Deze game is wel echt prachtig. Ik heb de vorige en die is ook beeldschoon met die achtergronden. Heerlijk relaxte game en haast een wonder dat we deze zomaar in het Engels krijgen hier.
"21 jaar DSL!"
Deze game is wel echt prachtig. Ik heb de vorige en die is ook beeldschoon met die achtergronden. Heerlijk relaxte game en haast een wonder dat we deze zomaar in het Engels krijgen hier.
"21 jaar DSL!"
[ Voor 46% gewijzigd door Dagg op 24-10-2024 20:14 ]
Stardew Valley is een toffe builder. Je erft van je opa een krot van een boerderij, verhuist naar een gat in the middle of nowhere wat Pelikan Town heet met wat locals en verder moet je alles maar zelf uitzoeken. Niets moet, van alles mag. Van hout hakken, kippen houden, bieten verbouwen tot trouwen en monsters bevechten in de mijnen. Heerlijke game waar je heel lang mee kunt doen. Zeer verslavend.Psyonara schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:52:
wat is een leuke city builder waar je niet teveel bij moet nadenken.
Zoek eigenlijks meer leuke time wasting games dan iets intense. Met enkele maand krijg ik een operatie dus zoek iets
leuk en simpel
Mag wel wat puzzel elementen hebben maar geen zin mentaal zwaar spul.
"21 jaar DSL!"
Dat zou gaaf zijn. Alleen die modellen al zijn zo prachtig. Lijken wel science-fiction haast. Ik vraag me wel af of het dan niet makkelijker zou zijn gezien de Shinkansen minder stops heeft en in de tussentijd vooral hard rechtdoor gaat.Corrigan schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:34:
[...]
@The_Bird Ik hoop dat er nog eens een moderne Densha de Go uitkomt met deze Shinkansen treinen.
De N'EX is vaak de eerste kennismaking met de Japanse treinen, het wordt daarna alleen maar nog mooier en sneller.
Het steekt alleen allemaal zo schril af met onze HSL.![]()
[Afbeelding]
"21 jaar DSL!"
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat zeg je wel, maar volgens mij post jij altijd nieuws over Smurfen gamesZeror schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 23:35:
Nieuwe Smurfen game:
[YouTube: The Smurfs – Dreams – Launch Trailer – Nintendo Switch]
Normaal zou ik dit niet posten, maar dit ziet er wel uit een solide platformer. Deze ga ik even in de gaten houden.
Haha. Overblijfsel van mijn ervaring met de Smurfen game op de Gameboy vroeger denk. Altijd weer de hoop op een goede Smurfen game.L23 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 00:12:
[...]
Dat zeg je wel, maar volgens mij post jij altijd nieuws over Smurfen gamesNiks mis mee hoor. Deze ziet er leuk uit.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja ziet er best wel geinig uit, heeft ook best wel wat elementen van New Super Lucky Tale die ik nu speel.Zeror schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 23:35:
Nieuwe Smurfen game:
Normaal zou ik dit niet posten, maar dit ziet er wel uit een solide platformer. Deze ga ik even in de gaten houden.
Oh die ken ik volgens mij haha, die ga ik van het weekend op mijn Snes Mini erbij zettenrudyman85 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:27:
Mis toch wel de gameboy en snes tijd wat betreft de smurfen, soundtrack en sidescrolling en natuurlijk nostalgie
[YouTube: The Smurfs (SNES) (Walkthrough/Playthrough)]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 46% gewijzigd door Mog op 25-10-2024 10:11 ]
Die game is vreselijk moeilijk, helemaal voor een game die gericht is op kinderen. Zelfs het Smurfendorp uitkomen is al lastig met zand wat op je valt, plasjes water en meer.rudyman85 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:27:
Mis toch wel de gameboy en snes tijd wat betreft de smurfen, soundtrack en sidescrolling en natuurlijk nostalgie
"21 jaar DSL!"
Ik vond in deze game dat je slecht kon zien wat nu wel en geen schade aan je deed.The_Bird schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:30:
[...]
Die game is vreselijk moeilijk, helemaal voor een game die gericht is op kinderen. Zelfs het Smurfendorp uitkomen is al lastig met zand wat op je valt, plasjes water en meer.
Ik speelde deze op de Gameboy:rudyman85 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:27:
Dat lijkt wel de engine van Super Mario Land 2, kan bijna niet anders.Zeror schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:08:
[...]
Ik speelde deze op de Gameboy:
[YouTube: The Smurfs (Game Boy) full playthrough]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Haha. dat precies. Ik heb de game nog op SNES en hoewel het pittige game is, is het geen slechte game. Ziet er goed uit, heeft variatie door andere Smurfen die je kan spelen, mocht je ooit zo ver komen. Het is alleen zo dat inderdaad alles en iedereen je dood wil hebben.Pjotter87 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:44:
[...]
Ik vond in deze game dat je slecht kon zien wat nu wel en geen schade aan je deed.
In het begin dacht ik van dat het gewoon animaties waren voor het opvullen en sfeer geven, blijkt het allemaal schade te doen.
Kan me heugen dat we op een bepaald punt alles wat bewoog aan het ontwijken waren
[ Voor 8% gewijzigd door The_Bird op 25-10-2024 12:21 ]
"21 jaar DSL!"
O ja die heb ik ook gespeeld volgens mij, grappig was die vergeten net als de snes versie.Zeror schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:08:
[...]
Nooit gespeeld, maar full playthrough video van 26 min?Zeror schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:08:
[...]
Zo dat is oud! Ik heb dit spel volledig uitgespeeld als kindZeror schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:08:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je bedoelt de NSO apps voor NES, SNES, Game Boy, Game Boy Advance, N64 en Mega Drive? Zolang je abonnement actief is kan je daar in inderdaad gebruik van maken. Zover ik weet zijn er nog geen titels verdwenen uit deze apps. Ik zie de first party Nintendo titels niet snel verdwijnen, maar garantie heb je natuurlijk nooit.de Foarsitter schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:31:
ik heb sinds kort een switch abo incl. uitbreidingspakket en vroeg me af of de games daarin onbeperkt beschikbaar blijven (zolang je het abo hebt) of verdwijnen. iemand enig idee?
De enige games die tot nu toe verdwenen zijn, zijn Mario 35 en Pac-Man 99. Voor de rest is het onbekend voor hoe lang Nintendo een licentie heeft om games via NSO aan te bieden.de Foarsitter schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:31:
ik heb sinds kort een switch abo incl. uitbreidingspakket en vroeg me af of de games daarin onbeperkt beschikbaar blijven (zolang je het abo hebt) of verdwijnen. iemand enig idee?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Wario Land II heb ik nooit gespeeld. Maar genoeg games vroeger op de Gameboy uitgespeeld. Ik bedoel, een autist die geen flikker te doen heeft thuis. Games uitspelen was het enige wat ik deedG_Dragon schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:00:
[...]
Zo dat is oud! Ik heb dit spel volledig uitgespeeld als kind
[YouTube: [TAS] GBC Wario Land II "100%" by mike89 in 1:51:36.10]
Game Boy Color destijds gehaald voor Pokemon Red. Wel meerdere games op gespeeld, maar gek genoeg geen platformers. Het sprak me kennelijk niet zo aan. Ik had qua platformers alleen Rayman Advance en Sonic Advance 1 & 2 op de Game Boy Advance. Daar zag het er ook wel een stuk mooier op uit qua hardware. Verder geen Zelda of Mario games behalve Mario Kart: Super Circuit.Zeror schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:45:
[...]
Wario Land II heb ik nooit gespeeld. Maar genoeg games vroeger op de Gameboy uitgespeeld. Ik bedoel, een autist die geen flikker te doen heeft thuis. Games uitspelen was het enige wat ik deed![]()
Mn gameboy favorieten (naast Mario en Zelda) waren: Bovenstaande Smurfen game, B.C. Kid 2, Ducktales 2, Donkey Kong Land 2.
Ik begreep uit de reviews ook dat het qua "natuur-deel" wel goed zit. Dus niet alleen maar een grote stad.Dagg schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 18:07:
Zo ver ben ik nog niet @The_Bird, ook omdat ik iets niet goed had gedaan met opslaan en een deel opnieuw doe momenteel en nog niet echt in de mijn ben. Mijn vermoeden is dat het Coal City deel even groot of kleiner is dan het boven grondse(?) dorpse deel.
Ja die heb ik uitgespeeld, dit nieuwe spel is wel echt een stuk groter. Wat ze vermoedelijk bedoelen is dat er meer/andere camera standpunten zijn, zo zie je Shin Chan van dichtbij op ooghoogte over een dijkje lopen tussen twee ‘echte’ gebieden. Heb niet gemerkt dat de camera mee beweegt iig. En inderdaad geen laadtijden alleen bij de trein naar Coal City en slapen gaan mocht je niet in de buurt zijn van je huis.L23 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 18:22:
[...]
Ik begreep uit de reviews ook dat het qua "natuur-deel" wel goed zit. Dus niet alleen maar een grote stad.
Jij had het vorige deel al helemaal uitgespeeld? Uit de review zag ik mooie verbeteringen zoals geen laadtijden tussen de gebieden. En niet alleen statische achtergronden, maar ook dat de camera wat roteert. Mooie verbeteringen.
Kijk dit laatste stukje van Nintendolife's review maar. Felix personal thoughts.Dagg schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 18:31:
[...]
Ja die heb ik uitgespeeld, dit nieuwe spel is wel echt een stuk groter. Wat ze vermoedelijk bedoelen is dat er meer/andere camera standpunten zijn, zo zie je Shin Chan van dichtbij op ooghoogte over een dijkje lopen tussen twee ‘echte’ gebieden. Heb niet gemerkt dat de camera mee beweegt iig. En inderdaad geen laadtijden alleen bij de trein naar Coal City en slapen gaan mocht je niet in de buurt zijn van je huis.
Whoe, hahahaha, dat dit mij niet op viel zegt wel dat ik mijn concentratie ergens ander voor aan het gebruiken was..L23 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:02:
[...]
Kijk dit laatste stukje van Nintendolife's review maar. Felix personal thoughts.
[YouTube: Shin chan: Shiro and the Coal Town Nintendo Switch Review - Is It Worth It?]
Eerste deel had micro laadtijden tussen de gebieden, bij dit nieuwe deel is de overgang direct. Niet dat die kleine laadtijden een probleem waren, maar toch een mooie verbetering.
Wat ik bedoel met de camera wordt ook in het filmpje toegelicht.
[ Voor 5% gewijzigd door Dagg op 25-10-2024 21:12 ]
Geweldig spel. Meerdere keren uitgespeeld als kind op de GBC. Net als Donkey Kong Country en Super Mario Bros Deluxe(?).G_Dragon schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:00:
[...]
Zo dat is oud! Ik heb dit spel volledig uitgespeeld als kind
[YouTube: [TAS] GBC Wario Land II "100%" by mike89 in 1:51:36.10]
"21 jaar DSL!"
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Ik heb me er nog niet in verdiept. Ik las dat het een remaster is van twee games op de Nintendo Wii? Jij hebt deze games destijds op de Wii gespeeld?Cambionn schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:27:
Ik ben van plan om de MySims Cozy Bundle te halen. Wordt waarschijnlijk wel volgende maand. Naast dat hij in het lijstje met aankondigingen stond heb ik daar nog niks over gehoord hier. Zijn er meer mensen die zin hebben in die release?
Om eerlijk te zijn, ik was destijds een kind dat heel graag de spellen wou maar niet kon betalenL23 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:31:
Ik heb me er nog niet in verdiept. Ik las dat het een remaster is van twee games op de Nintendo Wii? Jij hebt deze games destijds op de Wii gespeeld?
[YouTube: MySims – Cozy Bundle Trailer – Nintendo Switch]
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Sorry dat ik een heel oud bericht quote, maar tot nu toe was dat de laatste keer dat Hellblade: Senua's Sacrifice in de aanbieding was. Had er graag een fysieke release van gezien. Maar baalde ook al jaren dat ik deze aanbieding destijds overgeslagen heb. Momenteel is de game in de aanbieding voor €8,99 tot en met volgende week zondag 3 november.JackAvery schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:56:
De Spring Sale staat online. Niet alles is even spannend, maar wat highlights
- Hellblade: Senua's Sacrifice 14.99
Voor mensen die zich om spoilers zorgen maken toch even opletten online want de game zou al gelekt zijn sinds dinsdag.
Goede waarschuwing. Maar in dit geval is het gewoon een leuke animatie, geen gameplay.JackAvery schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:11:
[...]
Voor mensen die zich om spoilers zorgen maken toch even opletten online want de game zou al gelekt zijn sinds dinsdag.
Het was meer een algemene info naar aanleiding van de reclameL23 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:17:
[...]
Goede waarschuwing. Maar in dit geval is het gewoon een leuke animatie, geen gameplay.
Wat is je total playtime van je tweede langst gespeelde Switch game?MetalSonic schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:44:
[Afbeelding]
Mijn favoriete spel op de Switch, nu uitgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad. Dat is Maddening.
(Total playtime nu 445 uur)
Bij de tutorial waarvan ik niet wist dat je het defeat scherm kon krijgen tot het laatste gevecht. Jeetje dit was mij de rit wel.
Mocht je op zoek zijn naar strategie en heb je de uren en de energie om erin te stoppen dan kan ik het aanraden.
Net zoals legendary difficulty bij Halo gaat het echt een paar stappen verder dan wat je denkt dat normaal is, de voldoening bij het halen is dan weer onbetaalbaar
Weet ik zo niet uit mijn hoofd, ik zie het ook niet. Wat ik zie is SNES emulator 75 uur. Strategie games zijn games waar je inderdaad makkelijk veel uur in kwijt kan. Helemaal als je je units kan kiezen en bij de units weer bepaalde routes. Praktisch oneindige herspeelbaarheid.L23 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:54:
[...]
Wat is je total playtime van je tweede langst gespeelde Switch game?Ik kan het nu even niet zien, maar mijn favoriete Switch game, Mario + Rabbids Kingdom Battle, is iets van 300 uur. Bij dat soort strategie games vliegen de uren zo voorbij en ook leuk om meerdere keren te spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 28-10-2024 20:17 ]
Je ziet bij gespeelde software alleen de laatste 20 gespeelde games. Alles daarbuiten moet je eerst opstarten om het aantal gespeelde uren te kunnen zien.MetalSonic schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:15:
[...]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd, ik zie het ook niet. Wat ik zie is SNES emulator 75 uur. Strategie games zijn games waar je inderdaad makkelijk veel uur in kwijt kan. Helemaal als je je units kan kiezen en bij de units weer bepaalde routes. Praktisch oneindige herspeelbaarheid.
Gears of War tactics op de Xbx Series S heb ik geloof ik iets van 250 uur in gestopt. Meerdere keren uitgepseeld, zelfde voor Xcom. Games als Warcraft 3 vroeger en dan denk ik dat we het over duizenden uren hebben
Edit: terug naar de Switch, Mario raving rabbits zou ook wat voor mij kunnen zijn
Oh nvmL23 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:41:
@sderooij @urk_forever De Super Nintendo Entertainment System (SNES)-controller voor de Nintendo Switch is op dit moment weer op voorraad.
https://store.nintendo.nl...switch-000000000010002877
Goedemorgen! Waarom hoef je er niet meer een, in de tussentijd nog ergens kunnen kopen voor een mooie prijs? Ik stond wel bijna op het punt er weer een te kopen. Maar heb aan twee exemplaren wel genoeg, verwacht niet dat er 2 stuk gaansderooij schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:45:
[...]
Oh nvmIk was een paar weken op vakantie, helemaal gemist! Negeer mijn vorige post
Ik had onlangs al een 2e kunnen krijgen via mijn broer, maar ik wil er zo graag nog 1 bestellenL23 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:47:
[...]
Goedemorgen! Waarom hoef je er niet meer een, in de tussentijd nog ergens kunnen kopen voor een mooie prijs? Ik stond wel bijna op het punt er weer een te kopen. Maar heb aan twee exemplaren wel genoeg, verwacht niet dat er 2 stuk gaan
Bedankt voor de tip, voor de SNES emulator is dit toch wel leuk, zojuist besteldsderooij schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:44:
De SNES NSO controller is weer op voorraad! https://store.nintendo.nl...switch-000000000010002877
Ikzelf hoef er geen 1 meer, maar gezien die bijna nooit te koop zijn, sla je slag
Mocht je de speeltijd in meer detail willen kunnen zien (afgerond op minuten), de website Exophase biedt uitkomst. Als je daar een account aanmaakt en aangeeft wat je friendcode is, wordt je Switch-profiel regelmatig gescand op welke games je recent gespeeld hebt.L23 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:41:
[...]
Je ziet bij gespeelde software alleen de laatste 20 gespeelde games. Alles daarbuiten moet je eerst opstarten om het aantal gespeelde uren te kunnen zien.
SHADOW MAN and Turok 2: Seeds of Evil are playable as part of the Nintendo 64 - Nintendo Switch Online: MATURE 17+ collection of games, available to #NintendoSwitchOnline + Expansion Pack members. #N64
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 29 oktober 2024
Watch: https://t.co/TEyXocl6sf pic.twitter.com/66UnEQONp0
Lezers van het topic zonder NSO die deze games toch graag willen spelen, mogen niet vergeten dat Turok 2 ook een remaster heeft die momenteel zelfs met korting op de eShop te koop staat. Hetzelfde geldt voor Shadow Man.RayNbow schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 06:26:
Nieuwe toevoegingen voor NSO:
[Twitter]
[Afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2024 15:22 ]
Nu alleen Zelda Wind Waker en Twilight Princess HD nog en dan is volgens mij zo'n beetje de complete Wii U exclusive library overgezet naar de Switch.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:22:
[YouTube: Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition – Announcement Trailer – Nintendo Switch]
Dat we dit nog mogen meemaken.Nu kijken of we allemaal nog maart 2025 halen. XD
* RayNbow stoft alvast een walkthrough video af...Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:22:
[YouTube: Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition – Announcement Trailer – Nintendo Switch]
Verwijderd
Op stoom heeft microids in vier jaar even veel smurfen spellen uitgebracht, wat bij mij de vrees opwekt dat het een beetje lopende band werk is aldaar.Zeror schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 23:35:
Nieuwe Smurfen game:
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:22:
Mario Party Super Stars is een beetje geschiedenis van Mario Party 1 t/m 3 aan borden, mini games van Mario Party 1 t/m 10Chrosser schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:14:
Ik ben langzaam voor kerstcadeautjes aan het kijken voor de kids en nu willen we graag een Mario party game aanschaffen. Mensen met ervaring welke het leukst of uitgebreidst is?
Mario party superstars
Super Mario Party
Of Jamboree?
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Xenoblade Chronicles 3 was na 13 maanden fysiek te koop voor €20, Ik denk dat ik even wacht met het aanschaffen van XSeal64 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:22:
[...]
![]()
![]()
![]()
Hij is ook al te pre-orderen in de eShop. Zoals verwacht gewoon € 60,- (worth it) en je kunt er eventueel een voucher op gooien als je die nog hebt, of als er andere titels zijn of komen die je nog de moeite vindt.
Heel tof dat Nintendo dit doet. Met zoveel klassiekers in hun repertoire heeft deze app zeker potentieel. Heb dit eens gedownload. Mijn eerste indruk is dat men de moeite heeft gedaan om wanneer mogelijk de volledige OST er op te zetten. Breath of the Wild heeft bvb. 211 tracks, net zoals mijn CD's van de standaard editie. Ocarina of Time heeft 82 tracks - ook dit is gelijk aan de CD release. Features zoals extend zijn zeker nuttig en de spoiler functie is op zijn minst sympathiek te noemen.Zeror schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 01:09:
Iets nieuws: Nintendo Music
[YouTube: Nintendo Music – Announcement Trailer]
Leuk dat ze dit doen, maar vraag mij echt af of hier dan ook zoveel vraag naar is? Ik kan mij niet inbeelden dat ik hier uren na kan luisteren, leuk voor heel even, maar dan stopt het.JackAvery schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 08:22:
[...]
Heel tof dat Nintendo dit doet. Met zoveel klassiekers in hun repertoire heeft deze app zeker potentieel. Heb dit eens gedownload. Mijn eerste indruk is dat men de moeite heeft gedaan om wanneer mogelijk de volledige OST er op te zetten. Breath of the Wild heeft bvb. 211 tracks, net zoals mijn CD's van de standaard editie. Ocarina of Time heeft 82 tracks - ook dit is gelijk aan de CD release. Features zoals extend zijn zeker nuttig en de spoiler functie is op zijn minst sympathiek te noemen.
Voorlopig staan de volgende OST's er in:*Interessant want de Famicon Disk System versie van Metroid heeft blijkbaar hogere kwaliteit van muziek.
- Pikmin 4
- Pokémon Scarlet/Violet
- Splatoon 3
- Animal Crossing: New Horizon
- Kirby Star Allies
- Super Mario Odyssey
- Mario Kart 8 Deluxe
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild
- Super Mario Galaxy
- Tomodachi Collection
- Nintendogs
- Metroid Prime
- Fire Emblem: The Blazing Blade
- The Legend of Zelda: Ocarina of Time
- Lylat Wars / Star Fox 64
- Super Mario World 2: Yoshi's Island
- Donkey Kong Country
- Metroid (NES) en Metroid (Famicon Disk System)*
- Super Mario Bros.
- Kirby's Dream Land
- Dr. Mario
- de menu muziek van de Wii!
Heel benieuwd wat er nog bijkomt, en hoe vaak men nieuwe soundtracks plant toe te voegen. Ik hoop ook dat Nintendo hiermee gestimuleerd wordt om meer van hun muziek ook op CD, vinyl, iTunes, Spotify, ... te zetten en dat ze nu niet plots minder van deze releases gaan doen. Alle Xenoblade soundtracks zijn bijvoorbeeld via verschillende mediums te koop (waaronder CD's en iTunes).
Edit: voor een aantal games zal het zeer interessant worden omdat de rechten niet noodzakelijk exclusief bij Nintendo liggen. Afwachten dus.
Zoek eens op YouTube naar het aantal views voor Breath of the Wild soundtracks om een glimps hiervan te krijgennielsvv schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 10:23:
[...]
Leuk dat ze dit doen, maar vraag mij echt af of hier dan ook zoveel vraag naar is? Ik kan mij niet inbeelden dat ik hier uren na kan luisteren, leuk voor heel even, maar dan stopt het.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik denk dat als Nintendo het op CD heeft uitgegeven, de kans alvast bestaande is dat het naar deze service komt. Recente soundtracks verwacht ik niet op launch.Raem schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:01:
Ik vind het een leuke toevoeging, luister nog best naar de soundtracks van games. Net gedownload en een beetje doorheen gebladerd. App ziet er prima uit zo op het eerste oog. Aanbod is nog vrij beperkt, maar dat zal ongetwijfeld nog uitgebreid worden.
Zou mooi zijn als ze ook orchestrated soundtracks toevoegen naast de originele. En hopelijk worden er ook nog niet-Nintendo games toegevoegd die wel op Nintendo platformen zijn verschenen. De Mega Man X OST bijvoorbeeld.
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 31-10-2024 11:53 ]
Ik begrijp de voorkeur voor Spotify, Apple Music, Tidal etc. (In mijn geval geen lid van die diensten, maar wel NSO.) Maar een muziek app op de Nintendo Switch lijkt me dan weer niet handig, niet een apparaat waar ik muziek op luister en ook dan moet je een app installeren.Mog schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:45:
Ik vind het een leuk idee. Maar maak deze app voor de Switch (als deel van NSO) en gooi de collectie zelf gewoon op Spotify, Apple Music, Tidal etc. Ik ga geen extra app installeren om alleen naar Nintendo muziek te luisteren.
Een desktop app zou zeker een meerwaarde zijn.L23 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:54:
[...]
Ik vind een app in dit geval wel fijn, maar vind het dan weer jammer dat het meestal, en ook in dit geval, niet mogelijk is een iOS app te gebruiken op mijn Macbook Air M1.
Ik vergeet voor het gemak YouTube te vermelden. Als je ziet hoe Square-Enix dat doet. Dan ben je gelijk toegankelijk van overal.L23 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:54:
[...]
Ik begrijp de voorkeur voor Spotify, Apple Music, Tidal etc. (In mijn geval geen lid van die diensten, maar wel NSO.) Maar een muziek app op de Nintendo Switch lijkt me dan weer niet handig, niet een apparaat waar ik muziek op luister en ook dan moet je een app installeren.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
YouTube is op zich niks mis mee. Maar ik heb geen YouTube Premium abonnement. Ik luister wel vaak muziek via YouTube, maar de reclame onderbrekingen vind ik dan wel een nadeel. Maar inderdaad overal toegankelijk, zelfs een YouTube app op de Nintendo Switch zelf.Mog schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:55:
[...]
Ik vergeet voor het gemak YouTube te vermelden. Als je ziet hoe Square-Enix dat doet. Dan ben je gelijk toegankelijk van overal.
[ Voor 18% gewijzigd door L23 op 31-10-2024 12:17 ]
De app op de Switch is niet handig - dat wil je juist op iets hebben dat je makkelijk meeneemt en wat onderweg kan streamen. Een Switch is portable, maar stop je niet in je broekzak en is afhankelijk van wifi voor een dataverbinding. Da's onderweg ook niet handig.Mog schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:45:
Ik vind het een leuk idee. Maar maak deze app voor de Switch (als deel van NSO) en gooi de collectie zelf gewoon op Spotify, Apple Music, Tidal etc. Ik ga geen extra app installeren om alleen naar Nintendo muziek te luisteren.
[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 31-10-2024 18:43 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Megupe op 31-10-2024 22:30 ]
Zitten Oblivion en Skyrim dan heel dicht in de buurt van Morrowind?Megupe schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:28:
Ik word heel erg blij van de Music app en dan specifiek botw. Wat een sfeervolle game was dat toch eigenlijk, en misschien nog wel beter in hindsight na totk.
Zijn 2 games die mij nog meer sfeer meegaven en dat zijn Morrowind en UT99, die laatste vooral vanwege de nostalgie en nog steeds beste shooter in mijn mening.
Als je jezelf op het hoogste punt de lucht in lanceert in Skyrim, zie je als je de juiste kant op kijkt de toren in Oblivion. Je kunt er met een out of bounds mod ook heen lopen. Idem voor het moeras gedeelte in Morrowind. Ze hebben best veel gemaakt.L23 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 23:14:
[...]
Zitten Oblivion en Skyrim dan heel dicht in de buurt van Morrowind?
Die toren (the White-Gold Tower) staat in Cyrodiil, niet OblivionArunia schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:45:
[...]
Als je jezelf op het hoogste punt de lucht in lanceert in Skyrim, zie je als je de juiste kant op kijkt de toren in Oblivion. Je kunt er met een out of bounds mod ook heen lopen. Idem voor het moeras gedeelte in Morrowind. Ze hebben best veel gemaakt.
Seal64 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:33:
[...]
Die toren (the White-Gold Tower) staat in Cyrodiil, niet Oblivion
Chronologisch gezien komt DQIII voor 1, dus ja.JackAvery schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:43:
Over twee weken is Dragon Quest III er
[Video: DRAGON QUEST III HD-2D Remake - Launch Trailer]
Ik vraag me af of het beter gaat zijn deze eerst te spelen of te wachten op DQ1/2…
@ShadLink hierboven heeft het al gemeld, maar ook Yuji Hori meldde het in de juni Direct:JackAvery schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:43:
Ik vraag me af of het beter gaat zijn deze eerst te spelen of te wachten op DQ1/2…
It's possible to run custom code on the Nintendo Alarmo via USB - without opening it up!
— Gary (@GaryOderNichts) 30 oktober 2024
More details in the blog post here: https://t.co/a0YBiwCVpj pic.twitter.com/NWJwHVvZcD
After my last post, it was pretty clear what everyone wanted to see on the Alarmo. So, here it is - Doom running on the Nintendo Alarmo! pic.twitter.com/WimckYPnXZ
— Gary (@GaryOderNichts) 2 november 2024
Ja, ik heb AlarmO nu als mijn standaard wekker.L23 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:51:
[Twitter]
[Twitter]
[YouTube: Doom on the Nintendo Alarmo]
Hier al mensen die ochtends wakker worden met Alarmo?
Paar jaar terug al. Mooi spulMetalSonic schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:35:
Iemand de Nintendo SNES bluetooth controller al ontvangen?
Als je hem bij Nintendo besteld krijg je er nu een steelbook bij. Ze hebben ook nog een bundel met wat andere extras. Gisteren was de fysieke editie uitverkocht maar vandaag is hij weer te bestellen. Blij dat ik hem nog heb kunnen bestellen voor mijn Switch steelbook verzameling.
Goed om te horen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq