• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Ik heb ook een Nitrodeck (origineel) maar ik ben er niet super tevreden mee. De plaatsing van de stick en buttons rechts voelen niet super, en ik vind de deck ook erg zwaar voor een langere speelsessie. Ben dus weer terug bij mijn gewone JoyCon.

Gewogen op mijn keukenweegschaal:
Switch OLED (enkel de console zonder JoyCon) 324g
2 Joy-Con 99g
Nitro Deck 275g

Switch Lite 272g

Een Nitrodeck is dus ongeveer hetzelfde als een Switch lite aan een gewone Switch OLED vast maken. (599g voor de Switch OLED + Nitro Deck)

Waar een SteamDeck 677g is (en tevens erg zwaar voor handheld gebruik)

[ Voor 41% gewijzigd door ShadLink op 23-06-2024 11:50 ]

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-11 22:43
-knip- dit staan we niet toe op het forum

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 25-06-2024 15:06 ]

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Hoewel de vergelijking van beperkte waarde is gezien de weinige footage die we van MP4 hebben desondanks interessant om te zien op welke vlakken Retro vooruitgang maakt.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:07
Afgelopen weekend Metroid Prime 1 Remastered gekocht. Binnenkort een paar weken op vakantie en dit wordt mijn vakantie game denk. Samen met Prince of Persia, die ik ook nog moet uitspelen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:13
Zerora schreef op maandag 24 juni 2024 @ 18:09:
Afgelopen weekend Metroid Prime 1 Remastered gekocht. Binnenkort een paar weken op vakantie en dit wordt mijn vakantie game denk. Samen met Prince of Persia, die ik ook nog moet uitspelen.
Hier ook, afgelopen zaterdag binnen gekregen, tijd om deze gouden ouwe weer eens te spelen :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Zerora
Linksquest schreef op maandag 24 juni 2024 @ 18:19:
[...]

Hier ook, afgelopen zaterdag binnen gekregen, tijd om deze gouden ouwe weer eens te spelen :D
Ik heb Metroid Prime digitaal gekocht. Hij was maar € 27,99 euro in de eshop.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Linksquest
Zerora schreef op maandag 24 juni 2024 @ 18:32:
[...]

Ik heb Metroid Prime digitaal gekocht. Hij was maar € 27,99 euro in de eshop.
A Oke, ik heb hem fysiek gekocht voor €39,99, maar had nog een bol.com van €20,00 cadeau gekregen, dus heeft me onder de streep zelf maar €19,99 gekost.

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:57
Ikzelf heb de NexiGo Gripcon en de HORI Split Pad Pro

De Nexigo heeft 2 grote nadelen, het gewicht en de rechter joystick is echt een grote miskleun. De plek is compleet verkeerd, kramp gegarandeerd en waarom is de rechter joystick gemaakt ( alle 3 de opties die meegeleverd worden ) van hard plastic? Kansloos, ik heb er zelf een rubberen cap op gepropt en vastgelijmd. De linker joysticks zijn wel oke maar om 1 of andere reden hebben de linker en de rechter joystick een andere manier van bevestiging en omwisselen is eigenlijk zelfs met behoorlijk modden niet mogelijk.

Doe mij de Hori Split pad pro maar, extreem licht, hele goede vorm en fijne joysticks. Alleen jammer dat ze alleen aan de rails vastzitten, nu levert mij dit helemaal geen problemen op maar in mijn achterhoofd vind ik het toch niet fijn en daarmee bedoel ik het hele joycon systeem dat ze ''los'' zitten en een beetje kunnen bewegen.
Nieuw Tetris-evenement aankomend weekend:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Wel een leuke prijs 20 euro. Al mensen hier die de game gekocht hebben? Ik wacht op de fysieke release via Limited Run Games.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:43
L23 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 22:30:
[YouTube: Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition Switch Performance & Technical Review!]

Wel een leuke prijs 20 euro. Al mensen hier die de game gekocht hebben? Ik wacht op de fysieke release via Limited Run Games.
In playstation topic wel

Tricto in "[PS5] PlayStation 5 - Deel 2"

Schijnen nog wel wat typische Ubisoft bugs in te zitten, dus wellicht dat die ook in Switch deel zitten,

[ Voor 9% gewijzigd door Carlos0_0 op 26-06-2024 07:06 ]

• ShadLink
  • Nu online
L23 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 22:30:
[YouTube: Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition Switch Performance & Technical Review!]

Ik heb 'm gister gekocht, en hij speelt prima op de Switch. :)

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:29
20 euro is een mooie prijs voor een remaster. Lezen jullie mee Nintendo? :P

• Linksquest
Timothy3000 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 09:18:
Niet alleen Nintendo, maar inderdaad meerder partijen kunnen hier van leren.

Het laat vooral zien hoe Ubisoft hun IP waardeert? :p

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GQ_BA8PWoAA5wk3?format=jpg&name=small

Nederlandse eShop-link: https://ec.nintendo.com/NL/nl/pretickets/70020000000101

[ Voor 21% gewijzigd door RayNbow op 26-06-2024 10:29 ]

• ShadLink
  • Nu online
Remaster van een game waarbij er praktisch niets is veranderd, al jaren geen nieuwe ontwikkeling en dan 20 euro. Tja, het is nog net geen emulatie.

Nintendo remasters zijn allemaal van hoge kwaliteit. Waardoor de prijs iets hoger uitvalt (remaster meestal 40 euro, remake meestal 60)

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:19
Waarschijnlijk niet, maar als ze mee zouden lezen dan zouden ze hierom gniffelen. Want Nintendo weet dat hun remasters/remakes als zoete broodjes over de toonbank gaan voor de "volle mep". Klagen maar toch kopen.

Het gejammer van consumenten, YT reviewers en sites over de prijs is een beetje eentonig aan het worden. Neem Tweakers, de meeste hier zijn volwassenen met een baan. Is het dan zo'n onmetelijk verschil of het spel € 39,99 kost of dat je hem voor € 52,00 kan oppikken?

Dan gaat het om "het principe" want een remake of remaster kost Nintendo minder werk dan een nieuwe game, dus hij moet dan goedkoper worden voor mij als consument.

Een remaster is simpelweg niet voor iedereen. Het is voor hen die het origineel nooit gespeeld hebben en mensen die de game graag op een moderne console zouden willen spelen (zoals ik). De game is grafisch verbeterd en heeft een betere besturing. Ik ben hier meer dan tevreden over en kan niet wachten om hem op de Switch in HD te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Cyrax0508 op 26-06-2024 11:18 ]

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:09
Het is weer even geleden dat het nieuws was: NES World Championships. Ik overweeg om deze te kopen. De fysiek (special edition) de NL Nintendo shop is uitverkocht, maar vond deze ook niet ‘speciaal’ genoeg. Via Amazon.co.jp kun je de JP editie kopen voor grofweg 87 euro (incl. verzenden). Hierbij zitten twee Famicom controllers. Ik meen me te herinneren dat destijds de Famicom redelijk kleine controllers had. Zijn deze Switch Famicom controllers ook kleiner dan de de Switch NES controllers?

Nu nog even verder kijken wat er te koop is bij Amazon.co.jp. Nog tips? Ik zie dat Detective Pikachu absurd laag geprijsd is (iets van 11 euro). Niet echt mij genre, maar voor die prijs… :)

• Timothy3000
Cyrax0508 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:16:
[...]
Dan gaat het om "het principe" want een remake of remaster kost Nintendo minder werk dan een nieuwe game, dus hij moet dan goedkoper worden voor mij als consument.
Precies dat, al ligt het er wel aan hoeveel werk er in een game gestoken is. Een volle remake mag imo best wel wat kosten. Een simpele remaster minder.

[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 26-06-2024 11:42 ]

• Timothy3000
ShadLink schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 10:56:
[...]

Remaster van een game waarbij er praktisch niets is veranderd, al jaren geen nieuwe ontwikkeling en dan 20 euro. Tja, het is nog net geen emulatie.

Nintendo remasters zijn allemaal van hoge kwaliteit. Waardoor de prijs iets hoger uitvalt (remaster meestal 40 euro, remake meestal 60)
Het verschil met die Luigis Mansion 2 remaster is imo niet bijster groot of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 26-06-2024 11:44 ]

• Timothy3000
Wilde er verder ook geen prijsdiscussie mee aanzwengelen trouwens. Ieder betaalt wat hij voor een spel overheeft. Maar ik werd iig positief verrast door de prijs van Beyond Good and Evil. :)
meesje schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:21:
Via Amazon.co.jp kun je de JP editie kopen voor grofweg 87 euro (incl. verzenden). Hierbij zitten twee Famicom controllers. Ik meen me te herinneren dat destijds de Famicom redelijk kleine controllers had. Zijn deze Switch Famicom controllers ook kleiner dan de de Switch NES controllers?
Ik weet niet hoe ze tot elkaar verhouden, maar de Switch Online controllers zijn net zo groot als het origineel. Hele idee van deze controllers is dat je de games net zo kan spelen als op de originele console destijds.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:09
L23 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:48:
[...]

Ik weet niet hoe ze tot elkaar verhouden, maar de Switch Online controllers zijn net zo groot als het origineel. Hele idee van deze controllers is dat je de games net zo kan spelen als op de originele console destijds.
Nog even wat verder gezocht. De Famicom nso controllers zijn vrijwel dezelfde afmetingen als de NES nso controllers. Vastgeklikt aan de Switch steken ze bijna net zo veel uit als de NES versie.
Ik wil geen projecten vergelijken, maar ik denk alvast dat we de hoeveelheid werk van Tantalus voor Luigi’s Mansion 2 HD niet mogen onderschatten. Dichter bij een remake dan een remaster, al is het label misschien niet het punt :)

Geschreven versie

[ Voor 29% gewijzigd door JackAvery op 26-06-2024 13:07 ]

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11 17:35
Iemand een idee wanneer Shin Chan: Shiro of Coal Town in Europa uit komt? Sinds februari en mei dit jaar is die al uit in Japan en Azië maar kan geen datum voor Europa vinden helaas.

Moet The Endless Seven-Day Journey nog opnieuw spelen, wel uitgespeeld maar volgens mij episode 8 niet gehaald en daardoor niet bij de dam geweest.
Dagg schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 10:54:
Iemand een idee wanneer Shin Chan: Shiro of Coal Town in Europa uit komt? Sinds februari en mei dit jaar is die al uit in Japan en Azië maar kan geen datum voor Europa vinden helaas.

Moet The Endless Seven-Day Journey nog opnieuw spelen, wel uitgespeeld maar volgens mij episode 8 niet gehaald en daardoor niet bij de dam geweest.
Tussen de Westerse release en de Aziatische release van de vorige game zat meer dan een jaar. Ik zou er van uit gaan minstens zo lang te moeten wachten. Men heeft wel aangekondigd dat een lokalisatie er aan komt, al is me niet duidelijk of een Westerse release hierbij inbegrepen is.
Additionally, since the first game was so well received worldwide, we also plan to release Shin chan: Shiro of Coal Town overseas rather than just in Japan. We will announce the release date and game details for each region in due course.
De Aziatische release heeft een Engelse vertaling beschikbaar. Je kan deze in principe gewoon importeren, al zie ik dat bij PlayAsia dit momenteel niet mogelijk is.

Overigens toffe collector's edition voor dat spel!

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 27-06-2024 11:17 ]

Met de release van Luigi's Mansion 2 HD kan er de komende weken gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke donderdag komen er nieuwe voor in de plaats tot 25 juli. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nyToVj358loFerG_ey8NDjeUhgg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o9ThMNE6kzcgi1rMPFt7bokN.jpg?f=fotoalbum_large
JackAvery schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 11:14:
[...]

Tussen de Westerse release en de Aziatische release van de vorige game zat meer dan een jaar. Ik zou er van uit gaan minstens zo lang te moeten wachten. Men heeft wel aangekondigd dat een lokalisatie er aan komt, al is me niet duidelijk of een Westerse release hierbij inbegrepen is.

[...]

De Aziatische release heeft een Engelse vertaling beschikbaar. Je kan deze in principe gewoon importeren, al zie ik dat bij PlayAsia dit momenteel niet mogelijk is.

Overigens toffe collector's edition voor dat spel!
Wat is het verschil tussen een lokalisatie en een westerse release? Ook gezien de game al qua tekst een engelse vertaling heeft.
L23 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 11:47:
[...]

Wat is het verschil tussen een lokalisatie en een westerse release? Ook gezien de game al qua tekst een engelse vertaling heeft.
De kans bestaat bvb. dat men games opnieuw vertaalt voor een andere regio. Lokalisatie is meer dan een droge vertaling. In veel talen heb je woorden, idiomen, concepten, humor… die je niet letterlijk kan vertalen. Een goede lokalisatie houdt rekening met de nuances in de moedertaal en hoe de betekenis ervan in de doeltaal overgebracht kan worden. Dit betekent soms hele stukken anders vertalen om ze beter te laten werken in het culturele referentiekader van het doelpubliek.

Kijk maar eens naar de verschillen tussen een EU Franse vertaling en een Québécois vertaling in bijvoorbeeld de nieuwe Paper Mario.

Het reeds bestaan van een Engelse vertaling betekent verder niet noodzakelijk dat men die mag gebruiken voor release in een andere regio. Dit kan bvb. het geval zijn als de uitgever verschilt per regio en het de uitgever was die de rechten op de vertaling bezit.
JackAvery schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 12:37:
[...]

De kans bestaat bvb. dat men games opnieuw vertaalt voor een andere regio. Lokalisatie is meer dan een droge vertaling. In veel talen heb je woorden, idiomen, concepten, humor… die je niet letterlijk kan vertalen. Een goede lokalisatie houdt rekening met de nuances in de moedertaal en hoe de betekenis ervan in de doeltaal overgebracht kan worden. Dit betekent soms hele stukken anders vertalen om ze beter te laten werken in het culturele referentiekader van het doelpubliek.

Kijk maar eens naar de verschillen tussen een EU Franse vertaling en een Québécois vertaling in bijvoorbeeld de nieuwe Paper Mario.

Het reeds bestaan van een Engelse vertaling betekent verder niet noodzakelijk dat men die mag gebruiken voor release in een andere regio. Dit kan bvb. het geval zijn als de uitgever verschilt per regio en het de uitgever was die de rechten op de vertaling bezit.
Wel apart dat de game nu al een Engelse vertaling heeft. De vorige game had dat niet en ik begreep dat de Japanse (fysieke) release dat later ook niet met een update gekregen heeft. Daar verschilde het inderdaad per regio.

Is het ook bekend hoe dit nieuwe deel ontvangen is ten opzichten van de eerste game? Ik dacht gelezen te hebben dat het een andere ontwikkelaar is?

Chin Shan: Me and the Professor on Summer Vacation ben ik (eindelijk) net mee begonnen. Inmiddels bij dag 3. Het type game is wel nieuw voor mij, maar erg vermakelijk. Ik wissel het momenteel af met Cuphead :P
L23 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 12:53:
[...]

Wel apart dat de game nu al een Engelse vertaling heeft. De vorige game had dat niet en ik begreep dat de Japanse (fysieke) release dat later ook niet met een update gekregen heeft. Daar verschilde het inderdaad per regio.
De Japanse release ondersteunt geen andere talen vziw. De Aziatische release wel. Dit heeft te maken met dat men vaak een aparte SKU creëert voor Zuid-Oost Azië waar Engels vaak één van de voertalen is.

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ISWvGGRSXmAPIjgcvUBDpKieHY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pdCVJLOgzuF6BJ2TRu1Axt4F.jpg?f=fotoalbum_large

Pre-order met extra’s binnen! Best leuk.

PSN: xpock Live: xspock

• Linksquest
Leuk die extra's, ziet er nice uit.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
pateen75 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 18:22:
[Afbeelding]

Ziet er echt leuk uit. De mijne is ook al geleverd alleen ben ik pas in het weekend in Nederland.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Zerora
Hands-on van Nintendo World Championship NES Edition door AbdallahSmash:

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Zerora schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:39:
Hands-on van Nintendo World Championship NES Edition door AbdallahSmash:

[YouTube: HANDS-ON with Nintendo World Championships: NES Edition]
Het online concept van die game vind ik wel heel leuk bedacht.
Aspyr blijft retro Star Wars ports leveren. Release datum 1 augustus.

En voor de fans van het management genre:

[ Voor 28% gewijzigd door JackAvery op 28-06-2024 08:59 ]

• Cyrax0508
pateen75 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 18:22:
[Afbeelding]

Nice. Ik heb de game gisteren ook binnen gekregen en even een paar levels gespeeld. De 3DS versie was een van mijn favoriete 3DS games (samen met de remake van OoT) dus deze moest ik hebben.

Hij valt absoluut niet tegen, speelt weer lekker weg en ik hou wel van die missiestructuur in deze game. Hij ziet er ook best mooi uit in HD moet ik zeggen. Ik geniet van deze remaster. Van mij mag 1 ook geport worden, de Switch heeft echt een prachtige bibliotheek aan games.

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Cyrax0508 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 09:34:
[...]

Nice. Ik heb de game gisteren ook binnen gekregen en even een paar levels gespeeld. De 3DS versie was een van mijn favoriete 3DS games (samen met de remake van OoT) dus deze moest ik hebben.

Hij valt absoluut niet tegen, speelt weer lekker weg en ik hou wel van die missiestructuur in deze game. Hij ziet er ook best mooi uit in HD moet ik zeggen. Ik geniet van deze remaster. Van mij mag 1 ook geport worden, de Switch heeft echt een prachtige bibliotheek aan games.
Voorlopig gaat de game bij mij in de backlog. De 3DS versie van deze game ook in bezit gehad, maar nooit aan toegekomen. Deel 3 pas dit jaar uit kunnen spelen. Die was overigens wel super leuk. Dus uiteindelijk zal ik 2 ook wel gaan spelen, maar voorlopig is de stapel nog te groot. 😬

PSN: xpock Live: xspock

• Carlos0_0
Vantage begonnen aan Luigi Mansion 2 op de Switch, wat een heerlijk spel is het zeg.
Ik heb het wel eens op de 3ds ofzo gespeeld, vond ik niet zo leuk.

Ik ben dus echt ingestapt pas vanaf deel 3, was super leuk. en nu met deel 2 op de Switch super leuk :).

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 13:51
Carlos0_0 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:08:
Vantage begonnen aan Luigi Mansion 2 op de Switch, wat een heerlijk spel is het zeg.
Ik heb het wel eens op de 3ds ofzo gespeeld, vond ik niet zo leuk.

Ik ben dus echt ingestapt pas vanaf deel 3, was super leuk. en nu met deel 2 op de Switch super leuk :).
ik heb zelf deel 2 nooit gespeeld, wel deel 1 en 3. Is het ongeveer te vergelijken met 3 of is het op zichzelf een succes?
sderooij schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:05:
[...]

ik heb zelf deel 2 nooit gespeeld, wel deel 1 en 3. Is het ongeveer te vergelijken met 3 of is het op zichzelf een succes?
Ik begrijp dat ze alle 3 verschillend zijn. Deel 2 heeft missies terwijl je in deel 3 vrij bent het hele hotel te verkennen. Maar goed, ik heb alleen deel 3 gespeeld.

• Carlos0_0
sderooij schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:05:
[...]

Het is ongeveer wel als deel 3, alleen heb je in deel 3 best groot hotel/kasteel.
In deel 2 heb je meerdere locaties, dus de locaties op zich zijn wat kleiner dan.

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:13:
[...]

Ik begrijp dat ze alle 3 verschillend zijn. Deel 2 heeft missies terwijl je in deel 3 vrij bent het hele hotel te verkennen. Maar goed, ik heb alleen deel 3 gespeeld.
Misschien dat ik deel 2 eerst is ga spelen op de 3ds :)

• Carlos0_0
sderooij schreef op zondag 30 juni 2024 @ 11:02:
[...]

Misschien dat ik deel 2 eerst is ga spelen op de 3ds :)
Dan kan je net zo goed nu beginnen met deel 2 op de Switch, heb je gelijk een betere versie van het spel :).

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Pro Controller is elke cent waard. Veel prettiger dan die Joycons.

• Carlos0_0
leonard_nl schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:33:
Helemaal mee eens jammer dat die zo duur is, maar goed dat is de Ps5 controller en wellicht de nieuwste xbox controller ook.
Maar goed zijn vaak genoeg in de actie en op ze minst 1 hebben is wel handig, 2de kan altijd nog in een aanbieding(Mocht je een 2de willen).

• sderooij
Carlos0_0 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:31:
[...]

Dan kan je net zo goed nu beginnen met deel 2 op de Switch, heb je gelijk een betere versie van het spel :).
Maar de 3d is altijd wel een geweldig ding op de new 3ds xl :)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:24
leonard_nl schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:33:
Ook mee eens, en als de trigger knoppen analoog waren dan had ik ook meteen een betere controller erbij voor mijn PC.

Alleen voor rhytm games is de Pro Controller minder fijn dan de Joy-Cons, de klik van die laatste is fijner met die genre.

• Carlos0_0
sderooij schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:47:
[...]

Maar de 3d is altijd wel een geweldig ding op de new 3ds xl :)
Klopt maar ik vond hem dus op de 3ds niet zo leuk, besturing minder fijn enzo.
Dat lijkt ook wel een beetje verbeterd te zijn op de switch.

• WinterBase
Welke Fire Emblem game zouden jullie aanraden aan iemand die onbekend is met de franchise?

Op NSO staat de GBA versie die ik zou kunnen proberen maar is dat nog speelbaar anno 2024? Op de Switch zie ik Warriors, Three Hopes, Engage en Three Houses beschikbaar maar ik zou graag weten welke het beste is voor een nieuwkomer :)

@WinterBase Three Houses is de “serieuze” van de twee, met een focus op verhaal en interactie tussen je teamleden. Heel toffe game vind ik zelf.
Engage is op narratief vlak een lichtere game maar het map design is iets beter, misschien wat interessanter voor de fans die de FE gameplay al kennen. Moeilijk te schatten voor mij. Persoonlijk zou ik Three Houses aanraden.

Warriors is een actiegame uit ee Dynasty Warriors serie, maar dan als spin-off in het Fire Emblem universum. Three Hopes is dat ook en is gericht op de mensen die de personages uit Three Houses kennen.

De klassieke Fire Emblem games zijn overigens ook nog steeds goed. Het spel op de Game Boy Advance emulator is eigenlijk Fire Emblem 7, maar was ook de eerste FE shame die voor een internationaal publiek uitgebracht werd. Wel iets moeilijker dan de moderne games.

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 30-06-2024 23:23 ]

• WinterBase
JackAvery schreef op zondag 30 juni 2024 @ 23:19:
@WinterBase Three Houses is de “serieuze” van de twee, met een focus op verhaal en interactie tussen je teamleden. Heel toffe game vind ik zelf.
Engage is op narratief vlak een lichtere game maar het map design is iets beter, misschien wat interessanter voor de fans die de FE gameplay al kennen. Moeilijk te schatten voor mij. Persoonlijk zou ik Three Houses aanraden.

Warriors is een actiegame uit ee Dynasty Warriors serie, maar dan als spin-off in het Fire Emblem universum. Three Hopes is dat ook en is gericht op de mensen die de personages uit Three Houses kennen.

De klassieke Fire Emblem games zijn overigens ook nog steeds goed. Het spel op de Game Boy Advance emulator is eigenlijk Fire Emblem 7, maar was ook de eerste FE shame die voor een internationaal publiek uitgebracht werd. Wel iets moeilijker dan de moderne games.
Bedankt dat maakt het onderlinge verschil voor mij duidelijk tussen deze games :) In dat geval ga ik even rondkijken of ik Three Houses ergens voor een mooie prijs kan vinden. Zag dat deze ontwikkelaar ook achter de Advance Wars games zit, die heb ik in een ver verleden gespeeld en me goed mee vermaakt :)

WinterBase schreef op maandag 1 juli 2024 @ 08:27:
[...]

Bedankt dat maakt het onderlinge verschil voor mij duidelijk tussen deze games :) In dat geval ga ik even rondkijken of ik Three Houses ergens voor een mooie prijs kan vinden. Zag dat deze ontwikkelaar ook achter de Advance Wars games zit, die heb ik in een ver verleden gespeeld en me goed mee vermaakt :)
Advance Wars 1+2 zijn ook op Switch beschikbaar en momenteel zelfs in korting in de GameMania.

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:05
WinterBase schreef op maandag 1 juli 2024 @ 08:27:
[...]

Ik ben verre van een kenner van het spel, maar wellicht heb je iets aan mijn ervaring:
Ik heb denk ik zo'n 2 jaar geleden voor het eerst een Fire Emblem game gespeeld. Dat was Three Houses.

Ik vond de game best overweldigend met alle verschillende classes en keuzes die je kunt maken. Er is veel diepgang: als je de tijd wilt nemen om je daarin te verdiepen kun je er veel uithalen.
Het verhaal vond ik vrij traag, maar dat hoort voor zover ik weet ook wel een beetje bij deze games. Voor mij was het te traag en de school-setting en het sociale aspect van het spel begon ik irritant te vinden.

Ik ben daardoor niet veel verder gekomen dan de eerste helft van de game als ik het me goed herinner. De combat vond ik wel heel tof. Ik merkte dat ik alles daaromheen op den duur het liefst zo snel mogelijk uitvoerde zodat ik zsm naar de volgende battlemap kon gaan. Ik raakte op den duur uitgebrand op de game en ben er nog niet weer naar terug gegaan.

Het begint wel weer te kriebelen om een Fire Emblem game te spelen, maar ik twijfel. Na zo'n lange tijd weer verder gaan waar ik gebleven was staat me wat tegen, want ik heb geen idee meer wat het verhaal tot nu toe is geweest of welke strategie voor classes ik had. Maar opnieuw beginnen wil ik eigenlijk ook niet. Ik begreep dat bij Engage het tempo iets hoger ligt, dus ik overweeg ook om die voor een leuk prijsje ergens op de kop te tikken, al dan niet tweedehands.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Joop34 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:13:
Ik ben verre van een kenner van het spel, maar wellicht heb je iets aan mijn ervaring:
Ik heb denk ik zo'n 2 jaar geleden voor het eerst een Fire Emblem game gespeeld. Dat was Three Houses.

Ik vond de game best overweldigend met alle verschillende classes en keuzes die je kunt maken. Er is veel diepgang: als je de tijd wilt nemen om je daarin te verdiepen kun je er veel uithalen.
Het verhaal vond ik vrij traag, maar dat hoort voor zover ik weet ook wel een beetje bij deze games. Voor mij was het te traag en de school-setting en het sociale aspect van het spel begon ik irritant te vinden.

Ik ben daardoor niet veel verder gekomen dan de eerste helft van de game als ik het me goed herinner. De combat vond ik wel heel tof. Ik merkte dat ik alles daaromheen op den duur het liefst zo snel mogelijk uitvoerde zodat ik zsm naar de volgende battlemap kon gaan. Ik raakte op den duur uitgebrand op de game en ben er nog niet weer naar terug gegaan.

Het begint wel weer te kriebelen om een Fire Emblem game te spelen, maar ik twijfel. Na zo'n lange tijd weer verder gaan waar ik gebleven was staat me wat tegen, want ik heb geen idee meer wat het verhaal tot nu toe is geweest of welke strategie voor classes ik had. Maar opnieuw beginnen wil ik eigenlijk ook niet. Ik begreep dat bij Engage het tempo iets hoger ligt, dus ik overweeg ook om die voor een leuk prijsje ergens op de kop te tikken, al dan niet tweedehands.
De nadruk op het sociale aspect bij Three Houses is exact de reden dat ik bij de afweging tussen Three Houses en Engage voor de laatste heb gekozen. Verhaal is vrij voorspelbaar, maar de levels/gameplay zijn/is zeker zeer geslaagd.
Het is mijn eerste FE game (behoudens een Warriors Demo, wat echt mijn ding niet is), maar ik vind Engage fantastisch; zeker voor de 28,- die het mij voor fysiek heeft gekost.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 17:04
Heb gisteren Super Dungeon Maker gekocht. Leuke game. Lijkt een beetje op oudere Zelda games, maar je kan zelf dungeons bouwen en ook door andere spelers gemaakte dungeons spelen.

En momenteel in de aanbieding.

Normaal gesproken € 19,99 en DLC € 1,99 los. Of als ccmbi ook voor € 19,99. Nu de game los voor € 6,99.

• WinterBase
Joop34 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:13:
[...]

Dankjewel, misschien is Engage dan voor mij ook een betere optie. Vind diepgang uiteraard niet vervelend maar wel tot een bepaald niveau. Zie dat die nu ook fysiek voor 28 euro te krijgen is, mooi prijsje.
Jake schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:50:
[...]

De nadruk op het sociale aspect bij Three Houses is exact de reden dat ik bij de afweging tussen Three Houses en Engage voor de laatste heb gekozen. Verhaal is vrij voorspelbaar, maar de levels/gameplay zijn/is zeker zeer geslaagd.
Het is mijn eerste FE game (behoudens een Warriors Demo, wat echt mijn ding niet is), maar ik vind Engage fantastisch; zeker voor de 28,- die het mij voor fysiek heeft gekost.
Klinkt goed, dankjewel :)

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:05
WinterBase schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:42:
[...]

Dankjewel, misschien is Engage dan voor mij ook een betere optie. Vind diepgang uiteraard niet vervelend maar wel tot een bepaald niveau. Zie dat die nu ook fysiek voor 28 euro te krijgen is, mooi prijsje.

[...]

Waar heb je hem gevonden voor 28 euro? :-)

• WinterBase

WinterBase schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:42:
[...]

[...]

Het verhalende en “sociale” aspect is net waarom veel anderen Three Houses beter vinden. Maar als je daar niet om geeft is Engage meer gestreamlined (op sommige vlakken toch…) . Het spel bevat echter referenties naar oudere games die je niks gaan zeggen.

Anyway een slecht spel is het niet en de prijs is iets lager omdat het minder populair was.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
JackAvery schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:58:
Het verhalende en “sociale” aspect is net waarom veel anderen Three Houses beter vinden. Maar als je daar niet om geeft is Engage meer gestreamlined (op sommige vlakken toch…) . Het spel bevat echter referenties naar oudere games die je niks gaan zeggen.

Anyway een slecht spel is het niet en de prijs is iets lager omdat het minder populair was.
Ik vind Engage zo leuk dat ik zeer waarschijnlijk nog wel een andere FE ga spelen (maar eerst: Engage nog afmaken op Hard-Permadeath, moet alleen laatste chapter nog; en dan proberen om Maddening, moet nog even nadenken of die run 'casual' of 'classic' wordt...).

De referenties naar de oudere spellen zijn weliswaar erg aanwezig, maar m.i. niet zo dat het raar als je die nooit gespeelt hebt.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 17:04
Cool. Nintendo Treehouse plays NES world championship.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pd6esoeuSzQ7nArdIK6_PdVkNhM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CCbz78ePgZZYyOQyditjuXhy.jpg?f=fotoalbum_large

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:10

Oxigeon

En zo is dat!

Een aantal dagen geleden via Marktplaats Mario Maker 2 op de kop weten te tikken voor een paar euro. Vandaag deze in de brievenbus ontvangen. Toch maar eens kijken of ik ook een online abbo erbij pak dat heb je natuurlijk weer wat meer levels tot je beschikking.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

JackAvery schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 16:06:
[...]

Waar blijft die BOTW+DLC combo pack in Europa ;)
Die heb ik al :P Maar zou zeker tof zijn als er meer van dit soort combo packs uitkomen in Europa. Mario Kart 8 Deluxe met Booster Course Pass lijkt me wel wat.

Ik zag vandaag op Reddit dat er inmiddels een cartridge revisie is van Mario Kart 8 Deluxe met Booster Course Pass (MSE) waar alle 6 waves op de cartridge staan.
Gezien er hier eerder over de Nitro Deck gesproken werd, kwam deze video net tegen.

• Linksquest

Japanse app krijgt toch een aantal andere games:

Golf, Donkey Kong Jr. Math, Vijf op een rij (Gomoku Narabe Renju), Mach Rider, Urban Champion, Shin Onigashima en Mahjong.
Trails through Daybreak komt vandaag uit en op wat opmerkingen op de performance na lijkt het een heel toffe game voor de JRPG fans.

Via PSN is nu ook geleaked dat de Engelse versie van de sequel er aan komt, dixit Gematsu. Zeer waarschijnlijk volgt een officiële aankondiging later vandaag tijdens een panel op de Anime Expo.

Edit: en hierbij de aankondiging voor begin 2025

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 06-07-2024 07:47 ]

• Carlos0_0
Pff net Lugio Mansion 2HD de trap missie gedaan, mocht je er iets bij willen voorstellen.
Het is net als de film John Wick4, en het duurt ook net zolang. ik snap nu waar het idee van de film vandaan komt haha.

YouTube: Luigi's Mansion 2 HD - Full Game 100% Walkthrough

Referentie filmpje had ik niks aan, aangezien het bij mij andere volgorde was.
Mario + Rabbids Sparks of Hope is vanaf morgen Game Op Proef voor Nintendo Switch Online-leden en te spelen tot en met 14 juli.

Ik moet deze game nog steeds een keer uitspelen, ben ergens op de helft. Leuk spel, maar vond zelf Kingdom Battle een stuk beter.

• sderooij
L23 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 19:52:
Mario + Rabbids Sparks of Hope is vanaf morgen Game Op Proef voor Nintendo Switch Online-leden en te spelen tot en met 14 juli.

Ik moet deze game nog steeds een keer uitspelen, ben ergens op de helft. Leuk spel, maar vond zelf Kingdom Battle een stuk beter.
ah nice, dan ga ik die zeker proberen!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:14

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Denken jullie dat Metroid Prime 4 een collectors edition krijgt?
Zo ja, gaat die door jullie gekocht worden?

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-11 15:00
Vorig weekend mede doordat mijn nichtje (7 jaar) ook wilde spelen met haar co-op gedaan voor Sonic Superstars. En mede daardoor ook na die sessie weer wat korte sessies gedaan. Het spel begint in mijn waardering te stijgen.

De levels voelen in eerste instantie soms raar maar er is wel echt over nagedacht. Bosses zijn btw snel gekilled als je hun patroon kent en het combineert met een emerald power. Een willekeurige boss battle is dan ook echt wel binnen 1 minuut klaar wat de replay vergroot.
Militia Pilot schreef op zondag 7 juli 2024 @ 21:08:
Ik denk het wel, maar dat baseer ik dan op Metroid Dread.

Nee, ik koop alleen fysiek zodat ik de game dan (compleet) op cartridge heb. Al weet ik nog niet of ik dat de komende jaren blijf doen. Pre-order items en Collector editions zien er vaak wel leuk uit, maar ik zou het niet uitstallen en heb er ook geen ruimte voor. Een standaard Switch doosje is voor mij groot genoeg :P Wel tof als er in dat doosje dan extra dingen zitten zoals een instructie handleiding of map.

• ShadLink
  • Nu online
Militia Pilot schreef op zondag 7 juli 2024 @ 21:08:
Nintendo maakt voor een groot aantal games special editions. Of andere uitbreidingen, zie bv de speciale consoles bij de Zelda games. Of bv de merch bij Luigi's Mansion 2.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
WinterBase schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:09:
Welke Fire Emblem game zouden jullie aanraden aan iemand die onbekend is met de franchise?

Op NSO staat de GBA versie die ik zou kunnen proberen maar is dat nog speelbaar anno 2024? Op de Switch zie ik Warriors, Three Hopes, Engage en Three Houses beschikbaar maar ik zou graag weten welke het beste is voor een nieuwkomer :)
Ik kijk niet zo vaak naar dit topic vandaar dat ik je vraag nu pas zie. Zelf heb ik de meeste Fire Emblem delen gespeeld en ik denk dat het heel erg van je persoonlijke interesse afhangt welke je beter gaat vinden. Three Houses leunt heel erg op alles dat ''achter de schermen'' gebeurd, lijkt minder om de gevechten te draaien. Ik kon er zelf vanwege die reden niet doorheen komen. Engage is wat dat betreft beter gebalanceerd zowel de verhaallijn als de gevechten staan centraal. Wat mij betreft is dit de op 1 na beste Fire Emblem game ooit. Awakening staat toch nog wel op nummer 1, maar dan zou je een 3DS moeten kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Redax op 08-07-2024 14:30 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Timothy3000
Ik had het echt andersom. Tree Houses is imo de beste FE game ooit gemaakt. Geweldige karakters, tof verhaal en spannende en leuke gevechten.

Engage halverwege verkocht. Verhaal en characters waren niet boeiend genoeg waardoor de gevechten me ook minder interesseerden.

• WinterBase
Redax schreef op maandag 8 juli 2024 @ 14:27:
[...]

Ik kijk niet zo vaak naar dit topic vandaar dat ik je vraag nu pas zie. Zelf heb ik de meeste Fire Emblem delen gespeeld en ik denk dat het heel erg van je persoonlijke interesse afhangt welke je beter gaat vinden. Three Houses leunt heel erg op alles dat ''achter de schermen'' gebeurd, lijkt minder om de gevechten te draaien. Ik kon er zelf vanwege die reden niet doorheen komen. Engage is wat dat betreft beter gebalanceerd zowel de verhaallijn als de gevechten staan centraal. Wat mij betreft is dit de op 1 na beste Fire Emblem game ooit. Awakening staat toch nog wel op nummer 1, maar dan zou je een 3DS moeten kopen.
Alsnog bedankt voor je reactie! Ik had uiteindelijk nog geen aankoop gedaan want druk druk druk. Een 3DS heb ik ook in bezit, ik zal ook eens een blik werpen op Awakening :)

• MetalSonic
Nou zo sluit je ook dossiers. Had paar weken terug een ticket ingediend voor foutcodes / dis errors als ik Risk online wilde spelen via de Switch. Krijg ik onderstaande mail van Ubisoft
Hello MetalSonic!

This is an automated message from Ubisoft Support.

Our Support Team is currently experiencing high case volumes, so we are reaching out with a message to check-in and make sure you still need help!

If you've found a solution to your problem already, there's nothing you need to do. Just ignore this message and your case will automatically close in 2 days.

If you still need help, please reply to this message and an agent will contact you as soon as possible. We ask all our players to avoid making duplicate cases while waiting. Creating additional cases doesn't impact your position in the support queue, but if you reply to this message, we will prioritize your existing case.

We greatly appreciate your patience and understanding as we work to resolve your issue.

Thanks for your attention,
Ubisoft Support
Zo kan ik het ook natuurlijk, maar ff ingelogd en via kort bericht gemeld dat probleem nog niet is opgelost

• giantgiantus
  • Laatst online: 08:34
MetalSonic schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:13:
Nou zo sluit je ook dossiers. Had paar weken terug een ticket ingediend voor foutcodes / dis errors als ik Risk online wilde spelen via de Switch. Krijg ik onderstaande mail van Ubisoft

[...]

Zo kan ik het ook natuurlijk, maar ff ingelogd en via kort bericht gemeld dat probleem nog niet is opgelost
Heel veel problemen lossen zichzelf op, dus wel slim om dit zonet doen.
Woensdag krijgt Switch Sports de basketbal update (tweet):

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GR-GAw4W0AAdNjn?format=jpg&name=medium

Trailer:

[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 08-07-2024 17:35 ]

• MetalSonic
giantgiantus schreef op maandag 8 juli 2024 @ 17:01:
[...]

Heel veel problemen lossen zichzelf op, dus wel slim om dit zonet doen.
Het is zeer klant onvriendelijk. Ik heb weken gewacht en dan zouden ze best met een inhoudelijk antwoord mogen komen, of iets anders. Nu hopen ze maar dat het in de tussentijd ineens abacadraba is opgelost.

Paar keer heen en weer gemaild en nu doen ze alsof Risk Global Domination een Nintendo game is en geen Ubisoft game. Ook al speel je het online via de Uplay servers (ja dat kan natuurlijk nog steeds).

Nouja net maar mail gestuurd via Nintendo contact. Ben benieuwd.
https://www.nintendo.com/...ctgegevens-1106389.html#/

Hopelijk komt er nog wat uit ik zou het leuk vinden om Risk op de Switch online te spelen tegen andere spelers ipv alleen maar offline tegen ai.

[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 08-07-2024 19:20 ]

MetalSonic schreef op maandag 8 juli 2024 @ 18:30:
[...]

Nouja net maar mail gestuurd via Nintendo connect. Ben benieuwd.
Wat is Nintendo connect?

• MetalSonic
L23 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 18:52:
[...]

Wat is Nintendo connect?
Typo, vorige post aangepast. Ik bedoel Nintendo contact via
MetalSonic schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:21:
[...]

Typo, vorige post aangepast. Ik bedoel Nintendo contact via
Je moet toch echt bij Ubisoft zelf zijn lijkt me. Of je aankoop ongedaan proberen te krijgen via Nintendo.
Ik neem zelf nooit contact op met bedrijven zoals Ubisoft. Je kan verbaasd zijn over hoe klantonvriendelijk het is. Ik geloof zelf niet dat dit soort contact überhaupt tot een oplossing leidt. Nintendo klantenservice ben ik wel tevreden over, maar zie niet hoe zij deze online problemen voor je kunnen oplossen.

Ik heb even gezocht en het lijkt een bekend probleem: https://www.reddit.com/r/..._risk_on_nintendo_switch/

• MetalSonic
L23 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:25:
[...]

Je moet toch echt bij Ubisoft zelf zijn lijkt me. Of je aankoop ongedaan proberen te krijgen via Nintendo.
Ik neem zelf nooit contact op met bedrijven zoals Ubisoft. Je kan verbaasd zijn over hoe klantonvriendelijk het is. Ik geloof zelf niet dat dit soort contact überhaupt tot een oplossing leidt. Nintendo klantenservice ben ik wel tevreden over, maar zie niet hoe zij deze online problemen voor je kunnen oplossen.

Ik heb even gezocht en het lijkt een bekend probleem: https://www.reddit.com/r/..._risk_on_nintendo_switch/
Kastje en de muur. Hier de meest recente reactie van Ubisoft
Hello there,

Thank you for getting back to us with the details.

We apologize for the delay in responding to your inquiry.

We were able to confirm that the game you purchased for Nintendo Switch was Risk Global Domination and you were unable to launch it. After following the steps sent previously, the game still does not launch. Please contact the respective developer of this game or the provider (Nintendo Switch website) as the game is not a Ubisoft title.

Below is the link to search the Nintendo website for further assistance:

https://www.nintendo.com/de-de/

If you have any further concerns, please feel free to contact us by creating a new case.

Best regards,
Ubi-nopeekeng
Ubisoft Support
8)7 8)7 8)7

Ik wist van te voren al dat er online problemen waren. Heb het spel via een scherpe prijs kunnen kopen dus dat scheelt. Gaat mij nu meer even om het principe, ik ben benieuwd hoe dit afloopt via Nintendo of Ubisoft. Spel is ondanks dat het online niet werkt geen miskoop want ik heb al leuke potjes tegen de ai gehad! En meer zullen volgen.
MetalSonic schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:43:
[...]

Kastje en de muur. Hier de meest recente reactie van Ubisoft

[...]
8)7 8)7 8)7

Ik wist van te voren al dat er online problemen waren. Heb het spel via een scherpe prijs kunnen kopen dus dat scheelt. Gaat mij nu meer even om het principe, ik ben benieuwd hoe dit afloopt via Nintendo of Ubisoft. Spel is ondanks dat het online niet werkt geen miskoop want ik heb al leuke potjes tegen de ai gehad! En meer zullen volgen.
Ben je misschien meer met de ontwikkelaar SMG Studio contacteren? Niet dat Ubisoft hier als uitgever zo mag reageren natuurlijk...

• MetalSonic
JackAvery schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:50:
[...]

Ben je misschien meer met de ontwikkelaar SMG Studio contacteren? Niet dat Ubisoft hier als uitgever zo mag reageren natuurlijk...
Ubisoft is gewoon mede verantwoordelijk zie ook
https://www.ubisoft.com/en-gb/game/risk

onderaan zie je Ubisofot staan als "developer" , to develop is toch ontwikkelen? De ontwikkelaar? Ze staan er niet als "publisher".

Wie is SMG Studio daar heb ik niet eerder van gehoord? hoe zijn die betrokken?

edit: ze reageren nu wel snel en fanatiek bij Ubisoft jammer dat het allemaal dingen zijn waar ik niks aan heb.
Net vroegen ze mij ineens of mijn Ubisoft account wel gelinked was aan de Nintendo account euh ja anders kom ik niet eens bij het scherm waar ik de connect error krijg. Heb nog een mail bewijs gestuurd van de link. Want elke keer dat ik op de Switch inlog bij Ubisoft krijg ik een mailtje met een waarschuwing daarover.

[ Voor 28% gewijzigd door MetalSonic op 08-07-2024 20:48 ]

MetalSonic schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:51:
[...]

Ubisoft is gewoon mede verantwoordelijk zie ook
https://www.ubisoft.com/en-gb/game/risk

onderaan zie je Ubisofot staan als "developer" , to develop is toch ontwikkelen? De ontwikkelaar? Ze staan er niet als "publisher".

Wie is SMG Studio daar heb ik niet eerder van gehoord? hoe zijn die betrokken?
SMG Studios is de ontwikkelaar van Risk: Global Domination, maar zij hebben niet de Switch port gemaakt (steam) :) Tenzij dit nog een ander spel is met praktisch dezelfde naam?

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 08-07-2024 20:25 ]

• Linksquest
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dEh7QykWO4X2_tBb2ARV7k_zrk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Nsj9bEKeA5ZjwsGhrH8QSs0h.png?f=fotoalbum_large

Vanmiddag deze mail gekregen over mijn Nintendo World Championships: NES Edition Deluxe Set reservering, laat maar komen :D

• Cyrax0508
Linksquest schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 00:41:
[Afbeelding]

Vanmiddag deze mail gekregen over mijn Nintendo World Championships: NES Edition Deluxe Set reservering, laat maar komen :D
Kreeg ik ook, zin in!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Er komt in Nederland geen gewone fysieke versie van dit spel toch? Ik zag net dat Nedgame de inportversie voor €39 aanbiedt. Voor dat tientje extra t.o.v. de digitale versie ga ik die dan denk ik maar bestellen.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Cannoli schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:22:
Er komt in Nederland geen gewone fysieke versie van dit spel toch? Ik zag net dat Nedgame de inportversie voor €39 aanbiedt. Voor dat tientje extra t.o.v. de digitale versie ga ik die dan denk ik maar bestellen.
Ik heb dezelfde uitgave besteld bij cdjapan voor ~€29,30 (5110yen) incl. verzend- en importkosten.

• Linksquest
Cannoli schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:22:
Klopt, alleen een import versie zie je in verschillende winkels. De enige fysieke versie in Nederland is die collectors edition via Nintendo zelf. Andere optie is digitaal of import.

Pagina: 1 ... 254 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic