Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:19

Tarin

Just plain weird.

Ik heb een tijdje geleden Tetris Effect:Connected gekocht toen hij voor de halve prijs in de aanbieding was, en hoewel ik het de eerste keer een beetje aan de drukke kant vond, is hij toch wel erg gaaf. Vanmiddag de Journey Mode op Expert uitgespeeld (als losse levels, niet aan een stuk door - dat gaat me denk ik nooit lukken). Soms zijn de beeldeffecten een beetje te nadrukkelijk aanwezig (waardoor je de volgende Tetromino niet goed herkent) maar meestal voegt het toch wel wat toe.
Sommige levels vond ik persoonlijk wat minder geslaagd, maar muziek is toch een kwestie van smaak.

Vervolgens heb ik even de Gameboy-Tetris in de Gameboy Player geschoven - aie, da's andere koek. De Tetromino kunnen draaien en schuiven terwijl hij al beneden is? Dat ging vroeger duidelijk niet..

Maar ik kan het nog wel ;).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uueVPNTp7LftIXURtCRQrnMTXC8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MsedDgfGYAGsIiDyOQALt6aM.png?f=fotoalbum_large

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarin schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:41:
Vervolgens heb ik even de Gameboy-Tetris in de Gameboy Player geschoven - aie, da's andere koek. De Tetromino kunnen draaien en schuiven terwijl hij al beneden is? Dat ging vroeger duidelijk niet..

Maar ik kan het nog wel ;).

[Afbeelding]
Als ik terugga naar de oude Tetris, mis ik de moderne features als T-spins en holds... 😅

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is nog een aantal dagen te vroeg voor de volgende Nintendo Direct, maar hier is alvast een nieuwe aankondiging. Verrassend orignele actiegame die ik niet kende en enkele jaren geleden op Apple Arcade verscheen:

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 06-02-2023 20:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het is weer zover: de financiële resultaten van Nintendos kerstkwartaal zijn publiek. Nu geen tijd voor een uitgebreide post maar ik geef al wat highlights:

8,22 miljoen consoles verkocht tussen oktober en eind december 2022 (4,16m OLED; 1,08m Lite; 2,99m gewone Switch). LTD staat nu op ruim 122 miljoen verkochte Switch consoles waardoor het de PS4 inhaalt en de derde meest verkochte game console op deze planeet wordt.

In totaal zijn er op Switch nu 994 miljoen games verkocht.

Pokémon Scarlet/Violet wordt de snelst verkopende Pokémon game ooit met 20,61 miljoen verscheepte games in de zes weken sinds launch. Sell-through is 18,2m.

Meer software updates:
  • Mario Kart 8 Deluxe - 52.00M (+3.59M)
  • Animal Crossing: New Horizons - 41.59M (+1.42M)
  • Super Smash Bros. Ultimate - 30.44M (+910K)
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 29.00M (+1.21M)
  • Pokémon Sword and Shield - 25.68M (+310K)
  • Super Mario Odyssey - 25.21M (+810K)
  • Pokémon Scarlet and Violet - 20.61M
  • Super Mario Party - 18.79M (+440K)
  • Ring Fit Adventure - 15.22M (+350K)
  • Pokemon: Let's Go! - 15.07M (+260K)
  • Pokémon Legends: Arceus - 14.63M (+720K)
  • Luigi’s Mansion 3 - 12.44M (+1.01M since March 31, 2022)
  • Super Mario 3D World + Bowser’s Fury - 10.82M (+1.39M since March 31, 2022)
  • Splatoon 3 - 10.13M (+2.23M)
  • Mario Party Superstars - 9.38M (+1.31M since September 30, 2022)
  • Nintendo Switch Sports - 8.61M (+2.46M)
  • Kirby and the Forgotten Land - 6.12M (+850K)
  • Mario Strikers: Battle League - 2.47M (+300K)
  • Xenoblade Chronicles 3 - 1.81M (+90K)
  • Bayonetta 3 - 1.04M
(met dank aan de lijst op FamiBoards)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
JackAvery schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:47:
Pokémon Scarlet/Violet wordt de snelst verkopende Pokémon game ooit met 20,61 miljoen verscheepte games in de zes weken sinds launch. Sell-through is 18,2m.
  • Pokémon Sword and Shield - 25.68M (+310K)
  • Pokémon Scarlet and Violet - 20.61M
  • Pokemon: Let's Go! - 15.07M (+260K)
  • Pokémon Legends: Arceus - 14.63M (+720K)
(met dank aan de lijst op FamiBoards)
Echt zo gek :D Ik vind die sandwichsimulator echt maar niets. Was maanden aan het wachten tot het eindelijk 18 november was, en nu ligt de game hier te verstoffen. Ik zou nog eerder Sword & Shield opnieuw oppakken dan Scarlet & Violet.

Ik hoor 'n beetje hetzelfde hier in het dedicated topic op GoT, maar een verkoop blijft natuurlijk wel 'n verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@RangedNeedles grappig want de mensen die ik ken met de game (ik heb m niet) vinden deze net veel beter dan Sword/Shield ondanks de minpunten.

Smaken/prioriteiten verschillen?

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 07-02-2023 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
JackAvery schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:02:
@RangedNeedles grappig want de mensen die ik ken met de game (ik heb m niet) vinden deze net veel beter dan Sword/Shield ondanks de minpunten.

Smaken/prioriteiten verschillen?
Dat sowieso.

Ik vond het een redelijk spel, maar je merkt dat het gerushed is en dat niet alleen vanwege de matige graphics (vergeleken met S&S en Arceus) en framerate (waar ik last van krijg, 2de game in meer dan 10 jaar die dit doet bij mij).

Probleem is ook dat ze dingen eruit hebben gehaald die de oude games wel hadden, dat vind ik persoonlijk erger dan het bovenstaande.

Maar smaken zullen verschillen, de verkopen geven de Pokémon Company en Gamefreak in ieder geval een signal af dat de games verkopen ongeacht de staat.

Maar goed, het is niet anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
8 februari een nieuwe Nintendo Direct! Om 23:00 uur. 40 minuten aan nieuws over games die in de eerste helft van 2023 uitkomen.

[ Voor 54% gewijzigd door L23 op 07-02-2023 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07
Whoaa, 40 minuten. Dat is veel!! Kan niet wachten om de 43 jrpg's, 16 vage japanse shitgames en 3 toppers te kunnen zien :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Hopelijk 39 minuten Tears of the Kingdom!

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Advance Wars is het enige waar ik om geef in die direct.

Want Zelda of Metroid komen er wel in huis, maar Advance Wars werd gewoon onnodig uitgesteld.

Voor de rest zie ik het wel, VNs of JRPGs die ik speel tref ik zo goed als nooit in een grote direct, maar ik ben zoals gewoonlijk benieuwd naar wat wij verder wel zullen krijgen, en wanneer.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 07-02-2023 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker negatief hier :p ik verwacht wel een aantal leuke verrassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of de Game Boy Advance wordt toegevoegd aan NSO. Kleine kans natuurlijk dat we daar iets over gaan horen, maar begreep wel dat daar in het verleden rumors over zijn geweest.

Daarnaast ook een hele kleine kans, maar een mens mag dromen :P : Zelda The Windwaker HD en Twilight Princess HD voor Switch.

Oh, en een nieuwe 3D Donkey Kong natuurlijk. :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2023 16:19 . Reden: Donkey ong vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:16:
Ben benieuwd of de Game Boy Advance wordt toegevoegd aan NSO. Kleine kans natuurlijk dat we daar iets over gaan horen, maar begreep wel dat daar in het verleden rumors over zijn geweest.

Daarnaast ook een hele kleine kans, maar een mens mag dromen :P : Zelda The Windwaker HD en Twilight Princess HD voor Switch.

Oh, en een nieuwe 3D Donkey Kong natuurlijk. :*)
Windwaker HD zou tof zijn, zelfs als ze de Wii U versie zonder grafische/resolutie aanpassingen zouden porten.

Overigens verwacht ik geen GBA in de NSO, Nintendo kennende beginnen ze eerst met de normale GameBoy.

Wat mij betreft mogen ze beide tegelijk doen dan, de Switch is zo straks 6 jaar oud, en hoe langer Nintendo wacht hoe minder de tijd wij hebben om deze gehuurde (helaas een feit) games te kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:21:
Overigens verwacht ik geen GBA in de NSO, Nintendo kennende beginnen ze eerst met de normale GameBoy.

Wat mij betreft mogen ze beide tegelijk doen dan, de Switch is zo straks 6 jaar oud, en hoe langer Nintendo wacht hoe minder de tijd wij hebben om deze gehuurde (helaas een feit) games te kunnen spelen.
Ik verwacht inderdaad ook niet dat ze gelijk GBA doen als ze Game Boy Online zouden aankondigen. Maar tijd is geen probleem, ik zie Nintendo Online als een platform die ze blijven doorbouwen en niet gelimiteerd is tot de Nintendo Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
We gaan het zien morgen. Wellicht een Metroid Prime 4
Verwacht wel wat info over FE: Engage DLC
Advance Wars zal wel een dingetje zijn

we zien het morgen allemaal wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
L23 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:26:
[...]

Ik verwacht inderdaad ook niet dat ze gelijk GBA doen als ze Game Boy Online zouden aankondigen. Maar tijd is geen probleem, ik zie Nintendo Online als een platform die ze blijven doorbouwen en niet gelimiteerd is tot de Nintendo Switch.
Ik heb er weinig vertrouwen in voorlopig, Nintendo heeft al meerdere keren bewezen dat ze alsnog van gedachte willen/kunnen veranderen.

Maar tot de Switch vervangen wordt met iets anders, blijft het voorlopig gissen, wie weet gaan ze door met NSO zoals het nu is op een nieuw platform, maar voor nu heb dat vertrouwen gewoon niet met Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:40:
Ik heb er weinig vertrouwen in voorlopig, Nintendo heeft al meerdere keren bewezen dat ze alsnog van gedachte willen/kunnen veranderen.
Van gedachte veranderen? Dat herken ik niet. Heb je voorbeelden? Ik zie Nintendo een vrij duidelijke koers varen. Ook kondigen ze dingen pas vrij dicht op de release aan. Dat ze dingen tot die tijd goed geheim kunnen houden resulteert wel in een boel geruchten waar dan achteraf niks van blijkt te kloppen.

Blijft inderdaad gissen wat er na de Switch komt, maar verwacht niet dat ze geheel opnieuw beginnen. Kan interessant zijn om die betalende NSO klanten vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Weet iemand of er een controller voor de Switch is die lijkt op de Hori Mini, maar dan draadloos?

Wij hebben een 3-jarige die graag mee Super Mario Odyssey wil spelen, maar de Switch Pro controller is net iets te groot voor kleine handjes, en een joycon los gebruiken is ook geen optie. De joycons samen in de houder als 'gewone' controller is ook weer te groot.

Die HORIPAD Mini met Peach plaatje erop zou perfect zijn, maar die is dan weer bedraad, en dat werkt niet in onze woonkamer..

Ik zoek dus zo'n kleine 'stubby' controller, maar dan wel draadloos, en met gewoon twee joysticks erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:27
Oh Yeah. SUPER SWITCH reveal 8-2-2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
RollieBollie schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:58:
Oh Yeah. SUPER SWITCH reveal 8-2-2023.
is dit een opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:53:
Weet iemand of er een controller voor de Switch is die lijkt op de Hori Mini, maar dan draadloos?

Wij hebben een 3-jarige die graag mee Super Mario Odyssey wil spelen, maar de Switch Pro controller is net iets te groot voor kleine handjes, en een joycon los gebruiken is ook geen optie. De joycons samen in de houder als 'gewone' controller is ook weer te groot.

Die HORIPAD Mini met Peach plaatje erop zou perfect zijn, maar die is dan weer bedraad, en dat werkt niet in onze woonkamer..

Ik zoek dus zo'n kleine 'stubby' controller, maar dan wel draadloos, en met gewoon twee joysticks erop.
Misschien is de 8BitDo Lite 2 BT Gamepad wat? Die deelde @Offens1490 laatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Hehehe. Jij snapt hem meteen. :D

Enige dat ik me wel kan voorstellen dat ze morgen revealen is die ene rumor over een Zelda LE Switch. Maar die zal dan denk ik gelijke specs hebben als de OLED.

[ Voor 32% gewijzigd door RollieBollie op 07-02-2023 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

L23 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:01:
[...]

Misschien is de 8BitDo Lite 2 BT Gamepad wat? Die deelde @Offens1490 laatst.
Die komt wel aardig in de buurt, kan alleen op de foto's niet echt zien hoe groot die is, lijkt niet heel veel kleiner dan een standaard joycon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:03:
[...]

Die komt wel aardig in de buurt, kan alleen op de foto's niet echt zien hoe groot die is, lijkt niet heel veel kleiner dan een standaard joycon?
Kleiner dan een Joy-con gaat het denk ik niet worden. 8Bitdo heeft ook nog de Zero 2. Daar zou je prima Mario Kart mee kunnen spelen. Maar mist de joysticks die je nodig hebt voor Mario Odyssey.

Wat is er te groot aan de Joy-cons met houder? Wellicht kan je een houder vinden die enkel de Joy-cons met elkaar verbind, maar geen handvaten heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door L23 op 07-02-2023 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

L23 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:08:
[...]

Kleiner dan een Joy-con gaat het denk ik niet worden. 8Bitdo heeft ook nog de Zero 2. Daar zou je prima Mario Kart mee kunnen spelen. Maar mist de joysticks die je nodig hebt voor Mario Odyssey.
De joystick is net wat ik belangrijk vind, anders waren er inderdaad meer opties. Het probleem is dat de kleine met d'r duim niet dicht genoeg bij de joystick komt om deze goed rond te draaien, wat íéts beter gaat met een losse joycon, maar dan heb je weer maar één joystick en die dingen liggen ook niet echt fijn in de hand.
Nou hebben we daar dan ook weer zo'n framepje voor, maar dan wordt het geheel weer te groot om fast te houden en duim boven joystick te krijgen.

Misschien dat ik me overigens ook verkijk op hoe klein de Hori Mini is.. Misschien maar gewoon eens de bedrade versie daarvan bestellen en kijken of dat iets is, dan heb ik ook weer vergelijkingsmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
@Oon Met de juiste schroevendraaier kun je de vleugels van de grip afhalen, dan je kleine er mogelijk wel mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

hcQd schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:39:
@Oon Met de juiste schroevendraaier kun je de vleugels van de grip afhalen, dan je kleine er mogelijk wel mee overweg.
Zeker het proberen waard, ga ik eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infidel666
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 10:13
Oon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:53:

Zeker! De poptop minibird wireless/draadloos. :)
Ik zal even een foto van de twee naast elkaar maken en in deze comment editen, moment.

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-XsDAydMf8KaaRK0OfkX_SHv6g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KWZ09Kz1LGwjsNjQLoqADj5u.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jb2blAIx6hRNJKmtxjkJneyCLqU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hPW7EeIAFPPwZyOEF2qQ77pn.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 38% gewijzigd door Infidel666 op 07-02-2023 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20:28
De volgende punten zijn denk ik wel redelijk zeker voor morgen:
- ToTK trailer (en eventuele limited edition)
- Inhoud DLC waves van diverse games (XC3, Mario+Rabbids, MK8)

Alles wat er verder komt is mooi meegenomen.
L23 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:48:
[...]

Van gedachte veranderen? Dat herken ik niet. Heb je voorbeelden? Ik zie Nintendo een vrij duidelijke koers varen. Ook kondigen ze dingen pas vrij dicht op de release aan. Dat ze dingen tot die tijd goed geheim kunnen houden resulteert wel in een boel geruchten waar dan achteraf niks van blijkt te kloppen.

Blijft inderdaad gissen wat er na de Switch komt, maar verwacht niet dat ze geheel opnieuw beginnen. Kan interessant zijn om die betalende NSO klanten vast te houden.
Behalve Advance Wars die tot nader order is uitgesteld en ToTK die van mogelijk 2022 naar mei 2023 ging ken ik geen voorbeelden, maar ik heb het idee dat er mensen teveel waarde hechten aan geruchten die iedere Direct weer de kop op steken (Switch opvolger, HD remakes van diverse Zelda's) en vervolgens diep teleurgesteld zijn dat de geruchten niet kloppen. Vorige Direct kwam dat ook in sommige reacties terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

L23 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:05:
8 februari een nieuwe Nintendo Direct! Om 23:00 uur. 40 minuten aan nieuws over games die in de eerste helft van 2023 uitkomen.

[YouTube: Nintendo Direct – 08-02-2023]
Oeh hopelijk ook meer nieuws over Digimon World: Next Order :), ik ga om die reden zeker kijken!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:39:
[...]

Oeh hopelijk ook meer nieuws over Digimon World: Next Order :), ik ga om die reden zeker kijken!
Ik ga me laten teleurstellen door te hopen op Hollow Knight Silksong nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

L23 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:42:
[...]

Ik ga me laten teleurstellen door te hopen op Hollow Knight Silksong nieuws.
Dan gaan we beiden op iets hopen wat waarschijnlijk niet voorbij gaat komen, maar hoop houden is wel iets goeds! O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:05:

[YouTube: Nintendo Direct – 08-02-2023]
Ik ben benieuwd :) Zelda en Hollow Knight en het is meteen al een top Direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:44
Benieuwd naar de Direct. Zou me eigenlijk niet verbazen als Zelda nog een keer opgeschoven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:07:
Benieuwd naar de Direct. Zou me eigenlijk niet verbazen als Zelda nog een keer opgeschoven wordt.
Dat soort reacties lees ik vandaag vaker. Ik verwacht dat zelf niet omdat de keren dat de game uitgesteld werd er nog geen exacte release datum was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:30
Ik verwacht:
-diverse jrpgs
-totk + switch versie + dlc
-xenoblade 3 dlc
-metroid 4 update "coming soon" + apologies :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
Even een bingokaartje voor mezelf gemaakt. :)
Ik ben benieuwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tcaI7X6lVr_uOoLmphWGTl_SfQY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/o86oxOlLqnGfwg3lYcENorn3.png?f=user_large

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:07:
Ik denk niet dat het spel nog uitgesteld wordt gezien Nintendo zelf enkele dagen geleden nog dit postte:
Zeg nooit nooit natuurlijk maar het zou wel erg knullig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:44
Zeror schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:33:
Ik ben benieuwd.

[Afbeelding]
Tof! Wel te weinig farm rpg's. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd.

[Afbeelding]
Wat is "Free Space"? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is een freebie op een bingo-kaart; kun je meteen invullen. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
We waren natuurlijk al op de hoogte dat er een direct komt, Tweakers heeft er inmiddels ook een artikel over: nieuws: Nintendo kondigt Direct-evenement aan voor presentatie games

Wat mij betreft is de direct geslaagd met game beelden van Zelda en een nieuwe Mario game (2D of 3D). Verder zullen ze wellicht ook de nieuwe lego builds aankondigen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik ga het weer zeggen: stiekem hoop op een Pokemon Silver/Gold remake voor de Switch :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:58:
[...]

Tof! Wel te weinig farm rpg's. :P
Haha, daar kijk ik niet eens naar, want het meeste daarvan is toch poep.

Wat ik wel ben vergeten in m'n bingokaart is de mogelijke DLC voor Pokemon Scarlet/Violet.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 08-02-2023 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben benieuwd.

[Afbeelding]
Ik denk dat alles wat je op je bingokaart hebt staan, zeker tot de mogelijkheden behoren met uitzondering van een Mario kart 9 teaser. De booster pass voor 8 deluxe loopt nog tot eind dit jaar, en ik verwacht niet dat daar dan vervolgens snel een vervolg op komt. Ik verwacht pas MK9 beelden niet eerder dan wanneer de opvolger van de switch bekend wordt gemaakt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Zoals bij iedere Nintendo Direct hoop ik eigenlijk alleen maar op een nieuwe Donkey Kong Country.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Tux3.14 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:15:
Ik ga het weer zeggen: stiekem hoop op een Pokemon Silver/Gold remake voor de Switch :P
Een prachtige remake die ze dan vervolgens verpesten met Pokemon Go elementen en zonder Pro controller ondersteuning :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Tux3.14 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:15:
Oeh daar ga ik ook voor duimen! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leen momenteel Pokémon Brilliant Diamond. Die is best vermakelijk. Niet zo mooie art style als Let’s Go, maar speelt gelukkig wel als een gewone Pokemon game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ik gok trouwens op weinig Pokemon in deze Direct, maar later deze maand een Pokemon Direct met toffe dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand een tip? Ik gebruik de switch met de meegeleverde joy cons. Gekocht om met m'n neefje te kunnen karten en springen (Mario bros).
Maar soms ben ik niet thuis en als de Switch opstart dan klopt de oriëntatie van de joy cons niet (altijd?). Switch denkt dat ik er 2 verticaal gebruik waarvan maar 1 geconnect is. Ik wil gewoon standaard 1 joy con horizontaal gebruiken.
Het punt is dat m'n neefje nu moet puzzelen om de game op te starten.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:06:
Iemand een tip? Ik gebruik de switch met de meegeleverde joy cons. Gekocht om met m'n neefje te kunnen karten en springen (Mario bros).
Maar soms ben ik niet thuis en als de Switch opstart dan klopt de oriëntatie van de joy cons niet (altijd?). Switch denkt dat ik er 2 verticaal gebruik waarvan maar 1 geconnect is. Ik wil gewoon standaard 1 joy con horizontaal gebruiken.
Het punt is dat m'n neefje nu moet puzzelen om de game op te starten.
Als je de Joy-cons dockt na gebruik en bij de volgende keer van de Switch schuift zijn ze dan niet gewoon de standaard oriëntatie? Wil je ze los horizontaal gebruiken dan kan dat alleen via de controller settings of als een game het controller menu tevoorschijn tovert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:37:
Ik gok trouwens op weinig Pokemon in deze Direct, maar later deze maand een Pokemon Direct met toffe dingen.
Ik hoop het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:42
Zeror schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:37:
Pokémon komt over het algemeen niet in gewone Directs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Iemand een tip voor een goede adventure (a la Monkey Island/ Broken Sword / Monkey Island)?

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dean Martin schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:12:
Iemand een tip voor een goede adventure (a la Monkey Island/ Broken Sword / Monkey Island)?
Thimbleweed Park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Golden oldie! Thanks! Meer is welkom overigens :P

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dean Martin schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:30:
[...]

Golden oldie! Thanks! Meer is welkom overigens :P
Ah ok, die dus al gespeeld? Aangeraden omdat die van dezelfde maker is als Monkey Island.

Machinarium vond ik ook een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:36:
[...]

Ah ok, die dus al gespeeld? Aangeraden omdat die van dezelfde maker is als Monkey Island.

Machinarium vond ik ook een leuke game.
Ik heb hem tijdje geleden op de iPad gespeeld. Machinarium ook, maar die vind ik dan weer wat minder.
Beetje the 'nep'.

The best is yet to come

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Grim Fandango of Deponia wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Blomminator schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:21:
[...]

Grim Fandango of Deponia wellicht?
Thanks! De Deponia bundel voor €4,- in de sale nu!

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er zijn deze middag een hoop previews online gekomen van Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon. Deze lanceert in februari maart. Verwacht straks hier ook een trailer van, maar voorlopig deel ik de video van Good Vibe Gaming

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Modernere adventure games zijn o.a. Kentucky Route Zero en Oxenfree. Er zijn ook een hoop visual novels die je misschien interessant zou vinden (denk bvb. aan de Ace Attorney serie). Natuurlijk is er ook Return to Monkey Island ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:42
Bayonetta Origins komt 17 maart, niet in februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadLink schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:51:
Bayonetta Origins komt 17 maart, niet in februari.
Het duurt sowieso niet lang ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Here we go

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uqlaj6ll-F9tHv7vI8lMzvRLjUQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sp9SkahlTPtj8uqCU0xwXnA7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 95% gewijzigd door G_Dragon op 08-02-2023 23:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Yeah. Nieuwe Pikmin.
spoiler:
cuuuuuteee doggie

21-7-2023

[ Voor 92% gewijzigd door RollieBollie op 08-02-2023 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

[ Voor 44% gewijzigd door G_Dragon op 08-02-2023 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ja, zat ik op te wachten 8) ^)

:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20:28
De trailer voor de XC3 wave 4 ziet er veelbelovend uit, ziet eruit als iets om echt naar uit te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Castlevania Dead Cells is dan weer wel leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Mooi moment om Pikmin 4 trailer opnieuw te kijken. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

[ Voor 65% gewijzigd door G_Dragon op 08-02-2023 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OHja, Splatoon 3 Expansion Pass. Die was er natuurlijk ook nog. Leuk. Moet Splatoon 3 nog steeds oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pJYqHKX4McQsuS6hcFLLVkRhYw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4SUmBranbkDQNuqjBj4e6J1B.png?f=user_large

[ Voor 53% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2023 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Zo. Nu 23 min ZELDA.

Toch niet.

[ Voor 34% gewijzigd door RollieBollie op 08-02-2023 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Is Inkopolis dan alleen een extra hub wereld of lijkt dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:09
Kom eens op met Advance wars.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Disney Illusion Island lijkt me tof. Ben momenteel ook de Mickey shorts aan het kijken op Disney+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
L23 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:18:
Disney Illusion Island lijkt me tof. Ben momenteel ook de Micky shorts aan het kijken op Disney+.
Moest gelijk ook aan Mickey Castle of Illusion denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Demo Octopath Traveler 2 beschikbaar zometeen

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 08-02-2023 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Disney Illusion Island lijkt me wel wat bij gebrek aan een 2D Mario Bros om met z'n vieren te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel demo's. Sea of Stars ben ik ook benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Omega Strikers ziet er wel geinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Tot nu toe zie ik persoonlijk weinig interessante spellen :o

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 08-02-2023 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Hmm. Omega Strikers lijkt me wel leuk.

En "gratis".

[ Voor 17% gewijzigd door RollieBollie op 08-02-2023 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Advance Wars daar istie dan. Release 21 april!

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 08-02-2023 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
AW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Advanced wars heb ik op de Gameboy gespeeld volgens mij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:25:
Advanced wars heb ik op de Gameboy gespeeld volgens mij..
Game Boy Advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:09
Eindelijk, alleen jammer dat we nog 2 maanden moeten wachten op een game die al klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ja maar weet het serieus helemaal niet meer zeker, maar komt me bekend voor haha :p

Pagina: 1 ... 194 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic