Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Zeror schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:41:
Er zijn wat Switch games/accessoires in de aanbieding bij bol.com.

https://www.bol.com/nl/ra/korting-op-nintendo/63589/
Ik vind dat altijd zo :/ dat Bol altijd zegt dat de adviesprijs van een game 64.99 is om dan de ''korting'' van 49.99 aan te bieden zodat het lijkt alsof je 15 euro korting krijgt.

Waar ik in realiteit nog nooit ergens een Switch game aan 64.99 heb zien liggen in een fysieke of online winkel, zelfs op launch dag mag ik naar de GM of MM of Dreamland of Carrefour of dergelijke maar de game zal max 59.99 zijn en dan reken ik al de dure shops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xenoblade Chronicles: Definitive Edition heeft een rating gekregen in de USA. Misschien is die release dichter dan we denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

R0y. schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:45:
Ik zoek nog een betaalbare usb C kabel die PD (snelladen) ondersteund. Iemand nog tips of gewoon de goedkoopste die ik kan vinden van BOL halen? :)
Koop zelf altijd mijn kabels van Anker, nooit problemen mee gehad en de kabels zijn ook zee duurzaam met goede connectoren. AFAIK ook niet bijzonder duur en komen met een klittebandje om ze weer netjes op te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 14:56
Check Coolbue maar eens....66 euro!
Katmi schreef op maandag 24 februari 2020 @ 23:43:
[...]

Ik vind dat altijd zo :/ dat Bol altijd zegt dat de adviesprijs van een game 64.99 is om dan de ''korting'' van 49.99 aan te bieden zodat het lijkt alsof je 15 euro korting krijgt.

Waar ik in realiteit nog nooit ergens een Switch game aan 64.99 heb zien liggen in een fysieke of online winkel, zelfs op launch dag mag ik naar de GM of MM of Dreamland of Carrefour of dergelijke maar de game zal max 59.99 zijn en dan reken ik al de dure shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:08
linovb schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:47:
[...]
Super Smash wil ook bij GM nog wel eens 64,95 zijn...Die gasten zijn gek...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit had ik niet zien aankomen... er is vandaag een Samurai Jack game aangekondigd:

Het spel wordt ontwikkeld door Soleil, de Japanse studio die o.a. Naruto to Boruto:Shinobi Strikers en Devil's Third heeft ontwikkeld. Ex-Team Ninja devs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
linovb schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:47:
[...]
Coolblue is dan ook een dure winkel en eigenlijk voor alles gaming related ook de hoofdprijs net zoals GM, soms nog een leuke deal op een TV of Blender ofzo maar zeker niet op games, consoles of dingen als toetsenborden en grafische kaarten.

Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eraan heb gedacht om op Coolblue te kijken als ik zeg '' ik wil een nieuwe game kopen ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Gisteren tóch maar laten verleiden om Two Point Hospital voor de Switch te kopen. Best een dure grap (40 euro, digitale versie) maar oh zo grappig. En nog best uitgebreid ook.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
DigitalExorcist schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:56:
Gisteren tóch maar laten verleiden om Two Point Hospital voor de Switch te kopen. Best een dure grap (40 euro, digitale versie) maar oh zo grappig. En nog best uitgebreid ook.
Die game lijkt me op zich ook heel leuk. Maar ja.. Backlog enzo.. Ik heb echt ziek veel games op de Switch die aandacht verdienen en Animal Crossing komt er straks aan. Gisteren heb ik Samurai Shodown gehaald voor de Switch. Lekkere fighter, old skool vibe echt geweldig. Handheld is grafisch een heel stuk minder, maar daardoor wel goed speelbaar. Maar MK 11 doet dat wel beter op de Switch als het gaat om undocked.

Verder moet ik wel heel eerlijk zeggen dat het me echt veel, veel te stil is m.b.t. nieuwe games. Alleen Animal Crossing is wel een beetje karig, dat is ook nog eens een game die je moet liggen. Daar heb ik dan geluk aan, maar verder ziet het eruit als een behoorlijk slap jaar van Nintendo. Er zullen wat remakes komen denk ik, maar echte toppers verwacht ik niet of echt pas einde van het jaar. Dan lijkt het momentum me te liggen bij de nieuwe consoles van Sony en MS, maar dat kan aan mij liggen.

Al met al is dit het eerste jaar sinds de Switch dat ik het gevoel heb dat ze het momentum aan het verliezen zijn. Uiteraard gaat Animal Crossing een fantastische release zijn voor ze, misschien wel de grootste game qua sales voor Nintendo. Ik ben erg benieuwd of ze me gaan verrassen en met iets goeds komen na Animal Crossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:38:
[...]

Verder moet ik wel heel eerlijk zeggen dat het me echt veel, veel te stil is m.b.t. nieuwe games. Alleen Animal Crossing is wel een beetje karig, dat is ook nog eens een game die je moet liggen. Daar heb ik dan geluk aan, maar verder ziet het eruit als een behoorlijk slap jaar van Nintendo. Er zullen wat remakes komen denk ik, maar echte toppers verwacht ik niet of echt pas einde van het jaar. Dan lijkt het momentum me te liggen bij de nieuwe consoles van Sony en MS, maar dat kan aan mij liggen.

Al met al is dit het eerste jaar sinds de Switch dat ik het gevoel heb dat ze het momentum aan het verliezen zijn. Uiteraard gaat Animal Crossing een fantastische release zijn voor ze, misschien wel de grootste game qua sales voor Nintendo. Ik ben erg benieuwd of ze me gaan verrassen en met iets goeds komen na Animal Crossing.
Laten we misschien eerst wachten tot men aankondigingen doet, voordat we het jaar afschrijven ;)

En of het momentum ligt bij de PS5 en Series X... Natuurlijk speculeren mensen op fora meestal meer over wat er aankomt, maar ik vraag me af in hoeverre dit al leeft bij de 'gewone gamer'. Eigenlijk is er relatief weinig concreets bekend over deze consoles dat er werkelijk toe doet: hun prijspunt, hun release datum en hun line-up voor de launch periode. Er is voor de tweede helft van 2020 gewoon niet veel bekend van de plannen van alledrie de consolefabrikanten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Cyrax0508 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:38:
[...]

Misschien is dit dan een uitgelezen kans om aandacht te besteden aan je backlog? Anders wordt dat probleem alleen maar groter.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
JackAvery schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:50:
[...]

Laten we misschien eerst wachten tot men aankondigingen doet, voordat we het jaar afschrijven ;)

En of het momentum ligt bij de PS5 en Series X... Natuurlijk speculeren mensen op fora meestal meer over wat er aankomt, maar ik vraag me af in hoeverre dit al leeft bij de 'gewone gamer'. Eigenlijk is er relatief weinig concreets bekend over deze consoles dat er werkelijk toe doet: hun prijspunt, hun release datum en hun line-up voor de launch periode. Er is voor de tweede helft van 2020 gewoon niet veel bekend van de plannen van alledrie de consolefabrikanten.
:)  Neen, ik ben er klaar mee, duurt me te lang haha.

Tuurlijk heb je gelijk en ik gaf al aan dat ik zelf een backlog heb waar je u tegen zegt. Dus ik heb zelf genoeg om te spelen (waarschijnlijk tot eind van het jaar zelfs), maar ik ben nu eenmaal een ongeduldig mens 

De meeste mensen hebben inderdaad geen benul van wat er speelt. Zelf werd ik bijna verleid tot de aanschaf van een Xbox One X met de hele Gears serie voor € 294,00. Dat leek me een hele mooie deal, maar ik bedacht me op tijd dat het weggegooid geld gaat zijn met de nieuwe consoles op komst.

Maar goed, Animal Crossing gaat echt records verbreken voor de Switch, zelf zit ik er ook op te wachten. Hoewel ik iemand ben die normaliter games die lijken op sims niet speel, heb ik dat bij Animial Crossing nooit gehad. Die game trekt me dan weer wel, ik weet verder niet waarom.

@Tsjipmanz:

Precies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:57
Cyrax0508 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:07:
[...]

:)  Neen, ik ben er klaar mee, duurt me te lang haha.

Tuurlijk heb je gelijk en ik gaf al aan dat ik zelf een backlog heb waar je u tegen zegt. Dus ik heb zelf genoeg om te spelen (waarschijnlijk tot eind van het jaar zelfs), maar ik ben nu eenmaal een ongeduldig mens 
Zelfkennis siert den mensch, desondanks, vind het wel humor dat je in een post aangeeft te weinig tijd te hebben, maar in een andere aangeeft dat er te weinig games komen ;)
De meeste mensen hebben inderdaad geen benul van wat er speelt. Zelf werd ik bijna verleid tot de aanschaf van een Xbox One X met de hele Gears serie voor € 294,00. Dat leek me een hele mooie deal, maar ik bedacht me op tijd dat het weggegooid geld gaat zijn met de nieuwe consoles op komst.
why? je hypothetische one x explodeert niet op het moment dat zijn opvolger er is?
offtopic:
Die games zijn dan even leuk. Ik snap die logica nooit zo goed. Sterker nog je hebt dan een tried en trusted product, waarvan aangekondigd is dat er nog 2 jaar games voor komen, voor een lage prijs, vs een nieuwe console die zich nog moet bewijzen met at launch weinig games om uit te kiezen? Maar goed ot dus, dus mocht je verder hierover willen babbelen hit me up in pm :)
Maar goed, Animal Crossing gaat echt records verbreken voor de Switch, zelf zit ik er ook op te wachten. Hoewel ik iemand ben die normaliter games die lijken op sims niet speel, heb ik dat bij Animial Crossing nooit gehad. Die game trekt me dan weer wel, ik weet verder niet waarom.

@Tsjipmanz:

Precies :+
Denk ook dat AC het goed gaat doen, heb die reeks altijd gemissed, niet mijn genre en ik heb nog jarenlang genoeg te spelen (en soms zelfs herspelen) zelfs al koop ik niets meer. Misschien als ie keertje in een sale voorbij komt toch kans geven. (mooie voor een amazon 3 voor 2, luigi's mansion 3, links awakening, en ac :D )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Animal Crossing is een grote titel, maar is ook een titel waar je wel van houd of juist helemaal niet. Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier er nu wel of geen Animal Crossing gaan spelen. Dus polltijd!

Poll: Ga jij Animal Crossing: New Horizons spelen?
Ja, ik heb er zin in!
Nee, is niks voor mij...
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402477&layout=1&sort=org

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Sagat schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:22:
[...]

Zelfkennis siert den mensch, desondanks, vind het wel humor dat je in een post aangeeft te weinig tijd te hebben, maar in een andere aangeeft dat er te weinig games komen ;)

[...]

Heb je helemaal gelijk in. Ik besef terdege dat ik te weinig tijd heb om alles te spelen, maar dat ik ook graag nieuwe games wil hebben :+ Als er iets nieuws komt wil ik dat heel vaak ook hebben, ook al heb ik nog 10 games te spelen.

why? je hypothetische one x explodeert niet op het moment dat zijn opvolger er is?
offtopic:
Die games zijn dan even leuk. Ik snap die logica nooit zo goed. Sterker nog je hebt dan een tried en trusted product, waarvan aangekondigd is dat er nog 2 jaar games voor komen, voor een lage prijs, vs een nieuwe console die zich nog moet bewijzen met at launch weinig games om uit te kiezen? Maar goed ot dus, dus mocht je verder hierover willen babbelen hit me up in pm :)

Ga ik doen :)
[...]

Denk ook dat AC het goed gaat doen, heb die reeks altijd gemissed, niet mijn genre en ik heb nog jarenlang genoeg te spelen (en soms zelfs herspelen) zelfs al koop ik niets meer. Misschien als ie keertje in een sale voorbij komt toch kans geven. (mooie voor een amazon 3 voor 2, luigi's mansion 3, links awakening, en ac :D )
Het is ook niet mijn genre, dat is de grap. Maar ooit had mijn zus Animal Crossing op de GC, ik zag het, leende het spel en ik was verkocht. Geweldig. Terwijl ik een Stardew Valley niet trek. (uiteraard ook gekocht hahaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13:02
Zeror schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:32:
Animal Crossing is een grote titel, maar is ook een titel waar je wel van houd of juist helemaal niet. Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier er nu wel of geen Animal Crossing gaan spelen. Dus polltijd!

Poll: Ga jij Animal Crossing: New Horizons spelen?
Ja, ik heb er zin in!
Nee, is niks voor mij...
Tussenstand:
[Afbeelding]
In eerste instantie was ik helemaal niet van plan het spel te kopen, maar toen mij vriendin vroeg “gaan wij het spel kopen” kan ik eigenlijk niet meer wachten op de release :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Cyrax0508 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:33:
[...]

Het is ook niet mijn genre, dat is de grap. Maar ooit had mijn zus Animal Crossing op de GC, ik zag het, leende het spel en ik was verkocht. Geweldig. Terwijl ik een Stardew Valley niet trek. (uiteraard ook gekocht hahaha)
volgens mij heb ik AC nog voor de cube, ooit gekocht voor mijn vrouw.......maar kan ook harvest moon zijn bedenk ik me.

Stardew wil ik ook iig is geprobeerd hebben, al hoewel ik ook vrijwel zeker weet dat het niets voor me is, en laatst (epic denk ik, en wellicht ook nog via gamepass) ook farming simulator beschikbaar gekregen, ook die wil ik nog doen :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
Dus ik kreeg eindelijk deze 2 import binnen van de week, post was traag deze keer (het lag doodleuk 2 weken bij de douane ondanks dat ik de heffingen van te voren had betaald, normaal gesproken is dat een stuk sneller op die manier)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AvBOVB6oOtl3Z4CI1dqNJLlJ/full.jpg

Dus beide games deden mij een beetje aan denken hoe ik de Switch nu zie bijna 2 jaar later na aankoop.

lap tekst incoming :P

Positief op de meeste vlakken, vooral qua games want voor mij heeft de Switch mijn PS Vita en de 3DS tegelijk vervangen, vroeger had ik de PS Vita voor pretty much alles Japan en de 3DS voor de gebruikelijke Nintendo spul (ik zie Nintendo ook meer als nostalgie voor mijzelf, ik had Nintendo systemen altijd alleen puur vanwege Nintendo games erop, want voor al het andere had ik altijd een PC)

Ik ben ook eigenlijk blij dat de Switch uiteindelijk zo veel te bieden heeft, de wat meer obscure japanese games miste ik vaak op de 3DS (behalve RPGs) en op de Vita miste ik vooral de grotere titels, maar soms ook games die wel in Japan op de Vita uitkwamen maar niet in het westen (meestal werd het een PS4 of PC port)

Ik zou de Switch hoe dan ook halen, maar was wel sceptisch over of de Switch mijn Vita kan of zal vervangen want ik ben nooit een echte console gamer geweest, het was altijd PC + handheld en af en toe heel zelden wou ik iets op een console spelen.

Natuurlijk is de Switch niet perfect, maar op 2 klachten na in mijn eigen geval (de duurdere games tov Vita en 3DS en cloud saves) ben ik er tevreden mee, en hoewel ik zelf grote games als Wolfenstein, Doom of Metro nooit op de Switch zelf zou spelen (daar heb ik een PC voor), ben ik wel blij dat ondanks sommige mensen niet erin geloofden dat de Switch uiteindelijk wel een succes kan/zal worden (vanwege de flop genaamd de Wii U), niet alleen de indies en westerse devs games op blijven uitbrengen, maar ook dat japanse devs inzien dat de wereld meer dan PlayStation alleen is.

Wat betreft deze 2 games, eentje is een rhytm game (in japans maar gezien de gameplay hoef je de taal niet te kennen ervoor) en de ander is een visual novel (perfect fit op een handheld)

Betreffende dat 2de spel, ook wel fijn om te zien dat er ook games in Japan op de Switch fysiek uitkomen met engelse taal optie, vooral handig als Capcom EU alweer eens negeert *kuch* Mega Man games die digital only zijn in EU *kuch*

In ieder geval ik zie de Switch positief in na bijna 2 jaar dat ik deze heb, nu maar hopen dat de nieuwe Xbox en PS5 daar geen roet in het eten gooien.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 26-02-2020 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:10
@Zeror Je mist de optie "misschien".
Mijn vrouw wil hem graag hebben en ik kan hem dan wel van haar spelen. Het lijkt me leuk met het hele verbouwen van het eiland e.d., maar verwacht niet dat ik hem uiteindelijk ga halen.
Ligt er een beetje aan of het leuk is om samen met mijn vrouw te spelen. Wellicht mijn dochtertje die het leuk zal vinden. Geen idee.

Er komt in ieder geval 1 cart van het spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 16:30
Bliksem B schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 20:38:
[...]

Volgens mij overschat je "Nintendo Licensed" logo's. De USB-C laders (met een vast kabel) gewone USB-PD laders. De regulier laders zijn nog erger, dat zijn regulier laders met een resistorkabeltje erbij (anders krijgt de Switch te veel stroom).

De 60 watt lader die ik aandraag is niet een "laadblokje". De originele Switch lader kan 39 watt aan, maar daar zit de Switch zelf nooit aan. Dat is tevens een prima lader, die de PD standaard prima volgt en ook qua voltages / amps goed is. Echter, om je laptop op te laden heb je 45 watt of meer nodig. Vandaar dat ik een andere lader zoek.

Tevens heb ik al 3 originele laders. Vandaar dat ik er ook 1 kwijt wil. Zie voor de advertentie en meer toelichting: V&A aangeboden: Nintendo Switch AC adapter
Ondertussen nog geen reactie terug van iBood en Sitecom. Alleen nu ben ik tot een rare ontdekking gekomen. Ik heb twee docks thuis: een nieuwe (juli 2019) en een oude (maart 2017). De Sitecom oplader werkt NIET i.cm. de nieuwe dock, maar WEL i.c.m. de oude dock! Hij werkt overigens wel gewoon met mijn Nintendo Switch, maar dit is een 2017 model (omgeruild i.v.m. draaien payloads)

Dit is dus in tegenstelling tot vele andere websites die aangeven dat elke 15volt > 2,6 mAh lader gewoon moeten werken i.c.m. alle dock.
https://switchchargers.com/chargers/
https://www.reddit.com/r/...ot_work_with_other_usb_c/

Ik zal voor de zekerheid de komende tijd eens vaker met mijn oude dock icm mijn nieuw 60watt lader spelen. Maar het lijkt erop dat Nintendo iets heeft veranderd in zijn oude docks. Waarschijnlijk ter bescherming van de dock/Switch of 3rd party chargers niet te ondersteunen (meer winst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:41
Sinds vandaag een trotse eigenaar van een Switch! Ik was even aan het zoeken voor leuke aanbiedingen van games, waarbij ik al snel uit kwam op het veranderen van de regio instellingen om de beste aanbiedingen te krijgen.

Is het echt zo simpel? Switchen naar Australië, daar de game kopen via PayPal, terug naar Europa zetten en spelen maar? Is namelijk dan makkelijk geld besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, je kunt tegen problemen aanlopen als deze:
Can't change country due to 1 cent balance

Je hebt minder kopzorgen als je gewoon aparte accounts aanmaakt.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teaser voor de volgende zelf-gepubliceerde game van Platinum heeft duidelijke Ultraman vibes:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
RayNbow schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:23:
[...]

Nee, je kunt tegen problemen aanlopen als deze:
Can't change country due to 1 cent balance

Je hebt minder kopzorgen als je gewoon aparte accounts aanmaakt.
Ik heb wat prijzen vergeleken maar de verschillen zijn relatief klein. Ik koop mn games altijd 2e hands. Scheelt meer en je kan ze weer doorverkopen voor nagenoeg dezelfde prijs. Games die alleen digitaal te krijgen zijn vaak minder prijzig. Die paar euro die je bespaart zijn imho de moeite niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Katmi
Als je niets tegen digitaal hebt ( of dat zelfs verkiest ) kan je ook zien voor digitale games op bv Shopto.net, vaak zijn die iets van een 45 euro voor 1st party spul en meteen een code binnen ( hun fysieke games zijn ook maar vaak iets van een 48-50 euro incl shipping op release day )

( Shopto is een UK based website die ook physical copies verstuurd en consoles etc, dus geen grijze cd key achtige website )
Aangezien de UK gewoon EU codes van games krijgt kan je die perfect activeren op je BE of NL Nintendo account.

[ Voor 9% gewijzigd door Katmi op 26-02-2020 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:00
Katmi schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:14:
Als je niets tegen digitaal hebt ( of dat zelfs verkiest ) kan je ook zien voor digitale games op bv Shopto.net, vaak zijn die iets van een 45 euro voor 1st party spul en meteen een code binnen ( hun fysieke games zijn ook maar vaak iets van een 48-50 euro incl shipping op release day )

( Shopto is een UK based website die ook physical copies verstuurd en consoles etc, dus geen grijze cd key achtige website )
Aangezien de UK gewoon EU codes van games krijgt kan je die perfect activeren op je BE of NL Nintendo account.
wow thanks die site kende ik nog niet. Ik verkies idd ook digitaal boven fysiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Super. Ook bedankt voor die site. Heb direct animal crossing digitaal gekocht.

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:49
Sinds gisteren de eigenaar van een Switch Lite, erg leuk apparaatje en perfect geschikt voor onderweg!
Beide kinderen hebben een normale Switch en wat mij echt tegenvalt is dat er dus geen officiële support is voor game sharing! Eeuwig zonde (en ook niet meer van deze tijd als je het mij vraagt).
Omdat ik normaal op de Xbox of PS4 game valt het me nu pas op hoe ontzettend waarde vast de Switch spelletjes zijn, bijzonder om te zien.
Gelijk Ori gekocht in de sale en nu wachten op een leuke aanbieding voor BOTW...

iRacing Profiel Twitch

@ourplayground Welke platformen hebben wel officiële support voor game sharing? Op de Xbox kan je op iemand anders zijn Xbox inloggen en je eigen games spelen als je online bent. Door dit om te draaien krijg je game sharing, maar zover ik weet is er geen officiële support vanuit Microsoft. Je kan trouwens op dezelfde manier als bij de Xbox game sharen op de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ourplayground schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:35:
Sinds gisteren de eigenaar van een Switch Lite, erg leuk apparaatje en perfect geschikt voor onderweg!
Beide kinderen hebben een normale Switch en wat mij echt tegenvalt is dat er dus geen officiële support is voor game sharing! Eeuwig zonde (en ook niet meer van deze tijd als je het mij vraagt).
Dit kan (met beperkingen) wel door je account op meerdere systemen te registreren. Zie o.a.:
Wat zijn de verschillen tussen een hoofdsysteem en andere systemen?

Toegegeven, niet de meest intuïtieve oplossing.

• Flamesz
  • Laatst online: 21:50
tuxken schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 23:49:
Super. Ook bedankt voor die site. Heb direct animal crossing digitaal gekocht.
Heb je daar een linkje voor? Ik kan op de website alleen een fysieke versie van AC:NH vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
L23 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:00:
@ourplayground Welke platformen hebben wel officiële support voor game sharing? Op de Xbox kan je op iemand anders zijn Xbox inloggen en je eigen games spelen als je online bent. Door dit om te draaien krijg je game sharing, maar zover ik weet is er geen officiële support vanuit Microsoft. Je kan trouwens op dezelfde manier als bij de Xbox game sharen op de Switch.
Ik heb 2 xbox systemen thuis en alles wat ik op de ene heb gekocht kan ik zonder problemen op de andere downloaden en (offline) spelen. Xbox heeft hiervoor microsoft family net als dat apple dat ook heeft, val je binnen de familie dan heeft iedereen onbeperkt toegang tot de aangeschafte apps of games. Het offline verhaal klinkt als een klein dingetje voor de Xbox, maar is voor de Switch juist het belangrijkste. Als ik een spel digitaal koop, dit op mijn en een switch van de kinderen zet dan kan alleen ik langer dan 30 min (toch?) offline spelen. Juist voor een portable systeem als de Switch zou dit veel anders aangepakt moeten worden.
Nu verplicht je om a) een hotspot te gebruiken of b) een game meerdere keren te kopen. Beiden zijn natuurlijk verre van ideaal.
Flamesz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:01:
[...]

Heb je daar een linkje voor? Ik kan op de website alleen een fysieke versie van AC:NH vinden.
https://www.shopto.net/en...-horizons-switch-p191565/
is dat hem?

[ Voor 11% gewijzigd door ourplayground op 27-02-2020 11:16 ]

iRacing Profiel Twitch

ourplayground schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:09:
[...]

Ik heb 2 xbox systemen thuis en alles wat ik op de ene heb gekocht kan ik zonder problemen op de andere downloaden en (offline) spelen. Xbox heeft hiervoor microsoft family net als dat apple dat ook heeft, val je binnen de familie dan heeft iedereen onbeperkt toegang tot de aangeschafte apps of games. Het offline verhaal klinkt als een klein dingetje voor de Xbox, maar is voor de Switch juist het belangrijkste. Als ik een spel digitaal koop, dit op mijn en een switch van de kinderen zet dan kan alleen ik langer dan 30 min (toch?) offline spelen. Juist voor een portable systeem als de Switch zou dit veel anders aangepakt moeten worden.
Nu verplicht je om a) een hotspot te gebruiken of b) een game meerdere keren te kopen. Beiden zijn natuurlijk verre van ideaal.
De simpelste oplossing: het meest mobiele apparaat maak je primary console (kan dus offline spelen), het apparaat dat thuis staat secondary. Daar heb je gewoonlijk toch internet. Game sharing is een dienst met het idee om een enkele persoon op meerdere devices te laten spelen, en is dus niet gemaakt met de intentie om even de hele familie tegelijk te laten spelen op één licentie van een game.

Overigens, fysieke cartridges kan je gewoon aan elkaar doorgeven ;)

@Katmi , heeft ShopTo ondertussen zijn beveiliging op orde? Een aantal jaar terug hebben ze een klantenbestandslek gehad, met als gevolg een hoop gestolen creditcard nummers.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 27-02-2020 11:17 ]

@ourplayground Ik weet wat gamesharing is op de Xbox, doe het zelf ook met mijn broer. Maar het wordt niet officieel ondersteund door Microsoft. Microsoft family heeft hier verder niks mee te maken en heb je hier ook niet voor nodig. Het is niet zo dat jij op beide Xbox systemen je games offline kan spelen. De ene Xbox is je Home Xbox, daar kan je met een ander account de games offline spelen. Op de andere Xbox kan je met je eigen account de games spelen, maar alleen wanneer je online bent. Zo werkt het op de Nintendo Switch ook.

Maar het online moeten zijn is voor de Switch inderdaad lastiger vanwege dat het een handheld is die onderweg wordt gebruikt.

[ Voor 10% gewijzigd door L23 op 27-02-2020 11:21 ]

• ourplayground
JackAvery schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:16:
[...]

De simpelste oplossing: het meest mobiele apparaat maak je primary console (kan dus offline spelen), het apparaat dat thuis staat secondary. Daar heb je gewoonlijk toch internet. Game sharing is een dienst met het idee om een enkele persoon op meerdere devices te laten spelen, en is dus niet gemaakt met de intentie om even de hele familie tegelijk te laten spelen op één licentie van een game.

Overigens, fysieke cartridges kan je gewoon aan elkaar doorgeven ;)

@Katmi , heeft ShopTo ondertussen zijn beveiliging op orde? Een aantal jaar terug hebben ze een klantenbestandslek gehad, met als gevolg een hoop gestolen creditcard nummers.
L23 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:20:
@ourplayground Ik weet wat gamesharing is op de Xbox, doe het zelf ook met mijn broer. Maar het wordt niet officieel ondersteund door Microsoft. Microsoft family heeft hier verder niks mee te maken en heb je hier ook niet voor nodig. Het is niet zo dat jij op beide Xbox systemen je games offline kan spelen. De ene Xbox is je Home Xbox, daar kan je met een ander account de games offline spelen. Op de andere Xbox kan je met je eigen account de games spelen, maar alleen wanneer je online bent. Zo werkt het op de Nintendo Switch ook.

Maar het online moeten zijn is voor de Switch inderdaad lastiger vanwege dat het een handheld is die onderweg wordt gebruikt.
Hm ok, fair points.. toch voelt het gelimiteerder bij een Switch omdat die nu eenmaal mee op pad genomen wordt, waar dit bij een vaste console niet het geval is.

iRacing Profiel Twitch

@ourplayground Het ging mij ook niet om of het wel of niet gelimiteerder is, het wordt niet officieel ondersteund. Zoals JackAvery ook al aangaf kan je fysieke games wel makkelijk delen, dus er hoeft geen probleem te zijn als je wil delen. Fysiek kan je ook tweedehands games kopen, zijn de games wat goedkoper.

[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 27-02-2020 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
JackAvery schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:16:
[...]
Ik neem aan van wel, ik bestel er toch al ongeveer een jaar nu en ben nog niet kaalgeplukt :P maar ik laat ook nooit ergens mijn card on file staan buiten bij Blizzard of Apple of gebruik PayPal dus ja.

Ze hebben toch de website helemaal vernieuwd een dik half jaar terug etc, maar de laatste 10 jaar zijn er ook wel meer plekken geweest met een lek dus als dat je zorg is online dan beter nergens iets kopen ( of je betaalinfo altijd verwijderen uit je account of PayPal gebruiken )

Ik heb er zelf de fysieke Animal Crossing in pre-order staan, voor 48.81 Euro incl tracked shipping dat vind ik hier nergens als ik op launch dag de winkels af loop, allemaal 55+ en 99% van de tijd 59.95.

[ Voor 11% gewijzigd door Katmi op 27-02-2020 14:11 ]

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
Bij Pokemon Sword merk ik dat multiplayer elementen in ene veel sneller zijn dan voorheen. traden en het zoeken van max raids is bijna instant. Kon Mario Maker 2 ook maar zo soepel draaien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Flamesz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:01:
[...]

Voilà, ik heb gisteren 45 euro betaald en code direct gekregen. Is al gedownload in afwachting release.

https://www.shopto.net/en...-horizons-switch-p191565/

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ik heb een, voor mij, interessante manier gevonden om mijn Nintendo Switch te gebruiken.Bij de Action kan je een tablet houder kopen en zo maar gisteren eens de Nintendo Switch eraan gezet. Werkt perfect! Ik heb de tablet houder naast mijn bureau waardoor bijvoorbeeld even Pokémon kan spelen en tegelijk achter mijn laptop kan zitten. Ik zoek veel dingen over het spel op dus ideaal! Ik vind het ook ideaal bij bijvoorbeeld Mario Kart waar je met online soms een minuut niks te doen hebt, dan kan je lekker even Discord of GoT checken terwijl je toch achter je laptop zit.

Ik gebruikte mijn Nintendo Switch steeds minder (sinds de jaarwisseling vrijwel niet) omdat ik niet zo veel meer zin heb om achter mijn TV te zitten en handheld spelen niet al te fijn vind tenzij ik er echt tijd voor maak. Nu heb ik toch een manier gevonden om er wat meer achter te zitten en toch te kunnen doen wat ik normaal gesproken wil doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De game al grijs- en uitgespeeld op de PS4 (disc uit Brazilië geimporteerd) maar nu ook voor de Switch besteld. Beste is de soundtrack, vandaag de gesigneerde CD ontvangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Zz17R2OEmmqJtClSkqf11woe/full.jpg

Denk dat ik 'm op de Switch ook nog wel ga spelen puur ter vergelijk. Ook de Limited Coll. edition van Zelda Link's Awakening komt mijn kant uit, meer voor de verzameling dan om te spelen maar toch - die Gameboy deed het hem :)

Zoek nog een tweede dock. Volgende maand weer een weekend met wat collega's een huisje gehuurd en ik neem de Switch mee voor Revolver Duel. Mijn dock in m'n gameroom is echter weggewerkt, kan niet makkelijk de adapter pakken. Idealiter heb ik dan ook gelijk het dock in de woonkamer als ik daar 's zit voor Mario Party met m'n vrouw/kinderen maar 100 Euro vind ik dan weer wat veel voor een stuk plastic. Zijn daar geen andere opties voor? Of een andere adapter kopen, dock koppel ik immers wel snel los en een HDMI kabel is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Mortal kombat net gekocht, mooie prijs zeg. Ben benieuwd, ;-).

-

Ik zit echt keihard te wachten op Commandos. Maar weinig info helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Turfschipper schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:40:
Mortal kombat net gekocht, mooie prijs zeg. Ben benieuwd, ;-).

-

Ik zit echt keihard te wachten op Commandos. Maar weinig info helaas.
De remake van Commandos (op welk platform dan ook) is minder goed ontvangen dat je misschien zult denken:

reviews: Round-up games begin 2020 - Rip-offs, remasters en een vleugje horror

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:11
Exorcist schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:20:
De game al grijs- en uitgespeeld op de PS4 (disc uit Brazilië geimporteerd) maar nu ook voor de Switch besteld. Beste is de soundtrack, vandaag de gesigneerde CD ontvangen:

[Afbeelding]

Denk dat ik 'm op de Switch ook nog wel ga spelen puur ter vergelijk. Ook de Limited Coll. edition van Zelda Link's Awakening komt mijn kant uit, meer voor de verzameling dan om te spelen maar toch - die Gameboy deed het hem :)

Zoek nog een tweede dock. Volgende maand weer een weekend met wat collega's een huisje gehuurd en ik neem de Switch mee voor Revolver Duel. Mijn dock in m'n gameroom is echter weggewerkt, kan niet makkelijk de adapter pakken. Idealiter heb ik dan ook gelijk het dock in de woonkamer als ik daar 's zit voor Mario Party met m'n vrouw/kinderen maar 100 Euro vind ik dan weer wat veel voor een stuk plastic. Zijn daar geen andere opties voor? Of een andere adapter kopen, dock koppel ik immers wel snel los en een HDMI kabel is het probleem niet.
Volgens mij kun je een usb-c to hdmi adapter kopen en er op letten dat er een aparte passtrough is voor voeding. Op Ali of Amazon zijn er wel enkele te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zie dat Farming Simulator Nintendo Switch Edition (14,99 euro) en Farming Simulator 20 (33,74 euro) in de aanbieding zijn. Iemand een idee wat de verschillen zijn? Mijn zoontje vindt dit soort dingen leuk, maar ik twijfel een beetje of het de 34 euro waard is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Purejet schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:33:
[...]

Volgens mij kun je een usb-c to hdmi adapter kopen en er op letten dat er een aparte passtrough is voor voeding. Op Ali of Amazon zijn er wel enkele te vinden.
Ik ga 's op zoek, thx :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wees aub voorzichtig met die third party docks. Genoeg rommel tussen de werkende exemplaren. Ik zou het zelf bij een officiële dock of een Skull&Co Jumpgate houden momenteel, of eens goed rondzoeken welke andere third party docks veilig zijn.

Een extra adapter kopen en je dock verplaatsen is geen slechte oplossing als je het niet te vaak gaat doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 15:50
pven schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:36:
Ik zie dat Farming Simulator Nintendo Switch Edition (14,99 euro) en Farming Simulator 20 (33,74 euro) in de aanbieding zijn. Iemand een idee wat de verschillen zijn? Mijn zoontje vindt dit soort dingen leuk, maar ik twijfel een beetje of het de 34 euro waard is.
De Nintendo Switch edition is de PC/PS4 port van Farming Simulator 17 (ze hebben alleen nooit de DLC geport)

20 is een smartphone port, een hele dure versie aangezien op de telefoon deze veel goedkoper is (20 voelt gewoon lui aan, zeker als je ziet dat ze in feite 17 wel naar de Switch hebben uitgebracht maar nu in plaats van de echte 19 gewoon een smartphone versie pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

JackAvery schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 08:53:
[...]

Wees aub voorzichtig met die third party docks. Genoeg rommel tussen de werkende exemplaren. Ik zou het zelf bij een officiële dock of een Skull&Co Jumpgate houden momenteel, of eens goed rondzoeken welke andere third party docks veilig zijn.

Een extra adapter kopen en je dock verplaatsen is geen slechte oplossing als je het niet te vaak gaat doen.
Ja, voorkeur is dan inderdaad wel een adapter, ben geen groot voorstander van 3rd party sowieso en het gaat echt om incidenteel elders spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
polopolo150 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:45:
Ik heb een, voor mij, interessante manier gevonden om mijn Nintendo Switch te gebruiken.Bij de Action kan je een tablet houder kopen en zo maar gisteren eens de Nintendo Switch eraan gezet. Werkt perfect! Ik heb de tablet houder naast mijn bureau waardoor bijvoorbeeld even Pokémon kan spelen en tegelijk achter mijn laptop kan zitten. Ik zoek veel dingen over het spel op dus ideaal! Ik vind het ook ideaal bij bijvoorbeeld Mario Kart waar je met online soms een minuut niks te doen hebt, dan kan je lekker even Discord of GoT checken terwijl je toch achter je laptop zit.

Ik gebruikte mijn Nintendo Switch steeds minder (sinds de jaarwisseling vrijwel niet) omdat ik niet zo veel meer zin heb om achter mijn TV te zitten en handheld spelen niet al te fijn vind tenzij ik er echt tijd voor maak. Nu heb ik toch een manier gevonden om er wat meer achter te zitten en toch te kunnen doen wat ik normaal gesproken wil doen.
Dat kan toch ook gewoon met het pootje achterop de switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Flamesz schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 09:31:
[...]

Dat kan toch ook gewoon met het pootje achterop de switch?
Klein bureau dus geen plek en niet de ideale hoogte ervoor met die pootje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat nieuws:

• Yacht Club Games toonde gisteren een nieuwe trailer van hun volgende game - Cyber Shadow. Het spel heeft nu ook een release periode - deze herfst.

• Stardew Valley krijgt nieuwe gratis content:

• Nintendo heeft een Animal Crossing-themed stand op de PAX East beurs. Best de moeite om eens naar te kijken - zie de video in deze tweet en ook de onderstaande video van Nintendo zelf :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ori and the Blind Forest in de sale gekocht, wat een toffe game, maar soms frustrerend lastig.

Had ook Super Smash gekocht, had ik niet moeten doen... Totaal niet mijn game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
JackAvery schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:15:
Wat nieuws:

• Yacht Club Games toonde gisteren een nieuwe trailer van hun volgende game - Cyber Shadow. Het spel heeft nu ook een release periode - deze herfst.

[YouTube: Cyber Shadow Story Trailer]
Vet! Dit gaat een instant buy worden voor mij. _/-\o_

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, het spel Cyber Shadow ziet er wel echt heel retro uit :P. Doet me denken aan het spel Metroid op de NES _/-\o_
JackAvery schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:15:
Wat nieuws:

[YouTube: Cyber Shadow Story Trailer]

• Stardew Valley krijgt nieuwe gratis content:
[Twitter]

• Nintendo heeft een Animal Crossing-themed stand op de PAX East beurs. Best de moeite om eens naar te kijken - zie de video in deze tweet en ook de onderstaande video van Nintendo zelf :P

[YouTube: Animal Crossing: New Horizons Comes to Life at PAX East 2020!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die 2D Metroid vibe voel je onmiddellijk, ziet er erg leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:14

Maduth

Probeersel

Beste, misschien hebben jullie de gouden tip en hoef ik onze nieuwe switch niet op te sturen. Ik wilde vandaag een SD kaart instellen maar helaas wordt deze niet herkent. Via een Chromebook en Windows laptop wordt de kaart wel herkent. Tevens heb ik twee andere kaarten gebruikt/geprobeerd en alle worden niet herkent door de switch. Beetje jammer aangezien ik de aanbieding van de Witcher wilden pakken. Het ziet er naar uit dat we de Switch dus nu terug moeten brengen of is er nog niets wat ik gemist heb?

Deze URL had ik zelf al gevonden: https://www.nintendo.nl/S...iet-herkend-1497989.html#

PS: Card pricewatch: Samsung EVO Plus 256GB microSDXC Card + SD-adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@Maduth
Deze stappen al geprobeerd?
https://en-americas-suppo...-to-format-a-microsd-card

En anders via je computer de SD formatteren in ExFAT.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 29-02-2020 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Maduth - is je Switch up to date? Zijn je kaartjes geformatteerd in FAT32/exFAT?

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 29-02-2020 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Allen,

Ik heb de card in drie format geprobeerd, FAT, exFAT, NTFS en system is up to date.

Bij bovenstaand geeft de Switch aan dat de microSD-kaart niet toegangelijk is [bij alle drie de kaarten was dit het geval]

EDIT: Ik gebruik de Chromebook om te formatteren en ik neem aan dat dit geen probleem zou moeten zijn. Ik heb op mijn desktop geen card reader.

[ Voor 18% gewijzigd door Maduth op 29-02-2020 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Maduth schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 18:07:
Allen,

Ik heb de card in drie format geprobeerd, FAT, exFAT, NTFS en system is up to date.

Bij bovenstaand geeft de Switch aan dat de microSD-kaart niet toegangelijk is [bij alle drie de kaarten was dit het geval]

EDIT: Ik gebruik de Chromebook om te formatteren en ik neem aan dat dit geen probleem zou moeten zijn. Ik heb op mijn desktop geen card reader.
Als je kaart 64gb of groter is dan moet je exFAT aanhouden. Als dat niet werkt:
- Probeer je SD kaart via de switch te formatteren. Dat kan vanuit het "systeem" menu.
- Als dat niet werkt, en je hebt een telefoon waar SD kaartjes in kunnen, probeer het daar eens in.
- Ga naar de action en koop een card reader :+

edit: aanvullende tip
- De Switch moet een update downloaden als je SDXC kaarten (dus alles groter dan 32gb) wilt gebruiken. Heb je deze misschien geweigerd?

[ Voor 8% gewijzigd door BlackMage op 29-02-2020 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

De kaart is 256 en is als laatste als exFAT geformatteerd en dat werkt dus helaas niet.

De Switch is helemaal up-to-date

[ Voor 17% gewijzigd door Maduth op 29-02-2020 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Nou mijn 4 dagen oude switch lite is alweer aangemeld voor reparatie... de linker thumbstick geeft geen langdurig signaal naar rechts, enkel een tikje registreert ie maar langer in de rechter richting werkt niet.
Ontzettend kloten en hoop dat Nintendo het snel en netjes oplost!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
ourplayground schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:46:
Nou mijn 4 dagen oude switch lite is alweer aangemeld voor reparatie... de linker thumbstick geeft geen langdurig signaal naar rechts, enkel een tikje registreert ie maar langer in de rechter richting werkt niet.
Omruilen in de winkel geen optie meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgel
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:07
ourplayground schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:46:
Probeer eens je thumbsticks te calibreren in de instellingen. Dit lijkt erg op een probleem dat ik na een paar dagen had en was daarmee opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
schumi1986 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 01:26:
[...]

Omruilen in de winkel geen optie meer?
Aangekocht via Amazon, ik ga ze vandaag wel even bellen al vermoed ik dat reparatie net zo snel is.
gorgel schreef op maandag 2 maart 2020 @ 08:07:
[...]

Probeer eens je thumbsticks te calibreren in de instellingen. Dit lijkt erg op een probleem dat ik na een paar dagen had en was daarmee opgelost.
Dit heb ik al meerdere keren gedaan, helaas zonder succes.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maduth schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 18:47:
De kaart is 256 en is als laatste als exFAT geformatteerd en dat werkt dus helaas niet.

De Switch is helemaal up-to-date
Als alledrie de kaartjes hetzelfde problemen geven na via Windows te formatteren, en in andere devices onder alle omstandigheden wel werken, dan is het inderdaad mogelijk dat er iets mis is met de kaartlezer in je Switch. Hoewel exFAT aangeraden wordt voor grotere SD cards, kan het geen kwaad op Switch om ze geformatteerd als FAT32 ook nog eens uit te testen, mocht je dat niet gedaan hebben.

Om toch maar uit te sluiten dat het niet softwarematig is, kan je mss eens een factory reset doen en door alle updates gaan? Aan de andere kant, de update voor SDXC kaartjes gebeurt onafhankelijk van de gewone updates, en moet onder normale omstandigheden de eerste keer dat je zo een kaartje in je Switch steekt automatisch uitgevoerd worden...

En anders.. gezien het een nieuw apparaat is, gewoon ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
Geen direct in Januari en Februari, opmerkelijk (oke buiten Animal Crossing om). Bewaren ze alles voor de E3 beurs? We weten eigenlijk weinig over de (onaangekondigde) komende A-titels van Nintendo (Zelda sequel, Paper mario, Metroid).

Switch is hier momenteel weinig in gebruik (meeste A titels uitgespeeld en als laatst Luigi's mansion 3, ik speel vrijwel alleen de Nintendo A titels). Van Mario kart 8 (sinds 29 mei 2014) loop ik niet warm meer, die heb ik sinds de Wii u al grijs gespeeld. Toe aan een echt vervolg (of een Maker Kart maker).

[ Voor 47% gewijzigd door rudyman85 op 02-03-2020 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 22:02
rudyman85 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:21:
Geen direct in Januari en Februari, opmerkelijk (oke buiten Animal Crossing om). Bewaren ze alles voor de E3 beurs? We weten eigenlijk weinig over de (onaangekondigde) komende A-titels van Nintendo (Zelda sequel, Paper mario, Metroid).

Switch is hier momenteel weinig in gebruik (meeste A titels uitgespeeld en als laatst Luigi's mansion 3, ik speel vrijwel alleen de Nintendo A titels). Van Mario kart 8 (sinds 29 mei 2014) loop ik niet warm meer, die heb ik sinds de Wii u al grijs gespeeld. Toe aan een echt vervolg (of een Maker Kart maker).
Mario Kart Maker!!! _/-\o_ Ga a.u.b. bij Nintendo werken! Hoe geniaal zou dat zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

DCNY schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:34:
[...]

Mario Kart Maker!!! _/-\o_ Ga a.u.b. bij Nintendo werken! Hoe geniaal zou dat zijn!
Soort Trackmania Nations idee, dat zou echt goud zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
DCNY schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:34:
[...]

Lijkt me echt ge-ni-aal ! dat zou zeker tof zijn. :*) Eigen tracks maken en delen. Met meer mogelijkheden en natuurlijk verschillende versies ondersteunen. *blijft dromen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aan de ene kant zeer irritant dat lange wachten op een algemene Nintendo Direct, maar aan de andere kant ben ik eindelijk goed bezig mijn backlog weg te werken. Hollow Knight nu praktisch uitgespeeld. Okami HD, Yooka Laylee Impossible Lair en Celeste moet ik nog uitspelen. 2 van de 3 moet wel lukken, ik verwacht voor mij geen interessante Nintendo titels voor de zomer.

Mario Kart Maker lijkt mij ook geniaal, zie het alleen niet gebeuren... En een game zoals Dreams op de PS4, zoiets zou ik ook graag op de Nintendo Switch zien.

[ Voor 18% gewijzigd door L23 op 02-03-2020 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Mortal kombat gehaald. En dat is de eerste vechter die ik haal sinds tekken 3 voor de ps1. Die ik goed kon. Ik dacht ff snel een pak slaag uit delen in een paar potjes, komt vast goed....

Moeilijk man!!!! Al die combos en timing... ik word he-le-maal in elkaar gemept en uit elkaar getrokken!

Dat wordt uren en uren spelen voordat het ergens op gaat lijken denk ik haha. Kom nu ook voor het eerst in de knoop met knopjes en de lay out. Heb echt een handvat nodig voor mijn Lite. Want die r knoppen zitten buiten bereik haha.

Maar eerste indruk is mega vet, en dat is mooi.

Oh nog een vraag. Je hebt een dlc pack, met 5 vechters, en dan nog een losse joker. Dat klopt? Misschien dat eerste pack er meteen bij halen. Die joker zal wel in een ander pack nog komen lijkt me?

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 02-03-2020 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:27
Heeft iemand al Metro Redux gestart/gespeeld? Zo ja, hoe zijn de ervaringen?
Ik zit erg te twijfelen. Heb nog niet de Metro serie gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonVT
  • Laatst online: 11-07 12:34
Voor de mensen die een leuke Co-op game zoeken, tijdje terug Stretchers uitgespeeld samen met mijn vriendin, we hebben ons erg goed vermaakt met die game, zit veel humor in! Zowel voor jong als voor oud.
Helaas vrij snel uitgespeeld maar tegelijkertijd was het spel het ook waard. Volgens mij alleen via de store te verkrijgen maar ik kan mij hier ook in vergissen.

Luigi Mansion 3 van de week samen uitgespeeld in co-op modus, echt een geweldige game! Het hele totaal plaatje niets slechts over te zeggen.

Binnenkort moeten we weer op zoek naar een ander toffe co-op game('s), mensen tips?

Co-op games die we hebben:
- Stretchers
- Mario Kart 8 Deluxe
- Super Mario Party
- Luigi Mansion 3
- Mario Odyssey
- Super Mario Deluxe U
- Super Smash Bros (maar dat zie ik niet echt als co-op)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
JasonVT schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:52:

Binnenkort moeten we weer op zoek naar een ander toffe co-op game('s), mensen tips?

- Stretchers
- Mario Kart 8 Deluxe
- Super Mario Party
- Luigi Mansion 3
- Mario Odyssey
- Super Mario Deluxe U
Trine 1 t/m 4......ofwel Trine: ultimate collection.
Diablo 3

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gelukkige verjaardag Nintendo Switch *O*
Voor de mensen die een leuke Co-op game zoeken, tijdje terug Stretchers uitgespeeld samen met mijn vriendin, we hebben ons erg goed vermaakt met die game, zit veel humor in! Zowel voor jong als voor oud.
Helaas vrij snel uitgespeeld maar tegelijkertijd was het spel het ook waard. Volgens mij alleen via de store te verkrijgen maar ik kan mij hier ook in vergissen.

Luigi Mansion 3 van de week samen uitgespeeld in co-op modus, echt een geweldige game! Het hele totaal plaatje niets slechts over te zeggen.

- Stretchers
- Mario Kart 8 Deluxe
- Super Mario Party
- Luigi Mansion 3
- Mario Odyssey
- Super Mario Deluxe U
Overcooked 1/2 en Snipperclips kan ik alleen maar blijven aanraden.

Mario+Rabbids heeft overigens ook een beperkt aantal maar vermakelijke co-op levels, mocht dat jullie genre zijn. Ook Diablo-stijl games (Diablo, Torchlight, Nine Parchments...) kunnen leuk zijn, net zoals Twin-Stick shooters met co-op modes (Enter the Gungeon, Death Road to Canada, Binding of Isaac etc). Verder denk ik aan bvb Wargroove, Castle Crashers, Cuphead...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

- Stretchers
- Mario Kart 8 Deluxe
- Super Mario Party
- Luigi Mansion 3
- Mario Odyssey
- Super Mario Deluxe U
Niet direct een coop game maar wel een spel dat je goed met zn tweeën kan spelen en de controller kan doorgeven is LA Noire.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik speel Lego Undercover af en toe met mijn zoontje van 4. Dat is dan niet echt Coop, maar ik kan onafhankelijk van hem bewegen waardoor hij niet mijn spelbeleving om zeep helpt >:). Hij vindt het leuk om steeds van outfit te wisselen en willekeurig in auto's te rijden; ik probeer tussendoor nog wat de verhaallijn te volgen :)

Bij Pokémon Let's Go moet je erg bij elkaar in de buurt blijven, maar help je elkaar wel met vangen van beestjes of bij gevechten.

Mario Odyssey is samen met een kind van 4 niet zo geschikt, maar voor twee volwassenen (of puber/volwassene) is het wel leuk om als mario + pet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonVT
We kunnen denk wel weer even voorruit en onderzoeken wat ons leuk lijkt haha
Heb al een paar potentiële titels gehoord, dank! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door JasonVT op 03-03-2020 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Vraagje, ik zou Smite op Switch willen spelen in docked mode met mensen op Xbox en at the same time met die personen op PC op Discord zitten voor de voice kant van de zaken, dus ik zou game sound willen en dan discord voice sound op de PC in dezelfde headset.

Is daar een easy manier voor om dat te doen lukken zonder iets fancy als een Astro met Mixamp ?
Heel simple dacht ik aan een 3.5mm to 3.5mm kabel en dan 1 zijde in de headphone jack en de andere in de line-in van de PC en mijn headset gewoon in de PC laten zoals die nu is ( als dat werkt ? )

Andere optie die ik tegen kwam op Google is een usb to 3.5mm adapter en een 3.5 to 3.5mm kabel, de 3.5mm kabel in de line-in van de pc, andere eind in de groene poort van de usb adapter, usb adapter in het dock.

Allemaal wel wat omslachtig en lees bij beide dat er feedback noises kunnen zijn in je headset, is er nog een andere manier die ik vergeet of ?

[ Voor 3% gewijzigd door Katmi op 04-03-2020 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Katmi schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 04:32:
Vraagje, ik zou Smite op Switch willen spelen in docked mode met mensen op Xbox en at the same time met die personen op PC op Discord zitten voor de voice kant van de zaken, dus ik zou game sound willen en dan discord voice sound op de PC in dezelfde headset.

Is daar een easy manier voor om dat te doen lukken zonder iets fancy als een Astro met Mixamp ?
Heel simple dacht ik aan een 3.5mm to 3.5mm kabel en dan 1 zijde in de headphone jack en de andere in de line-in van de PC en mijn headset gewoon in de PC laten zoals die nu is ( als dat werkt ? )

Andere optie die ik tegen kwam op Google is een usb to 3.5mm adapter en een 3.5 to 3.5mm kabel, de 3.5mm kabel in de line-in van de pc, andere eind in de groene poort van de usb adapter, usb adapter in het dock.

Allemaal wel wat omslachtig en lees bij beide dat er feedback noises kunnen zijn in je headset, is er nog een andere manier die ik vergeet of ?
omdat je met 2 verschillende audio signalen wil werken zie ik persoonlijk geen andere oplossing dan een mixer tussen beide outputs en jou headset. Dit kan volgens mij met een random DJ dingetje van ali of met een systeem wat er echt voor gemaakt is (astro met mixamp) maar dan ben je serieuze euro's kwijt! (wel kwaliteit trouwens, ik heb de astro alleen en echt een geweldige headset). een soort van omgekeerde splitter kan wat mij betreft geen prettige ervaring opleveren met ruis, volume niet te regelen etc.

Succes met de zoektocht!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04

De optie die jij geeft zou in principe moeten kunnen werken. Je kan ook de koptelefoon-uitgang van je Switch gebruiken in docked mode (dacht ik) dus die USB adapter is volgens mij overbodig. Zet je volume van de switch zo laag mogelijk en gebruik goede kabels, zeker als ze wat langer zijn.

Ik heb zelf in het verleden dat probleem opgelost door mijn chat-audio met zo'n in-ear oordopje te doen en de game audio met een over-ear koptelefoon er overheen.

Een ander alternatief (wel een beetje vloeken in de kerk), afhankelijk van wat voor pc je hebt natuurlijk (gezien je een line-in hebt denk ik niet dat je een laptop gebruikt) is Smite op je pc spelen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz

Dit zou moeten werken, je moet waarschijnlijk wel ergens in je geluidsdriver een optie met een naam als "line-in passthrough" oid aanzetten.

Andere opties heb ik nooit gebruik van gemaakt of kennis van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar komt Dungeon of the Endless naar Switch! Dit was in augustus al aangekondigd, maar is wat onder mijn radar gevlogen. Voor wie dit spel niet kent, het is een mix tussen een Rogue-like, Resource Management en een Tower Defense game van Amplitude Studios - de developers van de Endless Legends/Space serie. Jij en je team proberen uit een random-generated dungeon te ontsnappen met de generator van je schip. Enorm vermakelijke game :)

Signature Edition Games zal het spel ook een fysieke release geven, waaronder een Signature edition. Pre-orders kunnen vanaf morgen, wat doet vermoeden dat de release niet enorm ver meer is:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/5ge9t2h59ok41.png

Trials of Mana gameplay trailer ^^

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 05-03-2020 17:54 . Reden: Trials of Mana trailer toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56

- Stretchers
- Mario Kart 8 Deluxe
- Super Mario Party
- Luigi Mansion 3
- Mario Odyssey
- Super Mario Deluxe U
Donkey Kong Tropcial Freeze spelen wij op het moment samen, zijn nu denk ik in de laatste wereld, dus jouw lijstje komt goed van pas :) Mogelijk dat Rayman Legends ook leuk is als co-op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonVT
Tijn89 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:11:
[...]

Donkey Kong Tropcial Freeze spelen wij op het moment samen, zijn nu denk ik in de laatste wereld, dus jouw lijstje komt goed van pas :) Mogelijk dat Rayman Legends ook leuk is als co-op?
Oh die was ik helemaal vergeten! Dat is ook nog een goede, Rayman Legends schijnt ook tof te zijn met co-op, echter geen ervaring met de game op de Switch maar had wel het eea erover gelezen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:06
Rayman is echt leuk om co-op te doen.
Daarnaast vind ik snipperclips leuk als je samen met iemand wilt puzzelen. (ik zou dit eerder met volwassenen spelen dan met een klein kind)
En Overcooked blijft ook altijd heel leuk. Zeker als je met iemand speelt die lekker competitief is zodat je samen kunt werken naar de 3 sterren beoordeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Goed nieuws voor zij die op nieuwe SNES controller voorraad wachten:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Unravel 2 is ook een goede co-op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Horizon Chase Turbo is ook helemaal coop. Chariot is ook leuk, maar niet full price.

De eerder genoemde Rayman en Unraveled 2 zijn ook toppers idd.

[ Voor 28% gewijzigd door Beakzz op 06-03-2020 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Beakzz schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:18:
Horizon Chase Turbo is ook helemaal coop. Chariot is ook leuk, maar niet full price.

De eerder genoemde Rayman en Unraveled 2 zijn ook toppers idd.
Horizon chase turbo!!!!!!!!!! *O* fantasische leuke game (my one and only plat :+ ) De game is mulitplayer, maar weet niet of je het echt als co-op kan omschrijven, misschien meer versus? Feitelijk absoluut coop, je speelt immers tegelijk, maar niet coop als in samenwerken vs een ai......toch @Exorcist ?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Sagat schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:26:
[...]

Horizon chase turbo!!!!!!!!!! *O* fantasische leuke game (my one and only plat :+ ) De game is mulitplayer, maar weet niet of je het echt als co-op kan omschrijven, misschien meer versus? Feitelijk absoluut coop, je speelt immers tegelijk, maar niet coop als in samenwerken vs een ai......toch @Exorcist ?
Zoals ik hem met vrienden heb gespeeld is het echt coop. zolang er maar 1 goud haalde en een ander alle blauw symbolen speelde je alles vrij in de campaign. je zal het ook vast competitief kunnen spelen, maar zo hebben wij het niet ervaren. De AI was onze vijand :+

Staat deze al op jullie radar?

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 06-03-2020 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sagat schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:26:
[...]

Ja en nee, als één van de twee maar minimaal derde wordt ben je "door" en je maatje kan evt. nog een beetje afblokken ;). Maar je strijdt zeker ook tegen elkaar.

Prachtspel! Nu voor de Xbox One en heb ik mn trilogie compleet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:47

Nitai

Live the life you love.

Exorcist schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:37:
[...]

Ja en nee, als één van de twee maar minimaal derde wordt ben je "door" en je maatje kan evt. nog een beetje afblokken ;). Maar je strijdt zeker ook tegen elkaar.

Prachtspel! Nu voor de Xbox One en heb ik mn trilogie compleet :+
Misschien wel offtopic, maar houd je het ergens bij welke spellen je voor welk platform hebt? Het is mij al een paar keer overkomen dat ik een spel koop die ik al digitaal had of voor een ander platform :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nitai schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:13:
[...]

Misschien wel offtopic, maar houd je het ergens bij welke spellen je voor welk platform hebt? Het is mij al een paar keer overkomen dat ik een spel koop die ik al digitaal had of voor een ander platform :+
Ik zal met moeten ja, kan het anders niet bijhouden. Digitaal hou ik sowieso niet bij want dat tel ik niet/nooit mee, maar ik gebruik Collectorz https://www.collectorz.com/game .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

[...]

Ik gebruik daar How Long To Beat (https://howlongtobeat.com/) voor

Omelette du fromage!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
[...]

Ik gebruik de app GAMEYE https://gameye.app/

Bevalt me goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 12:32:
Goed nieuws voor zij die op nieuwe SNES controller voorraad wachten:

[Twitter]
Bedankt voor de heads-up. Ik keek bijna iedere dag even, maar toevallig net een paar dagen vergeten te checken. Meteen besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
OK, hier moest ik keihard om lachen :P

Wulff Den: "I'm playing Animal Crossing with the Doom soundtrack"

YouTube: Every Upcoming Nintendo Switch Game we played at PAX East 2020

:+ _O-

Pagina: 1 ... 47 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic