Remmen blijft met Densha de Go een kunst, vooral als je vlak voor het station een hoge snelheid moet aanhouden. Dan moet je vol in de remmen, wat een hoop gegil achterin oplevert. Wat bij mij wel helpt is om ook te rijden in de Free run mode. Dan gaan de missies een stuk gemakkelijker af.The_Bird schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 00:28:
...
Strak binnenrijden blijft een kunst. Zelf lukt het binnenrijden wel maar dan maak ik veel gebruik van de zwaarste stand van de rem die ik steeds kort indruk. Ik probeer nu gladder binnen te komen door de minder zware remmen te gebruiken maar dan re ik vaak iets te vroeg nog.
Ik heb de game voor zowel PS4 als Switch en grafisch heeft de PS4 iets scherpere textures en 60 fps. In de praktijk merk ik daar op de Switch weinig van. Laadtijden zijn ook wel iets die langer maar alsnog goed te doen vind ik.
Oh en de PS4 heeft een PS VR mode.
Al met al speelt de game inderdaad prima weg op Switch.
Inmiddels de Zuiki controller besteld, voor het volledige trein / arcade gevoel.
Op reddit las ik dat deze controller uitverkocht was en uit productie. Het zou een eenmalige productie zijn. Blijkbaar verkoopt het goed want sinds kort is er een nieuwe lijn, en in meer kleuren dan alleen zwart.
https://www.reddit.com/r/...r_25th_july_2024_release/
Jammer genoeg hier wel een stuk duurder dan in Japan, als ik de prijzen even vergelijk met Bic Camera en Yodobashi. Voor nu hier alleen geen plannen om weer even naar Japan te gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Corrigan op 06-10-2024 23:00 ]