JackAvery schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:33:
[...]
De vraag is vooral waar jij naar op zoek bent in een Pokémon game.
- De Diamond/Pearl remakes zijn dacht ik heel degelijk, als je graag een "oude stempel" Pokémon game wilt. Ik heb deze zelf echter niet gespeeld dus kan er niet veel over zeggen. Misschien is dit waar je naar op zoek bent?
BDSP een goeie remake? Je bedoelt toch die game waar je Pokémon kon klonen, Ilca (de developer) dan reageerde door de glitch te patchen, de community weer een andere glitch vond, herhaal dit een paar keer, en ze er uiteindelijk niet beter op hebben gevonden om gekloonde Pokémon gewoon te verbieden van te ruilen, in de daycare te zetten of naar Home te transfereren?
En dit alles terwijl er nog functionaliteit miste en er dingen beloofd waren (Home support, bijvoorbeeld) die maar niet kwamen. (Tuurlijk niet, want ze hadden het te druk om hun fuck-ups te patchen

)
Zo was er ergens in 'n stad een soort van GWS, waar je kon wondertraden met mensen van over de hele wereld. Het probleem was... een NPC hield je tegen van zodra je in de buurt kwam. Het was gewoon nog niet geprogrammeerd, maar het gebouw stond er wel al

Of de day-one patch van een paar gig groot...
Het spel was veel, maar was zeker niet "af" of wat een remake hoorde te zijn. Het was gedurfd om die gekke Chubi-stijl van de personages te gebruiken, en daar laat ik me niet over uit, en ook de "underground" was een leuke toevoeging, maar de afwerking van het spel was gewoon zwaar ondermaats. Het spel is zo dood als iets nu, en da's met een reden.
Beter steek je je geld in een ander Pokémonspel of, wees slim, en wacht nog anderhalve maand voor S&V.