd? Maybe dat er stof opgehoopt is daar?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
crzyhiphopazn schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:42:
[...]

Met perslucht de koelvinnen schoon blazen geprobeerd? Maybe dat er stof opgehoopt is daar?
precies, anders even de achterkant los schroeven en met een kwastje of iets schoonvegen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nikkei - het Japanse equivalent van de Financial Times - claimt op basis van hun bronnen binnen Nintendo en de supply chain dat Nintendo dit fiscale jaar 10% meer Switches wilt produceren. Gezien er dit jaar 20 miljoen consoles zouden verscheept worden, betekent dit dat Nintendo er vermoedelijk ~22 miljoen wilt laten produceren in het fiscale jaar 2020-2021. Orders voor Switch onderdelen zouden zelfs tot 50% hoger liggen dan normaal in de periode april tot juni. Lijkt er dus op dat men iets probeert te doen aan de huidige tekorten.

Nintendos financiele jaarresultaten volgen op 7 mei, meer nieuws dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 21:51

Ook buiten garantie doet Nintendo reparaties alleen niet kosteloos. Je kunt ze altijd eens contacteren en navragen wat de verwachte kosten zijn. Weet je wel zeker dat het goed met originele onderdelen en met garantie gebeurt.

Hier al een tijdje northgard aan het spelen. Ik blijf het nog wel spelen maar vind het wat eentonig mbt de units en het bouwen. Het is veel van hetzelfde en vind het allemaal wat priegelig op de switch lite. Zijn er nog soortgelijke games die iets meer afwisseling bieden ?
Sinds gisteren ook trials rising maar die motor reageert toch wel ff anders als in real life ;) maar ga ook hem niet retourneren voor dat tientje wat het koste is het wel vermakelijk.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nieuwe SMM2 update morgen:

Dit weekend een nieuw Tetris 99 thema te winnen:

[ Voor 29% gewijzigd door RayNbow op 21-04-2020 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 11:37

Is dit continu of alleen vlak na dat je hem aanzet? De Switch kan soms nadat je hem aanzet even hard gaan blazen en daarna moet hij weer stil worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Man man, dat spel blijft maar beter en beter worden!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Iemand Xenoblade Chronicles CE nog ergens gezien? Zie 'm niet meer bij Gamemania, Nedgame, en de Amazons.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Sméagol schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:31:
Iemand Xenoblade Chronicles CE nog ergens gezien? Zie 'm niet meer bij Gamemania, Nedgame, en de Amazons.
Dan was ik er op tijd bij :) 2 minuten nadat Bol 'm op Twitter postte heb ik gepreordered. Daarna ook niet meer gezien nee.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sméagol schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:31:
Ik denk dat je te laat bent. Hij was best snel uitverkocht op veel plekken. Ik had een bestelling geplaatst bij bol.com, maar ik heb twijfels of bol.com kan leveren.

Het schijnt trouwens dat Frankrijk maar 6000 exemplaren krijgt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Bol kwam überhaupt niet in me op, aangezien ze over het algemeen erg slecht zijn met games en collector's editions, vandaar dat ik gestopt ben met hun.

Ben erg laat ja.. Enerzijds lui, anderzijds te druk met Animal crossing (:P ), enerzijds zit ik nog met een waardebon voor Gamemania die ik alleen in de winkel kan gebruiken <sigh>.

Ik had XB2 CE overigens van Amazon.fr

Edit:
Gelukt. Bij good old FNAC.com

Handig al die accounts bij verschillende internationale webshops. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Sméagol op 21-04-2020 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
RayNbow schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:46:
[...]

Ik denk dat je te laat bent. Hij was best snel uitverkocht op veel plekken. Ik had een bestelling geplaatst bij bol.com, maar ik heb twijfels of bol.com kan leveren.

Het schijnt trouwens dat Frankrijk maar 6000 exemplaren krijgt:
[Twitter]
Zolang je order niet gecancelled is denk ik dat Bol hem wel levert (onze was de dag erna gecancelled omdat ze te weinig voorraad zouden krijgen)

Voor CE's vind ik Bol best fijn, veel plekken eisen dat je meteen betaald en bij Bol doe ik achteraf betalen en betaal pas op de dag dat het echt binnen is.

(Internationale winkels niet meegeteld, als ik daar meteen moet betalen doe ik dat want meestal bestel ik dan spullen die ik echt hebben wil)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
iemand die nog Ring fit zoekt: (en geen woekerprijzen wil betalen ;) )

is op voorraad bij Bol.com

https://www.bol.com/nl/p/...ch/9200000120382917/?s2a=

[ Voor 12% gewijzigd door Japieh op 21-04-2020 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07
Yes. Ik zag het. Gelijk besteld. Kunnen we morgen gaan fitnessen 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:33:
Voor CE's vind ik Bol best fijn,
Nou... mijn Valkyria Chronicles 4 CE kwam i.p.v. op 25 september pas ergens begin oktober binnen. :p
veel plekken eisen dat je meteen betaald en bij Bol doe ik achteraf betalen en betaal pas op de dag dat het echt binnen is.
Dat is wel fijn van bol.com en is voor mij soms de reden om bij Nedgame te bestellen. Als je daar kiest om 'm in de winkel op te halen, hoef je dan pas af te rekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Nintendo heeft nog meer aan te kondigen vandaag:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 14:14:
Ik heb het spel binnen sinds donderdag, sindsdien elke dag gespeeld. Ik dacht wel dat het een goed idee was om te bestellen, maar ben meer onder de indruk dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Mizgala28 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 13:33:
Voor CE's vind ik Bol best fijn, veel plekken eisen dat je meteen betaald en bij Bol doe ik achteraf betalen en betaal pas op de dag dat het echt binnen is.
Tjah, je wilt m'n e-mail wisseling met BOL niet zien over XC2 CE. Dit was waarom ik toen laat was en uiteindelijk moeilijk moest doen door op Amazon.fr te bestellen, want 't duurde een maand of langer voordat ik door had dat ze me aan 't lijntje hielden om vervolgens de game überhaupt niet te verkopen. Totaal onbekwame support daaro. Dus gestopt met BOL.

Voor "niet meteen betalen" heb je CC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

ja ik heb gevraagd via de rapporteer functie of we zo'n let op bericht in het topic kunnen krijgen. Dan kunnen we gewoon afspreken dat we alleen via turnip.exchange mensen toelaten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zumCGkACDTQZm6pDSbdYX6lPNkU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0TlN9Zji1SS4cW2qk3oDH4M5.png?f=fotoalbum_large

This is the Way.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De Amerikaanse verkoopsdata voor maart zijn bekend. Een paar cliffnotes:

• Animal Crossing is de derde grootste fysieke launch daar in de geschiedenis van Nintendo. Het laat enkel Super Smash Bros Ultimate en Brawl voor zich. Dit betekent dat AC maximaal 2.7 miljoen fysieke exemplaren verkocht heeft in de USA in de periode tot 31 maart. Ook maakt dit AC de tweede grootste launch van 2020 (alle platformen).
• Er zijn meer Switch consoles in maart verkocht dan in maart 2017 - de Switch launchmaand. Toen werden er ~906.000 consoles verkocht. Geen wonder dat er tekorten zijn :P
Edit: volgens @benjisales zijn er meer dan 1 miljoen Switch-consoles verkocht in maart

[Twitter: https://twitter.com/MatPiscatella/status/1252583688438575105]

De Japanse cijfers en de schattingen van de USA samen brengt Animal Crossing al over de 6 miljoen verkochte fysieke exemplaren. Hier komt Europa nog bij, en digitale sales. Tom Nook zal zeker en vast tevreden zijn...

Afbeeldingslocatie: https://gonintendo.com/system/file_uploads/uploads/000/049/480/original/2106923_1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 22-04-2020 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 22:22
Binnenkort komt er een openbare beta van Ninjala, lijkt me leuk om te doen, beetje a la Splatoon... Volgens diverse bronnen is de demo al te downloaden, maar in de NL eShop is nog niets te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
RayNbow schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 14:32:
[...]

Nou... mijn Valkyria Chronicles 4 CE kwam i.p.v. op 25 september pas ergens begin oktober binnen. :p

[...]

Dat is wel fijn van bol.com en is voor mij soms de reden om bij Nedgame te bestellen. Als je daar kiest om 'm in de winkel op te halen, hoef je dan pas af te rekenen.
Bol is zeker niet heilig (oh hun klantenservice is een hel, die verhalen ken ik), en voor niche games heb ik wel andere adressen (zoals 365games, Play-asia, Nedgame to name few)

Bij Nedgame is het altijd meteen betalen voor mij, echter dat is een keuze die ik al maak voor ik daar bestel (ophalen is geen optie want de dichtstbijzijnde Nedgame is bijna 1 uur met de trein, en auto hebben wij beiden niet)

Maar in de meeste gevallen heb ik liever Nedgame vanwege mijn eigen ervaring met hun service en het assortiment, ze hebben de meeste games die ik zoek en Bol is vooral handig voor de populaire spul qua pre-orders.
Sméagol schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:23:
[...]

Tjah, je wilt m'n e-mail wisseling met BOL niet zien over XC2 CE. Dit was waarom ik toen laat was en uiteindelijk moeilijk moest doen door op Amazon.fr te bestellen, want 't duurde een maand of langer voordat ik door had dat ze me aan 't lijntje hielden om vervolgens de game überhaupt niet te verkopen. Totaal onbekwame support daaro. Dus gestopt met BOL.

Voor "niet meteen betalen" heb je CC's.
Dat laatste stukje valt best wel tegen als ik uit het buitenland bestel, om maar over te zwijgen hoe vaak ING doodleuk een incassering weigerde omdat ik een betreffende game had besteld en dat misging (CC gebruik ik meestal voor directe buitenlandse betalingen, is vaak vanwege valuta goedkoper dan PayPal, plus PP wil weleens moeilijk doen met bepaalde dingen)

Voor EU is het een ander verhaal, nooit gezeik met CC Pre-orders gehad en wat betreft Bol hun klantenservice in al die jaren maar 2 keer contact moeten opnemen en beide keren ging dat perfect, ECHTER ik weet hoe waardeloos hun klantenservice vaak is, ik ken genoeg mensen die dat ellende hebben meegemaakt dus wat jij noemt is mij bekend.

in ons geval was Xenoblade CE gewoon gecanceld en wij kregen een 5 euro korting bon, alles automatisch maar leuk is anders, ik had dat spel liever bij Nedgame of Gamemania besteld indien mogelijk maar die waren toen al op daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Mizgala28 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:49:
Dat laatste stukje valt best wel tegen als ik uit het buitenland bestel, om maar over te zwijgen hoe vaak ING doodleuk een incassering weigerde omdat ik een betreffende game had besteld en dat misging (CC gebruik ik meestal voor directe buitenlandse betalingen, is vaak vanwege valuta goedkoper dan PayPal, plus PP wil weleens moeilijk doen met bepaalde dingen)
Mjah, persoonlijk zijn m'n ervaring dus het tegenovergestelde. Ik bestel al 20 jaar met m'n CC online in het buitenland (..daarvoor heb ik 'm aangevraagd), voornamelijk buiten de EU, en dat is vrijwel altijd goed gegaan. Als er iets fout ging had 't meestal met de lokale bezorging te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo... Tweede keer deze week dat ik de laatste stage van Azure Striker Gunvolt heb gespeeld om het echte einde te zien... 😅 https://twitter.com/ShinNoNoir/status/1252680506379866112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
NoTimeRemains schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:48:
ja ik heb gevraagd via de rapporteer functie of we zo'n let op bericht in het topic kunnen krijgen. Dan kunnen we gewoon afspreken dat we alleen via turnip.exchange mensen toelaten

[Afbeelding]
Laten we Animal Crossing discussies gewoon in het Animal Crossing topic houden bij deze. Daar kan je de turnip exchange linkjes wel delen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

DigitalExorcist schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:44:
[...]

Dan was ik er op tijd bij :) 2 minuten nadat Bol 'm op Twitter postte heb ik gepreordered. Daarna ook niet meer gezien nee.
Same! ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tijd om Mayo weer te verdedigen!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EWK4zwzVcAQ4gio?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Controller drift begint nu toch wel érg irritant te worden. We hebben 2 Switches en met name 1 'set' controllers lijkt hier last van te hebben.

Vanmiddag Nintendo maar eens bellen om dat te laten fixen. Iemand enig idee hoe lang dit duurt met het hele COVID-gebeuren op de achtergrond? Ze waarschuwen dat er 'mogelijk vertraging zal zijn' maar Nintendo en communiceren is al geen sterk punt, dus of daar een daadwerkelijke termijn aan hangt zal je vast geen antwoord op krijgen...

Ben van plan om 1 set nieuwe Joy Cons te bestellen, dan kunnen we in elk geval door met AC (en alle andere games :) ) terwijl de defecte omgeruild wordt. Voor op TV heb ik ook nog wel een Pro controller die het prima doet..

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
SMM2 update is te downloaden :-)

Gaan we veel plezier aan beleven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
sderooij schreef op woensdag 22 april 2020 @ 10:02:

mooi maar eens weer opstarten dan.
kom van versie 1.1 heb de story uitgespeeld daarna nooit meer aangeraakt eigenlijk, maar deze update ziet er goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
DigitalExorcist schreef op woensdag 22 april 2020 @ 08:17:
Controller drift begint nu toch wel érg irritant te worden. We hebben 2 Switches en met name 1 'set' controllers lijkt hier last van te hebben.

Vanmiddag Nintendo maar eens bellen om dat te laten fixen. Iemand enig idee hoe lang dit duurt met het hele COVID-gebeuren op de achtergrond? Ze waarschuwen dat er 'mogelijk vertraging zal zijn' maar Nintendo en communiceren is al geen sterk punt, dus of daar een daadwerkelijke termijn aan hangt zal je vast geen antwoord op krijgen...

Ben van plan om 1 set nieuwe Joy Cons te bestellen, dan kunnen we in elk geval door met AC (en alle andere games :) ) terwijl de defecte omgeruild wordt. Voor op TV heb ik ook nog wel een Pro controller die het prima doet..
Zie mijn post ook van een stukje terug :) bij mij was het binnen een week terug (onder garantie weliswaar, ik weet niet hoe het bij jou zit). Ik heb de controller gewoon aangemeld via https://www.nintendo.nl/S...s/Reparaties-1106617.html en kreeg binnen een dag een verzendlabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sderooij schreef op woensdag 22 april 2020 @ 10:02:

Zit er ook al een standaard door Nintendo gemaakte wereld in? Of is het wachten tot de eerste spelers hun creaties uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:14:
[...]

Zit er ook al een standaard door Nintendo gemaakte wereld in? Of is het wachten tot de eerste spelers hun creaties uploaden?
Moet zelf nog checken, helaas nog niet gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@sderooij Denk het niet overigens, maar dan vraag ik me af wat ze met al dat materiaal doen wat ze in de trailer tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
L23 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:14:
[...]

Ik heb zelf nog niet gespeeld, maar op het doosje staat: "verhaalstand, ga het avontuur aan met meer dan 100 gloednieuwe levels".

Ik neem dus aan van wel.

Edit: nvm, je bedoelde de nieuwe feature... Sorry 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door tekken4111 op 22-04-2020 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@tekken4111 De nieuwe update inderdaad :P Ik heb het spel zelf ook, maar sta niet zo te springen om het spel weer op te starten. Vond de campaign erg leuk. Maar bij de creaties kwam ik iets teveel trol levels tegen, daar ben ik bij de werelden ook een beetje bang voor, maar als er een Nintendo kwaliteit wereld is dan wil ik wellicht wel weer een keer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zeror schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 14:14:
Nou helaas pindakaas. M'n bestelling van Ring Fit is geannuleerd door Bol.com }:|

Nu bij Intertoys besteld. Daar stond ie ook als op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:36
Zeror schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:22:
[...]

Nou helaas pindakaas. M'n bestelling van Ring Fit is geannuleerd door Bol.com }:|

Nu bij Intertoys besteld. Daar stond ie ook als op voorraad.
Ik heb hem ook elders kunnen bestellen. Maar het is wel te hopen dat ik geen problemen krijg, gezien hoe lastig het is om er eentje met redelijke prijzen te verkrijgen. De prijzen die op de 2e-hands markt gaan...

Voorbeeldje van een van die pagina's:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDLPCKtksY9y59cMKOMzOzOZ0Lw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/boCcv6aWxZYlaMDm2hZHeHBf.png?f=user_large

Het is overduidelijk dat ze gehamsterd worden om er geld mee te verdienen, maar daardoor is het voor mensen zoals wij die het echt willen gebruiken veel lastiger om er een redelijk te kunnen kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
Ja, het is diep triest dat het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
Ik heb hem wel binnengekregen vandaag van bol.com

Ik verbaas me er ook wel eens over dat er zoveel mensen nog intrappen door ze zo veel duurder te kopen, terwijl het echt nog wel weer in de winkel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Trieste mensen die dat opkopen en met winst verkopen.

edit; en dan bedoel ik specifiek mensen die switches kopen voor 300 en verkopen voor 5/600, en hetzelfde voor de ringfit.

[ Voor 54% gewijzigd door sderooij op 22-04-2020 20:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:01
sderooij schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:49:
Trieste mensen die dat opkopen en met winst verkopen.

edit; en dan bedoel ik specifiek mensen die switches kopen voor 300 en verkopen voor 5/600, en hetzelfde voor de ringfit.
Eens, helaas hier op Tweakers ook behoorlijk het geval. Zelfs een aantal vaste users in dit topic. Kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15
Het is te hopen dat ze met alle voorraad blijven zitten. Kansloze gasten.
Ik wacht wel lekker, tot ie straks in de zomer in de aanbieding komt.

Een bikini lijf is toch niet nodig deze zomer :P

[ Voor 15% gewijzigd door remcheese op 22-04-2020 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een goedkopere aanbieding dan 60 euro verwacht ik niet. Maar verwacht dat als de sportscholen weer open gaan dat de tweedehands prijzen diep gaan kelderen. Richting de 30 euro? Ik vind Ring Fit Adventure een zeer goede game, maar had het nooit gekocht als de sportscholen niet waren dicht gegaan en vraag me af of ik het nog wel naast het fitnessen blijf gebruiken.

[ Voor 40% gewijzigd door L23 op 22-04-2020 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:36
Momenteel zijn er ook een aantal exemplaren te koop op Mediamarkt!

Tevens zojuist mijn verzendbevestiging ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Japieh schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:22:
Ik heb hem wel binnengekregen vandaag van bol.com

Ik verbaas me er ook wel eens over dat er zoveel mensen nog intrappen door ze zo veel duurder te kopen, terwijl het echt nog wel weer in de winkel komt.
Ik heb hem ook binnen, ik vond 79 euro al te duur, maar ja je moet wat. Had na de tip in dit topic, ook m’n schoonzusje getipt, die heeft hem ook al binnen al wacht ze nog op haar Switch die over twee weken binnen komt vanuit Amazon :+

Wel jammer dat ze net die e-shop actie misloopt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hoewel ik hoop dat ze met voorraad blijven zitten en voor een paar honderd euro het schip in gaan, vind ik ze kansloos noemen echt overtrokken. Het is marktwerking en daarmee voor mij fair enough in dit geval.

We hebben het immers niet over iets dat definitief opraakt waardoor fans er naast grijpen zoals concertkaartjes of die ene limited edition. Ook niet over eerste levensbehoeften, zorg, etc. Uiteindelijk gaat het om luxegoederen die terug op de markt komen na verloop van tijd, waar iedereen echt ook wel een paar maanden zonder kan.

Als er dan mensen zijn die 80 tot 120 procent extra betalen omdat ze niet een paar weken willen wachten: prima toch? Hun keuze. Dat ze daarmee een markt in stand houden die ik liever niet zou zien is dan vooral mijn probleem. Koper en verkoper zijn tevreden (of in ieder geval tevreden genoeg voor een akkoord).

Ik heb marktplaats in de gaten gehouden voor ring fit, maar gewacht want te duur. Maand later van Amazon kunnen plukken voor net geen 60 euro. Die prijs was me de maand wachten prima waard.

[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 23-04-2020 01:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 23:49:
Een goedkopere aanbieding dan 60 euro verwacht ik niet.
Dan had ik vorig jaar mazzel... :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gwCcTRX.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RayNbow Ik had hem ook voor minder dan 60 euro (59,92), maar ik rond dat gewoon af naar boven :P Ik verwacht niet snel 50 euro of lager. Maar wie weet. Nintendo Labo sets gingen af en toe ook voor stuntprijzen weg. Jij hebt sinds november elke week 3 keer getraind en het inmiddels uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 07:25:
Jij hebt sinds november elke week 3 keer getraind en het inmiddels uitgespeeld?
Gezien m'n backlog, nee. :p Ik heb 't wel een paar keer gespeeld ter vervanging van een andere lichamelijke oefening. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Sir_Lion schreef op donderdag 23 april 2020 @ 00:02:
Momenteel zijn er ook een aantal exemplaren te koop op Mediamarkt!

Tevens zojuist mijn verzendbevestiging ontvangen!
Bedankt voor de tip! Vannacht mooi kunnen bestellen :)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Pagina: 1 ... 54 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic