RayNbow schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 14:32:
[...]
Nou... mijn Valkyria Chronicles 4 CE kwam i.p.v. op 25 september pas ergens begin oktober binnen.
[...]
Dat is wel fijn van bol.com en is voor mij soms de reden om bij Nedgame te bestellen. Als je daar kiest om 'm in de winkel op te halen, hoef je dan pas af te rekenen.
Bol is zeker niet heilig (oh hun klantenservice is een hel, die verhalen ken ik), en voor niche games heb ik wel andere adressen (zoals 365games, Play-asia, Nedgame to name few)
Bij Nedgame is het altijd meteen betalen voor mij, echter dat is een keuze die ik al maak voor ik daar bestel (ophalen is geen optie want de dichtstbijzijnde Nedgame is bijna 1 uur met de trein, en auto hebben wij beiden niet)
Maar in de meeste gevallen heb ik liever Nedgame vanwege mijn eigen ervaring met hun service en het assortiment, ze hebben de meeste games die ik zoek en Bol is vooral handig voor de populaire spul qua pre-orders.
Sméagol schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:23:
[...]
Tjah, je wilt m'n e-mail wisseling met BOL niet zien over XC2 CE. Dit was waarom ik
toen laat was en uiteindelijk moeilijk moest doen door op Amazon.fr te bestellen, want 't duurde een maand of langer voordat ik door had dat ze me aan 't lijntje hielden om vervolgens de game überhaupt niet te verkopen. Totaal onbekwame support daaro. Dus gestopt met BOL.
Voor "niet meteen betalen" heb je CC's.
Dat laatste stukje valt best wel tegen als ik uit het buitenland bestel, om maar over te zwijgen hoe vaak ING doodleuk een incassering weigerde omdat ik een betreffende game had besteld en dat misging (CC gebruik ik meestal voor directe buitenlandse betalingen, is vaak vanwege valuta goedkoper dan PayPal, plus PP wil weleens moeilijk doen met bepaalde dingen)
Voor EU is het een ander verhaal, nooit gezeik met CC Pre-orders gehad en wat betreft Bol hun klantenservice in al die jaren maar 2 keer contact moeten opnemen en beide keren ging dat perfect, ECHTER ik weet hoe waardeloos hun klantenservice vaak is, ik ken genoeg mensen die dat ellende hebben meegemaakt dus wat jij noemt is mij bekend.
in ons geval was Xenoblade CE gewoon gecanceld en wij kregen een 5 euro korting bon, alles automatisch maar leuk is anders, ik had dat spel liever bij Nedgame of Gamemania besteld indien mogelijk maar die waren toen al op daar