Zeer goede tip, maar hoe heb je het zelf zover laten komen?

Bij de Xbox koop ik al mijn games digitaal en ik merkte daar dat ik vrij snel een game haalde in de aanbieding, heb daar nu een redelijke backlog, al zit dat nog onder de 10 games.
Bij de Switch vanaf het begin besloten alle games fysiek te halen zover dat mogelijk is, ik heb zelf het gevoel dat ik fysieke games meer waarde geef en het daardoor ook eerder uitspeel en bij enkel fysiek ben ik niet geneigd iets tijdens een eshop aanbieding te kopen, maar zit ik geduldig te wachten op een fysieke release.
Ik denk dat ik vooral mn backlog minimaal houd doordat veel games niet (gelijk) fysiek uit komen. Heb momenteel 14 Switch games waarvan ik nog Skyrim, Breath of the Wild, Okami HD en Hollow Knight moet uitspelen, valt mee. Maar probeer toch eerst nog wat games weg te werken. Deze maand probeer ik over te slaan en ik kijk uit naar Luigi's Mansion 3. Bij de Xbox weet ik door de backlog niet meer waar ik moet beginnen, dat probeer ik bij de Switch te voorkomen, het liefst alle games uitgespeeld voordat ik aan de volgende begin.