Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
*O* Dit topic heeft de 20.000 posts bereikt *O*

Grats allemaal *O* <3

Ja, dit is post nummer 20.000 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 08-03-2023 11:50 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Binnenkort ga ik mijn Switch denk ik maar eens voorzien van een nieuwe fan, deze maakt enorm veel lawaai, al schoon gemaakt maar blijft het doen, niet continue en niet bij alle games. En in de handheld langer dan in de dock.

En als ik dan toch bezig ben, de thermal paste (koelpasta of hoe dat spul ook heet) ook meteen vernieuwen. Ik heb nog altijd het release model en die doet het nog altijd prima, op het lawaai na, voor ongeveer €40,00 is die gefixt, hoop ik :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
L23 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:58:
[...]

Zelf ook kort uitgeprobeerd op Game Pass. Valt me op dat vrijwel alle indie games die ik op de Switch wil ook op Game Pass staan.
Ja inderdaad, vond het een leuk spel, zeker tof voor een indie, maar om hem nog eens te spelen of fysiek te kopen vind hem net niet goed genoeg voor, tenminste dat is mijn mening. Het is dat je bijvoorbeeld onbeperkt levenspower kunt aanezetten, want anders had ik hem misschien nooit uitgespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Durf geen preorder te plaatsen. Bayonetta 3 zakte wel errug snel in prijs 😬😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Ike. schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:00:
[...]

Durf geen preorder te plaatsen. Bayonetta 3 zakte wel errug snel in prijs 😬😅
Weet niet waar je dat gezien hebt ?

Bayonetta 3 mag dan wel een mindere game zijn dan deel 2 maar hij scoort op Metacritic nog steeds meer dan prima hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 17:03:
[...]

Bayonetta 3 mag dan wel een mindere game zijn dan deel 2 maar hij scoort op Metacritic nog steeds meer dan prima hoor.
De laatste weken was Bayonetta 3 o.a. Op bol.com voor 25-30 euro te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
[...]

??

Bayonetta 3 was laatst te koop voor €26,22. 4 maanden na release al bijna 50% goedkoper dan de adviesprijs.

Ik ben blij dat ik geen 50/60 euro had betaald een tijdje terug voor Bayonetta 3 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gelukkig is er een demo van deze Bayonetta game. Dus je hoeft niet blind te preorderen. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Vreemde reactie, net alsof je op de verkeerde reageert :p

Maar voor 25 a 30 euro wordt een game juist leuker om te kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Veel nieuws morgen:
  • Mario Kart 8 DX Booster Course Pass Wave 4 release
  • Metroid Fusion op de GBA applicatie
  • release van Paranormasight, Square Enix’ nieuwe horror game
  • Super Mario Bros. Movie Direct om 23:00
  • Livestream van LEVEL-5 met info over Inazuma Eleven, DECAPOLICE, Fantasy Life, Megaton Musashi en Professor Layton (12u 's middags, linkje)
  • Livestream van Nacon met o.a. info over The Lords of the Rings: Gollum
  • Livestream van Capcom met info over Resident Evil 4, Exoprimal, Monster Hunter Rise, Mega Man Battle Network Legacy Collection, and Ghost Trick: Phantom Detective! (start 23u10)

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 09-03-2023 07:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
L23 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 17:55:
[...]

Vreemde reactie, net alsof je op de verkeerde reageert :p

Maar voor 25 a 30 euro wordt een game juist leuker om te kopen.
Verkeerde ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja toch? Ike. heeft het over dat de prijs erg snel zakte bij Bayonetta 3 en daardoor liever even afwacht wat de prijs van Bayonetta Origins de komende maanden doet. Ike. zegt nergens dat Bayonetta 3 een slechte game is of iets in die trant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 17:31
Morgen game avond op het werk. Dat wordt smash bros met 6 man 😂😁

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Interessant. Met de Mario Kart 8 DX Booster Course Pass Wave 4 release zijn er naast Birdo 5 nieuwe slots beschikbaar voor nieuwe characters in de volgende waves.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:17
Echt zin in deze nieuwe Layton game. Ben nu op de iPad de drie eerste games aan het herspelen. Die hebben ze echt goed geport naar iOS(en vast ook Android). Wel jammer dat ik geen releasedatum heb gezien.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
Ik was nooit echt fan van de Tour tracks in de MK8 DLC, maar de Tour banen in wave 4 vind ik echt wel fijn om te spelen! En DK Pass en Waluigi Stadium roept ook veel nostalgie op *;

Beste wave tot nu toe naar mijn mening, en ook leuk dat er redelijk wat nieuwe characters bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
mk8 WAVE 4!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik vind Amsterdam echt leuk gedaan. Dynamisch parcour, veel te herkennen. Echt superleuk als je in Nederland woont. Uiteraard ook een beetje oudhollandsche huisjes en tulpen maar gezien het niet álleen uit tulpen, molens en oude huisjes bestaat is het een mooie aanvulling op het parcour.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toffe trailer (en de karts geven me Mad Max vibes lol).

Sommige Europese winkels springen blijkbaar op de MAR10 day-kar(t) met kleine kortingen. Bol.com verkoopt de meeste Mario games op Switch voor 44 euro vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 17:06
Met mijn zoontje speel ik op de nintendo switch. Hij is net 4 geworden. We hebben veel plezier beleefd aan Rayman Legends, mese omdat hij gewoon een balletje wordt als het te moeilijk is. Welke platformwr zouden jullie aanraden Mario 3d World + Browsers Fury of New Super Mario Bros?
Mijn idee is dat vanwege leeftijd Super Mario Bros nu makkelijker is en dan later nog eens 3d World aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joel22 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:10:
Met mijn zoontje speel ik op de nintendo switch. Hij is net 4 geworden. We hebben veel plezier beleefd aan Rayman Legends, mese omdat hij gewoon een balletje wordt als het te moeilijk is. Welke platformwr zouden jullie aanraden Mario 3d World + Browsers Fury of New Super Mario Bros?
Mijn idee is dat vanwege leeftijd Super Mario Bros nu makkelijker is en dan later nog eens 3d World aanschaffen?
Super Mario 3D World + Bowser's Fury is de betere co-op game, gewoon leuker om samen te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Jimmy Fallon moest natuurlijk ook iets met de Super Mario movie doen. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 17-09 18:08
L23 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:14:
[...]

Super Mario 3D World + Bowser's Fury is de betere co-op game, gewoon leuker om samen te spelen.
Mee eens, en mijn neefje van 4 heeft veel meer lol met deze game dat met NSMBU. Als je echt een simpele platformer wil zou je ook nog naar yoshis crafted world kunnen kijken, die bevalt hem ook erg goed! Maar mario 3d world vind hij echt heel er leuk en ik merk ook dat hij er heel snel beter in wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
JackAvery schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 20:16:
Veel nieuws morgen:
  • Mario Kart 8 DX Booster Course Pass Wave 4 release
  • Metroid Fusion op de GBA applicatie
  • release van Paranormasight, Square Enix’ nieuwe horror game
  • Super Mario Bros. Movie Direct om 23:00
  • Livestream van LEVEL-5 met info over Inazuma Eleven, DECAPOLICE, Fantasy Life, Megaton Musashi en Professor Layton (12u 's middags, linkje)
  • Livestream van Nacon met o.a. info over The Lords of the Rings: Gollum
  • Livestream van Capcom met info over Resident Evil 4, Exoprimal, Monster Hunter Rise, Mega Man Battle Network Legacy Collection, and Ghost Trick: Phantom Detective! (start 23u10)
[Twitter]
Deca Police ziet er wel interessant uit. Ze mengen elementen van Layton/Phoenix Wright met elementen van Persona en andere JRPGs.

Grafische stijl is ook tof, met een goede soundtrack in de trailer

YouTube: DECAPOLICE - Gameplay Introduction Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
L23 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:14:
[...]

Oke kun je daarin ook doorspelen als 1 van de 2 afgaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joel22 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:54:
[...]

Oke kun je daarin ook doorspelen als 1 van de 2 afgaat?
Ja, je komt gelijk weer terug. Maar als ik het goed heb deel je samen het totaal aantal levens, als die op zijn is dat voor het specifieke level game over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Super mario 3d world + browsers fury. Je komt direct terug en als je vijf keer afgaat in een level, dan krijg je een wit pakje aan. Met dit pakje wordt het level aanzienlijk makkelijker.

My middle finger salutes you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
barktus schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:10:
[...]

Super mario 3d world + browsers fury. Je komt direct terug en als je vijf keer afgaat in een level, dan krijg je een wit pakje aan. Met dit pakje wordt het level aanzienlijk makkelijker.
Even voor de zekerheid opgezocht omdat het in single player anders kan zijn dan met multiplayer. "However, the number of lives lost before it appears during multiplayer mode depends on the number of players (five for one player, 12 for two players, 18 for three, and 24 for four)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
[...]

Dat pakje heb ik in multiplayer mode nog nooit gezien, misschien zit dat daar niet in?
Je deelt in elk geval je levens, dus als er iemand echt vaak af gaat dan zijn de levens op en komt die speler niet meer terug. Als de ander dan ook af gaat is het game over. Maar dat gebeurt hier eigenlijk zelden moet ik zeggen, tenzij de 4-jarige besluit dat het grappig is om de hele tijd van het level af te springen of mij er vanaf te gooien xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:47
[...]

Dit is toch dat er een blok hangt bij je restart point met dat witte blad welke er uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Mijn dochtertje van 4 vindt Paw Patrol erg leuk (naast Mario Kart en Party). Maar is wel een vrij simpel spel.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:40:
[...]

Dit is toch dat er een blok hangt bij je restart point met dat witte blad welke er uit komt.
Zie de informatie en link die ik eerder gepost had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
evil_lemon schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:35:
[...]

Dat pakje heb ik in multiplayer mode nog nooit gezien, misschien zit dat daar niet in?
Je deelt in elk geval je levens, dus als er iemand echt vaak af gaat dan zijn de levens op en komt die speler niet meer terug. Als de ander dan ook af gaat is het game over. Maar dat gebeurt hier eigenlijk zelden moet ik zeggen, tenzij de 4-jarige besluit dat het grappig is om de hele tijd van het level af te springen of mij er vanaf te gooien xD.
Ja zit er wel in.

Met vrienden ook Super Mario 3D World gespeeld en dan was het inderdaad erg leuk om elkaar de afgrond in te gooien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

mijn 4-jarige kan uitstekend overweg met MarioKart op 50cc en de stuurhulp, automatisch gas geven etc aan. Mario platform spelletjes zoals Mario Bros deluxe alleen als hij met Nabbit kan spelen en dan nog valt hij overal in. De PowerA controller is wel handig omdat de joysticks veel degelijker zijn en de knoppen ook.

sidenote: ff-ing creepy eigenlijk dat je mariokart character naar de camera kijkt vlak voordat je start.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Als je tweemaal een jaarcode voor Nintendo online aanschaft, kun je deze dan omzetten naar 1 jaar online + uitbreidingspakket? Er stond mij iets bij dat je het abonnement kon omzetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ZuidJ schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:07:
Als je tweemaal een jaarcode voor Nintendo online aanschaft, kun je deze dan omzetten naar 1 jaar online + uitbreidingspakket? Er stond mij iets bij dat je het abonnement kon omzetten?
Ik weet eigenlijk niet zeker of het zo werkt, want ik heb dit enkel geprobeerd voor het omzetten van één jaar tegelijkertijd. Daarover kan ik wel bevestigen dat het onderstaande klopt.

Je kan inderdaad meerdere jaren aan abonnementstijd op je account zetten. Bij het "omzetten" van je account naar een abonnement met uitbreidingspakket, gaat Nintendo het aantal dagen dat je lidmaatschap werkt tellen, en je daarvoor een korting geven op de prijs van het abonnement met de expansion. De korting werkt als volgt:
Korting bij het overstappen naar een ander lidmaatschap
Als je een individueel lidmaatschap van Nintendo Switch Online hebt en een familielidmaatschap van Nintendo Switch Online, een individueel lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket of een familielidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket koopt, geef je Nintendo toestemming om je individuele lidmaatschap van Nintendo Switch Online aan te passen. Als onderdeel van deze aanpassing ontvang je een korting op basis van de resterende dagen van je individuele lidmaatschap van Nintendo Switch Online (€ 0,05/1 dag). De korting bedraagt maximaal de prijs van het lidmaatschap dat je koopt. Na je aankoop vervalt je bestaande lidmaatschap.

Als je een familielidmaatschap van Nintendo Switch Online hebt en een familielidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket koopt, geef je Nintendo toestemming om je familielidmaatschap van Nintendo Switch Online aan te passen. Als onderdeel van deze aanpassing ontvang je een korting op basis van de resterende dagen van je familielidmaatschap van Nintendo Switch Online (€ 0,09/1 dag). De korting bedraagt maximaal de prijs van het lidmaatschap dat je koopt. Na je aankoop vervalt je bestaande lidmaatschap.

Als je een individueel lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket hebt en een familielidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket koopt, geef je Nintendo toestemming om je individuele lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket aan te passen. Als onderdeel van deze aanpassing ontvang je een korting op basis van de resterende dagen van je individuele lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket (€ 0,10/1 dag). De korting bedraagt maximaal de prijs van het lidmaatschap dat je koopt. Na je aankoop vervalt je bestaande lidmaatschap.
Belangrijk lijkt me de zin "De korting bedraagt maximaal de prijs van het lidmaatschap dat je koopt. Na je aankoop vervalt je bestaande lidmaatschap." In principe zou ik vermoeden dat je redenering zou werken op die basis.

Bij het volledig omzetten van een individueel abonnement dat nog 365 dagen geldig is, geeft Nintendo je €18,25 euro korting op de aankoopprijs van het individuele abonnement met uitbreiding. Je kan dus nooit de volledige prijs van je jaarabonnement terugkrijgen.
Indien je twee jaar krediteert, zou het in theorie €36,5 korting (730*0.05 cent) worden op het abonnement van €39,99. Hier ga je nog 3,5 euro op moeten toeleggen bovenop de twee abonnementen.

Ik durf niet met 100% zekerheid zeggen of je theorie gaat werken, maar in principe lijkt dit te kunnen, dus je kan het altijd proberen ;) Als de prijs van je jaarabonnement laag genoeg is, kan het interessant zijn en bespaar je misschien een paar euro's.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:54
En dan rollen de credits van Links Awakening over mijn scherm. Ik heb er echt van genoten. Ik heb nog wel eens gedacht aan de versie op de Gameboy maar deze op de Switch is voor mij toch wel duidelijk de beste. Vroeger was dus niet alles beter ;-)

Ze hebben dit gewoon erg mooi gedaan. Voor mij een heerlijke remake. Los van de audiovisuele update vind ik de toevoeging van de dungeon maker ook leuk. Ook dat zorgt voor wat uren speelplezier en het kan ervoor zorgen dat je het spel nog eens oppakt. Al is het alleen al om even wat bosses achter elkaar te doen in een zelfgemaakte Dungeon.

Als je tijd vrij maakt om ook wat te zoeken naar heart pieces en voor de side quests te gaan dan heb je met dit spel toch wel makkelijk 20uur aan leuke gameplay. En dan is het ook wel weer leuk geweest. Spel probeert ook niet onnodig lang te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:01
MetalSonic schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 13:47:
En dan rollen de credits van Links Awakening over mijn scherm. Ik heb er echt van genoten. Ik heb nog wel eens gedacht aan de versie op de Gameboy maar deze op de Switch is voor mij toch wel duidelijk de beste. Vroeger was dus niet alles beter ;-)

Ze hebben dit gewoon erg mooi gedaan. Voor mij een heerlijke remake. Los van de audiovisuele update vind ik de toevoeging van de dungeon maker ook leuk. Ook dat zorgt voor wat uren speelplezier en het kan ervoor zorgen dat je het spel nog eens oppakt. Al is het alleen al om even wat bosses achter elkaar te doen in een zelfgemaakte Dungeon.

Als je tijd vrij maakt om ook wat te zoeken naar heart pieces en voor de side quests te gaan dan heb je met dit spel toch wel makkelijk 20uur aan leuke gameplay. En dan is het ook wel weer leuk geweest. Spel probeert ook niet onnodig lang te zijn.
Ik vond de overworld vaak erg random en de puzzels meer geluk dan logica. Verder leuke game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
Zodra hij wat ouder is Donkey Kong: tropical freeze en Yooka Laylee:The Impossible lair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mario Kart 8 Deluxe update 2.3.0 die uitkwam met Wave 4 heeft balance changes. De stats van bepaalde characters en kart onderdelen zijn verbeterd.

Mogelijk zie je nu minder Waluigi's tijdens het online racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joel22
Bintzak schreef op zondag 12 maart 2023 @ 10:19:
[...]

Zodra hij wat ouder is Donkey Kong: tropical freeze en Yooka Laylee:The Impossible lair.
Oei datziet er ook leuk uit 😊.
@t iedereen: bedankt voor alle adviezen. Binnenkort eerst voor mario 3d world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:08
L23 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:11:
Mario Kart 8 Deluxe update 2.3.0 die uitkwam met Wave 4 heeft balance changes. De stats van bepaalde characters en kart onderdelen zijn verbeterd.

Mogelijk zie je nu minder Waluigi's tijdens het online racen.
Is er ergens een overzicht met alle statistieken mbt coureurs, karts en banden?
En niet in het Japans.

Edit:
Vrij onoverzichtelijk, maar wel iets gevonden, voor een oudere versie.

[ Voor 14% gewijzigd door Megupe op 12-03-2023 15:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Megupe schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:03:
[...]

Is er ergens een overzicht met alle statistieken mbt coureurs, karts en banden?
En niet in het Japans.

Edit:
Vrij onoverzichtelijk, maar wel iets gevonden, voor een oudere versie.
https://mk8dxbuilder.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:45
evil_lemon schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:28:
[...]

Mee eens, en mijn neefje van 4 heeft veel meer lol met deze game dat met NSMBU. Als je echt een simpele platformer wil zou je ook nog naar yoshis crafted world kunnen kijken, die bevalt hem ook erg goed! Maar mario 3d world vind hij echt heel er leuk en ik merk ook dat hij er heel snel beter in wordt :)
Welke was gemakkelijker voor de kleine als ik vragen mag; 3D World of Yoshi's Crafted World? Demo van die laatste heb ik gespeeld met m'n dochter van 5 en dat gaat goed en werkt met z'n tweeën ook erg leuk. Van 3D World is helaas geen demo beschikbaar namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FabianNL schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:12:
[...]

Welke was gemakkelijker voor de kleine als ik vragen mag; 3D World of Yoshi's Crafted World? Demo van die laatste heb ik gespeeld met m'n dochter van 5 en dat gaat goed en werkt met z'n tweeën ook erg leuk. Van 3D World is helaas geen demo beschikbaar namelijk.
Yoshi’s Crafted World is makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
FabianNL schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:12:
[...]

Pfoe, lastige vraag, maar ik denk yoshi. Die heeft een soort easy mode waarbij het springen en zo wat meer vergevingsgezind is, en als hij iets echt lastig vindt of tijdens eindbazen kan zijn yoshi bij die van mij op de rug zitten, dan doe ik de controls en kan hij eventueel eieren schieten. Daarnaast wordt mario 3d world na een wereld of 2 wel een stukje lastiger, tot nu toe is dat bij yoshi minder zo (maar die speel ik alleen samen met hem, dus nog lang niet uitgespeeld). Maar in the end, zeker als je samen speelt, is allebei goed te doen, yoshi is iets toegankelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:38
Beste Tweakers,

Ik wil graag een Nintendo Switch OLED kopen om zo af en toe Mario Kart te spelen of Pokémon. Echter ondersteunt de OLED variant wel 4K maar wordt dit niet gebruikt, klopt dat?

Weet iemand of er dit jaar nog een nieuwe console vanuit Nintendo wordt gelanceerd? Ik kom diverse artikelen tegen..

Zouden jullie adviseren om nu nog een Switch OLED te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

turkeyhakan schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:16:
Beste Tweakers,

Ik wil graag een Nintendo Switch OLED kopen om zo af en toe Mario Kart te spelen of Pokémon. Echter ondersteunt de OLED variant wel 4K maar wordt dit niet gebruikt, klopt dat?

Weet iemand of er dit jaar nog een nieuwe console vanuit Nintendo wordt gelanceerd? Ik kom diverse artikelen tegen..

aangezien de rumor molen voor de switch pro of switch 2 elke week weer gevoed wordt met nieuwe onzin is er geen nieuws dus gewoon lekker kopen en nu spelen.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
turkeyhakan schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:16:
Beste Tweakers,

Het is niet bekend wanneer de volgende console komt. Artikelen zijn speculatie. Pas als Nintendo het aankondigt is het zeker.

Kijk welke games je nu aanspreken en baseer daar je aankoop op.
Lijkt mij in ieder geval nog steeds een interessante console, er zijn ontzettend veel games beschikbaar die ook de komende jaren nog steeds leuk zijn om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
NoTimeRemains schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:18:
[...]

aangezien de rumor molen voor de switch pro of switch 2 elke week weer gevoed wordt met nieuwe onzin is er geen nieuws dus gewoon lekker kopen en nu spelen.
Helemaal mee eens. Maar hoe zit het met de 4k ondersteuning? Aangezien ik eigenlijk geen gebruik ga maken van het OLED scherm, maar dedicated op een TV zal gamen.. en dat is een 4K TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
L23 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:20:
[...]

Het is niet bekend wanneer de volgende console komt. Artikelen zijn speculatie. Pas als Nintendo het aankondigt is het zeker.

Kijk welke games je nu aanspreken en baseer daar je aankoop op.
Lijkt mij in ieder geval nog steeds een interessante console, er zijn ontzettend veel games beschikbaar die ook de komende jaren nog steeds leuk zijn om te spelen.
Moet je bij Nintendo steeds van schijf wisselen of kun je ook games online aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
turkeyhakan schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:30:
[...]

Moet je bij Nintendo steeds van schijf wisselen of kun je ook games online aanschaffen?
Met een beetje googelen is deze informatie makkelijk te vinden. Je kan zowel fysiek als digitaal games aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
turkeyhakan schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:29:
[...]

Helemaal mee eens. Maar hoe zit het met de 4k ondersteuning? Aangezien ik eigenlijk geen gebruik ga maken van het OLED scherm, maar dedicated op een TV zal gamen.. en dat is een 4K TV.
Switch heeft geen 4k en als je toch niet handheld gaat, zou ik voor de 'gewone' variant gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:08
TomBraamhaar schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:33:
[...]

Switch heeft geen 4k en als je toch niet handheld gaat, zou ik voor de 'gewone' variant gaan.
Ja, dit. Oled is vrij zonde als je alleen docked speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Timothy3000 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:35:
[...]

Ja, dit. Oled is vrij zonde als je alleen docked speelt.
OLED variant heeft een utp aansluiting en een betere stand. En meer geheugen. Voor die paar tientjes extra..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
turkeyhakan schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:36:
[...]

OLED variant heeft een utp aansluiting en een betere stand. En meer geheugen. Voor die paar tientjes extra..
Als je alleen digitaal gaat spelen heb je aan die 64GB van het OLED model waarschijnlijk ook niet genoeg. (Tenzij je elke keer games gaat verwijderen en opnieuw downloaden). Dus waarschijnlijk moet je alsnog geld bijleggen voor een extra SD kaart. De stand ga je niet gebruiken en Wifi is prima.

Wanneer je hem 100% alleen aan je TV aansluit zou ik voor het originele model gaan en van het geld dat je bespaart een leuke game kopen. Beide ondersteunen overigens geen 4k.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:31
Raem schreef op maandag 13 maart 2023 @ 12:06:
[...]

Als je alleen digitaal gaat spelen heb je aan die 64GB van het OLED model waarschijnlijk ook niet genoeg. (Tenzij je elke keer games gaat verwijderen en opnieuw downloaden). Dus waarschijnlijk moet je alsnog geld bijleggen voor een extra SD kaart. De stand ga je niet gebruiken en Wifi is prima.

Wanneer je hem 100% alleen aan je TV aansluit zou ik voor het originele model gaan en van het geld dat je bespaart een leuke game kopen. Beide ondersteunen overigens geen 4k.
Eens, docked is de OLED overkill. Overigens ondersteunt de Switch dezelfde USB-LAN adapters als de WiiU en de Wii, en daar zijn inmiddels ook gewoon Gbit versies van - niet dat de Switch daar iets mee doet, maar toch. Dus als je echt liever bedraad internet dan kan dat gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
turkeyhakan schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:36:
[...]

Precies dat.En die witte is ook nog een heel nice om te zien. :)
En mocht er begin 2024 een opvolger komen dan zal de inruilwaarde ook nog wel oke zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:30
Seal64 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 08:54:
[...]

Eens, docked is de OLED overkill. Overigens ondersteunt de Switch dezelfde USB-LAN adapters als de WiiU en de Wii, en daar zijn inmiddels ook gewoon Gbit versies van - niet dat de Switch daar iets mee doet, maar toch. Dus als je echt liever bedraad internet dan kan dat gewoon.
Een USB-LAN adapter is ook niet gratis en heeft zeker niet iedereen standaard thuis liggen. Ik zou zelf altijd iedereen aanraden om voor de Oled te gaan, ook als speel je zelden tot nooit handheld. Het prijsverschil is nou niet echt enorm ofzo. Ik zag van de week de witte Oled voor € 325,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 09:45:
[...]

Een USB-LAN adapter is ook niet gratis en heeft zeker niet iedereen standaard thuis liggen. Ik zou zelf altijd iedereen aanraden om voor de Oled te gaan, ook als speel je zelden tot nooit handheld. Het prijsverschil is nou niet echt enorm ofzo. Ik zag van de week de witte Oled voor € 325,00.
Deel deze mening, ben al een paar maanden bang dat die van mij de geest gaat geven, maar wonder boven wonder doet hij het nog steeds (release model), en ook ik was van mening om dat gewoon een OLED te nemen als het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:31
Linksquest schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 10:16:
[...]

Deel deze mening, ben al een paar maanden bang dat die van mij de geest gaat geven, maar wonder boven wonder doet hij het nog steeds (release model), en ook ik was van mening om dat gewoon een OLED te nemen als het gebeurd.
Hey, idem bij mij zelf hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het is wel zo dat je aan een OLED weinig meerwaarde hebt als je hem nooit handheld gaat gebruiken. Hangt een beetje van je budget af, maar aan de andere kant, als die paar tientjes verschil maken weet ik niet of het überhaupt handig is om een Switch te gaan kopen...

En inderdaad, mijn launch model is ook vervangen door een OLED - de fan is gaar. Schijn je wel te kunnen vervangen, maar dan is zo'n OLED toch wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat de keuze tussen een “gewoon” model of een OLED betreft: ik vermoed dat er stiekem toch wel mensen zijn die vooral docked denken te gaan spelen, maar handheld modus ontdekken eenmaal ze een Switch hebben. Dan is de OLED wel een fijnere ervaring.

Of de prijs het verschil waard is, is natuurlijk subjectief :) maar een LAN adapter met de juiste chip kost denk ik ook al snel 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17-09 20:57
Ik denk dat als je geen OLED TV hebt, dat de keuze voor een OLED Switch altijd beter is dan voor een gewone Switch. Veel games zien er echt een stuk beter uit op het OLED scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:15
Vorige week
Ultra Street Fighter II The Final Challengers
Gekocht, stukje jeugdsentiment.
Samen met mijn zoontje gespeeld.
1e reactie was over de verouderde graphics maar dat bleek uiteindelijk wel mee te vallen.
Maar wat mij wel opvalt is dat cammy en akuma wel heel erg veel sterker/sneller lijken te zijn. Of ligt dat meer aan mij ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 09:45

JoeZuCK

_Fonz > all.

@L23 Waarschijnlijk zal Return to Monkey Island hier in EU ook gewoon door retailers verkocht worden. Bij Amazon.com kan je hem ook al pre ordenen. Voel me genaaid.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik meld me hier ook maar als terugkerende Nintendo gamer, heb zojuist een Switch OLED besteld na een afwezigheid sinds de Wii. Daarvoor wel alle Nintendo consoles gehad, maar de Wii U dus geskipt.

Om te beginnen Mario Kart 8 en Metroid Prime Remastered erbij gekocht, die laatste zorgde ervoor dat het weer bij me begon te kriebelen. En daarnaast merk ik dat ik de typische Playstation games een beetje beu aan het raken ben.

Was ook op zoek naar leuke couch co-op games, daar is op de Switch een hoop keuze in zag ik.

Volgende games die op het to-buy lijstje staan zijn Super Mario Odyssey, Zelda Breath of the Wild en Kirby & The Forgotten Land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeZuCK schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:48:
@L23 Waarschijnlijk zal Return to Monkey Island hier in EU ook gewoon door retailers verkocht worden. Bij Amazon.com kan je hem ook al pre ordenen. Voel me genaaid.
Het is vooralsnog wel alleen Amazon US, maar de verzendkosten zijn wel lager dan via LRG zelf lijkt het. Je kan via Amazon in ieder geval wachten met kopen tot dat het ook daadwerkelijk beschikbaar is. Of er een Europese release komt is afwachten, zou me niet verbazen als die ook tegen de zomer komt. Maar vooralsnog is het enkel de LRG release die ook te koop is via Amazon US.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SD5k schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:05:
Volgende games die op het to-buy lijstje staan zijn Super Mario Odyssey, Zelda Breath of the Wild en Kirby & The Forgotten Land.
Goede keuzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
SD5k schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:05:
Ik meld me hier ook maar als terugkerende Nintendo gamer, heb zojuist een Switch OLED besteld na een afwezigheid sinds de Wii. Daarvoor wel alle Nintendo consoles gehad, maar de Wii U dus geskipt.

Om te beginnen Mario Kart 8 en Metroid Prime Remastered erbij gekocht, die laatste zorgde ervoor dat het weer bij me begon te kriebelen. En daarnaast merk ik dat ik de typische Playstation games een beetje beu aan het raken ben.

Was ook op zoek naar leuke couch co-op games, daar is op de Switch een hoop keuze in zag ik.

Metroid Dread & Pikimin 3 Deluxe zijn ook toppers in hun genre.Er is genoeg moois op de Switch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

jori040 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:14:
[...]

Metroid Dread & Pikimin 3 Deluxe zijn ook toppers in hun genre.Er is genoeg moois op de Switch. :)
Metroid Dread komt er zeker ook nog, Super Metroid en Metroid Fusion heb ik beide ook gespeeld. 🙂

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nieuwe update voor de Game Boy, NES en SNES apps:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 21:07
Onze zoon speelt veel Fortnite, nu heb ik al een aantal bluetooth koptelefoons, echter werkt de voice-chat hier niet op.

Nu zag ik ik dat Steelseries een soort dongle heeft op basis van 2,4Ghz die voice-chat mogelijk maakt. Bestaat er ook een dongle voor mijn Bluetooth koptelefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zet dit even hier weg aangezien het met Nintendo te maken heeft. De Wii U eshop en 3DS eshop sluiten zeer binnenkort. Hier nog wat laatste tips van de ex-Nintendo Minute presentatoren voor ze verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:13:
Ik zet dit even hier weg aangezien het met Nintendo te maken heeft. De Wii U eshop en 3DS eshop sluiten zeer binnenkort. Hier nog wat laatste tips van de ex-Nintendo Minute presentatoren voor ze verdwijnen.

[YouTube: 5 Wii U eShop Games to Get Before they're gone FOREVER]

[YouTube: 10 Nintendo 3DS eShop games to get before they're gone FOREVER]
Zijn er geen Wii U en 3DS topics dan? Ben benieuwd hoe dat in de toekomst met de Switch gaat. Hopelijk ondersteunen ze dat wat langer. Op de Xbox kan ik nog steeds Xbox 360 games kopen en zelfs een aantal eerste generatie Xbox games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
L23 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:39:
[...]

Zijn er geen Wii U en 3DS topics dan? Ben benieuwd hoe dat in de toekomst met de Switch gaat. Hopelijk ondersteunen ze dat wat langer. Op de Xbox kan ik nog steeds Xbox 360 games kopen en zelfs een aantal eerste generatie Xbox games.
Jawel, daar heb ik het ook geplaatst, maar hier ook omdat die topics iets minder actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw splatfestijn voor april:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FrVGZG3XgAAjVzj?format=jpg&name=large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 11:32
L23 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:39:
[...]

Voor mij nog altijd de reden om zoveel mogelijk fysiek aan te schaffen. Nintendo heeft wat dat betreft niet zo'n goed track record en met bijna elk platform een nieuwe shop geintroduceerd. Zou wel mooi zijn als de huidige shop gewoon blijft bij de opvolger van de Switch en dat je de games die je al gekocht hebt gewoon weer kunt downloaden en spelen. Toch ook wel een reden dat er nu een Steam Deck naast de Switch ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
prutsger schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:16:
[...]

Voor mij nog altijd de reden om zoveel mogelijk fysiek aan te schaffen. Nintendo heeft wat dat betreft niet zo'n goed track record en met bijna elk platform een nieuwe shop geintroduceerd. Zou wel mooi zijn als de huidige shop gewoon blijft bij de opvolger van de Switch en dat je de games die je al gekocht hebt gewoon weer kunt downloaden en spelen. Toch ook wel een reden dat er nu een Steam Deck naast de Switch ligt.
Exact de reden waarom ze de Nintendo Online apps hebben, die porteren ze dadelijk gewoon over naar de Switch 2 en jij betaald er gewoon maandelijks/jaarlijks voor.
Ik heb dan toch liever de oude Eshops, kopen en bezitten zonder verplichte maandelijkse/jaarlijkse kosten.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutsger schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:16:
[...]

Afwachten. Ik ben heel benieuwd of hele online gebeuren mee gaat naar de opvolger van de Switch. Ik zou verwachten van wel. Maar inderdaad, we hebben het hier over Nintendo... Wel lijkt het me een slimme zet als ze het succes van de Switch, het aantal gebruikers, willen meenemen naar de opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 11:32
Redax schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:19:
[...]

Exact de reden waarom ze de Nintendo Online apps hebben, die porteren ze dadelijk gewoon over naar de Switch 2 en jij betaald er gewoon maandelijks/jaarlijks voor.
Ik heb dan toch liever de oude Eshops, kopen en bezitten zonder verplichte maandelijkse/jaarlijkse kosten.
Beide zijn niet ideaal. Ik heb nu een jaartje betaald voor een + abonnement maar ga hem niet verlengen. Ik maak toch te weinig gebruik van de games die in de Nintendo Online apps zitten. Zodra je dus stopt met een abonnement ben je je toegang kwijt.

Met de oude eshops heb je geen toegang meer tot games die je niet (meer) gedownload hebt op het moment dat Nintendo de stekker uit die shop trekt.

Met een fysieke aanschaf kan ik de game nog spelen zolang ik er nog werkende hardware voor heb. Zo heb ik nog een GameCube staan met Gameboy player (en nog een DS en een GameBoy Advance SP) met verschillende games, en die kan ik nog steeds spelen.

Op de Steam Deck koop ik dan wel sneller digitaal (kan zelfs niet anders) maar daar weet je gewoon dat games die je koopt je ook op een andere device (een pc bijv) kunt spelen. Games die ik 20 jaar geleden kocht speel ik nu op de SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
nu we er toch over hebben. ik zit ook nog met het dilemma fysiek vs digitaal. het voordeel van de switch tov van mijn ps5 is dat de spellen niet compleet op het sd-kaartje worden opgeslagen. hiermee kan ik enigzins ruimte besparen. de discs op de ps5 voelen nutteloos aan, want het spel wordt toch volledig op je ssd geinstalleerd.

maar het nadeel van de switch oled is dat de games te traag worden gedownload. althans, ik heb tot nu toe nog geen digitale aanschaf gedaan in de store, maar als ik zo naar de snelheid van de updates kijk, valt het me vies tegen. maar met mijn 1gbit verbinding kan ik de spellen weer snel op mijn ps5 zetten.

en hoe groot is een mario odyssey of een zelda als ik deze digitaal koop? (zal even straks opzoeken). hoeveel grote titels kan ik straks maximaal kwijt op mijn switch oled? ik heb eigenlijk geen zin in een geheugen uitbreiding. gaat spellen downloaden op de switch, sneller dan de updates? twijfels twijfels..

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 16-03-2023 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Farabi Is al een keer eerder gezegd, de grootte van een game is te vinden op de website en eShop.

Download snelheid kan wellicht sneller, maar de games zijn ook een stuk minder groot dan op de Xbox en Playstation, dus lijkt me geen probleem.

Je kan aardig wat games kwijt op het interne geheugen van de Switch OLED, maar verschilt per game. Je kan vrij goedkoop een SD kaartje kopen om je opslag aanzienlijk uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Disney Speedstorm early access start op 18 april.

Als deze game een beetje solid is, heeft Mario Kart een serieuze concurrent op de Switch.

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 16-03-2023 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Zeror Game is gratis te spelen met allemaal in-app aankopen zoals we kennen van de Asphalt racing games, beide Gameloft games. Ben benieuwd, zal qua basis wel goed zitten, Asphalt racing games zitten ook goed in elkaar. Maar op dat verdienmodel haak ik echt af. Asphalt 8: Airborne aardig wat uren gespeeld op de Apple TV en sindsdien kan ik geen Asphalt meer zien. Disney Speedstorm geef ik dan ook geen kans.

Zie op de website ook allemaal golden passes en tokens staan die je kan kopen. Ik betaal zelf liever eenmalig voor een game zoals bij Mario Kart het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Iemand ervaring met de controlel/joycon charging stand van de kruitvat? Er zijn twee extra joycons en een pro controller onderweg en ik wil ze graag altijd opgeladen hebben.

Deze stand is verreweg de goedkoopste die ik momenteel kan vinden.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wvNQL1f9/D73-B7008-D234-4993-8571-761697-F535-C2.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

barktus schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:24:
Iemand ervaring met de controlel/joycon charging stand van de kruitvat? Er zijn twee extra joycons en een pro controller onderweg en ik wil ze graag altijd opgeladen hebben.

Deze stand is verreweg de goedkoopste die ik momenteel kan vinden.

[Afbeelding]
Ik heb 'm. Joycons passen er prima in, maar de controller van het Kruidvat nota bene krijg ik er niet op geplugd _O- Een andere controller wel overigens. Nog geen lege controller gehad, dus lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleijn1985
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-09 14:23
Denk even leuk goldeneye te spelen op de switch, maar de besturing is echt /extreem/ drama :( niet speelbaar met een normale(officiele nintendo pro-) controller oef….geen zin om controls te gaan remappen ivm schakelen naar andere games met de kids….

dus eigenlijk ontkom je niet aan een n64 controller….die van nintendo is fors aan de prijs; zijn er redelijke 3rd party opties draadloos die werken met een switch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:45
kleijn1985 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:52:
Denk even leuk goldeneye te spelen op de switch, maar de besturing is echt /extreem/ drama :( niet speelbaar met een normale(officiele nintendo pro-) controller oef….geen zin om controls te gaan remappen ivm schakelen naar andere games met de kids….

dus eigenlijk ontkom je niet aan een n64 controller….die van nintendo is fors aan de prijs; zijn er redelijke 3rd party opties draadloos die werken met een switch?
Ik zou toch echt even 5 minuten de tijd nemen en de controllers remapen. Dan is het spel prima te spelen. Nog steeds niet zo soepel als moderne games, in mijn ogen, maar zeker goed te doen.

En bij het aanzetten van de Switch, vraagt ie automatisch om door te gaan met de custom instellingen of de controllers normaal te gebruiken. Met de kids hier dus ook nog problemen mee gehad.

Tekst en uitleg over het remapen, maar zo staan er nog 100 links op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Eric_Cantona schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:31:
[...]

Ik heb 'm. Joycons passen er prima in, maar de controller van het Kruidvat nota bene krijg ik er niet op geplugd _O- Een andere controller wel overigens. Nog geen lege controller gehad, dus lijkt te werken.
Thanks, precies wat ik wilde weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:00
Ik had mij geregistreerd voor de Zelda tears of kingdom collectors editie pre order te mogen bestellen op de my Nintendo store. Maar tot op heden niets gehad. Iemand die dit wel heeft kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 17:31
cooLopke schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 08:24:
Ik had mij geregistreerd voor de Zelda tears of kingdom collectors editie pre order te mogen bestellen op de my Nintendo store. Maar tot op heden niets gehad. Iemand die dit wel heeft kunnen doen?
Ik heb hem eenmaal dagen na aankondiging gepreordered bij CB.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cooLopke schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 08:24:
Ze hebben hier nog niks over gecommuniceerd nee.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
In de My Nintendo Store kan je 600 platina punten inwisselen voor een Game Boy-posterset. Poster van Metroid II: Return of Samus, Super Mario Land 2: 6 Golden Coins en The Legend of Zelda: Link's Awakening. De 3 posters zijn elk 70 x 50 cm. Verzendkosten zijn €2,99.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HwjttniV9-Fzhd6fVOzXIVT3qmo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xIvTaHdzwftzvsREgAYe8l4I.jpg?f=user_large

Ik heb ze net besteld samen met de Mario Kart 8 Deluxe-raamstickers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Vet, ik zou die van Link's Awakening wel willen hebben, maar heb nu al geen plaats meer ervoor, dus laat ze voor nu even voorbij gaan.

Pagina: 1 ... 201 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic