Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:29
Ike. schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:19:
[...]

Amazon frankrijk heeft de oled versie vaak het goedkoopst.

Gamemania is nooit de goedkoopste zeker niet voor spellen 😅.

Koop niet teveel spellen tegelijk, wacht op goede deals. Volgende week is er een amazon sale en over niet al te lang black friday etc..

budgetgaming,nl

Koop zeker niet een micro SD kaart met zo’n Nintendo figuurtje erop 🤣. Elke (goede) micro SD kaart werkt prima
Lijkt me idd verstandig, koop waarschijnlijk Lego City undercover digitaal als eerst mijn zoon is er verzot op. Helaas moet hij weer opnieuw beginnen :+

AnimeAdicted

Offens1490 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:37:
[...]

Lijkt me idd verstandig, koop waarschijnlijk Lego City undercover digitaal als eerst mijn zoon is er verzot op. Helaas moet hij weer opnieuw beginnen :+
Waarom geen andere Lego game zoals Marvel Super Heroes of Star Wars Skywalker Saga? Ik heb me prima vermaakt met Lego City Undercover op de Switch, maar deze draait qua framerate niet zo fantastisch op de Switch vergeleken met bovenstaande Lego games. Op zich prima speelbaar, maar ik zeg het maar even.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:25
Psyonara schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:12:
Wou de Splatoon 3 controller nog bestellen en is nu overal moeilijk leverbaar!? Word hier eventueel de voorraad nog van aan geleverd. Of kan ik beter voor een normale Pro controller gaan?
Nedgame heeft hem. De prijs is wel omhoog gegaan, maar dat is inherent aan die SE controllers. Straks zijn ze nog duurder

• Offens1490
L23 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:45:
[...]

Waarom geen andere Lego game zoals Marvel Super Heroes of Star Wars Skywalker Saga? Ik heb me prima vermaakt met Lego City Undercover op de Switch, maar deze draait qua framerate niet zo fantastisch op de Switch vergeleken met bovenstaande Lego games. Op zich prima speelbaar, maar ik zeg het maar even.
Zou mijn zoon van 8 dat echt zien ? Ik snap wij kijken het via andere ogen. Zal eens kijken naar statwars die ken ik nog niet.

AnimeAdicted

Offens1490 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:15:
[...]

Zou mijn zoon van 8 dat echt zien ? Ik snap wij kijken het via andere ogen. Zal eens kijken naar statwars die ken ik nog niet.
Nee, ik denk dat je zoon van 8 dat niet ziet en gewoon plezier heeft met de game.

Ik ben zelf ook niet zo streng qua framerates en graphics, maar vond het bij Lego City Undercover qua framerate wel kantje boord. Maar als je de gemiddelde Tweaker moet geloven dan zijn de meeste Switch games onspeelbaar. De Skyrim: Anniversary Edition discussie op de frontpage van het weekend vond ik verschrikkelijk :P

[ Voor 32% gewijzigd door L23 op 04-10-2022 19:23 ]

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:06
Cyrax0508 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:47:
[...]

Nedgame heeft hem. De prijs is wel omhoog gegaan, maar dat is inherent aan die SE controllers. Straks zijn ze nog duurder
@Psyonara Bij MM ook voorradig (10 euro goedkoper dan Nedgame). Daarnaast ook bij Amazon.de. Kom je met btw correctie en verzendkosten denk ik net iets goedkoper uit dan bij MM.

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:32
MysticMan schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:20:
[...]

Ok bedankt voor alle tips! Heb de Switch nu en besloten te beginnen met Mario Odyssey en Metroid Dread dus de Zelda keuze kan ik nog even uitstellen. Goed om te lezen dat voor beide opties wel iets te zeggen valt
Dread is alleen niet echt casual, ik denk dat Odyssey makkelijker op te pakken en weg te leggen is, of als je even afgeleid bent niet meteen dood te zijn.

BotW of SS of LA is wel een heel verschil, BotW is echt volledig open in een open wereld, terwijl SS en LA lineair zijn in een semi-open wereld, maar sturen je wel voldoende dat je niet de halve wereld rond aan het lopen bent om er dan achter te komen dat je een item mist dat je in een dungeon aan de andere kant van de wereld moet halen.
L23 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:18:
[...]

Nee, ik denk dat je zoon van 8 dat niet ziet en gewoon plezier heeft met de game.

Ik ben zelf ook niet zo streng qua framerates en graphics, maar vond het bij Lego City Undercover qua framerate wel kantje boord. Maar als je de gemiddelde Tweaker moet geloven dan zijn de meeste Switch games onspeelbaar. De Skyrim: Anniversary Edition discussie op de frontpage van het weekend vond ik verschrikkelijk :P
Je moet hier ook iedere Direct de discussie zien, iedere keer weer de geruchten dat de Switch Pro toch echt aangekondigd gaat worden (naast remasters van diverse Zelda-games) en iedere keer weer de teleurstelling dat er weer geen Switch Pro is aangekondigd (en die remasters ook niet).

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 13:51
even een zijspoor :P

Gaan er nog anderen naar https://www.gaminguniverse.nl/#beurs dit jaar? :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-11 23:07
Nee, ik ga wel naar Dreamhack :*)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:05
Toevallig deze eerder al ondertekend, de reden dat Steam deze game niet erop wil hebben is gewoon ronduit absurd.

Over die game gesproken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3lFglySonwnJxQKfFzwhUTy6.jpg

2 dagen te vroeg binnen, gelukkig eerder een pre-order geplaatst want deze is nu een stuk moeilijker te krijgen viel mij op (misschien door dat hele Steam nieuws, geen idee)

Ik had alleen geen steelbook verwacht, maar dat is dan een mooi extra d:)b

• Flamesz
  • Laatst online: 15:50
Mizgala28 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:22:
[...]

Toevallig deze eerder al ondertekend, de reden dat Steam deze game niet erop wil hebben is gewoon ronduit absurd.

Over die game gesproken...

[Afbeelding]

2 dagen te vroeg binnen, gelukkig eerder een pre-order geplaatst want deze is nu een stuk moeilijker te krijgen viel mij op (misschien door dat hele Steam nieuws, geen idee)

Ik had alleen geen steelbook verwacht, maar dat is dan een mooi extra d:)b
Veel plezier er mee. Ik zou NoaH niet te snel uitspelen, er blijkt een bug in te zitten waardoor hij richting het einde crasht en je niet verder kan. Hopen dat de uitgever met een patch komt voor je zo ver bent.

• Mizgala28
Flamesz schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:33:
[...]

Veel plezier er mee. Ik zou NoaH niet te snel uitspelen, er blijkt een bug in te zitten waardoor hij richting het einde crasht en je niet verder kan. Hopen dat de uitgever met een patch komt voor je zo ver bent.
Ook dat nog.

Gelukkig was ik van plan om vers met beide te beginnen, hopelijk is die patch dan tegen die tijd uit (thx voor de info btw)

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door Navi op 05-10-2022 18:37 ]

Nieuwe Pokemon gameplay is daarnet online gezet.

Later vandaag volgt de trailer voor de Mario film :p

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:56
JackAvery schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:34:

[YouTube: Nieuwe gameplaybeelden van Pokémon Scarlet en Pokémon Violet (Nintendo Switch)]

Kan niet wachten, alleen al voor pokemon / mario en zelda games heb ik een nintendo switch old aangeschaft.

PSN : Geraedus

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
JackAvery schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:34:

[YouTube: Nieuwe gameplaybeelden van Pokémon Scarlet en Pokémon Violet (Nintendo Switch)]

Ben ik dan zo verwend met BOTW, of ziet het lopen/bewegen er wat houterig en niet zo goed uit?

Of ervaar ik dit gewoon zo, terwijl het niet zo is.

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-10-2022 16:53 ]

StealthyPeanut schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:53:
[...]

Ben ik dan zo verwend met BOTW, of ziet het lopen/bewegen er wat houterig en niet zo goed uit?

Dat zijn inderdaad niet de sterke punten van Pokemon games.

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:53:
[...]

Je bent niet de enige die zich hieraan stoort :'( Ik had vorige keer in het S&V topic wat screens genomen van de vorige trailer. De wereld is echt énorm kaal en de textures zijn echt van lage kwaliteit. Sowieso dat onze geliefde hardware tot meer in staat is, maar goed.

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Enerzijds heb ik na lange tijd weer zin om een Pokemon game te spelen (Silver/Gold is de laatste die ik volledig heb gespeeld), maar hier word ik nou niet echt heel enthousiast van. Ik vind het zelfs een beetje gênant wat ze presenteren.

Ik begrijp dat de Switch hardware niet heel krachtig is en dat graphics ook niet allesbepalend zijn, maar er zijn games uit 2017 die er gelikter uit zien en soepel draaien (BOTW inderdaad, of Odyssey).

Een aantal maanden geleden heb ik Monster Hunter Stories 2 gespeeld, en dat vond ik echt een toffe Pokemon-achtige JRPG. Ziet er goed uit, animaties zijn vloeiend, veel opties om te customizen, en het is ook nog eens uitdagend (vooral post-game). Pokemon S/V is in vergelijking dan net een Android/iOS game, al zal het qua gameplay vast wel prima zijn.

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:46
Aryawn schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 18:43:
Enerzijds heb ik na lange tijd weer zin om een Pokemon game te spelen (Silver/Gold is de laatste die ik volledig heb gespeeld), maar hier word ik nou niet echt heel enthousiast van. Ik vind het zelfs een beetje gênant wat ze presenteren.

Ik begrijp dat de Switch hardware niet heel krachtig is en dat graphics ook niet allesbepalend zijn, maar er zijn games uit 2017 die er gelikter uit zien en soepel draaien (BOTW inderdaad, of Odyssey).

Een aantal maanden geleden heb ik Monster Hunter Stories 2 gespeeld, en dat vond ik echt een toffe Pokemon-achtige JRPG. Ziet er goed uit, animaties zijn vloeiend, veel opties om te customizen, en het is ook nog eens uitdagend (vooral post-game). Pokemon S/V is in vergelijking dan net een Android/iOS game, al zal het qua gameplay vast wel prima zijn.
Ik had ook liever een remake van Gold/Silver gezien, Hearthgold en Soulsilver waren ook toppertjes. A deze trailer lijkt het erop dat dit niet mijn ding is.

Verwijderd

RisingSun schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:21:
[...]

Ik had ook liever een remake van Gold/Silver gezien, Hearthgold en Soulsilver waren ook toppertjes. A deze trailer lijkt het erop dat dit niet mijn ding is.
Een remake van Gold/Silver zou echt een insta-buy zijn :9~

• sderooij
om 10 uur vanavond toch de direct?

• sderooij
Thatsa good news - wahoo!

:P

22:05 is het. En verwacht geen games.

[ Voor 4% gewijzigd door L23 op 06-10-2022 22:36 ]

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 19:36

Sméagol

Master of Mayhem

Ik had denk ik toch wat andere voice actors gewild, maar da's geen dealbreaker. Ziet er tot nu toe prima uit in ieder geval. Ik April koop ik een rooie pet en doe ik m'n Mario t-shirt aan, en dan kijk ik uit naar de première.

Make lovecraft not warcraft.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:57

De Mario film ziet er goed uit! Ben positief verrast.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:21
De kwaliteit druipt er vanaf en dat is natuurlijk een goed teken.Alleen games in film vorm hoeft voor mij niet zo.
De Bowser scene was dik in orde en de animatiekwaliteit in het algemeen was goed, maar of het mij naar de cinema doet gaan is nog een andere vraag.

Ondertussen ook aangekondigd: de volgende NSO Nintendo 64 game is de klassieker Pilotwings 64

De update van de app gebeurt op 13 oktober.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:46
Zeker, nu graag ook een game in die stijl :P

Zou sowieso wel tof zijn als er ook een nieuwe Mario game uitkomt die zich afspeelt als in dezelfde wereld als de film..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Kippenvel van die trailer. Zo’n zin in!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

@Mizgala28, @Flamesz:
Schijnt dat Valve C;H nu wel toelaat op Steam:
Valve's content review team, the group that made the original decision, has re-examined CHAOS;HEAD NOAH and decided to reverse course and allow the game to ship on Steam, as is. We've also examined the process that led to the previous decision about CHAOS;HEAD NOAH, and made some changes to avoid situations like this in the future.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:42
Heb wel zin in deze film, laat maar komen :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Wat een boel toffe games deze maand, maar ook goede ports. Blijft toch wel bijzonder dat je dit soort games tegenwoordig handheld kan spelen.

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-10 16:54
Nu al zin om de trailer aan mn kinderen te laten zien! Dit is te gek toch!
Zelf ben ik uiteraard ook enthousiast oOo

• Flamesz
  • Laatst online: 15:50
En dat is maar goed ook. Volgens de reviews is de kwaliteit van de vertaling en port echt om te huilen, en als er geen pc versie was zou een fan patch erg moeilijk zijn.

https://www.kirikiribasar...iew-a-masterpiece-marred/

Het is voor nu iig sterk af te raden de switch versie te kopen, tenminste tot er een officiële patch is.

• Zerora
Ik kwam net deze titel tegen: Mandragora

Trailer:

Gameplay:

Ziet er erg tof uit. Deze ga ik even in de gaten houden. Een 2.5D castlevania/dark souls inspired game.

[ Voor 15% gewijzigd door Zerora op 07-10-2022 14:46 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Mizgala28
Had ik gelezen inderdaad, maar achteraf gezien geen spijt van mijn Switch kopie dus dat is prima verder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQ72yQXP7pdHt4gM100kaMXLnBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nY0Kjfo2SfLIcF3MeTdlUk4L.jpg?f=fotoalbum_large

Twee games waar ik graag een fysieke versie van wil hebben. Maar Super Rare Games is tegenwoordig wel erg duur...

• Offens1490
Vandaag de knoop doorgehakt en de switch platoon 3 versie gekocht. Ben benieuwd.

Hoe is het kamp hier verdeeld mbt fysieke cartridge/download?

AnimeAdicted

• Cyrax0508
Offens1490 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:54:
Vandaag de knoop doorgehakt en de with platoon 3 versie gekocht. Ben benieuwd.

Fysiek! Zeker de Nintendo games. En de Turtle games op de Switch moeten fysiek

• Offens1490
Cyrax0508 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:58:
[...]

Fysiek! Zeker de Nintendo games. En de Turtle games op de Switch moeten fysiek
Is dat op basis van verzamel of idee dat ooit online gesloten wordt? Of nog verschil in performance?

AnimeAdicted

Offens1490 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:00:
[...]

Is dat op basis van verzamel of idee dat ooit online gesloten wordt? Of nog verschil in performance?
Geen verschil in performance.

• Cyrax0508
[...]

Verzamel bij mij en digitaal is ook niet goedkoper. Ik heb dan liever iets in mijn handen. Performance is geen verschil. Ik heb wel veel digitaal hoor, maar de games die ik zelf echt speciaal vind, die heb ik (ook) fysiek.

• Cyrax0508
L23 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:56:
[Twitter]

[Afbeelding]

Twee games waar ik graag een fysieke versie van wil hebben. Maar Super Rare Games is tegenwoordig wel erg duur...
Die ga ik zeker pre-orderen. Nice

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
[...]

Mogelijkheid om een spel tweedehands weer te kunnen verkopen…

• Offens1490
Psyonara schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:12:
Wou de Splatoon 3 controller nog bestellen en is nu overal moeilijk leverbaar!? Word hier eventueel de voorraad nog van aan geleverd. Of kan ik beter voor een normale Pro controller gaan?
Misschien heb je nog niets besteld, wist dat je erom vroeg laatst

Heb mijn switch besteld via Nintendo.
Zag controller 74.99 staan 1 per klant
https://store.nintendo.nl...dition-000000000010009632

Wat ik begreep als er voorraad is kun je er gewoon bestellen anders kun je hem niet in je winkelwagen stippen.

AnimeAdicted

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:38
Offens1490 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:01:
[...]

Misschien heb je nog niets besteld, wist dat je erom vroeg laatst

Heb mijn switch besteld via Nintendo.
Zag controller 74.99 staan 1 per klant
https://store.nintendo.nl...dition-000000000010009632

Wat ik begreep als er voorraad is kun je er gewoon bestellen anders kun je hem niet in je winkelwagen stippen.
Moet nog maar timing is even meh :P zal het in de gaten houden.

• Linksquest
De nieuwe monthly Rewind van Nintendo is er.

• Offens1490
@Psyonara snap ik, had nlamelijk ff gekeken wat extra controllers kosten maar damn is echt gewoon aan de prijs zeg. ff extra joycons ff pro controller.

Nintendo spellen blijven algemeen prijs behouden zeker eigen uitgaves.

Weer dure hobby erbij :o

[ Voor 5% gewijzigd door Offens1490 op 08-10-2022 05:22 ]

AnimeAdicted

Voornamelijk eShop hier; geen zin om vaak van card te wisselen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:03
Vandaag de knoop doorgehakt en de switch platoon 3 versie gekocht. Ben benieuwd.

Kamp cartridge.

En tsja, de redenen:
  • shop zal ooit sluiten
  • kan de game 2e hands verkopen
  • verzameling

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:56
Kamp cartridge.

Dan kan ik een spel doorverkopen als ik het afgerond heb.

PSN : Geraedus

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11-11 16:08
Kamp cartridge want collectie. Alhoewel ik niet genoeg game om ooit een echte collectie te verzamelen :+

• de Foarsitter
Ike. schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:19:
[...]

Amazon frankrijk heeft de oled versie vaak het goedkoopst.

Gamemania is nooit de goedkoopste zeker niet voor spellen 😅.

Koop niet teveel spellen tegelijk, wacht op goede deals. Volgende week is er een amazon sale en over niet al te lang black friday etc..

budgetgaming,nl

Koop zeker niet een micro SD kaart met zo’n Nintendo figuurtje erop 🤣. Elke (goede) micro SD kaart werkt prima
Is er volgende week een Amazon sale? Is het al bekend wat de aanbieding zal zijn?

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:53
Cartridge tenzij de e-shop onnoemelijk veel goedkoper is dan fysiek.

Om de al genoemde redenen.

[ Voor 18% gewijzigd door Flozem op 08-10-2022 09:01 ]

• jori040
NieR: Automata: Straks lekker aan de slag met de Switch versie.Het schijnt een erg goede port te zijn.

• Offens1490
Ik ben nog van de oude gameboy generatie Pokemon. Enige Pokemon game switch aan te raden als eerste? Of zijn de games totaal anders ?

[ Voor 14% gewijzigd door Offens1490 op 08-10-2022 09:41 ]

AnimeAdicted

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:29
Bij mij klikt de linker joycon wel vast aan de Switch Oled maar schuift hij er net zo snel weer vanaf (hij vergrendeld dus niet meer). Een relatief bekend probleem volgens het internet.

Nu heb ik nog ruim een jaar garantie bij Coolblue en heb ik even telefonisch contact met ze gehad (zeer behulpzaam) maar ik ontkom er niet aan om het complete pakket op te sturen voor garantie (Switch met alle onderdelen). Ik vind dit een hoop gedoe om een klein probleem (maar ik begrijp het wel) dus ben ik aan het kijken of ik het anders op kan lossen. Hierbij kom ik tot het volgende:

1) nieuwe joycons kopen
2) huidige joycons zelf repareren (Aliexpress)
3) Nintendo rechtstreeks contacten

Zijn er mensen met ervaringen mbt bovenstaande oplossingen? Zelf repareren heeft nu de voorkeur en lijkt mij geen probleem. Het enige waar ik aan twijfel is een toekomstige garantie maar zolang ik de Switch zelf niet hoef open te halen lijkt mij dat geen probleem.

©2004

@hk12nl Ik zou eerst Nintendo zelf benaderen. Daarna de optie om zelf te repareren. Dat is vrij makkelijk.
L23 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:18:
Wat een boel toffe games deze maand, maar ook goede ports. Blijft toch wel bijzonder dat je dit soort games tegenwoordig handheld kan spelen.

[YouTube: No Man’s Sky Nintendo Switch Review & Performance!]
Zeer mooie port. Ik begrijp dat het geen optie was omdat men nu al op de limieten van de Tegra botste, maar als er cross-platform multiplayer in had gezeten was dit zeer verleidelijk geweest :) Desondanks een heel uitgebreide, doorontwikkelde game dat we hier krijgen.

• Ike.
  • Niet online
de Foarsitter schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:58:
[...]

Is er volgende week een Amazon sale? Is het al bekend wat de aanbieding zal zijn?
Alleen voor Prime leden 11 en 12 oktober.
Deals zijn nog niet bekend. Zullen de hele dag wisselen. Zie website van amazon…
Offens1490 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:34:
Ik ben nog van de oude gameboy generatie Pokemon. Enige Pokemon game switch aan te raden als eerste? Of zijn de games totaal anders ?
De vraag is vooral waar jij naar op zoek bent in een Pokémon game.
  • Pokémon Let's Go Pikachu/Eevee is een remake van Red/Blue. Het blijft een vermakelijke game maar je moet er wel mee kunnen leven dat het capture systeem gewoon heel casual is.
  • De Diamond/Pearl remakes zijn dacht ik heel degelijk, als je graag een "oude stempel" Pokémon game wilt. Ik heb deze zelf echter niet gespeeld dus kan er niet veel over zeggen. Misschien is dit waar je naar op zoek bent?
  • Sword/Shield vind ik persoonlijk entertainende games. De verhaallijn is niet zo interessant, de wereld en Pokémon designs vind ik best mooi, de moeiljkheidsgraad is zoals in alle Pokémon games niet erg uitdagend. Ik heb hier best lang plezier aan beleefd door de coöperatieve game modussen (raid battles). Met de DLC erbij krijg je meer van de bredere stukken wereld die half-open zijn. Tegen de meeste mensen zou ik zeggen "probeer dit gewoon" maar Gen 9 releast in november.
  • Als je iets anders wilt spelen, dan is Pokémon Legends Arceus zeker het proberen waard. Min of meer open wereld, heel ander battle systeem, focus ligt meer op exploreren en ietswat grindy quests doen om je Pokédex te vervolledigen. Ik heb hier toch veel positiefs over gehoord, zelf niet gespeeld.
  • En over een maand komt dus Scarlet/Violet uit. Het is GameFreak's eerste poging om de turn-based Pokémon game in een volledig open jasje te steken. Ook bevat de game een heel uitgebreide coöperatieve functie. Misschien is het interessant om gewoon daar in te springen, maar ik wacht zelf de reviews af.
Er zijn vast een hoop grotere Pokémon fans die je beter advies kunnen geven.

Edit: je kan natuurlijk ook altijd gewoon UItra Kaiju Monster Rancher kopen en spelen tot Scarlet/Violet uitkomen :+

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 08-10-2022 13:45 ]

• Offens1490
^^ misschien toch laatste versie halen alvast bedankt!

AnimeAdicted

• sderooij
ik neig steeds meer naar digital purchases. Te veel cartridges tegenwoordig die alleen werken met een day-1 patch of waar een deel van het spel alsnog gedownload moet worden... :(

• jori040
jori040 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:13:
NieR: Automata: Straks lekker aan de slag met de Switch versie.Het schijnt een erg goede port te zijn.
UPDATE
WAUW! wat een goede port is dit.Nee het tikt niet de 60fps aan zoals op de andere platformen maar ondanks dat speelt het geweldig op de Switch.

Bezit de game op elk platform.

• Offens1490
sderooij schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:22:
ik neig steeds meer naar digital purchases. Te veel cartridges tegenwoordig die alleen werken met een day-1 patch of waar een deel van het spel alsnog gedownload moet worden... :(
Mmm food for thought. Ga je het lang redden met 64 heb standaard bij de Oled?

AnimeAdicted

• sderooij
Offens1490 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:27:
[...]

Mmm food for thought. Ga je het lang redden met 64 heb standaard bij de Oled?
Ik heb een 512gb kaart er in zitten :)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:56

DukeBox

loves wheat smoothies

Idem met als extra (en voor mij belangrijkste reden).

Wij hebben 3 switch consoles en online gekochte games kunnen niet op iedere switch door anderen gespeeld worden. De cartridge kan ik tenminste wel overal in gebruiken.

We lopen daar nu ook al met DLC tegenaan (MK8 tracks en Zelda Expansion Pass) wat mij mateloos irriteert. Ik heb de DLC voor de game gekocht, niet voor de persoon die het speelt :(

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• de Foarsitter
Offens1490 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:34:
Wat @JackAvery zegt. Ik zou wachten tot de nieuwe (Scarlet & Violet) uitkomt (ik kijk ernaar uit!). Als je echt niet kan wachten kan je Let's Go spelen vanwege de nostalgie of een andere die is genoemd. Ik vind Legends: Arceus zelf fantastisch

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:29
L23 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:44:
@hk12nl Ik zou eerst Nintendo zelf benaderen. Daarna de optie om zelf te repareren. Dat is vrij makkelijk.
Thx voor de tip. Hij gaat maandag op de post naar Nintendo (alleen de linker Joy-Con). d:)b

©2004

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 21:15

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

No Man’s Sky is geweldig! Wat heerlijk om portable die game te kunnen spelen. Graphics zijn nog best goed, en het speelt erg soepel met een prima framerate. Aanrader!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:58
Thrace Grumble schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 08:30:
No Man’s Sky is geweldig! Wat heerlijk om portable die game te kunnen spelen. Graphics zijn nog best goed, en het speelt erg soepel met een prima framerate. Aanrader!
Het is een spel zonder doel toch?
Thrace Grumble schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 08:30:
Ik heb het spel ook besteld, momenteel rond de 44 euro op Amazon UK. Ik twijfel alleen nog omdat het een hele dure game maand gaat worden en de game ook op Xbox Game Pass kan spelen.
Jij hebt de game al eerder gespeeld? Of is het op de Switch de eerste keer?

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

giantgiantus schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:05:
[...]

Je stelt zelf je doel ;). Maar er is super veel te doen, en er zijn echt wel storylines en missies. Zelf ben ik (nog ;) ) geen expert, er zijn er hier ongetwijfeld meerdere spelers die je het beter kunnen uitleggen. En anders helpt YouTube je vast wel een eind opberg ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

L23 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:09:
[...]

Ik heb het spel ook besteld, momenteel rond de 44 euro op Amazon UK. Ik twijfel alleen nog omdat het een hele dure game maand gaat worden en de game ook op Xbox Game Pass kan spelen.
Jij hebt de game al eerder gespeeld? Of is het op de Switch de eerste keer?
Een paar keer vaker kort gespeeld op Xbox. Maar kon er niet echt inkomen, werd gauw misselijk, wat ik wel vaker heb met bv. sommige shooters. Met een kleiner scherm zoals de Switch heb ik dat nooit, dus dit keer ga ik veel meer NMS spelen :D

Daarnaast is het ideaal om de game zo telkens even kort te spelen tussendoor. Het is namelijk wel echt een game die heel veel tijd van je kan vragen, en daarvoor zijn juist korte sessies tussendoor ideaal voor :)

[ Voor 14% gewijzigd door Thrace Grumble op 09-10-2022 09:37 ]

• Ike.
  • Niet online
giantgiantus schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:05:
[...]

Google: No Man’s Sky :+

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 02:33

Cybergamer

Wanna Play a Game?

DukeBox schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:35:
[...]
Ik heb de DLC voor de game gekocht, niet voor de persoon die het speelt :(
Tja, helaas ziet Nintendo dat anders. Is een familie uitbreiding abonnement niets voor je? Dan heb je de DLC voor elk account die je er op koppelt, en is in feite net zo duur als 1 MK DLC.

(Behalve de Zelda DLC, die zit niet in het pakket jammer genoeg - gelukkig hebben we daar AKS voor :Y)).

[ Voor 6% gewijzigd door Cybergamer op 09-10-2022 14:22 ]

cybergamers.nl

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:56

DukeBox

loves wheat smoothies

Cybergamer schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:19:
Is een familie uitbreiding abonnement niets voor je? Dan heb je de DLC voor elk account die je er op koppelt, en is in feite net zo duur als 1 MK DLC.
Dat kan je ook omdraaien, Ik heb de standaard al, de meerprijs van het dure abonnement kan ik ook na 2 jaar voor alle switches de MK8 uitbreiding kopen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Is ook niet te vergelijken. Het ene is kopen en het andere is huren. En dan is er de vraag of je over een paar jaar nog interesse hebt om de Booster Course Pass te spelen (Opvolger Switch en nieuwe Mario Kart). En er zijn nog andere extra's bij het Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket.

• Linksquest
Wij hebben het ons ook overlegd, en dan voornamelijk met Animal Crossing en Mario Kart, ik speel voornamelijk Mario Kart, en de dochter Animal Crossing, wij hebben voor nu nog besloten de DLC los te kopen.

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
JackAvery schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:33:
[...]
De vraag is vooral waar jij naar op zoek bent in een Pokémon game.
  • De Diamond/Pearl remakes zijn dacht ik heel degelijk, als je graag een "oude stempel" Pokémon game wilt. Ik heb deze zelf echter niet gespeeld dus kan er niet veel over zeggen. Misschien is dit waar je naar op zoek bent?
BDSP een goeie remake? Je bedoelt toch die game waar je Pokémon kon klonen, Ilca (de developer) dan reageerde door de glitch te patchen, de community weer een andere glitch vond, herhaal dit een paar keer, en ze er uiteindelijk niet beter op hebben gevonden om gekloonde Pokémon gewoon te verbieden van te ruilen, in de daycare te zetten of naar Home te transfereren? ;w

En dit alles terwijl er nog functionaliteit miste en er dingen beloofd waren (Home support, bijvoorbeeld) die maar niet kwamen. (Tuurlijk niet, want ze hadden het te druk om hun fuck-ups te patchen :+)
Zo was er ergens in 'n stad een soort van GWS, waar je kon wondertraden met mensen van over de hele wereld. Het probleem was... een NPC hield je tegen van zodra je in de buurt kwam. Het was gewoon nog niet geprogrammeerd, maar het gebouw stond er wel al 8)7 Of de day-one patch van een paar gig groot...

Het spel was veel, maar was zeker niet "af" of wat een remake hoorde te zijn. Het was gedurfd om die gekke Chubi-stijl van de personages te gebruiken, en daar laat ik me niet over uit, en ook de "underground" was een leuke toevoeging, maar de afwerking van het spel was gewoon zwaar ondermaats. Het spel is zo dood als iets nu, en da's met een reden.

Beter steek je je geld in een ander Pokémonspel of, wees slim, en wacht nog anderhalve maand voor S&V.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
RangedNeedles schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:26:
[...]

BDSP een goeie remake? Je bedoelt toch die game waar je Pokémon kon klonen, Ilca (de developer) dan reageerde door de glitch te patchen, de community weer een andere glitch vond, herhaal dit een paar keer, en ze er uiteindelijk niet beter op hebben gevonden om gekloonde Pokémon gewoon te verbieden van te ruilen, in de daycare te zetten of naar Home te transfereren? ;w

En dit alles terwijl er nog functionaliteit miste en er dingen beloofd waren (Home support, bijvoorbeeld) die maar niet kwamen. (Tuurlijk niet, want ze hadden het te druk om hun fuck-ups te patchen :+)
Zo was er ergens in 'n stad een soort van GWS, waar je kon wondertraden met mensen van over de hele wereld. Het probleem was... een NPC hield je tegen van zodra je in de buurt kwam. Het was gewoon nog niet geprogrammeerd, maar het gebouw stond er wel al 8)7 Of de day-one patch van een paar gig groot...

Het spel was veel, maar was zeker niet "af" of wat een remake hoorde te zijn. Het was gedurfd om die gekke Chubi-stijl van de personages te gebruiken, en daar laat ik me niet over uit, en ook de "underground" was een leuke toevoeging, maar de afwerking van het spel was gewoon zwaar ondermaats. Het spel is zo dood als iets nu, en da's met een reden.

Beter steek je je geld in een ander Pokémonspel of, wees slim, en wacht nog anderhalve maand voor S&V.
Of wacht tot Gamefreak eindelijk weer eens games op niveau gaat produceren. De huidige staat van Pokemon is een ongeloofelijke trieste bedoeling. Er zijn genoeg andere leuke games op de Switch.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-11 22:29
Redax schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:41:
[...]

Of wacht tot Gamefreak eindelijk weer eens games op niveau gaat produceren. De huidige staat van Pokemon is een ongeloofelijke trieste bedoeling. Er zijn genoeg andere leuke games op de Switch.
Arceus is echt fantastisch imo. Beste Pokemon game in jaren.
Redax schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:41:
[...]

Ik begrijp wat je bedoeld hoor. Maar uiteindelijk moet je ook voor jezelf concluderen dat de games jouw persoonlijk niet aanspreken.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
L23 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:54:
[...]

Ik begrijp wat je bedoeld hoor. Maar uiteindelijk moet je ook voor jezelf concluderen dat de games jouw persoonlijk niet aanspreken.
Nou nee, het is altijd mijn favoriete franchise geweest maar de kwaliteit is absoluut van een heel ander niveau dan de games die voor Sworld en Shield zijn uitgekomen. Je kan de huidige delen niet vergelijken met bijvoorbeeld Black/White of Heartgold en Soulsilver. Ik heb werkelijk alle delen gespeeld en men steekt er gewoon niet meer zoveel energie en liefde in, de games verkopen toch wel.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Redax schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:13:
[...]

Nou nee, het is altijd mijn favoriete franchise geweest maar de kwaliteit is absoluut van een heel ander niveau dan de games die voor Sworld en Shield zijn uitgekomen. Je kan de huidige delen niet vergelijken met bijvoorbeeld Black/White of Heartgold en Soulsilver. Ik heb werkelijk alle delen gespeeld en men steekt er gewoon niet meer zoveel energie en liefde in, de games verkopen toch wel.
Nogmaals, ik begrijp wat je bedoeld. Maar dat de games toch wel verkopen betekent dat er een heleboel mensen wel plezier van hebben. Maar wellicht zie ik dat anders. Voor mijzelf geen reden om de games af te raden als ik ze toch niet van plan ben te kopen. Daarnaast heb ik al vele jaren geen Pokemon games meer gespeeld, dus kan ik er ook niet over adviseren.

• Zerora
Stadia exclusive Gylt komt in 2023 naar andere consoles:
https://invader.be/stadia...023-naar-andere-consoles/

Zou ie ook naar de Switch komen? Game zou prima op de Switch passen namelijk.

RangedNeedles schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:26:
[...]

Ik zei toch dat ik het niet gespeeld heb. Goede aanvulling al stel ik me wel vragen bij hoe sterk deze dingen uitmaken voor de casual Pokémon speler. De mensen rond me hebben alvast hier niet over geklaagd.
Redax schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:13:
[...]

Met alle begrip voor je mening - maar ik zou eender welke games ontwikkelaar niet zomaar zeggen dat ze er "niet meer zoveel energie of liefde in [steken]".

Het is wel duidelijk dat GameFreak moeite heeft met de scope en deadlines van hun games juist te omlijnen. Maar ik denk ook dat ze andere prioriteiten en/of een andere visie hebben dan de core fanbase. Op zich heb ik zelf best plezier gehad met Sword/Shield (ik speel Pokémon enorm casual), maar ik zie ook wel het gemiste potentieel :)

• Offens1490
Misschien stomme vraag.

Heb net oled switch ontvangen(platoon 3 versie)
Zouden de switch verzegeld moeten zijn bij aankomst?

Iemand ervaringen mee ?

Ga vandaag/morgen systeem nakijken alles ziet er nieuw uit daar niet van.

AnimeAdicted

• Offens1490
L23 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:31:
@Offens1490 Nee, doos is niet verzegeld bij Nintendo.
Dank je ziet er goed uit daar niet van is wel 359.99 euro :+

AnimeAdicted

• jori040
Oktober is voor mij als gamer een geweldige maand. :)

- NieR:Automata
- Mario + Rabbids
- Bayonetta 3 [zo lang op gewacht]

Gamers zijn lovend over de Switch versie van NieR:Automata dus hoop dat NieR Replicant ook nog naar de Switch komt.

[ Voor 42% gewijzigd door jori040 op 11-10-2022 16:58 ]

• Offens1490
Iemand bekend met deze site?
https://www.eneba.com/

Of andere betrouwbare sites for download keys van spellen?

[ Voor 37% gewijzigd door Offens1490 op 11-10-2022 17:12 ]

AnimeAdicted

jori040 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:46:
Oktober is voor mij als gamer een geweldige maand. :)

- NieR:Automata
- Mario + Rabbids
- Bayonetta 3 [zo lang op gewacht]

Gamers zijn lovend over de Switch versie van NieR:Automata dus hoop dat NieR Replicant ook nog naar de Switch komt.
Geweldig en dure maand :P Maar niks te klagen hoor.
Ik begrijp dat Automata de betere game is van de twee?
Offens1490 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:04:
Iemand bekend met deze site?
https://www.eneba.com/

Of andere betrouwbare sites for download keys van spellen?
Ik koop bijna alles fysiek. Maar zelf goede ervaringen met https://www.cdkeys.com
Pagina: 1 ... 182 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic