Ik vond het zeker geen slechte direct maar bij de meeste games die ik heb gezien ben ik hoogstens geïnteresserd, er zaten niet echt day 1 titles voor me bij behalve misschien 2D Mario. Hiervan wil ik wel meer gameplay zien.
Zelf vond ik interessant: Gloomhaven, Super Mario Bros. Wonder, Vampire Survivors (ok deze heb ik misschien al teveel gespeeld), MGS Collectie, Star Ocean 2 remaster, misschien Super Mario RPG remaster. Arkham trilogie is niet voor mij maar wel een toffe toevoeging aan de Switch library. Ook de andere Nintendo remasters zijn goed voor de line-up, maar niet perse dingen die ik ga oppikken. Tof dat je nu alle Pikmin games op Switch hebt.
Die Zelda amiibo's zijn wel echt mooi en komen in de collectie
Algemeen vind ik de lineup zeker ok. Misschien wat zwaar qua remasters/remakes maar we zitten ook al in jaar 7 van de Switch. Ik verwacht dat een significant deel van de first-party ontwikkelaars eigenlijk op de volgende console aan het ontwikkelen zijn.
Ik vermoed dat we rond september eindelijk Metroid Prime 4 te zien krijgen als laatste big budget Switch game - al dan niet cross-gen. Het verbaast me verder dat er nog geen Zelda DLC aangekondigd is.
De saga rond Everybody 1 2 Switch is best grappig. Dit spel is in
2022 2021 reeds geleaked door Emily Rogers als "stinky horse game". Volgens de informatie was het spel toen al min of meer af en heeft het spel zeer slecht getest onder Nintendo personeel. De meeste mensen gingen er dus van uit dat het gecancelled was.
Het klinkt zeer sterk alsof men nu besloten heeft het toch te releasen maar zo stil mogelijk. Misschien gewoon kosten er uit halen of de line-up in de zomer diversifiëren met een goedkope party game.
[
Voor 3% gewijzigd door
JackAvery op 21-06-2023 17:57
]