Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:40
Stimulate14 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:13:
Ik kan bij de HDMI output naar de TV van Automatisch alleen 480p kiezen, en niet 1080?
Ik vind de output wel tegenvallen.

65" LG
4K HDR HDMI switch (Xbox X werkt goed via die switch)
Originele HDMI kabel van Nintendo.
Bij mij werkte het gewoon out of the box 1080, ook een LG 65 inch tv.
Echter heb ik wel zwarte randen om het beeld heen, geen hele grote. Maar het lijkt als of die niet een wat grotere 4K tv volledig kan benutte(ook niet een beetje ingezoomd ofzo).
Ik had dit bij mijn vorige 55 inch 4k tv niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

vliegnerd schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 11:27:
[...]

Met dezelfde HDMI kabel? Zelfde poort enzovoorts? (Vast overbodig, maar je weet nooit)
Ik ga het wel even testen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 11:48:
[...]

Bij mij werkte het gewoon out of the box 1080, ook een LG 65 inch tv.
Echter heb ik wel zwarte randen om het beeld heen, geen hele grote. Maar het lijkt als of die niet een wat grotere 4K tv volledig kan benutte(ook niet een beetje ingezoomd ofzo).
Ik had dit bij mijn vorige 55 inch 4k tv niet.
Al gekeken naar Adjust Screen Size in TV Output van de Switch System Settings?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Carlos0_0
L23 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 12:05:
[...]

Al gekeken naar Adjust Screen Size in TV Output van de Switch System Settings?
Ah nee bedankt :) , die stond op de 1 of andere manier op 96%.
Even terug na 100% gezet, en ik heb volledig beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:30
Stimulate14 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:13:
Ik kan bij de HDMI output naar de TV van Automatisch alleen 480p kiezen, en niet 1080?
Ik vind de output wel tegenvallen.

65" LG
4K HDR HDMI switch (Xbox X werkt goed via die switch)
Originele HDMI kabel van Nintendo.
Je instellingen van extern apparaat staat misschien op 4k, als je die terugzet naar standaard werkt het misschien wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat zijn die joy-cons schaars geworden ja, zelfs Bol.com verkoopt ze niet meer? En tussen €70 en €90, wat een prijzen! What happend..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:34
G_Dragon schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 22:04:
Wat zijn die joy-cons schaars geworden ja, zelfs Bol.com verkoopt ze niet meer? En tussen €70 en €90, wat een prijzen! What happend..
De adviesprijs voor een set Joy-Con is gewoonm 80 euro. Dat was het sinds dag 1.

En je kan ze bij Nintendo zelf nog makkelijk bestellen:
https://store.nintendo.nl...c_productType=Accessories

En ook bij nedgame zijn ze gewoon te verkrijgen:
https://www.nedgame.nl/zo...ontrollers/merk:nintendo/

[ Voor 13% gewijzigd door ShadLink op 03-01-2025 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

ShadLink schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 22:56:
[...]

De adviesprijs voor een set Joy-Con is gewoonm 80 euro. Dat was het sinds dag 1.

En je kan ze bij Nintendo zelf nog makkelijk bestellen:
https://store.nintendo.nl...c_productType=Accessories

En ook bij nedgame zijn ze gewoon te verkrijgen:
https://www.nedgame.nl/zo...ontrollers/merk:nintendo/
Ja ik was even in de war want was er vol van overtuigd dat ze in het begin €60 waren, maar heb het even nagekeken en je hebt gelijk. Maar dat Bol.com & Coolblue ermee gestopt zijn, verbaast me :o

Wouden namelijk vanmiddag een cadeaukaart gaan halen voor mijn maatje die jarig is, maar je vind geen Nedgame cadeaukaart in de supermarkt of Kruidvat :9

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 09:16:
[...]

Ja ik was even in de war want was er vol van overtuigd dat ze in het begin €60 waren, maar heb het even nagekeken en je hebt gelijk. Maar dat Bol.com & Coolblue ermee gestopt zijn, verbaast me :o

Wouden namelijk vanmiddag een cadeaukaart gaan halen voor mijn maatje die jarig is, maar je vind geen Nedgame cadeaukaart in de supermarkt of Kruidvat :9
https://www.nedgame.nl/cadeaubon/nedgame-cadeaubon/15/ en een beetje zelf een kaartje in elkaar knutselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Oh vet! Daar ga ik even mee aan de slag, blijkbaar niet helemaal het hoofd erbij :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Maar je krijgt hem wel digitaal, dus moet je hem nog printen. Genoeg die geen printer meer hebben :).
Dan kan je vaak nog wel op het werk of school printen, maar dat ligt er net aan wanneer je het nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 09:51:
[...]

Maar je krijgt hem wel digitaal, dus moet je hem nog printen. Genoeg die geen printer meer hebben :).
Dan kan je vaak nog wel op het werk of school printen, maar dat ligt er net aan wanneer je het nodig heb.
offtopic:
Digitale kaartjes worden tegenwoordig ook verzonden... en copycenters, bibliotheken, online print-on-demand services bestaan ook nog. Waar een wil is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Carlos0_0 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 09:51:
[...]

Gelukkig hebben wij nog altijd gewoon een printer :p. Vind z'n ding echt onmisbaar, voor op dagen wanneer we vrij zijn en niet op het werk even snel wat kunnen uitprinten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:27
G_Dragon schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 12:13:
[...]

Gelukkig hebben wij nog altijd gewoon een printer :p. Vind z'n ding echt onmisbaar, voor op dagen wanneer we vrij zijn en niet op het werk even snel wat kunnen uitprinten.
Hier ook nog steeds een printer. Voornamelijk voor de Vinted verzendlabels. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 12:13:
[...]

Haha ja dat kan uiteraard, ik kan mij niet herinneren wanneer ik prive nog iets geprint heb.
Ook op het werk is het voor mij voornamelijk inscannen, maar printen niet echt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Hmm, heb van werk wat BOL bonnen gekregen voor kerst en wil daar een spel van halen. Alleen zie ik geen eshop cards staan. Van PlayStation staan ze er wel, maar Nintendo niet. Alleen het Nintendo Online abo. Dat is wel jammer. Fysiek is een optie, maar heb hem liever digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ja ze bestaan wel namelijk, maar gek genoeg bij Bol nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:03
Skinnyice schreef op zondag 5 januari 2025 @ 12:18:
Hmm, heb van werk wat BOL bonnen gekregen voor kerst en wil daar een spel van halen. Alleen zie ik geen eshop cards staan. Van PlayStation staan ze er wel, maar Nintendo niet. Alleen het Nintendo Online abo. Dat is wel jammer. Fysiek is een optie, maar heb hem liever digitaal.
Je zou op wissel.nl kunnen kijken of het niet teveel kost ze om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_T85
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-01 18:15
Dit is niet toegestaan op Tweakers, en daar ben je al eerder op gewezen, zie: Ombouw nintendo switch oled

[ Voor 80% gewijzigd door BM op 05-01-2025 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymous_T85 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 14:41:
Ik wil graag mijn Nintendo Switch oled jailbreaken. Is er iemand in Noord- Brabant of omgeving van Noord- Brabant. Die dit kan? Let me know
Lees de huisregels even door, dat soort dingen mogen hier niet besproken worden.

https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/huisregels/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_T85
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-01 18:15
Duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:22
Skinnyice schreef op zondag 5 januari 2025 @ 12:18:
Dan koop je er nationale cadeaukaarten van en kijk je of je die ergens kunt besteden voor Nintendo tegoed. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14:42
Heb na mijn vraag hier beiden delen van Little Nightmares gekocht, en ben al tijdje aan het genieten van deel 1, 2 nog niet aangeraakt maar had zwaar fomo op die aanbieding 😂

Tevens ook Torchlight 2 en 3 gekocht in de aanbieding nu. Love it. Deel 2 ziet er echt beduidend veel beter uit raar genoeg, en speelt ook veel lekkerder. Of 3 is een hele slechte port of het is een opgepompte mobile game ofzo?

Heeft hier iemand toevallig ervaring met GRID Autosport op de switch (lite). Na gezocht te hebben is deze niet fysiek uitgekomen en nu ook in de aanbieding op de eshop. Wel best duur nog, €17.50
YouTube filmpjes zien er goed uit, maar een echte ervaring van iemand hecht ik meer waarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

het is vast al eens lang geweest maar ik kan het niet vinden. Mijn zoon heeft een koptelefoon met mic (aux) maar kan de mic alleen gebruiken wanneer hij de switch als handheld gebruikt. Is het ook mogelijk een mic te gebruiken wanneer de switch gedocked is? Gaat in dit geval om fortnite.

subvraagje. Kan je dit ook allemaal gebruiken met een verlengsnoer ertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Raem schreef op zondag 5 januari 2025 @ 15:28:
[...]

Dan koop je er nationale cadeaukaarten van en kijk je of je die ergens kunt besteden voor Nintendo tegoed. :P
Geweldige tip, dank! Komt morgen binnen. Nintendo zelf stond er ook al tussen, dus wie weet gaat het direct. Anders zijn er nog genoeg opties waar ze ook te koop zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woody1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:31
Zelf in de aanbieding gekocht van de Nintendo winter sale:

Rayman legends: definitive edition € 7,99
Quake 2 € 3,99
Brawlout € 0,99

Voor dat geld onmogelijk om te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Quake 2? Holy flashbacks :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woody1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:31
Yes, met 4 player local multiplayer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56

[ Voor 34% gewijzigd door Gynnad op 09-01-2025 15:06 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Welke console is beter in couch co-op volgens jullie? Ik twijfel een beetje tussen een Swtch 2 of een PS5 (die ik vooral voor GTAVI zou aanschaffen)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:48
dawg schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 16:34:
Welke console is beter in couch co-op volgens jullie? Ik twijfel een beetje tussen een Swtch 2 of een PS5 (die ik vooral voor GTAVI zou aanschaffen)?
De grootste vraag die je moet stellen, welke soort games ga je spelen? Want je noemt GTA6 al op, maar de keuze van games kan een verschil maken.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dawg schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 16:34:
Wat voor couch co-op games kijk je naar uit dan? Nintendo staat wel bekend om zijn Mario Party games, Mario Kart en Mario sport games die met 2 of meer spelers samen op de bank gespeeld kunnen worden. Maar een hele toffe game zoals It Takes Two is op alle platformen beschikbaar. En zo zullen er vast wel andere couch co-op games beschikbaar zijn op de PS5. Maar Nintendo is daar meer op gefocust dan Playstation/Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Linksquest schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 16:38:
[...]

De grootste vraag die je moet stellen, welke soort games ga je spelen? Want je noemt GTA6 al op, maar de keuze van games kan een verschil maken.
L23 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 16:41:
[...]

Wat voor couch co-op games kijk je naar uit dan? Nintendo staat wel bekend om zijn Mario Party games, Mario Kart en Mario sport games die met 2 of meer spelers samen op de bank gespeeld kunnen worden. Maar een hele toffe game zoals It Takes Two is op alle platformen beschikbaar. En zo zullen er vast wel andere couch co-op games beschikbaar zijn op de PS5. Maar Nintendo is daar meer op gefocust dan Playstation/Xbox.
Ik ben - helaas - heel moeilijk, ik vind niet veel games écht leuk. Om eens wat te noemen: vroeger speelde ik met een goede vriend veel Resident Evil local co-op, Fifa, GTAV online afwisselend, heel soms Street Fighter, en afwisselend Uncharted 4.

Het hoeft dus niet perse co-op maar dat is wel het leukste eigenlijk. :)
En ik weet nog niet zeker of ik af zou willen zien van GTAVI. Als er één gamereeks is geweest die me nooit verveeld heeft is het wel de GTA franchise. En die komt natuurlijk niet uit op de Switch. En beide consoles is geen optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
dawg schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 16:52:
[...]

[...]

Ik ben - helaas - heel moeilijk, ik vind niet veel games écht leuk. Om eens wat te noemen: vroeger speelde ik met een goede vriend veel Resident Evil local co-op, Fifa, GTAV online afwisselend, heel soms Street Fighter, en afwisselend Uncharted 4.

En ik weet nog niet zeker of ik af zou willen zien van GTAVI. Als er één gamereeks is geweest die me nooit verveeld heeft is het wel de GTA franchise. En die komt natuurlijk niet uit op de Switch. En beide consoles is geen optie.
Met wie ga je couch coop doen en welke games vindt die leuk? Met de games die je hierboven omschrijft zou ik voor een PS5 gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

[...]

Algemene tip voor eender welke console die je pas wilt aanschaffen nadat ie al x jaar uit is: maak een lijstje van games die je enorm graag wilt spelen en zorg dat het lijstje lang genoeg voor je is om de aankoop te verantwoorden.

Er is op Switch best wat te doen, en het lijkt me de console die het meeste op couch co-op gericht is. Coöperatieve features krijgen de laatste jaren wel vaker aandacht op alle platformen maar meestal gaat het over online co-op. Voor dat laatste zou ik zelf PC aanbevelen ;)
Maar misschien wel op Switch 2? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[...]

En ik weet nog niet zeker of ik af zou willen zien van GTAVI. Als er één gamereeks is geweest die me nooit verveeld heeft is het wel de GTA franchise. En die komt natuurlijk niet uit op de Switch.
Wat GTAVI betreft hoop ik wel dat daar verandering in komt met de Switch 2. Je zou kunnen afwachten tot GTAVI uit komt. Maar als je nu al een console wil kopen dan is de PS5 uiteraard een veilige keuze.

Ik kwam net dit lijstje couch co-op games tegen voor de Playstation:
https://www.playstation.c...al-ps4-multiplayer-games/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
Als het om (couch) co-op games gaat is https://www.co-optimus.com/games.php trouwens een hele goede website voor het zoeken van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Raem schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 16:56:
[...]

Met wie ga je couch coop doen en welke games vindt die leuk? Met de games die je hierboven omschrijft zou ik voor een PS5 gaan.
Resident Evil was bijvoorbeeld echt zijn game, hij heeft ook lang WoW, Rust, The Forest gespeeld. Totaal niet mijn ding. :P

Ik denk dat ik sowieso even afwacht of GTAVI ook op de Switch 2 komt; dan is het een no-brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 21:34
Nintendo 64 controller gekocht voor de Switch, ik moet zeggen dat het even wennen is, ik heb al heel lang geen nintendo 64 controller in mijn handen gehad en was de switch pro controller nu gewend,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
https://nl.ign.com/ninten...h-2-lekken-niet-officieel

Nintendo heeft gereageerd op de recente stroom van gelekte afbeeldingen en mockups van de vermeende Switch 2, en benadrukt dat deze niet officieel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
[...]

[...]

Dan zou ik gewoon een PS5 halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Popcorna schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 13:34:
https://nl.ign.com/ninten...h-2-lekken-niet-officieel

Nintendo heeft gereageerd op de recente stroom van gelekte afbeeldingen en mockups van de vermeende Switch 2, en benadrukt dat deze niet officieel zijn.
Niet officieel, maar dat betekent nog niet dat het niet waar is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
GTA 6 komt 100% niet op de Switch 2 uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Popcorna
James Pond schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 13:46:
GTA 6 komt 100% niet op de Switch 2 uit.
Bewijs het maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zag net op Budgetgaming Rollercoaster Tycoon Classic staan. Komt hier ook 24 april uit en bij meerdere Nederlandse webshops voor rond de dertig euro te bestellen.

https://www.budgetgaming....aster+tycoon+classic.html

Twijfel of ik deze ga halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
L23 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:46:
Ik zag net op Budgetgaming Rollercoaster Tycoon Classic staan. Komt hier ook 24 april uit en bij meerdere Nederlandse webshops voor rond de dertig euro te bestellen.

https://www.budgetgaming....aster+tycoon+classic.html

Twijfel of ik deze ga halen.
Aanrader! Mijn vrouw heeft hem gekocht en toen heb ik 2 weken mijn xbox en playstation niet meer aangeraakt. Wat een verslavend spelletje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:24

franssie

Save the albatross

wjsiebes schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:10:
[...]

Aanrader! Mijn vrouw heeft hem gekocht en toen heb ik 2 weken mijn xbox en playstation niet meer aangeraakt. Wat een verslavend spelletje
Ik wil ook een tijdmachine :P
Welke versie heeft zij dan gekocht?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wjsiebes schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:10:
[...]

Zeker een toffe game, maar kan het met hetzelfde gemak op mijn laptop of iPad spelen. En ondanks dat ik hoor dat de controller besturing uitstekend werkt vind ik het jammer dat bij de Switch versie de touchscreen ondersteuning ontbreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
franssie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:16:
[...]

Ik wil ook een tijdmachine :P
Welke versie heeft zij dan gekocht?
??? Game is al een tijdje digitaal beschikbaar. Of begrijp ik je vraag niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

L23 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:17:
[...]

??? Game is al een tijdje digitaal beschikbaar. Of begrijp ik je vraag niet?
De link die je gaf geeft beschikbaarheid in 26 April 2025?
Wellicht verkeerde link gestuurd?

edit: deze geeft geen downloads? https://www.budgetgaming....aster+tycoon+classic.html

[ Voor 15% gewijzigd door franssie op 10-01-2025 22:20 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!
franssie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:18:
[...]

De link die je gaf geeft beschikbaarheid in 26 April 2025?
Wellicht verkeerde link gestuurd?
24 April. Fysieke release. Game is al een tijdje te koop in de Nintendo eShop.

Edit: Fysiek is fysiek, geen download.

[ Voor 6% gewijzigd door L23 op 10-01-2025 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

L23 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:20:
[...]

24 April. Fysieke release. Game is al een tijdje te koop in de Nintendo eShop.

Edit: Fysiek is fysiek, geen download.
Ah, dus je link naar de fysieke versie verwarde mij.
Zal eens in de download shop op zoek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
franssie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:23:
[...]

Ah, dus je link naar de fysieke versie verwarde mij.
Zal eens in de download shop op zoek.
https://www.nintendo.com/...coon-Classic-2702780.html

Digitaal €24,99.

Games komen vaak eerst digitaal uit en krijgen dan later nog een fysieke release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

L23 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:25:
[...]

https://www.nintendo.com/...coon-Classic-2702780.html

Digitaal €24,99.

Games komen vaak eerst digitaal uit en krijgen dan later nog een fysieke release.
Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:03
Bij Amazon.es kun je nu 25,- Eshop tegoed kopen voor 19,99. Net een kaartje gekocht en wat spellen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:03
Iemand ervaring met de Hori Racing Wheel Pro Deluxe. Speelt dat een beetje leuk of kan je net zo goed een controller pakken.

Anders monteer ik er een op de Playseat Challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eenhoorntje schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 20:09:
Iemand ervaring met de Hori Racing Wheel Pro Deluxe. Speelt dat een beetje leuk of kan je net zo goed een controller pakken.

Anders monteer ik er een op de Playseat Challenge.
Nee, alleen ervaring met het kleinere broertje de HORI Mario Kart Racing Wheel Pro Mini met Mario Kart 8 Deluxe. Mijn neefje en nichtje racen Mario Kart alleen met een stuur. Ik vind het zelf uitstekend werken en is weer eens wat anders dan met een controller. Laatst ook Mario Kart Live: Home Circuit met het stuur gespeeld.
Maar ik heb zelf niet veel race games voor de Switch, geen idee of/hoe het werkt met bijvoorbeeld Need For Speed Hot Pursuit Remastered of Burnout Paradise Remastered. Alleen voor Mario Kart vind ik een stuur wel prijzig, dus ik heb het zelf niet in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
De game wordt ontwikkeld voor next gen.. niet ps4..

De Switch gaat zeker een mooi apparaat worden. Maar zal gta 6 echt niet draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
James Pond schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:13:
[...]

De game wordt ontwikkeld voor next gen.. niet ps4..

De Switch gaat zeker een mooi apparaat worden. Maar zal gta 6 echt niet draaien.
Kan best zijn dat je gelijk hebt hoor. Maar dat soort uitspraken dat het 100% niet op de Switch 2 uitkomt terwijl je het gewoon uit je duim zuigt ben ik geen fan van. Ik heb zelf geen inzicht bij de ontwikkelingen van GTAVI en ga dan ook niet dat soort uitspraken doen. De PS4 heeft 12GB RAM? Wellicht ook meer een discussie voor het [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties topic. Maar als je ziet wat voor impossible ports we op de huidige Switch hebben gezien, waarbij de hoeveelheid RAM van de Switch een uitdaging was, vind ik het niet vergezocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• James Pond
Klopt maar ik verwacht persoonlijk niet eens dat het hoger dan 30fps zal draaien op de PS5 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
James Pond schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:28:
Klopt maar ik verwacht persoonlijk niet eens dat het hoger dan 30fps zal draaien op de PS5 :P.
Vanuit dat punt zou het wel lastiger te porten zijn naar een minder krachtig systeem. Bij de Switch zie je vaak dat ze van een 60 fps game een 30 fps port maken. Maar wellicht draait het op een PS5 native 4K en kan de Switch opvolger wegkomen met een lagere resolutie en upscaling. Maar goed, het is nogal speculeren. Rockstar vond het dusver niet interessant om GTA V op een Nintendo platform uit te brengen, alleen daarom al de vraag waarom ze het wel met GTA VI zouden doen (los van of het mogelijk is). Wel het gevoel dat de interesse in het platform en de timing beter zijn dan destijds met GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 15-09 09:35

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Hallo mijn rechter joycon is los aan het komen aan de rechter-onderkant hoe moet ik dit oplossen? Als ik hard duw krijg ik er hem niet weer in dus ik kan mijn home button niet goed meer indrukken. En de batterij van mijn switch gaat geen 2u meer mee kan ik zelf mijn batterij vervangen. Zo ja waar kan ik een goede batterij kopen? Alvast bedankt.

Shit happens yk

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raem
Mario Wonder 100% uitgespeeld, geweldige game. Hele game door was goed te doen en vrij gemakkelijk zelfs. Tot je bij het allerlaatste level komt. :P Heeft aardig wat levens gekost voordat ik die had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Stuurtjes zijn binnen voor Mario, vanavond maar eens testen met de kids :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:34
t.w.e.a.k.e.r schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:59:
Hallo mijn rechter joycon is los aan het komen aan de rechter-onderkant hoe moet ik dit oplossen? Als ik hard duw krijg ik er hem niet weer in dus ik kan mijn home button niet goed meer indrukken.
Je kan proberen contact met Nintendo op te nemen. Mits je nog gerantie hebt. Anders kijk eens op ifixit: https://nl.ifixit.com/Device/Joy-Con
En de batterij van mijn switch gaat geen 2u meer mee kan ik zelf mijn batterij vervangen. Zo ja waar kan ik een goede batterij kopen? Alvast bedankt.
Hier ook indien je garantie hebt, even met Nintendo contact opnemen. Anders.. https://www.ifixit.com/en...nsole-replacement-battery

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimulate14 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:47:
Stuurtjes zijn binnen voor Mario, vanavond maar eens testen met de kids :).
Joy-con houders of HORI Mario Kart race stuurtjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

L23 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:51:
[...]

Joy-con houders of HORI Mario Kart race stuurtjes?
Die basis plastic dingen waar je de controllers in kunt duwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
Raem schreef op zondag 12 januari 2025 @ 23:17:
Mario Wonder 100% uitgespeeld, geweldige game. Hele game door was goed te doen en vrij gemakkelijk zelfs. Tot je bij het allerlaatste level komt. :P Heeft aardig wat levens gekost voordat ik die had gehaald.
Leuke game ja, ben er nog niet doorheen hier, dus ben benieuwd.

Kijk stiekem erg uit naar Donkey Kong Returns.
Zo extreem grijs gespeeld vroeger, is gewoon een must have voor mij!
Nog maar een paar dagen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als iemand nog een spel zoekt om te proberen, Iconoclasts is een aanrader:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GhUxuGXXgAAGjW2.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste Donkey Kong trailer voor de lancering morgen:

Fijne game, al ben ik voorlopig niet van plan m opnieuw op te pikken.

Deze week lanceert trouwens ook Tales of Graces F remaster! Benieuwd naar de Switch performance, want deze Tales game heb ik nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:11
Aangezien Switch 2 pas met kerst komt heb ik DK besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
RollieBollie schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 18:22:
Aangezien Switch 2 pas met kerst komt heb ik DK besteld.
Dat weet je niet of die pas met de kerst uit komt, en als die uit is. of je hem dan weet te bemachtigen :).
Maar ik heb hem ook besteld, heb ik weer eens effe iets te spelen. had al 2 weken even niks meer te doen op de switch en ps5 :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Met de release van Donkey Kong Country Returns HD kan er de komende weken gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke donderdag komen er nieuwe voor in de plaats tot 13 februari. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k5QHNUwr8HWNe0-8QNlnwgiyQBM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MD6QAsHAouVaA1FrNlxO77VC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:39:
Met de release van Donkey Kong Country Returns HD kan er de komende weken gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke donderdag komen er nieuwe voor in de plaats tot 13 februari. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

[Afbeelding]
Dit soort spellen nooit echt gespeeld, maar wel echt super leuk dat ze dit naar de Nintendo Switch brengen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:45:
[...]

Dit soort spellen nooit echt gespeeld, maar wel echt super leuk dat ze dit naar de Nintendo Switch brengen :D
Donkey Kong Country: Tropical Freeze ook niet? Een van de beste platformers op de Nintendo Switch. Er zijn een heleboel toffe games uitgekomen op de Switch.

Zag deze post op Reddit. Een lijst van alle door Nintendo gepubliceerde games op volgorde van Metacritic's Metascore:

https://www.reddit.com/r/...witch_games_published_by/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Switch 2 is officieel aangekondigd. Check de trailer in het Switch 2 topic:
Het Nintendo Switch 2 topic

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 16-01-2025 15:53 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:25
Zeror schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:48:
Switch 2 is officieel aangekondigd. Check de trailer in het Switch 2 topic:
[Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
niks nieuws :P haha
Wel mooi gedaan de trailer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RayNbow schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 13:11:
Als iemand nog een spel zoekt om te proberen, Iconoclasts is een aanrader:
[Twitter]
[Afbeelding]
Net even gespeeld. Vaak start ik een Game Op Proef enkel op voor de platina punten, maar deze speelt lekker weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
Raem schreef op zondag 5 januari 2025 @ 15:28:
[...]

Allemachtig, goeie suggesties heb jij :P
Cadeaukaart besteld, zou vorige week donderdag binnen komen. dat werd uiteindelijk afgelopen woensdag pas. Komt hij binnen, is de kaart niet actief. Ik bellen: "ik zal het doorgeven aan 'de afdeling' en dan wordt de kaart actief gemaakt". Dag later, nog niks. Weer bellen: "het is erg druk dus het kan zijn dat hij nog niet actief is gemaakt". Vanochtend eindelijk de kaart actief. Zojuist gelijk Pokemon Scarlet erop gezet en kan straks in de slag. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
Vraagje, vroeger op de SNES heb ik Donkey Kong Country helemaal grijs gespeeld. De geluidjes/vibe en muziek komt zo weer naar boven!

Nu wil ik voor de switch m’n eerste DK game kopen. Nu denk ik sterk aan Country Returns die net uit is vanwege de vibe naar vroeger. Maar Tropical Freeze is ook erg goed toch?

Als jullie nu de keuze zouden hebben, en je hebt beide nog niet, welke pak je dan….?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:53:
Vraagje, vroeger op de SNES heb ik Donkey Kong Country helemaal grijs gespeeld. De geluidjes/vibe en muziek komt zo weer naar boven!

Nu wil ik voor de switch m’n eerste DK game kopen. Nu denk ik sterk aan Country Returns die net uit is vanwege de vibe naar vroeger. Maar Tropical Freeze is ook erg goed toch?

Als jullie nu de keuze zouden hebben, en je hebt beide nog niet, welke pak je dan….?
Ik zou in ieder geval even de reviews kijken. Er zijn wat kritiek puntjes op Returns, laadtijden zijn langer dan de Wii en 3DS versie etc. Maar volgens mij alsnog een prima game. De volgorde maakt in ieder geval niet uit. Ik heb een paar jaar terug Tropical Freeze gespeeld en die vond ik persoonlijk erg goed.

Als je nu de keuze hebt dan zou ik gaan voor de game die het goedkoopst is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:30

Tropical Freeze, volgens de reviews die ik de laatste week heb gelezen of gezien duidelijk de betere game van de twee. In principe ook de nieuwste, aangezien Country Returns een remake/remaster is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0

Ik zelf ook en blijf Donkey Kong Country 1 op de SNES het leukste vinden, helemaal grijs gespeeld met mijn pa.
Deel 2 en 3 hebben we nooit gespeeld toen, later wel eens op de kop getikt en geprobeerd.

Maar we vonden deel 1 toch wel het leukste(Wellicht ook nostalgie), wellicht omdat het ook iets simpeler bleef. deel 2 en 3 nieuwe aapjes bij kwamen.
Ik vind nog steeds Donkey Kong 1 van de SNES leuker dan Tropical Freeze, maar heb gisteren ook return gekocht.

Wat het is bij de nieuwe spellen ze gaan meer met de tijd mee, dat is uiteraard logisch. Maar ik vind het niet altijd positief.
Je heb nu net als met Mario Bross / Wonder / 3D world shops met tig veel items, extra dingen om een level te doen etc.
Het wordt allemaal te veel vind ik, waardoor de gameplay er minder leuk op wordt heb ik het idee.

Maar ik heb mij met Tropical Free op zich prima vermaakt verder, ik zou gewoon naar de prijs kijken.
Nieuw fysiek scheelt het bijna niks zie ik, dus maakt het niet veel uit waarmee je begint denk ik(Misschien even een review bekijken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Info voor de geïnteresseerden: de Switch versie heeft battles op 30 FPS, niet 60. Laadtijden zijn gelijkaardig aan de PS3 versie. Verder lijkt het een solide port, maar ik kom voornamelijk PS5 footage tegen dus moeilijk te beoordelen.

Trailer bevat spoilers!

[ Voor 19% gewijzigd door JackAvery op 18-01-2025 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik weet niet of het komt door het Switch2 nieuws, maar mijn originele 1ste generatie switch heeft kuren haha.
Hij geeft geen audio ineens meer door via de Dock, audio werkt prima van de tv en andere devices(En op de switch zelf ook).

Nu maar een bluetooth koptelefoon gekoppeld aan de switch, kan ik toch donkey Kong country returns spelen met geluid haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:16
Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition — The Year is 2054

Kijk erg uit naar deze Switch versie.Wat een indrukwekkende RPG was dit op de WiiU!
Persoonlijk is dit ook mijn favo deel binnen de serie.

Xenoblade X's Biggest Problem Is Fixed:

Dit waren voor mij ook de minputen.Als ze er weinig tot niets aan gedaan zouden hebben dan was voor mij de Switch versie ook zo niet nodig geweest.

Sorry ik plaats dit in het Switch 2 topic.
Mod: Kunnen jullie dit naar het Switch topic verplaatsen ?

Dankjewel!

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 19-01-2025 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik gebruik sinds deze week eindelijk mijn switch een beetje... ( Mocht ook wel heb hem al sinds de release van Animal Crossing )

Nu vroeg ik mij af wat is hier de meest gebruikte alternatieve Joycon, ik zie op Aliexpress verschillende modellen en wil mijn "animal crossing" joycons liever niet gebruiken

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koelebobes schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:59:
Ik gebruik sinds deze week eindelijk mijn switch een beetje... ( Mocht ook wel heb hem al sinds de release van Animal Crossing )

Nu vroeg ik mij af wat is hier de meest gebruikte alternatieve Joycon, ik zie op Aliexpress verschillende modellen en wil mijn "animal crossing" joycons liever niet gebruiken
Volgens mij wordt hier in het topic voornamelijk gewoon de standaard Joy-con gebruikt, maar Aliexpress (en ook de Action) wordt wel aangeprezen voor goedkope controllers voor erbij. Maar er zijn ook mensen die een alternatief zoeken wat fijner vasthoudt. Mobapad heb ik zelf geen ervaring mee, maar wel goede dingen over gelezen en is ook op Aliexpress te koop.

Weer verder met Animal Crossing of speel je nu een andere game?

[ Voor 4% gewijzigd door L23 op 21-01-2025 11:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• koelebobes
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

L23 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:21:
[...]

Volgens mij wordt hier in het topic voornamelijk gewoon de standaard Joy-con gebruikt, maar Aliexpress (en ook de Action) wordt wel aangeprezen voor goedkope controllers voor erbij. Maar er zijn ook mensen die een alternatief zoeken wat fijner vasthoudt. Mobapad heb ik zelf geen ervaring mee, maar wel goede dingen over gelezen en is ook op Aliexpress te koop.

Weer verder met Animal Crossing of speel je nu een andere game?
Nou ik heb eigenlijk al jaren al deze Zelda games maar heb er nog nooit een gespeeld, dus ben nu eindelijk begonnen aan Breath of the Wild, en met mijn dochtertje speel ik nu Odyssey! Ze is 3 jaar oud dus zij speelt Cappy

Mocht iemand nog tips hebben voor switch games hebben ONTZETTEND makkelijke controls dan hoor ik het graag _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1ZrAsYw1kBi8CXGfJQv-PlSmTE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/asSs7ly9ZxFsfCstuJD0SsDa.jpg?f=fotoalbum_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 15:08
koelebobes schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:31:
[...]

Nou ik heb eigenlijk al jaren al deze Zelda games maar heb er nog nooit een gespeeld, dus ben nu eindelijk begonnen aan Breath of the Wild, en met mijn dochtertje speel ik nu Odyssey! Ze is 3 jaar oud dus zij speelt Cappy

Mocht iemand nog tips hebben voor switch games hebben ONTZETTEND makkelijke controls dan hoor ik het graag _/-\o_

[Afbeelding]
Controls van de Kirby games zijn over het algemeen wel makkelijk. Volgens mij gebruiken die maar 2 knoppen. Of Mario Kart 8 met de drive aids voor je dochter aan is ook wel te doen. Kan je eventueel met een stuurtje sturen. Zo zijn mijn zoons ook begonnen met de Wii :D
Of een van de Mario Party games, die partij games zijn ook meestal niet te ingewikkeld qua controls.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

urk_forever schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:06:
[...]

Controls van de Kirby games zijn over het algemeen wel makkelijk. Volgens mij gebruiken die maar 2 knoppen. Of Mario Kart 8 met de drive aids voor je dochter aan is ook wel te doen. Kan je eventueel met een stuurtje sturen. Zo zijn mijn zoons ook begonnen met de Wii :D
Of een van de Mario Party games, die partij games zijn ook meestal niet te ingewikkeld qua controls.
Heeeeey die stuurtjes heb ik liggen! dankjewel dat ga ik proberen

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:08
[...]

[Afbeelding]
Hyrule Warriors: Age of Calamity is trouwens ook zeer leuk om te spelen! Best underrated. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:48
[...]

[Afbeelding]
Goede besturing, maar wel een wat pittige gameplay zijn de Ori games, die zijn een dikke aanrader.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 21:49
Linksquest schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:13:
[...]

Goede besturing, maar wel een wat pittige gameplay zijn de Ori games, die zijn een dikke aanrader.
Even voor de duidelijkheid, Ori is fantastisch, maar zeker niet geschikt voor een kind van 3 (want super moeilijk).

Ik speelde met mijn neefje samen op die leeftijd veel mariokart (met voor hem alle automatische functies aan). Daarnaast is Yoshi's wooly world een grote aanrader om met jonge kinderen te spelen wat mij betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evil_lemon schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:19:
[...]

Even voor de duidelijkheid, Ori is fantastisch, maar zeker niet geschikt voor een kind van 3 (want super moeilijk).
Geen idee vanaf welke leeftijd dat wel geschikt is. Mijn neefje van 5 zag ik ook wel eens Ori spelen omdat mijn broer dat spel gespeeld had. Qua 2D platformers kan hij het al best goed, maar de complexiteit van een Metroidvania waarbij je nieuwe gebieden moet unlocken om verder te komen zie ik voorlopig nog niet gebeuren. Ook Mario Wonder samen gespeeld met neefje en nichtje van 3. Mijn nichtje had nog duidelijk geen platform skills, maar wel een meer geschikt spel om mee te beginnen :P
Pagina: 1 ... 270 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic