• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
MPC60 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:13:
Ik wil m’n switch verkopen. Ik heb heel veel digitale games, kan ik de licenses gewoon over dragen aan een nieuwe eigenaar? Ik heb gezocht maar vind niet echt een duidelijk antwoord.
Nee, digitale aankopen worden gekoppeld aan je Nintendo account en die mag je niet verkopen.

https://www.nintendo.nl/S...endo-account-1492947.html

https://psnprofiles.com/RaemNL

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:33
Raem schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:31:
[...]

Nee, digitale aankopen worden gekoppeld aan je Nintendo account en die mag je niet verkopen.

https://www.nintendo.nl/S...endo-account-1492947.html
In de link wordt niks vermeld over het niet mogen verkopen van je account. Jaren geleden ooit zoiets gehad met PlayStation. Mijn account (met daaraan enkele digitale spellen) had ik mee verkocht. Het enige dat we hoefden te doen, is controleren of mijn betaalgegevens verwijderd waren en het e-mail adres wijzigen. Zoiets zou je toch ook met je nintendo account kunnen doen?
Wellicht mag dit niet, maar ik zie het in ieder geval niet terug in de info onder de link.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
meesje schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:44:
[...]

In de link wordt niks vermeld over het niet mogen verkopen van je account. Jaren geleden ooit zoiets gehad met PlayStation. Mijn account (met daaraan enkele digitale spellen) had ik mee verkocht. Het enige dat we hoefden te doen, is controleren of mijn betaalgegevens verwijderd waren en het e-mail adres wijzigen. Zoiets zou je toch ook met je nintendo account kunnen doen?
Wellicht mag dit niet, maar ik zie het in ieder geval niet terug in de info onder de link.
Staat inderdaad op een andere pagina
https://www.nintendo.nl/S...-ID-wijzigen-1378974.html

Het kan wel, als je alle gegevens van het account wijzigt. Maar officieel mag het dus niet.

https://psnprofiles.com/RaemNL

meesje schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:44:
[...]

Dat mag inderdaad niet van Nintendo. Daarnaast staan ook in de voorwaarden van Marktplaats en Ebay dat je geen game accounts mag verkopen.

Wat jij noemt kan je inderdaad doen als je goede afspraken met elkaar maakt. Maar de oorspronkelijke eigenaar kan eigenlijk altijd zijn account weer terug krijgen. Ik kan begrijpen dat de verkoper graag nog wat geld wil zien voor zijn digitale games, maar verwacht dus dat het moeilijk te verkopen is en niet veel opbrengt. Als koper zou ik zelf nooit een game account overkopen. Hoe goed bedoeld ook, ik zou het niet vertrouwen.

• meesje
Raem schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:54:
[...]

Staat inderdaad op een andere pagina
https://www.nintendo.nl/S...-ID-wijzigen-1378974.html

Het kan wel, als je alle gegevens van het account wijzigt. Maar officieel mag het dus niet.
Helder! Zelf overigens geen behoefte aan. Ik denk dat gezien ons huishouden Nintendo nog wel een tijdje zal blijven.

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-10 15:27

MPC60

Game on

Hier wordt hij eigenlijk nooit meer gebruikt. Staat maar stof te happen. Dan verkoop ik hem wel alleen met het spel met die ring. Bedankt!

Xbox: SendexNL

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
JackAvery schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:41:
Korte gameplay trailer van Grid Autosport's Switch versie :o Benieuwd hoe hij speelt zonder analog triggers, maar verder lijkt het degelijk. Het spel staat nog steeds gepland voor deze zomer.

[YouTube: GRID Autosport for Nintendo Switch – Freedom of Control]
Zat nog naar een leuke race game (wat realistischer) op de Nintendo Switch te kijken, maar helaas is deze in Nederlandse E-shop nog €34,99 en in andere landen al enige tijd €9,99 (omgerekend) en helaas nooit fysiek uitgebracht.

WRC 10 onspeelbaar m.b.t frame rate volgens vele reviews, V-Rally 4 heeft last van slechte controls. Burnout Paradise en Need For Speed Hot Pusuit kan ik wel dromen. Wat betreft serieuze racers houdt het niet over.

Andere game L.A. Noire lijkt mij ook leuk, maar nog steeds een whooping €49,99.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 28-06-2023 22:56 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Jumpman schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:54:
[...]

Zat nog naar een leuke race game (wat realistischer) op de Nintendo Switch te kijken, maar helaas is deze in Nederlandse E-shop nog €34,99 en in andere landen al enige tijd €9,99 (omgerekend) en helaas nooit fysiek uitgebracht.
Grid heeft al regelmatig 50% korting gekregen. Niks houdt je in principe tegen om op een buitenlandse eShop te kopen.
Ook deze is regelmatig de helft van de prijs. Zou me ook niet verbazen als ie fysiek nog goedkoper geweest is.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:13
Pikmin 4 demo is beschikbaar.

• Jumpman
  • Nu online
JackAvery schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 06:43:
[...]

Grid heeft al regelmatig 50% korting gekregen. Niks houdt je in principe tegen om op een buitenlandse eShop te kopen.

[...]
Ook deze is regelmatig de helft van de prijs. Zou me ook niet verbazen als ie fysiek nog goedkoper geweest is.
Nog even verder gelezen vannacht, maar lees dat alle 2K games alleen de begin sequence op cartridge hebben staan en de rest gedownload moet worden. Dat worden dus games die ik misschien een keer voor een paar euro uit de Nintendo E-Shop ga halen, want de cartridge bezitten heeft geen zin m.b.t. een toekomstige retro verzameling.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Jumpman schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:54:
[...]

WRC 10 onspeelbaar m.b.t frame rate volgens vele reviews, V-Rally 4 heeft last van slechte controls. Burnout Paradise en Need For Speed Hot Pusuit kan ik wel dromen. Wat betreft serieuze racers houdt het niet over.

Voor de 'serieuzere' race games moet je Nintendo sowieso overslaan. De PS5 en XBOX hebben een groter aanbod en spelen dezelfde serieuze racers van de Switch ook af maar dan met fatsoenlijke graphics en prestaties.
Helaas was dat bij de vorige generaties ook al zo. De Switch moet het vooral van the first party en indy titels hebben. Alle 'serieuze' titels zijn op Nintendo hardware meestal niet serieus te nemen vanwege de slechte prestaties of omdat de games helemaal uitgekleed zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Redax op 29-06-2023 15:58 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Jumpman
  • Nu online
Redax schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:50:
[...]

Voor de 'serieuzere' race games moet je Nintendo sowieso overslaan. De PS5 en XBOX hebben een groter aanbod en spelen dezelfde serieuze racers van de Switch ook af maar dan met fatsoenlijke graphics en prestaties.
Helaas was dat bij de vorige generaties ook al zo. De Switch moet het vooral van the first party en indy titels hebben. Alle 'serieuze' titels zijn op Nintendo hardware meestal niet serieus te nemen vanwege de slechte prestaties of omdat de games helemaal uitgekleed zijn.
Klopt helemaal. Ik heb eigenlijk alleen een Nintendo Switch voor Mario en Zelda. En Ori kan ik ook niet op mijn Sony PlayStation spelen.

[...]

Alle 'serieuze' titels zijn op Nintendo hardware meestal niet serieus te nemen vanwege de slechte prestaties of omdat de games helemaal uitgekleed zijn.
Ik begrijp je punt (multiplatform games zijn vaak beter op krachtigere platformen) maar is dit niet een beetje overdreven? Er zijn meer dan genoeg kwalitatieve ports out there die echt wel de moeite waard zijn voor iemand die Switch als preferentiële platform heeft.
Welke games zijn dan helemaal uitgekleed vraag ik me af. Die zullen er vast wel zijn, maar is volgens mij eerder een uitzondering. Dan denk ik aan Fifa.

Slechte prestaties zijn er bij bepaalde games, maar die zijn te ontwijken door reviews te lezen/kijken. Er zijn meer dan genoeg multiplatform games die wel uitstekend draaien. Burnout Paradise en Need For Speed Hot Pursuit zijn ook uitstekende Switch games. Kan voor iedereen een andere ervaring zijn, maar slecht is een ander verhaal. Uiteraard vervelend als juist die game waar je interesse in hebt op de Switch slecht draait, maar keuze genoeg uit games die wel geoptimaliseerd zijn.

Wel kan ik me voorstellen dat je als Switch Lite gebruiker anders kijkt naar het aanbod games dan als je een Switch hebt die net als de Xbox en Playstation op de tv kan worden aangesloten.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:18
[...]

Open deur 🚪 intrappen blijft leuk. We weten allemaal al jaren dat de Switch niet krachtig is, waarom dan toch reageren met een antwoord op een vraag die niet gesteld wordt?

Hij vraagt specifiek om race games op de switch, niet of er betere zijn op andere consoles toch?

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-11 18:02
even wat belangrijkers:
Heb nu sinds een week een ps5 controller voor op mijn pc (echt een game changer voor spiderman!), en moet zeggen: dit is zo anders dan een pro controller. Die analog triggers zijn toch wel lekker, hopelijk komt dat ooit op een toekomstige versie van de procontroller/joycons :)
sderooij schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 19:04:
even wat belangrijkers:
Heb nu sinds een week een ps5 controller voor op mijn pc (echt een game changer voor spiderman!), en moet zeggen: dit is zo anders dan een pro controller. Die analog triggers zijn toch wel lekker, hopelijk komt dat ooit op een toekomstige versie van de procontroller/joycons :)
Ik vind die analog triggers niet altijd een voordeel. Maar zeker voor race games en shooters zou een pro controller met analog triggers voor de volgende generatie Nintendo console een verbetering zijn. Kan toeval zijn, maar race games en shooters speel ik weinig op de Switch. Maar zoals eerder al gezegd valt het aanbod in race games ook tegen.

Waarom is jouw bericht belangrijker? :P

• sderooij
L23 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 19:11:
[...]

Ik vind die analog triggers niet altijd een voordeel. Maar zeker voor race games en shooters zou een pro controller met analog triggers voor de volgende generatie Nintendo console een verbetering zijn. Kan toeval zijn, maar race games en shooters speel ik weinig op de Switch. Maar zoals eerder al gezegd valt het aanbod in race games ook tegen.

Waarom is jouw bericht belangrijker? :P
De discussie over oudere switch hardware en gebrek aan racespellen, is al genoeg gevoerd, net zoals mijn kat :P

Maar vind het een interessante feature, analog vs digital triggers.
sderooij schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 19:24:
[...]

De discussie over oudere switch hardware en gebrek aan racespellen, is al genoeg gevoerd, net zoals mijn kat :P

Maar vind het een interessante feature, analog vs digital triggers.
Ik begrijp de kritiek wel. En dan vooral dat er vaak overdreven uitspraken worden gedaan. Het mag van mij wel wat genuanceerder.

Ik ken het spel Spiderman niet zo goed, wat maakt analoge triggers daar een verbetering? Lijkt me niet een spel waarbij ik denk aan analog triggers. Ik vond het op de Switch met spellen zoals Burnout en Need For Speed net geen gemis. En de enige echt shooter die ik gespeeld heb op de Switch is de Bioshock Collection.

Maar bij de opvolger zou het wel een verbetering zijn, wellicht trekt het ook meer race games aan. Al lijkt het me in een Joy-con moeilijker te verwerken of het maakt het groter.

Verwijderd

Zojuist overstag gegaan en de N64 controller gekocht. Als hij binnen is ga ik upgraden naar NSO + Uitbreidingspakket. Heerlijk om Zelda OoT en MM met de originele controller te spelen. :)

• RollieBollie
Zo. Pikmin 4 demo uitgespeeld. Is een leuke game.

De game heeft weer een tijdslimiet in de zin dat de dag verstrijkt. Ga je echter een cave in dan pauzeert de tijd. Er zijn verschillende soorten caves. Bijvoorbeeld standaard caves waar je schatten gaat zoeken en vijanden tegenkomt, maar dat er een beperking is aan de soort pikmin die je kan meenemen naar binnen of zelfs geen pikmins kan meenemen. Of dat je een 1 vs 1 battle doet tegen een npc waarbij je meer items moet binnenslepen dan de npc
spoiler:
pas op dat de npc niet tems inpikt die jij net hebt uitgegraven

Je doggie kan je trainen. Hierdoor wordt hij bijvoorbeeld sterker, sneller en nog meer. Het is ook leuk om op hem te zitten, omdat je dan kan springen en zwemmen.

Er zit een beperking op aan hoeveel pikmins je kan hebben in het veld, maar dit aantal kan je ook verhogen.

Binnen de levels kan je de onion verplaatsen zodat de afstand kleiner kan worden.

Ice pikmin are cool.
spoiler:
gooi ze tegen een vijand of item dat in de weg zit, dit bevriest en gooi dan tevens andere pikmin waardoor deze breekt

De demo laat je spelen totdat je een bepaald aantal energie hebt opgehaald, maar je kan hier ruim overheen gaan door de caves te spelen.

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:40
oh dat spreekt mij wel heel erg aan. Ziet er erg tof uit.

• Redax
Cyrax0508 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:42:
[...]

Open deur 🚪 intrappen blijft leuk. We weten allemaal al jaren dat de Switch niet krachtig is, waarom dan toch reageren met een antwoord op een vraag die niet gesteld wordt?

Hij vraagt specifiek om race games op de switch, niet of er betere zijn op andere consoles toch?
Ik geef enkel het betere alternatief als voorbeeld. Als men naar de kortste route naar de overkant van een sloot vraagt kun je ze natuurlijk zeggen dat ze door de sloot kunnen kruipen, dan heb je de vraag eerlijk beantwoord. Maar je kan ook pro-actief advies geven en zeggen dat er 100 meter verderop een brug is.
Je mag best een beetje met de mensen mee denken, het was goed bedoeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Redax op 30-06-2023 10:38 ]

• Cyrax0508
Redax schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:30:
[...]

Ik geef enkel het betere alternatief als voorbeeld. Als men naar de kortste route naar de overkant van een sloot vraagt kun je ze natuurlijk zeggen dat ze door de sloot kunnen kruipen, dan heb je de vraag eerlijk beantwoord. Maar je kan ook pro-actief advies geven en zeggen dat er 100 meter verderop een brug is.
Je mag best een beetje met de mensen mee denken, het was goed bedoeld.
In jouw voorbeeld vraagt iemand de kortste weg is naar de overkant en dan geef jij als reactie dat er aan de overkant niets te zoeken is en dat er aan de andere kant veel meer leuke dingen zijn. Dat is meer wat jij deed in mijn optiek.

Daarbij, we zitten op Tweakers, ik weet bijna wel zeker dat degene die jij van "goed bedoeld advies" wilde voorzien heel goed weet dat er andere consoles zijn waar racegames beter op draaien. Alleen, dat vroeg hij dus helemaal niet.

[ Voor 58% gewijzigd door Cyrax0508 op 30-06-2023 11:04 ]

• Redax
Cyrax0508 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:48:
[...]

In jouw voorbeeld vraagt iemand de kortste weg is naar de overkant en dan geef jij als reactie dat er aan de overkant niets te zoeken is en dat er aan de andere kant veel meer leuke dingen zijn. Dat is meer wat jij deed in mijn optiek.

Daarbij, we zitten op Tweakers, ik weet bijna wel zeker dat degene die jij van "goed bedoeld advies" wilde voorzien heel goed weet dat er andere consoles zijn waar racegames beter op draaien. Alleen, dat vroeg hij dus helemaal niet.
Je kan eindeloos bijdehand gaan doen maar ik stel voor dat we weer on topic gaan. Noem maar eens wat goede realistische race games voor de Switch, dat was tenslotte de vraag. ;)

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Redax schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:11:
[...]

Je kan eindeloos bijdehand gaan doen maar ik stel voor dat we weer on topic gaan. Noem maar eens wat goede realistische race games voor de Switch, dat was tenslotte de vraag. ;)
Als ik zoek op realistische race games, dan kom ik Grid Autosport en NASCAR Rivals tegen in bepaalde top x racing lijstjes. Geen idee of ze ook goed zijn, maar ze vallen in ieder geval in de categorie realistisch(er). Meerderheid van de racing games is gewoon niet echt realistisch, wat niet wegneemt dat ze wel erg leuk kunnen zijn :)

Ik hou 't bij Mario Kart :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gim op 30-06-2023 11:29 ]

• Cyrax0508
Redax schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:11:
[...]

Moeilijk he? Accepteren dat iemand je tegen durft te spreken :) Maar goed, ontopic is een goed idee van je:

Ik vind zelf Wreckfest op de Switch een goede racegame, maar die vind ik persoonlijk niet echt realistisch. Maar de definitie van een realistische racegame is voor iedereen verschillend. Graphics, besturing of gameplay? Of alle drie? Want in dat geval vind ik geen enkele racegame realistisch.

• RollieBollie
Pikmin 4 demo nogmaals gespeeld. Hij is echt leuk.

Demo eindigt zodra je 1500 energie punten hebt verzameld, maar zolang je daaronder blijft kan je doorspelen. Heb ondertussen alle pikmin soorten die je in de demo kan vinden boven de 200, alle caves 100% en alle schatten gevonden. Kwam op ruim 3000 energie punten uit en 1e level op 99%. Daarna nogmaals opgestart en kon de veilige omgeving waar geen vijanden zijn, maar wel je kamp doorlopen. Had nog even de hoop toch nog door te kunnen gaan, maar helaas zodra je een level kiest is het alsnog einde demo.

Nu dus wachten op de release. :D
Nieuwe game-op-proef voor NSO abonnees is sinds vandaag Two Point Campus:

Build your university, your way in Two Point Campus, the latest Game Trial for #NintendoSwitchOnline members!

Download now so you're ready to enroll on 03/07: http://ntdo.co.uk/60174iBTF
De moeite om te proberen als je van dergelijke management 'sims' houdt.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:25
JackAvery schreef op maandag 3 juli 2023 @ 17:30:
Nieuwe game-op-proef voor NSO abonnees is sinds vandaag Two Point Campus:

[Twitter]

[...]

De moeite om te proberen als je van dergelijke management 'sims' houdt.
Leuk spel met goede humor. Ik had hem al.
Dit weekend is er een nieuw Tetris 99 evenement:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:46
Pikmin demo was weer fantastisch. Meteen in preorder gezet.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Timothy3000 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:06:
Pikmin demo was weer fantastisch. Meteen in preorder gezet.
Hoewel ik de gameplay heerlijk vind, vind ik de hoeveelheid tekst waar je doorheen moet ploegen erg vertragend. Hoop niet dat dit het hele spel zo doorgaat.
Wacht daarom even de reviews af voordat ik het spel daadwerkelijk ga kopen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Timothy3000
Koldur schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:14:
[...]

Hoewel ik de gameplay heerlijk vind, vind ik de hoeveelheid tekst waar je doorheen moet ploegen erg vertragend. Hoop niet dat dit het hele spel zo doorgaat.
Wacht daarom even de reviews af voordat ik het spel daadwerkelijk ga kopen.
Is denk ik vooral omdat je in de tutorial start. Als het zo blijft is het idd wel storend.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Timothy3000 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:29:
[...]

Is denk ik vooral omdat je in de tutorial start. Als het zo blijft is het idd wel storend.
Ja, is ergens mijn vermoeden, maar omdat er veel fluff in de aanwijzingen zitten heb ik er enige twijfel over. Laten we het hopen dat het na de tutorial weg is.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-10 07:23
Hoi!

Daar onze vorige switch gestolen is en de dochter het toch mist, ben ik aan het zien voor een 2dehands toestel.

Wat zijn de dingen waar ik zo moet op letten bij aankoop?

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:24
Gio469 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 22:22:
Hoi!

Daar onze vorige switch gestolen is en de dochter het toch mist, ben ik aan het zien voor een 2dehands toestel.

Dat het niet je eigen Switch is die je terugkoopt ;)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Gio469 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 22:22:
Hoi!

Is het het waard om €50- €75 te besparen op een tweedehands spelcomputer?
Geen garantie, mogelijk 'stick drift', schade/ krassen is op foto's vaak niet goed te zien.
Kans op oplichting bij versturen.

11-12 juli heeft amazon weer 'Prime Days' misschien dat de Switch dan in de aanbieding komt.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 05-07-2023 13:37 ]

• Jumpman
  • Nu online
Weet iemand waarom de Nintendo Switch Lite Grijs al een tijd slecht of niet op voorraad is overal?

Staat nog wel op de website: https://www.nintendo.nl/H...-Switch-Lite-1595961.html.

De grijze zal wel het populairst zijn en daarom overal uitverkocht.

[ Voor 52% gewijzigd door Jumpman op 05-07-2023 14:32 ]

• Jumpman
  • Nu online
Ike. schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:36:
[...]

Geen garantie, mogelijk 'stick drift', schade/ krassen is op foto's vaak niet goed te zien.

11-12 juli heeft amazon weer 'Prime Days' misschien dat de Switch dan in de aanbieding komt.
Sowieso zelf ophalen voor zekerheid.

Zelf toevallig afgelopen week een Nintendo Switch Lite en wat games gekocht voor de vakantie.
Nintendo Switch Lite compleet in nieuwstaat €110,00.
Ori The Complete Edition sealed €27,50.
Rayman Legends Definitive Edition nieuwstaat €12,00.
Super Mario Odyssey nieuwstaat €36,00.
The Legend Of Zelda: Link's Awakening nieuwstaat €27,50.
Mario Kart 8 Deluxe nieuwstaat €35,00.

Dus het loont wel. Sowieso Nintendo games die speelbaar op de cartridge staan, zijn redelijk waardevast (zeker als de kop eraf) is.

In de My Nintendo Store kan je 600 platina punten inwisselen voor een Game Boy Advance-posterset. Poster van Mario Kart: Super Circuit, The Legend of Zelda: The Minish Cap en Mario & Luigi: Superstar Saga. De 3 posters zijn elk 70 x 50 cm. Verzendkosten zijn €2,99.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/re1dim8bU-ASsYZxV3jHc316PP4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MZ9t5kRo6PqalbgMctbNcYVh.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zie dat het Nintendo Switch-carddoosje ook weer beschikbaar is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Svij-9EgBAxyeL3R765TiYyBLno=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yR335a3NTdCeqaoLHLIdSmSm.jpg?f=fotoalbum_large

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-10 07:23
[...]

Klopt wel wat je zegt...
Keek wat uit 'aar een switch waar al enkele games bij zaten voor een 'deftige' prijs daarom was mijn vraag hier..

Dan maar de Amazone prime days afwachten.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:59
[...]

Persoonlijk vind ik de moeite wel waard. Ik heb afgelopen 2 weken 1 x Nintendo Switch Lite Pokémon Dialga en Palkia editie (CIB) en 1 x Nintendo Switch Lite Zacian and Zamazenta edition. (CIB. Pokemon Sword and Shield versie). Beiden Nintendo Switch lite was geen kras, deuk, beschadiging of drift te bekennen. Als ik deze 2 toen nieuw had moeten kopen had ik zo’n €458 moeten betalen en nu met 2ehands de helft. Ondanks dat deze limited Edition bij diverse webshops nog steeds prijzig zijn en kleine beschadigingen etc hebben.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Ike. schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:00:
[...]

Durf geen preorder te plaatsen. Bayonetta 3 zakte wel errug snel in prijs 😬😅
4 maanden later en nu is Bayonetta Origins 30 euro bij de Mediamarkt.

• Anniedrew
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-11 15:41
Vraagje; werkt Mario Party Superstars ook met een pro controller? Sta op het punt om het spel aan te schaffen maar het lijkt voornamelijk geënt op de Joy Cons. Echter heb ik reeds één pro controller waardoor ik met nog een extra pro controller met 4 personen kan spelen. Anders wordt het een extra setje Joy Cons. Prijstechnisch maakt het niet veel verschil.

Verwijderd

Anniedrew schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:49:
Vraagje; werkt Mario Party Superstars ook met een pro controller? Sta op het punt om het spel aan te schaffen maar het lijkt voornamelijk geënt op de Joy Cons. Echter heb ik reeds één pro controller waardoor ik met nog een extra pro controller met 4 personen kan spelen. Anders wordt het een extra setje Joy Cons. Prijstechnisch maakt het niet veel verschil.
Ja dat kan ook met de Pro controller :)

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:07
Dat was een van mijn grootste "klachten" met Super Mario Party.. Heb echt een hekel aan spelen op een enkele Joycon, vooral als er 2 perfect bruikbare pro controllers voor me klaar liggen. Mooi dat ze dat hebben aangepast.
Yakumos schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:05:
Dat was een van mijn grootste "klachten" met Super Mario Party.. Heb echt een hekel aan spelen op een enkele Joycon, vooral als er 2 perfect bruikbare pro controllers voor me klaar liggen. Mooi dat ze dat hebben aangepast.
Niet aangepast, maar Superstars heeft andere soort minigames (geen motion controls) waar Joy-cons niet noodzakelijk zijn.

Verwijderd

L23 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:11:
[...]

Niet aangepast, maar Superstars heeft andere soort minigames (geen motion controls) waar Joy-cons niet noodzakelijk zijn.
Ik vind de mini-games eigenlijk fijner werken met een Pro controller of door 2 Joy-Cons in zo'n module te schuiven (weet zo ff niet of dat een naam heeft :+ ).
1 Joy-Con is gewoon te klein, zelfs voor de kleinere kinderhanden.
Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:15:
[...]

Ik vind de mini-games eigenlijk fijner werken met een Pro controller of door 2 Joy-Cons in zo'n module te schuiven (weet zo ff niet of dat een naam heeft :+ ).
1 Joy-Con is gewoon te klein, zelfs voor de kleinere kinderhanden.
Ik heb Super Mario Party niet gespeeld. Wel een of twee keer Mario Party Superstars bij vrienden, maar je doet mij dan meer plezier met een potje Mario Karten :P Maar die minigames met een enkele Joy-Con spelen is net als bij Mario Kart leuk dat het kan, maar geen goed idee. Bij Super Mario Party zijn de minigames juist voor een enkele Joy-Con ontworpen, dan lijkt het me niet zo erg. Al moet je dan wel van motion controls minigames houden.
Over Mario Kart gesproken... 12 juli nieuwe banen :D

Daisy Cruiser van Mario Kart: Double Dash!! ben Ik blij mee.

[ Voor 15% gewijzigd door L23 op 06-07-2023 16:00 ]

• sderooij
potverdorrie, nu net niet genoeg platinum punten voor die cartridge case :( Had de posters besteld :P

*knip* Gebruik voor dit soort dingen V&A.

[ Voor 35% gewijzigd door Sagat op 07-07-2023 10:16 ]

sderooij schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:27:
potverdorrie, nu net niet genoeg platinum punten voor die cartridge case :( Had de posters besteld :P

iemand dat ding wil bestellen/wil ruilen voor een nso + n64 abo t/m maart volgend jaar, OF geld? :P
Dat is toch ook wel een rare actie van jou. De Game Boy posters mocht je al niet ophangen. En nu je punten verkwist aan de Game Boy Advance posters...

• sderooij
L23 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:30:
[...]

Dat is toch ook wel een rare actie van jou. De Game Boy posters mocht je al niet ophangen. En nu je punten verkwist aan de Game Boy Advance posters...
Ik weet het, maar die had ik als kado voor m'n neefje besteld :)
sderooij schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:37:
[...]

Ik weet het, maar die had ik als kado voor m'n neefje besteld :)
Ik heb ze ook besteld, kan best zijn dat die bij mijn neefje belanden. Wel tof om te hebben, maar zie ze me niet snel ophangen :P

Had je alle Missies op de Nintendo Switch al gedaan? Momenteel een extra 100 platina punten als je Game Op Proef Two Point Campus speelt. En je krijgt 50 platina punten als je de Game Boy game Super Mario Land 2 speelt. En anders wat Animal Crossing: Pocket Camp, Fire Emblem Heroes of Super Mario Run spelen op de smartphone?

• Ike.
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:03:
[...]

Had em ook besteld. Alle 4 nu voor de Switch in bezit (allen fysiek op cart) 😅

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 06-07-2023 18:36 ]

L23 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:03:
[...]

Ergens spijtig, lijkt een toffe game en is misschien toch een beetje te veel van geproduceerd. Hopelijk toch voldoende goed ontvangen voor een volgend experiment.

• Ike.
  • Niet online
JackAvery schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:16:
[...]

Ergens spijtig, lijkt een toffe game en is misschien toch een beetje te veel van geproduceerd. Hopelijk toch voldoende goed ontvangen voor een volgend experiment.
Mediamarkt is een beetje aan het stunten met hun games prijzen de laatste weken. Prijs is bij andere shops niet zo laag.

Bayonetta 3 was (toevallig) ook al snel tijdelijk te koop voor €26,22. Daarna nooit meer zo goedkoop geweest.

[ Voor 31% gewijzigd door Ike. op 06-07-2023 20:41 ]

Ike. schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:38:
[...]

Mediamarkt is een beetje aan het stunten met hun games prijzen de laatste weken. Prijs is bij andere shops niet zo laag.

Bayonetta 3 was (toevallig) ook al snel tijdelijk te koop voor €26,22. Daarna nooit meer zo goedkoop geweest.
Ik heb het gemerkt, mijn backlog is gegroeid. Had in de Belgische MediaMarkt toch wel wat de indruk dat ze hun Switch game inventory proberen te verkleinen... al waren er geen consoles in stock.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Voor de liefhebber. Buitenkansje:

v&a aangeboden: Super Mario 3D All-Stars, Switch

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 07-07-2023 07:53 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik zie dat op marktplaats de prijs rond de 100 euro ligt, waarom is die nu ineens zo gewild? Snap dat Nintendo ze niet meer produceert, maar ten tijde dat hij te koop was waren er meer dan genoeg.

Heb er hier ook nog 1 liggen, wil er niet vanaf maar de prijzen toch maar een beetje in de gaten houden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

L23 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:56:
Over Mario Kart gesproken... 12 juli nieuwe banen :D

[YouTube: Set 5 van de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas komt op 12 juli!]

Daisy Cruiser van Mario Kart: Double Dash!! ben Ik blij mee.
De banen en karakters d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YG5iv2HOEDMeCbtfF1Yr6cfTR0Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TOxDAQwD3VakyQlMFSXfhttx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bGtD6-pziwMXVQSVpP5_ZmHSN8Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jl4shdYQsVDomMdvExCKYZQK.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 07-07-2023 08:15 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
JackAvery schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:16:
[...]

Ik heb hem gekocht en het is best een aardige game. Mooie artstyle en leuke puzzels. Wel wat traag.

Vermakelijk maar er zijn betere indiegames.
Een vergelijkende video voor wie nieuwsgierig is naar de Arkham trilogie op Switch:

Timothy3000 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:12:
[...]

Ik heb hem gekocht en het is best een aardige game. Mooie artstyle en leuke puzzels. Wel wat traag.

Vermakelijk maar er zijn betere indiegames.
Fair hoor. Mijn comment is meer gericht op het algemene idee dat ik graag de kleinere studios (maar niet noodzakelijk ‘indie’ in de enge zin) zie blijven experimenteren met games die niet noodzakelijk binnen hun straatje liggen.

Al is technisch gezien Platinum wel een onafhankelijke studio :)

• Timothy3000
Ik heb een rare issue met de Switch en vraag me af of dit bekend voorkomt.

Ik wilde net de Yurukill Demo downloaden. Aangezet en mijn joycons waren ineens niet meer responsive. Leek bijna op drift.

Zelda geprobeerd, onspeelbaar.

Yurukill download uitgezet en verwijderd, alles werkt weer als een zonnetje.

Hoe vaag is dat?

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11 18:18
sderooij schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:27:

iemand dat ding wil bestellen/wil ruilen voor een nso + n64 abo t/m maart volgend jaar, OF geld? :P
Snel wat levels doen met Fire Embled? Is super easy altijd. Of kijk voor andere missies die je kunt doen!

• Cyrax0508
Oeh nice, zin in. Ergens hoop ik op een fysieke editie met alles op de cartridge. Een soort ultieme versie.
Cyrax0508 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:10:
[...]

Oeh nice, zin in. Ergens hoop ik op een fysieke editie met alles op de cartridge. Een soort ultieme versie.
Dat hoop ik ook, maar zie ik niet snel gebeuren... Misschien in Japan zoals bij de BOTW + Expansion Pass editie. Super Smash Bros. Ultimate zou ik ook graag compleet op cartridge hebben, die game heb ik nog niet gekocht.

• Jumpman
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:10:
[...]

Volgende Nintendo console. :)

• Cyrax0508
Jumpman schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:22:
[...]

Ik wil het, ik wil het ….
[...]

Dat lijkt me inderdaad aannemelijker. Aan de andere kant verwacht ik ook dat ze bij de volgende Nintendo console in het eerste halfjaar Mario Kart 9 uitbrengen. Een Mario Kart 8 Deluxe Deluxe heeft dan niet zoveel zin als je het mij vraagt :P

Met al die Gamecube remasters de laatste tijd lijkt het mij tof als ze Mario Kart: Double Dash!! nog een keer uitbrengen voor de Nintendo Switch.

[ Voor 15% gewijzigd door L23 op 07-07-2023 12:30 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23
Timothy3000 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:18:
Ik heb een rare issue met de Switch en vraag me af of dit bekend voorkomt.

Ik wilde net de Yurukill Demo downloaden. Aangezet en mijn joycons waren ineens niet meer responsive. Leek bijna op drift.

Zelda geprobeerd, onspeelbaar.

Yurukill download uitgezet en verwijderd, alles werkt weer als een zonnetje.

Hoe vaag is dat?
Klinkt als een slecht geprogrammeerde game. Weet je of het een bekend issue is met de game?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Zerora schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:26:
[...]

Klinkt als een slecht geprogrammeerde game. Weet je of het een bekend issue is met de game?
Maar het rare is dat het een systeem breed probleem is volgens @Timothy3000.

• Timothy3000
Ben erachter: geheugen was bijna vol. Alsnog raar dat die Joycons daar zo van afslaan.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:24

Stimulate14

⭐⭐⭐

Toch maar volgen, Switch voor erbij lijkt me leuk. Nog in de oriënterende fase.

• Ike.
  • Niet online
[...]

Mario Kart 8 Ultimate met ‘track maker’ 😬

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ike. schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:55:
[...]

Mario Kart 8 Ultimate met ‘track maker’ 😬
En de map Block Fort in Battles :P Was destijds m'n favoriet in MK op de Nintendo DS.

• Redax
Stimulate14 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:23:
Bedankt voor je waardevolle input.

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-11 21:10
L23 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:25:
[...]

Dat lijkt me inderdaad aannemelijker. Aan de andere kant verwacht ik ook dat ze bij de volgende Nintendo console in het eerste halfjaar Mario Kart 9 uitbrengen. Een Mario Kart 8 Deluxe Deluxe heeft dan niet zoveel zin als je het mij vraagt :P

Met al die Gamecube remasters de laatste tijd lijkt het mij tof als ze Mario Kart: Double Dash!! nog een keer uitbrengen voor de Nintendo Switch.
Mario Kart 8 Double Dash Deluxe.

Maar dat lijkt me wel de uitdaging voor Nintendo, ze hebben voor een aantal van hun grotere franchises zulke grote titels uitgebracht die moeilijk te overtreffen zullen zijn. Mario Kart 8 Deluxe met DLC, Smash Ultimate waar alle karakters die ooit in een Smash gezeten hebben in zaten + DLC, de verwachtingen voor een volgende console zullen zo hoog liggen dat het bijna alleen maar tegen kan vallen.
Transportman schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 17:55:
[...]

Mario Kart 8 Double Dash Deluxe.

Maar dat lijkt me wel de uitdaging voor Nintendo, ze hebben voor een aantal van hun grotere franchises zulke grote titels uitgebracht die moeilijk te overtreffen zullen zijn. Mario Kart 8 Deluxe met DLC, Smash Ultimate waar alle karakters die ooit in een Smash gezeten hebben in zaten + DLC, de verwachtingen voor een volgende console zullen zo hoog liggen dat het bijna alleen maar tegen kan vallen.
Een volgende Mario Kart lijkt me geen probleem. Ik vind 96 tracks ook een beetje overkill. Als de volgende Mario Kart weer 48 tracks heeft die grafisch mooier zijn qua detail dan Mario Kart 8 en qua gameplay een leuk nieuw element toevoegt en/of het online gedeelte weet te verbeteren dan zit het wel goed.

Super Smash Bros. Ultimate lijkt me inderdaad moeilijk te overtreffen. Vraag me af of Masahiro Sakurai nog wel aan een nieuw deel gaat werken. Vind dan maar iemand met dezelfde hoeveelheid passie om aan een opvolger te werken.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23
Welkom in het topic. Als je vragen hebt over de Switch, stel ze gerust.

[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 07-07-2023 18:16 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• sderooij
wat voor type gamer ben je? Met name op de tv, of meer portable? Wat voor titels speel je zoal?

• sderooij
De rode joycons zijn trouwens beschikbaar!
https://store.nintendo.nl...t-rood-000000000010002750

Probeer die al jaren te scoren :) Nu eindelijk gelukt.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:08
Zerora schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 18:16:
[...]

Er is al een week niet gevraagd wanneer de Switch Pro Ultra Max 8K uit komt. Dat zou dus een goede eerste vraag zijn 😅

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Jan_V schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 12:53:
[...]

Er is al een week niet gevraagd wanneer de Switch Pro Ultra Max 8K uit komt. Dat zou dus een goede eerste vraag zijn 😅
Gelukkig is dit niet de frontpage.
sderooij schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 12:49:
De rode joycons zijn trouwens beschikbaar!
https://store.nintendo.nl...t-rood-000000000010002750

Probeer die al jaren te scoren :) Nu eindelijk gelukt.
Ah, wist niet dat je die zocht. Zag ze inderdaad staan. Mooi setje.

Hier net de Game Boy Advance posters binnen en de 8 card case.

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 14:48:
[...]

Ah, wist niet dat je die zocht. Zag ze inderdaad staan. Mooi setje.

Hier net de Game Boy Advance posters binnen en de 8 card case.
Al sinds 2019 zocht ik die :)

Posters ook binnen, erg leuk. Gaat neefje leuk vinden.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:28
Bowsers fury.. wtf?

Zoals je eerder kan lezen was ik super enthousiast over Super Mario 3D world. Misschien voor mij wel één van de beste Mario games ooit. Fun, ik voelde mij betrokken en ja nog maar eens fun. Was hiervoor aan het spelen op de Xbox Series S maar de controller was op. Dan maar eens de Switch opstarten. Eens kijken hoe de "expansion" is......

uhh..

Wtf is dit met Bowsers fury, een eilandje dat me ergens doet denken aan Mario Sunshine. En dan denk je ok lekker relaxed en dan wordt de boel ineens opgefokt door een doorgedraaide Bowser. Nee mijn eerste indruk is niet zo positief. Ben benieuwd of ik dit later nog leuk ga vinden, op dit moment weet ik niet eens zeker of ik dit ga uitspelen.

NB: wist van te voren al dat een Bowser vaak langs zou komen en dat het een grote open wereld is maar dan moet je het zelf nog maar spelen natuurlijk. Positief afsluiten dan maar, Bowsers FUry theme is erg sterk. Doet mij denken aan die van Sin van Final Fantasy X. (Vraag mij niet waarom)

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 08-07-2023 16:00 ]

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:03
Redax schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 16:50:
[...]

Bedankt voor je waardevolle input.
Leuk man, iemand welkom heten.

To dare is to do

• sderooij
MetalSonic schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:00:
Bowsers fury.. wtf?

Zoals je eerder kan lezen was ik super enthousiast over Super Mario 3D world. Misschien voor mij wel één van de beste Mario games ooit. Fun, ik voelde mij betrokken en ja nog maar eens fun. Was hiervoor aan het spelen op de Xbox Series S maar de controller was op. Dan maar eens de Switch opstarten. Eens kijken hoe de "expansion" is......

uhh..

Wtf is dit met Bowsers fury, een eilandje dat me ergens doet denken aan Mario Sunshine. En dan denk je ok lekker relaxed en dan wordt de boel ineens opgefokt door een doorgedraaide Bowser. Nee mijn eerste indruk is niet zo positief. Ben benieuwd of ik dit later nog leuk ga vinden, op dit moment weet ik niet eens zeker of ik dit ga uitspelen.

NB: wist van te voren al dat een Bowser vaak langs zou komen en dat het een grote open wereld is maar dan moet je het zelf nog maar spelen natuurlijk. Positief afsluiten dan maar, Bowsers FUry theme is erg sterk. Doet mij denken aan die van Sin van Final Fantasy X. (Vraag mij niet waarom)
heb altijd stiekem gehoopt dat ze dat optioneel zouden maken, dat bowser continue komt. Wilde heel graag alles 100% halen, maar na 20 keer bowser maar opgegeven. Snap de frustratie, maar ergens ook wel weer leuk om er steeds beter in te worden :P

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:28
sderooij schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 20:11:
[...]

heb altijd stiekem gehoopt dat ze dat optioneel zouden maken, dat bowser continue komt. Wilde heel graag alles 100% halen, maar na 20 keer bowser maar opgegeven. Snap de frustratie, maar ergens ook wel weer leuk om er steeds beter in te worden :P
Achja het is wat het is. Ik pak het een andere keer nog wel eens op. Besturing was uiteraard gewoon prima en ik ben ergens wel nieuwsgierig wat er te beleven valt. Ook wil ik Bowser eens verslaan.

Tot die tijd vermaak ik mij maar met een andere platform topper. Donkey Kong country 2: Diddy Quest _/-\o_ Heb vroeger wel Donkey Kong Country op de SNES gehad maar nooit de twee games daarna gehad of gespeeld. Wat ik mij heel vaak kan herinneren is dat ik ze wel eens in de winkel zag maar dan met prijzen van 140 of 150 gulden. Toen heel duur. (pin mij er niet op vast) Maar er waren games erg duur. Kan mij zelfs N64 games boven de 200 herinneren.

Heb btw wel meerdere van de Donkey Kong games op de gameboy gespeeld. Paar keer vlak voor een grote zomervakantie nog even een nieuwe gekocht voor onderweg O+

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 08-07-2023 21:48 ]

• Froooooom
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01:00
@MetalSonic Dan heb je een mooie tijd te gaan, DKC2 en DKC3 zijn echt pareltjes! Speel ze bijna jaarlijks opnieuw op de snes mini!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:24

Stimulate14

⭐⭐⭐

Zerora schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 18:16:
[...]

Dank je wel, zo kan het dus ook :+.
sderooij schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 11:31:
[...]

wat voor type gamer ben je? Met name op de tv, of meer portable? Wat voor titels speel je zoal?
Ik heb de twee consoles en ik zoek voor mijn dochter (en stiekem voor mezelf denk ik) wat erbij want een iPad vind ik dan net wat te beperkt. Voor mij is even de vraag moet ik direct naar een OLED gaan of volstaat het andere model ook voor een instap Switch persoon like me.

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04-11 17:39
Stimulate14 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:15:
[...]
Ik heb de twee consoles en ik zoek voor mijn dochter (en stiekem voor mezelf denk ik) wat erbij want een iPad vind ik dan net wat te beperkt. Voor mij is even de vraag moet ik direct naar een OLED gaan of volstaat het andere model ook voor een instap Switch persoon like me.
De keuze is vrij makkelijk:
Als je voornamelijk portable speelt, maar wel soms op de TV wil spelen: Switch OLED is de beste keuze.
Als je enkel portable wil spelen (dus niet op de TV): Switch lite.
Als je enkel op de TV wil spelen: de "standaard" Switch.

Het verschil tussen de drie modellen is klein, maar het scherm van de Switch OLED is een serieuze verbetering. De Switch Lite is een stuk goedkoper, maar werkt niet op de TV.

[ Voor 11% gewijzigd door ShadLink op 09-07-2023 09:23 ]

• meesje
ShadLink schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:21:
[...]

De keuze is vrij makkelijk:
Als je voornamelijk portable speelt, maar wel soms op de TV wil spelen: Switch OLED is de beste keuze.
Als je enkel portable wil spelen (dus niet op de TV): Switch lite.
Als je enkel op de TV wil spelen: de "standaard" Switch.

Het verschil tussen de drie modellen is klein, maar het scherm van de Switch OLED is een serieuze verbetering. De Switch Lite is een stuk goedkoper, maar werkt niet op de TV.
@Stimulate14
Zelf ervaar ik het scherm van de Lite als te klein. Ter vergelijking: dit scherm is net groot als het scherm van een iPhone 6/6S/7/8/SE. Bij menig spel vind ik dit veel te klein. Ook als je alleen handheld speelt, zou ik voor een OLED versie gaan. Qua robuustheid vind ik de Lite overigens wel fijn.
Ik weet dat er hier een paar die hard Switch Lite gebruikers zijn. Maar zelfs voor enkel handheld gamen zou ik voor het grotere scherm en de betere accuduur gaan. Maar hoe kom je er achter dat je enkel handheld wil spelen? Met de Switch (OLED) heb je in ieder geval de keuze en bega je geen miskoop als je achteraf toch graag op de tv wil gamen. Daarnaast zijn multiplayer games zoals Mario Kart 8 Deluxe op de grote tv erg leuk.

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04-11 17:39
@meesje Ik vind het scherm niet echt te klein, maar verder klopt het wel. Het scherm is iets kleiner. De Switch lite zelf is wel wat steviger (geen joy-con die los komen) en is makkelijker in een tas mee te nemen. (omdat hij kleiner en lichter is)
Pagina: 1 ... 220 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic