Sonic Mania Plus is ook een aanrader. Start ze beiden regelmatig op. Ook veel co-op gespeeld met mijn neefje die ik Sonic Origins Plus destijds op zijn 5e verjaardag heb gegeven.Yonix schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:18:
Gistermiddag Sonic 3 gekeken, dus nu maar eens de games introduceren.
[Afbeelding]
Co-op games zijn sowieso een aanrader, want ik vind het erg leuk om samen met mijn zoontje te gamen - hoewel het mannetje (6 jaar) zich ook steeds vaker alleen weet te redden in een spel.L23 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:25:
[...]
Sonic Mania Plus is ook een aanrader. Start ze beiden regelmatig op. Ook veel co-op gespeeld met mijn neefje die ik Sonic Origins Plus destijds op zijn 5e verjaardag heb gegeven.
Bij dit spel moet je dan je zoontje speler 1 laten zijn, het beeld volgt namelijk speler 1. Tails volgt Sonic automatisch bij Sonic 2 en 3, maar zodra speler 2 de controller er bij pakt ben je dan Tails. Het komt dan regelmatig voor dat je als speler 2 uit beeld verdwijnt, maar Tails komt vanzelf weer aanvliegen. Ik vond het een leuke manier om zo te assisteren en samen met mijn neefje de games te spelen. De levels gaan hem inmiddels aardig goed af, bij bossfights heeft hij af en toe hulp nodig.Yonix schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:31:
[...]
Co-op games zijn sowieso een aanrader, want ik vind het erg leuk om samen met mijn zoontje te gamen - hoewel het mannetje (6 jaar) zich ook steeds vaker alleen weet te redden in een spel.
Niet alle spellen zijn samen te spelen. Bij Sonic 1 kan het met een cheat code, maar weet niet hoe praktisch dat is met de progressie. Heb ze zelf allemaal uitgespeeld en met mijn neefje voornamelijk Sonic 2 en 3 gespeeld.
https://www.reddit.com/r/...8slfu/sonic_origins_coop/
Nintendo Museum just dropped new merch Keychains that play the console's startup sound
— Nintendeal (@nintendeal.com) 16 maart 2025
:strip_exif()/f/image/055FPkQJuf4sT7fvBB1LJLDy.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is wel gaaf, ik mis alleen de Game Boy Advance en ik heb voorlopig nog geen plannen om naar Kyoto te gaan.
Rechts onderin is de GBA toch?L23 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 13:18:
[Bluesky]
[Afbeelding]
Dat is wel gaaf, ik mis alleen de Game Boy Advance en ik heb voorlopig nog geen plannen om naar Kyoto te gaan.
En inderdaad een gave accessoire!
Na inzoomen lijkt dat eerder op de originele GameBoy.Raem schreef op maandag 17 maart 2025 @ 13:25:
[...]
Rechts onderin is de GBA toch?
Dat is de Game Boy, denk dat die alleen het opstart geluid maakt van de eerste Game Boy's. De Advance maakt een iets ander geluid.Raem schreef op maandag 17 maart 2025 @ 13:25:
[...]
Rechts onderin is de GBA toch?
:strip_exif()/f/image/IFn1G4rCzoqBitJGTYGI62Gg.png?f=user_large)
Je hebt gelijk. Hier een foto van het doosje waar het ook duidelijker te zien is.Raem schreef op maandag 17 maart 2025 @ 13:41:
Hmm, ik denk eigenlijk dat de middelste onderin de originele Game Boy is. Logo rechts onderin komt ook overeen met de logo van het GBA startscherm.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/4f9YI7HSamwoZ6fLonv5G53c.jpg?f=fotoalbum_large)
En bij het bericht zit ook een filmpje van de Wii U keychain. Verder nog geen demonstratie van de andere sleutelhangers kunnen vinden.
https://x.com/OreoGMOreo/status/1901188922849567101
Haha ja dit noem ik geen sleutelhangers meer 😂
Ach, ik heb de download al op de Switch staan dus da's morgen al geregeld. XBX was altijd al een beetje de vreemde eend in de bijt, dus wat dat betreft verwacht ik daar geen GOTY van, maar ik heb al wat QOL dingetjes gehoord waar ik wel blij van word en die best wel irritante puntjes in het origineel aanpakken.JackAvery schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:04:
Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition reviews staan online. Voor wat het waard is, de OpenCritic score staat momenteel toch op 88, mooi
De grootste daarvan zijn toch wel de tekstgrootte - die was in het origineel echt te klein waardoor je soms zelfs op een grote TV moeite had om de tekst goed te lezen, en op de gamepad was het helemaal drama. Ook partymanagement schijnt nu in een menu te zitten, dus je hoeft niet meer heel NLA door om die ene party member op te snorren - en ze trekken blijkbaar XP ook als ze op de bank zitten. En Blade levels lijken niet meer te bestaan, dus niet meer die irritatie dat je iets in de wereld vindt dat je open kunt maken voor XP, maar dat mag dan niet omdat je Blade level niet hoog genoeg is. Kun je dertig uur later weer terugkomen - als je nog weet waar het was.
Hier had ik geen moeite mee, maar ik speelde op een 24" monitor op armlengte afstand. 😅Seal64 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 09:17:
De grootste daarvan zijn toch wel de tekstgrootte
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik ben echt hyped hiervoorJackAvery schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:04:
Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition reviews staan online. Voor wat het waard is, de OpenCritic score staat momenteel toch op 88, mooi
Ik was het nog niet, en na het zien van deze beelden al helemaal niet 😂.JackAvery schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:48:
En voor wie nog niet gehyped is:
[YouTube: Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition — Launch Trailer — Nintendo Switch]
Het probleem van XCX is dat de wereld veel te klein is...JackAvery schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:48:
En voor wie nog niet gehyped is:
[YouTube: Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition — Launch Trailer — Nintendo Switch]

In principe kan je elke Xenoblade game op zichzelf spelen ondanks dat er connecties tussen de games bestaan.Estylicious schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:08:
Moet je voor X de andere delen gespeeld hebben? Of staat deze goed op zichzelf?
Er zitten connecties tussen de games waardoor het (zeker in 3) wel leuk is om de voorgangers gespeeld te hebben. Je herkent dan veel meer, want, nogmaals, zeker het derde deel bevat enorm veel verwijzingen en knipogen naar de voorgangers.Estylicious schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:08:
Moet je voor X de andere delen gespeeld hebben? Of staat deze goed op zichzelf?
X is echter echt de vreemde eend in de bijt. Er zitten wel wat knipoogjes in naar andere delen, maar een echte connectie is er (nog) niet. In deze versie zit wel nieuwe story content en mogelijk dat daar dan wél een link naar de rest in gelegd wordt, maar vooralsnog staat de game helemaal op zichzelf.
Dan heb je alleen de overall gameplay die behoorlijk leunt op wat de eerste game deed, maar daarvoor hoef je die game natuurlijk niet gespeeld te hebben, dat heb je snel genoeg door.
:strip_exif()/f/image/BxmogL8nPK9vE5EQKJTrPL65.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door JackAvery op 21-03-2025 17:30 ]
Vooral unlocken van nieuwe characters dat met veel emoties gepaard gaat
Ze spelen trouwens op pro controller van de kruidvat de zijn wel eens 50%. (Koppelen was alleen dingetje) Niemand mag mijn echte pro controller
[ Voor 26% gewijzigd door Offens1490 op 21-03-2025 21:17 ]
AnimeAdicted
To stop the constant questions:
— NateTheHate2 (@NateTheHate2) 24 maart 2025
Yes, I've heard there is a Nintendo presentation this week -- I believe it is on/around Thursday & it'll be a Direct; but I'm not 100% certain on the format at present.
Ben benieuwd. Lijkt me sterk 1 week voor de Switch 2 direct, maar wie weet.
Goed kans dat ze gaan laten zien wat er voor de S1 nog in de pijplijn zit. Dat moet je niet doen nadat je zijn opvolger hebt aangekondigd want dat gaat dan de komende tijd toch voor enorme reuring zorgen.Raem schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 09:40:
[Twitter]
Ben benieuwd. Lijkt me sterk 1 week voor de Switch 2 direct, maar wie weet.
Wat bedoel je met reuring? Het lijkt me in ieder geval goed om volgende week alleen te focussen op de Switch 2 en dan beter een paar games die specifiek voor de Switch 2 uitkomen dan bijvoorbeeld een heleboel cross gen games.Seal64 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:28:
[...]
Goed kans dat ze gaan laten zien wat er voor de S1 nog in de pijplijn zit. Dat moet je niet doen nadat je zijn opvolger hebt aangekondigd want dat gaat dan de komende tijd toch voor enorme reuring zorgen.
Nou ja, precies dat dus. Maar als die tweet waar is en er déze week nog een direct gaat zijn zal dat S1 stuff zijn, dat ze nog even aankondigen voor volgende week de S2 losbarst. Als je dat omdraait gaat S1 nieuws niet meer binnenkomen omdat iedereen het dan al over de opvolger heeft.L23 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:34:
[...]
Wat bedoel je met reuring? Het lijkt me in ieder geval goed om volgende week alleen te focussen op de Switch 2 en dan beter een paar games die specifiek voor de Switch 2 uitkomen dan bijvoorbeeld een heleboel cross gen games.
Maar reuring is er toch altijd? In dat opzicht kan je het nooit goed doen naar mijn gevoelSeal64 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 14:46:
[...]
Nou ja, precies dat dus. Maar als die tweet waar is en er déze week nog een direct gaat zijn zal dat S1 stuff zijn, dat ze nog even aankondigen voor volgende week de S2 losbarst. Als je dat omdraait gaat S1 nieuws niet meer binnenkomen omdat iedereen het dan al over de opvolger heeft.
Enige reden dat ze dagelijks non nieuws online gooien is dat ze vanwege een of ander algoritme boven aan blijven staan. Ik zie het steeds meer als spam. Reclame heb ik bijvoorbeeld ook niet zoveel problemen mee, maar als het vervelend wordt is het spam en ga ik je product niet een meer overwegen.
Zat afgelopen weken op youtube sunbro nation te volgen, maar dagelijks video's van ruim 10 min en schreeuwende titels als "leaked" en dan in de video weinig zeggende info die al door tig anderen ook is verteld.
Ja jammer is dat. Maar valt me ook op bij websites zoals NintendoLife. Dan is er een vrij klein nieuwtje bekend en dan maken ze daar zeg maar 5 verschillende artikelen over verspreid over de dagen. Het werkt kennelijk erg goed, maar voor ons ook goed om te realiseren hoe dat in zijn werking gaat zo dat we niet teleurgesteld zijn na de Direct vanwege onrealistische verwachtingen.RollieBollie schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 15:57:
Ik trap er zelf ook elke keer weer in. Om youtubers/twitteraars/influencers te volgen voor nintendo nieuws. En elke keer komen we op hetzelfde uit. Dagelijkse berichten die geen enkele inhoud hebben "oeh, let op er is nieuwe info over een direct die gaat komen, maar het is niet vanuit nintendo, maar vanuit de schoonmaker van nintendo geleaked".
Enige reden dat ze dagelijks non nieuws online gooien is dat ze vanwege een of ander algoritme boven aan blijven staan. Ik zie het steeds meer als spam. Reclame heb ik bijvoorbeeld ook niet zoveel problemen mee, maar als het vervelend wordt is het spam en ga ik je product niet een meer overwegen.
Zat afgelopen weken op youtube sunbro nation te volgen, maar dagelijks video's van ruim 10 min en schreeuwende titels als "leaked" en dan in de video weinig zeggende info die al door tig anderen ook is verteld.
Ik trap er niet zozeer in, maar zou het wel leuker vinden als er alleen iets gemeld wordt als er ook echts iets te melden is. Al die geruchten en non nieuws is er teveel, maar goed ook aan mij om dat gewoon te negeren.
Kijk morgen, 27 maart, om 15:00 naar een #NintendoDirect-livestream met ongeveer 30 minuten aan info over aankomende games voor de #NintendoSwitch. Tijdens deze presentatie worden geen updates over de Nintendo Switch 2 gedeeld.
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 26 maart 2025
Bekijk hem hier 🎥: https://t.co/tvqxeMztG6 pic.twitter.com/JUsXvMJX1D
[ Voor 61% gewijzigd door L23 op 26-03-2025 15:13 ]
Dus toch wel. Ben benieuwd of er nog een grote aankondiging bij zit of enkel alleen wat updates en nieuwe info. Misschien gameplay van Metroid 4.L23 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:01:
Morgen om 15:00 een Nintendo Direct.
[YouTube: Nintendo Direct – 27-03-2025]
Ja geen idee. Ik zou het ook wel logisch vinden dat ze qua game aankondigingen nu het gat vullen tot ergens in juni? Dan volgende week de Switch 2 uit de doeken en daar alle focus op en hopelijk een release datum in juni.Raem schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:07:
[...]
Dus toch wel. Ben benieuwd of er nog een grote aankondiging bij zit of enkel alleen wat updates en nieuwe info. Misschien gameplay van Metroid 4.
Ike. schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:11:
"Kijk morgen, 27 maart, om 15:00 naar een Nintendo Direct-livestream met ongeveer 30 minuten aan informatie over aankomende games voor de Nintendo Switch. Tijdens deze presentatie zullen er geen updates over de Nintendo Switch 2 worden gedeeld."
O.a. hier morgen te bekijken.
Moet het dubbel?JackAvery schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:18:
[...]
[Video: Nintendo Direct 3.27.2025 – Nintendo Switch] o.a. hier morgen te bekijken.
Tripel! (Ik heb enkel de laatste post gezien!!)
Playstation 5
Verwacht een compilatie van spellen waarvan we al wisten dat die nog voor Switch 1 zou komen. Denk aan Metroid 4 bijvoorbeeld en nog een hoop 3rd party spul enzo.Stylze schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:37:
Wel apart nog een Direct, zal de Switch 2 dan toch later in het jaar pas komen? Verwacht toch niet veel nieuwe dingen voor enkel switch 1 komende 3 maanden..
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Volgende week kan dan de focus liggen op de Switch 2 hardware en wat exclusieve Switch 2 games, het lijkt me dan ook niet het moment om games te tonen die zowel op de Switch 1 en 2 uit gaan komen. Ik wil in ieder geval indrukwekkende games zien die alles uit de Switch 2 hardware halen.
Er komt sowieso een transitieperiode tijdens welke beide consoles te koop zijn. Door Switch 1 games nu te tonen verzekert Nintendo dat de aandacht volgende week op Switch 2 ligt.Stylze schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:37:
Wel apart nog een Direct, zal de Switch 2 dan toch later in het jaar pas komen? Verwacht toch niet veel nieuwe dingen voor enkel switch 1 komende 3 maanden..
Ik vind dit dus altijd mooie teksten. Word dus in de direct niks gezegd over de Switch zelf maar staat dus niet dat er geen games getoond worden die voor de Switch 2 uitkomen.Ike. schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:11:
"Kijk morgen, 27 maart, om 15:00 naar een Nintendo Direct-livestream met ongeveer 30 minuten aan informatie over aankomende games voor de Nintendo Switch. Tijdens deze presentatie zullen er geen updates over de Nintendo Switch 2 worden gedeeld."
Ik verwacht aan het einde van de direct nog wel wat teasers voor het komende jaar. (Switch 2 games)
Ik weet niet of je op de hoogte bent maar...Pjotter87 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:46:
[...]
Ik vind dit dus altijd mooie teksten. Word dus in de direct niks gezegd over de Switch zelf maar staat dus niet dat er geen games getoond worden die voor de Switch 2 uitkomen.
Ik verwacht aan het einde van de direct nog wel wat teasers voor het komende jaar. (Switch 2 games)
Verwacht geen teasers als over een week het hoofdgerecht komtInformation about #NintendoSwitch2 will be shared on April 2nd at 15:00 CEST, in the #NintendoDirect: Nintendo Switch 2 – 02.04.2025 presentation. pic.twitter.com/Vo12iEFmMZ
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 26 maart 2025
[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 26-03-2025 19:54 ]
Ik ga er voor duimen, wetende dat die dit jaar uit moet komen alleen hebben we nog betrekkelijk weinig details gekregen. Kan niet wachten tot deze uit komt, heb net alle vorige games nogmaals doorgespeeld.Raem schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:41:
Ik was trouwens helemaal de nieuwe Professor Layton vergeten. Zou wel mooi zijn als we daar morgen een release date van krijgen.
Ik kijk er ook naar uit. De laatste op de Switch vond ik helaas wat tegenvallen, maar de rest zijn allemaal erg goed.livranca schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:59:
[...]
Ik ga er voor duimen, wetende dat die dit jaar uit moet komen alleen hebben we nog betrekkelijk weinig details gekregen. Kan niet wachten tot deze uit komt, heb net alle vorige games nogmaals doorgespeeld.
Er staat toch duidelijk alleen "games voor de Nintendo Switch"? Dus niet Nintendo Switch 2. Blijf het apart vinden hoe mensen tussen de regels door iets proberen te lezen om dan straks alleen maar teleurgesteld te zijn.Pjotter87 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:46:
[...]
Ik vind dit dus altijd mooie teksten. Word dus in de direct niks gezegd over de Switch zelf maar staat dus niet dat er geen games getoond worden die voor de Switch 2 uitkomen.
Switch 2 games komen volgende week.
Ik vind dat altijd zo raar. Die mooie teksten zijn er juist om dat soort gekke verwachtingen uit je hoofd te halen. Dus geen Switch 2 nieuws. En dan zijn er toch elke keer weer mensen die Switch 2 nieuws verwachten doordat ze wat woorden verdraaien.Pjotter87 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:46:
[...]
Ik weet eigenlijk niet zo waar ik op hoop, maar er waren ook geruchten over Kirby: Planet Robobot. Die kwam oorspronkelijk op de Nintendo 3DS uit en ik begrijp dat het een van de beste Kirby games is.JackAvery schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:12:
Waar hopen jullie morgen op? Ik ben zelf nog steeds benieuwd of we die Fire Emblem 4 remake zien waar al lang geruchten over zijn.
De laatste 2 Zelda's die nog niet op de Switch zijn?JackAvery schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:12:
Waar hopen jullie morgen op? Ik ben zelf nog steeds benieuwd of we die Fire Emblem 4 remake zien waar al lang geruchten over zijn.
Phantom Hourglass en Spirit Tracks?TomBraamhaar schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:43:
[...]
De laatste 2 Zelda's die nog niet op de Switch zijn?
Hoe kon ik die vergeten.
Spirit tracks heb ik wel liggen, maar nooit gespeeld, dus die 2 zijn ook welkom.
Nou dat in HD en zonder die touchscreen onzin zou wel prima zijn eigenlijk.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
A Link Between Worlds?
Ik verwacht onderhand wel een datum voor Metroid Prime 4. Mogelijk met de melding dat er een S2 upgrade voor komt, maar misschien ook niet. Gekoppeld daaraan zouden de remasters van Prime 2 en 3 nog ineens boven kunnen komen drijven, wie weet.
Phantom Hourglass vond ik nog wel prima, maar Spirit Tracks kwam ik echt niet doorheen.Zeror schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 00:31:
[...]
Nou dat in HD en zonder die touchscreen onzin zou wel prima zijn eigenlijk.
Op de DS/3DS kon ik ze nog spelen, maar op de Wii U kreeg ik het niet voor elkaar om ze te spelenRaem schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:34:
[...]
Phantom Hourglass vond ik nog wel prima, maar Spirit Tracks kwam ik echt niet doorheen.
Deze games opnieuw maken zonder toch knoppen zou ik wel leuk vinden, maar of deze games dan nog altijd even leuk zijn, geen idee.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
ik kwam er maar niet uit met mn 2DS, zonder klapfunctie.RollieBollie schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 11:13:
Phantom Hourglass/Spirit Tracks vond ik leuke games. Zat ook een leuke puzzel in waar ik niet uitkwam. Na lang nadenken ds dicht geklapt en paar uur later wilde ik verder gaan.... Euh ok. Puzzel opgelost.

Another Code heeft er ook zo één, al kun je die dan nog uitvogelen door je systeem in de slaapstand te zetten. Dat is immers de trigger voor de game om die oplossing te laten zien. Er zat ook nog een puzzel in waar je op de twee schermen de helft van een digitale klok te zien kreeg en dan de weerspiegeling in het bovenste scherm moest gebruiken om de complete tijd af te lezen - da's natuurlijk wel een uitdaging op een systeem dat niet kan vouwen...TomBraamhaar schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 11:21:
[...]
ik kwam er maar niet uit met mn 2DS, zonder klapfunctie.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nu snap ik waarom ik die live streams nooit kijk, dit is gewoon al 10 min niks(Voor mij dan).
Haha maar het niveau van de livestream mocht ook wel flink omhoog, wat ze tot nu toe hebben laten zien is niet geweldig. Misschien is dat persoonlijk? Geen ideeL23 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 15:10:
Als jullie nou volgende week ook niet kijken scheelt dat weer wat negativiteit
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind het altijd maar raar, ik heb nog nooit tientallen games uit 1 Direct gekocht. Jullie wel? Zit er 1 toffe game tussen dan ben ik zeer tevreden.G_Dragon schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 15:12:
[...]
Haha maar het niveau van de livestream mocht ook wel flink omhoog, wat ze tot nu toe hebben laten zien is niet geweldig. Misschien is dat persoonlijk? Geen idee
Ik heb nooit echt dat ik tevreden uit een Direct wegkom, het lijkt ook niet te verranderen. Vind dat altijd wel jammer, want er kan volgens mij zoveel meer leuks naar de Switch komen.L23 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 15:13:
[...]
Ik vind het altijd maar raar, ik heb nog nooit tientallen games uit 1 Direct gekocht. Jullie wel? Zit er 1 toffe game tussen dan ben ik zeer tevreden.
Dat weten we volgende week wellicht?Zeror schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 15:14:
Geen Metroid releasedate.....?!
Word een duo release ala BotW, tegelijkertijd met de release van de Switch 2.Zeror schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 15:14:
Geen Metroid releasedate.....?!
* pure gok uiteraard.
Dat hoop ik wel ja.De game spat door de lage resolutie nou niet van je scherm.TomBraamhaar schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 15:15:
[...]
Word een duo release ala BotW, tegelijkertijd met de release van de Switch 2.
* pure gok uiteraard.
Een wauw moment zoals bij Dread heb ik bij deze nog niet.
[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 27-03-2025 15:25 ]
De volledige Nintendo Direct
Virtual Game Card
Zie hieronder een mega post van alle aankondigen
[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 27-03-2025 15:40 ]
Nou deel 3 lijkt me dan wel interessant in de zomer!
[ Voor 18% gewijzigd door L23 op 27-03-2025 15:31 ]
Wil graag 3 spelen, maar mijn smartphone kan die blijkbaar niet spelen.
Nevermind. Was te snel met posten.
Ok. Goede direct.
[ Voor 19% gewijzigd door RollieBollie op 27-03-2025 15:32 ]

Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic