ShadLink schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:45:
@meesje Ik vind het scherm niet echt te klein, maar verder klopt het wel. Het scherm is iets kleiner. De Switch lite zelf is wel wat steviger (geen joy-con die los komen) en is makkelijker in een tas mee te nemen. (omdat hij kleiner en lichter is)
Lijkt mij wel ideaal voor de 2D platformers. Maar 3D games zoals Zelda lijkt me minder optimaal.

Dat Joy-cons zomaar loskomen heb ik niet ervaren. Enkel een keer de Switch laten vallen waardoor het lock mechanisme beschadigd is, maar dit is te repareren.

Switch Lite is inderdaad kleiner. Maar de gewone Switch past al makkelijk in een tas.

Heb jij enkel de Switch Lite? Of allebei?

[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 09-07-2023 09:51 ]

Verwijderd

meesje schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:29:
[...]

@Stimulate14
Zelf ervaar ik het scherm van de Lite als te klein. Ter vergelijking: dit scherm is net groot als het scherm van een iPhone 6/6S/7/8/SE. Bij menig spel vind ik dit veel te klein. Ook als je alleen handheld speelt, zou ik voor een OLED versie gaan. Qua robuustheid vind ik de Lite overigens wel fijn.
Ik heb een iPhone SE 2020 en een Switch Lite.
Scherm van de Lite is echt wel fors groter hoor.
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:55:
[...]

Die toestellen zijn inderdaad 4,7 inch. iPhone 6 Plus etc zijn 5,5 inch.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:45
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:55:
[...]

Ah, excuses. Wat @L23 aangeeft klopt. De Lite is inderdaad wat groter. Zelf vind ik het scherm nog wel te klein. Bv Fifa of Mario voetbal vind ik op de tv veel fijner.

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04-11 17:39
L23 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:50:
[...]

Lijkt mij wel ideaal voor de 2D platformers. Maar 3D games zoals Zelda lijkt me minder optimaal.
Spellen met veel tekst hebben idd af en toe een probleem op het kleinere scherm. Maar tot dusver is het voor mij allemaal leesbaar.
Dat Joy-cons zomaar loskomen heb ik niet ervaren. Enkel een keer de Switch laten vallen waardoor het lock mechanisme beschadigd is, maar dit is te repareren.
Ze komen ook niet helemaal los, maar ze verschuiven soms als je veel handheld speelt. Wat kan leiden totdat je de controller opnieuw "vast" moet klikken.
Switch Lite is inderdaad kleiner. Maar de gewone Switch past al makkelijk in een tas.
Dat hangt wel een beetje van het formaat tas af ;)
Heb jij enkel de Switch Lite? Of allebei?
Ik heb alle Switch versies. De OLED is mijn favoriet omdat ik soms ook op TV speel (99% handheld) maar ik zou zó zijn overgestapt op een Switch Lite OLED (helaas is die nooit gekomen)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23
Stimulate14 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:15:
[...]

Dank je wel, zo kan het dus ook :+.

[...]

Ik heb de twee consoles en ik zoek voor mijn dochter (en stiekem voor mezelf denk ik) wat erbij want een iPad vind ik dan net wat te beperkt. Voor mij is even de vraag moet ik direct naar een OLED gaan of volstaat het andere model ook voor een instap Switch persoon like me.
Beide modellen zijn in principe prima. Het verschil met de OLED is dat het scherm iets groter en helderder is en de accu iets langer meegaat bij normaal gebruik.
Ikzelf gebruik nog steeds het oude model en heb de overstap naar OLED nooit gedaan. De verschillen zijn verder minimaal.
Switch Lite zou ik overigens alleen voor gaan als erbij wanneer spelen op de tv niet perse nodig is (net zoals met een 3ds ofzo).

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

ShadLink schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:15:
[...]

Spellen met veel tekst hebben idd af en toe een probleem op het kleinere scherm. Maar tot dusver is het voor mij allemaal leesbaar.

[...]

Ze komen ook niet helemaal los, maar ze verschuiven soms als je veel handheld speelt. Wat kan leiden totdat je de controller opnieuw "vast" moet klikken.

[...]

Dat hangt wel een beetje van het formaat tas af ;)

[...]

Ik heb alle Switch versies. De OLED is mijn favoriet omdat ik soms ook op TV speel (99% handheld) maar ik zou zó zijn overgestapt op een Switch Lite OLED (helaas is die nooit gekomen)
Ze horen niet voorbij de"klik" te gaan, maar dat kan je dus (laten) repareren.

Verder wordt het een beetje zeuren om het zeuren :P Daarnaast wel handig om te noemen bij dit soort discussies dat je zelf de luxe hebt om alle Switch modellen te gebruiken. Kan me dan voorstellen dat je een Switch Lite gebruikt voor onderweg omdat je het toch al in huis hebt. En de nadelen zijn geen probleem, want je hebt ook een Switch in huis voor op de tv.

Wat zou dan jouw keuze zijn als je maar 1 Switch model mag kiezen?

[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 09-07-2023 11:23 ]

• ShadLink
Hij gaat niet voorbij de klik, want dan zou hij helemaal los komen. Hij zit tegen de klik aan. Dan nog maakt het weinig uit dat het te repareren is, de Switch lite zou dit probleem nooit hebben.

Daarbij heeft elke Switch bij mij in huis het probleem, muv de Lite dan. (origineel, 2019 "red box" variant en OLED)

[ Voor 23% gewijzigd door ShadLink op 09-07-2023 11:29 ]

Zerora schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:19:
[...]

Beide modellen zijn in principe prima. Het verschil met de OLED is dat het scherm iets groter en helderder is en de accu iets langer meegaat.
Accu gaat in principe niet langer mee van het OLED model ten opzichte van de gewone Switch die momenteel te koop is (Switch V2). Wel is er bij de gewone Switch een merkbaar verschil in accuduur als je aan het gamen bent met 50% of 100% helderheid. Bij het OLED model heeft de helderheid nauwelijks invloed op de accuduur.

Je ziet qua informatie staan dat bij beide modellen de batterij 4,5 tot 9 uur mee gaat. Ik heb het gevoel dat ze daarbij niet uit gaan van 100% helderheid, maar eerder 75%. Wil je ten alle tijden met 100% helderheid gamen dan zal de Switch OLED een iets betere accuduur hebben.
ShadLink schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:15:
Dan begrijp ik je opnieuw "vast" moeten klikken niet.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:11
Als je nu nog geen Switch hebt en er graag één wil hebben dan zou ik de beste kiezen. En dat is de Switch OLED. Waarom?

1) mooiste scherm, ja ook al speel je vooral docked leuk voor als je hem een keer meeneemt
2) beste accu
3) tov Switch LITE kan je bij de OLED ook altijd de keuze maken voor DOcket of niet (alhoewel hij hierin vergelijkbaar is met een normale Switch)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:39
Als je veel mobiel gamed zou ik sowieso voor de Nintendo Switch Lite gaan. Je mist het OLED scherm, maar het is zo fijn dat het één geheel is. Het scherm is ook heel goed, maar geen OLED.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-10 19:15
..ik heb me laten verleiden naar een fifa toernooi op de ps5…

Maar geen enkele ervaring..kan ik zo’n portable switch met fifa kopen en kan ik daar ervaring mee op doen?
Is het dezelfde besturing ?
wwwmarcel schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:34:

Maar geen enkele ervaring..kan ik zo’n portable switch met fifa kopen en kan ik daar ervaring mee op doen?
Geen ervaring met Fifa. Denk dat het spel wel hetzelfde speelt. Maar de controller van de Switch heeft een iets andere configuratie dan die van de PS5.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:04

The Chosen One

Zie signature!

Jumpman schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:17:
Als je veel mobiel gamed zou ik sowieso voor de Nintendo Switch Lite gaan. Je mist het OLED scherm, maar het is zo fijn dat het één geheel is. Het scherm is ook heel goed, maar geen OLED.
Eh ik speel met de oled en kan totaal niet merken dat het niet een geheel is. En al helemaal omdat ik een simpele plastic case/grip er om heen heb.
Als je mobiel speelt zou ik juist voor de Oled gaan. Alleen al voor de scherm grootte. Voor (jonge) kinderen misschien de Lite.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Jumpman
The Chosen One schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:26:
[...]

Eh ik speel met de oled en kan totaal niet merken dat het niet een geheel is. En al helemaal omdat ik een simpele plastic case/grip er om heen heb.
Als je mobiel speelt zou ik juist voor de Oled gaan. Alleen al voor de scherm grootte. Voor (jonge) kinderen misschien de Lite.
Ik heb de Nintendo Switch Lite en de Nintendo Switch OLED TOTK. Maar dan nog vind ik de Nintendo Switch Lite, handzamer en fijner voor onderweg. Scheelt echt nog een behoorlijk stuk in formaat en gewicht ook, zeker fijn als je hem wel mee moet nemen, maar niet gebruikt. Als dat je niet boeit, is de OLED the way to go.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:48

Mauz1978

Console War Veteran

Wij hebben beide versies, maar de switch versie is duidelijk inferieur: uitgeklede modus en houterige besturing. KAn het je van harte afraden. Mn zoon speelt het er nooit meer op.

Something under the bed is drooling

Mauz1978 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:43:
[...]

Wij hebben beide versies, maar de switch versie is duidelijk inferieur: uitgeklede modus en houterige besturing. KAn het je van harte afraden. Mn zoon speelt het er nooit meer op.
Dus je kan er geen ervaring mee op doen? Dat was de vraag namelijk.

• Mauz1978
  • Laatst online: 18:48

Mauz1978

Console War Veteran

Ervaring om een spel zoals fifa te spelen zeker… alleen dus niet bijvoorbeeld met de camera settings die recommended zijn op PS5 etc. Basis voetbal is wellicht ok op de switch, formaties kiezen, potje voetballen: tuurlijk dat kan. En als je dan naar PS5 gaat, is het een verademing ;).

Something under the bed is drooling

• wwwmarcel
o oke..het gaat me voornamelijk voor de ervaring, om nu een ps4 of 5 te kopen, vind ik wat te bruut

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:25
wwwmarcel schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:22:
o oke..het gaat me voornamelijk voor de ervaring, om nu een ps4 of 5 te kopen, vind ik wat te bruut
Het lijkt me sowieso nogal "bruut" om een console te kopen puur en alleen om eenmalig ervaring op te doen :Y)
Maar een PS4 is (tweedehands) goedkoper te krijgen dan een Switch lijkt mij, of het zal anders minimaal verschillen. En dan komt de PS4 ervaring dichter bij.

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

De Switch-versie is al een aantal jaar een legacy versie, die is hetzelfde als Fifa 19 maar dan met geüpdatete elftallen. Die kan je niet gebruiken om ervaring op te doen voor op de PS5, gameplay zal totaal anders zijn

• Jumpman

Als je actueel op een beetje op niveau wilt gaan meedraaien in recente FIFA games, heb je een Sony PlayStation 5 of een Microsoft XBOX Series S/X nodig. De Nintendo Switch FIFA, is feitelijk FIFA 19 met telkens alleen de spelersnamen en shirts geüpdate.

• Zerora
Platinum punten ook maar eens gebruikt en nieuwe boodschappentas besteld :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M05YkMKjeakYT0yyUDcXIS4gDaM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ogDgrHCV4I3AIWw5t6FvdGVf.webp?f=user_large

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• wwwmarcel
Bombvis schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:10:
[...]

De Switch-versie is al een aantal jaar een legacy versie, die is hetzelfde als Fifa 19 maar dan met geüpdatete elftallen. Die kan je niet gebruiken om ervaring op te doen voor op de PS5, gameplay zal totaal anders zijn
Het gaat me eigenlijk puur om de besturing…overspelen, assist, goal maken…
Qua spelers en namen boeit het me niet zo…

Of is het buiten dat ook nog geheel een andere besturing?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
wwwmarcel schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 16:56:
[...]

Bij de Switch spellen niet.

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
wwwmarcel schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 16:56:
[...]

Juist de enige overeenkomst tussen de Switch en de Ps5-versie zijn de namen en spelers, de rest is niet te vergelijken

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:39
"Nintendo switch wonder", op zich interessante geruchtenmolen.

900p oled scherm en magnetische joycons, en 4k.

Ik ben enorm benieuwd nu.
sderooij schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 18:18:

Die lanceert samen met Super Mario Bros. Wonder?

• sderooij
L23 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 18:27:
[...]

Die lanceert samen met Super Mario Bros. Wonder?
Dat zou helemaal mooi zijn :P

Maar wat ik las dat er compatibiliteit zal zijn met de switch cartridges, en er voor bepaalde games de '4k' versie wordt gedownload.
sderooij schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 18:32:
[...]

Dat zou helemaal mooi zijn :P

Maar wat ik las dat er compatibiliteit zal zijn met de switch cartridges, en er voor bepaalde games de '4k' versie wordt gedownload.
Waar lees je dat?

Ben benieuwd. Maar een 900P scherm vind ik wel een raar verhaal. 720P vind ik logischer.

• meesje
L23 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 18:34:
[...]

Waar lees je dat?

Ben benieuwd. Maar een 900P scherm vind ik wel een raar verhaal. 720P vind ik logischer.
Hier?
Ook op Reddit iets over gelezen gisteren.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:04
L23 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 18:34:
Maar een 900P scherm vind ik wel een raar verhaal. 720P vind ik logischer.
Er zijn best veel switch-games die intern op 900p draaien, dus dat klinkt niet zo heel raar.

Verder, leuk dat de hype-train weer van start is gegaan, maar meer dan dat is het denk ik ook niet.
meesje schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 18:52:
[...]

Hier?
Ook op Reddit iets over gelezen gisteren.
Bij dat artikel lees ik teveel dingen waarbij ik mijn twijfels heb. Een 64GB en 256GB variant. Two front and back cameras. Draadloos kunnen verbinden met het dock en dat enkel voor de games bibliotheek, eshop en apps zoals Youtube. Pro controller met een touchscreen. Bij elkaar voor mij net teveel dingen om het geloofwaardig te kunnen vinden. Maar lijkt me tof en Joy-cons die magnetisch aan de Switch vastzitten klinkt zeker next gen.
hcQd schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 18:56:
[...]

Er zijn best veel switch-games die intern op 900p draaien, dus dat klinkt niet zo heel raar.

Verder, leuk dat de hype-train weer van start is gegaan, maar meer dan dat is het denk ik ook niet.
Zo had ik het niet bekeken. Maar vraag me af hoe gangbaar 900P schermpjes zijn. En Switch games die momenteel in 720P draaien uitrekken naar 900P lijkt me niet mooi.

• meesje
L23 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:16:
[...]

Bij dat artikel lees ik teveel dingen waarbij ik mijn twijfels heb. Een 64GB en 256GB variant. Two front and back cameras. Draadloos kunnen verbinden met het dock en dat enkel voor de games bibliotheek, eshop en apps zoals Youtube. Pro controller met een touchscreen. Bij elkaar voor mij net teveel dingen om het geloofwaardig te kunnen vinden. Maar lijkt me tof en Joy-cons die magnetisch aan de Switch vastzitten klinkt zeker next gen.
We zullen het wel zien. Ik ben heel erg benieuwd en blij dat ik de oled variant heb overgeslagen. Voor ons gezin had die versie niet veel toegevoegde waarde.

Backwards compatible klinkt in ieder geval goed en (enkele) huidige games kunnen nog een upgrade krijgen. Mario Kart 8 Deluxe 4K? :)

Het blijft overigens een Switch. Dus een nieuw topic hoeft nog niet. :)
meesje schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:23:
[...]

We zullen het wel zien. Ik ben heel erg benieuwd en blij dat ik de oled variant heb overgeslagen. Voor ons gezin had die versie niet veel toegevoegde waarde.

Backwards compatible klinkt in ieder geval goed en (enkele) huidige games kunnen nog een upgrade krijgen. Mario Kart 8 Deluxe 4K? :)

Het blijft overigens een Switch. Dus een nieuw topic hoeft nog niet. :)
Liever te weinig topics dan teveel topics :P

Ik heb geen spijt van mijn Switch OLED. Toch weer bijna twee jaar verder en heb er veel gebruik van gemaakt. Maar ik upgrade kennelijk elke twee jaar. Ben benieuwd of de opvolger me gelijk overtuigd.

• meesje
L23 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:25:
[...]

Liever te weinig topics dan teveel topics :P

Ik heb geen spijt van mijn Switch OLED. Toch weer bijna twee jaar verder en heb er veel gebruik van gemaakt. Maar ik upgrade kennelijk elke twee jaar. Ben benieuwd of de opvolger me gelijk overtuigd.
Twee jaar al weer? De tijd gaat snel.
Wij gamen alleen docked. Noodzaak voor OLED was er dus niet. Gelukkig won de ratio, want ik heb ook vaak gedacht van ‘gewoon kopen’. Het scherm is natuurlijk super gaaf!

• Zerora

Wel vreemd dat als ze voor die naam gaan, dat ze Super Mario Bros. Wonder al in oktober uitbrengen, terwijl de geruchtenmolen qua releasedatum voor de Switch 2 Q1 2024 aangeven momenteel. Zou logischer zijn als een nieuwe console Wonder heet en je nieuwe Mario game ook om die dan tegelijkertijjd te releasen. En/of zelfs te bundelen.

Edit: Lees dat het bovengelinkte artikel spreekt van een Switch Wonder release in herfst 2023. Krijgen we dan een mega aankondiging tijdens Gamescom ofzo?

[ Voor 19% gewijzigd door Zerora op 13-07-2023 00:02 ]

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:44

PBP

Zo vroeg dit jaar geloof ik niet. Dit jaar een aankonding en begin volgend jaar release op zn vroegst.

Magnetische joycons, hoe moet dat werken? Als je hem scheef vasthoud valt het scherm op de grond..
PBP schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:25:
Magnetische joycons, hoe moet dat werken? Als je hem scheef vasthoud valt het scherm op de grond..
De Alienware Concept UFO console die getoond werd op CES 2020 had een magnetic rail system. Mits goed uitgevoerd kan zo iets best.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:44

PBP

L23 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:43:
[...]

De Alienware Concept UFO console die getoond werd op CES 2020 had een magnetic rail system. Mits goed uitgevoerd kan zo iets best.
Ik zie het, alsnog met een knopje. Ik had het idee van een macbook magsafe kabel in mn hoofd. Desalniettemin geloof ik weinig van dit gerucht. Oktober dit jaar is veelste vroeg.

• sderooij
die mario odyssey joycons zijn prachtig. Het is maar een kleur, maar ben er erg blij mee :)

[ Voor 32% gewijzigd door sderooij op 12-07-2023 20:11 ]

sderooij schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:06:
die mario odyssey joycons zijn prachtig. Het is maar een kleur, maar ben er erg blij mee :)
Zijn ook de mooiste kleur Joy-cons. Ik doe vaak rood/wit en wit/rood. Jammer dat er verder alleen maar neon en pastel kleuren zijn :P

• sderooij
L23 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:22:
[...]

Zijn ook de mooiste kleur Joy-cons. Ik doe vaak rood/wit en wit/rood. Jammer dat er verder alleen maar neon en pastel kleuren zijn :P
Die witte kom ik ooit nog tegen :P maar wit/rood is idd wel een erg mooie combo :)

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Vandaag had ik voor m'n zoontje een Steel Play Bluetooth headset gekocht(Switch compatible), maar het blijkt dat de microfoon optie niet(nooit) werkt via Bluetooth op de Switch.

Beetje jammer dus. Werken draadloze headsets met een eigen usb ontvanger wel volledig?
sderooij schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:24:
[...]

Die witte kom ik ooit nog tegen :P maar wit/rood is idd wel een erg mooie combo :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/roD0t1YUU4jvurY5tOTfPyFlD7E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PekFRyt9sIudnx1b2rydJskz.jpg?f=fotoalbum_large
Foto van oktober 2021, release dag Switch OLED.

• sderooij
L23 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:28:
[...]

[Afbeelding]
Foto van oktober 2021, release dag Switch OLED.
dat ziet er erg tof uit zeg, vooral met bd1 erbij.

Een aantal nieuwe fysieke releases aangekondigd door Limited Run Games. Er zitten een paar toffe tussen, spijtig dat je bij LRG nooit weet hoe lang het gaat duren.

O.a. Castlevania Advance collectie, de Gex trilogie, Shantae advance, Rollercoaster Tycoon 3, Clock Tower, de Jurassic Park collectie, Chicory…

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik wil misschien een extra dock kopen voor mijn oled. maar zit er verschil in soorten docks? of zijn de nintendo switch docks universeel? of je nu een oud of nieuw switch hebt maakt niet uit?

dit kan ik toch gewoon gebruiken voor mijn oled?

uitvoering: Nintendo Switch Dock

[ Voor 31% gewijzigd door Farabi op 13-07-2023 11:42 ]

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:29
Switch oled is iets groter en heeft dus het nieuwe dock nodig. Dit is het 1e model dock.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Farabi schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:40:
ik wil misschien een extra dock kopen voor mijn oled. maar zit er verschil in soorten docks? of zijn de nintendo switch docks universeel? of je nu een oud of nieuw switch hebt maakt niet uit?

Als ik kijk naar de dock hier van de oude en de nieuwe dan zie ik dat de nieuwe een iets bredere opening heeft.
Dit hebben ze gedaan omdat op de oudere wel eens krasjes kwamen als je hem er niet goed Indeed geloof ik.
Dus als je zuinig op je oled bent zou ik een nieuwe nemen of je hebt ook nog van die lage docks.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Farabi
  • Niet online
waar vind ik die voor de oled? in de pricewatch zie ik hem niet hier. als ik het google zie ik alleen een witte dock voor de oled. heb een zwarte nodig.

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:56

Ik heb zelf deze.
https://skullnco.com/prod...te?variant=39784815591497

Ik heb zelf nog de eerste generatie switch altijd gebruikt met deze. Werkt echt goed. Ook makkelijk om mee te nemen als ik weg moest voor mijn werk.
Werkt ook met je telefoon.

Wel opletten dat hier geen netwerk aansluiting inzit. Zit wel in de docks voor de oled versie dacht ik

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:43
Farabi schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:02:
waar vind ik die voor de oled? in de pricewatch zie ik hem niet hier. als ik het google zie ik alleen een witte dock voor de oled. heb een zwarte nodig.
Via de Nintendo store:
https://store.nintendo.nl...-zwart-000000000010009196

Let op: is zonder voeding en HDMI kabel.

Voeding is eventueel ook via de Nintendo store te bestellen:
https://store.nintendo.nl...dapter-000000000002510666

[ Voor 19% gewijzigd door Raem op 13-07-2023 12:22 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Farabi
  • Niet online
Raem schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:17:
[...]

Via de Nintendo store:

wat een gedoe zeg, hoezo zonder poweraansluiting? maar goed. thnx iig.

update: zie nu je linkje met voedig. wat een oplichters :P

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 13-07-2023 12:23 ]

Raem schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:17:
[...]

Via de Nintendo store:

Is dat dan met of zonder achterkant? Gezien de achterkant los te koop is voor 5 euro.
Niet dat die achterkant boeit, heb die van mij in de doos gelaten.

• Farabi
  • Niet online
nu snap ik waarom mensen automatisch voor een 2e switch gaan ipv een 2e dock. wat een prijzen.

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 13-07-2023 12:25 ]

• Raem
Farabi schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:23:
[...]

wat een gedoe zeg, hoezo zonder poweraansluiting? maar goed. thnx iig.

update: zie nu je linkje met voedig. wat een oplichters :P
Ze bieden hem ook meer aan als vervangend model, ik denk voor als je huidige dock stuk is gegaan ofzo. Dan heb je geen voeding nodig, omdat je die dan al hebt.

• Raem
L23 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:24:
[...]

Is dat dan met of zonder achterkant? Gezien de achterkant los te koop is voor 5 euro.
Niet dat die achterkant boeit, heb die van mij in de doos gelaten.
Ik denk met achterkant, anders had dat er waarschijnlijk ook wel bijgestaan als die er niet bij zou zitten.

Ja dat kan. Er zit verschil tussen het OLED dock en de gewone switch docks maar ze functioneren voor alle consoles.
Third party docks zijn ook een optie.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:18
Farabi schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:24:
nu snap ik waarom mensen automatisch voor een 2e switch gaan ipv een 2e dock. wat een prijzen.
Ach ja,

*knip* Niet op de man, als je iets niet ok vind, maak een TR.

Nintendo is vrij prijzig. Gelukkig zijn er legio opties voor een 2de dock bij andere partijen.

[ Voor 32% gewijzigd door Sagat op 13-07-2023 16:23 ]

• Farabi
  • Niet online
nou, bij deze was ik wel blij dat ik het even had gevraagd. je doet het wel erg makkelijk overbrengen. ik had al eerder gezegd dat ik het had gegoogled en hier in de pricewatch had gekeken. want laten we eerlijk zijn, zo duidelijk geeft nintendo het allemaal niet aan met die verschillende docks.

waarschijnlijk had ik de verkeerde besteld. de webshop van de fabrikant probeer ik net als iedereen te vermijden door adviesprijzen.

maar laten we zeggen dat ik het bij nintendo had besteld, weet ik bijna zeker dat ik de dock zonder kabels had besteld, want dit verwacht je niet snel. en tot mijn verbazing lees ik zelfs dat er misschien geen achterklep er op kan zitten.

iig fijn dat de medetweakers mij hier op het rechte spoor hebben gezet en daar ben ik harstikke positief over.

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 13-07-2023 16:26 ]

• Cyrax0508
Farabi schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 15:54:
[...]

nou, bij deze was ik wel blij dat ik het even had gevraagd. je doet het wel erg makkelijk overbrengen. ik had al eerder gezegd dat ik het had gegoogled en hier in de pricewatch had gekeken. want laten we eerlijk zijn, zo duidelijk geeft nintendo het allemaal niet aan met die verschillende docks.

waarschijnlijk had ik de verkeerde besteld. de webshops van de fabrikant zelf probeer ik net als iedereen te vermijden door adviesprijzen.

maar laten we zeggen dat ik het bij nintendo had besteld, weet ik bijna zeker dat ik de dock zonder kabels had besteld, want dit verwacht je niet snel. en tot mijn verbazing lees ik zelfs dat er misschien zelfs geen achterklep op kan zitten.

iig fijn dat de medetweakers mij hier op het rechte spoor hebben gezet en daar ben ik harstikke positief over.
Goed om te horen dat je blij was met je vraag. Overigens is het geen geheim dat geen kabels of voeding bij bijzit, kun je gewoon zien als je op "product" klikt. Neemt niet weg dat ik dat ook enorm suf vind (zoals met die opladers die je niet kreeg bij bepaalde 3DS consoles). En Nintendo is zeker prijzig. Dat is algemeen bekend en het wordt met regelmaat benoemd in dit topic of in het PS5 topic.

Maar je opmerking als "nu snap ik dat mensen voor een 2de Switch gaan ipv een 2de dock, wat een prijzen" is gewoon nonsens.

Dat is op zijn minst discutabel, je geeft zelf al aan dat nintendo 'prijzig'is.

Er zijn genoeg andere -goedkopere- opties en dat hebben meerdere members al aangegeven. Ik snap niet waarom je daar niet op reageert. Je kunt dus het oude dock ook gebruiken.

Dat er alternatieven zijn, betekent niet dat zijn uitspraak niet van toepassing is. Je zou kunnen stellen dat het officiele dock prijzig is maar dat er nog steeds alternatieven zijn. Maar een extra switch is dan ook een alternatief.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 13-07-2023 16:35 ]

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:56
Je mag zeker kritisch zijn. Ook hier in dit topic maar dat is wel iets ander dan negatief en zeuren.

Iedere keer het gezeur dat het allemaal duur is of de hardware achterhaald is en mijlen achterloopt is ook gewoon irritant.

Als het te duur is koop je het niet of je zoekt een alternatief. Je kunt dan ook gewoon om een alternatief vragen in dit topic maar begin niet te zeuren over de prijzen. (Ik bedoel hier de accessoires niet de switch zelf)
Staat de hardware je niet aan omdat je het oud en achterhaald vindt prima maar zeur hier niet over. De speccs van de switch zijn gewoon bekend en hoe die presteert ook.

@Farabi wat ik type is algemeen bedoelt en niet specifiek op jou. Het is meer algemeen wat je hier ziet op het forum en waar @Cyrax0508 zich ook aan irriteert

• Farabi
  • Niet online
ik koop nooit third-party merken. als ik me bericht teruglees komt het inderdaad somber over, maar het was oprecht retorisch bedoeld. ik weet heus wel dat er een prijskaartje aan het merk nintendo hangt. had niet verwacht dat het ophef zou brengen. anyway, zand erover :P

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:29
Farabi schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:35:
ik koop nooit third-party merken. als ik me bericht teruglees komt het inderdaad somber over, maar het was oprecht retorisch bedoeld. ik weet heus wel dat er een prijskaartje aan het merk nintendo hangt. had niet verwacht dat het ophef zou brengen. anyway, zand erover :P
Fijn dat je ook zelf reflectie hebt.

Voor allen:
Probeer te onthouden dat mensen afwijkende meningen kunnen hebben. Als je echt iets niet door de beugel vind kunnen, maak een TR.

10 second ninja DONE

• Cyrax0508
Farabi schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:35:
No worries, ik zat een beetje in de irritatiezone. My bad. Ik was misschien wat overdreven.

Ik snap ook echt wel wat je bedoelt, Nintendo is niet bepaald goedkoop, maar er zijn gelukkig gewoon alternatieven als je je Switch nog ergens anders in huis op de tv wil aansluiten. Je hoeft dus echt niet gelijk een tweede Switch aan te schaffen :+

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:23
Transfer een tijd terug gedaan van mijn vorige Switch naar de nieuwe, maar geen island backup gemaakt voor Animal Crossing. Nu staat alles verder nog wel op die Switch zonder het originele account.
Eerst AC maar downloaden en dan denk ik dat ik het account daar weer op moet zetten.
Dan hopelijk nog de mogelijkheid voor een island backup. Anders kan ik opnieuw gaan beginnen. Zucht, waarom zo moeilijk.

Backup is gelukt. Alleen nu ziet de andere Switch het nog niet.
Wel zelfde account gebruikt en ook dezelfde naam op de switch. Save al opgestart met dat account.
Kijk later wel een keer nog hoe en wat.

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 13-07-2023 21:03 ]

• ShadLink
@Arunia De backup functie kan je niet gebruiken om de save van één naar een andere Switch krijgen. Dat is enkel voor wanneer er iets met je oude Switch gebeurt en die door Nintendo vervangen moet worden.

Om je Animal Crossing save over te zetten heb je de Animal Crossing New Horizons Tansfer Tool nodig. Die download je vanuit de eShop. In de Nederlandse eShop heet die de "Eilandoverdrachtsoftware" :)

[ Voor 8% gewijzigd door ShadLink op 13-07-2023 21:24 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:23
ShadLink schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:21:
@Arunia De backup functie kan je niet gebruiken om de save van één naar een andere Switch krijgen. Dat is enkel voor wanneer er iets met je oude Switch gebeurt en die door Nintendo vervangen moet worden.

Om je Animal Crossing save over te zetten heb je de Animal Crossing New Horizons Tansfer Tool nodig. Die download je vanuit de eShop. In de Nederlandse eShop heet die de "Eilandoverdrachtsoftware" :)
Top dank je wel! Kan ik dat proberen. Daar geen opmerking over gelezen toen ik hier naar zocht.

En gelukt.
Gelukkig is het allemaal erg makkelijk...
Nou ja, gewoon niet logisch en intuïtief.

[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 14-07-2023 00:06 ]

• meesje
Ik lees nu net in een nieuwsbrief van Nintendo dat EA FC 24 gebruik gaat maken van de Frostbite engine. Deze werd toch ook gebruikt bij fifa voor PS4 en Xbox One? Betekent deze engine andere (betere) bewegingen? Of ook mooiere graphics? De prijs is wel flink. 60 euro. Ik verwacht dan eigenlijk ook wel flink betere graphics.
meesje schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:58:
Ik lees nu net in een nieuwsbrief van Nintendo dat EA FC 24 gebruik gaat maken van de Frostbite engine. Deze werd toch ook gebruikt bij fifa voor PS4 en Xbox One? Betekent deze engine andere (betere) bewegingen? Of ook mooiere graphics? De prijs is wel flink. 60 euro. Ik verwacht dan eigenlijk ook wel flink betere graphics.
Daar is denk ik nog niet veel over te zeggen zolang er niet meer bekend is over de game. Lijkt me in ieder geval dat de Switch versie met de Frostbite engine dezelfde gameplay modes krijgt als de Xbox One en PS4 versies. Grafisch zal het natuurlijk minder mooi zijn dan de Xbox One en PS4 versies, maar wellicht mooier dan de Legacy Editions. Wellicht betere bewegingen, maar lagere resolutie?

Wel apart dat ze na zoveel Legacy Editions alsnog een Frostbite engine versie uitbrengen. Voorbereiding voor de opvolger?

• Sode1987
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 11-08-2024
Iemand ervaring met een Xbox one controller op de switch?
Ik vraag mij af of de a - b & x - y knoppen dan juist zijn als je die induwt, bij Nintendo zijn die namenlijk andersom.
En wat met het motion sensor gebruik als bijvoorbeeld in breath of the wild, kan je die dan met de sticks doen? Of is dat een probleem?

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Sode1987 schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 20:55:
Iemand ervaring met een Xbox one controller op de switch?
Ik vraag mij af of de a - b & x - y knoppen dan juist zijn als je die induwt, bij Nintendo zijn die namenlijk andersom.
En wat met het motion sensor gebruik als bijvoorbeeld in breath of the wild, kan je die dan met de sticks doen? Of is dat een probleem?
Knoppen zitten fysiek op dezelfde plek, maar heten anders.
Ik meen dat motion control gewoon werkt.

Gebruik zelf alleen als controller voor gasten, en dan moet ik altijd even uitleggen dat a b is en andersom.

• Zerora
Gameplay trailer voor de nieuwe Harvest Moon game.

• Sode1987
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 11-08-2024
defusion schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 22:05:
[...]

Ik meen dat motion control gewoon werkt.
Hebben Xbox one controllers dan motion sensoren?
De controls kan je remappen heb ik gelezen

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Sode1987 schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 23:35:
[...]

De controls kan je remappen heb ik gelezen
Ik dacht even van wel, maar getest, en heb toch geen motion controls met de xbone controller.

En is maar wat je wil, dat de knopjes op dezelfde plek zitten, of dat ze de correcte aanduiding hebben.
Persoonlijk kijk ik niet naar de knopjes, dus zou ik het liever zo laten.
Beetje hetzelfde als wanneer ik een azerty toetsenbord zou hebben, dan zou ik die ook gewoon als qwerty mappen en niet naar de toetsen kijken.
defusion schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 22:05:
Gebruik zelf alleen als controller voor gasten, en dan moet ik altijd even uitleggen dat a b is en andersom.
Welke adapter gebruik je?
Sode1987 schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 23:35:
Nee, een Xbox controller heeft geen motion controls. Er zijn wel adapters waar dat dan ingebouwd zit, maar die zijn zo duur dat ik het logischer vind om een Nintendo Switch Pro controller te kopen.

Het lijkt me dat als je in Breath of the Wild een puzzel moet oplossen met motion controls dat je dit niet kan doen met een controller die dat niet ondersteund.

Zag laatst dit filmpje, adapter met motion controls voor de Xbox Series controller:

Zit een link bij naar Amazon US, volgens mij alleen daar te koop en (nog) niet in Europa. Dan kost het iets van 50 dollar.

[ Voor 23% gewijzigd door L23 op 16-07-2023 10:54 ]

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 12:53
Misschien een stomme vraag.eb Nintendo online met uitbreiding.

Moet ik nog iets bijzonders doen om wave 5 bij Mario te verkrijgen?
Uiteraard heb ik het spel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Offens1490 op 16-07-2023 16:13 ]

AnimeAdicted

Offens1490 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:09:
Misschien een stomme vraag.eb Nintendo online met uitbreiding.

Moet ik nog iets bijzonders doen om wave 5 bij Mario te verkrijgen?
Uiteraard heb ik het spel :)
Je moet de Circuit-uitbreidingspas downloaden.

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 12:53
L23 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 16:35:
[...]

Je moet de Circuit-uitbreidingspas downloaden.
Blijkbaar moest hij nog updaten, ben naar online modus binnen het spel gegaan en toen zag hij de update. :)

AnimeAdicted

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Betwijfel of Nintendo nogmaals de fout gaat maken zoals bij Wii -> Wii U. Velen begrepen niet dat het een nieuwe console was en verkopen vielen heel erg tegen, meeste games zijn ook opnieuw uitgebracht op de switch.

Switch -> Switch Wonder lijkt me niet slim.

• Seal64
  • Laatst online: 12:27
Navi schreef op zondag 16 juli 2023 @ 18:15:
[...]

Betwijfel of Nintendo nogmaals de fout gaat maken zoals bij Wii -> Wii U. Velen begrepen niet dat het een nieuwe console was en verkopen vielen heel erg tegen, meeste games zijn ook opnieuw uitgebracht op de switch.

Switch -> Switch Wonder lijkt me niet slim.
Hangt van de marketing af. In principe hebben ze dat natuurlijk al veel vaker gedaan, want de NES werd gevolgd door de Super NES, de Game Boy door de Game Boy Color en de Game Boy Advance, de DS door de 3DS... Alleen bij de Wii naar WiiU is het fout gegaan, en dat wijt ik niet primair aan de naam, maar meer aan het feit dat het ding gewoon uit de pas liep qua generatie (360/PS3 level hardware, jaren nadat die uitkwamen) en het gebrek aan killer apps.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Seal64 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:27:
[...]

Hangt van de marketing af. In principe hebben ze dat natuurlijk al veel vaker gedaan, want de NES werd gevolgd door de Super NES, de Game Boy door de Game Boy Color en de Game Boy Advance, de DS door de 3DS... Alleen bij de Wii naar WiiU is het fout gegaan, en dat wijt ik niet primair aan de naam, maar meer aan het feit dat het ding gewoon uit de pas liep qua generatie (360/PS3 level hardware, jaren nadat die uitkwamen) en het gebrek aan killer apps.
De Switch hardware was op het moment van de release ook al achterhaald als je het vergelijkt met de concurentie. De Switch is eigenlijk ook gewoon een beter doordachte Wii U als je er even over nadenkt.
Daarnaast komen alle games op de Switch uit, de Wii U moest in ieder geval voor de mobiele games ook nog met de 3DS concureren. En het algehele spellen aanbod was in mijn ogen ook vrij mager.

[ Voor 3% gewijzigd door Redax op 18-07-2023 12:33 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Seal64
Redax schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:31:
[...]

De Switch hardware was op het moment van de release ook al achterhaald als je het vergelijkt met de concurentie. De Switch is eigenlijk ook gewoon een beter doordachte Wii U als je er even over nadenkt.
Daarnaast komen alle games op de Switch uit, de Wii U moest in ieder geval voor de mobiele games ook nog met de 3DS concureren. En het algehele spellen aanbod was in mijn ogen ook vrij mager.
Eens, dat idee had ik ook al langer. Off-TV play op de WiiU was zo'n optie waar niet veel over gedacht werd, maar die uiteindelijk misschien wel de populairste feature is geweest, en de Switch is gewoon dat concept, maar dan beter uitgewerkt.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Seal64 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 08:01:
[...]

Eens, dat idee had ik ook al langer. Off-TV play op de WiiU was zo'n optie waar niet veel over gedacht werd, maar die uiteindelijk misschien wel de populairste feature is geweest, en de Switch is gewoon dat concept, maar dan beter uitgewerkt.
Ik heb laatst mijn Wii U van zolder gepakt om The Wind Waker weer eens te spelen. Maar dat ding is echt zo duidelijk een overgang van de Wii en de Switch. 50% Wii, 50% Switch.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:26
Zelda the Wind waker speelt lekker weg op de Wii U, en inderdaad, de Wii U is echt z'n tussen model :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Raem
Volgens Jeff Grubb kunnen we Metroid Prime 2 Remastered snel verwachten en komt er dit jaar nog Zelda nieuws (geen TOTK) naar buiten.

https://mynintendonews.co...series-related-this-year/

• Seal64
Mog schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 08:04:
[...]

Ik heb laatst mijn Wii U van zolder gepakt om The Wind Waker weer eens te spelen. Maar dat ding is echt zo duidelijk een overgang van de Wii en de Switch. 50% Wii, 50% Switch.
Ik heb 'm ook nog aangesloten en wel staan, ook omdat je dan je hele Wii library kunt spelen. Af en toe nog eens een keer Xenoblade Chronicles X spelen, blijft een geweldige game.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Gisteravond even met Pikmin 4 begonnen (fysiek gekocht, hij werd eergisteren al verzonden), maar we missen helaas de co-op die in 3 Deluxe zat.
Het ziet er erg mooi uit en ik heb er ook zin in hem in m'n eentje te spelen, maar vooral in het begin is er in co-op weinig aan omdat je als medespeler door de vele uitleg-momenten bijna niet aan de bak komt, en als je dan iets mag doen is het niet meer dan wat je in Mario Galaxy als tweede speler deed (een beetje steentjes/star bits schieten).

Hadden we kunnen weten als we een paar overview-videos gekeken hadden (geen tijd /zin in spoilers gehad), maar we zijn toch teleurgesteld, we hebben er heel veel lol aan gehad in 3 Deluxe, zowel de main stories als de bonus opdrachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Tarin op 20-07-2023 18:44 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Er kan gespaard worden voor nieuwe afbeeldingsstukjes van Pikmin, ditmaal van Pikmin 4. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke vrijdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 11 augustus. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RWyLunxOTBklcRAmwurtBw9Qi8Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l2LQbH2HPWdhW42NJBCP8eoZ.jpg?f=fotoalbum_large

• Farabi
  • Niet online
Zijn er mensen hier die nog waarde hechten aan de oude nes/snes consoles? nu zo'n beetje alle belangrijke titels te spelen zijn via de switch?

ik vraag het uit nieuwsgierigheid. soms zie ik smerige afgetrapte consoles op de 2ehands markt, dan denk ik. kopen mensen dit nog?

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:29
Ik hecht nog wel waarde aan oude consoles en games. Alleen heb ik er geen ruimte meer voor en zou ik smerige afgetrapte rommel nooit kopen. Ik heb meerdere NES/SNES consoles zodat deze in de toekomst gebruikt kunnen worden voor donormateriaal.
Pagina: 1 ... 221 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic