Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijn89 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:06:
[...]

Zal het spel op de cartridge nu al uit de roulatie gaan?
Het zijn net feestdagen geweest. Bovendien is er net een heel populaire Netflix serie genaamd "The Witcher" uitgekomen. Misschien is het gewoon even op veel plaatsen uitverkocht ;) Consoles en -software zijn altijd enorm populair in de periode november tot januari.

Anyway, voldoende alternatieve winkels zoals hierboven vermeld wordt :) Amazon Frankrijk heeft m ook aan €49.90. Mocht je in de buurt van Antwerpen wonen, dan heeft Dreamland Wilrijk nog exemplaren, en ook FNAC heeft m nog in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
JackAvery schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:12:
[...]

Het zijn net feestdagen geweest. Bovendien is er net een heel populaire Netflix serie genaamd "The Witcher" uitgekomen. Misschien is het gewoon even op veel plaatsen uitverkocht ;) Consoles en -software zijn altijd enorm populair in de periode november tot januari.
Dat had ik ook bedacht, maar dan vermeld je toch iets als ‘(tijdelijk) uitverkocht’ en laat je de productpagina voortbestaan voor reserveren etc? Daar komt mijn vraag vandaan, ik vind dit een gekke actie van onder andere bol.com die wel al productpagina’s hebben van oa metroid prime 4.

[ Voor 16% gewijzigd door Tijn89 op 11-01-2020 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijn89 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 13:45:
[...]

Dat had ik ook bedacht, maar dan vermeld je toch iets als ‘(tijdelijk) uitverkocht’ en laat je de productpagina voortbestaan voor reserveren etc? Daar komt mijn vraag vandaan, ik vind dit een gekke actie van onder andere bol.com die wel al productpagina’s hebben van oa metroid prime 4.
Kan zijn dat Bol weet niet weet of er een nieuwe voorraad komt omdat de leverancier niks bekend gemaakt heeft. Reserveren kan pas als er bekend is dat er nieuwe voorraad aan komt. Zo gaat dat bij alle websites waar ik games koop.

Zelfde heb ik met Hollow Knight, wacht al een hele tijd op de tweede druk. Fangamer geeft aan dat er een tweede druk voor de Europese markt heeft plaatsgevonden. Ze kunnen me niet vertellen wie de leverancier is. De eerste druk is inmiddels in elke winkel uitverkocht, hun leverancier heeft niet aangegeven dat er meer voorraad komt, dus de productpagina is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

JackAvery schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:01:
@ppl , fair enough, maar dat verandert toch niks aan mijn originele punt dat met de huidige controller er geen eGPU dock mogelijk is? :)
Zoals je in mijn eerste reactie kon lezen deel ik die conclusie met je. Zoals het nu is kan het niet.

Ik vraag me af wat men sowieso al onder een Switch Pro verstaat. Wat ik tot dusver heb gezien komt het neer op een Switch met snellere CPU en GPU aka een Switch met betere specs. Begrijpelijk aangezien je dan daadwerkelijk alle spellen op 1080p @ 60 fps kunt draaien.

Zelf zie ik liever verbeteringen aan de software kant die de ervaring van de Switch en bijv. het online abonnement een stuk gebruiksvriendelijker maken. Saves games in de cloud a la Apple Arcade zou heel mooi zijn en ook noodzakelijk als we bijv. een Switch Pro krijgen die je alleen docked kunt gebruiken (Switch of Switch Lite voor onderweg).

Maar goed, beetje teveel speculatie denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ppl , ik weet niet of je het online abo hebt, maar daar zitten cloud saves in inbegrepen en die werken wat mij betreft heel vanzelfsprekend. Als je bedoeling was om met Apple Arcade te vergelijken, dan heb ik geen idee.

@Tijn89 , je kan altijd gewoon direct bij de publisher informeren of er nog een extra printrun komt. Witcher is een populaire AAA game, het zou me eigenlijk verbazen van niet.

---
Een paar recente trailers/gameplay:

Wargroove krijgt een nieuwe gratis DLC met extra commanders/facties

Tokyo Mirage Sessions #FE Encore (releast volgende week al oO) heeft een battle trailer

Volgende maand releast Persona 5 Scamble in Japan. Atlus heeft de eerste twee uren gameplay in het Japans gelivestreamed. Lijkt echt een P5 sequel te zijn in Warriors stijl...
[YouTube: 【アトラス公認】ペルソナ5 スクランブル ザ ファントム ストライカーズ 先行実況プレイ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:50
Na zo'n 12 uur spelen heb ik Luigi's Mansion 3 uitgespeeld. Tenminste, ik ben tot King Boo gekomen. Dat gevecht leverde een hoop frustratie op en eigenlijk had ik er helemaal geen zin meer in. Nu het spel te koop gezet. Was niet echt mijn ding dit helaas.

Wel veel schik met Hasbro Gamenight. Vooral de Trivia met mijn vriendin op de bank is echt leuk voor tussendoor. Ik zag dat Mario Bros U Deluxe op de Switch goed beoordeeld wordt. Ik heb alleen geen idee meer of ik deze ooit op de Wii U al heb uitgespeeld :').

[ Voor 17% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 13-01-2020 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

JackAvery schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 19:47:
@ppl , ik weet niet of je het online abo hebt, maar daar zitten cloud saves in inbegrepen en die werken wat mij betreft heel vanzelfsprekend. Als je bedoeling was om met Apple Arcade te vergelijken, dan heb ik geen idee.
Dat klopt maar die cloud saves zijn nogal beperkt. Het is eigenlijk meer eenrichtingsverkeer a la een backup terwijl het bij Apple tweerichtingsverkeer is. Dat maakt de cloud saves bij Nintendo net iets omslachtiger in gebruik (met name als je dus meer dan 1 Switch gebruikt wat nogal een aantal schijnt te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvanputten
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-06 15:51
Hallo,

Ik wil graag een Nintendo Switch kopen en zag op Amazon een goede deal, nu is dat wel de Duitse site. Mijn vraag is dan: is de verpakking enzovoort dan ook Duits of gewoon Engels?

Heb zelf geen ervaring met Amazon namelijk.

Met vriendelijke groet,

Bart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ja heet dan een Nintendo Schalter :+

Sommige games hebben wel Duitse cover en text, maar veel zijn gewoon de EU versie

Op Amazon zie ik gewoon engels op de box art staan trouwens

[ Voor 71% gewijzigd door wimpie007 op 14-01-2020 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een paar aankondigingen die er mogelijk aankomen:

Metro Redux voor Switch staat vermeldt op de website van Franse groothandelaar WT&T. Redux bundelt de remasters van Metro 2033 en Metro: Last Light. Blijkbaar is heeft deze bundel ook al een PEGI rating gekregen, dus verwacht deze game maar in de volgende Nintendo Direct. WT&T vermeldt een release datum van 28 februari.
Bioshock: The Collection heeft een rating gekregen in Taiwan (Bron: LootPots). De collectie bevat de drie Bioshock games: remasters van 1 en 2 en de complete edition van Bioshock: Infinite.
• De website van Pikmin 3 is plots verdwenen - men speculeert nu hevig dat de Pikmin 3 port waar al jaren over gehint wordt door insiders, er eindelijk aankomt.

Oh, en dan dit nog:
Dante in Smash?

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 14-01-2020 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik hoop op een bepaald personage met een bijbehorende 30 minuten durende geschiedenisles over Madou Monogatari. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Op de verpakking staat mogelijk Duitse tekst, maar je kunt alles gewoon in het Nederlands of bijv Engels gebruiken. Voor de games geldt hetzelfde.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:04

Major_ton

Shoot!

Ik heb er eentje via Amazon.de besteld en mij is niks anders opgevallen. Ik kreeg er wel een gratis schnitzel bij, lekker hoor!

Wat voor deal heb je gezien overigens? Ik kan niks interessants vinden namelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Major_ton op 14-01-2020 22:51 ]

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:26

jeka

Support your local club.

@bartvanputten welke aanbieding zag je? Ik ben ook nog op zoek :)

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:12
[verwijderd]

[ Voor 91% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Valt mij nu pas op dat Amazon.de een stukje goedkoper is voor Switch games :'). Net Yoshi's Crafted World besteld voor de prijs die ze hier op Marktplaats er voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Piet_Piraat7 , ik zou nog even wachten, MediaMarkt Duitsland is gisteren met een 3 voor 2 actie begonnen, en Amazon volgt dan vaak.... (tenzij de prijs van Yoshi zo laag was dat deze conform die actie is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Laatst online: 09:26

jeka

Support your local club.

Kom maar op met die 5 voor 150 actie!

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
JackAvery schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:11:
@Piet_Piraat7 , ik zou nog even wachten, MediaMarkt Duitsland is gisteren met een 3 voor 2 actie begonnen, en Amazon volgt dan vaak.... (tenzij de prijs van Yoshi zo laag was dat deze conform die actie is)
Thanks voor de tip :) Yoshi was € 45 inclusief verzenden. Vond ik een goede deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

@JackAvery die Pikmin vind ik erg onwaarschijnlijk omdat ze er erg veel in de speelmethode moeten aanpassen om het werkende te krijgen. Heb hem wel op de WiiU gehad en wel erg erg leuk maar lijkt mij lastig om te poorten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 22:50

The Chosen One

Zie signature!

(foutje)

[ Voor 190% gewijzigd door The Chosen One op 15-01-2020 19:42 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

[quote]JackAvery schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:11:
[/quote]

Amazon is gekomen met een Xbox/PS4 actie. Geen Switch te zien nog.

---

De volgende spellen heb ik op mijn lijstje staan om (mogelijk) te kopen bij Mediamarkt.de.

Super Mario Odyssey
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
New Super Mario Bros. U Deluxe
Hyrule Warriors (Definitive Edition)
Bayonetta 2 (+ Bayonetta 1 DLC)
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Super Smash Bros. Ultimate
Mario Kart 8 Deluxe
Switch Super Mario Maker 2
Splatoon 2
Yoshi's Crafted World
Kirby Star Allies

Mario Tennis Aces, Astral Chain & The Legend of Zelda: Link's Awakening zijn jammer genoeg niet online te bestellen. edit; En Zelda BOTW ook niet meer... :(

Hoe zit het met de single player (lengte/value) van bijv. Kirby, Splatoon 2.
(als je iets te melden hebt over de andere games feel free)

[ Voor 24% gewijzigd door The Chosen One op 15-01-2020 22:18 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EOV17CNWAAE6m4F?format=png&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EOV17CZXkAAIB5I?format=png&name=small
(https://twitter.com/this_Ozzi/status/1217508937731317761)
The Chosen One schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 19:41:
Hoe zit het met de single player (lengte/value) van bijv. [...] Splatoon 2.
Nu is het een tijdje geleden dat ik de campaign van Splatoon 2 gespeeld heb, maar volgens How Long To Beat moet je denken aan zo'n 13 uur. De singleplayer campaign is vergelijkbaar met Splatoon 1, al vond ik die in Splatoon 1 qua lore beter. (Ik heb geen idee wat je mist in Splatoon 2 als je Splatoon 1 niet gespeeld hebt.) Mocht je Splatoon 2 voor de singleplayer kopen, dan raad ik in ieder geval de Octo Expansion aan. De singleplayer daarvan steekt ver boven die van Splatoon 1 en 2 uit (is echter ook een stuk pittiger). De final stages en final boss fight van Octo Expansion zijn subliem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De Smash presentatie van vandaag herkijk je hier:

Edit:
De vijfde fighter - Byleth - is misschien niet mijn favoriete keuze maar komt wel uit één van mijn favoriete 2019 games. Gameplay-gewijs lijkt deze nog wel leuk om te spelen. Ook fijn om de cast van FE:3H terug te zien in het Monestary level en op het spirit board.

Ook aangekondigd: meer Mii costumes, en Fighter Pass V2 - deze zal zes characters en een exclusief Mii costume bevatten.

Byleth en de Mii costumes releasen op 29 januari.

Tweede edit: shadowdrop van een storyline trailer voor FE: Three House's expansion pass!

[ Voor 86% gewijzigd door JackAvery op 16-01-2020 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hoeveel ruimte heb je nodig om de Switch makkelijk te dokken? (hoogte)

Kan natuurlijk altijd een https://skullnco.com/coll...pgate-for-nintendo-switch kopen. ff kijken met Ikea meubel die grotendeels al in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Een aantal grote titels op amazon.de in de aanbieding. 3 voor 111 euro

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:50
Ik verblijf op het moment in de VS voor mijn studie en vroeg me af of ik hier Switch games kon kopen voor mijn Europese Switch? Zouden die werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:00:
De Smash presentatie van vandaag herkijk je hier:
[YouTube: Super Smash Bros. Ultimate – Mr. Sakurai Presents “???”]

Edit:
De vijfde fighter - Byleth - is misschien niet mijn favoriete keuze maar komt wel uit één van mijn favoriete 2019 games. Gameplay-gewijs lijkt deze nog wel leuk om te spelen. Ook fijn om de cast van FE:3H terug te zien in het Monestary level en op het spirit board.

Ook aangekondigd: meer Mii costumes, en Fighter Pass V2 - deze zal zes characters en een exclusief Mii costume bevatten.

Byleth en de Mii costumes releasen op 29 januari.

Tweede edit: shadowdrop van een storyline trailer voor FE: Three House's expansion pass!

[YouTube: Fire Emblem: Three Houses – Cindered Shadows (Nintendo Switch)]
Bah, al dat Fire Emblem nieuws... :(
(/s)

...in ander nieuws, TMS#FE releaset vandaag. *O*
The Chosen One schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 21:32:
De Switch gaat er recht van boven in, dus ga er vanuit dat je totaal minstens 2x de Switch z'n hoogte nodig hebt.
Zironako schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 03:46:
Ik verblijf op het moment in de VS voor mijn studie en vroeg me af of ik hier Switch games kon kopen voor mijn Europese Switch? Zouden die werken?
De enige region locked Switch games op dit moment zijn die in China worden verkocht. Let wel op dat sommige games in bepaalde regio's anders zijn (al komt het niet vaak voor). Splatoon 2 heeft bijv. per regio een eigen versie (JP/US/EU).

[ Voor 27% gewijzigd door RayNbow op 17-01-2020 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:27
DaLuca schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 21:52:
Een aantal grote titels op amazon.de in de aanbieding. 3 voor 111 euro
Heb je toevallig ook een link naar de aanbieding pagina?

Kan hem zo 1-2-3 niet vinden bij het zoeken naar Switch games of op de Switch-spiele pagina.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 08:30
Link: https://www.amazon.de/gp/promotion/A310UB0INF4J57
Jan_V schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 07:11:
[...]

Heb je toevallig ook een link naar de aanbieding pagina?

Kan hem zo 1-2-3 niet vinden bij het zoeken naar Switch games of op de Switch-spiele pagina.

[ Voor 71% gewijzigd door wPlayNL op 17-01-2020 07:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 13:36
The Chosen One schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 21:32:

Kan natuurlijk altijd een https://skullnco.com/coll...pgate-for-nintendo-switch kopen. ff kijken met Ikea meubel die grotendeels al in elkaar zit.
Damn wat een handig ding!
Bedankt voor de tip.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niet-FE-gerelateerd nieuws dan: Metro Redux port confirmed, waarschijnlijk gaat deze ~€50 kosten. Beide remasters in de Redux bundle zullen samen op één cartridge staan. Ook de optie tot gyro controls is bevestigd.Nog ff wachten op gameplay:

De Switch-port van Devil May Cry 3 krijgt free style-switching (een feature die de reeks eigenlijk pas heeft geïntroduceerd in DMC4):

(blijkbaar was high level gameplay teveel gevraagd voor die demonstratie ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 17-01-2020 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieken Taffert
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08-09 16:03
Metro: Redux, wat vet!

Jammer dat mijn Switch niet meer oplaadt, ik hoop dat het aan de lader ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:27
Dank!

Ik zie nu ook dat NWN en Baldurs Gate op de Switch beschikbaar zijn. Gaaf!

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Deze komt 25 februari, maar ik heb er nog nauwelijks wat over gehoord of uberhaupt gameplay van gezien. Vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:47
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:17:
Deze komt 25 februari, maar ik heb er nog nauwelijks wat over gehoord of uberhaupt gameplay van gezien. Vreemd..

[YouTube: Gods & Monsters - Nintendo Switch Trailer - Nintendo E3 2019]
Die is helaas uitgesteld.
https://www.gamesradar.com/watch-dogs-legion-delay/

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Omdat die is uitgesteld naar “ergens in 2020” :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Die Gods & Monsters lijkt me wel wat eigenlijk. Toen al en nu nog steeds. We gaan het meemaken. Heb geen haast, genoeg te doen voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Jammer dat die is uitgesteld :) heb op de Switch weinig meer te doen. Even geduld hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:08

JK

Zironako schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 03:46:
Tuurlijk, de Switch is regiovrij. Weet niet of online nog een dingetje is qua servers bij Nintendo.
Als ik in de VS ben, koop ik meestal ook wel een game daar. Maar moet wel een leuke prijs hebben. In de realiteit maakt het nagenoeg niets uit met Nederland. Qua winkels kan het denk ik niet goedkoper dan WalMart, online heb je natuurlijk meer keus. GameStop vermijden, gigantisch duur, zelfs 2e hands. Hoe daar nog zo gigantisch veel winkels in alle steden van zijn.... bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

The Problem with EVERY 3rd Party Nintendo Switch Dock; YouTube: The Problem with EVERY 3rd Party Nintendo Switch Dock

Is hier nog iets mee/aan veranderd in de tussentijd? Patches/firmware? Official messages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:29
@The Chosen One kan het filmpje even niet kijken
maar wat is het probleem ( ik heb namelijk 0.0 problemen met 3rd party titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ruudox schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:24:
@The Chosen One kan het filmpje even niet kijken
maar wat is het probleem ( ik heb namelijk 0.0 problemen met 3rd party titels.
Docks, geen titles.

Official Nintendo Switch dock gebruikt eigen power charge "regels". Geen standaard USB-C.
Alle 3rd party docks doen dat dus niet. Dus heb je kans dat je Switch bricked. Is voorgekomen bij oudere modellen. Maar kan dus nog steeds gebeuren (denk ik?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:29
ik heb wel de orginele dock, maar ik laad mijn switch 9/10 keer op via mijn telefoon oplader en dat gaat alatijd goed iig tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Hij spreekt dan ook niet van de adapter maar van het dock.... de adapter maakt niet uit, je kan bij wijze van spreken een Samsung lader gebruiken om je Switch op te laden maar het zijn de 3th party docks die je Switch bricken.

@The Chosen One zover ik weet is de jumpgate dock van Skull&Co safe ( denk dat het de jumpdock noemt, staat op hun site ) maar naast die zou ik enkel de official dock gebruiken want ik heb iig nooit nieuws gelezen dat het bricken met 3th party docks opeens is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Iedereen heeft het "steeds" over screen protectors maar ik zou dan eerder gewoon aan zoiets denken;
https://www.amazon.de/dp/...fRID=HHZ1Q0TQEDMGSB0F7YTR

Heb op 3 telefoon's, 4 Kindles, 3 iPads, meerdere GBA's, DS'en nog nooit screenprotectors en krasjes gehad.

Mijn Switch en staphfel games komt pas 08-10 feb dankzij Super Mario U Deluxe met een levertijd van 3 weken. :+
Ook niet zo erg op zich, paar dagen later ben ik jarig en komt me oom toch naar mij toe en kan die alles gelijk meenemen. En ben nu nog redelijk druk bezig met Ikea meubels, bestek kopen, handdoeken etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:26:
Official Nintendo Switch dock gebruikt eigen power charge "regels". Geen standaard USB-C.
Alle 3rd party docks doen dat dus niet. Dus heb je kans dat je Switch bricked. Is voorgekomen bij oudere modellen. Maar kan dus nog steeds gebeuren (denk ik?)?
An engineer’s POV on the 3rd party dock Switch bricking situation

Paar fragmenten uit bovenstaande analyse:
Starting backwards, we know a majority of bricking incidences result in a malfunctioning Power Delivery (PD) chip;
Now this may sound a bit confusing because many are stating the Switch is not PD compliant, but in reality it is using a proper PD Chip and controller.
Bricking Happens when the M92T36M PD Chip gets more than 6V
Surprisingly, bricking seems to comes down to corner cutting more than proprietary algorithms.
A much more common reason for bricking, are those third party docks that are cutting corners and not actually implementing dedicated PD controllers.
For example, [...] Nyko’s PD emulator sends 9V to the Switch through the CC pin to the M92T36M, putting it 3V higher than the 6V max rating on the M92T36 which leads to a bricking Russian Roulette.
Another cause of bricking is simply bad quality Type-C connectors.
Nintendo actually designed a USB-C connector that was ever-so slightly narrower than the traditional head so that you don’t get that snug click feeling you would typically get when you plug a USB-C cable straight into your Switch.
The USB-C standard has 24 pins with only 0.5mm spacing [...] Therefore, any slight defect on the USB-C connector could cause the ports to fail.
This is quite problematic as the main VBus (power line of USB-C) is optimized for 15v on the Nintendo Switch, and the CC pin being next to the VBus pin only 0.5mm apart on the USB-C connector. A crossed connection will therefore allow 15V to transfer to 6V rated CC pin, causing damage to the M92T36 again leading to potential brick in the making.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
https://www.nintendoenthu...paper-mario-release-2020/

Geruchtenmolen draait weer. Mogelijk dat er een 2d Metroid game en een traditionele Paper Mario komt voor de Switch dit jaar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:30

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Zeror schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 13:34:
https://www.nintendoenthu...paper-mario-release-2020/

Geruchtenmolen draait weer. Mogelijk dat er een 2d Metroid game en een traditionele Paper Mario komt voor de Switch dit jaar.
metroid fusion sequel?
Yes please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:01
Mijn 7 jarig zoontje heeft de switch nu wel helemaal ontdekt en ben hem dus zo goed als kwijt :+ .
Heb een hele tijd gedacht om een switch lite bij te kopen, maar denk dat ik gewoon een nette 2de OG switch ga zoeken voor hem. Hij speelt zowel handheld als op zijn TV boven.
Hij doet voorlopig vooral Lego City: undercover, cars 3 en Smash brothers. Ik hoop stiekem dat het zijn fijne motoriek een beetje verbeterd (Naast de oefeningen van de kine).
The Chosen One schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 23:57:

Heb op 3 telefoon's, 4 Kindles, 3 iPads, meerdere GBA's, DS'en nog nooit screenprotectors en krasjes gehad.
De switch heeft een soft plastic scherm en als je de dock niet gebruikt en altijd een fijn en proper microvezeldoekje gebruikt zal het krassen wel meevallen.

Ik gebruik wel een screenprotector en dat is toch wel relaxed, voelt ook veel beter aan dan het scherm zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Engineer Stewie schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:25:

[...]

De switch heeft een soft plastic scherm en als je de dock niet gebruikt en altijd een fijn en proper microvezeldoekje gebruikt zal het krassen wel meevallen.

Ik gebruik wel een screenprotector en dat is toch wel relaxed, voelt ook veel beter aan dan het scherm zelf.
Of ik koop https://skullnco.com/coll...ch?variant=23060596981808 of iets als dit; https://www.etsy.com/nl/l...-6&organic_search_click=1

Of misschien wel beide.

Enigste is dat mijn Ikea tv meubel (laatje onderin en dan een plank om 2 vakken te creëren) niet de vakken groot genoeg heeft om een Switch neer te zetten en dan te kunnen dokken. Of een plank daar weghalen, of in de kast die er naast komt te staan misschien neerzetten. PS3/Xbox One kunnen natuurlijk makkelijk in die vakken, maar ja het docken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:01
The Chosen One schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:29:
[...]

Of ik koop https://skullnco.com/coll...ch?variant=23060596981808 of iets als dit; https://www.etsy.com/nl/l...-6&organic_search_click=1

Of misschien wel beide.

Enigste is dat mijn Ikea tv meubel (laatje onderin en dan een plank om 2 vakken te creëren) niet de vakken groot genoeg heeft om een Switch neer te zetten en dan te kunnen dokken. Of een plank daar weghalen, of in de kast die er naast komt te staan misschien neerzetten. PS3/Xbox One kunnen natuurlijk makkelijk in die vakken, maar ja het docken.
Of je legt het dock van de switch plat in de schuif (desnoods plak je hem vast met dubbelzijdige tape) en docked zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:29:
[...]

Of misschien wel beide.

Of je haalt de Switch dock even er uit, dockt, en dan terug in de lade.
Vergeet trouwens niet dat een afgesloten lade effect kan hebben op het Bluetooth signaal van je controllers.

Die dock socks ben ik trouwens geen fan van. Daar kan vuil in vastzitten en kan je dus net meer krassen mee veroorzaken. De meeste docks veroorzaken geen krassen, maar een screenprotector vind ik persoonlijk de betere optie om zeker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 11:21
Ik heb een vraag wat tegenwoordig verstandig is.

Ik wil graag een 2de dock. Ik zit nu dagelijks mijn Dock te verplaatsen van TV naar TV. Zijn die niet echt Nintendo Docks betrouwbaar als je maar de originele stekker gebuikt. Ik heb er 2 waarvan één EU en één USA is. Heb hem in Amerika gekocht en ben de stekker een keertje vergeten bij bezoek.
Anders ga ik toch maar proberen een 2de dock op de kop te tikken, zijn wel een stuk duurder dan de andere adaptertjes.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daniel. schreef op zondag 19 januari 2020 @ 15:46:
Zijn die niet echt Nintendo Docks betrouwbaar als je maar de originele stekker gebuikt.
RayNbow in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"

Als een 3rd-party dock niet correct handelt of als de connector van de dock van twijfelachtige kwaliteit is... wat maakt een originele AC-adapter dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
RayNbow schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:01:
[...]

RayNbow in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"

Als een 3rd-party dock niet correct handelt of als de connector van de dock van twijfelachtige kwaliteit is... wat maakt een originele AC-adapter dan uit?
Pff helemaal doorgelezen maar dat net gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Daniel. schreef op zondag 19 januari 2020 @ 15:46:
Ik heb een vraag wat tegenwoordig verstandig is.

Ik wil graag een 2de dock. Ik zit nu dagelijks mijn Dock te verplaatsen van TV naar TV. Zijn die niet echt Nintendo Docks betrouwbaar als je maar de originele stekker gebuikt. Ik heb er 2 waarvan één EU en één USA is. Heb hem in Amerika gekocht en ben de stekker een keertje vergeten bij bezoek.
Anders ga ik toch maar proberen een 2de dock op de kop te tikken, zijn wel een stuk duurder dan de andere adaptertjes.
Ook wat afgelezen laatste dagen en ik heb nu deze gekocht; https://skullnco.com/coll...pgate-for-nintendo-switch

https://jabbareviews.com/...and-smart-devices-review/

https://www.imore.com/the...rick-your-nintendo-switch

https://superparent.com/a...o-switch-dock-alternative

YouTube: Review Video: What Causes Bricking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Die Skull n Co is wel erg mooi, ook prima prijs. Vanwege de problemen zit ik ook hieraan te denken.
https://www.ebay.nl/itm/N...4b5790:g:7iEAAOSwEaxcoMWe
Heb je een originele zonder power adapter die ik toch heb liggen.
Lastig een goede keuze maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Alekz87 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:09:
[...]

zeker! ik en m’n verloofde vermaken ons enorm ermee! We zitten in de avond te puzzelen met de tijden welke gewassen we morgen kunnen oogsten wanneer ze thuis komt. >:)

SW-3010-1330-4758
tuxken schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:37:
[...]

Zal me ook even melden. Wel nog maar net met het spel begonnen.

SW-6897-8294-8388
Ik was even op een werktrip, maar heb jullie beiden toegevoegd :)

Mochten er nog meer mensen farm together spelen: SW-5040-4252-3746
Ik ben inmiddels lvl 40 ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door bakbakbak op 20-01-2020 10:46 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:55
Wat zijn jullie ervaringen met 3-party controllers? Zijn sommige in kwaliteit vergelijkbaar met de pro of moet je deze dingen mijden als de pest?
Bij goede ervaringen hoor ik graag jullie tips!
Binnenkort BTW-dagen bij mediamarkt, dus allicht kan ik daar een goede deal scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Van wat ik gezien heb afgelopen dagen (best accessory vids e.d.) is het procontroller, procontroller, procontroller.

Besteld bij Amazon, die heeft/had em voor €55,-. Alleen nog geen Switch (komt). :+

Ook nog een goede deal; https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

400 GB card, €47,-

[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 20-01-2020 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De beste 3rd party controller momenteel is mogelijk de 8Bitdo SN30 Pro+. 45 á 50 euro, heeft denk ik alle functies van de Pro Controller behalve de Switch aanzetten, en ze hebben een betere dpad. Ik heb zelf geen ervaring met de goedkopere PowerA/Hori wired controllers maar heb wel enige kennissen die er tevreden van zijn gezien de prijs. Pro controller zelf is natuurlijk wel een stapje hoger dan die ~€30 controllers. In de openingspost staan een paar goede links naar YouTube met info over die controllers.

Persoonlijk heb ik gewoon een Pro Controller, zeer tevreden van. De dpad is geen grote issue voor mij maar je merkt wel dat ie af en toe mist. Als je wat uitkijkt kan je deze ook wel voor 55 euro vinden online, wat heel wat schappelijker is dan de €69 die je vaak ziet.

Als je een andere console hebt, is een adapter van Mayflash of 8Bitdo natuurlijk ook een idee om je PS4/Xbox controller aan te sluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 20-01-2020 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
JackAvery schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:38:
De beste 3rd party controller momenteel is mogelijk de 8Bitdo SN30 Pro+. 45 á 50 euro, heeft denk ik alle functies van de Pro Controller behalve de Switch aanzetten, en ze hebben een betere dpad.
Ben zelf ook naar controllers aan het kijken en neig op dit moment naar de SN30 Pro+ of de pro controller. De pro controller heeft "HD Rumble", waar de 8bitdo alleen "regular rumble" heeft. En de 8bitdo heeft geen NFC, dus geen Amiibo support. Beide geen grote dealbreakers voor mij (scan niet zo heel vaak Amiibo en HD rumble zou ik ook niet missen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolschmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-03-2023
Dag mensen,

afgelopen vrijdag een Nintendo Switch rood/blauw gekocht met Zelda Links Awakening en Mario Odyssey. Ik moet zeggen dat ik Zelda al vrij goed kende van de Game Boy vroeger maar ik vloog wel door het spel heen. Heb hem nu al op 100% met alle items etcetera. De prijs vind ik wel aan de hoge kant voor zo weinig speluren. Ik denk uurtje of 20 erin zetten.

Super Mario Odyssey is echt mooi en creatief gemaakt, erg vermakelijk. Aan de andere kant is het spel wel veels te makkelijk. Ik ben nog niet echt een uitdaging tegen gekomen.

Als ik deze uit heb gespeeld wordt de volgende game SMM2. De eigen gemaakte levels en zelda-mod die ik op youtube tegen komen zien er erg uitdagend en creatief uit, zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
grolschmeister schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:15:
Dag mensen,

afgelopen vrijdag een Nintendo Switch rood/blauw gekocht met Zelda Links Awakening en Mario Odyssey. Ik moet zeggen dat ik Zelda al vrij goed kende van de Game Boy vroeger maar ik vloog wel door het spel heen. Heb hem nu al op 100% met alle items etcetera. De prijs vind ik wel aan de hoge kant voor zo weinig speluren. Ik denk uurtje of 20 erin zetten.

Super Mario Odyssey is echt mooi en creatief gemaakt, erg vermakelijk. Aan de andere kant is het spel wel veels te makkelijk. Ik ben nog niet echt een uitdaging tegen gekomen.

Als ik deze uit heb gespeeld wordt de volgende game SMM2. De eigen gemaakte levels en zelda-mod die ik op youtube tegen komen zien er erg uitdagend en creatief uit, zin in!
Odyssey komt nog wel. Tot aan de final boss is het redelijk smooth sailing, inderdaad. En dan komen de échte uitdagingen pas. Dat is overigens al veel langer zo, de Galaxy's deden dat immers ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:55
Dag mensen,

Bedankt voor de tips hier van jou en anderen. Gezien het geringe prijsverschil tussen deze en de pro (die de switch blijkbaar aan/uit kan zetten) ga ik voor de pro. €55 vind ik eigenlijk nog steeds (te) veel geld, maar doe het toch maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:19
ThunderStorm schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:35:
[...]

Bedankt voor de tips hier van jou en anderen. Gezien het geringe prijsverschil tussen deze en de pro (die de switch blijkbaar aan/uit kan zetten) ga ik voor de pro. €55 vind ik eigenlijk nog steeds (te) veel geld, maar doe het toch maar :+
Voor mij is het onderscheid welke games ik wil spelen, voor 3d games de procontroller.
Voor 2d en/or actie games (eigenlijk simpel gezegd de games waar een goede dpad nodig is of iig fijner speelt idd de sfc30.
Zelda LA zou ik dus absoluut liever met de sf30 doen (tenzij ook de besturing onder handen genomen is, deze game nog niet op de switch gespeeld......wel op de gb en gbc.......vandaar ook dat de wens om deze nogmaals te kopen niet zo groot was en is ;) )
Dag mensen,

Ben niet zo'n grote 3d platformer fan, maar voor 2d........moeilijke games genoeg! Hollow knight, shovel knight dead cells, celeste en nog 32141320581304182 varianten er op. DK TF zal ook wat uitdagender zijn dan mario over het algemeen schat ik zo in.

[ Voor 39% gewijzigd door Sagat op 21-01-2020 13:22 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die wachten op Animal Crossing nieuws: er is een scan gelekt van het volgende Nintendo Dream magazine in Japan, met renders van een hoop van de eilandbewoners (Bron: Japanese Nintendo). In Japan zijn ondertussen ook al een hoop Switch accessoires aangekondigd met AC motieven. Het ziet er dus naar uit dat de marketing campagne voor Animal Crossing langzaam maar zeker op stoom komt :P

Verder vandaag aangekondigd: een nieuwe Captain Tsubasa game. Heeft wat weg van Inazuma Eleven Ares..

Het laatste gerucht mbt een nieuwe Switch revisie (via ResetEra):

Een leaker met bronnen binnen de Taiwanese en Chinese fabs heeft het volgende op een Koreaans forum gepost (google translate dus hou rekening met verschillende mogelijke interpretaties...) -
It is from China.

Aside from the new switch, an improved process battery, the rumor is that Switch Pro is scheduled for the fourth quarter of this year.

The difference with previous rumors is that Nintendo will not adopt an additional clocked up version of Tegrax1 +.

Nintendo's partner sources say there are custom processors currently being developed in collaboration with Nvidia, but Taiwan's information says it's not yet time for mass production.

In other words, it may be difficult to release in the fourth quarter of this year, and unlike rumors, 4k support or such a big performance industry should not be expected.

However, there are rumors that the GPU of a custom processor that is currently working together will be upgraded to Volta based on news from the US.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Plymp schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:18:
[...]

Ben zelf ook naar controllers aan het kijken en neig op dit moment naar de SN30 Pro+ of de pro controller. De pro controller heeft "HD Rumble", waar de 8bitdo alleen "regular rumble" heeft. En de 8bitdo heeft geen NFC, dus geen Amiibo support. Beide geen grote dealbreakers voor mij (scan niet zo heel vaak Amiibo en HD rumble zou ik ook niet missen).
Ik zou toch voor de Pro Controller gaan, tenzij je de SN30 ook voor andere apparaten wil gebruiken. Als je geduld hebt kun je op een aanbieding wachten: https://nl.pepper.com/groep/nintendo-switch-pro-controller

Voordeel van het origineel is dat het toch altijd wat lekkerder werkt in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Voor de originele Doom fans. Ik kwam er achter er naast Doom 1 en 2, nu ook 'add-ons' mogelijk zijn in het spel. En je kunt nu dus heel makkelijk en snel, zonder extra kosten, Plutonia en TNT downloaden en installeren. Misschien oud nieuws, maar ik kwam hier laatst pas achter. Ik ben blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mijn partner vraagt mij of ik deze vraag aan medetweakers wil stellen:

Hij heeft nu een normale Switch, stel dat hij een Switch Lite koopt, hoe zit het dan met de voortgang van de spellen? Wordt dat onthouden? Hij heeft wel een abonnement bij Nintendo.

En zijn Extension Pass (als ik dat goed zeg), bruikbaar op beide apparaten?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:10:

Hij heeft nu een normale Switch, stel dat hij een Switch Lite koopt, hoe zit het dan met de voortgang van de spellen? Wordt dat onthouden? Hij heeft wel een abonnement bij Nintendo.

Bij het instellen van de nieuwe switch kun je je hele profiel kopieren naar de nieuwe switch.

daarna kun je kunt de meeste saves (bijvoorbeeld Splatoon kan niet) heen en weer kopieren tussen switches als je beschikt over Nintendo Online. Een automatische synchronisatie is er echter niet.

Hij zal een van beide apparaten zijn "primaire switch" moeten maken, op die switch kan iedere gebruiker al zijn gekochte software (en dlc/passes) gebruiken. De andere switch zal zijn secundaire switch zijn, en daar kan alleen zijn gebruiker zijn software starten.

Daarnaast kun je niet op beide switches tegelijk dezelfde software starten. (als hij de enige is die het aangeschaft heeft).

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Magic schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:22:
[...]

Bij het instellen van de nieuwe switch kun je je hele profiel kopieren naar de nieuwe switch.

daarna kun je kunt de meeste saves (bijvoorbeeld Splatoon kan niet) heen en weer kopieren tussen switches als je beschikt over Nintendo Online. Een automatische synchronisatie is er echter niet.

Hij zal een van beide apparaten zijn "primaire switch" moeten maken, op die switch kan iedere gebruiker al zijn gekochte software (en dlc/passes) gebruiken. De andere switch zal zijn secundaire switch zijn, en daar kan alleen zijn gebruiker zijn software starten.

Daarnaast kun je niet op beide switches tegelijk dezelfde software starten. (als hij de enige is die het aangeschaft heeft).
Bedankt voor je uitgebreide reactie, denk dat hij hier zeker wat mee kan. Ik geef het door!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Seal64 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:35:
[...]

Odyssey komt nog wel. Tot aan de final boss is het redelijk smooth sailing, inderdaad. En dan komen de échte uitdagingen pas. Dat is overigens al veel langer zo, de Galaxy's deden dat immers ook al.
Ook met Mario Kart. Je kan binnen een uurtje of wat de aftiteling wel hebben, maar als je de 200CC met overal 3 sterren wil halen moet je écht ff flink aan de bak...

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalExorcist schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 13:20:
[...]

Ook met Mario Kart. Je kan binnen een uurtje of wat de aftiteling wel hebben, maar als je de 200CC met overal 3 sterren wil halen moet je écht ff flink aan de bak...
Klopt, bij de 200CC had ik voornamelijk bij de cup met rainbow road moeite met driften en remmen tegelijk, remmen was bij 150CC en lager ook nooit nodig. En dan heb je ook nog de time trials, het is mij nog niet gelukt om alle 200CC Nintendo tijden te verbreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

THE_BASE schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:10:

Je kan save games van de ene naar de andere switch verplaatsen, zonder Nintendo Online: https://en-americas-suppo...by-nintendo-switch-system

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om nog eens terug te komen op Byleth in Smash...
JackAvery schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:00:
De vijfde fighter - Byleth - is misschien niet mijn favoriete keuze maar komt wel uit één van mijn favoriete 2019 games.
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat Nintendo niet luistert:
* RayNbow zet stofkapje op.

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor mensen die twijfelen over The Touryst, er is nu een demo beschikbaar:

Verder viel me op in de huidige eshop sales dat The Binding of Isaac eindelijk nog eens in de korting staat (50% off, hetzelfde als anders). Ook goedkoper zijn de meeste Capcom games (Okami, Megaman 11, Monster Hunter Generations Ultimate, Phoenix Wright trilogy, de Resident Evil games...), Ikaruga, VVVVV, Northgard ...
RayNbow schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 08:34:
Om nog eens terug te komen op Byleth in Smash...

[...]

Je kunt in ieder geval niet zeggen dat Nintendo niet luistert:
* RayNbow zet stofkapje op.
[Twitter][Twitter]
_O-
Telden Lucina en Robin niet ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:29:
[...]

Telden Lucina en Robin niet ofzo? :P
Die waren toen nog niet aangekondigd, toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:29:
Voor mensen die twijfelen over The Touryst, er is nu een demo beschikbaar:
Leuke demo. Van wat ik eerder al in reviews had gezien ziet het er grafische indrukwekkend uit. Maar ik hoop dat ze ooit nog een fysieke release van de game aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:03:
[...]

Die waren toen nog niet aangekondigd, toch? :p
Nee maar is toch al genoeg compensatie :+
I kid, niks mis met extra FE
L23 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 13:01:
[...]

Leuke demo. Van wat ik eerder al in reviews had gezien ziet het er grafische indrukwekkend uit. Maar ik hoop dat ze ooit nog een fysieke release van de game aankondigen.
Voor zover ik weet staat deze niet gepland, maar zeg nooit nooit.

Vind het overigens wel spijtig dat er blijkbaar een limited print van Divinity: Original Sin II bij Limited Run Games was (pre-orders zijn al gesloten), dit is toch echt een game die je gewoon in de winkel kan verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 14:51:
Voor zover ik weet staat deze niet gepland, maar zeg nooit nooit.

Vind het overigens wel spijtig dat er blijkbaar een limited print van Divinity: Original Sin II bij Limited Run Games was (pre-orders zijn al gesloten), dit is toch echt een game die je gewoon in de winkel kan verkopen.
Ja weet ik. Maar toch hoop ik dat ze het ooit aankondigen :P Al is de kans klein, Fast RMX heeft tot dusver ook nooit een fysieke release gekregen.

Die limited print van Divinity: Original Sin II heb je gemist? Leek me wel een interessante game, maar met verzendkosten iets van 60 euro, dat was me te duur. Heb met de Limited Run Blow Out sale nog wel Celeste kunnen bemachtigen, die had ik tijdens de pre-order gemist. Ook een game die je gewoon in de winkel kan verkopen. Maar deze wordt naast Limited Run Games nu ook uitgebracht in Japan en is te bestellen op Amazon Japan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
Is het nadelig voor de batterij om de switch in sleep mode gedocked te houden als je hem niet gebruikt ?

Vind het zo'n gedoe om hem elke keer helemaal uit te zetten en uit het dock te halen.. speel niet vaak handheld dus hij staat eigenlijk 24/7 in die dock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
ThunderStorm schreef op maandag 20 januari 2020 @ 12:07:
Wat zijn jullie ervaringen met 3-party controllers? Zijn sommige in kwaliteit vergelijkbaar met de pro of moet je deze dingen mijden als de pest?
Bij goede ervaringen hoor ik graag jullie tips!
Binnenkort BTW-dagen bij mediamarkt, dus allicht kan ik daar een goede deal scoren.
Ik heb deze controller 4x gekocht en ben er heel blij mee. De kwaliteit is te vergelijken met de Pro Controller. Alleen de tril motor maakt iets meer geluid en er zit geen NFC lezer in voor amiibo's.

(Levertijd: 8 dagen)

[ Voor 11% gewijzigd door Joshua... op 24-01-2020 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
vinno86 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 16:14:
Is het nadelig voor de batterij om de switch in sleep mode gedocked te houden als je hem niet gebruikt ?

Vind het zo'n gedoe om hem elke keer helemaal uit te zetten en uit het dock te halen.. speel niet vaak handheld dus hij staat eigenlijk 24/7 in die dock..
Nee kan geen kwaad, staat ook op de Nintendo help pagina dat je hem gewoon in de dock kan laten in sleep mode.

Li-ion batterijen slijten tegenwoordig enkel met gebruik ( dus van charged naar discharged x keer maar dan nog gaan die tegenwoordig vlot 2-3 jaar mee ) en niet meer van constant bijladen vanaf 70% of zo, of constant aan de lader te laten.

Over die 3th party controllers, die Pro controllers van Ali zijn goed op een budget of als je er eens 1 wilt proberen voor je er 60 euro aan hangt, de knoppen zijn qua gevoel en weerstand hetzelfde als de Pro controller en laden is ook via USB-C, enkel de rumble voelt nogal hard en lomp omdat het geen HD rumble is maar echt cheap China rumble en er is geen NFC.

Maar om eens te proberen voor je de echte koopt, of op een budget, of als extra controller voor multiplayer zijn die dingen zo goed als het gaat zijn voor 20 euro.

Wil je iets beter maar nog steeds cheaper als de Pro controller is er ook de SN30bit Pro+ voor ongeveer 45 euro op Amazon, die werkt ook op andere consoles en dergelijke maar aan die prijs kan je imo ook beter de Pro controller nemen want op amazon staat die vaak maar aan 55-60 euro.

Er zijn ook wireless controllers van PowerA met kleurrijke designs zoals Mario of Zelda en binnenkort Animal crossing maar ik geloof dat die ook 40-50 Euro zijn, dus voor echt op budget kan je de ''fake pro'' van 20 euro van Aliexpress niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Na wat twijfelen adhv de reacties hierboven over (3rd party) controllers heb ik een Magic-NS gehaald op Amazon.de.
Toen hij binnen was sloeg de twijfel weer toe. Ik had nog een wireless XBOX 360 controller liggen die ik af en toe gebruik op de PC. Bij de beschrijving van de Magic-NS stond iets over het ondersteunen van draadloze XBOX controllers, maar dat bleek over de bluetooth versie van de One S te gaan. Ik was dus even bang dat mijn controller niet ging werken, maar met de USB ontvanger in de Magic-NS in Switch-stand werkte hij gelijk _/-\o_
Ik heb Zelda BOTW even opgestart, en dat speelt toch gelijk een stuk fijner 8)
Het rare is dat ik er nu pas over na ga denken dat X-Y en A-B andersom zitten bij Nintendo tov de XBOX; ik heb Ori bijna helemaal uitgespeeld met de joy-cons in de houder en daar geen seconde aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

gwystyl schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 19:25:
Na wat twijfelen adhv de reacties hierboven over (3rd party) controllers heb ik een Magic-NS gehaald op Amazon.de.
Toen hij binnen was sloeg de twijfel weer toe. Ik had nog een wireless XBOX 360 controller liggen die ik af en toe gebruik op de PC. Bij de beschrijving van de Magic-NS stond iets over het ondersteunen van draadloze XBOX controllers, maar dat bleek over de bluetooth versie van de One S te gaan. Ik was dus even bang dat mijn controller niet ging werken, maar met de USB ontvanger in de Magic-NS in Switch-stand werkte hij gelijk _/-\o_
Ik heb Zelda BOTW even opgestart, en dat speelt toch gelijk een stuk fijner 8)
Het rare is dat ik er nu pas over na ga denken dat X-Y en A-B andersom zitten bij Nintendo tov de XBOX; ik heb Ori bijna helemaal uitgespeeld met de joy-cons in de houder en daar geen seconde aan gedacht.
Veel van mijn vrienden hebben een Xbox en als we dan eens een keer spelen en ik ergens in een menu moet duiken gaat het veelal mis. Als console heb ik alleen maar een paar Nintendo systemen gehad, voor mij blijft de A-B switch heel verwarrend.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Streetfighter V misschien naar de Switch. Aldus een gerucht van 1 site.

Zou ik echt megavet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Wb 3rd party controllers, kan ik deze van Ali ook zeker aanraden, speelt soepel en toch dat retro gevoel #Aliexpress € 33,32 31%OFF | EastVita 8Bitdo SF30Pro/SN30 Pro 2.4G USB Wireless Bluetooth Gamepad for N ES Switch/Windows/macOS/Android Rumble vibration
https://a.aliexpress.com/_UPlVJ

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op zondag 26 januari 2020 @ 06:59:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Iemand hier tips voor een goede, niet al te dure, toolkit die oa de juiste triwing bits bevat voor oa de joy cons ?
Die schroevendraaiertjes die je krijgt bij zo een china kitje met joy sticks etc erbij voor +- 12 euro zijn china schroot en met hoe die passen in de triwing schroeven verwacht ik geen 3 repairs voor dat die screws strippen.

Dacht zelf aan de iFixit 64 bits kit voor 29 euro op Amazon, zit oa Tri-point - Y000, Y00, Y0, Y1 in dus dat zit goed, maar zijn er goedkopere setjes die evenveel tri-point bits bevatten ?
Er zijn ook van die toolkits van minder dan 20 euro op Amazon maar dat zijn van die kitjes die je op Ali ook vind en vaak zit er geen Tri-Point Y000 of Y00 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:43
Katmi schreef op maandag 27 januari 2020 @ 01:33:
Iemand hier tips voor een goede, niet al te dure, toolkit die oa de juiste triwing bits bevat voor oa de joy cons ?
Die schroevendraaiertjes die je krijgt bij zo een china kitje met joy sticks etc erbij voor +- 12 euro zijn china schroot en met hoe die passen in de triwing schroeven verwacht ik geen 3 repairs voor dat die screws strippen.

Dacht zelf aan de iFixit 64 bits kit voor 29 euro op Amazon, zit oa Tri-point - Y000, Y00, Y0, Y1 in dus dat zit goed, maar zijn er goedkopere setjes die evenveel tri-point bits bevatten ?
Er zijn ook van die toolkits van minder dan 20 euro op Amazon maar dat zijn van die kitjes die je op Ali ook vind en vaak zit er geen Tri-Point Y000 of Y00 in.
Voor dat tientje... iFixit is goed spul, en je kan héél lang met zo'n setje....
heb genoeg kleine chinese schroevendraaiersetjes gehad om te weten dat de meesten binnen 4x gebruiken al stuk gaan, of je schroeven beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:19
Turfschipper schreef op zondag 26 januari 2020 @ 06:59:

Ben zelf geen grote fan van het spel, maar het zou idd leuk zijn, jammer dat het al ontkracht is middels die tweet paar posts verderop, je zou ook verwachten dat technish het niet al te lastig hoeft ze te zijn (mk11 lijkt me zwaarder......) maar ik geloof dat sony idd een soort van exclusiviteits deal heeft met capcom voor sf5.......

Misschien meer kans met sf6 (eventueel op de switch pro-plus whatever ;) ) of dat ze daarna sf5 ook alsnog naar switch willen poorten......of nog beter een bundel met sf4 en 5, dan heb je samen met de anniversary collecection de mogelijkheid om bijna alle maingame sf games te spelen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 22:51
Katmi schreef op maandag 27 januari 2020 @ 01:33:

Ik heb zelf al jaren een iFixit setje. Ideaal setje ik zou niet meer zonder kunnen, voor die 30euro heb je echt jaren plezier met het openmaken van allerlei eletronica :) Ik vind het zeker zijn prijs wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat nieuws:

• Vorige week heeft Square Enix een Switch-port van The Turing Test aangekondigd - een first person puzzelgame. Trailertje:

• Visual Novel fans zullen misschien blij zijn om te horen dat ook een Switch versie van Steins;Gate 0 Elite is aangekondigd, een remake van Steins;Gate 0. Deze remake zal ook in het engels releasen.

• GameXplain heeft deze uitgebreide grafische analyse van Luigi's Mansion 3 gepost.

En gezien er hier regelmatig interesse is in third-party docks:

De Genki Covert Dock - een travel adapter die functioneert als dock - is eindelijk aan het arriveren bij mensen uit de USA. Blijkbaar zijn o.a. Europese orders vertraagd omdat er nog geen certificatie is gebeurd nadat men de adapter heeft aangepast op basis van extra tests. Meer informatie in deze kickstarter update. Eerste indrukken van mensen die de dock al gekregen hebben, zijn positief (zie bvb deze reddit post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik ben onlangs begonnen met Yoshi's Crafted World. Grappig spelletje :) weet niet of er mensen zijn die àlle bloemen hebben verzameld maar jeetje wat een werk zal dat zijn. Mij niet gezien :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
Piet_Piraat7 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 12:34:
Ik ben onlangs begonnen met Yoshi's Crafted World. Grappig spelletje :) weet niet of er mensen zijn die àlle bloemen hebben verzameld maar jeetje wat een werk zal dat zijn. Mij niet gezien :')
Dat nutteloze verzamel gedoe in spelletjes moeten ze ook gewoon mee stoppen..

In Odyssey was het idee leuk om 10 manen te zoeken zodat je dat ding kan repareren.. maar om nou die andere 14 ook nog te gaan lopen zoeken voor de lol, mij ook niet gezien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Piet_Piraat7 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 12:34:
.. Ja, die zijn er .. :w

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
vinno86 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:39:
[...]

Dat nutteloze verzamel gedoe in spelletjes moeten ze ook gewoon mee stoppen..

In Odyssey was het idee leuk om 10 manen te zoeken zodat je dat ding kan repareren.. maar om nou die andere 14 ook nog te gaan lopen zoeken voor de lol, mij ook niet gezien ...
Oneens, de extra verzamel-missies geven wat extra te doen wanneer je hem uitgespeeld hebt, Daarnaast kun je ermee je eigen moeilijkheidsgraad bepalen. In Mario Odyssey heb ik ook vrijwel alles verzameld. Als je Odyssey uitgespeeld hebt tot de eerste aftiteling heb je imho de game niet echt gespeeld.

Bij Yoshi was ik er ook mee begonnen, maar uiteindelijk heb ik hem uitgespeeld en verder niet meer naar teruggekeken.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Knap dat je daar het geduld voor hebt :) ik vind die hondjes zoeken nog wel leuk. Toen een robot aan mij vroeg om iets te zoeken wilde ik dat nog wel doen, maar bij het inleveren van dat ding vroeg die meteen weer wat nieuws te halen voor hem. Daar ben ik dan wel snel klaar mee. Het is hele simpele bezigheidstherapie. Zoek item X in het level wat je allang hebt uitgespeeld. Bij inlevering zoek je item Y en kun je weer terug.
Pagina: 1 ... 43 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic