Bij mij is het echt andersom. Handheld spelen is een stuk minder relaxt dan lekker op de bank voor de tv gamen. Hybride is mooi meegenomen maar geen must.ShadLink schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:47:
Ik speel vooral als ik achter de computer zit, en daar heb ik geen console op het scherm aangesloten. Dus speel ik handheld op mijn Switch, en ik neem mijn Switch ook vrijwel overal mee naartoe. En ik speel dan ook veel in het OV.
Als ik voor de TV wil gaan gamen moet ik daar nou net zin in hebben. Dus komt het er niet direct van. Nu kan ik mijn monitor op mijn consoles aansluiten, maar dat lost het ook niet helemaal op.
En nee, ik speel ook niet op mijn telefoon.
Voor mij is het heel simpel, een console die enkel op de TV werkt komt bij mij niet meer het huis in. Van Microsoft en Sony heb ik het deze generatie nog geaccepteerd. Maar een XBOX Series 2 of PS6 gaat er niet komen als die niet hybride zijn.
Helemaal als je bv naar de SteamDeck kijkt of soortgelijken, een grijze bak is allang niet meer nodig om leuk te kunnen gamen.
Ligt IMO ook wel een beetje aan de lompe Switch. De Switch Lite is weer een stuk fijner maar die kun je dan weer niet docken.Timothy3000 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:01:
[...]
Bij mij is het echt andersom. Handheld spelen is een stuk minder relaxt dan lekker op de bank voor de tv gamen. Hybride is mooi meegenomen maar geen must.
Lomp? Er komen de laatste tijd een boel PC handhelds bij zoals de Steam Deck en die zijn een stuk groter. Lijkt mij dan weer niet prettig om op een kleiner scherm te gamen. Maar goed, ik heb de Switch Lite nog niet kunnen uitproberen. Maar lomp wil ik de Switch niet noemen.Redax schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:05:
[...]
Ligt IMO ook wel een beetje aan de lompe Switch. De Switch Lite is weer een stuk fijner maar die kun je dan weer niet docken.
Lijkt een beetje op de iPhone 12/13 mini discussie waar ik dan zelf juist de voorkeur heb voor het mini model

Nou, zelf vergelijk is de Switch met de 3DS in deze. De Switch is gewoon lomp als je hem met de 3DS vergelijkt. Daar moet ik wel bij zeggen dat de Switch Lite voor zijn formaat wel erg fijn weg speelt, deels ook vanwege het gewicht en het gebrek aan fragiele Joy Con's.L23 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:28:
[...]
Lomp? Er komen de laatste tijd een boel PC handhelds bij zoals de Steam Deck en die zijn een stuk groter. Lijkt mij dan weer niet prettig om op een kleiner scherm te gamen. Maar goed, ik heb de Switch Lite nog niet kunnen uitproberen. Maar lomp wil ik de Switch niet noemen.
Lijkt een beetje op de iPhone 12/13 mini discussie waar ik dan zelf juist de voorkeur heb voor het mini model
Ik heb ook een Oled en Lite maar Lite gebruik ik liever.
Zou mooi zijn als er een Switch Lite Oled komt
Zou mooi zijn als er een Switch Lite Oled komt
Ik was al benieuwd waarmee je het vergelijkt. Zelf geen 3DS gehad. Wel gebruik ik af en toe nog de Game Boy Color en Advance. Die zijn inderdaad wel een stuk kleiner en daar spelen de desbetreffende games ook fijn op.Redax schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:32:
[...]
Nou, zelf vergelijk is de Switch met de 3DS in deze. De Switch is gewoon lomp als je hem met de 3DS vergelijkt. Daar moet ik wel bij zeggen dat de Switch Lite voor zijn formaat wel erg fijn weg speelt, deels ook vanwege het gewicht en het gebrek aan fragiele Joy Con's.
Maar niet het gevoel dat de Switch Lite een stuk makkelijker mee te nemen is, het past nog steeds niet in je broekzak. Gewicht heb ik nooit als een probleem ervaren. Als ik handheld game dan ligt de Switch op mijn schoot of met de armen op tafel. Kleiner scherm lijkt me persoonlijk prima voor 2D platformers etc. Maar er zijn ook games die ik bij voorkeur op een zo'n groot mogelijk scherm speel en dan is de mogelijkheid om te docken ook wel fijn. Qa form factor lijkt mij de Switch Lite wel een leuk hebbedingetje, maar niet interessant genoeg om er naast de Switch OLED bij te kopen. Wie weet koop ik er ooit een als de prijzen mogelijk zakken als de opvolger er is.
Het zal vast fijner vasthouden. Maar dus bij de gewone Switch nooit als een probleem ervaren.
[Voor 3% gewijzigd door L23 op 16-05-2023 15:48]
Heb je een link/bron van die Nvidia SOC leaks?JackAvery schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:09:
[...]
De SoC uit de Nvidia leaks is duidelijk gemaakt met dezelfde soort TDP targets als wat men nu voor Switch gebruikt. Dat suggereert een handheld of een hybride console.
Switch is verder niet vergelijkbaar met de Wii. Het succes van Switch is duurzamer. Dit zie je o.a. aan de aantallen verkochte software, de omzet uit digitale services, het feit dat er zoveel evergreens zijn die zelfs 5+ jaar na lancering blijven verkopen. Het publiek dat op Switch speelt is verder helemaal niet te vergelijken met de gemiddelde persoon die een Wii kocht.
Ik zeg niet dat er geen nieuwe USP aan toegevoegd kan worden (met Nintendo weet je nooit), maar ik verwacht een relatief veilige en conservatieve nieuwe hybride console waarvan het niet moeilijk is om aan het publiek uit te leggen wat men koopt.
Wat zijn je favorieten?MetalSonic schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 07:31:
[...]
Paar jaar terug zou de Switch 2/ pro elk moment aangekondigd worden… uiteindelijk werd dat de Switch Oled. En die maar gekocht en nooit spijt van gehad. Zijn zoveel prachtige games nu voor de Switch normal/light/oled. Waarom wachten? /my 2cents
Nintendo kwam vandaag met het nieuwtje dat Tears of the Kingdom op drie dagen meer dan 10 miljoen exemplaren verkocht heeft. Het is hiermee de snelst verkopende Nintendo game ooit in de USA en Europa. Op drie dagen tijd heeft TotK zich ook gebombardeerd tot tweede bestverkochte Zelda game (indien we geen meerdere releases van dezelfde game gaan optellen).
4 miljoen exemplaren werden verkocht in het Amerikaanse continent. 2.24 miljoen exemplaren gingen over de toonbank (waarvan ~50% digitaal) in Japan. Voor Europa releast Nintendo geen concreet cijfer, maar we weten o.a. dat er meer dan 500.000 exemplaren verkocht werden in de retail in Frankrijk, en meer dan 200.000 fysieke games in het Verenigd Koninkrijk. In Spanje weten we van meer dan 170.000 retailsales.
Bronnen zijn o.a. Japanse press release, Amerikaanse press release, Spaanse cijfers, Frankrijk,UK.
Om dit even in perspectief te plaatsen vind je hieronder de bekende verkoopcijfers van elke Zelda game tot nu toe:
Twilight Princess staat er 2x in, het laagste getal = Gamecube, het hoogste getal = Wii release.
4 miljoen exemplaren werden verkocht in het Amerikaanse continent. 2.24 miljoen exemplaren gingen over de toonbank (waarvan ~50% digitaal) in Japan. Voor Europa releast Nintendo geen concreet cijfer, maar we weten o.a. dat er meer dan 500.000 exemplaren verkocht werden in de retail in Frankrijk, en meer dan 200.000 fysieke games in het Verenigd Koninkrijk. In Spanje weten we van meer dan 170.000 retailsales.
Bronnen zijn o.a. Japanse press release, Amerikaanse press release, Spaanse cijfers, Frankrijk,UK.
Om dit even in perspectief te plaatsen vind je hieronder de bekende verkoopcijfers van elke Zelda game tot nu toe:
Twilight Princess staat er 2x in, het laagste getal = Gamecube, het hoogste getal = Wii release.
[Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 19-05-2023 07:46]
Van sommige kijk ik wel even raar op, vooral bij Majora's Mask.
Wii U ook wel een beetje, maar tevens ook wel verwacht aangezien die minder goed gedaan heeft.
Wii U ook wel een beetje, maar tevens ook wel verwacht aangezien die minder goed gedaan heeft.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
We leven nu pas in een gouden tijdperk 
Meerdere Nintendo consoles hebben in het verleden relatief gefaald (t.o.v. de concurrentie) en dat heeft een impact gehad op de verkopen van de games. Bijvoorbeeld bij de N64 worden games als Ocarina of Time en Goldeneye altijd de hemel in geprezen, maar de realiteit is dat er maar relatief weinig mensen de games ook daadwerkelijk gespeeld hebben. Het gaat nu pas echt goed met de franchises.

Meerdere Nintendo consoles hebben in het verleden relatief gefaald (t.o.v. de concurrentie) en dat heeft een impact gehad op de verkopen van de games. Bijvoorbeeld bij de N64 worden games als Ocarina of Time en Goldeneye altijd de hemel in geprezen, maar de realiteit is dat er maar relatief weinig mensen de games ook daadwerkelijk gespeeld hebben. Het gaat nu pas echt goed met de franchises.
[Voor 5% gewijzigd door Comp_Lex op 17-05-2023 21:54]
1) Fire Emblem Three houses, mijn alltime favoriet, en voor mij de Switch system seller
2) Link's Awakening
3) Super mario 3d world + Bowser fury
4) Fire Emblem Engage
5) Swith Online
6) Smash brothers & Mario Kart
Zo even snel zou het zoiets zijn
Hey mensen, ben een beetje aan het twijfelen om een switch aan te kopen voor men zoon van 7jaar.
Is het aangeraden om een 2dehands switch te kopen, of toch maar nieuw voor de zekerheid ivm garantie?
En is de Oled versie het waard? (gaat 60-70% van de tijd in dockstation zitten hoogstwaarschijnlijk.)
Is het aangeraden om een 2dehands switch te kopen, of toch maar nieuw voor de zekerheid ivm garantie?
En is de Oled versie het waard? (gaat 60-70% van de tijd in dockstation zitten hoogstwaarschijnlijk.)
Hier zijn mijn 2 cents: Ik zou voor een kind niet voor een oled gaan, de dingen als het betere scherm etc vallen kids op die leeftijd denk ik nauwelijks op, dus dat is de meerprijs niet waard. Tenzij je hem zelf ook handheld gaat gebruiken, dan weer wel!retrotical schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 02:48:
Hey mensen, ben een beetje aan het twijfelen om een switch aan te kopen voor men zoon van 7jaar.
Ik heb geen ervaring met 2de hands, maar je zou altijd kunnen kijken naar de prijzen van used consoles bij nedgame, gamemania en andere gameshops die gewoon garantie bieden op 2de hands. Dan betaal je iets meer, maar als er gedoe is met je switch binnen het jaar lossen zij het wel voor je op. Als je voor particulier 2de hands gaat en je zou controllers met drift hebben, nintendo fikst deze altijd gratis, ook buiten garantie.
De games zou ik trouwens wel sowieso 2de hands proberen te kopen, zeker de first party Nintendo titels, of je moet genoeg geduld hebben om te wachten op een goede aanbieding (maar verwacht games als mario kart, zelda of mario odyssey niet goedkoper van 40 euro ongeveer).
Succes ermee!
Hey allemaal!
Ben nog niet eerder op dit gedeelte van GoT geweest, maar ik meld me hier toch maar eens. Mijn oudste zoon speelt Fortnite bij voorkeur op de Nintendo Switch. Sinds de update van gisteren werkt het echter voor geen meter meer. Ontzettend lange laadtijden en als hij eenmaal in een game zit, glitched het aan alle kanten (textures die niet of nauwelijks geladen worden, etc.). Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Wat ik al heb geprobeerd:
Ben nog niet eerder op dit gedeelte van GoT geweest, maar ik meld me hier toch maar eens. Mijn oudste zoon speelt Fortnite bij voorkeur op de Nintendo Switch. Sinds de update van gisteren werkt het echter voor geen meter meer. Ontzettend lange laadtijden en als hij eenmaal in een game zit, glitched het aan alle kanten (textures die niet of nauwelijks geladen worden, etc.). Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Wat ik al heb geprobeerd:
- Fortnite deïnstalleren en opnieuw helemaal installeren op het systeemgeheugen
- Fortnite deïnstalleren en opnieuw helemaal installeren op de SD-kaart (Samsung EVO 128GB)
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Is er iemand die Urbek city builder op de Switch speelt? Hoe bevalt dat?
https://www.nintendo.nl/G...City-Builder-2371101.html
https://www.nintendo.nl/G...City-Builder-2371101.html
Kun je het vandaag ook nog eens proberen te spelen, er bleek gisteren namelijk een flinke storing te zijn geweest, tenminste als ik de storing websites moet geloven.Frituurman schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 09:56:
Hey allemaal!
Wat ik al heb geprobeerd:Beide manieren is het spel niet vooruit te branden. Heeft iemand verder nog ideeën? Sowieso is het ontzettend vervelend, omdat je bij updates vaak niet genoeg hebt aan het systeemgeheugen. Fortnite is inmiddels op de Switch 20,9GB groot. De 20,2GB van de Switch die nog over is (alle andere games en apps zijn al naar de SD-kaart verwezen) is dan gewoon niet toereikend.
- Fortnite deïnstalleren en opnieuw helemaal installeren op het systeemgeheugen
- Fortnite deïnstalleren en opnieuw helemaal installeren op de SD-kaart (Samsung EVO 128GB)
Dit heb ik dus ook. Ik speel voornamelijk op de tv, maar als vrouwlief tv wilt kijken is het maar wat handig om hem van het Dock af te kunnen pakkenTimothy3000 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:01:
[...]
Bij mij is het echt andersom. Handheld spelen is een stuk minder relaxt dan lekker op de bank voor de tv gamen. Hybride is mooi meegenomen maar geen must.

My middle finger salutes you.
Mijzelf maar eens getrakteerd op een Switch OLED, erg fijn scherm en prachtig dat wit met glanzend zwart. Wel wat zwaar in de hand, maar wellicht is dat gewenning.
Wel merk ik dat de linker joy-con wat wiebelig zit, meer dan rechts. Ik las hier al eerder iets over op het topic, maar zijn er meer die dit ervaren of toch maar even melden bij de verkopende partij?
Wel merk ik dat de linker joy-con wat wiebelig zit, meer dan rechts. Ik las hier al eerder iets over op het topic, maar zijn er meer die dit ervaren of toch maar even melden bij de verkopende partij?
MacBook Air M1 iPhone 14 Pro Apple Watch Series 6 Apple TV 4K AirPods Pro 2 AirTag’s AirPort Express • LG OLED55XB6 • Samsung UHD AU80 • Nintendo Switch OLED
@THE_BASE een beetje speling is normaal. Zelf inschatten of het teveel is of niet. Heb je er last van tijdens het spelen?
Valt mee, als je het weet maakt het het natuurlijk wel wat makkelijker om je er aan te storen. Vriend van me heeft ook een Switch, zal morgen een voelen hoe het bij die zit.JackAvery schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:07:
@THE_BASE een beetje speling is normaal. Zelf inschatten of het teveel is of niet. Heb je er last van tijdens het spelen?
MacBook Air M1 iPhone 14 Pro Apple Watch Series 6 Apple TV 4K AirPods Pro 2 AirTag’s AirPort Express • LG OLED55XB6 • Samsung UHD AU80 • Nintendo Switch OLED
Als je er last van hebt / de bewegingshoek echt groot is, kan je naar de winkel stappen. De speling dient om klappen op te vangen als je je Switch laat vallen. Je joy-cons beschermen de tablet als het ware.
[Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 18-05-2023 20:14]
Je zou ook even een kort filmpje kunnen posten hier zodat men kan beoordelen of het iets is om mee terug te gaan naar de winkel. Maar zoals anderen al zeggen, een heel klein beetje speling hoort, is normaal. Maar dat is dan ook maar echt marginaal, moet geen millimeter zijn of iets.THE_BASE schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:22:
Mijzelf maar eens getrakteerd op een Switch OLED, erg fijn scherm en prachtig dat wit met glanzend zwart. Wel wat zwaar in de hand, maar wellicht is dat gewenning.
Vooral een verschil tussen rechts en links verbaasd mij. Dat kan natuurlijk, maar is niet te negeren. Zal eens kijken of een filmpje duidelijk overkomt, goed idee!sderooij schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:41:
[...]
Je zou ook even een kort filmpje kunnen posten hier zodat men kan beoordelen of het iets is om mee terug te gaan naar de winkel. Maar zoals anderen al zeggen, een heel klein beetje speling hoort, is normaal. Maar dat is dan ook maar echt marginaal, moet geen millimeter zijn of iets.
Ik zit even te kijken naar de game Afterimage.
Dit lijkt me best een leuk spel.
Ik vond Ori ook leuk, totdat ik bij de Ginshu tree was, daar lukt het me niet om te halen.
Nu lees ik in een review dat het laden van en in de game best lang duurt. Opstarten tot wel 1 minuut. Iemand hier ervaring met het spel en lange laadtijden, of valt het wel mee?
Ik vond Ori ook leuk, totdat ik bij de Ginshu tree was, daar lukt het me niet om te halen.
Nu lees ik in een review dat het laden van en in de game best lang duurt. Opstarten tot wel 1 minuut. Iemand hier ervaring met het spel en lange laadtijden, of valt het wel mee?
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ik heb nog een 1st gen switch, iemand idee of Gamemania nog inruil acties heeft als je een oled koopt? Vind niet meteen iets terug op de .be site. Ook geen idee hoeveel ze daar nog zouden geven voor een 2dehands switch, iemand?
160 euro. Of denk ik te makkelijk?lapino schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 23:16:
Ik heb nog een 1st gen switch, iemand idee of Gamemania nog inruil acties heeft als je een oled koopt? Vind niet meteen iets terug op de .be site. Ook geen idee hoeveel ze daar nog zouden geven voor een 2dehands switch, iemand?
OLED heeft:lapino schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 06:52:
En zou upgrade van 1st gen naar Oled de moeite zijn?
- Beter scherm (grote, beter contrast/zwartwaardes)
- Betere kickstand
- Ingebouwde Ethernet-poort in dock (maar dan maar 2 USB poorten)
- Algemeen betere bouwkwaliteit
- Veel langere batterijduur dan een 2017 model (reken soms bijna dubbel)
- Kleine upgrade voor de speakers
- Dubbele hoeveelheid opslaggeheugen
Je 2017 model kan tweedehands iets meer waard zijn dan gemiddeld als je de juiste koper vindt. Deze is bruikbaar voor Homebrew etc.
Volgende week op de GameBoy Advance app:
Stiekem zo goed als allemaal te spelen op de NES en SNES app in hun originele vorm
En aangekondigd voor september:
Stiekem zo goed als allemaal te spelen op de NES en SNES app in hun originele vorm

En aangekondigd voor september:
[Voor 40% gewijzigd door JackAvery op 19-05-2023 07:45]
Ik ben zelf net voor de launch can TOTK overgestapt van een V1 naar een OLED en ben er super blij mee! Vooral het scherm en de batterij maken een groot verschil, en ik kan weer wat jaartjes vooruit zonder gebreken als het goed is, die andere switch was toch iets van 5 jaar oudlapino schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 06:52:
Als je veel handheld speelt wel.lapino schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 06:52:
Ik zou hem eerder op Marktplaats zetten dan hem naar Gamemania brengen. Daar krijg je er zeker weten meer voor.
[Voor 22% gewijzigd door Timothy3000 op 19-05-2023 09:21]
Jij inmiddels ook een OLED? Of denk je er nog over na?JackAvery schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 07:36:
[...]
OLED heeft:Als je handheld speelt zijn de meeste mensen het eens dat het de upgrade waard is. Als je enkel docked speelt is de beslissing wat moeilijker.
- Beter scherm (grote, beter contrast/zwartwaardes)
- Betere kickstand
- Ingebouwde Ethernet-poort in dock (maar dan maar 2 USB poorten)
- Algemeen betere bouwkwaliteit
- Veel langere batterijduur dan een 2017 model (reken soms bijna dubbel)
- Kleine upgrade voor de speakers
- Dubbele hoeveelheid opslaggeheugen
Je 2017 model kan tweedehands iets meer waard zijn dan gemiddeld als je de juiste koper vindt. Deze is bruikbaar voor Homebrew etc.
Ja apart. Ook omdat ze 3 maanden geleden hadden aangekondigd dat Kirby & The Amazing Mirror, Golden Sun, Fire Emblem en F-Zero Maximum Velocity later zouden volgen. Brengen ze nu opeens dit uit. Ik heb wel zin in F-Zero Maximum Velocity namelijk.JackAvery schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 07:42:
Volgende week op de GameBoy Advance app:
[YouTube: Game Boy Advance – May 2023 Game Updates – Nintendo Switch Online + Expansion Pack]
Vorige week een Zelda: TOTK Pro Controller gekocht. Nu centreert de linker stick niet
. Op Reddit lees ik veel meer mensen met hetzelfde probleem bij deze controller. Meer mensen hier last van? Teruggaan naar de winkel kan enkel voor een terugbetaling want de controllers zijn uitverkocht…

Ryzen 3700X | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB @3600C18 | GigaByte 2070 Super | MacBook Pro 13" 2018 16GB/512GB | LG OLED 55” CX6LA | iPhone 13 Pro Max 256GB - Sierra Blue
@TheDuJa Inderdaad wat @Pjotter87 ook zegt. Neem contact op met Nintendo. Die wisselen hem waarschijnlijk zo om of vervangen het binnenwerk.
Ik heb lang geleden toen ik mijn Nintendo New 3DS XL Majora's Mask editie had, binnen een week na release laten vallen. Ze hebben toen ook de achterkant en de L + R knoppen vervangen zonder moeite. Reserve onderdelen zullen ze wel gewoon hebben.
Ik heb lang geleden toen ik mijn Nintendo New 3DS XL Majora's Mask editie had, binnen een week na release laten vallen. Ze hebben toen ook de achterkant en de L + R knoppen vervangen zonder moeite. Reserve onderdelen zullen ze wel gewoon hebben.
Top! Gaan we dat proberen
Ryzen 3700X | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB @3600C18 | GigaByte 2070 Super | MacBook Pro 13" 2018 16GB/512GB | LG OLED 55” CX6LA | iPhone 13 Pro Max 256GB - Sierra Blue
Ik heb weer wat te doen als straks de tuin af is 

My middle finger salutes you.
Dit was mijn eerste kennismaking met Super Mario Galaxy!barktus schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:07:
Ik heb weer wat te doen als straks de tuin af is
[Afbeelding]

Mocht de route via nintendo niet lukken, dan zou je eventueel een 2e hands pro controller kunnen kopen, en het moederbord incl sticks kunnen vervangen (hele makkelijke swap, al paar keer gedaan voor anderen).TheDuJa schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:09:
Vorige week een Zelda: TOTK Pro Controller gekocht. Nu centreert de linker stick niet. Op Reddit lees ik veel meer mensen met hetzelfde probleem bij deze controller. Meer mensen hier last van? Teruggaan naar de winkel kan enkel voor een terugbetaling want de controllers zijn uitverkocht…
Soms kan je een 2e handsje scoren voor 3/4 tientjes, is wel even weer zonde van het geld, maar dan behoud je je limited pro controller.
Andere optie is de stick vervangen, maar dan moet je solderen...moet je ding zijn

Vanmiddag gekocht en 10 minuten kunnen spelen.Jan_V schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:31:
Ik zit even te kijken naar de game Afterimage.
Het initiële laden duurt inderdaad lang, maar is daarna prima. Vooralsnog lijkt het een leuk spel, maar ben dus nog niet heel ver.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Misschien proberen te hercalibreren? Dat is in ieder geval de tip die Nintendo Life in hun artikel gaf: https://www.nintendolife....t-just-need-recalibratingTheDuJa schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:09:
Vorige week een Zelda: TOTK Pro Controller gekocht. Nu centreert de linker stick niet. Op Reddit lees ik veel meer mensen met hetzelfde probleem bij deze controller. Meer mensen hier last van? Teruggaan naar de winkel kan enkel voor een terugbetaling want de controllers zijn uitverkocht…
Al 3 keer geprobeerd, maar lost het niet helemaal opTransportman schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:22:
[...]
Misschien proberen te hercalibreren? Dat is in ieder geval de tip die Nintendo Life in hun artikel gaf: https://www.nintendolife....t-just-need-recalibrating

Iemand ervaring met een goede screenprotector voor de Switch OLED? Heb zelf altijd Spigen voor m’n iPhones en prima spul, zeker met malletje. Maar kosten wel 21 euro. Bij m’n case kreeg ik folie, maar ben wel voorstander van glas, geloof ik. Hoor ook verhalen over AMFilm, 4 voor 8 euro. Is dat ook prima spul? Ik ben erg zuinig en de kans dat de Switch valt is vrij klein (afkloppen), gaat me meer om de krasjes op het scherm.
Even de zoekfunctie gebruiken in dit topic. Vrij recent nog besproken. Zelf tevreden over de iVoler.THE_BASE schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:33:
Iemand ervaring met een goede screenprotector voor de Switch OLED? Heb zelf altijd Spigen voor m’n iPhones en prima spul, zeker met malletje. Maar kosten wel 21 euro. Bij m’n case kreeg ik folie, maar ben wel voorstander van glas, geloof ik. Hoor ook verhalen over AMFilm, 4 voor 8 euro. Is dat ook prima spul? Ik ben erg zuinig en de kans dat de Switch valt is vrij klein (afkloppen), gaat me meer om de krasjes op het scherm.
Zeker ook gedaan, maar wellicht zijn er meer recenter ervaringen. iVolver zag ik ook voorbij komen. In die prijsklasse is glas meestal gewoon hetzelfde glas, maar vind Spigen spijtig genoeg te duur geworden.L23 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:50:
[...]
Even de zoekfunctie gebruiken in dit topic. Vrij recent nog besproken. Zelf tevreden over de iVoler.
Recenter dan twee weken terug?THE_BASE schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:57:
[...]
Zeker ook gedaan, maar wellicht zijn er meer recenter ervaringen. iVolver zag ik ook voorbij komen. In die prijsklasse is glas meestal gewoon hetzelfde glas, maar vind Spigen spijtig genoeg te duur geworden.

Zelf alleen ervaring met de iVoler. 4 stuks met een houder voor 10 euro. Meerdere mensen hier waren er ook tevreden mee.
Heb AMfilm gehad en nu JETech. Beide functioneren goed, beide zonder problemen kunnen aanbrengen en beide gehard glas.THE_BASE schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:33:
Ik heb toen naar de reviews gekeken op Amazon, en toen kwam JETech er erg goed uit.
Staan er ook nog een paar in Utrecht. Maar zou zelf gewoon bij Bol of iets dergelijks bestellen, want MediaMarkt doet tegenwoordig bij de meeste consoles een soort startpakket met screenprotector en het "startklaar" maken van de console. Geen idee wat dat inhoud, behalve de console opstarten en de settings doorklikken ofzo?sderooij schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:14:
[Afbeelding]
Staan er nog 3 te koop bij mediamarkt Alkmaar

Denk inmiddels niet dat ze schaars zijnsderooij schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:14:
[Afbeelding]
Staan er nog 3 te koop bij mediamarkt Alkmaar

Ja dit is echt bizar he. Te achterlijk voor woorden...Retro schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:20:
[...]
Staan er ook nog een paar in Utrecht. Maar zou zelf gewoon bij Bol of iets dergelijks bestellen, want MediaMarkt doet tegenwoordig bij de meeste consoles een soort startpakket met screenprotector en het "startklaar" maken van de console. Geen idee wat dat inhoud, behalve de console opstarten en de settings doorklikken ofzo?En daar betaal je dan €25 extra voor... een door MediaMarkt geopende doos.
Haha nee hoor , de normale oled heb ik mog steeds. Had wel de pro controller gekochtL23 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:21:
[...]
Denk inmiddels niet dat ze schaars zijnJij hebt er ook al een naast je gewone Switch OLED?

Ik zag het ook, het is echt belachelijk. Er zit op elk pakket nota bene verplicht een protector, dus je kan ook niet zeggen dat het niet nodig is. Ik zal er dan ook nooit kopen.Retro schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:20:
[...]
Staan er ook nog een paar in Utrecht. Maar zou zelf gewoon bij Bol of iets dergelijks bestellen, want MediaMarkt doet tegenwoordig bij de meeste consoles een soort startpakket met screenprotector en het "startklaar" maken van de console. Geen idee wat dat inhoud, behalve de console opstarten en de settings doorklikken ofzo?En daar betaal je dan €25 extra voor... een door MediaMarkt geopende doos.
Ik heb de Spigen en ben er heel blij mee. Let wel, je krijgt er twee in de doos hè. De meeste zijn volgens mij rond een tientje toch? Die mal is gewoon perfect.THE_BASE schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:33:
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Wow, best lang over gedaan, maar heb deel 1 nu eindelijk uitgespeeld. Nu deel 2Jake schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 08:41:
Ik heb gisteren Ori and the Blind Forest gekocht voor €7,49 dat kosten ze allebei nu. Als ik het leuk genoeg vind (heb nu een half uurtje gespeeld, de sfeer is fantastisch!), dan koop ik Will of the Wisps ook.

Ben in totaal 1723x doodgegaan

Moest ook over naar Easy, want zonder de checkpoints bepaalde stukken gewoon te moeilijk voor mij. Eerste boom (water) wel 100 keer gedaan denk ik...
Klopt, zitten er twee in. Zal eens checken welke ik uiteindelijk er op ga plakken.Serena schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:20:
[...]
Ik heb de Spigen en ben er heel blij mee. Let wel, je krijgt er twee in de doos hè. De meeste zijn volgens mij rond een tientje toch? Die mal is gewoon perfect.
Qua case had ik die van Nintendo zelf, specifiek voor OLED model, maar die is veel te ruim. Heb er nu een van de Action van 2,98 euro, waar ik normaal echt vrijwel niets koop, en eigenlijk voor de Switch V2, maar die zit perfect.
Zo komen ze van de geretourneerde units afRetro schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:20:
[...]
Mijn vriend heeft ook een Switch OLED en ik had het over de schijnbaar bekende groene tint. Had ‘ie nog nooit van gehoord. Dus we hebben ze naast elkaar gelegd en Diablo II Resurrected via de eShop opgezocht.
Op de foto is de bovenste Switch van mij en de onderste van hem (maand of 2 oud). Heb het idee dat zijn scherm toch de groene tint bevat. Of zie ik het verkeerd?
Op de foto is de bovenste Switch van mij en de onderste van hem (maand of 2 oud). Heb het idee dat zijn scherm toch de groene tint bevat. Of zie ik het verkeerd?
Wellicht handig om eerst alle scherm instellingen gelijk te zetten alvorens je gaat vergelijken. Zowel in de Switch system settings als de game video/image settings. Op het bovenste scherm zie ik namelijk meer details en objecten dan onder.THE_BASE schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:51:
Een vriend van me heeft ook een Switch OLED en ik had het over de schijnbaar bekende groene tint. Had ‘ie nog nooit van gehoord. Dus we hebben ze naast elkaar gelegd en Diablo II Resurrected via de eShop opgezocht.
[Afbeelding]
True, Vivid stond aan bij de onderste. Nu beide settings gelijk. Eerste foto zonder Vivid, tweede met Vivid ingeschakeld. Zie dan sowieso geen groene gloed meer.Tux3.14 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:55:
[...]
Wellicht handig om eerst alle scherm instellingen gelijk te zetten alvorens je gaat vergelijken. Zowel in de Switch system settings als de game video/image settings. Op het bovenste scherm zie ik namelijk meer details en objecten dan onder.
[Voor 51% gewijzigd door THE_BASE op 20-05-2023 23:09]
Ik zie inderdaad een verschil. Maar inderdaad moeten de scherm instellingen hetzelfde staan om goed te vergelijken. Niet alleen vivid mode, maar ook de helderheid. Bij helderheid aanpassen op uit zie je dat een Switch OLED rond de 40% helderheid ook iets groener word, dat is in ieder geval mijn ervaring bij 2 Switch OLED modellen. Maar over het algemeen is een Switch OLED iets groener vergeleken met een gewone Switch en Switch Lite.THE_BASE schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:51:
Een vriend van me heeft ook een Switch OLED en ik had het over de schijnbaar bekende groene tint. Had ‘ie nog nooit van gehoord. Dus we hebben ze naast elkaar gelegd en Diablo II Resurrected via de eShop opgezocht.
[Afbeelding]
Maar het zijn sowieso niet hele kwalitatieve OLED schermpjes vergeleken met je high end smartphone. Waarom ben je eigenlijk aan het kijken naar de groene tint? Als je er geen last van ervaart zou ik het ook niet gaan opzoeken. Belangrijkste is dat het scherm uniform is. Ik had bij de eerste OLED Switch een scherm die aan de linkerkant een stuk groener was dan rechts. Op Youtube is er een Gray To White test voor OLED schermen. Verwacht er niet teveel van, als het maar uniform is.
Thanks! Niet veel verstand van en las hier over de groene tint dus dan ga je toch even checken. Ik dacht dat het wellicht zo overdreven was dat het de kleur geel in bijvoorbeeld Mario zou beïnvloeden, maar dat is niet het geval.L23 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 23:10:
[...]
Ik zie inderdaad een verschil. Maar inderdaad moeten de scherm instellingen hetzelfde staan om goed te vergelijken. Niet alleen vivid mode, maar ook de helderheid. Bij helderheid aanpassen op uit zie je dat een Switch OLED rond de 40% helderheid ook iets groener word, dat is in ieder geval mijn ervaring bij 2 Switch OLED modellen. Maar over het algemeen is een Switch OLED iets groener vergeleken met een gewone Switch en Switch Lite.
Maar het zijn sowieso niet hele kwalitatieve OLED schermpjes vergeleken met je high end smartphone. Waarom ben je eigenlijk aan het kijken naar de groene tint? Als je er geen last van ervaart zou ik het ook niet gaan opzoeken. Belangrijkste is dat het scherm uniform is. Ik had bij de eerste OLED Switch een scherm die aan de linkerkant een stuk groener was dan rechts. Op Youtube is er een Gray To White test voor OLED schermen. Verwacht er niet teveel van, als het maar uniform is.

Zal dis YouTube link nog even volgen en verder laat ik het rusten als het scherm gewoon prima voldoet verder.
Fire Emblem Engage, hulp nodig (hard)
Ik heb nu een paar units op level 20 en sommige zelfs daarboven. Die zijn een class omhoog gegaan via een master seal. Maar als ik nu skirmish doe dan zijn de tegenstanders veels te sterk. Ze one shotten de meeste van mijn units. Door de story ga ik redelijk vlot maar de skirmish lijkt niet te kloppen. Iemand tips?
Ik zou het leuk vinden om de wat lagere level units sterker te maken maar daar krijg ik helemaal geen ruimte voor. Ze zijn praktisch dood gemaakt voor ze een keer hebben kunnen aanvallen in de skirmish potjes .
Ik heb nu een paar units op level 20 en sommige zelfs daarboven. Die zijn een class omhoog gegaan via een master seal. Maar als ik nu skirmish doe dan zijn de tegenstanders veels te sterk. Ze one shotten de meeste van mijn units. Door de story ga ik redelijk vlot maar de skirmish lijkt niet te kloppen. Iemand tips?
Ik zou het leuk vinden om de wat lagere level units sterker te maken maar daar krijg ik helemaal geen ruimte voor. Ze zijn praktisch dood gemaakt voor ze een keer hebben kunnen aanvallen in de skirmish potjes .
Iets wat ik nog niet wist, de Parental Controls smartphone app kan als een soort van activity-log dienen: Friendly Reminder: Switch Parental Controls App Tracks Your Playtime. Helaas zie je in de app alleen de activiteiten vanaf het moment dat je de Switch aan de app gekoppeld hebt.RayNbow schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:04:
[...]
Iets als een Activity Log (zoals op de 3DS of Wii U) ontbreekt. Als je in je Nintendo Account hebt aangegeven dat je emails van Nintendo wilt ontvangen, dan krijg je doorgaans aan het eind van het jaar een email met daarin een samenvatting van wat je dat jaar gespeeld hebt.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Thanks. Heb de iVoler binnen en prima spul. Zelfs iets beter dan Spigen, dat stuk glas is eigenlijk net te klein voor het scherm. iVoler past echt precies over het hele scherm.L23 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:59:
[...]
Recenter dan twee weken terug?
Zelf alleen ervaring met de iVoler. 4 stuks met een houder voor 10 euro. Meerdere mensen hier waren er ook tevreden mee.
Woensdag nieuwe switch halen bij gamemania, twijfel wel nog of ik voor de Zelda edition zou gaan of de gewone witte.
Ik ben afgelopen weekend geplooid ja... Niet 100% tevreden (paar kleine afwerkingsfoutjes op de controller buttons maar niet genoeg om te gaan ruilen) maar het scherm is heel tof.L23 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 09:24:
[...]
Jij inmiddels ook een OLED? Of denk je er nog over na?
Twijfel alleen of ik een screen protector haal. Op mijn gewone Switch verhoogt die echt het aantal reflecties. Anti-glare protectors lijken dan weer andere problemen te creëren (grain) en bestaan niet als tempered glass precies.
Ik zou persoonlijk voor de Zelda Editie gaan, ik vind hem zelf heel erg mooi. Ik heb er een video van gemaakt, die misschien je een beetje het beeld geeft hoe die uit ziet.lapino schreef op maandag 22 mei 2023 @ 16:32:
Woensdag nieuwe switch halen bij gamemania, twijfel wel nog of ik voor de Zelda edition zou gaan of de gewone witte.
@Linksquest Jij bent volgens mij ook een klein beetje Zelda fan.
Zie hem bijna overal op voorraad, en natuurlijk weet ik niet wat jij mooier vind, maar als deze niet was uitgekomen, dan had ik gewoon mijn release Switch uit 2017 gehouden.lapino schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:39:
Mja, is natuurlijk stuk duurder. Zal nog zien of die binnen is, anders wordt het een witte.
Beetje maarL23 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:38:
@Linksquest Jij bent volgens mij ook een klein beetje Zelda fan.

Wat let je om opnieuw te beginnen?Linksquest schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:45:
[...]
Beetje maarOoit een eigen website gehad, door tijd gebrek ooit weg gedaan aan iemand anders, daar heel veel spijt van gehad, nog steeds wel een beetje

Vraagje over extern geheugen, is dat echt noodzakelijk? Ik gebruik altijd alleen fysieke cards en geen downloads. Behalve bijvoorbeeld YouTube van 150mb. De Switch OLED heeft 64GB, dat lijkt mij toch voldoende voor de opslag van games?
Voor de prijs hoef ik het niet te laten, vraag me alleen af of het überhaupt noodzakelijk is.
Edit: Zoekfunctie doet wonderen, als ik het goed begrijp is zo’n kaartje in dit geval niet echt nodig.
Voor de prijs hoef ik het niet te laten, vraag me alleen af of het überhaupt noodzakelijk is.
Edit: Zoekfunctie doet wonderen, als ik het goed begrijp is zo’n kaartje in dit geval niet echt nodig.
[Voor 13% gewijzigd door THE_BASE op 22-05-2023 23:03]
64GB kan voldoende zijn. Ik zit nu rond de 50 games en heb nog geen SD kaart nodig. Voornamelijk fysieke games en een paar digitale games. Maar hangt ook maar net van de game af. Ik heb bijvoorbeeld Bioshock: The Collection en daar staan zeg maar alleen de demo's van de 3 games op, games staan niet compleet op de cartridge en je moet aardig wat downloaden. Met zulke games raakt je interne geheugen snel vol. Maar goed, ik vind het geen probleem om een game te verwijderen als ik het uitgespeeld heb.THE_BASE schreef op maandag 22 mei 2023 @ 22:47:
Vraagje over extern geheugen, is dat echt noodzakelijk? Ik gebruik altijd alleen fysieke cards en geen downloads. Behalve bijvoorbeeld YouTube van 150mb. De Switch OLED heeft 64GB, dat lijkt mij toch voldoende voor de opslag van games?
Wel gebruik ik een 4GB SD kaart omdat je op het interne geheugen van de Switch max 1000 screenshots en 100 video's kan opslaan, op het externe geheugen ligt dat aantal hoger. Ik liep tegen de limiet van 100 filmpjes aan en vond het zonde om ze te verwijderen.
Je kan altijd later een SD kaart kopen indien nodig.THE_BASE schreef op maandag 22 mei 2023 @ 22:47:
Mijn Switch heeft 32Gb opslag en ik koop vooral fysieke games, maar op ten duur had ik meer ruimte nodig aangezien paar games echt grote patches nodig hadden.
Maar nogmaals, dat kan ook prima achteraf.
Voor me zelf was het niet nodig, maar wel gedaan. Bij mijn dochter een ander verhaal, die maakt nogal veel screenshots en video clips, en dan kan een geheugenkaartje wel handig zijn.THE_BASE schreef op maandag 22 mei 2023 @ 22:47:
Op dit moment gewoon veel te druk, plus als ik alles alleen zou moeten doen, dan ben ik zeker een jaar bezig met de tijd die ik heb om het een beetje aan te kleden met informatie. En niet te vergeten te vertalen.
[Voor 4% gewijzigd door Linksquest op 23-05-2023 08:16]
Fair enough! Er gaat vaat (ongemerkt) veel tijd in dat soort dingen zitten ..Linksquest schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 08:15:
[...]
Op dit moment gewoon veel te druk, plus als ik alles alleen zou moeten doen, dan ben ik zeker een jaar bezig met de tijd die ik heb om het een beetje aan te kleden met informatie. En niet te vergeten te vertalen.
De prijzen van micro SD kaartjes zijn de laatste tijd flink gedaald.THE_BASE schreef op maandag 22 mei 2023 @ 22:47:
3 maanden geleden heb ik een 512 gb kaartje gekocht voor €35.
256gb zijn nu rond de €20
Koop een Switch Oled zonder sd kaartje, mocht je geheugen na een tijdje vol raken, kijk dan voor een goede aanbieding.
[Voor 7% gewijzigd door Ike. op 23-05-2023 08:33]
Ja zeg dat, ik ben sinds december 2022 helemaal website loos, en dan praat ik over 20 jaar. Ik was eigenaar van Zeldaclub.nl en heb die vanwege de komst van mijn dochter weggedaan in hoop dat hij de zelfde aandacht zou krijgen, helaas is niet gebeurd. Maar goed, beetje offtopicTimbox88 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 08:30:
[...]
Fair enough! Er gaat vaat (ongemerkt) veel tijd in dat soort dingen zitten ..

Ik heb ze beide. De Zelda Editie is wat mooier, maar ik ben dan ook een Zelda fan. Hij kost echter wel een paar tientjes meer dan de witte (welke ook erg mooi is). Als je verder niets met Zelda hebt of niets geeft om wat cosmetische verschillen, zou ik niet weten waarom je meer zou betalen voor hetzelfde product.lapino schreef op maandag 22 mei 2023 @ 16:32:
Enige waarom ik de Zelda versie zou kiezen is eventuele meerwaarde bij doorverkoop. Heb eigenlijk (te) lang getwijfeld voor een OLED, hoop nu wel dat ze binnen 3 maand geen nieuwe aankondigen
Maar anderzijds, deftige overnameprijs bij Gamemania dus opleg is nog redelijk voor toch wel stuk betere switch (heb de 1st gen)

Ik kwam een Samsung EVO Plus van 128 GB tegen voor 9,99 euro, dus dat zijn de kosten niet. En dat lijkt me meer dan voldoende in dit geval. Bedankt!
Is een witte geworden. Bel nog naar GameMania voor vertrek ‘ja meneer we geven 180 euro’, in winkel controle, hadden zelden zo een mooi verzorgde switch gezien. Prijs 160. Wtf. Geen discussie dus dan maar de goedkoopste oled genomen 

Dat is zuur man, jammer voor je. Maar die Witte is toch ook leuk of niet?lapino schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:30:
Is een witte geworden. Bel nog naar GameMania voor vertrek ‘ja meneer we geven 180 euro’, in winkel controle, hadden zelden zo een mooi verzorgde switch gezien. Prijs 160. Wtf. Geen discussie dus dan maar de goedkoopste oled genomen
Ja hoor, vind het gewoon typisch gmania maar goed, veel meer dan 160 ging ik op marktplaats ook niet krijgen. vanavond eens uitpakken, ben benieuwd
Vervelend dat ze telefonisch hebben gezegd 180 en dat je 160 kreeg. Op de website van GM staan ook de maximum prijzen die ze bieden als je een console inlevert. Switch staat daarbij 160 euro. Ik had vorige maand dacht ik wel gezien dat het 180 was, maar die prijzen kunnen natuurlijk veranderen. Misschien had de persoon aan de telefoon nog de oude inleverprijs in gedachten.
Wit is strak.lapino schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:30:

Veel plezier met je nieuwe Switch!
In het verleden was ik erg tevreden over ze, vooral die wat in 2012 tot 2015 in Landgraaf hadden gewerkt, daarna berg af gegaan en nu hun gesloten zijn en ik moet uitwijken ben ik niet meer echt fan van ze, koop ik alleen nog online.lapino schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:57:
Ja hoor, vind het gewoon typisch gmania maar goed, veel meer dan 160 ging ik op marktplaats ook niet krijgen. vanavond eens uitpakken, ben benieuwd
Vorige week mijn Switch (1e gen) voor 190 verkocht, dus ook een kwestie van iets meer geduld denk ik ..lapino schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:57:
Ik koop ook vrijwel alleen online, bestel games waar ik de beste deal kan vinden. Qua games vind ik Game Mania te duur. Mijn Switch V2 en Switch OLED wel bij Game Mania gekocht omdat ze op release dag een mooie prijs hadden en mooie inruilwaarde. Al heb ik de Switch V2 via marktplaats verkocht, daar kreeg ik er meer voor.Linksquest schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 14:36:
[...]
In het verleden was ik erg tevreden over ze, vooral die wat in 2012 tot 2015 in Landgraaf hadden gewerkt, daarna berg af gegaan en nu hun gesloten zijn en ik moet uitwijken ben ik niet meer echt fan van ze, koop ik alleen nog online.
Ik ben eigenlijk altijd tevreden als ik iets koop, want vrijwel nooit problemen. Bij de Switch OLED had ik wel problemen en dan vond ik het toch fijn dat ik een fysieke winkel in de buurt kon binnen lopen, het probleem kon voorleggen en dat ze gelijk met een goede oplossing kwamen. Dus qua service ben ik met die ene ervaring wel tevreden over Game Mania. Maar de volgende (Nintendo) console koop ik waarschijnlijk weer waar de beste deal is

Hoe heet(te) de site?Linksquest schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:45:
[...]
Beetje maarOoit een eigen website gehad, door tijd gebrek ooit weg gedaan aan iemand anders, daar heel veel spijt van gehad, nog steeds wel een beetje
Ik was zelf ook fan van gamemania en de service in de winkels die ze boden, voor de oled variant ook een pre-order kunnen doen in de winkel en deze op releasedag gekregen 
Maaar dat is niet meer. Ik ging echt vroeger naar hoofddorp, die is toen gesloten. Daarna naar Amstelveen maar ook die is inmiddels dicht. Nu is het voor mij alleen nog een "als ik er toevallig ben" winkel. Gezien ook Almere hier in de regio weg gaat zal dat niet veel meer worden...

Maaar dat is niet meer. Ik ging echt vroeger naar hoofddorp, die is toen gesloten. Daarna naar Amstelveen maar ook die is inmiddels dicht. Nu is het voor mij alleen nog een "als ik er toevallig ben" winkel. Gezien ook Almere hier in de regio weg gaat zal dat niet veel meer worden...
Let op:
Reacties m.b.t Zelda Tears of the Kingdom graag in het desbetreffende topic: The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Reacties m.b.t Zelda Tears of the Kingdom graag in het desbetreffende topic: The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic