Ik heb een tijdje geleden Tetris Effect:Connected gekocht toen hij voor de halve prijs in de aanbieding was, en hoewel ik het de eerste keer een beetje aan de drukke kant vond, is hij toch wel erg gaaf. Vanmiddag de Journey Mode op Expert uitgespeeld (als losse levels, niet aan een stuk door - dat gaat me denk ik nooit lukken). Soms zijn de beeldeffecten een beetje te nadrukkelijk aanwezig (waardoor je de volgende Tetromino niet goed herkent) maar meestal voegt het toch wel wat toe.
Sommige levels vond ik persoonlijk wat minder geslaagd, maar muziek is toch een kwestie van smaak.
Vervolgens heb ik even de Gameboy-Tetris in de Gameboy Player geschoven - aie, da's andere koek. De Tetromino kunnen draaien en schuiven terwijl hij al beneden is? Dat ging vroeger duidelijk niet..
Maar ik kan het nog wel
.
Sommige levels vond ik persoonlijk wat minder geslaagd, maar muziek is toch een kwestie van smaak.
Vervolgens heb ik even de Gameboy-Tetris in de Gameboy Player geschoven - aie, da's andere koek. De Tetromino kunnen draaien en schuiven terwijl hij al beneden is? Dat ging vroeger duidelijk niet..
Maar ik kan het nog wel
/f/image/MsedDgfGYAGsIiDyOQALt6aM.png?f=fotoalbum_large)
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN