Acties:
  • +2Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:13
Zelda Club Nederland

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:59
Timbox88 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 14:39:
[...]

Vorige week mijn Switch (1e gen) voor 190 verkocht, dus ook een kwestie van iets meer geduld denk ik ..
goh ja, zal die 30 euro verschil wel overleven :) de witte switch past wel mooi naast mijn ps5

toch benieuwd naar de opvolger die toch ooit zal komen. als nintendo slim is, zetten ze er een heel snelle cpu/gpu in maar houden ze undocked res op 720p en docker op 1080p. 4k is nergens voor nodig imo, maar wel mooiere gfx en overal 60fps. zou zalig zijn.

[Voor 35% gewijzigd door lapino op 23-05-2023 22:33]

Voor zij die Dead Cells nog niet hebben!

Deze fysieke re-release bevat alle DLC. Er komt zowel een standard edition als eentje met allerlei extra’s.

[Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 24-05-2023 07:00]

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17:59
JackAvery schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 06:59:

[Embed]
Deze fysieke re-release bevat alle DLC. Er komt zowel een standard edition als eentje met allerlei extra’s.
Toffe game? Twijfel al behoorlijk lang. Zit overigens ook gratis bij game pass maar zelfs daar heb ik hem nog niet opgepikt

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 06:59:

[Embed]
1 dlc staat niet op de cart, deze gratis dlc moet je downloaden. Amazon, Bol e. a. zullen de standaard release ook gaan verkopen denk ik.

[Voor 3% gewijzigd door Ike. op 24-05-2023 07:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

Dit is een teaser van de tweede DLC die midden 2023 moet uitkomen.

Zelf de season pass nog niet aangeschaft, ik wacht eerst nog even op Rayman en wellicht een leuke korting. Wel inmiddels serieus aan de game begonnen. Beacon Beach afgelopen week 100% afgerond. Nu halverwege de tweede planeet. Ik heb al wel mijn kritiekpunten waarom ik deze game zeker niet beter vind dan Kingdom Battle. Maar alsnog een leuke game, vermaak me er prima mee.

• Linksquest
L23 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 14:48:
[...]

Ik koop ook vrijwel alleen online, bestel games waar ik de beste deal kan vinden. Qua games vind ik Game Mania te duur. Mijn Switch V2 en Switch OLED wel bij Game Mania gekocht omdat ze op release dag een mooie prijs hadden en mooie inruilwaarde. Al heb ik de Switch V2 via marktplaats verkocht, daar kreeg ik er meer voor.
Ik ben eigenlijk altijd tevreden als ik iets koop, want vrijwel nooit problemen. Bij de Switch OLED had ik wel problemen en dan vond ik het toch fijn dat ik een fysieke winkel in de buurt kon binnen lopen, het probleem kon voorleggen en dat ze gelijk met een goede oplossing kwamen. Dus qua service ben ik met die ene ervaring wel tevreden over Game Mania. Maar de volgende (Nintendo) console koop ik waarschijnlijk weer waar de beste deal is :P
Mijn laatste console bij hun was de release Nintendo Switch, de eerste Lite van mijn dochter (is kapot) via de Duitse Media Markt, 2de bij de Intertoys, en mijn OLED weer bij de Duitse Amazon.

Kijk ik even naar de rest, PS4 Pro Bol.com, Xbox One X Bol.com, Series X Intertoys en PS5 BCC.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:25
Ike. schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:54:
[...]

1 dlc staat niet op de cart, deze gratis dlc moet je downloaden. Amazon, Bol e. a. zullen de standaard release ook gaan verkopen denk ik.
Dan heb ik al geen interesse meer. Ik snap dat nou echt nooit....
Ike. schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:54:
[...]

Zo interpreteer ik de uitleg van Signature Games niet (of eerder, ze is niet eenduidig). Heb je een bron?
quote: Signature Edition Games
Play the award-winning action roguelite Dead Cells and its 4 original DLCs, plus unlock Castlevania content with the Return to Castlevania DLC!

Unlock the four original Dead Cells DLCs, giving you late-game content plus an entire new pathway to follow, with an alternative ending and tons of new enemies, weapons & outfits.

[Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 24-05-2023 11:57]

JackAvery schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:58:
[...]

Zo interpreteer ik de uitleg van Signature Games niet (of eerder, ze is niet eenduidig). Heb je een bron?
Ik vind het ook wat vaag. Maar begrijp dat Rise of the Giant ooit toegevoegd is via een gratis update en bij de vorige fysieke release op de cartridge stond, dus lijkt me logisch als het dit keer ook gewoon op de cartridge staat.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Play the award-winning action roguelite Dead Cells and its 4 original DLCs, plus unlock Castlevania content with the Return to Castlevania DLC!

Unlock the four original Dead Cells DLCs, giving you late-game content plus an entire new pathway to follow, with an alternative ending and tons of new enemies, weapons & outfits.
Dat zal dan wel kloppen. Maar in de afbeelding van het Twitter bericht dat je deelde staat dat er 5 DLC zijn waarbij achter Rise of the Giant een sterretje staat. Links onder de afbeelding staat: Rise of the Giant is free downloadable content. Dat lijkt te suggereren dat het apart gedownload moet worden.

Ben vooral benieuwd wanneer de game een keer compleet af is. Lijkt een verdienmodel te zijn om bij elke uitbreiding weer nieuwe fysieke release uit te brengen met een collector's edition. Dit zal wel niet de laatste zijn :P
@L23 ik had de kleine lettertjes inderdaad niet gelezen op de gsm in de ochtend :) vreemd.

• Ike.
  • Niet online
[...]

[...]

Links onderin.
Ja zo ver waren we ondertussen al, toch bedankt :)

Let wel op - Rise of the Giant is altijd een gratis DLC geweest. Dit hoeft dus eigenlijk - nu ik er verder over nadenk - niet te betekenen dat deze niet op de cartridge staat… maar uitsluitsel zou handig zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

[Voor 83% gewijzigd door G_Dragon op 24-05-2023 23:41]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +3Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Gisteren is het mij eindelijk gelukt om bij Amazon voor €17,99 die Amiibo van Link voor Zelda Tears of the Kingdom te bestellen en hij word 1 Juni geleverd, niet voor mezelf maar het is een cadeau voor een maat van me die grote Zelda fan is.

Zat al een paar weken telkens Budgetgaming in de gaten te houden bij de prijsreacties, maar was telkens net te laat en ik ga geen €40+ betalen voor zoiets.

[Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 25-05-2023 08:12]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:10:
Gisteren is het mij eindelijk gelukt om bij Amazon voor €17,99 die Amiibo van Link voor Zelda Tears of the Kingdom te bestellen en hij word 1 Juni geleverd, niet voor mezelf maar het is een cadeau voor een maat van me die grote Zelda fan is.

Zat al een paar weken telkens Budgetgaming in de gaten te houden bij de prijsreacties, maar was telkens net te laat en ik ga geen €40+ betalen voor zoiets.
Bij nieuwe amiibo is het vaak beter om gewoon de winkel binnen te stappen. Ik heb deze niet gekocht (al genoeg zelda spul gekocht de vorige twee maanden) maar wel gewoon in mijn handen gehad.

• G_Dragon

G_Dragon

JackAvery schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:32:
[...]

Bij nieuwe amiibo is het vaak beter om gewoon de winkel binnen te stappen. Ik heb deze niet gekocht (al genoeg zelda spul gekocht de vorige twee maanden) maar wel gewoon in mijn handen gehad.
Die tip neem ik mee, ik wist niet dat ze dit ook fysiek in de winkels hadden liggen! Die maat van mij heeft van The Legend of Zelda: Breath of the Wild ook alle Ammibo's zover ik weet, dus het zou wel mooi zijn als ik als verrassing met deze aan kom zetten.

Acties:
  • +1Henk 'm!
@G_Dragon natuurlijk als je een preorder krijgt aan een normale prijs is het verhaal iets anders :) maar meestal lukt het wel in de eerste dagen/weken om amiibo in verschillende winkels te vinden.

• G_Dragon

G_Dragon

JackAvery schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:39:
@G_Dragon natuurlijk als je een preorder krijgt aan een normale prijs is het verhaal iets anders :) maar meestal lukt het wel in de eerste dagen/weken om amiibo in verschillende winkels te vinden.
Zal het onthouden! :) €17,99 vind ik nog wel een mooie betaalbare prijs, sommige websites hadden hem er namelijk opstaan voor boven de €40 |:(

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17:59
Wat kun je eigenlijk met die zelda amibo? Ik zie het ingame wel staan, maar geen idee

Acties:
  • +2Henk 'm!
Timbox88 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:00:
Wat kun je eigenlijk met die zelda amibo? Ik zie het ingame wel staan, maar geen idee
Extra items zoals wapens en outfits. Is op internet wel te vinden wat je specifiek met een bepaalde Amibo kan krijgen.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:59
Iemand hier ervaring mee? Zou die wel durven kopen
https://nyxigaming.com/pr...-light-wireless-joy-pad-1

Ook ergens in BE/NL te krijgen? Of enkel via site NYXI?

• Linksquest
lapino schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:23:
Iemand hier ervaring mee? Zou die wel durven kopen
https://nyxigaming.com/pr...-light-wireless-joy-pad-1

Ook ergens in BE/NL te krijgen? Of enkel via site NYXI?
Meen een YouTuber ooit gezien met die controller, weet dat hij positief erover was, weet alleen even niet meer wie, meen Kevinson Games.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Net van Amazon een leeg game doosje ontvangen. Plastic was al aangebroken. Kids teleurgesteld.
MaZo schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:18:
Net van Amazon een leeg game doosje ontvangen. Plastic was al aangebroken. Kids teleurgesteld.
Welke game had je besteld? Wel vaker van dit soort verhalen gelezen, gelukkig zelf nog niet meegemaakt. Balen.

• MaZo
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:20:
[...]

Welke game had je besteld? Wel vaker van dit soort verhalen gelezen, gelukkig zelf nog niet meegemaakt. Balen.
Pokemon Legends: Arceus.

Heb een retour aangemaakt en ik krijg een nieuw exemplaar toegestuurd. Hoop dat ik geen gedoe krijg als ik het lege doosje terug stuur.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Heb ik helaas ook gehad met 2 pokemon spellen (tegelijk ontvangen).
Controle van de retours is niet goed.

Contact opgenomen via de chat, 2 nieuwe ontvangen binnen 5 dagen. Lege doosjes mocht ik houden. Geen idee of je zou worden geloofd als je net een nieuw account hebt aangemaakt.
MaZo schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:24:
[...]
Pokemon Legends: Arceus.

Heb een retour aangemaakt en ik krijg een nieuw exemplaar toegestuurd. Hoop dat ik geen gedoe krijg als ik het lege doosje terug stuur.
Zou even een chat starten. Dan is het al bekend bij hun voordat ze je retour ontvangen.

[Voor 40% gewijzigd door Ike. op 25-05-2023 16:44]

• MaZo
  • Niet online
Ike. schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:41:
[...]

Heb ik helaas ook gehad met 2 pokemon spellen (tegelijk ontvangen).
Controle van de retours is niet goed.

Contact opgenomen via de chat, 2 nieuwe ontvangen binnen 5 dagen. Lege doosjes mocht ik houden. Geen idee of je zou worden geloofd als je net een nieuw account hebt aangemaakt.

[...]

Zou even een chat starten. Dan is het al bekend bij hun voordat ze je retour ontvangen.
Nee, geen nieuwe account en met mijn bestelgeschiedenis neem ik aan dat ze niet moeilijk gaan doen over een spel van EUR 40. Zal even met ze chatten, dank voor de tip!

Acties:
  • +3Henk 'm!
Er kan nu elke week gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de games Xenoblade Chronicles 1, 2 en 3. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke vrijdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 30 juni. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Nu online

barktus

Moehhhh!

Ik ben opzoek naar een joycon houder voor tijdens het gamen, die de joycons direct op kan laden. Iemand toevallig ervaring met de Nyko Clip Grip power?

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0Henk 'm!
barktus schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:38:
Ik ben opzoek naar een joycon houder voor tijdens het gamen, die de joycons direct op kan laden. Iemand toevallig ervaring met de Nyko Clip Grip power?

[Afbeelding]
Geen ervaring mee. Maar je zoekt dus een houder waar een batterij/accu in zit die de Joy-con kan opladen? Anders is er ook de Oplaadbare Joy-Con-houder van Nintendo zelf, maar die wordt dan bekabeld opgeladen via de USB-C poort.

Ik zie overigens niet waar je die Nyko Clip Grip Power in Nederland/Europa kan bestellen.

[Voor 7% gewijzigd door L23 op 26-05-2023 11:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 22:15
barktus schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:38:
Ik ben opzoek naar een joycon houder voor tijdens het gamen, die de joycons direct op kan laden.
Dan zou ik eerder voor een Pro Controller gaan, die zijn veel comfortabeler en hebben zelf ook een accu die het best lang volhoudt.

Acties:
  • +1Henk 'm!
fub schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:05:
[...]
Dan zou ik eerder voor een Pro Controller gaan, die zijn veel comfortabeler en hebben zelf ook een accu die het best lang volhoudt.
Accuduur van de Joy-cons zelf zijn ook geen probleem, gaan behoorlijk lang mee. Ze lopen alleen net als de Pro controller langzaam leeg. Maar van dit soort accessoires heb ik nooit het nut gezien. Ik heb zelf 2 setje Joy-cons en wissel ze om de zoveel tijd om, dus zijn beide setjes altijd opgeladen voor een potje multiplayer. Wellicht dat bij 3 of meer setjes dit soort accessoires wel handig worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05 16:56
@barktus Nintendo biedt daar zelf ook een product voor aan:
uitvoering: Nintendo Joy-Con Charging Grip

@L23
Ik heb maar een setje, zelf normaal geen problemen mee. Maar in het verleden wel eens gehad dat ze leeg waren, kon ik niets meer. Was op het begin dat de Pro controllers niet goed te krijgen waren.

Ik zou zeker voor dergelijke bedragen dan ook voor een Pro controller gaan.

[Voor 42% gewijzigd door Koldur op 26-05-2023 13:19]

i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Gigabyte RTX 4090 Windforce 24G, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 2TB WD SN850 NVMe SSD, 500GB WD SN750 NVMe SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM1000x

Acties:
  • 0Henk 'm!
Koldur schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:17:
@barktus Nintendo biedt daar zelf ook een product voor aan:
uitvoering: Nintendo Joy-Con Charging Grip

@L23
Ik heb maar een setje, zelf normaal geen problemen mee. Maar in het verleden wel eens gehad dat ze leeg waren, kon ik niets meer. Was op het begin dat de Pro controllers niet goed te krijgen waren.

Ik zou zeker voor dergelijke bedragen dan ook voor een Pro controller gaan.
Die oplaadbare Joy-Con-houder van Nintendo kost bij de My Nintendo Store €29,99.

Waardoor was je setje leeg dan? Als je er maar 1 hebt kan je ze toch gewoon op de Switch laten zitten en zijn ze altijd 100% opgeladen?

Ik vind de Pro controller wel duur. Maar zou inderdaad dit soort accessoires overslaan en met het geld dat je dan bespaard hebt voor een Pro controller gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koldur
L23 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:26:
[...]

Die oplaadbare Joy-Con-houder van Nintendo kost bij de My Nintendo Store €29,99.

Waardoor was je setje leeg dan? Als je er maar 1 hebt kan je ze toch gewoon op de Switch laten zitten en zijn ze altijd 100% opgeladen?

Ik vind de Pro controller wel duur. Maar zou inderdaad dit soort accessoires overslaan en met het geld dat je dan bespaard hebt voor een Pro controller gaan.
Ik had toen geen pro controller, speelde met de Joy-con los van de Switch op de TV. Als de Joy-con dan leeg zijn, kun je niet meer spelen op de TV. Wilde dat spel niet handheld spelen.

i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Gigabyte RTX 4090 Windforce 24G, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 2TB WD SN850 NVMe SSD, 500GB WD SN750 NVMe SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM1000x

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:09
Koldur schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:42:
[...]

Ik had toen geen pro controller, speelde met de Joy-con los van de Switch op de TV. Als de Joy-con dan leeg zijn, kun je niet meer spelen op de TV. Wilde dat spel niet handheld spelen.
Speelde je dan ongelofelijk lang achter elkaar of klikte je ze na het spelen niet terug op de switch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Een vraag over het Switch Online pakket. Mijn man heeft nu Individueel en we zouden het Family pakket willen nemen. Zijn abonnement loopt nog tot januari 2024. Wat gebeurd er als ik een online code koop (niet via Nintendo) en het om zet op zijn account of het activeer op mijn account en hem aanmeldt? Is hij die resterende huidige maanden kwijt of worden die meegenomen. Iemand een idee?

Ik lees hier alleen maar wat er gebeurd wanneer het via Nintendo wordt aangeschaft, codes zijn echter elders voordeliger. :)

[Voor 26% gewijzigd door THE_BASE op 26-05-2023 15:54]

 MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express • LG OLED55XB6 • Samsung UHD AU80 • Nintendo Switch OLED

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:09
THE_BASE schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 15:48:
Een vraag over het Switch Online pakket. Mijn man heeft nu Individueel en we zouden het Family pakket willen nemen. Zijn abonnement loopt nog tot januari 2024. Wat gebeurd er als ik een online code koop (niet via Nintendo) en het om zet op zijn account of het activeer op mijn account en hem aanmeldt? Is hij die resterende huidige maanden kwijt of worden die meegenomen. Iemand een idee?

Ik lees hier alleen maar wat er gebeurd wanneer het via Nintendo wordt aangeschaft, codes zijn echter elders voordeliger. :)
Ik heb meerdere malen verlengd met een code elders gekocht en dan worden de maanden gewoon opgeteld :) (1 juli 2023 -> 1 juli 2024).

Ik heb echter altijd alleen family abbo gehad, geen idee hoe het zit met individueel naar family qua verlenging.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koldur
tekken4111 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:45:
[...]

Speelde je dan ongelofelijk lang achter elkaar of klikte je ze na het spelen niet terug op de switch?
Speelde soms wel lekker lang ja, maar vergat ze vaak ook terug te klikken. Of lang spelen, eten en weer verder gaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!
THE_BASE schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 15:48:

Twee verschillende abonnementen stapelen echter niet. Je krijgt als je via Nintendo het individueel abonnement upgrade naar het family abonnement korting op de aanschaf van het familie abonnement. Ik zou zeggen dat je dit buiten Nintendo om niet krijgt. Je betaald de code al vooraf, het is dan geen upgrade.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• barktus
  • Nu online

barktus

Moehhhh!

L23 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:42:
[...]

Geen ervaring mee. Maar je zoekt dus een houder waar een batterij/accu in zit die de Joy-con kan opladen? Anders is er ook de Oplaadbare Joy-Con-houder van Nintendo zelf, maar die wordt dan bekabeld opgeladen via de USB-C poort.

Ik zie overigens niet waar je die Nyko Clip Grip Power in Nederland/Europa kan bestellen.
Ja klopt, via Amazon kan hem bestellen. Komt nog wel wat verzendkosten bij dan :)
fub schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:05:
[...]
Dat vind ik zelf minder prettig spelen. Vraag me niet waarom, maar toch :p
Die heeft geen ingebouwde batterij. Je moet dus aan de kabel zitten tijdens het laden.

Acties:
  • +1Henk 'm!
@barktus Dan is het bestellen via Amazon de beste optie. Maar het is niet mogelijk om na 20 uur (accuduur Joy-con) achter elkaar gamen even te pauzeren en de Joy-cons op te laden? :P

Er is ook nog een AA Battery Pack voor de Joy-cons, maar dat is voor elke Joy-con los en dus geen houder, denk niet dat je dat zoekt.
Losse joycons zijn nochtans aangenamer om mee te spelen dan met zo’n grip O-)
JackAvery schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:30:
Losse joycons zijn nochtans aangenamer om mee te spelen dan met zo’n grip O-)
Dan is die battery pack een aanrader. Lees dat je daar mee minstens 60 uur achter elkaar kan gamen. Maar mensen kopen ze ook puur vanwege dat het nog aangenamer vast houdt (kan ook zonder batterijen gebruikt worden), fijn voor games zoals Arms.

• Linksquest
Oei, dat is echt zuur, hopelijk lossen ze dat op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• barktus
  • Nu online

barktus

Moehhhh!

L23 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:58:
@barktus Dan is het bestellen via Amazon de beste optie. Maar het is niet mogelijk om na 20 uur (accuduur Joy-con) achter elkaar gamen even te pauzeren en de Joy-cons op te laden? :P

Er is ook nog een AA Battery Pack voor de Joy-cons, maar dat is voor elke Joy-con los en dus geen houder, denk niet dat je dat zoekt.
[Afbeelding]
Voor mij is dat geen enkel probleem. Mijn vrouw die just dance speelt en de controller niet terug op de houder zet is de boosdoener :p

En precies als ik dan wil gamen, je raadt het al :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Linksquest
barktus schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:34:
[...]

Voor mij is dat geen enkel probleem. Mijn vrouw die just dance speelt en de controller niet terug op de houder zet is de boosdoener :p

En precies als ik dan wil gamen, je raadt het al :X
Die vrouwen ook altijd 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:44:
[...]

Oei, dat is echt zuur, hopelijk lossen ze dat op.
Ja, we hebben vandaag een vervangend exemplaar ontvangen, dus dat is erg snel opgelost. Echter heb ik gelijktijdig een restitutie ontvangen. Dat heeft elkaar schijnbaar op een of andere manier gekruist. Wat dat betreft was de suggestie van @Ike. om via chat contact met ze op te nemen, nadat ik al een retour request had aangemaakt, een gouden tip haha!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Klopt het dat Nintendo Online + Uitbreiding niet online “elders” te krijgen is.
Het normale Nintendo Online abonnement zie ik wel overal voor minder aangeboden worden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 28 mei 2023 @ 00:51:
Klopt het dat Nintendo Online + Uitbreiding niet online “elders” te krijgen is.
Het normale Nintendo Online abonnement zie ik wel overal voor minder aangeboden worden.
Er zijn inderdaad geen retailcodes voor het Expansion Pack vziw. Je kan echter wel betalen met eShop krediet, of je kan je gewone abonnement stacken om het daarvoor betaalde bedrag (met een klein beetje verlies) om te zetten naar het abonnement met de uitbreiding. M.a.w. er zijn verschillende manieren om korting te krijgen.

[Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 28-05-2023 07:15]

Pagina: 1 ... 213 214 215 Laatste

Let op:
Reacties m.b.t Zelda Tears of the Kingdom graag in het desbetreffende topic: The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee