• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:59
Xenoblade Chronicles 3 CE is weer beschikbaar. Het is me gelukt er een te bestellen. *O*

https://store.nintendo.nl...dition-000000000010009837

Edit: zo te zien alleen voor degene die een uitnodigingslink via de mail hebben ontvangen.

[ Voor 54% gewijzigd door Raem op 29-08-2023 12:35 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:32
Raem schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 12:28:
Xenoblade Chronicles 3 CE is weer beschikbaar. Het is me gelukt er een te bestellen. *O*

https://store.nintendo.nl...dition-000000000010009837

Edit: zo te zien alleen voor degene die een uitnodigingslink via de mail hebben ontvangen.
Leuk, kom je in een wachtrij. Wacht je 5 minuten en dan "niet op voorraad" |:(

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 12:32
Dat Nintendo is zo verschrikkelijk suf als het om dergelijke dingen gaat. Die store van hun is echt zo achterhaald, die hele methodiek van hoe ze werken past niet in dit tijdsbeeld. Daar hebben ze echter wel gewoon lak aan.

Ik ook helemaal blij, maar zelfde verhaal. Na de wachtrij staat er doodleuk dat het artikel niet op voorraad is... Okay....

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-07 10:58
Is dit ook het juiste onderwerp voor geruchten met betrekking tot de opvolger van de Nintendo Switch?

Stiekem ben ik wel benieuwd wat de Hive Mind van Tweakers op dit vlak verwacht, hoopt & realistisch vindt (een van de drie of een combinatie van die drie).

Keuzes maken de Mens

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rd-QKaTcRQBK45xF6LXHXa00OQM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EJy1DlFw9fcEr7xKRSx5am92.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door L23 op 29-08-2023 16:17 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:18

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora
whahas schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:00:
Is dit ook het juiste onderwerp voor geruchten met betrekking tot de opvolger van de Nintendo Switch?

Stiekem ben ik wel benieuwd wat de Hive Mind van Tweakers op dit vlak verwacht, hoopt & realistisch vindt (een van de drie of een combinatie van die drie).
Tuurlijk. Zodra er meer bekend zal worden, komt er een nieuw topic daarvoor. Tot die tijd, kan de discussie prima hier.

Ik verwacht persoonlijk geen grote sprong vooruit. Qua kracht van de opvolger moet je denken aan PS4 Pro zegmaar. Meer als dat zal het sowieso niet worden. Ik verwacht wel dat weer een handheld/homeconsole hybrid gaan krijgen. Maar het zou ook zomaar kunnen dat Nintendo aan een systeem werkt waarbij in handheld een lagere kwaliteit getoond wordt en in docked mode een opschaling naar 4K mogelijk is, mede mogelijk door DLSS of FSR. Ik denk ook dat we nieuwe Joycons gaan krijgen waarbij het drifting issue eindelijk gefixed is (Nintendo schiet zichzelf in de schoenen als dit niet zo zou zijn). Ik verwacht wel dat oude Joycons wel compatible zijn met deze opvolger.

Het blijft natuurlijk speculeren, zolang er nog niks officieel bekend is. Dus neem bovenstaande niet al te serieus. ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-11 16:10
Hallo allemaal,

op de PSX heb ik Final Fantasy tactics met heel veel plezier gespeeld. Daarna ook op de Nintendo DS gespeeld. Op de switch zie ik triangle strategy. Is dit zo'n zelfde spel? Of zijn er nog andere spellen die hierop lijken?

Alvast dank!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ah cool, hier kijk ik wel echt naar uit.
Ik zit precies op 20 oktober 15 uur in vliegtuigen dus hoop dat de game voor mijn eerste vlucht al ergens te koop is :P .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
Op de heenweg ga ik overigens Dredge spelen. Eerste uurtje thuis alvast even gedaan maar lijkt wel echt een aanrader voor iedereen die deze titel gemist heeft (zoals ik had).

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:33
Zerora schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:29:
[...]

Tuurlijk. Zodra er meer bekend zal worden, komt er een nieuw topic daarvoor. Tot die tijd, kan de discussie prima hier.

Ik verwacht persoonlijk geen grote sprong vooruit. Qua kracht van de opvolger moet je denken aan PS4 Pro zegmaar. Meer als dat zal het sowieso niet worden. Ik verwacht wel dat weer een handheld/homeconsole hybrid gaan krijgen. Maar het zou ook zomaar kunnen dat Nintendo aan een systeem werkt waarbij in handheld een lagere kwaliteit getoond wordt en in docked mode een opschaling naar 4K mogelijk is, mede mogelijk door DLSS of FSR. Ik denk ook dat we nieuwe Joycons gaan krijgen waarbij het drifting issue eindelijk gefixed is (Nintendo schiet zichzelf in de schoenen als dit niet zo zou zijn). Ik verwacht wel dat oude Joycons wel compatible zijn met deze opvolger.

Het blijft natuurlijk speculeren, zolang er nog niks officieel bekend is. Dus neem bovenstaande niet al te serieus. ;)
Geen OLED zoals nu gesuggereerd wordt vind ik toch wel een achteruitgang. Ik snap dat Nintendo later nog de omzet een boost wil geven met een OLED variant, maar toch.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
jpg97 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:24:
Hallo allemaal,

op de PSX heb ik Final Fantasy tactics met heel veel plezier gespeeld. Daarna ook op de Nintendo DS gespeeld. Op de switch zie ik triangle strategy. Is dit zo'n zelfde spel? Of zijn er nog andere spellen die hierop lijken?

Alvast dank!
correct

Fire Emblem?
The Banner Saga?
Disgaea?
Valkyria Chronicles?

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 30-08-2023 10:41 ]

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-11 19:31
Donstil schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:36:
Op de heenweg ga ik overigens Dredge spelen. Eerste uurtje thuis alvast even gedaan maar lijkt wel echt een aanrader voor iedereen die deze titel gemist heeft (zoals ik had).

[YouTube: DREDGE - Launch Trailer - Nintendo Switch]
Hier is ook een demo van te spelen, mocht er iemand twijfelen

• Ike.
  • Niet online
/edit

[ Voor 93% gewijzigd door Ike. op 30-08-2023 11:25 ]

Donstil schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:33:
[...]

Ah cool, hier kijk ik wel echt naar uit.
Ik zit precies op 20 oktober 15 uur in vliegtuigen dus hoop dat de game voor mijn eerste vlucht al ergens te koop is :P .
Als digitaal een optie is kan je meestal een week op voorhand preloaden dacht ik.

• Zerora
Jumpman schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:37:
[...]

Geen OLED zoals nu gesuggereerd wordt vind ik toch wel een achteruitgang. Ik snap dat Nintendo later nog de omzet een boost wil geven met een OLED variant, maar toch.
Ik zou nog even wachten met de teleurstelling. We weten officieel nog niks. Misschien is het scherm waar ze voor kiezen gewoon van goede kwaliteit, helderheid etc... OLED of niet.

jpg97 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:24:
Hallo allemaal,

Alvast dank!
Er zijn heel veel opties voor strategische/tactische turn-based games op Switch. Wat bevalt je precies aan FF Tactics?

Triangle Strategy is inderdaad tot een zeker niveau vergelijkbaar.

• Donstil
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:37:
[...]

Als digitaal een optie is kan je meestal een week op voorhand preloaden dacht ik.
Ik heb een niet nader te noemen type switch en kan daarom niet online en ben dus aangewezen op games op cardridge.

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-11 11:42
Donstil schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:02:
[...]

Ik heb een niet nader te noemen type switch en kan daarom niet online en ben dus aangewezen op games op cardridge.
Speel je dan je spellen altijd zoals ze op de cardridge staan? Dus zonder eventuele updates?

• Donstil
  • Niet online
Pjotter87 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:25:
[...]

Speel je dan je spellen altijd zoals ze op de cardridge staan? Dus zonder eventuele updates?
Dat wisselt een beetje, soms speel ik de game gewoon van Cardridge maar moet ook wel eerlijk zeggen dat ik ook regelmatig de gedownloade variant speel met updates (geen DLC) en de Cardridge dan alleen bezit "voor het geval dat".

Komt ook omdat ik pas net ben ingestapt op het platform en gewoon wat wilde proberen/rommelen.

Ik lees net geruchten dat er mogelijk tijdens de Super Mario Bros. Wonder Direct een Nintendo Switch OLED Model Mario Red Edition aangekondigd gaat worden. Klinkt aannemelijk voor een dergelijke grote game release. We zagen dit de afgelopen tijd ook al bij Spatloon 3, Pokemon Scarlet & Violet en Zelda TOTK.
[...]

Dan hoop ik dat je vlucht na de openingsuren van de winkels is :p

• Donstil
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:21:
[...]

Dan hoop ik dat je vlucht na de openingsuren van de winkels is :p
Ik had eigenlijk gehoopt om op de luchthaven een exemplaar te bemachtigen, sommige van die winkels hebben wel eens games maar ik heb eigenlijk geen flauw idee of dat nieuwe games zijn. Laat staan van die dag. #longshot

Donstil schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:08:
[...]

Ik had eigenlijk gehoopt om op de luchthaven een exemplaar te bemachtigen, sommige van die winkels hebben wel eens games maar ik heb eigenlijk geen flauw idee of dat nieuwe games zijn. Laat staan van die dag. #longshot
Ach, anders maar New Super Mario Bros. U Deluxe kopen :P

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:09:
[...]

Ach, anders maar New Super Mario Bros. U Deluxe kopen :P
Die heb ik en is ook leuk inderdaad. Maar moet Zelda ook nog uitspelen dus ik ga mij sowieso niet vervelen hoor :)

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-11 16:10
JackAvery schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:48:
[...]

Er zijn heel veel opties voor strategische/tactische turn-based games op Switch. Wat bevalt je precies aan FF Tactics?

Triangle Strategy is inderdaad tot een zeker niveau vergelijkbaar.
Ik vond het verhaal en de gameplay erg leuk. Ook het feit dat het redelijk overzichtelijk bleef en je je team kon uitbreiden/aanpassen vond ik erg leuk gedaan destijds.

Het gevoel dat deze game hier totaal niet leeft. Kan ik aan de ene kant begrijpen. Maar ook wel jammer. Al meer mensen die de game inmiddels in huis hebben gehaald?

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11 21:44
L23 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 19:53:
[YouTube: Mario + Rabbids Sparks of Hope – Releasetrailer van DLC 3]

Het gevoel dat deze game hier totaal niet leeft. Kan ik aan de ene kant begrijpen. Maar ook wel jammer. Al meer mensen die de game inmiddels in huis hebben gehaald?
Yep. Ik heb deze al een tijdje. Base game uitgespeeld.

Was met DLC 1 wel begonnen, maar trekt me niet echt. DLC 2 kwam in een beetje lastige periode, omdat ik op vakantie was/ben in Hyrule.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:31
Rayman Raving rabbids heb ik mij compleet rot mee gelachen. Hilarisch die domme konijnen.

Maar deze game heb ik totaal gemist. Zal eens kijken.
PdeBie schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:30:
Rayman Raving rabbids heb ik mij compleet rot mee gelachen. Hilarisch die domme konijnen.

Maar deze game heb ik totaal gemist. Zal eens kijken.
Scheelt al dat je de konijnen leuk vind. Neem aan dat je Mario + Rabbids Kingdom Battle (2017) ook gemist hebt. Mario + Rabbids Sparks of Hope (2022) is de opvolger. Wel andere games, dit zijn turn-based tacticsspellen.

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-11 18:47

Ben op de 4e planeet en heb er nu ongeveer 40 uur inzitten.
De vorige game is een van mijn meest gespeelde Switch games. Mede ook doordat je hem ook samen kan spelen. Veel gespeeld met mijn zoontje.

Een klein puntje van kritiek op sparks of hope is dat ik hem iets te makkelijk vind.

[ Voor 6% gewijzigd door Kapitein Merijn op 30-08-2023 20:47 ]

Untappd: Kapitein_Merijn

Kapitein Merijn schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:45:
[...]

Ben op de 4e planeet en heb er nu ongeveer 40 uur inzitten.
De vorige game is een van mijn meest gespeelde Switch games. Mede ook doordat je hem ook samen kan spelen. Veel gespeeld met mijn zoontje.

Een klein puntje van kritiek op sparks of hope is dat ik hem iets te makkelijk vind.
Zelfde. Kingdom Battle is mijn meest gespeelde game. Bij Sparks of Hope ook op de 4e planeet, binnenkort weer eens mee verder.

Ik had gelezen dat de game aan de makkelijke kant is en gelijk toen ik begon de moeilijkheidsgraad hoger gezet.

[ Voor 10% gewijzigd door L23 op 30-08-2023 20:55 ]

jpg97 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:45:
[...]

Ik vond het verhaal en de gameplay erg leuk. Ook het feit dat het redelijk overzichtelijk bleef en je je team kon uitbreiden/aanpassen vond ik erg leuk gedaan destijds.
Nou, dan klinkt het alsof Triangle Strategy waarschijnlijk in je plaatje past. Er staat een demo op de eShop die je kan proberen als je twijfelt.

Andere opties die nog niet genoemd zijn:
  • Tactics Ogre Reborn (dit is een remake van een topper in het genre)
  • Fell Seal: Arbiter's Mark
  • Dark Deity (dit is een game in het genre Fire Emblem)
  • Mercenaries Saga
  • XCOM (geen "unieke" karakters of grote storylines maar qua strategy/tactics wel een fijne game)
  • Mario + Rabbids Kingdom Battle (ok deze speel je niet voor het verhaal, maar heel dynamische leuke mix van strategie/puzzels)

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 30-08-2023 21:02 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-11 19:46

Met moeite uitgespeeld. Begon op die laatste planeet enorm te vervelen. DLC sla ik dan ook over.
Timothy3000 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:13:
[...]

Met moeite uitgespeeld. Begon op die laatste planeet enorm te vervelen. DLC sla ik dan ook over.
Kingdom Battle heb je wel met veel plezier uitgespeeld?

DLC moet ik nog even kijken. Wacht in ieder geval op een aanbieding. Maar kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat ik alleen de Rayman DLC haal.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-11 19:46
Ja, die vond ik een stuk leuker.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-11 13:09
[...]

Ook met jouw type switch kan je prima online hoor, google maar eens op emuNAND

• Raem
Bij de Mediamarkt zijn een aantal games afgeprijsd naar €20. Onder andere Metroid Dread, Xenoblade Chronicles 3 en Monster Hunter. Online niet meer te bestellen, maar als de games nog in de winkel liggen prijzen ze deze ook af naar €20.

Raem schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:45:
Bij de Mediamarkt zijn een aantal games afgeprijsd naar €20. Onder andere Metroid Dread, Xenoblade Chronicles 3 en Monster Hunter. Online niet meer te bestellen, maar als de games nog in de winkel liggen prijzen ze deze ook af naar €20.
Klinkt heel tof. Zeker als ik naar Metroid Dread kijk. Maar bij mijn Media Markt waren ze ook in de winkel niet op voorraad. Op Budgetgaming lees ik verder ook niet veel succesverhalen met naar de winkel gaan. Er staat wel bij dat ze binnenkort weer beschikbaar zijn, dus hopelijk is de prijs dan nog 20 euro...

• Raem
L23 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:49:
[...]

Klinkt heel tof. Zeker als ik naar Metroid Dread kijk. Maar bij mijn Media Markt waren ze ook in de winkel niet op voorraad. Op Budgetgaming lees ik verder ook niet veel succesverhalen met naar de winkel gaan. Er staat wel bij dat ze binnenkort weer beschikbaar zijn, dus hopelijk is de prijs dan nog 20 euro...
Zal per filiaal inderdaad wel verschillen of er nog iets op voorraad is. Ik heb zojuist XC3 gekocht, maar was ook de enige die ze hadden liggen. Wel even naar een medewerker om hem af te laten prijzen.

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09:47
Raem schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:54:
[...]

Zal per filiaal inderdaad wel verschillen of er nog iets op voorraad is. Ik heb zojuist XC3 gekocht, maar was ook de enige die ze hadden liggen. Wel even naar een medewerker om hem af te laten prijzen.
Pfoe, dat is wel een serieuze aanbieding, ik had interesse in zowel Metroid als Splatoon voor die prijs, maar volgens de website is er nergens meer voorraad hier in de buurt... Misschien toch even een keer binnenwandelen bij de lokale MM om eens te checken...
Raem schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:54:
[...]

Topgame, veel plezier.
Tot en met 7 September is de Mario + Rabbids Sparks of Hope Season Pass in de aanbieding voor €20,05 (-33%). Wellicht komen er later nog betere aanbiedingen, maar dit is de eerste keer dat de season pass in de aanbieding is.
Lol, Super Mario Bros. Wonder is ook Nederlands gesproken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvJUDiWY-fJaH58AOAithDgOYM0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YHfplwFiwt22PWDfYaaBzLdl.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z652BHhojbd-cvaoVdYUmHRP2bY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J4461ul2Le7tLpjZQRycxV7b.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uKiQ0wCsk-roqZ4uz8D95YPbWTY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/frhAbn7DfiSDVbb0uOVD3Hqm.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M5qhGjMcusFP-YxYJm39_Av_MHE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mX9TEj3rH36tdu3gobJOSm9D.webp?f=fotoalbum_large

De Nintendo Switch - OLED-model Mario Edition (rood) is verkrijgbaar vanaf 6 oktober.

[ Voor 126% gewijzigd door L23 op 31-08-2023 16:36 ]

• Cyrax0508
Met afstand de minst boeiende OLED special Edition console vind ik. Saai en voorspelbaar.

De game is wel geweldig 🥰
Cyrax0508 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 17:27:
Met afstand de minst boeiende OLED special Edition console vind ik. Saai en voorspelbaar.

De game is wel geweldig 🥰
Ik neem aan dat jij de Zelda TOTK editie het mooist vind? Die vind ik zelf op de Joy-cons na ook het mooist.
Verder ben ik eigenlijk wel voorstander van saaie ontwerpen al had deze Mario editie wel wat meer Mario versieringen mogen hebben op de achterkant van de Switch en Joy-cons. Het geheel is ook wel heel rood, het moet maar net passen in je inrichting.
Deze rode Switch OLED met grijze Joy-cons lijkt me wel gaaf.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik zou graag joy-cons willen zien met kleur zoals vroeger op de SNES. Dan kan ik tegen mijn kinderen zeggen "groene knop" in plaats van "Y".

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Mog schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 17:35:
Ik zou graag joy-cons willen zien met kleur zoals vroeger op de SNES. Dan kan ik tegen mijn kinderen zeggen "groene knop" in plaats van "Y".
Niet dat ik snel nog een setje Joy-cons koop gezien de kwaliteit. Maar had graag wat interessantere Joy-con varianten gezien. In SNES kleuren lijkt me ook tof inderdaad.

• PdeBie
Net de demo van Kirby’s Return to dreamland Deluxe gedownload. Heerlijke game :)

Grafisch erg mooi en speelt lekker weg.

Die gaat op de wishlist!
Mog schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 17:35:
Modden is altijd een optie, er bestaan shells en buttons die dit mogelijk maken.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-11 18:26
L23 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 17:33:
[...]

Ik neem aan dat jij de Zelda TOTK editie het mooist vind? Die vind ik zelf op de Joy-cons na ook het mooist.
Verder ben ik eigenlijk wel voorstander van saaie ontwerpen al had deze Mario editie wel wat meer Mario versieringen mogen hebben op de achterkant van de Switch en Joy-cons. Het geheel is ook wel heel rood, het moet maar net passen in je inrichting.
Of met de witte joycons? :)
Pokemon editie :P Grijs lijkt me mooier, maar mis die eigenlijk ook wel nu ze niet meer te koop zijn. Heb destijds Switch V2 met grijze Joy-cons verkocht en de witte OLED Switch gekocht. En een setje rode Joy-cons heb ik al in huis.

• Cyrax0508
L23 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 17:33:
[...]

Ik vind de Splatoon 3 versie het mooist 😀

Minimalistische ontwerpen kunnen mooi zijn in hun eenvoud hoor, maar deze OLED is dat niet. Standaard en saai, lijkt erg op de andere Mario Switch. Maar die is een stuk mooier en specialer. Ik had graag gezien dat de console zelf ook rood was en de joyconnhouder niet weer simpel zwart. De joy con zijn ook niet bijzonder, ik heb zelf ook een rood setje van de store.
Cyrax0508 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:03:
[...]

Ik vind de Splatoon 3 versie het mooist 😀

Minimalistische ontwerpen kunnen mooi zijn in hun eenvoud hoor, maar deze OLED is dat niet. Standaard en saai, lijkt erg op de andere Mario Switch. Maar die is een stuk mooier en specialer. Ik had graag gezien dat de console zelf ook rood was en de joyconnhouder niet weer simpel zwart. De joy con zijn ook niet bijzonder, ik heb zelf ook een rood setje van de store.
De console is hier zelf ook rood, alleen de frame aan de voorkant is inderdaad zwart. Dat vond ik zelf juist minder mooi bij de vorige Mario editie. Ook die combinatie van rood en blauw was niet mijn smaak.
De Joy-cons bij deze editie lijken inderdaad exact hetzelfde te zijn als het setje dat je los kan kopen.

• Ike.
  • Niet online
PdeBie schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 17:52:
Net de demo van Kirby’s Return to dreamland Deluxe gedownload. Heerlijke game :)

Grafisch erg mooi en speelt lekker weg.

Die gaat op de wishlist!
Return to Dreamland is wel errug makkelijk. Na een level of 8 had ik het spel alweer te koop gezet 😅

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 31-08-2023 18:18 ]

• Cyrax0508
Iemand anders probleem met de Eshop? Ik kan niet inloggen maar mijn internet test op de Switch geeft snelle verbinding aan.

Leuk….. ik wil een eigen aangekochte game opnieuw downloaden…..
Cyrax0508 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:24:
Iemand anders probleem met de Eshop? Ik kan niet inloggen maar mijn internet test op de Switch geeft snelle verbinding aan.

Leuk….. ik wil een eigen aangekochte game opnieuw downloaden…..
Ik hoef niet in te loggen en kan hier gewoon opnieuw downloaden.

• Cyrax0508
Je hoeft niet in te loggen vanaf je Switch?
Cyrax0508 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:27:
Je hoeft niet in te loggen vanaf je Switch?
Weet ook niet wat je daarmee bedoeld? Eenmaal ingelogd kan ik gewoon elke keer de eshop openen.

• Cyrax0508
L23 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:29:
[...]

Weet ook niet wat je daarmee bedoeld? Eenmaal ingelogd kan ik gewoon elke keer de eshop openen.
Ik kom niet in de Eshop. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BHMS1LcaSgJlUljJfpmQD1TZmKI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mnJ6X1Tip7NxhYFbUTgek8RI.jpg?f=fotoalbum_large
@Cyrax0508 Ja dat begrijp ik wel :P Maar waarom je elke keer zou moeten inloggen is mij een raadsel. Geen idee waarom het niet werkt bij jou.

Mogelijk iets anders, er was vandaag een systeem update. Als je die nog niet hebt geïnstalleerd even naar settings gaan en daar updaten. Wellicht is dat het probleem.

[ Voor 37% gewijzigd door L23 op 31-08-2023 18:49 ]

• Zerora
Net de direct gekeken. Erg veel zin in Super Mario Bros. Wonder. Zitten veel leuke dingen in. Die online multiplayer is onverwacht, maar wel leuk uitgewerkt. Alleen jammer dat online co-op er niet in zit.

• PdeBie
Ike. schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:18:
[...]

Return to Dreamland is wel errug makkelijk. Na een level of 8 had ik het spel alweer te koop gezet 😅
Ach, het hoeft niet allemaal zo moeilijk als een soulslike game met permadeath toch? :p

Als ik hem een keer spot op MP of V&A dan koop ik hem wellicht wel. Ook leuke intro in platformers voor mijn dochter (5jr). Mario Bros 1 was nog te pittig voor d’r.

@L23 dat is een instelling in de shop toch? Dat je elke keer moet inloggen.

[ Voor 7% gewijzigd door PdeBie op 31-08-2023 18:50 ]

PdeBie schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:49:
@L23 dat is een instelling in de shop toch? Dat je elke keer moet inloggen.
Het komt mij niet bekend voor. Altijd inloggen als je even de eshop wil bekijken? Kan me wel voorstellen dat je moet inloggen om een aankoop te doen.

Maar mogelijk ligt de storing bij @Cyrax0508 aan een systeem update die nog uitgevoerd moet worden.

• Ike.
  • Niet online
Ik heb ook al een aantal dagen deze melding. eShop en andere online functies werken niet of zijn erg traag

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb al tijden problemen met ingelogd blijven met de eshop, op desktop. Alsof die site cookies vergeet. Super irritant als je voor de vierde keer "alle fietsen in de foto's" mag aanduiden... Of dat je de beschrijving van een spel aan het lezen bent in de search, waarna plots die search zich reset.

Daarnet ook nog trouwens, toen ik heel wat aankopen heb gedaan toen ik een leuke mail van Dekudeals had gekregen :*)
Dus wat mij betreft ligt het niet aan jou, maar aan Nintendo :P

• Cyrax0508
L23 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:52:
[...]

Het komt mij niet bekend voor. Altijd inloggen als je even de eshop wil bekijken? Kan me wel voorstellen dat je moet inloggen om een aankoop te doen.

Maar mogelijk ligt de storing bij @Cyrax0508 aan een systeem update die nog uitgevoerd moet worden.
De Switch is up-to-date en mijn internetspeed test op de Switch zelf ligt boven de 60.
RangedNeedles schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:55:
Ik heb al tijden problemen met ingelogd blijven met de eshop, op desktop. Alsof die site cookies vergeet. Super irritant als je voor de vierde keer "alle fietsen in de foto's" mag aanduiden... Of dat je de beschrijving van een spel aan het lezen bent in de search, waarna plots die search zich reset.

Daarnet ook nog trouwens, toen ik heel wat aankopen heb gedaan toen ik een leuke mail van Dekudeals had gekregen :*)
Dus wat mij betreft ligt het niet aan jou, maar aan Nintendo :P
De website is inderdaad een ramp. Als ik naar wenslijst gaat inplaats van inloggen ben ik wel weer ingelogd.

Wat heb je gekocht?

• Cyrax0508
Turtles DLC. Op de website kan ik ook niks meer. Dat is al een paar dagen. Cache geleegd, helpt niks. Ik hou er echt niet van. Ik kan nu dus ook eerder gekochte games niet meer downloaden.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:05
L23 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:46:
@Cyrax0508 Ja dat begrijp ik wel :P Maar waarom je elke keer zou moeten inloggen is mij een raadsel. Geen idee waarom het niet werkt bij jou.

Mogelijk iets anders, er was vandaag een systeem update. Als je die nog niet hebt geïnstalleerd even naar settings gaan en daar updaten. Wellicht is dat het probleem.
Wel of niet elke keer opnieuw inloggen is een keuze. Kennelijk heb jij destijds voor het laatste gekozen. :)
meesje schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:08:
[...]

Wel of niet elke keer opnieuw inloggen is een keuze. Kennelijk heb jij destijds voor het laatste gekozen. :)
Ik vond het voornamelijk logisch vanwege de betaalgegevens, maar wist niet dat je voor het openen van de Nintendo eShop ook kon kiezen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FRMT-3om7WaBPkdN9QNSeIXuFrU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3FFdzo8uKHGQ8JJ9LGzPTaxR.jpg?f=fotoalbum_large

@Cyrax0508 Vervelend. Ik Heb het zowel op de website als de Switch getest. Het is inmiddels opgelost of ik kan het probleem niet reproduceren. Hopelijk snel opgelost.

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:49
Hier hetzelfde, kom met geen mogelijkheid de e-shop in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x9XpPgLdpjxLCxhtU9cWCT3oGtc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zv17i12wFLZzH6D79ECXZ44M.jpg?f=fotoalbum_large

• sderooij
eshop werkt gewoon voor mij?

• PdeBie
Net bij de lokale Intertoys voor €10 New Tales of the Borderlands opgepikt. Niet de beste game, maar voor €10 ach….

Blijkt dat er in de verpakking ook een code voor Tales of the Borderlands (deel 1 dus) zit :D
Dat is wél een goede game.

Goeie deal al met al :)

• Zerora
Vanavond/vannacht, straks vanaf 23.30u, is het Nintendo Treehouse Live met o.a. Super Mario Bros Wonder gameplay en Smash Ultimate Squad Strike challenge.

[ Voor 5% gewijzigd door Zerora op 01-09-2023 21:53 ]

• PdeBie
Super Mario Bros Wonder lijkt mij erg leuk!
Super Mario Bros. Wonder ziet er inderdaad leuk uit. Er zijn 12 speelbare karakters. Beetje jammer dat Yoshi verstopt zit achter een easy mode.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PL6d_sBEO5bPiYOPD6NvyaIncMw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RrSZwio1e6xbhALco4SsOQU6.jpg?f=fotoalbum_large

Ik las ook dat je bij de pratende plant, naast de taal wijzigen, de stem kan uitzetten.

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:47:
Super Mario Bros. Wonder ziet er inderdaad leuk uit. Er zijn 12 speelbare karakters. Beetje jammer dat Yoshi verstopt zit achter een easy mode.

[Afbeelding]

Ik las ook dat je bij de pratende plant, naast de taal wijzigen, de stem kan uitzetten.
Ziet er enorm goed uit ja, insta buy.
Zou echt gaaf zijn geweest om met Wario en Waluigi te kunnen spelen.
Zerora schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 21:52:
Vanavond/vannacht, straks vanaf 23.30u, is het Nintendo Treehouse Live met o.a. Super Mario Bros Wonder gameplay en Smash Ultimate Squad Strike challenge.

[YouTube: Super Smash Bros. Ultimate Squad Strike Challenge 2023 - Nintendo Live 2023]
Voor de mensen met meer interesse in Mario, de Treehouse gameplay staat ook apart op YouTube:
Overigens zijn er de afgelopen dagen een hoop heel enthousiaste previews online verschenen. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Op basis van de direct lijkt SMBW een heel creatieve game.

• Zerora
Ze hebben blijkbaar geen deadline gehad. Dus alle vrijheid die ze nodig hadden om deze game te creëren. En dat heeft de game goed gedaan. Ik zie een Mario game met veel replayability. Level met badge A of badge B, Secret exit zoeken etc..

• Cyrax0508
tekken4111 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:59:
[...]

Hier hetzelfde, kom met geen mogelijkheid de e-shop in.

[Afbeelding]
Het ging even goed, maar nu weer hetzelfde. En je kan echt nergens heen voor hulp. Normaal vind je wel meerdere mensen die dit hebben maar nu niet. En contact met Nintendo opnemen is al helemaal nutteloos.

• sderooij
Nu paar weken Scarlet geprobeerd, toch niet mijn spel. Heb het iig geprobeerd.

Vind het erg repetitief vergeleken met Lets Go (was mijn enige andere pokemon spel). En de framedrops vond ik ook even te erg.
Toch een hoop mooie deals op de eShop momenteel. Ik zie onder andere

13 Sentinels: Aegis Rim (18 euro)
Disco Elysium (14 euro)
Lost in Random (4,5 euro)
Chained Echoes (20 euro)
Look Hero (5,24 euro)
Death's Door (8 euro)
Phoenotopia (8 euro)
Dark Deity (11 euro vandaag nog...)
Cross Code (13 euro)
Moonlighter Complete (4.34 euro)
Gris (4.24 euro)
Bioshock Collection (10 euro)
Mark of the Ninja (5 euro)
Valkyria Chronicles (5 euro)
Valkyria Chronicles 4 (8 euro)
Little Nightmares I (8,74 euro) en II (9,89 euro)
XCOM 2 (7.5 euro)
Ace Attorney Trilogy (9,98 euro)
Invisible Inc (5 euro)
Persona 4 Golden (14 euro)
...

en ik kan nog wel even doorgaan eigenlijk.
@JackAvery Heb jij Lost in Random al gespeeld? Mooie laagste prijs ooit. Vond het zo raar dat Electronic Arts het spel zo weinig aandacht gaf. En enkel digitaal uitgebracht.
@L23 nee nog steeds niet, maar aan deze prijs is het zeker verleidelijk. Ik ben echter naar 13 Sentinels en naar Octopath II aan het staren de laatste tijd (maar ik heb zoveel backlog nog liggen...)

Het is ontwikkeld onder het EA Originals label.. Dat betekent dat EA enkel de publisher was, en voor een 'kleine' indie-game is het marketingbudget gepast. Ik herinner me toch dat er best wat marketing rond was, de game is ook in een Direct verschenen enzo.

Niet fysiek releasen vermindert ook de kosten (en dus het risico) voor de publisher. Geen verrassing dat EA conservatief is, denk ik dan.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:06
Misschien een beetje off-topic, maar kwam net deze foto van Phil Spencer, de top man Xbox, op Twitter tegen, geweldig dit, en respect dat hij dit gewoon deelt :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pakf-32Vufj7aLUcxSrHDNAHqSA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HnmsUdBWXKmlVkSYkDCGaeTR.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

JackAvery schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:40:
@L23 nee nog steeds niet, maar aan deze prijs is het zeker verleidelijk. Ik ben echter naar 13 Sentinels en naar Octopath II aan het staren de laatste tijd (maar ik heb zoveel backlog nog liggen...)

Het is ontwikkeld onder het EA Originals label.. Dat betekent dat EA enkel de publisher was, en voor een 'kleine' indie-game is het marketingbudget gepast. Ik herinner me toch dat er best wat marketing rond was, de game is ook in een Direct verschenen enzo.

Niet fysiek releasen vermindert ook de kosten (en dus het risico) voor de publisher. Geen verrassing dat EA conservatief is, denk ik dan.
Ja dat is waar. Zeker een verleidelijke prijs en heb ook €3,80 aan gold points opgespaard. Maar ook nog genoeg backlog... Deze week beginnen met Starfield op de Xbox. En net even Link's Awakening opgestart.
Linksquest schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:47:
Misschien een beetje off-topic, maar kwam net deze foto van Phil Spencer, de top man Xbox, op Twitter tegen, geweldig dit, en respect dat hij dit gewoon deelt :D

[Afbeelding]
Er zijn nu geen geruchten/aanwijzingen dat Super Mario Bros. Wonder naar de Xbox komt? Zou wel een wonder zijn :P

• Zerora
JackAvery schreef op maandag 4 september 2023 @ 20:00:
Toch een hoop mooie deals op de eShop momenteel. Ik zie onder andere

13 Sentinels: Aegis Rim (18 euro)
Disco Elysium (14 euro)
Lost in Random (4,5 euro)
Chained Echoes (20 euro)
Look Hero (5,24 euro)
Death's Door (8 euro)
Phoenotopia (8 euro)
Dark Deity (11 euro vandaag nog...)
Cross Code (13 euro)
Moonlighter Complete (4.34 euro)
Gris (4.24 euro)
Bioshock Collection (10 euro)
Mark of the Ninja (5 euro)
Valkyria Chronicles (5 euro)
Valkyria Chronicles 4 (8 euro)
Little Nightmares I (8,74 euro) en II (9,89 euro)
XCOM 2 (7.5 euro)
Ace Attorney Trilogy (9,98 euro)
Invisible Inc (5 euro)
Persona 4 Golden (14 euro)
...

en ik kan nog wel even doorgaan eigenlijk.
Ik heb Ni No Kuni 2 opgepikt afgelopen weekend voor een 10tje. Er zitten zeker mooie titels bij.

Behalve de Mario OLED komt Nintendo met een aantal nieuwe bundels dit najaar op de proppen.

In Europa vinden we vanaf 20/10 een Switch Sports bundle (Switch+game+ 3 maanden NSO) en verschillende Animal Crossing Lite bundles in de winkel. De Lite modellen hebben een nieuwe backplate. Twitter
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F5Q4P5LWEAEw1mu?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F5Q4QNLW0AAvp16?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F5Q4Qc1WgAAXw_T?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F5Q6BAZaUAAioFo?format=jpg&name=4096x4096

In de US ligt er vanaf 6 oktober een "nieuwe" Mario Kart 8 bundel op de schappen. Deze bevat een Switch, het spel en drie maanden NSO abonnement.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F5Q4NoWaIAAnwEc?format=jpg&name=large
Ok deze aankondiging had ik niet zien aankomen:

Zeer toffe game.

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-11 16:43
Erg gaaf! Moet zeggen dat ze goed bezig zijn met het (her)uitbrengen van dit soort games voor de Switch. Ook nog paar Nintendo A games (niet zo mijn ding), iedereen tevreden! Casual gamer me heeft komende jaren wel wat te doen.

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 10:44
Dat ziet er zeer goed uit. Het is volgens mij een port van de mobiele versie en daar zit geen multiplayer bij inbegrepen.

Nieuwe games voor alle Nintendo Switch Online abonnees, vanaf vandaag beschikbaar. Drie onvertaalde Japanse games en Quest for Camelot.
  • Kirby Super Star Stacker
  • Quest For Camelot
  • Downtown Nekketsu March: the Super Awesome Field Day (een van brawlers uit de bekende Kunio serie)
  • Joy Mech Fight

• Zerora
Geruchten voor een Nintendo Direct volgende week.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11 21:44
Zal dan in ieder geval geen DLC voor Totk worden aangekondigd. :(

Schijnt een interview te zijn met Aonuma waarin is gezegd dat er geen DLC komt.

• derKaiser29
  • Laatst online: 07-11 16:47
RollieBollie schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:47:

Dat zou wel heel jammer zijn, aangezien ik wel zo'n beetje door het spel heen ben nu :')

Ik hoop op een aankondiging voor een nieuw systeem, want daar ben ik inmiddels ook wel aan toe :')

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Tijd voor een Master mode :+

Ben daar nog niet aan toe maar zou wel een leuke volgende stap zijn.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Je had ook het interview kunnen linken of het relevante stuk kunnen citeren en vertalen:
quote: Eiji Aonuma
今回は追加コンテンツの発売予定はないのですが、それはあの世界で遊びを作ることを、やり尽くした感じがあるからです。

Vertaling: We have no plans to release additional content this time because we feel that we have done all we can to create play in that world.
De vertaling heb ik deze keer gewoon gekopiëerd van Famiboards, ze klopt :)

Het klinkt alsof Aonuma veel vertrouwen in het team heeft om volgende keer nog iets beters af te leveren. In dezelfde paragraaf zegt hij ook dat ze gerust naar deze vorm van Hyrule zouden terugkeren als ze het gevoel zouden hebben dat ze nog iets zinnigs er aan zouden kunnen toevoegen.
Pagina: 1 ... 228 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic