• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-09 19:06
sderooij schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:14:
[...]

net opgehaald bij bmmgames.nl in Beverwijk ;-)

Zie jullie met een paar dagen :D :9~
Dat is helaas te ver, pik de game morgen wel op in Utrecht. Wilde net nog even in de stad kijken maar denk dat ik toch van een koude kermis thuis zal komen.

[ Voor 41% gewijzigd door ZuidJ op 19-09-2019 18:49 ]

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:16
Nu ik toch wat meer games digitaal ga aanschaffen moet ik maar een SD kaartje kopen. Ik las ergens dat de snelheid heel belangrijk is? En welke zijn sept 2019 aan te raden? Hoef denk niet enorm grote kaart te hebben maar weet niet welke ik nodig heb?

deze gekocht pricewatch: Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 200GB + SD-... 200 gb variant voor 28 euro. top

[ Voor 41% gewijzigd door TweakerVincent op 19-09-2019 19:28 ]

• ZuidJ
Ik zie op de site bij toychamp dat hij bij enkele vestigingen op voorradig staat. Misschien toch even langs rijden..

• TweakerVincent
ZuidJ schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:15:
Ik zie op de site bij toychamp dat hij bij enkele vestigingen op voorradig staat. Misschien toch even langs rijden..
gewoon cdkeys kopen, 45 euro digitaal.

• ZuidJ
TweakerVincent schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:28:
[...]

gewoon cdkeys kopen, 45 euro digitaal.
Ik heb de spellen op de switch liever fysiek. Ze wilde hem niet meegeven dus helaas nog een dag wachten met spelen.

• TweakerVincent
ZuidJ schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:10:
[...]

Ik heb de spellen op de switch liever fysiek. Ze wilde hem niet meegeven dus helaas nog een dag wachten met spelen.
Ik heb 8 games ook digitaal maar wordt moe van dat gekloot met wisselen kaartjes. EN dat geneuzel dat ik meldingen krijg dat de kaart er niet goed in zit.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
TweakerVincent schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:11:
[...]

Ik heb 8 games ook digitaal maar wordt moe van dat gekloot met wisselen kaartjes. EN dat geneuzel dat ik meldingen krijg dat de kaart er niet goed in zit.
Tweaker in je naam hebben en dan moeite hebben om een cartridge er juist in te laten glijden....

Echt nog nooit gehad, die melding

• TweakerVincent
Cyrax0508 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:34:
[...]

Tweaker in je naam hebben en dan moeite hebben om een cartridge er juist in te laten glijden....

Echt nog nooit gehad, die melding
ik 50% van de tijd. Ik moet hem echt hard erin duwen wil ik die melding niet krijgen...
Ik heb die melding een enkele keer gehad, maar 50% van de tijd klinkt niet goed.
Ik koop zelf alles fysiek, uitzonderingen zijn Sonic Mania en Hollow Knight, maar Hollow Knight was zo goedkoop dat ik het maar digitaal heb aangeschaft, maar wacht nog steeds op de (complete) fysieke release.

• ZuidJ
Als ik hem digitaal aanschaf via cd-keys kan ik hem zeker pas vanavond om 12 uur spelen? Eigenlijk geen zin morgen weer naar Gamemania te rijden(heb nog voucher van 30eu).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tussen de release van Link's Awakening en de Switch Lite mogen we niet vergeten dat dit
vandaag releast:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
JackAvery schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:57:
Tussen de release van Link's Awakening en de Switch Lite mogen we niet vergeten dat dit
vandaag releast:

[YouTube: Untitled Goose Game - Launch Day Trailer - Out Today, September 20th!]
Haha, die ziet er wel heel grappig uit. Enig idee wat hij gaat kosten? Op Nintendo.nl staat dat hij nog niet uit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:35
claudior schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:52:
[...]

Haha, die ziet er wel heel grappig uit. Enig idee wat hij gaat kosten? Op Nintendo.nl staat dat hij nog niet uit is.
Nintendo.com toont $20, zal wel €20 worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:45
Hij is nu beschikbaar en tot 04-10-2019 is hij €14,99.

Untitled Goose Game:
https://www.nintendo.nl/G...d-Goose-Game-1437769.html

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
claudior schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:52:
[...]

Tot 4 oktober zelfs te krijgen voor €14,99, daarna €19,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:26
De verzending van Zelda heeft vertraging opgelopen, zou vandaag moeten komen. Lekker is dat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik haal hem gewoon morgen in de winkel op :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:15:
De verzending van Zelda heeft vertraging opgelopen, zou vandaag moeten komen. Lekker is dat :(
Waar besteld?

[ Voor 17% gewijzigd door Cyrax0508 op 20-09-2019 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
bol.com, de zending is binnen maar hij gaat maar niet door het sorteerproces..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:20:
[...]

Weird zeg. Ik heb hem ook besteld bij Bol.com. De gewone versie of de LE? Bij mij is in elk geval de bezorger onderweg met de LE en de Amiibo (die ik bij een andere winkel had besteld). Beide artikelen staan dan weer wel op een tijdsvak waar je u tegen zegt: tussen 18.00 en 19.50.

Begrijp ik nou goed dat je niet werkelijk een bericht van bol of PostNL hebt gehad? Ik heb zo vaak gehad dat het appje zegt dat hij nog niet in het sorteerproces zit en dat een paar uur later het appje aangeeft dat hij al bezorgd is.

[ Voor 19% gewijzigd door Cyrax0508 op 20-09-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:04
[...]

Ja lang leve Bol.com en brievenbus post dat is echt een drama.
Ooit probeerde ze de CE van WOW als brievenbus post te versturen |:(

Update zojuist van sorteer nog in sorteer process naar afgeleverd :) wordt een leuke avond

[ Voor 11% gewijzigd door Woolfy681 op 20-09-2019 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Cyrax0508 vreemd, bij mij blijft die staan op "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces."

Gewone versie ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Bereid jullie maar voor op 3 logo's op de voorkant van de CE. Waaronder de Duits USK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Laatst online: 11:32
[...]

Dat zei de post nl app bij mij ook vanochtend. Inmiddels issie gewoon binnen :) das altijd als ik brievenbuspost verwacht van bol.com, wel altijd alsnog gewoon optijd geleverd.

Inmiddels zelda en lego jurassic world binnen, kan weer even vooruit! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:23
Wordt geen Zelda voor mij. We hebben u gemist. We komen morgen... Nahja. Dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Inverted_World schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:10:
[...]

Dat zei de post nl app bij mij ook vanochtend. Inmiddels issie gewoon binnen :) das altijd als ik brievenbuspost verwacht van bol.com, wel altijd alsnog gewoon optijd geleverd.

Inmiddels zelda en lego jurassic world binnen, kan weer even vooruit! :*)
Vond Lego Jurassic World niet zo spannend. Heb die toen op de Wii U gespeeld maar kon bij mij niet het Jurassic Park gevoel oproepen. Gameplay is te simpel en te liniair. Dan vind ik Lego City Undercover een veel toffere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
doobieters schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:21:
[...]

Vond Lego Jurassic World niet zo spannend. Heb die toen op de Wii U gespeeld maar kon bij mij niet het Jurassic Park gevoel oproepen. Gameplay is te simpel en te liniair. Dan vind ik Lego City Undercover een veel toffere game.
Eens ik vind lego city ook de beste game vanwege de openwereld vibe. Zou geweldig zijn als daar eens een sequel op komt. Alle andere lego games zijn vrijwel linear, maar alsnog zeer vermakelijk om even met vriendin te spelen of iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Inverted_World Het deel voor de 3DS volgens mij is een prequel van het deel op de WiiU en Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Arunia schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:20:
Wordt geen Zelda voor mij. We hebben u gemist. We komen morgen... Nahja. Dan niet.
Leveren ze hem niet gewoon bij de buren af dan? Doen ze bij mij wel altijd. Kwamen ze ook in het tijdsvak? Bij mij staat er tussen 18.00 en 19.50, dan ben ik ook thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Cyrax0508 ze kwamen wel in het tijdvak en normaal gaat het ook wel naar de buren. Maar nu blijkbaar niet. Ach ja. Zie het morgen wel. Kan er dan omheen plannen en vanavond een filmpje of een ander spel. Komt zeker goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Arunia schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:47:
@Cyrax0508 ze kwamen wel in het tijdvak en normaal gaat het ook wel naar de buren. Maar nu blijkbaar niet. Ach ja. Zie het morgen wel. Kan er dan omheen plannen en vanavond een filmpje of een ander spel. Komt zeker goed.
Snap ik. Ik heb ook helemaal geen tijd om vanavond of morgen (en zondag ook niet trouwens) te kunnen gamen. Waarom ik dan toch zo eager ben om de LE binnen te krijgen is mij een volkomen raadsel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:30
De performance van Zelda vind ik toch wel echt bedroevend, de framedrops in docked modus zijn echt enorm storend en halen je echt uit het spel kwa immersie.. ik hoop op een patch asap..

De soundtracks zijn echt van een enorm hoog niveau, echt een genot om naar te luisteren!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Tiwazz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:31:
De performance van Zelda vind ik toch wel echt bedroevend, de framedrops in docked modus zijn echt enorm storend en halen je echt uit het spel kwa immersie.. ik hoop op een patch asap..

De soundtracks zijn echt van een enorm hoog niveau, echt een genot om naar te luisteren!
Geen last van. Wel in begin van blur effect bij randen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:51
TweakerVincent schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:43:
[...]

Geen last van. Wel in begin van blur effect bij randen
Loop in Mable Village even een random huisje uit en de framerate zakt dan gigantisch. Na enkele seconden herstelt het pas.

Hoop ook dat hier snel een patch voor komt, vind dit behoorlijk slecht.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Raem schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:17:
[...]

Loop in Mable Village even een random huisje uit en de framerate zakt dan gigantisch. Na enkele seconden herstelt het pas.

Komt door de wissel in dynamic resolution.. Dat zorgt voor die dips helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Raem schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:17:
[...]

ik ken het maar stoort mij absoluut niet. (en jij ik heb een 34 inch ultrawide met 120 hz)

[ Voor 6% gewijzigd door TweakerVincent op 20-09-2019 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
Zo Zelda aangeschaft via de Nintendo website en als ik dadelijk 23 uur thuis kom van het werk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Laatst online: 22-09 20:24
Turfschipper schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:19:
Nou..... mijn Switch is geweigerd. PFFFF!!!

Kwam aan, pak alles uit, en ze gaat het scherm schoonmaken. Ik vraag hebben al veel mensen hun oude switch omgeruild? Nee, haast nog niemand. Ok zeg ik...

Nou, ze bleef maar wrijven, en als je met een lamp er precies goed op schijnt, zit er een minimini krasje, ik zag het niet eens, op het zwart, helemaal aan de zijkant. Je kan het amper zien met het blote oog. Dat moet door het dock komen dan.

Ik zei, nou als je dat al weigert, dan komt er niet 1 switch in aanmerking... nou, dat is niet waar zegt ze, want ze heeft achter een hele lading ingeruilde switches liggen. Helemaal perfect zegt ze.

Ik zeg, ik vraag je net of er al mensen hebben omgeruild, nee zei je. Uh.. oh... ja ik dacht dat je iets anders bedoelde bla bla bla.

[mbr]rant...[/] Dan kan je alles wel weigeren, dat ding ziet er nog heel erg netjes uit.

Dit had ik totaal niet verwacht. Nou.... marktplaats dan maar.
Je moet volgens mij gewoon geluk hebben met de persoon die achter de Gamemania toonbank staat (althans er vanuit gaande dat je switch in goede staat is, als er diepe krassen en beschadigingen zijn dan snap ik de weigering wel).

Ik had vandaag dat geluk wel, mijn oude switch heb ik zonder problemen kunnen inruilen voor een grijze Lite. Het is echt een mooi ding, doet me een beetje denken aan de Vita. Het is nu echt de handheld waar ik altijd van droomde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiwazz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:31:

Blijkbaar zou het iets beter zijn als men een digitale kopie op het interne geheugen installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:30
JackAvery schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:13:
[...]

Blijkbaar zou het iets beter zijn als men een digitale kopie op het interne geheugen installeert.
Maakt iets of wat verschil inderdaad, de framedrops duren dan wat minder lang maar gebeuren nog steeds oo dezelfde momenten.

Ik ken de game al, dus ben inmiddels best ver. Verwacht hem uitgespeeld te hebben voor er een fix is (als die überhaupt komt). Als er een fix is doe ik de moeilijkere run.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Paar uur geleden mijn limited edition van Links Awakening opgehaald bij Game Mania (had niet verwacht dat ik die zou krijgen want ik was op een wachtlijst gezet, maar geluk gehad). Lachen game, had ik nog niet eerder gespeeld. Heel schattige graphics. Af en toe wel wat framedrops wat best irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Arunia schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:56:
@Inverted_World Het deel voor de 3DS volgens mij is een prequel van het deel op de WiiU en Switch.
Is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@doobieters tja, zelfde wereld etc alleen dan het verhaal voor de WiiU en switch versie.
Is wel minder krachtige hardware, maar loopt verder prima. Is al even geleden dat ik hem opgestart heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JackAvery schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:13:
[...]

Ben wel benieuwd of ze het nog gaan veranderen want voor zover ik heb gelezen gaat het echt om een keuze in hoe ze de frames laden. Althans volgens de analyse van digital foundry.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71KFvX7p4-L._SL1235_.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.budgetgaming.nl/phtu/phpThumb.php?src=http://www.curve-digital.com/assets/games/38/narcos_rotc_screenshot_03.png&hash=6ac072bb4b3fb97727c1bda5956b1ef8

Afbeeldingslocatie: https://www.budgetgaming.nl/phtu/phpThumb.php?src=http://www.curve-digital.com/assets/games/38/narcos_rotc_screenshot_05.png&hash=00ba878facf37cea5e3c5285b4009e05

Afbeeldingslocatie: https://www.budgetgaming.nl/phtu/phpThumb.php?src=http://www.curve-digital.com/assets/games/38/narcos_rotc_screenshot_07.png&hash=29cb6839332e906cfb0fc3fb7495c180

Afbeeldingslocatie: https://www.budgetgaming.nl/phtu/phpThumb.php?src=http://www.curve-digital.com/assets/games/38/narcos_rotc_screenshot_08.png&hash=4ed591c73a2469a323beee2c9131f512

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71vtvoCcKAL._SL1500_.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door doobieters op 20-09-2019 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
Iemand hier Grid Autosport al gespeeld? Ik ben absoluut geen expert in racegames, maar ik vind het gat tussen rookie en professional wel heel groot. Op rookie win ik alles met een straatlengte voorsprong, op professional kom ik niet eens in de middenmoot.

Edit: ik bedoel niet de algehele rookie/professional instelling, maar de AI difficulty.

[ Voor 15% gewijzigd door kadoendra op 20-09-2019 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Vond dat filmpje wat eerder gepost werd er wel geinig uitzien, ga het wel in de gaten houden. Misschien wel leuke game om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

Heb vandaag mijn LE van Link's Awakening ontvangen van bol.com bezorgt door postnl. :)

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
kadoendra schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 21:04:
Iemand hier Grid Autosport al gespeeld? Ik ben absoluut geen expert in racegames, maar ik vind het gat tussen rookie en professional wel heel groot. Op rookie win ik alles met een straatlengte voorsprong, op professional kom ik niet eens in de middenmoot.

Edit: ik bedoel niet de algehele rookie/professional instelling, maar de AI difficulty.
Wat gebruik je om te remmen en gas te geven? De rechter thumbstick of een GC controller? Kan mij namelijk voorstellen dat je tijd verliest in langzame bochten en te hard remt als je enkel volop kan remmen en gassen. In Mario Kart heb je dat niet nodig, want dan drift je de bochten door, maar bij een arcadesim is het ontbreken van analoge triggers echt een handicap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:09
Iemand een Switch Lite gekocht vandaag? Ervaringen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
doobieters schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:55:
Bereid jullie maar voor op 3 logo's op de voorkant van de CE. Waaronder de Duits USK.
Dat is toch al tijden zo op CE's/LE's ?
Is gewoon 1 box art voor heel EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Echt weer zo een typisch kinderachtige Nintendo game: Narcos.

😂

Ik ben een grote fan van die serie, al meer dan tien keer alle seizoenen gezien. Maar tsja... weinig hoop dat dit een goede game wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Turfschipper schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 22:44:
Echt weer zo een typisch kinderachtige Nintendo game: Narcos.

😂

Ik ben een grote fan van die serie, al meer dan tien keer alle seizoenen gezien. Maar tsja... weinig hoop dat dit een goede game wordt.
Kinderachtige Nintendo game _/-\o_ 8)7 Het is niet eens een Exclusive en het lijkt op een kloon van Xcom. Ook weinig hoop dat dit goed wordt, maar voor de rest volg ik je totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swagdomex schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:16:
[...]

Ben wel benieuwd of ze het nog gaan veranderen want voor zover ik heb gelezen gaat het echt om een keuze in hoe ze de frames laden. Althans volgens de analyse van digital foundry.
Deze video (gastcontributie bij GameXplain) en forumpost (post 2)van dezelfde persoon zijn erg inzichtelijk over hoe Nintendo het probleem zou kunnen oplossen. Of Grezzo ervoor kiest dit te doen, is iets anders natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
De demo van ori and the blind forest draait als een zonnetje. De hele game komt er bij mij wel in, maar mijn hemel wat een boatload aan games deze en de volgende maand zeg... Mijn salaris is al uitgegeven voor ik het heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Ik ben gelukkig zeer kieskeurig met wat ik koop want belange niet alles trekt mijn aandacht :P
Als er zo een video is met '' 10 best Switch games coming this month '' dan moeten al de sterren al op 1 lijn staan als ik er daar tops 2 van de 10 van ga kopen :)

Als je iemand bent die bijna elke game koopt die uit komt dan zijn het zware tijden ja :P

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JackAvery schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:08:
[...]

Deze video (gastcontributie bij GameXplain) en forumpost (post 2)van dezelfde persoon zijn erg inzichtelijk over hoe Nintendo het probleem zou kunnen oplossen. Of Grezzo ervoor kiest dit te doen, is iets anders natuurlijk :)
Wie weet komt het dan nog met een update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exo81
  • Laatst online: 22-09 20:24
NeuroticaPills schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 22:14:
Iemand een Switch Lite gekocht vandaag? Ervaringen? :-)
Gister heb ik m’n oude switch ingeruild voor de Lite bij GameMania. De Lite vind ik echt super; beeld lijkt veel helderder en scherper te zijn. De Lite ligt heel goed in de hand, veel beter dan de oude switch en het klinkt misschien raar maar de knoppen drukken ook fijner in. En daarnaast vind ik de Lite ook gewoon mooier.

Als je net als ik de switch puur aks handheld gebruikt dan is de Lite echt perfect!

• doobieters
  • Nu online
Zijn er hier nog mensen die interesse hebben in Baldur's Gate 1/2 op de Switch?

Lijkt me heerlijk om die klassiekers on the go bij te hebben. Hopen dat het een goede port betreft.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:05
Net mijn oude switch ingeruild voor de revisie, en wow dat voelt anders aan zeg. Veel steviger en beeld toch wat warmer dan de vorige. Ze hebben niet eens echt naar het scherm gekeken ... prima service bij game mania Heerhugowaard :-)

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 21:50
doobieters schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:09:

Lijkt me heerlijk om die klassiekers on the go bij te hebben. Hopen dat het een goede port betreft.
BG heb ik inmiddels al drie keer gekocht... Twee keer op pc en nogmaals op mijn Android tablet/phone. Dus in dit geval voegt de Switch versie niet veel meer toe.

Misschien ooit in de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 20:01
doobieters schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:09:

Anders moet je eens kijken naar Divinity als je fan zijt van bulders gate.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Exo81 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 10:33:
[...]

Gister heb ik m’n oude switch ingeruild voor de Lite bij GameMania. De Lite vind ik echt super; beeld lijkt veel helderder en scherper te zijn. De Lite ligt heel goed in de hand, veel beter dan de oude switch en het klinkt misschien raar maar de knoppen drukken ook fijner in. En daarnaast vind ik de Lite ook gewoon mooier.
Vooral de d-pad op de joycon van de originele Switch zuigt. Mortal Kombat 11 speel ik met d-pad en dat gaat op de Pro Controller zoveel beter. Dus MK11 zal voor mij persoonlijk op rrn Lite beter spelen. Jammer dat er geen dockingoptie op dat ding zit. Of zou er nog wat komen via usb-c?

• Inverted_World
MiAnVaSa schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:48:
[...]

Eens en cross-save met PC. Larian studios is in mijn boekje gewoon de tofste game studio van dit moment.

Check ook hier hoe ze cross save voor de switch met valve hebben geregeld :P

• doobieters
  • Nu online
MiAnVaSa schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:48:
[...]

Zeker een aanrader! Ik heb deel 1 en 2 al op de Xbox One.. Zijn echte top games! _/-\o_ Ik kijk ook erg uit naar BGIII. :)
JK schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:01:
[...]

Vooral de d-pad op de joycon van de originele Switch zuigt. Mortal Kombat 11 speel ik met d-pad en dat gaat op de Pro Controller zoveel beter. Dus MK11 zal voor mij persoonlijk op rrn Lite beter spelen. Jammer dat er geen dockingoptie op dat ding zit. Of zou er nog wat komen via usb-c?
Nee, dat komt niet meer. Er ontbreekt hardware (weet zo even niet meer wat precies) waardoor docking onmogelijk is gemaakt.

[ Voor 50% gewijzigd door doobieters op 21-09-2019 15:45 ]

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Even snel wat commentaar op AI: The Somnium files: ik heb 't nu een paar uurtjes zitten spelen, en tot zo ver lijkt het echt een easy recommendation voor fans van de Ace Attorney games (en ik neem aan de Zero Escape games, maar die heb ik helaas niet gespeeld).

Post er later nog wat meer over, plus over de indies die ik dit weekend gedownload heb, maar nu snel weer verder achter een serial killer aan..

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierraPapa
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08 13:50
Gisteren ook de Lite gekocht. Mijn eerste Nintendo sinds de Wii. Mooi apparaat, ik heb er direct Breath of the Wild bijgekocht. Enige nadeel tot nu toe is het ontbreken van bluetooth. Toch maar een dongle kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sméagol schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 22:03:
(en ik neem aan de Zero Escape games, maar die heb ik helaas niet gespeeld).
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bBRuC9n.png

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Drizzle
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Afgelopen vrijdag heb ik de Switch Lite gekocht. Heb lang getwijfeld of dit wel een goed plan was, omdat ik mijn ps3, ps4 en psvita eigenlijk veel te weinig gebruik tegenwoordig. Ik heb geen ervaring met andere Nintendo consoles dus ik weet ook niet beter dat de Switch voor mij alleen hand-held is (geen vergelijkingsmateriaal). Ik heb meteen Zelda LA en Donkey Kong Country: Tropical Freeze erbij gekocht en ik moet zeggen dat ik de Switch toch wel een prachtig apparaat vind! _/-\o_ Het beeld van het 5,5" scherm is erg mooi en beide spellen zien er prachtig uit! Geen spijt dus tot op heden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Mr Drizzle schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:05:
Afgelopen vrijdag heb ik de Switch Lite gekocht. Heb lang getwijfeld of dit wel een goed plan was, omdat ik mijn ps3, ps4 en psvita eigenlijk veel te weinig gebruik tegenwoordig. Ik heb geen ervaring met andere Nintendo consoles dus ik weet ook niet beter dat de Switch voor mij alleen hand-held is (geen vergelijkingsmateriaal). Ik heb meteen Zelda LA en Donkey Kong Country: Tropical Freeze erbij gekocht en ik moet zeggen dat ik de Switch toch wel een prachtig apparaat vind! _/-\o_ Het beeld van het 5,5" scherm is erg mooi en beide spellen zien er prachtig uit! Geen spijt dus tot op heden :)
Welkom bij de club, en geniet van je apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

De games hadden altijd m'n interesse, maar in die tijd dat de eerste uit kwam had ik minder te besteden aan games, vandaar dat ik nog een backlog van games voor de Wii en DS heb, en überhaupt geen 3DS (of WiiU) heb.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:09
Ook een Switch Lite sinds gisteren, als vervanger van mijn launch day switch. Ik speel exclusief handheld en iets kleiners en lichters lijkt me ideaal :-) Tot nu toe, constructie en kwaliteit zijn top! Prachtig licht apparaat, stevig en zeker niet toy-like. Scherm is ook prima, ik was een beetje bang dat in sommige games de letters niet goed leesbaar zouden zijn vanwege het formaat, maar alles is prima!
Geluid is beduidend slechter dan de OG Switch, helaas. Dit viel me vooral op bij de Dragon Quest XI demo, de orchestrale muziek is gewoon tinnerig nu, jammer..
Ook mis ik rumble toch een beetje, en heb ik nog wat (aanpassings)kramp in m'n handen, haha. Na 2,5 jaar de gewone Switch vasthouden moet ik mezelf ook die aanpassingstijd gunnen denk ik ;-) Dit is overigens vooral bij gebruik van de d-pad, die zit net iets te laag om comfortabel vast te pakken.

Nu hopen dat er een prettige charging dock te vinden is en dat de maker van mijn favoriete (etsy) Switch case ook een Lite case gaat uitbrengen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 13:50
Ook een lite gehaald. Echt een heel mooi apparaat. Scherm is echt top. En vooral de knoppen. Aan die klik knoppen heb ik nooit kunnen wennen zoals vita en 3ds. Van mij hadden de schouder knoppen ook dezelfde als de voorkant mogen zijn zoals de dslite dat ook had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Sinds vrijdag ook in bezit van Switch Lite, heb inmiddels de GRID Autosport en Crash Racing gekocht. Ik twijfel nog aan verder aankopen/wachten op deals, die prijzen vind ik wel erg hoor in de store. Ook jammer dat je voor de klassieke spellen een abonnement moet aanschaffen, lijkt het?

Misschien houd ik de console te krampachtig vast, maar hebben andere ook pijn aan rechter hand? Ben de controle layout ook niet echt gewend (altijd Xbox controllers gehad), daar zal het ook wel aan liggen. :)

Iemand nog tips voor leuke games? Ik speelde op de GBA altijd iets van Donkey Kong Country en op de N64 Mario Kart. Ik twijfel nog over Super Mash Bros. Op de een of andere manier voel ik mij te oud daarvoor..

Edit: Zo te zien ben ik niet de enige met kramp zie ik *@NeuroticaPills

[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 22-09-2019 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 20:01
HollowGamer schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:39:
Sinds vrijdag ook in bezit van Switch Lite, heb inmiddels de GRID Autosport en Crash Racing gekocht. Ik twijfel nog aan verder aankopen/wachten op deals, die prijzen vind ik wel erg hoor in de store. Ook jammer dat je voor de klassieke spellen een abonnement moet aanschaffen, lijkt het?

Misschien houd ik de console te krampachtig vast, maar hebben andere ook pijn aan rechter hand? Ben de controle layout ook niet echt gewend (altijd Xbox controllers gehad), daar zal het ook wel aan liggen. :)

Iemand nog tips voor leuke games? Ik speelde op de GBA altijd iets van Donkey Kong Country en op de N64 Mario Kart. Ik twijfel nog over Super Mash Bros. Op de een of andere manier voel ik mij te oud daarvoor..

Als je fan zijt van race games , kan ik je Mario kart aanbevelen. Of je kan fast rmx proberen. Je kan ook aan de slag met donkey Kong tropical freeze
Oud? Zolang je maar er kan van genieten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
@NeuroticaPills
Je koopt een Nintendo console en het eerste wat je haalt is Grid en Crash? (third party) :9 Must have tips zijn natuurlijk Breath of the Wild en Mario Odyssey. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04

Voor oude NES en SNES games moet je inderdaad een abonnement aanschaffen. 20 euro voor een jaar. Hoe graag ik ook die hebberigheid van Switch Online wil afkraken... zo'n slechte deal is het inmiddels niet meer.

Zowel Donkey Kong als Mario Kart hebben een moderne versie beschikbaar op de Switch, dus goede plek om daar te beginnen :P

En qua kramp, daar had ik ook last van. Je nieuwe Switch is niet goedkoop en kwetsbaar, dus dat zorgt er misschien onbewust voor dat je hem iets te stevig vasthoudt. Maar je kan best je grip een beetje relaxen, dat zorgt voor veel minder kramp :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
BlackMage schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:54:
[...]
En qua kramp, daar had ik ook last van. Je nieuwe Switch is niet goedkoop en kwetsbaar, dus dat zorgt er misschien onbewust voor dat je hem iets te stevig vasthoudt. Maar je kan best je grip een beetje relaxen, dat zorgt voor veel minder kramp :)
En desnoods kun je altijd nog een grip halen als je het je echt hindert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sméagol schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:34:
[...]

De games hadden altijd m'n interesse, maar in die tijd dat de eerste uit kwam had ik minder te besteden aan games, vandaar dat ik nog een backlog van games voor de Wii en DS heb, en überhaupt geen 3DS (of WiiU) heb.
999 is een game die, zonder te spoilen, de twee schermen van de DS goed benut. Dit aspect mis je in de nieuwe geremasterde versie van 999. Mocht je ooit toekomen om 999 te spelen, raad ik aan om te proberen om 'm op een DS (of 3DS) te spelen.

(De geremasterde versie van 999 heeft wel de flowchart uit de latere games dat het opnieuw spelen van stukken wat gemakkelijker gemaakt i.p.v. telkens vanaf het begin te spelen in de DS versie (al is er wel een fastforward-optie).)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz

Mijn vingers gingen slapen met langere playsessies. Kan je aanraden nog even in deze grip te investeren https://www.satisfye.com/products/switch-grip-pro

Of de nieuw Hori "joycons" al schijnen die niet heel ergonomisch te zijn. Als je iemand met een 3D printer weet is dat ook een optie om een grip te printen, maar die zal niet zo smooth aanvoelen als de Staisfye.

Tja en Donkey Kong Tropicals Freeze en Mario Kart zijn dan natuurlijk aanraders, maar verder zou ik gewoon wat YT filmpjes kijken met de titel hidden gems of best Switch games en dan zie je vanzelf wat je leuk vindt.

De beste tip die ik je kan geven is om het beperkt te houden. Ik heb 75+ games en ik heb 80% niet meer dan een uur gespeeld. Eigenlijk heb ik alleen Stardew Valley helemaal plat gespeeld.
doobieters schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:49:
[...]

Je koopt een Nintendo console en het eerste wat je haalt is Grid en Crash? (third party) :9 Must have tips zijn natuurlijk Breath of the Wild en Mario Odyssey. ;)
Toch heeft hij 2 zeer goede games gekozen. Crash is een classic en een behoorlijke challenge en van Grid ben ik behoorlijk onder de indruk (en ik rij normaal sims op een volledige simrig).

Gelukkig maar dat er op de Switch gewoon keuze is tussen goede 1st en 3rd party. Dat is even geleden op een Nintendo console (iig in deze mate).

[ Voor 42% gewijzigd door Beakzz op 22-09-2019 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

doobieters schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:44:
[...]
Nee, dat komt niet meer. Er ontbreekt hardware (weet zo even niet meer wat precies) waardoor docking onmogelijk is gemaakt.
Dat is echt jammer. Misschien koop ik er nog wel een keer een, maar voorlopig niet. Ik speel met name juist op TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:14:
[...]

De beste tip die ik je kan geven is om het beperkt te houden. Ik heb 75+ games en ik heb 80% niet meer dan een uur gespeeld. Eigenlijk heb ik alleen Stardew Valley helemaal plat gespeeld.
Zeer goede tip, maar hoe heb je het zelf zover laten komen? :P
Bij de Xbox koop ik al mijn games digitaal en ik merkte daar dat ik vrij snel een game haalde in de aanbieding, heb daar nu een redelijke backlog, al zit dat nog onder de 10 games.
Bij de Switch vanaf het begin besloten alle games fysiek te halen zover dat mogelijk is, ik heb zelf het gevoel dat ik fysieke games meer waarde geef en het daardoor ook eerder uitspeel en bij enkel fysiek ben ik niet geneigd iets tijdens een eshop aanbieding te kopen, maar zit ik geduldig te wachten op een fysieke release.
Ik denk dat ik vooral mn backlog minimaal houd doordat veel games niet (gelijk) fysiek uit komen. Heb momenteel 14 Switch games waarvan ik nog Skyrim, Breath of the Wild, Okami HD en Hollow Knight moet uitspelen, valt mee. Maar probeer toch eerst nog wat games weg te werken. Deze maand probeer ik over te slaan en ik kijk uit naar Luigi's Mansion 3. Bij de Xbox weet ik door de backlog niet meer waar ik moet beginnen, dat probeer ik bij de Switch te voorkomen, het liefst alle games uitgespeeld voordat ik aan de volgende begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

D pad lijkt toch niet zo heel super te zijn, aldus een youtuber. Die het toch wel serieus test. Met street fighter werkt dat maar matig.

Hmmm.,, en dat is nu net shit vind ik. Want dat is een grote reden dat ik een Lite wil. Eens afwachten hoe mensen de d pad beoordelen als ze tetris spelen. En andere arcade games.

Maar verder is het een mega dik ding. Ga hem sowieso halen, maar nu nog niet. Ff geen centjes. En ik wacht denk op andere kleuren. Ik zou graag een zwarte willen met witte knoppen.

[ Voor 11% gewijzigd door Turfschipper op 22-09-2019 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Turfschipper schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:36:
D pad lijkt toch niet zo heel super te zijn, aldus een youtuber. Die het toch wel serieus test. Met street fighter werkt dat maar matig.

Hmmm.,, en dat is nu net shit vind ik. Want dat is een grote reden dat ik een Lite wil. Eens afwachten hoe mensen de d pad beoordelen als ze tetris spelen. En andere arcade games.

Maar verder is het een mega dik ding. Ga hem sowieso halen, maar nu nog niet. Ff geen centjes. En ik wacht denk op andere kleuren. Ik zou graag een zwarte willen met witte knoppen.
Heb je dan niet achteraf spijt dat je hem nu gewoon niet hebt gehaald? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:36:
Wat werkt er dan matig? Diagonale input begrijp ik? Is dit bij de Pro controller anders?
Lees ig dat het voor platformers erg goed werkt, maar bij fighting games waar je schuin omhoog/omlaag wil het niet goed registreert.

[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 22-09-2019 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

sderooij schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:43:
[...]

Heb je dan niet achteraf spijt dat je hem nu gewoon niet hebt gehaald? ;)
Heb het geprobeerd, om mijn switch om te ruilen. Niet gelukt. En nu geen geld nog.

Maar wil hem wel graag, en ga hem ook zeker een keer kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
De switch (v2) nu een maandje in bezit en hij bevalt uitstekend. Ik had van tevoren verwacht dat ik 95% docked zou spelen op de tv, maar 30%-40% vd tijd zit ik toch in handheld :) Lekker buiten in de schaduw liggen met zo'n ding in je hand is toch een stuk leuker dan met mooi weer binnen zitten. Ideaal apparaat dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:01
Gisteren is lego jurassic park bezorgd. Leuke game tot nu toe :)

Ook heb ik uit de store police stories gehaald. Echt geweldig en verdraaid moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Overcooked 2 gekocht maar helaas niet mijn ding, 25 euro weggegooid aangezien het een digitale code was die niet retour kan. Jammer. We kwamen al niet voorbij het 5e level in dat stress spel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Piet_Piraat7 schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:05:
Overcooked 2 gekocht maar helaas niet mijn ding, 25 euro weggegooid aangezien het een digitale code was die niet retour kan. Jammer. We kwamen al niet voorbij het 5e level in dat stress spel :')
Zo heb ik Cuphead dus gekocht wat nu digitaal stof vangt in mijn digitale kast ..

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
schumi1986 schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:44:
Gisteren is lego jurassic park bezorgd. Leuke game tot nu toe :)

Ook heb ik uit de store police stories gehaald. Echt geweldig en verdraaid moeilijk.
Ook als je alleen speelt? Leek mij eigenlijk wel een topgame, maar dan in coop.

@Piet_Piraat7 @Darkfreak

Ja het is gewoon jammer dat Nintendo niet 2 uur geeft om een spel te proberen zoals Steam. Nu denk je wel 2x na voor je nog iets koopt en je hebt helemaal niks aan reviews als een game wel goed is, maar het gewoon niet je smaak is. Ik blijf eigenwijs kopen, maar ik heb minstens 10 games op de Switch waar ik helemaal niks mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:08
Beakzz schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:40:
[...]

@Piet_Piraat7 @Darkfreak

Ja het is gewoon jammer dat Nintendo niet 2 uur geeft om een spel te proberen zoals Steam. Nu denk je wel 2x na voor je nog iets koopt en je hebt helemaal niks aan reviews als een game wel goed is, maar het gewoon niet je smaak is. Ik blijf eigenwijs kopen, maar ik heb minstens 10 games op de Switch waar ik helemaal niks mee heb.
Op de eshop heb je 2 week herroepingsrecht. Althans dat las ik in mijn laatste eshop aankoop mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
maxxie85 schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:41:
[...]

Op de eshop heb je 2 week herroepingsrecht. Althans dat las ik in mijn laatste eshop aankoop mail.
Dat is helaas enkel als je de game niet gedownload hebt.

https://www.reddit.com/r/..._policy_for_those_new_to/

Edit : Vrij oude link, maar ik kan niets vinden over een wijziging. Je kan het dus altijd proberen, maar de kans is klein. Hoe ze er mee weg komen snap ik niet 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 23-09-2019 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:06

fub

Na 200 uur heb ik gisteravond Legend of Zelda: Breath of the Wild uitgespeeld. Ja, ik had nog meer kunnen grinden om alle armour-sets helemaal naar de max te upgraden, maar dat was het me uiteindelijk niet waard. Ik had al het gevoel dat ik 'over-prepared' was toen ik het kasteel in liep...

Nu op zoek naar een nieuwe (J)RPG. Tales of Vesperia, is dat wat? Of hebben jullie een andere aanrader, en waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
fub schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:08:
Na 200 uur heb ik gisteravond Legend of Zelda: Breath of the Wild uitgespeeld. Ja, ik had nog meer kunnen grinden om alle armour-sets helemaal naar de max te upgraden, maar dat was het me uiteindelijk niet waard. Ik had al het gevoel dat ik 'over-prepared' was toen ik het kasteel in liep...

Nu op zoek naar een nieuwe (J)RPG. Tales of Vesperia, is dat wat? Of hebben jullie een andere aanrader, en waarom?
Dragon Quest 11S, Komt vrijdag uit, en omdat er een Demo van is waar je zo'n 10 uur mee zoet bent, na die 10 uur weet je wel of het wat voor je is of niet.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duurt wel erg lang met die SNES controller, nog steeds niet beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:01
Beakzz schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:40:
[...]

Coop zal vast helemaal een feestje zijn maar de 2e agent is redelijk makkelijk opdrachten te geven en zeker niet dom.

Het is gewoon een heerlijk spelletje voor even tussendoor.

Op steam krijgt deze game ook veel positieve reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
fub schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:08:

Heb je de Witcher 3 al gespeeld? Anders inderdaad Dragon Quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierraPapa
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08 13:50
Iemand nog een tip voor een goede bluetoothdongle voor de Lite? Ik was op zoek, maar de meesten lijken grote losse blokken te zijn die echt flink onder de Switch uitsteken. Had er vroeger een voor een reguliere USB die nauwelijks langer was dan de connector. Dat zou ideaal zijn
Pagina: 1 ... 28 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic