AnimeAdicted
Ja. Replicant is ook leuk maar wel aardig verouderd.L23 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:17:
[...]
Geweldig en dure maandMaar niks te klagen hoor.
Ik begrijp dat Automata de betere game is van de twee?
Ja Automata is eigenlijk in alles net wat beter.Je kan ook gewoon bij dit deel instappen.L23 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:17:
[...]
Geweldig en dure maandMaar niks te klagen hoor.
Ik begrijp dat Automata de betere game is van de twee?
NieR Replicant heb ik pas na Automata gespeeld vanwege de update versie[gespeeld op PS4]
Omdat de Switch in wezen mijn main console is heb ik Replicant ook graag op de Switch.
Verwijderd
The Touryst heb ik behoorlijk veel gespeeld op de Xbox. Prachtige game en kan ‘m iedereen aanradenL23 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:56:
[Twitter]
[Afbeelding]
Twee games waar ik graag een fysieke versie van wil hebben. Maar Super Rare Games is tegenwoordig wel erg duur...
🚨 New Pokémon Scarlet and Pokémon Violet information is coming this week! 🚨
— Pokémon (@Pokemon) 11 oktober 2022
Tune in to our YouTube channel at 6:00 a.m. PDT on 10/12 for the latest update!
Make sure you’re subscribed and have notifications turned on:️ https://t.co/8Hw4hspYf9 #PokemonScarletViolet pic.twitter.com/5jfWg31LXt
Nog een Pokémon trailer morgen. Marketing is duidelijk gas aan het bijgeven.
En wie wat Octopath II footage wil zien kan een korte trailer kijken die de engine updates showcased in deze Japanse tweet.
Nu weet ik zelf niet of ik fysiek veel spellen haal maar is dat nu wel het minimum om direct aan de slag te aan?
Zijn er nog merken die slechte sdkaarten maken ?
AnimeAdicted
Meest belangrijke is dat je een bekend merk neemt bij een betrouwbaar verkooppunt. Als je een SD-kaart vindt met een zeer hoge capaciteit maar een prijs die te mooi is om waar te zijn, loop je het risico dat het een nep kaartje betreft waarvan de controller liegt over z'n capaciteit.Offens1490 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 07:32:
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Ik heb er zelf 256GB inzitten en iets van 15 games er op staan, en nog ruimte over ook.Offens1490 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 07:32:
[...]
Nu weet ik zelf niet of ik fysiek veel spellen haal maar is dat nu wel het minimum om direct aan de slag te aan?
Ik zou gewoon merken nemen zoals Kingston of Samsung.
Het enigste waar ik op let zijn wel de lees snelheden, je wilt geen trage SD kaartjes in je Switch. Maar de meesten zijn tegenwoordig wel 80MB/s of sneller.
Het minimum is de 64GB interne opslag om direct mee aan de slag te gaan. Ik zou het eerst even aankijken en aanbiedingen in de gaten houden. Verwacht niet dat je gelijk al tegen een opslag probleem aan loopt en games die je uitgespeeld hebt kan je natuurlijk ook verwijderen.Offens1490 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 07:32:
De Switch heeft zelf 32gb storage, de OLED 64gbOffens1490 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 07:32:
[...]
SanDisk en Samsung maken goede kaartjes.
Samsung EVO Select 256GB Is vandaag 29,99 bij Amazon (als je Prime lid bent, dit kan je ook één maand gratis uitproberen)
Koop niet de dure SanDisk kaartjes met de Nintendo logos erop
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 12-10-2022 08:37 ]
Edit: eindelijk gelukt om het in m'n winkelwagen te krijgen, maar kon daarna weer niet verder. Nu ligt de hele site eruit met de melding over teveel bezoekers. Ben bang dat het niet gaat lukken.
[ Voor 45% gewijzigd door Raem op 12-10-2022 12:46 ]
Hier hetzelfde probleem bij enkele vrienden en mezelf. Ik ben zelfs nog niet op de store geraaktRaem schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:40:
Xenoblade Chronicles 3 CE is beschikbaar voor bestelling. Helaas constant foutmeldingen en krijg hem niet toegevoegd aan m'n winkelwagen.
Edit: eindelijk gelukt om het in m'n winkelwagen te krijgen, maar kon daarna weer niet verder. Nu ligt de hele site eruit met de melding over teveel bezoekers. Ben bang dat het niet gaat lukken.
De hele website loopt weer vast? Dat vond ik toen met de Nintendo Online SNES controller ook een ramp.JackAvery schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:49:
[...]
Hier hetzelfde probleem bij enkele vrienden en mezelf. Ik ben zelfs nog niet op de store geraaktPatience I guess, we hadden dit al even zien aankomen...
Benieuwd wanneer Bayonetta 1 beschikbaar komt, dat zou ook deze week moeten zijn. Al denk ik dat ik die toch maar over sla.
Ja, inloggen of überhaupt een pagina bezoeken gaf allerlei foutmeldingen. En nu ligt de hele store eruit: https://store.nintendo.nl/L23 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:58:
[...]
De hele website loopt weer vast? Dat vond ik toen met de Nintendo Online SNES controller ook een ramp.
Benieuwd wanneer Bayonetta 1 beschikbaar komt, dat zou ook deze week moeten zijn. Al denk ik dat ik die toch maar over sla.
Heb je Bayo 2 wel in huis of gespeeld ?L23 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:58:
[...]
De hele website loopt weer vast? Dat vond ik toen met de Nintendo Online SNES controller ook een ramp.
SanDisk 256GB is 22,99 bij AmazonIke. schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 08:36:
[...]
De Switch heeft zelf 32gb storage, de OLED 64gb
SanDisk en Samsung maken goede kaartjes.
Samsung EVO Select 256GB Is vandaag 29,99 bij Amazon (als je Prime lid bent, dit kan je ook één maand gratis uitproberen)
Koop niet de dure SanDisk kaartjes met de Nintendo logos erop
Ook net gekocht voor mijn Switch.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nee, de hele serie is nog nieuw voor mij. Ben er nog niet uit of het wat voor mij is en kan het wel gaan aanschaffen om te proberen. Maar komen zoveel games uit dat ik ook keuzes moet maken. Morgen van plan Fast RMX en The Touryst fysiek te bestellen en ook net begonnen met No Man's Sky.
Oke want anders wilde ik zeggen dat als je Bayo 2 fysiek koopt dan krijg je een digitale code van Bayo 1 gratis.L23 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:56:
[...]
Nee, de hele serie is nog nieuw voor mij. Ben er nog niet uit of het wat voor mij is en kan het wel gaan aanschaffen om te proberen. Maar komen zoveel games uit dat ik ook keuzes moet maken. Morgen van plan Fast RMX en The Touryst fysiek te bestellen en ook net begonnen met No Man's Sky.
Het ding is dat de Bayo 2 combat vandaag de dan nog het beste in het genre is en van deel 1 iets of wat gedateerd voelt maar zeker niet slecht.
Bayonetta 2 kost op de Switch wel nog de volle mep.
Ik ben zelf benieuwd of Platinum met Bayo 3 de lat weer iets hoger gaat/kan leggen.
Bij Bayonetta ligt de focus in wezen puur op de combat en dat moet wel je ding zijn idd.Die andere twee games die je noemt hebben wat meer RPG in zich.Cyrax0508 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:30:
Ik heb Bayonetta 2 (en 1 dan automatisch ook) wel op mijn Switch. En hoewel ik van dergelijke games hou (Nier Automata, love it, Astral Chain ook) kan Bayonetta mij niet lang boeien. Dat was met deel 1 al zo, maar deel 2 was veel beter, dus toch maar gekocht. Maar ik vind het chaotisch op een manier dat ik het niet leuk vind, kan het niet precies uitleggen. Het stijltje vind ik ook niet zo gaaf. Ik laat Bayonetta 3 dan ook rustig aan me voorbij gaan, misschien voor de verzameling dat ik hem nog een keer koop, maar ik verwacht niet dat ik hem ooit zal gaan spelen.
Ik heb een beetje hetzelfde als Cyrax0508 dat het stijltje me ook niet zo aanspreekt. Maar ook wel nieuwsgierig. Wil ook graag fysiek en dan een collectie compleet. Maar kan dat ook loslaten en wellicht later bij Bayonetta 3 beginnen.jori040 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:47:
[...]
Bij Bayonetta ligt de focus in wezen puur op de combat en dat moet wel je ding zijn idd.Die andere twee games die je noemt hebben wat meer RPG in zich.
Ik koop waarschijnlijk voor de verzameling Bayonetta 3 nog wel maar eerst ga ik The Touryst en Fast RMX fysiek bestellen. Dan komt ook nog Mario & Rabbids eraan, dus ik ben nog wel even voorzienL23 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:58:
[...]
Ik heb een beetje hetzelfde als Cyrax0508 dat het stijltje me ook niet zo aanspreekt. Maar ook wel nieuwsgierig. Wil ook graag fysiek en dan een collectie compleet. Maar kan dat ook loslaten en wellicht later bij Bayonetta 3 beginnen.
Voor dit najaar ga ik nog voor Mario + Rabbids en dan is het even mooi geweest.Heel misschien nog de nieuwe Pokemon maar dat is even de reviews afwachten.Cyrax0508 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:19:
[...]
Ik koop waarschijnlijk voor de verzameling Bayonetta 3 nog wel maar eerst ga ik The Touryst en Fast RMX fysiek bestellen. Dan komt ook nog Mario & Rabbids eraan, dus ik ben nog wel even voorzien
Moet wel zeggen dat de nieuwe Mario + Rabbids erg nice lijkt.Bij Bayo 3 heb ik nog de vraag of het beter gaat zijn dan deel 2.
Coming soon: @TreasureCoLtd's strategic shooter, Radiant Silvergun, gets a Switch physical release.
— Limited Run Games (@LimitedRunGames) 12 oktober 2022
Standard, SteelBook, and Collector's Edition available. Pre-orders open Friday at 10am ET. Learn More + Wishlist: https://t.co/ytkIHn2ME0 pic.twitter.com/LeOPzojWNL
:strip_exif()/f/image/N18WDpaT47TGNGLW4OvqhpKT.jpg?f=fotoalbum_large)
Bestellen kan een maand lang vanaf morgen. Hoewel ik tegenwoordig geen grote pet op heb van LRG is dit wel een echte klassieker…
Het verbaast me trouwens toch dat er nog zoveel animo is voor de fysieke releases van The Touryst en Fast RMX. Niet dat het slechte games zijn overigens. Wat motiveert jullie om deze te bestellen?
[ Voor 49% gewijzigd door JackAvery op 13-10-2022 06:59 ]
Ik hoop voor degene die Bayonetta willen gaan kopen via de store meer geluk hebben. Want wat een complete shitshow was dit zeg van Nintendo. Store heeft er een halve dag uitgelegen en geen communicatie, niks. Ik heb alle vorige CE's zonder problemen kunnen kopen via reguliere winkels. Nintendo doet het zelf en zelfs na maandenlange voorbereiding gaat het weer eens mis.
Inderdaad een serieuze misser dit. Misschien komt er nog een tweede ronde zoals in de US?
JackAvery schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 06:57:
Het verbaast me trouwens toch dat er nog zoveel animo is voor de fysieke releases van The Touryst en Fast RMX. Niet dat het slechte games zijn overigens. Wat motiveert jullie om deze te bestellen?
Ik vind de game studio wel interessant. Omdat ze al jaren best goed zijn om het uiterste uit de Nintendo hardware te halen. Digital Foundry laat een mooie introductie zien.
Ik heb beide games al jaren op de wishlist staan, maar tot dusver nooit gekocht. Volgens mij zijn er ook nooit scherpe aanbiedingen van geweest. En hoopte toch wel op een fysieke release.
Van The Touryst de demo gespeeld en zag er mooi uit en volgens mij een relaxte puzzel game. Fast RMX alleen reviews van gezien, maar een interessante launch title voor de Switch destijds.
Ik verwacht dat de animo best groot zal zijn, Super Rare Games heeft bij deze twee titels zelfs de prijzen verhoogd. Eigenlijk belachelijk. Had beide games liever samen op een 2GB cartridge gezien voor 40 a 50 euro. Maar het zijn toch wel 2 games die ik graag toe voeg aan mijn fysieke collectie.
Het scheelt dat ik niet vaak games koop bij Super Rare Games, tot nu toe heb ik Worms W.M.D., Machinarium en Superliminal.
Ik zat al te twijfelen, maar ook dit is voor mij een reden om die game aan me voorbij te laten gaan. Ik dacht alleen dat ze met de nieuwe website wel het een en ander verbeterd haddenRaem schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 07:14:
Ik hoop voor degene die Bayonetta willen gaan kopen via de store meer geluk hebben. Want wat een complete shitshow was dit zeg van Nintendo. Store heeft er een halve dag uitgelegen en geen communicatie, niks. Ik heb alle vorige CE's zonder problemen kunnen kopen via reguliere winkels. Nintendo doet het zelf en zelfs na maandenlange voorbereiding gaat het weer eens mis.
iemand ervaring met? YouTube: Chronos Before the Ashes Nintendo Switch Review! ? kotm dat beetje in de buurt?
De hele Nintendo store lag plat, om verschillende tijden nog even gekeken, maar de store lag er nog altijd uit.
Toevallig om 21:16 toch nog even gekeken, en zowaar kon ik bestellen, en is het ook nog gelukt, een 20 minuten later lag de store alweer plat.
Best wel erg, ook hoe snel ze al weer op eBay aangeboden worden, maar ben wel blij dat het mij wel gelukt is, ook al is dat meer toeval dat de store het toen net wel deed...
Daar had ik toevallig ook veel problemen mee tijdens bestelling switch.Raem schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:40:
Xenoblade Chronicles 3 CE is beschikbaar voor bestelling. Helaas constant foutmeldingen en krijg hem niet toegevoegd aan m'n winkelwagen.
Blijkt achteraf dat site niet werkt mobiel alleen via pc. Bij mij dan.
AnimeAdicted
Mooi dat je er één te pakken hebt kunnen krijgen!ID5 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:36:
Om 12:32, geprobeerd de XB3 collectors edition te kopen, wat een feest.
De hele Nintendo store lag plat, om verschillende tijden nog even gekeken, maar de store lag er nog altijd uit.
Toevallig om 21:16 toch nog even gekeken, en zowaar kon ik bestellen, en is het ook nog gelukt, een 20 minuten later lag de store alweer plat.
Best wel erg, ook hoe snel ze al weer op eBay aangeboden worden, maar ben wel blij dat het mij wel gelukt is, ook al is dat meer toeval dat de store het toen net wel deed...
Ik hoop in ieder geval dat de meeste exemplaren ook daadwerkelijk bij de liefhebbers terecht zijn gekomen. Op ebay worden ze inderdaad al aangeboden voor €150
Ik vond het geweldige games, beide. Voor de verzameling wil ik ze daarom graag in mijn verzameling.JackAvery schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 06:57:
Shm’up fans opgelet: Limited Run Games komt met fysieke versies van Radiant Silverfun.
[Embed]
[Afbeelding]
Bestellen kan een maand lang vanaf morgen. Hoewel ik tegenwoordig geen grote pet op heb van LRG is dit wel een echte klassieker…
Nogmaals bedankt. Ik hem een swap gekregen. Super snel gegaan.L23 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:44:
@hk12nl Ik zou eerst Nintendo zelf benaderen. Daarna de optie om zelf te repareren. Dat is vrij makkelijk.
©2004
Zelfde hier, kom maar niet op de site...Raem schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:46:
[...]
Duimen op een tweede ronde dan maar. Met alle voorinschrijvingen zou Nintendo toch wel een beetje rekening kunnen houden met de hoeveelheid vraag zou je zeggen.
Ik hoop in ieder geval dat de meeste exemplaren ook daadwerkelijk bij de liefhebbers terecht zijn gekomen. Op ebay worden ze inderdaad al aangeboden voor €150
Nu heeft m’n zoon (6 jaar) het spel op z’n verlanglijst staan, maar heb graag dat hij voornamelijk offline kan spelen, dus niet multiplayer. Beetje zoals Mario Kart. Dat mag later wel eens zodra hij ouder is.
Vraag is dus: klopt het dat Splatoon 3 zo goed als geen single player heeft, of valt dat reuze mee en is er een leuke ‘story’ mode of zo te doen?
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
AnimeAdicted
Joy-cons en Pro controller hebben HD Rumble. Werken gewoon goed. Wil je wat goedkopers of zoek je een tweede controller voor multiplayer dan kiest men vaker voor third party.Offens1490 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:34:
Hebben jullie toevallig mening originele Nintendo joycons/ pro controller tov third party als hori?
Ik mis de HD Rumble op mijn Hori.Offens1490 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:34:
Hebben jullie toevallig mening originele Nintendo joycons/ pro controller tov third party als hori?
Maar aan de andere kant hebben ik en mijn partner beide een setje en na paar jaar nog steeds nul drift, dat alleen is het mij af waard (vooral na de 3+ keer dat wij beide er last van hadden met de originele joy-cons)
Gebrek aan draadloos vind ik voor de meeste games niet erg, daar heb ik de Pro controller voor.
Maar ik heb wel een setje joy-cons die geen issues hebben, voor games die deze echt vereisen.
Hebben ze de drift al aangepast bij de Oled versie ?Mizgala28 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:56:
[...]
Ik mis de HD Rumble op mijn Hori.
Maar aan de andere kant hebben ik en mijn partner beide een setje en na paar jaar nog steeds nul drift, dat alleen is het mij af waard (vooral na de 3+ keer dat wij beide er last van hadden met de originele joy-cons)
Gebrek aan draadloos vind ik voor de meeste games niet erg, daar heb ik de Pro controller voor.
Maar ik heb wel een setje joy-cons die geen issues hebben, voor games die deze echt vereisen.
AnimeAdicted
Geen idee, ik heb de originele.Offens1490 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:06:
[...]
Hebben ze de drift al aangepast bij de Oled versie ?
Van wat ik heb gelezen is het aangepast, maar ik hoor nog steeds verhalen van drift dus blijkbaar hebben ze het niet genoeg aangepast.
Nee. Er zouden al meerdere aanpassingen aan de sticks in de joycons gebeurd zijn die de kans moeten reduceren, maar de natuur van het beestje is gewoon dat dit soort sticks sneller slijten. Dit geldt zowel voor de sticks in moderne gewone controllers als die in joycons - enkel is het zo dat de sticks die in joycons zitten, in principe gemaakt zijn voor de halve levensduur van een gewone moderne joystick.Offens1490 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:06:
[...]
Hebben ze de drift al aangepast bij de Oled versie ?
Zolang het ontwerp en de materiaalkeuzes in deze sticks niet fundamenteel veranderen, zal drift een probleem blijven.
HAL sensoren worden al heel lang gebruikt in zware machinerie, want daarin maakt eigenlijk niets meer fysiek contact – dat werkt met magnetische sensoren geloof ik, dus daar slijt in principe niets meer aan. Maar ze zijn duur en tot voor kort waren ze niet in hele kleine varianten beschikbaar.
Er schijnt een fabrikant te zijn die ze in miniatuur in ontwikkeling heeft die geschikt zouden zijn om in een joycon te gebruiken, maar als Nintendo daar al iets mee gaat doen, dan zal dat voor de opvolger voor de Switch zijn denk ik. Mogelijk dat ze dan later nog met een soortement van Pro joycon gaan komen, net zoals dat je dat voor bijvoorbeeld de Xbox en de PlayStation hebt, maar het kan ook zijn dat de prijs daar nu nog te hoog voor is en ze dus voorlopig nog de oude sticks blijven gebruiken.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Gemist helaas. Maar goed, ik lees nu ook dat je niet met Paypal kan betalen ook al zegt de site van wel. Dus dan was het me sowieso niet op tijd gelukt om m'n creditcard gegevens erbij te zoeken.Ike. schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:58:
Xenoblade Chronicles 3 Collector’s Edition is weer te bestellen
Bij Superliminal geen invoerrechten betaald en verwacht dat nu ook niet, is inderdaad al betaald.Cyrax0508 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:55:
Gisteren de Fast RMX en The Touryst bundel besteld bij SRG. In het verleden ook weleens bij SRG besteld, maar nu las ik hier en daar wat over de invoerrechten die zijn veranderd. Als ik de Faq van hun site lees, dan is vanaf 01-01-2022 alles bij de prijs inbegrepen en krijg je niet nog eens de postbode op je dak omdat er nog een bedrag moet worden betaald. Iemand ervaring mee > 01-01-2022?
Paypal kan wel op de site, maar alleen bij dingen die op voorraad zijn. Bij pre-orders kan het alleen met credit card.Raem schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:15:
[...]
Gemist helaas. Maar goed, ik lees nu ook dat je niet met Paypal kan betalen ook al zegt de site van wel. Dus dan was het me sowieso niet op tijd gelukt om m'n creditcard gegevens erbij te zoeken.
Klopt.Seal64 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:01:
Bij mijn weten zijn er maar twee types analoge sticks die immuun zijn voor drift, en dat zijn de optische sticks die onder meer in de N64 controller werden gebruikt, en sticks met HAL sensoren. Die eerste worden voor zover ik weet nergens meer gebruikt.
HAL sensoren worden al heel lang gebruikt in zware machinerie, want daarin maakt eigenlijk niets meer fysiek contact – dat werkt met magnetische sensoren geloof ik, dus daar slijt in principe niets meer aan. Maar ze zijn duur en tot voor kort waren ze niet in hele kleine varianten beschikbaar.
Er schijnt een fabrikant te zijn die ze in miniatuur in ontwikkeling heeft die geschikt zouden zijn om in een joycon te gebruiken, maar als Nintendo daar al iets mee gaat doen, dan zal dat voor de opvolger voor de Switch zijn denk ik. Mogelijk dat ze dan later nog met een soortement van Pro joycon gaan komen, net zoals dat je dat voor bijvoorbeeld de Xbox en de PlayStation hebt, maar het kan ook zijn dat de prijs daar nu nog te hoog voor is en ze dus voorlopig nog de oude sticks blijven gebruiken.
Over de Gulikit Hal sensor sticks had ik eerder al gepost: JackAvery in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"
Ook interessant: Alps - de belangrijkste producent van joysticks voor consoles etc. - had in maart een patentaanvraag ingediend voor een elektromagnetische stick op schaal van de joycons. JackAvery in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"
Het is duidelijk dat men dus wel degelijk verder werkt aan manieren om drift te voorkomen. De vraag is alleen of we dit mogen verwachten in een standaard controller, of dat men dit enkel gaat verkopen in een 'premium' accessoire.
Vond ik eerst ook tot ik m'n Switch OLED met een grip ging gebruiken. Al mis ik wel de D-Pad van de Lite.Redax schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:33:
Gisteren weer een poosje de Switch Lite in mijn handen gehad. Wat een fijn apparaat om in handheld te gamen, veel beter van de 'normale' Switch modellen. Het is wel jammer dat deze niet met de tv kan verbinden, hopelijk komt er nog een Switch Lite achtig model met een docking set.
Hier ook helaas gemist, en als ik de melding op de site goed begrijp gaat er ook geen voorraad meer komen:Raem schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:15:
[...]
Gemist helaas. Maar goed, ik lees nu ook dat je niet met Paypal kan betalen ook al zegt de site van wel. Dus dan was het me sowieso niet op tijd gelukt om m'n creditcard gegevens erbij te zoeken.
Jammer, nu was het voor mij toch een nice to have, maar was wel nice geweest als het dus wel gelukt was. Maar hopelijk leert Nintendo hier wel van voor een volgende keer (maar dat zal wel niet).De Xenoblade Chronicles 3: Collector's Edition is nu uitverkocht. Onze excuses voor de storing waardoor het moeilijk was om een pre-order voor dit product te plaatsen.
Waarom komt zij twee weken voor de release van Bayo 3 met dit verhaal terwijl het vorige deel uit 2014 stamt ?
[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 16-10-2022 10:06 ]
Als ze Nintendo pijn wil doen, dan is het beste moment om tot een boycot te roepen vlak voor de release.jori040 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 10:03:
Waarom komt zij twee weken voor de release van Bayo 3 met dit verhaal [...]?
Maar goed, er is te weinig info beschikbaar om er iets zinnigs over te zeggen. Het enige wat we weten is dat Taylor niet met het aanbod voor een rol in Bayo 3 eens was en dat er toen een andere stemacteur gevonden is. 🤷
[Twitter: https://twitter.com/sonicmega/status/1581331297644908547]sderooij schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 11:35:
wat is dan een eerlijk bedrag voor zo'n job?
Maar zonder details te weten over om hoeveel werk het ging, kun je het genoemde bedrag van $4000 nergens mee vergelijken.
Royalties zijn vooral weggelegd voor high-profile acteurs die zoiets zouden kunnen eisen tijdens onderhandelingen.heb er verder geen verstand van, krijgen die VA's dan geen royalties?
Flink prijs verschil als ik zo kijk.L23 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:44:
[...]
Joy-cons en Pro controller hebben HD Rumble. Werken gewoon goed. Wil je wat goedkopers of zoek je een tweede controller voor multiplayer dan kiest men vaker voor third party.
Maar aan de andere kant heb je wel de echte.
Om eenheid te creëren zou ik de platoon versie moeten aanschaffen maar 74.99 pff.
En kan ik voor de extra altijd 2e en 3e third-party pakken
AnimeAdicted
Ik zou gewoon Nintendo's eigen accessoires kopen tenzij prijs een factor is. Maar je hoeft niet alles gelijk aan te schaffen. Ik had zelf pas 3 jaar later een Pro controller. En ondanks dat de Pro controller een betere ervaring bied kon ik zelf prima overweg met de Joy-cons zowel handheld als docked. Maar €74,99 is inderdaad een boel geld. Ik had zelf een tijd terug de gewone Pro controller in de aanbieding voor 43 euro, anders zat ik nu waarschijnlijk nog steeds enkel met de Joy-cons te gamenOffens1490 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 22:16:
[...]
Flink prijs verschil als ik zo kijk.
Maar aan de andere kant heb je wel de echte.![]()
Om eenheid te creëren zou ik de platoon versie moeten aanschaffen maar 74.99 pff.
Als je er geen haast mee hebt zou je kunnen wachten op Black Friday?Offens1490 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 22:16:
[...]
Flink prijs verschil als ik zo kijk.
Maar aan de andere kant heb je wel de echte.![]()
Gewoon een maandje wachten
[ Voor 3% gewijzigd door Cybergamer op 17-10-2022 01:28 ]
Gisteren ff Lego city geïnstalleerd was wel wennen( speelde voorheen pro controller wiiu)
AnimeAdicted
Kopen jullie via site zelf of hebben jullie nog ander tips/trucs
AnimeAdicted
Of het uitbreidingspakket de moeite waard is?Offens1490 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:14:
Nog een klein vraagje hier iemand mbt online gebeuren. Meerwaarde van uitbreidings pakket moeite waard?
Ligt er aan welke games je speelt. Er is geen extra of betere online opslag van je savegames.
Speel je Mario Kart 8 Deluxe en heb je de DLC niet? Zolang je het uitbreidingspakket hebt kan je de DLC spelen.
Speel je Animal Crossing New Horizons? Dan kan je de DLC spelen
Splatoon 2? DLC
N64 games (niet alle N64 games zijn beschikbaar)? Ja
Sega Mega Drive games (niet alle Sega Mega Drive games zijn beschikbaar)? Ja
Ik heb afgelopen jaar N64 Paper Mario gespeeld via het uitbreidingspakket. Als je die game 2e hands wilt kopen zal je grofweg € 120,00 of meer kwijt zijn en het enkel via de tv kunnen spelen. Nu kon ik het overal spelen.
Ik heb het gewoon via de shop van nintendo gekocht.
Ik vind het persoonlijk een absolute meerwaarde, alleen al voor de NES/SNES/64 app. Ik vind het leuk om die oude games on the go te kunnen spelen of spellen die ik vroeger nooit heb gespeeld nu wel een keer te checken. De extra banen bij MK8 vind ik ook geweldig. Ik weet niet of je iemand binnen je kring hebt met een Switch, maar je kunt die kosten dan natuurlijk delen door een familieabonnement te nemen.Offens1490 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:14:
Nog een klein vraagje hier iemand mbt online gebeuren. Meerwaarde van uitbreidings pakket moeite waard?
Zo heb ik een hoop mensen in mijn familiegroep zitten waardoor het je uiteindelijk maar heel weinig kost op jaarbasis.
Ik ben zelf overigens direct voor de pro-controller gegaan, mijn handen zijn echt te groot voor de joycons. Ik heb zelf wat limited edities van de de Pro-controller (ik ben tevens verzamelaar), maar de gewone heb ik ook in een aanbieding voor een stuk minder gekocht.
Helaas had ik een probleem met 1 van de joycons en wilde niet zonder zitten. Dus toen gewoon gaan gamen en uiteindelijk kon ik een pro controller bestellen. Ik wilde toen mijn defecte joycon inleveren ter reparatie en de verkoper ruilde mijn joycon toen direct om. Blijkbaar waren er toen ook genoeg joycons.
Slim, dus moet familie zijn van beheerder van de groep niet huishouden opzich.Cyrax0508 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:43:
[...]
Ik vind het persoonlijk een absolute meerwaarde, alleen al voor de NES/SNES/64 app. Ik vind het leuk om die oude games on the go te kunnen spelen of spellen die ik vroeger nooit heb gespeeld nu wel een keer te checken. De extra banen bij MK8 vind ik ook geweldig. Ik weet niet of je iemand binnen je kring hebt met een Switch, maar je kunt die kosten dan natuurlijk delen door een familieabonnement te nemen.
Zo heb ik een hoop mensen in mijn familiegroep zitten waardoor het je uiteindelijk maar heel weinig kost op jaarbasis.
Ik ben zelf overigens direct voor de pro-controller gegaan, mijn handen zijn echt te groot voor de joycons. Ik heb zelf wat limited edities van de de Pro-controller (ik ben tevens verzamelaar), maar de gewone heb ik ook in een aanbieding voor een stuk minder gekocht.
En niet de buurman
AnimeAdicted
Wat Cyrax0508 ook aangeeft, met de DLC's die je krijgt en de N64 spellen vind ik het zelf wel de moeite waard. En als je het via een familie groep kan regelen is het ook helemaal niet duur. In een familie groep kan maximaal 8 account bevatten en het abonnement is 40 euro, dus dan kost het 5 euro per account per jaar.Offens1490 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:14:
Als beheerder kan je gewoon accounts toevoegen aan de groep, ook als die geen familie zijnOffens1490 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:59:
[...]
Slim, dus moet familie zijn van beheerder van de groep niet huishouden opzich.
En niet de buurman
Hail to the king baby!
Het mag iedereen zijn, dat maakt niet uit. Aan wie jij als beheerder het mailtje stuurt om lid te worden van de familiegroep maakt Nintentdo niet uit. Er mogen 8 mensen in (dacht ik hoor). dus als jij 8 mensen kent die een Switch hebben dan kun je de kosten dus door 8 delen.Offens1490 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:59:
[...]
Slim, dus moet familie zijn van beheerder van de groep niet huishouden opzich.
En niet de buurman
Zo doe ik het al jaren, kost me dus eigenlijk maar heel weinig
Het was me alleen niet duidelijk of de release van 6 december ook voor Nederland is. Maar zie nu meerdere winkels waaronder Gameresource, Nedgame en Gamemania waar de game te pre-orderen is voor 6 december. De game gaat 36 a 40 euro kosten. Kijk er naar uit!
Ziet er goed uit
Eerst nog andere spellen uitspelen, voordat ik deze aanschaf....pff backlog...
Ik wacht ook nog even, maar heb ergens naar uit te kijkensderooij schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:40:
[...]
Ziet er goed uit
Eerst nog andere spellen uitspelen, voordat ik deze aanschaf....pff backlog...
pfff over DKTF gesproken, moet ook weer eens proberen verder te gaan met wereld 6L23 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:48:
[...]
Ik wacht ook nog even, maar heb ergens naar uit te kijkenMijn backlog valt mee. Maar deze maand al 5 games gekocht en momenteel bezig met Donkey Kong Tropical Freeze en No Man's Sky.
Ik ben nu in wereld 6 en dat is best pittig. Nog 1 level en dan de eindbaas van wereld 6. Daarna moet ik even kijken wat ik ga doen. Ik kan proberen voor 100% te gaan, maar dat wordt volgens mij best moeilijksderooij schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:49:
[...]
pfff over DKTF gesproken, moet ook weer eens proberen verder te gaan met wereld 6
Mooie reviews! 47e bij Mediamarkt en had nog 11 euro aan bonnen dus net besteld.
voor 150,- (zonder de game).
Kan me daar echt enorm aan ergeren dat dit soort praktijken niet aangepakt worden! Zelf dagen geprobeerd op de site om er een te kopen (nadat je je eerst moest inschrijven) en dan is het ineens uitverkocht. Baal er van als een stekker.
Begrijp je frustratie hoor, maar dat iets op marktplaats staat hoeft niet bij elke zeldzame game benoemd te wordenCybergamer schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:56:
Ik zie nu al een paar advertenties op MP langskomen van Xenoblade chronicles 3 collectors edition
Kan me daar echt enorm aan ergeren dat dit soort praktijken niet aangepakt worden! Zelf dagen geprobeerd op de site om er een te kopen (nadat je je eerst moest inschrijven) en dan is het ineens uitverkocht. Baal er van als een stekker.
En de grootste schuldige is hier natuurlijk Nintendo. Al jaren een waardeloze website en waarom kunnen zij niet gewoon meer produceren, gezien je je kon inschrijven hadden ze beter kunnen inspelen op de vraag. Nintendo heeft niks aan die marktplaats verkopen en het is gewoon slecht voor hun imago. Ik zie hetzelfde gebeuren bij Lego waar ze van bepaalde producten heel weinig produceren, maar de vraag heel groot is. Geen idee waarom je als bedrijf (bewust) boze fans wil creëren.
Welke praktijken? Iemand verkoopt iets waar grote vraag naar is. Neem aan dat jij je huis ook niet te koop aanbiedt tegen kostprijs maar tegen marktprijs?Cybergamer schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:56:
Ik zie nu al een paar advertenties op MP langskomen van Xenoblade chronicles 3 collectors edition
Beetje kromme vergelijking. Het overgrote deel van de mensen kopen geen huis met als doel deze de volgende dag voor het dubbele te verkopen om er winst uit te halen. Als je een nieuwbouw woning koopt, mag je hem niet eens binnen bepaalde tijd verkopen. Juist om dit soort praktijken tegen te gaan.giantgiantus schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:06:
[...]
Welke praktijken? Iemand verkoopt iets waar grote vraag naar is. Neem aan dat jij je huis ook niet te koop aanbiedt tegen kostprijs maar tegen marktprijs?
Ik walg van die praktijken van scalpers die ook hier op Tweakers alom vertegenwoordigd zijn met PS5 consoles of Series X (in mindere mate). Kijk, ik bezit ook games die veel en veel meer waard zijn geworden in de loop van de jaren. Die zijn echter niet met dat doel aangekocht, maar gewoon omdat ik graag verzamel. Als ik die ooit verkoop, dan gaat dat ook tegen marktwaarde van dat moment. Dat is een heel andere intentie dan de boel wegkapen om zo schaarste te creeëren om winst te kunnen maken.
Je kunt tegenwoordig amper meer een CE kopen of een PS5, dan moet je lid zijn van allerlei groepen om misschien een keer sneller te zijn dan de scalpers.
[ Voor 15% gewijzigd door Cyrax0508 op 18-10-2022 12:22 ]
Dan zou het dus mooi zijn als de bedrijven zoals Nintendo iets doen om deze praktijken tegen te gaan. Daar zit het grote probleem. Zelf walg ik niet van de scalpers, simpel vraag en aanbod, zolang er consumenten zijn die gek genoeg zijn om er het dubbele voor te betalen blijft dit gebeuren. Ik zou dus eerder walgen van die mede Nintendofan die dit in stand houd.Cyrax0508 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:18:
[...]
Beetje kromme vergelijking. Het overgrote deel van de mensen kopen geen huis met als doel deze de volgende dag voor het dubbele te verkopen om er winst uit te halen. Als je een nieuwbouw woning koopt, mag je hem niet eens binnen bepaalde tijd verkopen. Juist om dit soort praktijken tegen te gaan.
Ik walg van die praktijken van scalpers die ook hier op Tweakers alom vertegenwoordigd zijn met PS5 consoles of Series X (in mindere mate). Kijk, ik bezit ook games die veel en veel meer waard zijn geworden in de loop van de jaren. Die zijn echter niet met dat doel aangekocht, maar gewoon omdat ik graag verzamel. Als ik die ooit verkoop, dan gaat dat ook tegen marktwaarde van dat moment. Dat is een heel andere intentie dan de boel wegkapen om zo schaarste te creeëren om winst te kunnen maken.
Je kunt tegenwoordig amper meer een CE kopen of een PS5, dan moet je lid zijn van allerlei groepen om misschien een keer sneller te zijn dan de scalpers.
Als bedrijf kun je dat moeilijk tegengaan, hoewel ik dan meer doel op bijvoorbeeld PS5 consoles dan in het geval van een CE bij Nintendo. Die maken er gewoon een zooitje van en kunnen dingen niet normaal regelen. Ik heb ook geprobeerd (als verzamelaar) de CE te pakken te krijgen, maar ik heb niet de tijd om de hele dag te kijken of hun site het weer doet, dus ik heb hem gemist. En ik ga dan inderdaad niet deze via MP ofzo voor het dubbele proberen alsnog te kopen. Dat er mensen zijn die dat toch doen en zo de boel in stand houden is dom.L23 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:28:
[...]
Dan zou het dus mooi zijn als de bedrijven zoals Nintendo iets doen om deze praktijken tegen te gaan. Daar zit het grote probleem. Zelf walg ik niet van de scalpers, simpel vraag en aanbod, zolang er consumenten zijn die gek genoeg zijn om er het dubbele voor te betalen blijft dit gebeuren. Ik zou dus eerder walgen van die mede Nintendofan die dit in stand houd.
Ik vind het gewoon jammer voor mensen die echt waarde hechten aan bepaalde spullen dat je die misloopt omdat scalpers je voor zijn geweest. Ik hoop dat er een moment komt dat mensen niet meer kopen van scalpers.
@jori040 :
Die tijd is wel geweest, tenzij je de juiste mensen kent
[ Voor 3% gewijzigd door Cyrax0508 op 18-10-2022 12:36 ]
Mooie tijd was dat. Weet nog dat ik uitkeek naar Mass Effect 1 en dat die dan 1 a 2 dagen voor release al in de schappen lag bij de Media Markt.jori040 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:41:
@Cyrax0508
Precies geweest ja.In de tijd dat er nog shops waren lukte het me vaker wel dan niet.
Ik heb ooit, bij GTA San Andreas, de game ruim 5 dagen van tevoren gescoord bij de Dixons. Die medewerker had hem in de schappen gelegd. Hij stond nog niet eens in de computer bij hen, dat moest eerst gebeuren toen ik hem wilde betalen. Kreeg hem gewoon mee. Ik was toen even populair bij mijn vrienden......L23 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
Mooie tijd was dat. Weet nog dat ik uitkeek naar Mass Effect 1 en dat die dan 1 a 2 dagen voor release al in de schappen lag bij de Media Markt.
Ik Metroid Prime op een dinsdagmiddag bij Replay.En zo zijn er nog tig games die ik vroeg heb kunnen scoren.L23 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
Mooie tijd was dat. Weet nog dat ik uitkeek naar Mass Effect 1 en dat die dan 1 a 2 dagen voor release al in de schappen lag bij de Media Markt.
Dit jaar is het 1x gelukt bij Intertoys.
[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 18-10-2022 13:02 ]
Ik wel...jori040 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:09:
Via online heb ik nog nooit een game eerder gekregen.
Ze kregen wel eens gezeik met embargo's, maar oplossing daarvoor: wel direct betalen bij afhalen, maar bon kreeg je pas op dag van release.
Helaas bestaat die zaak niet meer.
Ja als ze de bon gewoon printen op release datum is er geen vuiltje aan de lucht.Ik ben/was altijd zeker van mijn aankopen dus die bon kan me een worst wezen.RollieBollie schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:24:
De shop waar ik vroeger kwam gaf bijna altijd games en hardware eerder meer, maar dat was ook echt een kleine winkel. grofweg 3 bij 4 meter 4 grote kasten vol met games 2 halve kasten met merchandise en 2 tv's (en dus echte beeldbuizen) erboven en op plafond lichte dingen. Ze konden de bestellingen dus nergens plaatsen.
Ze kregen wel eens gezeik met embargo's, maar oplossing daarvoor: wel direct betalen bij afhalen, maar bon kreeg je pas op dag van release.
Helaas bestaat die zaak niet meer.
Stiekem vind ik het zelf waarschijnlijk ook erg leuk, ben opgegroeid met de snes en N64.
Nu vraag ik mij af wat verstandig is om aan te schaffen. De oled versie is de mooiste maar is de lite misschien beter te bedienen door kleine handjes of maakt dat niet veel verschil? Welke accessoires zijn aan te raden om direct aan te schaffen zit te denken aan een (fake) pro controller, grip, case, screenprotector. Is dat zinvol of raden jullie wat anders aan?
De lite heeft geen dock en kan ook niet aangesloten worden op een groot scherm. Dus als je dat wel wilt doen, zou ik dus voor een OLED kiezen.XPS15 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:56:
De oudste hier thuis (6 jaar) wil graag een Nintendo switch. Nu zitten we te denken om die aan Sinterklaas te vragen 😉
Stiekem vind ik het zelf waarschijnlijk ook erg leuk, ben opgegroeid met de snes en N64.
Nu vraag ik mij af wat verstandig is om aan te schaffen. De oled versie is de mooiste maar is de lite misschien beter te bedienen door kleine handjes of maakt dat niet veel verschil? Welke accessoires zijn aan te raden om direct aan te schaffen zit te denken aan een (fake) pro controller, grip, case, screenprotector. Is dat zinvol of raden jullie wat anders aan?
Een screenprotector is ten zeerste aan te raden. Een carrying case ook. Extra controller is een kwestie van wat je er mee wilt gaan doen. Als je verwacht dat je kind met veel vriendjes/vriendinnetjes samen wilt spelen, is het misschien interessanter om te investeren in een extra setje joycons + joycon grip. Daarmee heb je automatisch dus al twee volwaardige controllers (er zit 1 joycon grip al standaard in de doos van OLED versie) of 4 losse joycons.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik blijf het zeggen, maar je hoeft niet alles direct aan te schaffen. Alleen de Switch en een game lijkt me al een heel mooi sinterklaas cadeau. De Joy-cons bij de gewone Switch (OLED) zijn ook te gebruiken als twee aparte controllers. Een screenprotector en case is wel handig om gelijk aan te schaffen.XPS15 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:56:
Welke accessoires zijn aan te raden om direct aan te schaffen zit te denken aan een (fake) pro controller, grip, case, screenprotector. Is dat zinvol of raden jullie wat anders aan?
Daar zal jouw 6 jarige geen probleem mee hebben. En anders leren ze dat snel genoeg. Mario is een prima eerste game. De LEGO games zijn leuk voor die leeftijd.XPS15 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:28:
Thanks voor de info! Weten jullie of de switch oled goed te bedienen is door een 6 jarige? Zat als eerste game aan een Mario game te denken. Is er een Mario game die er uitspringt qua eenvoudige gameplay aangezien de kids nog geen ervaring hebben.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Lijkt me geen probleem, ik zou eerder kijken of je enkel handheld wilt spelen (Switch Lite) of dat je zowel handheld en docked wilt kunnen spelen (Switch (OLED)).XPS15 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:28:
Thanks voor de info! Weten jullie of de switch oled goed te bedienen is door een 6 jarige? Zat als eerste game aan een Mario game te denken. Is er een Mario game die er uitspringt qua eenvoudige gameplay aangezien de kids nog geen ervaring hebben.
Er zijn zowel 2D als 3D Mario games. Maar Mario Odyssey lijkt me een prima game om mee te starten. En anders zou je ook kunnen kijken naar Yoshi's Crafted World en Kirby en de Vergeten Wereld.
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic