Ja mooie prijs, maar wil het graag fysiek. Komt volgens mij de 18e fysiek uit. Zelf ook geen playstation gehad. Maar ken het wel van demo’s bij vriendjes etc. Weet nog dat het toen vrij populair was. Uiteindelijk grotendeels Tomb Raider III op de PC gespeeld, maar nooit uitgespeeld.meesje schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:39:
[...]
Inderdaad tof. Ik heb deze spellen vroeger nooit gespeeld. Ik was die enkeling die een Sega Saturn had ipv een PlayStation.
Nu is trouwens de eerste trilogie voor 15 euro te koop (eshop). 5 euro per spel lijkt me niet verkeerd.
Doet me denken aan de punten die je kon krijgen bij Wii en volgens mij DS. Dat was dan bij games en consoles. Daar kon je dan fysieke cadeaus voor krijgen in de Nintendo shop. Ik weet nog dat de "omrekenkoers" daar nogal gierig was. Ik heb uiteindelijk wel een extreem zeldzame DS game kunnen scoren (die je niet in de winkel kan kopen) maar daar moest ik echt een hele zooi punten van mijn games, console, DS EN punten an anderen voor gebruiken. En dan te bedenken dat er nog duurdere dingen te halen waren in die shop...
"21 jaar DSL!"
@The_Bird Volgens mij bestond dat punten systeem nog tot en met de Switch, maar is ergens in 2018 omgezet naar het huidige systeem. Ik moet zeggen dat ze inmiddels wel weer wat meer leuke dingen hebben in de My Nintendo Store die je kan krijgen met de Platina punten. Maar van wat ik hoor en gezien heb op Youtube had je vroeger veel toffere spullen.
"I've known good criminals and bad cops. Bad priests, honorable thieves. But if you make a deal with somebody, you keep your word."
Inmiddels is de Zuiki controller voor de Switch binnen. Mooi degelijk gebouwd met als bonus een blauw verlicht logo.
Ik ben met Densha de Go helemaal opnieuw begonnen met een aparte save. Anders moet je steeds instellingen lopen wisselen voor handheld mode.
De Zuiki controller werkt prettig, je kunt beter doseren door meer stappen en werkt helemaal goed voor het arcade gevoel.
Het is even wennen dat power en remmen nu omgekeerd gaat.
Blij mee!

Ik ben met Densha de Go helemaal opnieuw begonnen met een aparte save. Anders moet je steeds instellingen lopen wisselen voor handheld mode.
De Zuiki controller werkt prettig, je kunt beter doseren door meer stappen en werkt helemaal goed voor het arcade gevoel.
Blij mee!

offtopic:
Attixx schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:33:
[...]
[quote]Waar staat er dat het een cloudtest is, juist nog nergens! Daarbij is het al lang duidelijk dan Nvidia terug een chip ontwikkeld voor de switch 2 zoals ze gedaan hebben voor de switch. Dus de switch 2 zal sowieso over interne grafische power beschikken. Dat cloud gaming een optie zou kunnen worden dat is een mogelijkheid maar dat het geen hardware console meer zou zijn is quasi onmogelijk.
[/quote]
Er wordt op zoveel plekken gespeculeerd dat dit cloud gaming kan zijn. Nintendo vraagt om een bedrade netwerkverbinding tijdens testen met de bestaande Switch. Zoiets vraag je niet voor alleen downloads lijkt mij dan. Afwachten maar.
[quote]
Those digging on the site have since found that players will also need to use a wired internet connection during the test, and the files will become available for download starting on October 21. Participants will need a whopping 2.2 GB of space on their internal storage to download it, and the test will begin on October 23. Fans are speculating that it may have something to do with cloud gaming.
https://gamerant.com/nint...-playtest-full-instantly/
[/quote]
Attixx schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:33:
[...]
[quote]Waar staat er dat het een cloudtest is, juist nog nergens! Daarbij is het al lang duidelijk dan Nvidia terug een chip ontwikkeld voor de switch 2 zoals ze gedaan hebben voor de switch. Dus de switch 2 zal sowieso over interne grafische power beschikken. Dat cloud gaming een optie zou kunnen worden dat is een mogelijkheid maar dat het geen hardware console meer zou zijn is quasi onmogelijk.
[/quote]
Er wordt op zoveel plekken gespeculeerd dat dit cloud gaming kan zijn. Nintendo vraagt om een bedrade netwerkverbinding tijdens testen met de bestaande Switch. Zoiets vraag je niet voor alleen downloads lijkt mij dan. Afwachten maar.
[quote]
Those digging on the site have since found that players will also need to use a wired internet connection during the test, and the files will become available for download starting on October 21. Participants will need a whopping 2.2 GB of space on their internal storage to download it, and the test will begin on October 23. Fans are speculating that it may have something to do with cloud gaming.
https://gamerant.com/nint...-playtest-full-instantly/
[/quote]
Eerst en vooral proficiat met je nieuwe controller, klinkt tof!Corrigan schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:34:
offtopic:
Dat Nintendo een bedrade netwerkverbinding vraagt is niet vreemd. Als het een echte test is verhelp je zo een hoop troubleshooting. Zeker oudere Switch modellen hebben niet altijd de beste antenne. Nintendo raadt ook een bedrade verbinding aan voor het spelen van Smash Bros, bvb.
Mogelijk is het een feature waarbij je vaker grotere dingen moet downloaden of waarbij stabiliteit nuttig is. De filesize is echter exuberant voor een cloud client.
zou het vreemd vinden als het om gamecube streaming gaat, vanwege de reden dat de games te groot zouden zijn. wie heeft nou geen sd kaart beschikbaar van 256gb?JackAvery schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 07:18:
[...]
Eerst en vooral proficiat met je nieuwe controller, klinkt tof!
Dat Nintendo een bedrade netwerkverbinding vraagt is niet vreemd. Als het een echte test is verhelp je zo een hoop troubleshooting. Zeker oudere Switch modellen hebben niet altijd de beste antenne. Nintendo raadt ook een bedrade verbinding aan voor het spelen van Smash Bros, bvb.
Mogelijk is het een feature waarbij je vaker grotere dingen moet downloaden of waarbij stabiliteit nuttig is. De filesize is echter exuberant voor een cloud client.
Ik. Mijn grootste sd card is 64 GB.sderooij schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:35:
[...]
wie heeft nou geen sd kaart beschikbaar van 256gb?
Als ik groter nodig heb komt die er wel.
Dat ging niet over Gamecube games.sderooij schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:35:
[...]
zou het vreemd vinden als het om gamecube streaming gaat, vanwege de reden dat de games te groot zouden zijn. wie heeft nou geen sd kaart beschikbaar van 256gb?
Maar wat betreft Gamecube games zou het wel een punt zijn dat de games een stuk groter zijn dan N64 en SNES etc. Dus een Gamecube Online App zou dan een stuk groter zijn om te downloaden en te updaten. Maar dat zou dan ook opgelost kunnen worden door in de app zelf de games apart te downloaden die je wil spelen.
Maar ben benieuwd of Gamecube games überhaupt naar Nintendo Switch Online komen. Welke games ontbreken nog? Mario Kart Double Dash? We hebben al meerdere remasters/remakes gehad van Gamecube games op de Switch.
Ik in mijn switch zit een 64gb zelfs, is meneer dan groot zat.sderooij schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:35:
[...]
zou het vreemd vinden als het om gamecube streaming gaat, vanwege de reden dat de games te groot zouden zijn. wie heeft nou geen sd kaart beschikbaar van 256gb?
Ik heb de Switch al sinds het begin in 2017, toen waren 256 kaartjes nog wat prijziger.
De 64gb had ik nog thuis liggen vandaag de dag nog zat, heb ook geen ander 256 kaartje liggen want er gaan nergens deze dagen sd kaartjes meer in zowat(Bij mij thuis dan).
[ Voor 22% gewijzigd door Carlos0_0 op 12-10-2024 20:50 ]
Hier idem hoor. Ik denk dat in onze Switch een 128 kaartje zit. Zat volgens mij ooit in een tweedehands Lite die ik weer verkocht heb. Deze opslag gebruiken we helemaal niet omdat alle spellen fysiek.Carlos0_0 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:36:
[...]
Ik in mijn switch zit een 64gb dacht ik zelfs, is meneer dan groot zat.
Ik heb de Switch al sinds het begin in 2017, toen waren 256 kaartjes nog wat prijziger.
De 64gb had ik nog thuis liggen vandaag de dag nog zat, heb ook geen ander 256 kaartje liggen want er gaan nergens deze dagen sd kaartjes meer in zowat(Bij mij thuis dan).
O ja, in Raspberry pi heb ik nog een 32gb kaartje zitten (voor homebridge). Maar meer kaartjes hebben we niet en zeker niet zomaar ergens nog eentje liggen.
Oh ik koop laatste tijd digitaal en het is nog genoeg, geen idee of ik alle spellen erop kwijt kanmeesje schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:49:
[...]
Hier idem hoor. Ik denk dat in onze Switch een 128 kaartje zit. Zat volgens mij ooit in een tweedehands Lite die ik weer verkocht heb. Deze opslag gebruiken we helemaal niet omdat alle spellen fysiek.
O ja, in Raspberry pi heb ik nog een 32gb kaartje zitten (voor homebridge). Maar meer kaartjes hebben we niet en zeker niet zomaar ergens nog eentje liggen.
Mario kart staat er bijv op, maar niet alle Pokemon delen die op de switch zijn uitgekomen(Alleen de laatste).
Heeft ook geen zin uitgespeeld en er komt toch geen dlc, nou ja voor laatste deel ook vast niet meer nu maar goed.
Maar zo schoon toch effe weer op, en voor die ouwe switch ga ik ook geen nieuwe sd kaart meer kopen.
Ik kan/kon ook jaren doen met 32GB en daarna 64GB (Switch OLED) intern geheugen. Ik vind het sowieso geen probleem om een game die ik uitgespeeld heb te verwijderen, kan altijd weer gedownload worden. Als je de meeste games fysiek koopt is de interne opslag genoeg. Maar met een paar digitale games gaat het qua opslag wel hard.meesje schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:49:
[...]
Hier idem hoor. Ik denk dat in onze Switch een 128 kaartje zit. Zat volgens mij ooit in een tweedehands Lite die ik weer verkocht heb. Deze opslag gebruiken we helemaal niet omdat alle spellen fysiek.
Ik koop ook niet snel SD kaartjes. in 2017 hier door een impuls aankoop 128 GB kaartje gekocht. Die zit nu pas in mijn Switch Lite.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik draai hem liever om; Wat moet ik in vredesnaam met een SD kaartje? Het is dat ik een Nintendo Switch heb, maar buiten dat ding om gebruik ik die dus niet meer. Geef mij maar een (NVME-)SSD die ik ergens in kan pleuren of een soortgelijke oplossing zoals bij de XSX. Nu is dat wat lastig met de Switch... maar goed.sderooij schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:35:
[...]
Ik heb overigens wel een 256GB SD kaart in mijn Nintendo Switch (was 2 jaar geleden in de aanbieding tijdens BF of CM of zoiets...
Dat Nintendo maar eens even een fatsoenlijke hoeveelheid opslag regelt bij de opvolger(!)
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Nieuwe Splatoon behind-the-scenes video:
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Las op Nintendolife de volgende twee artikelen:
Rumour: Nintendo Might Be Gearing Up For A GameCube Controller Comeback
Switch Online's Expansion Pack Promises "Excitement" In 2025
Ben benieuwd in hoeverre dit met de Nintendo Switch Online Playtest Program te maken heeft. Een officiële Nintendo GameCube controller lijkt me in ieder geval interessant.
Rumour: Nintendo Might Be Gearing Up For A GameCube Controller Comeback
Switch Online's Expansion Pack Promises "Excitement" In 2025
Ben benieuwd in hoeverre dit met de Nintendo Switch Online Playtest Program te maken heeft. Een officiële Nintendo GameCube controller lijkt me in ieder geval interessant.
Maar voor de laatste twee Smash games heeft Nintendo toch nieuwe GameCube controllers uitgebracht?L23 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:00:
Een officiële Nintendo GameCube controller lijkt me in ieder geval interessant.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AHomtX9IIXIiG95xkYWT8Zuq.jpg?f=user_large)
Zo heb ik voor Smash 4 twee witte controllers geimporteerd (wat goedkoper was dan 1 zwarte controller hier).
Ja dat weet ik nog wel, dat was toen in 2017/2018? Toen wel over getwijfeld om een Gamecube controller te halen met die officiële adapter. Maar was ook snel uitverkocht. Achteraf zou ik de controller weinig gebruikt hebben. Super Smash Bros. Ultimate nog niet gespeeld. En wellicht een beetje zeuren, maar was geen fan van dat Smash logo op de controllerRayNbow schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:18:
[...]
Maar voor de laatste twee Smash games heeft Nintendo toch nieuwe GameCube controllers uitgebracht?
[Afbeelding]
Zo heb ik voor Smash 4 twee witte controllers geimporteerd (wat goedkoper was dan 1 zwarte controller hier).
Ik hoop dat ze er de volgende keer een Nintendo Switch Online controller van maken en dat ik er dan GameCube games zoals Mario Kart: Double Dash!! mee kan spelen. Uiteraard met het normale Nintendo GameCube logo.
Heb nu ook al meer dan een jaar een ongebruikte NSO N64 controller. Wel een mooi ding
[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 15-10-2024 09:38 ]
Uit de oude doosTimothy3000 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:29:
[...]
1 van de beste RPG's in jaren. Zo verschrikkelijk goed geschreven en zoveel diepgang. Fantastische personages, dialogen, soundtrack en quests. Zoveel manieren om de game te herspelen. Ontzettend grappig ook. Niet over twijfelen maar gewoon kopen! 1 van de gaafste games die je ooit zult spelen. Mijn GOTY iig.
Nou ben ik dus ook begonnen met spelen maar met pijn in mijn hart weer gestopt. Wat een dramatische hoeveelheid crashes wanneer je speelt.
Ik kan geen sessie doorkomen zonder minstens tweemaal te crashen. eShop versie.
Is er iets aan te doen? En hoe zijn jullie hier doorheen gekomen??
[ Voor 0% gewijzigd door Twee Dee op 15-10-2024 09:41 . Reden: Typo ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dat was voor Smash Ultimate. Voor Smash 4 Wii U waren er ook controllers opnieuw uitgebracht (2014).L23 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:29:
[...]
Ja dat weet ik nog wel, dat was toen in 2017/2018?
Het logo voor de Smash Ultimate controllers ben ik zelf ook geen fan van. Die voor Smash 4 vind ik beter. 😅En wellicht een beetje zeuren, maar was geen fan van dat Smash logo op de controller
Ik heb hem op PS4 gespeeld dus geen crashes ervaren. Zonde zeg!Twee Dee schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:40:
[...]
Uit de oude doos![]()
Nou ben ik dus ook begonnen met spelen maar met pijn in mijn hart weer gestopt. Wat een dramatische hoeveelheid crashes wanneer je speelt.
Ik kan geen sessie doorkomen zonder minstens tweemaal te crashen. eShop versie.
Is er iets aan te doen? En hoe zijn jullie hier doorheen gekomen??
Die witte controller vind ik wel mooier dan in het zwart. Maar als ze het weer opnieuw gaan uitbrengen dan graag paars.RayNbow schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:31:
[...]
Dat was voor Smash Ultimate. Voor Smash 4 Wii U waren er ook controllers opnieuw uitgebracht (2014).
[...]
Het logo voor de Smash Ultimate controllers ben ik zelf ook geen fan van. Die voor Smash 4 vind ik beter. 😅
Ik had de mazzel/vooruitblik om toen de Wii uitkwam goedkoop 2 Gamecube controllers erbij te kopen, puur omdat je ook GameCube games op de Wii kon spelen. Was een goede investering want bizar genoeg kan ik die nu al op 4 generaties consoles gebruiken.
Dat is denk ik ook een record qua compatibility met controlers?
"21 jaar DSL!"
Dat is zeker een record qua officiële ondersteuning en officiële adapters. Andere controllers, Xbox etc., komen nog niet verder dan 2 generaties.The_Bird schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 12:41:
Ik had de mazzel/vooruitblik om toen de Wii uitkwam goedkoop 2 Gamecube controllers erbij te kopen, puur omdat je ook GameCube games op de Wii kon spelen. Was een goede investering want bizar genoeg kan ik die nu al op 4 generaties consoles gebruiken.
Ook interessant dat bepaalde Nintendo Switch games (Trials Rising, GRID Autosport etc.) de analoge trigger van de GameCube ondersteunen gezien de Joy-con en Pro Controller dat missen.
Welke game betreft dit?Timothy3000 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:37:
[...]
Ik heb hem op PS4 gespeeld dus geen crashes ervaren. Zonde zeg!
Meerdere reviews geven aan dat dit de beste Mario Party game op de Switch is.
https://www.metacritic.com/game/super-mario-party-jamboree/
[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 15-10-2024 15:26 ]
En mooie is. Ik heb nog nooit iemand gehoord met stickdrift op GC controllers.The_Bird schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 12:41:

Alvast voor in de agenda: 4 november 2024 komt de lang verwachte update Stardew Valley 1.6 eindelijk ook uit voor de Switch!
https://www.nintendolife....-1-6-console-release-date
Voor wie het nog niet kent, Stardew Valley is een geweldige open einde Country RPG. Heerlijke game, ideaal ook voor op de Switch als handheld. Even oppakken en je bent zo weer een uur verder. Want o zo verslavend.
En groot, de Stardew Valley Wiki bevalt al meer dan 2.000 artikelen.
https://stardewvalleywiki.com/Stardew_Valley_Wiki
Met de release van Super Mario Party Jamboree kan er de komende weken gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke donderdag komen er nieuwe voor in de plaats tot 14 november. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.
:strip_exif()/f/image/78ldIHR4nFrd8zPeCK1oSSEV.jpg?f=fotoalbum_large)
Boeit iemand die afbeeldingsstukjes eigenlijk wat? Leuk als je ze verzamelt maar voor mij is de toegevoegde waarde nihil. Nintendo kan dit beter, zie de puzzelstukjes die je op de 3DS met streetpass kon verzamelen.
"21 jaar DSL!"
Ik vind het wel leuk om ze te verzamelen. Af en toe een andere profielafbeelding. Maar kan beter inderdaad. Ik vind bijvoorbeeld die afbeeldingsstukjes die je pas kan kopen als je de game een aantal keer hebt gespeeld behoorlijk suf.The_Bird schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:05:
Boeit iemand die afbeeldingsstukjes eigenlijk wat? Leuk als je ze verzamelt maar voor mij is de toegevoegde waarde nihil. Nintendo kan dit beter, zie de puzzelstukjes die je op de 3DS met streetpass kon verzamelen.
Streetpass klonk inderdaad een stuk interessanter, maar geen ervaring mee. Aan de andere kant zit ik ook niet te wachten op systeem achievements en thema's etc. Het is lekker minimaal en de focus ligt op de games zelf.
Ik vond het wel leuk om de leukste onderdelen van spellen die ik speel te verzamelen voor verschillende profielafbeeldingen. Echter vind ik het wel jammer dat je:
1) niet kan mix- en matchen tussen sets.
2) enkel nieuwe stukjes kan krijgen met een online abbo.
Ik speel vooral single player, dus naast ooit een jaartje die ik goedkoop heb gehad heb ik eigenlijk nooit zo'n online abbo, en ik wil dat eigenlijk ook niet afsluiten voor plaatjes. Vind het ook een beetje een rare dependency voor iets wat gewoon neerkomt op "leuke profielafbeeldingen".
Dan was StreetPass toch leuker idd. Maar helaas krijg ik daar nog weinig hits op. Laatst toevallig in een retrogamewinkel nog een StreetPass hit gehad, maar meestal kom ik niet verder meer dan vrienden waarmee ik expliciet afgesproken heb de boel mee te nemen. Maar meer van dit soort personalisatiefeatures waren imho beter op de 3DS. De themes bijvoorbeeld. Op de Switch zit je vast aan simpel wit of donkergrijs, en zelfs die keuze heeft ff geduurt.
Ik speel vooral single player, dus naast ooit een jaartje die ik goedkoop heb gehad heb ik eigenlijk nooit zo'n online abbo, en ik wil dat eigenlijk ook niet afsluiten voor plaatjes. Vind het ook een beetje een rare dependency voor iets wat gewoon neerkomt op "leuke profielafbeeldingen".
Dan was StreetPass toch leuker idd. Maar helaas krijg ik daar nog weinig hits op. Laatst toevallig in een retrogamewinkel nog een StreetPass hit gehad, maar meestal kom ik niet verder meer dan vrienden waarmee ik expliciet afgesproken heb de boel mee te nemen. Maar meer van dit soort personalisatiefeatures waren imho beter op de 3DS. De themes bijvoorbeeld. Op de Switch zit je vast aan simpel wit of donkergrijs, en zelfs die keuze heeft ff geduurt.
[ Voor 10% gewijzigd door Cambionn op 17-10-2024 13:32 ]
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
3) Alleen maar plaatjes van Nintendo's eigen franchises. Ik vind het bijvoorbeeld raar dat er nog geen afbeeldingen zijn geweest van Sega terwijl we Mega Drive NSO app hebben (die ook al jaren geen update heeft gehad...).Cambionn schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:30:
Ik vond het wel leuk om de leukste onderdelen van spellen die ik speel te verzamelen voor verschillende profielafbeeldingen. Echter vind ik het wel jammer dat je:
Dan was StreetPass toch leuker idd. Maar helaas krijg ik daar nog weinig hits op. Laatst toevallig in een retrogamewinkel nog een StreetPass hit gehad, maar meestal kom ik niet verder meer dan vrienden waarmee ik expliciet afgesproken heb de boel mee te nemen.
Ja van die thema's begrijp ik dat anderen dat graag willen. Wat mij betreft blijft het gewoon saai wit of grijs
[ Voor 6% gewijzigd door L23 op 17-10-2024 13:36 ]
Ergens snap ik wel dat Nintendo enkel Nintendo dingen heeft. Maar aan de andere kant, op mijn 3DS had ik ook Vocaloid themes naast mijn Pokemon themes. En dat waren ook geen Project Miraii themes maar gewoon random shit. En zeker als het wel op de Switch te krijgen is, waarom niet? Ik mis al die customisatie wel soms. Het was niet heel nuttig per se, maar wel leuk.L23 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:34:
[...]
3) Alleen maar plaatjes van Nintendo's eigen franchises. Ik vind het bijvoorbeeld raar dat er nog geen afbeeldingen zijn geweest van Sega terwijl we Mega Drive NSO app hebben (die ook al jaren geen update heeft gehad...).
Ja van die thema's begrijp ik dat anderen dat graag willen. Wat mij betreft blijft het gewoon saai wit of grijsHeb wel wat beters te doen met een Switch backlog.
Afbeeldingsstukjes krijgen bij spellen die je koopt zou leuker zijn. Dat je een collectie aan stukjes krijgt van spellen die je hebt. En dan met optie om te claimen van fysieke spellen, net zoals bij de coins. Geeft Nintendo ook meteen een initiatief aan mensen om spellen nieuw te kopen, gezien de afbeeldingen 2e hands al geclaimed zullen zijn. Terwijl het niet zo belangrijk is dat het de 2e hands markt om zeep helpt.
[ Voor 11% gewijzigd door Cambionn op 17-10-2024 13:45 ]
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Helaas is Streetpass vrijwel dood, vond het echt een leuke toevoeging, ook wanneer je het in buitenland hebt. Dan kan je allemaal bezoekers uit verschillende landen en regio's afkruizen als het ware. De puzzels in 3D waren een leuke beloning en die soort van RPG waarin je tegen de spookjes moest vechten was erg leuk bedacht.Cambionn schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:30:
Ik snap dat de Switch te groot is om makkelijk voor veel mensen mee te nemen.
Daarom vond ik de suggesties van Nintendo om de Switch in je tas te doen en dan met bedrade oordopjes te luisteren naar de Smash-soundtrack hilarisch onpraktisch.
"21 jaar DSL!"
Streetpass was leuk. Was altijd een verrassing om het ledje te zien branden.
Heb daar paar leuke hits mee gehad. Dagelijks langs een flat naar huis vanaf metro. En hoppa bijna elke dag zelfde hit. Uiteindelijk op 99x gekomen en helaas nooit meer gezien.
En uiteindelijk homepass gemaakt. Raspberry Pi met streetpass van winkels. Kon je tientallen hits op een dag krijgen.
Heb daar paar leuke hits mee gehad. Dagelijks langs een flat naar huis vanaf metro. En hoppa bijna elke dag zelfde hit. Uiteindelijk op 99x gekomen en helaas nooit meer gezien.
En uiteindelijk homepass gemaakt. Raspberry Pi met streetpass van winkels. Kon je tientallen hits op een dag krijgen.
[ Voor 19% gewijzigd door RollieBollie op 17-10-2024 15:01 ]
Nieuwe NSO+ game in aantocht:
(25 oktober)
(25 oktober)
3DS mee naar Gamescom. Zo veel hits. Bleef er doorheen gaan. Maar ook wel tof om de landen te verzamelen waar mensen vandaan kwamen.RollieBollie schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:00:
Streetpass was leuk. Was altijd een verrassing om het ledje te zien branden.
Die hele plaatjes voor de Switch interesseert mij in ieder geval niets.
Volgende week is het Splatoween:
Get ready to fight for your favourite fantasy figure when Splatoween comes a-knocking later this month! #Splatoon3 pic.twitter.com/qDPRfpTbNF
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 9 oktober 2024
Toch maar een keer weer + abbo nemen. Die van mij is al een tijdje afgelopen maar ik mis het nog niet.RayNbow schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 06:09:
[YouTube: Nintendo 64™ – October 2024 Game Update – Nintendo Switch Online + Expansion Pack]
(25 oktober)
In tegenstelling tot Banjo Kazooie heb ik deze nooit origineel op de n64 kunnen spelen. Deze gaat zeker in de backlog.RayNbow schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 06:09:
[YouTube: Nintendo 64™ – October 2024 Game Update – Nintendo Switch Online + Expansion Pack]
(25 oktober)
Deze game spreekt mij ook wel aan. Ben benieuwd wanneer Donkey Kong 64 en Diddy Kong Racing toegevoegd worden.
Is er trouwens een reden/voordeel om NSO games een week van te voren aan te kondigen? Waarom niet gewoon een aankondiging op de dag dat de update beschikbaar is?
Is er trouwens een reden/voordeel om NSO games een week van te voren aan te kondigen? Waarom niet gewoon een aankondiging op de dag dat de update beschikbaar is?
[ Voor 42% gewijzigd door L23 op 18-10-2024 10:48 ]
Ik vind NSO echt heel leuk, speel nu zero mission en dat is eveneens een geweldige game.
Diddy Kong Racing is ook echt een gouden titel, hier mag van mij ook nog wel eens een nieuw deel komen.L23 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:45:
Deze game spreekt mij ook wel aan. Ben benieuwd wanneer Donkey Kong 64 en Diddy Kong Racing toegevoegd worden.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Voor de fans van ouderwetse survival horror games kwam vorige woensdag deze Switch versie van Crow Country uit. Ontwikkelaars zijn het team achter Snipperclips.
Iemand al deze game gekocht en gespeeld? Of GRIS?
Ja, 1 van de 4 hoofdstukken gespeeld.
Het ziet er erg mooi uit, maar spel is wat eentonig: hele tijd naar rechts lopen, soms wat vijanden, beetje springen, kleine puzzel.
Het ziet er erg mooi uit, maar spel is wat eentonig: hele tijd naar rechts lopen, soms wat vijanden, beetje springen, kleine puzzel.
Haters everywhere but I don’t really care
Vandaag, 20 oktober, precies 8 jaar geleden dat de Nintendo Switch werd aangekondigd.
En de aankondiging van Red Dead Redemption 2. Zou mooi zijn als we binnenkort weer zo'n combi krijgen op 1 dag.L23 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:03:
Vandaag, 20 oktober, precies 8 jaar geleden dat de Nintendo Switch werd aangekondigd.
[YouTube: Nintendo Switch - Reveal Trailer]
Red Dead Redemption 2 op de Switch 2 zou ook tof zijnRaem schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:26:
[...]
En de aankondiging van Red Dead Redemption 2. Zou mooi zijn als we binnenkort weer zo'n combi krijgen op 1 dag.
De nieuwe Mario Party ziet er goed uit moet ik zeggen. Ik heb zelf de 2e voor de Switch en ik ben blij dat de games weer op de rit zitten. Geen gedoe meer met samen in een autotje zitten. Blijven ongelooflijk leuke party games.
"21 jaar DSL!"
[NSO - Playtest]
— OatmealDome (@OatmealDome) 21 oktober 2024
The Playtest software is a new game where you "work with others to fully develop a massive, expansive planet by utilizing creativity and farmed resources."
Nintendo aims to "test the boundaries of mass multiplayer functionality and gameplay on [their] servers". https://t.co/WrQ0zysVSW
Nou krijgen de mensen die “Nintendo MMO” raadden nog gelijk ook. Benieuwd of dit een commercieel product wordt of dat ze eigenlijk specifieke features testen.
Oorspronkelijke afbeeldingen zijn van Twitter verwijderd, maar blijkbaar cachet Tweakers de afbeeldingen?
(Ik heb in ieder geval een kopietje opgeslagen voor het geval dat.)
Verwijderd
Niet echt een game voor mij...maar wel heel vaag. Het ziet er niet uit als een 'af' product maar meer iets wat eruit ziet als iets wat je doet tijdens een 'prototype' phase met placeholder models. Alles ziet eruit als Mister Potatohead uit Toy Story...
Vraag mij af hoe dit nu echt 'speelt'. Misschien is het wel een prototype van Nintendo's take op 'Playstation Home'?
Dat gezegd hebbende: Als we niets meer van je horen @RayNbow, dan weten we dat het de Nintendo advocaten waren....
Of de posts zijn inmiddels gezien door een oom van iemand die bij Nintendo werkt en worden weggehaald door een mod die druk is gebeld vanuit het hoofdkantoor van de Persgroep uit Vlaanderen: 'Gij zijt dit manneke onmiddellijk verbannen! Nintendo is furieus! Dit is zot, weg ermee, subiet!'
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2024 10:32 ]
Gisteren Jamboree gespeeld voor het eerst. Ik lig op kop met 1 ster en de rest niks.
Dan koopt mijn vrouw een ster.
Daarna pakt ze met Boo mijn ster af.
Komt de ster net voor haar en koopt ze er weer een.
Wint daarna twee bonus sterren.
Wat een kut spel.
Wat een kut spel.
Piet_Piraat7 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:45:
Gisteren Jamboree gespeeld voor het eerst. Ik lig op kop met 1 ster en de rest niks.
Wat een kut spel.

Zoals de developers het bedoeld hebben.
Het lijkt wel een soort playtest.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:27:
[...]
Niet echt een game voor mij...maar wel heel vaag. Het ziet er niet uit als een 'af' product maar meer iets wat eruit ziet als iets wat je doet tijdens een 'prototype' phase met placeholder models. Alles ziet eruit als Mister Potatohead uit Toy Story...
Mario Party, the party game to end friendships.Piet_Piraat7 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:45:
Wat een kut spel.
Inmiddels een stuk verder met Densha de Go! met de Zuiki controller. Die game blijft uitdagend op de Switch.
Het was even flink wennen met de Zuiki maar nu werkt het veel beter dan de joycons. Al blijft dit een zeer pittig spelletje. Heerlijk dit Arcade gevoel met de Zuiki controller.
Ik ben verrast dat screenshots downloaden van de Switch ook direct werkt met Linux PC. Echt top van Nintendo.
:strip_exif()/f/image/7sZfJWzPyz8cYkmnYMrmTDwW.jpg?f=fotoalbum_large)
Al kan het ook met een standaard game controller en wat lijm.
Het was even flink wennen met de Zuiki maar nu werkt het veel beter dan de joycons. Al blijft dit een zeer pittig spelletje. Heerlijk dit Arcade gevoel met de Zuiki controller.
Ik ben verrast dat screenshots downloaden van de Switch ook direct werkt met Linux PC. Echt top van Nintendo.
:strip_exif()/f/image/7sZfJWzPyz8cYkmnYMrmTDwW.jpg?f=fotoalbum_large)
Al kan het ook met een standaard game controller en wat lijm.
Leuk spel inderdaad, wel grappig dat ze verderop de bediening omgooien als je andere treinen kunt rijden. Net als je denkt 'm onder de knie te hebben.
Haters everywhere but I don’t really care
De mysterieuze playtest zou gaan om een MMO-achtige game met Minecraft-achtige blokken.
https://www.4gamers.be/ni...een-minecraft-achtige-mmo
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Tweakers kent ook nieuwsberichten.Zeror schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 03:04:
De mysterieuze playtest zou gaan om een MMO-achtige game met Minecraft-achtige blokken.
nieuws: Gelekte info over Nintendo Playtest-programma wijst op mmo-game
Dat is dacht ik zo'n afwijkende trein, een ouder model, op dat screenshot. Die vond ik inderdaad wat meer tricky. Ben daarmee wel eens een station voorbij gereden doordat ik in de war raakte met de controlls.Corrigan schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:54:
Inmiddels een stuk verder met Densha de Go! met de Zuiki controller. Die game blijft uitdagend op de Switch.
[Afbeelding]
Al kan het ook met een standaard game controller en wat lijm.![]()
YouTube: 電車でGO!! アーケード版つくってみた|How to Make Train Simulator with Cardboard]
Vind het ook heerlijk hoe je verschillende dagdelen en weerstomstandigheden hebt, dat maakt het net wat echter en afwisselender. Zelf ben ik nu volgens mij bij de derde rij levels in de campaign mode en ik kijk er naar uit om de Narita Express te unlocken. En natuurlijk steeds beter geleidelijk aan te remmen ipv steeds kort de hoogste remsnelheid te doen, los te laten en dan weer die rem, zodat je geen problemen krijgt met de G-Sensor.
[
[ Voor 9% gewijzigd door The_Bird op 22-10-2024 12:57 ]
"21 jaar DSL!"
⚔️ Minecraft Dungeons
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 21 oktober 2024
🧩 A Little To The Left
⛳ Cursed to Golf #NintendoSwitchOnline-leden kunnen deze drie games gratis spelen met Games op Proef vanaf woensdag 23 oktober! pic.twitter.com/wb3b3gx8Ow
:strip_exif()/f/image/h0mcydp04o4Bzc3h9paRiPcO.jpg?f=fotoalbum_large)
@sderooij @urk_forever De Super Nintendo Entertainment System (SNES)-controller voor de Nintendo Switch is op dit moment weer op voorraad.
https://store.nintendo.nl...switch-000000000010002877
[ Voor 5% gewijzigd door L23 op 22-10-2024 11:42 ]
A little to the left speelt leuk met touch controls. Best een vermakelijk spel als je van het genre: 'ruim de zooi op' houdt.
Bedankt voor de update, toevallig vorige week net eentje over kunnen nemen van @CannoliL23 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:41:
@sderooij @urk_forever De Super Nintendo Entertainment System (SNES)-controller voor de Nintendo Switch is op dit moment weer op voorraad.

Hail to the king baby!
wat is een leuke city builder waar je niet teveel bij moet nadenken.
Zoek eigenlijks meer leuke time wasting games dan iets intense. Met enkele maand krijg ik een operatie dus zoek iets
leuk en simpel
Mag wel wat puzzel elementen hebben maar geen zin mentaal zwaar spul.
Zoek eigenlijks meer leuke time wasting games dan iets intense. Met enkele maand krijg ik een operatie dus zoek iets
leuk en simpel
Ook gespeeld? Het is geen city builder namelijkCarlos0_0 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:02:
product: Lego City: Undercover
Lego city super grappig spelletje
Ja zeker helemaal uitgespeeld zeker, toch wel 1 van de leukste Lego spellen.L23 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:13:
[...]
Ook gespeeld? Het is geen city builder namelijk
Het is niet moeilijk, grappig door humor dingen erin zit. En kan er best tijd mee zoet zijn(best veel in zit om te doen).
Maar city builders geen ervaring echt mee, ik vind sowieso zulke dingen vrij saai(sorry 😋).
Het is alleen maar constant eigenlijk het zelfde, beetje bouwen, wachten, nieuwe recourses verzamelen en weer door met het zelfde.
Verder ben ik sinds een tijdje met super lucky tale bezig, in een actie gekocht voor paar euro.
Het is een soort Mario achtig, maar dan met een vosje.
https://www.nintendo.com/...IJIeOM1sj2t0xg7ufAgwVuo5W
Levels speel je in 10 min uit ofzo ongeveer, vergeet je het doe je hem nog een keer.
Af en toe zit er beetje puzzeltje bij, maar over algemeen is het niet heel moeilijk(maar moet zeggen toch wel geinig is).
Je kan er een demo van downloaden ook.
City builders heb ik geen ervaring mee op de Switch. Komt waarschijnlijk omdat ik het scherm daar voor gewoon te klein vind.Psyonara schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:52:
leuk en simpel
Relaxte games die ik heb:
- Yoku’s Island Express
- Superliminal
- Chin Shan: Me and the Professor on Summer Vacation
- The Stanley Parable Ultra Deluxe
Hoop dat je er wat aan hebt, maar dat soort games vallen bij mij niet onder mentaal zwaar spul. Hoa is ook een aanrader. Aan de andere kant lijkt me een grote RPG ook wel relaxt als het maar geen real time gevechten heeft?
Ik weet niet of dat iets is wat Psyonara zoekt. Maar Super Lucky Tale vond ik een erg goede 3D platformerCarlos0_0 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:20:
[...]
Verder ben ik sinds een tijdje met super lucky tale bezig, in een actie gekocht voor paar euro.
Het is een soort Mario achtig, maar dan met een vosje.
https://www.nintendo.com/...IJIeOM1sj2t0xg7ufAgwVuo5W
Levels speel je in 10 min uit ofzo ongeveer, vergeet je het doe je hem nog een keer.
Af en toe zit er beetje puzzeltje bij, maar over algemeen is het niet heel moeilijk(maar moet zeggen toch wel geinig is).
Je kan er een demo van downloaden ook.
Uiteraard het is wel allemaal even totaal wat anders wat ik zij, maar ook een platformer kan gewoon effe iets korts en simpels leuk zijn.L23 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:27:
[...]
Ik weet niet of dat iets is wat Psyonara zoekt. Maar Super Lucky Tale vond ik een erg goede 3D platformerDe demo oogt wat makkelijk, maar zit genoeg uitdagende platforming in de game. Volgens mij had ik die 100% uitgespeeld.
Daarom dacht ik geef als nog de tip, iets wat leuk en simpel kan zijn. en soms toch ook een beetje puzzeltje / uitdaging kan hebben.
@L23 Is stanley Parable niet een hersen kraker van een spel?
En heb al wat point and clicks op mijn Switch, waar ik nog aan moet beginnen.
Lego City heb ik al voor de PS4, en misschien wat te lang voor in een Ziekenhuis.
De rest zal ik nog even uitzoeken of het wat is.
Speel op PC soms gewoon Factory Town
https://store.steampowered.com/app/860890/Factory_Town/
Maar zag dat er geen ports van waren. ook al lijkt het een een Factorio light het zal vast nog wel een CPU heavy game zijn.
Lego City heb ik al voor de PS4, en misschien wat te lang voor in een Ziekenhuis.
Maar zag dat er geen ports van waren. ook al lijkt het een een Factorio light het zal vast nog wel een CPU heavy game zijn.
Stanley Parable is juist super makkelijk om te spelen. Als speler krijg je de mogelijkheid om verschillende scenarios uit te spelen door simpelweg keuzes te maken. En het is ook nog eens supergrappig.
Er zitten helemaal geen puzzels ofzo in de game.
Er zitten helemaal geen puzzels ofzo in de game.
De point and click games die ik heb heb ik inderdaad niet benoemd.Psyonara schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:53:
@L23 Is stanley Parable niet een hersen kraker van een spel?
Moet nog beginnen aan stanley Parable, heb het een uurtje gespeeld. Hoe kom je er bij dat het een hersenkraker van een spel is? Het draait voornamelijk om keuzes die je maakt. Kies je de linker deur omdat de game dat aangeeft of ga je eigenwijs voor de rechter deur? Oogde mij vrij relaxt in ieder geval.
kan zijn dat ik in de war ben met een ander spel van rond dezelfde tijd.
Misschien als time wasting games @Psyonara:
- The Touryst
- Schim
- Untitled Goose Game
- The Gardens Between
- Snake Pass
- Flipping Death
- Wingspan
- Grand Mountain Adventure
- Little Inferno
- Machinarium
- Sophia the Traveler
De meesten zijn voor weinig te krijgen zodra ze in de sale zijn. En Pikmin 4 vind ik persoonlijk ook een goede maar dit is wat minder een time wasting game, en natuurlijk rail sims
- The Touryst
- Schim
- Untitled Goose Game
- The Gardens Between
- Snake Pass
- Flipping Death
- Wingspan
- Little Inferno
- Machinarium
- Sophia the Traveler
De meesten zijn voor weinig te krijgen zodra ze in de sale zijn. En Pikmin 4 vind ik persoonlijk ook een goede maar dit is wat minder een time wasting game, en natuurlijk rail sims
Pikmin4 is inderdaad echt leuk, maar inderdaad heb je niks aan als het voor tijdelijk is.Dagg schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 17:33:
Misschien als time wasting games @Psyonara:
- The Touryst
- Schim
- Untitled Goose Game
- The Gardens Between
- Snake Pass
- Flipping Death
- Wingspan
- Little Inferno
- Machinarium
- Sophia the Traveler
Wel kan je gewoon wat dingen doen, wat niet veel tijd kost. en later weg gaan.
Zelf zou ik deel 4 ook het beste noemen, je zit niet vast aan een bepaald aantal dagen etc de wereld uit moet(Zoals de vorige delen wel).
Hier ben ik dus ook vrij snel op afgehaakt, terwijl deel 4 gewoon heerlijk op je eigen tempo kan doen
Check Dorfromantik misschien eensPsyonara schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:52:
leuk en simpel
Meer klassieke city builder is Cities Skylines. Heb ik niet op Switch gespeeld maar als je oneindig geld aanzet heb je alvast geen redenen tot stress meer.
Ik heb ooit wat Cities Skylines gespeeld op vakantie op m'n Switch (2018 of zo?), maar je moet niet te ver uitzoomen. Het is namelijk best wel een zwaar spel voor de Switch.JackAvery schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:27:
Meer klassieke city builder is Cities Skylines. Heb ik niet op Switch gespeeld maar als je oneindig geld aanzet heb je alvast geen redenen tot stress meer.
Inderdaad, en in die lijn verder;JackAvery schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:27:
[...]
Check Dorfromantik misschien eens![]()
Townscaper
ISLANDERS
SteamWorld Build
Resident Evil heeft meer dan 160 miljoen speler gehad en dat vieren ze nu in de horror maand met kortingen in de Nintendo store, korting kan oplopen tot 75%. Natuurlijk hoort een een ode to Horror trailer bij, so enjoy.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
De gameplay is echt heel simpel, maar de Lego wereld is leuk uitgewerkt en het is super grappig geschreven.Carlos0_0 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:02:
product: Lego City: Undercover
Lego city super grappig spelletje
Zeker een aanrader.
"21 jaar DSL!"
Klopt, Densha de Go heeft verrassand veel variatie. Het houdt niet op met nieuwe dingen als je verder komt en wordt rap pittiger. Het wordt ook moeilijker met slecht weer, welk type trein, hoeveel wagons en passagiers. Ik speel nog steeds op Normal mode / oranje, anders is het niet te doen.The_Bird schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:06:
[...]
Dat is dacht ik zo'n afwijkende trein, een ouder model, op dat screenshot. Die vond ik inderdaad wat meer tricky. Ben daarmee wel eens een station voorbij gereden doordat ik in de war raakte met de controlls.
Vind het ook heerlijk hoe je verschillende dagdelen en weerstomstandigheden hebt, dat maakt het net wat echter en afwisselender. Zelf ben ik nu volgens mij bij de derde rij levels in de campaign mode en ik kijk er naar uit om de Narita Express te unlocken. En natuurlijk steeds beter geleidelijk aan te remmen ipv steeds kort de hoogste remsnelheid te doen, los te laten en dan weer die rem, zodat je geen problemen krijgt met de G-Sensor.
[
Inmiddels zit ik ook in de derde rij van van de driver campaigns. Leuk is dat je nu tussentijdse time challenges krijgt en je stations moet gaan overslaan. Ik ben ook benieuwd wanneer de N'EX verschijnt. Die vond ik in Japan ook een plaatje van een trein.
Aanrader is om DDG vooral te spelen met een koptelefoon. De geluidseffecten op de Switch zijn prachtig gedaan. Wanneer je een station binnenkomt hoor je soms aan een kant de passagiers op het platform.
De vorige screenshot is de oudere JR 205, daar wordt nog steeds mee gereden met hele lange treinen.
:strip_exif()/f/image/fPBf8efrEBh4daXXPopo3YhL.jpg?f=fotoalbum_large)
En vandaag met de Switch op een grijze regendag.
.
:strip_exif()/f/image/X4oaPeph5ra8a3dL8yO5hLAO.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik speel DDGO ook altijd met hoofdtelefoon. Dat helpt behoorlijk met de immersie inderdaad. Zelf begon ik eerst op Easy maar toen ik het te pakken kreeg, heb ik de eerdere missies ook op normal gedaan. Het lijkt me leuk om op een later moment ook naar Hard over te gaan maar er is voor nu genoeg te doen.
Ik speel eigenlijk alleen de Scenario mode merk ik, ondanks dat je ook de dagelijkse roulette hebt en free ride, waarin je de Yamanote en Chuo-line kan rijden. En dan is er nog de arcade mode. Hier kan je je wel even mee vermaken.
Je zou ook op het eerste gezicht denken dat het spel een beetje monotoon zou worden maar juist de verschillende treinen en omstandigheden (vooral een volle trein kan lastig zijn) houden het spel fris. Dat is voor mij ook een voordeel aan DDGO; je kan dezelfde route op veel verschillende manieren beleven dmv drukte, trein, dagdeel en weer.
De NEX vond ik zelf ook erg mooi in Japan, ook al gebruikte ik de recente keren de Skyliner, waarmee je goedkoper uit was en volgens mij ook sneller was. Qua model is de NEX wel echt prachtig, en dat ineens alle stoelen 180 graden kunnen draaien is magisch. Ik ben dan ook heel erg benieuwd hoe die stuurt in het spel.
Mooie vergelijking van de JR 205. De graphics op de Switch zijn prima, al vind ik dat ze beter tot recht komen tijdens het rijden. Dan zie je de diverse gebouwen en heb je die snelheid erbij. Dat maakt het net wat echter allemaal.
Ik speel eigenlijk alleen de Scenario mode merk ik, ondanks dat je ook de dagelijkse roulette hebt en free ride, waarin je de Yamanote en Chuo-line kan rijden. En dan is er nog de arcade mode. Hier kan je je wel even mee vermaken.
Je zou ook op het eerste gezicht denken dat het spel een beetje monotoon zou worden maar juist de verschillende treinen en omstandigheden (vooral een volle trein kan lastig zijn) houden het spel fris. Dat is voor mij ook een voordeel aan DDGO; je kan dezelfde route op veel verschillende manieren beleven dmv drukte, trein, dagdeel en weer.
De NEX vond ik zelf ook erg mooi in Japan, ook al gebruikte ik de recente keren de Skyliner, waarmee je goedkoper uit was en volgens mij ook sneller was. Qua model is de NEX wel echt prachtig, en dat ineens alle stoelen 180 graden kunnen draaien is magisch. Ik ben dan ook heel erg benieuwd hoe die stuurt in het spel.
Mooie vergelijking van de JR 205. De graphics op de Switch zijn prima, al vind ik dat ze beter tot recht komen tijdens het rijden. Dan zie je de diverse gebouwen en heb je die snelheid erbij. Dat maakt het net wat echter allemaal.
"21 jaar DSL!"
Speel je die nog niet @L23 ; )
Eerste deel wel, maar van The Coal Town wacht ik nog even tot ik de fysieke westerse release kan bestellen. Ziet er wel mooi uit. Goede verbeteringen ten opzichte van het eerst deel en trolley racing lijkt me ook vermakelijk
Yooka-Replaylee Remaster Officially Confirmed For 'Nintendo Platforms'
Opvallend dat deze game wordt aangekondigd voor Nintendo en niet zoals gebruikelijk voor de Nintendo Switch.
Ik vind het wel apart dat ze na twee Yooka-Laylee games alweer een remake maken, maar ben ook wel benieuwd of de verbeteringen de game echt de moeite waard gaan maken. Destijds na meerdere reviews gekeken te hebben besloten Yooka-Laylee over te slaan. Maar met Yooka-Laylee and the Impossible Lair wel heel goed mee vermaakt. Dus de interesse in Yooka-Replaylee is er zeker.
Beide huidige delen staan op mijn verlang lijstje sinds kort, zien er grappig uit.L23 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:34:
[YouTube: Yooka-Replaylee | Console Announcement Trailer!]
Yooka-Replaylee Remaster Officially Confirmed For 'Nintendo Platforms'
Opvallend dat deze game wordt aangekondigd voor Nintendo en niet zoals gebruikelijk voor de Nintendo Switch.
Ik vind het wel apart dat ze na twee Yooka-Laylee games alweer een remake maken, maar ben ook wel benieuwd of de verbeteringen de game echt de moeite waard gaan maken. Destijds na meerdere reviews gekeken te hebben besloten Yooka-Laylee over te slaan. Maar met Yooka-Laylee and the Impossible Lair wel heel goed mee vermaakt. Dus de interesse in Yooka-Replaylee is er zeker.
Niet iets wat ik direct hoeft te hebben ofzo, maar leuk als die eens in de actie is.
Ik zou dan de eerste game overslaan en wachten op Yooka-Replaylee. Maar Yooka-Laylee and the Impossible Lair vond ik erg goed. Zeker een aanrader als je Donkey Kong Country: Tropical Freeze ook leuk vond.Carlos0_0 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:42:
[...]
Beide huidige delen staan op mijn verlang lijstje sinds kort, zien er grappig uit.
Niet iets wat ik direct hoeft te hebben ofzo, maar leuk als die eens in de actie is.
De eerste Yooka Laylee had hele goede elementen zoals de designs/presentatie. De levels waren alleen te groot met te weinig te doen. Een remake zou dit kunnen fixen en de game wat levendiger kunnen maken.
"21 jaar DSL!"
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic