Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:58
Ik heb deze
https://skullnco.com/coll...te?variant=39442715279433
de jumpgate al een paar jaar, bevalt mij goed.
zo goed dat ik de jumpgate pro voor mijn Steamdeck gekocht hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ED-B
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:53
Estylicious schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:13:
Voor de slaapkamer ben ik op zoek naar een (goed functionerende en) goedkope dock voor de Switch. Het hoeft wat mij betreft niet per se een originele dock te zijn.

Wie heeft ervaring met een goede dock?

Wat heb ik zelf gevonden:
1. https://www.bol.com/nl/nl...errer=socialshare_pdp_www
2. https://www.bol.com/nl/nl...errer=socialshare_pdp_www

1. Lijkt goed, maar er zijn een aantal zeer slechte reviews die zelfs stellen dat hun Switch hierdoor kapot is gegaan.
2. Lijkt nogal... 'flimsy'. Weet niet. Niet zo goed.
Ik gebruik de Genki Covert Dock Mini, uitermate tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 12:22
ED-B schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:35:
[...]

Ik gebruik de Genki Covert Dock Mini, uitermate tevreden over.
Enig idee waar ik nu de mini hedendaags kan bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De N64 controller is na 4 dagen nog steeds verkrijgbaar in de My Nintendo Store. Nintendo heeft zijn voorraad beter op orde. Of de vraag neemt af, iedereen die een N64 controller wou heeft deze al in bezit. In ieder geval mooi dat deze nu makkelijker is te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
L23 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 19:38:
De N64 controller is na 4 dagen nog steeds verkrijgbaar in de My Nintendo Store. Nintendo heeft zijn voorraad beter op orde. Of de vraag neemt af, iedereen die een N64 controller wou heeft deze al in bezit. In ieder geval mooi dat deze nu makkelijker is te bestellen.
Ik wacht alleen nog op de snes controllers....een 2e voor wat mario kart potjes :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op zondag 18 juni 2023 @ 19:47:
[...]

Ik wacht alleen nog op de snes controllers....een 2e voor wat mario kart potjes :P
Ja weet nog dat je die de vorige keer gemist had... komt vast wel weer een keer op voorraad :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:40
Als ik het goed is krijg ik de N64 en Mega Drive controller dinsdag binnen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 18 juni 2023 @ 20:00:
Als ik het goed is krijg ik de N64 en Mega Drive controller dinsdag binnen.
Ja zag dat je het besteld had. Ik heb mijn N64 controller nog niet gebruikt, maar ook nog niet toegekomen aan de N64 Online app. In de zomer eens Mario Kart 64 mee spelen, dat lijkt me wel tof.

Wat ga je met de Mega Drive controller doen? Specifiek gekocht voor de Mega Drive app?

Komende vrijdag komt Sonic Origins Plus uit, zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
L23 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 19:52:
[...]

Ja weet nog dat je die de vorige keer gemist had... komt vast wel weer een keer op voorraad :)
Heb het toch nog wel even druk met totk en diablo 4 ;-)
maar inderdaad, komt nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:44
L23 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 20:03:
[...]
Kijk ik ook wel naar uit. Ik had overigens ergens gelezen dat de GG spellen niet op de card zitten. Dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:29
meesje schreef op zondag 18 juni 2023 @ 20:31:
[...]

Kijk ik ook wel naar uit. Ik had overigens ergens gelezen dat de GG spellen niet op de card zitten. Dat is wel jammer.
Zag ook in een video dat ze beter de Master System roms er op hadden kunnen zetten ipv de GG varianten. Sommige levels/bosses zijn nu erg lastig omdat je een deel van het scherm mist vanwege de scaling.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!
meesje schreef op zondag 18 juni 2023 @ 20:31:
[...]

Ik heb dat ook gelezen inderdaad. Alleen nog niet een bevestiging of dit voor elke versie het geval is, maar ga er vanuit dat dit ook bij de Switch versie zo zal zijn en heb het maar geaccepteerd. Anders blijf ik die classic Sonic titels kopen maar uitstellen :P Inderdaad jammer, het gaat maar om een paar MB's en dan zetten ze dat niet op de cartridge. Maar goed, Sonic Origins was van begin af aan al gezeur, dit is het niveau wat je van Sega kan verwachten.

Ik ben ook benieuwd naar de nieuw aangekondigde Sonic Superstars. Tot nu toe is het voor mij positiever dan verwacht. Gebruikt dezelfde physics engine als Sonic Mania. Hopelijk wordt het level design goed uitgewerkt. Maak me alleen een beetje zorgen over de grafische kwaliteit van de Switch versie ten opzichte van de andere platforms. Wat op zich niet nodig zou moeten zijn. Screenshots van de Switch versie vind ik een beetje tegenvallen.
Jan_V schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:13:
[...]

Zag ook in een video dat ze beter de Master System roms er op hadden kunnen zetten ipv de GG varianten. Sommige levels/bosses zijn nu erg lastig omdat je een deel van het scherm mist vanwege de scaling.
Mee eens. Of in ieder geval de keuze. Ik weet dat bij Sonic the Hedgehog 2 de eerste boss battle (Under Ground Zone Act 3) ontzettend moeilijk is op de Game Gear, de stuiterende ballen zie je niet aankomen.
Aan de andere kant voor mij geen ramp, ik prefereer de Game Gear versies omdat ik daar mee ben opgegroeid. Sonic the Hedgehog 1 op de Game Gear was mijn eerste Sonic ervaring en kijk er naar uit om die als eerste uit te spelen. Vroeger zo vaak gespeeld dat ik precies weet waar alle chaos emeralds liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is inderdaad een hoop rook dat hierop wijst. We zullen in ieder geval niet lang moeten wachten om te weten of de geruchten kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 20:03:
[...]

Ja zag dat je het besteld had. Ik heb mijn N64 controller nog niet gebruikt, maar ook nog niet toegekomen aan de N64 Online app. In de zomer eens Mario Kart 64 mee spelen, dat lijkt me wel tof.

Wat ga je met de Mega Drive controller doen? Specifiek gekocht voor de Mega Drive app?

Als jullie het leuk vinden, zal ik een unboxing video van alle 2 maken, en kan eventueel ook een vergelijking video met het origineel doen van de nes, snes en N64.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:03:
[...]

Als jullie het leuk vinden, zal ik een unboxing video van alle 2 maken, en kan eventueel ook een vergelijking video met het origineel doen van de nes, snes en N64.
Aan de buitenkant lijken ze, op het missen van de draad na, vrijwel exact op elkaar.
Ik heb de SNES Online controller een aantal keren open geschroefd omdat de R knop stopte met werken. Dan zie je toch aardig wat verschillen tussen de SNES, SNES mini en SNES Online controller. Onderdelen uitwisselen is niet altijd mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

SWITCH 2 HYPE TRAIN!! TSJOOK!! TSJOOOOOOK!!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:33
Mog schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:44:
[...]

SWITCH 2 HYPE TRAIN!! TSJOOK!! TSJOOOOOOK!!
Metroid Prime 4 surprise drop!!

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Raem schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:47:
[...]

Metroid Prime 4 surprise drop!!
Switch 2 met MP4 en TotK in 4K @ 60fps als launchtitels :9~ Ik voel het!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Mog schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:48:
[...]

teleurstelling loading...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:37
Mog schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:48:
[...]

Ik zie zo iets nog wel gebeuren nu Zelda TOTK uit is.
Maar dan wel in de vorm van:
Nu een niks zeggend kort filmpje van 10 seconden van MP4 met daarin "meer nieuws in oktober"
en dan in oktober aankondiging voor maart 2024 met nieuwe hardware.

Hebben ze nu nog mooi de tijd om Zelda TOTK te verkopen met de nodige oude hardware

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of het in een Direct wordt aangekondigd, maar zou graag de eerste generatie Pokémon games op NSO willen zien. Red/Blue/Yellow, Gold/Silver/Crystal en Ruby/Sapphire/Emerald. Dat zou voor mij wel echt de ultieme jeugdnostalgie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik gok op eerder op iets minder grote titel, maar groot genoeg oor het najaar als klapper.
Ik gok op een nieuwe Donkey Kong of Wario. Of Kid Ikarus. Maar geen nieuwe Mario ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:40
Ik wil nog steeds Xenoblade Chronicles X en The legend of Zelda The Wind Waker op de Switch. Twee games die voor mij echt missen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mss eindelijk (en hopelijk) nog eens wat nieuwe banen voor Mario Kart? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RangedNeedles schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:10:
Mss eindelijk (en hopelijk) nog eens wat nieuwe banen voor Mario Kart? :P
We hebben al teveel banen :P Maar de circuit-uitbreidingspas is nog bezig. Ik verwacht wave 5 in juli.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Voorspelling:

Pikmin 4, TOTK DLC, Pokemon GBC, Mario Movie Bluray Release date, third party games, aantal indies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
de topic is opeens een wenslijstje geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerlijk gezegd verwacht ik gewoon wat zoethoudertjes tot de direct rond september :) maar hopelijk zie ik dat verkeerd.

Edit: oh, en Persona 3 Remake voor Switch omdat Atlus weird is en dit niet tegelijk met de andere platformen kan aankondigen.

[ Voor 35% gewijzigd door JackAvery op 19-06-2023 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
Timothy3000 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:27:
Voorspelling:

Pikmin 4, TOTK DLC, Pokemon GBC, Mario Movie Bluray Release date, third party games, aantal indies.
A.s. woensdag
https://www.bol.com/nl/nl...s-movie/9300000149645517/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 23:35

Rayzman

+31 Rayzman

Mario Blu-ray komt de 21e uit en op iTunes is hij al twee weken uit.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalike
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 21:32
Rayzman schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:37:
Mario Blu-ray komt de 21e uit en op iTunes is hij al twee weken uit.
Oei, Fnac heeft de mijne vorige week al verstuurd. Waren ze te vroeg dan? :-D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
Farabi schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:46:
de topic is opeens een wenslijstje geworden.
Prima toch. Lekker blijven doen. Houd het topic lekker actief 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:51

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heb afgelopen week nu ook Pokémon Violet uitgespeeld dus ben begonnen aan Pokémon Lets Go Eevee, speelt toch ergens wel veel fijner weg en ook grafisch een vooruitgang!

Hoop echt dat ze ooit nog een Pokémon Silver/Gold/Crystal remake gaan maken voor de Nintendo Switch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aOfL2DOtjhFEMTYBYI6SuuDZayE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q8dnPO4WYYnVt86nqWIk8VVA.jpg?f=fotoalbum_large
Ooit was dit een fake foto, maar nog steeds hoop ik dat ze dit gaan doen..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:12:
Heb afgelopen week nu ook Pokémon Violet uitgespeeld dus ben begonnen aan Pokémon Lets Go Eevee, speelt toch ergens wel veel fijner weg en ook grafisch een vooruitgang!

Hoop echt dat ze ooit nog een Pokémon Silver/Gold/Crystal remake gaan maken voor de Nintendo Switch.

[Afbeelding]
Speel je de game dan handheld of docked? Ik heb de game enkel handheld gespeeld omdat het Pokemon vangen dan makkelijker gaat. Verder prima mee vermaakt en zag er grafisch inderdaad goed uit. Wel gestopt met de game nadat ik Mewtwo had gevangen. Al die Master Trainers verslaan had ik geen zin in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:29:
[...]

Speel je de game dan handheld of docked? Ik heb de game enkel handheld gespeeld omdat het Pokemon vangen dan makkelijker gaat. Verder prima mee vermaakt en zag er grafisch inderdaad goed uit. Wel gestopt met de game nadat ik Mewtwo had gevangen. Al die Master Trainers verslaan had ik geen zin in.
Wisselend , als de vrouw tv kijkt speel ik in handheld en wanneer ik de tv krijg omdat ze uitgekeken is wissel ik vaak wel naar docked. Toch kan je het beste met twee controllers in docked spelen voor de makkelijkste catch en het meeste xp, is een beetje een easy xp manier :p.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

[Afbeelding]
Zoiets voor het najaar zou eigenlijk wel heel mooi zijn. Van mij mogen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Zeror schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:44:
[...]

Zoiets voor het najaar zou eigenlijk wel heel mooi zijn. Van mij mogen ze.
Pokémon Crystal was voor mij toch echt wel de leukste van Gen2 en Pokémon Emerald van Gen3, maar de andere spellen van die gens ben ik ook tevreden mee als ze de look en feel van Lets Go Pikachu en Eevee aanhouden. Speelt gewoon lekker en ontspannen weg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
G_Dragon schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:49:
[...]

Pokémon Crystal was voor mij toch echt wel de leukste van Gen2 en Pokémon Emerald van Gen3, maar de andere spellen van die gens ben ik ook tevreden mee als ze de look en feel van Lets Go Pikachu en Eevee aanhouden. Speelt gewoon lekker en ontspannen weg :)
Als kanto er ook maar weer in zit. Dan hoef ik Let's Go Pikachu/eevee niet te kopen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem

Baten Kaitos I & II remaster komt 14 september uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
instant KO 🤯🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:40:
[...]

Aan de buitenkant lijken ze, op het missen van de draad na, vrijwel exact op elkaar.
Ik heb de SNES Online controller een aantal keren open geschroefd omdat de R knop stopte met werken. Dan zie je toch aardig wat verschillen tussen de SNES, SNES mini en SNES Online controller. Onderdelen uitwisselen is niet altijd mogelijk.
Ja ga zo nu niet voor een video open schroeven, tenzij hij defect is, maar was maar een idee: D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:37:
[...]

We hebben al teveel banen :P Maar de circuit-uitbreidingspas is nog bezig. Ik verwacht wave 5 in juli.
Ja inderdaad, denk niet dat we dit jaar een nieuwe Mario Kart gaan zien, zoals @L23 als zegt met de nieuwe banen reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Heb de N64 en Sega Megadrive controller gisteren onverwacht al ontvangen, kan ik er deze week eens mee aan de slag :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52

[Afbeelding]
Ik hoop vooral dat ze de kwaliteit van weleer in ere kunnen herstellen. Alles vanaf generatie 8 is een drama als je het met voorgaande generaties vergelijkt.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Redax schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:49:
[...]

Ik hoop vooral dat ze de kwaliteit van weleer in ere kunnen herstellen. Alles vanaf generatie 8 is een drama als je het met voorgaande generaties vergelijkt.
Ja daar moet je wel gelijk in geven want zoals ik al zei, heb ik net Pokémon Violet uitgespeeld en dat was met best wel veel framedrops. Ik heb dan liever een spel zoals Pokémon Lets Go, want die zien er grafisch ook gewoon ontzettend mooi uit.

Of zorg gewoon dat spellen zoals Violet / Scarlet goed op de markt komen zonder de problemen want het komt nu gewoon puur door een te gehaaste release..

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 20-06-2023 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:53:
Of zorg gewoon dat spellen zoals Violet / Scarlet goed op de markt komen zonder de problemen want het komt nu gewoon puur door een te gehaaste release..
Ik zie daar geen verandering in komen, deze games zitten in de top 10 best verkochte Switch games. Als dat niet aan geeft dat er helemaal geen problemen zijn dan weet ik het ook niet meer :P

Zelf hoop ik in ieder geval nergens op. Ik ben kennelijk niet de doelgroep. En er komen genoeg games uit die voor mij wel interessant zijn. Blijven hopen op iets wat nooit gaat veranderen is ook maar zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
G_Dragon schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:53:
[...]

Ja daar moet je wel gelijk in geven want zoals ik al zei, heb ik net Pokémon Violet uitgespeeld en dat was met best wel veel framedrops. Ik heb dan liever een spel zoals Pokémon Lets Go, want die zien er grafisch ook gewoon ontzettend mooi uit.

Dat inderdaad, maar bijvoorbeeld ook het gemis van de National Dex. Ze komen er ook gewoon mee weg want mensen kopen de games toch wel, het is de grootste franchise ter wereld. Vroeger waren ze daar echt niet mee weg gekomen. De Pokedex compleet krijgen was een van de leukste aspecten van de games. Nu kan dat niet meer, ja in Pokemon Home. Maar daar staan de beestjes ook maar doelloos te zijn.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:09:
[...]

Ik zie daar geen verandering in komen, deze games zitten in de top 10 best verkochte Switch games. Als dat niet aan geeft dat er helemaal geen problemen zijn dan weet ik het ook niet meer :P

Zelf hoop ik in ieder geval nergens op. Ik ben kennelijk niet de doelgroep. En er komen genoeg games uit die voor mij wel interessant zijn. Blijven hopen op iets wat nooit gaat veranderen is ook maar zonde.
Redax schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:19:
[...]

Dat inderdaad, maar bijvoorbeeld ook het gemis van de National Dex. Ze komen er ook gewoon mee weg want mensen kopen de games toch wel, het is de grootste franchise ter wereld. Vroeger waren ze daar echt niet mee weg gekomen. De Pokedex compleet krijgen was een van de leukste aspecten van de games. Nu kan dat niet meer, ja in Pokemon Home. Maar daar staan de beestjes ook maar doelloos.
Dat is dus ook waar ik heel bang voor ben, aangezien mensen het blijven kopen en spelen. Maar Pokémon Scarlet & Violet zijn zover ik weet toch ook de eerste titels die zo slecht draaien, want bij Pokémon Legends: Arceus kan ik mij geen framedrops herinneren. Ik hoop echt dat dit een eenmalig foutje was omdat ze te snel het spel wouden uitbrengen en ervan geleerd hebben O-)

Ik heb tot nu toe elke Pokédex compleet gemaakt, maar wij hebben dan ook twee Nintendo Switches met beide spellen dus het is even heen en weer ruilen wanneer we beide spellen hebben uitgespeeld. Vaak speelt mijn vriendin spel A en ik spel B :D

Pokémon Home heb ik zelf nog niet veel gebruik van gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Ik vind Arceus de leukste Pokegame ooit gemaakt eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:32:
Maar Pokémon Scarlet & Violet zijn zover ik weet toch ook de eerste titels die zo slecht draaien, want bij Pokémon Legends: Arceus kan ik mij geen framedrops herinneren. Ik hoop echt dat dit een eenmalig foutje was omdat ze te snel het spel wouden uitbrengen en ervan geleerd hebben O-)
Heeft Gamefreak hier zelf al een excuses voor aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:40:
[...]

Heeft Gamefreak hier zelf al een excuses voor aangeboden?
Nope.. Alleen maar gezegd dat ze met een patch zouden komen en die is er tot op heden nog niet geweest, want de updates die het spel heeft ontvangen hebben niks opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:41:
[...]

Nope.. Alleen maar gezegd dat ze met een patch zouden komen en die is er tot op heden nog niet geweest, want de updates die het spel heeft ontvangen hebben niks opgelost.
Nou ja, blijven hopen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:42:
[...]

Nou ja, blijven hopen maar :P
Oh.. Ze hebben het dus wel herkend, zie deze post.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zeror
Nintendo Direct bevestigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
[Twitter: https://twitter.com/Pyoro_ND/status/1670750019257872384]
Schijnt een betrouwbare bron te zijn. Geen idee wat er met "wonder" bedoeld wordt.

[ Voor 37% gewijzigd door Raem op 20-06-2023 16:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aah een nieuwe 2d Mario klinkt toch wel goed!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Raem schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:15:
[Twitter]
Schijnt een betrouwbare bron te zijn. Geen idee wat er met "wonder" bedoeld wordt.
Toch wel benieuwd wat die "Remake of a SNES classic" zal zijn dan.

Harvest Moon? Super Mario RPG? Earthbound?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Donstil schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:16:
Aah een nieuwe 2d Mario klinkt toch wel goed!
Ja inderdaad, heb wel zin in een nieuwe Mario Game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Zeror schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:32:
[...]

Hopelijk een toffe remake van A Link to the Past _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
NEEE ER KOMT GEEN SUPERSWITCH 4K 2

Ow wacht, nog niemand had dat nu gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Yeahhhhh. TotK sequel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Linksquest schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:42:
[...]

Qua Zelda, denk ik, alleen DLC aankondiging voor Tears of the Kingdom. Nog een Zelda titel hebben we niet nodig nog.
Ja, Zelda Cry of the Daughter krijgt zn eerste trailer. 8)7 (titel uit mn duim gezogen :P )

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 20-06-2023 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Zeror schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:32:
[...]

Chrono Trigger. :9~

Hopelijk komt dan nu eindelijk een nieuwe Donkey Kong Country.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Raem schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:50:
[...]

Chrono Trigger. :9~

Hopelijk komt dan nu eindelijk een nieuwe Donkey Kong Country.
Gerucht gaat blijkbaar om een Super Mario RPG remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Weer geen nieuwe Switch. :( :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je mag morgen na de Direct pas teleurgesteld zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DCNY schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:43:
NEEE ER KOMT GEEN SUPERSWITCH 4K 2

Ow wacht, nog niemand had dat nu gevraagd.
Toch ben ik daar wel benieuwd naar, ik heb nu pas een switch maar op de tv is het allemaal best wel stroef als ik dat vergelijk met een Series X. Allemaal prima te verklaren natuurlijk en ik klaag er niet over maar leuk zou het wel zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:24:
[...]

Toch ben ik daar wel benieuwd naar, ik heb nu pas een switch maar op de tv is het allemaal best wel stroef als ik dat vergelijk met een Series X. Allemaal prima te verklaren natuurlijk en ik klaag er niet over maar leuk zou het wel zijn :P
Daar maak je ook een vergelijking zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:53
Linksquest schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:42:
[...]

Die zouden ze prima op de engine van a link between worlds kunnen doen.
Alleen die is natuurlijk voor de 3ds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Arunia schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:33:
[...]

Die zouden ze prima op de engine van a link between worlds kunnen doen.
Alleen die is natuurlijk voor de 3ds.
Of de engine van Link's awakening met wat tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Zeror schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:55:
[...]

Gerucht gaat blijkbaar om een Super Mario RPG remake.
Zou ik ook prima vinden! :) De laatste paar Paper Mario delen vond ik vies tegen vallen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:31:
[...]

Daar maak je ook een vergelijking zeg :P
Haha ja uiteraard maar zo werkt het wel natuurlijk, in de winkel staan ze allemaal ook gewoon naast elkaar.

Wij kennen de verschillen en de pluspunten enz maar dat is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend.

En nog eens ik bedoel het niet als klacht, puur als constatering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
Zeror schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:41:
[...]

Of de engine van Link's awakening met wat tweaks.
Die artstyle vind ik minder bij A Link to the Past passen. Dan zie ik liever Oracle of Ages / Seasons in die engine.

Een remake van AlttP in een verbeterde A Link Between Worlds engine zou wel een stuk beter zijn. Hopelijk dan ook gelijk met een Switch versie van A Link Between Worlds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

De tijd dat ik mijn Nintendo Switch Oled erbij pak vanuit de dock staat de Nintendo Switch gewoon compleet uit en moet ik hem aanzetten via de powerknop. Is dit veranderd door een systeem update? Want normaal kon ik gewoon op het huisje drukken om te spelen..

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 20-06-2023 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Zeror schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:47:
[...]

Qua Zelda, denk ik, alleen DLC aankondiging voor Tears of the Kingdom. Nog een Zelda titel hebben we niet nodig nog.
Snap ik, maar mag toch stiekem hopen. Maar misschien een F-Zero remake dan als we naar Snes games kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 18:28:
De tijd dat ik mijn Nintendo Switch Oled erbij pak vanuit de dock staat de Nintendo Switch gewoon compleet uit en moet ik hem aanzetten via de powerknop. Is dit veranderd door een systeem update? Want normaal kon ik gewoon op het huisje drukken om te spelen..
Wat bedoel je met compleet uit? Dan moet het opgestart worden of staat het in standby?

Je kan in System Settings bij Sleep Mode instellen dat de Switch aan gaat als je het uit het dock haalt. Kan zijn dat die instelling bij jou uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 18:36:
[...]

Wat bedoel je met compleet uit? Dan moet het opgestart worden of staat het in standby?

Je kan in System Settings bij Sleep Mode instellen dat de Switch aan gaat als je het uit het dock haalt. Kan zijn dat die instelling bij jou uit staat.
Compleet uit, want wanneer ik de power knop indruk krijg ik het Nintendo logo ook te zien in het scherm..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mg-9rnjJTQ3RZRvIMlEWMSQ06e4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/siW0KFFcSDM31KUaBBKs95so.jpg?f=fotoalbum_large
Deze staat aan :)

[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 20-06-2023 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 18:38:
[...]

Compleet uit, want wanneer ik de power knop indruk krijg ik het Nintendo logo ook te zien in het scherm..

[Afbeelding]
Deze staat aan :)
Dat is vreemd, want een Switch wordt alleen opgeladen in standby als het in het dock staat.

Dit is in ieder geval niet veranderd met een system update, hier werkt het gewoon normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 18:46:
[...]

Dat is vreemd, want een Switch wordt alleen opgeladen in standby als het in het dock staat.

Dit is in ieder geval niet veranderd met een system update, hier werkt het gewoon normaal.
Dan hou ik het even een tijdje in de gaten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 18:46:
[...]

Dan hou ik het even een tijdje in de gaten :)
In ieder geval apart. Want zelfs als je de Switch uitzet en vervolgens in het dock plaatst gaat deze aan.

Je zou dan ook niet docked op de tv kunnen spelen als de Switch uit staat in zijn dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
https://www.nintendolife....en-new-treasures-and-more

Pikmin 4 ondersteunt splitscreen gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Dat is wel nice, kan ik hem eventueel samen met mijn dochter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Lijkt me leuk om die spellen weer eens te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:50
Toch maar een Nintendo Switch Lite gekocht voor de komende vliegvakanties. Ik kon een zwarte compleet en in nieuwstaat overnemen voor €110,00. Kan ik beginnen aan The Legend Of Zelda TOTK (want daar kom ik thuis niet aan toe) en Ori The Collection.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik begrijp waarom ze het zo marketen. Hopelijk betekent dit drie minuten meer voor een andere game straks om 16:00 ;)

De link voor straks:

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 21-06-2023 06:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 06:32:
[...]

Ik begrijp waarom ze het zo marketen. Hopelijk betekent dit drie minuten meer voor een andere game straks om 16:00 ;)

De link voor straks:

[Video]
Ik begrijp er niks van. Maar nu ik dit gezien heb kan het straks alleen maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Even een wild idee:

Zou Nintendo iets doen mbt een speciale Switch app waarin je de Super Mario Movie kunt huren en bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
Die kans is aanwezig, gezien er al meerdere streaming apps op de Switch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:32:
Even een wild idee:

Zou Nintendo iets doen mbt een speciale Switch app waarin je de Super Mario Movie kunt huren en bekijken?
Lijkt me voor enkel de Super Mario Movie iets te specifiek om daar een hele dienst/app voor op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Zeror schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:32:
Even een wild idee:

Denk ik niet. De film wordt gedistribueerd door Universal Studios, dus zal wel uitgebracht worden via hun bekende kanalen/contracten.
Ik verwacht niet dat Nintendo hier zelf iets voor gaat oprichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ik kreeg al mail van Pathé thuis dat de Mario Movie vanaf nu te huren is. Dus die film wordt al breed over de partijen uitgebracht.

Zelf verwacht ik dus ook geen specifieke app hiervoor. Als die er wel komt, komt die vast met een aankondiging dat er nog meer "Nintendo" films hun opwachting gaan maken.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Hij zou binnenkort ook op SkyShowtime verschijnen, ik wacht daar nog even op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Linksquest schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:10:
Hij zou binnenkort ook op SkyShowtime verschijnen, ik wacht daar nog even op.
O ja, Paramount zit bij SkyShowtime. Je hebt dan (helaas) niet de beste kwaliteit (bv 4K, Atmos) te verwachten. Zelf ga ik de film denk ik kopen via iTunes. Ik hoop dan wel op 2-talig (NL en Engels). In bios destijds de NL versie gezien.

[ Voor 17% gewijzigd door meesje op 21-06-2023 18:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShadLink
meesje schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:38:
[...]

O ja, Paramount zit bij SkyShowtime. Je hoeft dan (helaas) niet de beste kwaliteit (bv 4K, Atmos) te verwachten. Zelf ga ik de film denk ik kopen via iTunes. Ik hoop dan wel op 2-talig (NL en Engels). In bios destijds de NL versie gezien.
Ik heb de iTunes versie van de film al, en ja die is in Nederlands en Engels, met optionele ondertiteling in veel talen (waaronder Nederlands)
YdieresiS schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:09:
Zelf verwacht ik dus ook geen specifieke app hiervoor. Als die er wel komt, komt die vast met een aankondiging dat er nog meer "Nintendo" films hun opwachting gaan maken.
Er is al een App voor Pokémon films en series op de Switch (Pokémon TV) dus dat is altijd een mogelijkheid.

[ Voor 28% gewijzigd door ShadLink op 21-06-2023 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
@ShadLink Destijds niet goed gekeken, ik zie inderdaad eerste (en tweede) taal vermeld staan bij de film in iTunes. Top! Kunnen de kids deze nog een keer zien en ik ook ‘s avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelnoot
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 06-07 17:29
Aardappelnoot schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 17:50:
Was eens aan het kijken om een switch aan te schaffen. De prijs van de console valt zeker mee, maar de games… Zelfs party games van 2017 blijven prijzig. Als ik een spelletje of 4 wil voor mijzelf en voor met mijn partner te spelen, ben ik al gauw 150 euro of meer kwijt. Best wel veel als ik nu al weet dat de switch niet vaak zal kunnen gebruikt worden door tijdstekort. Ik denk dat ik lange tijd verwend ben geweest door steam.

Tweedehandsgames kunnen een optie zijn maar ik koop liever niet tweedehands.

Ik wacht maar nog even af met kopen dan
Uiteindelijk toch een oled versie gekocht en vrij tevreden van! Begonnen aan zelda botw, omdat ik graag totk zou willen spelen, maar ik merk dat ik hier nog een aantal maanden zoet mee ga zijn. Benieuwd ook naar split screen en coop games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 12:22
Weten jullie of er een Nederlands talig blad wat over Nintendo/Pokémon/Switch gaat? Mijn zoon is wild van deze onderwerpen en heeft wat moeite met lezen. Misschien is dit dan een mooie kans voor hem om meer te lezen. Ik kan Google fu zo niet 123 iets vinden.

Edit: https://www.panininederland.com/shp_nld_nl/blog/pokemon-nl/ deze gevonden, helaas geen abonnement vorm. Nog andere ideeën?

[ Voor 20% gewijzigd door Estylicious op 21-06-2023 15:04 ]

Pagina: 1 ... 217 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic