Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een alternatieve-geschiedenis game waarin het Japanse Keizerrijk 100 jaar lang blijft vechten maar gered wordt door een protagoniste met de naam van de Japanse vlag... 8)7 zelfs met de disclaimer in het begin van die trailer heb ik hier toch mijn bedenkingen bij gezien het huidige politiek klimaat in Japan. Niet voor mij dus :p

Nintendo gaat nu verschillende software bundels samen met Nintendo Switch Online lidmaatschap aanbieden:

De games in de lijst zijn Smash, MK8D, Mario Maker 2, Splatoon 2 en Overwatch. In tegenstelling tot de andere games wordt Mario Kart 8 blijkbaar samen met een familielidmaatschap gebundeld, deze kost 80 euro (vs 95 apart). Bij de games met individueel lidmaatschap zit 10 euro korting op de bundel.

[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 16-09-2019 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Oké wil vandaag echt nog bestellen, welke eerste game raden jullie aan? En wat zijn essentiële accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
heppe01 schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:07:
Oké wil vandaag echt nog bestellen, welke eerste game raden jullie aan? En wat zijn essentiële accessoires?
Game geen idee, ligt er precies aan wat je leuk vind, maar een (glazen) screenprotector schaar ik wel onder essentieel. al het andere is optioneel.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Eerste game voor nu: TloZ Breath of the Wild, 100%. Heb je daar echt niets mee: Super Mario Odyssey.

Screenprotector en Pro Controller is een must voor de langere gamesessies en ik zou zeker NSO aanschaffen. Krijg je NES en SNES titels op je Switch. Doe je dat, schaf dan een 8Bitdo SN30 Pro aan, dat is essentieel voor het spelen van 2D platformers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:16
Ik heb zo'n 20 games zelf, en zie Zelda; BotW wel echt als een must-have. Natuurlijk deels afhankelijk van wat je leuk vind, maar als het je enigzins trekt kan het haast niet mis gaan.

Screenprotector kan, maar ik zie het zelf niet als essentieel, heb 2 switches, beiden geen enkel krasje en sinds release in gebruik. Een Pro Controller zie ik wel als must-have.

Verder qua games;

1. Zelda BotW
2. Splatoon 2 (super leuk vermaakt, en kan soms ook gewoon even een half uurtje)
3. Mario Oddesey ( 1 van de leukste/beste mario games imo. )
4. Mario Kart (zelfde verhaal als bij splatoon ^ )
5. Persoonlijk vond ik Lego City undercover als cheape co-op game echt verassend leuk.

Verder zijn er sowieso super veel leuke switch games. :) Net waar je zin en behoefte aan hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Inverted_World op 16-09-2019 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
En wat is het verschil tussen de 2018 en 2019 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

heppe01 schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:37:
Aanzienlijk langere accuduur, zuinigere en koelere chipset. Als het kan, haal de nieuwe.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
heppe01 schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:37:
Batterij is het grootste verschil. Google is je grootste vriend trouwens. Zo moeilijk is dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 23:23

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Cyrax0508 schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:45:
[...]

Batterij is het grootste verschil. Google is je grootste vriend trouwens. Zo moeilijk is dat niet.
Batterij is hetzelfde, hij gaat alleen langer mee door een nieuwe chip (kleiner procédé).

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Thrace Grumble schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:15:
[...]

Batterij is hetzelfde, hij gaat alleen langer mee door een nieuwe chip (kleiner procédé).
Batterijduur bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Nog even ter aanvulling op de games die al eerder genoemd zijn (waar ik mij volledig bij aansluit trouwens) nog de volgende:

- Pokémon Let's Go Pikachu/Eevee
- Mario + Rabbids
- Dragon Quest Builders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
Pro controller
Switch zelf
Super Mario Bros Deluxe
Legend of Zelda BoftW
Dat word hem beste mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:33
Mocht je nog geld over hebben: SMM2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SrbinYU
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-08 19:28
heppe01 schreef op maandag 16 september 2019 @ 18:54:
Pro controller
Switch zelf
Super Mario Bros Deluxe
Legend of Zelda BoftW
Dat word hem beste mensen!
In plaats van Super Mario Deluxe kan je veel beter Mario maker 2 nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:05
persoonlijk zou ik odyssey aanraden boven MM2, en dan samen met BotW, om mee te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
sderooij schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:39:
persoonlijk zou ik odyssey aanraden boven MM2, en dan samen met BotW, om mee te beginnen :)
Dit sowieso. Is namelijk de beste Mario game ooit gemaakt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Ah!! Zie nu wel de Switch actie haha. Je kan je Switch inruilen voor een Lite. Voor niks.

https://www.gamemania.nl/...actie_nintendoswitch_lite

Ik ga dat wel doen. Morgen eens langs gaan hier in Breda.

[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 16-09-2019 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Heb de Switch nu een week en ben weer lekker los gegaan..
- Mario Odyssey
- Mario Kart 8 Deluxe

Daarna nog een bundeltje voor €99 (krijg je bij Online)
- Super Smash Bros. Ultimate
- Zelda BotW

En dan nog uit de aanbiedingen van Ubi
- Assassins Creed III
- Monopoly
- UNO

Ik ben voorlopig wel voorzien. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Froggle op 17-09-2019 01:10 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Turfschipper schreef op maandag 16 september 2019 @ 22:24:
Ah!! Zie nu wel de Switch actie haha. Je kan je Switch inruilen voor een Lite. Voor niks.

Lol, ze zijn niet goed wijs bij Game Mania. Toen ik vorige week mijn oude Switch inruilde voor het nieuwe model heb ik even gebabbeld met de verkoper en gevraagd of die tweedehands Switches nou zo goed verkopen. Helemaal niet volgens hem... Wat ook nogal wiedes is, want een nieuwe Switch kost 309 euro terwijl ze een tweedehands oude Switch proberen te verkopen voor 289. Hij had echt stapels tweedehands Switches achter staan zei 'ie, maar van bovenaf werd 'm verteld dat hij ze maar gewoon moet blijven aannemen... 8)7

Ik bedoel...mij hoor je niet klagen. Ik heb een splinternieuwe Switch met weer de volle twee jaar garantie voor de prijs van een setje joy-cons. d:)b

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:37
Na lang wikken en wegen ga ook ik eindelijk een Switch kopen *O* (de nieuwe revisie, uiteraard). Met de volgende games:
- Super Mario Odyssey
- Super Mario Maker 2
- Mario Kart
- Civilization VI

Ik heb alleen nog twee dingetjes waar ik niet uit kom:

1) Ik zie dat er handheld grips op de markt zijn, bijv de Bigben Goplay. Is zo'n grip aan te raden of is het onnodig? (en in het eerste geval, welke grips zijn de aanraders?)

2) Hier en daar lees ik dat sommige mensen problemen hebben (hadden?) dat het dock hun Switch krast. Is dit anno 2019 nog een probleem? (Ik ben normaal geen fan van screenprotectors, maar als krassen nog steeds een issue zijn, is een protector misschien toch geen slecht idee.)

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De SNES Controllers staan nu te koop in de US en Canada, zeer waarschijnlijk dat ze hier dus ook binnenkort online verschijnen.
Lrrr schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 02:46:
Na lang wikken en wegen ga ook ik eindelijk een Switch kopen *O* (de nieuwe revisie, uiteraard). Met de volgende games:
- Super Mario Odyssey
- Super Mario Maker 2
- Mario Kart
- Civilization VI

Ik heb alleen nog twee dingetjes waar ik niet uit kom:

1) Ik zie dat er handheld grips op de markt zijn, bijv de Bigben Goplay. Is zo'n grip aan te raden of is het onnodig? (en in het eerste geval, welke grips zijn de aanraders?)
Het is vrij persoonlijk of je er een "nodig" hebt of niet. Het voegt imo zeker wat ergonomisch toe. De twee grips die in de topicstart staan (de Skull & Co en de Satisfye) zijn waarschijnlijk de beste, maar er zijn ook een hoop budgetopties die misschien beter voor jou werken.
2) Hier en daar lees ik dat sommige mensen problemen hebben (hadden?) dat het dock hun Switch krast. Is dit anno 2019 nog een probleem? (Ik ben normaal geen fan van screenprotectors, maar als krassen nog steeds een issue zijn, is een protector misschien toch geen slecht idee.)
ik heb zelf de indruk dat dit een relatief niche-probleem was, maar een glazen screenprotrctor doet de Switch wel meer premium aanvoelen.

Veel plezier met je nieuwe Switch ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
@Lrrr Bij de originele hoes (die van 2 tientjes) voor de Switch zit een glazen screenprotector. Kwam ik van de week achter, die dus maar meteen erop geplakt. Je ziet er niets van. :)

Verder was ik al aan het kijken naar goede grip. Kwam uit bij de HORI Split Pad Pro, wat in feite alternatieve (en gelicenseerde) joycons zijn. 5 tientjes en een goede kruising tussen de pro controller en grip. Komt 27 september uit, staat op Amazon. Denk wel dat dat ‘m gaat worden voor mij.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw Tetris 99 event dit weekend:
http://www.nintendolife.c...tetris_99_later_this_week

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 14:14
Nog 3 dagen tot Zelda oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:41
@Piet_Piraat7 YES!
En dan nog 7 dagen geloof ik tot Dragon Quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Tetris 99 is vanaf vrijdag ook fysiek te krijgen, inclusief een jaar Nintendo Online en de DLC. Staat al vanaf 29 euro te koop (bij YGZ).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:35

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Belangrijkste game van het moment oOo

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Touchdomex schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:30:
[...]

Belangrijkste game van het moment oOo
Heb er ook zin in :) .

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:25
Tiwazz schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:00:
Ik heb nog een madcatz fightstick TE en wil die graag compatibel maken met de switch, pc en eventueel ps4. Iemand ervaring met een goede pcb of eventuele adapter?
Geen persoonlijke ervaring mee, maar de mayflash adapter is hier meerdere malen voorbij gekomen. Ik zou daar is wat zoek opdrachten op los laten, verder ben ik over het algemeen persoonlijk zeer te spreken over de brook convertors (mits je de goed besteld ;) )

edit:
oh ik zie dat je hem graag ook op pc en ps4 wil gebruiken, pc zou normaliter redelijk out of the box moeten werken,( x360 versie helemaal vrijwel altijd, maar ook ps3) en voor de ps4 zul je dan idd bij brook terecht kunnen, die hebben zowel convertors als boards.
check o.a.:
https://arcadeshock.com/

[ Voor 22% gewijzigd door Sagat op 17-09-2019 09:49 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Sagat schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:46:
[...]

Geen persoonlijke ervaring mee, maar de mayflash adapter is hier meerdere malen voorbij gekomen. Ik zou daar is wat zoek opdrachten op los laten, verder ben ik over het algemeen persoonlijk zeer te spreken over de brook convertors (mits je de goed besteld ;) )
Ik heb een Mayflash, en ik denk dat een Arcade stick die een xbox of ps3/4 controller nabootst prima werkt. (Xbox zonder bluetooth alleen bedraad) Maar het is er niet voor gemaakt, je hebt dus geen optie om knoppen anders te configureren (los van de ingebouwde functie om AB/XY om te wisselen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:25
BlackMage schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:53:
[...]

Ik heb een Mayflash, en ik denk dat een Arcade stick die een xbox of ps3/4 controller nabootst prima werkt. (Xbox zonder bluetooth alleen bedraad) Maar het is er niet voor gemaakt, je hebt dus geen optie om knoppen anders te configureren (los van de ingebouwde functie om AB/XY om te wisselen).
Ja dit is precies het verschil tussen 'het kan technisch' en eigen ervaringen, ik meen gelezen te hebben dat sommige producten idd wel opties bieden voor knoppen remappen, maar daar geen eigen ervaring mee. De meeste fighting games die ik speel bieden dit namelijk in game.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Turfschipper schreef op maandag 16 september 2019 @ 22:24:

Echt? Ik zat er wel even over na te denken, ik hou van nieuwe gadgets. Voor mij als Switch bezitter zie ik de meerwaarde niet van een Lite en al helemaal niet om met gesloten portefeuille een ruil te doen. Ja, je krijgt een nieuw apparaat. Mijn Switch komt uit 04-2019, gewoon nog in de garantie.

Ik game niet heel erg veel op de televisie, dus ik zou het misschien niet eens zo missen. Maar dat kleinere scherm houd me tegen. Om daar de grote titels als Zelda BotW of Odyssey op te spelen lijkt me niet heel prettig. Het is prachtig voor 2D platformers, maar hoe vaak hoor je niet dat grote games grafisch inleveren als je handheld speelt vs docked. Nu kan ik nog "switchen" maar met een Lite heb ik geen keuze. Ik vind het wel absoluut een mooi apparaat en als ik nu nog geen Switch zou hebben en ik moest kiezen had ik waarschijnlijk de Lite gekozen.

Ik denk dus niet dat ik gebruik ga maken van die inruilactie, maar dat is puur persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:16
Fifa street 20 is wss nog steeds nogo op switch? Ik heb een xbox one staan en wss is die goed daarop? Switch leek me handig ivm remote meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
4 dagen tot ik Zelda heb uitgespeeld :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zou de select truuk nog in deze versie van tLoZ - LA zitten? :P
Thief? Zou dat er ook nog in zitten? Ben benieuwd. Would be pretty darn awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Zeror schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:42:
[...]

4 dagen tot ik Zelda heb uitgespeeld :+
Ik ben wel benieuwd hoe lang die duurt eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:44:
[...]

Ik ben wel benieuwd hoe lang die duurt eigenlijk
Hoorde maar 10 tot 12 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Arunia schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:44:
Zou de select truuk nog in deze versie van tLoZ - LA zitten? :P
Thief? Zou dat er ook nog in zitten? Ben benieuwd. Would be pretty darn awesome!
Je hebt een heel lijstje om te testen XD ..

https://zelda.fandom.com/...nk%27s_Awakening_Glitches

Maat gezien een heleboel glitches/exploits gebruik maken van de screen-warp (als je tegen de grens van je scherm aanloopt), en er geen screen-warp in de switch meer zit (het is allemaal "open world" of sorts) betwijfel ik het.

Sowieso denk ik dat ze dit allemaal wel gefixed hebben, als het zichzelf niet gefixed heeft door nieuwe techniek etc.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Incl alle side missions? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Darkfreak Haha, die Select truuk inderdaad. Leuk om mee te spelen. De andere was iig geen glitch en hoop oprecht dat die er nog in zit.

Maar verwacht dat totaal geen van de glitches er nog in zullen zitten met inderdaad de reden die je geeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Arunia schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:01:
@Darkfreak Haha, die Select truuk inderdaad. Leuk om mee te spelen. De andere was iig geen glitch en hoop oprecht dat die er nog in zit.

Maar verwacht dat totaal geen van de glitches er nog in zullen zitten met inderdaad de reden die je geeft.
De naam easter eggs etc.. zitten er iig nog wel in :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

BlackMage schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:28:
[...]

Tetris 99 is vanaf vrijdag ook fysiek te krijgen, inclusief een jaar Nintendo Online en de DLC. Staat al vanaf 29 euro te koop (bij YGZ).
Interessant. Heb nog geen online. Was een beetje aan het twijflen om Super Mario Maker 2 te kopen met een jaarabonnement (dan heb je SMM2 voor 40 eur), maar dit is net zo goed en incl. de Big Block DLC.
Dan tik ik SMM2 wel een keer 2e hands op de kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Laatst online: 29-08 10:48
Is het al 15 oktober?? Ik wil Overwatchen!! :D (en ja dat lukt me op de PS4 ook prima, level 245 of zo, maar ik kan niet wáchten om 'm op m'n Switch te starten. De preload staat al een week klaar....)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Iemand ervaring met Civ 6 op de Switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

doobieters schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:40:
Iemand ervaring met Civ 6 op de Switch?
Ja, hoewel ik moet bekennen dat dat geen uitgebreide ervaring is. Ik heb 't nog niet zo uitgebreid gespeeld als CiV V op Steam, en ik weet niet wat de performance is op grote maps, maar wat ik gespeeld heb speelde prima.

Ik ga misschien ook aan de overwatch. Nooit op PC gespeeld, aangezien ik niet dacht dat ie dat zou trekken. Hoopte al op een port.. Maar dit is een beetje laat nu er 500 games uit zijn of komen in deze 2de helft van het jaar. Ik weet niet of ik 'm dag 1 ga halen, bovendien hoor ik iets over een fysieke release.

Deze heb ik wel gepre-ordered, kreeg vandaag m'n shipping notice:

Één van de 3 fysieke releases die ik voor deze belachelijke maand heb uitgekozen, de andere zijn Daemon X Machina die ik dus een weekje binnen heb, en Dragon Quest aan het eind van de maand. Ik ga wel waarschijnlijk nog wat indies digitaal binnehalen.. Sayonara Wildhearts en Untitles Goose game zijn zo goed als zeker, had ook interesse in Overland, en nog wat dingen die al uit zijn zoals Creature in the Well en Blasphemous, maar daar wacht ik mee denk ik. Heb wel Fuze4 begin van de maand gedownload, maar nog niet echt iets mee gedaan. Wel super uitgebreid!

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

• Meister Sachs
JK schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:29:
[...]

Interessant. Heb nog geen online. Was een beetje aan het twijflen om Super Mario Maker 2 te kopen met een jaarabonnement (dan heb je SMM2 voor 40 eur), maar dit is net zo goed en incl. de Big Block DLC.
Dan tik ik SMM2 wel een keer 2e hands op de kop.
Waar kun je SMM2 incl. jaarabonnement Nintendo Online kopen? Kan het namelijk niet vinden.

Edit: Oeps, niet goed gekeken. Bij de fysieke Limited Edition krijg je er een jaarabonnement bij. Denk dat ik het jaarabonnement maar los koop.

[ Voor 13% gewijzigd door Meister Sachs op 18-09-2019 10:04 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

De switch versie heeft wel meer side missions dan de DX versie.
Meer hartjes, meer stuff om te verzamelen etc.

Het zal geen uren verschil maken denk ik, maar gok wel op een uurtje extra zoals ze het voordeden?
Sowieso de dungeon-maker ben je even mee bezig (niet supverveel, hij schijnt nogal snel eentonig/saai te worden)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Darkfreak schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:08:
[...]

De switch versie heeft wel meer side missions dan de DX versie.
Meer hartjes, meer stuff om te verzamelen etc.

Het zal geen uren verschil maken denk ik, maar gok wel op een uurtje extra zoals ze het voordeden?
Mja, maar 15 of 16 uur is gerommel in de marge. Zelfs je Switch zelf laat dat verschil niet zien op je profiel. :+
Sowieso de dungeon-maker ben je even mee bezig (niet supverveel, hij schijnt nogal snel eentonig/saai te worden)
Mja, ik verwacht eigenlijk vrijwel niks te doen met die chamber dungeons. Bestaande kamers die je al gespeeld hebt indelen in een andere configuratie klinkt echt nu al saai en ik heb 't nog niet eens geprobeerd. En daar bovenop heb je ook nog eens zelf die dungeon in elkaar gezet dus je kent alle geheimen van binnen en buiten. Als je 'm nog zou kunnen delen met mensen online zat er misschien nog wat replay value in maar zoals 't nu is haal ik er misschien hooguit even de heart pieces en fairy bottle die er te krijgen schijnen te zijn en that's it.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Cyrax0508 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:10:
[...]

Echt? Ik zat er wel even over na te denken, ik hou van nieuwe gadgets. Voor mij als Switch bezitter zie ik de meerwaarde niet van een Lite en al helemaal niet om met gesloten portefeuille een ruil te doen. Ja, je krijgt een nieuw apparaat. Mijn Switch komt uit 04-2019, gewoon nog in de garantie.

Ik game niet heel erg veel op de televisie, dus ik zou het misschien niet eens zo missen. Maar dat kleinere scherm houd me tegen. Om daar de grote titels als Zelda BotW of Odyssey op te spelen lijkt me niet heel prettig. Het is prachtig voor 2D platformers, maar hoe vaak hoor je niet dat grote games grafisch inleveren als je handheld speelt vs docked. Nu kan ik nog "switchen" maar met een Lite heb ik geen keuze. Ik vind het wel absoluut een mooi apparaat en als ik nu nog geen Switch zou hebben en ik moest kiezen had ik waarschijnlijk de Lite gekozen.

Ik denk dus niet dat ik gebruik ga maken van die inruilactie, maar dat is puur persoonlijk.
Ik heb net gebeld met Gamemania, en ik kan langs komen. Moeten ze hem nog wel ff checken natuurlijk. Laat straks wel weten of het gelukt is.

Ben benieuwd, het eerste avondje met bier hier, zal ik vast ff denken van ai..... maar goed, dat gebeurt twee keer per jaar en mijn maten zitten alleen maar om fifa te vragen. Dus haal straks een ps5 voor de bier- en gameavondjes.

Zelf nog niet 1 keer op de TV gespeeld.

Bovendien.... en dit is de druppel..... ga ik veel te vaak onnodig af bij pacman, is niet te doen met die pookjes, heb een d-pad nodig haha. :)

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:01
Zie dat Lego jurassic park nu ook beschikbaar is voor de switch!

Ben fan van lego games maar deze nooit gespeeld heb wat gameplay gekeken en ben om!

Helaas nog geen mogelijkheid om hen fysiek te kopen want ben op vakantie.. Misschien dan toch maar digitaal

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nou..... mijn Switch is geweigerd. PFFFF!!!

Kwam aan, pak alles uit, en ze gaat het scherm schoonmaken. Ik vraag hebben al veel mensen hun oude switch omgeruild? Nee, haast nog niemand. Ok zeg ik...

Nou, ze bleef maar wrijven, en als je met een lamp er precies goed op schijnt, zit er een minimini krasje, ik zag het niet eens, op het zwart, helemaal aan de zijkant. Je kan het amper zien met het blote oog. Dat moet door het dock komen dan.

Ik zei, nou als je dat al weigert, dan komt er niet 1 switch in aanmerking... nou, dat is niet waar zegt ze, want ze heeft achter een hele lading ingeruilde switches liggen. Helemaal perfect zegt ze.

Ik zeg, ik vraag je net of er al mensen hebben omgeruild, nee zei je. Uh.. oh... ja ik dacht dat je iets anders bedoelde bla bla bla.

rant... Dan kan je alles wel weigeren, dat ding ziet er nog heel erg netjes uit.

Dit had ik totaal niet verwacht. Nou.... marktplaats dan maar.

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 19-09-2019 20:57 ]

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-09 20:11
Turfschipper schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:19:

Kwam aan, pak alles uit, en ze gaat het scherm schoonmaken. Ik vraag hebben al veel mensen hun oude switch omgeruild? Nee, haast nog niemand. Ok zeg ik...

Nou, ze bleef maar wrijven, en als je met een lamp er precies goed op schijnt, zit er een minimini krasje, ik zag het niet eens, op het zwart, helemaal aan de zijkant. Je kan het amper zien met het blote oog. Dat moet door het dock komen dan.

Ik zei, nou als je dat al weigert, dan komt er niet 1 switch in aanmerking... nou, dat is niet waar zegt ze, want ze heeft achter een hele lading ingeruilde switches liggen. Helemaal perfect zegt ze.

Ik zeg, ik vraag je net of er al mensen hebben omgeruild, nee zei je. Uh.. oh... ja ik dacht dat je iets anders bedoelde bla bla bla.

*knip* Dan kan je alles wel weigeren, dat ding ziet er nog heel erg netjes uit.

Game Mania zeker? :|

*snip* nee nee ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 19-09-2019 21:01 ]

• sderooij

Gewoon een NEP actie! Kutwinkel!! Dan kan je alles wel weigeren, dat ding ziet er nog heel erg netjes uit.

Anders gewoon lekker houden man :-)

In geval van MP, krijg je alleen maar berichtjes als "Ik heb niet veel geld accepteer je 80 euro?" of "50 euro kom halen zo ben thuis".. :P

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Dat klopt.

De prijs van een Lite.

Nou, zit huis, hem te checken, maar komaan zeg.... je moet wel heel goed kijken hoor. Nouja.. wel balen.

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:54

Gezien je naam en onderschrift waarschijnlijk die janktent in Breda.
Kan je veel beter naar Roosendaal rijden, veel relaxtere gasten.

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 19-09-2019 20:58 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha, Janktent uit Breda haha! Is dat zo ja? Kwam er voor het eerst.

-
*snip* V&A hoort niet op het forum. Bovendien zijn we ook niet van het hele 'als het niet mag, haal dan maar weg, sorry' > het is weinig moeite en je eigen verantwoordelijkheid even Het algemeen beleid door te nemen...

[ Voor 122% gewijzigd door Geronimous op 19-09-2019 20:50 ]

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:39
Diverse webshops hebben Nintendo Ring Adventure beschikbaar voor pre-orders. Vindbaar via o.a. Google Shopping.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• Arunia
@Turfschipper Ik kan me wel voorstellen (advocaat van de duivel) dat ze moeilijk doen. Het is één prijs die ze bieden. Dus als je er al een hele berg van hebt die je niet kwijt raakt ben je gek als bedrijf zijnde dat je er dan ook nog eentje aan neemt met een krasje.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het oprecht vervelend voor je, maar kan het me van de winkel wel voorstellen. een andere GM proberen is altijd een optie natuurlijk.

Andersom heb ik het ook wel eens gehad met een special edition PSP FFVII CC. Voorkant was gekrast door inears in dezelfde hoes. Op zoek naar een nieuw origineel front. Na een mislukte bestelling op eBay (was bekrast wat niet in de advertentie stond) uiteindelijk bij GM uit gekomen na veel bellen. Kom ik daar, vol krassen. Zeg dat dan als er naar gevraagd wordt. Maar goed. Heb ook gewoon goede ervaringen met verschillende locaties, maar heb ze dan ook eigenlijk nooit echt voor omruil nodig gehad. Alhoewel, de 3DS naar 3DS XL en later naar N3DSXL. Eigenlijk geen problemen mee gehad.

• sderooij
Ik heb net toch even met GM gebeld bij mij in de buurt, ze hebben de nieuwe switch nog op voorraad en ik ga toch mijn eigen switch proberen om te ruilen :) voor 80 euro erbij vind ik het toch de poging waard :)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Succes sderooij haha!

Laat svp even weten of het gelukt is, 😊.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage

Gewoon een NEP actie! Kutwinkel!! Dan kan je alles wel weigeren, dat ding ziet er nog heel erg netjes uit.

Om mezelf even te quoten...
BlackMage schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:34:
[...]
Game Mania kan ook moeilijk gaan doen over de inruil. Het is een landelijke actie, dus ze zeggen niet "we hebben genoeg oude Switches dus we hoeven jouwe niet sorry" maar dan komen ze wel met smoesjes dat het door een mini krasje achterop niet verkoopbaar is. Ik heb in het verleden wel eens hardware geprobeerd in te ruilen met zo'n actie, maar dat werd ook geweigerd om onzin.

Met andere woorden: Als je besluit om aan de actie mee te doen, ga er dan niet vanuit dat het ook lukt :P
Omdat ze dat mij toen geflikt hebben (ging toen over PS4 controllers) ga ik ook niet meer naar ze. Eerste wat ik thuis deed was de klantenkaart doorknippen als symbolische wraak :P

Ik snap heel goed waarom ze niet teveel van die dingen willen laten inruilen... want ik zie totaal geen mogelijkheid om er geld mee te verdienen. Used Switches kosten 270 euro, dus 40 euro verschil met inruilprijs. Weinig geld voor zoveel gedoe en risico.

En wie gaat uberhaubt voor een gebruikte die een paar tientjes goedkoper is dan een nieuwe? :P

• doobieters
  • Nu online

Gewoon in Oosterhout proberen. Daar zijn ze altijd heel behulpzaam, maar vaak is het ook maar net wie je treft. De ene is heel relaxed maar de ander echt een mierenneuker. Zijn niet echt de crème de la crème onder de verkoopmedewerkers bij de Game Mania...

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 19-09-2019 20:58 ]

• Cyrax0508
  • Nu online

Op MP ga je het niet voor minder dan € 229,00 kwijtraken denk ik zomaar. Dat aannemen van die tweedehands consoles begrijp ik sowieso niet. Zeker een Switch is hartstikke duur 2dehands bij Gamemania. Dan kopen de mensen toch een nieuwe?

Verwijderd

Misschien gaan ze naar het buitenland, ik roep maar wat, maar ik begrijp het anders ook niet nee.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:47

Ze zullen er wel genoeg hebben. Ik wilde maandag ook nog even de voorwaarden checken voor ik ging ruilen en toen werkte de link al niet meer dus ik ging er eigenlijk vanuit dat de actie al om was.

Nouja het is ook niet dat ik nu vaak last heb van een lege Switch en de enige keer dat hij mee mag is in het vliegtuig en dan hang ik er wel een batterij aan. Misschien zet ik hem nog weleens te koop voor wat minder en dan zien we wel wat ik er voor kan krijgen.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Cyrax0508 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:52:
[...]

Op MP ga je het niet voor minder dan € 229,00 kwijtraken denk ik zomaar. Dat aannemen van die tweedehands consoles begrijp ik sowieso niet. Zeker een Switch is hartstikke duur 2dehands bij Gamemania. Dan kopen de mensen toch een nieuwe?
Echt geen idee, zit een nieuwe flipgrip bij, wie weet. Maar ik zou het zelf nooit doen eerlijk gezegd. Dan wil ik toch liever een nieuwe. Maar ja, als je misschien kinderen hebt. Een nieuwe ziet er dan na 1 dag slechter uit dan die van mij haha.

[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 18-09-2019 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
tegen mij zei die knaap dat in principe de actie nu voor de lite versie is, maar dat ik vooralsnog kan gaan voor de "oude" actie. Maar ipv 75 bijleggen wordt het 80 euro. Die 5 euro extra overleven we wel :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meister Sachs schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:35:
[...]

Waar kun je SMM2 incl. jaarabonnement Nintendo Online kopen? Kan het namelijk niet vinden.

Edit: Oeps, niet goed gekeken. Bij de fysieke Limited Edition krijg je er een jaarabonnement bij. Denk dat ik het jaarabonnement maar los koop.
Dit kan ook gewoon digitaal!

een nieuwe evolutie voor Farfetch'd!

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 18-09-2019 19:03 ]

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Torchlight II veel plezier mee gehad, maar nu ben ik er even helemaal klaar mee!!! :(

Met mijn eerste karakater zit ik nu vast in Mapworks, ik kan er niet meer uit teleporteren naar de gewone spelwereld (geen locatie beschikbaar in het keuze menu).
Heb de game met dat karakter pas 1 keer uitgespeeld en zou nu in New Game+ moeten zitten, echter volgens de game ben ik al bij New Game++++ (wat in feite nog lang niet kan).

Anyway, ik dacht dus oke, dan wacht ik wel tot ze met een patch komen en begin gewoon opnieuw met een ander karakter, hiermee was ik ondertussen op level 31.
Als ik nu de game laad komt er de melding: 'The software was closed because an error occured', hiermee kan ik dus ook niet meer mee verder voorlopig :-(

• Meister Sachs
Dat is helemaal handig, bedankt voor de link!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik ben stiekem zo hyped voor Pokémon Sword (En nu met de Sirfetch'd melding extra blij dat ik Sword pre-ordered heb) ..
Op Pokemon Let's Go na heb ik al lang niet meer zo uitgekeken naar een Pokemon game!

(Na Silver/Gold heb ik eigenlijk alleen Fire Red nog gespeeld, rest allemaal geskipped)

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
WenJam schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:34:
Torchlight II veel plezier mee gehad, maar nu ben ik er even helemaal klaar mee!!! :(

Met mijn eerste karakater zit ik nu vast in Mapworks, ik kan er niet meer uit teleporteren naar de gewone spelwereld (geen locatie beschikbaar in het keuze menu).
Heb de game met dat karakter pas 1 keer uitgespeeld en zou nu in New Game+ moeten zitten, echter volgens de game ben ik al bij New Game++++ (wat in feite nog lang niet kan).

Anyway, ik dacht dus oke, dan wacht ik wel tot ze met een patch komen en begin gewoon opnieuw met een ander karakter, hiermee was ik ondertussen op level 31.
Als ik nu de game laad komt er de melding: 'The software was closed because an error occured', hiermee kan ik dus ook niet meer mee verder voorlopig :-(
Het is inderdaad heel jammer. Dit had een super goede tegenhanger van diablo 3 kunnen zijn, maar na dezelfde soort ervaringen ben ik toch weer terug op diablo 3. Het is gewoon qua functionaliteit, stabiliteit en mogelijkheden veruit de beste in zijn genre op consoles en dus ook de switch. Alleen al de mogelijkheid voor couch-coop is een enorme plus die de concurrentie jammer genoeg niet biedt.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

GM heeft nu al de pre-order van de BOTW sequal online xD :/

https://www.gamemania.nl/...breath-of-the-wild-sequel

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-09 19:06
Nog mensen die links awakening al ergens hebben kunnen oppikken? Vroeger kon je games nog wel eens voor de release ergens ophalen. Maar tegenwoordig lijkt dat nagenoeg niet meer voor te komen.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

• Cyrax0508
  • Nu online
Hmmm, bol kan de LE niet leveren. Dat zeggen ze niet letterlijk maar ik kreeg een mail. Dat het artikel nu ter voorbereiding wordt ingepakt en morgen (releasedag) wordt verzonden? Normaal krijg ik nooit een mail dat ze het pakket ter voorbereiding wordt ingepakt en morgen verzonden. Ja, 1x eerder gehad en toen hadden ze gewoon teveel pre-orders aangenomen en konden ze niet leveren. Contact met ze opgenomen en hij kon (wilde) niet zeggen of ze hem binnen hadden. Kon hij niet zien zei hij. Ik voel hem aankomen.......

[ Voor 88% gewijzigd door Cyrax0508 op 19-09-2019 12:27 ]

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Kaasje123 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:40:
[...]

Het is inderdaad heel jammer. Dit had een super goede tegenhanger van diablo 3 kunnen zijn, maar na dezelfde soort ervaringen ben ik toch weer terug op diablo 3. Het is gewoon qua functionaliteit, stabiliteit en mogelijkheden veruit de beste in zijn genre op consoles en dus ook de switch. Alleen al de mogelijkheid voor couch-coop is een enorme plus die de concurrentie jammer genoeg niet biedt.
Misschien dat ik Diablo III nog ooit een keer oppik ergens. vroeger ook gespeeld op de PS3.
Voorlopig kan ik nog wel even vooruit met games die ik nog wil spelen en komende releases :)

• Piet_Piraat7
ZuidJ schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:47:
Nog mensen die links awakening al ergens hebben kunnen oppikken? Vroeger kon je games nog wel eens voor de release ergens ophalen. Maar tegenwoordig lijkt dat nagenoeg niet meer voor te komen.
Nee helaas, ik hoop dat de postbode zsm morgen komt en Zelda door de bus doet :)

Zit te twijfelen om Ring Fit te halen voor de Switch, maar 80 euro is wel aan de prijs voor zo'n ring en been-strap (verwacht niet veel diepgang in de game zelf).

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
(jarig!)
Cyrax0508 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:07:
Hmmm, bol kan de LE niet leveren. Dat zeggen ze niet letterlijk maar ik kreeg een mail. Dat het artikel nu ter voorbereiding wordt ingepakt en morgen (releasedag) wordt verzonden? Normaal krijg ik nooit een mail dat ze het pakket ter voorbereiding wordt ingepakt en morgen verzonden. Ja, 1x eerder gehad en toen hadden ze gewoon teveel pre-orders aangenomen en konden ze niet leveren. Contact met ze opgenomen en hij kon (wilde) niet zeggen of ze hem binnen hadden. Kon hij niet zien zei hij. Ik voel hem aankomen.......
Welke LE niet?

Want als je Zelda bedoelt dan zie je gewoon in je account bij bestellingen een track and trace code, die van mij wordt morgen bezorgd.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Arunia
@Cyrax0508 Ik kreeg een mail dat hij morgen gaat komen. Daarnaast in mijn account staat er ook dat hij morgen gaat komen. Enige aan die mail is dat er een groot uitroepteken bij staat. Wilde dat in de review nog aangeven, maar daar krijg je alleen de kans om positief aan te geven. Schoot niet echt op.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:57

The Chosen One

Zie signature!

Er zit geen limiet voor wat ik kan zien aan die €99,- voucher? Staan wel 5-8 bij die interessant zijn. Alleen de vraag nog ze nog ergens goedkoper te koop zijn( of 2e hands natuurlijk).

https://ec.nintendo.com/BE/nl/pretickets/70020000000081

Maar eerst mezelf nog overtuigen om een Switch te halen. :+

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 19-09-2019 13:27 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Cyrax0508
  • Nu online
henkyyyyyyy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:19:
[...]

Welke LE niet?

Want als je Zelda bedoelt dan zie je gewoon in je account bij bestellingen een track and trace code, die van mij wordt morgen bezorgd.
De LE niet. Ik heb alleen een mail ontvangen dat hij wordt voorbereid en morgen wordt verzonden. Anderen hebben inmiddels een tweede mail met T&T code gehad. Ook in mijn account geen T&T code gezien bij de bestelling. Waarschijnlijk krijg ik ook vandaag nog wel een T&T code.

Ik heb al eens eerder zoiets gehad en toen kreeg ik mijn LE niet. Vandaar dat ik dacht dat Bol misschien weer eens teveel pre-orders had aangenomen. Maar ik blijf rustig ademen voor nu :+

@Arunia

Ik heb alleen nog de eerste mail met dat grote uitroepteken gehad en het bericht dat hij morgen wordt verzonden.

[ Voor 7% gewijzigd door Cyrax0508 op 19-09-2019 13:29 ]

• Arunia
@Cyrax0508 Dan zitten we op dezelfde stap. Maar ik ga er even vanuit dat ze wel geteld hebben hoeveel ze er binnen hebben en hoeveel preorders er zijn.

En anders haal ik morgen gewoon een niet LE versie ergens hier in de winkel of iets. Vind de LE wel leuk, maar ook weer niet perse zo leuk. Als ik hem toch opgestuurd krijg ben ik er wel blij mee.

[ Voor 39% gewijzigd door Arunia op 19-09-2019 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Arunia schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:33:
@Cyrax0508 Dan zitten we op dezelfde stap. Maar ik ga er even vanuit dat ze wel geteld hebben hoeveel ze er binnen hebben en hoeveel preorders er zijn.

En anders haal ik morgen gewoon een niet LE versie ergens hier in de winkel of iets. Vind de LE wel leuk, maar ook weer niet perse zo leuk. Als ik hem toch opgestuurd krijg ben ik er wel blij mee.
Zo zit ik er ook in. Ik begreep dat er veel meer mensen zijn die de mail kregen die wij kregen en nu ondertussen een T&T code hebben dat het artikel is verzonden. Dat zal bij ons ook wel het geval zijn. Zo niet, dan koop ik de gewone versie gewoon en ga ik even zeuren en klagen bij Bol zodat ik weer een kortingscode krijg :+

• Piet_Piraat7
IGN review van Zelda staat online :) een 9.4

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:35

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:18:
IGN review van Zelda staat online :) een 9.4
TE LAAG!

DAT MOET HOGER!

ben vooral benieuwd naar de performance want de demo's draaiden nog op 30FPS :$

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

De eerste Ring Fit Adventure pre-orders komen langzaam online:

https://www.budgetgaming.nl/switch/ring+fit+adventure.html

Vooralsnog overal €80 voor game + Ring Fit

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Touchdomex schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:25:
[...]

TE LAAG!

DAT MOET HOGER!

ben vooral benieuwd naar de performance want de demo's draaiden nog op 30FPS :$
https://www.metacritic.co...-awakening/critic-reviews

gemiddels een 8,8 gebaseerd op 59 reviews. Goede score dus. :)

• schumi1986
The Chosen One schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:26:
Er zit geen limiet voor wat ik kan zien aan die €99,- voucher? Staan wel 5-8 bij die interessant zijn. Alleen de vraag nog ze nog ergens goedkoper te koop zijn( of 2e hands natuurlijk).

Via bekende key sites zijn bijna alle Nintendo games voor 45 euro te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

The Chosen One schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:26:

schumi1986 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:58:
[...]

Via bekende key sites zijn bijna alle Nintendo games voor 45 euro te krijgen
Of je doet het zo:
BeZaX schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:03:
Voor mensen die graag digitale games kopen en een online nintendo abonnement hebben:

- Diverse sites bieden nu eShop kaarten van 35 voor 30 euro aan. Bijvoorbeeld: CDkeys.
- Koop 3 kaarten voor 90 euro (ter waarde van 105 euro).
- Voeg de kaarten toe aan je Nintendo wallet.
- Koop de bundel met twee game vouchers (+ 495 gold coins) voor 99 euro.
- Verzilver je game vouchers voor games zoals: Luigi's Manson, Zelda: Links' Awakening, Pokémon Sword/Shield.

Voor 90 euro heb je dus 2 spellen en nog 10,95 (6 euro + 495 gold coins) in je wallet.

• schumi1986
.

[ Voor 143% gewijzigd door schumi1986 op 19-09-2019 16:35 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

schumi1986 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:31:
[...]

Kan idd ook. Alleen zijn lang niet altijd de eshop cards gunstig geprijst of op voorraad.
Ik heb ze bij CDkeys tot nu toe altijd voor 29.99 gezien, en nooit out of stock :P

• schumi1986
Darkfreak schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:32:
[...]

Ik heb ze bij CDkeys tot nu toe altijd voor 29.99 gezien, en nooit out of stock :P
Probeer ze nog maar eens te vinden dan..

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

schumi1986 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:34:
[...]

Probeer ze nog maar eens te vinden dan..
https://www.cdkeys.com/ni...nintendo-eshop-card-30-eu

Gewoon de link die ik in mijn quote heb staan.

• schumi1986
Hee badankt man!

Was ze eerder vandaag nog aan het zoeken maar kon ze niet meer vinden.. Ze staan dus onder 3ds games _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

schumi1986 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:36:
[...]

Hee badankt man!

Was ze eerder vandaag nog aan het zoeken maar kon ze niet meer vinden.. Ze staan dus onder 3ds games _/-\o_
Haha, ja beetje raar.
Mijn gok is dat ze toen onder die categorie toegevoegd zijn, en gewoon nooit aan de nieuwe toegevoegd zijn.
Ze werken wel gewoon als eShop tegoed voor de Nintendo eShop die ook op de Switch staat :)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:47

Zelda dus installeren op het interne geheugen als je de optie hebt. Mag hopen dat ze dit nog gaan fixen voor zo’n premium prijs.

[ Voor 25% gewijzigd door Beakzz op 19-09-2019 17:42 ]

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:27
Een nieuwe en laatste update mbt reparatie van mijn driftproblemen. Uiteindelijk is ook mijn rechter joy-con gerepareerd. Gisteren zijn we ook gebeld en te horen gekregen dat ze bij de vorige reparatie vergeten waren om het kabeltje aan te sluiten en daardoor de joy-con niet werkte.

Anyway eindelijk gefixed, kids zijn weer blij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
ZuidJ schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:47:
net opgehaald bij bmmgames.nl in Beverwijk ;-)

Zie jullie met een paar dagen :D :9~
Pagina: 1 ... 27 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic