Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik heb niet helemaal opgelet en nooit content gekocht. Kan ik die extra circuits kopen in een eenmalige payment? Of is het een subscription, en vervallen ze dan weer?
Ben op vakantie en misschien is wat nieuws voor in de hangmat best geinig. Hoewel ik geen enorme fan ben van digital buys... ga je er hiervoor niet aan ontkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blomminator schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:22:
Ik heb niet helemaal opgelet en nooit content gekocht. Kan ik die extra circuits kopen in een eenmalige payment? Of is het een subscription, en vervallen ze dan weer?
Ben op vakantie en misschien is wat nieuws voor in de hangmat best geinig. Hoewel ik geen enorme fan ben van digital buys... ga je er hiervoor niet aan ontkomen.
Circuit Uitbreidingspas zit in het Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket abonnement, maar is ook gewoon los te koop. Met de pas heb je recht op alle set banen.

Maar staat allemaal in het filmpje.

[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 02-03-2023 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:25:
[...]

Circuit Uitbreidingspas zit in het Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket abonnement, maar is ook gewoon los te koop. Met de pas heb je recht op alle set banen.

Maar staat allemaal in het filmpje.
Ik kreeg die indruk al. Ik heb geen Switch Online en speel zelden. Dus ga dat ook niet afnemen. Maar een losse koop is wel leuk wellicht. Vind die circuitjes er erg leuk uitzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-09 15:44
Blomminator schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:49:
[...]

Ik kreeg die indruk al. Ik heb geen Switch Online en speel zelden. Dus ga dat ook niet afnemen. Maar een losse koop is wel leuk wellicht. Vind die circuitjes er erg leuk uitzien.
Er was een aanbieding ergens dat deze maar 20 EU kostte ergens geloof ik... En op zich, voor 48 banen als Wave 4 er is, is het wel waard in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:56:
[YouTube: Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas: Set 4 komt op 9 maart!]

9 maart al. Ik loop nog achter met de time trials van set 3 :P Banen zien er leuk uit en we kunnen deze keer racen door Amsterdam!
Je zegt "al", voor mij mag het tempo circuits wel wat een tandje hoger geschakeld worden, hoor :D Ze spreiden het over een goed jaar, als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RangedNeedles schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:59:
[...]

Je zegt "al", voor mij mag het tempo circuits wel wat een tandje hoger geschakeld worden, hoor :D Ze spreiden het over een goed jaar, als ik het goed heb.
Ja gaat mij inderdaad te snel. Met alle time trials verbeteren op 150CC en 200CC ben je wel even zoet. Dat ze het in totaal over twee jaar spreiden vind ik helemaal prima. We zien ook nieuwe banen uitgebracht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Locolau schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:59:
[...]

Er was een aanbieding ergens dat deze maar 20 EU kostte ergens geloof ik... En op zich, voor 48 banen als Wave 4 er is, is het wel waard in mijn ogen.
Per wave zijn er 8 banen. Als wave 4 uitkomt volgende week zitten we op 32 banen.

25 euro is het zeker waard. Buiten de eshop ook wel rond de 20 euro te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Er komt blijkbaar een Mar10 (Mario day) Switch bundel. Het is nog de vraag of die ook in europa/nederland te koop gaat zijn, maar het bevat de Nintendo Switch (niet-oled versie) met een mario game naar keuze.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 18:02:
[YouTube: MAR10 DAY Brings NEW Mario Movie Switch Bundle, eShop Sales, & More Celebrations!]

Er komt blijkbaar een Mar10 (Mario day) Switch bundel. Het is nog de vraag of die ook in europa/nederland te koop gaat zijn, maar het bevat de Nintendo Switch (niet-oled versie) met een mario game naar keuze.
Deze bundel was een-twee weken geleden geleaked vanuit een Franse winkel. Kans lijkt me dus groot van wel. In Frankrijk zou de prijs €269 zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Gelukkige verjaardag Nintendo Switch! Nog steeds mijn favoriete Nintendo console sinds Gamecube. Zes jaar geleden kreeg ik foto’s van een gearriveerde Switch console op mijn WhatsApp want ik zat in het buitenland en zou pas veel later ermee kunnen spelen…

Oh, en Metroid Fusion komt 9 maart op de GBA app voor de abonnees van het NSO uitbreidingspakket:

[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 03-03-2023 06:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 19:03
Yeah. Ik was de dagen voor release doodziek en dacht al de release te missen. Had netjes vrij gevraagd dag voor release en nog een week erna.

Wat voelde ik me gelukkig toen ik op de release toch 100 % weer was. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
JackAvery schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 06:41:
Gelukkige verjaardag Nintendo Switch! Nog steeds mijn favoriete Nintendo console sinds Gamecube. Zes jaar geleden kreeg ik foto’s van een gearriveerde Switch console op mijn WhatsApp want ik zat in het buitenland en zou pas veel later ermee kunnen spelen…

Oh, en Metroid Fusion komt 9 maart op de GBA app voor de abonnees van het NSO uitbreidingspakket:

[YouTube: Metroid Fusion - Game Boy Advance - Nintendo Switch Online]
6 jaar Breath of the Wild en het spel weet nog steeds te verbazen. Wat een game. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Yep. Ik ben nu met mijn 3e run bezig. 1e In 2017 uitgespeeld en ongeveer 50% completed. 2020/2021 2e Keer uitgespeeld en 100% completed. Nu bezig met master mode, maar helaas minder tijd beschikbaar. Denk dat ik TotK eerder 100% heb uitgespeeld. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:28
De Switch heeft voor mij voorgoed het consolegamen veranderd. Waar dat vroeger puur voor de TV was en "handheld" games onderweg. Speel ik nu als vertrouwd volle consolegames overal waar ik ga. (en amper nog op de TV)

Ik merk ook dat het gewoon moeilijk is voor mij om veel op de PS5 / XBSX te spelen omdat ik het niet meer gewend ben.

[ Voor 3% gewijzigd door ShadLink op 03-03-2023 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
ShadLink schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:05:
De Switch heeft voor mij voorgoed het consolegamen veranderd. Waar dat vroeger puur voor de TV was en "handheld" games onderweg. Speel ik nu als vertrouwd volle consolegames overal waar ik ga. (en amper nog op de TV)

Ik merk ook dat het gewoon moeilijk is voor mij om veel op de PS5 / XBSX te spelen omdat ik het niet meer gewend ben.
Vindt je de Switch echt een fijne handheld? :?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
Redax schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:12:
[...]

Vindt je de Switch echt een fijne handheld? :?
Ja. Absoluut. Helemaal de Switch OLED, door het scherm. En qua gewicht een stuk lichter dan bv de SteamDeck of andere "PC handhelds" (ONEXPLAYER bv). Het beste zou een Switch Lite met OLED scherm zijn, maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
ShadLink schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:14:
[...]

Ja. Absoluut. Helemaal de Switch OLED, door het scherm. En qua gewicht een stuk lichter dan bv de SteamDeck of andere "PC handhelds" (ONEXPLAYER bv). Het beste zou een Switch Lite met OLED scherm zijn, maar goed :)
Dat laatste zou ik nog wel kunnen inkomen. De Switch Lite voelt veel meer als een handheld IMO. Deze zou perfect zijn als men deze ook van een dock had voorzien. De reguliere Switch voelt voor mij toch wel erg fragiel.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb de Switch pas 5,5 jaar. De release wel meegekregen, maar kennelijk niet interessant genoeg om gelijk op release dag te kopen. Uiteindelijk in het eerste jaar gekocht op Black Friday met Super Mario Odyssey en Mario Kart 8 Deluxe. Inmiddels 40 fysieke games verder :p
Voor mij de favoriete Nintendo console sinds de Game Boy Advance en favoriete console in het algemeen. De jaren ervoor voornamelijk bezig met smartphone en tablet games, maar daar ben ik helemaal klaar mee.

Tja, smaken verschillen. Voor mij is de Switch OLED juist de betere handheld. Betere accuduur. Groter scherm. OLED scherm. Dat het fragiel zou zijn herken ik niet en ook geen problemen met vasthouden. Het kunnen docken is ook handig omdat ik zowel op de tv en handheld speel. Het makkelijk kunnen switchen is juist waarom de Switch nog steeds mijn favoriete console is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
Redax schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:16:
[...]

Dat laatste zou ik nog wel kunnen inkomen. De Switch Lite voelt veel meer als een handheld IMO. Deze zou perfect zijn als men deze ook van een dock had voorzien. De reguliere Switch voelt voor mij toch wel erg fragiel.
Daar merk ik zelf niets van, eerlijk gezegd. Maar ik heb dan ook geen kleine kinderen die er mee spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zoals eerder al aangekondigd kan er nu elke week gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game Metroid Prime Remastered. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke vrijdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 17 maart. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jd-v3Dn9xNnh89lrntABeKhS5fM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4IMqVmYuu8yhKlKkGLaRPSay.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook de SEGA Mega Drive Control Pad voor de Nintendo Switch is weer op voorraad in de My Nintendo Store. Eerder deze week kwam de Nintendo Entertainment System-controllers voor de Nintendo Switch op voorraad. Hopelijk binnenkort ook SNES en N64...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 23:08
ShadLink schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:05:

Ik vind gamen met een pro controller toch echt fijner dat de switch in de hand met de halve controllers aan het scherm.
Het is fijn dat het on the go kan, maar wat mij betreft is op groot scherm met controller fijner.
Onderweg is er niks wat er aan de switch kan tippen denk ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
Megupe schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:57:
[...]

Ik vind gamen met een pro controller toch echt fijner dat de switch in de hand met de halve controllers aan het scherm.
Het is fijn dat het on the go kan, maar wat mij betreft is op groot scherm met controller fijner.
Onderweg is er niks wat er aan de switch kan tippen denk ik ook.
Dat gevoel heb ik niet wanneer ik gewoon handheld speel, dan is het voor mij gewoon 1 grote controller. Ik speel wel bijna nooit tabletop, want dan is de controller idd erg klein.

Je kán ook de Hori Split pad pro proberen, wat meer overeenkomt met een halve Pro controller aan beide zijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:07
@L23
Ben je Metroid Prime al aan het spelen ?
Jij was dat toch die voor de fysieke versie zou gaan of heb ik het mis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:34:
@L23
Ben je Metroid Prime al aan het spelen ?
Jij was dat toch die voor de fysieke versie zou gaan of heb ik het mis ?
Ik ga het spel zeker een keer kopen, maar nog niet besteld. Iets teveel game aankopen de laatste tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
L23 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:46:
[...]

Ik ga het spel zeker een keer kopen, maar nog niet besteld. Iets teveel game aankopen de laatste tijd :P
Ha ha snap ik. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Vraag aan Switch online bezitters:Hoe ogen de GBA games op een groot scherm ?
Wil weer lid worden als Metroid Fusion er op staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Top. 1/3 van Minish Cap op TV gespeeld en ziet er echt prima uit. Ook door de gekozen art style natuurlijk.

Edit: typen gaat lekker ;)

[ Voor 6% gewijzigd door giantgiantus op 03-03-2023 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
giantgiantus schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:37:
[...]

Top. 1/3 van Minish Cap op TB gestreeld en ziet er echt prima uit. Ook door de gekozen art style natuurlijk.
Voelde 't lekker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Top. 1/3 van Minish Cap op TB gestreeld en ziet er echt prima uit. Ook door de gekozen art style natuurlijk.
Wat is een TB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
[...]

TB ? of bedoel je TV ?

Zou je een off-screen foto kunnen maken ?
Ben namelijk benieuwd. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door jori040 op 03-03-2023 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Laatst online: 08:18
JackAvery schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 06:41:

[YouTube: Metroid Fusion - Game Boy Advance - Nintendo Switch Online]
Tijd gaat snel, ben er nog steeds heel blij mee. Geweldige line-up van games ondertussen en er komt nog meer aan, de mogelijkheid om een flink aantal oude klassiekers via NSO te spelen, Nintendo heeft echt wel iets neergezet met de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:51:
[...]

TB ? of bedoel je TV ?

Zou je een off-screen foto kunnen maken ?
Ben namelijk benieuwd. ;)
Je verwacht een trilding :P Maar zal wel tv zijn.

En als je de aankondiging van GBA op NSO via Youtube op je tv kijkt, geeft dat geen goede indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Zo. Ik heb mijn switch Mario + Rabiës Sparks of Hope cadeau gedaan. Komt morgen binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
RollieBollie schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:49:
Zo. Ik heb mijn switch Mario + Rabiës Sparks of Hope cadeau gedaan. Komt morgen binnen.
Hondsdolheid cadeau krijgen lijkt me geen pretje... Je had nog geen Nintendo Switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Oeps. Bedoelde natuurlijk Rabbids. Telefoon maakte er rabiës van. En natuurlijk had ik al een switch. Die is nu 6 jaar. 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:08:
Oeps. Bedoelde natuurlijk Rabbids. Telefoon maakte er rabiës van. En natuurlijk had ik al een switch. Die is nu 6 jaar. 🤣
:P Welke editie heb je gekocht? De standaard versie of de Gold Edition?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik heb de gold editie gekocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
metroid prime (fysiek) binnen, wordt een heerlijk weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vandaag begonnen met Kirby’s Return To Dreamland Deluxe. Na elke stage heb je een bonus waarbij je dmv een catapult door wolken schiet. Ik heb net de eerste 2 levels gespeeld maar het is me nog niet duidelijk hoe je de hoogste/ beste bonus kan halen omdat de popup met instructies alleen aangeeft om op A te drukken. Kan iemand uitleggen hoe die bonus stage precies werkt? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 04-03-2023 14:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:37
Voor wie het nog niet wist. Celeste is te bestellen bij amazon dus op kaartje. https://www.amazon.nl/dp/B0BTDFYBNZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Yes. Mario + Rabbids is binnen. Savefile van de demo kan je niet via NSO Cloud Backup opslaan, maar zodra je de (fysieke) game start kan je de proloog skippen.

Helaas ben je de als je de demo hebt uitgespeeld al verder en het deel na de proloog zal je opnieuw spelen. De items die je tijdens de proloog had gevonden ben je door het skippen kwijt.

Ach ja. Dan maar volledig opnieuw beginnen. Zoveel tijd kost het nou ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Niet meer op deze Switch.

Ik verwacht dit najaar misschien nog een Metroid Prime 4 en dan houd het qua AAA games toch echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 18:02:
[YouTube: MAR10 DAY Brings NEW Mario Movie Switch Bundle, eShop Sales, & More Celebrations!]

Update: de Europese bundel bevat Mario Odyssey, je kan dus niet kiezen tussen de drie opties die je in de USA krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:41:
[...]

Update: de Europese bundel bevat Mario Odyssey, je kan dus niet kiezen tussen de drie opties die je in de USA krijgt.
Ja aparte keuze. Inmiddels ook al bij verschillende Nederlandse webshops te pre-orderen. Ik vind het op de rode Joy-cons na niet een bijzondere bundel, maar wellicht kijken nieuwe Switch eigenaren die net de Mario film hebben gezien daar anders tegen aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:59
Vandaag It Takes Two gekocht. Wow, wat een ontzettend leuk spel. We hebben echt dubbel gelegen.
Samen puzzelen, samenwerken, gekke humor. Heerlijk! Hier gaan we nog veel plezier aan beleven…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Laatst online: 08:18
jori040 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:49:
[...]

Niet meer op deze Switch.

Ik verwacht dit najaar misschien nog een Metroid Prime 4 en dan houd het qua AAA games toch echt op.
Ik weet niet, Nintendo kondigt tegenwoordig maar weinig ruim van te voren aan, ik verwacht rond de zomer iets van een Direct met games voor het najaar en misschien begin volgend jaar, dus ik verwacht dat er nog wel wat AAA games aan komen waar we het bestaan nog niet van weten.

Ik denk wel dat je gelijk hebt dat een nieuwe Mario niet op deze Switch uit zal komen. Ik verwacht dat Nintendo dat meer over een Bowser's Fury-boeg zal gooien (maar dan groter) en ik denk dat met de ontwikkeltijd die daarbij komt kijken, we nog wel 1-2 jaar verder zijn dan dat we nu zijn. Nu loopt de Switch nog best aardig wat betreft verkopen en dergelijke, maar ik verwacht dat zeker 2 jaar verder toch wel echt de limiet aan het pushen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Transportman
Vermoed dat Nintendo in het najaar grote Zelda DLC voor on in petto heeft.De grote Pokemon DLC staat ook al gepland dus verder denk ik dat ze met MP4 komen en misschien nog een soort van kleine[AA] game.

De grote vraag is of ze in tussentijd nog met MP 2 & 3 remaster komen.

Maar het zou ook goed kunnen dat MP4 niet meer op deze Switch komt.Je weet het met Nintendo maar nooit.

Pikmin 4:Hier heb ik enorm veel zin in.Misschien kijk ik hier nog wel meer naar uit dan de nieuwe Zelda[ben een beetje open-wereld moe]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:49
JackAvery schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:41:
[...]

Wat ik vreemd vind is dat Nintendo of America allang bekend heeft gemaakt welke Mario games in de aanbieding gaan (zowel fysiek als digitaal):
Save on Select Mario Games!: Celebrate the hero of the Mushroom Kingdom with two waves of savings on select Nintendo Switch games. The first half of the sale starts on March 10 (MAR10 Day!) at 12 a.m. PT and lasts until March 23 at 11:59 p.m. PT. It features deals on digital games and DLC featuring Mario and friends, including Mario Party Superstars, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Yoshi’s Crafted World and Luigi’s Mansion 3. The second wave of the sale runs from March 24 at 12 a.m. PT until April 7 at 11:59 p.m. PT. This sale includes savings on Mario Kart 8 Deluxe, Super Mario Odyssey, New Super Mario Bros. U Deluxe, Super Mario Maker 2 and Super Mario 3D World + Bowser’s Fury. Games on sale can be purchased directly in Nintendo eShop or on Nintendo.com at https://www.nintendo.com/store/sales-and-deals/#mar10-day.

Mario & Friends Retail Sale: From March 5 to March 11, fans will also be able to head to select retailers to save up to $20*** on select games featuring Mario and friends, including Mario Kart 8 Deluxe, Super Mario Odyssey, Super Mario Maker 2, Super Mario 3D World + Bowser’s Fury, Mario Party Superstars and many more. Additionally, fans can save $40 on the high-octane Mario Kart Live: Home Circuit!***
Maar hier in Europa is er nog geen woord gerept over eventuele aanbiedingen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@VirinR dit is elk jaar zo, Nintendo of Europe PR speelt hier gewoon minder uitdrukkelijk op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ach. De enige reden dat er tegenwoordig een Mario day is komt doordat er iemand in de USA heeft bedacht dat March 10 afgekort Mar10 is. Dus in de EU zou het dan 10Maa of 10Mar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
denk dat die eventuele nieuwe switch/nieuwe systeem pas einde dit jaar wordt aangekondigd. Eerst moeten ze nog flink van die nieuwe zelda systemen verkopen :P Als dat uberhaupt legitiem is he... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Die "geleakde/fake" zelda switch heeft symbolen erop staan die nog niet eerder waren getoond. Deze symbolen zijn pas getoond bij de bekendmaking van TotK LE. Ik denk daardoor dat we na de direct van komende donderdag nog 1 direct krijgen eind maart/begin april.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Afgelopen week heb ik mijn nieuwe 'draagbare dock' maar eens geprobeerd. Op basis van positieve reviews toch maar eens de gok gewaagd. Ik mag op vakantie graag de switch mee hebben om een spelletje te doen met m'n dochter (of zelf :+) en vaak kan je wel een HDMI-kabel bij de TV krijgen als je een huisje o.i.d. hebt.
Ik was er alleen wel erg klaar mee om de boel thuis altijd weer uit m'n dressoir te bouwen en bij thuiskomst weer netjes weg te werken.

Deze neemt amper ruimte in en werkt helemaal prima. Zelfs te gebruiken als connector voor laptop of telefoon. Het enige wat je zelf moet regelen is een HDMI-kabel en een serieuze USB-C-lader, maar die laatste heb je waarschijnlijk toch al mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A5v2kmHFAlCjHPPNnqDjdvqJ5XI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UhDSL4cMTMBSa9TetmBRlQlE.jpg?f=fotoalbum_large

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Gonadan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:53:
Afgelopen week heb ik mijn nieuwe 'draagbare dock' maar eens geprobeerd. Op basis van positieve reviews toch maar eens de gok gewaagd. Ik mag op vakantie graag de switch mee hebben om een spelletje te doen met m'n dochter (of zelf :+) en vaak kan je wel een HDMI-kabel bij de TV krijgen als je een huisje o.i.d. hebt.
Ik was er alleen wel erg klaar mee om de boel thuis altijd weer uit m'n dressoir te bouwen en bij thuiskomst weer netjes weg te werken.

Deze neemt amper ruimte in en werkt helemaal prima. Zelfs te gebruiken als connector voor laptop of telefoon. Het enige wat je zelf moet regelen is een HDMI-kabel en een serieuze USB-C-lader, maar die laatste heb je waarschijnlijk toch al mee.

[Afbeelding]
Welke is dit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Een tijdje terug gaf ik aan dat mijn switch opgestuurd moest worden omdat er speakerstof los liet, na slechts één week gebruik.

Lang verhaal kort: het reparatiecentrum zei dat ik de switch had laten vallen en het achterpaneel daardoor gebroken was. En dit daardoor buiten de garantie viel. Ik had de switch echter nooit laten vallen en ook foto's gemaakt van voor het opsturen.

Hiermee natuurlijk niet akkoord gegaan en de BCC aangegeven dat ik dan wel eens wil zien wat er aan de hand is. Het blijkt dat de geautoriseerde reparateur (Zes in Goes) slechts enkele mogelijkheden heeft om in te vullen met betrekking tot wat er aan de hand is. Behoorlijk bizar, want dit kost je als klant dus gewoon geld en daarnaast lijkt me geen enkele reparatie hetzelfde.

BCC kreeg daarna foto's in handen waarop geen enkele schade te zien was. Ze hebben meerdere malen navraag gedaan bij Zes maar deze hebben verzuimd reactie te geven. Uiteindelijk moest ik zelf 48 euro betalen aan Zes, die ik van BCC heb terug gekregen.

Lang verhaal kort: na wat druk zetten is BCC in actie gekomen en heeft het geheel netjes afgehandeld. Over de geautoriseerde reparateur ben ik echt niet te spreken.

Nu de switch terug is ben ik direct begonnen aan Super Mario Odyssey. Wat een game :*)

De vrouw afgelopen week Captain Toad adventure tracker cadeau gedaan. Daar stiekem toch ook al wat uurtjes inzitten :+

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena

[Afbeelding]
Welke Switch heb je? Ik lees namelijk in de reviews dat die niet zou werken met de OLED. Wel fijn klein om mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Serena schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:45:
[...]

Welke Switch heb je? Ik lees namelijk in de reviews dat die niet zou werken met de OLED. Wel fijn klein om mee te nemen.
Ik heb de originele. Ervaringen met de oled waren minder uitgesproken inderdaad, maar uit mijn hoofd was dat met name gedoe over de lader. Die moet volgens sommige reviews origineel zijn maar daar is niets van waar.

Ik zou het wel willen proberen voor je maar ken volgens mij niemand met een oled switch.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Gonadan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:23:
[...]

Ik heb de originele. Ervaringen met de oled waren minder uitgesproken inderdaad, maar uit mijn hoofd was dat met name gedoe over de lader. Die moet volgens sommige reviews origineel zijn maar daar is niets van waar.

Ik zou het wel willen proberen voor je maar ken volgens mij niemand met een oled switch.
Da’s jammer…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeZuCK schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 16:35:
@L23 Ja sorry Fangamer wbt Hollow Knight.

We zullen zien. Return to Monkey Island kost nu in totaal 57 euro.
Laatste dag om te pre-orderen. Heb je Return to Monkey Island besteld? Ik sla over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Niemand houd je tegen het te proberen hè? Retour is meestal vrij goed te doen met Amazon.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:24

NoTimeRemains

I know

Goeiemorgen wat is Metroid Prime Remastered een goede game zeg. De nostalgie raakte me erg hard, en ik moet zeggen dat ik sommige dingen zelfs na 21 jaar nog herinnerde... De MP Gamecube bundel was de eerste console die ik echt helemaal alleen kocht (zonder hulp van m'n ouders) en ik heb die kleine MP disk grijs gespeeld.
Maar wat een sfeer en de graphics zien er ook weer helemaal tof uit. Blij dat ik toch op de physical release heb gewacht.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

[Afbeelding]
Dit is top! Dankjewel, ik ga het gebruiken voor de TV beneden als ik daar even wil gamen! _/-\o_

[edit]:Met die connecter zelf er bij voor €27,99 wordt samen €49,63. Toch goedkoper dan een dock!

[ Voor 34% gewijzigd door Booth op 06-03-2023 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Booth check wel even je lader. Ik heb een Anker blokje wat voldoet aan de QC en PD standaarden, dat werkt prima. Je hebt ook mensen die het proberen met een goedkope lader zonder dat bekend is in hoeverre die aan standaarden voldoet, dan heb je geen garantie dat het werkt.

Tip: sluit alles aan op de dongle met stroom en TV aan, zet de switch aan en plug pas daarna de switch in. (staat ook in de uitleg)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:50

Tarin

Just plain weird.

[Afbeelding]
Ik heb een vergelijkbare form-factor, had destijds (in juli 2019) ook goede reviews - ik zie dat er later diverse negatieve reviews bij zijn gekomen - wellicht hebben ze wat veranderd en had ik geluk..
Ik vond het niet zo fijn de boel zo los te laten liggen, ook omdat de aansluiting in de switch wat losser is. Ik heb er uiteindelijk voor bij de 2e TV een dock bij geprint, maar daar staat inmiddels het dock van de OLED-switch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89GW2cb85d8wH8ngByS-QzwWfZA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PT9KG8etCNIueWi2zGImVmIv.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qrqB-hU7R0qQe3SFHlJZ4mDToxM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D0aNsDfxZ1lqbwsbI3ehoLgi.jpg?f=user_large

Maar ik zie dat jouw adapter een rechte plug heeft, dat maakt het wat lastiger een dock te knutselen. Wellicht helpt een 90° USB-C-adaptertje.

[ Voor 9% gewijzigd door Tarin op 06-03-2023 12:07 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Geen fans van de Genki Covert Dock?

Die gebruik ik als tweede dock en werkt prima. Hier gelinkt naar de nieuwere Covert Dock Mini, maar ik gebruik zelf de eerste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:50

Tarin

Just plain weird.

Zeror schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:59:
Geen fans van de Genki Covert Dock?

Die gebruik ik als tweede dock en werkt prima. Hier gelinkt naar de nieuwere Covert Dock Mini, maar ik gebruik zelf de eerste versie.
Dat ziet er nog beter uit. Wat me van mijn oplossing nog steeds een beetje tegen staat is een korte, stugge USB-C-kabel naar een dock, dan een stugge HDMI-kabel naar de TV en een relatief stugge kabel naar de lader, wat ervoor zorgt dat er redelijk wat druk op de relatief losse verbinding naar de Switch is - dat was destijds dacht ik ook een van de redenen dat mensen bang waren voor 'de verkeerde lader kan je Switch bricken.'

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Tarin schreef op maandag 6 maart 2023 @ 12:05:
[...]

Dat ziet er nog beter uit. Wat me van mijn oplossing nog steeds een beetje tegen staat is een korte, stugge USB-C-kabel naar een dock, dan een stugge HDMI-kabel naar de TV en een relatief stugge kabel naar de lader, wat ervoor zorgt dat er redelijk wat druk op de relatief losse verbinding naar de Switch is - dat was destijds dacht ik ook een van de redenen dat mensen bang waren voor 'de verkeerde lader kan je Switch bricken.'
Ik dacht dat het bricken meer te maken had met het ontbreken van de Power Delivery in USB-C kabels waarbij de Switch niet genoeg stroom kreeg en daardoor beschadigd kon raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Tarin bij mij is het echt bedoeld als reisdock, dus ook een plastic houder is mij al te veel ruimte om mee te nemen. Als ik thuis een tweede dock nodig zou hebben zou ik gewoon een officiële kopen.
Het tasje wat ik voor de switch gebruik heeft zo'n klittenbandding wat je als houder omhoog kan zetten. Die werkt prima om de switch wat vrij te houden qua ventilatie zonder dat de USB-connector in het gedrang komt.

Het bricken ging echt om het ontbreken van de juiste implementatie van de standaarden, zoals @Zeror ook al aangeeft. Vandaar dat ik daar gewoon een echte PD USB-C-lader voor gebruik. Die heb ik toch al voor mijn telefoons en laptop mee dus, kan dit ook prima.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 09:45

JoeZuCK

_Fonz > all.

L23 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:26:
[...]

Laatste dag om te pre-orderen. Heb je Return to Monkey Island besteld? Ik sla over.
Ik heb hem wel besteld. Toekomst zal uitwijzen of dit exclusief blijft voor LRG.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Vraagje: Kan je bij 1 maandlidmaatschap ook gebruik maken van de GBA games ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:33:
Vraagje: Kan je bij 1 maandlidmaatschap ook gebruik maken van de GBA games ?
Nee. Er is alleen een jaar abonnement van het NSO + Uitbreidingspakket.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86kkqeeWzAHvpg0NHfEpv72rAWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5XmH9nWVcifMZxne8DU2DNMC.jpg?f=fotoalbum_large

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Nice, hier ook :)

Btw, wat is dat rode ding onder bowser? is dat een darda baan? Dat stuk komt me zo bekend voor! :O

[ Voor 3% gewijzigd door sderooij op 06-03-2023 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
sderooij schreef op maandag 6 maart 2023 @ 20:40:
[...]

Nice, hier ook :)

Btw, wat is dat rode ding onder bowser? is dat een darda baan? Dat stuk komt me zo bekend voor! :O
Dat zijn Nerf-guns. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Haha awesome 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:59
Ik weet niet of deze al gedeeld waren, maar zag nieuwe screenshots van Tears of the Kingdom net op Twitter voorbij komen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 01:15:
Ik weet niet of deze al gedeeld waren, maar zag nieuwe screenshots van Tears of the Kingdom net op Twitter voorbij komen.

[Embed]

[Embed]
Dit zijn screenshots uit de laatste trailer :) maar ben ik het nu of is er iets meer anti-aliasing in vergelijking met Breath of The Wild? Misschien gewoon een bullshot….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
L23 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:57:
[...]

Nee. Er is alleen een jaar abonnement van het NSO + Uitbreidingspakket.
Wel hoor, alleen niet alle Old School games. Maar GameBoy, NES en SNES doen het gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Serena schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:30:
[...]

Wel hoor, alleen niet alle Old School games. Maar GameBoy, NES en SNES doen het gewoon.
De post van L23 ging dan ook over het uitbreidingspakket :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Yes. Dit is GOTY materiaal dankzij de unieke controller. In de begintijd van corona was die controller niet aan te slepen.
https://www.nintendo.nl/G...oilet-paper--2353558.html

[ Voor 27% gewijzigd door RollieBollie op 07-03-2023 10:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
RollieBollie schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:59:
Yes. Dit is GOTY materiaal dankzij de unieke controller. In de begintijd van corona was die controller niet aan te slepen.
https://www.nintendo.nl/G...oilet-paper--2353558.html
Ik vind het maar een schijtspel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Ik ben op zoek naar een pro controller voor de Switch. De pro controllers uit China kosten een fractie van de echte (daar staan geen logo's op) Maar ik zie op marktplaats dermate veel ongebruikte pro controllers staan voor pakweg de helft van de nieuwprijs. Zouden dit wel de echte zijn? De logo's staan er immers op. Of proberen ze daar gewoon de imitatie als echt te verkopen?

[ Voor 9% gewijzigd door barktus op 07-03-2023 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
barktus schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:41:
Ik ben op zoek naar een pro controller voor de Switch. De pro controllers uit China kosten een fractie van de echte (daar staan geen logo's op) Maar ik zie op marktplaats dermate veel ongebruikte pro controllers staan voor pakweg de helft van de nieuwprijs. Zouden dit wel de echte zijn? De logo's staan er immers op. Of proberen ze daar gewoon de imitatie als echt te verkopen?
Ze zijn moeilijk te onderscheiden. Bij de helft van de nieuwprijs en ongebruikt verwacht ik inderdaad imitaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

L23 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:59:
[...]

Ze zijn moeilijk te onderscheiden. Bij de helft van de nieuwprijs en ongebruikt verwacht ik inderdaad imitaties.
Dat vermoeden had ik zelf dus ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:34
L23 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:59:
[...]

Die zijn zeker fake, niemand gaat een gewild artikel voor veel minder aanbieden. Daarbij viel het me op dat het vaak dezelfde aanbieders zijn over een langere periode. Ze hebben dus steeds weer nieuwe voorraad. Je kunt nergens voor € 30,00 een echte Pro controller (en dan ook nog vaak de Limited Editions) kopen om door te verkopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HsujxtWNKGszXH9J7O34y3vMp8E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qoJT6gCICMCxQHfoP4UJOUei.jpg?f=fotoalbum_large

Komt ook retail uit in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:37
YES!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Hij is gaaf! 8) :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ABgCMxic5bt2ryhoEIWYQyDXsbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/piI2kCuk1ILwf7McYLDx94mm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Hoe hou je de camera vast? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
TomBraamhaar schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:28:
[...]

haha dat vroeg ik me ook af! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
TomBraamhaar schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:28:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wXjRXe4FgdeUHFrK_VgiRLiA55Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bDVRl2ruvyNqQQOl6o9ZeAPz.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerste trailer van The Mageseeker - nog een van de League of Legends spin-off games. Release is op 18 april. Lijkt goed geanimeerd voor een 2D top down actiegame. Misschien geen verrassing, Digital Suns vorige game was Moonlighter.

Edit: voor de League of Legends fans bestaat er een Collector’s Edition maar deze lijkt geen fysieke versie van de game te bevatten.

[ Voor 33% gewijzigd door JackAvery op 08-03-2023 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:59
Leuke game, heb hem via Game Pass gespeeld.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:33:
[...]

Leuke game, heb hem via Game Pass gespeeld.
Zelf ook kort uitgeprobeerd op Game Pass. Valt me op dat vrijwel alle indie games die ik op de Switch wil ook op Game Pass staan.
Pagina: 1 ... 200 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic