Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:25

Mauz1978

Console War Veteran

XPS15 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:28:
Thanks voor de info! Weten jullie of de switch oled goed te bedienen is door een 6 jarige? Zat als eerste game aan een Mario game te denken. Is er een Mario game die er uitspringt qua eenvoudige gameplay aangezien de kids nog geen ervaring hebben.
Mario Kart, Yoshi’s Crafted World en Lego games zijn fantastisch voor 6 jarigen.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-08 17:23
Mauz1978 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:55:
[...]

Mario Kart, Yoshi’s Crafted World en Lego games zijn fantastisch voor 6 jarigen.
Die eerste twee vond ik ook awesome als oude man zijnde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 12:28
ShadLink schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:35:
Mijn advies, kies een simpel spel met multiplayer. Ik zou niet direct met Odyssey beginnen maar met 3D World + Bowser's Fury. Vooral 3D World is handig want dat kan je met 4 spelers tegelijk spelen. Mijn ervaring met mijn neef en nicht uit die leeftijd (toen de game op de Wii U uitkwam) was zeer positief.
3D world + Bowsers fury vind ik best pittig als volwassene. Odyssey kent een hulpstand waarbij zelfs een kind van 6 hem uit kan spelen. Verder maakt de soort niet uit qua lay-out van de knoppen. Mijn advies zou ook een oled zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 14:26
XPS15 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:56:
De oudste hier thuis (6 jaar) wil graag een Nintendo switch. Nu zitten we te denken om die aan Sinterklaas te vragen 😉
Stiekem vind ik het zelf waarschijnlijk ook erg leuk, ben opgegroeid met de snes en N64.
Nu vraag ik mij af wat verstandig is om aan te schaffen. De oled versie is de mooiste maar is de lite misschien beter te bedienen door kleine handjes of maakt dat niet veel verschil? Welke accessoires zijn aan te raden om direct aan te schaffen zit te denken aan een (fake) pro controller, grip, case, screenprotector. Is dat zinvol of raden jullie wat anders aan?
Toevallig zelfde vraag ook gesteld hier. Heb Oled versie platoon gehaald. Moet zeggen pracht ding.
Persoonlijk zelf vind ik de controllers klein maar dat ook mijn gewenning zijn.
hHer gezegd dat switch van papa is en games van hun.(zijn ze iets voorzichtiger meer) en geen ruzie tussen de kinderen waarom ze beide niet een eigen hebben :+

@Zeror

Heb jij bepaalde merk mbt screen protector?

Zijn alle oledscherm tot nu? Bedoel dan met name productie 2021/2022.

[ Voor 6% gewijzigd door Offens1490 op 19-10-2022 08:15 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:39
Zie net dat Persona 5 vandaag al binnenkomt, had hem besteld bij GameResource. Toch een keer een early release voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Offens1490 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:13:
Zijn alle oledscherm tot nu? Bedoel dan met name productie 2021/2022.
Hoe bedoel je? De gewone Switch met 6,2 inch LCD scherm is nog steeds te koop.
Ik heb zelf de Ivoler 4 stuks voor de Switch OLED besteld op Amazon.

[ Voor 20% gewijzigd door L23 op 19-10-2022 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Offens1490 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:13:
[...]

Ik begrijp de rest van je post niet helemaal maar ik heb goede ervaringen met protectors van ORZLY en AmFilm.

De topic start staat trouwens wel wat accessoire advies. Search functie bestaat ook, er is al heel veel advies gegeven in dit topic.

[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 19-10-2022 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:28:
De topic start staat trouwens wel wat accessoire advies. Search functie bestaat ook, er is al heel veel advies gegeven in dit topic.
De topic start kan daar inderdaad handig voor zijn. Maar is niet actueel. Nog van voor het OLED model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 11:46

Cybergamer

Wanna Play a Game?

L23 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:36:
[...]

De topic start kan daar inderdaad handig voor zijn. Maar is niet actueel. Nog van voor het OLED model.
En het is ook wel tijd voor een nieuw deel denk ik... Volgens mij is @Zeror niet zo heel actief meer in dit forum?

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cybergamer schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:24:
[...]

En het is ook wel tijd voor een nieuw deel denk ik... Volgens mij is @Zeror niet zo heel actief meer in dit forum?
Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat met een nieuw deel. Vroeger was het een maximaal aantal pagina's en dan werd er een nieuw deel aangemaakt. Tegenwoordig is dat losgelaten? Met de zoekfunctie kan je in dit topic nu wel heel veel informatie vinden dat bij een nieuw deel weer verloren gaat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• XPS15
  • Laatst online: 30-06 19:09
Ik heb net de Switch Oled bij Wehkamp besteld. Via de ing 5 waardebonnen aangeschaft + restant via cashbackxl.
Op die manier 306 euro betaald. Misschien een tip voor anderen die er één willen aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:34:
[...]

Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat met een nieuw deel. Vroeger was het een maximaal aantal pagina's en dan werd er een nieuw deel aangemaakt. Tegenwoordig is dat losgelaten? Met de zoekfunctie kan je in dit topic nu wel heel veel informatie vinden dat bij een nieuw deel weer verloren gaat.
Als andere topics duizenden pagina’s groot mogen zijn, zie ik niet meteen een reden om een nieuw deel te starten idd. De zoekfunctie gebruik ik zelf vaak genoeg, heel handig.

Accessoires kunnen gerust extra suggesties krijgen. Ik heb hier vorige keer best wat tijd in gestoken, heb geen OLED dus ben niet bekend met OLED-specifieke varianten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:43
Cybergamer schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:24:
[...]

Nog steeds actief, maar minder tijd voor bijwerken van een TS. Linkjes of andere info mag overigens altijd aangedragen worden. Dan verwerkt ik het. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

En een technische review van Digital Foundry. Interessant om te zien hoe ze de game vergelijken met Kingdom Battle. Qua gameplay en design is Sparks of Hope een grote verbetering, maar dit gaat enigszins ten koste van de grafische kwaliteit. Ziet er alsnog goed uit.

[ Voor 66% gewijzigd door L23 op 19-10-2022 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:39:
[...]

Nog steeds actief, maar minder tijd voor bijwerken van een TS. Linkjes of andere info mag overigens altijd aangedragen worden. Dan verwerkt ik het. ;)
Bluetooth audio stukje kan uit het start topic. Je kan inmiddels al een tijdje draadloze koptelefoons gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-08 17:08
@L23
Puur persoonlijk vind ik deze game visueel net wat mooier dan de eerste.Dat de framerate niet 100% 30fps aan tikt is voor dit type game een heel klein smetje.

Morgen ga ik hem scoren. :)

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 20-10-2022 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ike. schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:25:
[...]

Bluetooth audio stukje kan uit het start topic. Je kan inmiddels al een tijdje draadloze koptelefoons gebruiken.
Klopt. Sommige mensen prefereren mogelijk nog steeds een adapter omdat deze een nieuwere BT versie of andere codecs (bvb. aptx LL) ondersteunen die beter werken voor hun koptelefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:12:

En een technische review van Digital Foundry. Interessant om te zien hoe ze de game vergelijken met Kingdom Battle. Qua gameplay en design is Sparks of Hope een grote verbetering, maar dit gaat enigszins ten koste van de grafische kwaliteit. Ziet er alsnog goed uit.

[YouTube: Mario+Rabbids: Sparks of Hope - Nintendo Switch - DF Tech Review - A Worthy Sequel?]
Ik snap het punt van Oliver hier maar ik denk niet dat ik het eens ben met de framing. Als je scope enorm vergroot moet je als ontwikkelaar nu eenmaal keuzes maken. Een deel van de grafische keuzes lijken me gedeeltelijk ook keuzes qua art style, die nu eenmaal veranderd is - al dan niet ten gevolge van de nieuwe scope.. Moet de game echter eerst spelen. Kingdom Battle ziet er overigens nog steeds heel mooi uit :)

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 20-10-2022 06:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-08 21:13
Van ik wacht toch even tot een pricedrop tot pre-orderen voor een mooi prijsje en nu ongeduldig op de postbode wachten. Vond de eerste game te gek en dit klinkt als een fantastische opvolger dus laat die Rabbids maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 05:44:
[...]

Ik snap het punt van Oliver hier maar ik denk niet dat ik het eens ben met de framing. Als je scope enorm vergroot moet je als ontwikkelaar nu eenmaal keuzes maken. Een deel van de grafische keuzes lijken me gedeeltelijk ook keuzes qua art style, die nu eenmaal veranderd is - al dan niet ten gevolge van de nieuwe scope.. Moet de game echter eerst spelen. Kingdom Battle ziet er overigens nog steeds heel mooi uit :)
Denk inderdaad dat de iets andere art style juist een gevolg is van de nieuwe scope. En dat is positief. Dezelfde details zoals Kingdom Battle en spellen zoals Luigi’s Mansion 3 lijken me met de huidige hardware alleen mogelijk met een vast camera perspectief. Bij een complexere wereld waarin je alle kanten kan opkijken moeten inderdaad grafische keuzes gemaakt worden. Maar als we daardoor veel meer kunnen verkennen en ontdekken dan kijk ik daar naar uit.

@jori040 Framerate problemen had Kingdom Battle volgens mij ook af en toe. Maar bij dit soort spellen vind ik dat zelf niet zo storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Mario + Rabbids Sparks of Hope:Eindoordeel van Gamekings is kopen maar nergens in het item hoor ik dat iets leuk is.Als ze daar niemand voor dit type[Nintendo games] game hebben dan laat het maar wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
jori040 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:22:
Mario + Rabbids Sparks of Hope:Eindoordeel van Gamekings is kopen maar nergens in het item hoor ik dat iets leuk is.Als ze daar niemand voor dit type[Nintendo games] game hebben dan laat het maar wat mij betreft.
Ik heb weleens iets van Gamekings gezien, maar ik krijg daar braakneigingen van. Ik vind ze zo niet informatief dat ik er echt niet naar kijk. Er zijn talloze reviews te vinden die een betere review methode hebben dan "kijk mij eens grappig zijn en niets nuttigs zeggen".

Deze game komt in mijn collectie, heb ik geen review voor nodig. Zeker voor een game als dit is een 30fps meer dan prima. Zelfde geldt voor een Luigi's Mansion 3 (een van de allerbeste Switchgames die ik gespeeld heb). Natuurlijk, ik speel mijn Gears of War of Uncharted graag minimaal op 60fps, ik ken het verschil en ik voel het verschil. Maar zolang het mijn ervaring niet verpest, kan ik er prima mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Cyrax0508
Ik had mijn aankoop keuze al lang gemaakt hoor.De kwaliteit bij hun zelf is voortaan ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:54
JackAvery schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 05:39:
[...]

Klopt. Sommige mensen prefereren mogelijk nog steeds een adapter omdat deze een nieuwere BT versie of andere codecs (bvb. aptx LL) ondersteunen die beter werken voor hun koptelefoon?
Hier ben ik het absoluut mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@L23
Geweldige game op de 360 en daar houd ik het bij.Voor iedereen die hem niet gespeeld heeft is het zeker een aanrader.

Ga zo beginnen aan de nieuwe Mario+Rabbids. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Timothy3000 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:04:
Van ik wacht toch even tot een pricedrop tot pre-orderen voor een mooi prijsje en nu ongeduldig op de postbode wachten. Vond de eerste game te gek en dit klinkt als een fantastische opvolger dus laat die Rabbids maar komen!
En hij is weer leuk hoor!!! Veel sidequests in een soort gesloten open map (does that make sense haha), muntjes verzamelen, random vijanden tegenkomen waar je een potje tegen kan battlen (ala RPG) en natuurlijk de grootse gevechten zelf. Erg blij mee!!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
Mario + Rabbids Sparks of Hope:Eerste 2 uur zijn zelfs boven verwachting.De spelwereld is zoveel dynamischer dan het al goede 1ste deel. :)

Van framerate dips merk ik weinig tot niets.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

De N64 applicatie krijgt Mario Party 1 en 2 tegelijk op 2 november. Het is de eerste keer dat Mario Party 1 opnieuw gereleased wordt. Omdat de twee games samen uitgebracht worden, zou het zo maar kunnen dat het abonnement in december de langverwachte GoldenEye 007 update krijgt.

Reminder van de rest van het “schema”:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S_yx1VI2xsMNaZSlgJpHXhyW_ME=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fkM4v0FQEnpgHpCQKfuihzE6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door JackAvery op 21-10-2022 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:36

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dit is toch een soort remake van Digimon World 1 van de PSX als ik de streamers goed begreep?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:47
Dikke aanrader, geweldige game, veel plezier mee gehad op de Xbox 360

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:51:
[...]

Dikke aanrader, geweldige game, veel plezier mee gehad op de Xbox 360
Las op reddit dat de port naar de Switch niet super speelt. Flinke framedrops en slechte textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ike. schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:02:
[...]

Las op reddit dat de port naar de Switch niet super speelt. Flinke framedrops en slechte textures.
Was nog niet op Reddit geweest, maar dat is inderdaad minder, wil zelf de Xbox Series X versie een keer kopen, maar voor nu houd ik het bij de Xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Nintendo 64 controller is op dit moment weer op voorraad. Edit: Lijkt al niet meer te werken ondanks dat de website aangeeft dat het product nog op voorraad is. Toevoegen aan het winkelmandje werkt niet.

[ Voor 30% gewijzigd door L23 op 21-10-2022 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:09:
De Nintendo 64 controller is op dit moment weer op voorraad. Edit: Lijkt al niet meer te werken ondanks dat de website aangeeft dat het product nog op voorraad is. Toevoegen aan het winkelmandje werkt niet.
Jammer, want ben al enige tijd het wachten erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:35:
[...]

Jammer, want ben al enige tijd het wachten erop
Probeer het in ieder geval even. Bij mij krijg ik nu de melding: "Je hebt het maximaal toegestane aantal voor dit product bereikt." Maar ik heb er nog nooit 1 besteld :P Ik hoop zelf nog dat de SNES controller weer een keer op voorraad komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 17:58
XPS15 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:16:
Ik heb net de Switch Oled bij Wehkamp besteld. Via de ing 5 waardebonnen aangeschaft + restant via cashbackxl.
Op die manier 306 euro betaald. Misschien een tip voor anderen die er één willen aanschaffen.
Ik lees op ING rentepunten site dat je maximaal 3 cadeaukaarten per bestelling op wehkamp kunt gebruiken. Dan kun je 3 kaarten van €50 gebruiken. Hoe heb jij dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:41
JackAvery schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 06:24:
[YouTube: Mario Party & Mario Party 2 - Nintendo 64 – Nintendo Switch Online]

De N64 applicatie krijgt Mario Party 1 en 2 tegelijk op 2 november. Het is de eerste keer dat Mario Party 1 opnieuw gereleased wordt. Omdat de twee games samen uitgebracht worden, zou het zo maar kunnen dat het abonnement in december de langverwachte GoldenEye 007 update krijgt.

Reminder van de rest van het “schema”:
[Afbeelding]
Of in december komt niets, niets houdt Nintendo tegen om een maandje over te slaan.

Zelf heb ik sinds kort de uitbreiding, wilde toch echt Ocarina of Time en Majora's Mask een keer spelen, het was wel even wennen met de bediening (vooral de C knoppen), en ik ben heel blij met de regelmatige suspend points voor lastige gevechten/secties, dat een foutje niet meteen heel veel opnieuw doen betekent (al mis ik wel het soepel terug kunnen spoelen zoals bij de NES/SNES games kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:43
Transportman schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 17:00:
[...]

Of in december komt niets, niets houdt Nintendo tegen om een maandje over te slaan.
December wordt een indie maand denk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Transportman schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 17:00:
[...]

Zelf heb ik sinds kort de uitbreiding, wilde toch echt Ocarina of Time en Majora's Mask een keer spelen, het was wel even wennen met de bediening (vooral de C knoppen), en ik ben heel blij met de regelmatige suspend points voor lastige gevechten/secties, dat een foutje niet meteen heel veel opnieuw doen betekent (al mis ik wel het soepel terug kunnen spoelen zoals bij de NES/SNES games kan).
"Coming soon" kan natuurlijk vanalles betekenen maar het N64 tempo is tot nu toe wel erg betrouwbaar gebleven :)

Nu we het over het uitbreidingspakket hebben, ik zag net dit (meer info) voorbij komen: Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ffl_GddXEAAZB5t?format=jpg&name=large

[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 21-10-2022 17:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• XPS15
  • Laatst online: 30-06 19:09
kleinelievewolff schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:46:
[...]
Ik lees op ING rentepunten site dat je maximaal 3 cadeaukaarten per bestelling op wehkamp kunt gebruiken. Dan kun je 3 kaarten van €50 gebruiken. Hoe heb jij dat gedaan?
Je kunt er 5 bestellen bij ING, ik kon deze alle 5 gewoon gebruiken bij de bestelling. Voor het restant van 99 euro heb ik een cadeaukaarten bij cashbackxl voor besteld. De Switch is gisteren geleverd dus het leverde geen problemen op. Nu wachten tot sinterklaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 17:58
XPS15 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:42:
[...]

Je kunt er 5 bestellen bij ING, ik kon deze alle 5 gewoon gebruiken bij de bestelling. Voor het restant van 99 euro heb ik een cadeaukaarten bij cashbackxl voor besteld. De Switch is gisteren geleverd dus het leverde geen problemen op. Nu wachten tot sinterklaas..
Top! Ik heb het zelfs met 7 cadeaukaarten kunnen doen, iemand anders had er 2 voor mij besteld. Toch een mooie korting zo, €297,50 betaald en nog €1 over op mijn wehkamp tegoed 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 17:41:
Nu we het over het uitbreidingspakket hebben, ik zag net dit (meer info) voorbij komen:[Twitter][Afbeelding]
Jaloers op die exclusieve afbeeldingsstukjes :P

In Japan kunnen Nintendo Online + Uitbreidingspakket leden ook deze N64 bekers verzamelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sGvAUqMxLG-C_QbuzkV6KoSZd0E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qdCRRYk4aRBqpl8MVW581tn9.webp?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Mario + Rabbids Sparks of Hope: Echt deze game kan ik niet los laten zo verslavend is hij!
Pluim voor Ubisoft dat zij zo'n goede game hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:37:
Mario + Rabbids Sparks of Hope: Echt deze game kan ik niet los laten zo verslavend is hij!
Heb je de eerste ook gespeeld? Welke vind je beter?
Heb veel interesse in deze game, maar twijfel of ik niet eerst Kingdom Battle voor een klein prijsje in huis haal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:07

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik zit met het volgende. Op mijn Switch heb ik een aantal profielen, voor mijzelf en de kinderen. Nu heb ik via mijn profiel een Nintendo familie abonnement afgesloten. Bij mijn dochter echter, in Animal Crossing, blijft de vraag komen om wederom een abonnement af te sluiten. Wat doe ik verkeerd of moet ik instellen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:41:
[...]

Heb veel interesse in deze game, maar twijfel of ik niet eerst Kingdom Battle voor een klein prijsje in huis haal. :)
Jazeker + DLC.

Als je portemonnee het toelaat zou ik ze beide spelen.In het nieuwe deel weten ze de gameplay naar een nog hoger level te brengen dus die heeft wel mijn voorkeur.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Erhnam schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:00:
Ik zit met het volgende. Op mijn Switch heb ik een aantal profielen, voor mijzelf en de kinderen. Nu heb ik via mijn profiel een Nintendo familie abonnement afgesloten. Bij mijn dochter echter, in Animal Crossing, blijft de vraag komen om wederom een abonnement af te sluiten. Wat doe ik verkeerd of moet ik instellen?
Je moet als admin de profielen toevoegen aan je familie abonnement, en zij moeten confirmeren. Het familie abo geeft niet automatisch toegang tot alle profielen op je Switch. Meer info/how to.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Transportman
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:41:
[...]

Ze zijn allebei goed. Kingdom Battle is rechtlijniger (je gaat behalve wat korte zijpaadjes voor collectibles eigenlijk een pad af van gevecht naar gevecht), maar de gevechten waren voor mijn gevoel wel pittiger in die game doordat je wat beperkter bent in je opties maar ook wat andere objectives krijgt (begeleid een karakter dat niets kan naar de andere kant van het level), dus ik denk dat Kingdom Battle wel goed is om eerst te spelen, zodat de beperkingen je niet tegen vallen.

Ook kan je in Kingdom Battle wat tactischer met je wapen-upgrades omgaan, wapens moet je echt nieuw kopen wil je iets beters/anders, terwijl je in Sparks of Hope je automatisch sterker wordt als je een level omhoog gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Transportman schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:35:
[...]

Ze zijn allebei goed. Kingdom Battle is rechtlijniger (je gaat behalve wat korte zijpaadjes voor collectibles eigenlijk een pad af van gevecht naar gevecht), maar de gevechten waren voor mijn gevoel wel pittiger in die game doordat je wat beperkter bent in je opties maar ook wat andere objectives krijgt (begeleid een karakter dat niets kan naar de andere kant van het level), dus ik denk dat Kingdom Battle wel goed is om eerst te spelen, zodat de beperkingen je niet tegen vallen.

Ook kan je in Kingdom Battle wat tactischer met je wapen-upgrades omgaan, wapens moet je echt nieuw kopen wil je iets beters/anders, terwijl je in Sparks of Hope je automatisch sterker wordt als je een level omhoog gaat.
Thanks. Ik ga dan eerst deel 1 halen. Kan ik voor een klein prijsje achterhalen of het echt zo leuk is als het eruitziet. Maar eerst Luigi's Mansion 3 uitspelen. (ook al zo'n tof spel :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donkey Kong Country: Tropical Freeze speelt lekker weg. Na de eindbaas van wereld 6 verslagen te hebben toch besloten om verder te gaan. Inmiddels alle K O N G letters verzameld en nog 5 Temple levels (K-levels) te gaan om toegang te krijgen tot wereld 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-08 19:40
Hé, zojuist een limited edition switch oled besteld via https://www.amazon.fr/dp/...lsToDp&tag=peppercom0c-21 voor m'n zoon die in december 5 wordt. Al zal ik ook wel gaan spelen. Welke games zijn goed te doen voor zijn leeftijd?

Hij is nog niet erg handig met controllers. Op de pc doen we soms samen een race spel Hot wheels unleashed met 2x Xbox controller, maar dw controller is nog te groot voor hem en geeft dan alleen gas + turbo. Vandaar de keuze voor de switch en de kleinere en eenvoudige Joy cons.
Hoor graag welke games goed passen voor 4 jarige (bijna 5)

[ Voor 10% gewijzigd door Oggy op 25-10-2022 00:50 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:46
jori040 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:37:
Hier meld zich ook een verslaafde. geweldige game _/-\o_ zijmissies zijn redelijk, hoofdmissies wil je in een keer doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-08 19:42
Oggy schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 00:46:
Hé, zojuist een limited edition switch oled besteld via https://www.amazon.fr/dp/...lsToDp&tag=peppercom0c-21 voor m'n zoon die in december 5 wordt. Al zal ik ook wel gaan spelen. Welke games zijn goed te doen voor zijn leeftijd?

Hij is nog niet erg handig met controllers. Op de pc doen we soms samen een race spel Hot wheels unleashed met 2x Xbox controller, maar dw controller is nog te groot voor hem en geeft dan alleen gas + turbo. Vandaar de keuze voor de switch en de kleinere en eenvoudige Joy cons.
Hoor graag welke games goed passen voor 4 jarige (bijna 5)
Hier 3 dochters van (inmiddels) 6 en 4. Niet veel aandacht voor de switch/gamen, tablets zijn favoriet. Maar de games die ze wel eens spelen en die qua controllers te doen zijn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoffeGast
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-08 14:35
prutsger schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:37:
[...]

Hier 3 dochters van (inmiddels) 6 en 4. Niet veel aandacht voor de switch/gamen, tablets zijn favoriet. Maar de games die ze wel eens spelen en die qua controllers te doen zijn:
I second Yoshi. Met mijn zoontje veel gespeeld, en nu af en toe met dochter (4). Voordeel is dat je bijna niet dood kan gaan met zn 2en en dat je 'hulpvleugeltjes' kan aanzetten waardoor het springen ook niet zo moeilijk is.

Ook kan je het gewoon met een 1 joycon spelen, wat goed werkt met kleine handjes (hoewel mijn ervaring is dat ze het beter doen met 2 joycons in een grip, omdat ze hem anders steeds verkeerd houden :) ).

We hebben ook wel veel kirby gespeeld (niet die nieuwe 3d, maar oude 2d). dan kan je 1 van de vriendjes van kirby spelen als 2e speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn neefje van 4 speelt enkel nog Mario Kart 8 Deluxe. Die speelt de game met een Mario Kart race stuur van Hori. Eerst vond ie het vooral leuk om steeds het water in te rijden. Maar inmiddels wordt hij zonder stuurhulp, maar met automatisch gas geven bij de 50CC meestal eerste.

Ik zou zelf niet snel een race stuur kopen voor Mario Kart, maar heb het wel even geprobeerd en dat is best vermakelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Bayonetta 3 reviews: https://www.metacritic.co...ayonetta-3/critic-reviews

Na Mario+Rabbids weer een toppertje voor mij. :)

[ Voor 23% gewijzigd door jori040 op 25-10-2022 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:48
L23 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:40:
Mijn neefje van 4 speelt enkel nog Mario Kart 8 Deluxe. Die speelt de game met een Mario Kart race stuur van Hori. Eerst vond ie het vooral leuk om steeds het water in te rijden. Maar inmiddels wordt hij zonder stuurhulp, maar met automatisch gas geven bij de 50CC meestal eerste.

Ik zou zelf niet snel een race stuur kopen voor Mario Kart, maar heb het wel even geprobeerd en dat is best vermakelijk :P
Voor (jonge) kinderen is zo'n stuurtje een hele toffe ervaring. Afgelopen weekend heb ik de Wii (met een Wii2HDMI adapter) weer aangesloten en op m'n zoon z'n kamer gezet, inclusief 2 stuurtjes voor Mario Kart. Het is ineens z'n lievelingsconsole geworden 😅

Zelf speel ik bij voorkeur met de Pro controller. Dat ligt toch net wat lekkerder in de hand & reageert wat beter.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FYI:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:22:
[...]

alleen digitaal te koop...
Ik zie dat het opnieuw fout loopt met de fysieke sales :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:37:
[...]

Ja, bleek in 5 minuten uitverkocht te zijn :P Blij dat ik van te voren al afgehaakt was. Als je de game alsnog fysiek wil is de Japanse versie halen geen gek idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
JackAvery schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:37:
[...]

Wel jammer, want het geeft te denken voor toekomstige fysieke releases die Nintendo zelf uitgeeft. Ik snap ook niet waar het fout gaat, dat ze geen extra exemplaren maken op basis van bestellingen, ik denk dat er genoeg mensen het prima zouden vinden om langer te wachten op hun exemplaar in plaats van te weten dat het kansloos is om een exemplaar te bemachtigen omdat de (Europese) voorraad zo beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 00:52
Tja, blijkbaar kon je er 10 tegelijk bestellen, dan gaat het lekker hard. Ik zie de eerste al op eBay verschijnen, maar voor de helft van de vraagprijs daar haal je hem zelf uit Japan, dus vraag ik me af of ze die wel gaan slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Laatst online: 00:49
hcQd schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:28:
Tja, blijkbaar kon je er 10 tegelijk bestellen, dan gaat het lekker hard. Ik zie de eerste al op eBay verschijnen, maar voor de helft van de vraagprijs daar haal je hem zelf uit Japan, dus vraag ik me af of ze die wel gaan slijten.
Ze kunnen toch die bestellingen annuleren of maar 1 sturen en geld terug sturen... Beetje klunzig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die net zoals mij helemaal blij waren met de aankondiging dat Digimon World: Next Order naar de Nintendo Switch gaat komen en hem gaan halen, maar ik heb alvast een topic aangemaakt voor de gene die hem wel gaan halen.

Heb dit spel als grote Digimon World 1 (1999) liefhebber altijd al een keer willen spelen maar door gebrek aan een Playstation nooit de kans gehad.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Transportman schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:02:
[...]

Wel jammer, want het geeft te denken voor toekomstige fysieke releases die Nintendo zelf uitgeeft. Ik snap ook niet waar het fout gaat, dat ze geen extra exemplaren maken op basis van bestellingen, ik denk dat er genoeg mensen het prima zouden vinden om langer te wachten op hun exemplaar in plaats van te weten dat het kansloos is om een exemplaar te bemachtigen omdat de (Europese) voorraad zo beperkt is.
Nintendo loopt gewoon lichtjaren achter. Het is belachelijk hoe ze omgaan met hun klanten als het om MNS online gaat. Echt belachelijk dat je CE's gaat aanbieden via je site en je site dan gelijk plat ligt en eigenlijk niemand het spel echt kan kopen. Noem het dan een LE en geen CE als je echte fans er niet eens eentje kunnen aanschaffen en er zo weinig van blijken te zijn. Zelfde geldt voor je controllers via MNS. belachelijk. Nu weer met Bayonetta, wat een onzin zeg. Welgeteld 10 seconden te koop, dat is alleen maar leuk voor die smerige scalpers die onze wereld rijk is want die hebben de hele dag niets anders te doen dan het internet af te struinen om een paar euro's te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-08 20:38
G_Dragon schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:54:
Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die net zoals mij helemaal blij waren met de aankondiging dat Digimon World: Next Order naar de Nintendo Switch gaat komen en hem gaan halen, maar ik heb alvast een topic aangemaakt voor de gene die hem wel gaan halen.

Heb dit spel als grote Digimon World 1 (1999) liefhebber altijd al een keer willen spelen maar door gebrek aan een Playstation nooit de kans gehad.
Er is overigens al een Digimon game op de Switch, ook fysiek,

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Redax schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:23:
[...]

Er is overigens al een Digimon game op de Switch, ook fysiek,
Ja klopt dank je voor die tip maar die ligt mij niet, omdat het meer turn based is dan dat we gewend zijn van Digimon World. Ik ben meer fan de manier hoe Digimon World speeld, die vrijheid en het trainen enz :D

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 26-10-2022 11:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Mario + Rabbids Sparks of Hope: Nog een paar opdrachten en dan zit ik op 100%.Toffe game die ik op een later moment nog op hard wil splelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:10:
Mario + Rabbids Sparks of Hope: Nog een paar opdrachten en dan zit ik op 100%.Toffe game die ik op een later moment nog op hard wil splelen.
Hoe was de moeilijkheidsgraad voor jou? Is dit vergelijkbaar met Kingdom Battle of makkelijker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
L23 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:43:
[...]

Hoe was de moeilijkheidsgraad voor jou? Is dit vergelijkbaar met Kingdom Battle of makkelijker?
Ik speel hem ook. Enigszins gelijk. Vooral sommige sidequests zijn iets lastiger maar over het algemeen is de game vrij makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:15:
[...]

Ik speel hem ook. Enigszins gelijk. Vooral sommige sidequests zijn iets lastiger maar over het algemeen is de game vrij makkelijk.
Ik heb de game nog niet. Maar wellicht begin ik gelijk op hard als ik de game heb.

Op zich was Kingdom Battle niet heel moeilijk, al had ik wel aardig moeite met Ultimate Challenge 1 en 2. Maar wat Kingdom Battle extra uitdagend maakte was het zover mogelijk uitstellen van betere wapens kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
L23 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:29:
[...]

Ik heb de game nog niet. Maar wellicht begin ik gelijk op hard als ik de game heb.

Op zich was Kingdom Battle niet heel moeilijk, al had ik wel aardig moeite met Ultimate Challenge 1 en 2. Maar wat Kingdom Battle extra uitdagend maakte was het zover mogelijk uitstellen van betere wapens kopen.
Ja klopt. In deel 2 kun je geen wapens meer kopen, alleen wapenskins. Hier draait het vooral om de sparks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
L23 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:43:
[...]

Deze was iets makkelijker maar op elk gebied wel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ik heb net Bayo 3 bij Intertoys kunnen scoren.Gezien ik hier al heel lang naar uitkijk gaat dit na het eten wel een momentje zijn.

UPDATE
Echt WAUW deze game! :)
Scalebound:Niet alles van dit project is in de prullenbak gegooid. ;)

Op basis van 4 chapters:
Gameplay:Met al die monsters en wapens valt er vermoed ik enorm veel te experimenteren.Voor mij is dit een type game die ik net als Bayo 1 & 2 jaren blijf spelen.

Visueel:Niet sterker dan deel 2 maar ook niet minder

Sound:Mooie score en klinkt vet door de speakers

Ik ben een blije man. :)

UPDATE
Dit is raar:Ik moet het menu in om een health item te gebruiken ;)Bij Bayo 2 zit het meteen links onder in je scherm.

Joey van GameXplain vind het ook al apart zag ik net in zijn stream.

[ Voor 85% gewijzigd door jori040 op 28-10-2022 08:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Starck
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Factorio voor de switch is vanaf nu te koop :)

https://www.nintendo.nl/G...are/Factorio-2265209.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
jori040 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:49:

Sound:Mooie score en klinkt vet door de speakers
gebruik een (goede) koptelefoon of oordopjes met je switch en het klinkt vele malen beter 😅.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Ike. schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:45:
[...]

gebruik een (goede) koptelefoon of oordopjes met je switch en het klinkt vele malen beter 😅.
Ik speel deze game niet in handheld-mode[vind ik persoonlijk niet te doen bij dit type game].Het gaat hier door de audio van de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 00:52
En hoeveel maak je dan? De vorige batch was met vijf minuten al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
hcQd schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:06:
[...]

Duidelijk geen massaproductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hcQd schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:06:
[...]

Goede vraag. Wel apart dat de eerste batch in Europa zo klein was. In US is Bayonetta 1 bij meerdere winkels te koop en nog steeds op voorraad.

Gezien je je nu kan aanmelden voor updates zouden ze beter kunnen inspelen op de vraag. Maar heb er niet heel veel vertrouwen in :P Ik vond de communicatie ook heel slecht, zou eerste helft van oktober zijn, vervolgens was het eind oktober en werd het op het moment dat het in de My Nintendo Store te koop was pas aangekondigd op Twitter.

[ Voor 20% gewijzigd door L23 op 28-10-2022 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-08 12:47
L23 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:13:
[...]

Goede vraag. Wel apart dat de eerste batch in Europa zo klein was. In US is Bayonetta 1 bij meerdere winkels te koop en nog steeds op voorraad.

Gezien je je nu kan aanmelden voor updates en er straks maar 1 kan bestellen zouden ze beter kunnen inspelen op de vraag. Maar heb er niet heel veel vertrouwen in :P Ik vond de communicatie ook heel slecht, zou eerste helft van oktober zijn, vervolgens was het eind oktober en werd het op het moment dat het in de My Nintendo Store te koop was pas aangekondigd op Twitter.
Zijn er problemen met het leveren van de fysieke game dan? Of snap ik m niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sderooij schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:23:
[...]

Zijn er problemen met het leveren van de fysieke game dan? Of snap ik m niet? :P
Klopt, fysieke release van Bayonetta 1 exclusief bij de Europese My Nintendo Store. Was in 10 minuten uitverkocht deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-08 12:47
L23 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:27:
[...]

Klopt, fysieke release van Bayonetta 1 exclusief bij de Europese My Nintendo Store. Was in 10 minuten uitverkocht deze week.
aah ok, thanks :)
Dan scoor ik die wel een keer op Tweakers V&A :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
L23 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:13:
[...]

Gezien je je nu kan aanmelden voor updates zouden ze beter kunnen inspelen op de vraag. Maar heb er niet heel veel vertrouwen in :P Ik vond de communicatie ook heel slecht, zou eerste helft van oktober zijn, vervolgens was het eind oktober en werd het op het moment dat het in de My Nintendo Store te koop was pas aangekondigd op Twitter.
Dat aanmelden hebben we met de CE van XC3 kunnen zien, dat was ook geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Bayonetta 3:Meer mensen hier al een toffe tijd met de game ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Zojuist Donkey Kong Country: Tropical Freeze uitgespeeld. Alle levels gedaan, ook van wereld 7. Savegame zegt 100%, maar heb niet alle puzzel stukjes verzameld. Wie weet ooit. Ook Hard Mode unlocked, maar daar heb ik geen zin in :P Op naar de volgende game.

Maar tof spel, inderdaad een van de beste 2D platformers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Luigi's Mansion 3 al een tijdje op mijn radar. Heb deel 1 ooit op de GameCube gespeeld (2 mei 2002 als launchgame!). Nostalgie x100 zoals je begrijpt. <3 Oktober leek mij een mooie maand om deel 3 op te pakken voor de Switch. Dus nu twee weken aan het spelen. Ouderwets Nintendo guilty pleasure dit hoor, grote glimlach op mijn gezicht tijdens het spelen. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0QcQ0UB7T_ciE-URI9jHYAOig7Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ItdNzWZNipKK2F4UkhaQHoIV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86ubKvBwVppjpJFkduiJLT6FBEk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7JqrVM2iHP7tX6XZFKpvEfpZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLunMDruxO8XcmMI4hflC0C-atw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u8FQoke2l1Ah9AF0Rp1TIsDN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbHuj2oOTCjLgxm2wtPUKPT__ZM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uq9hXo2EKOiY6Oc1xh6PRuYY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwSqQdqfws1NTrjjWHy5xcf3NI4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rrc6YZctA9QyQn5UUqumvMzS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/57ARRo13rDiwWchVy9XREIBk6pI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kU6NLOZ00TA0yqLYU2rCinfp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L23 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:51:
Zojuist Donkey Kong Country: Tropical Freeze uitgespeeld. Alle levels gedaan, ook van wereld 7. Savegame zegt 100%, maar heb niet alle puzzel stukjes verzameld. Wie weet ooit. Ook Hard Mode unlocked, maar daar heb ik geen zin in :P Op naar de volgende game.

Maar tof spel, inderdaad een van de beste 2D platformers.
Donkey Kong Country was mijn eerste SNES game, dus deze moet ik ook echt nog gaan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:02:
Heb Luigi's Mansion 3 al een tijdje op mijn radar. Heb deel 1 ooit op de GameCube gespeeld (2 mei 2002 als launchgame!). Nostalgie x100 zoals je begrijpt. <3 Oktober leek mij een mooie maand om deel 3 op te pakken voor de Switch. Dus nu twee weken aan het spelen. Ouderwets Nintendo guilty pleasure dit hoor, grote glimlach op mijn gezicht tijdens het spelen.
Voor mij was dat ook de eerste kennismaking met Luigi's mansion.

Als ik of een van mijn kinderen het weer eens spelen op de switch loop ik meteen de hele week alle melodietjes te neuriën / fluiten.

Luigi's mansion 2 op de 3DS vond ik ook echt top (vooral in 3D), was wel blij met de New 3DS met tracking want met spoken vangen was ik telkens de focus kwijt O-)

Kwam er ook pas ná deel 3 op de switch achter dat deel 1 ook voor de 3DS beschikbaar is.. snap niet dat ik dat niet eerder had gemerkt want het is denk ik wel een van mijn meest favoriete games.

Als er een deel 4 komt is dat een instant buy voor mij.

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 30-10-2022 22:16 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze maand kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen weer sparen voor een nieuwe reeks afbeeldingsstukjes van Super Mario Odyssey. Deze week afbeeldingen van Strandrijk. Mogelijk volgen Kookrijk, Ruïnerijk, Bowsers rijk en Maanrijk. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke dinsdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 6 december. Van Animal Crossing zijn er nu afbeeldingen van bewoners die in november jarig zijn. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0sy_xz0Ch2GeLG48ymFJJp-ZBFg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zFRPaDTthZZKXxi3ILuy0a2t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickvwijk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik ben al een tijdje op zoek naar wat leuke bordspellen op de switch, de volgende games heb ik al geprobeerd:
- Risk
- Monopoly
- For the king

Hebben jullie nog enkele aanraders? Genre enzovoort maakt niet echt uit.

Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:04
rickvwijk schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:04:
Ik ben al een tijdje op zoek naar wat leuke bordspellen op de switch, de volgende games heb ik al geprobeerd:
- Risk
- Monopoly
- For the king

Dank!
51 Worldwide games al overwogen? Of zitten daar niet genoeg bordspellen in? Hij schijnt wel echt goed te zijn, en je kunt een gratis demo downloaden om te proberen.

En Mario Party is technisch gezien een bordspel, maar wel totaal anders dan wat je misschien zoekt.

Verder heb ik persoonlijk weinig ervaring met bordspellen op de Switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
- Risk
- Monopoly
- For the king

Dank!
Afhankelijk van je smaak enzo maar mogelijk interessant: Wingspan, Istanbul, Root, Talisman, Cluedo, Eight Minute Empire, Carcassone, Everdell, Catan...
Disclaimer: ik heb deze niet digitaal gespeeld en ken de kwaliteit van de apps dus niet. In het algemeen zijn dit ports van de mobile versies. Ze zullen iets goedkoper zijn op mobile dan op Switch. Let vooral op of de apps local multiplayer ondersteunen als je dat specifiek in je hoofd hebt, want dat is niet altijd zo.

Geen fysieke boardgame maar games zoals Slay the Spire, Hand of Fate 2, Armello of Thronebreaker, Faeria, Voice of Cards, Sumer, Jackbox... zijn mechanisch zeer sterk beïnvloed door board/cardgames.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:02:
Heb Luigi's Mansion 3 al een tijdje op mijn radar. Heb deel 1 ooit op de GameCube gespeeld (2 mei 2002 als launchgame!). Nostalgie x100 zoals je begrijpt. <3 Oktober leek mij een mooie maand om deel 3 op te pakken voor de Switch. Dus nu twee weken aan het spelen. Ouderwets Nintendo guilty pleasure dit hoor, grote glimlach op mijn gezicht tijdens het spelen. :*)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
LM3 is mijn favoriete Switch game. Geweldige game met subliem leveldesign. Bij elke etage weer vol verwachting wat het thema nu weer was. Mooiste Switchgame ook trouwens, nog steeds. Die pak ik echt eens in de zoveel tijd op zodat ik hem weer opnieuw kan uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
- Risk
- Monopoly
- For the king

Dank!
Wingspan?
Is nog 1,5 dag in de aanbieding in de eShop.
Pagina: 1 ... 184 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic