Een tijdje terug gaf ik aan dat mijn switch opgestuurd moest worden omdat er speakerstof los liet, na slechts één week gebruik.
Lang verhaal kort: het reparatiecentrum zei dat ik de switch had laten vallen en het achterpaneel daardoor gebroken was. En dit daardoor buiten de garantie viel. Ik had de switch echter nooit laten vallen en ook foto's gemaakt van voor het opsturen.
Hiermee natuurlijk niet akkoord gegaan en de BCC aangegeven dat ik dan wel eens wil zien wat er aan de hand is. Het blijkt dat de geautoriseerde reparateur (Zes in Goes) slechts enkele mogelijkheden heeft om in te vullen met betrekking tot wat er aan de hand is. Behoorlijk bizar, want dit kost je als klant dus gewoon geld en daarnaast lijkt me geen enkele reparatie hetzelfde.
BCC kreeg daarna foto's in handen waarop geen enkele schade te zien was. Ze hebben meerdere malen navraag gedaan bij Zes maar deze hebben verzuimd reactie te geven. Uiteindelijk moest ik zelf 48 euro betalen aan Zes, die ik van BCC heb terug gekregen.
Lang verhaal kort: na wat druk zetten is BCC in actie gekomen en heeft het geheel netjes afgehandeld. Over de geautoriseerde reparateur ben ik echt niet te spreken.
Nu de switch terug is ben ik direct begonnen aan Super Mario Odyssey. Wat een game
De vrouw afgelopen week Captain Toad adventure tracker cadeau gedaan. Daar stiekem toch ook al wat uurtjes inzitten
My middle finger salutes you.