Het is inderdaad wel een werkje geweest om ze allemaal te halen. Bij sommige levels is het gewoon domweg zoeken, afleveren, teruggaan, volgende zoeken. Dat kost (veel) tijd, maar is niet echt uitdagend.Piet_Piraat7 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:49:
[...]
Knap dat je daar het geduld voor hebtik vind die hondjes zoeken nog wel leuk. Toen een robot aan mij vroeg om iets te zoeken wilde ik dat nog wel doen, maar bij het inleveren van dat ding vroeg die meteen weer wat nieuws te halen voor hem. Daar ben ik dan wel snel klaar mee. Het is hele simpele bezigheidstherapie. Zoek item X in het leven wat je allang hebt uitgespeeld. Bij inlevering zoek je item Y en kun je weer terug.
Bij de "eindbazen" heb je weer andere challenges om alle zonnebloemen te halen, daarvoor moet je toch wel echt even je best doen om er doorheen te komen.
Al met al heb ik mij goed kunnen vermaken met het spel en merk je dat het in de basis eenvoudig is om te spelen, maar dat er ook best wel (op sommige stukken) uitdaging in zit als je voor de 100% wilt gaan.