• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-11 19:46
Mooi, volgende Zelda in een nieuwe wereld aub. Hyrule inmiddels al genoeg gezien.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:18
Timothy3000 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:49:
Mooi, volgende Zelda in een nieuwe wereld aub. Hyrule inmiddels al genoeg gezien.
Ja, remake van de Oracle games in de nieuwe Link's awakening stijl aub :P

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11 21:44
Klopt. Helaas had ik weinig tijd en zat op een mobiele telefoon. Wilde later het interview erbij plakken.

• Zerora
Kan Relic en Microsoft niet ff Age of Empires ook naar de Switch brengen :9
Is die Nintendo - Microsoft samenwerking nog ergens goed voor.
JackAvery schreef op woensdag 6 september 2023 @ 06:46:
[YouTube: Game Boy, NES, Super NES – September 2023 Game Updates – Nintendo Switch Online]

Nieuwe games voor alle Nintendo Switch Online abonnees, vanaf vandaag beschikbaar. Drie onvertaalde Japanse games en Quest for Camelot.
  • Kirby Super Star Stacker
  • Quest For Camelot
  • Downtown Nekketsu March: the Super Awesome Field Day (een van brawlers uit de bekende Kunio serie)
  • Joy Mech Fight
Quest For Camelot is wel geinig. Heb ik hier nog de cartridge van liggen. Spel is best wel liniair trouwens. Lijkt op Zelda, maar is het niet. Elke zone heeft zn challenge en daarna ga je naar de volgende zone.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:25
Timothy3000 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:49:
Misschien een hele moderne remake van Ocarina of Time en Majora's Mask, heel veel mensen zitten daar op te wachten.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Linksquest
Zerora schreef op woensdag 6 september 2023 @ 20:04:
[...]

Ja, remake van de Oracle games in de nieuwe Link's awakening stijl aub :P
Dat zou inderdaad wel heel mooi zijn, en misschien dat ze die 3de oracle die ze nooit hebben afgemaakt, alsnog kunnen afmaken en die als een Trilogy samen kunnen release. Beetje het idee zoals Starfox 2 toen op de Snes Mini uit kwam :D

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 12:32
Linksquest schreef op donderdag 7 september 2023 @ 06:29:
[...]

Misschien een hele moderne remake van Ocarina of Time en Majora's Mask, heel veel mensen zitten daar op te wachten.
Dat lijkt me ook tof, maar ik heb dan toch liever Wind Waker op de Switch :+

• Zerora
Linksquest schreef op donderdag 7 september 2023 @ 06:31:
[...]

Dat zou inderdaad wel heel mooi zijn, en misschien dat ze die 3de oracle die ze nooit hebben afgemaakt, alsnog kunnen afmaken en die als een Trilogy samen kunnen release. Beetje het idee zoals Starfox 2 toen op de Snes Mini uit kwam :D
Die derde game is geschrapt, omdat de combinatie te complex zou worden. Dus of we die derde ooit zullen zien, betwijfel ik. De game mechanic van de derde game zou een magische verfkwast geweest zijn om te puzzelen met kleuren.

• Linksquest
Zerora schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:31:
[...]

Die derde game is geschrapt, omdat de combinatie te complex zou worden. Dus of we die derde ooit zullen zien, betwijfel ik. De game mechanic van de derde game zou een magische verfkwast geweest zijn om te puzzelen met kleuren.
Zie het inderdaad ook niet gebeuren, maar hopen mag je toch altijd :D

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-11 14:39
Twee weken terug heb ik een 3DS XL gekocht. Er waren nog wat spelltjes die ik daar wel een keer op wilde spelen. (Mijn laatste console van nintendo was een SNES (heb ik nog steeds) en de laatste handheld was een DS Lite. Echt een hele tijd niet echt iets met Nintendo gedaan dus. Dit los van mijn Retro Handheld waar ik nog wel wat GBA en SNES games op speel.

Nu na 2 weken klooien met een 3DS toch wel weer erg enthousiast geworden. Om die reden nu ook aan het kijken naar de Switch. Daar zijn echt wel wat games op te vinden die ik nog heel graag wil spelen. Vooral de mario's en man wat zie die mario bros wonder er vet uit!! Maar ik zit nu wel een klein beetje in dubio. Zouden jullie in dit stadium nog een switch kopen? Of wachten tot het eind van het jaar en kijken wat dat brengt? Best case scenario voor mij zou zijn of een switch met snellere hardware of een console die backwards compatible is.

Maar misschien moet ik ook gewoon niet zeuren. En denken dat ik nog heel veel lol kan hebben van een normale switch. Ik neig dan naar de Oled variant trouwens.
Tricto schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:15:
Twee weken terug heb ik een 3DS XL gekocht. Er waren nog wat spelltjes die ik daar wel een keer op wilde spelen. (Mijn laatste console van nintendo was een SNES (heb ik nog steeds) en de laatste handheld was een DS Lite. Echt een hele tijd niet echt iets met Nintendo gedaan dus. Dit los van mijn Retro Handheld waar ik nog wel wat GBA en SNES games op speel.

Nu na 2 weken klooien met een 3DS toch wel weer erg enthousiast geworden. Om die reden nu ook aan het kijken naar de Switch. Daar zijn echt wel wat games op te vinden die ik nog heel graag wil spelen. Vooral de mario's en man wat zie die mario bros wonder er vet uit!! Maar ik zit nu wel een klein beetje in dubio. Zouden jullie in dit stadium nog een switch kopen? Of wachten tot het eind van het jaar en kijken wat dat brengt? Best case scenario voor mij zou zijn of een switch met snellere hardware of een console die backwards compatible is.

Maar misschien moet ik ook gewoon niet zeuren. En denken dat ik nog heel veel lol kan hebben van een normale switch. Ik neig dan naar de Oled variant trouwens.
Er is inderdaad een heel groot aanbod aan toffe games voor de Nintendo Switch, om die reden zou ik juist ook nu nog een Switch halen.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Misschien even wachten tot de oktober/ november acties? Mario Wonder is toch nog niet te koop…
Super Mario Odyssey, New Super Mario Bros. U Deluxe en Super Mario 3D World + Bowser's Fury zijn ook allemaal erg leuke spellen.

Ik heb nu bijna twee jaar een Switch Lite en ik denk erover na om een OLED te kopen als die dit jaar nog een keer in de actie komt rond de black friday periode.

• RollieBollie
Of wachten tot het eind van het jaar en kijken wat dat brengt?
Als je wilt wachten zou ik zeggen: wacht tot black friday.

Ik denk echter dat er nog geen opvolger voor de Switch zal zijn. Nintendo heeft nog helemaal niets over een opvolger gezegd. Er zijn enkel geruchten vanuit content creators en influencers.

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-11 14:39
Duidelijk! Thanks. Denk even wachten tot Black Friday dan inderdaad. Ben eind november jarig dus is een mooi cadeautje voor mezelf hehe.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:12
Black friday deals zijn dan wel vaak de oude redbox switch, geen OLED. Maar dat is voor de console uiteraard.

• Zerora
Nieuwe NES game aangekondigd. Ja, je leest het goed! De game wordt ook uitgebracht op moderne consoles en PC met een HD graphics mode.

Dat is wel hip tegenwoordig. Ik had zelf een paar jaar terug Goodboy Galaxy gesteund op Kickstarter. Die game komt zowel op de Game Boy Advance en Nintendo Switch uit.

• Zerora

Gargoyles remaster

• Timothy3000

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Vandaag binnen gekregen. Ben er zo blij mee dat ik hem met de tweede lichting alsnog heb kunnen bestellen nadat het bij de eerste helemaal mis ging. Past mooi bij de rest van de CE's. Alleen die van de XC1 op de Switch heb ik bewust overgeslagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MfUVpdvmjP019LyfG4dnXpct-cc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/db6s6cV6GDoxaF5GWfg3wGdC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iO5m7QPuA3fTjiVrZDLrGn34CNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ctdes2QWbvbl71T9us4jnmys.jpg?f=fotoalbum_large

https://psnprofiles.com/RaemNL

Dat is al een tijdje de verwachte timeline ja. Eurogamer en VGC bevestigen hier ook wat al een week of twee de ronde gaat.

• Ike.
  • Niet online
/edit

[ Voor 97% gewijzigd door Ike. op 07-09-2023 21:46 ]

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:41
JackAvery schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:33:
[...]

Dat is al een tijdje de verwachte timeline ja. Eurogamer en VGC bevestigen hier ook wat al een week of twee de ronde gaat.
Ik kan er overheen hebben gelezen, maar de afgelopen weken heb ik dit nieuws niet in dit topic voorbij zien komen.

• Timothy3000
Nee inderdaad, had nog even teruggelezen voordat ik het postte.
meesje schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:00:
[...]

Ik kan er overheen hebben gelezen, maar de afgelopen weken heb ik dit nieuws niet in dit topic voorbij zien komen.
Niet letterlijk “hier” :) ik bedoelde in de artikels. Slecht verwoord.

• Zerora
meesje schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:00:
[...]

Ik had het nieuwsbericht wel gezien, maar bewust niet geplaatst omdat het geen nieuwe informatie is. We weten dat er een opvolger gaat komen, maar buiten dat is er nog steeds niks bekend. Zelfs bij 2024 kan nog een vraagteken bij. Zolang we geen informatie van Nintendo zelf te horen krijgen, blijft het speculeren.

• Timothy3000
Dat een tech demo van oa Zelda BOTW op de opvolger van de Switch behind closed doors aan ontwikkelaars is laten zien is juist behoorlijk groot nieuws imo.
Developer presentations for Switch 2 took place behind closed doors, Eurogamer understands, with partners shown tech demos of how well the system is designed to run.

One Switch 2 demo is a souped up version of Switch launch title Zelda: Breath of the Wild, designed to hit the Switch 2's beefier target specs. (To be clear, though - this is just a tech demo. There's no suggestion the game will be re-released.)
Betekent dat het nu wel duidelijk is dat de opvolger goed in ontwikkeling is en een release in 2024 langzaamaan aannemelijk begint te worden. Ik had geen idee dat developers al een Switch 2 presentatie hadden gehad! Beefier target specs is ook goed nieuws, dat weet je met Nintendo ook nooit zeker. Benieuwd hoe die Zelda tech demo was!

Hopelijk backwards compatible, dan gaat de Oled binnenkort Marktplaats op. :P

[ Voor 68% gewijzigd door Timothy3000 op 08-09-2023 07:07 ]

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 06:57:
Hopelijk backwards compatible, dan gaat de Oled binnenkort Marktplaats op. :P
Het is natuurlijk maar de vraag of er fysieke spellen komen of dat het geheel digitaal gaat worden... of misschien een uitbreiding module voor kaartjes?

• Timothy3000
Digital only zou echt jammer zijn imo.
Het is eerder de vraag of games straks net zo vaak volledig fysiek op de cartridge staan als bij de Switch, ik verwacht dat er meer verplichte downloads en updates zullen zijn. Maar we gaan zeker nog wel een generatie games fysiek kunnen kopen.

Er is in de eShop trouwens nu een demo beschikbaar van LEGO 2K Drive.

[ Voor 13% gewijzigd door L23 op 08-09-2023 07:53 ]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

While Nintendo has kept quiet, more sources seem to be coming forward revealing what they have heard from their sources. Nintendo reportedly showed the console off to developers behind closed doors at last month’s Gamescom event in Cologne, Germany, as reported by Eurogamer and VGC. Now, Universo Nintendo’s editor has weighed in with more supposed facts about the system. He claims that the system will include 12GB of RAM and include the advanced AI upscaling tech known as DLSS, though it appears that Eurogamer got it wrong and it’s actually DLSS 3.1, not the newer DLSS 5, as they stated in their report today. Universo Nintendo’s editor-in-chief has gotten a number of leaks correct recently when it comes to Nintendo, but we won’t know for sure until the big N unveils the hybrid hardware, which is expected to release sometime next year.
Bron: https://mynintendonews.co...g-possible-plus-dlss-3-1/

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• sderooij
Nu gaat het helemaal druk worden met "moet ik nu nog een switch kopen, of wachten" posts :P

• Timothy3000
Ik zou nu gewoon even wachten. :P

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:30
Heeft iemand al iets gehoord over de switch 3 pro?
En wanener die dan beschikbaar komt?

[ Voor 27% gewijzigd door Megupe op 08-09-2023 08:36 ]

Megupe schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 08:36:
Heeft iemand al iets gehoord over de switch 3 pro?
En wanener die dan beschikbaar komt?
Ja
Het blijft natuurlijk speculatie, maar dit zou de upper bound zijn voor de verwachtingen qua RAM en dus goed nieuws. Dat is meer RAM dan een Xbox Series S.

Praktisch alles wat er nu verteld wordt bevestigt vooral de punten die al sinds 2022 besproken worden na de NVidia hack.

Het gebruik van de Matrix demo met alle UE5 features suggereert verder (maar ook dit is speculatie) dat we een vorm van zeer snel opslaggeheugen mogen verwachten. Benieuwd of we met verplichte installaties geconfronteerd gaan worden.
JackAvery schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:09:
Het blijft natuurlijk speculatie, maar dit zou de upper bound zijn voor de verwachtingen qua RAM en dus goed nieuws. Dat is meer RAM dan een Xbox Series S.
Dat zou met games porten wel fijn zijn inderdaad. Vond toen die Digital Foundry analyse van Ori and the Will of the Wisps wel interessant. Daar was het toen een hele uitdaging om die game te laten draaien met 4GB geheugen.

Die No Man's Sky update voor de Switch was trouwens afgelopen woensdag uitgekomen. Even kort opgestart en vergeleken. Ziet er wel een stuk beter uit.

[ Voor 13% gewijzigd door L23 op 08-09-2023 09:31 ]

• RollieBollie
Oh yes. Switch opvolger 2025. En om de tijd te overbruggen komt er een N64 Classic.

• Linksquest
RollieBollie schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:55:
Oh yes. Switch opvolger 2025. En om de tijd te overbruggen komt er een N64 Classic.
2025? Ik lees overal 2de kwartaal 2024!

• sderooij
Er schijnt wel switch cartridge compatibiliteit te komen, maar voor de rest voor het nieuwe systeem: zou het digital only worden?
sderooij schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:04:
Er schijnt wel switch cartridge compatibiliteit te komen, maar voor de rest voor het nieuwe systeem: zou het digital only worden?
Waarom verwacht je dat?

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:33
Iedereen hier is enthousiast, maar zouden ze juist niet een wat grotere stap moeten maken om te zorgen dat je over 3 jaar wederom achter de feiten aanloopt?

Nintendo moet het hebben van z'n gameplay/franchise dat is absoluut zo, maar na jaren als Nintendo fan een PS5 aangeschaft bij de launch, is het soms toch erg wennen om van de PS5 weer naar de Switch te schakelen. Zou mooi zijn als ze een grote stap kunnen zetten en wellicht een kleine voorsprong zouden hebben op de huidige generatie om zo qua beelden enigzins bij te blijven.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Gynnad schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:09:
[...]

Iedereen hier is enthousiast, maar zouden ze juist niet een wat grotere stap moeten maken om te zorgen dat je over 3 jaar wederom achter de feiten aanloopt?

Nintendo moet het hebben van z'n gameplay/franchise dat is absoluut zo, maar na jaren als Nintendo fan een PS5 aangeschaft bij de launch, is het soms toch erg wennen om van de PS5 weer naar de Switch te schakelen. Zou mooi zijn als ze een grote stap kunnen zetten en wellicht een kleine voorsprong zouden hebben op de huidige generatie om zo qua beelden enigzins bij te blijven.
Ik heb nog geen goed beeld hoe groot deze stap gaat zijn. En of je die stap groot genoeg gaat vinden is natuurlijk ook persoonlijk. Maar ik zou een hybride (console/handheld) niet gaan vergelijken met een Xbox Series X/Playstation 5 (console). Een kleine voorsprong op de huidige consoles zie ik sowieso niet gebeuren.

• Gynnad
L23 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:13:
[...]

Ik heb nog geen goed beeld hoe groot deze stap gaat zijn. En of je die stap groot genoeg gaat vinden is natuurlijk ook persoonlijk. Maar ik zou een hybride (console/handheld) niet gaan vergelijken met een Xbox Series X/Playstation 5 (console). Een kleine voorsprong op de huidige consoles zie ik sowieso niet gebeuren.
De huidige switch is hybride inderdaad wat erg gaaf is, maar 95% van de tijd hangt hij bij mij toch aan de televisie. Als er twee modellen zou komen waarbij de hybride minder hardware zou hebben dan de 'vaste' console dan zou de keuze voor mij persoonlijk niet moeilijk zijn.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Gynnad schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:16:
[...]

De huidige switch is hybride inderdaad wat erg gaaf is, maar 95% van de tijd hangt hij bij mij toch aan de televisie. Als er twee modellen zou komen waarbij de hybride minder hardware zou hebben dan de 'vaste' console dan zou de keuze voor mij persoonlijk niet moeilijk zijn.
Ik wil wel graag het hybride houden want ik heb totk 80% gespeeld in handheld maar botw 80% op de TV :P

Echter kan ik niet een losse Switch Lite halen voor mobiel spelen omdat de accounts niet netjes heen en weer syncen. Als ze dat fixen zou ik 2 stuks hardware met dezelfde account hebben. Bij de TV een krachtige desnoods en mobiel iets minder krachtig.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Zerora
sderooij schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:04:
Via youtube kanaal Switchforce (misschien niet het beste kanaal voor factchecking) hoorde ik iets over een nieuwe cartridge voor Switch 2 die lijkt op die van de Switch 1. Het systeem zodanig zijn dat de cartridge van Switch 1 wel in Switch 2 past voor backwards compatibility, maar niet andersom.

Zerora schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:17:
[...]

Via youtube kanaal Switchforce (misschien niet het beste kanaal voor factchecking) hoorde ik iets over een nieuwe cartridge voor Switch 2 die lijkt op die van de Switch 1. Het systeem zodanig zijn dat de cartridge van Switch 1 wel in Switch 2 past voor backwards compatibility, maar niet andersom.
Lijkt mij dat die Switchforce dat gewoon uit zijn nek lult, maar ben ook totaal geen fan van dat Youtube kanaal :P Maar een dergelijke oplossing zou goed kunnen. Kijk maar naar de Game Boy cartridges voor de Game Boy, Game Boy Color en Game Boy Advance. Maar lijkt me met het formaat Switch cartridge wel lastiger om dergelijke verschillen te maken dat ze niet in de oude Switch passen. Denk dat een melding dat de game niet op deze hardware gespeeld kan worden ook prima is. Belangrijker is dat het bij het kopen van nieuwe games voor opa en oma duidelijk is dat games van de opvolger niet werken op de Nintendo Switch.

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06:09
Hoop wel op n backwards compability, anders krijg je weer overal Deluxe-deluxe veries van

• Cyrax0508
DCNY schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:27:
Hoop wel op n backwards compability, anders krijg je weer overal Deluxe-deluxe veries van
Je geeft eigenlijk het antwoord zelf al. Die Deluxe versies hebben de Big ‘N’ best wat opgeleverd de afgelopen jaren. Die bron gaan ze denk ik niet snel laten uitdrogen.

Persoonlijk kan ik er niet heel erg mee zitten. Tuurlijk zou ik het tof vinden om mijn Switch games op die nieuwe console straks te kunnen spelen. Maar de Switch is makkelijk toegankelijk als handheld device, dus die kan ik de komende jaren rustig erbij houden als handheld. Die hoeft niet perse aangesloten te worden op een televisie.

[ Voor 31% gewijzigd door Cyrax0508 op 08-09-2023 11:56 ]

Zerora schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:17:
[...]

Dit is pure speculatie, hier zijn geen aanwijzingen voor noch inzichten van ‘insiders’ op dit moment.

Edit: om even te nuanceren: het is geen onredelijke verwachting dat er iets verandert in de cartridges gebruikt voor de volgende console. Maar het feit is dat we het gewoon niet weten.

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 08-09-2023 15:07 ]

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06:09
Cyrax0508 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:54:
[...]

Je geeft eigenlijk het antwoord zelf al. Die Deluxe versies hebben de Big ‘N’ best wat opgeleverd de afgelopen jaren. Die bron gaan ze denk ik niet snel laten uitdrogen.
Omdat veel kopers die WiiU niet hadden. Nu iedereen ze op de Switch heeft gespeeld zullen ze toch iets anders moeten gaan verzinnen.

(En dat mag best een Mario Odyssey 2 zijn O-) )

• Timothy3000
No backwards compatibility no buy.

• Zerora
Ik heb niet perse backwards compatibility nodig hoor. Mn huidige Switch gaat toch niet weg dus daar kan ik altijd nog naartoe om oudere games te spelen als Switch 2 er straks is.

• Cyrax0508
DCNY schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:58:
[...]

Omdat veel kopers die WiiU niet hadden. Nu iedereen ze op de Switch heeft gespeeld zullen ze toch iets anders moeten gaan verzinnen.

(En dat mag best een Mario Odyssey 2 zijn O-) )
Dat zou een reden kunnen zijn voor Nintendo voor BC op de aankomende console, zeker. Ze hebben dan een zeer grote gameslibrary voor hun nieuwe console. Ik hoop dat zij het ook zo zien.

Nintendo is ook nooit te beroerd om oude games lange tijd op de plant te laten liggen en ze op het juiste moment opnieuw uit te brengen. Dat verkoopt beter op een console waar het origineel niet op te spelen is denk ik.
Ja? Zo zie ik het allang niet meer. Ik heb zelf weinig tot geen interesse in de generatie games van de strikte voorganger van mijn nieuwste console. Zo speel ik eigenlijk nooit PS4 games op mijn PS5 en deed ik dat ook niet met PS3 games toen ik een PS4 had.

Daarbij, de Switch is een ontzettend makkelijke console om erbij te houden als handheld. Persoonlijk zie ik de meerwaarde er niet (meer) van, daar waar ik er vroeger heel hard om kon gillen. Ik heb amper tijd om de huidige generatie games te spelen :+

• Timothy3000
Ik speel nog veel PS4 en Xbox games op mijn nieuwe consoles. En nul behoefte om weer voor games die ik al bezit te gaan betalen haha.

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:32
@Timothy3000 De kans is groot dat het gewoon BC heeft, maar vermoedelijk zullen meeste Switch games draaien zoals ze dat op de Switch doen. (dus geen grafische verbeteringen)

Nintendo heeft over het algemeen 1 console aan BC. Tenzij de formfactor heel anders is geworden. Waardoor oude games niet meer zouden werken. Ik denk dat de "Switch 2" gewoon Switch cartridges zal gebruiken (maar die dan niet speelbaar zijn op de 'oude' Switch) zodat BC ook gewoon kan.
Het zou voor mij geen ramp zijn, Maar heeft de opvolger backwards compatibility dan ben ik wel eerder geneigd het bij release te halen. Maar goed, bij de Switch elke upgrade ook gelijk in huis gehaald. Dus waarschijnlijk sowieso gelijk de opvolger in huis :P

• Gynnad
Ik verwacht dat ze gewoon voor BotW Deluxe en TotK Deluxe gaan :P

Overigens voor de Zelda games zou een nieuwe console wel weer een mooi moment zijn om een nieuwe wereld/ervaring op te zetten gezien ze met TotK nu wel alles uit de BotW hebben gehaald.

ShadLink schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:03:
@Timothy3000 De kans is groot dat het gewoon BC heeft, maar vermoedelijk zullen meeste Switch games draaien zoals ze dat op de Switch doen. (dus geen grafische verbeteringen)
Ben benieuwd hoe het straks gaat zijn. Persoonlijk zouden geen grafische verbeteringen voor mij niet uitmaken. Dat eindeloos updaten en verbeteren hoeft van mij ook niet. Bij de opvolger wil ik weer nieuwe games zien.

Aan de ene kant leuk als de opvolger alles kan wat de Switch kan. Aan de andere kant ook weer een beetje jammer als de Switch totaal overbodig gaat worden, maar dat zal wel 6 jaar Switch sentiment zijn.

• Cyrax0508
L23 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:04:
Het zou voor mij geen ramp zijn, Maar heeft de opvolger backwards compatibility dan ben ik wel eerder geneigd het bij release te halen. Maar goed, bij de Switch elke upgrade ook gelijk in huis gehaald. Dus waarschijnlijk sowieso gelijk de opvolger in huis :P
Maar hoezo zou je dan in eerste instantie geneigd om hem eerder in huis te halen als er BC aanwezig is? Ik koop over het algemeen een nieuwe console niet om er als eerste heel blij een game van mijn voorgaande console in te doe.

Ik ben juist meer gevoelig voor de games. Als er een nieuwe Zelda of Mario bij de nieuwe console zit dan wil ik hem juist gelijk hebben. Ook als de game ook nog voor de vorige generatie wordt gemaakt, want deze draait dan vaak toch wel beter op de nieuwere console of ziet er beter uit. Ik wil graag de beste versie kunnen spelen.
Cyrax0508 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:13:
[...]

Maar hoezo zou je dan in eerste instantie geneigd om hem eerder in huis te halen als er BC aanwezig is? Ik koop over het algemeen een nieuwe console niet om er als eerste heel blij een game van mijn voorgaande console in te doe.

Ik ben juist meer gevoelig voor de games. Als er een nieuwe Zelda of Mario bij de nieuwe console zit dan wil ik hem juist gelijk hebben. Ook als de game ook nog voor de vorige generatie wordt gemaakt, want deze draait dan vaak toch wel beter op de nieuwere console of ziet er beter uit. Ik wil graag de beste versie kunnen spelen.
Kleine factor hoor. Maar als je al met een Switch game bezig bent dan heb je op de opvolger gelijk een spel waarmee je verder kan. En wellicht is dat dan een leuke upgrade omdat het een groter scherm heeft of zo.

Maar in het algemeen gaat het mij vooral om de games inderdaad, een game waarvoor je de console gelijk in huis wilt halen. Ik merk zelf dat ik dan weer niet zo gevoelig ben voor de betere versie mits het op de vorige generatie ook nog acceptabel draait. Het moet voor mij dan wel echt een exclusive zijn voor de opvolger.

• Cyrax0508
L23 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:18:
[...]

Kleine factor hoor. Maar als je al met een Switch game bezig bent dan heb je op de opvolger gelijk een spel waarmee je verder kan. En wellicht is dat dan een leuke upgrade omdat het een groter scherm heeft of zo.

Maar in het algemeen gaat het mij vooral om de games inderdaad, een game waarvoor je de console gelijk in huis wilt halen. Ik merk zelf dat ik dan weer niet zo gevoelig ben voor de betere versie mits het op de vorige generatie ook nog acceptabel draait. Het moet voor mij dan wel echt een exclusive zijn voor de opvolger.
Aah zo. Ja, dat is dan wel waar. Ik speel amper mijn games op de huidige console, dus ik zie dat allemaal niet zo :+
Cyrax0508 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:41:
[...]

Aah zo. Ja, dat is dan wel waar. Ik speel amper mijn games op de huidige console, dus ik zie dat allemaal niet zo :+
Ben benieuwd. Zo speel ik een Game Boy Color game ook liever op de Game Boy Color dan op de Game Boy Advance :P Maar op mijn Xbox One S heb ik dit jaar nog een boel Xbox 360 games gespeeld.

Maar ik begreep dat je nu zelfs games/DLC koopt die je niet kan downloaden op je Switch... Is dat inmiddels opgelost?

[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 08-09-2023 13:47 ]

• RollieBollie
Tsja. Backwards compatible is voor mij geen dealbreaker.

De originele consoles heb ik toch wel en gaan niet weg. Het zou echter wel mooi zijn als alle games op 1 console beschikbaar zouden zijn. En dan dus niet enkel van de vorige console.

• Cyrax0508
L23 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:44:
[...]

Ben benieuwd. Zo speel ik een Game Boy Color game ook liever op de Game Boy Color dan op de Game Boy Advance :P Maar op mijn Xbox One S heb ik dit jaar nog een boel Xbox 360 games gespeeld.

Maar ik begreep dat je nu zelfs games/DLC koopt die je niet kan downloaden op je Switch... Is dat inmiddels opgelost?
Ik speel heel graag mijn games op de OG hardware inderdaad. Een purist, of een zeikerd, het maakt me niet uit. Ik wil het zo dus doe ik dat zo :+

Ik kon niet in de Eshop, dus ik kon mijn reeds eerder gekochte games niet meer opnieuw downloaden, want dan moet je toch echt eerst in de Eshop. Sinds een paar dagen kan ik soms wel en soms niet in de Eshop. Ik heb wel ontdekt dat als ik niet in de Eshop kan via mijn Switch, dat dan ook niet kan via mijn laptop of telefoon. Dan blijft hij zoeken naar mijn account zodra ik de Eshop in wil. Tevens kan ik dan niet op Nintendo Online komen/kijken op mijn Switch (dat icoontje links op het startscherm van je Switch). Maar ik kan wel gewoon online gamen en mijn NSO games spelen.

Ik heb contact opgenomen met Nintendo, maar die stellen alleen maar vragen en zeggen steeds dat het aan mijn verbinding ligt. Het maakt niet uit of ik zeg dat mijn verbinding supersnel is, bekabeld is en dat ook liet zien door een foto van de speedtest op de Switch en dat al mijn andere apparatuur prima werkt. Ik kan op de Switch ook online gamen, dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat mijn internetsnelheid onvoldoende is, ik heb 1.000 mbit :+ .

Ik heb het maar even losgelaten, het is niet te doen met die gasten.

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrax0508 op 08-09-2023 14:34 ]

Linksquest schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:00:
[...]

2025? Ik lees overal 2de kwartaal 2024!
Er is geen consensus over hoe vroeg of laat tijdens het jaar, maar de meeste bronnen wijzen momenteel naar 2024. Een overzichtje van deze bronnen en geïnformeerde speculanten vind je op Famiboards.
Gynnad schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:09:
[...]

Ik weet niet zeker of je begrijpt hoe groot de huidige stap waarschijnlijk gaat zijn.

Met de botte bijl genomen: je krijgt zeer waarschijnlijk een handheld met een GPU die handheld mogelijk een PS4 benadert, en best case docked ergens tussen een PS4 en een PS4 pro terecht komt - maar met een modernere instructieset. Hier schenkt men dan een DLSS sausje over dankzij een hoop tensor cores - hiermee kunnen we op lagere resoluties renderen en hogere resoluties reconstrueren. Ook bevat de SoC uit de geruchten raytracing cores - hiervan valt nog te zien hoeveel er mee gedaan kan worden gezien hun beperkte aantal... maar tegelijkertijd zijn de Nvidia RT cores veel performanter dan hoe AMD raytracing aanpakt. Verder is de verwachte CPU ook niet mis - volgens de geruchten is dit een cluster van 8 cores die alvast een stuk performanter zijn dan de Jaguar cores die in de last-gen Sony en Microsoft consoles zaten.

Nee het is geen Xbox Series of PS5. Het is verder moeilijk om de nuances in het verhaal te brengen omdat we spreken over verschillende architecturen gemaakt onder verschillende omstandigheden... en dan wordt een meeteenheid zoals een teraflop eigenlijk waardeloos. Maar je krijgt hier een hybride handheld die makkelijk 6 keer de Switch voorbij snelt. Een veel grotere stap als handheld is zeer moeilijk op dit moment tenzij je de prijs van het toestel veel hoger maakt.

• Gynnad
Ben het met je eens dat het wellicht een flinke stap gaat zijn en ben ook benieuwd naar de eerste beelden, een game in de kwaliteit van de Mario movie zal iedereen waarschijnlijk doen verbazen, dus laten we dat hopen.

Maar waarom niet een stapje extra zetten en zorgen dat je juist een kleine voorsprong hebt op Sony/Microsoft, gezien zij waarschijnlijk in 2025/2026 weer met een nieuwe console komen die dan stappen zet (al kun je je afvragen hoe groot de stappen nu nog gaan zijn, maar toch).

Maar zo lang het geruchten zijn heeft het ook niet veel nut om hier verder op in te gaan, hopelijk verrassen ze ons en gaan we geweldige hardware/gameplay beelden zien.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:14

Oxigeon

En zo is dat!

Gynnad schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:48:
[...]

Ben het met je eens dat het wellicht een flinke stap gaat zijn en ben ook benieuwd naar de eerste beelden, een game in de kwaliteit van de Mario movie zal iedereen waarschijnlijk doen verbazen, dus laten we dat hopen.

Maar waarom niet een stapje extra zetten en zorgen dat je juist een kleine voorsprong hebt op Sony/Microsoft, gezien zij waarschijnlijk in 2025/2026 weer met een nieuwe console komen die dan stappen zet (al kun je je afvragen hoe groot de stappen nu nog gaan zijn, maar toch).

Maar zo lang het geruchten zijn heeft het ook niet veel nut om hier verder op in te gaan, hopelijk verrassen ze ons en gaan we geweldige hardware/gameplay beelden zien.
Heb geen Nintendo maar ben wel zoekende. De kids (op het moment 5 en 2) willen tzt ook wel een console in huis. Nu doet de oudste af en toe wat Farming Simulator of Paw Patrol op de PS5. Een Nintendo acht ik echter meer geschikt voor de kids.

Wat betreft bovenstaande denk ik dat hardware zoals een xbox of PS te hoog gegrepen is. Ik gok dat de prijs dan te hoog wordt. Ik bedoel. de ouders moeten toch een console kopen voor de kids. Dan is een prijs van 350 beter te behapstukken dan 400 of 500.

Ik ben flink in dubio. Denk dat ik nog eventjes wacht en kijk waar Nintendo mee op de proppen komt. Maar denk persoonlijk dat het ergens Oktober/november volgend jaar wordt eer er een nieuwe console komt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Gynnad schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:48:
[...]

Dit is technisch niet mogelijk op dit moment met een console in handheld formaat.
Concrete leaks voor de direct (die volgende week verwacht word) zijn schijnbaar gestart. Zij die verrast willen worden zijn gewaarschuwd.

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 08-09-2023 16:30 ]

• Cyrax0508
Vraagje:

Ik heb dus een 1000 mbit abonnement van Ziggo. De internet test op de Switch komt zowel bekabeld als via de WiFi niet hoger dan 60 mbit bij mij thuis. Mijn PS5 zit vaak tussen de 800 en 900 (bekabeld).
WiFi test op telefoon geeft ook ruim 700 Mbit aan en de Switch staat naast de modem.

Nu is die snelheid op mijn Switches thuis altijd rond die snelheid geweest en dacht ik altijd dat de Switch gewoon niet veel meer doorlaat of iets dergelijks. Nu kijk ik net bij mijn vriendin met haar 200 mbit abonnement van KPN en daar tikt hij het dubbele aan? Is toch raar?

Is 50 mbits dan een reden dat ik soms niet in de Eshop kom?

[ Voor 5% gewijzigd door Cyrax0508 op 08-09-2023 18:09 ]

• Ike.
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 18:01:
Vraagje:

Ik heb dus een 1000 mbit abonnement van Ziggo. De internet test op de Switch komt zowel bekabeld als via de WiFi niet hoger dan 60 mbit bij mij thuis. Mijn PS5 zit vaak tussen de 800 en 900 (bekabeld).
WiFi test op telefoon geeft ook ruim 700 Mbit aan en de Switch staat naast de modem.

Nu is die snelheid op mijn Switches thuis altijd rond die snelheid geweest en dacht ik altijd dat de Switch gewoon niet veel meer doorlaat of iets dergelijks. Nu kijk ik net bij mijn vriendin met haar 200 mbit abonnement van KPN en daar tikt hij het dubbele aan? Is toch raar?

eShop en andere Switch online functies werken bij mij de laatste weken ook niet super. Regelmatig ‘time-outs’ / geen verbinding mogelijk error.

• Timothy3000
JackAvery schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:29:
Concrete leaks voor de direct (die volgende week verwacht word) zijn schijnbaar gestart. Zij die verrast willen worden zijn gewaarschuwd.
Kun je deze in spoilertags zetten? Ben wel benieuwd.

• RollieBollie
Vraagje:

Ik heb een 200 Mbit verbinding van KPN. Via wifi haal ik rond de 50 Mbit op mijn Switch. En nog nooit problemen gehad met de eShop.

• meesje
Ik verwacht niet dat ze bij de komende Direct het zullen hebben over de Switch 2 (of welke naam dan ook). Dit zou denk ik een negatief effect kunnen hebben op de feestdagen verkoop. Ze hebben niet voor niks diverse speciale uitvoeringen in de planning staan voor oktober.

• Zerora
meesje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 19:20:
Ik verwacht niet dat ze bij de komende Direct het zullen hebben over de Switch 2 (of welke naam dan ook). Dit zou denk ik een negatief effect kunnen hebben op de feestdagen verkoop. Ze hebben niet voor niks diverse speciale uitvoeringen in de planning staan voor oktober.
Aankondigingsvideo van de Switch was 20 oktober 2016. De Switch kwam uit op 3 maart 2017.

Als Switch 2 inderdaad in de eerste helft van 2024 uit moet gaat komen, is de kans best aanwezig dat de eerst volgende Direct of grote video drop de aankondiging is van Switch 2, mits ze een vergelijkbare strategie volgen.

;)

Timothy3000 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 18:16:
[...]

Kun je deze in spoilertags zetten? Ben wel benieuwd.
Deze Twitter account heeft vorige keer een stuk van de direct geleaked. Ze hebben waarschijnlijk toegang tot marketing materiaal via een PR bedrijf of YouTube. Ik zie al duidelijke hints voor minstens drie games. (stiekem geen verrassing).
Zerora schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 19:37:
[...]

Aankondigingsvideo van de Switch was 20 oktober 2016. De Switch kwam uit op 3 maart 2017.

Als Switch 2 inderdaad in de eerste helft van 2024 uit moet gaat komen, is de kans best aanwezig dat de eerst volgende Direct of grote video drop de aankondiging is van Switch 2, mits ze een vergelijkbare strategie volgen.

;)
Dit kan - al denk ik ook dat men liever wat langer wacht om die 15 miljoen Switches te halen dit jaar :P Maar als het de tweede helft van 2024 wordt, is een aankondiging tussen januari en juni misschien realistischer?

Wie weet. Er zijn in ieder geval veel signalen dat er iets in de oven zit bij Nintendo.

• meesje
Zerora schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 19:37:
[...]

;)
Toen was de situatie wel anders he? Met een geflopte Wii-U.
Ik verwacht het echt niet. Als ze de opvolger presenteren en in maart op de markt brengen, kun je het wel schudden best de holiday verkopen. De Switch gaat nog steeds goed. Waarom niet nog even de feestmaanden meepakken?
meesje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 19:51:
[...]

Toen was de situatie wel anders he? Met een geflopte Wii-U.
Ik verwacht het echt niet. Als ze de opvolger presenteren en in maart op de markt brengen, kun je het wel schudden best de holiday verkopen. De Switch gaat nog steeds goed. Waarom niet nog even de feestmaanden meepakken?
Om advocaat van de duivel te spelen: het deel van de markt dat nu een Switch koopt tijdens de feestdagen is niet dezelfde als de early adopters die een console rond launch kopen. Verder verwacht ik eigenlijk dat de prijs significant gaat verschillen. Deze oktober krijg je Switch bundel met een game erbij voor ~299 (minder als de winkels meewillen). De nieuwe console gaat echt niet minder dan 400 euro kosten.
Ja lastig te zeggen. Ik geloof al een tijd in een maart release. Maar bekend maken voor de feestdagen zou ik ook wel wat apart vinden. Maar verwacht ook dat ze de Switch de komende paar jaar nog blijven verkopen en dat de nieuwe console rond de 400 euro gaat kosten. De huidige Switch blijft nog wel even relevant met indie games etc. en mogelijk komen komende first party games cross platform uit. Zouden ze wellicht voor de feestdagen een prijsverlaging aankondigen?

• Timothy3000
Verwacht ook maart/april. Pricedropje voor Switch voor de holidays om nog wat geld binnen te harken en dan de release van Switch 2 in maart of april.
Die "price drop" is er al in de vorm van de bundels. Ik verwacht geen verdere prijsdaling tenzij de winkels zelf agressief met hun stock willen omgaan. Niet onmogelijk.
JackAvery schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 20:49:
Die "price drop" is er al in de vorm van de bundels. Ik verwacht geen verdere prijsdaling tenzij de winkels zelf agressief met hun stock willen omgaan. Niet onmogelijk.
Er is alleen een gewone Switch bundel toch? Wellicht doen ze nog iets met de Switch OLED.
L23 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 20:52:
[...]

Er is alleen een gewone Switch bundel toch? Wellicht doen ze nog iets met de Switch OLED.
De Lite gaat 220 kosten inclusief Animal Crossing, dus ook daar een gratis game. Er is de minste incentive om de OLED in prijs te doen dalen gezien het ondertussen het bestverkochte model is.

(random tip overigens: mensen die een OLED "goedkoop" willen scoren kunnen in Frankrijk bestellen waar ie regelmatig 310 euro of lager kost.)

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 08-09-2023 21:18 ]

• Zerora
Bestel Fae Farm via de Nintendo store en je krijgt daar een linnen tas bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ryAPDBl5V2vfoW6fFLyIjp98a4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NfguqJsmewIrVQiG4EXash4B.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Vraagje:

De Switch lanpoort haalt maar max 100Mbit, dus 1000 ga je sowieso niet halen.
De online diensten zijn sowieso niet supersnel, heb zelf hooguit een keer 70Mb/s aangetikt, meer niet.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:14

Oxigeon

En zo is dat!

L23 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 20:36:
Ja lastig te zeggen. Ik geloof al een tijd in een maart release. Maar bekend maken voor de feestdagen zou ik ook wel wat apart vinden. Maar verwacht ook dat ze de Switch de komende paar jaar nog blijven verkopen en dat de nieuwe console rond de 400 euro gaat kosten. De huidige Switch blijft nog wel even relevant met indie games etc. en mogelijk komen komende first party games cross platform uit. Zouden ze wellicht voor de feestdagen een prijsverlaging aankondigen?
Ik geloof dat je best bekend kan maken dat er een switch 2 komt. Kids die een switch willen voor sinterklaas krijgen die toch wel. Zeker als ze ook nog eens bekend maken dat de oude switch games op de nieuwe zouden werken. Dan is het nu "goedkoop" een oude switch kopen en over een jaar of 2 a 3 een nieuwe kopen.

In januari bekend maken dat er in april een nieuwe console komt zou ik ook apart vinden. Iedereen die dan in december de switch gekocht heeft zij zich bedonderd voelen. Of in elk geval hier een melding van maken. Zelf blijf ik erbij dat ik nog eventjes afwacht met het aanschaffen van een switch.

Die gaat er toch wel komen, maar dan wel meteen de nieuwste variant zodat ik niet hoef te kijken welke games wel draaien en welke niet. Want verwacht niet dat switch 2 spellen voor de switch 1 gaan werken. En een eerste spel wat ik aan zou schaffen is toch wel een mario of mario kart. Dat heb ik altijd graag gespeeld en gok dat mijn kids dit ook wel OK vinden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Zerora
Er zijn wat namen genoemd van games die mogelijk worden getoond in eerstvolgende Direct. Korreltje zout erbij nemen btw.

- De nieuwe Peach game. Mogelijke titel: Princess Peach Showtime
- Remake Another Code/Trace Memory (DS/Wii) games
- F-Zero 99 volgt Pacman 99 op.
- Nieuwe Mario VS Donkey Kong game

• RollieBollie
Ik hoorde ook geruchten dat Nintendo een game ontwikkelt op basis van Hanafuda kaarten....
spoiler:
Patience 99
Edit: ;)

• Timothy3000
Zerora schreef op zondag 10 september 2023 @ 00:25:
Er zijn wat namen genoemd van games die mogelijk worden getoond in eerstvolgende Direct. Korreltje zout erbij nemen btw.

Remake van Another Code is zeer welkom.

• meesje
Nieuwe aanwinst. Ik ben er blij mee! Vanavond maar in mijn Switch (Lite) doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uL4G6KUHtuCvrve9Mlwa-vRg27c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sy2fj9E78BiXDHXEL8cSFfH9.jpg?f=fotoalbum_large

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-10 21:37
NBA 2k24 staat in promo in de Peruviaanse shop, spijtig genoeg worden m'n betaalkaarten niet aanvaard. Is er een workaround?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:37
superiscch schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:29:
NBA 2k24 staat in promo in de Peruviaanse shop, spijtig genoeg worden m'n betaalkaarten niet aanvaard. Is er een workaround?
In Nederland kopen. Prijzen zijn aangepast aan koopkracht.

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-11 13:58
Hi all,

Vraagje: wij hebben thuis twee nintendo switch consoles, 1 oled en 1 2019 variant. Zelf gebruik ik de 2019 en mijn vriendin de OLED. Maar nu wil ik beginnen aan de AC ezio Collection op de OLED. Maar nu het probleem, we spelen beide animal crossing new horizon en beide onze eigen eiland, vandaar ook de twee consoles. We hebben beide nintendo online, is het mogelijk om op beide consoles de game en saves te verwijderen en weer op de andere console door te gaan met de cloud save? Dus beide saves omwisselen via die weg? Ik heb wat gelezen over een tool om een savegame over te zetten maar dan ben je de save van de console waar je naartoe gaat dus kwijt wat we dus absoluut niet willen.
dm-dutchman schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:41:
Hi all,

Vraagje: wij hebben thuis twee nintendo switch consoles, 1 oled en 1 2019 variant. Zelf gebruik ik de 2019 en mijn vriendin de OLED. Maar nu wil ik beginnen aan de AC ezio Collection op de OLED. Maar nu het probleem, we spelen beide animal crossing new horizon en beide onze eigen eiland, vandaar ook de twee consoles. We hebben beide nintendo online, is het mogelijk om op beide consoles de game en saves te verwijderen en weer op de andere console door te gaan met de cloud save? Dus beide saves omwisselen via die weg? Ik heb wat gelezen over een tool om een savegame over te zetten maar dan ben je de save van de console waar je naartoe gaat dus kwijt wat we dus absoluut niet willen.
Ik heb er geen ervaring mee. Maar als het zo is dat je met die island transfer tool om een eiland over te zetten de eiland van de andere console kwijt raakt dan heb ik het gevoel dat een derde Switch de oplossing is :P

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Zerora schreef op zondag 10 september 2023 @ 00:25:

En een Direct deze week lijkt mij persoonlijk een beetje optimistisch gezien het feit dat er pas eentje is geweest.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Pagina: 1 ... 229 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic