100% weet ik zeker dat je dat ding gewoon koopt 🤣Timothy3000 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 19:37:
Zou me zeer verbazen als de Switch opvolger niet backwards compatible is. En meteen de reden om hem niet te kopen als dit klopt.
Jij begon over andere architectuurKoldur schreef op maandag 31 juli 2023 @ 20:24:
[...]
Ahhhh, als Nintendo dat gaat doen, dan zal het wel bijzonder zijn, dan kun je de cartridges niet gebruiken en/of moet er belachelijk veel ruimte voor de nieuwe console beschikbaar zijn.
Ik verwacht daardoor wel een zelfde soort architectuur, maar wie ben ik!?
Ben zelf niet zo (fan) van de geruchten, maar het gerucht dat hier 11 juli werd geplaatst stelde dat de cartridge wordt gebruikt als verificatie en dat er dan een aangepaste versie gedownload word. Wat bedoel je met belachelijk veel ruimte? Games zijn nu ook al digitaal beschikbaar namelijk.
Ik verwacht zelf gewoon een gelijkaardige architectuur en anders minimale problemen. Volgens mij verloopt de samenwerking met Nvidia prima en zijn ze beiden gebaat om deze samenwerking succesvol door te zetten.
Nope, het gros van de games zal dan ook wel weer rereleases van Switch games zijn. Ik vind het onderhand wel best.giantgiantus schreef op maandag 31 juli 2023 @ 20:28:
[...]
100% weet ik zeker dat je dat ding gewoon koopt 🤣
Als er een nieuwe exclusive Zelda of Metroid komt koop jij geen nieuw apparaatje?Timothy3000 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 20:50:
[...]
Nope, het gros van de games zal dan ook wel weer rereleases van Switch games zijn. Ik vind het onderhand wel best.
Die haal ik dan wel weer op de opvolger.
Je kan toch gewoon je huidige Switch in bezit houden.Timothy3000 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 19:37:
Zou me zeer verbazen als de Switch opvolger niet backwards compatible is. En meteen de reden om hem niet te kopen als dit klopt.
Ik zou het vooral interessant vinden als de ''Switch 2'' originele Switch games met betere performance zou kunnen afspelen. Dan hoeft het voor mij niet meteen 60fps in Zelda te zijn maar een stabiele 30fps zou ik wel waarderen en ook een reden zijn waarom ik de opvolger wellicht toch wel koop.
Ik merk dat ik me toch best erger aan de performance van sommige Switch games momenteel. De resolutie en beeldkwaliteit hoeven voor mij niet eens zoveel beter maar qua fps valt er veel te winnen in games zoals Zelda en Pokemon.
Ik merk dat ik me toch best erger aan de performance van sommige Switch games momenteel. De resolutie en beeldkwaliteit hoeven voor mij niet eens zoveel beter maar qua fps valt er veel te winnen in games zoals Zelda en Pokemon.
Ik ben totale fanboy, ga een opvolger toch wel kopen. Of het downwards compatibel is, is een gok. De WiiU kon Wii spellen afspelen, de Wii GameCube, maar de Switch weer geen WiiU games.
Ik heb een hele stapel WiiU games opnieuw op de Switch gekocht.
Toch hoop ik wel op downwards compatibiliteit omdat het concept van de Switch zo’n succes is dat je geen revolutie maar gewoon een wat betere switch verwacht. En dan is het wel te verwachten dat je je huidige switch games kan blijven spelen.
Wat @Redblader zegt zou echt top zijn: Zelda Totk in 1080p met stabiele framerate.
Ik koop het toch wel, maar je mag hopen…
Ik heb een hele stapel WiiU games opnieuw op de Switch gekocht.
Toch hoop ik wel op downwards compatibiliteit omdat het concept van de Switch zo’n succes is dat je geen revolutie maar gewoon een wat betere switch verwacht. En dan is het wel te verwachten dat je je huidige switch games kan blijven spelen.
Wat @Redblader zegt zou echt top zijn: Zelda Totk in 1080p met stabiele framerate.
Ik koop het toch wel, maar je mag hopen…
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Dat is dan ook juist een reden om geen BC te hebben. Dan kan je beter games patchen en opnieuw op de opvolger uitbrengen. Een Switch game zal altijd qua configuratie op een "Switch" draaien. (voor compatibiliteit) Denk bv aan Wii games op de Wii U, die waren niet opgeschaald. Zelfde zie je met PS4 games op de PS5, die draaien net zo goed als op de PS4 Pro. Download je dan een PS5 upgrade (en ik vermoed dat Nintendo zulke upgrades gaat verkopen voor een aantal 1st party Switch games) draait de game ook gelijk beter.Redblader schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 09:30:
Ik zou het vooral interessant vinden als de ''Switch 2'' originele Switch games met betere performance zou kunnen afspelen.
Bij zowel de PS5 als de Xbox Series X zijn er patches uitgebracht waardoor je op de nieuwe console betere performance kreeg met veel oude games, zonder opnieuw de game te hoeven kopen.ShadLink schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 09:44:
[...]
Dat is dan ook juist een reden om geen BC te hebben. Dan kan je beter games patchen en opnieuw op de opvolger uitbrengen. Een Switch game zal altijd qua configuratie op een "Switch" draaien. (voor compatibiliteit) Denk bv aan Wii games op de Wii U, die waren niet opgeschaald. Zelfde zie je met PS4 games op de PS5, die draaien net zo goed als op de PS4 Pro. Download je dan een PS5 upgrade (en ik vermoed dat Nintendo zulke upgrades gaat verkopen voor een aantal 1st party Switch games) draait de game ook gelijk beter.
Aangezien we het over Nintendo hebben acht ik de kans vrij groot dat ze simpelweg de games opnieuw gaan uitbrengen natuurlijk, maar mijn hoop is dat ze dit dus hetzelfde doen als Microsoft en Sony deze generaties. Daarbij hoeven de graphics echt niet opgeschaald te worden maar als de (veel) snellere hardware simpelweg voor stabielere framerates kan zorgen dan zou ik al erg blij zijn.
Geen idee of het voor een Switch 2 ook zo kan werken, maar wat je over de PS5 zegt klopt niet. Er zijn namelijk ook PS4 games die een gratis patch hebben gekregen specifiek voor de PS5. Dat is geen PS5 upgrade (je speelt nog steeds de PS4 versie in BC), maar door de patch wel een betere versie dan op de PS4/PS4 Pro.ShadLink schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 09:44:
[...]
Dat is dan ook juist een reden om geen BC te hebben. Dan kan je beter games patchen en opnieuw op de opvolger uitbrengen. Een Switch game zal altijd qua configuratie op een "Switch" draaien. (voor compatibiliteit) Denk bv aan Wii games op de Wii U, die waren niet opgeschaald. Zelfde zie je met PS4 games op de PS5, die draaien net zo goed als op de PS4 Pro. Download je dan een PS5 upgrade (en ik vermoed dat Nintendo zulke upgrades gaat verkopen voor een aantal 1st party Switch games) draait de game ook gelijk beter.
Voor mij hoeft backwards compatible niet. Nintendo consoles verkoop ik toch niet en van bijna elke daarvan heb ik meerdere in de kast staan.
Het is wel handig om backwards compatible te hebben. Nu kan ik overal op 1 console op enkele Zelda games na alle Zelda games spelen.
Het is wel handig om backwards compatible te hebben. Nu kan ik overal op 1 console op enkele Zelda games na alle Zelda games spelen.
BC gaat Nintendo natuurlijk niet doen. Hoe kunnen ze anders Zelda TOTK Deluxe verkopen?
En de fans gooien graag geld naar Nintendo is al bewezen dus dat zou ook niet slim zijn.
En als het allemaal klopt weer de OLED bewaren voor een apart model natuurlijk. Nou deze keer wacht ik daar op.
En als het allemaal klopt weer de OLED bewaren voor een apart model natuurlijk. Nou deze keer wacht ik daar op.
Aan de andere kant is het niet eens zo gek dat Nintendo backwards compatibility zou aanbieden toch?Beakzz schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:07:
BC gaat Nintendo natuurlijk niet doen. Hoe kunnen ze anders Zelda TOTK Deluxe verkopen?En de fans gooien graag geld naar Nintendo is al bewezen dus dat zou ook niet slim zijn.
De Wii kon ook Gamecube spellen afspelen en ook op de Wii U kon je Wii spellen spelen. Zeker als de 'Switch 2' dezelfde formfactor en game cartridges blijft gebruiken zou het wel logisch zijn. Of er dan ook nog betere performance in zit is een andere vraag natuurlijk.
Als de launch Super Switch geen OLED heeft dan baal ik echt. Door m'n OLED Switch ben ik juist weer ontzettend veel handheld gaan spelen omdat het er zo fantastisch uit ziet (ondanks de vaak matige performance van games).
Maar het is wel typisch Nintendo om bij elke stap voorwaarts tóch weer een stap achteruit te zetten. Ze zijn toen bij de 3DS ook weer terug gegaan van IPS (bij de DSi XL) naar TN panelen...
Maar het is wel typisch Nintendo om bij elke stap voorwaarts tóch weer een stap achteruit te zetten. Ze zijn toen bij de 3DS ook weer terug gegaan van IPS (bij de DSi XL) naar TN panelen...
Deels denk ik dat ze de zelfde cartridges blijven gebruiken, de ontwikkeling van die hebben tenslotte ook genoeg gekost. Maar weet alleen niet hoe het met die kosten zit van grote kaartjes, gezien dat bij veel games soms maar een deel erop stond. Denk even aan meerdere games op 1 card, Ezio collection als voorbeeld, 1 game op de cart, andere 2 moest je downloaden.Redblader schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:24:
[...]
Aan de andere kant is het niet eens zo gek dat Nintendo backwards compatibility zou aanbieden toch?
De Wii kon ook Gamecube spellen afspelen en ook op de Wii U kon je Wii spellen spelen. Zeker als de 'Switch 2' dezelfde formfactor en game cartridges blijft gebruiken zou het wel logisch zijn. Of er dan ook nog betere performance in zit is een andere vraag natuurlijk.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Cartridges zijn door de jaren heen kleiner geworden omdat de techniek steeds beter werd, maar ook omdat ze gewoon te groot waren. Dat kan ik van de Switch cartridge niet zeggen, maak je die kleiner dan raak je ze gegarandeerd kwijtLinksquest schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:37:
[...]
Deels denk ik dat ze de zelfde cartridges blijven gebruiken, de ontwikkeling van die hebben tenslotte ook genoeg gekost. Maar weet alleen niet hoe het met die kosten zit van grote kaartjes, gezien dat bij veel games soms maar een deel erop stond. Denk even aan meerdere games op 1 card, Ezio collection als voorbeeld, 1 game op de cart, andere 2 moest je downloaden.
Ik denk dat de Nintendo Switch de laatste console is waar je nog enigszins games compleet op cartridge kan verzamelen. Cartridges voor de op opvolger zullen vast wel een grotere opslag capaciteit hebben, maar de games zelf zullen ook groter zijn. Games krijgen steeds meer updates vergeleken met vroeger. Digitaal is de toekomst...
Nintendo heeft al heel lang backwards compatible systemen gemaakt, maar daar was soms wel extra hardware voor nodig.
SNES had Super Game Boy
GameCube had Game Boy Player voor Game Boy Advance, Color en standaard Game Boy games
Wii kon GameCube afspelen
Wii had Virtual Console
WiiU kon Wii afspelen
WiiU had Virtual Console
Switch heeft NSO
Game Boy Color kon Game Boy games spelen
Game Boy Advance kon Game Boy Color en Game Boy games spelen
Nintendo DS kon Game Boy Advance, Color en standaard Game Boy games spelen
DSi kon DS games spelen
3DS kon DS en DSi games spelen en had Virtual Console
SNES had Super Game Boy
GameCube had Game Boy Player voor Game Boy Advance, Color en standaard Game Boy games
Wii kon GameCube afspelen
Wii had Virtual Console
WiiU kon Wii afspelen
WiiU had Virtual Console
Switch heeft NSO
Game Boy Color kon Game Boy games spelen
Game Boy Advance kon Game Boy Color en Game Boy games spelen
DSi kon DS games spelen
3DS kon DS en DSi games spelen en had Virtual Console
Kleine fix.RollieBollie schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:51:
nee, hoor. De DS kon weldegelijk de oude gameboy en gameboy color games spelen. Zelf vaak genoeg gedaan namelijk. Maar wellicht zat dat verschil in de DS en DS Lite misschien.
[ Voor 11% gewijzigd door Zerora op 01-08-2023 11:36 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Misschien via een emulator of je hebt het verkeerd onthouden, de DS heeft nooit native GB of GBC spellen kunnen spelen.Zerora schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:35:
[...]
nee, hoor. De DS kon weldegelijk de oude gameboy en gameboy color games spelen. Zelf vaak genoeg gedaan namelijk. Maar wellicht zat dat verschil in de DS en DS Lite misschien.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Dan ben ik, denk ik, in de war. Kan het helaas ook niet ff checken aangezien ik geen DS meer heb liggen.Koldur schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:38:
[...]
Misschien via een emulator of je hebt het verkeerd onthouden, de DS heeft nooit native GB of GBC spellen kunnen spelen.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Wel even een andere vraag: Heeft er iemand ervaring met de Hori Split Pad Compact? Als die een beetje ok zijn, dan heb ik daar wel interesse in. Liever zou ik de Nyxi controller aangeschaffen, maar moet ook op mn uitgaven letten jammergenoeg en heb nog wat bol.com bonnen liggen.
Je bedoelt misschien GBA spellen?
Daar had de DS / DS Lite een slot voor.
Daar had de DS / DS Lite een slot voor.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
https://en-americas-suppo...inal%20Game%20Boy%20games.Zerora schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:44:
[...]
Dan ben ik, denk ik, in de war. Kan het helaas ook niet ff checken aangezien ik geen DS meer heb liggen.
Hier de officiële bron. Kan gebeuren is al weer even geleden.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Als jij dat nou even koopt, want ik keek er ook met een schuin oog naar en dan kan ik mooi hier je bevindingen lezen.Zerora schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:47:
Wel even een andere vraag: Heeft er iemand ervaring met de Hori Split Pad Compact? Als die een beetje ok zijn, dan heb ik daar wel interesse in. Liever zou ik de Nyxi controller aangeschaffen, maar moet ook op mn uitgaven letten jammergenoeg en heb nog wat bol.com bonnen liggen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Donstil schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:56:
[...]
Als jij dat nou even koopt, want ik keek er ook met een schuin oog naar en dan kan ik mooi hier je bevindingen lezen.
Ik ben opzich wel bereid deze aan te schaffen, maar de kleuren opties hebben mij nog niet overtuigd. Vind die varianten niet heel bijzonder nog.
Uit elkaar halen en overspuiten in je eigen favoriete kleur. Klinkt als een leuk tweaker projectZerora schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 12:33:
[...]
Jij bent een mooie.
Ik ben opzich wel bereid deze aan te schaffen, maar de kleuren opties hebben mij nog niet overtuigd. Vind die varianten niet heel bijzonder nog.
Heb mn huidige joycons al van een andere case voorzien en was eigenlijk niet van plan om zoiets nog een keer te doen. Vond het best wel een gedoe om de Joycon weer in elkaar te zetten.L23 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 12:49:
[...]
Uit elkaar halen en overspuiten in je eigen favoriete kleur. Klinkt als een leuk tweaker project
Ik heb alleen een keer de joystick vervangen. Ik vond het zelf vrij lastig om die hele kleine stekkertjes weer aan te sluiten. Dus kan het me voorstellen.Zerora schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 12:54:
[...]
Heb mn huidige joycons al van een andere case voorzien en was eigenlijk niet van plan om zoiets nog een keer te doen. Vond het best wel een gedoe om de Joycon weer in elkaar te zetten.
Ah ja ik heb wat "heftige" kleuren voor mijn normale Joycons, dus zat juist aan naturel grijs/zwart te denken.Zerora schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 12:33:
[...]
Jij bent een mooie.
Hebben deze dingen ook de losse Joycon functies, of puur om in Handheld modus te gebruiken?
Alleen handheld te gebruiken. Er zit geen wireless in, geen gyro, geen amiibo en kan ook niet de Switch wakker maken met de controller.Donstil schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:27:
[...]
Ah ja ik heb wat "heftige" kleuren voor mijn normale Joycons, dus zat juist aan naturel grijs/zwart te denken.
Hebben deze dingen ook de losse Joycon functies, of puur om in Handheld modus te gebruiken?
Maar ik heb ze inmiddels besteld. Komen donderdag binnen. Ik ben voor de wit/geel versie gegaan.
[ Voor 16% gewijzigd door Zerora op 01-08-2023 13:34 ]
Aah lekker, ben benieuwd.Zerora schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:32:
[...]
Alleen handheld te gebruiken. Er zit geen wireless in, geen gyro, geen amiibo en kan ook niet de Switch wakker maken met de controller.
Maar ik heb ze inmiddels besteld. Komen donderdag binnen. Ik ben voor de wit/geel versie gegaan.
[Afbeelding]
Handheld only is voor mij ook wel best verwacht ik.
beetje een gekke redenatie om weer handheld te spelen, maar goed zal wel aan mij liggen.Disfigured schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:30:
Als de launch Super Switch geen OLED heeft dan baal ik echt. Door m'n OLED Switch ben ik juist weer ontzettend veel handheld gaan spelen omdat het er zo fantastisch uit ziet (ondanks de vaak matige performance van games).
Hoezo? Een groot en kwalitatief goed scherm kan toch een stimulans zijn om handheld te spelen?Farabi schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:08:
[...]
beetje een gekke redenatie om weer handheld te spelen, maar goed zal wel aan mij liggen.
Op Vinted zag ik zojuist een verkoper die 15x de laatste Zelda verkocht voor €330,- (dus €22 p/s)..
De games hebben nooit een hoesje en de persoon heeft 2200+ positieve reacties....
Nu vraag ik mij af hoe dit kan? Ik kan maar 1 manier bedenken, maar 15 keer vind ik dan alsnog knap.
De games hebben nooit een hoesje en de persoon heeft 2200+ positieve reacties....
Nu vraag ik mij af hoe dit kan? Ik kan maar 1 manier bedenken, maar 15 keer vind ik dan alsnog knap.
Waarom vraag je het de verkoper zelf niet? Niet echt relevant in dit topic.8bt schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:44:
Op Vinted zag ik zojuist een verkoper die 15x de laatste Zelda verkocht voor €330,- (dus €22 p/s)..
op een LCD scherm wordt het spel niet opeens minder leuk, vandaar.meesje schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:43:
[...]
Hoezo? Een groot en kwalitatief goed scherm kan toch een stimulans zijn om handheld te spelen?
Kan het zijn dat die ervaring die jij hebt bij iemand anders anders is?Farabi schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:56:
[...]
op een LCD scherm wordt het spel niet opeens minder leuk, vandaar.
had ik al aangegeven boven in mijn eerste bericht als je had gelezen.L23 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:56:
[...]
Kan het zijn dat die ervaring die jij hebt bij iemand anders is?
Ok.Farabi schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:57:
[...]
had ik al aangegeven boven in mijn eerste bericht als je had gelezen.
Het heeft meer een soort de liefde voor de Switch weer aangewakkerd omdat alles er zo mooi uit zag ineens. Bij mij draagt dat wel bij aan de algehele game ervaring. Is het een must? Nee, want ik speel ook nog op m'n 3DS en die heeft geen OLED scherm. Maar als ik dan weer naar de Switch ga ben ik elke keer weer verrast door de kwaliteit van het scherm. En dat vind ik leuk.Farabi schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:08:
[...]
beetje een gekke redenatie om weer handheld te spelen, maar goed zal wel aan mij liggen.
Masahiro Sakurai heeft zijn youtube kanaal een interessante video geplaatst over Smash Bros. Hij verteld o.a. dat toen Nintendo Super Smash Bros. Brawl aankondigde op de E3 de ontwikkeling van de game nog niet begonnen was, sterker nog, er was nog niet eens een ontwikkelteam gevormd.
YouTube: The Team Behind Super Smash Bros. Brawl [Grab Bag]
YouTube: The Team Behind Super Smash Bros. Brawl [Grab Bag]
Het ligt dus inderdaad aan jou.Farabi schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:57:
[...]
had ik al aangegeven boven in mijn eerste bericht als je had gelezen.
Webwinkels oplichten. cartridge jatten en (opnieuw gesealed) retour sturen.8bt schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:44:
Ik krijg van Amazon mijn geld al terug zodra mijn retour is gescanned bij een PostNL of DHL punt.
Leeg pakket retour en je hebt je geld al terug voordat ze dit kunnen controleren.
Ooit 2 geopende Pokemon switch spellen ontvangen van Amazon zonder cartridge. Seals waren er voor de helft al af. Vreemd dat een medewerker van Amazon dit niet had gezien
[ Voor 27% gewijzigd door Ike. op 01-08-2023 16:37 ]
Het retour proces van Amazon is heel erg fraude gevoelig. Ik heb al heel vaak ervaren dat wanneer het pakketje opgehaald wordt door de bezorgdienst, ik al een e-mail krijg dat het bedrag op mijn CC wordt terug gestort.Ike. schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:31:
[...]
Webwinkels oplichten. cartridge jatten en (opnieuw gesealed) retour sturen.
Ik krijg van Amazon mijn geld al terug zodra mijn retour is gescanned bij een PostNL of DHL punt.
Leeg pakket retour en je hebt je geld al terug voordat ze dit kunnen controleren.
Ooit 2 geopende Pokemon switch spellen ontvangen van Amazon zonder cartridge. Seals waren er voor de helft al af. Vreemd dat een medewerker van Amazon dit niet had gezien
Wanneer ik een nieuw spel ontvang kijk ik altijd goed door het plastic heen (schuin houden in het (dag)licht) of ik de card zie zitten (je ziet snel al de ‘karteltjes’). Natuurlijk is dit geen garantie dat de card van het bestelde spel er echt in zit, maar toch.
Ik overweeg om NSO+uitbreiding aan te schaffen. Voornamelijk voor de N64 spellen. Hoe is jullie ervaring met het spelen van deze spellen op een Switch Lite en/of met joy-cons? Ik had ergens gelezen dat voor Golden Eye echt de N64 controller nodig is. Is dat voor andere spellen eigenlijk ook noodzakelijk?
NES controllers voor de Switch zijn afgeprijsd in de Nintendo Store. 50% korting.
https://store.nintendo.nl...switch-000000000010000562
Pak je kans, want 30 euro is een erg mooie prijs
https://store.nintendo.nl...switch-000000000010000562
Pak je kans, want 30 euro is een erg mooie prijs
Voor Ocarina of time is het niet echt nodig, maar je moet even de moderne controls van tegenwoordig, waarbij je met de rechter joystick rond kan kijken, ontwennen. De rechter joystick is namelijk aan de c-buttons gemapped, waardoor ik maar al te vaak snel al mijn stun nootjes weg gooide, terwijl ik om mij heen wilde kijken.meesje schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:45:
Ik overweeg om NSO+uitbreiding aan te schaffen. Voornamelijk voor de N64 spellen. Hoe is jullie ervaring met het spelen van deze spellen op een Switch Lite en/of joy-cons? Ik had ergens gelezen dat voor Golden Eye echt de N64 controller nodig is. Is dat voor andere spellen eigenlijk ook noodzakelijk?
Ik hoop dat een opvolger mijn huidige games beter draait.jori040 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 09:05:
[...]
Je kan toch gewoon je huidige Switch in bezit houden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zag van de week pas dat Pikmin 1+2 in september een fysieke release krijgt.50 Euro voor die twee games vind ik prima.
Verwijderd
Een LCD heeft niet perse nadelig te zijn. Ik denk dat we teveel focussen op LCD kwaliteit van de oorspronkelijk e Switch. De volgende Switch kan namelijk een LCD paneel krijgen wat gewoon in de buurt komt van OLED.Disfigured schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:30:
LCD heeft door de jaren heen behoorlijk wat ontwikkelingen gemaakt. Het kan maar zo zijn dat er een Mini- of MicroLED LCD scherm er in komt. Dan heb je ook echt super beeld kwaliteit wat echt wel in de buurt komt van OLED- en op sommige fronten zelfs beter. Bijvoorbeeld HDR of gamen in dag/zonlicht is bij LCD een stuk beter/fijner dan een OLED scherm.
Ik denk zeker wel nadelig. Maar er kan zeker een beter LCD in dan bij de Switch. Mini- of MicroLED klinkt tof, maar we hebben het hier wel over Nintendo. Ik las inderdaad dat een LCD in principe een hogere helderheid kan hebben dan een OLED. Ook zijn modernere LCD's zuiniger dan OLED schermen, dus dat zou qua accuduur ook positief kunnen zijn. Maar als ze bij de opvolger voor een LCD kiezen dan verwacht ik minder mooie zwartwaarden dan als bij de Switch OLED.Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:17:
[...]
Een LCD heeft niet perse nadelig te zijn. Ik denk dat we teveel focussen op LCD kwaliteit van de oorspronkelijk e Switch. De volgende Switch kan namelijk een LCD paneel krijgen wat gewoon in de buurt komt van OLED.
LCD heeft door de jaren heen behoorlijk wat ontwikkelingen gemaakt. Het kan maar zo zijn dat er een Mini- of MicroLED LCD scherm er in komt. Dan heb je ook echt super beeld kwaliteit wat echt wel in de buurt komt van OLED- en op sommige fronten zelfs beter. Bijvoorbeeld HDR of gamen in dag/zonlicht is bij LCD een stuk beter/fijner dan een OLED scherm.
Klopt, maar gezien het feit dat de "bron" die keuze voor LCD specifiek noemt om de kosten te drukken geloof ik nooit dat ze er dan een high-end LCD in gaan stoppen.Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:17:
[...]
Een LCD heeft niet perse nadelig te zijn. Ik denk dat we teveel focussen op LCD kwaliteit van de oorspronkelijk e Switch. De volgende Switch kan namelijk een LCD paneel krijgen wat gewoon in de buurt komt van OLED.
Maar wat mij betreft wacht ik de officiële melding wel af voor ik ga mopperen.
Whoa. Wat is dat ding boven de cartridge?L23 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 12:28:
Return to Monkey Island besteld via Amazon en vandaag binnen gekomen.
[Afbeelding]
Denken jullie dat Nintendo bij de opvolger van de Switch voor een 1440p resolutie gaat of blijven ze bij 1080p ?
Mijn vriendin heeft weer een nieuw spelletje die ze kan spelen na haar operatie aan haar neus mocht ze zich gaan vervelen 
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er zijn ondertussen voldoende LCD schermen die een stuk betere kwaliteit hebben dan het Innolux scherm dat in 2017 gebruikt werd ja. Maar ik zou dan ook weer geen mini/micro LED verwachten. De kostprijs van die schermen is significant hoger dan een OLED scherm. Het is namelijk heel moeilijk en duur om ze op kleine groottes te produceren - dit is waarom je ze voornamelijk in TV’s ziet momenteel.Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:17:
[...]
Persoonlijk verwacht ik het scherm uit de Switch OLED, maar wat we uiteindelijk krijgen wordt in de eerste plaats een financiële afweging.
Edit: al de geruchten geven me ongelijk over het scherm, we zullen zien zeker
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 02-08-2023 19:18 ]
Wat is beste manier (lees; goedkoopst) voor het kopen van games voor de switch? Reguliere webshops & Eshop zelf? Of is er nog een alternatieve shop bijv
Marktplaats?BigF25 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 22:28:
Wat is beste manier (lees; goedkoopst) voor het kopen van games voor de switch? Reguliere webshops & Eshop zelf? Of is er nog een alternatieve shop bijv
Als je ze digitaal wil;BigF25 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 22:28:
Met 10-20% korting €100 shoptegoed, dan zo'n voucher in eshop voor 2 games voor €99
Voor de first party games iig.
Of soms met korting in eshop zonder voucher. Dan zitten ze meestal op €39 oid (en als je het tegoed met korting hebt gekocht effectief dus wat minder)
Die vouchers zijn alleen bruikbaar als je een NSO abonnement hebt, en is alleen interessant als je zeer recente titels nu wilt hebben. Anders kan je beter wachten op een kortingsactie.defusion schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 23:04:
[...]
Als je ze digitaal wil;
Met 10-20% korting €100 shoptegoed, dan zo'n voucher in eshop voor 2 games voor €99
Voor de first party games iig.
Of soms met korting in eshop zonder voucher. Dan zitten ze meestal op €39 oid (en als je het tegoed met korting hebt gekocht effectief dus wat minder)
Dat geld trekken ze overigens gewoon weer in als ze merken dat het product er niet in zit.Ike. schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:31:
[...]
Webwinkels oplichten. cartridge jatten en (opnieuw gesealed) retour sturen.
Het is een soort “service” dat je het geld alvast krijgt zeg maar.
Edit: Als je betaald met iDeal en ze je geld al overgemaakt hebben dan gaat je account in de min en kan je pas weer verder als dat is afgelost.
Een groot en kwalitatief goed scherm is mijn tv en dus juist geen stimulans om handheld te spelenmeesje schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:43:
[...]
Hoezo? Een groot en kwalitatief goed scherm kan toch een stimulans zijn om handheld te spelen?
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 02-08-2023 23:46 ]
Haha. Maar daar koppel je toch wel een andere console aan?Donstil schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 23:44:
Een groot en kwalitatief goed scherm is mijn tv en dus juist geen stimulans om handheld te spelen
Digitaal zijn de juiste tips al gegeven, dekudeals.com geeft een mooi overzicht van prijshistoriek per game in de eShop. Zo kan je weten wat voor kortingen er reeds geweest zijn.BigF25 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 22:28:
Wil je fysiek kopen, dan moet je goed rondkijken. Er zijn best wat winkels die acties doen van tijd tot tijd.
Nintendo’s kwartaalresultaten staan online voor de periode april-juni 2023. Geen tijd om momenteel in detail te gaan maar ik geef al enkele snelle cijfers mee:
Hardware:
Omzet en winst zijn zeer sterk voor het kwartaal, o.a. dankzij de lancering van Zelda en dankzij de Mario film. Als ik me niet vergis is dit het beste FY Q1 van Nintendo ooit.
Ik doe een uitgebreide post hopelijk later deze week.
Hardware:
- Kwartaal 3,91m consoles waarvan 2,83m OLED.
- Lifetime Switch sales: 129,53m
- Mario Kart 8 Deluxe - 55.46M (+1.67M)
- Animal Crossing: New Horizons - 42.79M (+580K)
- Super Smash Bros. Ultimate - 31.77M (+680K)
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 30.65M (+840K)
- Super Mario Odyssey - 26.44M (+680K)
- Pokémon Sword and Shield - 25.92M (+100K)
- Pokémon Scarlet and Violet - 22.66M (+560K)
- Super Mario Party - 19.39M (+250K)
- The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - 18.51M
- New Super Mario Bros. U Deluxe - 16.17M (+760K)
Omzet en winst zijn zeer sterk voor het kwartaal, o.a. dankzij de lancering van Zelda en dankzij de Mario film. Als ik me niet vergis is dit het beste FY Q1 van Nintendo ooit.
Ik doe een uitgebreide post hopelijk later deze week.
[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 03-08-2023 09:38 ]
Zijn erg fijne doosjes.G_Dragon schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 23:48:
Ik heb net dit besteld voor nog geen €7, als het binnen is maak ik zelf wel even een paar foto's.
[Afbeelding]
Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/nl...essoire/9300000144481209/
Maar besteld bij Ali voor 10% van de bol.com prijs dankzij een kortingscode
Haha nou ik ben sinds een paar maanden pas switch eigenaar en zit daardoor nog helemaal op de roze Nintendo wolk.meesje schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 23:46:
[...]
Haha. Maar daar koppel je toch wel een andere console aan?
Echt fantastisch hoe Nintendo die games zo gepolijst heeft.
Mario Odyssey en luigi's mansion 3 (uit)gespeeld met de kleine en ben nu met Zelda BoTW bezig.
Alles op de tv eigenlijk. Handheld is hier eigenlijk alleen “shit is het al 01:00, ff half uurtje in bed spelen dan nog” 😄
Verwijderd
Als je hebt genoten van Mario Odyssey en Luigi's Mansion 3 (ik ook!) dan kan ik je Kirby en de Vergeten Wereld aanraden.Donstil schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:33:
[...]
Haha nou ik ben sinds een paar maanden pas switch eigenaar en zit daardoor nog helemaal op de roze Nintendo wolk.
Mario Odyssey en luigi's mansion 3 (uit)gespeeld met de kleine en ben nu met Zelda BoTW bezig.
Alles op de tv eigenlijk. Handheld is hier eigenlijk alleen “shit is het al 01:00, ff half uurtje in bed spelen dan nog” 😄
En ik heb een Zelda OLED-editie gekocht en dacht voornamelijk handheld te gaan spelen, maar in de praktijk speel ik 99% van de tijd docked. De Pro-controller speelt heerlijk en handheld voelt dan toch een stuk minder comfortabel, ook al ziet het er op zo'n klein OLED scherm wel magistraal uit. Natuurlijk gaat Nintendo weer een hybride console uitbrengen als opvolger van de Switch, maar voor mij persoonlijk zou een tv-only console prima zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2023 11:44 ]
Wajo dat prijsverschil alleen al, wat hebben wij hem dan goedkoop zeg voor die €6,98Zerora schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:37:
[...]
Zijn erg fijne doosjes.
Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/nl...essoire/9300000144481209/
Maar besteld bij Ali voor 10% van de bol.com prijs dankzij een kortingscode
Ah cool, goeie tip. Die ga ik ook even downloaden danVerwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:40:
[...]
Als je hebt genoten van Mario Odyssey en Luigi's Mansion 3 (ik ook!) dan kan ik je Kirby en de Vergeten Wereld aanraden.
En ik heb een Zelda OLED-editie gekocht en dacht voornamelijk handheld te gaan spelen, maar in de praktijk speel ik 99% van de tijd docked. De Pro-controller speelt heerlijk en handheld voelt dan toch een stuk minder comfortabel, ook al ziet het er op zo'n klein OLED scherm wel magistraal uit. Natuurlijk gaat Nintendo weer een hybride console uitbrengen als opvolger van de Switch, maar voor mij persoonlijk zou een tv-only console prima zijn.
Het siliconenrubber houd de cartridges goed vast. Ik kan hem open op zn kop houden en ermee op tafel slaan (niet te hard, want dan is het doosje kapot) en de spellen vallen er niet uit. Dus erg tevreden.G_Dragon schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:55:
[...]
Wajo dat prijsverschil alleen al, wat hebben wij hem dan goedkoop zeg voor die €6,98. Ben wel heel blij om te lezen dat er iemand is met goede ervaringen, want het was voor mij echt een grote gok namelijk. Onze Pikachu bewaar kubus raakt namelijk vol of het is er soms echt heel moeilijk uit te halen.
Dat klinkt heel erg goed, gelukkig hebben ze zo'n gleuf boven de cartridges gemaakt want anders kreeg je ze er nooit meer uit hahaZerora schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:11:
[...]
Het siliconenrubber houd de cartridges goed vast. Ik kan hem open op zn kop houden en ermee op tafel slaan (niet te hard, want dan is het doosje kapot) en de spellen vallen er niet uit. Dus erg tevreden.
Ja kan wel hoor, maar die gleuf maakt het iets makkelijker. De cartridge zit helemaal rondom klem. Slechts op 4 punten, maar dat is meer dan genoeg.G_Dragon schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:13:
[...]
Dat klinkt heel erg goed, gelukkig hebben ze zo'n gleuf boven de cartridges gemaakt want anders kreeg je ze er nooit meer uit haha.
Ben erg benieuwd of de Switch de PS2 gaat inhalen.JackAvery schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:30:
- Lifetime Switch sales: 129,53m
Pikmin 4 kan ik je ook aanraden.Er is op game gebied weinig tot niets wat hier op lijkt.Donstil schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:33:
[...]
Haha nou ik ben sinds een paar maanden pas switch eigenaar en zit daardoor nog helemaal op de roze Nintendo wolk.
Met twee nieuwe Mario games gaan ze in ieder geval een sterk najaar tegemoed.Mocht de opvolger van de Switch pas eind 2024 lanceren dan vermoed ik dat ze de PS2 voorbij gaan.Raem schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:15:
[...]
Ben erg benieuwd of de Switch de PS2 gaat inhalen.
Even opgezocht. Fiscaal jaar 2023 (eindigde in maart) was 18 miljoen Nintendo Switch verkopen. In Fiscaal jaar 2022 was dit nog 23 miljoen verkopen. Dus de verkopen nemen af.Raem schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:15:
[...]
Met de huidige 130 miljoen moeten er dan nog 25 miljoen verkopen bijkomen om de Nintendo DS en Playstation 2 te evenaren.
Ik vermoed zelf niet dat ze de PS2 ingehaald hebben als de Switch opvolger uitkomt. Maar zie ook geen reden waarom de verkoop van de Switch stopt zodra de opvolger uitkomt. De Nintendo 3DS werd nog ondersteund tot eind 2020, de Nintendo Switch was toen al 3 jaar op de markt. Ik verwacht dus dat de Switch nog meerdere jaren te koop zal zijn. Maar gezien de verkopen drastisch zullen afnemen een spannende race.
Wat worden er via Marktplaats een hoop games zonder doosjes aangeboden zeg. Mijn hemel, gaat er niemand zuinig mee om of zo?? 
En dan nog de hoofdprijs vragen ook.
Gevalletje doosje neemt teveel ruimte in beslag. Doosje weggooien en cartridge in een verzamelhoes/mapje/oid.PdeBie schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:40:
Wat worden er via Marktplaats een hoop games zonder doosjes aangeboden zeg. Mijn hemel, gaat er niemand zuinig mee om of zo??
Nintendo games houden sowieso erg goed hun waarde. Dus verwacht ze niet een stuk goedkoper dan nieuw. Ik ga er zelf wel zuinig mee om, maar zet ze (meestal) ook niet op marktplaatsPdeBie schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:40:
Als Nintendo’s projectie klopt zouden ze tegen eind maart 2024 aan 140 miljoen consoles moeten zitten. Dan moeten er nog eens 15 miljoen verkocht worden om ik de buurt van de PS2 te zitten.Raem schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:15:
[...]
De jaren erna zijn zeer moeilijk in te schatten zonder meer informatie over de ‘Switch 2’. Prijszetting, lanceertiming, software, … allemaal variabelen die de gewone Switch sales curve kunnen beïnvloeden.
Ik zou zelf zeggen “waarschijnlijk net niet”, maar het is niet onmogelijk.
Ja zonde he, ik wil altijd het doosje voor de verzameling.PdeBie schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:40:
Het zal er ook veel om hangen hoe hun 2024 line-up eruit gaat zien.Voor nu zijn alleen nog Luigi's Mansion: Dark Moon & Peach bekend.JackAvery schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:46:
[...]
Als Nintendo’s projectie klopt zouden ze tegen eind maart 2024 aan 140 miljoen consoles moeten zitten. Dan moeten er nog eens 15 miljoen verkocht worden om ik de buurt van de PS2 te zitten.
De jaren erna zijn zeer moeilijk in te schatten zonder meer informatie over de ‘Switch 2’. Prijszetting, lanceertiming, software, … allemaal variabelen die de gewone Switch sales curve kunnen beïnvloeden.
Ik zou zelf zeggen “waarschijnlijk net niet”, maar het is niet onmogelijk.
Of we MP4 nog op deze Switch gaan zien blijft ook nog een grote vraag.
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 03-08-2023 13:55 ]
Dan nog verwacht ik niet dat ze de PS2 voorbij gaan voordat de Switch opvolger uit komt zoals je eerder stelt.jori040 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:53:
[...]
Het zal er ook veel om hangen hoe hun 2024 line-up eruit gaat zien.Voor nu zijn alleen nog Luigi's Mansion: Dark Moon & Peach bekend.
Of we MP4 nog op deze Switch gaan zien blijft ook nog een grote vraag.
Ja ik ook. Staat vaak wel leuke info of plaatjes opG_Dragon schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:50:
[...]
Ja zonde he, ik wil altijd het doosje voor de verzameling.
Verwijderd
En voor de doorverkoopwaarde. Zal zelf nooit een game zonder doosje kopen, maar als ik het zou doen dan zal ik er minder geld voor over hebben. Bewaar ook alle dozen van de consoles en controllers. Om dezelfde reden.PdeBie schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:05:
[...]
Ja ik ook. Staat vaak wel leuke info of plaatjes op
Moet zeggen dat ik daar een beetje gemixed in ben, aan de ene kant vind ik de doosjes wel geinig maar aan de andere kant zou het mij ook niet kunnen jeuken als de prijs ernaar is.
Hetzelfde betalen en dan geen doosje hebben zou ik dan weer niet doen maar goed vragen is niet krijgen natuurlijk, vooral op Martkplaats.
Hetzelfde betalen en dan geen doosje hebben zou ik dan weer niet doen maar goed vragen is niet krijgen natuurlijk, vooral op Martkplaats.
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 03-08-2023 14:36 ]
De doosjes van de Switch games zijn een stuk compacter dan die van bijvoorbeeld een Xbox spel die standaard DVD hoes formaat hebben. Scheelt een hoop ruimte als je het mij vraagt.
@G_Dragon Zo een vergrootglas zou voor de Switch Life wel ideaal zijn.
Als we een beter beeld van 2024 krijgen dan pas kan je eigenlijk een soort conclusie trekken.L23 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:55:
[...]
Dan nog verwacht ik niet dat ze de PS2 voorbij gaan voordat de Switch opvolger uit komt zoals je eerder stelt.
Waarom kijk je niet naar de cijfers die hier eerder onderbouwt zijn? Of is het aannemelijk dat we de komende tijd een verdubbeling in de jaarlijkse verkopen gaan zien? Een beter beeld hebben van de huidige cijfers helpt je wellicht.jori040 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:37:
[...]
Als we een beter beeld van 2024 krijgen dan pas kan je eigenlijk een soort conclusie trekken.
We hebben nog geen inzicht op de 2024 line-up + geen 100% bevesteging dat er in 2024 een opvolger komt.Dat hij de PS2 voorbij kan gaan zie ik op een lange termijn gebeuren.L23 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:43:
[...]
Waarom kijk je niet naar de cijfers die hier eerder onderbouwt zijn? Of is het aannemelijk dat we de komende tijd een verdubbeling in de jaarlijkse verkopen gaan zien? Een beter beeld hebben van de huidige cijfers helpt je wellicht.
Dit zie ik net: https://www.gamed.nl/view/146017 [ook dit komt niet van Nintendo zelf]
Mocht dit waar zijn dan ben ik benieuwd hoe Nintendo 2024 gaat invullen voor de huidige Switch.Misschien dan toch Metroid Prime 4 ?!
[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 03-08-2023 16:58 ]
Ik begreep uit je eerdere reacties niet dat je de lange termijn bedoelde. In ieder geval komend jaar niet de PS2 voorbij, hoe goed die 2024 line-up ook is.jori040 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:51:
[...]
We hebben nog geen inzicht op de 2024 line-up + geen 100% bevesteging dat er in 2024 een opvolger komt.Dat hij de PS2 voorbij kan gaan zie ik op een lange termijn gebeuren.
Dit zie ik net: https://www.gamed.nl/view/146017 [ook dit komt niet van Nintendo zelf]
Dat artikel vind ik een raar verhaal, 8 inch scherm en 512GB intern geheugen lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 03-08-2023 17:03 ]
Oke dat was idd een beetje te vaag.L23 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 17:01:
[...]
Ik begreep uit je eerdere reacties niet dat je de lange termijn bedoelde. In ieder geval komend jaar niet de PS2 voorbij, hoe goed die 2024 line-up ook is.
Dat artikel vind ik een raar verhaal, 8 inch scherm en 512GB intern geheugen lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk.
Ja heel oud. Ik had zo'n ding trouwens. Was echt de bom vroeger.G_Dragon schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:46:
Even offtopic:
Voelen we ons al oud?
[Afbeelding]
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:strip_exif()/f/image/zmaape0jZi3hbBpCbnsQNjLL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5C88DpO4TCnrC5L9TC1TIqvU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/URVYNMEaH8ZQzVWh7DYTEQHq.jpg?f=fotoalbum_large)