Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Please let Pokémon be there
[ Voor 82% gewijzigd door G_Dragon op 08-02-2023 23:28 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En Octopath demo zo. Tof.
Ze hebben anders nog maar bizar weinig laten zien van deze game. Nu ook niks qua ingame beelden. Nogal karig als je het mij vraagt.Xgar schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:26:
Eindelijk, alleen jammer dat we nog 2 maanden moeten wachten op een game die al klaar is.
Al vind ik de hele Direct tot nu toe maar slappe hap.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwacht ik niet... maar zou tof zijn.G_Dragon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:29:
Gameboy Pokémon games please!!!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De TCG stond net op het schermG_Dragon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:29:
Gameboy Pokémon games please!!!
Waarom niet? Dit is toch juist waarom je zoiets zou uitbrengen
:fill(white):strip_exif()/f/image/NvHSKpGtiBhQ0IDoaUQUfWw6.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/As3jRlQgQxodLkJbMvXg97Ga.png?f=user_large)
Helaas niet de games waarop ik persoonlijk op hoopte toen ik deze aankondiging zag maar misschien worden Pokémon games later toegevoegd.
[ Voor 66% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2023 08:17 ]
Die Zelda Seasons en Ages ben ik altijd al benieuwd naar geweest. Gelukkig spreken mij de Game Boy en Game Boy Color games meer aan. Meeste van de Advance heb ik al.G_Dragon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:33:
[YouTube: Nintendo Switch Online - Game Boy & Game Boy Advance Announcement - Nintendo Direct 2.8.23]
[Afbeelding]
Helaas niet de games waarop ik persoonlijk op hoopte toen ik deze aankondiging zag maar misschien worden Pokémon games later toegevoegd.
Dat is wel goed om te horen, heb je voor een tijd weer wat te spelen. Word het wel slapen voor je vanavond?L23 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:35:
[...]
Die Zelda Seasons en Ages ben ik altijd al benieuwd naar geweest. Gelukkig spreken mij de Game Boy en Game Boy Color games meer aan. Meeste van de Advance heb ik al.
Seasons en Ages was mijn kennismaking met Zelda, zijn echt goede 2D Zelda games, enige minpunt is dat er wat ritmegames in zitten die je een paar keer door moet (en waar ik vroeger echt enorm mee geworsteld heb).L23 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:35:
[...]
Die Zelda Seasons en Ages ben ik altijd al benieuwd naar geweest. Gelukkig spreken mij de Game Boy en Game Boy Color games meer aan. Meeste van de Advance heb ik al.
Hopelijk een stuk beter dan de laatste Layton game. Die viel vies tegen.Zeror schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:39:
Nieuwe Professor Layton game
Ik heb de Oracle games ook bij release gekocht en bij de ritmegames meerdere weken geprobeerd en uiteindelijk opgeruimd voor 20 jaar.Transportman schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:38:
[...]
Seasons en Ages was mijn kennismaking met Zelda, zijn echt goede 2D Zelda games, enige minpunt is dat er wat ritmegames in zitten die je een paar keer door moet (en waar ik vroeger echt enorm mee geworsteld heb).
Edit: waarom zit de chat de hele tijd te zeuren over tomodachi life?

[ Voor 104% gewijzigd door Lanfear89 op 08-02-2023 23:43 ]
Oepsie. Zat de USA direct te kijken.
[ Voor 60% gewijzigd door RollieBollie op 09-02-2023 09:12 ]
Erg benieuwd naar Zelda. Hoop dat het niet teveel een herhaaloefening van BOTW gaat worden. Al heb ik zeker wel vertrouwen in Nintendo.
[ Voor 54% gewijzigd door Timothy3000 op 08-02-2023 23:45 ]
Zit je weer de Amerikaanse Direct te kijken?RollieBollie schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:44:
WTF, 5 december?
- Pikmin 4 (21.07.23)
- Xenoblade Chronicles 3 Expansion Pass vol. 3 (16.02.23)
- Samba de Amigo Party Central (zomer 2023)
- Fashion Dreamer (2023)
- Dead Cells: Return to Castlevania DLC (06.03.2023)
- TRON: Identity (April 2023)
- Ghost Trick: Phantom Detective (zomer 2023)
- DecaPolice (2023)
- Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon (17.03.23)
- Splatoon 3 Expansion Pass (wave 1- Inkopolis- lente 2023)
- Disney Illusion Island (28.07.2023)
- Fire Emblem Engage Expansion Pass - pack 2 (release vandaag)
- Harmony: the Fall of Reverie (juni 023)
- Octopath Trailer II (demo vandaag, release 24.02.2023)
- We Love Katamari REROLL+ Rotal Reverie (02.06.2023)
- Sea of Stars (29.08.2023, demo vandaag)
- Omega Strikers (27.04.2023)
- Etrian Odyssey Origins Collection (01.06.2023)
- Advance Wars 1+2 Reboot Camp (21.04.2023)
- Kirby’s Return to Dreamland Deluxe (demo vandaag, 24.02.2023)
- Nintendo Switch Online GameBoy games (launch games: Tetris, Super Mario Land 2, Link’s Awakening DX, Gargoyle’s Quest, Game & Watch Gallery 3, Alone in the Dark, Metroid 2, Wario Land 3, Kirby’s Dream Land) - release vandaag
- Nintendo Switch Online GameBoy Advance games (expansion pass only: Super Mario Advance 4, Wario War, Inc, Kuru Kuru Kururin, MarioKart Super Circuit, Mario& Luigi superstar saga, The Legend of Zelda the Minish Cap) - release vandaag
- Metroid Prime Remastered (release vandaag digitaal, fysiek 03.03.2023)
- Master Detective Archives RAIN CODE (30.06.2023)
- Baten Kaitos 1+2 HD Remaster (zomer 2023)
- Fantasy Life i: The Girl who Steals Time (2023)
- Professor Layton and the New World of Steam
- Mario Kart 8 Deluxe Booster Pass - wave 4 (lente 2023)
- Minecraft Legends
- Blanc (14.02.2023)
- Megaman Battle Network Legacy Collection (14.04.2023)
- Have a Nice Death (22.03.2023)
- WBSC eBaseball: Power Pros (nu beschikbaar)
- Disney Dreamlight Valley
- Tales of Symphonia Remastered
- The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (12.05.2023)
[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 09-02-2023 20:58 ]
Zou wel mooi zijn, ik heb BotW nog liggen, met ongeveer 4 sec speeltijd..RollieBollie schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:44:
WTF, 5 december?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Edit:
En Disney illusion island ben ik ook benieuwd naar!
[ Voor 17% gewijzigd door ndonkersloot op 08-02-2023 23:52 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
1 en 2 vond ik erg gaaf. 3 heb ik nooit gespeeld vanwege de Wii motion controls.ndonkersloot schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:50:
En ik ben persoonlijk ook blij met Metroid Prime remastered. Ik heb alle 2d metroids gespeeld, maar de prime serie nooit. Goed moment om aan te beginnen.
Ja, je hebt een mooie Direct gemist.GovertNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:53:
Iets gemist? Feyenoord liep wat uit.
Hmm keuzes..GovertNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:53:
Iets gemist? Feyenoord liep wat uit.
Was een mooie direct!
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 08-02-2023 23:54 ]
En Ganondorf met voice actor, holy shit!
PSN: Finally_Chris
Lol, ook het eerste wat ik nu aan het spelen ben met Game Boy Online.RollieBollie schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 00:10:
Zo. Tetris is on. Ben blij dat ik nu 5 dagen vrij heb.
Game Boy Advance Online ook gedownload, heb geen uitbreidingspakket, maar staat mooi op het home scherm
Waar vind je die info?Raem schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 00:06:
Gelukkig gaat de verkoop van de LE van Zelda niet via Nintendo zelf. Hoeven we niet afhankelijk te zijn van hun brakke webshop.
Op het Youtube kanaal van Nintendo Nederland.
YouTube: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Collector’s Edition – Vana...
Op 12 mei wordt de collector's edition van The Legend of Zelda: Tears Of The Kingdom uitgebracht. Neem contact op met een verkooppunt voor meer info over de beschikbaarheid van dit product.
PSN: Finally_Chris
Was toch al even bekend dat Zelda 12 mei uitkomt, ik heb die dag namelijk al vrij genomenGovertNL schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 00:07:
Mei de nieuwe Zelda al! Jeetje das sneller dan ik had verwacht eigenlijk! Had nog wel een uitstel verwacht eigenlijk.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Klopt. Laatste wat ik mij herinnerde was een Q2 volgens mij. Ik hield rekening met nieuws dat die toch zou worden verschoven.Gynnad schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 03:32:
[...]
Was toch al even bekend dat Zelda 12 mei uitkomt, ik heb die dag namelijk al vrij genomen
Blijkbaar gewoon die officiële bekendmaking van datum gemist.
Superstar saga maar bv ook Zelda OOT spelen meeste mensen denk ik liever met 3ds remaster.
[ Voor 14% gewijzigd door giantgiantus op 09-02-2023 08:10 ]
En een tipje, als je een Switch OLED hebt.. Speel 'm handheld. Ziet er echt prachtig uit.
Al met al een hele goede Direct. GameBoy/GameBoyAdvance, Advance Wars, Zelda, Pikmin, Metroid, zelfs de DLC voor MarioKart en Splatoon 3 zien er goed uit. En veel demo's, waar ik ook blij van word.
Wel wat underwhelmed door de Zelda trailer. Met name doordat we weer dezelfde enemies enzo zagen. Grootste lol van BOTW zat in het ontdekken van de wereld. Ik hoop dat dat hier ook zo is.
Vandaag de Octopath 2 demo maar even proberen.
Zelf had ik toch stiekem gehoopt op een nieuwe mainline Mario of DLC voor Odyssey in de stijl die ze met Mario Kart ook gedaan hadden.
Ben wel enthousiast geworden van de Dead Cells DLC en Octopath II. De trailer voor Tears of the Kingdom viel mij wat tegen, als ik niet al hyped was voor de game dan zou die trailer mij niets gedaan hebben.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2023 08:15 ]
Je zou bijna denken dat Nintendo de game niet wilt spoilen, net zoals tijdens de marketing van BOTWTimothy3000 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 07:55:
Goeie Direct en veel gave games op komst.
Wel wat underwhelmed door de Zelda trailer. Met name doordat we weer dezelfde enemies enzo zagen. Grootste lol van BOTW zat in het ontdekken van de wereld. Ik hoop dat dat hier ook zo is.
ik kijk hier ook naar uit!Vandaag de Octopath 2 demo maar even proberen.
Zou best kunnen inderdaad, maar ik ga hierdoor voorlopig wel even wachten met preorderen tot er gameplay trailers of userreviews zijn haha.JackAvery schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 08:15:
[...]
Je zou bijna denken dat Nintendo de game niet wilt spoilen, net zoals tijdens de marketing van BOTW
Mercer kan dat wel.
Was dit in Botw ook zo of werd Link hier ook voor het eerst echt bij zijn naam genoemd?
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Hoe is de besturing?ShadLink schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 07:55:
[...]
En een tipje, als je een Switch OLED hebt.. Speel 'm handheld. Ziet er echt prachtig uit.
Al met al een hele goede Direct. GameBoy/GameBoyAdvance, Advance Wars, Zelda, Pikmin, Metroid, zelfs de DLC voor MarioKart en Splatoon 3 zien er goed uit. En veel demo's, waar ik ook blij van word.
Beetje bang dat ik deze ga missen en die maar gelimiteerd uitgegeven word.
Wil hem heel graag al aankopen, maar toch even wachten op een fysieke release.
Hier ook, heb al even zitten googlen, maar nog niet gevonden.Poesmij schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:07:
Al ergens duidelijk waar de fysieke versie van metroid prime komt?
Beetje bang dat ik deze ga missen en die maar gelimiteerd uitgegeven word.
Wil hem heel graag al aankopen, maar toch even wachten op een fysieke release.
Volgens de Amerikaanse direct komt hij op 22 februari uit, maar hier in Europa pas 3 maart:
De gamecardversie van #MetroidPrimeRemastered is in Europa vanaf 3 maart verkrijgbaar. pic.twitter.com/qhgQLnSSaJ
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 8 februari 2023
Hopelijk kom ik hier op tijd een bericht tegen, tegen de tijd dat hij verkrijbaar is.TomBraamhaar schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:10:
[...]
Hier ook, heb al even zitten googlen, maar nog niet gevonden.
Volgens de Amerikaanse direct komt hij op 22 februari uit, maar hier in Europa pas 3 maart:
[Twitter]
Niet zo bij meer met het gaming nieuws etc
ah ik zit op hete kolen, ik wil em NU spelen maar wil ook graag de fysieke versie!TomBraamhaar schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:10:
[...]
Hier ook, heb al even zitten googlen, maar nog niet gevonden.
[Twitter]
This is the Way.
Double dipNoTimeRemains schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:42:
[...]
ah ik zit op hete kolen, ik wil em NU spelen maar wil ook graag de fysieke versie!
Uitstekend. Je kan kiezen tussen Twin stick, motion control (Wii), motion control hybride (Wii+GC), en GC besturing. Die laatste voor wanneer je nog een oude GC controller hebt en de (Wii U) GameCube adapter.
Al moet ik dat laatste nog testen.
Oeh werkt de motion controls een beetje? Dit was de enige game die ik hemels vond met de wii controllsShadLink schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:14:
[...]
Uitstekend. Je kan kiezen tussen Twin stick, motion control (Wii), motion control hybride (Wii+GC), en GC besturing. Die laatste voor wanneer je nog een oude GC controller hebt en de (Wii U) GameCube adapter.
Al moet ik dat laatste nog testen.
Ben wel benieuwd naar deze game. Heb nog nooit een Metroid Prime game gespeeld. Neem aan dat als ik Halo leuk vind dat dit ook wel bevalt? Allebei kleurrijke shooters met aliens
@L23L23 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:01:
[...]
Misschien is de 8BitDo Lite 2 BT Gamepad wat? Die deelde @Offens1490 laatst.
Late reactie klopt heb die aangeschaft en moet zeggen best goed, schijnt ook voor spellen op Android te werken(niet getest).
Enige nadeel dat ik zelf kon vinden is dat het heel ligt aanvoelt maar voor kinderhandjes perfect.
Moet ze in de gaten houden price range veranderd net als bol .com maar voor 30 moet je hem wil kunnen vinden excl verzendk als je geen prime hebt.
Hier indicatie:
/f/image/FJn6yfzkludwKadVLZTPN4ta.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Offens1490 op 09-02-2023 12:21 ]
AnimeAdicted
Halo en Metroid Prime zijn twee verschillende beestjesL23 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:03:
[YouTube: Metroid Prime Remastered Nintendo Switch Technical Performance Review!]
Ben wel benieuwd naar deze game. Heb nog nooit een Metroid Prime game gespeeld. Neem aan dat als ik Halo leuk vind dat dit ook wel bevalt? Allebei kleurrijke shooters met aliensBeide games begonnen ook in dezelfde generatie, Gamecube en Xbox.
Zeker waard om te proberen!
nu heb ik helaas wel het 1e level opnieuw gespeeld en opgeslagen. ik weet niet of de oude save nu is overschreven door deze?
[ Voor 26% gewijzigd door Farabi op 09-02-2023 12:42 ]
Heb je wel NSO abo? Zo ja. Kijk dan even via de NSO app. Bij Opslagcloud zie je alle backups staan en de data wanneer ze zijn geupdate.Farabi schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:41:
ik heb na een tijdje weer de switch oled opnieuw gekocht. maar de cloudsave van mario 3d browser fury werkt niet. ik moest helemaal opnieuw beginnen. hoe kan ik dit oplossen?
nu heb ik helaas wel het 1e level opnieuw gespeeld en opgeslagen. ik weet niet of de oude save nu is overschreven door deze?
Daar kan je onderaan ook naar Instellingen gaan en kom je op de Switch zelf bij de Opslagcloud.. En daar kan je bij de instellingen automatisch back up uploaden en downloaden instellen. Zolang je dat niet hebt gedaan kan het dus zijn dat je de backup nog moet downloaden.
[ Voor 19% gewijzigd door RollieBollie op 09-02-2023 12:56 ]
oh, dan is dat het. ik dacht dat het net als xbox misschien gratis zou zijn. geen abonnement meer helaas.RollieBollie schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:54:
[...]
Heb je wel NSO abo? Zo ja. Kijk dan even via de NSO app. Bij Opslagcloud zie je alle backups staan en de data wanneer ze zijn geupdate.
Daar kan je onderaan ook naar Instellingen gaan en kom je op de Switch zelf bij de Opslagcloud..
[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 09-02-2023 12:56 ]
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic