Ik heb dat ook gelezen inderdaad. Alleen nog niet een bevestiging of dit voor elke versie het geval is, maar ga er vanuit dat dit ook bij de Switch versie zo zal zijn en heb het maar geaccepteerd. Anders blijf ik die classic Sonic titels kopen maar uitstellen

Inderdaad jammer, het gaat maar om een paar MB's en dan zetten ze dat niet op de cartridge. Maar goed, Sonic Origins was van begin af aan al gezeur, dit is het niveau wat je van Sega kan verwachten.
Ik ben ook benieuwd naar de nieuw aangekondigde Sonic Superstars. Tot nu toe is het voor mij positiever dan verwacht. Gebruikt dezelfde physics engine als Sonic Mania. Hopelijk wordt het level design goed uitgewerkt. Maak me alleen een beetje zorgen over de grafische kwaliteit van de Switch versie ten opzichte van de andere platforms. Wat op zich niet nodig zou moeten zijn. Screenshots van de Switch versie vind ik een beetje tegenvallen.
Jan_V schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:13:
[...]
Zag ook in een video dat ze beter de Master System roms er op hadden kunnen zetten ipv de GG varianten. Sommige levels/bosses zijn nu erg lastig omdat je een deel van het scherm mist vanwege de scaling.
Mee eens. Of in ieder geval de keuze. Ik weet dat bij Sonic the Hedgehog 2 de eerste boss battle (Under Ground Zone Act 3) ontzettend moeilijk is op de Game Gear, de stuiterende ballen zie je niet aankomen.
Aan de andere kant voor mij geen ramp, ik prefereer de Game Gear versies omdat ik daar mee ben opgegroeid. Sonic the Hedgehog 1 op de Game Gear was mijn eerste Sonic ervaring en kijk er naar uit om die als eerste uit te spelen. Vroeger zo vaak gespeeld dat ik precies weet waar alle chaos emeralds liggen