Zou fijn zijn als ze ook even laten weten wat die nieuwe game mode nou precies inhoud.Sj0eRdJuH schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:29:
[...]
Release date is bekend en staat op 2 maart
[YouTube: The Tower of Doooom DLC - Release Date Trailer (Mario + Sparks Rabbids Sparks of Hope)]
Mijn jongste speelt met enige regelmaat op de switch Fall Guys. Ik heb hem de afgelopen week niet gehoord over problemen. Alleen maar over de nieuwe pakjes die hij heeft verzameld.Jan_V schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:16:
Zijn er hier meer mensen die last hebben om Fall Guys te spelen op de Switch?
Wij merkten deze week op dat het spel prima opstart, maar wanneer er daadwerkelijk wordt ingelogd, de game crashed en we naar het Switch home scherm worden gestuurd.
Op de Xbox werkt alles nog prima.
Er is toch geen NSO abonnement voor nodig? Toevallig is die 3 weken geleden ook afgelopen en heb die nog niet verlengd.
Waar we in het verleden wel alst van hadden, is dat wanneer Fall Guys actief blijft zodra je de Switch in sleep mode zet. De Switch crasht nadat je de Switch weer aanzet en het spel probeert op te starten. De regel is om nu Fall Guys volledig af te sluiten voordat de Switch naar speel mode gaat. Daarna geen problemen meer gehad.
Bedankt voor de antwoorden.
Ik ga het spel vanmiddag verwijderen & opnieuw installeren, wellicht dat dit helpt.
Ik ga het spel vanmiddag verwijderen & opnieuw installeren, wellicht dat dit helpt.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Met de release van Kirby's Return to Dream Land Deluxe kan er elke week gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke vrijdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 24 maart. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.
:strip_exif()/f/image/KWcyT6x33JY8m1nqDD8gJpOn.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja, herkenbaar probleem! De oplossing voor mij was het spel verwijderen en weer opnieuw downloaden. Alle gegevens worden gewoon bewaard, dus je logt ook automatisch weer in. Kost alleen wat tijd.Jan_V schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:16:
Zijn er hier meer mensen die last hebben om Fall Guys te spelen op de Switch?
Wij merkten deze week op dat het spel prima opstart, maar wanneer er daadwerkelijk wordt ingelogd, de game crashed en we naar het Switch home scherm worden gestuurd.
Op de Xbox werkt alles nog prima.
Er is toch geen NSO abonnement voor nodig? Toevallig is die 3 weken geleden ook afgelopen en heb die nog niet verlengd.
Opnieuw installeren heeft geholpen!HappyPinguin schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:38:
[...]
Ja, herkenbaar probleem! De oplossing voor mij was het spel verwijderen en weer opnieuw downloaden. Alle gegevens worden gewoon bewaard, dus je logt ook automatisch weer in. Kost alleen wat tijd.
Ik hoor nu de Fall Guys geluiden door het huis 😅
Mario + Rabbids 2 wint weer een award: https://www.nintendolife....s-sequel-wins-family-goty
En terecht!
En terecht!
Ik weet niet of er hier mensen de remaster van Tales of Symphonia gevolgd hebben, maar specifiek met de Switch versie blijken er een hoop problemen zijn - wat tot verschillende negatieve reviews geleid heeft. Er zijn o.a. een hoop grafische bugs, de laadtijden zijn niet wat ze geweest zijn en de framerate is zelfs niet altijd een stabiele 30 FPS.
Bandai Namco erkent vandaag deze issues in een reeks Tweets. Ze werken aan een patch.
Als ik even vrij vertaal:
En als ik dan toch nieuws aan het posten ben:
Nintendo bevestigt vandaag dat ze niet aanwezig zullen zijn op E3, zo rapporteert GamesBeat:
Bandai Namco erkent vandaag deze issues in een reeks Tweets. Ze werken aan een patch.
(tweet 1 van 3)【お詫びとご案内 1/3】
— テイルズチャンネル+ (@tales_ch) 24 februari 2023
Nintendo Switch™版「テイルズ オブ シンフォニア リマスター」をプレイいただき、ありがとうございます。
現在発売中の本製品版にて、ゲームプレイの問題になる事象を確認しております。
現在、修正に向けて調査を開始しております。
Als ik even vrij vertaal:
(1/3) Dank je wel om de Nintendo Switch editie van Tales of Symphinia Remastered te spelen. We bevestigen dat er problemen zijn in de gameplay van het product dat vandaag te koop is. We onderzoeken momenteel een fix.
(2/3) We zullen jullie op de hoogte houden van toekomste updates zodra er meer informatie bekend is. Dit zal op deze account bekend gemaakt worden. Dank je wel voor jullie geduld.
Wij verontschuldigen ons voor het door ons veroorzaakte ongemak.
(3/3) Als je vragen hebt over "Tales of Symphonia Remastered", contacteer ons dan a.u.b. via het onderstaande formulier.
En als ik dan toch nieuws aan het posten ben:
Nintendo bevestigt vandaag dat ze niet aanwezig zullen zijn op E3, zo rapporteert GamesBeat:
The company said in its statement, “We approach our involvement in any event on a case-by-case basis and are always considering various ways to engage with our fans. Since this year’s E3 show didn’t fit into our plans, we have made the decision to not participate. However, we have been and continue to be a strong supporter of the ESA and E3.”
[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 24-02-2023 18:28 ]
Ik heb online iemand gevonden die ook iemand zocht om It Takes Two te spelen, hij heeft de volledige game, dus via de friendpass kan ik het spelen. Echt superleuke game, best moeilijk nog en raad hem nogmaals iedereen aan!
Ben benieuwd waar het verhaal ons allemaal gaat brengen.
Enorme aanrader, zelf op de PS5 met de vrouw gespeeld.Locolau schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 23:30:
Ik heb online iemand gevonden die ook iemand zocht om It Takes Two te spelen, hij heeft de volledige game, dus via de friendpass kan ik het spelen. Echt superleuke game, best moeilijk nog en raad hem nogmaals iedereen aan!
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
Hmmm, friendspass klinkt leuk. Is dat game gerelateerd?
Ik kom al niet goed uit het familielidmaatschap.
Wij hebben twee Switches (op twee verschillende adressen) waar 4 Nintendo ID’s gebruik van maken met een familielidmaatschap.
Nu willen we een 3e aanschaffen voor een derde adres en gebruik maken van het familielidmaatschap.
Nu viel mij op dat als het hoofd systeem gebruikt wordt de andere geen spellen kan spelen. Kan dit verholpen worden om per Switch een familielidmaatschap af te sluiten en elkaars games gebruiken?
Van de 4 Nintendo ID’s zijn er twee nog kinders accounts, worden dit automatisch normale accounts of moet ik dat aanpassen in de instellingen? Ben bang dat alle spel gegevens verdwijnen zoals ik de uitleg op de site van Nintendo lees.
Wij hebben twee Switches (op twee verschillende adressen) waar 4 Nintendo ID’s gebruik van maken met een familielidmaatschap.
Nu willen we een 3e aanschaffen voor een derde adres en gebruik maken van het familielidmaatschap.
Nu viel mij op dat als het hoofd systeem gebruikt wordt de andere geen spellen kan spelen. Kan dit verholpen worden om per Switch een familielidmaatschap af te sluiten en elkaars games gebruiken?
Van de 4 Nintendo ID’s zijn er twee nog kinders accounts, worden dit automatisch normale accounts of moet ik dat aanpassen in de instellingen? Ben bang dat alle spel gegevens verdwijnen zoals ik de uitleg op de site van Nintendo lees.
[ Voor 20% gewijzigd door Dagg op 25-02-2023 17:53 ]
Friendpass waar Locolau het over heeft is iets wat de game It Takes Two aanbiedt om met een vriend de game co-op te spelen als maar 1 iemand de game bezit.Dagg schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 17:51:
Hmmm, friendspass klinkt leuk. Is dat game gerelateerd?
Familielidmaatschap NSO is voor online en andere NSO features. Hoofdsysteem en games delen heeft verder niks met het familielidmaatschap te maken.
Ik ben op zoek naar twee “normale” controllers beetje zoals de playstations controllers voor de switch. Zijn die er waarbij je die gewoon kan gebruiken ipv switch joy stick?
We spelen nu mario kart en hebben van die kunststof controller houders. Dat werkt al fijner maar niet optimaal.
We spelen nu mario kart en hebben van die kunststof controller houders. Dat werkt al fijner maar niet optimaal.
De Nintendo Pro Controller heb je nodig, normaal gesproken 69 euro:crimby schreef op zondag 26 februari 2023 @ 09:12:
Ik ben op zoek naar twee “normale” controllers beetje zoals de playstations controllers voor de switch. Zijn die er waarbij je die gewoon kan gebruiken ipv switch joy stick?
uitvoering: Nintendo Switch Pro Controller Zwart
Scherp, dank! Ik was het idee van hoofdsysteem en slave vergeten, ik duik er weer even in.L23 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:00:
[...]
Friendpass waar Locolau het over heeft is iets wat de game It Takes Two aanbiedt om met een vriend de game co-op te spelen als maar 1 iemand de game bezit.
Familielidmaatschap NSO is voor online en andere NSO features. Hoofdsysteem en games delen heeft verder niks met het familielidmaatschap te maken.
Mario + Rabbids krijgt datum: De 1e DLC die op 2 maart verschijnt is alleen voor de season pass-bezitters.De volgende DLC gaat wel los verkrijgbaar zijn.
Kijk het ff af wat die 1e DLC nou precies gaat zijn.
Ja dat was bekend. Ga je de season pass ooit nog kopen of koop je de DLC liever los? Ik koop uiteindelijk wel een keer de season pass, maar waarschijnlijk pas als Rayman DLC uit is.jori040 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:11:
Mario + Rabbids krijgt datum: De 1e DLC die op 2 maart verschijnt is alleen voor de season pass-bezitters.De volgende DLC gaat wel los verkrijgbaar zijn.
/f/image/Huy103AVpJiTFcUcDqQLGOyJ.webp?f=fotoalbum_large)
Als die Tower of Doom DLC tof gaat zijn dan ga ik de season pass kopen.Ik weet alleen niet wat die 1e DLC nou precies gaat inhouden.L23 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:19:
[...]
Ja dat was bekend. Ga je de season pass ooit nog kopen of koop je de DLC liever los? Ik koop uiteindelijk wel een keer de season pass, maar waarschijnlijk pas als Rayman DLC uit is.
[Afbeelding]
Ik vermoed dat bestaande gebieden een soort van extra uitdaging gaan krijgen.Gebieden moeten dan in een toren gaan plaats vinden of zo iets.
Season pass exclusive:Ja idd heb ik naast gekeken
[ Voor 12% gewijzigd door jori040 op 26-02-2023 10:32 ]
Ik zat het ook al op toe zoeken, maar niemand weet hetjori040 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:25:
[...]
Als die Tower of Doom DLC tof gaat zijn dan ga ik de season pass kopen.Ik weet alleen niet wat die 1e DLC nou precies gaat inhouden.
Season Pass van Sparks of Hope is wel een stuk duurder dan die van Kingdom Battle. 30 euro inplaats van 20 euro. Die van Kingdom Battle wel de volle mep voor betaald, maar toen was Donkey Kong Adventure ook al uit en het was het waard.
Volgens mij mis ik een mooie tussenstap? Je gebruikt nu een enkele Joy-con in een soort kunststof controller houder? Of gaat het hier om een setje Joy-cons? Anders is één extra setje Joy-cons of een normale Pro Controller al voldoende?crimby schreef op zondag 26 februari 2023 @ 09:12:
Er zijn enorm veel controllers op de markt die op de Nintendo Switch werken. Persoonlijk raad ik meestal de Pro Controller of 8Bitdo controllers aan, maar het is maar wat je nodig hebt en wat je wilt betalen. Wat voor onderzoek heb je zelf al gedaan?crimby schreef op zondag 26 februari 2023 @ 09:12:
Dan weet je idd wat je koopt.Scheelt dat ik in de store nog 10 tegoed heb staan.L23 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:35:
[...]
Ik zat het ook al op toe zoeken, maar niemand weet het
Season Pass van Sparks of Hope is wel een stuk duurder dan die van Kingdom Battle. 30 euro inplaats van 20 euro. Die van Kingdom Battle wel de volle mep voor betaald, maar toen was Donkey Kong Adventure ook al uit en het was het waard.
Ik raad ook de Pro-controller[van Nintendo zelf] aan.Kost wat maar dan heb je wel de beste controller.crimby schreef op zondag 26 februari 2023 @ 09:12:
Ik begrijp nog niet hoe je momenteel op de Switch Mario Kart aan het spelen bent, maar je kan inderdaad met 2 Pro Controllers spelen. Iets meer onderzoek doen en duidelijker je probleem omschrijven maakt het wel makkelijker om te helpen.crimby schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:57:
@L23 @JackAvery @jori040 thanks! We kunnen dus met 2 pro controller spelen? Dat zou echt een verademing zijn.
Eerlijk gezegd weinig onderzoek gedaan, ben totaal niet thuis in Nintendo. Zelf altijd op de PS5 maar mijn vrouw is nintendo fan.
Ja, dat is prima mogelijk. Werkt hetzelfde als met de 2 joycons in een grip, maar dan ergonomisch fijner.crimby schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:57:
@L23 @JackAvery @jori040 thanks! We kunnen dus met 2 pro controller spelen? Dat zou echt een verademing zijn.
Eerlijk gezegd weinig onderzoek gedaan, ben totaal niet thuis in Nintendo. Zelf altijd op de PS5 maar mijn vrouw is nintendo fan.
70 euro is veel geld voor een controller, maar het is inderdaad een fijne en ligt vergelijkbaar in de hand als die van de Xbox en Playstation.
Wij hebben er 'maar' eentje, want de keren dat er een tweede speler is om coop te spelen kunnen we op 1 hand tellen. Maar als de tweede persoon er regelmatig is, dan is een tweede Pro controller wel aan te raden.
Je kunt ook een 8bitdo adapter kopen, dan kun je met je ps5 controller spelen op de switch. Let dan wel op: één controller per adapter. Dus je hebt dan één pro controller en één 8bitdo adapter nodig, of twee 8bitdo adapters. Voor de ps5 controllers heb je de zwarte adapter nodig, deze: https://www.bol.com/nl/nl...adapter/9300000071590501/crimby schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:50:
@L23 precies zoals @Jan_V aangeeft :-) dus met joycons in een grip. We gaan eens naar de pro controllers kijken want dat is wel interessant. Thanks!
Je kan ook prima 'pro' controllers kopen bij de Kruidvat, scheelt een stuk ik prijs en heb er al ruim 2 jaar plezier van twee. Destijds via AliExpress gekocht toen dat nog goedkoop kon zonder import en belastingen. Dit model is dat: https://www.kruidvat.nl/k...nintendo-switch/p/5559625 (hebben ze ook wel in sommige winkels, even zoeken).crimby schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:50:
@L23 precies zoals @Jan_V aangeeft :-) dus met joycons in een grip. We gaan eens naar de pro controllers kijken want dat is wel interessant. Thanks!
@Infidel666 @Locolau thanks! Ook ideale opties en scheelt nog best veel geld! Eens kijken hier bij de kruidvat :-)
Het is maar wat je verwachtingen zijn, welke features je graag ondersteund ziet etc. Een Pro controller heeft bvb een batterijduur van 4-5x zo lang als die Aliexpress controller, ondersteunt HD Rumble, NFC, ...
Net ff in het dorp gekeken en ze hadden er nog 1, dus meteen even meegenomen en zo eens testen! €15,- is een leuk prijsjeLocolau schreef op zondag 26 februari 2023 @ 15:20:
[...]
Je kan ook prima 'pro' controllers kopen bij de Kruidvat, scheelt een stuk ik prijs en heb er al ruim 2 jaar plezier van twee. Destijds via AliExpress gekocht toen dat nog goedkoop kon zonder import en belastingen. Dit model is dat: https://www.kruidvat.nl/k...nintendo-switch/p/5559625 (hebben ze ook wel in sommige winkels, even zoeken).
Zelda Breath of the Wild met uitbreidingspas op de cartridge is weer beschikbaar op Amazon Japan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ingn91WhnPm6MGqH91ni7Wrl.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ingn91WhnPm6MGqH91ni7Wrl.jpg?f=user_large)
Het lijkt er op dat er een nieuwe druk heeft plaats gevonden, zou moeten lukken om deze volgende maand in de winkel te vinden.virofi schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:08:
[...]
Oehhhhh ik ben volgende maand in Tokyo. Hopen dat die dan nog te vinden is!
Ondanks de 20% toeslag door verzendkosten, valt de prijs mee (omdat de yen zo laag staat).L23 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:27:
Zelda Breath of the Wild met uitbreidingspas op de cartridge is weer beschikbaar op Amazon Japan.
[Afbeelding]
Mag ik vragen hoe je dit kunt bestellen? Krijg de site niet vertaald..Jake schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:34:
[...]
Ondanks de 20% toeslag door verzendkosten, valt de prijs mee (omdat de yen zo laag staat).
Er staat naast de zoekbalk een Japans vlaggetje, daar kan je het als het goed is op Engels zetten.Pepppie schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:36:
[...]
Mag ik vragen hoe je dit kunt bestellen? Krijg de site niet vertaald..
Deze versie is alleen in japan te krijgen? Geen amerikaanse versie van?L23 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:27:
[Afbeelding]
[...]
Het lijkt er op dat er een nieuwe druk heeft plaats gevonden, zou moeten lukken om deze volgende maand in de winkel te vinden.
Nee, alleen een Japanse en een Koreaanse bestaan van deze versie.Ryatzu schreef op zondag 26 februari 2023 @ 20:01:
[...]
Deze versie is alleen in japan te krijgen? Geen amerikaanse versie van?
Maar in-game toch wel op Engels te zetten?L23 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 20:02:
[...]
Nee, alleen een Japanse en een Koreaanse bestaan van deze versie.
Deze kan met mijn account niet naar NL verstuurd worden.L23 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:27:
[Afbeelding]
[...]
Het lijkt er op dat er een nieuwe druk heeft plaats gevonden, zou moeten lukken om deze volgende maand in de winkel te vinden.
Ja.Pepppie schreef op zondag 26 februari 2023 @ 20:05:
[...]
Maar in-game toch wel op Engels te zetten?
Save files van je EU/ NL uitgave is compatible met deze release
[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 26-02-2023 20:07 ]
Ik raak in de war... Je vraagt eerst hoe de Japanse Amazon website in het Engels gezet kan worden, daar gaf ik antwoord op.Pepppie schreef op zondag 26 februari 2023 @ 20:05:
[...]
Maar in-game toch wel op Engels te zetten?
De Japanse game Breath of the Wild is gewoon in het Engels speelbaar.
Edit: Ah, ik ben goed in de war
De Japanse en Koreaanse versie zijn ook hetzelfde, alleen heeft de Koreaanse versie de Engelse titel op het doosje en cartridge staan. Daardoor is deze iets meer gewild.
[ Voor 21% gewijzigd door L23 op 26-02-2023 20:16 ]
@Ike. zorg ervoor dat de verkoper zeker Amazon.co.jp is en geen third-party
Apart, ik heb het met een impulsaankoop gekocht... Zag wel dat je de game maar 1 keer kan bestellen. Geen idee wat de reden dan is, maar geeft hier gewoon aan dat het naar Nederland verstuurd kan worden.Ike. schreef op zondag 26 februari 2023 @ 20:07:
Deze kan met mijn account niet naar NL verstuurd worden.
[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 26-02-2023 22:46 ]
Vet! Bedankt voor de tip! Ik ga proberen hem te vinden, vlieg half maart naar Japan.L23 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:27:
[Afbeelding]
[...]
Ik ben heel benieuwd naar deze Pokémon Presents, helaas kan ik hem niet live kijken omdat ik tot half 5 moet werken. Baalde echt toen ik de tijd zag, want juist hier keek ik heel erg naar uit!
Ik hoop toch iets van de volgende dingen te gaan zien:
Ik hoop toch iets van de volgende dingen te gaan zien:
- Een remake of nieuwe Pokémon game.
- Gameboy en GBA games naar de emulator.
- DLC voor Scarlet en Violet
- DLC voor Legends
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ben nog nieuw in de wereld van de Switch, maar heb wel de Pro controller aangeschaft (In de aanbieding bij de Duitse MM)JackAvery schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:48:
Het is maar wat je verwachtingen zijn, welke features je graag ondersteund ziet etc. Een Pro controller heeft bvb een batterijduur van 4-5x zo lang als die Aliexpress controller, ondersteunt HD Rumble, NFC, ...
Overwoog de Kruidvat controller voor als er eens iemand op bezoek komt, fijner dan de losse Joy-Cons.
Maar wat mij triggerde… NFC? HD Rumble? Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Edit: En as we speak liep mijn partner in het Kruidvat en nam deze mee. Voor erbij lijken ze me prima!
:strip_exif()/f/image/duJtz0SXnjFWn0eYFukBebwf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Serena op 27-02-2023 09:47 ]
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
NFC is om extra dingen te krijgen in bepaalde spellen met de Amibo figuurtjes.Serena schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:34:
[...]
Ik ben nog nieuw in de wereld van de Switch, maar heb wel de Pro controller aangeschaft (In de aanbieding bij de Duitse MM)
Overwoog de Kruidvat controller voor als er eens iemand op bezoek komt, fijner dan de losse Joy-Cons.
HD Rumble is een betere vorm van rumble. Daarom zou ik zelf nooit een andere controller kopen dan een Pro Controller. Zonde als een spel HD Rumble goed ondersteund, zoals Mario Odyssey, en het dan met een gewone trilmotor spelen. Maar voor erbij, als tweede controller prima.
[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 27-02-2023 09:49 ]
Helemaal duidelijk! Heb nog geen Amiibo figuurtjes, volgens mij heb ik nog geen spellen die dat ondersteunen. (Heb ook geen idee wat de functie is overigens) Maar denk dat die er beslist ooit nog wel gaat komen…L23 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:48:
[...]
NFC is om extra dingen te krijgen in bepaalde spellen met de Amibo figuurtjes.
HD Rumble is een betere vorm van rumble. Daarom zou ik zelf nooit een andere controller kopen dan een Pro Controller. Zonde als een spel HD Rumble goed ondersteund, zoals Mario Odyssey, en het dan met een gewone trilmotor spelen. Maar voor erbij, als tweede controller prima.
Uiteraard speel ik zelf met de Pro. De Kruidvat versie is voor bezoek of zo, prima om te karten denk ik.
Vanmiddag om 15.00u de Pokemon Presents.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als je MarioKart hebt, heb je al een game die Amiibo ondersteund (om outfits voor Mii karakters te unlocken)Serena schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:54:
[...]
Helemaal duidelijk! Heb nog geen Amiibo figuurtjes, volgens mij heb ik nog geen spellen die dat ondersteunen. (Heb ook geen idee wat de functie is overigens) Maar denk dat die er beslist ooit nog wel gaat komen…![]()
Uiteraard speel ik zelf met de Pro. De Kruidvat versie is voor bezoek of zo, prima om te karten denk ik.
A Nice, voor die prijs inderdaad niet verkeerd, had ik dat geweten dan had ik gisteren er ook voor gekeken, de controller van mijn dochter, een Hori, begint na 4 jaar toch na te laten, nu al 3x opnieuw moeten verbinden en accu is extreem snel leeg.Serena schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:34:
[...]
Ik ben nog nieuw in de wereld van de Switch, maar heb wel de Pro controller aangeschaft (In de aanbieding bij de Duitse MM)
Edit: En as we speak liep mijn partner in het Kruidvat en nam deze mee. Voor erbij lijken ze me prima!
[Afbeelding]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Vorig jaar met verhuizen onze Pro controller kwijt geraakt, echter mis ik hem af en toe wel.
Alleen is die flink in prijs gestegen, ooit voor 60 gekocht en nu kost die 90 euro.
En beperkt verkrijgbaar...
Alleen is die flink in prijs gestegen, ooit voor 60 gekocht en nu kost die 90 euro.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Jup, ik was ook van plan ‘m te gaan halen, maar voorlopig toch nog maar even niet. Ik ga eerst de 8Bitdo Pro 2 proberen, hopelijk bevalt die goed.Mars18 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:58:
Vorig jaar met verhuizen onze Pro controller kwijt geraakt, echter mis ik hem af en toe wel.
90 euro is het in ieder geval niet waard. Maar zie dat alleen Mediamarkt en Nedgame het verkopen momenteel. Zou gewoon even wachten tot er weer voorraad is bij andere winkels.
Als je enkel pro controllers vindt, raad ik aan ergens anders te zoekenMars18 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:58:
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 27-02-2023 11:34 ]
Hoor ik goede dingen over, maar zelf nog geen ervaring mee. Zie bepaalde reviewers hem vaker gebruiken.Stefan22 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:00:
[...]
Jup, ik was ook van plan ‘m te gaan halen, maar voorlopig toch nog maar even niet. Ik ga eerst de 8Bitdo Pro 2 proberen, hopelijk bevalt die goed.
Mocht je in de buurt van de grens wonen. MediaMarkt Duitsland, deze week gekocht voor € 62,-.Mars18 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:58:
Helaas nietSerena schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:30:
[...]
Mocht je in de buurt van de grens wonen. MediaMarkt Duitsland, deze week gekocht voor € 62,-.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ze zijn zelfs een keer voor €45,00 per stuk (alleen de zwarte/grijze) van de hand gegaan. Ik zit hier ook al enige tijd op te wachten, maar de huidige prijzen zijn echt hoog en ze zijn slecht op voorraad.Mars18 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:58:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Maar deze kan 40 uur werken... Ik wil echt niet meer naar om de dag opladen.Mars18 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:58:
Hopelijk kun je lokaal (ga stad of dorp in) ergens nog een controller vinden.
Voor de liefhebbers, hier kan je straks de live stream volgen voor Pokémon Presents:
Lets go!
Lets go!
[ Voor 56% gewijzigd door G_Dragon op 27-02-2023 14:36 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ToyChamp: € 69,99Mars18 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:58:
De nieuwe 8bitDo Ultimate controller is ook zeer interessant FYI. Bevat hall sensor joysticks!Stefan22 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:00:
[...]
Jup, ik was ook van plan ‘m te gaan halen, maar voorlopig toch nog maar even niet. Ik ga eerst de 8Bitdo Pro 2 proberen, hopelijk bevalt die goed.
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 27-02-2023 14:53 ]
Nieuws uit Pokemon Presents van vandaag:
• Voor de Pokemon TCG fans komt er een Classic luxe set uit later dit jaar.
• Pokemon Concierge, een nieuwe Pokemon animated serie in ontwikkeling bij Netflix.
• Pokemon Cafe Remix wordt geupdate met Scarlet/Violet Pokemon
• Pokemon Masters update
• Pokemon Sleep komt later dit jaar uit.
• Pokemon GO Plus+ accessoire komt en werkt met Pokemon Sleep
• Pokemon Scarlet/Violet nieuwe Paradox pokemon
• Pokemon GO en Pokemon Scarlet/Violet kunnen nu geconnect worden om o.a. Gimmighoul te bemachtigen
• Pokemon Scarlet/Violet DLC The Hidden Treasure of Area Zero. The Teal Mask (part 1) en Indigo Mask (part 2)
• Voor de Pokemon TCG fans komt er een Classic luxe set uit later dit jaar.
• Pokemon Concierge, een nieuwe Pokemon animated serie in ontwikkeling bij Netflix.
• Pokemon Cafe Remix wordt geupdate met Scarlet/Violet Pokemon
• Pokemon Masters update
• Pokemon Sleep komt later dit jaar uit.
• Pokemon GO Plus+ accessoire komt en werkt met Pokemon Sleep
• Pokemon Scarlet/Violet nieuwe Paradox pokemon
• Pokemon GO en Pokemon Scarlet/Violet kunnen nu geconnect worden om o.a. Gimmighoul te bemachtigen
• Pokemon Scarlet/Violet DLC The Hidden Treasure of Area Zero. The Teal Mask (part 1) en Indigo Mask (part 2)
[ Voor 112% gewijzigd door Zeror op 27-02-2023 15:25 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Pokémon Sleep, hmm.. benieuwd wat dit gaat zijn
Slaapverwekkend...G_Dragon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:16:
gewoon snorlax die in de weg ligtG_Dragon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:16:
HelaasL23 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:27:
Lol, geen nieuwe NSO Game Boy games.
Erg teleurstellende Pokémon Presents als je het mij vraagt..
Ja, die had ik echt wel verwacht eigenlijk.L23 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:27:
Lol, geen nieuwe NSO Game Boy games.
Blijft apart bedrijf. Zie het juist ook wel gebeuren dat ze deze games niet toevoegen. Maar wel apart dat ze dan een teaser utibrengen met de Game Boy muziek van de 1e generatie Pokemon games.Zeror schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:30:
[...]
Ja, die had ik echt wel verwacht eigenlijk.
Het zou mij ook niks verbazen als dit dan teasen via een blogpost ofzo. Het zou erg dom zijn van Nintendo/Pokemon hier helemaal niks mee te doen.L23 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:31:
[...]
Blijft apart bedrijf. Zie het juist ook wel gebeuren dat ze deze games niet toevoegen. Maar wel apart dat ze dan een teaser utibrengen met de Game Boy muziek van de 1e generatie Pokemon games.
Dan ken je GameFreak nog niet, zij deden al moeilijk over de 3DS VC - en pas na veel tijd zijn de GB/GBC Pokémon games daar op uitgebracht. Ik acht de kans klein dat de mainline Pokémon games ooit op NSO komen.Zeror schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:30:
[...]
Ja, die had ik echt wel verwacht eigenlijk.
De Pokémon Presents was ongeveer exact wat ik verwacht had. DLC voor Violet en Scarlet (enige Pokémon games dit jaar op de Switch) en wat mobile rommel.
[ Voor 17% gewijzigd door ShadLink op 27-02-2023 15:39 ]
De dlc voor Pokémon Scarlet & Violet
The Pokemon Company bedoel je? GameFreak moet gewoon luisteren naar de TPC en Nintendo is weer aandeelhouder van. Dus uiteindelijk blijft het toch een beslissing van Nintendo zelf.ShadLink schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:35:
[...]
Dan ken je GameFreak nog niet, zij deden al moeilijk over de 3DS VC - en pas na veel tijd zijn de GB/GBC Pokémon games daar op uitgebracht. Ik acht de kans klein dat de mainline Pokémon games ooit op NSO komen.
TPC is 33% Nintendo, 33% GameFreak en 33% Creatures inc. En GameFreak is echt geen fan van VC, Creatures Inc. gaat niet over de games, dus is het Nintendo vs GameFreak. En als Nintendo graag Pokémon games verkoopt... luisteren ze naar wat GF zegt.Zeror schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:39:
[...]
The Pokemon Company bedoel je? GameFreak moet gewoon luisteren naar de TPC en Nintendo is weer aandeelhouder van. Dus uiteindelijk blijft het toch een beslissing van Nintendo zelf.
Onthoud hier, GameFreak is géén first party Nintendo studio.
[ Voor 5% gewijzigd door ShadLink op 27-02-2023 15:42 ]
Dus geen Home ondersteuning voor SV aangekondigd (of ik moet het gemist hebben), twee nieuwe Poké die je enkel kan bemachtigen via de buggy raids (of is de nieuwe patch al uit?) en DLC eind dit jaar.
Hmm oké, niet onmiddellijk een reden om 'm opnieuw op te starten dus
Hmm oké, niet onmiddellijk een reden om 'm opnieuw op te starten dus
Je hebt het gemistRangedNeedles schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:12:
Dus geen Home ondersteuning voor SV aangekondigd (of ik moet het gemist hebben),
Ik heb deze zin iets te letterlijk genomen. Ik dacht dat enkel Go en SV onderling 'mons konden uitwisselen, maar daarom niet per se via HomeZeror schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:09:
Die teaser was misschien hiervoor: https://www.nintendolife....e-for-stream-and-downloadL23 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:31:
[...]
Blijft apart bedrijf. Zie het juist ook wel gebeuren dat ze deze games niet toevoegen. Maar wel apart dat ze dan een teaser utibrengen met de Game Boy muziek van de 1e generatie Pokemon games.
Japan en Azië hebben toegang tot de red/blue/green soundtrack via een website.
Het team achter Scarlet/Violet: "Een patch om de performance te polijsten? Nee joh, te veel moeite, laten we de wereld gewoon wat leger maken zodat de game hopelijk minder crasht. Oja, koop onze DLC voor €35, meer dan we voor de DLC van SwSh vroegen. Of dat wel beter zal draaien? Wat denk je zelf?"
[ Voor 21% gewijzigd door Aryawn op 27-02-2023 18:46 ]
Wij hadden ze alle 2, maar mijn dochter heeft hem niet eens uitgespeeld en dat was echt voor het eerst, de vrouw en ik hebben hem wel uitgespeeld, maar hebben beide exemplaren uit eindelijk weer verkocht. Dochter heeft zich inmiddels Shield gekocht en is die nu het spelen, ze geeft aan daar meer plezier aan te beleven.Aryawn schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:44:
Het team achter Scarlet/Violet: "Een patch om de performance te polijsten? Nee joh, te veel moeite, laten we de wereld gewoon wat leger maken zodat de game hopelijk minder crasht. Oja, koop onze DLC voor €35, meer dan we voor de DLC van SwSh vroegen. Of dat wel beter zal draaien? Wat denk je zelf?"
Slechtste geval via de eigen irritante site (pc versie)van Nintendo.
https://store.nintendo.nl...roller-000000000002510466
Wel nog 69.99. of je moet 74.99 voor de platoon 3 versie willen uitgeven.
AnimeAdicted
Nintendo Entertainment System-controllers voor de Nintendo Switch weer op voorraad in de My Nintendo Store. Hopelijk binnenkort ook weer andere NSO controllers op voorraad.
Elke keer wil ik ze aanschaffen, maar hoor zoveel slechte dingen mbt batterij duur ... iemand daar ervaring mee?L23 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:40:
Nintendo Entertainment System-controllers voor de Nintendo Switch weer op voorraad in de My Nintendo Store. Hopelijk binnenkort ook weer andere NSO controllers op voorraad.
Alleen ervaring met de SNES controller. Die gebruikt dezelfde accu die in een Joy-con zit. Valt me op dat deze sneller leeg is dan een Joy-con, maar verder prima controller. Maar dat vind ik sowieso het nadeel van Nintendo controllers, je kan ze niet uitzetten en ze lopen allemaal langzaam leeg. En in het geval van een NES of SNES controller is dat een controller die je niet zo vaak gebruikt, als je het dan wil gebruiken is de controller vaak leeg.sderooij schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:22:
[...]
Elke keer wil ik ze aanschaffen, maar hoor zoveel slechte dingen mbt batterij duur ... iemand daar ervaring mee?
Precies, zit die nes en snes classics nog te vaak te spelen met de joycons of pro controller. Die snes controller gebruik ik alleen voor mario kart op de snesL23 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:28:
[...]
Alleen ervaring met de SNES controller. Die gebruikt dezelfde accu die in een Joy-con zit. Valt me op dat deze sneller leeg is dan een Joy-con, maar verder prima controller. Maar dat vind ik sowieso het nadeel van Nintendo controllers, je kan ze niet uitzetten en ze lopen allemaal langzaam leeg. En in het geval van een NES of SNES controller is dat een controller die je niet zo vaak gebruikt, als je het dan wil gebruiken is de controller vaak leeg.
Japanse trailer voor Mario + Rabbids 2 - Tower of Doom DLC. 90% is ook in het Engels. Lijkt er zeer sterk op dat dit een soort Rogue-like modus wordt waarbij meerdere randomly generated levels achter elkaar volgen? Nu geen tijd om de Japanse begeleidende tekst te vertalen.
Lijkt erop dat er geen nieuwe vijanden zijn toegevoegd. Jammer, ik ben bijna klaar met de story, na 30 uur vind ik het nu best saai worden omdat er maar weinig variantie in de vijanden is.JackAvery schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 06:37:
[YouTube: マリオ+ラビッツ ギャラクシーバトル アドベンチャーパック 追加コンテンツ第2弾 トレーラー]
Japanse trailer voor Mario + Rabbids 2 - Tower of Doom DLC. 90% is ook in het Engels. Lijkt er zeer sterk op dat dit een soort Rogue-like modus wordt waarbij meerdere randomly generated levels achter elkaar volgen? Nu geen tijd om de Japanse begeleidende tekst te vertalen.
Er is nu ook een Demo beschikbaar van Mario + Rabbids Sparks of Hope.
Nu ook op de Nederlandse pagina.JackAvery schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 06:37:
[YouTube: マリオ+ラビッツ ギャラクシーバトル アドベンチャーパック 追加コンテンツ第2弾 トレーラー]
De gevechten veranderen inderdaad elke keer. En als je de top bereikt kan je overnieuw beginnen en zwaardere expedities ontgrendelen.
[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 02-03-2023 11:11 ]
Ben nog met een andere game bezig maar deze DLC wil ik zeker spelen.Deze game is sowieso geweldig!L23 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:03:
[...]
Nu ook op de Nederlandse pagina.
[YouTube: Mario + Rabbids Sparks of Hope – Tower of Doooom (Nintendo Switch)]
De gevechten veranderen inderdaad elke keer. En als je de top bereikt kan je overnieuw beginnen en zwaardere expedities ontgrendelen.
9 maart al. Ik loop nog achter met de time trials van set 3
[ Voor 35% gewijzigd door L23 op 02-03-2023 15:59 ]
Serieus wie verzint die nederlandse baannaam. Afslag AmsterdamL23 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:56:
[YouTube: Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas: Set 4 komt op 9 maart!]
9 maart al. Ik loop nog achter met de time trials van set 3. Banen zien er leuk uit en we kunnen deze keer racen door Amsterdam.

Waarschijnlijk een klap van de molen.Zeror schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:59:
[...]
Serieus wie verzint die nederlandse baannaam. Afslag Amsterdam![]()
In het Engels heet het Tour Amsterdam Drift. Dat klinkt beter
[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 02-03-2023 16:02 ]
Denk het ja. Zal nog weleens een klomp tegen zn harses gooien.L23 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:00:
[...]
Waarschijnlijk een klap van de molen.
In het Engels heet het Tour Amsterdam Drift. Dat klinkt beter
Nintendo gebruikt sinds enkele weken ChatGPT voor vertalingen.
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic