Haters everywhere but I don’t really care
Linksquest schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:04:
[...]
Ik kom er nu wel in, 10 minuten geleden niet.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5j5P9pfXxkz3vT9Tarpl7kLU.jpg?f=user_large)
Ik blijf sinds gisteravond deze foutmelding krijgen. Ben bang dat er geen overzicht in zit voor mij dit jaar.
Ik kom er nu ook nog altijd in, probeer deze link eens: https://year-in-review.ni...agement%7Cm_id_f2451esge1Raem schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:40:
[...]
[Afbeelding]
Ik blijf sinds gisteravond deze foutmelding krijgen. Ben bang dat er geen overzicht in zit voor mij dit jaar.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Blijf helaas dezelfde fout krijgen. Zie wel wat meer meldingen voorbij komen op X, maar niet zo heel veel. Geen idee of het dan aan mijn account ligt. Voorheen werkte die overzichten wel altijd.Linksquest schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:46:
[...]
Ik kom er nu ook nog altijd in, probeer deze link eens: https://year-in-review.ni...agement%7Cm_id_f2451esge1
1. Metroid Prime Remastered - 25 uur
2. Super Mario 3D All Stars - 22 uur
3. Paper Mario Origami King - 18 uur
4. Yoshi's Crafted World - 12 uur
5. Pokémon Sword - 11 uur
Over het creëren van meer backlog gesproken: er is een release window voor de Trails in the Sky 1st Remake - dewe komt wereldwijd uit in de herfst. Gungho (met o.a. de vroegere XSEED CEO) verzorgt de Westerse release.
Klinkt alsof dit een Switch 2 game voor me wordt
Ik krijg het niet voor elkaar in de dev console van de browser. Interessant dat je op die manier een top 5 kan zien. Wat vond je van Yoshi's Crafted World?Raem schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:09:
Via een tip op X in de dev console van de browser toch de data kunnen vinden. Alleen dus niet in een mooi overzichtje.
L23 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:06:
[...]
Ik krijg het niet voor elkaar in de dev console van de browser. Interessant dat je op die manier een top 5 kan zien. Wat vond je van Yoshi's Crafted World?
:strip_exif()/f/image/OwWF11yB0J7GoXcIGggSmdtp.jpg?f=fotoalbum_large)
Je kunt de JSON data vinden in het Netwerk tab.
Yoshi vond ik wel een leuke game al merkte ik dat ik er wel snel op uitgekeken raakte. Ik begon met volle moed om alles in elke wereld te verzamelen, maar halverwege heb ik dat losgelaten en heb ik alleen nog de levels uitgespeeld.
[ Voor 19% gewijzigd door Raem op 19-12-2024 14:02 ]
Deze heb ik, ook nog wel een tijdje vrij veel gespeeld. Het draait prima en ik heb geen crashes o.i.d. gehad.Chrosser schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:02:
Iemand Civ6 gespeeld op de switch? Ik zie die nu voor 2.99 in de eshop. Maar ben een beetje sceptisch hoe die draait op de switch.
Voor 2,99 niet heel spannend, maar bedankt!Estylicious schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:03:
[...]
Deze heb ik, ook nog wel een tijdje vrij veel gespeeld. Het draait prima en ik heb geen crashes o.i.d. gehad.
In deze sale ga ik dit weekend kopen:
- Civ6
- Marsupilami hoobadventure
- Lego marvel super heroes
- Lego jurassic world
- Grand mountain adventure
Moet zo ongeveer lukken onder de 20 euro.
Mijn lijstje. Heb toch minder gespeeld dan ik dachtRaem schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:09:
Via een tip op X in de dev console van de browser toch de data kunnen vinden. Alleen dus niet in een mooi overzichtje.
- The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom - 44 uur
- Game Boy Advance (NSO) - 13 uur
- Nintendo World Championships: NES Edition - 13 uur
- Castlevania Anniversary Collection - 4 uur
- Suika Game - 3 uur
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Suika Game valt me tegen. Die is zo verslavend. dat hadden meer uren kunnen zijnZeror schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:14:
[...]
Mijn lijstje. Heb toch minder gespeeld dan ik dacht
- The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom - 44 uur
- Game Boy Advance (NSO) - 13 uur
- Nintendo World Championships: NES Edition - 13 uur
- Castlevania Anniversary Collection - 4 uur
- Suika Game - 3 uur
Dank je. Ik was er bijna. Dat laat een stuk meer info zien. Uren van alle games die ik dit jaar gespeeld/opgestart heb. Wel apart dat de website 9 uur Game Boy Advance laat zien, maar de JSON data 9,78 uren. Dan verwacht je dat het naar 10 uur wordt afgerond.Raem schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:57:
[...]
[Afbeelding]
Je kunt de JSON data vinden in het Netwerk tab.
Yoshi vond ik wel een leuke game al merkte ik dat ik er wel snel op uitgekeken raakte. Ik begon met volle moed om alles in elke wereld te verzamelen, maar halverwege heb ik dat losgelaten en heb ik alleen nog de levels uitgespeeld.
Verder staat bij mij Cuphead op de 4e plek met 7 uur. Die heb ik een paar dagen serieus opgepakt en was trots dat ik eindelijk naar het tweede eiland was gekomen.
En mijn favoriete game COCOON op de 5e plek ook 7 uur gespeeld.
Heb heel veel zo'n browser variant gespeeld totdat ik deze game kocht.L23 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:17:
[...]
Suika Game valt me tegen. Die is zo verslavend. dat hadden meer uren kunnen zijn
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Las op internet dat de game momenteel compleet op cartridge staat, maar Team 17 heeft aangegeven dat er begin volgend jaar een gratis update komt die de games Worms (SNES), Worms (Mega Drive/Genesis) en Worms World Party (GBA) toevoegt.
:strip_exif()/f/image/2dSrKuOdSmuXilwV6H58V6Lp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ymWpY693tKnVxlT0FQlXFEia.jpg?f=fotoalbum_large)
En hier mijn Game Boy Color versie van Armageddon.
:strip_exif()/f/image/3utUDc3OjOu0JAXGQDYk2tfI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WLhAXe5Yyqc6TUWtxe3cYcbc.jpg?f=fotoalbum_large)
🎉 We are thrilled to announce our partnership with @Fangamer to release the physical edition of Nine Sols for the Nintendo Switch! 🎮✨
— redcandlegames (@redcandlegames) 17 december 2024
📢 Please note that @Fangamer is currently the exclusive retailer for the Nintendo Switch physical copy. 🛒 Stay tuned for our latest updates!… pic.twitter.com/JXnmklAQa0
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Be first in line at the park on April 24, 2025. 🎢🎉
— Atari (@atari) 19 december 2024
RollerCoaster Tycoon Classic for Switch is coming to physical!
Pre-order: https://t.co/GfsTOphqVx pic.twitter.com/kTJ5TlA07m
:strip_exif()/f/image/exCQSLAJ4MDfkcENdtz18fXV.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaat om een Amerikaanse release, kan verder nog geen informatie vinden of het ook in Europa uitkomt.
[ Voor 10% gewijzigd door L23 op 20-12-2024 18:20 ]
Golf Story kost nu 3 euro?!
Spriitfarer voor 6,24 euro
Death's Door aan 5 euro.
Civilization VI base game... 3 euro.
Slay the Spire voor 8.5 euro.
Ok, een zesde, voor wie wat meer wilt uitgeven:
Octopath Traveler II kost 30 euro.
Aan die buik tegenover je te zien word het vanzelf weer druk 😜G_Dragon schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:30:
[Afbeelding]
Lekker lui beginnen aan onze kerstvakantie
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Haha ja klopt, in maart krijgen we een dochterCyberw00d schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:14:
[...]
Aan die buik tegenover je te zien word het vanzelf weer druk 😜
Trouwens ik had even heel veel geluk, was Pokémons aan het vangen voor surprise trade en toen kwam deze shiny opeens voorbij
![]() | ![]() |
Vast dat Nedgame hem gaat aanbieden, en aangezien de carts regio vrij zijn zal het goed komen, is tenslotte ja ook gebeurt met Roller Coaster Tycoon 3 voor de Switch, ook alleen in Amerika en bij Nedgame te krijgen.L23 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:14:
[Twitter]
[Afbeelding]
Gaat om een Amerikaanse release, kan verder nog geen informatie vinden of het ook in Europa uitkomt.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Denk het ook wel inderdaad, maar is nog niet bekend. Als er meer bekend is graag in het Nintendo Switch topic plaatsenLinksquest schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 09:16:
[...]
Vast dat Nedgame hem gaat aanbieden, en aangezien de carts regio vrij zijn zal het goed komen, is tenslotte ja ook gebeurt met Roller Coaster Tycoon 3 voor de Switch, ook alleen in Amerika en bij Nedgame te krijgen.
Let the games begin

Al van alles geprobeerd maar het blijft traag, verbinding met AP is prima: 130 Mbps, maar download gaat met slechts 2-3 Mbps…
Nog tips?
Mn Belkin USB-c naar UTP adapter lijkt ie niet te herkennen.
Zal je net zien, ineens gaat ie sneller. Nu tegen de 50Mbps. Had alsnog beter een fysieke cartridge kunnen halen denk ik..
[ Voor 15% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-12-2024 11:47 ]
Thanks, Golf Story maar gekocht. Dat lijkt me wel grappig, een soort van rpg maar ipv combat heb je dan golf. Voor 3 euro geen buil aan te vallen.JackAvery schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:13:
Er is weer een grote kerstsale op de eShop. De focus ligt op third-party titels. Deel gerust jullie pareltjes, ik pik er even vijf uit:
Death's Door aan 5 euro.
Ik heb zelf nog gekocht:
Bridge Constructor Portal voor 1 euro (ben toevallig net bezig met Portal Collection op de Switch)
Railbound voor 1 euro (even geprobeerd, leuke puzzelgame)
Diablo 2: Resurrected voor 13 euro
En Civ6 had ik ook al gekocht voor 3 euro, geen geld.
Downloads op de Switch is hier ook altijd traag. Bij ons staat de Switch zowat onder de AP, maar een update van Fortnite ofzo downloaden duurt zo een paar uur.CyBeRSPiN schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:44:
Ik dacht even Zelda Tears of the Kingdom te gaan spelen. Gekocht in de EShop, download aan: 16 uur downloaden!! Wtf..![]()
Al van alles geprobeerd maar het blijft traag, verbinding met AP is prima: 130 Mbps, maar download gaat met slechts 2-3 Mbps…
Nog tips?
Mn Belkin USB-c naar UTP adapter lijkt ie niet te herkennen.
Zal je net zien, ineens gaat ie sneller. Nu tegen de 50Mbps. Had alsnog beter een fysieke cartridge kunnen halen denk ik..
Koop bijna alles fysiek, dus het is vaak geen groot probleem, maar blijft wel irritant.
[ Voor 5% gewijzigd door urk_forever op 23-12-2024 12:39 ]
Hail to the king baby!
Als je een spel het draaien wordt volgens mij soms de internet snelheid voor downloads gepauzeerd of geknepen. Dus sluit eens het spel af wat actief is en kijk of je download snelheid dan beter is.urk_forever schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:38:
[...]
Downloads op de Switch is hier ook altijd traag. Bij ons staat de Switch zowat onder de AP, maar een update van Fortnite ofzo downloaden duurt zo een paar uur.
Koop bijna alles fysiek, dus het is vaak geen groot probleem, maar blijft wel irritant.
Bij de Switch merk je goed dat je maar een beperkte hoeveelheid geheugen hebt. Als je iets download kan je dat het beste met alle software gesloten. Soms wil het ook helpen om de Switch even te herstarten voordat je een grote download start.martin_v_z schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:41:
[...]
Als je een spel het draaien wordt volgens mij soms de internet snelheid voor downloads gepauzeerd of geknepen. Dus sluit eens het spel af wat actief is en kijk of je download snelheid dan beter is.
En idd wanneer er andere software open staat, helemaal als die software met het internet KAN verbinden, dan worden de downloads gepauzeerd.
[ Voor 11% gewijzigd door ShadLink op 23-12-2024 13:14 ]
Inderdaad als je iets bij de switch wil downloaden, of het nu een spel is of een update. gewoon de switch aan de kant leggen en niet gebruiken.ShadLink schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:12:
[...]
Bij de Switch merk je goed dat je maar een beperkte hoeveelheid geheugen hebt. Als je iets download kan je dat het beste met alle software gesloten. Soms wil het ook helpen om de Switch even te herstarten voordat je een grote download start.
En idd wanneer er andere software open staat, helemaal als die software met het internet KAN verbinden, dan worden de downloads gepauzeerd.
Dan kan die rustig downloaden, en gaat het ook met een prima snelheid.
Klopt. Helaas zit er een bug in de nieuwste firmware waardoor de downloads soms bij standby staan niet doorgaan.Carlos0_0 schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:17:
[...]
Inderdaad als je iets bij de switch wil downloaden, of het nu een spel is of een update. gewoon de switch aan de kant leggen en niet gebruiken.
Dan kan die rustig downloaden, en gaat het ook met een prima snelheid.
Ik heb Octopath Traveler 2 en na de eerste 20 uur gespeeld te hebben verliest het toch wat gas. De game in opzet is goed, goede muziek, diepe gameplay, leuke wereld en het ziet er mooi uit. Het mist alleen iets en ik kan de vinger er niet op leggen.JackAvery schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:13:
Er is weer een grote kerstsale op de eShop. De focus ligt op third-party titels. Deel gerust jullie pareltjes, ik pik er even vijf uit:
Death's Door aan 5 euro.
Dat terwijl een game zoals Triangle Strategy toch wel van begin tot eind mij geboeid heeft.
LaFleche schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:35:
Voor onze trein enthousiastelingen
[Afbeelding]
Haters everywhere but I don’t really care
Komen de kerstdagen wel door
[ Voor 20% gewijzigd door alki op 24-12-2024 11:26 ]
Helaas niet. SMG 1 en 2 zijn GameCube games. En bij NSO heb je geen GC games. Alleen als een GC een remake heeft gekregen zoals dus SMG1 via 3D All Stars kan je die spelen.Nietdatikweet schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 12:00:
Is er een manier om super mario galaxy 1 en twee te spelen op de switch? Behalve dan die 3d al stars..
Het zijn spellen voor de WiiRollieBollie schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 12:39:
[...]
Helaas niet. SMG 1 en 2 zijn GameCube games. En bij NSO heb je geen GC games. Alleen als een GC een remake heeft gekregen zoals dus SMG1 via 3D All Stars kan je die spelen.
Beide vind ik erg goede games. Triangle Strategy start wel een stuk trager, had ik toch wat moeite mee.Octopath II is duidelijk beter dan I. En ja heerlijke soundtracks.TrafalgarLaw schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 00:29:
[...]
Ik heb Octopath Traveler 2 en na de eerste 20 uur gespeeld te hebben verliest het toch wat gas. De game in opzet is goed, goede muziek, diepe gameplay, leuke wereld en het ziet er mooi uit. Het mist alleen iets en ik kan de vinger er niet op leggen.
Dat terwijl een game zoals Triangle Strategy toch wel van begin tot eind mij geboeid heeft.
Je kan een Wii of een Wii U kopen en ze daar op spelenNietdatikweet schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 13:16:
Bummer had ze graag willen spelen....
Hail to the king baby!
Ajoh zoveel moeite wil ik er ook niet in stopen toch bedankt!urk_forever schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:32:
[...]
Je kan een Wii of een Wii U kopen en ze daar op spelenOf eventueel via emulatie op je PC.
Ochja dat bestaat ook nog. Nooit meer iets van gehoord, is t geflopt? Of toch stiekem een succes geworden?L23 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:25:
Karts aan de oplader, met de kerstdagen Mario karten met mijn neefje
[Afbeelding]
In ieder geval, have fun! Wil ze eigenlijk ook nog wel eens aanschaffen!
Het is nog steeds te koop en af en toe flink afgeprijsd. Zo had ik die Mario kart laatst voor 50 euro via de Duitse Media Markt. Of het geflopt is vind ik moeilijk te zeggen. Het bedrijf Velan Momentum die deze karts en software ontwikkeld heeft had na Mario Kart ook een Hot Wheels variant gemaakt voor Playstation, iPhone en iPad. Ik las dat pas achteraf en had er niet eerder over gehoord, dus volgens mij is dat behoorlijk geflopt.DCNY schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 19:38:
[...]
Ochja dat bestaat ook nog. Nooit meer iets van gehoord, is t geflopt? Of toch stiekem een succes geworden?
In ieder geval, have fun! Wil ze eigenlijk ook nog wel eens aanschaffen!
Van wat ik nu heb kunnen testen is Mario Kart Live in ieder geval goed uitgewerkt. Het speelt echt als een Mario Kart game. Ook leuke features zoals dat als je door een van de poorten rijdt de omgeving (je woonkamer) gespiegeld word. Verschillende weersomstandigheden zoals een harde wind waardoor je extra moet bijsturen. Je bent er zeker een aantal uur zoet mee (inmiddels al 5 uur gespeeld...), maar verwacht dat de karts uiteindelijk meer als decoratie in de kast staan
De nadelen van Mario Kart Live zijn dat je ruimte nodig hebt om een circuit op te zetten. Je kan kiezen uit 50CC tot en met 200CC, met 50CC heb je in ieder geval minder ruimte nodig om een circuit op te zetten. En mogelijk ben je met de ruimte die je hebt beperkt in het soort circuits dat je kan bedenken.
Je kan aan de slag met 1 kart. Je speelt dan tegen de computer. En er is een soort multiplayer waar twee personen dan die ene kart afwisselen. Maar eigenlijk wil je er minimaal 2 hebben om echt tegen elkaar te kunnen racen. Bij release was Mario Kart Live iets van 120 euro, dus dan ben je 240 euro verder. Elke keer een baan opzetten voordat je tegen elkaar kan racen, dat kan niet op tegen een potje Mario Kart 8 Deluxe voor 50 euro.
Het is gewoon erg beperkt en niche. Maar het concept is goed uitgedacht. Ik heb er bij elkaar iets van 110 euro voor betaald en dat vind ik eigenlijk nog steeds vrij duur als ik zie hoeveel uren plezier ik heb gehad met Mario Kart 8 Deluxe. Maar net als Ring Fit Adventure vind ik het wel leuk om dit soort gekke gadgets voor de Nintendo Switch te hebben. Bij de LABO sets heb ik te lang getwijfeld en helaas misgelopen, Die Piano en VR set lijken me wel tof...
Maar dit jaar met twee goede deals de knoop doorgehakt. Als mijn neefje het leuk vindt dan was het het waard. Ook nog wel een paar keer met vrienden een avondje spelen. Laatst ook goed vermaakt met Swing Mode van Mario Tennis. Dit spel leent zich daar ook goed voor.
Een beetje het zelfde als met donky konga, dance dance revolution en guitar hero. Erg veel plezier maar ook snel weer genoeg voor een tijdje.
Labo is bij ons wel een beetje tegen gevallen, wel veel plezier aan gehad maar nadat alles genaakt was en alle opties/gimicks waren ontdekt daarna eigenlijk niet meer aangeraakt. Heb zelfs nog 2 uitbreidingen voor deel 4 dicht liggen.
[ Voor 24% gewijzigd door DukeBox op 24-12-2024 20:37 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Tof. Ben wel benieuwd hoe dat met 4 man speelt. Ik zag op Reddit iemand die 4 karts heeft en die had de panelen van Mario en luigi omgewisseld zodat je dan echt 4 verschillende karts hebt. Meer figuren was inderdaad leuk geweest, jammer dat er geen Yoshi kart is…DukeBox schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 20:32:
Hier ook, 4 stuks in huis (2x mario en 2x luigi, allemaal rond de €65 per stuk gekocht) stiekem gehoopt op een modkit voor peach en toad of zo. Het is jammer dat we het veel te weinig (als in paar keer per jaar) spelen maar als we het weer te pakken hebben dan zijn we er weer een paar dagen zoet mee (vaak rond vakanties e.d.).
Een beetje het zelfde als met donky konga, dance dance revolution en guitar hero. Erg veel plezier maar ook snel weer genoeg voor een tijdje.
Labo is bij ons wel een beetje tegen gevallen, wel veel plezier aan gehad maar nadat alles genaakt was en alle opties/gimicks waren ontdekt daarna eigenlijk niet meer aangeraakt. Heb zelfs nog 2 uitbreidingen voor deel 4 dicht liggen.
Ja LABO lijkt me eerder een eenmalige leuke ervaring. Ik begreep wel dat bij de VR set een leuke minigame zit met die bazooka. Maar ik heb nu de Switch OLED en dat scherm is iets groter dan de normale Switch wat niet helemaal ideaal is met de lenzen van de VR bril.
4x live is echt top maar wel gevoelig voor ongevingen met veel/slechte wifi. Te dicht bij elkaar zitten werkt ook niet altijd goed. Met 2 karts is het veel minder(/niet) storingsgevoelig.
Voor de eerste 2 heb ik de mario kart accessoire pack die in china onder licentie was uitgegeven, die kon ik later helaas niet meer krijgen maar daardoor heb ik wel 4 'verschillende'.
[ Voor 24% gewijzigd door DukeBox op 24-12-2024 20:53 ]
Heb je daar een foto van? Of informatie/plaatje?DukeBox schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 20:49:
Voor de eerste 2 heb ik de mario kart accessoire pack die in china onder licentie was uitgegeven, die kon ik later helaas niet meer krijgen maar daardoor heb ik wel 4 'verschillende'.
De buitenste 2 zijn met de kit:L23 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 21:02:
Heb je daar een foto van? Of informatie/plaatje?
:strip_exif()/f/image/62ck4GFHlX9wZgACvSOc1emj.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.action.com/nl...ndo-switch-joy-con-lader/
En wat zijn de ervaringen hiermee? 🙂
©2004
Niet deze specifiek.hk12nl schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:13:
Zijn er mensen hier die gebruik maken van deze:
Heb er eentje die er op lijkt en ook nog 2 Pro controllers op kunnen. Dat werkt verder prima. Rood en groen lichtje op die balkjes om laad status weer te geven.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Het eerste deel ook gespeeld?Yonix schreef op donderdag 26 december 2024 @ 21:20:
Tijdens de sale ‘Mario + Rabbids: Sparks of Hope’ op de kop getikt en wat een leuk spel is dat zeg!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Toevallig laatst een andere tactical gespeeld, ‘Miasma Chronicles’ (pc), dus ik ga vrolijk verder in dit genre.
Nee, should I? Heb niet het idee dat ik iets mis en mocht ‘Sparks of Hope’ blijven bevallen, dan wordt deeltje één ook aan de bibliotheek toegevoegd.
Nee maakt opzich niet uit. Maar anders was ik benieuwd hoe je die vond. Sparks of Hope heeft duidelijk een groter budget gehad qua ontwikkeling, maar persoonlijk vind ik Kingdom Battle een leukere tactische game. Sparks of Hope ook aardig wat uurtjes gespeeld, maar nog steeds niet uitgespeeld. Kingdom Battle is mijn favoriete Switch game.Yonix schreef op donderdag 26 december 2024 @ 22:03:
[...]
Nee, should I? Heb niet het idee dat ik iets mis en mocht ‘Sparks of Hope’ blijven bevallen, dan wordt deeltje één ook aan de bibliotheek toegevoegd.
Nou, vandaag voor het eerst samen gespeeldStimulate14 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 13:13:
Nou, OLED met Mario besteld voor kerst! Voor *kuch*_mezelf dochter.
Let the games begin.
Mijn dochter is 4, bijna 5 en ik had niet verwacht dat ze al iets van een game-motoriek had (is dat een definitie?). Ze vond het geweldig, leuk om zo op een andere manier samen te spelen.
p.s. Als je eerste rijdt en in de laatste bocht wordt ingehaald vanwege een bom of een banaan is het een beste kluif om je woorden voor je te houden

Buiten Mario Kart om meer leuke games om te kopen voor een kind van 5 jaar?
Ochama is een prima winkel, de site is wat gaar, maar je kunt op veel punten je bestelling afhalen en dat gaat behoorlijk simpel/soepel. Thuisbezorgen nog nooit geprobeerd.ryanator schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:26:
Iemand ervaring met Ochama? Heb lang een switch gehad maar beide verkocht. Nu toch wat spijt want Pokémon itch. Zie dat ik voor €240 een oled kan kopen daar. Klinkt te mooi om waard te zijn?
Ken iemand die daar regelmatig besteld. Voedsel kan soms tegen de datum lopen, en dingen als Switches moet je ff opletten voor grijze import. Maar verder wel gewoon legit winkel.ryanator schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:26:
Iemand ervaring met Ochama? Heb lang een switch gehad maar beide verkocht. Nu toch wat spijt want Pokémon itch. Zie dat ik voor €240 een oled kan kopen daar. Klinkt te mooi om waard te zijn?
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Mijn zoontje is vijf, bijna 6, jaar oud en zijn ‘greatest hits’ op de Switch zijn:Stimulate14 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:16:
[...]
Nou, vandaag voor het eerst samen gespeeld. Voor mij een nieuwe wereld want ik ben gezegend met 2 consoles. En zeker voor mijn dochter een nieuwe wereld. Wat is dat Mario Kart samen geweldig
.
Mijn dochter is 4, bijna 5 en ik had niet verwacht dat ze al iets van een game-motoriek had (is dat een definitie?). Ze vond het geweldig, leuk om zo op een andere manier samen te spelen..
p.s. Als je eerste rijdt en in de laatste bocht wordt ingehaald vanwege een bom of een banaan is het een beste kluif om je woorden voor je te houden.
Buiten Mario Kart om meer leuke games om te kopen voor een kind van 5 jaar?
• Mario Kart 8
• Super Mario Wonder
• Kirby: Return to Dreamland Deluxe
• Pokémon Sword & Shield
• Monster Jam: Showdown
Ik bestel er af en toe eten, m'n ouders' airfryer komt er vandaan, en familie heeft er een switch gekocht. Allemaal zonder problemen, en snel, geleverd.ryanator schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:26:
Ja heb ik, doen het prima.hk12nl schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:13:
Zijn er mensen hier die gebruik maken van deze:
Heb ze nog niet zo lang.
Die controllers van de action zijn trouwens ook erg goed. (Voor onze kinderen van 3/5/7)
[ Voor 20% gewijzigd door Sport_Life op 29-12-2024 00:26 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Er gingen in november nieuwe oled switches weg bij ome Ali voor net onder de 200 euro, dus de 240 bij ochama van mijn familielid net ervoor bleek nog te duur...ryanator schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:38:
Wat gek dat Ochama ze dan zo goedkoop kan aanbieden. Even op Marktplaats gekeken, daar gaan ze niet weg voor onder de €250 gebruikt. Terwijl ik voor datzelfde geld een nieuwe kan kopen.
Marktplaats is de vraagprijs, dat zegt niet dat ze ook voor dat bedrag verkocht worden. Verder is het ook wel logisch dat de vraagprijs voor 2e hands gebaseerd is op wat er in de Nederlandse winkels nieuw te koop is (€319 bij Bol en Media Markt etc.)ryanator schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:38:
Wat gek dat Ochama ze dan zo goedkoop kan aanbieden. Even op Marktplaats gekeken, daar gaan ze niet weg voor onder de €250 gebruikt. Terwijl ik voor datzelfde geld een nieuwe kan kopen.
Verkoop op AliExpress en dergelijke is allemaal grijze import uit Azië waarbij men profiteert van de zwakke wisselkoersen.ryanator schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:38:
Tweedehands Switch prijzen zijn dan weer gebaseerd op de lokale markt en op verschillen tussen individuele modellen. Een zeldzamere limited edition of een ouder model dat met homebrew overweg kan, zal meer kosten dan een ander model.
Dan denk ik dat ik hem koop aangezien ik hem toch voor niet gek veel minder kan verkopenL23 schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:09:
[...]
Marktplaats is de vraagprijs, dat zegt niet dat ze ook voor dat bedrag verkocht worden. Verder is het ook wel logisch dat de vraagprijs voor 2e hands gebaseerd is op wat er in de Nederlandse winkels nieuw te koop is (€319 bij Bol en Media Markt etc.)
Je koopt hen toch in jarenlang alle switch spellen op te spelen? Toch niet om hem overr 2 maanden te verkopen met weinig verlies?ryanator schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:21:
[...]
Dan denk ik dat ik hem koop aangezien ik hem toch voor niet gek veel minder kan verkopen
[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 29-12-2024 19:34 ]
Zodra er een nieuwe is verkoop ik de oled gewoon.jongetje schreef op zondag 29 december 2024 @ 19:34:
[...]
Je koopt hen toch in jarenlang alle switch spellen op te spelen? Toch niet om hem overr 2 maanden te verkopen met weinig verlies?
Prima idee. Verwacht tegen die tijd wel een groter aanbod op Marktplaats en minder vraag.ryanator schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:41:
[...]
Zodra er een nieuwe is verkoop ik de oled gewoon.
Alles top in orde. Met kerst geopend om met kids te spelen :-). (Met name dochter van 6 is er helemaal fan van)
Gisteren met 4 volwassenen Pico Park gedaan, lachen was dat. Gelukkig had ik nog een Google Stadia controller liggen die lag te verstoffen. Die kon ik koppelen aan de switch. (8bitdo usb stick)
Als de switch 2 uit komt zie ik wel weer wat ik doe met de huidige switch. Wie weet volgende kerst een upgrade, indien upgrade-waardig en tweedehands prijzen voor huidige switch interessant genoeg is.
(Daarnaast hebben we een ps5 in huis waar we Astro bot en Sackboy voor gekocht hebben als kerstcadeau, beiden ook erg leuk voor de kids)
Kan ik dan een Micro SD kaartje erin prikken en spellen van de eShop daarop downloaden?
Hoeveel GB is zo'n spelletje dan ongeveer?
Klopt.Sport_Life schreef op zondag 29 december 2024 @ 22:17:
Hoe zit dat nou precies met die micro sd kaartjes? Ik heb een gewone Switch, niet de Oled.
Kan ik dan een Micro SD kaartje erin prikken en spellen van de eShop daarop downloaden?
Hoe groot een spel is staat bij het spel in de eShop aangegeven. Niet iets zinnigs over te zeggen hoeveel het ongeveer is, verschilt nogal.
Kleinste spellen hier zijn onder de 100MB.Sport_Life schreef op zondag 29 december 2024 @ 22:17:
Hoe zit dat nou precies met die micro sd kaartjes? Ik heb een gewone Switch, niet de Oled.
Grootste spel hier is 18GB.
Dus.
😉
Een microSD kaartje van 256GB gaat hier makkelijk vol...
[ Voor 30% gewijzigd door dragon2 op 29-12-2024 22:40 ]
Hangt van de games af die je wilt. First party titels van Nintendo is de grootste Tears of the Kingdom met een goede 18 GB en zitten er een handvol boven de 10 GB, maar er zijn er ook genoeg die onder de 10 GB zitten. Met het originele model heb je maar 32 GB opslag en dan is een kaartje erin prikken geen overbodige luxe als je het nodige uit de eShop gaat downloaden. Als het alleen de updates en DLC waren en misschien een verdwaalde eShop titel, zou je het met de interne opslag heel ver moeten redden, maar als je meer dan dat gaat binnen halen, dan zit die 32 GB zo vol.Sport_Life schreef op zondag 29 december 2024 @ 22:17:
De zwaarste first party games zijn Xenoblade 3, Xenoblade 2 en Smash Bros Ultimate (met vrijwel alle DLC voor alles) à 18.7, 17.7 en 17.3 GB. Zelda TOTK zit op 16.4 en BOTW op 15.7.
Gemiddeld kom ik op 6.4 GB voor de games die ik erop heb staan maar er is ook heel veel spul dat onder de 1 GB blijft, dus dat haalt het aardig omlaag.
Misschien leuke games om het jaar mee uit te gaan
Op zich is het wel geinig, maar ik kwam er niet echt in. dus beide nooit uitgespeeld.
Voor die 8 euro dat ze nu zijn, als ik het goed zie. is het op zich het proberen wel waard(Of eerst deel 1).
Vind je dan nog niet leuk, is die 8 euro niet echt weg gegooid geld. beter dan 35 euro
Vind je deel 1 dan best leuk, kan je altijd deel 2 nog vanavond of morgen kopen.
De games hebben een leuke creepy sfeer. Niet heel moeilijk om te spelen maar ik vind het wel leuk. Deel 1 heeft als klein nadeel wel dat het lange laadtijden kent.

Mn dochter van 5 vermaakt zich prima.
Al wat ouder maar zag het niet ergens op tweakers.
Puzzelgame, beetje de sfeer van Day of the Tentacle, puzzels a la CSI soms.
Begint kinderlijk maar wordt later wel duisterder ...
Voor die vier euro een aanrader als je van dit soort spellen houdt.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik vind de output wel tegenvallen.
65" LG
4K HDR HDMI switch (Xbox X werkt goed via die switch)
Originele HDMI kabel van Nintendo.
Ik speel ook op een 65" 4k tv, gaat prima. Probeer eens zonder die switch?Stimulate14 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:13:
Ik kan bij de HDMI output naar de TV van Automatisch alleen 480p kiezen, en niet 1080?
65" LG
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Geen idee wat het probleem is, maar gaat inderdaad iets mis. Keuze moet volgens mij 480P, 720P en 1080P zijn.Stimulate14 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:13:
Ik kan bij de HDMI output naar de TV van Automatisch alleen 480p kiezen, en niet 1080?
65" LG
Ja, wel raar want die Xbox draait wel op de maximale specs dus je zou zeggen dat het niet de switch moet zijn.franssie schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:35:
[...]
Ik speel ook op een 65" 4k tv, gaat prima. Probeer eens zonder die switch?
Met dezelfde HDMI kabel? Zelfde poort enzovoorts? (Vast overbodig, maar je weet nooit)Stimulate14 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:53:
[...]
Ja, wel raar want die Xbox draait wel op de maximale specs dus je zou zeggen dat het niet de switch moet zijn.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic