No way dat je het spel in 3 dagen hebt uitgespeeld en daadwerkelijk alle content hebt uitgespeeld. Na het verhaal komt er nog een enorme hoeveelheid content los, daar ben je echt wel heel lang zoet mee. Na BotW is Odyssey toch wel een van mijn meest gespeelde games op de Switch.pgs010 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 23:19:
Afgelopen weekend heb ik bij game mania Super mario odyssey tweedehands gekocht. De medewerker vertelde mij dat ik het spel binnen twee weken mocht ruilen voor een ander spel. Gek genoeg had ik het spel in drie dagen al uitgespeeld.
Vroeger deed ik er als kind maanden over tijdens het spelen van Mario op de nintendo 64, dus ik was eigenlijk best verbaasd. Aangezien ik het spel nog kan ruilen ga ik kijken of ze link's awakening ook tweedehands op voorraad hebben. Hopelijk kan ik ook bij andere filialen terecht. Het wordt namelijk wel een dure hobby als je steeds zo snel een spel uitspeelt.
Links Awakening is wel een stuk korter, maar als je die nog nooit gespeeld hebt of niets meer weet, dan ben je daar ook wel zo'n 15 tot 20 uur mee bezig als je alles doet zonder dingen op te zoeken en alles wil verzamelen. Maar als ik zie dat je binnen drie dagen Odyssey hebt uitgespeeld (en dus in de verste verte niet alles hebt verzameld) ben je niet echt een verzamelaar.
Odyssey is veel, maar niet kort.