Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
JackAvery schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:23:
Mario + Rabbids: Sparks of Hope previews staan online. Ik zie dat onder andere Nintendo Everything ook een hoop gameplay online heeft gezet (19+17 minuten).
Ik zit net ook een paar previews te kijken. Ziet er tof uit. Wat ik apart vind is dat de Rabbids in Sparks of Hope Engels praten, in Kingdom Battle was het wartaal. Mogelijk even wennen, maar lijkt me geen verbetering :P Ook zag ik dat je in Sparks of Hope helemaal zelf kan weten hoe je je team samen stelt, dat kan een team zijn die volledig uit Mario figuren bestaat of een team die volledig uit Rabbids figuren bestaat. Niet verplicht om minimaal 1 Mario en 1 Rabbids figuur in je team te hebben zoals bij Kingdom Battle.
L23 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:49:
[...]

Ik zit net ook een paar previews te kijken. Ziet er tof uit. Wat ik apart vind is dat de Rabbids in Sparks of Hope Engels praten, in Kingdom Battle was het wartaal. Mogelijk even wennen, maar lijkt me geen verbetering :P
:+
Ook zag ik dat je in Sparks of Hope helemaal zelf kan weten hoe je je team samen stelt, dat kan een team zijn die volledig uit Mario figuren bestaat of een team die volledig uit Rabbids figuren bestaat. Niet verplicht om minimaal 1 Mario en 1 Rabbids figuur in je team te hebben zoals bij Kingdom Battle.
Het klinkt alsof Ubisoft Milan echt de moeite heeft gedaan om niet gewoon een directe sequel op de vorige game te maken en heel veel heeft veranderd. Ben zeer benieuwd :)

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:30
Gaat een heerlijke game zijn om in handheld mode te spelen.Niet elke game is daar voor geschikt.
Naast dat Picross S8 deze maand uitkomt, krijgen alle eerdere Picross games een update:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• jori040
De Switch versie van Crisis Core lijkt goed te gaan worden: https://www.rpgsite.net/p...-to-be-a-perfect-remaster

[ Voor 47% gewijzigd door jori040 op 23-09-2022 16:00 ]

Een Canadese webshop had te vroeg pre-orders geopend voor een fysieke release van Cuphead. Momenteel weer offline gehaald, maar ze geven ook aan dat het over 4 dagen weer mogelijk is om te bestellen. De fysieke release lijkt er nu echt aan te komen en mogelijk krijgen we daar komende week nieuws over.

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Na een periode van een paar jaar, honderden uren speelplezier (en heel soms wat frustratie) ben ik eindelijk klaar met Zelda Breath of the Wild.
Voor mijn gevoel wel z’on beetje alles eruit gehaald wat er in zit.
Tijdens de laatste playthrough ook beide dlc’s uitgespeeld, The Champion’s Ballad vond ik wel vele malen leuker dan The Master Trials.
Het (snel) breken van wapens heb ik nooit echt een slecht punt gevonden, in de wereld zijn er genoeg te vinden (of stelen 8) ) en mijn speelstijl is meer van sneaken dan van alle vijanden die ik zie moeten kapot!
Verdere (benoemenswaardige) dingen die ik heb gedaan:
  • Alle outfits gevonden en indien mogelijk upgrade tot max
  • Alle shrines voltooid (plus de schatkisten daarin)
  • Alle korok seeds gevonden en locaties gevonden (voor 100% van de map)
  • Drie monster medals ontvangen van Kilton
  • Alle memories gevonden
  • Alle side quests voltooid
Hyrule Compendium zou ik nog compleet kunnen maken want ik mis nog wat foto’s

Master Trials in Master mode ben ik niet doorheen gekomen helaas (game wel uitgespeeld op Master mode)

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-11 16:25
WenJam schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:51:
Na een periode van een paar jaar, honderden uren speelplezier (en heel soms wat frustratie) ben ik eindelijk klaar met Zelda Breath of the Wild.
Voor mijn gevoel wel z’on beetje alles eruit gehaald wat er in zit.
Tijdens de laatste playthrough ook beide dlc’s uitgespeeld, The Champion’s Ballad vond ik wel vele malen leuker dan The Master Trials.
Het (snel) breken van wapens heb ik nooit echt een slecht punt gevonden, in de wereld zijn er genoeg te vinden (of stelen 8) ) en mijn speelstijl is meer van sneaken dan van alle vijanden die ik zie moeten kapot!
Verdere (benoemenswaardige) dingen die ik heb gedaan:
  • Alle outfits gevonden en indien mogelijk upgrade tot max
  • Alle shrines voltooid (plus de schatkisten daarin)
  • Alle korok seeds gevonden en locaties gevonden (voor 100% van de map)
  • Drie monster medals ontvangen van Kilton
  • Alle memories gevonden
  • Alle side quests voltooid
Hyrule Compendium zou ik nog compleet kunnen maken want ik mis nog wat foto’s

Master Trials in Master mode ben ik niet doorheen gekomen helaas (game wel uitgespeeld op Master mode)
Het is en blijft een fantastisch spel!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Meer mensen hier Crash Bandicoot N. Sane Trilogy gespeeld? Ik heb het afgelopen week "uitgespeeld". Aardig lang over gedaan omdat het niet gelijk klikte. De games vroeger ook nooit gespeeld, maar wel veel van gehoord en daarom ook deze collectie gekocht.
Deel 1 heb ik op een gegeven moment over geslagen. Daar ging ik te vaak dood in een level en ook hoorde ik dat 2 en 3 makkelijker zijn. Deel 2 en 3 uitgespeeld door enkel de crystals in de 25 levels te verzamelen. Gems, time trials en bonus levels had ik niet zo zin in. Was al blij als ik een level met gevonden crystal had afgerond :p Ik was eerst van plan er even mee te stoppen na het uitspelen van deel 2, maar toch vrij snel daarna deel 3 ook uitgespeeld. Het laatste deel vond ik zelf het leukste, vond de levels iets makkelijker, meer afwisseling qua gameplay en leukere eindbazen.
Uiteindelijk wel mee vermaakt, maar dit soort remasters/remakes van oude games moeten het naar mijn idee toch voornamelijk hebben van nostalgie. Van wat er nu allemaal beschikbaar is op de Switch zijn er betere en minder frustrerende platformers.

Ook de game Superliminal uitgespeeld en nu ben ik aardig door mijn backlog heen. Denk wel dat ik Crash Bandicoot 4: It's About Time nog een keer ga halen. Maar wacht nog even op mooie aanbiedingen, dus weet nog niet wat de volgende game word. Momenteel bezig met Donkey Kong Country: Tropical Freeze die ik kon lenen.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Vraagje aan de mensen die de Portal Companion Collection hebben:

Is deel 1 ook met nederlandse voice-overs? Op de PC zou dat moeten werken maar krijg het niet aan de praat, plus dat met een controller op de PC ook niet goed werkt omdat het een muis emuleert ipv echte controller support.

Zoontje is momenteel druk bezig met Portal 2 (co-op met mij) en begonnen met Portal 2 single player. Maar zou hem graag deel 1 laten spelen met Nederlands zodat die het verhaal wat kan volgen.

nvm, is geen NL voice-over uberhaupt van Portal 1. Stond verkeerd op een site.

[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 25-09-2022 23:42 ]

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:25
L23 schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:37:
Meer mensen hier Crash Bandicoot N. Sane Trilogy gespeeld? Ik heb het afgelopen week "uitgespeeld". Aardig lang over gedaan omdat het niet gelijk klikte. De games vroeger ook nooit gespeeld, maar wel veel van gehoord en daarom ook deze collectie gekocht.
Deel 1 heb ik op een gegeven moment over geslagen. Daar ging ik te vaak dood in een level en ook hoorde ik dat 2 en 3 makkelijker zijn. Deel 2 en 3 uitgespeeld door enkel de crystals in de 25 levels te verzamelen. Gems, time trials en bonus levels had ik niet zo zin in. Was al blij als ik een level met gevonden crystal had afgerond :p Ik was eerst van plan er even mee te stoppen na het uitspelen van deel 2, maar toch vrij snel daarna deel 3 ook uitgespeeld. Het laatste deel vond ik zelf het leukste, vond de levels iets makkelijker, meer afwisseling qua gameplay en leukere eindbazen.
Uiteindelijk wel mee vermaakt, maar dit soort remasters/remakes van oude games moeten het naar mijn idee toch voornamelijk hebben van nostalgie. Van wat er nu allemaal beschikbaar is op de Switch zijn er betere en minder frustrerende platformers.

Ook de game Superliminal uitgespeeld en nu ben ik aardig door mijn backlog heen. Denk wel dat ik Crash Bandicoot 4: It's About Time nog een keer ga halen. Maar wacht nog even op mooie aanbiedingen, dus weet nog niet wat de volgende game word. Momenteel bezig met Donkey Kong Country: Tropical Freeze die ik kon lenen.
Ik heb hem ook gespeeld. Vermakelijk, maar vooral vanwege de nostalgie. Er zijn veel betere platformers op de Switch. Uiteraard die van Nintendo zelf zoals inderdaad DK Tropical Freeze, maar ook een game als Yooka Laylee and the Impossible Lair (nu € 6,00 in de eshop) vind ik een stuk leuker. Ik heb ook genoten van Klonoa op de Switch, ook nostalgie, maar speelt wel wat fijner dan Crash.

Op dit moment heb ik echt een enorme backlog, ik koop heel veel, maar speel heel weinig.

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:19
Cyrax0508 schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:42:
[...]

Ik heb hem ook gespeeld. Vermakelijk, maar vooral vanwege de nostalgie. Er zijn veel betere platformers op de Switch. Uiteraard die van Nintendo zelf zoals inderdaad DK Tropical Freeze, maar ook een game als Yooka Laylee and the Impossible Lair (nu € 6,00 in de eshop) vind ik een stuk leuker. Ik heb ook genoten van Klonoa op de Switch, ook nostalgie, maar speelt wel wat fijner dan Crash.

Op dit moment heb ik echt een enorme backlog, ik koop heel veel, maar speel heel weinig.
Herkenbaar, en als je eindelijk tijd hebt ben ik te lui om nog een spel te doen. :')

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:32
Begonnen aan Fire Emblem three house, maar na 20 uur spelen begint het wel saai te worden. Moet ik er doorheen of blijft het veel van hetzelfde?

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:22

The Chosen One

Zie signature!

TomBraamhaar schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:21:
[...]

Herkenbaar, en als je eindelijk tijd heb ben ik te lui om nog een spel te doen. :')
Of je gaat een spel als Diablo 2 of Factorio doen welke je toch "niet uitspeelt" en blijft spelen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Ja lastig. Ik probeer mijn backlog ook zo klein mogelijk te houden. Maar dan heb je van die impulsaankopen omdat er een hele mooie aanbieding is of er komt eindelijk een fysieke release van een game waar je al een tijd op zat te wachten. Het lukt me aardig, maar af en toe gaat het mis :P En dan duurt het weer even tot mijn backlog is weggewerkt.

• jori040
mxmemx schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:25:
Begonnen aan Fire Emblem three house, maar na 20 uur spelen begint het wel saai te worden. Moet ik er doorheen of blijft het veel van hetzelfde?
Bedoel je met saai alles wat tussen battles zit ?
Ik heb de game denk zo'n 25 uur gespeeld en daarmee werd voor mij duidelijk dat het niet mijn type FE game is.Echoes Shadows of Valentia is mijn favo.

Gelukkig gaan ze met Engage weer meer naar het oude Fire Emblem.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:17

Mauz1978

Console War Veteran

The Chosen One schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:25:
[...]

Of je gaat een spel als Diablo 2 of Factorio doen welke je toch "niet uitspeelt" en blijft spelen.
En het leuke nieuws is dat Factorio naar de switch komt! :D instabuy! 28 oktober!

En ik koop ook meer dan dat ik speel. Heb zelfs nog games in de sealing zitten zoals Monster Hunter Rise. Vroeger niet de middelen, maar wel de tijd en fut. Nu ontbreekt het me aan fut of tijd. Na een dag computerwerk wil ik niet altijd savonds actief achter een scherm zitten :/…
mxmemx schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:25:
Ik vond de versie ervoor beter omdat je echt kinderen kon krijgen die een kruising was tussen de twee. De battles van Three houses waren wel uitdagender, maar vond het al met al wel een topper. Heb er aardig wat uur inzitten, maar een 2e run zat er niet in (vanwege alle backlog van andere games).

[ Voor 62% gewijzigd door Mauz1978 op 26-09-2022 16:40 ]

Something under the bed is drooling

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

@Mauz1978 ik hou het bij de pc versie. Mods zijn zon musthave met bepaalde QoL mods.
En als je bepaalde basissen maakt kan de Switch dat niet meer aan, zal voor de meeste mensen niet zo relevant zijn maar belangrijk om te weten.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Nu online
Mauz1978 schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:27:
[...]

En het leuke nieuws is dat Factorio naar de switch komt! :D instabuy! 28 oktober!

En ik koop ook meer dan dat ik speel. Heb zelfs nog games in de sealing zitten zoals Monster Hunter Rise. Vroeger niet de middelen, maar wel de tijd en fut. Nu ontbreekt het me aan fut of tijd. Na een dag computerwerk wil ik niet altijd savonds actief achter een scherm zitten :/…
Ik snap wat je bedoelt, heb ook een mini backlog voor mijn Switch, zo moet ik nog Cadence of Hyrule spelen en moet ik ophouden met doelloos rondlopen in BoTW en Ganon een kopje kleiner maken. Maar voor de rest speel ik alles wel op een gegeven moment uit.

Laatst Mario Odyssey uitgespeeld, blijft leuk in die wereld rond te rennen.
Moet wel serieus verder met Sunbreak, ook half achtergelaten.
The Chosen One schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:20:
@Mauz1978 ik hou het bij de pc versie. Mods zijn zon musthave met bepaalde QoL mods.
En als je bepaalde basissen maakt kan de Switch dat niet meer aan, zal voor de meeste mensen niet zo relevant zijn maar belangrijk om te weten.
Er is inderdaad aangegeven dat als je een mega basis bouwt dat de fps behoorlijk kan zakken, maar bij normale omstandigheden draait de game 30-60 fps. Lijkt me op zich wel een toffe game. Maar ik ben bij dit soort spellen een toetsenbord en muis en een groot scherm gewend. Om een beetje overzicht te kunnen hebben van je fabriek lijkt mij het Switch scherm te klein.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

L23 schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:30:
[...]

Er is inderdaad aangegeven dat als je een mega basis bouwt dat de fps behoorlijk kan zakken, maar bij normale omstandigheden draait de game 30-60 fps. Lijkt me op zich wel een toffe game. Maar ik ben bij dit soort spellen een toetsenbord en muis en een groot scherm gewend. Om een beetje overzicht te kunnen hebben van je fabriek lijkt mij het Switch scherm te klein.
Je kunt m ook docked spelen ;). Ik snap dat het niet kan zoals de pc versie maar vind m wel echt goed eruit zien. Ik heb m op pc en werkt wel aardig op de steamdeck en toch komt ie er op de switch omdat het echt geoptimaliseerd lijkt. En gewoon: factorio! 🙏

Mauz1978 schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:44:
[...]

Je kunt m ook docked spelen ;). Ik snap dat het niet kan zoals de pc versie maar vind m wel echt goed eruit zien. Ik heb m op pc en werkt wel aardig op de steamdeck en toch komt ie er op de switch omdat het echt geoptimaliseerd lijkt. En gewoon: factorio! 🙏
Dat begrijp ik, maar docked speel je het vanaf de bank, terwijl ik juist gewend ben om dit soort games van dichtbij achter een computer scherm te spelen. Lijkt mij dat het prima speelbaar zal zijn, maar dat je meer zit te scrollen om een overzicht te hebben van je fabriek dan bij de PC versie. Van wat ik gezien heb lijkt het een goede port te worden, maar Switch of andere consoles zijn voor mij persoonlijk denk ik niet ideaal om de game te ervaren.
Voor mij is Factorio ook gewoon een PC game pur sang (mods!), maar ik vind het wel erg cool dat het spel naar Switch komt. Zeer benieuwd naar de uiteindelijke performance. Factorio bevat in het algemeen erg goed geoptimaliseerde code.

Tip voor de mensen die graag Fire Emblem-stijl SRPG's spelen: Dark Deity kost 10 euro in de eShop sale momenteel.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
MetroidMike64 heeft met Mario Maker en Mario Maker 2 in totaal 7 jaar tijd Super Mario Bros. 5 gemaakt, deze bestaat uit 40 levels gedeeld uit 8 werelden, dit in de stijl uit Super Mario Bros., Super Mario Bros. 3 als Super Mario World. Je kunt ze spelen op Super Mario Maker 2 via ID Code 0G9-XN4-FNF

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

De My Nintendo Store is na een week onderhoud weer terug van weggeweest. Koop je in de My Nintendo Store de game Mario + Rabbids Sparks of Hope dan krijg je er een gratis Steelbook bij. Dit is een andere Steelbook dan bij Game Mania.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CDEnU_M6vjIo4ajceYiABqVjZ1c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Jvg5cAiv93LRHjbVHzImNYao.webp?f=user_large

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:51
L23 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 18:24:
Dit is een andere Steelbook dan bij Game Mania.
Ik ben wel van plan deze game te halen, maar wacht er even mee. Heb momenteel toch geen tijd en hoef hiervan niet echt de exclusieve items te hebben.

Enige wat ik dan wel jammer vind (als ik het wel direct had gekocht) dat er verschillende exclusieve items bij verschillende leveranciers worden gegeven. Iemand die dus nu echt superfan is van deze games en alle goodies wilt, moet dus bij 2 leveranciers dezelfde game kopen. En waarschijnlijk zal bol en amazon ook weer andere goodies hebben.
RollieBollie schreef op woensdag 28 september 2022 @ 19:13:
[...]

Ik ben wel van plan deze game te halen, maar wacht er even mee. Heb momenteel toch geen tijd en hoef hiervan niet echt de exclusieve items te hebben.

Enige wat ik dan wel jammer vind (als ik het wel direct had gekocht) dat er verschillende exclusieve items bij verschillende leveranciers worden gegeven. Iemand die dus nu echt superfan is van deze games en alle goodies wilt, moet dus bij 2 leveranciers dezelfde game kopen. En waarschijnlijk zal bol en amazon ook weer andere goodies hebben.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik zo lang kan wachten, maar ik wacht op een mooie aanbieding. Ik vind de Steelbooks wel mooi, maar heb er tot dusver nog geen een.

Je mist ook de Megabug-Collectie pre-order DLC (9 wapenskins) en als je de gewone editie haalt inplaats van de Cosmic Edition dan mis je ook de Galactic Prestige-pack, met drie exclusieve en superstijlvolle wapenskins. Geen idee wat ik me daar precies bij moet voorstellen, maar klinkt puur cosmetisch. Bij Mario + Rabbids Kingdom Battle had je extra DLC wapens, maar het enige voordeel daarmee was dat je in het begin van de game met iets betere wapens begon, maar al vrij snel kun je betere wapens kopen.

• jori040
Voor mij is Mario + Rabbids Sparks of Hope een day 1 aankoop.
De My Nintendo Store is na een week onderhoud weer terug van weggeweest. Koop je in de My Nintendo Store de game Mario + Rabbids Sparks of Hope dan krijg je er een gratis Steelbook bij. Dit is een andere Steelbook dan bij Game Mania.

[Afbeelding]
Mooie steelbook maar ik ga deze keer denk ik wachten tot het spel wat goedkoper wordt - gezien dit bij Ubi meestal niet lang duurt...

Edit: overigens denk ik best dat het spel full price waard is hoor. Maar ik heb geen haast met games kopen momenteel en Ubi heeft dat patroon nu eenmaal.

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 28-09-2022 21:35 ]

• jori040
JackAvery schreef op woensdag 28 september 2022 @ 20:27:
[...]
Mooie steelbook maar ik ga deze keer denk ik wachten tot het spel wat goedkoper wordt - gezien dit bij Ubi meestal niet lang duurt...
Die vorige ging veel later in prijs omlaag dan andere Ubisoft spellen.Ubisoft snapt zelf ook wel dat je op de naam Mario lang kan teren.

Op basis van wet ik gezien heb van deze game vind ik het persoonlijk wel 55 Euro waard.

Wanneer verwacht je dat deze in prijs zakt dan ?

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 28-09-2022 21:44 ]

jori040 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 21:40:
[...]

Die vorige ging veel later in prijs omlaag dan andere Ubisoft spellen.Ubisoft snapt zelf ook wel dat je op de naam Mario lang kan teren.

Op basis van wet ik gezien heb van deze game vind ik het persoonlijk wel 55 Euro waard.

Bedoel je dan fysiek of digitaal? Fysiek ging de game best snel in prijs omlaag. Ik denk dat het zeker de prijs waard is. Maar verwacht wel in een paar maand een leuke aanbieding. Ubisoft prijst mij alsnog te snel af en dat doet mij twijfelen om de game op release te halen.

• jori040
L23 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 21:47:
[...]

Bedoel je dan fysiek of digitaal? Fysiek ging de game best snel in prijs omlaag. Ik denk dat het zeker de prijs waard is. Maar verwacht wel in een paar maand een leuke aanbieding. Ubisoft prijst mij alsnog te snel af en dat doet mij twijfelen om de game op release te halen.
Bedoel fysiek.
Ik verwacht op zijn vroegst dat je hem rond Feb/Maart voor 40 Euro wel kan scoren.
jori040 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 21:40:
[...]

Vroege lente 2023 verwacht ik -25-33% met misschien al een tijdelijke aanbieding tijdens de feestdagen. Rond de zomer verwacht ik ~-50%.

Zoals ik zei, ik heb geen haast en games teveel :)
jori040 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 22:10:
[...]

Bedoel fysiek.
Ik verwacht op zijn vroegst dat je hem rond Feb/Maart voor 40 Euro wel kan scoren.
Fysiek ging het destijds behoorlijk snel. Volgens mij toen al met black friday 2017 leuke deals. Uiteindelijk toen in februari voor mijn verjaardag gekregen, volgens mij was het toen voor rond de 30 euro te koop. Ik zou verwachten dat ze de prijs nu wat langer vasthouden, maar het blijft Ubisoft. Immortals Fenyx Rising ging ook vrij snel in de aanbieding. En ik verwacht inderdaad begin volgend jaar dat je het spel voor rond de 40 euro kan scoren.

Maar het is heel simpel, ben je door je backlog heen of moet je hem nu spelen dan gelijk halen. Heb je nog wat te gamen dan zou ik eerst je backlog wegwerken. Daarnaast zijn er nog andere games die ik wil kopen zoals Super Mario 3D World, ik pak eerst de betere deals.

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-11 23:09

BoGu5

hmmmz

Leuke steelbook bij gamemania, maar inderdaad ik denk dat ik ook wacht op een prijsverlaging.

request.getCookies();

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

RollieBollie schreef op woensdag 28 september 2022 @ 19:13:
[...]

Ik vind het helemaal raar dat Nintendo zelf verschillende goodies heeft. Ik had Splatoon 3 digitaal op de eshop gekocht om later te ontdekken dat de nintendo store de game ook verkocht (digitaal of fysiek) EN er een gymtas bij kado gaf. Ik mailde de klantenservice of ik die tas ook kon krijgen ‘ nee dan had je em in de store moeten kopen, niet de eshop’… :?

The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition op de Amerikaanse Nintendo website verschenen.

The Anniversary Edition includes the core game, pre-existing and new Creation Club content, plus all three official add-ons: Dawnguard, Hearthfire, and Dragonborn.

Bundel is in de Nederlandse eshop €69,99, de Skyrim Anniversary-upgrade is los te koop voor €19,99.

[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 29-09-2022 15:08 ]

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

L23 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 09:44:
The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition op de Amerikaanse Nintendo website verschenen.

The Anniversary Edition includes the core game, pre-existing and new Creation Club content, plus all three official add-ons: Dawnguard, Hearthfire, and Dragonborn.
En als het goed is heb je mods ;) :D

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

AlwaysNick schreef op donderdag 29 september 2022 @ 09:53:
[...]

En als het goed is heb je mods ;) :D
pre-existing and new Creation Club content. Of begrijp ik je niet?

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

L23 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 10:30:
[...]

pre-existing and new Creation Club content. Of begrijp ik je niet?
Ja dat bedoel ik :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• jori040
L23 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 09:44:

Dit is nu wel een heel gedateerd product. :+

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:25

[Afbeelding]
Leuk! Maar de store bezorgd niet zo vlot toch? Of is dat met fysieke games anders? Die controllers duurde wel een dag of 4
Cyrax0508 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:11:
[...]

Leuk! Maar de store bezorgd niet zo vlot toch? Of is dat met fysieke games anders? Die controllers duurde wel een dag of 4
Geen ervaring mee, ook nog niet besteld sinds de website is vernieuwd. De SNES controller ging destijds niet heel vlot inderdaad.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:11:
[...]

Versturen nog steeds vanuit Duitsland.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zBpzmlR0GW1TVrpA7H0Njk4zYDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W5c4JiMEeaQDV4f2N9JK4Csm.jpg?f=fotoalbum_large

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Dit is wel vet :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Nu online
jori040 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 10:56:
[...]

Dit is nu wel een heel gedateerd product. :+
Vast, al heb ik zelf nog geen Skyrim gespeeld. Als ie voor €10 verkrijgbaar is, haal ik het wel voor een vliegreisje oid.

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:20
TrafalgarLaw schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:00:
[...]

Vast, al heb ik zelf nog geen Skyrim gespeeld. Als ie voor €10 verkrijgbaar is, haal ik het wel voor een vliegreisje oid.
Je kan rustig 100+ uur in Skyrim steken, dat is wel iets meer dan een vliegreisje.

Verwijderd

Iemand bekend met de fixture s1 voor de switch?

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:29:
Iemand bekend met de fixture s1 voor de switch?
Hier kan je 1300+ reviews lezen over de Fixture S1 : https://www.amazon.nl/Fix...0959WC2NV#customerReviews

Persoonlijk zie ik geen meerwaarde van dit product.

PSN : Geraedus

• jori040
[...]

Veel plezier!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

[...]

die 10 euro is het meer dan waard :)

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/STqkYVRNIOvST2AU52-U59r3XFM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eiukm2rHRKeHLWGSCWFWJ8dx.jpg?f=fotoalbum_large
Wat een heerlijke nostalgische trip trough memory lane haha, draait als een zonnetje op de switch!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
En het bestellen van de Xenoblade Chronicles 3 Collector's Edition schuift ook door naar eerste helft oktober, gaat iets niet helemaal lekker daar.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-11 20:05
L23 schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:37:

Als je crash bandicoot 1 al moeilijk vond zou ik zeker niet crash bandicoot 4 it's about time oprapen. Deze is nog moeilijker dan crash 1. Alles ziet er wel toffer uit dan de voorgaande spellen mede door de vernieuwde graphics en je speelt ook met meerdere karakters, maar zoals ik eerder zei is deze zeer pittig. Persoonlijk vond ik de 4 wel het beste spel, maar dat komt ook mede door de moeilijkheidsgraad. Ik ben enorm fan van de crash series, alle games heb ik verslonden met 100% completion, behalve met de 4 was me dit een petje te boven, de time trials waren echt te moeilijk.
Gaat lekker bij Aspyr. Inmiddels is kwartaal 3 voorbij en is de The Sith Lords Restored Content DLC voor KOTOR 2 nog steeds niet uitgebracht. Ook geen enkele communicatie dat de DLC is uitgesteld.

Ben benieuwd of de DLC überhaupt nog uitkomt. Technisch gezien lijkt het me niet ingewikkeld om de The Sith Lords Restored Content uit te brengen en begrijp ik ook niet waarom het niet gelijk bij de release al beschikbaar was. Op iOS/Android was het direct beschikbaar.
De fysieke release van Limited Run Games wordt in ieder geval zonder de DLC op cartridge uitgebracht omdat het vanwege een “legality issue” niet mogelijk is.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

En daarom is iedereen die de game nog niet gekocht heeft slim. Het zal vast wel komen... maar er gebeuren gekkere dingen.

The Chosen One schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:33:
En daarom is iedereen die de game nog niet gekocht heeft slim. Het zal vast wel komen... maar er gebeuren gekkere dingen.
Wat voor gekkere dingen gebeuren er dan? :p
Zelf ook nog niet gekocht, maar wil de game toch een keer gaan spelen op de Switch… Maar beloftes worden wel vaker niet nagekomen in de game sector en een boel mensen hebben inderdaad de game al gekocht met de verwachting dat de DLC vrij snel beschikbaar zou zijn. Inderdaad niet slim.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-11 23:07
Iemand fan van de Smurfen?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Een hoop nieuwe releases in oktober. Nier Automata, No Man's Sky, Mario + Rabbids, Factorio, Persona 5, Bayonetta 3... wat wordt er deze maand door jullie gekocht?

Zelf twijfel ik tussen Nier of Mario Rabbids als potentiële volgende aankoop, al ben ik ook geneigd om eindelijk eens Triangle Strategy op te pikken...

• Zerora
JackAvery schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:50:
Een hoop nieuwe releases in oktober. Nier Automata, No Man's Sky, Mario + Rabbids, Factorio, Persona 5, Bayonetta 3... wat wordt er deze maand door jullie gekocht?
Geen van deze. Ik twijfel nog. Ik weet wel dat ik Pokemon volgende maand wil. En mn financiele situatie laat veel games kopen momenteel even niet toe. Dus ik wacht nog even met de genoemde titels.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• jori040

Zelf twijfel ik tussen Nier of Mario Rabbids als potentiële volgende aankoop, al ben ik ook geneigd om eindelijk eens Triangle Strategy op te pikken...
De Mario + Rabbids previews[+youtube footage] hebben mij zo overtuigd dat ik wel kan zeggen dat dit de must-have titel van het najaar is voor mij.De ontwikkelaar lijkt in alles een stap verder te gaan tov het eerste deel. :)

• jori040
Zerora schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:55:
[...]
Geen van deze. Ik twijfel nog. Ik weet wel dat ik Pokemon volgende maand wil. En mn financiele situatie laat veel games kopen momenteel even niet toe. Dus ik wacht nog even met de genoemde titels.
Mijn financiele situatie geeft mij op moment ook weinig ruimte om meerdere titels te kopen.Aan de ander kant maakt het de game die je wil kan kopen meer speciaal. ;)

Ik heb net Sushi Striker en Cadence of Hyrule binnen. En ik ben van plan deze maand Bayonetta 1 fysiek te kopen. Allemaal totaal nieuwe genre games voor mij. NieR: Automata lijkt me ook interessant, ik houd daarvan de komende tijd de aanbiedingen in de gaten.

Er komt deze maand volgens mij ook een fysieke release van Into the Breach.

[ Voor 5% gewijzigd door L23 op 02-10-2022 18:34 ]

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 02:33

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Deze maand ff niets.. Ik heb wel de nieuwe Pokemon dual-pack met steelbook in de pre-order staan.
L23 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:32:
[...]

En ik ben van plan deze maand Bayonetta 1 fysiek te kopen.
Interesting! Waar kan je die kopen dan?

[ Voor 55% gewijzigd door Cybergamer op 02-10-2022 19:13 ]

cybergamers.nl

@Cybergamer die verschijnt blijkbaar in de MyNintendoShop. Onduidelijk of het exclusief zal zijn.
JackAvery schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:14:
@Cybergamer die verschijnt blijkbaar in de MyNintendoShop. Onduidelijk of het exclusief zal zijn.
Nintendo heeft vrijdag via Twitter aangegeven dat deze exclusief te koop zal zijn in de My Nintendo Store. Heb het Twitter bericht afgelopen vrijdag gedeeld. Hopen dat het een beetje normaal te bestellen zal zijn. De Nintendo Online SNES controller vond ik destijds een boel gestress. Maar met de nieuwe website in ieder geval meer betaalopties.

@Cybergamer Ergens in de eerste helft van oktober. Er volgt nog meer informatie.
Niet deze maand gekocht, maar verwacht deze maand wel Nier en C;H/C;C op de deurmat:

L23 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:20:
[...]

Nintendo heeft vrijdag via Twitter aangegeven dat deze exclusief te koop zal zijn in de My Nintendo Store. Heb het Twitter bericht afgelopen vrijdag gedeeld. Hopen dat het een beetje normaal te bestellen zal zijn. De Nintendo Online SNES controller vond ik destijds een boel gestress. Maar met de nieuwe website in ieder geval meer betaalopties.

@Cybergamer Ergens in de eerste helft van oktober. Er volgt nog meer informatie.
Ja dat weet ik maar tegelijkertijd zijn er verschillende Amerikaanse winkels die deze verkopen/verkochten en ook Base.co.uk had een tijdje Bayonetta 1 te koop staan...

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:43
RayNbow schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:35:
[...]

Niet deze maand gekocht, maar verwacht deze maand wel Nier en C;H/C;C op de deurmat:
[YouTube: CHAOS;HEAD NOAH Opening Movie | Nintendo Switch Pre-order Available]
Ik was mogelijk van plan Chaos Head te kopen op de Switch, maar sommige winkels hebben m al verzonden, en sommige mensen zeggen dat de vertaling van nogal matige kwaliteit is. Ik ga m liever op PC kopen en wachten op de fanpatch denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Flamesz op 02-10-2022 20:20 ]

JackAvery schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:38:
[...]

Ja dat weet ik maar tegelijkertijd zijn er verschillende Amerikaanse winkels die deze verkopen/verkochten en ook Base.co.uk had een tijdje Bayonetta 1 te koop staan...
In Amerika volgens mij anders geregeld dan in Europa. Klopt dat Base.co.uk pre-order had staan, maar volgens mij liep die op de zaken vooruit. Hoop alsnog dat het ook gewoon bij andere winkels te bestellen zal zijn. Nog geen fan van de My Nintendo Store.
Flamesz schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:39:
Word denk ik dus op PC kopen en wachten op de fanpatch.
Valve weert Chaos;Head Noah van Steam.

Verwijderd

Geraedus schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 06:12:
[...]

Hier kan je 1300+ reviews lezen over de Fixture S1 : https://www.amazon.nl/Fix...0959WC2NV#customerReviews

Persoonlijk zie ik geen meerwaarde van dit product.
Misschien was er een tweaker met ervaring, mij leek hij juist handig
Verwijderd schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:07:
[...]

Misschien was er een tweaker met ervaring, mij leek hij juist handig
Ik heb het hier niet eerder voorbij zien komen. Zelf heb ik ervaring met een smartphone houder voor mijn Xbox controller. Het zal vast prima werken, maar lijkt me vrij zwaar om de Switch unit boven je Pro controller te hebben. Minder aangenaam dan de Pro controller los en je Switch in tabletop mode op tafel. En neemt aardig wat ruimte in. Wellicht voor jou geen problemen en dan een goede keus. Maar ik heb zelf geen enkele problemen om in handheld de Joy-cons te gebruiken.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020

Mario Rabbids met Black Friday en misschien Bayonetta. De rest al gespeeld op PS4.

Triangle Strategy vond ik als fan van het genre echt heel saai. Het verhaal boeide niet echt en dan is een game die vooral om tekst draait al snel niet erg leuk meer. Gevechten waren wel leuk maar daar moest je je eerst door al die dialogen heen slaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 03-10-2022 15:13 ]

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:45
Na jaren op een PS4 en PS5 gegamed te hebben nu besloten een Switch Oled te kopen voor erbij. Ben de komende tijd veel weg en in verhuizing waardoor de switch mij ideaal lijkt om af en toe casual in handheld mode te gamen.
Mijn laatste Nintendo console was een Wii lang geleden in mijn studentenhuis en daarvoor een Gamecube. Met veel plezier Zelda The Wind Waker gespeeld en Super Mario Galaxy.

Welke games kunnen jullie mij aanraden om mee te beginnen? De multi-platform games zal ik op de PS5 spelen maar kijk er naar uit de echte Nintendo classics te gaan spelen.

Dacht er zelf aan om Super Mario Odyssey en Metroid Dread als eerste te kopen. Omdat ik Zelda Skyward Sword nooit op de Wii heb gespeeld, is het aan te raden om Skyward Sword HD eerst te spelen voordat ik begin aan Breath of the Wild?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MysticMan schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:54:
Na jaren op een PS4 en PS5 gegamed te hebben nu besloten een Switch Oled te kopen voor erbij. Ben de komende tijd veel weg en in verhuizing waardoor de switch mij ideaal lijkt om af en toe casual in handheld mode te gamen.
Mijn laatste Nintendo console was een Wii lang geleden in mijn studentenhuis en daarvoor een Gamecube. Met veel plezier Zelda The Wind Waker gespeeld en Super Mario Galaxy.

Welke games kunnen jullie mij aanraden om mee te beginnen? De multi-platform games zal ik op de PS5 spelen maar kijk er naar uit de echte Nintendo classics te gaan spelen.

Dacht er zelf aan om Super Mario Odyssey en Metroid Dread als eerste te kopen. Omdat ik Zelda Skyward Sword nooit op de Wii heb gespeeld, is het aan te raden om Skyward Sword HD eerst te spelen voordat ik begin aan Breath of the Wild?
Gewoon direct beginnen aan Breath of the wild.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:18
Wou de Splatoon 3 controller nog bestellen en is nu overal moeilijk leverbaar!? Word hier eventueel de voorraad nog van aan geleverd. Of kan ik beter voor een normale Pro controller gaan?
Psyonara schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:12:
Wou de Splatoon 3 controller nog bestellen en is nu overal moeilijk leverbaar!? Word hier eventueel de voorraad nog van aan geleverd. Of kan ik beter voor een normale Pro controller gaan?
Niet op rekenen, die special editions zijn meestal beperkte oplages. Je kan rondkijken om te zien of je er nog een vindt aan een normale prijs. Hier is bvb. het overzicht bij budgetgaming.nl. In België heeft Mediamarkt er bvb. nog.

Functioneel zijn alle pro controllers hetzelfde :)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:58

-ET-

Phone Home

Linksquest schreef op woensdag 28 september 2022 @ 07:47:
MetroidMike64 heeft met Mario Maker en Mario Maker 2 in totaal 7 jaar tijd Super Mario Bros. 5 gemaakt, deze bestaat uit 40 levels gedeeld uit 8 werelden, dit in de stijl uit Super Mario Bros., Super Mario Bros. 3 als Super Mario World. Je kunt ze spelen op Super Mario Maker 2 via ID Code 0G9-XN4-FNF

[Embed]
Nu world 1 gespeeld wat zit dat vet in elkaar. Thnx voor deze tip.

• Mizgala28
  • Laatst online: 12:05
Die zag ik al aankomen, dus ik had de pre-order al gedaan op de Switch (want ik heb een donker vermoeden dat de voorraad niet zo groot is met deze)

• Flamesz
  • Laatst online: 19:43
Mizgala28 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 22:12:
[...]

Die zag ik al aankomen, dus ik had de pre-order al gedaan op de Switch (want ik heb een donker vermoeden dat de voorraad niet zo groot is met deze)
https://www.change.org/p/...haos-head-noah-savesciadv
Deze maand kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen elke week sparen voor afbeeldingsstukjes van The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Afbeeldingen zijn gerelateerd aan de vier Uitverkorenen en de eerste week is dat Revali. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke dinsdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 1 november. Van Animal Crossing zijn er nu afbeeldingen van bewoners die in oktober jarig zijn. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hBhN0g3qwLGortuC3ky8W5MsCk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BYBrEIMaiGAHmKpSxtMn1aXw.jpg?f=fotoalbum_large

• jori040
Ik heb net die lange trailer van Bayonetta 3 nog eens een keertje bekeken en daar valt me op dat het nieuwe 2de personage[Viola] best wel wat van Raiden in haar vechtstijl heeft. :)

Raiden is het hoofdpersonage uit Metal Gear Rising: Revengeance dat ook door Platinum is gemaakt.Deze game uit 2013 was te gek! :)

• Dalike
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:19

Ik heb me rot geamuseerd met Odyssey en Breath of the Wild, verder is uiteraard Mario Kart een topper.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Omdat ik Zelda Skyward Sword nooit op de Wii heb gespeeld, is het aan te raden om Skyward Sword HD eerst te spelen voordat ik begin aan Breath of the Wild?
Voor het verhaal hoef je het niet te doen. Wel is SS de laatste traditionele Zelda. Ik denk dat het na BotW lastig is om terug te gaan naar SS. Dus als je ooit SS wilt spelen (gewoon omdat je dat een toffe game lijkt) zou ik dat eerst doen, en daarna pas BotW. Als het je om het verhaal gaat of je wilt gewoon een Zelda op de Switch spelen kun je SS skippen en meteen met BotW starten.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20

Tarin

Just plain weird.

@MysticMan En als je een wat kortere Zelda wil spelen, om er even in te komen, is Links Awakening een erg geslaagde remake van de Gameboy (Color)-Zelda.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Nu online
Mog schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:35:
[...]

Voor het verhaal hoef je het niet te doen. Wel is SS de laatste traditionele Zelda. Ik denk dat het na BotW lastig is om terug te gaan naar SS. Dus als je ooit SS wilt spelen (gewoon omdat je dat een toffe game lijkt) zou ik dat eerst doen, en daarna pas BotW. Als het je om het verhaal gaat of je wilt gewoon een Zelda op de Switch spelen kun je SS skippen en meteen met BotW starten.
Ik heb BotW super veel gespeeld en ben nu met SS bezig en heb hier weinig problemen mee..
Ik zou lekker beginnen met BotW en Mario Odyssey, dat zijn met afstand de twee leukste switch games wat mij betreft!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

evil_lemon schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:21:
[...]

Ik heb BotW super veel gespeeld en ben nu met SS bezig en heb hier weinig problemen mee..
Ik zou lekker beginnen met BotW en Mario Odyssey, dat zijn met afstand de twee leukste switch games wat mij betreft!
Het is natuurlijk niet onmogelijk :) Maar het lijkt me makkelijker om van SS naar BotW te gaan dan van BotW naar SS. Maar wellicht is dat persoonlijk.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:45
evil_lemon schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:21:
[...]

Ok bedankt voor alle tips! Heb de Switch nu en besloten te beginnen met Mario Odyssey en Metroid Dread dus de Zelda keuze kan ik nog even uitstellen. Goed om te lezen dat voor beide opties wel iets te zeggen valt

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:29:
Deze maand kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen elke week sparen voor afbeeldingstukjes van The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Afbeeldingen zijn gerelateerd aan de vier Uitverkorenen en de eerste week is dat Revali. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke dinsdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 1 november. Van Animal Crossing zijn er nu afbeeldingen van bewoners die in oktober jarig zijn. De afbeeldingstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

[Afbeelding]
Zijn er eigenlijk ooit al Pokémongerelateerde afbeeldingen verschenen? Daar wacht ik vooral op! :D

• Ike.
  • Niet online
RangedNeedles schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:47:
[...]

Zijn er eigenlijk ooit al Pokémongerelateerde afbeeldingen verschenen? Daar wacht ik vooral op! :D
Nog niet.

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:29
Sta op punt na suggesties van dit forum om toch de oledversie te bestellen.

Jullie nog tips mbt aankoop.?
Gamemania dat je nog extra korting krijgt op spellen bv ?

AnimeAdicted

Offens1490 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 17:32:

Ik vind spellen bij Game Mania over het algemeen duur, dus die korting op (tweedehands) games vond ik zelf niet interessant. Maar wellicht zit er voor jou wel iets interessants bij. Voordeel van bij een fysieke winkel kopen is wel dat je bij problemen makkelijk even terug naar de winkel kan gaan.

Qua prijzen van consoles en games vind ik het handig om de website budgetgaming in de gaten te houden.

• Zerora
Extra direct voor de Super Mario film.

• Ike.
  • Niet online
Offens1490 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 17:32:

Amazon frankrijk heeft de oled versie vaak het goedkoopst.

Gamemania is nooit de goedkoopste zeker niet voor spellen 😅.

Koop niet teveel spellen tegelijk, wacht op goede deals. Volgende week is er een amazon sale en over niet al te lang black friday etc..

budgetgaming,nl

Koop zeker niet een micro SD kaart met zo’n Nintendo figuurtje erop 🤣. Elke (goede) micro SD kaart werkt prima

[ Voor 31% gewijzigd door Ike. op 04-10-2022 18:24 ]

Pagina: 1 ... 181 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic